eMule opensource eDonkey, deel 7

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.554 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/faq/pics/logo.gif
http://www.emule-project.net

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/j.aeilkema/topicregels.GIF

eMule is géén programma waar je "ff snel" wat mee kan downloaden!

Je zult eerst moeten uploaden om zo credit op te bouwen. Uiteindelijk hou je er wél een programma aan over waar je "ff snel" wat mee kan downloaden, maar dat kost dus wel wat tijd... Houd in je hoofd dat voor iedere MB die je download, je eigenlijk ook een MB moet uploaden!

• Het is niet de bedoeling dat je hier komt vertellen dat je hoge downloadspeeds hebt, we weten dat je er blij mee bent, maar het is een beetje overbodig (je kan er wél mee patsen in irc://irc.tweakers.net/emule )

• Als je een probleem hebt, kom dan niet met "eMule, kutprog, ik zit onder de 10 kb, ik ga KaZaA weer gebruiken". Denk er eerst zelf na wat het probleem kan zijn, lees de FAQ, topic en deze openingspost, en als je er dan nog niet uit komt, post het dan hier.

• Vermeld bij een probleem altijd duidelijk wat je instellingen zijn (zoals max. connections, max sources/file, max. up en down, enz.) en of je een firewall/router/server gebruikt. Dan hoeven we er niet naar te vragen, en kunnen we proberen om je te helpen. Zeg er ook meteen bij of je een hoog of laag ID hebt, dat kan soms een hoop gegok schelen, en je kan sneller geholpen worden. Ohw, en als je dan toch bezig bent, zet er dan meteen bij welke versie je gebruikt!

• Als je iets zoekt in een groot topic, maar geen zin hebt om alles door te bladeren, dan kan je het volgende doen. Plak achter de topiclink "?limit=999" zodat er 999 posts op een pagina komen. Vervolgens kan je met de zoekfunctie van je browser, vaak "Ctrl + F" het topic makkelijk doorzoeken
je kunt ook hier klikken dan krijg je alle post in 1 scherm

• In de crew is besloten dat het niet de bedoeling is, om links te geven naar de (welbekende) ed2k-link-sites. Doe het dus ook gewoon niet, en
voorkom een OW en/of Ban

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/j.aeilkema/FAQ.GIF

Aangezien de FAQ meer is uitgegroeid tot een manual, zet ik hier nog een aantal veel gestelde vragen neer, die steeds weer terugkomen. Weet je er ook 1 (+ antwoord), mail me dan even.

KIJK ALS JE VRAAG ER NIET BIJSTAAT EERST HIER -> http://www.dutchemulefaq.tk/ voor de Nederlandse of http://www.emule-project.net/faq/ voor de engelse versie

Dit voorkomt onnodige vragen en ergernis bij de gevorderde emule gebruikers! :O

Wat is een Emule MOD en wat kan ik ermee?
Een emule mod is een versie van de officiële emule die aangepast is. Het zijn dus emuleclients met nieuwe functies (zoals anti-leechers functies). Omdat emule opensource is kun je de broncode downloaden en aanpassen in MS visual studio c++. Omdat veel mensen niet kunnen programmeren zijn er andere mensen die dat voor je overnemen. Een aantal voorbeelden kun je hier vinden: www.emule-mods.de
Als je alle functies van verschillende mods op een rij wilt hebben kun je hier kijken: http://www.angelfire.com/magic/emulemodreview/

Waar kan ik mijn credit zien?
Simpel, dat kan niet. Je credit word opgeslagen op iedere client naar wie je upload, dat zijn dus duizenden mensen. In het bestand "clients.met" worden alle mensen opgeslagen die bij jou credit hebben. je eigen credits kun je dus NIET zien.

Ik krijg de melding dat mijn credit bestand kapot is!
Maak je geen zorgen, dit heeft alleen invloed op anderen. De mensen waarbij jij gedownload hebt, hebben nu geen credit bij jou meer. Ze gaan dus niet zo snel meer door jou wachtlijst. Jammer voor hun, maar er is niks aan te doen.

Ik krijg de error "An attempt was made to access an unnamed file past its end"
Dit bericht kan je krijgen als er onjuiste pakketjes data worden verstuurd door een server of client. Het heeft verder geen invloed op je downloads of de werking van eMule. Vanaf versie 0.28a krijg je deze error niet meer te zien.

Hoe moet ik m'n eMule upgraden naar een nieuwere versie?
Het is alleen de eerste keer handig om de installer te gebruiken. Zodra je een upgrade uitvoert, download dan de "binaries", en pak deze uit in je huidige eMule directory. In principe hoef je alleen de .exe te vervangen. Vergelijk voor de zekerheid toch ook nog even je eMule dir met je .zip . Staan er andere bestanden in je .zip, dan is de kans groot dat er een nieuwe functie is toegevoegd, die een extra bestand gebruikt, wat je dus ook nog even moet uitpakken...

Iemand heeft mijn nick gejat!
Inderdaad! Er bestaan mods die nicknames en userhashes jatten. Vaak bestaat zo'n naam dan uit jou naam met een toevoegsel, zoals 'pedro'/'chief'/'darkmule'.
Voor een grotere lijst kijk hier: http://www.gamerfun.de/emuleworld/ptopic,7068.html
Het eMule team is er al van op de hoogte, en is op zoek naar een oplossing. Ondertussen kan jij zo iemand blocken, door hem in je ipfilter te zetten. Zie de FAQ voor meer info hierover, of gebruik dit programma gemaakt door Mr.Nobody ervoor. Voor uitleg, lees deze post even door.
Met de komst van nieuwe mods met een betere beveiliging is het makkelijker geworden om cheatende mods te bannen (voorbeelden op dit moment zijn de Morph en de Blackrat mods). waarschijnlijk worden de komende emule clients ook wel steeds beter hierin. voor verschillende mod en hun voordelen: http://www.emule-mods.de
De morph mod geeft gebruikers ook een toevoeging (dit kan vanalles zijn), dit is geen leech mod, die hoef je dus niet te blocken met je ipfilter.dat
Als je geen zin hebt om mensen met de hand toe te voegen kun je ook een ipfilter.dat downloaden en deze over je oude heenzetten. Het bestand wordt steeds geupdate en is hier te downloaden: http://www.atheistdictionary.com/ipfilter/ipfilter.dat (sommige mods downloaden, als dat aanstaat, zelf een nieuwe versie).

• Wat is secure identification?
In het kort komt het erop neer dat het stelen van iemands hash niet meer kan, de problemen die voorkomen in het stukje hierboven kunnen dan niet meer gebeuren.
Zet dit dus aan! Ik heb zelf geen problemen ondervonden, mijn downloads gaan nog even snel. Meer hierover op http://www.emule-project.net/faq/sechash.htm
Deze functie zit in emule vanaf versie 29b. Vanaf emule 29c staat het standaard aan (bij sommige oudere mods, zoals morph, ook). Helaas is het wel zo dat je je verdiende credits bij anderen eerst weer kwijt raakt als beide secure identification gebruiken, maar dit weegt niet op tegen de voordelen. Op den duur zal iedereen overschakelen, dus geef als Gotter het goede voorbeeld.

Wat is een Low/High-ID?
Kijk hier: http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/faq/id.htm
Als je een low-ID en windows XP hebt, wees er dan zeker van dat je windows xp firewall uitstaat!! (eigenschappen van je netwerk verbinding en dan het 2e tabblad). Als je je firewall aanwilt houden zul je natuurlijk emule toestemming moeten geven om de juiste poorten te gebruiken

Ik heb een Low-ID en een Router, welk poorten moet ik mappen?
Kijk hier: http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/faq/poorten.htm

Boehoe :( mijn emule links vanuit mijn browser werken niet meer :(
Oplossing is heel gemakkelijk:
Emule afsluiten, wis in de registry de 2 ed2k keys:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ed2k
& HKEY_CLASSES_ROOT\ed2k
Start emule, keys worden nu weer aangemaakt
Je hoeft zelf niks meer te doen.
(Registy kun je editen door regedit in te typen bij start -> uitvoeren/run)

Als ik iets wil openen in de emulewebserver krijg ik een download venster!
Je moet in de internet explorer HTTP 1.1 en/of HTTP 1.1 through proxy connections aanzetten (Extras -> Tools -> Internet Options -> Advanced)

Mijn downloads zijn weg! maar de tijdelijke bestanden staan er nog wel
Weet je zeker dat je in emule de juiste folder aangewezen hebt waar je tijdelijke bestanden staan? Als je net gewisseld bent van mod is dat misschien de reden.

Emule zegt dat mijn tijdelijke bestanden kapot zijn :(
Tja, er is weinig hoop, maar het enige wat je kunt doen is met deze tools:
http://www.emule-project.net/faq/tools.htm
Wees er wel voorzichtig mee, en gebruik het alleen als laatste redmiddel.

