eMule opensource eDonkey, deel 7

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.626 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:41

backupdevice

No Risk , Full Push

KillerBeeForEver schreef op 27 July 2003 @ 09:08:
[...]

Ik moet zeggen, dat is me 2 dagen geleden ook overkomen ja, ik kijk bij een van de GoT'ers wat ie heeft, ik denk: 'he, da's wel interessant!', dus ik dubbelklik op de betreffende 'bestanden'. Ik heb diegene een paar uur in de rij zien staan en daarna was ie helemaal verdwenen tot nu toe (want nu is alles al binnen... :( ). Ik dus kijken bij die persoon of ie niet toevallig datgene al had verwijdert ofzo (dat kan, als je weinig harddisk ruimte hebt :) ). Maar nee, het stond er nog??

Ik weet het niet hoor, maar het toch lijkt het me dat diegene er niets aan kan doen, ik heb zelf tenslotte ook niet m'n uploads in de hand (tenzij je een leechermod hebt...). Dus het lijkt me dan ook onwaarschijnlijk dat iemand je bewust van de wachtrij afknikkert, laten we het maar op 'toeval' houden ;) . Van een van de andere GoT'ers heb ik trouwens wél goed kunnen downloaden (en hij ook van mij... hehe O-) ).
Ik heb geen GoT voor mijn naam staan, ik kom wel in de wachtrij, maar iedereen met GoT] voor zijn naam heeft voorrang. Resultaat is dat ik niks, nopes, nada download van GoT users. In één week heb ik 1MB <---!!!!!! van een GoT user gekregen en 285MB <----!!!!!! geuploaded naar diverse GoT users.

De reden hiervan is dat iedereen de GoT users een friend maakt, en dan ook nog eens community sharing aanzet. |:(

Oftewel, 90% van de upload van die mensen, gaat naar GoT- users.

Maar zoals ik al eerder zei, GoT - users komen niet meer in mijn queue :)

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 13:01

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op 27 juli 2003 @ 10:58:
[...]

Er is een bug die mensen met 2x dezelfde community 2x de extra modifier geeft. Dus heb je de community 3x staan dan word je 'score' dus verdrievoudigd etc etc.

Daarvoor kan je het tooltje id2ip gebruiken. Moet je wel handmatig de ip toevoegen aan je ipfilter.dat

Ik zou zeggen, stap over op Gnaddelwarz, dan hoef je je voor een groot gedeelte geen zorgen meer te maken wat betreft leechers (4e keer :P )
hmm, ik begin te vermoeden dat je in aandelen Gnaddelwarz zit. ;)

Ik gebruik zelf morph, ik vind het leuk dat je ziet dat de leechers DENKEN dat ze bij jouw in de queue staan, maar dat morph ze al lang in de gaten heeft en als ze aan de beurt zijn worden ze er volgens mij uit ge-kick-ed. (dat is althans wat ik op maak van wat ik zie). Je vervuilt hun down-queue zogezegd. Als je hun zou bannen, dan kunnen ze bij jou niets meer downen, maar er zijn veel meer mensen zonder een ant-leech mod dan met...

Als ze bij 10% van de netwerk gebruikers niet kunnen downen, dat boeit ze niet echt. Maar als 10% van hun down-queue entries niets oplevert, dan begint het pas een beetje nutteloos voor hun te worden om een leech-mod te gebruiken.

Ik stop dus niemand in mijn ipfilter...

@ blatend_schaap --> Daar gaan je aandelen...

ps. mijn nick is [GOT] Tukk ;)) <-- met dat smiletje als string niet als gif ...

[ Voor 4% gewijzigd door Tukk op 27-07-2003 11:10 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEADkIRK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:15
@KillerBeeForEver; Je staat nog gewoon in de friends list.

@Blue_White_Army; Hoe moet iedereen weten dat je wel van de community bent als je het vertikt om GoT in je nick te zetten. Logisch toch dat niemand je bij z'n friends zet. Ook community sharing werkt echt alleen maar als je de naam van de community in je nick hebt staan. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

ik heb nog bijna nooit een GoT'ter in mijn uploadlijst zien staan, wel bijna iedereen die ik bij de BigFile tegenkom geadd als friend :P
mocht je me tegenkomen op Emule en je staat in mijn queue stuur dan even een message, ik heb nog wel diverse friends slots over

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

dEADkIRK schreef op 27 July 2003 @ 11:30:
@KillerBeeForEver; Je staat nog gewoon in de friends list.

@Blue_White_Army; Hoe moet iedereen weten dat je wel van de community bent als je het vertikt om GoT in je nick te zetten. Logisch toch dat niemand je bij z'n friends zet. Ook community sharing werkt echt alleen maar als je de naam van de community in je nick hebt staan. :?
Dat is nu heel het probleem. De mensen die cummunity sharing aan hebben staan, downloaden van van andere niet Got-users, maar als diegene bij hem ( got user ) wilt dowloaden is de wachtrij of vol, of boven de 1500.

Zie jij het probleem nu wel :?

Ik upload dus 285MB naar GoT users, maar krijg maar 1MB terug.

[ Voor 6% gewijzigd door backupdevice op 27-07-2003 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unicron schreef op 27 July 2003 @ 09:11:
[...]

IK heb ook [emule.de] achter mijn naam staan. Dit is gewoon een community zodat je harder door de queue gaat bij anderen van de community, dus bannen is niet nodig.
ik ban geen mensen die dat 1 enkele keer in hun naam hebben maar ik bedoel dit:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/abtf/emule2.png

En dit soort mensen komen het meest voor met emule.de maar ik probeer iedereen te bannen die meer dan 1 tag in hun naam hebben staan... alleen van deze gast lukt het me niet omdat zijn ID te laag/klein is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEADkIRK
  • Laatst online: 10:15
@Blue_White_Army;
Het probleem is dus dat de Gotters jou dus niet als zodanig herkennen dus krijg je nooit voorrang op hun que. Als je Got in je nick zou staan dus wel. Tenminste je moet natuurlijk wel iets downloaden wat Gotters ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

dEADkIRK schreef op 27 July 2003 @ 12:35:
@Blue_White_Army;
Het probleem is dus dat de Gotters jou dus niet als zodanig herkennen dus krijg je nooit voorrang op hun que. Als je Got in je nick zou staan dus wel. Tenminste je moet natuurlijk wel iets downloaden wat Gotters ook hebben.
Prcies Dus wel downloaden bij mij, maar niet uploaden NAAR mij. Alleen omdat ik geen GoT voor mijn naam heb staan. Dat jullie een clubje hebben cool, maar dat er bij mij vele mb's weg te halen zonder iets terug te krijgen....... :|

Valt het kwartje nu??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue_White_Army schreef op 27 juli 2003 @ 14:47:
[...]

