Voor de geintereseerde heb ik nu wat meer geshared
Da's niet 'moeilijk doen' duhuh, gewoon voorkomen dat er misbruik van gemaakt wordt door clients die helemaal niet actief zijn op GoT, da's alles (en je was trouwens al sinds gisteren door mij toegevoegd hoor
).
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
ik deel 33,90 GbDE_Michiel schreef op 24 July 2003 @ 14:07:
[...]
is het ook
sommige gotters sharen echt veel zeg, niet normaal
Maar het jammere is dat ik @home heb en dat ik dusa maar 15 kb/s maximaal upload heb. Vaak staat hij dan ook maar op 10kb/s....
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Doneduhuh schreef op 24 July 2003 @ 15:04:
Ik zit hier nou al een tijdje rond te lezen en afentoe eens een reply en ik zie hier dat sommige een beetje moeilijk doen over friendslist... sowh mijn naam hier is Duhuh en op Emule is het Henkie009 (duhuh is omdat henkie009 hier al geregt was/is) tevens add ik elke gotter al aan me friends list toe..
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mm, heeft nog iemand die grote file nog geshared staan? ik weet dat ik een beetje laat ben, maar met dit mooie weer zit ik liever buiten weg te zweten dan in mijn werkhokkie achter de pc
Maar ik vind dus al een uur of drie helemaal niemand met die file.
* hufkes is trouwens uiteraard [GoT] Hufkes
hmmm, één klein postje in dit topique en een kwartier later opeens 30 hits
Het lijkt wel of het werkt
* hufkes is trouwens uiteraard [GoT] Hufkes
hmmm, één klein postje in dit topique en een kwartier later opeens 30 hits
Het lijkt wel of het werkt

[ Voor 43% gewijzigd door hufkes op 24-07-2003 16:11 ]
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Ook ik heb het bestandje in mijn download queu staan, en inderdaad er komen wat vrienden bij.
Heb meer vrienden op emule dan in het echte leven
Maar, ik heb de laatste tijd zo'n extreem lage download snelheid, niet normaal meer.
Heel vaak zit ik urenlang op de 0 t/m 10 kb.
Terwijl ik toch echt 12 kb/s upload.
Ook word ik gebanned door probenprinz, waarom ik heb geen flauw idee.
Ligt het soms aan die Athlazan mod ?
De laatste tijd kom ik ook steeds minder darukmulers tegen die mijn nick stelen, maar met de morph mod bleven deze wel gewoon actief.
Heb nu even kazaalite aanstaan, maar ik moet bekennen dat deze mij een gigantisch grote download geeft continue.
Wel zo'n 60 tot 70 k.
Dat haal ik lange na niet de laatste tijd met emule.
Iemand een idee waaraan dat kan liggen ?
Heb meer vrienden op emule dan in het echte leven
Maar, ik heb de laatste tijd zo'n extreem lage download snelheid, niet normaal meer.
Heel vaak zit ik urenlang op de 0 t/m 10 kb.
Terwijl ik toch echt 12 kb/s upload.
Ook word ik gebanned door probenprinz, waarom ik heb geen flauw idee.
Ligt het soms aan die Athlazan mod ?
De laatste tijd kom ik ook steeds minder darukmulers tegen die mijn nick stelen, maar met de morph mod bleven deze wel gewoon actief.
Heb nu even kazaalite aanstaan, maar ik moet bekennen dat deze mij een gigantisch grote download geeft continue.
Wel zo'n 60 tot 70 k.
Dat haal ik lange na niet de laatste tijd met emule.
Iemand een idee waaraan dat kan liggen ?
The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.
Verwijderd
Als je files aan het downloaden bent die niet ver verspreid zijn, dan kan het downloaden lang duren, c.q. traag gaan. Daar is niks aan te doen.
Op Kazaa zitten veel meer mensen dan op eMule. Het gevolg is dat er ook meer wordt geshared. (Er zijn nog steeds mensen die op Kazaa sharen.) Er zit daar ook echter meer kaf onder het koren; veel fakes, of brakke kwaliteit.
Blijf voor het snel vinden van kleine files zoals mp3's bij Kazaa; pik alleen de besten eruit. Ga voor het grote werk zoals ISO's, complete spellen en films naar eMule, en oefen geduld. Ik zal NOOIT meer proberen een spel of film van Kazaa te halen nu ik eMule ken. eMule is nogal eens traag, maar daar is niks aan te doen; kwaliteit gaat boven snelheid in mijn geval.
Zoals ik al eerder vroeg: kan ik zien wie mij als vriend heeft toegevoegd?
Op Kazaa zitten veel meer mensen dan op eMule. Het gevolg is dat er ook meer wordt geshared. (Er zijn nog steeds mensen die op Kazaa sharen.) Er zit daar ook echter meer kaf onder het koren; veel fakes, of brakke kwaliteit.
Blijf voor het snel vinden van kleine files zoals mp3's bij Kazaa; pik alleen de besten eruit. Ga voor het grote werk zoals ISO's, complete spellen en films naar eMule, en oefen geduld. Ik zal NOOIT meer proberen een spel of film van Kazaa te halen nu ik eMule ken. eMule is nogal eens traag, maar daar is niks aan te doen; kwaliteit gaat boven snelheid in mijn geval.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 16:13 ]
Ik ben al zo'n 3/4 jaar bezig met emule, als het al niet langer is.
Maar zo triest als afgelopen week heb ik het gewoon niet meegemaakt.
En ik download alleen maar pr0n, dus dat is weid gespreid
Nee, serieus. Hij vind sources genoeg, maar kom niet of nauwelijks aan downloaden toe.
Maar zo triest als afgelopen week heb ik het gewoon niet meegemaakt.
En ik download alleen maar pr0n, dus dat is weid gespreid
Nee, serieus. Hij vind sources genoeg, maar kom niet of nauwelijks aan downloaden toe.
als diegene "Bestanden alleen laten zien aan vrienden" heeft aangevinkt.Verwijderd schreef op 24 juli 2003 @ 16:12:
Dan kun je als "vriend" zijn bestandenlijst opvragen.
Volgens mij is dit de enige manier om dit te kunnen checken... correct me if i'm wrong
plus dat je de resultaten wel zult zien, je krijgt voorrang bij die persoontvelferen schreef op 24 July 2003 @ 16:21:
[...]
als diegene "Bestanden alleen laten zien aan vrienden" heeft aangevinkt.
Dan kun je als "vriend" zijn bestandenlijst opvragen.
Volgens mij is dit de enige manier om dit te kunnen checken... correct me if i'm wrong
---
Verwijderd
Dat is niet zo gek. Als hij eenmaal 1 source heeft gevonden gaat ie source exchangen (DE kracht van eMule over KaZaA) dus vandaar dat je er meteen 30 vind als je er 1 vind...hmmm, één klein postje in dit topique en een kwartier later opeens 30 hits
hoeveel gotters kan ik ongeveer verwachten ? ik hoorde iemand al 100 roepen. ik heb er nu 50 iig.
die persoon die er 100 heeft kan toch ook dat bestand ff sharen, heeft iedereen gelijk elkaar
die persoon die er 100 heeft kan toch ook dat bestand ff sharen, heeft iedereen gelijk elkaar
dat weet ik, ik doelde ook meer op de onwaarschijnlijke gebeurtenis dat de post hier wat te maken zou hebben met het al dan niet kunnen vinden van ueberhaupt een source, en dat terwijl ik toch al een stel gotters in mijn known list en friends had staan...Verwijderd schreef op 24 juli 2003 @ 16:34:
[...]
Dat is niet zo gek. Als hij eenmaal 1 source heeft gevonden gaat ie source exchangen (DE kracht van eMule over KaZaA) dus vandaar dat je er meteen 30 vind als je er 1 vind...
---
nou een lege 100 MB PGP DiskDoctorV64 schreef op 24 juli 2003 @ 14:51:
Al die andere gasten op emule zullen zich wel op een gegeven moment zich afvragen wat voor een file dit is
was de makkelijkste manier om een 100 MB file te maken.
[ Voor 3% gewijzigd door Mr.Nobody op 24-07-2003 17:20 ]
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Verwijderd
En hoe kom je aan dat file? aan een GoT-er vragen op emule oid?
mijn nick is trouwens "Balthasar" op emule
zie e2k link een pagina of 4 terug moet je de file van 100Mb nemen.Verwijderd schreef op 24 juli 2003 @ 17:35:
---
ah ik dat je hem download.Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 17:35:
je moet alleen ff voor je naam nog [GOT] zetten, dat is makkelijker voor de rest
Mennootje, Balthasar en Mike78, alledrie nog steeds zonder [GoT] ervoor
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Dacht dat het automatisch gebeurde als je GoT onder community name neer had gezet. maar het staat er nu.
Verwijderd
Dat was ik denk, ik heb nu 127 GoT'ers, word wel veel om telkens te tellenDE_Michiel schreef op 24 July 2003 @ 17:16:
hoeveel gotters kan ik ongeveer verwachten ? ik hoorde iemand al 100 roepen. ik heb er nu 50 iig.
En ik share ook dat GoT bestand, en ik zie 47 mensen die ook dat GoT bestand sharen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 18:09 ]
Verwijderd
Aah zo. Ik dacht dat je bedoelde dat je er 'opeens' 30 bij had. My baddat weet ik, ik doelde ook meer op de onwaarschijnlijke gebeurtenis dat de post hier wat te maken zou hebben met het al dan niet kunnen vinden van ueberhaupt een source, en dat terwijl ik toch al een stel gotters in mijn known list en friends had staan...
Hmmz ik weet niet wiens geweldige idee het is geweest maar ik krijg nu 100en entries in mijn log van GoTters die mijn files opvragen *zucht*

