eMule opensource eDonkey, deel 7

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.626 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ok, ik ben weer terug van m'n werk en heb alle gotters in m'n lijst toegevoegd.
waren er flink wat :)

maar, nu ff een vraag:
ik denk dat het nu slim is om die file te wissen. er is nu 33,89 MB gedownload over 11 mensen. totaal 54 aanvragen. als ik die file nu wis kan je max 33,89 mb downloaden ervan.
daarna blijft ie maar sources zoeken, maar kan niks meer downloaden omdat de bron weg is. op deze manier voorkom je dat je te veel dl. hoe zijn de meningen hierover?

voor alle mensen die het niet helemaal snappen, en om problemen te voorkomen, hier nogmaals hoe je het bestand toevoegt, want je hoeft niet het hele bestand te downloaden.
1 KB is zat :)

• voeg het bestand toe aan je lijst, door hem te kopiëren op je klembord.

ed2k://|file|[GoT]_COMMUNITY_ID_BIGFILE|104856064|0BC0BC4E2C5037CB70415E7E1CF03D32|/

en plak hem dan onder 'search / zoek' in het 'ED2K Link(s)' vak en druk op 'start'.
(sommige mods beginnen met downloaden zodra je hem gekopieerd hebt op je klembord, dan hoef je hem niet zelf toe te voegen)

• nu ff laten draaien en als er [GoT] bronnen komen kun je ze toevoegen.

als je een paar KB binnen hebt zet je het bestand op een lage prioriteit. klik op het bestand onder 'Transfers / Verbindingen' en zoek het GoT-ID bestand.
druk op de rechter muis knop als je het bestand geselecteerd hebt. uit het popup menu selecteer je nu 'Priority' -> 'Low'. zo duurt het eeuwen voordat je het bestand binnen hebt, en heb je tijd genoeg om iedereen toe te voegen.

• Af en toe ff kijken of er nieuwe gotters zijn, deze hebben geen icoontje met een hartje voor hun naam. als je het zat bent zet je hem op pause. na een paar dagen zet je hem weer aan en wacht op nieuwe sources... dat is de makkelijkste manier.

voor de goede orde: de gotters kunnen onder het bestand staan als bron van het bestand (dubbelklikken op het GoT-ID bestand onder 'Transfers / Verbindingen' of in je 'Knownsources' (in het 'Transfers / Verbindingen' scherm op het knopje 'Uploads (x)' of 'Verzendingen' klikken totdat je 'Knownclients' / 'Op de wachtlijst (x)' ziet. in dit scherm staan ze onder [GoT])

Ik heb btw nu 53 [GoT] vrienden.
ik ga het bestand nu ff verplaatsen. ik wis hem dus niet. daarna ga ik het bestand zelf ff downloaden, kijken of er mensen zijn die ik niet heb, dat zou nl kunnen :)

[ Voor 23% gewijzigd door Mr.Nobody op 23-07-2003 20:02 ]

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Mr.Nobody schreef op 23 July 2003 @ 19:00:
want je hoeft niet het hele bestand te downloaden.
1 KB is zat :)
Bij mij is die 9mb afgelopen nacht binnengehaald, toen lag ik echter al op één oor :Z , anders had ik 'm wel onderbroken, ik moest i.i.g. wel lachen toen ik dit vanmorgen zag :) .

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
aaa vandaar, jij bent nu de eerste bron van me :>
ik sta op plekje nr 222 op je lijst.

er waren vannacht 2 mensen die idd flik aan het zuigen waren aan mijn ethernetkaart :)

EDIT: en nu bedankt voor je sources :)

[ Voor 12% gewijzigd door Mr.Nobody op 23-07-2003 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Hehe, voordringer! (Ik heb 1700 clients in de wachtrij staan) ;).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
Wat is nou weer de "Gnaddelwarz" Mod? die heb ik nog nooit gezien. en dus zijn er 2 gotters die hem hebben. zelf bouw mod Jeroen210 of OMX2000 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siebrand
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-08 14:13

siebrand

Oops... typo

Hmm... Het is toch echt beter om 1 volledig part tw downloaden. Daarna ga jij nl. het bestand sharen zodat nieuwe downloaders je ook tegenkomen... Ik kan me nog bedenken dat de meest efficiente file een file van ongeveer 9,5mb zou zijn waarvan alleen part 2, met een grootte van ongeveer 240k beschikbaar is...

Voor de 'big file' heb ik op dit moment 17 sources, allemaal '[GoT]'-ers, behalve Mike78. Ik heb samen met de andere sources part 2 binnen, alleen Mr.Nobody heeft parts 4 en 5 in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die Gnaddelwarz mod strond hierboven ergens beschreven. (geloof dat het om Athlazan ging)
en daar zitten een paar mods in ofzo??
hij draaid bij mij goed, beter als morph dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:11

OMX2000

By any means necessary...

siebrand schreef op 23 July 2003 @ 19:20:
Hmm... Het is toch echt beter om 1 volledig part tw downloaden. Daarna ga jij nl. het bestand sharen zodat nieuwe downloaders je ook tegenkomen... Ik kan me nog bedenken dat de meest efficiente file een file van ongeveer 9,5mb zou zijn waarvan alleen part 2, met een grootte van ongeveer 240k beschikbaar is...

Voor de 'big file' heb ik op dit moment 17 sources, allemaal '[GoT]'-ers, behalve Mike78. Ik heb samen met de andere sources part 2 binnen, alleen Mr.Nobody heeft parts 4 en 5 in de aanbieding.
Athlazan mod, lekkere mod... Het is geen leechmod dus by the way. Lees de post van blaatend_schaap. Hij download bij mij structureel met 10 kb/s sneller dan Morphmod.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat GoT file sharen is echt een goed idee van Mr. Nobody :Y)
Me lijst met GoT vrienden ging zo van 65 naar 83 toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
nog wat leuke dingen voor mensen met MIRC:
http://www.coding-board.d...adid=4711&highlight=emule
en http://www.coding-board.d...adid=3620&highlight=emule

en een handleiding om emule te laten draaien als een service (zelfs voordat je inlogt in windows draait emule en als ie crashed start ie weer op :) )
http://emule.foreverbefriends.de/index_en.html

een goede moviefile viewer: http://edwatch.cjb.net/
je hoeft niet te gokken wel part file je moet pakken want je ziet de normale namen!