Ik word steeds heel snel van de server afgegooid!
Waarschijnlijk deel je teveel bestanden. Dit geeft een te zware belasting op de server, daarom wordt je er afgegooid. Oplossing is dus minder delen (500 is geen probleem). Je kunt in de serverlijst zien hoeveel bestanden je mag delen op die server

Ik kreeg net een melding van een corruptedblock ("downloaded part is corrupt"), wat moet ik doen?
Niks! Emule heeft gezien dat er iets mis was met dit gedeelte van het bestand en gaat het nu opnieuw binnenhalen. Als emule dit niet zou doen was je bestand kapot geweest.

Sjonge, wat een bestanden in mijn emule folder, welke kunnen weg? waar zijn ze voor?
Kijk hier http://www.emule-project.net/faq/used_files.htm en een wereld gaat voor je open!

Leuk hoor dat emule, maar als ie aanstaat kan ik niet meer surfen :(
Ja dat kan, emule legt nou eenmaal veel verbindingen! De oplossing is dus ook om het aantal connecties lager te zetten. Op het extended tab in het opties scherm kun je het aantal verbindingen per 5 seconden lager zetten, dit heeft een nog groter effect. Voor beide geldt dat je het moet uitproberen en niet gelijk extremen te kiezen, dus rustig aan tweaken. Hou er ook rekening mee dat veel routers max 255 verbindingen kunnen leggen. Als je router vaak "crashed" heb je misschien een nieuwere firmware nodig.

Hoe hoog moeten mijn max.connecties/max.sources enzo staan?
Ook hier geldt, neem eerst de standaard waarden. ga daarna tweaken, weer zonder gelijk extremen te nemen! kijk ook eens in je statistiek grafiek en getallen. als je grafiek van je upload verschrikkelijk schommelt, zit je waarschijnlijk aan je maximum. het zou kunnen dat je download daardoor lager wordt, omdat je verbinding dichtslibt. verder geldt: altijd conclusies trekken na een uur ofzo, nooit na 1 minuut! bij sommige veranderingen moet je zelfs nog meer tijd uittrekken. helaas komt het voor dat met dezelfde instellingen je download ineens niet meer wil. waarschijnlijk heb je of minder bestanden in je wachtlijst staan of minder populaire. zorg er altijd wel voor dat je een reeks bestanden in je wachtlijst hebt, met 2 bestanden erin schiet het meestal niet op!

Ik zie dat in de statistieken, dat ik te veel verbinding heb, wel 5000!
Je hebt veel bestanden in je wachtlijst en veel bronnen. Emule wil ze graag allemaal afgaan om ze te vragen naar nog meer bronnen of om op de wachtlijst te komen, helaas zijn er geen verbindingen meer over (je zit op je max verbindingen) en dus kan emule ze nu niet vragen. Maak je niet druk hierom, als er weer verbindingen vrij zijn vraagt ie alsnog. Na een nachtje aanstaan is het al een stuk beter en zal max verbindingen niet zo snel meer oplopen.

Wat is een community groep en wat kan ik er mee?
Sommige mods ondersteunen een speciaal soort vrienden functie. Hierdoor kunnen ze sneller bij je downloaden en jij bij hun; ze gaan sneller naar plek 1 op je wachtlijst. Bij de standaard emule zet je een groep naam tussen [ en ] voor je naam. Hier op GoT gebruiken we hier voor [GoT]. Bij sommige mods kun je het invoeren in een speciaal vak in de instellingen.

Wat zijn vrienden?
Vrienden zijn nog een stapje hoger dan de community groep. Deze gaan dus nog sneller naar plaats 1 op je wachtlijst. Je kunt mensen toevoegen aan je vriendenlijst door op de naam van een gebruiker de rechter muisknop in te drukken en daarna voor "add to friends" te kiezen. Daarna kun je je vrienden terug vinden onder de "messages" knop, aan de linkerkant van het scherm. Let er wel op dat emule niet gehele tijd controleert of je vrienden online zijn, er kan dus een grijs icoontje voor zijn naam staan terwijl hij wel online is (dan is het een groene). pas als er een actie ondernomen wordt (bv een bericht verzenden) controleert emule of hij online is. Als je wilt dat een bepaalde vriend snel iets kan downloaden bij je, kun je hem een eigen upload slot geven. dit doe je door rechtermuisknop op zijn naam te doen en dan voor "establish friend slot" te kiezen. Je kunt dit maar voor 1 vriend tegelijk doen! Als je veel mensen van GoT op je vrienden lijst wilt hebben kun je het volgende doen:
• voeg het volgende bestand toe aan je lijst, door hem te kopiëren op je klembord.

ed2k://|file|[GoT]_COMMUNITY_ID_BIGFILE|104856064|0BC0BC4E2C5037CB70415E7E1CF03D32|/

en plak hem dan onder 'search / zoek' in het 'ED2K Link(s)' vak en druk op 'start'. (sommige mods beginnen met downloaden zodra je hem gekopieerd hebt op je klembord, dan hoef je hem niet zelf toe te voegen)

• nu ff laten draaien en als er [GoT] bronnen komen kun je ze toevoegen.

Als je een paar KB binnen hebt zet je het bestand op een lage prioriteit. klik op het bestand onder 'Transfers / Verbindingen' en zoek het GoT-ID bestand. Druk op de rechter muis knop als je het bestand geselecteerd hebt. Uit het popup menu selecteer je nu 'Priority' -> 'Low'. Zo duurt het eeuwen voordat je het bestand binnen hebt, en heb je tijd genoeg om iedereen toe te voegen. Op deze manier kost het je ook haast geen bandbreedte. Het GoT-ID bestand zal nooit helemaal gedownload worden. Je zult nooit meer dan 9,28 MB kunnen downloaden omdat er niet beschikbaar is, dit is geen probleem, je wilt toch niks met het bestand doen, en het is eigenlijk ook een 'leeg' bestand. In je temp folder wordt het bestand 19 MB, geen 100, zoals je zou kunnen denken.

• Af en toe ff kijken of er nieuwe gotters zijn, deze hebben geen icoontje met een hartje voor hun naam. Als je het zat bent zet je hem op pause. Na een paar dagen zet je hem weer aan en wacht op nieuwe sources... Dat is de makkelijkste manier.

Voor de goede orde: de gotters kunnen onder het bestand staan als bron van het bestand (dubbelklikken op het GoT-ID bestand onder 'Transfers / Verbindingen' of in je 'Knownsources' (in het 'Transfers / Verbindingen' scherm op het knopje 'Uploads (x)' of 'Verzendingen' klikken totdat je 'Knownclients' / 'Op de wachtlijst (x)' ziet. in dit scherm staan ze onder [GoT])
Ik heb zelf een nieuw bestand die ik wil delen met de emule wereld, hoe zorg ik dat ie het snelste verspreid wordt?
Druk op de "shared files" knop, zoek je bestand op en druk op de rechtermuisknop. Selecteer nu uit de popup priority en zet deze op "release". Bij sommige mods kun je ook nog aangeven dat bestanden die op release staan voorrang hebben bij het uploaden. Het is zeker slim om bestanden die niet zo populair zijn wat hoger te zetten dan populaire, zo worden ze sneller verspreid.
Alle vorige delen zijn hier te vinden:
Emule opensource donkey
Emule opensource edonkey, deel 2
Emule opensource edonkey, deel 3
eMule opensource eDonkey, deel 4
eMule opensource eDonkey, deel 5
eMule opensource eDonkey, deel 6

omdat de oude poll nogal erg oud was is er een nieuwe:
Poll: Welke Emule Mod gebruik je nu?
Geen mod (Standaard versie)
Sivka
Morph
LSD
Fusion
MorTillo
Plus
Tarod
Maella
BlackRat
een of andere Leecher mod
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=2969&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Verder, houd het gezellig, en niet te veel offtopic gebl@@t pleaz

Het irc kanaal bestaat ook nog steeds trouwens, irc://irc.tweakers.net/emule
deze kan je ook toevoegen aan emule in de instellingen! daarna kun je in emule chaten met andere GoTters.

met dank aan Zoefff voor de vele tekst, ik heb alleen de aanvullingen gedaan.

als er nog wat bij moet hoor ik het graag!

[ Voor 122% gewijzigd door Mr.Nobody op 25-07-2003 13:12 . Reden: aanvullingen ]

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:20

Zym0tiC

^_^

Erg mooie openingspost Mr. Nobody.

Vraagje. Ik draai nu de laatste xMule onder linux. Alles werkt erg goed. No problems. Alleen krijg ik mijn .met bestanden niet overgezet. Wanneer ik ze heb overgekopiëerd en xMule start worden al mijn .met bestanden weer leeg gemaakt. Dus weg bekende gebruikers etc.

Nu vraag ik me ook nog af of dit geen problemen gaat geven als ik met xMule en eMule Morphmod ga connecten onder dezelfde naam.