Voor mensen die zich nog steeds afvragen wat die rare tekens achter mijn naam zijn: Het is een gegenereerde $tring, die uniek is. Als een leechmod dus je naam kopieert, weet Gnaddelwarz dus dat dat een cheater is en word hij gebanned. Dat ziet er dus zo uit:
24-7-2003 18:26:45: *** Community Hack detected! Client ' [GoT] [NEF2K] [NL] [@,.,!FB*4H] xtc@eselshare.net' [80.131.29.108:4662] is using the mod 'eMule v0,29 [LSD.9c]'.
24-7-2003 18:26:45: Gebruiker ' [GoT] [NEF2K] [NL] [@,.,!FB*4H] xtc@eselshare.net' lijkt een aggressieve gebruiker te zijn en is verbannen uit de overdrachtslijst
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 18:30 ]
* fenrir heeft maar weinig schijfruimte in de emule bak zitten helaas.
slechts 18 GB, maar de helft bestaat uit gesharede zooi, meer red ik niet
slechts 18 GB, maar de helft bestaat uit gesharede zooi, meer red ik niet
Van klussen krijg je grijze haren
ik vindt dat geen oplossing. ik ga binnenkort ook wat voor 'echte' vrienden sharen onder een speciale naam. dat bestand is het enige wat er is dus uniek. als ik aan zet dat je mijn bestanden kunt zien kun jij het ook downloaden. het is een makkelijke manier om grote bestanden te verzenden, bv dus foto's van evenementen waar ik ben geweest. als je mijn bestanden niet kan zien is de kans heel klein dat je hem vindt.Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 14:09:
als iedereen even insteld dat je de bestanden mag bekijken, iedereen waarvan dit niet mag
gooi ik er gelijk weer uit. goede oplossing om niet got'ers te vinden?
ik begin hiermee vanaf morgen zodat iedereen de tijd heeft.
ik denk dat je morgen een stuk minder got vrienden hebt als je ze wist.
het is al een voorrecht om sneller te kunnen downloaden bij iemand, dus ik vindt het niet nodig.
Ik heb eMule vorige week geinstalleerd en ben er best tevreden mee.
Belangerijkste vind ik dat ik echt download wat ik nodig heb ipv allemaal fake shit wat je op kazaa vind.
Heb daarnet een beetje deze draadje gelezen en heb al aardig wat [GoT] vrienden
Ik heet [GoT] daPet
en ik heb geen mod.
[nietgelezenmode]
BTW die mensen die [W?~8y'1xz*] en dat soort dingen achter hun [GoT] naam hebben, zijn dat echt gotters?
[/nietgelezenmode]
Heb daarnet een beetje deze draadje gelezen en heb al aardig wat [GoT] vrienden
Ik heet [GoT] daPet
[nietgelezenmode]
BTW die mensen die [W?~8y'1xz*] en dat soort dingen achter hun [GoT] naam hebben, zijn dat echt gotters?
[/nietgelezenmode]
[ Voor 26% gewijzigd door daPet op 24-07-2003 19:54 ]
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
waarschijnlijk wel dus.Voor mensen die zich nog steeds afvragen wat die rare tekens achter mijn naam zijn: Het is een gegenereerde $tring, die uniek is. Als een leechmod dus je naam kopieert, weet Gnaddelwarz dus dat dat een cheater is en word hij gebanned.
hebben jullie wel eens megemaakt dat jullie ongeveer 15/20 mb achter mekaar gedownload hebben van de zelfde user (en dan ook echt achter mekaar) ik heb dit nu 2x megemaakt, met een snelheid van rond de 20kB/s van een of andere alien........
Sterker nog: ik heb een nacht lang van 1 client gedownload, wel niet zo heel snel, maar toch... keb ruim 290MB bij die gast vandaan, aardige kerel!
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
idd maar dat is het vreemde, je komt toch na 9,28mb (ofzo) weer achter aan in de rij?
Verwijderd
niet als hij nog onderdelen heeft die jij nog niet hebtM1lamb3r schreef op 24 July 2003 @ 20:25:
idd maar dat is het vreemde, je komt toch na 9,28mb (ofzo) weer achter aan in de rij?
je komt wel weer lager op de wachtlijst te staan, maar als je upload naar hem / vriendje bent / gelijke communitie user bent kom je weer sneller boven aan.
Verwijderd
Volgens mij is dat alleen als je chunks gebruikt (wat dus 99% doet aangezien de voordelen legio zijn). Gebruik je dus geen chunks, dan werkt eMule in principe gelijk als Kazaa en kan je dus netzolang van een persoon blijven downloaden totdat je de file binnen hebt.idd maar dat is het vreemde, je komt toch na 9,28mb (ofzo) weer achter aan in de rij?
Tsss Patser.graaf schreef op 24 July 2003 @ 14:26:
volgende week zit ik op 3x120GB 1x40GB 2x20GB 2x4GB totaal in m'n netwerk
Hier 2*160 + 4 *80 + 1*40 +2*30 = 740 GB

Mijn nick is trouwens huizingr , ik heb het niet zo op die community sharing want volgens mij trek je daar alleen maar leechers mee aan. Kan er wel ff Copycat van maken als dat gewenst is. Maar moeten mensen die mij als vriend hebben mij dan weer opnieuw onder die nick toevoegen
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
en hebben jullie ook die 1188 GB samen vol staan ?
nee gewoon nee en het blijft nee. nou vooruit ja dan
Sorry.. ik zal wel niet kunnen lezen ofzo hoor, alleen waar staat in deel 7 dan die ed2k link GoT File? 
Ennuh.. ik heb een keer 240MB naar een gozer geupload & vervolgens weer 180MB van hem gedownload, schiet op hè
Ik vind eMule een goed programma'tje, behalve dat mn router (sitecom dc202) er steeds mee kapte, morgen komt mn vigor 2200e binnen.. kijken of het daarmee wel wil vorderen
Ennuh.. ik heb een keer 240MB naar een gozer geupload & vervolgens weer 180MB van hem gedownload, schiet op hè
Ik vind eMule een goed programma'tje, behalve dat mn router (sitecom dc202) er steeds mee kapte, morgen komt mn vigor 2200e binnen.. kijken of het daarmee wel wil vorderen
ed2k://|file|[GoT]_COMMUNITY_ID_BIGFILE|104856064|0BC0BC4E2C5037CB70415E7E1CF03D32|/SyS_ErroR schreef op 25 juli 2003 @ 00:16:
Sorry.. ik zal wel niet kunnen lezen ofzo hoor, alleen waar staat in deel 7 dan die ed2k link GoT File?
Verwijderd
Heb nu ff iets heel erg vreemds, hele zooi [GOT] ers aan mijn list toegevoegd, kijk ik net, zie ik mezelf ertussen staan met natuurlijk extra Darkmule erachter.
Betekend dit dat een of andere GOTter mijn user hash heeft gejat??
Dus je hebt user X zonder Darkmule toegevoegd en nu sta jezelf op die plek met wel Darkmule erachter? Dan heeft hij alleen je nick gejat nadat je hem al had toegevoegd. Blijkbaar voegde hij nog geen Darkmule toe toen hij de nick van X had. Wel vreemd maar niet ondenkbaar.Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 00:36:
Heb nu ff iets heel erg vreemds, hele zooi [GOT] ers aan mijn list toegevoegd, kijk ik net, zie ik mezelf ertussen staan met natuurlijk extra Darkmule erachter.
Mensen die jou al in hun friendlist hebben zullen je nog steeds erin hebben staan, maar dan onder je nieuwe nick, opnieuw toevoegen is dus niet nodig.Copycat schreef op 24 July 2003 @ 23:17:
Mijn nick is trouwens huizingr , ik heb het niet zo op die community sharing want volgens mij trek je daar alleen maar leechers mee aan. Kan er wel ff Copycat van maken als dat gewenst is. Maar moeten mensen die mij als vriend hebben mij dan weer opnieuw onder die nick toevoegen
Ok, dat je het niet op community sharing hebt, dat kan ik nog begrijpen, maar zet wel [GoT] voor je naam, daar krijg je een hoop meer vrienden mee
Verwijderd
Jep, denk dat meer mensen hem in hun list hebben staan.
En voeg inderdaad niemand toe met darkmule achter nick
En voeg inderdaad niemand toe met darkmule achter nick
Verwijderd
Hoe zit het nou eigenlijk met al die GoT-ers toevoegen als friend, als ik iets download en een "friend" heeft zo'n file kom ik dan hoger in zijn of haar download que? (en omgekeerd!) Of moet ik daadwerkelijk de shared file list opvragen en dan downloaden van mijn "friend" om voordeel te halen?
Ik dacht ik zal ook eens aan dat friendslistgebeuren meedoen
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
Als jij een bestand aan het downloaden bent, en je komt bij iemand in de queue terecht, dan kom je helemaal aan het einde te staan. Ben je echter een "friend", of zit je in dezelfde community, dan kom je hoger te staan. "Aan het eind" is misschien plaats 3250, en "hoger" wordt dan bijvoorbeeld plaats 1800.Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 01:38:
Hoe zit het nou eigenlijk met al die GoT-ers toevoegen als friend, als ik iets download en een "friend" heeft zo'n file kom ik dan hoger in zijn of haar download que? (en omgekeerd!) Of moet ik daadwerkelijk de shared file list opvragen en dan downloaden van mijn "friend" om voordeel te halen?
(Correct me if I'm wrong.)
Ik ben er -volgens mij- achter hoe je kunt zien of iemand jou wel of niet aan z'n vriendenlijst heeft toegevoegd: als je in je lijst op iemand dubbelklikt (die aanwezig is, dus oranje icoon!), dan zie je in het verschijnende venster, linksonderin onder 'Score': 'Beoordeling (totaal)' staan. Als hier een score van 200 (of soms hoger) staat, heeft diegene jou toegevoegd, staat er echter een score van '0', dan heeft diegene jou NIET als vriend toegevoegd. Correct me if I'm wrong, please?
Zo ben ik er een aantal tegengekomen in mijn vriendenlijst, die mij (hoogstwaarschijnlijk) nog niet hebben toegevoegd aan hun lijst (maar dus wel profiteren van de mijne!
). Mijn vriendelijk verzoek aan iedereen die gebruik maakt van de 'bigfile', om wél ook IEDEREEN die hier ook gebruik van maakt, toe te voegen aan je vriendenlijst, anders is het absoluut niet eerlijk en wil je alleen maar profiteren. Ik weet 99% zeker dat ik het goed heb wat die score (beoordeling) betreft, en het zijn er bij mij maar een paar die op '0' staan (die overigens al 2 dagen die bigfile hebben! Dus ze hadden me allang kunnen toevoegen
). Als iemand hier andere gedachten over heeft: ik hoor het graag!
Zo ben ik er een aantal tegengekomen in mijn vriendenlijst, die mij (hoogstwaarschijnlijk) nog niet hebben toegevoegd aan hun lijst (maar dus wel profiteren van de mijne!