[ Voor 47% gewijzigd door Mr.Nobody op 23-07-2003 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Woksie

Gone

http://fakebuster.serveftp.org/cgi-bin/download.pl < ook wel handig, weet alleen niet of het werkt, al m'n files zijn echt :P

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik ben ook bezig een lijstje aan te maken.
Heb verder geen ervaring met de friendsfunctie, ben zeer benieuwd!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Het is me wel vaker opgevallen, maar blijf het toch echt vreemd vinden: sta ik op een bepaald moment bij iemand op de 1e plaats in de wachtrij, kijk ik een paar minuten later, ben ik weer afgezakt naar de 500-zoveelste plaats? :? :( Het is me dus al een paar keer overkomen dat ik dan wél op dat moment naar die persoon uploadt en ik zo'n beetje tegelijkertijd afzak in zijn wachtrij. Echt heel vreemd... en bijzonder frustrerend ;( . Is dit een normaal iets ofzo? Ik maak gebruik van de LSD mod, ben dus ook absoluut niet aan het leechen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
het zou kunnen omdat er vrienden / community mensen in zijn lijst komen dat je weer zakt. andere reden kan ik niet bedenken. maar van 1 naar 500 is een beetje veel...

[ Voor 15% gewijzigd door Mr.Nobody op 23-07-2003 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:12
.

[ Voor 100% gewijzigd door Puc van S. op 23-07-2003 20:42 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Mr.Nobody schreef op 23 juli 2003 @ 20:38:
maar van 1 naar 500 is een beetje veel...
Begrijp er ook niets van, zeker niet dat ik nu weer opeens 200 plaatsen naar voren ben geschoven 8)7 . Nou ja, zal me er maar niet al te druk om maken, niet zo goed voor m'n gezondheid :7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
tja emule controleer het niet realtime hè...
misschien een combinatie tussen friends die op de lijst stijgen en mensen die emule uitzetten? dan gaan ze ook van de lijst af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 22:03

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Een aantal weken heb ik er ook al naar gevraagd, maar het is me nog steeds niet helemaal duidelijk. Ik gebruik de Morph v8f en update de IP filter. Daardoor, heb ik begrepen, kunnen leechers als Darmule v6 niet van mij downloaden, maar wel mijn credits gebruiken. En ook op elk denkbare server aanmelden. Dat ze mijn credits gebruiken vind ik nog tot daar aan toe, maar dat ik in ruim 16 dagen 2352 reconnects heb vind ik wat veel. Dat ik bij bijna elke server bekend sta als zijnde reeds verbonden vind ik niet leuk. :( Wat kan ik daar nu tegen doen?

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:54

The Third Man

The Third Jellyfish

Geurt-kun schreef op 23 juli 2003 @ 21:23:
Een aantal weken heb ik er ook al naar gevraagd, maar het is me nog steeds niet helemaal duidelijk. Ik gebruik de Morph v8f en update de IP filter. Daardoor, heb ik begrepen, kunnen leechers als Darmule v6 niet van mij downloaden, maar wel mijn credits gebruiken. En ook op elk denkbare server aanmelden. Dat ze mijn credits gebruiken vind ik nog tot daar aan toe, maar dat ik in ruim 16 dagen 2352 reconnects heb vind ik wat veel. Dat ik bij bijna elke server bekend sta als zijnde reeds verbonden vind ik niet leuk. :( Wat kan ik daar nu tegen doen?
Ze gebruiken dan niet je credits maar je userhash. Dit is wel een erg vreemde situatie want ik heb nog nooit een serverban meegemaakt (en ben zowat elke dag 16 uur online al een half jaar).

EDIT
Cool, ik download nu ook de [GoT]-bigfile, maar wie is Dafne46? Is dat een vrouw van 46 of een vrouw die in '46 geboren is :P

[ Voor 8% gewijzigd door The Third Man op 23-07-2003 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
Geurt-kun schreef op 23 July 2003 @ 21:23:
ipfilter.dat hoeft niks met darkmule te maken te hebben, morph bant ze automatisch ookal staat ie niet in het ipfilter bestand.
dat jij een persoon erin zet is een ander verhaal.

ik denk dat je het connect probleem van jou zit in het feit dat je veel bestanden deelt. hoeveel deel je er?

EDIT: laat maar, ik heb het al op een andere manier opgelost.
je hebt niet te veel shares.
BTW je hoeft je temp folder niet te sharen hoor! :X
EDIT2: mmm, misschien heb je toch te veel shares? ik denk dat ik ongeveel 200 zag! normaal krijg je niet meer te zien bij het zoeken. misschien ook niet als je iemand zijn bestanden of vraagt? dan zouden het er meer kunnen zijn en zit misschien toch het probleem daar. haal die f:\music eens uit je shares en die h:\emule\incoming. er staat ook nog f:\ ... dat lijkt me niet slim maar goed, ik weet niet hoe jij je hd indeelt. als je niet wilt dat anderen je files bekijken moet je dat ff uitzetten trouwens (ik dacht dat het standaard uitstaat :?)
Lekkere Kwal schreef op 23 July 2003 @ 21:26:
[...]
EDIT
Cool, ik download nu ook de [GoT]-bigfile, maar wie is Dafne46? Is dat een vrouw van 46 of een vrouw die in '46 geboren is :P
bij mij is die nu 19 mb, en wordt voorlopig niet groter want niemand heeft er meer delen, nou ok ik wel maar zolang bigfile in d:\ staat ziet emule hem niet.
ik denk dat die 19 mb wel acceptabel is of niet? hij wordt dus nooit 100 MB voor de mensen die dat een probleem vinden.

ik heb nog een vraag aan die Dafne46! waarom heb je de naam veranderd van die got-id-bigfile? als je de [GoT] tag erin laat zitten lijkt me veel makkelijker?