O ja en mijn ed2k links werken niet meer onder windows. Ik heb ondertussen 1 van de 2 reg keys verwijderd. Die in HKEY_CLASSES_ROOT kon ik dus niet vinden. Met als gevolg dat ik nu dus een error krijg ipv dat mijn downloads bij eMule komen terwijl de bedoeling was dat ze bij morphmod werden toegevoegd.

Ik heb ondertussen al een herinstall gedaan van morphmod maar dit hielp niet

[ Voor 31% gewijzigd door Zym0tiC op 14-07-2003 00:18 . Reden: update ]

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
het eerste probleem snap ik niet, hij zou ze over moeten nemen.
ik geloof dat er aan het einde van het vorige topic ook iemand was die problemen had met overschakelen van de ene naar de andere mod; was ook zijn bestand kwijt.

2e vraag: als je ze beide aanzet (tegelijk, op verschillende pc's in dit geval) en je hebt bij alle twee dezelfde hash, dan geeft dat zeker problemen. je zult dan aangezien worden als een hash jatter. er is een verschil tussen je nick en je hash hè! als je ze ombeurten aanzet zou het geen probleem moeten zijn (waarschijnlijk switch jij tussen win en linux). alleen moet je probleem nr.1 dan natuurlijk wel eerst oplossen.

edit: die key moet er echt wel staan. kijk nog eens goed :?
als je hem niet kan vinden, importeer dan een die regkey nr2 uit het einde van topic 6. zoek hem dan op, en wis hem. start dan emule opnieuw.

zo heb ik het gedaan. die regfile repareert het niet, maar je weet zeker dat ie er wel is, dus als je hem dan niet kan vinden moet je beter kijken.

[ Voor 22% gewijzigd door Mr.Nobody op 14-07-2003 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

het eerste probleem snap ik niet, hij zou ze over moeten nemen.
ik geloof dat er aan het einde van het vorige topic ook iemand was die problemen had met overschakelen van de ene naar de andere mod; was ook zijn bestand kwijt.
Toch nog maar eens opnieuw proberen. Misschien eens de rechten anders zetten.
2e vraag: als je ze beide aanzet (tegelijk, op verschillende pc's in dit geval) en je hebt bij alle twee dezelfde hash, dan geeft dat zeker problemen. je zult dan aangezien worden als een hash jatter. er is een verschil tussen je nick en je hash hè! als je ze ombeurten aanzet zou het geen probleem moeten zijn (waarschijnlijk switch jij tussen win en linux). alleen moet je probleem nr.1 dan natuurlijk wel eerst oplossen.
Ik wissel tussen windows en linux dus dat mag geen probleem zijn 8)
edit: die key moet er echt wel staan. kijk nog eens goed :?
als je hem niet kan vinden, importeer dan een die regkey nr2 uit het einde van topic 6. zoek hem dan op, en wis hem. start dan emule opnieuw.

zo heb ik het gedaan. die regfile repareert het niet, maar je weet zeker dat ie er wel is, dus als je hem dan niet kan vinden moet je beter kijken.
Ik heb nog eens gekeken een search door de reg file naar ed2k maar zonder resultaat. :/

en die regkey importeren en dan deleten werkte ook al niet.

Ach ja morgen een nieuwe dag om te proberen...

Update: Ahum bij deze verklaar ik, Zym0tiC, mij zelf voor stekeblind :+. De 2de verwijzing gevonden :D

Maar helaas is bij Preference >> Algemeen de ed2k knop nog steeds grijs

[ Voor 7% gewijzigd door Zym0tiC op 14-07-2003 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
ik heb voor je 2 nieuwe keys neer gezet. volgens mij hebben ze iets veranderd!
probeer het nog eens hiermee:

1e key: http://home.hccnet.nl/j.aeilkema/restoree2klink.reg
2e key: http://home.hccnet.nl/j.aeilkema/restoree2klink2.reg

edit: die knop, maakt niet meer uit! bij mij maakte (morph mod dan wel) emule ze zelf weer aan! maar anders probeer je die 2 regkey's

[ Voor 24% gewijzigd door Mr.Nobody op 14-07-2003 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-06 17:08

The Third Man

The Third Jellyfish

Aaah, weer een lekker fris en leeg topic! Maar ookal is de openingspost weer net als vanouds boordevol informatie, de layout heeft een flinke klap gekregen! Dat geel vloekt met het paars van de achtergrond... Kan je daar niet een leuker kleurtje voor vinden (Zoeff gebruikte frissere en lichtere kleuren die ook meer bij het lichte paars en natuurlijk de witte achtergrond van dit forum passen). En ook de overbodige witregels eruit halen zou ook mooier staan.

Maar back ontopic: ik heb nu ook de Morph mod genomen en ik ben er zeer tevreden over. Vooral de auto-banning maakt mij zeer gelukkig, evenals de andere extra features zoals extra-upload (edit: ik bedoel dus automatische upload van kleine files en voor commu/friends), fakelist incl auto-update en banlist incl auto-update. Ik kan er ook bijvertellen dat ik nog nix heb gemerkt van een tegenvallende downloadsnelheid als gevolg van het inschakelen van de Secure Identification. Dus voor iedereen een echte aanrader!!! Overigens is dit ook wel grappig:

Afbeeldingslocatie: http://4ict.nl/~bastiaan/emulequeue.png
Zoals je ziet worden hier de stoute leechertjes gebanned (donker icoontje)

Afbeeldingslocatie: http://4ict.nl/~bastiaan/emuledownqueue.png
Maar ik download er zelf wel van (nu zijn ze grijs doordat ze geen chunks hebben die ik nodig heb, maar ik heb er wel al van gedownload) :D

[ Voor 4% gewijzigd door The Third Man op 14-07-2003 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
ja die kleuren zij wreed hè :o
tja, ik had ff geen zin om een andere kleur te zoeken.
hopelijk door het gevloek van de kleuren hoeven wij straks niet meer de simpele vragen te beantwoorden, omdat ze gewoon niet over deze post heen kunnen kijken :)

tja en die plaatjes van jou zijn veel belovend! ik heb met de morph mod idd ook veel minder last van ze. wel leuk dat je bij hun wel dl :)

edit: nou vooruit, wit dan maar :(
;)

[ Voor 6% gewijzigd door Mr.Nobody op 14-07-2003 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-05 10:07
BordeWolf schreef: Ik heb de search gebruikt maar 6 topics is wat veel

Ik krijg soms de melding (plus mod 1f) "downloaded part is corrupt". Vaak aan het einde van een file waarvan ik bv nog 6 mb moet downloaden (van de 1.2 Gb oid). Wat houd dit precies in en is er een manier om dit op te lossen?

------------------------------------

Staat trouwens ook heeel erg duidelijk in de faq hoor.... Beetje meer moeite doen O-)

[ Voor 10% gewijzigd door legolas82 op 14-07-2003 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

legolas82 schreef op 14 juli 2003 @ 01:59:
BordeWolf schreef: Ik heb de search gebruikt maar 6 topics is wat veel

Ik krijg soms de melding (plus mod 1f) "downloaded part is corrupt". Vaak aan het ...
------------------------------------

Staat trouwens ook heeel erg duidelijk in de faq hoor.... Beetje meer moeite doen O-)
Thanks, antwoord was er al gegeven hoor ;)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Waar kan ik dat "Secure Identification" in de laatste Morph mod vinden? Ik zweer dat ik hem echt niet kan vinden... Ben ik nou zo scheef aan het kijken of...

Verder misschien handig om de openingspost uit te breiden met een kleine tut. over community sharing etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Bor_de_Wollef schreef op 14 July 2003 @ 02:24:
Waar kan ik dat "Secure Identification" in de laatste Morph mod vinden? Ik zweer dat ik hem echt niet kan vinden... Ben ik nou zo scheef aan het kijken of...

Verder misschien handig om de openingspost uit te breiden met een kleine tut. over community sharing etc :)
"Secure Identification" is in de Morph mod automatisch ingeschakeld (kan je ook niet uitschakelen). Het is i.i.g te vinden onder "Veiligheid".

"community sharing" staat onder het kopje "Morph". Wat je doet is schakel "community sharing" in en achter String zet je "[GoT]" en klaar ben je.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52985

Weet inmiddels iemand al wat dat sterretje betekent bij de icoontjes. Ik ben erg nieuwsgierig...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 09:33

NightBird

DPC-Crew Coding
Anoniem: 52985 schreef op 14 juli 2003 @ 03:31:
Weet inmiddels iemand al wat dat sterretje betekent bij de icoontjes. Ik ben erg nieuwsgierig...:)
Dat is toch dat diegene een hogere score-modifier heeft dan 1, dus alstie wat heeft geupload naar je.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-03 11:55

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Kun je de leechers ook op een automatische manier vinden? (ik doe het altijd handmatig) Want sommige leechers zetten er namelijk iets voor ipv erachter. bv "op [GOT] Geurt-kun". Als je ze op alfabetische volgorde zet zie je alle GOTters bij elkaar staan en kom je de dark's vanzelf tegen, maar als er eentje "op" voor zet zoek je je helemaal suf. Is hier een oplossing voor?

