Zo das zeker aardig wat geld!
Verwijderd
Jah, is toch belachelijk 
Bij amazon.co.uk betaal je 29,99 (€43) excl. verzendkosten, komt dan 4pond bij, dus dan kom je in totaal uit op €49, wat echt een stuk scheelt.... alleen moet ik dit spel gewoon voor het weekend hebben, en dst lukt met amazon.co.uk niet....
Maar meestal verkoopt MM ze voor zo'n €55, vandaar ik daar maar even langs ga.
Net zoals met SCII....
Gelukkig zijn er dan winkels als MM die enorm inkopen en alle 3 de versies voor €49 verkopen
Bij amazon.co.uk betaal je 29,99 (€43) excl. verzendkosten, komt dan 4pond bij, dus dan kom je in totaal uit op €49, wat echt een stuk scheelt.... alleen moet ik dit spel gewoon voor het weekend hebben, en dst lukt met amazon.co.uk niet....
Klopt, de PS2 versie is gewoon €5 duurder dan de XBOX/GC versiesOp de Dixons site staat de
X-Box versie voor 62,99 en de
PCCD versie voor 49,99
Gelukkig zijn er dan winkels als MM die enorm inkopen en alle 3 de versies voor €49 verkopen
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 17:24 ]
Verwijderd
probeer eens op www.gcshop.nlVerwijderd schreef op 20 October 2003 @ 17:21:
Jah, is toch belachelijk
[...]
Klopt, de PS2 versie is gewoon €5 duurder dan de XBOX/GC versiesNet zoals met SCII....
Is er iemand al uit hoe je precies vrijtrappen plaats?
offtopic:
sorry als dit al gevraagd is geweest!
sorry als dit al gevraagd is geweest!
Verwijderd
FoX > Je selecteert een plaats waar de bal moet heengaan, en daarna echt precies in dat groene cursortje richten... Echt precies moet dat zijn Ik schiet echt huizen hoog over..
Is er dan niet de mogelijkheid, gelijk in 2003, om effect aan je bal mee te geven?Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 21:56:
FoX > Je selecteert een plaats waar de bal moet heengaan, en daarna echt precies in dat groene cursortje richten... Echt precies moet dat zijn Ik schiet echt huizen hoog over..
Of de "curve" van je bal te bepalen tijdens het trappen.
In 2003 heb ik me overigens altijd afgevraagd hoedat je je speler tijdens een vrijtrap van positie wisselde. Of ging dat niet?
(Dus dan bedoel ik, ipv links achter de bal te gaan staan.. rechts achter..
met shift en cursor toetsen kan je effect aan de bal geven, voordat je schiet dus....zo gaat het ook in fifa2003
Wel mis ik op de xbox 1 knop en dat is die waarmee je je speler de diepte in kan laten lopen. Die kan ik echt niet vinden
heb echt alle knoppen geprobeerd. ( iemand die weet welke knop dit is
) ------------------- >
het kan wel, heb het een keer zien staan bij het laden.
het is de L (linkerwijsvingerknop) + zwart rechtsonder (naast wit)
o ja
eerst zwart rechtsonder + L
alleen je ziet de stippellijnen niet en ook moeilijk te zien wie er loopt
het is gek genoeg dezelfde besturing als je tactiek veranderen.
ik weet trouwens niet of ik hier mee gelijk heb.
ik speel namelijk veel met geel (Y knop) over
het kan wel, heb het een keer zien staan bij het laden.
het is de L (linkerwijsvingerknop) + zwart rechtsonder (naast wit)
o ja
eerst zwart rechtsonder + L
alleen je ziet de stippellijnen niet en ook moeilijk te zien wie er loopt
het is gek genoeg dezelfde besturing als je tactiek veranderen.
ik weet trouwens niet of ik hier mee gelijk heb.
ik speel namelijk veel met geel (Y knop) over
Verwijderd
Oke bedankt probeer het vanavond ff.