[ Voor 49% gewijzigd door Mr.Nobody op 23-07-2003 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

Lekkere Kwal schreef op 23 July 2003 @ 21:26:
[...]
Ze gebruiken dan niet je credits maar je userhash. Dit is wel een erg vreemde situatie want ik heb nog nooit een serverban meegemaakt (en ben zowat elke dag 16 uur online al een half jaar.
Ik heb niet zozeer een ban, maar het probleem is dat als er al een leecher online is op de betreffende server ik er niet meer bij mag, omdat mijn ip dan nl al bekend is.

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

OMX2000 schreef op 23 juli 2003 @ 18:13:
[...]

Dat begrijp ik niet helemaal? Gebruiken ze de "geblackliste" clients om een DDOS te doen? Of worden ze juist aangevallen?
Zie de reactie boven de jouwe. Jij wordt dan bv toegevoegd als "leecher" terwijl je dat helemaal niet bent en kunt dan "nergens" meer downloaden. Het hele idee is dus zo om zeep :'(

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

Mr.Nobody schreef op 23 juli 2003 @ 21:31:
[...]

ipfilter.dat hoeft niks met darkmule te maken te hebben, morph bant ze automatisch ookal staat ie niet in het ipfilter bestand.
dat jij een persoon erin zet is een ander verhaal.

ik denk dat je het connect probleem van jou zit in het feit dat je veel bestanden deelt. hoeveel deel je er?
179 bestanden.

[/quote]
EDIT: laat maar, ik heb het al op een andere manier opgelost.
je hebt niet te veel shares.
BTW je hoeft je temp folder niet te sharen hoor! :X
[/quote]

Temp folder was leeg en is nu weg. :)

[/quote]
EDIT2: mmm, misschien heb je toch te veel shares? ik denk dat ik ongeveel 200 zag! normaal krijg je niet meer te zien bij het zoeken. misschien ook niet als je iemand zijn bestanden of vraagt? dan zouden het er meer kunnen zijn en zit misschien toch het probleem daar. haal die f:\music eens uit je shares en die h:\emule\incoming. er staat ook nog f:\ ... dat lijkt me niet slim maar goed, ik weet niet hoe jij je hd indeelt. als je niet wilt dat anderen je files bekijken moet je dat ff uitzetten trouwens (ik dacht dat het standaard uitstaat :?)
[/quote]

Ik deel alleen Archief-bestanden (muziek en progs) en daar naast films. Is dat een probleem? :?

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
nee, maar het net werk is eigenlijk niet bedoelt voor veel hele kleine bestanden. als je mp3's shared kun je het beste een album maken door er een rar/zip van te maken. samen met nog wat bestandjes. als je te veel bestanden shared, wordt je ook op een server gebanned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

Geurt-kun schreef op 23 July 2003 @ 22:21:
[...]

als je niet wilt dat anderen je files bekijken moet je dat ff uitzetten trouwens (ik dacht dat het standaard uitstaat :?)
Waarom laat je niet zien wat jij allemaal deelt? Welk gevaar schuilt er in om je shares aan vrienden en communities te laten zien?

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

Mr.Nobody schreef op 23 juli 2003 @ 22:26:
nee, maar het net werk is eigenlijk niet bedoelt voor veel hele kleine bestanden. als je mp3's shared kun je het beste een album maken door er een rar/zip van te maken. samen met nog wat bestandjes. als je te veel bestanden shared, wordt je ook op een server gebanned
Wat ik dus al zeg ik deel alleen archieven van (muziek en progs)! en daarnaast een aantal films. Zou het kunnen dat die films er te lang op staan?

BTW Zag jij dan dat ik mp3-tje deel? Of ging je er zo maar vanuit dat als er een muziekmap tussen staat dat het dan wel mp3 zal zijn.
Ok. Beter kijken dan. :)

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Even iets anders (zoiets kwam ik net nl. tegen), m.b.t. die file van Mr. Nobody: als ik iemand in de rij tegenkom die géén [GoT] voor zijn/haar nickname heeft staan, voeg ik deze niet toe, maar óók niet als ik de nickname NIET hier op GoT kan terugvinden. Ik vroeg iemand in de rij naar z'n nick (slechts ter controle), maar het kwam op mij over dat dit nogal 'geheim' was, ik heb het deze persoon 2x gevraagd en geen antwoord gekregen. Duidelijk: dan voeg ik je gewoon NIET toe, misschien paranoia van mijn kant, maar ik wil gewoon uitsluiten dat er misbruik van gemaakt wordt. Dus als die persoon (hij weet dit zelf wel) me alsnog kan tonen dat hij/zij weldegelijk een GoT'er is, dan voeg ik je alsnog toe (graag zelfs! ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die "geheimzinnige persoon" kan er ook over heen gekeken hebben, of gewoon niet aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Jawel, want de eerste keer antwoorde hij/zij en zei dat ie op GoT een andere nick gebruikt (maar zei er niet bij welke), dus ik antwoorde vrijwel direct met -alsnog- de vraag wat z'n nick op GoT dan is? Ik ben dus vrijwel zeker dat ie dit gelezen heeft.

[edit]
ik hoop trouwens dat ie alsnog reageert hoor, dan kan ik 'm toevoegen.

