eMule opensource eDonkey, deel 7

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.626 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Wie kan bij mij een onduidelijkheid wegnemen: onder community name heb ik [GoT] staan, maar ik vroeg me af of dit niet gewoon GoT (dus zonder haakjes) moet zijn?

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:45

Zym0tiC

^_^

dat moet gewoon [GoT] zijn. Kijk maar eens naar het lijstje van mensen die bij de GoT community horen.

* Zym0tiC heeft vandaag maar zijn morphmod gekicked. Al weer een film corrupt :(
Ik ben maar over gestapt op de LSD mod. Dus ik ben benieuwd. Alleen jammer dat de gebruikers niet automatisch worden gebanned.
LSD mod 0.29c-10b

- Vorlost AntiFriendsharing/Leecher
Alleen wat wordt hiermee bedoelt? Kon geen optie vinden of ze moeten die standaard optie van eMule bedoelen (beveiligde identificatie)

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

MuErTo ChAvEz schreef op 20 July 2003 @ 06:31:
Iemand enig idee hoe dit in elkaar steekt?

[afbeelding]

Het is geen toeval dat ze allemaal dezelfde hoeveelheid MB's naar me toe hebben verstuurd. Wat ook erg vreemd is dat ze verschillende clients hebben en versies ervan. Kan iemand me uitleggen hoe dit zit of me aanwijzen waar dit wordt uitgelegd :)
Er is inderdaad iets heeeeel smerigs gaande. Ik heb net zoiets, volgens mij is er weer iets nieuws op de 'leech markt'. Er zit iemand bij mij te downen en ik kan dan ook zien hoeveel ik bij hem al heb gedownload, in dit geval 93(!) mb, leek me nogal veel en ik zie dus de teller blijven lopen, op dit moment staat ie op 94 mb. Ik dus kijken tussen m'n downloads en ja hoor, daar zie ik die leecher staan.... maar ik download dus absoluut helemaal niets van hem!! Bouwt dus wél zgn. credits bij mij op, zodat ie vrolijk kan voordringen, maar ik heb zelf totaal niets bij hem gedownload... bah! :r

[edit]
Ik heb deze clients in m'n ip-filter opgenomen, vanwege bovenstaand wangedrag: FeketeBirka, rip en Unix User.

[ Voor 7% gewijzigd door KillerBee op 20-07-2003 16:44 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

ik draai nu de LSD10b mod ongeveer een dik 2 uur. En in die 2 uur heb ik nog niets geupload terwijl ik wel shares heb. Downloaden gaat wel af en toe met 10kB/s.

Dit kan toch niet normaal zijn :? ik heb de mod van emule-mods.com gedownload dus dat zou niet mis moeten zijn

Ik zie trouwens wel erg lang bij mijn downloads [eXchanged XS Source] staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:57

The Third Man

The Third Jellyfish

Zym0tiC schreef op 20 juli 2003 @ 17:19:
ik draai nu de LSD10b mod ongeveer een dik 2 uur. En in die 2 uur heb ik nog niets geupload terwijl ik wel shares heb. Downloaden gaat wel af en toe met 10kB/s.

Dit kan toch niet normaal zijn :? ik heb de mod van emule-mods.com gedownload dus dat zou niet mis moeten zijn

Ik zie trouwens wel erg lang bij mijn downloads [eXchanged XS Source] staan
Ben je wel met een normale server verbonden (1 der bekenden)?

EDIT
Wat zie ik nu weer voor iets geks:

Afbeeldingslocatie: http://4ict.nl/~bastiaan/emulespike.png

En dat terwijl ik een downloadlimiet van 20 KB/s heb 8)7 Ik zie trouwens wel vaker van dat soort hartslagen, maar nooit zo krachtig :? (late edit: ik gebruik weer de goeie ouwe Morph-8f)

[ Voor 23% gewijzigd door The Third Man op 20-07-2003 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-09 01:13

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Lekkere Kwal schreef op 20 juli 2003 @ 19:09:
[...]

EDIT

[afbeelding]

En dat terwijl ik een downloadlimiet van 20 KB/s heb 8)7 Ik zie trouwens wel vaker van dat soort hartslagen, maar nooit zo krachtig :? (late edit: ik gebruik weer de goeie ouwe Morph-8f)
dat moet een caffeine insult zijn geweest :) Zat je soms net aan de koffie?

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Lekkere Kwal schreef op 20 juli 2003 @ 19:09:
[...]

EDIT

[afbeelding]

als je pc erg druk is gebeurt dat. tegenwoordig veel minder dan met oudere versies. dat ik tegenwoordig een 3000+ heb help waarschijnlijk ook ;)

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

eindelijk heb ik een site gevonden waar ik al een tijdje naar op zoek was:
http://www.angelfire.com/magic/emulemodreview/
op deze site kan je vinden welke functies verschillende mods hebben... en ik moet zeggen er zijn heel veel verschillende functies :D

misschien ook leuk om die site in de openings post te zetten... is altijd wel handig... want dan krijg je het gezeur van "Welke mod is nou het best?" niet meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

dark4ever schreef op 20 July 2003 @ 20:24:
eindelijk heb ik een site gevonden waar ik al een tijdje naar op zoek was:
http://www.angelfire.com/magic/emulemodreview/
op deze site kan je vinden welke functies verschillende mods hebben... en ik moet zeggen er zijn heel veel verschillende functies :D

misschien ook leuk om die site in de openings post te zetten... is altijd wel handig... want dan krijg je het gezeur van "Welke mod is nou het best?" niet meer :D
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Jij bent echt mijn held van de dag! Hier was ik al eeuwen naar op zoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
ja super _/-\o_ , start post is inmiddels aangepast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Laatst online: 12-09 15:37
Aan alle mensen die problemen hebben met de morph mod.
Gebruiken jullie wel de hotfix. Misschien dat het daarmee iets te maken heeft. iemand anders had het paar dagen geleden al gezegd, weet ff niet meer of dat hier was dus post het nog maar ff. Op www.emule-mods.de is de laatste versie morph 8f, als je die link volgt kom je op de 8e uit
Volg dus deze link voor de binaries:
http://prdownloads.source...v8f-binaries.zip?download
Als dit al eerder gepost was sorry, kon het ff niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-09 21:01

4POX

Everybody is wired

Situatie:

Wij hebben hier @home kabelinternet.. 16KB upload en 430 KB download...