Prcies Dus wel downloaden bij mij, maar niet uploaden NAAR mij. Alleen omdat ik geen GoT voor mijn naam heb staan. Dat jullie een clubje hebben cool, maar dat er bij mij vele mb's weg te halen zonder iets terug te krijgen....... :|

Valt het kwartje nu??
Moet je ook maar [GoT] in je naam zetten he 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt toch gewoon alle mensen die GOT in hun naam hebben blokken! Laat ze lekker onderling sharen. In de sivka mod vul je dan GoT en GOT in bij anti community en je bent van al die Gotters af. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Heb ik dus al gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

mijn share stond verkeerd :P als het goed is moet iedereen hem nu kunnen benaderen :D

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:09

Shuriken

Life is all about priorities

Ik heb het nu ook goed staan. username is [GoT]Shuriken. Ik heb 38 man aan mijn friendslist toegevoegd.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 22:38
Ik lees hier de laatste tijd veel over het stelen van de credits van iemand, maar hoe gebeurt dit nou? En werkt dit ook als ik Emule 0.29c met de RSA beveiliging gebruik(secure user identification )?

In het credits bestand wordt toch de Userhash bewaart en niet de user namen, dus dit zou betekenen dat die leech mod's steeds hun userhash veranderen in die van iemand met veel credits?

Edit: Bij me statistics zag ik net 1 persoon staan met Emule v0.30 :?

[ Voor 15% gewijzigd door Unicron op 27-07-2003 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus dit zou betekenen dat die leech mod's steeds hun userhash veranderen in die van iemand met veel credits?
Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:24

Zoefff

❤ 

Woah!!

ff een snel berichtje uit een internetcafe ergens in de pyreneeen...jullie zullen me vast wel missen dus ik d8, laat ff wat van me horen ;)

Ik zie dat Mr.Nobody een nieuwe post heeft gedaan, bedankt daarvoor!

Nouja, ik ben erg benieuwd wat er allemaal voor nieuws is bij eMule enzo, lees het na de vakantie wel weer... 8)

Voor diegene die ooit nog in Frankrijk wilt internetten, neem je eigen toetsenbord mee, want er klopt geen HOL van hier :( :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicron
Maar met secure user identification is het dus niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siebrand
  • Laatst online: 10-08 14:13

siebrand

Oops... typo

De nieuwe eMule 0.29b [MoRpH] v8g is uit. Zie http://www.emule-project.net/board/index.php?showtopic=25223. Directe download link naar binaries: http://prdownloads.source...v8g-binaries.zip?download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-09 21:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zoefff schreef op 27 juli 2003 @ 17:55:
Voor diegene die ooit nog in Frankrijk wilt internetten, neem je eigen toetsenbord mee, want er klopt geen HOL van hier :( :P
Ach, het kan erger hoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Laatst online: 12-09 15:37
voor de luie mensen:

Hello all together...

Here is the probably last release of eMule Morph - at least on the old codebase, since MorphNext is under heavy development and will be released soon.

The intention of this release is not to introduce new features but mostly to correct some (more or less crucial) bugs as a last completition, since MorphNext will possibly not contain all of the old features of Morph in the first release - instead of that it will contain totally new ones

Download:

Binaries: eMule029b_MoRpH_v8g-binaries.zip bitte mit linksklick!

Sources: eMule029b_MoRpH_v8g-source.zip bitte mit linksklick!

Zitat:
Changelog for eMule 29b Morph v8g [27.07.2003]
---------------------------------
Changed [MorphNick] to original [FunnyNick] for the FunnyNick Feature [IceCream]
Added much more code to encounter the summertime bug, but still disabled [MightyKnife]
Performed some cleanup [MightyKnife]
Added possibility to disable "New upload slot available" debug message [MightyKnife]
Fixed some german translations [MightyKnife]
Added preview also for music files, first try [IceCream]
Added increased compatibility when importing known.met file from older EMule versions [MightyKnife]
Added a workaround against getting known.met corrupted when upgrading from older EMule versions [MightyKnife]
Fixed possible crash in A4AF handling when canceling a download [MightyKnife]
Changed hashing of unknown .part files from parallel to serial to prevent possible hashing of dozens of files simultaneously [MightyKnife]
Fixed a bug in processing "hello type" TCP-messages which could lead to low-id's [MightyKnife]
Added a bugfix against an error when talking to clients with eF-MOD3b eMule mod (alias "Unknown exception in CClientReqSocket::ProcessPacket") [MightyKnife]
Added possibility to disable red highlighting of currently downloading files [MightyKnife]
Added separators to pointlist in Upload-Queue for better readability [MightyKnife]
Changed display of remaining time/size: splitted into two columns [MightyKnife]
Added column "community" to up/down/clientlist to enable sorting for community members [MightyKnife]
Fixed community/friend boost factor: factor 101%..199% was not possible [MightyKnife

Kan niet dus echt niet wachten op MorphNext--> schijnen heel veel goede en nieuwe dingen in te komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan die MorphNext dan wel gebruikt worden door slechts de .exe file te vervangen, of iets dergelijks? Ik zou niet graag mijn credit- en known clients- bestanden verliezen. Een hele nieuwe installatie is niet echt gewenst, of het moet mogelijk zijn de relevante bestanden te backuppen en daarna terug te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
Zoefff schreef op 27 July 2003 @ 17:55:
Woah!!

ff een snel berichtje uit een internetcafe ergens in de pyreneeen...jullie zullen me vast wel missen dus ik d8, laat ff wat van me horen ;)

Ik zie dat Mr.Nobody een nieuwe post heeft gedaan, bedankt daarvoor!