[ Voor 16% gewijzigd door KillerBee op 23-07-2003 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al staat hij niet in je vriendenlijst, maakt hij nog gebruik van de community [GoT]
Heel die friends list is leuk maar je hebt er eigenlijk geen drol aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
Geurt-kun schreef op 23 juli 2003 @ 22:34:
[...]

Waarom laat je niet zien wat jij allemaal deelt? Welk gevaar schuilt er in om je shares aan vrienden en communities te laten zien?
omdat dat niet nodig is :? volgens mij heeft 90% het uitstaan.
dat ze bij me dl is ok, maar ze hoeven niet een soort profiel op te kunnen maken...

edit: kan wel weg, punt is duidelijk

[ Voor 50% gewijzigd door Mr.Nobody op 23-07-2003 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37
Verwijderd schreef op 23 juli 2003 @ 22:56:
Ook al staat hij niet in je vriendenlijst, maakt hij nog gebruik van de community [GoT]
Heel die friends list is leuk maar je hebt er eigenlijk geen drol aan
Bij morph kan je de factor aangeven voor de community en voor friends.
Friends krijgen bij mij 2x zo snel voorrang en de community 1.5. Helpt dus wel degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

[quote]Mr.Nobody schreef op 23 July 2003 @ 23:10:
[...]
Opgelost ;)

[ Voor 73% gewijzigd door Geurt-kun op 23-07-2003 23:25 ]

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wist ik niet...

Maar dan kan je dus beter heel die community weer vergeten (het is toch te gevoelig voor wangebruik) of zie ik het nu weer fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
solved :)

[ Voor 69% gewijzigd door Mr.Nobody op 23-07-2003 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

Mr.Nobody schreef op 23 July 2003 @ 23:21:
[...]

edit mijn quote ff in je post, ik neem aan dat mijn punt duidelijk is? die info is dus gewoon door iedereen op te zoeken. inwezen maak je het dan zelf bekend.
Gedaan. Dank je wel. ;)

Edit jij die van hiervoor ff dan?

BTW. Zag je nu wel of geen losse mp3's in mijn shares? Ik heb het nl. niet aangevinkt.

[ Voor 18% gewijzigd door Geurt-kun op 23-07-2003 23:37 ]

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je instellen dat je wachtlijst maar 100 mag zijn, mijn router trek namelijk maar iets van 200 connecties, en kan nu dus niet meer internetten selfs als ik nix down.
ik kan alleen 1000 of meer instellen.
ik heb de morph mod (en had nog een andere maar dat kan daar ook niet bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
dat maakt niet uit. hij opent ze niet allemaal te gelijk hoor :)
speel eens met je XX connecties per 5 seconden en je max verbindingen.
daar kun je het mee regelen
BTW. Zag je nu wel of geen losse mp3's in mijn shares? Ik heb het nl. niet aangevinkt.
ik zag geen mp3's.
omdat er dacht ik meer dan 200 bestanden waren dacht ik dat die misschien weg waren gevallen doordat je maar 200 bestanden te zien krijgt. dit laatste weet ik dus niet zeker. krijg je alle bestanden te zien of krijg je 200 zoals bij een normale search :? zal eens kijken of ik het kan vinden.
offtopic:
die post van me was iets te hard, zand erover :?

[ Voor 65% gewijzigd door Mr.Nobody op 23-07-2003 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu 100/100 en 2 connecties per 5 sec, kan nu redelijk GoT bekijken.
had die connecties niet gezien die verbindingen stonden op 25/25 :p

edit: over dat sharen ik sharde 1800+ mp3's,aantal films en meer en ik kwam de servers wel gewoon op (soms naar een paar keer)
dus daar ligt het niet aan.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2003 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
2 connecties per 5 sec is wel erg laag.
ik heb zelf de morph mod, en heb mijn max connecties op 200 staan en m'n con. / 5 sec op 50.
het grote verschil is nu bij mij dat ik mijn upload op 0 heb gezet (verbindingen in opties), en op het morph tab de automatic upload op 6 t/m 10 type pro. ik kan nu prima surfen.
als ik ipv 0, 10 invul bij verbindingen gaat het haast niet.

edit: bij sommige servers is het een probleem om te veel te sharen, niet bij alle.
ligt aan de serversoftware versie

[ Voor 15% gewijzigd door Mr.Nobody op 23-07-2003 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

Mr.Nobody schreef op 23 July 2003 @ 23:43:

[...]

ik zag geen mp3's.
omdat er dacht ik meer dan 200 bestanden waren dacht ik dat die misschien weg waren gevallen doordat je maar 200 bestanden te zien krijgt. dit laatste weet ik dus niet zeker. krijg je alle bestanden te zien of krijg je 200 zoals bij een normale search :? zal eens kijken of ik het kan vinden.
offtopic:
die post van me was iets te hard, zand erover :?
Welke Post? ;)

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu verbindings limieten 1 (0 kon niet)
en connecties per 5 sec op 50
en max bronnen per bestand 100 ff kijke hoe dat surft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
waarom verandert die gnaddelwarz mod steeds zijn nick? wat is dat voor een rare functie?
ik krijg maar steeds van die meldingen in mijn log. hij maakt steeds een andere community string aan achter de nick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die gnaddelwarz mod is er bij mij weer af toch maar gewoon de morph :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
het zal wel te maken hebben met deze functie :?
Added Community Hack Protection [k-man] and addon to detect hashthieves [xrmb/HoaX_69]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
Mr.Nobody schreef op 24 July 2003 @ 00:13:
het zal wel te maken hebben met deze functie :?

[...]
GRRRRRRRR, kijk net naar de poll in de openingspost, zijn dus 4 mensen die gestemd hebben op de leechermod. Of het zijn grapjassen of niet, maar is dat ip niet te achterhalen, wordt toch gehost bij zoeff of niet? bannen die gasten zou ik zeggen

Mn vriendenlijst groeit gestaag, heb er 18 nieuwe bij, had er al superveel.. Mr nobody, lijkt zeer goed te werken, nice work :) Heb er nu totaal 93 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ben ik maar overgestapt op de Morph mod, 0.29b v8f.