Ik draai op mijn 2 werkstation emule.. Nu speelt mijn broertje regelmatig een spelletje. Als mijn broertje een spelletje gaat spelen zet hij of ik de upload op 1 KB.

Ik heb emule op 100 connecties staan. Daarvoor heeft die ongeveer 1 KB overhead nodig. Dus ik heb voor emule ongeveer 2 KB nodig.. Dus er blijft theoretisch 14 KB over.. Nu download ik bijna nooit sneller als 10 KB/s omdat ik echt op zoek ben naar zeldzame files.....

Maar nu geeft mijn broertje steeds de schuld dat generals niet goed draait bij hem (het is een feit dat generals bagger draait achter een router). Maar hij kan mij geen bewijzen leveren dat het door emule komt.

Mijn broertje eist gewoon dat emule uit staat als hij spelletje speelt.

Het leuke is nu .. Afgelopen vrijdag draaide emule op 10KB upload. En hij was generals aan het spelen en toen had hij opeens geen problemen.. Ben een paar keer bij hem aan het kijken geweest en het draaide prima...

Maar ook komt hij regelmatig mijn kamer binnen stormen met de woorden dat hij een kut verbinding heeft en dat ik emule moet uitzetten.. Maar dan staat emule al uit...

Zit die verbinding nu in emule of zit het tussen zijn oren ????

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Generals draait online bagger als 1 van zijn tegenstanders een slome PC heeft, dus dat heeft meestal niets met de verbinding / eMule te maken :)

Dus je broertje is gewoon paranoïde :P

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4Pox: soms is de upload van @Home écht bagger. Niet slecht, maar serieus KLOTE. Soms zit ik hier met een max van 4 of 5 kB/s, en dan moet ik eMule gewoon uitzetten, anders kan ik niet meer internetten, geen mail meer ophalen, niks. Zelfs 1 kB/s upload instellen helpt dan niet; de verbinding slipt gewoon dicht. 's Avonds kan ik soms zelfs nog fatsoenlijk online gamen terwijl de upload op 10 kB/s staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

legolas82 schreef op 20 juli 2003 @ 23:00:
Aan alle mensen die problemen hebben met de morph mod.
Gebruiken jullie wel de hotfix. Misschien dat het daarmee iets te maken heeft. iemand anders had het paar dagen geleden al gezegd, weet ff niet meer of dat hier was dus post het nog maar ff. Op www.emule-mods.de is de laatste versie morph 8f, als je die link volgt kom je op de 8e uit
Volg dus deze link voor de binaries:
http://prdownloads.source...v8f-binaries.zip?download
Als dit al eerder gepost was sorry, kon het ff niet vinden
Jip ik had versie 8f, althans dat geeft ie aan (heb hem trouwens van sourceforge)
maar ik heb nu een versie win2k install + emule morph mod 8f en ga voor de 3de keer t3 binnen trekken kijken of ie nu niet corrupt is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:26

PoweRoy

funky!

[GoT] PoweRoy maarre zzzzzzzzzzzzeeeeeeeeer bedankt voor die angelfire site _O_

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dingstje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-01-2024
[GoT] Dingstje

:-)

If you can't beat them, try harder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Stond eigenlijk al Zym0tiC's lijstje, maar okay, hier nog een keer:

[GoT]KillerBeeForEver[NL]

Ik heb inmiddels al (na pas een paar dagen gebruik!) zo'n 14 vrienden in m'n lijst staan, ik hoop echter dat ik ook bij hen kom te staan(?) :Y) .

p.s. sinds afgelopen weekend ook geregistreerd op NEF2K forum, dus misschien dat ik t.z.t. mijn eMule nick uitbreidt met een [NEF2K], maar dat zie je dan vanzelf wel ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuErTo ChAvEz schreef op 20 July 2003 @ 06:31:
Iemand enig idee hoe dit in elkaar steekt?

[afbeelding]

Het is geen toeval dat ze allemaal dezelfde hoeveelheid MB's naar me toe hebben verstuurd. Wat ook erg vreemd is dat ze verschillende clients hebben en versies ervan. Kan iemand me uitleggen hoe dit zit of me aanwijzen waar dit wordt uitgelegd :)
Heb er ook last van, zelfde users, welke niet allemaal te blokken zijn. Hebben het er wel eens eerder over gehad in oudere topics, maar niemand wist hoe of wat. Enige overeenkomst is dat het allemaal edonkey users zijn en dat ze profiteren van de hoge upload van iemand. Ik blijf ze allemaal blokken :P Misschien kunnen we is een keer een uitwissellijst houden van users die hier al dan niet bewust misbruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 09:00

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik hoor regelmatig mensen die (erg) tegen het NEF2K forum zijn. Wie kan mij eigenlijk uitleggen waarom want als je naar een reden vraagt "praten" ze er vaak omheen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 07:58
voor Zym0tiC's lijstje:
GoT: Marble
E-mule: [GoT]Marble

verder moet ik zeggen dat emule me beter bevalt dan ik had verwacht, zit al vanaf het begin met 40 kb down :)

Ik gebruik de nieuwste LSD mod, en die bevalt goed.
Ik had nog eens zitten denken, als we nu allemaal een bestandje met [GoT].txt oid in onze shared dir zetten, kan je met zoeken toch een hoop GoT'ters vinden?

edit:
Zym0tiC, Bij mijn LSDmod staat in het download venster onderaan links wel: Gebruikers in de wachtrij: 1889 (1 verbannen)

[ Voor 16% gewijzigd door d33n op 21-07-2003 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dingstje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-01-2024
Marble schreef op 21 July 2003 @ 18:36:
verder moet ik zeggen dat emule me beter bevalt dan ik had verwacht, zit al vanaf het begin met 40 kb down :)
Hiero ook :-) Nog niet zo lang bezig maar wel al deftige downloadsnelheden :D Zal wel zijn omdat het netwerk van sharende gebruikers steeds groter wordt...
Ik had nog eens zitten denken, als we nu allemaal een bestandje met [GoT].txt oid in onze shared dir zetten, kan je met zoeken toch een hoop GoT'ters vinden?
Bij deze... :+

If you can't beat them, try harder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

damn nou heb ik windows opnieuw geinstalleerd morph mod ook en nu upload ie niets :?