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

KillerBeeForEver schreef op 12 July 2003 @ 21:16:
:o Wat nu weer?! Ineens ratelen de sources als een idioot en bijna overal staat: teveel verbindingen (heb zelfs al een ban gehad van iemand! ;( ). Aan welke instelling(en) kan dit liggen? Please help!
Sorrie, nog even een 'tik' uit het vorige deel, ik heb bovenstaand probleem nog steeds, nu doet ie het alleen de eerste 5 minuten na het opstarten, en soms ook na een paar uur dat ie weer een hele hoop 'teveel verbindingen' geeft. Dit is toch niet iets wat normaal is, toch? :? Heb zelfs dus al een ban gehad, terwijl ik niet eens weet aan wat voor instellingen dit ligt! Weet iemand raad? In de faq staat hier helaas niets over ;( . [edit] ik gebruik trouwens de Sivka mod.

p.s mooie openingspost, mr. Nobody _/-\o_ .

[ Voor 5% gewijzigd door KillerBee op 14-07-2003 08:36 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Geurt-kun schreef op 14 July 2003 @ 07:42:
Kun je de leechers ook op een automatische manier vinden? (ik doe het altijd handmatig) Want sommige leechers zetten er namelijk iets voor ipv erachter. bv "op [GOT] Geurt-kun". Als je ze op alfabetische volgorde zet zie je alle GOTters bij elkaar staan en kom je de dark's vanzelf tegen, maar als er eentje "op" voor zet zoek je je helemaal suf. Is hier een oplossing voor?
Ja, de Morph mod gebruiken, die bant automatisch leechmods (zie ook mijn plaatjes een stukje hoger).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

Lekkere Kwal schreef op 14 July 2003 @ 09:22:
[...]
Ja, de Morph mod gebruiken, die bant automatisch leechmods (zie ook mijn plaatjes een stukje hoger).
Dus ik hoef ze ook niet meer in het filter te zetten?

Ik heb de Morph mod en de filterfunctie werkt anders nog wel. Waar is die (filter) nog meer voor te gebruiken dan?

Edit: Ik krijg overigens nog steeds de melding dat mijn Ip al aangemeld is op de/een server. Valt hier ook nog iets tegen te doen?

[ Voor 17% gewijzigd door Geurt-kun op 14-07-2003 10:30 ]

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06 11:11

DoctorV64

Cosmopoliet

Mr.Nobody, Zoefff zal trots op je zijn :D
Ik constateer dat er nu aardig wat mensen zijn overgestapt op Morph en dat zeker naar ieders tevredenheid (ook van mij :*) ). In het algemeen moet ik zeggen dat het dl wel beter gaat ten opzichte van de andere mods en dat de anti-leech module zeker een heel goede functie is. Niet alleen lof geven over Morph, dus nu volgt mijn vraag.

Is het jullie ook opgevallen dat met Morph er meer sprake is van files die binnenkomen met meer "gained by compression"? Oftewel dat ze sneller binnen zijn in MB's dan dat ze groot zijn?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Geurt-kun schreef op 14 July 2003 @ 09:28:
[...]

Dus ik hoef ze ook niet meer in het filter te zetten?

Ik heb de Morph mod en de filterfunctie werkt anders nog wel. Waar is die (filter) nog meer voor te gebruiken dan?
Die filter is eigenlijk meer bedoelt voor het blokkeren van vervelende bedrijven en instellingen (BSA, RIAA, MPAA enz). Je kan de lijst automatisch laten updaten (zeker doen!!!). Gebruik ook gelijk de fakelist als je toch bezig bent.

Morph herkent bij mij nu vanzelf een stoute leecher en blokkeert die in de wachtlijst, maar blokkeert niet hem niet qua verkeer, waardoor je nog wel van hem kan downloaden :Y). Dus zelf hoef je niets meer te doen, behalve te checken of Morph de goede mensen blokkeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84462

Ik ben benieuwd, ik heb net de Morph mod geinstalleerd :) Zal het eens in de gaten houden wat er allemaal geblokkeerd wordt. 8)

Nu een half uurtje later , heb ik geen enkele download meer :(
upload is er wel.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 84462 op 14-07-2003 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Moet wel zeggen dat ik de morph mod qua uiterlijk wel de lelijkste mod vind. Probleem wat xux heeft heb ik nu helaas ook. Download is 0 of max 1 kB en upload zit continu vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Laatst online: 22-05 10:07
eeeh xux, half uurtje is beetje kort he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

legolas82 schreef op 14 July 2003 @ 12:31:
eeeh xux, half uurtje is beetje kort he :)
Nou valt wel mee hoor.... Voor de mod was ik binnen 5 min. na het starten van emule al aan het downloaden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

Geurt-kun schreef op 14 July 2003 @ 09:28:
[...]

Edit: Ik krijg overigens nog steeds de melding dat mijn Ip al aangemeld is op de/een server. Valt hier ook nog iets tegen te doen?
Weer iemand hier een antwoord op?

Als ik trouwens in mijn bekende gebruikerslijstje kijk kom ik weer drie nieuwe Darkmules tegen. (Ik heb de Morph mod)

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06 11:11

DoctorV64

Cosmopoliet

Misschien is het handig om te melden dat als je Morph gaat gebruiken, dat je in feite je credits opnieuw opbouwt vanwege het identificeren met de userhash. Ik doel hierbij dan niet op de known clients.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Bor_de_Wollef schreef op 14 July 2003 @ 12:17:
Moet wel zeggen dat ik de morph mod qua uiterlijk wel de lelijkste mod vind. Probleem wat xux heeft heb ik nu helaas ook. Download is 0 of max 1 kB en upload zit continu vol.
Dit probleem had ik niet toen ik naar Morph overstapte. De downloadgrafiekje liep nan ong. 15 minuten weer op naar de standaard constante 24 KB/s (ik heb een uploadlimiet van 6).
DoctorV64 schreef op 14 juli 2003 @ 13:08:
Misschien is het handig om te melden dat als je Morph gaat gebruiken, dat je in feite je credits opnieuw opbouwt vanwege het identificeren met de userhash. Ik doel hierbij dan niet op de known clients.
Dat gebeurt idd, maar niet tegelijk! Dit is een belangrijk punt voor de sceptici tegen Morph! Want pas als beide clients (dus diegene waarvan je download en jezelf) secure identification aanhebben staan, gaan jouw credits bij die persoon verloren. En aangezien niet iedereen het al aan heeft staan worden jouw credits maar steeds stukje bij beetje opnieuw opgebouwd waardoor je nooit zonder credits komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik trouwens in mijn bekende gebruikerslijstje kijk kom ik weer drie nieuwe Darkmules tegen. (Ik heb de Morph mod)
Dat komt omdat DarkMule alleen userhashes steelt om zo sneller in iemands queue te stijgen. Ze kunnen nog steeds uploaden wat inhoud dat je best van deze leechers kan downloaden. Ik filter overigens nog steeds veel users om zo mijn wachtrij een beetje schoon te houden. Hoewel morph ze wel kicked van je uploads, laat hij ze wel staan op je wachtrij. Het irriteert me altijd mateloos om me eigen naam weer eens voorbij te zien komen, dus filter ik die en met succes aangezien ik gemiddeld op een queue van 5000 users maar zo'n 5 cheaters tegenkom tegenwoordig! :)

Verder misschien handig om deze 2 IP ranges toe te voegen:

066.077.000.000 - 066.077.223.255 , 000 , Universal Studio's Thnx Zocor
212.019.192.000 - 212.019.223.255 , 100 , NL-INTOUCH-980827: Politie.nl Thnx Zocor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu eindelijk download emule met de Morph mod alsof er niks is veranderd. t.o.v. de standaard emule . 8) Hulde aan de mod, de leechers worden geblocked ! :)

In mijn "vrienden lijstje" staan ondertussen al een aantal gotters.
Zijn er meerdere gotters die gebruik maken van " Community Sharing" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Laatst online: 15-03 15:48

Dark4ever

Huh?

eMule 29c released:
download it at: http://www.emule-project.net/content.php?s=downloads
----------------------
- July 13th, 2003 -
----------------------
bluecow: Several small bug fixes and code improvements [Maella, dpr, rayita]

----------------------
- July 11th, 2003 -
----------------------
Ornis+bluecow: String resources split into language resource DLLs [Elandal]

----------------------
- July 9th, 2003 -
----------------------
bluecow: Fixed flaw in IPFilter.

