Ik heb geen GoT voor mijn naam staan, ik kom wel in de wachtrij, maar iedereen met GoT] voor zijn naam heeft voorrang. Resultaat is dat ik niks, nopes, nada download van GoT users. In één week heb ik 1MB <---!!!!!! van een GoT user gekregen en 285MB <----!!!!!! geuploaded naar diverse GoT users.KillerBeeForEver schreef op 27 July 2003 @ 09:08:
[...]
Ik moet zeggen, dat is me 2 dagen geleden ook overkomen ja, ik kijk bij een van de GoT'ers wat ie heeft, ik denk: 'he, da's wel interessant!', dus ik dubbelklik op de betreffende 'bestanden'. Ik heb diegene een paar uur in de rij zien staan en daarna was ie helemaal verdwenen tot nu toe (want nu is alles al binnen...). Ik dus kijken bij die persoon of ie niet toevallig datgene al had verwijdert ofzo (dat kan, als je weinig harddisk ruimte hebt
). Maar nee, het stond er nog??
Ik weet het niet hoor, maar het toch lijkt het me dat diegene er niets aan kan doen, ik heb zelf tenslotte ook niet m'n uploads in de hand (tenzij je een leechermod hebt...). Dus het lijkt me dan ook onwaarschijnlijk dat iemand je bewust van de wachtrij afknikkert, laten we het maar op 'toeval' houden. Van een van de andere GoT'ers heb ik trouwens wél goed kunnen downloaden (en hij ook van mij... hehe
).
De reden hiervan is dat iedereen de GoT users een friend maakt, en dan ook nog eens community sharing aanzet.

Oftewel, 90% van de upload van die mensen, gaat naar GoT- users.
Maar zoals ik al eerder zei, GoT - users komen niet meer in mijn queue
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021