Ik heb verschillende malen gelezen dat deze mod community beveiliging heeft (Beveiliging tegen nickgappers, d.m.v. bannen). Ik neem de gok maar om aan de [GoT] community mee te doen. Mijn emule nick is nu veranderd naar:

[GoT] FirePower

Dit is op het moment mijn vriendenlijst:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/gotfriends.jpg

Kan ik trouwens ook zien wie mij als vriend heeft toegevoegd, en andersom? Kunnen anderen dus zien dat ik hen als vriend heb toegevoegd?

Vrienden hebben een BoostFactor van 2.0 in mijn uploadqueue, en Community Members hebben 1.5. (Krijgt een persoon die bij beiden hoort dan nu het totaal 3.5, of 2.0, de hoogste van de twee?)

Shared files zijn zichtbaar voor Friends Only. Ik wil ze niet zichtbaar hebben voor nickstelende mensen die de [GoT] community-tag misbruiken.

Dan zijn er nog de volgenden:
[GoT] CMX2000 [NEF2K] @ty7OGS~Mm
[GoT] Missty [ARC] [W?~8y'1XZ*]

Beiden gebruiken de Gnaddelwarz mod.

De toevoegingen op het einde aan deze nicks vertrouw ik niet. Ik begin te geloven dat Gnaddelwarz een leechermod is, en dat dit gegapte namen zijn. (Ik bedoel dus dat de nicks van CMX2000 en Missty zijn gegapt door Gnaddelwarz gebruikers.)

En het is dus verdomme al raak binnen een kwartier! :(

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/gotrips.jpg

Hoe kan ik zien dat deze eikels zijn gebanned? De optie "Update fake list on startup" staat aan. Ik heb in de Morph mod geen aparte ban-instelling gevonden. Wordt dit geregeld door die fake-list? Hoe voorkomen jullie dit gedoe?! :( Deze pic komt uit mijn "Known Clients" lijst. Niemand van dezen staat in mijn queue (op dit moment niet, in elk geval).

De mensen met 14.94 MB download hebben allemaal dezelfde userhash. Waar kan ik mijn eigen userhash eigenlijk terugvinden?

Edit - Sinds het gebruik van de Morph mod zie ik wel meer mensen gebanned worden. Links beneden geeft hij nu aan: Queue: 1857 (13 banned). Dit getal is zelden boven de 3 geweest met andere eMule versies.

Edit 2 - Kan ik clients verwijderen uit mijn "known clients" lijst? PS: eMule Morph 0.29b v8f loopt nog steeds... niet gecrashed tot nu toe.

Ik hoop dat ik misschien nog wat kan slapen... ooit.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 06:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben de 100 [GoT] vrienden grens gepasseerd :P

En kan iedereen de optie aanzetten dat je je bestanden openbaar maakt aan je vrienden en GoT'ers dat zou wel handig zijn :)

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 03:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las in de nieuwsgroepen berichten dat dit massaal als denial of service word gebruikt. Er schijnen zelfs tools te zijn die niets anders doen dan ip's van zogenaamde leechers rondschreeuwen (bv organisaties tegen P2P oid?). Niet echt bruikbaar zonder een beveiliging hiertegen helaas dus.
Lijkt me erg onwaarschijnlijk aangezien hij niet ipfilter.dat als source gebruikt, maar de ip's die hij zelf 'kicked/banned'. Tenzij je met de code gaat rotzooien die de cheaters checked is het voor een leek vrij lastig om dat voor elkaar te krijgen.

Verder is Gnaddelwarz de mod van gnaddelwarz dat een kruising is van Athlazan en sivka en dat is dus de versie die ik gebruik en ik raad het hierbij aan iedereen aan om het tenminste 1x te testen voor een dag.

Over de community file: Ik krijg maar geen sources... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blatend_schaap:

Je staat in mijn queue als [GoT] Blatend_schaap [NL] [@,.,!FB*4H], gebruikmakend van de Gnaddelwarez mod. Klopt dit, of heeft jouw nick normaal niet zo'n toevoeging?

Ik vertrouw eigenlijk alle Gnaddelwarez entries niet...

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 06:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die laatste entry word toegevoegd door Gnaddelwarz. Het is een valse code die word gelogged door alle mods. Als een andere mod probeert deze te simuleren weet Gnaddelwarz dat hij te maken heeft met een cheatermod en word deze automatisch gebanned. Het is een truckje als het ware...

Ik zou zeggen Firepower probeer de Mod zelf eens (volg mijn link een paar posts terug). Ik denk dat je aangenaam verrast zal zijn...

Inmiddels heb ik de community file gevonden. Wel een slim idee btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Laatst online: 17:09

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

mijn nick is ook gejat :P alleen [GOT]sh4d0wman is goed!

toegevoegde Gotters? :D
Niro
Legolas
NetWorkerEmule
GroteMeid
DonkeyNL - ThRIVeR

als iemand weet of hier fake tussen zit graag even een reactie ;) verder ga ik zo eens even de GoT file in de wachtrij gooien.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:41

backupdevice

No Risk , Full Push

Ik heb alleen GoT in anti community staan :)

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Ja, wat is anti community eigenlijk? Een comm. die je er absoluut niet in je que wilt hebben, ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:57

DoctorV64

Cosmopoliet

Yep KillerBeeForEver.

offtopic: sh4dowman wat voor eentje ga je kopen ??