----------------------
- July 7th, 2003 -
----------------------
bluecow: Added LAN-IP and IP-Filter for server IPs and client IPs received during source exchange and received from servers.
Note: The option "Server/always filter bad IPs" was changed to handle the LAN IP filtering of IPs for servers and
clients and was moved to the "Extended Settings" page and is now called "Filter server and client LAN IPs".
If you are running eMule within a LAN you may decide to disable this option to be able to communicate with
servers and clients within the LAN.

----------------------
- July 5th, 2003 -
----------------------
.: Added some SecureHash security fixes, also SecreHash is now enabled by default
.: The Queueposition (waitingtime) is now also protected by SecureHash (if enabled)
.: Fixed a bug which caused source to have wrong information and filecomments/names
.: Languages loaded by DLLs (all in installer; de,fr,sp in binary-zip; all on the downloadpage; en static in the exe)

bluecow: Fixed problem with completing file which was concurrently uploaded.
bluecow: Fixed bug with previewing of files with spaces in the path [mediterranean]
bluecow: Fixed bug with client deletion [SlugFiller]
bluecow: Fixed minor bug in statistics with error and banned client stats.

----------------------
- July 2nd, 2003 -
----------------------
bluecow: Better filtering of sources according valid IP+Port found during file searches.
bluecow: Added boolean search expressions (AND, OR and NOT operator and parenthesis)

----------------------
- July 1st, 2003 -
----------------------
bluecow: Fixed minor bug in search query with file extension.
bluecow: Added version column of server software to server listview control.
bluecow: Fixed minor bug where the 0.0.0.0 ServerIP of some clients were added to the server list.
bluecow: Fixed bug with compressed control data packets length [thx MKThunderStorm]
bluecow: Optimized source exchange for clients which are asked for sources for the first time in the current session.

----------------------
- June 30th, 2003 -
----------------------
bluecow: Added more units for specifying min/max filesize in search dialog. (append b[yte],k[byte],m[byte],g[byte] to the numbers to change the units).
Ornis: minor tweaks in the filename cleanup
Ornis: corrected codepage-settings for turkish language in the webinterface

----------------------
- June 29th, 2003 -
----------------------
bluecow: Fixed mem leak in upload client caused by clients requesting too large blocks.
bluecow: Fixed mem leak with duplicate hashed files.
bluecow: Couple of changes for more stable code and less potential mem leaks.
Ornis: Fix, preventing crashes after IRC disconnection
Ornis: Show size of partfiles on disk (Filedetails & Tooltip)
Ornis: little GUI fixes

----------------------
- June 27th, 2003 -
----------------------
bluecow: Added sending shared files list to server with ClientIP+Port to get more sources when performing global UDP search requests.
bluecow: Added sending shared files list to server with more meta tags for more accurat search results according file extension and file type.
bluecow: Added tooltip for showing the entire meta data for a search results which was received from the server/client.

----------------------
- June 25th, 2003 -
----------------------
bluecow: Added overlay icons for clients which were successfully identified by a secure hash
bluecow: Fixed bug with GetTickCount timer meassurement [dpr]
Ornis: Added Secure-Ident-Statistic (how many successfully and how many failed identificated clients)
Ornis: Fixed menu-ressource bug in the preferences
Ornis: Turkish language fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
mensen die vinden dat er nog iets in de begin post moet mail mij maar ff op emuletopic@aeilkema.com dan zal ik het vanavond toevoegen.

verder zie ik dat er aardig wat mensen zijn die nog de standaard emule gebruiken.
probeer eens de morph mod, die kan ik echt aanraden (op dit moment).
steeds als er een nieuwe versie is kijk ik weer of er een andere beter is, maar op dit moment is dat voor mij de morph mod

edit: hèhèhè, net een nieuwe versie van de standaard mod :) nou vanavond maar eens vergelijken dan, al zie ik nog niks van de plus punten van de morph.

[ Voor 16% gewijzigd door Mr.Nobody op 14-07-2003 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Hoe bekijk je de friends-list in de morph mod eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Bor_de_Wollef schreef op 14 July 2003 @ 15:02:
Hoe bekijk je de friends-list in de morph mod eigenlijk?
Op messages klikken bovenin toch? Kon je dat zelf niet vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Lekkere Kwal schreef op 14 July 2003 @ 15:06:
[...]
Op messages klikken bovenin toch? Kon je dat zelf niet vinden :?
Nope, blijkt dat mijn install van Morph mod over emule plus niet helemaal goed is gegaan. Ik had maar de halve GUI kom ik net achter. Gelukkig nu weer opgelost :) Sorry voor de domme vragen hierdoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

Er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu maar wachten op de Morph release van 0.29c ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59086

Ik blijf dat hele donkey netwerk maar vaag vinden hoor. 2 maanden geleden stopte e-mule opeens met goed downloaden, wat ik ook aanpaste, welke mod ook, het werkte gewoon niet meer. Ben toen weer terug gegaan naar edonkey2000 en dat werkte perfect. tot 2 dagen geleden, nu toch maar weer eens 29c geprobeert en gaat weer als een trein vaag vaag netwerk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

Anoniem: 84462 schreef op 14 juli 2003 @ 14:18:
Nu eindelijk download emule met de Morph mod alsof er niks is veranderd. t.o.v. de standaard emule . 8) Hulde aan de mod, de leechers worden geblocked ! :)

Yep :)

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

dark4ever schreef op 14 July 2003 @ 15:27:
Er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden!
Jij leest nog niet zo lang deze topics over Emule denk ik. De hoeveelheden vragen van "hoe werkt communitysharing" en "waarom duurt het zo lang" en "hoe kom ik van mijn LowID af" zijn niet meer op 1 hand te tellen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42323

Anoniem: 84462 schreef op 14 July 2003 @ 14:18:

Ik ook, heb zelfs de boost factor op 2x gezet voor GoT'ers en friends :)
Heb nu ook 51 GoT'ers in me vriendenlijst, er staan nu ook wel redelijk vaak GoT'ers van me te uploaden :)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 42323 op 14-07-2003 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
* SyS_ErroR ook.. al betwijfel ik of er veel GoT-ters zijn die mijn bestanden willen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:40
is er misschien ergens een nederlandse Dll al te download voor Emule 29c? Nu is de engelse niet zo'n probleem, maar ben gewoon Nederlands gewent :P

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Lekkere Kwal schreef op 14 juli 2003 @ 18:00:
[...]
Jij leest nog niet zo lang deze topics over Emule denk ik. De hoeveelheden vragen van "hoe werkt communitysharing" en "waarom duurt het zo lang" en "hoe kom ik van mijn LowID af" zijn niet meer op 1 hand te tellen hoor ;)
Volgens mij is dat te wijten aan de startposts van elk topic. Daar staan die vragen gewoon niet in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

jdiezrequejo schreef op 14 July 2003 @ 18:24:
is er misschien ergens een nederlandse Dll al te download voor Emule 29c? Nu is de engelse niet zo'n probleem, maar ben gewoon Nederlands gewent :P
Kan je ook niet de Nederlandse taal in de Preferences instellen?

[ Voor 4% gewijzigd door The Third Man op 14-07-2003 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
Bor_de_Wollef schreef op 14 juli 2003 @ 18:27:
[...]volgens mij is dat te wijten aan de startposts van elk topic. Daar staan die vragen gewoon niet in...
niet omdat ik nu deze startpost geschreven heb, maar er staat toch ook de nederlandse FAQ?? daar staat het zeker in. op de FAQ van de emule site staat het zeker :(

[ Voor 3% gewijzigd door Mr.Nobody op 14-07-2003 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2090

Lekkere Kwal schreef op 14 July 2003 @ 18:00:
[...]
Het probleem is dat de got zoekengine geen resultaten geeft met anchors. En je kan moeilijk search doen op 40+ pagina's apart :| Leuk dat je een topic van 1000+ post mag gaan doorzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Mr.Nobody schreef op 14 juli 2003 @ 18:45:
[...]

niet omdat ik nu deze startpost geschreven heb, maar er staat toch ook de nederlandse FAQ?? daar staat het zeker in. op de FAQ van de emule site staat het zeker :(
Hmm, ok dus ik mag het niet meer vragen? |:(

[ Voor 25% gewijzigd door Bor op 14-07-2003 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
Anoniem: 2090 schreef op 14 July 2003 @ 19:09:[...]Het probleem is dat de got zoekengine geen resultaten geeft met anchors. En je kan moeilijk search doen op 40+ pagina's apart :| Leuk dat je een topic van 1000+ post mag gaan doorzoeken.
lees de begin post een door en de standaard FAQ van GOT, daar staat toch duidelijk dat je er ?limit=999 achter moet zetten (je krijgt dan alle post op 1 pagina).
dus zo: http://gathering.tweakers...messages/783060?limit=999
dan kan je met CTRL-F gewoon zoeken in het topic zonder steeds naar de volgende pagina te moeten gaan.
Bor_de_Wollef schreef op 14 juli 2003 @ 19:15:[...]
Hmm, ok dus ik mag het niet meer vragen?
als het in de FAQ staat, nee. dat lijkt me logisch toch :?

ok, nu maar weer ontopic!

ik zit nog steeds te twijfelen of ik de nieuwe standaard emule ga proberen. ik ben ban dat ik dan weer last krijg met die leechmods :(
zijn er al mensen met ervaring met versie 29c?