Zo krijg ik dus nooit me credits bij elkaar. De instellingen staan zoals ze anders ook bij me hebben gestaan. upload 10 download 0. Poorten geforward etc.

edit: en ja ik share bestanden B)

[ Voor 8% gewijzigd door Zym0tiC op 21-07-2003 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:09

Shuriken

Life is all about priorities

Marble schreef op 21 July 2003 @ 18:36:
Heb ik ook gedaan.

Het is de laatste dagen echt slecht met downloads. Vandaag 385 MB uploaded en downloaded 0 ;(

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 juli 2003 @ 17:30:
[...]

Heb er ook last van, zelfde users, welke niet allemaal te blokken zijn. Hebben het er wel eens eerder over gehad in oudere topics, maar niemand wist hoe of wat. Enige overeenkomst is dat het allemaal edonkey users zijn en dat ze profiteren van de hoge upload van iemand. Ik blijf ze allemaal blokken :P Misschien kunnen we is een keer een uitwissellijst houden van users die hier al dan niet bewust misbruik van maken.
Wat ik ook raar vind is dat je bij de meeste van deze lui hun bestanden ook kan bekijken. Het zijn voornamelijk "incomplete files" wat ze hebben, maar toch :? Nog iets, ze zenden alleen maar bestanden naar me toe en een enkeling staat in de rij om iets te downloaden.

Dus zijn dit gewoon eerlijke eDonkeylui of bedrijven die corrupte stukken verspreiden, wat is het? Vreemd...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
ik kwam net een lijst tegen van namen van evil mods, kun je hier ze bekijken: http://www.gamerfun.de/emuleworld/ptopic,7068.html
als je die namen tegenkomt zijn het dus waarschijnlijk evilmods.
ik ben zelf ookal zonder toevoeging tegengekomen, dus soms zal het niet helpen.

ik heb zelf laatst wel iets geks meegemaakt.
ik zocht op verschillende dingen, bij alle searches kwam dezelfde user steeds terug!
of ik nou zocht op films, applicaties, maakt niet uit steeds stond diezelfde users er tussen :?

heeft iemand ook zoiets al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:49
Ik heb nu emule 0.29b met morph v8f draaien.
Use Secure Identification staat aangevinkt.

En nog jatten ze mijn nick.

Ik dacht dat de morph mod en 0.29b dat tegenhield ?
Ook draai ik er fuckyoupedro bij, maar bij sommige users krijg ik niet het id te zien, dus kan ik ze niet blocken.

Hoe kan ik dit verhelpen ?

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
ik heb nog nooit meegemaakt dat je niet zijn id kan krijgen!
als je wel zijn bestanden kan zien, moet je 2x snel vragen.
je kunt het id of onderin emule zien (statusbar) of in de debuglog
als je dus je debug log uit hebt, moet je die ff aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Handige tip: in e-mule een file bekijken op filename en size en hem dan vervolgens met Direct Connect binnenhalen met 200 kB/sec >:)

Alleen voor zeldzame files zeker niet aan te raden.

[ Voor 82% gewijzigd door Bor op 21-07-2003 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
begin je nou weer :(
das dus nu de derde keer dat je zoiets flikt

ik vat dit dus niet als een geintje op, een flamesmile is voor mij geen normale smile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Mr.Nobody schreef op 21 July 2003 @ 20:23:
begin je nou weer :(
das dus nu de derde keer dat je zoiets flikt

ik vat dit dus niet als een geintje op, een flamesmile is voor mij geen normale smile.
offtopic:
Waar heb je het over? De derde keer wat?! Man doe niet zo gestressed. Ik heb er zelfs een andere smile voor je van gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco
Mr.Nobody schreef op 21 juli 2003 @ 19:44:
ik heb nog nooit meegemaakt dat je niet zijn id kan krijgen!
als je wel zijn bestanden kan zien, moet je 2x snel vragen.
je kunt het id of onderin emule zien (statusbar) of in de debuglog
als je dus je debug log uit hebt, moet je die ff aanzetten
Ik vraag dus om zijn bestanden.
Normaal gesproken krijg je dus te zien dat id... zijn bestanden niet laat zien.
Maar ik krijg geen enkele melding in mijn log te zien.
Bij andere uiteraard wel, maar bij sommige niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu sinds 15 juli emule 0.29c draaien (zonder mods oid) maar op onregelmatige tijdstippen (soms na een uur, meestal wel na een paar uur) dan sluit emule zichzelf af en zit ik weer in de desktop. nogal vervelend als het 's nachts gebeurt (zit ik weer 8 uur zonder download... :(

connecties staat op 400, max sources op 350. ik heb een adsl 768-128 verbinding. up staat op 10 kb/s en down op 86 kb/s (haalt tie meestal niet.. zit zo rond de 40-60 kb/s)
ik zit achter een Draytek Vigor 2600 router (maar met hoge ID dus dat werkt wel)

OS is win2k met sp2. verder eigenlijk geen rare software oid erop staan. er is ook geen foutmelding als emule quit, maar hij is gewoon pleitos... iemand enig idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
Remc0 schreef op 21 July 2003 @ 20:42:
[...]