Nouja, ik ben erg benieuwd wat er allemaal voor nieuws is bij eMule enzo, lees het na de vakantie wel weer... 8)

dan moet je stiekum de toetsenbord instellingen weer op US zetten :P
snapt de fransman die na je is er ook niets meer van ;)

ben trouwens ook maar overgestapt op de athlazan mod, nadat ik iemand met mijn eigen nick in de queue bij staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Laatst online: 16:54

The Third Man

The Third Jellyfish

Verwijderd schreef op 28 juli 2003 @ 01:24:
Kan die MorphNext dan wel gebruikt worden door slechts de .exe file te vervangen, of iets dergelijks? Ik zou niet graag mijn credit- en known clients- bestanden verliezen. Een hele nieuwe installatie is niet echt gewenst, of het moet mogelijk zijn de relevante bestanden te backuppen en daarna terug te plaatsen.
Je kan toch gewoon je hele emule mapje backuppen (behalve dan de temp en incoming mapjes :P )?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkere Kwal schreef op 28 July 2003 @ 01:41:
[...]
Je kan toch gewoon je hele emule mapje backuppen (behalve dan de temp en incoming mapjes :P )?
Dat kan uiteraard. Ik bedoel: kan de MorphNext nog wel gebruik maken van de bestaande client- en creditfiles, als er zoveel verandert? Ik zou het ook vreemd vinden als ze goede functies gaan weglaten, zoals hierboven beschreven is... breng de eerste release dan later uit. Een nieuwer programma moet volgens mij niet minder functionaliteit hebben dan een oudere versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Wat kan ik aan het volgende verschijnsel doen? Ik zit ingelogd op een server, maar soms gebeurt er een disconnect. Dan gaat emule al de servers opnieuw af om weer te connecten. Maar als je te vaak probeert te connecten naar sommige servers zetten ze je op de blacklist, en kom je er helemaal niet meer in. Niet echt handig, want zo kom ik vrij slecht op 'm'n populaire servers. Om e.e.a. nu te voorkomen verwijder ik deze servers dan maar tijdelijk uit de server lijst, zodat de client een poosje geen connectie kan maken. Na een paar uur kan ik er dan alsnog weer in.
Is hier een oplossing voor?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
automatische reconnect uitzetten...
ik nu trouwens ook mijn file zichtbaar gemaakt voor friends (dus nu kan je wel kijken killebee ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Hehe, thanx, DarkChylde :).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

DarkChylde schreef op 28 July 2003 @ 09:14:
Ja maar hoe kan ik dan doorgaan met downloaden als ik geen server meer heb?

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicron
Nog maar een keer.

Ben ik nou veilig tegen leecher mod's met secure user identification ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:38

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ja, tenzij er weer een nieuwe leechermod uitkomt die dat kan omzeilen ;)

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nou veilig tegen leecher mod's met secure user identification ?
Ja... en nee :)

Je uberhash is nog steeds 'leenbaar' maar niet meer 'steelbaar'. Ze kunnen je uberhash wel gebruiken maar de meeste mods (zelfs de standaard eMule) 'ziet' het als er 2 dezelfde userhashes zijn geconnect en kicked de cheater. Ik zie nog steeds mijn eigen naam voorbij komen (eventjes ;)) voordat ze gekicked worden, dus ik ga ervanuit dat ze nog steeds mijn userhash kunnen gebruiken. Echter eMule 'weet' dat de hash van mij is en zal gebruikers dus kicken als mijn hash gebruikt word.

(helaas zal dat dus geen zin hebben met alle mods lager dan 0.29b en alle hybrids e.d. Het is in ieder geval iets, en je kan je hash niet meer 'kwijtraken'.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollore
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 13:49
ik weet nie of dit probleem bij iemand al is gekomen, maar mijn probleem is dus als ik emule aan heb dat ik dan steeds word gedisconnect met mirc met de melding van. Software connection caused error.

Ik heb mirc 6.03 en eMule Loveless 1a geloof ik. Maar dit probleem heb ik al bij meerdere versies gehad.

Upside down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dezelfde mirc draaien maar geen problemen. Heb je je upload misschien voluit staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicron
Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 13:48:
[...]

Ja... en nee :)

Je uberhash is nog steeds 'leenbaar' maar niet meer 'steelbaar'. Ze kunnen je uberhash wel gebruiken maar de meeste mods (zelfs de standaard eMule) 'ziet' het als er 2 dezelfde userhashes zijn geconnect en kicked de cheater. Ik zie nog steeds mijn eigen naam voorbij komen (eventjes ;)) voordat ze gekicked worden, dus ik ga ervanuit dat ze nog steeds mijn userhash kunnen gebruiken. Echter eMule 'weet' dat de hash van mij is en zal gebruikers dus kicken als mijn hash gebruikt word.

(helaas zal dat dus geen zin hebben met alle mods lager dan 0.29b en alle hybrids e.d. Het is in ieder geval iets, en je kan je hash niet meer 'kwijtraken'.)
Wat is een uberhash?Gewoon de userhash?

Ze kunnen mijn userhash toch niet meer gebruiken aannemend dat iedereeen secure user identification gebruikt, want dan zou de RSA controle toch falen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:49
Ik word door de grote servers:
probenprinz, silent bob, razorback etc ..
op de ip-blacklist gezet.
Nu heb ik gelezen bij silent-bob over het aantal files en downloads.
http://www.der-stille-bob...php?kat=blacklist&lang=en

Je moet een setting veranderen zodat je minder files tegelijkertijd download, dus minder de server belast.
Nou heb ik door mijn settings heengelopen, maar ik kan er niks over vinden.

Ik share 110 files, en download er 8.
Dit lijkt mij niet echt extreem.
Maar door die irritante black-list, kom ik alleen maar bij but-servers uit.