[ Voor 70% gewijzigd door Mr.Nobody op 14-07-2003 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2090

Waar staat dat standaard faq? ik kan het niet vinden? Op die "faq" naast de "prefs" wordt er geen woord aan vuil gemaakt. En verder is dat een leuk trukje maar een onhandige oplossing. Waarom wordt dat niet standaard vermeld op de zoekpagina?

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 2090 op 14-07-2003 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-05 06:20

b3ta

Hallo

Hebben jullie tips om je download snelheid hoger tekrijgen??? Want ik heb hem tot nu toe niet echt hoger gekregen van 10kb/sec. En ik share echt vet veel files...Ik snap geen reet van al dat share gedoe... :? 8)7 (en ja ik kan sneller als 10kb downloaden :P )

Heb Morph en standaard E-mule v29b :*)

En BTW, Als je een stukje rood in de balk ziet kan je hem dan wel helemaal downloaden want als ik fake check doe zegt ie "incomplete" Betekend dit dus dat de file niet goed voor dload is?

Met vr.gr Beta

[ Voor 45% gewijzigd door b3ta op 14-07-2003 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Anoniem: 2090 schreef op 14 July 2003 @ 19:37:
Waar staat dat standaard faq? ik kan het niet vinden? Op die "faq" naast de "prefs" wordt er geen woord aan vuil gemaakt. En verder is dat een leuk trukje maar een onhandige oplossing. Waarom wordt dat niet standaard vermeld op de zoekpagina?
Een beknopte beschrijving van de mogenlijkheden die het forum biedt
Maximaal aantal elementen per pagina
Geef hier aan hoeveel reacties je wilt zien in een topic. ( Als je ?limit=### achter een topic-URL zet overrule je deze instelling)
:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben het wel met Mr. Nobody eens, sommige mensen hier zijn echt lui, ik heb gewoon alles uitgevonden in emule door het gewoon te gebruiken en door af en toe de faq erbij te pakken, verder heb ik hier nog nooit wat gevraagt over emule, ik volg dit topic al een tijdje omdat ik best wel fan geworden ben van emule sinds ik adsl heb.
Maar ik sta echt soms verbaast wat voor vragen sommige mensen hier stellen terwijl ze het andwoord met 1 minuutje zoeken het al hadden kunnen vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

b3ta schreef op 14 July 2003 @ 19:54:
Hebben jullie tips om je download snelheid hoger tekrijgen??? Want ik heb hem tot nu toe niet echt hoger gekregen van 10kb/sec. En ik share echt vet veel files...Ik snap geen reet van al dat share gedoe... :? 8)7 (en ja ik kan sneller als 10kb downloaden :P )

En BTW, Als je een stukje rood in de balk ziet kan je hem dan wel helemaal downloaden want als ik fake check doe zegt ie "incomplete" Betekend dit dus dat de file niet goed voor dload is?

Met vr.gr Beta
Hoe lang ben je al actief met emule? En bedoel je met sharen 'uploaden' of alleen maar de bestanden klaar hebben staan? Want hoe meer je upload, hoe sneller je kan downloaden.

De rode balk geeft aan dat hij dat gedeelte bij niemand kan vinden. Misschien dat er later nog iemand online komt met dat stukje, of anders is het pech (ik probeer ook een CD van Paolo Conte te downloaden met een rood stukje en ik wacht al een week). Lees a.u.b. ook de Faq want daar worden dit soort dingen ook in uitgelegd :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
b3ta schreef op 14 July 2003 @ 19:54:

als je 100 users hebt en er is nog steeds een rood stuk is de kans al klein dat je hem compleet krijgt. als er maar 10 users zijn moet je gewoon nog langer wachten.
hoe meer sources je hebt en nog steeds een rood stuk, hoe kleiner de kans dat ie ooit compleet wordt. kijk ook eens achteraan daar staat "last seen compleet" als daar never staat wordt de kans ook kleiner (maar dat hangt natuurlijk af van het aantal sources)

heel veel sharen is ook niet goed. waarschijnlijk deel je heel veel mp3's enzo :?
dat is niet de bedoeling bij emule. je zou de mp's kunnen zippen/rar van maken.
dat is een veel gebruikte methode bij emule. veel bestanden geeft een te zware serverload.

[ Voor 59% gewijzigd door Mr.Nobody op 14-07-2003 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
b3ta schreef op 14 juli 2003 @ 19:54:
Hebben jullie tips om je download snelheid hoger tekrijgen??? Want ik heb hem tot nu toe niet echt hoger gekregen van 10kb/sec. En ik share echt vet veel files...
Heb geduld...
Ik snap geen reet van al dat share gedoe... :? 8)7
Daarom bestaat er zoiets als een FAQ..
Incomplete = Incompleet, dus de file is niet compleet... :z
Met vr.gr Beta
Mag je in je sig zetten ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Anoniem: 42323 schreef op 14 juli 2003 @ 20:00:
Ik ben het wel met Mr. Nobody eens, sommige mensen hier zijn echt lui, ik heb gewoon alles uitgevonden in emule door het gewoon te gebruiken en door af en toe de faq erbij te pakken, verder heb ik hier nog nooit wat gevraagt over emule, ik volg dit topic al een tijdje omdat ik best wel fan geworden ben van emule sinds ik adsl heb.
Maar ik sta echt soms verbaast wat voor vragen sommige mensen hier stellen terwijl ze het andwoord met 1 minuutje zoeken het al hadden kunnen vinden :(
Over het algemeen werkt de search slecht en is het moeilijk om wat nuttigs te vinden. Doorzoeken van 7 topics is ook niet echt handig. Veel makkelijker is het om de antwoorden op de meest gestelde vragen gewoon in de openingspost te doen van een nieuw deel in het grote... topic. Iedereen kan dat lezen en weet dan ook de antwoorden. Maar laten we terug ontopic gaan anders gaat deze vast op slot met de nieuwe policy voor dit soort topics. Dat er veel mensen zijn die "steeds" hetzelfde vragen geeft wel wat aan imho. Niet iedereen is kind aan huis in dit topic.

[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 14-07-2003 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

offtopic:
Er wordt na een quote-tag automatische een witregel geplaatst, dus hoef je die niet zelf in je post te tikken, want anders krijg je dus allerlei overbodige witregels en wordt je post veel te overdreven groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Bor_de_Wollef schreef op 14 juli 2003 @ 20:06:
[...]

Over het algemeen werkt de search slecht en is het moeilijk om wat nuttigs te vinden. Doorzoeken van 7 topics is ook niet echt handig. Veel makkelijker is het om de antwoorden op de meest gestelde vragen gewoon in de openingspost te doen van een nieuw deel in het grote... topic. Iedereen kan dat lezen en weet dan ook de antwoorden. Maar laten we terug ontopic gaan anders gaat deze vast op slot met de nieuwe policy voor dit soort topics.
Met de ?limit= optie kan je al makkelijk in de 7 topics zoeken, daarbij kan ook iedereen de FAQ lezen. Het draait er bij GoT om dat mensen zelf iets uitzoeken en niet alles op een dienblaadje hoeven te krijgen. Als je zelf iets uit kan zoeken kan je ook best wat moeite doen door de FAQ te lezen en de helpfile die bij emule zelf zit. Helaas pindakaas, maar daar ben je nou eenmaal een tweaker voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor_de_Wollef schreef op 14 juli 2003 @ 20:06:
[...]
Over het algemeen werkt de search slecht en is het moeilijk om wat nuttigs te vinden.
Bij mij werkt de search anders prima ik vind zo goed als altijd het andwoord wat ik zoek, gewoon creatief/effectief zoeken, en naast de search is er ook een faq voor emule, die zoefff niet voor niks gemaakt heeft.
Doorzoeken van 7 topics is ook niet echt handig.
Wel als je 999 posts per pagina hebt en op ctrl + f drukt.
Veel makkelijker is het om de antwoorden op de meest gestelde vragen gewoon in de openingspost te doen van een nieuw deel in het grote... topic.
Moet je toch de openingspost is lezen, want volgens mij is dit gedaan.

edit:
Ok sorry momania, maar het irriteerde me al een tijdje in dit topic, en bij dit extreme geval van luiheid moest ik het gewoon ff kwijt, maar nu gaan we gewoon weer ontopic :)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 42323 op 14-07-2003 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:30

momania

iPhone 30! Bam!

