Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 01:05:
crisp: geweldig zoals je je gevoelens over deze organisaties hebt verwoord, ik vind het jammer dat dit soort dingen altijd zo hard uit de hoek komen, en hoop dat je snel een mooie antwoord mag ontvangen zodat je je project alszijnde reclame kan door zetten!.
Succes.
/me hoopt namelijk dat het weer snel online mag komen ennuh dat je der nog meer van maakt dan dat het orgineel was 
even copy-paste van het verhaal hoe ik er nu over denk:
Ik heb het wel even gehad met deze hele issue. Dat het voorlopig niet meer online komt boeit me eigenlijk geen ene ruk meer; in eerste instantie deed ik dit voor mezelf en niet voor anderen. Ik was net nog even heel happy bezig om eea in linux te testen (Mozilla en Konqueror) om het daar ook in te laten werken (wat overigens aardig lukt, alleen Konqueror heeft nog wat issues), maar op dit moment zit ik me al weer af te vragen waarom ik er eigenlijk nog mee verder zou gaan.
Ik heb veel steunbetuigingen ontvangen, en dat doet me goed, maar uiteindelijk koop ik er niets voor. Ik kan mijn kont wel tegen de krib aan gooien en het lekker ergens anders gaan hosten ofzo, maar prive kan ik dit soort problemen niet gebruiken omdat het andere dingen in gevaar zou kunnen brengen die voor mij toch wel belangrijker zijn.
Ik wacht het verder wel af of ik nog antwoorden krijg op de vragen die ik aan brein, de NVPI, Take 2 Games en Sony heb gesteld (hoewel ik daar weinig van verwacht). Voorlopig schort ik alles waar ik tot nu toe qua opensource aan werk op; het levert me niets anders dan problemen op...
misschien denk ik er morgen weer anders over, maar op dit moment denk ik: opensource R.I.P.
verwacht van mij dus ook geen inzending, de fun is er af; verder wil ik het woord 'lemmings™' in dit topic niet meer horen
vragen over lemmings, brein whatever; in dit topic graag: Wie wil er met mijn lemmings spelen?
als het een probleem is dat 'ie in HK staat wil ik wel overplaatsing aanvragen
[
Voor 7% gewijzigd door
crisp op 04-09-2003 17:27
]