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 07:58
OMX2000 schreef op 23 juli 2003 @ 16:52:
@cardinal808 Gebruik de Althazan mod, zoals blatend_schaap, hierboven al aangeeft. Morphmod leek leuk, maar de download van Althazan is nu al na 15 minuten hoger dan die van Morphmod.
Ik zie een hoop mensen met Athlazan, die rare tekentjes achter hun nickname hebben, dit lijkt me niet echt fijn, dalijk worden die ook nog voor leechmod's aangezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wat is eigenlijk de definitie van een "cheat"mod? Lijkt me nogal een ruim begrip met de verscheidenheid aan functies in de verschillende mods.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat je trouwens niet moet vergeten, is af en toe te kijken of die id file niet sources gebruikt waarmee je ergens anders kunt downloaden.
Dusse af en toe op die id file "swap all A4Af to any other file now", klikken dan komt t wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheat mod is toch gewoon een mod die er op een of andere manier voor zorgt dat je niet hoeft te sharen om toch snel te downloaden.
En volgens mij doen ze dat meestal door ander mans userhash te stelen.
Volgens mij staat er een link hier ergens in dit forum met een lijst van bekende cheat mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:21
julie kunnen een nieuwe friend toevoegen :P

[GOT] /\/\ichieL [NL]

ik heb er na 5min al 20 in staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nickgapper met het achtervoegsel "Darkmule v6" is hier gebanned door Morph. Ik heb wel nog 2 mensen in de queue staan met mijn nick, en achtervoegsel "<= Danke". Als je rechtsklikt, kun je iemand unbannen. Is er geen functie om zo iemand snel zelf te bannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 13:01

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 12:18:
De nickgapper met het achtervoegsel "Darkmule v6" is hier gebanned door Morph. Ik heb wel nog 2 mensen in de queue staan met mijn nick, en achtervoegsel "<= Danke". Als je rechtsklikt, kun je iemand unbannen. Is er geen functie om zo iemand snel zelf te bannen?
Zoek even in dit forum naar: FuckYouPedro
Die gebruik ik nu zelf..

[ Voor 4% gewijzigd door Tukk op 24-07-2003 12:33 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tukk schreef op 24 juli 2003 @ 12:33:
[...]

Zoek even in dit forum naar: FuckYouPedro
Die gebruik ik nu zelf..
Die heb ik al. Teveel werk. :/ Ik zit normaal ook niet de hele nacht achter de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cefas
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-09 15:37
Bor_de_Wollef schreef op 24 July 2003 @ 10:30:
Wat is eigenlijk de definitie van een "cheat"mod? Lijkt me nogal een ruim begrip met de verscheidenheid aan functies in de verschillende mods.
Een goeie definitie van een cheat mod is een mod die je bevooroordeeld ten opzichte van andere mods, en daarbij als gevolg het hele P2P principe onderuit haalt

Where is my ANY key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
7/24/2003 12:03:08 PM: User [GoT] SmY (1170562705) requested your list of shared directories -> denied
24-7-2003 13:43:04: Gebruiker [GoT]Mito (296434494) verzoekt om je lijst van gedeelde mappen -> Afgewezen

lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:12
.

[ Voor 100% gewijzigd door Puc van S. op 24-07-2003 13:51 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DE_Michiel schreef op 24 juli 2003 @ 13:48:
7/24/2003 12:03:08 PM: User [GoT] SmY (1170562705) requested your list of shared directories -> denied
24-7-2003 13:43:04: Gebruiker [GoT]Mito (296434494) verzoekt om je lijst van gedeelde mappen -> Afgewezen

lol
Klopt kijk altijd als ik iemand toevoeg of ie nog leuke bestanden heeft.
Wel vaag die verschillende talen alleen, Smy zal wel emule in het engels gebruiken en ik in het nederlands :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
DE_Michiel schreef op 24 July 2003 @ 13:48:

lol
Hmmm ja, zet dat gewoon ff aan, of heb je zoveel te verbergen??? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 13:54:
[...]

Klopt kijk altijd als ik iemand toevoeg of ie nog leuke bestanden heeft.
Wel vaag die verschillende talen alleen, Smy zal wel emule in het engels gebruiken en ik in het nederlands :)
nee had hem zelf omgezet :P

maar heb nu aangezet dat vrienden het mogen bekijken, en alle gotters staan onder vrienden, dus je kan nu wel kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

DE_Michiel schreef op 24 juli 2003 @ 13:55:
[...]

maar heb nu aangezet dat vrienden het mogen bekijken, en alle gotters staan onder vrienden, dus je kan nu wel kijken
Die Friends Bloopers lijkt me wel wat! LOL :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Is er iemand bekend met ene Chaeph? (staat nu in de wachtrij van de GoT file). Is hij/zij een GoT'er?

[ Voor 166% gewijzigd door KillerBee op 24-07-2003 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
KillerBeeForEver schreef op 24 July 2003 @ 13:58:
[...]

Die Friends Bloopers lijkt me wel wat! LOL :) ;)
is het ook :P

sommige gotters sharen echt veel zeg, niet normaal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als iedereen even insteld dat je de bestanden mag bekijken, iedereen waarvan dit niet mag
gooi ik er gelijk weer uit. goede oplossing om niet got'ers te vinden?
ik begin hiermee vanaf morgen zodat iedereen de tijd heeft.

edit. ik kan ook wel veel sharen, maar ik share alleen de bestanden die ik download, zodat je stuljes uitwisseld, ben van mening dat het dan sneller gaat.

als een got'er iets zoek dan vraagt hij het maar ff aan mij:p (heb maar een 80 gb schrijf hoor dus verwacht niet al te veel)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

KillerBeeForEver schreef op 24 juli 2003 @ 14:02:
Is er iemand bekend met ene Chaeph? (staat nu in de wachtrij van de GoT file). Is hij/zij een GoT'er?
Zoeken erop levert dit op: http://search.gathering.t...5D=&data%5Bsearch%5D=Zoek oftewel, nee

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Friend bloopers download ik ook al :P
Ik share jammer genoeg niet zo veel, ik heb maar een kleine Maxtor 60Gb 7200rpm.
Ga denk binnenkort is kijken of ik er een hardeschijf bij kan gooien, hoef ik teminste niet meteen alles weg te branden maar kan ik ook wat meer sharen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