[ Voor 9% gewijzigd door KillerBee op 25-07-2003 08:52 ]
Netjes, volgens mij klopt het jah.
petje af
dat ik daar zelf niet op ben gekomen
petje af

KillerBeeForEver, misschien hebben de mensen die je nog niet hebben toegevoegd in Morph, wel de extended instelling staan dat zowel community-users als friends dezelfde voordeel hebben ??
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Daarom zei ik ook: 99% zeker, die ene procent weet je tóch niet zeker. Maar het vreemde is wel: normaal staat die score op 100, voegt de ene de ander toe als vriend (en andersom uiteraard), dan kom je op een score van 200 en die score loopt verder op naar mate je naar die persoon upload. Ik weet niet, ik heb mijn twijfels bij die score van 0, als je iemand als vriend toevoegd, moet je IETS aan die score moeten zien veranderen, lijkt mij(?). Ik heb vanmorgen nog een GoT'er als vriend toegevoegd: eerst een score van 100, na het toevoegen stond er een score van 200... ik bedoel maar!
Plus dat een van de GoT'ers hier gisteren al min of meer toegaf geen GoT'ers op z'n lijst erbij te zetten omdat 'hiermee het hele principe van eMule om zeep zou worden geholpen', bij deze persoon heb ik dus ook een score van 0. Tja, dan vraag ik me écht ernstig af: waarom maak je dan wél gebruik van die bigfile??? Dus het spijt me, maar vandaag haal ik die twee clients van m'n lijst, waarbij ik op 0 sta, ik ga natuurlijk niet voor Jan met de korte achternaam vrienden toevoegen, laten we eerlijk zijn...
Plus dat een van de GoT'ers hier gisteren al min of meer toegaf geen GoT'ers op z'n lijst erbij te zetten omdat 'hiermee het hele principe van eMule om zeep zou worden geholpen', bij deze persoon heb ik dus ook een score van 0. Tja, dan vraag ik me écht ernstig af: waarom maak je dan wél gebruik van die bigfile??? Dus het spijt me, maar vandaag haal ik die twee clients van m'n lijst, waarbij ik op 0 sta, ik ga natuurlijk niet voor Jan met de korte achternaam vrienden toevoegen, laten we eerlijk zijn...
Verwijderd
Groot gelijk heb je......KillerBeeForEver schreef op 25 July 2003 @ 09:52:
Hmmz.. ik maak zekers gebruik van de bigFile, maar heb toch besloten alleen friends toegang te geven tot mijn shares. Ik ga niet elke manolo die GoT voor zijn naam plempt toegang geven, ik wil ze eerst zelf ff zien en de nick checken. Ik hou wel mijn queue en de bigfile in de smiezen en voeg handmatig de de gotters toe. Die krijgen dan 2x queue speed en toegang tot de shares.. Dit lijkt me eigenlijk wel het veiligst...
Dus eigenlijk niet echt communitysharing, maar friendlist sharing.. mee eens ?
Dus eigenlijk niet echt communitysharing, maar friendlist sharing.. mee eens ?
[ Voor 4% gewijzigd door boesOne op 25-07-2003 11:57 ]
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Verwijderd
Sorry maar ik geloof hier niks van, mensen met een score van 0 gebruiken een leecher mod, mensen met een score van 100 hebben een normale waardering, en mensen die jij toevoegt aan je vriendenlijst krijgen een waardering van 200, dus dit zegt niks of die ander jou wel of niet heeft toegevoegt aan zijn vriendenlijst.KillerBeeForEver schreef op 25 juli 2003 @ 08:48:
Ik ben er -volgens mij- achter hoe je kunt zien of iemand jou wel of niet aan z'n vriendenlijst heeft toegevoegd: als je in je lijst op iemand dubbelklikt (die aanwezig is, dus oranje icoon!), dan zie je in het verschijnende venster, linksonderin onder 'Score': 'Beoordeling (totaal)' staan. Als hier een score van 200 (of soms hoger) staat, heeft diegene jou toegevoegd, staat er echter een score van '0', dan heeft diegene jou NIET als vriend toegevoegd. Correct me if I'm wrong, please?
Zo ben ik er een aantal tegengekomen in mijn vriendenlijst, die mij (hoogstwaarschijnlijk) nog niet hebben toegevoegd aan hun lijst (maar dus wel profiteren van de mijne!). Mijn vriendelijk verzoek aan iedereen die gebruik maakt van de 'bigfile', om wél ook IEDEREEN die hier ook gebruik van maakt, toe te voegen aan je vriendenlijst, anders is het absoluut niet eerlijk en wil je alleen maar profiteren. Ik weet 99% zeker dat ik het goed heb wat die score (beoordeling) betreft, en het zijn er bij mij maar een paar die op '0' staan (die overigens al 2 dagen die bigfile hebben! Dus ze hadden me allang kunnen toevoegen
). Als iemand hier andere gedachten over heeft: ik hoor het graag!
Verwijderd
[GoT]killerbeeforever[nl]
je staat nog in mijn lijst, ik heb tot nu toe nog niemand verwijderd dus..
mito heeft volgens mij gelijk hoor.
er moet toch een manier zijn om het te kunnen controleren, of gewoon vragen op emule natuurlijk
je staat nog in mijn lijst, ik heb tot nu toe nog niemand verwijderd dus..
mito heeft volgens mij gelijk hoor.
er moet toch een manier zijn om het te kunnen controleren, of gewoon vragen op emule natuurlijk
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2003 14:35 ]
Haha, jij bent snel Jeroen, maar je hebt me al via eMule beantwoordt, duzz...
Daarom zei ik ook er express bij dat als iemand hier anders over denkt, ik dit graag hoor. Ik wil het nl. ook erg graag mis hebben hoorVerwijderd schreef op 25 July 2003 @ 14:19:
[...]
Sorry maar ik geloof hier niks van, mensen met een score van 0 gebruiken een leecher mod, mensen met een score van 100 hebben een normale waardering, en mensen die jij toevoegt aan je vriendenlijst krijgen een waardering van 200, dus dit zegt niks of die ander jou wel of niet heeft toegevoegt aan zijn vriendenlijst.

Ik krijg die score van 0 trouwens bij div. mod's, ook bij Morph, lijkt me niet echt een leechermod, dus sorrie, maar ik houd toch nog even vast aan mijn theorietje
[ Voor 11% gewijzigd door KillerBee op 25-07-2003 14:52 ]
Verwijderd
ff een vraagje,
ik heb 2 fast 2 furious week geleden ofzo binnengehaald met bittorent, ik denk die share ik ff daar zullen vast mensen naar vragen,
maar niemand vraagt er naar (terwijl alle bestanden die ik heb behalve die wel naar gevraagd zijn), en het is geen fake, heb hem zelf gezien
kan dat door de hash komen ofzo? waar komt dat door?
ik heb 2 fast 2 furious week geleden ofzo binnengehaald met bittorent, ik denk die share ik ff daar zullen vast mensen naar vragen,
maar niemand vraagt er naar (terwijl alle bestanden die ik heb behalve die wel naar gevraagd zijn), en het is geen fake, heb hem zelf gezien
Ik denk dat jij de .tar hebt binnengehaald (die een geauthorde SVCD bevat) i.p.v. de .mpg (MPEG2) bestanden. Iedereen op emule downloadt de .mpg en alle irc'ers en bittorenters de .tar.Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 14:48:
ff een vraagje,
Wat moest je ook alweer in je register aanpassen om edonky weer de links te laten oppakken nadat je emule hebt geuninstalled?
Ik heb het ergens gelezen maar kan het nergens meer vinden.
Ow, hoe heb je hem zelf dan gevonden (dus van een linksite of een gewone search?)?Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 16:02:
nee het is gewoon een avi van 671 mb
Startpostfredgroes schreef op 25 July 2003 @ 16:08:
Wat moest je ook alweer in je register aanpassen om edonky weer de links te laten oppakken nadat je emule hebt geuninstalled?