Weet iemand waar of hoe of waarom je dit dan wel moet instellen ?
Ook op het forum van emule staat er vrijwel niks over geschreven.

[ Voor 5% gewijzigd door Remco op 28-07-2003 20:37 ]

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
  • Laatst online: 31-10-2024
Preferences > Connection > Wizard? Daar kan je instellen hoeveel files je ongeveer download. Dat is het enige wat ik kon vinden. Wel raar want ik share en download meer dan jij maar kom altijd makkelijk op die servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

<--- UTFS |:(

[ Voor 99% gewijzigd door BigFast op 28-07-2003 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

Remc0 schreef op 28 July 2003 @ 20:36:
Ik word door de grote servers:
probenprinz, silent bob, razorback etc ..
op de ip-blacklist gezet.
Nu heb ik gelezen bij silent-bob over het aantal files en downloads.
http://www.der-stille-bob...php?kat=blacklist&lang=en
Nou, je bent de enige niet hoor. Sinds de vakantie tijd kom ik ook steeds moeilijker op genoemde servers, en sta regelmatig op de blacklist. Pas na een dag ofzo kan ik er dan weer eens in. Ik merk dat momenteel veel servers gewoon beroerd bereikbaar zijn. Of zou het door Morph komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb toch wel een aardig probleempje:
ik heb een router heb poort mapping, alles werkte 1 dag lang, lekker downloaden, snel met hoog id.
na een dag ongeveer kreeg ik steeds een laag id,

ik heb de router er dus tussen uit gehaald en nu rechtstreeks verbinding.
weer lekker snel downloaden, weer naar een dag ongeveer,
krijg ik weer een laag id en kom bijna nergens in :? bij elke mod.
de pc opnieuw opstarten enz werkt niet, opnieuw instaleren (van andere mods ook niet)
Hoe kan dit nou weer ???

(ps die sivka athlazan gnaddelwarz mod sluit af en toe zomar emule af, wat ik nog niet bij morph had)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco
  • Laatst online: 08:49
[knip]
Heb emule op safe connect gezet.
Ziet er naar uit dat het nu goed loopt.

[ Voor 115% gewijzigd door Remco op 28-07-2003 23:09 ]

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroen210 wrote:
I life for this shit
Euhm.... 'ik het leven voor deze poep' ?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2003 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ blatend_schaap
kijk eens the fast and the furious :p
2 fast 2 furious: I was made for this brad (brad heetie ie toch :? ben alweer vergeten)
? onzinige reactie ?
? geen online woordenboek gebruiken?

iemand al antwoord op mijn vorige post?
heb hem ook op safe connect gezet maar dat scheelt nix

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2003 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

DarkChylde schreef op 28 July 2003 @ 09:14:
ik nu trouwens ook mijn file zichtbaar gemaakt voor friends (dus nu kan je wel kijken killebee ;))
Ik heb het iets anders opgelost:
- automatic reconnect aanzetten
- automatic update server list on connect uit
- automatic update serverlist on client connect uit
- de bewuste servers uit de lijst gemikt.
Zo worden ze een paar dagen niet meer benaderd en kan ik er (hoop ik) weer gewoon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraag betreffende die aggressive clients (leecher MOD user / advertiser).
Kan het kwaad wat ze doen?
Mijn download is sinds dat ik weet dat zulke activiteiten plaats vinden echt beroerd.
Ik heb nog wel een backup van mijn userhash, zou ik die weer terug moeten zetten? of zou dat nix helpen.

Ik laat mijn pc hele dagen achtereen aanstaan en nog download ik gemiddeld maar zo'n 250 mb per dag :S
Hebben meer users dit?
Echt gewoon belachelijk.
Ik upload met 8bk/s en heb iets van 15 downloads in de rij staan.
Waarvan er momenteel maar 2 aan het downloaden zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2003 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 00:12:
@ blatend_schaap
kijk eens the fast and the furious :p
2 fast 2 furious: I was made for this brad (brad heetie ie toch :? ben alweer vergeten)
? onzinige reactie ?
? geen online woordenboek gebruiken?

iemand al antwoord op mijn vorige post?
heb hem ook op safe connect gezet maar dat scheelt nix
Leer Engels voordat je blaat |:( het is liVe. To live = om te leven (ww), life = het leven (zelfst nw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Microkid schreef op 28 July 2003 @ 09:31:
[...]

Ja maar hoe kan ik dan doorgaan met downloaden als ik geen server meer heb?
je hoeft niet persé met een server verbonden te zijn om te downen.
de source exchange zorg ervoor dat je nieuwe sources vindt (die krijg je dus van andere users). ik neem aan dat je we een aantal sources van een file moet hebben voor je kan exchangen ;)

wie downen er trouwens allemaal complete dvdr's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reset2003
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Hallo allemaal,

K heb sinds 2 weken ook emule gedownload met de morph mod en k moet zeggen dat het me nog niet echt bevallen is :/ .
De films die ik wilde downloaden zijn misschien maar voor totaal 2 gig gedownload terwijl ik in een week ruim 13 gig heb geupload, niet echt eerlijk dus, maarja k ga deze week maar ff proberen om een paar vrienden van got toe te voegen kijken of dat wat nut heeft, anders hou ik het togh maar bij mirc/direct connect/winmx.

K heet op emule trouwens [GOT]Reset2003 :+

Dell U2711HM | Dell1707FP | Logitech G510 | Coolermaster Stacker 830 | Intel Core i5 2500K | AsRock Z68 Extr3 Gen3 | Corsair Vengeance LP 16gig DDR3 1600Mhz | XFX6870 1gig | Samsung SH-222AB DVDRW | Samsung 820 series 120gig SSD boot disk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het hele community gebeuren aan de kant gezet, het heeft IMO weing zin.
50% denied een vieuw 30% shared 260 files waarvan er 200 kleine 'wat moet je er mee' files zijn. [GoT] is weg voor mijn naam, feel free to remove my name. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2003 10:57 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey [GOT]Reset2003
Als ik je wil toevoegen dat gaat nie.
Dan moet ik user hash invoeren ofzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Reset2003 schreef op 29 July 2003 @ 10:41:
Hallo allemaal,

K heb sinds 2 weken ook emule gedownload met de morph mod en k moet zeggen dat het me nog niet echt bevallen is :/ .
De films die ik wilde downloaden zijn misschien maar voor totaal 2 gig gedownload terwijl ik in een week ruim 13 gig heb geupload, niet echt eerlijk dus, maarja k ga deze week maar ff proberen om een paar vrienden van got toe te voegen kijken of dat wat nut heeft, anders hou ik het togh maar bij mirc/direct connect/winmx.