Ik vraag dus om zijn bestanden.
Normaal gesproken krijg je dus te zien dat id... zijn bestanden niet laat zien.
Maar ik krijg geen enkele melding in mijn log te zien.
Bij andere uiteraard wel, maar bij sommige niet.
heb je wel de debug log aanstaan?? je hebt dan een server, log en debug tab op de server pagina.
als je hem niet hebt aanstaan kun je hem aanzetten in de opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco
Tnx, dat werkt.
Gewoon een paar keer vragen dan staat er in je debug windows:

code:
1
2
3
4
5
6
7/21/2003 9:10:08 PM: Requesting shared files from '[GoT] Remc0 
DarkMule v6' 
7/21/2003 9:10:22 PM: Requesting shared files from user [GoT] Remc0 
DarkMule v6 (1932023257) is already in progress
7/21/2003 9:10:24 PM: Requesting shared files from user [GoT] Remc0 
DarkMule v6 (1932023257) is already in progress

[ Voor 6% gewijzigd door Remco op 21-07-2003 21:16 . Reden: lay-out niet meer verneuken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuErTo ChAvEz schreef op 21 July 2003 @ 19:29:
[...]

Wat ik ook raar vind is dat je bij de meeste van deze lui hun bestanden ook kan bekijken. Het zijn voornamelijk "incomplete files" wat ze hebben, maar toch :? Nog iets, ze zenden alleen maar bestanden naar me toe en een enkeling staat in de rij om iets te downloaden.

Dus zijn dit gewoon eerlijke eDonkeylui of bedrijven die corrupte stukken verspreiden, wat is het? Vreemd...
Je kan idd al hun bestanden zien. Bij mij staan ze elke dag echter wel in mijn queue. Ik heb ze gewoon als friends ge-add en doordat ze door emule als zelfde gebruiker worden gezien (zelfde userhash) staan ze telkens onder andere namen in me friendslist. Iedere keer dat ik emule opstart loop ik het lijstje langs om te kijken of naam is veranderd en vervolgens voeg ik z'n ip via id-ip programma toe aan me blocklist. Maar die unix user en pbwll zijn hardnekkig. Die krijg ik niet geblokt. Hoewel er natuurlijk de mogelijkheid is van dynamisch ip, lijkt me dit niet de enige oorzaak, want ze hebben ook telkens andere files.

Ik word een beetje paranoia van die ventjes of zie het als een leech mod dus daarom ban ik ze maar allemaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me [GoT] Niro :X Pedro moet veel werk doen de laatste tijd :( dus niet met darkmule v6 er achter :|

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
Verwijderd schreef op 21 juli 2003 @ 21:00:
heb nu sinds 15 juli emule 0.29c draaien (zonder mods oid) maar op onregelmatige tijdstippen (soms na een uur, meestal wel na een paar uur) dan sluit emule zichzelf af en zit ik weer in de desktop. nogal vervelend als het 's nachts gebeurt (zit ik weer 8 uur zonder download... :(

connecties staat op 400, max sources op 350. ik heb een adsl 768-128 verbinding. up staat op 10 kb/s en down op 86 kb/s (haalt tie meestal niet.. zit zo rond de 40-60 kb/s)
ik zit achter een Draytek Vigor 2600 router (maar met hoge ID dus dat werkt wel)

OS is win2k met sp2. verder eigenlijk geen rare software oid erop staan. er is ook geen foutmelding als emule quit, maar hij is gewoon pleitos... iemand enig idee???
Hmm , idd raar. Probeer anders voorlopig even 29b...
Wat je ook kan doen, is het programma onlinesignature blacklotus downloaden. Is eigenlijk bedoeld om je gegeven van emule in je mooi plaatje op je website oid te krijgen, maar heeft ook de optie die emule controleert (bv om de 15 minuten) of ie nog aanstaat,. zo niet start ie emule automatisch op. Let wel op, als je wilt dat je emule UIT blijft staan, moet je ook het progje afsluiten. Tis op mn website te downloaden, kan je meteen het plaatje zien :)
suc6 ermee
http://www.xs4all.nl/~leeuwens/mijnweb/downloads.htm (online sig 12) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:40
ff kleine opmerking over de overigens verder fantastische startpost:

Ik wordt steeds heel snel van de server afgegooid!

lijkt me [Ik word] te moeten zijn.

Ik heb een probleem wat wellicht meer mensen hebben. Als ik een tijdje emule aan laat staan schiet mijn cpu gebruik naar 99%.
Hiierdoor wordt mijn hele pc ontzettend traag. Het enige wat ik kan doen is emule stoppen en weer starten maar dat is natuurlijk ook niet handig als je lekker aan het downloaden bent.

Hebben anders mensen hier ook last van? Ik gebruik Emule v0.28b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
Hebben anders mensen hier ook last van? Ik gebruik Emule v0.28b[/quote]

Wat dacht je van updaten naar 29 b of c
Het liefst naar Morph 29bv8f
Voor links zie een of 2 pagina's terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog gehoord of de Community Mimic functie ook als een leecher-functie wordt beschouwd ? Er schijnen mods in omloop te zijn die je i.p.v. je complete username alleen je community gappen, met alle voordelen daarvan. Daar kom je dus niet zo gauw achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

legolas82 schreef op 22 July 2003 @ 00:38:
[...]

Hmm , idd raar. Probeer anders voorlopig even 29b...
Wat je ook kan doen, is het programma onlinesignature blacklotus downloaden. Is eigenlijk bedoeld om je gegeven van emule in je mooi plaatje op je website oid te krijgen, maar heeft ook de optie die emule controleert (bv om de 15 minuten) of ie nog aanstaat,. zo niet start ie emule automatisch op. Let wel op, als je wilt dat je emule UIT blijft staan, moet je ook het progje afsluiten. Tis op mn website te downloaden, kan je meteen het plaatje zien :)
suc6 ermee
http://www.xs4all.nl/~leeuwens/mijnweb/downloads.htm (online sig 12) :Y)
super... hij gaat weer als een speer.... ik heb 1 mogelijk vorm van crashen al ontdekt. als ik mijn muis (LOgitech MX700; die cordless optical) op het oplaadstation zet, gaat tie opladen (duh). maar als de batterijen vol zijn (als het groene lampie uitgaat), dan wordt Emule afgesloten..... very weird indeed. voor de andere random crashes; zojuist nog eentje meegemaakt.... geen idee waar het door komt. maar in ieder geval bedankt voor het proggie, want die start emule weer op... hulde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 13:52
Mr.Nobody schreef op 21 July 2003 @ 19:36:
ik kwam net een lijst tegen van namen van evil mods, kun je hier ze bekijken: http://www.gamerfun.de/emuleworld/ptopic,7068.html
als je die namen tegenkomt zijn het dus waarschijnlijk evilmods.
Hm, legolas staat er tussen :D