hmm hoe komt het dat ik sommige gotters 3 of 4x in men lijst heb staan.
oa: yarakhbar 3x, panzee 4x en ee naantal 2x
Volgens mij komt dat omdat ze eMule op verschillende Pc's hebben draaien (bijv. op 1 Pc en 1 laptop ofzo) en op die Pc's weer andere bestanden delen.
Verwijderd
ik heb hem gevonden op een site ergens en toen dus met bittorent gedownload, en nu geshared in emule, waar niemand er om vraagt.
dat kan bij mij misschien ook het geval zijnKillerBeeForEver schreef op 25 July 2003 @ 16:37:
Volgens mij komt dat omdat ze eMule op verschillende Pc's hebben draaien (bijv. op 1 Pc en 1 laptop ofzo) en op die Pc's weer andere bestanden delen.
heeft iemand mij dubbel? zo ja, dan ligt dat daar aan
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Er gaat al een versie over het net met >3000 sources, van een bekende ed2k site. Die heeft blijkbaar een andere size, hash, etc dan jouw versie, dus vraagt er ook niemand naar.Verwijderd schreef op 25 juli 2003 @ 16:48:
ik heb hem gevonden op een site ergens en toen dus met bittorent gedownload, en nu geshared in emule, waar niemand er om vraagt.
Excuses voor deze post. Ik had iets te snel een vraag gesteld. 
Gelukkig wel weer iets geleerd: Geduld is een schone zaak

Gelukkig wel weer iets geleerd: Geduld is een schone zaak
[ Voor 87% gewijzigd door s441558 op 25-07-2003 21:31 ]
Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees
Onlangs m'n hele PC opnieuw moeten installeren dus misschien dat t daaraan ligt? Ik gebruik iig hier maar 1 PC voor eMuleDE_Michiel schreef op 25 juli 2003 @ 16:31:
hmm hoe komt het dat ik sommige gotters 3 of 4x in men lijst heb staan.
25-7-2003 De Tij25 I37 9:59:37 : Waarschuwing: Gelijke gebruiker gevonden bij een andere huidig verbonden gebruiker: unix user (130.83.55.98)
Wat wil dit zeggen ?
en wat kan ik er aan doen als ik deze waarschuwing krijg wordt ik gelijk gedisconect op de server
Wat wil dit zeggen ?
en wat kan ik er aan doen als ik deze waarschuwing krijg wordt ik gelijk gedisconect op de server
Beetje verkeerd vertaald, maar wat er volgensmij wordt bedoeld is dat iemand anders al jouw userhash heeft en je dus niet wordt toegelaten op de server. Weinig aan te doen behalve voortaan een mod te gebruiken die meer beveiligingen tegen hashthiefs (moeilijk woord) heeft, maar het kwaad is nu al geschied helaas.duhuh schreef op 25 July 2003 @ 22:01:
25-7-2003 De Tij25 I37 9:59:37 : Waarschuwing: Gelijke gebruiker gevonden bij een andere huidig verbonden gebruiker: unix user (130.83.55.98)
Wat wil dit zeggen ?
BTW: ik gebruik overigens weer de Engelse taal in Emule aangezien ik gek genoeg vaak de Engelse foutmeldingen beter begrijp dan de Nederlandse doordat die vaak wat krom vertaald zijn.
Verwijderd
Omg je snapt er echt niks van hè? Wat is het nut van community als je iedereen die in je community zit, add als friend? Nul komma niks. Ik maak specifiek een scheiding. Waarom? Omdat ik bepaalde mensen voorrang wil geven. Je maakt al gebruik van de community dus wees maar niet bang hoor, je komt ook bij mij vooraan de rij. Echter, sommige mensen aan wie ik release add ik als friend, zodat zij op jou mogen voordringen. Maakt mij dit slechter dan?Plus dat een van de GoT'ers hier gisteren al min of meer toegaf geen GoT'ers op z'n lijst erbij te zetten omdat 'hiermee het hele principe van eMule om zeep zou worden geholpen', bij deze persoon heb ik dus ook een score van 0. Tja, dan vraag ik me écht ernstig af: waarom maak je dan wél gebruik van die bigfile???
Misschien maakt het voor jou niet uit, maar ik release zelf ook files. Dan vind ik het wel zo prettig als mijn releases daadwerkelijk gereleased worden ipv dat elke gotter mijn divx shares leegtrekt.
Persoonlijk vind ik het nogal een stomzinnig idee om elke gotter toe te voegen als friend. En dat mensen mijn files kunnen zien al helemaal. Maar dat is mijn mening.
Tegenwoordig ook van de partij in e-Mule nick in [GoT] dEADkIRK
ik zie trouwens ook dat avetars ook niet heilig zijn!
ik zie trouwens ook dat avetars ook niet heilig zijn!
vaag want ik zat al een tijd op die server...Lekkere Kwal schreef op 25 July 2003 @ 22:32:
[...]
Beetje verkeerd vertaald, maar wat er volgensmij wordt bedoeld is dat iemand anders al jouw userhash heeft en je dus niet wordt toegelaten op de server. Weinig aan te doen behalve voortaan een mod te gebruiken die meer beveiligingen tegen hashthiefs (moeilijk woord) heeft, maar het kwaad is nu al geschied helaas.
BTW: ik gebruik overigens weer de Engelse taal in Emule aangezien ik gek genoeg vaak de Engelse foutmeldingen beter begrijp dan de Nederlandse doordat die vaak wat krom vertaald zijn.
Geloof me, ik doe echt wel m'n best om het te begrijpen, maar je maakt het me toch flink moeilijk. Aan de ene kant zeg je dat het principe van eMule hiermee om zeep wordt geholpen (waarvan ik dan zeg: okay, als je inderdaad 100+ vrienden in je lijst hebt, dan kan ik me daar zeker iets bij voorstellen), maar aan de andere kant maak je wel vrolijk gebruik van die bigfile??!Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 22:46:
[...]
Omg je snapt er echt niks van hè? Wat is het nut van community als je iedereen die in je community zit, add als friend? Nul komma niks. Ik maak specifiek een scheiding. Waarom? Omdat ik bepaalde mensen voorrang wil geven. Je maakt al gebruik van de community dus wees maar niet bang hoor, je komt ook bij mij vooraan de rij. Echter, sommige mensen aan wie ik release add ik als friend, zodat zij op jou mogen voordringen. Maakt mij dit slechter dan?
Misschien maakt het voor jou niet uit, maar ik release zelf ook files. Dan vind ik het wel zo prettig als mijn releases daadwerkelijk gereleased worden ipv dat elke gotter mijn divx shares leegtrekt.
Persoonlijk vind ik het nogal een stomzinnig idee om elke gotter toe te voegen als friend. En dat mensen mijn files kunnen zien al helemaal. Maar dat is mijn mening.

Echt hoor, ik heb helemaal niets tegen je, ik vind dit gewoon heel erg vreemd en ik denk dat ik dat best mag zeggen. Ik heb eerder express je naam niet genoemd, leek me niet helemaal fair en zo ben ik ook absoluut niet ingesteld, maar nu begon je er zelf over, duzz. Ik had het nl. verder zo gelaten... even goede vrienden...
Verwijderd
Wat ik me afvraag. Zijn hier eigenlijk Gotters die een eDonkey server hebben draaien voor eMule???
Verwijderd
Niet helemaal correct, je komt altijd onderaan te staan in het begin. Alleen je krijgt per x aantal seconden dat je in de wachtrij staat een y aantal punten voor je score. En de wachtlijst wordt continu opnieuw opgemaakt aan de hand van die score.Verwijderd schreef op 25 juli 2003 @ 01:55:
[...]
Als jij een bestand aan het downloaden bent, en je komt bij iemand in de queue terecht, dan kom je helemaal aan het einde te staan. Ben je echter een "friend", of zit je in dezelfde community, dan kom je hoger te staan. "Aan het eind" is misschien plaats 3250, en "hoger" wordt dan bijvoorbeeld plaats 1800.
(Correct me if I'm wrong.)
Heb je bijvoorbeeld veel naar iemand geupload dan heb je bv multiplier 2, dus bijvoorbeeld y=2x in tegenstelling tot y=x.
Met friends en community's groeit je score ook sneller. Je start dus neit hoger, je zal alleen (veel) sneller omhoog schieten in de wachtlijst.
Zo was het dacht ik.
Verwijderd
Het is een snelle handige manier om GoTters te vinden. Sommige GoTters hebben dezelfde 'smaak' als ik (ik verzamel series) en deze heb ik dan ook vaak zien langskomen. Soms add ik er 1 om zo sneller bij hem credits op te bouwen, zodat ik ook weer sneller wat terug krijg. Verder is het een makkelijke manier om mensen ervan te overtuigen dat mijn toevoeging toch echt geen leechermod is (eerder een antileechermod). Ik zie het als een slim ontwikkelde adressenboek.anders gebruik je tenslotte de bigfile niet, toch?
Ik zei het een beetje krom maar wat ik bedoelde is dit: Ik share zo'n 70 Gb aan data (jaja) waarvan het meeste divx/xvid zijn van bekende releasecrews (goh...). Dat mijn client dan vrij 'populair' is, mag duidelijk zijn. Echter, ik release ook files. Doordat ik voorheen alle GoTters adde als 'friend', stond mijn hele upload queue vol met GoTters (waar op zich niks mis mee is) die vanallesennogwat dlen behalve mijn release files. Dat schiet dus niet op....
Ik release nu door te sharen aan een paar 'grote jongens' met heel veel bandbreedte. Op die manier zijn er meerdere sources voor mijn releases en worden ze dus beter verspreid. Als deze mensen dus online zijn wil ik dat ze eigenlijk altijd meteen bij mij kunnen dlen. Vandaar dat ik het verschil maak tussen friend en community. Ik heb mijn community overigens op 1,5 staan, dus mijn upload queue staat nog steeds vol met GoTters.
Mja ik hoop dat het een beetje duidelijk is
Het is zeker een snelle manier om GoT'ers te vinden ja, dat ben ik met je eens
. Ik begrijp je ook wel hoor, het komt alleen niet zo heel leuk over dat je niet iedereen toevoegd, dat was eigenlijk mijn enige 'vraagteken'. Enne... 70Gb aan data?!! (*kwijl*)... het wordt maar es tijd dat ik er een harddiskje bij gaat plaatsen, met ene 60Gb harddisk kan je dus echt helemaal nix
.
bigfile nu ook in mijn queue. ik ben [GoT] DarkChylde
vroeg me trouwens af of veel mensen dvd-r images downen...
want daar is het helemaal handig als de meeste dezelfde films downen
vroeg me trouwens af of veel mensen dvd-r images downen...
want daar is het helemaal handig als de meeste dezelfde films downen
dat heeft te maken met een mod die ze gebruiken. Die voegt een random string achter de naam toe. Zo kunnen makklijk leecher mods gevonden worden en geblockedDarkChylde schreef op 26 July 2003 @ 16:03:
@Blatend schaap, is het laaste deel van je username [' Du$Vtc9 ?
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Heb m'n nick ook maar ff veranderd in [GoT] Copycat. 
. Maar binnenkort dump ik een 30 of 40 GB schijf bij m'n zus en haal zelf een grotere op.
Op naar de Terabytes
Ehhh nee, ik ben hier eventjes met een reorganisatie van m'n netwerk bezig dus staat het meeste van m'n data nu op m'n workstation. Ik reseveer straks denk ik zo'n 100GB voor Emule. Daarnaast moet ik ook nog wat ruimte overhouden voor m'n FTP en voor m'n MP3's en andere zaken.Verder ben ik nogal een vervent gamer en staan sommige games hier dus 3 keer op m'n netwerk. Dus al met al staat het wel ongeveer 3/4 volduhuh schreef op 24 juli 2003 @ 23:30:
en hebben jullie ook die 1188 GB samen vol staan ?