DE_Michiel schreef op 24 July 2003 @ 14:07:
[...]

is het ook :P

sommige gotters sharen echt veel zeg, niet normaal _/-\o_
Jij niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graaf
  • Laatst online: 20-03-2024

Graaf

blup

Mjewel... dat is ik.

edit:

Wil we even m'n id changen op emule als gewenst is.
ben ook maar net nieuw met emule

[ Voor 14% gewijzigd door Graaf op 24-07-2003 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

ik ben tot nu toe -naar mijn gevoel- twee zgn. GoT clients tegengekomen in de GoT file, die hier denk ik niet eens geregistreerd zijn (laat staan actief mee doen op het forum), die dit draadje misschien wel lezen/volgen en denken: 'goh, laat ik dat ook maar doen, krijg ik een hoop vriendjes erbij' . In mijn ogen werkt dat gewoon zo niet, is zelfs niet helemaal eerlijk... Ik vind persoonlijk ook dat alle GoT'ers die toegevoegd willen worden op vriendenlijsten, dezelfde nick dienen te gebruiken in eMule, aangezien ik al 2 mensen om hun GoT nick heb gevraagd (tot een paar maal toe!) en geen antwoord heb ontvangen (vandaar dat ik er even vanuit ga dat ze hier gewoon niet geregistreerd staan).

Mijn vraag: moet men niet op z'n minst hier geregistreerd zijn om mee te kunnen draaien in de GoT community. Ik wil er heus wel 100+ vrienden bij, maar wel op een eerlijke manier (lees: dat ze hier ook echt vandaan komen).

p.s. dit slaat dus ff niet op Graaf, maar ik was er gisteren eentje tegengekomen, die ik nu helemaal niet meer zie staan, vandaar dus mijn vraag.

[ Voor 9% gewijzigd door KillerBee op 24-07-2003 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
KillerBeeForEver schreef op 24 July 2003 @ 14:02:
jep is een gotter (graaf heet die hier) . hij post niet echt veel, maar hij zit bij ons in het digicam kanaal op mirc. (irc.tweakers.net) (schroom vooral niet eens langs te komen >:) ) omdat ik het er daar over had, wilde die het ook :P

[ Voor 9% gewijzigd door Mich op 24-07-2003 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Niet online
KillerBeeForEver schreef op 24 July 2003 @ 14:02:
Zullen we dit soort vragen hier maar niet gaan stellen?

Het is leuk om te weten of iemand waarvan je download op GoT zit, maar als iedereen gaat vragen of degene waarvan hij/zij download een GoT'er is, is het einde natuurlijk zoek ;)

Dit is en blijft een techtopic...

[ Voor 4% gewijzigd door SH007 op 24-07-2003 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Sorrie, ik stel de vraag ook niet gelijk hoor, eerst probeer ik een paar keer een berichtje te sturen naar diegene, alvorens ik hier aanklop, duzz. Maar Graaf heeft me nu net zelf beantwoordt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graaf

Graaf

blup

edit:

vraagej over sharen.... laat maar ... ben dom!

[ Voor 72% gewijzigd door Graaf op 24-07-2003 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

graaf schreef op 24 juli 2003 @ 14:19:
Vraagje tussendoor, Kan je met emule niet apparte folders op je systeem sharen ? :)
Of moet je persee alles wat je wil sharen in de Incomming dir zetten ? :(
Dan moet je ff naar voorkeuren en dan naar mappen gaan daar kan je instellen welke mappen je wilt sharen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
volgende maand nieuwe 120gig erin dan kan ik ook sharen, nu zit ik met 2x40 waarvan 15 vrij totaal :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

post dit nog maar een keer omdat dit mischien wel een goed systeem is om echte GoT'ers te vinden met behulp van die 100 mb file.

als iedereen even insteld dat je de bestanden mag bekijken, iedereen waarvan dit niet mag

edit. ik kan ook wel veel sharen, maar ik share alleen de bestanden die ik download, zodat je stukjes uitwisseld, ben van mening dat het dan sneller gaat.

als een got'er iets zoek dan vraagt hij het maar ff aan mij (heb maar een 80 gb schrijf hoor dus verwacht niet al te veel)
want als ik alles share en ik zeg dat alleen mijn vriendjes het mogen zien download iedereen het alsnog en dat wil ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graaf

Graaf

blup

volgende week zit ik op 3x120GB 1x40GB 2x20GB 2x4GB totaal in m'n netwerk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

sh4d0wman, je probeerde net m'n gedeelde bestanden te bekijken, maar ik heb je nog niet in m'n vriendenlijst staan, heb je de GoT file nog actief staan? Dan kan ik je toevoegen, anders lukt 't niet (zodra je vriend bent, kun je ook m'n bestanden inzien hoor! ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 14:24:
post dit nog maar een keer omdat dit mischien wel een goed systeem is om echte GoT'ers te vinden met behulp van die 100 mb file.

edit. ik kan ook wel veel sharen, maar ik share alleen de bestanden die ik download, zodat je stukjes uitwisseld, ben van mening dat het dan sneller gaat.

als een got'er iets zoek dan vraagt hij het maar ff aan mij (heb maar een 80 gb schrijf hoor dus verwacht niet al te veel)
want als ik alles share en ik zeg dat alleen mijn vriendjes het mogen zien download iedereen het alsnog en dat wil ik niet
dat vragen zal ik hier maar niet doen. kom daarvoor maar in #emule op irc.tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-09 21:34

boesOne

meuh

Verwijderd schreef op 24 juli 2003 @ 14:09:

edit. ik kan ook wel veel sharen, maar ik share alleen de bestanden die ik download, zodat je stuljes uitwisseld, ben van mening dat het dan sneller gaat.

als een got'er iets zoek dan vraagt hij het maar ff aan mij:p (heb maar een 80 gb schrijf hoor dus verwacht niet al te veel)
Hehe.. gooi me er niet te snel uit.. zit nu op mijn werk. Volgens mij mogen friends in mijnshares loeren, maar weet het niet zeker.. Vanavond ff dubbelchecken/aanvinken..