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog gehoord of de Community Mimic functie ook als een leecher-functie wordt beschouwd ? Er schijnen mods in omloop te zijn die je i.p.v. je complete username alleen je community gappen, met alle voordelen daarvan. Daar kom je dus niet zo gauw achter.
Huh? Community kun je toch niet gappen? Community is gewoon een $tring die iedereen kan gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 July 2003 @ 02:36:
[...]

Huh? Community kun je toch niet gappen? Community is gewoon een $tring die iedereen kan gebruiken...
Altijd automatisch de community overnemen van elke client waarmee geconnect wordt, dus profiteren van alle communities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aah op die manier. Mja daar zou ik persoonlijk niet zo heel veel moeite mee hebben, ookal is het valsspelen. Vind de 'echte' cheatmods een stuk erger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
Maverick schreef op 22 July 2003 @ 02:27:
[...]

Hm, legolas staat er tussen :D
Idd, wat the fuck. Maar heb mezelf nog nooit gezien, alleen met darkmule erachter. Hierbij val ik op mn knietjes en hoop dat niemand me gaat boycotten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:57

DoctorV64

Cosmopoliet

Ik zou niet durven Legolas :D
Even een vraag over het updaten van de IP-filterlist, als je hem update via je emule mod, behoud je dan ook je zelf ingevoerde IP's (via fuckyoupedro-progje)? Of dl gewoon steeds een nieuwe en schrijft ie over de huidige heen.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij schrijft over de huidige heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renard
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
Na een weekje heb ik mn pc toch maar ff opnieuw opgestart
Start ik eMule (29c) krijg ik de volgende melding:

"Het credit bestand is corrupt en wordt vervangen"

Verders doet doet alles het gewoon en begon meteen weer met up-en downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Manic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:27
Ik ben een bestand kwijt waarschijnlijk na een crash en nu wilde ik dit met metmedic weer proberen te "repareren". Ik snap echter helemaal geen snars van dit programma, weten jullie andere gemakkelijke manieren om mijn onvolledige download weer terug te krijgen? ik gebruik emule plus 1f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Renard schreef op 22 July 2003 @ 13:22:
Na een weekje heb ik mn pc toch maar ff opnieuw opgestart
Start ik eMule (29c) krijg ik de volgende melding:

"Het credit bestand is corrupt en wordt vervangen"

Verders doet doet alles het gewoon en begon meteen weer met up-en downloaden :)
Niet erg voor jou, maar wel voor de anderen. In jouw eigen credit bestand worden de credits van alle user opgeslagen die naar jou uploaden. Misschien is er wel een backup van gemaakt en nu teruggezet en anders is er gewoon een nieuw bestandje aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:34
credit.met.bak renamen naar credit.met :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
Voor alle Gotters die graag meer [GoT] mensen in hun lijst willen hebben, heb ik ff een proefje.
ik heb een bestand aangemaakt op mijn PC die ik share.
ik weet dat anderen een bestand [GoT].txt op hun hd hebben, alleen die kan ik niet vinden.
vandaar dat ik de hash van mijn file hier post :)

ed2k://|file|[GoT]_COMMUNITY_ID_FILE|35|A260A93F8BABD41E01AD0D675C535837|/

Als comment heb ik mijn got nick en emule nick erin gezet :)
als iedereen dat doet heb je gelijk een mooi overzicht.

nou eens kijken hoe ie gaat :)

edit: ik vraag me alleen af of het handiger is om een 100 mb? file aan te maken.
dan heb je meer tijd om mensen toe te voegen.
je moet dan het bestand in he sharedfile op priority "very low" zetten en je download ook. resultaat is dat je hem nooit binnenkrijgt maar wel veel sources zal zien. zo is er ook een groter kans dat mensen op ee knowclients terecht komen omdat je toch iets bij ze gedownload hebt.

nou goed, hier is een 100 mb versie:
ed2k://|file|[GoT]_COMMUNITY_ID_BIGFILE|104856064|0BC0BC4E2C5037CB70415E7E1CF03D32|/
intelligent spreading staat aan dus iedereen krijgt maar een klein stukje van me :)
zet je download priority voor deze files wel ff op "LOW"

[ Voor 44% gewijzigd door Mr.Nobody op 22-07-2003 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-09 21:34

boesOne

meuh

hehe .. leuk gedaan Nobody ! Eens kijken of het werkt :)

vooralsnog niente sources.. maar geduld is noodzakelijk bij de mule..

[ Voor 43% gewijzigd door boesOne op 22-07-2003 22:27 ]

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had problemen met mijn sweex router had een laag id,
ik lopen zoeken bij opties maar nix hoor,
ben in de faq of ergens anders een prog tegen gekomen, waarmee je heel handig kan poort mappen (wist totaal niet hoe dat moest :p)

http://www.analogx.com/contents/download/network/pmapper.htm

(nee ik probeer geen reclame te maken maar mensen te helpen O-) )

is er een bestandje ofzo dat jullie tweakers mijn vrienden zijn :p ?
ik ben: [GoT] Jeroen210

o ja mr nobody , dat 1 kb bestandje had ik zo binnen naar paar min.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2003 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Wel geinig ID opzich maar i kvraag me de volgende dingen af;
- wat heb je aan een comments lijstje waarmee je eigenlijk niks kan behalve kijken?
- waarom een 100MB op je HD in beslag nemen voor 'niks'?