Toch binnenkort ff het boekie zien te regelen
Ik gebruik die knop nl. superveel en als ze dan diepgaan speel ik met
geel over werkt perfect
Ik gebruik die knop nl. superveel en als ze dan diepgaan speel ik met
Verwijderd
Nou moe, ze hebben nu overal de XBOX versie binnen, maar de PS2 versie laat op zich wachten
Verwijderd
Bush > De PS2 versie komt samen met de PC. 7 november
Champy2004 krijgt hem 1 dag eerder dankzij Dynabyte
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 12:24 ]
denk ook wel dat de controls binnenkort online staanVerwijderd schreef op 21 October 2003 @ 11:53:
Ik gebruik die knop nl. superveel en als ze dan diepgaan speel ik metgeel over werkt perfect
Wanneer komt de GC versie uit?
Verwijderd
Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 12:22:
Bush > De PS2 versie komt samen met de PC. 7 november
Waar heb je dat vandaan? Op de officieële site staat nl. 24oct voor alle console versies, behalve GBA, die komt samen met PC versie uit op 7nov...
Hé, een bekende van live HCE verslagenWanneer komt de GC versie uit?
Zouden allemaal deze vrijdag/donderdag uit moeten komen, voor zover ik weet is er niets vertraagd, bij play.com zijn alle versies al te koop.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 13:54 ]
is er bij de demo geen tele cam te kiezen? Of iig iets wat erop lijkt 
Want nu draait de camera steeds mee dat vindt ik vervelend. Ik wil gewoon de oude camera terug. Gewoon vanaf de zijkant dus en dat de camera meebeweegd naar rechts of links, en niet eromheen draaien als jullie snappen wat ik bedoel
Want nu draait de camera steeds mee dat vindt ik vervelend. Ik wil gewoon de oude camera terug. Gewoon vanaf de zijkant dus en dat de camera meebeweegd naar rechts of links, en niet eromheen draaien als jullie snappen wat ik bedoel
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Verwijderd
wat zit iedereen toch over release datums te zeiken, kijk op de officiele site.. PC komt pas 7 november, geen dag eerder...
demo factory geprobeert?jdiezrequejo schreef op 21 October 2003 @ 15:19:
is er bij de demo geen tele cam te kiezen? Of iig iets wat erop lijkt
http://members.chello.nl/j.slicht/GoT/demofactory.exe
Op de officiele site staat ook dat de X-box versie pas in November komt....Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 15:21:
wat zit iedereen toch over release datums te zeiken, kijk op de officiele site.. PC komt pas 7 november, geen dag eerder...
[ Voor 1% gewijzigd door DutchHammer op 21-10-2003 15:43 . Reden: typo ]
Verwijderd
Das FIFA Soccer, de Amerikaanse versie.
In Amerika komt FIFA altijd later uit dan in de EU.
In Amerika komt FIFA altijd later uit dan in de EU.
yup zit geen telecam tussenXoiN schreef op 21 oktober 2003 @ 15:23:
[...]
demo factory geprobeert?
http://members.chello.nl/j.slicht/GoT/demofactory.exe
Ok paar aanmerkingen
• AI gerelateerd:
• 1. Als je langs een medespeler loopt, dan looptie vaak op je voeten mee.. heel lomp, gaat niet vrijstaan oid
• 2. Passes die iets te diep zijn..De medespeler anticipeert niet en loopt de andere kant op.
• 3. De tegenstander loopt soms gewoon vanaf de middellijn met de bal aan de voet naar je doel.. Logisch ? Realistisch ? Geen van beiden
• 4. Als je op amateur speelt, dan staan er soms gewoon 3 verdedigers van de andere partij in het doel of op de doellijn te koekeloeren.. niet echt mooi
• 5. Iets te harde passes soms, gewoon op de hakken van je medespeler en in de voeten van de tegenstander
• Andere ergernissen
• 1. Commentaar klopt vaak niet bij de gemaakt actie
• 2. Medespelers lopen lomp, niet echt zoals medespelers normaal vrij gaan lopen enzo...
That's it for now
• AI gerelateerd:
• 1. Als je langs een medespeler loopt, dan looptie vaak op je voeten mee.. heel lomp, gaat niet vrijstaan oid
• 2. Passes die iets te diep zijn..De medespeler anticipeert niet en loopt de andere kant op.