Hoe je wel en niet moet/kan zoeken is al tot in den treuren besproken op dit forum.
Vanaf hier weer ontopic graag :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 04:25
Versie 29c is uit!

Draai hem op dit moment en ik ben benieuwd naar de resultaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben ook benieuwd naar 29c, 29b wou bij mij soms nog wel eens crashen.
Maar ik wacht toch liever tot de morph mod uitkomt van 29c.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

Lekkere Kwal schreef op 14 July 2003 @ 20:03:
[...]
Hoe lang ben je al actief met emule? :>
Nou precies 2 dagen ;) En het is dus ff uitzoeken hoe alles werkt... en ja ik denk dat ik maar ff geduld moet hebben voor ik me download snelheid zie stijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 19:30

The.Force

*Bauer Addict

Hey,

Ik heb dus een linksys routertje en heb de faq gevolgd om m'n poorten te mappen, maar ik krijg nog steeds deze melding :

timeout : connection was accepted on ip *.*.*.*
sent hello but no answer was given !??

Weten jullie soms raad? Owja, alle softwarematige routers staan uit...

Maak gebruik van Win 2000 en routertje speelt dhcp'tje ;)

System Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
Lekkere Kwal schreef op 14 juli 2003 @ 18:30:
[...]
Kan je ook niet de Nederlandse taal in de Preferences instellen?
nee dat kan ik niet, die talen worden nu geladen aan de hand van .dll's aangezien bij de binarair alleen maar spaans, Engels etc zaten, geen nederlands, die moet je die dus apart zien te downloaden maar waar? :) :?

[ Voor 3% gewijzigd door jdiezrequejo op 14-07-2003 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
nou gewoon hier: http://www.emule-project.net/files/langdll/

en dit is een NL dll: http://www.emule-project.net/files/langdll/nl_NL.dll

[ Voor 40% gewijzigd door Mr.Nobody op 14-07-2003 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

b3ta schreef op 14 juli 2003 @ 21:14:
[...]

Nou precies 2 dagen ;) En het is dus ff uitzoeken hoe alles werkt... en ja ik denk dat ik maar ff geduld moet hebben voor ik me download snelheid zie stijgen :)
Ja, nogal wiedes dat het niet snel gaat :D Je moet nog eerst credits opbouwen slimmeke, het is Kazaa niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Lekkere Kwal schreef op 14 July 2003 @ 22:20:
[...]
Ja, nogal wiedes dat het niet snel gaat :D Je moet nog eerst credits opbouwen slimmeke, het is Kazaa niet ;)
Zowiezo is emule lang niet zo snel al bv kazaa of direct connect. Dergerlijke snelheden moet je niet verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

Bor_de_Wollef schreef op 14 juli 2003 @ 22:33:
[...]

Zowiezo is emule lang niet zo snel al bv kazaa of direct connect. Dergerlijke snelheden moet je niet verwachten.
dat moet je nou ook niet zeggen... ben wel es met 2 files samen 200kb/s aan het leeche geweest :D
okay normaal gaat ie niet sneller als 50kb/s maar goed... na een nachtje slapen heb ik me files wel binnen hoor... alleen bij sommige files duurt het dagen :S

ligt er gewoon aan wat je download hoeveel je upload!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Hoe lang heb je eMule al laten draaien. Je zult eerst credits moeten opbouwen wil je download hoog zijn. Ik draai eMule nu ongeveer vanaf februari en ik zit vaker op 60 kB/s pr bestand :*)
Een tip: om leechers tegen te gaan kun je beter de Morph mod gebruiken. Dan blokt hij ze automatisch.
Rood betekend dat dat gedeelte van het bestand niet online is. Voor meer info over kleur codes: http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/faq/kleuren.htm
Met vr.gr Beta
Uit de faq:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

Ik ben met winroute bezig geweest om me poorten te mappen maar ik heb nog steeds een laag id namelijk 2.xxx.xxx. Ik weet namelijk niet of ik ze wel goed gemapt heb:'(

Ik heb een alcatel speed touch 510i (router) en ik zou graag willen weten hoe je de poorten moet mappen voor een hoog id (ik heb search gebruikt allemaal slechte antwoorden)

Zou iemand mij mischien kunnen vertellen welke settings je moet instellen met win route (poortmappen)en of dit uberhaubt wel voldoende is voor een hoger id??

error die ik steeds zie poort 4662 is not reachable :r (ik heb zone alarm uit gedaan, alleen ik weet niet hoe je de win xp firewall uit moet doen, denk wel dat ik die uit heb maar ik wel ff checken voor de zekerheid) En ik heb dus een firewall in me modem daarom moet ik poortmappen MAAR HOE?? :(

Ik wil zo graag een hoger id :'(

[ Voor 31% gewijzigd door b3ta op 14-07-2003 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
de poorten hier:
http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/faq/poorten.htm
alle incomming poorten, naar het juiste ip natuurlijk (webserver kan je weg laten als je die niet gebruikt)

voor winroute kan je hier kijken Het Grote Poortmappingsverhaal

voor je windows xp firewall -> eigenschappen van je netwerk verbinding en dan het 2e tabblad

btw: winroute en een modem die een router is? hoezo? das dubbel.
als ze achter elkaar staan, moet je ze 2x doormappen. een vriend van me heeft het ook zo :( :o

[ Voor 34% gewijzigd door Mr.Nobody op 14-07-2003 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
Tot nu toe is 29c _snel_ ik zat al direct op 30Kb/s en na een paar uurtjes zat ik al op 60kb/s nu is het al gezakt naar 15 maar volgens mij is deze toch sneller dan zijn voorganger. Hij voelt iig wel sneller aan. Ben benieuwd, heb nu al 480MB binnen in 4 uur tijd ofzo, niet slecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjf
  • Laatst online: 03-03-2024

rjf

Vetpriester

b3ta schreef op 14 juli 2003 @ 23:10:
Ik ben met winroute bezig geweest om me poorten te mappen maar ik heb nog steeds een laag id namelijk 2.xxx.xxx. Ik weet namelijk niet of ik ze wel goed gemapt heb:'(

Ik heb een alcatel speed touch 510i (router) en ik zou graag willen weten hoe je de poorten moet mappen voor een hoog id (ik heb search gebruikt allemaal slechte antwoorden)

Zou iemand mij mischien kunnen vertellen welke settings je moet instellen met win route (poortmappen)en of dit uberhaubt wel voldoende is voor een hoger id??

error die ik steeds zie poort 4662 is not reachable :r (ik heb zone alarm uit gedaan, alleen ik weet niet hoe je de win xp firewall uit moet doen, denk wel dat ik die uit heb maar ik wel ff checken voor de zekerheid) En ik heb dus een firewall in me modem daarom moet ik poortmappen MAAR HOE?? :(

Ik wil zo graag een hoger id :'(
Probeer om de automatische dhcp van je router uit te zetten en geef je
netwerkkaarten handmatig een ip adres.
(ik heb ook 3 dagen zitten zoeken en klooien met m'n e-tech router

stukje vanaf hier http://www.emule-project.net/
let op de (note)******************************************************************
Routers
poorten verhaal

Note:
When using a router in a network the option DHCP - Dynamic Host Configuration Protocol in the router should be turned off. Assign static IPs to each client in the network. This can be done in Window's Network Connections -> LAN Connection -> Properties -> TCP/IP. Deactivate the automatic IP assignment and enter an IP in the range of 192.168.xxx.xxx. Different types of router have different home IP ranges, this is noted in the routers manual.
After entering a valid IP the Subnet Mask field automatically changes to 255.255.255.0. Last step is to enter your router's IP as Standard Gateway.

If you care to help other users and know how to handle your type of router, write a little guide and send it to Monk@emule-project.net

Note:
If your typ of router is not listed have a look at the examples anyway as the configuration works quite similar among the different types of routers.

Last update on: 2003-03-22 by Monk
o ja vergeet niet om bij dns van je netwerkkaart je je router ip
optegeven 192.168.1.1(kan bij andere routers anders zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 15:46
Ik ben zeer tevreden over emule 29.c :) had vanacht 2 gig er mee binnengehaald terwijl ik normaal maar rond 1 tot 1,5 gig zit :)

Oh ja en als ik die morph mod zou gebruiken moet ik dan me credit helemaal opnieuw opbouwen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Ik ben er nu eindelijk achter waarom de sources zo omhoog schoten, met als gevolg dat ik bij een heleboel sources de status 'Teveel verbindingen' zag staan. De prioriteit had ik nl. handmatig op 'hoog' gezet (dacht dat dit wel kon :)), terwijl ik 'm gewoon dus op 'auto' had moeten laten staan. Nou heb ik door dit grapje van een user een ban gehad :(, achteraf gezien vind ik dit wel erg overdreven, maar ja... Mijn vraag: wat is nu precies de 'invloed' van het veranderen van de prioriteit? Kost dit voor die users veel bandbreedte ofzo? Hoe moet ik dit zien? Lijkt mij dat ik niet zomaar een ban krijg (ondanks dat ik echt niet wist waar e.e.a. aan lag, maar goed, kinderachtige users moeten er ook zijn! ;)).

p.s. zijn er hier nog meer die gebruik maken van de Sivka mod? Na het lezen van div. reacties, krijg ik nl. het idee dat sommige andere mod's sneller zijn met downen. Maar dit weet ik niet helemaal zeker, aangezien ik eMule nu pas 4 dagen gebruik ;).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

JelleStoel schreef op 15 July 2003 @ 08:42:Oh ja en als ik die morph mod zou gebruiken moet ik dan me credit helemaal opnieuw opbouwen :?
Is al vaker vermeld (ook in dit topic!!!). Lezen aub :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:46

PoweRoy

funky!