Kunnen we niet beter wachten tot de community sharing zich verder ontwikkeld en dan een site/database of iets oprichten? Ik heb de file inmiddels van je gedownload en ook mijn comment erbij gezet (kleine file dus)... We'll see

Edit; ed2k://|file|[GoT]_COMMUNITY_ID_FILE|35|A260A93F8BABD41E01AD0D675C535837|/

[ Voor 63% gewijzigd door r0el op 22-07-2003 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Ik probeer nu al een halfuur die BIGFILE, maar geen GoT'er te bekennen?? :? Of ligt het aan de komkommertijd? :z ;)

[edit]
Kleine file doet het bij mij ook niet trouwens, zo te zien bij sommige anderen hier wel? :? . Ik heb gewoon de 'ED2K Verwijzing' ervoor gebruikt, neem aan dat dit wel de bedoeling was?...

[ Voor 47% gewijzigd door KillerBee op 22-07-2003 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah die verwijzing deed het bij mij wel naar een paar min,
maar ik snap niet wat ik moet die file moet?
wat moet er mee doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerBeeForEver schreef op 22 July 2003 @ 23:34:
Ik probeer nu al een halfuur die BIGFILE, maar geen GoT'er te bekennen?? :? Of ligt het aan de komkommertijd? :z ;)

[edit]
Kleine file doet het bij mij ook niet trouwens, zo te zien bij sommige anderen hier wel? :? . Ik heb gewoon de 'ED2K Verwijzing' ervoor gebruikt, neem aan dat dit wel de bedoeling was?...
heb de grote ook toegevoegd, kan ook geen GoT'er vinden, maarja, e-mule-bak draait (zoals bij meer mensen hier denkik) 24/7 dus als er een GoT'er opduikt zal die (hoopik 8) ) meteen gevonden worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r0el die verwijzing van jou klopt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 July 2003 @ 23:41:
jah die verwijzing deed het bij mij wel naar een paar min,
maar ik snap niet wat ik moet die file moet?
wat moet er mee doen???
zo ingewikkeld is het volgensmij toch niet 8)7
als alle GoT'ers dit bestand of een deel hiervan hebben, dan kan je ze zo op deze manier 1 voor 1 heel gemakkelijk toevoegen aan je "vrienden lijstje"

alleen, het bestand is 100mb, en ik denk niet dat iedereen hier graag z'n kostbare credits aan "verspilt"
en al heb je het bestand volledig binnen, dan kan je via dat bestand geen nieuwe GoT'ers meer vinden...alleen de bestaande houden zegmaar...
(of maak ik nu een denkfout :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Hehe, het wordt nog 'Big Brother' hier! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_korstje_
ik snap het allen GoT downe het, en dan kan je ze makkelijk toevoegen.

daar kan je beter dat 1kb bestand voor gebruiken die 100 mb duurt zo lang.
of iets van 10 mb ofzo

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2003 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
dat klopt alleen, als er 1 gotter is die een slot vrij heeft heb je hem binnen 10 seconden en zie je de anderen niet. :)
daarom bedacht ik die 100 mb file. ik kan hem ook weghalen, dan kan je hem nooit helemaal binnen halen en krijg je toch al die got sources te zien :)
niemand heeft hem dan compleet, en dan blijft iedereen in de wachtstaan zodat je ze kunt toevoegen. op een gegeven moment kom je vanzelf een keer bij een andere gotter die je nog niet kende.

het kan natuurlijk een half uur/uur duren voordat ie deze file vindt. hij is nogal zeldzaam hè.
morgen zou het al beter moeten gaan.

trouwens 100 MB? ach ik heb 180 GB dus daar merk ik niks van.

jeroen was trouwens de eerste die hem downloade :)
zet trouwens in emule ff [GoT] voor je naam! (dus met haken)
dan ben je makkelijker te herkennen en kun je sneller dl bij mensen van GoT

als je hem aan het dl bent vergeet hem dan niet op low te zetten, dan kost het je geen bandbreedte, alle andere bestanden in je upload gaan er dan tenminste voorbij

[ Voor 39% gewijzigd door Mr.Nobody op 23-07-2003 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zet die 100 mb wel weer aan, dat is toch wel een goed idee :p

ehhh, een die 100mb heben een heleboel mensen zonder [GoT] in hun naam. (wat moeten die mensen er mee :p)
die voeg ik dus niet toe.
iedereen wel ff [GoT] vooraan zetten he.

waar kan je ps de mensen zien in jouw (de mijne dus:p) wachtlijst?

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2003 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
zie je die knop uploads (xx) op het transfers tab? druk daar eens op totdat er on queue staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o ja (ik heb de nederlandse)
bij overdrachten gewoon op verzendingen klikken (dom van mij)
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er heet iemand [GoT] jeroen210 darkmule v6 (en ik dus [Got] jeroen210)
probeert die kerel nou gebruik van mij te maken (zo ja wat dan)
(heb hierboven wel gelezen :p
dus die kerel wil gebruik maken van mijn vrienden ofzo? stomme nick jatters
edit: zijn er nu al 2 die mijn naam jatten :(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2003 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:21
Jupz, naamjatters zijn er een heleboel.

Maar m'n morphje flikkert ze er ook weer allemaal uit :*).