• 3. De tegenstander loopt soms gewoon vanaf de middellijn met de bal aan de voet naar je doel.. Logisch ? Realistisch ? Geen van beiden
• 4. Als je op amateur speelt, dan staan er soms gewoon 3 verdedigers van de andere partij in het doel of op de doellijn te koekeloeren.. niet echt mooi
• 5. Iets te harde passes soms, gewoon op de hakken van je medespeler en in de voeten van de tegenstander
• Andere ergernissen
• 2. Medespelers lopen lomp, niet echt zoals medespelers normaal vrij gaan lopen enzo...
That's it for now
wat dacht je van broadcast, niet op het idee gekomen dat ze de naam wel eens veranderd zouden kunnen hebben?
das dus gewoon de standaard cam die alles vanuit 1 punt laat zien.
"Leuke" hierbij is dat als de cam draait, je looprichting ook draait

doe mij de sidecam maar gewoon
en het is dus niet dezelfee als telecamko9 schreef op 21 oktober 2003 @ 16:53:
[...]"Leuke" hierbij is dat als de cam draait, je looprichting ook draaitecht zwaar irri...

Gehehe dat je me herkend van die topics, ik zit er best weinig in dacht ik.Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 13:31:
[...]
Waar heb je dat vandaan? Op de officieële site staat nl. 24oct voor alle console versies, behalve GBA, die komt samen met PC versie uit op 7nov...
[...]
Hé, een bekende van live HCE verslagen
Zouden allemaal deze vrijdag/donderdag uit moeten komen, voor zover ik weet is er niets vertraagd, bij play.com zijn alle versies al te koop.
Maar goed nu zit ik er helemaal niet in, want Fok is down.
hij doet hetVerwijderd schreef op 21 October 2003 @ 11:53:
Ik gebruik die knop nl. superveel en als ze dan diepgaan speel ik metgeel over werkt perfect
het is zwart rechtsonder en de linker trigger tegelijk drukken, dan gaat er een lopen.
maar !!, volgens mij verandert je tactiek ook want die doe je met dezelfde knoppen.
het werkt dus wel en is zeer handig
1 komt soms voor ja, waardoor het rommelig word418O2 schreef op 21 oktober 2003 @ 16:35:
Ok paar aanmerkingen
• AI gerelateerd:
• Andere ergernissen
That's it for now
2 de diepe passes moet je met geel doen
3 dat kan in het echt ook, je moet die gozer wel aanpakken
4 bij mij niet
5 klopt, maar je moet ook goed passen
opmerking
je moet het spel rustig spelen en niet gaan haasten en rushen, dan kan je ook niks opbouwen
Ik heb dus gisteren de demo gedownd... maar net voordat de aftrap begint, knalt hij terug naar windows. Hebben meer mensen dit? Ik heb al gezocht, maar kan niets vinden op de search en google....
[AMD 850/ GF mx400 32mb / Win XP]
[AMD 850/ GF mx400 32mb / Win XP]
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
moet je de readme ff lezen staat in welke videokaart wel en niet wordt ondersteunt...
en hoogstwaarschijnlijk moet je ff nieuwe videokaart drivers downloaden
Verwijderd
Nieuwe releasedates FIFA Football 2004:
Xbox: is reeds beschikbaar
Playstation 2: 24 oktober in de winkel
Gamecube: 29 oktober in de winkel
PSone: 1 november in de winkel
PC: 6 november in de winkel
GBA: 6 november in de winkel
Van het officieële fifa 2004 forum
Edit: En weer heeft EA het verneukt MBT opties, zit de voltallige HCE er weer eens in, hebben die sukkels de CL en UEFA cup eruit gelaten

Je schijnt wel alle nationale cup toernooien te hebben en dan de teams uit andere landen erin te kunnen zetten, maar dat klopt niet natuurlijk... stelletje sukkels bij EA
Xbox: is reeds beschikbaar
Playstation 2: 24 oktober in de winkel
Gamecube: 29 oktober in de winkel
PSone: 1 november in de winkel
PC: 6 november in de winkel
GBA: 6 november in de winkel
Van het officieële fifa 2004 forum
Edit: En weer heeft EA het verneukt MBT opties, zit de voltallige HCE er weer eens in, hebben die sukkels de CL en UEFA cup eruit gelaten
Je schijnt wel alle nationale cup toernooien te hebben en dan de teams uit andere landen erin te kunnen zetten, maar dat klopt niet natuurlijk... stelletje sukkels bij EA
[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2003 15:58 ]
Dit meen je nietVerwijderd schreef op 23 October 2003 @ 14:25:
....