K heet op emule trouwens [GOT]Reset2003 :+
zorg ff dat je upload op het juiste niveau gecapped wordt (dit geld zeker voor kabel. voor adsl weet ik het niet zeker).
ga 3 tot 5 KB onder je theoretisch maximum zitten. als namelijk je volledige upload gebruikt wordt, dan gaat je dowload helemaal omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het GOT gebeuren bij je naam heeft ook helemaal geen nut. Het heeft alleen maar zin als als de Gotters ook de bestanden hebben die jij zoekt. Je kunt beter iemand met een goede upload tot vriend maken en daar een bestand mee sharen dan een Gotter met een upload van nix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k heb toch wel een aardig probleempje:
ik heb een router heb poort mapping, alles werkte 1 dag lang, lekker downloaden, snel met hoog id. na een dag ongeveer kreeg ik steeds een laag id,
Zolang je verbinding hebt met eMule verandert je ID niet dus ik snap niet helemaal waar het probleem vandaan komt.
wie downen er trouwens allemaal complete dvdr's?
Ik (en ik release ze)
K heb sinds 2 weken
Euhm... Dat is ook wel een beetje kort. eMule is geen programma waarmee je ff snel iets kan downloaden. Je zult eerst aardig wat moeten uploaden wil je een goede snelheid krijgen. Lees er meer over in de F.A.Q.
Ik heb het hele community gebeuren aan de kant gezet, het heeft IMO weing zin.
50% denied een vieuw 30% shared 260 files waarvan er 200 kleine 'wat moet je er mee' files zijn.
1. De community is niet opgericht om ervoor te zorgen dat jij kan zien wat wij hebben
2. De diversiteit (de 30% die jij waardeloos vind) is juist de kracht van eMule. De meest obscure files zijn te vinden. Als je alles mainstream zoekt --> Kazaa
3. De communtity zorgt voor snellere downloads
4. Ik vind dat dus geen redenen om de community aan de kant te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry voor het engels had eerst live, maar mijn woordenboekje zei life dus.
nu maar weer veranderd :p.

maar over het probleem niemand een idee hoe het komt,
vind het namelijk nog al vaag, en vervelend natuurlijk.
heb ps ook geen firewall of iets dergelijks draaien dus.??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Laatst online: 14:34
Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 13:46:
sorry voor het engels had eerst live, maar mijn woordenboekje zei life dus.
nu maar weer veranderd :p.

maar over het probleem niemand een idee hoe het komt,
vind het namelijk nog al vaag, en vervelend natuurlijk.
heb ps ook geen firewall of iets dergelijks draaien dus.??
Ik had het laatst ook na een security update van XP, kwam er alleen maar uit na een clean XP install. :'( Tot heden niet kunnen achterhalen wat er nu precies is misgegaan. Na een clean XP, ook weer alle update weggehaald die er te vinden waren voor XP en tot heden (2weken) nergens geen last meer. Shoot me, maar don't get it 8)7

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
geen idee idd. ik heb geen firewall etc. en soms ook spontaan een laag id. en op de volgende server dan weer een hoog id :? (binnen de zefde instantie van emule).

als je een weekkie of 2 online bent, dan moet je wel een beetje snelheid hebben (als je faq gevolgd hebt). 10+ Kb moet toch zeker kunnen. probeer ook niet teveel tegelijk te downen (en te sharen in het begin). als bv maar 5 files in de queue, dan krijg je die sneller. en als mensen weer stukjes van jou downen, dan bouw je weer credits op.
ik heb nu minder files in mijn queue staan en (tijdelijk) minder files in mij share staan. omdat ik een net gereleased dvdr wil hebben (2f2f). en haal nu steeds meer snelheid door het samendownload-effect. (heel hoog is het niet, maar dat komt doordat er nog weinig sources zijn voor deze files).
(en voor de mensen die nu gaan klagen dat ik wel down maar niet share. ik share dus nu juist de files die rare zijn. en de ander meuk die iedereen heeft die pleur ik later wel terug)

@ blatend_schaap
bij athlazan kan je bij sharedfiles ook een prio geven. wat is het effect als je hier een file release prio geeft? (omdat jij soms released, hoop ik dat jij het weet ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Laatst online: 28-09 18:44
Het betreft niet mezelf, maar ik wil even melden dat iemand die ik ken dit mailtje kreeg:
Geachte heer, mevrouw,

Universal Studio's heeft ons benaderd met het verzoek u op de hoogte te
stellen van het feit dat vanaf uw computer inbreuk wordt gemaakt op het
(eigendoms)recht van Universal Studio's. Het gaat hier om distributie
van illegaal filmmateriaal via het internet. In overeenstemming met
NLIP-richtlijnen willen wij u hierbij dringend verzoeken om uw
identiteit aan Universal Studio's bekend te maken danwel domicilie te
kiezen bij een advocaat, waardoor een eventuele procedure tegen u
aanhangig gemaakt kan worden. Indien u verzuimt aan dit verzoek te
voldoen, zullen wij u volledig aansprakelijk houden voor de eventuele
procedure die Universal Studio's tegen @Home aanspant met als doel de
identiteit van u bekend te maken.

U kunt Universal Studio's bereiken via email-adres
antipiracy@unistudios.com .

Met vriendelijke groet,
@Home

Afdeling Abuse
Daar komt nog eens bij dat, alhoewel ik natuurlijk niets illegaals zou sharen, ik peerguardian heb draaien en deze een scan had geblokt. Ik ben zelf ook @home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
vargo schreef op 29 July 2003 @ 14:14:
Het betreft niet mezelf, maar ik wil even melden dat iemand die ik ken dit mailtje kreeg:

[...]