#$@# die morph krijgt soms een crash :X nu al 3 x gecrashed in 2 dagen. ik ga nu maar over op 0..29c :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
PoweRoy schreef op 15 July 2003 @ 10:25:
#$@# die morph krijgt soms een crash :X nu al 3 x gecrashed in 2 dagen. ik ga nu maar over op 0..29c :)
Deze shit heb ik dus ook met Morph, ik snap er echt niets van want het is zeker de fijnste mod.

PS: bij Community sharing heb ik alles op 2 gezet en [GoT] neergezet is dit juist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Yemoke schreef op 15 juli 2003 @ 12:42:

PS: bij Community sharing heb ik alles op 2 gezet en [GoT] neergezet is dit juist?
Ja, is juist, heb ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lekkere Kwal schreef op 15 July 2003 @ 12:49:
[...]
Ja, is juist, heb ik ook.
Maar let hierbij wel op dat mensen die nicks jatten van GoT gebruikers (geen hash) zoals bv. bij mij, hier ook voordeel van hebben. :( Deze klojo's moet ik dan ook handmatig blocken. Enja, ik gebruik Morph. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
Het is wel jammer dat ik maar met 100 connecties kan downloaden, vooral als je 89 bestanden aan het downloaden bent schiet het niet echt op.. :(

Ik heb nu 53 bestanden gestopt om die op een later stadium te downloaden en ik hoop dat de rest nu wel wat sneller gaat :)

// vlak na mijn enthousiaste post van gisteren besloot emule het een stuk rustiger aan te gaan doen :(

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/EMULE2.GIF

[ Voor 25% gewijzigd door The System op 15-07-2003 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PoweRoy schreef op 15 July 2003 @ 10:25:
Dat probleem heb ik ook :( Ik krijg daarna emule ook niet meer opgestart.
Enigste wat ik kan doen is config dir verwijderen en emule weer opnieuw opstarten. daarna de config dir weer terug zetten en de configuratie weer opnieuw aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Hier precies hetzelfde, daarom heb ik uiteindelijk de Sivka mod genomen. FusioN mod heb ik later ook nog geprobeert, maar helaas precies dezelfde problemen als met Morph. Voorlopig blijf ik dan ook nog maar even Sivka gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
KillerBeeForEver schreef op 15 juli 2003 @ 15:24:
Hier precies hetzelfde, daarom heb ik uiteindelijk de Sivka mod genomen. FusioN mod heb ik later ook nog geprobeert, maar helaas precies dezelfde problemen als met Morph. Voorlopig blijf ik dan ook nog maar even Sivka gebruiken.
Is dat dan wel met community sharing enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

.
Yemoke schreef op 15 July 2003 @ 15:26:
[...]

Is dat dan wel met community sharing enz?
Yep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
Moet je daar ook gewoon [GoT] invullen?

PS:hij draait zeer lekker tot nu toe! _/-\o_ danke _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Hehe, ik ben ook nogal 'n00b' als het op eMule aankomt, maar voor zover ik heb begrepen moet je inderdaad [GoT] invullen ;) .

[ Voor 8% gewijzigd door KillerBee op 15-07-2003 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-06 08:34

Jag

Wat ik nou het gekke vind, is dat bij mij altijd een heleboel transfers staan waarmee niks gebeurt.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/h.delau/Emule_screenie.jpg

En het is niet alsof er voor die files waar 0 sources bij staan geen sources beschikbaar zijn ofzo.
Het maximale aantal sources komt bij mij ook nooit in de buurt van mijn opgegeven maximum, nl 1000 (en max 500 per file).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

Hi,

Ik had laatst (gisteren) problemen met me lage ID die heb ik nu verholpen ik heb nu een HOGE ID!
Ik run nu dus de morph mod en ik heet daarmee [GoT] Beta (voeg me maar toe :D ) Alleen nu zag ik dus een vieze nick stealer met deze nick [GoT] Beta (darkmule en nog iets vaags) Hoe kan je die bannen?? want ik d8 dat dat al gedaan werd door morph zelf? nou ja ik hoor wel wat van jullie....... ;)

ik ben in iedergeval vet blij met me hoge id. _/-\o_

Zo nu eerst maar is ff credits opbouwen :z

[ Voor 5% gewijzigd door b3ta op 15-07-2003 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

b3ta schreef op 15 July 2003 @ 19:19:
Hi,

Ik had laatst (gisteren) problemen met me lage ID die heb ik nu verholpen ik heb nu een HOGE ID!
Ik run nu dus de morph mod en ik heet daarmee [GoT] Beta (voeg me maar toe :D ) Alleen nu zag ik dus een vieze nick stealer met deze nick [GoT] Beta (darkmule en nog iets vaags) Hoe kan je die bannen?? want ik d8 dat dat al gedaan werd door morph zelf? nou ja ik hoor wel wat van jullie....... ;)

ik ben in iedergeval vet blij met me hoge id. _/-\o_
Meestal wordt dit al gedaan door Morph zelf (donker icoontje), maar zoniet dan moet je eens een blik in de Startpost werpen, want daar staat het al uitgelegd :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:57
Ik heb eergisteren emule voor het eerst geinstalleerd en er mee lopen kloten. Zie ik gister dat me nick nu al gejat is :'( Dat is btw [GoT] Grote Smurf.

[ Voor 14% gewijzigd door Grote Smurf op 15-07-2003 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
voor de mensen met de volgende mods:

- eMule 0.29c Sivka.V9b2 released
- eMule 0.29c LSD-10a released

deze zijn dus nu op basis van 29c zoals je ziet
(dl op www.emule-mods.de)

@Grote Smurf: je kunt het beste overstappen op een mod die ze automatisch voor je bant.
kijk op de site hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

Hi,

Nu ik dus hoog ID heb staan me poorten 4662 en 4672 open... ik heb me zonealarm pro instellingen op high staan ben ik nu kwetsbaarder voor hackers geworden nu ik e-mule gebruik?

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:13
Mr.Nobody schreef op 15 juli 2003 @ 21:19:
voor de mensen met de volgende mods:

- eMule 0.29c Sivka.V9b2 released
- eMule 0.29c LSD-10a released

deze zijn dus nu op basis van 29c zoals je ziet
(dl op www.emule-mods.de)

@Grote Smurf: je kunt het beste overstappen op een mod die ze automatisch voor je bant.
kijk op de site hierboven
en die LSD is sterk aan te raden, heb zoveel extra instellingen. en download ook erg snel. gebruik hem al heel lang, en word steeds beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
ik dacht alleen dat sommige LSD's aamgezien worden als leechmod? omdat iemand de source van de originele veranderd heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 15:46
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ARGHH :( Me hele credit opnieuw
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/a.stoel/eror.jpg
En in welk bestand is die opgeslagen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
JelleStoel schreef op 16 July 2003 @ 08:34:
[afbeelding]
clients.met.BAK renamen naar clients.met. Klaarrr

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

JelleStoel schreef op 16 July 2003 @ 08:34:
[afbeelding]
Het is pas 300 keer uitgelegd. het is JOUW credit file niet. Dit zijn de credits die anderen bij je hebben. jouw credits staan bij de andere gebruikers. Daar heb je geen enkele invloed op

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Jag schreef op 15 July 2003 @ 17:46:
En het is niet alsof er voor die files waar 0 sources bij staan geen sources beschikbaar zijn ofzo.
De files waar 0 voor staat en die rood zijn, hebben geen sources.
Het maximale aantal sources komt bij mij ook nooit in de buurt van mijn opgegeven maximum, nl 1000 (en max 500 per file).
Je kan het maximale aantal sources wel op een miljoen zetten. Maar als er maar 1 source is zal je er niet meer krijgen. Je kan met die bovengrens geen sources uit het niets toveren.

Maar leesde inmiddel 7 threads eens door die hier over eMule lopen. Vooral de begin postings bevatten verwijzingen naar de FAQ. En daar staat alles in wat je moet weten.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.