Edit: En weer heeft EA het verneukt MBT opties, zit de voltallige HCE er weer eens in, hebben die sukkels de CL en UEFA cup eruit gelaten![]()
![]()
uhm...
Verwijderd
Ok, nu lees ik weer van welSmoonshine schreef op 23 October 2003 @ 17:31:
[...]
Dit meen je niet. Is het echt zo dat je door het seizoen heen geen CL of uefa cup wedstrijden krijgt? Ook niet in de carriëre modus?

Hadden ze wel even mogen vermelden in de handleiding ofzo..., nu denkt iedereen die het spel heeft dat ze er niet inzitten..., wat voor mij dus bijna een reden was om hem over te slaan...
Verwijderd
als er geen CL of UEFA cup in zou zitten zou ik dit nog erger vinden dan geen HCE
maarja ik denk zowiezo dat ik de career mode leuk ga vinde
maarja ik denk zowiezo dat ik de career mode leuk ga vinde
Verwijderd
het is toch logisch dat je niet meteen in de champions league en de uefa cup begint, dan is het even lekker een heel seizoen doorknokken om daarna de spanning van een cup te mogen proeven..
EA is natuurlijk niet helemaal achterlijk
EA is natuurlijk niet helemaal achterlijk
Verwijderd
Ik heb fifa voor de xbox.
Echt wennen zeg die controls.
Het is allemaal nog trager geworden weer
Het begint echt steeds meer op een simulatie te lijken.
Ik wil meer actie!!
Echt wennen zeg die controls.
Het is allemaal nog trager geworden weer
Het begint echt steeds meer op een simulatie te lijken.
Ik wil meer actie!!
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2003 23:35 ]
Verwijderd
ja zag ut ook, ik geloof die gast alleen voor geen meter.Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 21:16:
ik zie net dat hij gepost gaat worden op een nieuwsgroep..
maar we zullen zien.
Verwijderd
we zullen morgen wel zien...(vanmiddag
)...t word onderhand wel tijd na de xbox en ps2 releases

Ik ben ook heel erg benieuwd, vandaag / morgen zullen we het weten
Ik erg me kapot aan die keeper.
De moeilijkste ballen flikkert die eruit met een kattensprong. En die sulle-balletjes die laat hem er gewoon in.
Ik hoop dat dit "probleem" in de volledige versie is opgelost!
De moeilijkste ballen flikkert die eruit met een kattensprong. En die sulle-balletjes die laat hem er gewoon in.
Ik hoop het ook ja, in 2003 was de keeper soms ook niet helemaal geweldig-FoX- schreef op 24 October 2003 @ 15:56:
Ik erg me kapot aan die keeper.

[ Voor 3% gewijzigd door NoReseth op 24-10-2003 15:57 ]
tnx hij werkt nuVerwijderd schreef op 22 October 2003 @ 17:03:
moet je de readme ff lezen staat in welke videokaart wel en niet wordt ondersteunt...
Basement Bios ---- Exo-S
Heeft er iemand ervaring met de controls van een MS sidewinder gamepad usb?
Ik krijg het niet voor elkaar om te rennen.. en dat kan weleens makkelijk zijn.
Eventuele andere toetscombinaties voor truuks zijn ook welkom...
Ik krijg het niet voor elkaar om te rennen.. en dat kan weleens makkelijk zijn.
Eventuele andere toetscombinaties voor truuks zijn ook welkom...
Basement Bios ---- Exo-S
Ik heb de ps2 versie van fifa 2004 maar krijg het online gedeelte maar niet aan de praat. Heb socom navy seals wel perfect werkend.
Het verbinden allemaal gaat lekker, en ik kom ook in de lobby, maar het verbinden met een speler om te gaan spelen wil maar niet lukken.
Ik heb dus de poorten ( UDP 3658 voor p2p en UDP 6000 voor VoIP) naar de ps2 geforwarded. Hierdoor moest ik wel het ip weten van de ps2. Hier heb ik dus de netwerkinstellingen voor moeten veranderen en de ps2 een vast ip adres moeten geven.