Daar komt nog eens bij dat, alhoewel ik natuurlijk niets illegaals zou sharen, ik peerguardian heb draaien en deze een scan had geblokt. Ik ben zelf ook @home.
Als je met enige regelmaat je P2P programma aanzwengeld kan je beter niet bij @Home zitten volgens mij. Ik zie regelmatig dit soort mailtjes op GoT langskomen.

KLIK

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

pff ik gebruik al 2 jaar lang het edonkey netwerk, download circa 40 to 50 gig per maand, en heb @home, en nog never nooit zo'n mailtje gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
weet iemand trouwens of het forum van [knip] down is?
ik kan er de hele dag al niet opkomen :?

[ Voor 10% gewijzigd door Compubiter op 29-07-2003 20:59 . Reden: naam liever niet ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
DarkChylde schreef op 29 juli 2003 @ 16:06:
weet iemand trouwens of het forum van [knip] down is?
ik kan er de hele dag al niet opkomen :?
Ja is al aantal dagen down :(

[ Voor 4% gewijzigd door Compubiter op 29-07-2003 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

Toch vreemd: ik gebruikte al een paar dagen Morph, en kon op bijna geen enkele server binnen komen :( . Net maar weer even de originele 0.29c gepakt, en voila, direct weer verbinding :) . Wie kan dit uitleggen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:45

Zym0tiC

^_^

[knip] is wel een fijne site om te zoeken maar erg traag en hij ligt er erg vaak uit. Das jammer :'(

[ Voor 12% gewijzigd door Compubiter op 29-07-2003 21:02 ]

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met enige regelmaat op F5 rammen helpt meestal wel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12:48
FF een vraagje:

Ik gebruik als naam : [GoT]SandeR

Nu zie ik regelmatig namen in me verzendlijst staan (dus waar ik naar upload)
als:

Ultimate Warrior[GoT]SandeR
of een andere willekeurige naam met daaraanvast MIJN naam.

WTF is dat ?

Hebben ze iets van me gekaapt ?

Ik kan het zo 123 niet vinden in dit topic.

Ik gebruik Morph v8g.
* Hoyden |:( :*)

[ Voor 24% gewijzigd door Hoyden op 29-07-2003 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

SandeR schreef op 29 juli 2003 @ 20:47:
FF een vraagje:

Ik gebruik als naam : [GoT]SandeR

Nu zie ik regelmatig namen in me verzendlijst staan (dus waar ik naar upload)
als:

Ultimate Warrior[GoT]SandeR
of een andere willekeurige naam met daaraanvast MIJN naam.

WTF is dat ?

Hebben ze iets van me gekaapt ?

Ik kan het zo 123 niet vinden in dit topic.

Ik gebruik Morph v8g.
Startpost :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Ok, ik heb gedaan wat ik moest doen, ik heb zen IP nu, toegevoegd Manueel en via FuckPedro oid, staat nu in me ipfilter.dat maar de user blijft downloaden bij me.

Ik heb emule herstart, direct staat ie er weer in.

wat o wat ?

Ik heb ipfilter.dat gedownload vanuit de startpost, en toen via pedro proggie ip toegevoegt, maar ik krijg hem er niet uit, die gebruiker :(

Ik zal vast iets fout doen, al weet ik niet wat. Maar goed, ik zie wel :)

[ Voor 25% gewijzigd door Hoyden op 29-07-2003 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je de waarde achter dat ip kleiner dan 127???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 21:27:
heb je de waarde achter dat ip kleiner dan 127???
000

Ik zal eens wat testen, ik had er net een Pedro in staan, met me naam ervoor.

Nooit op gelet eigenlijk, maar nu zie ik ze in een keer bij bosjes.

Irritante mannetjes. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 12:57:

1. De community is niet opgericht om ervoor te zorgen dat jij kan zien wat wij hebben
Maar het is wel zo sociaal.
2. De diversiteit (de 30% die jij waardeloos vind) is juist de kracht van eMule. De meest obscure files zijn te vinden. Als je alles mainstream zoekt --> Kazaa
Met de 'wat moet je er mee files' bedoel ik nietzeggende Losse bestanden, die echt geen nut hebben.
3. De communtity zorgt voor snellere downloads
Niet echt veel van gemerkt.
4. Ik vind dat dus geen redenen om de community aan de kant te zetten
Ik wel. Ik had heb het idee dat ik minder snel sources vond. Ik kan het fout hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu lees ik net ergens dat je een spatie tussen ] en je naam moet hebben anders neem je geen deel aan de community :?

[GoT]Niro vout
[GoT] Niro goed

Ik gebruikte geen spatie en ik zie in de BIGFILE dat er een heleboel meer zijn.

Wie kan hier duidelijheid over geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 00:40:
Nu lees ik net ergens dat je een spatie tussen ] en je naam moet hebben anders neem je geen deel aan de community :?

[GoT]Niro vout
[GoT] Niro goed

Ik gebruikte geen spatie en ik zie in de BIGFILE dat er een heleboel meer zijn.

Wie kan hier duidelijheid over geven?
Volgens mij maakt dat niets uit. Hij pakt je naam als string als hij een [ tegenkomt leest ie wat er staat en stopt weer met lezen als dit ] er staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De lang verwachte MorphNext is er, meer info en downloadlinks hier:
http://www.emule-web.de/board/viewtopic.php?t=5056

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juli 2003 @ 01:05:
Mischien mis ik wat, maar wat is zo bijzonder aan deze mod?
(ik heb em nu draaien)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2003 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien mis ik wat, maar wat is zo bijzonder aan deze mod?
(ik heb em nu draaien)
Hij is van de basis af weer opgebouwd. Het is dus niet een aanpassing van de code, het is compleet herschreven, om overbodige routines en ik weet niet wat eruit te halen. (om het nog stabieler te maken etc etc)
bij athlazan kan je bij sharedfiles ook een prio geven. wat is het effect als je hier een file release prio geeft? (omdat jij soms released, hoop ik dat jij het weet )
Dat is de factor waarmee iemand zijn score berekent word. Je kan zelf kiezen hoe groot het is. Ik heb die van mij op 512 staan, wat inhoud dat als iemand een file request die ik als 'release' heb gemarkeerd, hij 512 x zijn score krijgt. Das een redelijk effectieve manier om iemand boven aan de lijst te krijgen die geen 'friend' is of lid van je community.