Voor requests stuur je maar een message in de mule.. Niet dat ik zoveel heb.. vooral vage films vind ik leuk.. en natuurlijk de Drum'n'Bass collectie van optical304.. :P

[ Voor 11% gewijzigd door boesOne op 24-07-2003 14:37 ]

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

KillerBeeForEver schreef op 24 July 2003 @ 14:32:
sh4d0wman, je probeerde net m'n gedeelde bestanden te bekijken, maar ik heb je nog niet in m'n vriendenlijst staan, heb je de GoT file nog actief staan? Dan kan ik je toevoegen, anders lukt 't niet (zodra je vriend bent, kun je ook m'n bestanden inzien hoor! ;))
die staat nog actief :D
DoctorV64 schreef op 24 July 2003 @ 09:38:

offtopic: sh4dowman wat voor eentje ga je kopen ??
* sh4d0wman snapt deze vraag niet :P enige toelichting? :D

al weer een aardig rijtje GoT'ters toegevoegd alleen jammer dat niet iedereen shared :P maar dat is een eigen keuze.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Zo had ik een paar dagen geleden nog maar 4 GoT'ers in m'n vriendenlijst, inmiddels zijn het er 62(!) geworden! Die file werkt dus echt goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvelferen
  • Laatst online: 26-08 12:03
[GoT] JanJammerdan is ook van de partij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat slaat ook nergens op? Ik add niet al die gotters aan mijn friends list, jullie krijgen gewoon qua community al voorrang bij mij. Dus dat jullie mijn bestanden niet kunnen zien is gewoon jammer maar ik ga niet met friendslists van 200+ man werken, dan is het hele idee om zeep.

Ik add gotters als friends als ik OF veel heb dat zij willen, OF veel wil wat zij hebben, OF ik ze aardig goed kan.

En zoals al eerder aangegeven dit is een tech forum. Probeer er geen chatbox van te maken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Al die andere gasten op emule zullen zich wel op een gegeven moment zich afvragen wat voor een file dit is :)

Off-topic Sh4dowman, "mai khao jai" als ik het losjes vertaal in het kantonees staat er : hondje kopen .. vandaar mijn vraag :)

[ Voor 5% gewijzigd door DoctorV64 op 24-07-2003 14:51 ]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 14:49:
[...]

Dat slaat ook nergens op? Ik add niet al die gotters aan mijn friends list, jullie krijgen gewoon qua community al voorrang bij mij. Dus dat jullie mijn bestanden niet kunnen zien is gewoon jammer maar ik ga niet met friendslists van 200+ man werken, dan is het hele idee om zeep.

Ik add gotters als friends als ik OF veel heb dat zij willen, OF veel wil wat zij hebben, OF ik ze aardig goed kan.

En zoals al eerder aangegeven dit is een tech forum. Probeer er geen chatbox van te maken ^^
als je de community insteld op [GoT] kan zelfs mijn buurman die niet lid is van GoT ff [GoT] in zijn naam zetten, en zijn voordeel hiervan opdoen of niet soms?
ik wil gewoon dat alleen de echte GoT'ers voordeel krijgen van mijn 4 kb/s :r upload, wat binnenkort meeeeer word :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

DoctorV64 schreef op 24 July 2003 @ 14:51:
Al die andere gasten op emule zullen zich wel op een gegeven moment zich afvragen wat voor een file dit is :)

Off-topic Sh4dowman, "mai khao jai" als ik het losjes vertaal in het kantonees staat er : hondje kopen .. vandaar mijn vraag :)
off-topic: hehe, vertaal het eens naar Thai :+ dan staat er: "ik snap het niet" iets wat ik regelmatig nog moet gebruiken :P volgens mij heb ik die ook een keer in kantonees neer gezet.

voor alle GoT'ters die mijn files bekijken: ik heb 2 pc's, de lijst kan dus wisselen. :D die op mijn laptop is erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

voor als je in de tuin zit ;), maarre kopieer jij dan steeds je known clients steeds van je pc naar je laptop ??

off-topic : Wo ming bai ;)

[ Voor 5% gewijzigd door DoctorV64 op 24-07-2003 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door DoctorV64 op 24-07-2003 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyArt
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:12
Mr.Nobody schreef op 23 July 2003 @ 19:56:
nog wat leuke dingen voor mensen met MIRC:
http://www.coding-board.d...adid=4711&highlight=emule
en http://www.coding-board.d...adid=3620&highlight=emule

en een handleiding om emule te laten draaien als een service (zelfs voordat je inlogt in windows draait emule en als ie crashed start ie weer op :) )
http://emule.foreverbefriends.de/index_en.html

een goede moviefile viewer: http://edwatch.cjb.net/
je hoeft niet te gokken wel part file je moet pakken want je ziet de normale namen!
Die link naar http://emule.foreverbefriends.de/index_en.html bevat nog iets heel handigs waar ik heel blij mee ben. Je kan nu ook op je werkstation op links klikken en deze worden automatisch doorgestuurd naar je server waar emule op draait. Eindelijk geen linkjes meer plakken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duhuh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 08:21

duhuh

duh...

Ik zit hier nou al een tijdje rond te lezen en afentoe eens een reply en ik zie hier dat sommige een beetje moeilijk doen over friendslist... sowh mijn naam hier is Duhuh en op Emule is het Henkie009 (duhuh is omdat henkie009 hier al geregt was/is) tevens add ik elke gotter al aan me friends list toe..

nee gewoon nee en het blijft nee. nou vooruit ja dan

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.