Netwerkinstellingen testen werkt allemaal, maar als ik nu wil inloggen krijg ik na 3 puntjes bij DNAS een foutmelding.
Op het forum van playstation heeft iemand hier ook last van en volgens Sony/playstation komt dat door de server van fifa die een fout heeft.
Het verbinden allemaal gaat lekker, en ik kom ook in de lobby, maar het verbinden met een speler om te gaan spelen wil maar niet lukken.
Ik heb dus de poorten ( UDP 3658 voor p2p en UDP 6000 voor VoIP) naar de ps2 geforwarded. Hierdoor moest ik wel het ip weten van de ps2. Hier heb ik dus de netwerkinstellingen voor moeten veranderen en de ps2 een vast ip adres moeten geven.
Netwerkinstellingen testen werkt allemaal, maar als ik nu wil inloggen krijg ik na 3 puntjes bij DNAS een foutmelding.
Op het forum van playstation heeft iemand hier ook last van en volgens Sony/playstation komt dat door de server van fifa die een fout heeft.
FF een vraagie: Bij fifa 2003 kon je iets aanpassen in de soccer.ini zodat de framerate omhoog gekrikt werd. (je moest een regel erbij schrijven zoiets van "render=0+2..bla")
Nou merk ik dat de demo van fifa 04 ook niet echt lekker vloeiend loopt, en dat met mijn systeem
Is er voor de demo ook niet iets aan te passen in een .ini file zodat het vloeiender gaat lopen?
Nou merk ik dat de demo van fifa 04 ook niet echt lekker vloeiend loopt, en dat met mijn systeem

Is er voor de demo ook niet iets aan te passen in een .ini file zodat het vloeiender gaat lopen?
Hmmm, het werkt nu wel bij mij. Ben vergeten de de instellingen voor de dns server handmatig in te voeren *schaam* 
Dan ff een vraagje, was het nou mogelijk om ook tegen pc spelers te spelen, of ben ik nu in de war met een andere game.
Dan ff een vraagje, was het nou mogelijk om ook tegen pc spelers te spelen, of ben ik nu in de war met een andere game.
Verwijderd
Voor zover ik weet niet, das wel mogelijk met de nieuwe Need for Speed, zal daar wel mee in de war zijn
Jongens, moeten jullie voor de grap ff de demo van Pro Evolution Soccer 3 downloaden. FF een paar potjes spelen, en dan weer ff de demo van fifa 2004. Wat een verschil!!! Ik wist niet dat fifa zo triest was!! echt een giller!!!
Fifa.. tot ziens!!.. we kijken over een jaartje wel weer hoe het ervoor staat
lol ja.dimitio schreef op 25 oktober 2003 @ 20:00:
Jongens, moeten jullie voor de grap ff de demo van Pro Evolution Soccer 3 downloaden. FF een paar potjes spelen, en dan weer ff de demo van fifa 2004. Wat een verschil!!! Ik wist niet dat fifa zo triest was!! echt een giller!!!
Niet om vervelend te doen ofzo. Ik heb jaren lang veel plezier gehad met de FIFA serie maar nu we eindelijk de keuze hebben op PC kun je op zn minst ff proberen.
Ik had van FIFA04 wel iets meer concurrentie verwacht.
Verwijderd
ik heb op een paar van die soccer games forums gezien dat fifa fans inneens overstappen naar pes.
het is een goede zaak dat pes nu ook naar de pc is gekomen, dat betekend stevige concurrentie voor ea's fifa. dit kan nooit slecht zijn voor de verbeteringen van toekomstige voetbal games.
het is een goede zaak dat pes nu ook naar de pc is gekomen, dat betekend stevige concurrentie voor ea's fifa. dit kan nooit slecht zijn voor de verbeteringen van toekomstige voetbal games.
Nou heb wel een gigantische fout ontdekt in het spel.
Aan het einde van een wedstrijd gaat het verliezende team juichen
Verwijderd
LOLdikkiedik schreef op 26 oktober 2003 @ 01:06:
Nou heb wel een gigantische fout ontdekt in het spel.