Daarbij heeft deze Mod (althans vanaf 1.1a) een andere upload routine/programmatuur (volgens mij van emule+) wat er op neerkomt dat je een bepaald aantal slots hebt. Degene die slot nr 1 heeft krijgt alle aanwezige upload bandbreedte en de rest krijgt iets in de orde van 0.5 (keep alive). Wanneer de chunck verzonden is, beland slot nr 1 weer in de queue, en slot nr 2 word dan slot nr 1 etc etc.

Dit is bedacht om iets te doen aan de 'trage' gemiddelde upload. Waar je bij kazaa makkelijk 10-20 kB/s haalt, heb je bij eMule de moeilijkheid dat de aanwezige upload verdeelt word, waardoor de snelheid per user vaak rond de 2-3 kB/s ligt.

Hoewel dit in beginsel erg oneerlijk is (het druist rechtstreeks in tegen het principe van eMule imho) is het voor mensen die releasen een uitkomst: mensen die de release dlen skippen de queue, en krijgen gelijk slot #1 en hebben dus meteen 'volle' downloadsnelheid.

Groot nadeel is natuurlijk dat hoewel ik veel share, er maar eenzijdig gedownload word op het moment (de releases) simpelweg omdat andere niet aan de beurt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

dan moet je ff uploadslot aan zetten, heb je geen probleem om andere files te downloaden. Ik release op dit moment ook 2 films, en heb download zelf lekker door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
k, heldere uitleg. bedankt. (ik zie trouwens dat compubiter de naam van een bepaalde deelsite ;) uit de post ge-edit heeft. sorry, dacht dat het wel mocht zolang geen link gaf.)

het duurt trouwens wel eeuwen voor je een complete dvdr binnen hebt :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een dikke 2 uur geleden eMule MorphNext 1a opgestart. Hij maakt gewoon gebruik van de bestaande eMule bestanden, en hij download lekker verder. Geen crashes of vastlopers tot nu toe. Dit is de eerste eMule die ik zie waar je echt "Anti-Leech" kunt aanvinken in zijn opties. Hoe goed het werkt weet ik nog niet, maar het geeft wat meer vertrouwen.

De makers hadden trouwens wel betreffende de opties: er zijn een aantal opties bijgekomen, maar er zijn er ook een paar weggevallen. Ik vraag mij af of deze weggevallen opties later weer terugkomen in de een of andere vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
@KhvD is jou icon lady ..uh.. death(?), die ene van evil ernie?

[ Voor 73% gewijzigd door DarkChylde op 30-07-2003 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkChylde schreef op 30 juli 2003 @ 10:37:
@KhvD is jou icon lady ..uh.. death(?), die ene van evil ernie?
Zeg het maar, kheb geen idee. Vond het wel een lekker plaatje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet zeggen dat deze me wel begint te bevallen, lekker stabiel en snel, gebruikt ook veel minder cpu, en iets minder geheugen, dan de nieuwste morph mod.
En verder heb ik nog geen darkmule en etc gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

hum wierd als ik hem wil downloaden blijkt de rar file corrupt te zijn, al verschillende locaties geprobeerd.

iemand een mirrortje voor me :)

laat maar ik moest winrar 3.2 hebben ipv 2.8 :+

[ Voor 8% gewijzigd door Zym0tiC op 30-07-2003 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:38

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Alsje...
Mirror

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 13:26

PoweRoy

funky!

damn die nieuwe morph mod _O_ na een half uurtje zit ik al rond de 40-50KB te dowen met 5 files. daarvoor met morph normaal 10kb ofzo :X

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:01
Eeh blatend_schaap:

Is die gnaddelwarz mod niet ook toevallig een leechmod?. Ik up atm met 3kB (anders kan ik niet fatsoenlijk cssen, normaal 12kB) en ik kan gewoon downen met >50Kb :? 8)7.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Hell
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-07 23:34
heb een vraag, want ik weet niet of ik het nu helemaal snap:
ik heb geen vast IP nummer, iedere keer dat ik opnieuw verbinding maak heb ik een andere :|

volgens mij is het zo dat je ID bepaald wordt aan de hand van je IP nummer :?

en je credits bij andere mensen zijn weer gekoppeld aan je ID
is het nou zo dat ik iedere keer mijn credits verlies? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, de credits zijn gebonden aan je userhash.

Het ID wordt gebruikt om je computer te herkennen tijdens de sessie, en de userhash wordt gebruikt om jou te herkennen. Je kunt (volgens mij) ook meerdere computers met dezelfde userhash hebben, d.m.v. het kopiëren van een bestand.

Herstel met betere uitleg als dit niet klopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Hell
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-07 23:34
hoe wordt je userhash dan bepaald? is dat eenmalig bij de installatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

een paar dingetjes die ik mis aan morphnext en die snel moeten terug komen. Je kunt geen community string opgeven. Friends kun je alleen een boost van 1,5 meegeven. En ik snap niet wat er wordt bedoelt met Smart Upload Control

edit: o ja en dat je een fakelijst kunt downloaden en ik vind het maar irri dat als ik iets aan me downloads toevoeg ik iedere keer zo'n schermpje krijg aan welke categorie ik het wit toevoegen, terwijl ik geen catergori gebruik :(

ach ja die zullen er waarschijnlijk wel later bij komen

[ Voor 40% gewijzigd door Zym0tiC op 31-07-2003 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Ik heb die morphnext ook even geprobeerd vandaag,maar die upload zint me niet.
Als ik me upload op 24K zet,is er eentje met 22K aan het downloaden en de rest met 0.5k 8)7

Ben weer terug naar de normale morph v8g.
Kan ik het tenminste zelf allemaal regelen,en iedereen met een normale snelheid laten downen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