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Ik heb door Mr. Nobody's file, nu 4 GoT'ers in m'n lijstje :) , ik zag er echter nu net eentje met (emule.de) achter z'n nick, kweet niet wat ik hiervan moet denken, maar ik hoop dat Kevin D. -als hij dit leest- me kan vertellen of hij dit is of dat het een leecher is, anders ban ik 'm (diegene dus met dat 'emule.de' achtervoegsel ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier: Missty
daar: [GOT] Missty [ARC]

btw kun je GOT ers wel toevoegen aan je vriendjes lijst als je alleen nick hebt?
Loop nu steeds m'n wachtlijst langs te loppen op eventuele GOT ters...
En vroeg me meteen af wat je aan zo'n lijst met namen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
Verwijderd schreef op 23 juli 2003 @ 10:40:
hier: Missty
daar: [GOT] Missty [ARC]

btw kun je GOT ers wel toevoegen aan je vriendjes lijst als je alleen nick hebt?
Loop nu steeds m'n wachtlijst langs te loppen op eventuele GOT ters...
En vroeg me meteen af wat je aan zo'n lijst met namen hebt.
Nou missty das heel simpel. Sommige mod (zoals de morph mod) verlenen vrienden voorrang in je queue. Dat gebeurt ook met comminuty mensen ( [GoT] bijvoorbeeld), de factor kan je zelf instellen. Heb je al zien staan in mn queue en toegevoegd en je meteen friendsslotje gegeven zodat je sneller bij mij kon gaan downloaden). Lees anders de openingspost en de faq van zoeff even, daar staat het allemaal wat uitgebreider in uitgelegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat moet je bij morph precies in de string zetten bij community sharing?
Zodat [GoT] voorang krijgt, heb de boostfactor al op 2 staan.

en wat is enable lan cast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Het staat iedereen geheel vrij uiteraard, maar iedereen die in mijn vriendenlijst staat, kunnen mijn bestanden inzien (alleen vrienden); ik zou het erg fijn vinden als anderen dit ook toepassen, het is nl. wel handig om bij anderen te kunnen kijken of ze bijv. van iets een nederlandse (of met nl subs) versie hebben. Dus een ieder die hier geen moeite mee heeft: a.u.b. de optie aanvinken om je gedeelde bestanden aan vrienden te laten zien, bvd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Verwijderd schreef op 23 juli 2003 @ 13:27:
wat moet je bij morph precies in de string zetten bij community sharing?
Zodat [GoT] voorang krijgt, heb de boostfactor al op 2 staan.

en wat is enable lan cast?
[GoT] (duh). Lancast is ook al eerder uitgelegd in een van de andere topics (misschien ook al in deze).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wie gebruikt hier allemaal het "load" en "save sources" van de LSD mod? Het lijkt niet totaal niet te werken namelijk en ik heb hier erg goede ervaringen mee in de Tarod mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerBeeForEver schreef op 23 July 2003 @ 09:09:
Ik heb door Mr. Nobody's file, nu 4 GoT'ers in m'n lijstje :) , ik zag er echter nu net eentje met (emule.de) achter z'n nick, kweet niet wat ik hiervan moet denken, maar ik hoop dat Kevin D. -als hij dit leest- me kan vertellen of hij dit is of dat het een leecher is, anders ban ik 'm (diegene dus met dat 'emule.de' achtervoegsel ;) )
Die NIET bannen aub, dan ben ik zelf! :)
Mijn naam is dus [GoT] Kevin D. [emule.de], (Bij emule.de had ik toevallig pas mijn emule versie vandaan gehaald :)) PS. Ik heb nu weer een andere mod, dus dat emule.de haal ik weer weg, het heeft immers geen functie.
Ook zag ik vandaag mensen met mijn naam en Darkmule V6 erachter, deze zijn wel leechers en mag je gerust bannen.
>:)

edit: Mijn nick is nu gewoon weer: [GoT] Kevin D.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2003 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Okay Kevin, ik voeg je toe... in m'n vriendenlijst dus, niet in m'n IP-filter, hehe ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Erg goed idee van die Big-File! :)
Ik heb er inmiddels alweer zo'n 7 gotters erbij 8)

* jdiezrequejo is [Got] Jdiezrequejo @ Emule

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
KillerBeeForEver schreef op 23 July 2003 @ 14:37:
Okay Kevin, ik voeg je toe... in m'n vriendenlijst dus, niet in m'n IP-filter, hehe ;).
Ik heb Kevin dan ook maar toegevoegd :)
Verder heb ik jou nou ook toegevoegd, dus je kan mijn bestanden nu _wel_ bekijken, toenstrax niet stond erin mijn logs....

edit: jdiezrequejo is er ook alweer bij :)

Verder zijn er veel minder mensen op IRC dan op GoT, daar moet natuurlijk verandering in komen, irc.tweakers.net #emule!

[ Voor 6% gewijzigd door d33n op 23-07-2003 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Marble schreef op 23 July 2003 @ 15:05:
[...]

Verder heb ik jou nou ook toegevoegd, dus je kan mijn bestanden nu _wel_ bekijken, toenstrax niet stond erin mijn logs....
Dank je Marble _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Er is een (m.i.) vage client bijgekomen in 'bigfile', zonder [GoT] voor z'n nick, ene 'defined'(?), maakt gebruik van xMule (is dit een leech mod ofzo?). Ik hoop dat 'defined' een GoT'er is en me uit de verwarring wil helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

All hail Athlazan _/-\o_

Na lang en fel Morph verdedigt te hebben ben ik eindelijk om. Waarom? Omdat Morph teveel steekjes liet vallen (lees leechers liet doorgaan). Op aanraden van Zocor ben ik overgestapt op Athlazan... Deze mod is geweldig... Heeft ook de leechersoftware netals Morph maar nog iets... :

23-7-2003 15:21:30: IPfiltered source IP=217.82.82.224 ( LSD 9c User) received via source exchange

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Jaja je leest het goed: deze mod exchanged leechers(!) met andere mods zodat deze ook DAAR niet op de queue komen... beter nog. Gekickte leechers worden 30 min tijdelijk gefiltered waardoor ze niet kunnen blijven reconnecten en zo alsnog je queue bevuilen. Ik ben helemaal om :*)

Er zijn nog meer leuke extra's maar dat moet ik allemaal nog uitzoeken :)

Haal hier de nieuwste versie

Let wel: dl niet de alpha van emulemod.de. Deze is 'alweer'veroudert. En pak de binaries eerst uit voordat je hem over je emule heen gooit: hij maakt eerst namelijk een emule dir aan waardoor rechtstreeks extracten dus geen zin heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Woksie