Ik vind het echt knullig... Na enig oefenen win ik op Semi Prof niveau gewoon 26-1.. (Onder even oefenen versta ik 2 potjes..)
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Verwijderd
26 - 1 is wel heeeeel veel.. maar de computer afslachten is idd veel te makkelijk. tegen elkaar is ie misschien nog wel leuk af en toe.. ik vind de keepers trouwens echt ongeloofelijk baggerRobertJ schreef op 26 October 2003 @ 02:56:
Ik vind het echt knullig... Na enig oefenen win ik op Semi Prof niveau gewoon 26-1.. (Onder even oefenen versta ik 2 potjes..)

hopen dat ie volgend jaar beter word.. ze zullen wel moeten met de hete adem van pes3 in de nek
*schop
Nu de PS, PS2 en XBOX versie al enige tijd op verschillende manieren verkrijgbaar zijn, zou ik willen vragen of de mensen die het spel al hebben eens hun oordeel willen geven. Waar ik zelf het meest benieuwd naar ben zijn:
- De keepers (zijn deze nog steeds zo slecht als in de demo?)
- de HCE, is die een beetje goed uitgewerkt?
- Is de career mode interessant om te spelen
Nu de PS, PS2 en XBOX versie al enige tijd op verschillende manieren verkrijgbaar zijn, zou ik willen vragen of de mensen die het spel al hebben eens hun oordeel willen geven. Waar ik zelf het meest benieuwd naar ben zijn:
uhm...
ik vind de keepers juist erg goed.
HCE bestaat niet, wel de nederlandse competitie.
Nog niet gespeeld, alleen wat wedstrijdjes online gespeeld. Weinig tijd.
Er zitten wel bij sommige filmpjes (zoals bij het uitgooien) een paar corrupte textures, maar das dan het enige.
HCE bestaat niet, wel de nederlandse competitie.
Nog niet gespeeld, alleen wat wedstrijdjes online gespeeld. Weinig tijd.
Er zitten wel bij sommige filmpjes (zoals bij het uitgooien) een paar corrupte textures, maar das dan het enige.
Verwijderd
Ik heb hem op de ps2 alleen nog niet zo gek veel gespeeld. Maar de keepers zijn nog net zo slecht. Zo kwam ik met Ajax in de 90e minuut achter tegen Groningen en direct na de aftrap liep ik 20 meter van de middelijn af en schoot raakSmoonshine schreef op 28 oktober 2003 @ 13:40:
*schop
Bij de carreer mode heb ik pas 3 wedstrijden gedaan, maar het komt er op neer dat je punten moet verdienen om spelers te kopen en om spelers te trainen.
Maar de overige 90 minuten heb je niet gescoord. Dit soort goals vallen nu eenmaal ook bij de beste keepers.Verwijderd schreef op 28 oktober 2003 @ 16:20:
[...]
Ik heb hem op de ps2 alleen nog niet zo gek veel gespeeld. Maar de keepers zijn nog net zo slecht. Zo kwam ik met Ajax in de 90e minuut achter tegen Groningen en direct na de aftrap liep ik 20 meter van de middelijn af en schoot raak
Waar staat dat hij de overige minuten niet heeft gescoord? Hij zegt alleen dat hij achter kwam.dikkiedik schreef op 28 October 2003 @ 18:29:
[...]
Maar de overige 90 minuten heb je niet gescoord. Dit soort goals vallen nu eenmaal ook bij de beste keepers.
20 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd
Verwijderd
hmmmz heb zojuist volledige versie op de pc gespeeld...
keepers zuigen nogsteeds
grafisch gezien is die beter als de demo, het loopt net allemaal wat beter
ik ga weer verder spelen
keepers zuigen nogsteeds
ik ga weer verder spelen
Verwijderd
LOL, ja komt errrug geloofwaardig over met zo'n usernaamVerwijderd schreef op 28 October 2003 @ 23:25:
hmmmz heb zojuist volledige versie op de pc gespeeld...
keepers zuigen nogsteeds
ik ga weer verder spelen
en iedere idioot die de weg naar nforce of nieuwsgroepen weet te vinden, weet meteen onder welke catogorie jou post valt
De full was gisteren al uit. Dus het kan natuurlijk.