MarElo schreef op 31 juli 2003 @ 01:35:
Ik heb die morphnext ook even geprobeerd vandaag,maar die upload zint me niet.
Als ik me upload op 24K zet,is er eentje met 22K aan het downloaden en de rest met 0.5k 8)7

Ben weer terug naar de normale morph v8g.
Kan ik het tenminste zelf allemaal regelen,en iedereen met een normale snelheid laten downen. :)
jip hier hetzelfde probleem maar volgens mij is dit het nieuwe upload systeem van eMule plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die gnaddelwarz mod niet ook toevallig een leechmod?. Ik up atm met 3kB (anders kan ik niet fatsoenlijk cssen, normaal 12kB) en ik kan gewoon downen met >50Kb
Hmmz vaag :? Nee het is geen leechermod (denk niet dat hij anders op emule-project zou staan ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
[quote]Zym0tiC schreef op 31 juli 2003 @ 01:20:
een paar dingetjes die ik mis aan morphnext en die snel moeten terug komen. Je kunt geen community string opgeven. Friends kun je alleen een boost van 1,5 meegeven. En ik snap niet wat er wordt bedoelt met Smart Upload Control

--> in de banaries staat en faq van morphnext die alle functies uitlegt.. moet je ff checken: in het kort: SMU zorgt ervoor dat niet je volledige bandbreedte wordt benut door emule als je ff gaat surfen of iets anders.. Dan zakt je upload ff.

ANdere vraag over die gnaddelwarz. Loopt ie constant op 3 kb of niet. Kan ook gewoon ff tijdelijke inzinking in je upload zijn, heb ik ook wel eens gehad..

Ik ben zeer tevreden over Morphnext. NOg ff over die upload. Tis maar voor halve chunck of hele chuck dat de een hoge upload krijgt, De rest wordt 'levend'gehouden door de ene kb en daarna krijgen zij weer hoog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Ik gebruik Gnaddelwarz 1.1a en ik ben aardig tevreden hoe het werkt. Hij houdt zich redelijk aan de uploadlimit bij mij :)
Alleen werkt FuckyouPedro niet als eMule aanstaat, krijg een melding dat ipfilter.dat reeds in gebruik is, dus moet ik eMule afsluiten.
Dat is een beetje irritant aangezien je gelijk op de blacklist staat als je 2 users handmatig wil bannen. En het is een beetje jammer dat het een beetje traag gaat, harder als 25kB gaatie niet.

Maarja ik mag niet klagen, het komt 'gratis' binnen O-) , en ik moet zeggen dat de bestanden aardig betrouwbaar zijn. Dat is met KaZaA wel anders. :/

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen werkt FuckyouPedro
Waarom gebruik je dat nog? Gnaddelwarz doet het automatisch voor je :) vandaar dat je de melding krijgt. Hij tempbanned alle cheaters voor een half uur zonder dat je daar iets voor hoeft te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:49
Blue_White_Army schreef op 29 July 2003 @ 14:51:
pff ik gebruik al 2 jaar lang het edonkey netwerk, download circa 40 to 50 gig per maand, en heb @home, en nog never nooit zo'n mailtje gehad
me too ;)

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Verwijderd schreef op 31 juli 2003 @ 05:26:
Waarom gebruik je dat nog? Gnaddelwarz doet het automatisch voor je :) vandaar dat je de melding krijgt. Hij tempbanned alle cheaters voor een half uur zonder dat je daar iets voor hoeft te doen...
Dat verklaart een hoop :+
Waarom ik het nog gebruik? Omdat ik nog regelmatig mij eigen nick zie opduiken maar geen ban in de log zie verschijnen. Of doetie dat pas als diegene aan de beurt is?

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
daPet schreef op 31 July 2003 @ 14:33:
[...]

Dat verklaart een hoop :+
Waarom ik het nog gebruik? Omdat ik nog regelmatig mij eigen nick zie opduiken maar geen ban in de log zie verschijnen. Of doetie dat pas als diegene aan de beurt is?
Als deze tussen "bekende gebruikers" staat is er niks aan de hand. Mocht deze in de "wachtlijst" staan en is niet "banned" dan klopt het niet...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... en zolang er nog geen 'v'-tje voor zijn naam staan is hij nog niet door de check heen, dus het kan best zijn dat er wel leechers/cheaters in je wachtlijst staan (hangt er ook vanaf hoe groot hij is) maar ze zullen iig nooit aan de beurt komen dankzij dit leuke dingetje:

31-7-2003 15:34:20: Warning: WaitTime resetted due to Invalid Ident for Userhash 6E1D9659A20E222E25144653573B6F67

Wat ongeveer inhoud dat iemand met een 'gestolen' hash probeert voor te dringen. Als de Mod dat opmerkt, word deze gelijk achteraan de wachtrij gezet, netzolang tot hij door de 'screening' heen komt.

Hebben mensen btw de nieuwe Morphnext al een tijdje draaien? Draait het stabiel? Blocked het al cheaters? Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn (/me blijft voorlopig nog bij gnaddelwarz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb MorphNext al een paar dagen lopen. Hij is nog niet gecrashed, en hij banned meer gebruikers dan de standaard eMule 0.29c. Hij banned bij mij gemiddeld 15 gebruikers op een wachtlijst van 1000 man. Tegen de tijd dat mijn wachtlijst naar de 2000 oploopt, is het aantal gebande personen ook tussen de 25 en 30 man. Ik zie wel soms mensen met mijn nick + toevoeging in de Known Client list, maar die gooit MorphNext er blijkbaar uit; soms staan er 5 mensen met een toevoeging, dan opeens helemaal geen meer. Soms komt er iemand in de wachtrij, die dan gebanned wordt; ik heb nooit iemand met een van mij gegapte nick bij mijzelf zien downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 13:26

PoweRoy

funky!

hij loopt nu 2 dagen en nog niet gecrahed. hij banned net zoveel als andere morph's en ik download rond de 30-50kb waar eerst 10kb ong was :)

[This space is for rent]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.