Op naar de Terabytes

[ Voor 22% gewijzigd door Copycat op 26-07-2003 17:34 ]
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Bij eMule-Plus zitten ze ook niet stil, dit is de changlog van 1g:
FEATURE: new DL client speed measurement system [Eklmn]
FEATURE: Intelligent Chunk Request (ICR v2.10 06.07.2003), replaces Vorlost's code [Eklmn]
FEATURE: new A4AF engine [Eklmn]
FEATURE: set manually added servers to High Priority (from official) [netwolf]
FEATURE: filter servers listed in IPfilter dat and DynIP servers (from official), and remove if "update from servers/clients" is disabled [netwolf]
FEATURE: automatic serverconnect without Proxy (from official) [netwolf]
FEATURE: specify path to WebServer template in preferences (from official) [netwolf]
FEATURE: show average session speed and session transfer/time for completed files [SyruS]
FEATURE: smoothed "remaining time" calculation based on average downloadrate (bond006) [SyruS]
FEATURE: capitalize roman numerals during cleanup [SyruS]
FEATURE: several new countermeasures against unfair clients [katsyonak/xrmb]
FEATURE: added option to disable rating icons [netwolf]
FEATURE: memcpy() optimized for AMD (works faster in 2-2.5 times) [Eklmn]
FEATURE: show server/connection state in tray tooltips [DoubleT]
FEATURE: data logging of unknown tags and packets [DoubleT]
FEATURE: option to en/disable the banning feature [DoubleT]
FEATURE: logging countermeasures made optional [Netwolf]
FEATURE: WebServer: added JumpStart to Shared Files context menu [Purity]
FEATURE: WebServer: allow caching of images by browser [DonGato]
FEATURE: WebServer: added 'Auto A4AF' as an action for files [Purity]
FEATURE: WebServer: added eMuleLight template [DonGato]
FEATURE: WebServer: added popup menus for actions [DonGato]
FEATURE: WebServer: client counter for each upload queue [Purity]
FEATURE: WebServer: added option to drop Not Needed Sources in download list [Purity]
FEATURE: WebServer: added option to drop super-compressed blocks in download list [Purity]
FEATURE: WebServer: show and change server priority in server list [Purity]
FEATURE: WebServer: added customizable Intruder Detection (Johnny-B) [Purity]
FEATURE: WebServer: added 'Force A4AF' as an action for files [DonGato]
FEATURE: WebServer: server status in serverlist [Purity]
FEATURE: WebServer: ed2k serverlink icon in serverlist [Purity]
FEATURE: WebServer: connections graph [kuchin]
FEATURE: WebServer: show client type/version/extra icons in lists [Purity]
FEATURE: WebServer: clear all or single completed files [SyruS]
FEATURE: WebServer: show completed files (0.28b) [SyruS]
FEATURE: WebServer: different shades of blue in progress bars [Julien]
FEATURE: WebServer: add/remove servers to/from static serverlist [Purity]
CHANGE: StopFile function was rewritten to increase speed & prevent memleaks [Eklmn]
CHANGE: added new file state PS_STOPPED for futher needs [Eklmn]
CHANGE: now showing "never" instead of "unknown" in Last Seen Complete column [Andrerib]
CHANGE: outgoing filtering [Eklmn]
CHANGE: A4AF source on "Pause" will be switched to other files [Eklmn]
CHANGE: merged missing UPD answers in ClientUDPSocket [DonGato]
CHANGE: Limitless Download was added to solve download limit not reached problem [DonGato]
CHANGE: now using Ottavio´s SLS system [netwolf]
CHANGE: improved client identification (MLdonkey & Hybrids) [Eklmn]
CHANGE: better identification HighID<->LowID change [Eklmn]
CHANGE: added option to preferences for average downloadrate and smoothed remaining time showing [DonGato]
CHANGE: Jumpstart support in Shared Files list (output, sorting...) [Eklmn]
CHANGE: added support for source exchange v2 [Eklmn]
CHANGE: changed banning messages in log and debuglog to be more informative [DonGato]
CHANGE: removed some excessive debuglog messages [DoubleT/DonGato]
CHANGE: source functions NewSrcPartsInfo & UpdateAvailablePartsCount were merged (speed optimization) [Eklmn]
CHANGE: don't close filedetails on pressing enter (do a rename instead, ESC closes) [SyruS]
CHANGE: code cleanup (m_modVerString & m_modExtendedString converting to CString) [DoubleT]
CHANGE: cleanup of preferences options [netwolf]
CHANGE: complete sources updated (UDP support) [netwolf/zegzav]
CHANGE: hide greyed-out "add/remove from static server" contextmenu in serverlist [SyruS]
CHANGE: added total UL:DL ratio to statistics [katsyonak]
CHANGE: tags supplemented and sorted [DoubleT]
CHANGE: code cleanup (removing buffers with arbitrary sizes) [TwoBottle Mod]
CHANGE: code cleanup (converting char* to CString in class members) [TwoBottle Mod]
CHANGE: code cleanup (moving repeating code to helper functions) [TwoBottle Mod]
CHANGE: added "last reception" to filedetail-dialog and infolist [SyruS]
CHANGE: WebServer: added missing sort possibilities in transfer and server list [Purity]
CHANGE: WebServer: updated code to indicate the last changed dataset in every list [DonGato]
CHANGE: WebServer: updated code to indicate different filestates in all lists [Purity]
CHANGE: WebServer: updated interface to show Auto A4AF, SCB, JumpStart & Release files [Purity]
CHANGE: WebServer: changed code to be more compatible with browsers [Purity]
CHANGE: WebServer: now ed2k links are copied to clipboard instead of executed [DonGato]
CHANGE: WebServer: updated code to take care of erroneous and hashing files [DonGato]
CHANGE: WebServer: when an invalid password is entered a warning is shown in the login screen [DonGato]
CHANGE: WebServer: all icons are pre-loaded now [Janes Bong]
CHANGE: WebServer: separated upload queue into friends, banned, high credit and other clients [Purity]
CHANGE: WebServer: IP logging for admin/guest/failed login and logout [Purity]
CHANGE: WebServer: reduced large servernames or descriptions to fit on a reduced screen size [DonGato]
CHANGE: WebServer: split uploadlist and uploadqueue like downloadlist [Purity]
CHANGE: WebServer: extra icon for clearing completed files action [SyruS]
CHANGE: WebServer: graphs now work for all browsers [Julien]
CHANGE: WebServer: minor template and image tweaks [Purity]
BUGFIX: crash of emule by wrong template due to incorrect handle of websockets [Eklmn]
BUGFIX: fixed the download bug for files >2GB (bluecow) [netwolf]
BUGFIX: Connection Profile Setting can be saved now [EC]
BUGFIX: large CPU load in case of "Stop File" & "Cancel" [Eklmn]
BUGFIX: completing bug (eMule can't complete a file, if file is uploaded) [Eklmn]
BUGFIX: reconnection bug (sometimes eMule doesn't reconnect after disconnection) [Eklmn]
BUGFIX: auto reconnection to another server after client was disconnected [Eklmn]
BUGFIX: incorrect deletion of filtered and banned(thieves) clients [Eklmn]
BUGFIX: incorrect clearing of Search Window (Clear() function) & some optimization in RemoveResults() [Eklmn]
BUGFIX: incorrect cleaning of "Completed Files" in "Clear All" case [Eklmn]
BUGFIX: possible memleak in Send* functions (BaseClient) [Eklmn]
BUGFIX: solved problem with browse buttons from preferences not triggering the apply button on modify [DonGato]
BUGFIX: ED2k links from web browsers weren't decoded properly [EC]
BUGFIX: Serverlist: bug in GetNextServer, added timer exception & some optimization [Eklmn]
BUGFIX: memleak due reconnection to another server [dpr & Eklmn]
BUGFIX: When starting a second search before first is finished, Search results are messed up. Only one Search at a time can be done now [EC]
BUGFIX: SafeConnect [Eklmn & SlugFiller]
BUGFIX: merged CloseSocket & DestroySocket (LowID problem) [Eklmn & I2K]
BUGFIX: conflict between upload logic & LANcast [Eklmn]
BUGFIX: prevent possible spread of last corrupted part [Eklmn]
BUGFIX: *.part.met wasn't closed after loading (aka "corrupted file problem") [Eklmn]
BUGFIX: by shutdown force OS flush data direct to disk (idea from SlugFiller) [Eklmn]
BUGFIX: fixed download timeouts [Eklmn]
BUGFIX: major bug in download [Eklmn]
BUGFIX: server priorities work now [EC]
BUGFIX: now Jumpstart checks every block [Eklmn]
BUGFIX: speed optimization in UploadQueue (GetDownloadingClient doesn't exist anymore) [Eklmn]
BUGFIX: don't cleanup Chinese and other non alphanumeric letters [SyruS]
BUGFIX: solved problem with 'ghost' filenames in FileDetails window [Eklmn]
