ok, ik ben weer terug van m'n werk en heb alle gotters in m'n lijst toegevoegd.
waren er flink wat
maar, nu ff een vraag:
ik denk dat het nu slim is om die file te wissen. er is nu 33,89 MB gedownload over 11 mensen. totaal 54 aanvragen. als ik die file nu wis kan je max 33,89 mb downloaden ervan.
daarna blijft ie maar sources zoeken, maar kan niks meer downloaden omdat de bron weg is. op deze manier voorkom je dat je te veel dl. hoe zijn de meningen hierover?
voor alle mensen die het niet helemaal snappen, en om problemen te voorkomen, hier nogmaals hoe je het bestand toevoegt, want je hoeft niet het hele bestand te downloaden.
1 KB is zat
Ik heb btw nu 53 [GoT] vrienden.
ik ga het bestand nu ff verplaatsen. ik wis hem dus niet. daarna ga ik het bestand zelf ff downloaden, kijken of er mensen zijn die ik niet heb, dat zou nl kunnen
waren er flink wat
maar, nu ff een vraag:
ik denk dat het nu slim is om die file te wissen. er is nu 33,89 MB gedownload over 11 mensen. totaal 54 aanvragen. als ik die file nu wis kan je max 33,89 mb downloaden ervan.
daarna blijft ie maar sources zoeken, maar kan niks meer downloaden omdat de bron weg is. op deze manier voorkom je dat je te veel dl. hoe zijn de meningen hierover?
voor alle mensen die het niet helemaal snappen, en om problemen te voorkomen, hier nogmaals hoe je het bestand toevoegt, want je hoeft niet het hele bestand te downloaden.
1 KB is zat
• voeg het bestand toe aan je lijst, door hem te kopiëren op je klembord. ed2k://|file|[GoT]_COMMUNITY_ID_BIGFILE|104856064|0BC0BC4E2C5037CB70415E7E1CF03D32|/ en plak hem dan onder 'search / zoek' in het 'ED2K Link(s)' vak en druk op 'start'. (sommige mods beginnen met downloaden zodra je hem gekopieerd hebt op je klembord, dan hoef je hem niet zelf toe te voegen) • nu ff laten draaien en als er [GoT] bronnen komen kun je ze toevoegen. • als je een paar KB binnen hebt zet je het bestand op een lage prioriteit. klik op het bestand onder 'Transfers / Verbindingen' en zoek het GoT-ID bestand. druk op de rechter muis knop als je het bestand geselecteerd hebt. uit het popup menu selecteer je nu 'Priority' -> 'Low'. zo duurt het eeuwen voordat je het bestand binnen hebt, en heb je tijd genoeg om iedereen toe te voegen. • Af en toe ff kijken of er nieuwe gotters zijn, deze hebben geen icoontje met een hartje voor hun naam. als je het zat bent zet je hem op pause. na een paar dagen zet je hem weer aan en wacht op nieuwe sources... dat is de makkelijkste manier. voor de goede orde: de gotters kunnen onder het bestand staan als bron van het bestand (dubbelklikken op het GoT-ID bestand onder 'Transfers / Verbindingen' of in je 'Knownsources' (in het 'Transfers / Verbindingen' scherm op het knopje 'Uploads (x)' of 'Verzendingen' klikken totdat je 'Knownclients' / 'Op de wachtlijst (x)' ziet. in dit scherm staan ze onder [GoT]) |
Ik heb btw nu 53 [GoT] vrienden.
ik ga het bestand nu ff verplaatsen. ik wis hem dus niet. daarna ga ik het bestand zelf ff downloaden, kijken of er mensen zijn die ik niet heb, dat zou nl kunnen
[ Voor 23% gewijzigd door Mr.Nobody op 23-07-2003 20:02 ]
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)