Dus plz..
De versie die ik ben tegengekomen, en waar ik vanuit ga dat ie echt was, was de Duitste MultiL. versie.
Dus plz..

De versie die ik ben tegengekomen, en waar ik vanuit ga dat ie echt was, was de Duitste MultiL. versie.
[ Voor 20% gewijzigd door Hoyden op 29-10-2003 08:24 ]
offtopic:
allemaal fake
allemaal fake

Maar even ontopic, dat carrier systeem lijkt me wel gaaf, in/verkopen van spelers en trainen is tenminste weer is wat anders dan gewoon 10 wedstrijden en dan bekertje winnen

Nu wil ik niet bijster veel zeggen, maar ik heb gisteren van Devils0wn een screenshot gekregen die in het spel genomen is (Feyenoord - Willem II). Wat Sanderr ook al zegt, hij heeft wel een Duitse versieVerwijderd schreef op 29 October 2003 @ 00:49:
[...]
LOL, ja komt errrug geloofwaardig over met zo'n usernaam
en iedere idioot die de weg naar nforce of nieuwsgroepen weet te vinden, weet meteen onder welke catogorie jou post valt
uhm...
Verwijderd
Ik ben nu ook de duitse versie aan t downen is die fake dan
Ik hoop dat de multiplay ondersteuning wat beter is dan vroeger als dat zo is dan koop ik hem wel.
Verwijderd
Nee, die werkt gewoon goedVerwijderd schreef op 29 October 2003 @ 10:40:
Ik ben nu ook de duitse versie aan t downen is die fake danIk hoop dat de multiplay ondersteuning wat beter is dan vroeger als dat zo is dan koop ik hem wel.
Naar mijn weten maakt het ook niet uit wat voor Taalversie je hebt, daar er in het spel altijd wel een keuze gemaakt kan worden in welke taal je wilt spelen.
Alleen, wat met het commentaar e.d??
Je zult alleen een andere intro hebben misschien, of een ander voorkantje van de doos, met was duitse sterren ofzo..
Alleen, wat met het commentaar e.d??
Je zult alleen een andere intro hebben misschien, of een ander voorkantje van de doos, met was duitse sterren ofzo..
Verwijderd
ik ben op dit moment bezig om die duitse versie te installeren en ik moet zeggen, het ziet er allemaal echt uit hoor.... ik zal wel ff kijken of ik strax wat screenshots kan plaatsen
Verwijderd
Ben nu ook an het zoeken. Maar heb toch het spel gekocht via Dynabyte (€42). Hoe groot is dat bestand? 80mb of 184mb?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 10:56 ]
Dat gaat te ver.Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 10:54:
Ben nu ook an het zoeken. Maar heb toch het spel gekocht via Dynabyte (€42). Hoe groot is dat bestand? 80mb of 184mb?
Dit is meer Warez talk op deze manier..
die duitse versie is iig wel echt, zit hier iemand naast me te spelen 
heb gehoord dat het een review cd voor de duitse pers is die is geleaked
heb gehoord dat het een review cd voor de duitse pers is die is geleaked
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
kan er iemand screenshots posten, ben wel benieuwd hoe het eruit ziet
Is er eigenlijk een manier om een tegenstander voorbij te spelen ? Dat is mij tot op heden nog niet gelukt
Voor welk platform??Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 10:54:
Met C en/of SHIFT.. voor de PC.418O2 schreef op 29 oktober 2003 @ 13:46:
Is er eigenlijk een manier om een tegenstander voorbij te spelen ? Dat is mij tot op heden nog niet gelukt
Is het bij deze versie nu ook mogelijk om die c/shift te wijzigen
Met fifa2003 kon je die toetsen iig niet wijzigen
kan iemand aub een screenshotje maken met een Heerenveen speler.
Ik wacht zelf nog wel even tot de full version uit is. Duits.. brrr..
Ik wacht zelf nog wel even tot de full version uit is. Duits.. brrr..
Dat zeg je nou wel maar van dat commentaar krijg je na een paar keer spelen toch genoeg.
Je betrapt jezelf erop dat je precies weet wat ze gaan zeggen etc.