BUGFIX: memleak due FileException in UploadClient.cpp [Eklmn]
BUGFIX: solved bug related to UDP search [japg2000]
BUGFIX: refresh whole downloadlist after source update [Eklmn]
BUGFIX: improved output in statusbar (update only tray or window) [Eklmn]
BUGFIX: socket will not be destoyed if server is changed during connecting [Eklmn]
BUGFIX: wrong count of failed server connection attempts, to check inet connection [kuchin]
BUGFIX: included 4 fixes from Slugfiller: SafeHash [SyruS]
- corrected gap loading code
- pre-emptive part file end-to-length adjustment code
- check case of multiple chunks changed in flushbuffer code
- quick fallback (stop hashing when emule is shuting down)
BUGFIX: don't add "mins" to textbox (advanced/ban threshold) [SyruS]
BUGFIX: added log entry for deleting servers from static server list [Purity]
BUGFIX: fixed access violation after file completion [TwoBottle Mod]
BUGFIX: small correction in Listensocket (case:OP_ACCEPTUPLOADREQ) [Eklmn]
BUGFIX: don't check client twice if he got full chunk [Eklmn]
BUGFIX: update tooltip only in case corresponding WM_MESSAGE (otherwise can lead to crash) [Eklmn]
BUGFIX: bugfix for completed files being rehashed and duplicate entry in known.met (bluecow) [SyruS]
BUGFIX: no full chunk transfer for user outside the LAN [Eklmn]
BUGFIX: keeping user in queue if he doesn't need anything [Eklmn]
BUGFIX: files were paused not properly [Eklmn]
BUGFIX: graph doesn't show the average upload rate until you've started downloading [Cax2]
BUGFIX: sort by Time [katsyonak]
BUGFIX: selecting 'Last seen complete' on 'Sort download by' resulted in a Sort by Time [katsyonak]
BUGFIX: supercompressed blocks were not written to file [BavarianSnail]
BUGFIX: resource cleanup due to CResizableDialog [Eklmn]
BUGFIX: resource cleanup due to ImageLists recreation [Eklmn]
BUGFIX: "last reception" was never "unknown" - now it's unknown when transferred=0 [SyruS]
BUGFIX: WebServer: fixed sorting servers by IP [Purity]
BUGFIX: WebServer: fixed problem when displaying autopriority files priority [DonGato]
BUGFIX: WebServer: when priority is changed for a shared file the GUI is updated [DonGato]
BUGFIX: WebServer: erroneously showing files as complete should be resolved [DonGato]
BUGFIX: WebServer: corrected Priority showing [BavarianSnail]
BUGFIX: WebServer: solved problem with files using '&' on Shared Files [DonGato]
BUGFIX: WebServer: guest can become admin [Julien]
BUGFIX: WebServer: solved problem with upload tooltips [DonGato]
http://emuleplus.sourceforge.net/
FEATURE: new DL client speed measurement system [Eklmn]
FEATURE: Intelligent Chunk Request (ICR v2.10 06.07.2003), replaces Vorlost's code [Eklmn]
FEATURE: new A4AF engine [Eklmn]
FEATURE: set manually added servers to High Priority (from official) [netwolf]
FEATURE: filter servers listed in IPfilter dat and DynIP servers (from official), and remove if "update from servers/clients" is disabled [netwolf]
FEATURE: automatic serverconnect without Proxy (from official) [netwolf]
FEATURE: specify path to WebServer template in preferences (from official) [netwolf]
FEATURE: show average session speed and session transfer/time for completed files [SyruS]
FEATURE: smoothed "remaining time" calculation based on average downloadrate (bond006) [SyruS]
FEATURE: capitalize roman numerals during cleanup [SyruS]
FEATURE: several new countermeasures against unfair clients [katsyonak/xrmb]
FEATURE: added option to disable rating icons [netwolf]
FEATURE: memcpy() optimized for AMD (works faster in 2-2.5 times) [Eklmn]
FEATURE: show server/connection state in tray tooltips [DoubleT]
FEATURE: data logging of unknown tags and packets [DoubleT]
FEATURE: option to en/disable the banning feature [DoubleT]
FEATURE: logging countermeasures made optional [Netwolf]
FEATURE: WebServer: added JumpStart to Shared Files context menu [Purity]
FEATURE: WebServer: allow caching of images by browser [DonGato]
FEATURE: WebServer: added 'Auto A4AF' as an action for files [Purity]
FEATURE: WebServer: added eMuleLight template [DonGato]
FEATURE: WebServer: added popup menus for actions [DonGato]
FEATURE: WebServer: client counter for each upload queue [Purity]
FEATURE: WebServer: added option to drop Not Needed Sources in download list [Purity]
FEATURE: WebServer: added option to drop super-compressed blocks in download list [Purity]
FEATURE: WebServer: show and change server priority in server list [Purity]
FEATURE: WebServer: added customizable Intruder Detection (Johnny-B) [Purity]
FEATURE: WebServer: added 'Force A4AF' as an action for files [DonGato]
FEATURE: WebServer: server status in serverlist [Purity]
FEATURE: WebServer: ed2k serverlink icon in serverlist [Purity]
FEATURE: WebServer: connections graph [kuchin]
FEATURE: WebServer: show client type/version/extra icons in lists [Purity]
FEATURE: WebServer: clear all or single completed files [SyruS]
FEATURE: WebServer: show completed files (0.28b) [SyruS]
FEATURE: WebServer: different shades of blue in progress bars [Julien]
FEATURE: WebServer: add/remove servers to/from static serverlist [Purity]
CHANGE: StopFile function was rewritten to increase speed & prevent memleaks [Eklmn]
CHANGE: added new file state PS_STOPPED for futher needs [Eklmn]
CHANGE: now showing "never" instead of "unknown" in Last Seen Complete column [Andrerib]
CHANGE: outgoing filtering [Eklmn]
CHANGE: A4AF source on "Pause" will be switched to other files [Eklmn]
CHANGE: merged missing UPD answers in ClientUDPSocket [DonGato]
CHANGE: Limitless Download was added to solve download limit not reached problem [DonGato]
CHANGE: now using Ottavio´s SLS system [netwolf]
CHANGE: improved client identification (MLdonkey & Hybrids) [Eklmn]
CHANGE: better identification HighID<->LowID change [Eklmn]
CHANGE: added option to preferences for average downloadrate and smoothed remaining time showing [DonGato]
CHANGE: Jumpstart support in Shared Files list (output, sorting...) [Eklmn]
CHANGE: added support for source exchange v2 [Eklmn]
CHANGE: changed banning messages in log and debuglog to be more informative [DonGato]
CHANGE: removed some excessive debuglog messages [DoubleT/DonGato]
CHANGE: source functions NewSrcPartsInfo & UpdateAvailablePartsCount were merged (speed optimization) [Eklmn]
CHANGE: don't close filedetails on pressing enter (do a rename instead, ESC closes) [SyruS]
CHANGE: code cleanup (m_modVerString & m_modExtendedString converting to CString) [DoubleT]
CHANGE: cleanup of preferences options [netwolf]
CHANGE: complete sources updated (UDP support) [netwolf/zegzav]
CHANGE: hide greyed-out "add/remove from static server" contextmenu in serverlist [SyruS]
CHANGE: added total UL:DL ratio to statistics [katsyonak]
CHANGE: tags supplemented and sorted [DoubleT]
CHANGE: code cleanup (removing buffers with arbitrary sizes) [TwoBottle Mod]
CHANGE: code cleanup (converting char* to CString in class members) [TwoBottle Mod]
CHANGE: code cleanup (moving repeating code to helper functions) [TwoBottle Mod]
CHANGE: added "last reception" to filedetail-dialog and infolist [SyruS]
CHANGE: WebServer: added missing sort possibilities in transfer and server list [Purity]
CHANGE: WebServer: updated code to indicate the last changed dataset in every list [DonGato]
CHANGE: WebServer: updated code to indicate different filestates in all lists [Purity]
CHANGE: WebServer: updated interface to show Auto A4AF, SCB, JumpStart & Release files [Purity]
CHANGE: WebServer: changed code to be more compatible with browsers [Purity]
CHANGE: WebServer: now ed2k links are copied to clipboard instead of executed [DonGato]
CHANGE: WebServer: updated code to take care of erroneous and hashing files [DonGato]
CHANGE: WebServer: when an invalid password is entered a warning is shown in the login screen [DonGato]
CHANGE: WebServer: all icons are pre-loaded now [Janes Bong]
CHANGE: WebServer: separated upload queue into friends, banned, high credit and other clients [Purity]
CHANGE: WebServer: IP logging for admin/guest/failed login and logout [Purity]
CHANGE: WebServer: reduced large servernames or descriptions to fit on a reduced screen size [DonGato]
CHANGE: WebServer: split uploadlist and uploadqueue like downloadlist [Purity]
CHANGE: WebServer: extra icon for clearing completed files action [SyruS]