Gone

KillerBeeForEver schreef op 23 July 2003 @ 15:38:
Er is een (m.i.) vage client bijgekomen in 'bigfile', zonder [GoT] voor z'n nick, ene 'defined'(?), maakt gebruik van xMule (is dit een leech mod ofzo?). Ik hoop dat 'defined' een GoT'er is en me uit de verwarring wil helpen?
Defined is een gotter ja, ik heb hem gezegd om [got] voor z,n nick te zetten, dus dat is opgelost denk ik. En xMule is een eMule voor Linux.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja..ik ben dus defined..ondertussen [GoT]defined
en xmule is inderdaad een emule client voor linux..geen leechmod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Aha oke :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 08:57

DoctorV64

Cosmopoliet

Guys (and girls) mijn nick is [GoT]DoctorV64 , zoals die er nu staat zonder darkemule bla bla .. er zijn een aantal leechers die mijn nick kennelijk leuk vinden... :D

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed idee Mr. Nobody met je 100MB GoT-File :D
Hierdoor heb ik heel wat meer GoT'ers kunnen toevoegen op mijn vriendenlijst. Toen dit bestand nog niet circuleerde had ik er maar 4, en nu een heel stuk meer :) .
Elke GoT'er die ik nu zie (natuurlijk wel zonder een leechernaam in zijn nick) voeg ik toe.
Tot nu toe zijn dit mijn vriendjes die ik heb gezien en dus ook toegevoegd:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~kdresen/gotvrienden.jpg >:)

Ps. Marble, die toevoeging achter je naam, hoort dat zo? Of is dat een nickjatter met leechermod... Ik heb je maar toegevoegd, mocht dat een nickjatter zijn dan gooi ik hem weer eruit en wacht ik totdat ik de 'echte' Marble zie ;)
Dus wanneer je dit leest, stuur dan ff een pm ofzo 8)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2003 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
Ik dacht dat het een nickjatter was, alleen.. het bleek aan de athlazan MOD te leggen, ant anderen zagen mijn naam ook zo raar...

ik heb nu weer sivka aanstaan, en als het goed is is mijn nick weer normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
hmm. moet misschien ook maar mijn community sharin instellen...
heb op mijn nieuwe bakkie emule draaien en loopt lekker. de webserver werkt voor het eerst op mijn werk, dus zit nu tussentijds een beetje te moniteren hoe het loopt en bekijk ook de stats graphs. en wat viel me op. als ik niet met een server verbonden was, dan leek mijn download omhoog te gaan. dus heb een beetje zitten kloten met mijn max connecties...

en het lijkt alsof ie met een lagere max connect (bij mij 500 ipv 800) hij een hogere snelheid geeft. ik zie bij de graphs ook dat je active conn bijna altijd op je max zit als je met een server verbonden bent.

ik ga 'm later weer disconnecten (zit te zoeken naar sources voor een bepaalde file)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 15:11

OMX2000

By any means necessary...

Kan ik niet EN vriendjes ;) worden met Gotters, terwijl ik ook [NEF2K] in mijn nick heb staan... Ik heb al redelijk wat Gotters toegevoegd...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
Je kan natuurlijk ook [GoT] en [NEF2K] in je naam zetten :)
ik heb ook een paar van die vriendjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, nu ligt iemand met de naam JulGer [GoT] Kevin D. (clientversie V.029 peace v0,03a) van mij te downloaden.... Ik vertrouw dit niet meer zo.. :( Even zoeken welke leechermod dit weer is en dan denk ik dat ik overstap op een mod met nog betere leechersprotectie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo mijn naam is wel gewild bij al die leechers :(

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/wasmar/darkmule.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
ik heb ook al een leecher die onder mijn naam werkt, zijn er al mods of versies die deze mensen uitschakelen?

heb op het moment de Mortillo Mod en dat zorgt er al voor dat leechers geen voordeel kunnen trekken van hun gejatte nick. alleen veel mensen gebruiken nog oudere versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

@cardinal808 Gebruik de Althazan mod, zoals blatend_schaap, hierboven al aangeeft. Morphmod leek leuk, maar de download van Althazan is nu al na 15 minuten hoger dan die van Morphmod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 23 July 2003 @ 15:39:
All hail Athlazan _/-\o_

23-7-2003 15:21:30: IPfiltered source IP=217.82.82.224 ( LSD 9c User) received via source exchange

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Jaja je leest het goed: deze mod exchanged leechers(!) met andere mods zodat deze ook DAAR niet op de queue komen... beter nog. Gekickte leechers worden 30 min tijdelijk gefiltered waardoor ze niet kunnen blijven reconnecten en zo alsnog je queue bevuilen. Ik ben helemaal om :*)
Ik las in de nieuwsgroepen berichten dat dit massaal als denial of service word gebruikt. Er schijnen zelfs tools te zijn die niets anders doen dan ip's van zogenaamde leechers rondschreeuwen (bv organisaties tegen P2P oid?). Niet echt bruikbaar zonder een beveiliging hiertegen helaas dus.

[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 23-07-2003 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Bor_de_Wollef schreef op 23 July 2003 @ 17:54:
[...]

Ik las in de nieuwsgroepen berichten dat dit massaal als denial of service word gebruikt. Er schijnen zelfs tools te zijn die niets anders doen dan ip's van zogenaamde leechers rondschreeuwen (bv organisaties tegen P2P oid?). Niet echt bruikbaar zonder een beveiliging hiertegen helaas dus.
Dat begrijp ik niet helemaal? Gebruiken ze de "geblackliste" clients om een DDOS te doen? Of worden ze juist aangevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 13:01

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Bor_de_Wollef schreef op 23 July 2003 @ 17:54:
[...]

Tja, dat was ook het eerste waar ik aan dacht.
Als je iemand niet mag en jij gooit deze in je lijstje met leechers
(terwijl hij het niet is) dan gooi je daar mee het hele idee op z'n gat.

Dit is trouwens wel het mooie van emule, al die mods die wat uitproberen.
Er zal altijd wel iets goeds tussen zitten wat je weer over kan nemen.

Maar ook van de mogelijke goeie ideeen die blijken slecht uit te werken
kun je erg veel leren...

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.