CHANGE: WebServer: graphs now work for all browsers [Julien]
CHANGE: WebServer: minor template and image tweaks [Purity]
BUGFIX: crash of emule by wrong template due to incorrect handle of websockets [Eklmn]
BUGFIX: fixed the download bug for files >2GB (bluecow) [netwolf]
BUGFIX: Connection Profile Setting can be saved now [EC]
BUGFIX: large CPU load in case of "Stop File" & "Cancel" [Eklmn]
BUGFIX: completing bug (eMule can't complete a file, if file is uploaded) [Eklmn]
BUGFIX: reconnection bug (sometimes eMule doesn't reconnect after disconnection) [Eklmn]
BUGFIX: auto reconnection to another server after client was disconnected [Eklmn]
BUGFIX: incorrect deletion of filtered and banned(thieves) clients [Eklmn]
BUGFIX: incorrect clearing of Search Window (Clear() function) & some optimization in RemoveResults() [Eklmn]
BUGFIX: incorrect cleaning of "Completed Files" in "Clear All" case [Eklmn]
BUGFIX: possible memleak in Send* functions (BaseClient) [Eklmn]
BUGFIX: solved problem with browse buttons from preferences not triggering the apply button on modify [DonGato]
BUGFIX: ED2k links from web browsers weren't decoded properly [EC]
BUGFIX: Serverlist: bug in GetNextServer, added timer exception & some optimization [Eklmn]
BUGFIX: memleak due reconnection to another server [dpr & Eklmn]
BUGFIX: When starting a second search before first is finished, Search results are messed up. Only one Search at a time can be done now [EC]
BUGFIX: SafeConnect [Eklmn & SlugFiller]
BUGFIX: merged CloseSocket & DestroySocket (LowID problem) [Eklmn & I2K]
BUGFIX: conflict between upload logic & LANcast [Eklmn]
BUGFIX: prevent possible spread of last corrupted part [Eklmn]
BUGFIX: *.part.met wasn't closed after loading (aka "corrupted file problem") [Eklmn]
BUGFIX: by shutdown force OS flush data direct to disk (idea from SlugFiller) [Eklmn]
BUGFIX: fixed download timeouts [Eklmn]
BUGFIX: major bug in download [Eklmn]
BUGFIX: server priorities work now [EC]
BUGFIX: now Jumpstart checks every block [Eklmn]
BUGFIX: speed optimization in UploadQueue (GetDownloadingClient doesn't exist anymore) [Eklmn]
BUGFIX: don't cleanup Chinese and other non alphanumeric letters [SyruS]
BUGFIX: solved problem with 'ghost' filenames in FileDetails window [Eklmn]
BUGFIX: memleak due FileException in UploadClient.cpp [Eklmn]
BUGFIX: solved bug related to UDP search [japg2000]
BUGFIX: refresh whole downloadlist after source update [Eklmn]
BUGFIX: improved output in statusbar (update only tray or window) [Eklmn]
BUGFIX: socket will not be destoyed if server is changed during connecting [Eklmn]
BUGFIX: wrong count of failed server connection attempts, to check inet connection [kuchin]
BUGFIX: included 4 fixes from Slugfiller: SafeHash [SyruS]
- corrected gap loading code
- pre-emptive part file end-to-length adjustment code
- check case of multiple chunks changed in flushbuffer code
- quick fallback (stop hashing when emule is shuting down)
BUGFIX: don't add "mins" to textbox (advanced/ban threshold) [SyruS]
BUGFIX: added log entry for deleting servers from static server list [Purity]
BUGFIX: fixed access violation after file completion [TwoBottle Mod]
BUGFIX: small correction in Listensocket (case:OP_ACCEPTUPLOADREQ) [Eklmn]
BUGFIX: don't check client twice if he got full chunk [Eklmn]
BUGFIX: update tooltip only in case corresponding WM_MESSAGE (otherwise can lead to crash) [Eklmn]
BUGFIX: bugfix for completed files being rehashed and duplicate entry in known.met (bluecow) [SyruS]
BUGFIX: no full chunk transfer for user outside the LAN [Eklmn]
BUGFIX: keeping user in queue if he doesn't need anything [Eklmn]
BUGFIX: files were paused not properly [Eklmn]
BUGFIX: graph doesn't show the average upload rate until you've started downloading [Cax2]
BUGFIX: sort by Time [katsyonak]
BUGFIX: selecting 'Last seen complete' on 'Sort download by' resulted in a Sort by Time [katsyonak]
BUGFIX: supercompressed blocks were not written to file [BavarianSnail]
BUGFIX: resource cleanup due to CResizableDialog [Eklmn]
BUGFIX: resource cleanup due to ImageLists recreation [Eklmn]
BUGFIX: "last reception" was never "unknown" - now it's unknown when transferred=0 [SyruS]
BUGFIX: WebServer: fixed sorting servers by IP [Purity]
BUGFIX: WebServer: fixed problem when displaying autopriority files priority [DonGato]
BUGFIX: WebServer: when priority is changed for a shared file the GUI is updated [DonGato]
BUGFIX: WebServer: erroneously showing files as complete should be resolved [DonGato]
BUGFIX: WebServer: corrected Priority showing [BavarianSnail]
BUGFIX: WebServer: solved problem with files using '&' on Shared Files [DonGato]
BUGFIX: WebServer: guest can become admin [Julien]
BUGFIX: WebServer: solved problem with upload tooltips [DonGato]
http://emuleplus.sourceforge.net/
[ Voor 3% gewijzigd door Frank-NL op 26-07-2003 17:57 ]
Misschien was een linkje handiger geweest.
Verwijderd
ik gebruik nu ook de anti leecher mod waar blaatend_schaap het over heeft,
en blaatend_schaap, nu begrijp ik je jah
en blaatend_schaap, nu begrijp ik je jah
Verwijderd
Ik heb veel gelezen over crashes van de laatste Morph mod. Tegen wil en dank ben ik hem toch gaan gebruiken, omdat hij blijkbaar:
1) Goed werkt tegen nick/hash-leechers
2) Het de populairste mod op GoT is
Hij draait hier nu al een aantal dagen non-stop, zonder te crashen. Ik gebruik Morph 0.29b v8f HotFix. (Via www.emule-mods.de kom je bij een oudere versie uit. Gebruik de volgende link: Laatste Morph versie. 029b-v8f-HotFix )
Nu is het wachten totdat de Morph makers ook naar 0.29c (of, indertijd, hoger) overstappen.
1) Goed werkt tegen nick/hash-leechers
2) Het de populairste mod op GoT is
Hij draait hier nu al een aantal dagen non-stop, zonder te crashen. Ik gebruik Morph 0.29b v8f HotFix. (Via www.emule-mods.de kom je bij een oudere versie uit. Gebruik de volgende link: Laatste Morph versie. 029b-v8f-HotFix )
Nu is het wachten totdat de Morph makers ook naar 0.29c (of, indertijd, hoger) overstappen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2003 22:23 ]
Verwijderd
Crashes vallen wel mee alleen Morph laat af en toe een steekje vallen (vind ik) qua leechers en daarom ben ik overgestapt. Gnaddelwarz heeft alle features die Morph heeft, en dan nog meer. Plus het feit dat leechers/cheaters niet alleen gekicked worden, maar ook een half uur in je ipfilter worden gezet (dat hoef je dus nooit meer zelf te adden) en dat doorgeeft aan alle andere athlazan mods, zodat ook deze die persoon automatisch een half uur bannen. Gevolg, cheaters krijgen meer heel weinig sources. Door de extra $tring, wat eigenlijk niks anders is dan 'aas' spoort gnaddelwarz cheaters ook sneller op, waardoor het dus niet uitmaakt wat voor nieuwe versie ze gebruiken: ze vallen bijna altijd door de mand door die toegevoegde string...
Ik ben persoonlijk erg tevreden tot nu toe over gnaddelwarz en raad voor de 3e keer (
) aan om het eens te proberen. Let wel op dat je versie 1.0b gebruikt: ik ben zelf niet zo onder de indruk van 1.1a (deze gebruikt een andere uploadmanager)
Ik ben persoonlijk erg tevreden tot nu toe over gnaddelwarz en raad voor de 3e keer (
Verwijderd
Morph crasht binnen 10 min. bij mij (Niro, als er meer staat delete) ik gebruik Althazan en die is ook goed IMO.
Ik vraag me alleen af waarom de gene die ik een frendslot geef, niet de hele dag in me upload list blijft staan
Ik vraag me alleen af waarom de gene die ik een frendslot geef, niet de hele dag in me upload list blijft staan
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2003 23:29 . Reden: typo ]
Omdat die persoon niet iets van jou wilt hebben misschienVerwijderd schreef op 26 juli 2003 @ 23:28:
Morph crasht binnen 10 min. bij mij (Niro, als er meer staat delete) ik gebruik Althazan en die is ook goed IMO.
Worden cheaters dan niet meteen helemaal verbannen dan?Verwijderd schreef op 26 juli 2003 @ 22:55:
blablabêêêh
Maar anyways, ik heb die mod nu ook stabiel draaien op m'n routertje. De icoontjes zijn nogal gay, maar daar zal ik nog wel aan moeten wennen denk ik
Ik kon de mod trouwens ook bijna nergens downloaden, is deze nog heel nieuw ofzo?
[google=gnaddelwarz]
edit:
Als ik info over iemand opvraag krijg ik dit scherm te zien:

Maar heb ik nu 3,69MB geleeched van hem en 643KB verzonden, of 643KB geleeched en 3,69MB verzonden

Maar heb ik nu 3,69MB geleeched van hem en 643KB verzonden, of 643KB geleeched en 3,69MB verzonden
[ Voor 14% gewijzigd door iets op 27-07-2003 00:31 ]
tvw
Ik gebruik sinds vandaag het FuckYouPedro programma om de leechers te bannen. Nu is er een die mijn naam gebruikt met de "Chief" toevoeging. Met FuckYouPedro heb ik zijn ID omgezet in een IP en aan mijn IP filter laten toevoegen. Helaas komt ie elke keer gewoon terug in mijn que. Moet ik nog iets extra's doen? Ik gebruik de laatste LSD mod.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
De lijst reloaden in Emule (zie tab security in de preferences).Bor_de_Wollef schreef op 27 July 2003 @ 00:22:
Ik gebruik sinds vandaag het FuckYouPedro programma om de leechers te bannen. Nu is er een die mijn naam gebruikt met de "Chief" toevoeging. Met FuckYouPedro heb ik zijn ID omgezet in een IP en aan mijn IP filter laten toevoegen. Helaas komt ie elke keer gewoon terug in mijn que. Moet ik nog iets extra's doen? Ik gebruik de laatste LSD mod.
hij heeft 643 ontvangen en 3.69 verzondenShotGun schreef op 27 July 2003 @ 00:22:
e persoon niet iets van jou wilt hebben misschien.
*knip*
[afbeelding]
Maar heb ik nu 3,69MB geleeched van hem en 643KB verzonden, of 643KB geleeched en 3,69MB verzonden[/edit]
dus jij hebt 3.69mb van hem gekregen en 643 kb zelf verstuurd
[This space is for rent]
Verwijderd
Als je die mod zoekt, je moet er ff op zoeken op emule zelf dan vind je em zo, blatend schaap heeft me wel nieuwsgierig gemaakt naar deze mod, ga na 2 maanden tevreden Morph gebruiken toch eens iets anders proberenShotGun schreef op 27 July 2003 @ 00:22:
Ik kon de mod trouwens ook bijna nergens downloaden, is deze nog heel nieuw ofzo?
[google=gnaddelwarz]
*Mito wilt alleen nog maar anti-leech mods gebruiken
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2003 01:18 ]
ik heb nu 32.69gig geshared. ik wil dit veel minder hebben rond de 5 gig ong. hoe kan ik dit doen want ik kan nix uitvinken etc met sharen
dit moet eigenlijk bij een mod zitten 
ik neem aan iig dat hoemeer je shared hoemeer mensen naar je vragen zodat je verbinding iets langzamer wordt. correct me if i am wrong

ik neem aan iig dat hoemeer je shared hoemeer mensen naar je vragen zodat je verbinding iets langzamer wordt. correct me if i am wrong
offtopic:
mijn 3333ste post
mijn 3333ste post
[ Voor 7% gewijzigd door PoweRoy op 27-07-2003 01:38 ]
[This space is for rent]
Komt omdat je alles in 1 map hebt staan. Als nu eens gaat archieveren en dat wat je wilt sharren in een submap zet, dan kun je wel (sub)mappen aan of uit vinken. Als je dan ook nog eens zeldzaam materiaal, waar veel vraag naar is aanbiedt, bouw je veel credits op.PoweRoy schreef op 27 July 2003 @ 01:38:
ik heb nu 32.69gig geshared. ik wil dit veel minder hebben rond de 5 gig ong. hoe kan ik dit doen want ik kan nix uitvinken etc met sharendit moet eigenlijk bij een mod zitten
offtopic:
mijn 3333ste post
Wat betreft je verbinding; Jij bepaalt zelf hoeveel je upload. Dat stel je in bij de tab "Verbinding".
(Edit) PS Of wist je dit al en wilde je vandaag op deze mooie dag je 3333 post posten?
[ Voor 6% gewijzigd door Geurt-kun op 27-07-2003 02:18 ]
Verwijderd
Zoveel onzin kraam ik toch niet uitblatend_schaap schreef op 26 juli 2003 @ 22:55:
blablabêêêh
De directe link staat een paar posts van mij terugIk kon de mod trouwens ook bijna nergens downloaden
Ze worden van je queue afgekicked en daarvan een half uur gebanned. Dit word doorgegeven aan alle andere mods en deze word daar dan automatisch ook gefiltered.Worden cheaters dan niet meteen helemaal verbannen dan?
Verwijderd
Ik zie heel vaak mensen met ontzettend veel [emule.de] in de naam staan soms wel meer dan 10x wat voor zin heeft dit?
Ik add ze maar op de banlist voor de zekerheid
alleen bij sommige mensen krijg ik geen melding dat ik hun sharelijst niet mag zien hoe kom ik dan aan hun userID. En weer bij andere krijgen ik een te laag ID zodat die fuckyoupedro niet een mooi ip ervan kan maken?
Ik add ze maar op de banlist voor de zekerheid
Verwijderd schreef op 25 July 2003 @ 22:46:
[...]
Omg je snapt er echt niks van hè? Wat is het nut van community als je iedereen die in je community zit, add als friend? Nul komma niks. Ik maak specifiek een scheiding. Waarom? Omdat ik bepaalde mensen voorrang wil geven. Je maakt al gebruik van de community dus wees maar niet bang hoor, je komt ook bij mij vooraan de rij. Echter, sommige mensen aan wie ik release add ik als friend, zodat zij op jou mogen voordringen. Maakt mij dit slechter dan?
Zo denk ik er ook over.
Ik heb in mijn queue 100 gotters, maar omdat ik het vertik op GoT voor mijn naam te zetten, krijg ik 0,0 terug. Daarom heb ik ook sinds een dag of 2 bij anti comm. GoT staan.
Zelf release ik ook files, enkele gotters hebben al meerdere mb's gedownload, maar van die users krijg ik nada, terwijl ze files sharen die ik ook aan het downloaden ben

Lekker zo'n community
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Ik moet zeggen, dat is me 2 dagen geleden ook overkomen ja, ik kijk bij een van de GoT'ers wat ie heeft, ik denk: 'he, da's wel interessant!', dus ik dubbelklik op de betreffende 'bestanden'. Ik heb diegene een paar uur in de rij zien staan en daarna was ie helemaal verdwenen tot nu toe (want nu is alles al binnen...Blue_White_Army schreef op 27 July 2003 @ 08:56:
[...]
Zelf release ik ook files, enkele gotters hebben al meerdere mb's gedownload, maar van die users krijg ik nada, terwijl ze files sharen die ik ook aan het downloaden ben
Ik weet het niet hoor, maar het toch lijkt het me dat diegene er niets aan kan doen, ik heb zelf tenslotte ook niet m'n uploads in de hand (tenzij je een leechermod hebt...). Dus het lijkt me dan ook onwaarschijnlijk dat iemand je bewust van de wachtrij afknikkert, laten we het maar op 'toeval' houden

IK heb ook [emule.de] achter mijn naam staan. Dit is gewoon een community zodat je harder door de queue gaat bij anderen van de community, dus bannen is niet nodig.Verwijderd schreef op 27 juli 2003 @ 06:41:
Ik zie heel vaak mensen met ontzettend veel [emule.de] in de naam staan soms wel meer dan 10x wat voor zin heeft dit?
Ik add ze maar op de banlist voor de zekerheidalleen bij sommige mensen krijg ik geen melding dat ik hun sharelijst niet mag zien hoe kom ik dan aan hun userID. En weer bij andere krijgen ik een te laag ID zodat die fuckyoupedro niet een mooi ip ervan kan maken?
nou ik wil de niet shareble bestanden ook niet sharen. omdat ik de emule map ook als folder gebruik van files (Geurt-kun schreef op 27 juli 2003 @ 02:16:
[...]
Komt omdat je alles in 1 map hebt staan. Als nu eens gaat archieveren en dat wat je wilt sharren in een submap zet, dan kun je wel (sub)mappen aan of uit vinken. Als je dan ook nog eens zeldzaam materiaal, waar veel vraag naar is aanbiedt, bouw je veel credits op.![]()
Wat betreft je verbinding; Jij bepaalt zelf hoeveel je upload. Dat stel je in bij de tab "Verbinding".
(Edit) PS Of wist je dit al en wilde je vandaag op deze mooie dag je 3333 post posten?
PS: neuj zag het toevallig
[This space is for rent]
Ben inmiddels overgestapt op de Athlazan mod, kijken hoe dit bevalt. Als iemand dus van die rare tekentjes achter mijn nickname ziet staan, dan weet je dus nu hoe dit komt
.
Vraagje aan iedereen die gebruik maakt van de bigfile: sta ik nu nog wel bij jullie in de vriendenlijst? Toch even controleren of die switch van mod, geen effect heeft. Jullie staan er in elk geval nog wel bij mij in
.
Vraagje aan iedereen die gebruik maakt van de bigfile: sta ik nu nog wel bij jullie in de vriendenlijst? Toch even controleren of die switch van mod, geen effect heeft. Jullie staan er in elk geval nog wel bij mij in
Verwijderd
Er is een bug die mensen met 2x dezelfde community 2x de extra modifier geeft. Dus heb je de community 3x staan dan word je 'score' dus verdrievoudigd etc etc. In nieuwere Mods is de bug eruit gehaald, maar er zijn nog aardig wat mensen die oudere mods gebruiken en waar dit dus wel effect heeft. Tja of dat ook onder cheaten valt...Ik zie heel vaak mensen met ontzettend veel [emule.de] in de naam staan soms wel meer dan 10x wat voor zin heeft dit?
Twee keer snel achter elkaar zijn bestanden opvragen. Dan krijg je hem welbij sommige mensen krijg ik geen melding dat ik hun sharelijst niet mag zien hoe kom ik dan aan hun userID.
Daarvoor kan je het tooltje id2ip gebruiken. Moet je wel handmatig de ip toevoegen aan je ipfilter.datEn weer bij andere krijgen ik een te laag ID zodat die fuckyoupedro niet een mooi ip ervan kan maken?
Ik zou zeggen, stap over op Gnaddelwarz, dan hoef je je voor een groot gedeelte geen zorgen meer te maken wat betreft leechers (4e keer
Dit topic is gesloten.