Voor 2003 was [legaal] Spaans commentaar te downloaden en da's weer wel leuk, zeker als je het niet verstaat.
Only fools are enslaved by time and space.
weet iemand trouwens hoe vrije trappen werken? Want tot nu toe schiet ik steeds alles huizenhoog over, ook al raak ik de bal precies goed en valt het pijltje in het groene gebiedje
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
jah, post ff een screenshot van Said Bakkati, die jongen ken ik irl. ik wil wel es zien hoe die er in fifa04 uit ziet, lijkt me wel lache.XoiN schreef op 29 oktober 2003 @ 18:52:
kan iemand aub een screenshotje maken met een Heerenveen speler.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 03:27 ]
Humm, ik heb hem ook, maar hij draait bijzonder slecht. Lage framerate, en hij crasht regelmatig patsboem naar de desktop. Nieuwste drivers van alles geinstalleerd enzo, en mijn specs zijn meer dan voldoende (amd 2100+, 1gig ram, radeon 9700 pro)...help?!
[ Voor 9% gewijzigd door Mas- op 30-10-2003 14:52 ]
Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs
Verwijderd
mwah loopt prima hier op 1280x1024, P4 1.5 met een Geforce4 Ti4200
Ik weet het nog niet met dit spel, op de een of andere manier vind ik em niet zo fijn spelen, misschien is het wennen natuurlijk.
De careermode vind ik leuk maar het trainen met die slots enzo vind ik niet zo goed gedaan..
Ik weet het nog niet met dit spel, op de een of andere manier vind ik em niet zo fijn spelen, misschien is het wennen natuurlijk.
De careermode vind ik leuk maar het trainen met die slots enzo vind ik niet zo goed gedaan..
Hmm, net met FRAPS gespeeld. De framerate is goed, maar het beeld hapert en schokt en ziet er eigenlijk bepaald niet goed uit. Het lijkt wel alsof ik in software mode zit te spelen. Hier, een screenshot:

Iemand anders hetzelfde probleem?
Iemand anders hetzelfde probleem?
Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs
kunnen er niet wat meer in game screenshots komen
Hier is die:Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 03:25:
[...]
jah, post ff een screenshot van Said Bakkati, die jongen ken ik irl. ik wil wel es zien hoe die er in fifa04 uit ziet, lijkt me wel lache.

Hij heeft Nummero 12.
Hier wat randam shots:

Ik speelde op 1024 32bits.
Jpeg compressie.
[ Voor 40% gewijzigd door Hoyden op 30-10-2003 19:07 ]
weet iemand misschien hoe je in de duitse versie van fifa 2004 de knoppen kan instellen voor een gamepad.
Ik ben al de hele tijd aan het zoeken geweest in het menu, maar kan nergens iets vinden.
Ik ben al de hele tijd aan het zoeken geweest in het menu, maar kan nergens iets vinden.
Verwijderd
hij loopt inderdaad een beetje traag 
is er trouwens iemand die de carriere modus aan het werken gekregen heeft ? bij mij knalt ie dan terug naar de desktop
is er trouwens iemand die de carriere modus aan het werken gekregen heeft ? bij mij knalt ie dan terug naar de desktop
Verwijderd
bij mij ookVerwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 21:09:
hij loopt inderdaad een beetje traag
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 21:19 ]
Verwijderd
ik gebruik ook XP, de graphics zijn trouwens ook niet echt om over naar huis te schrijven hoor....en dan draaide ik m nog wel in 1280x1024x32
het wordt steeds fraaier; de toernooi optie werkt ook niet
het enigste wat ik kan doen is trainen of een vriendschappelijke wedstrijd spelen. volgens mij kan ik beter wachten tot de volledige engelse versie uit is
het wordt steeds fraaier; de toernooi optie werkt ook niet
het enigste wat ik kan doen is trainen of een vriendschappelijke wedstrijd spelen. volgens mij kan ik beter wachten tot de volledige engelse versie uit is
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 21:32 ]
Verwijderd
omfg hij is blank in fifa
whahaha.
hij lijkt er niet op, ik weet niet wie deze bleekscheet is but it ain't Said.. hehe
thx by the way.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 21:42 ]
Ik vond het al een beetje een rare naam voor een blankeVerwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 21:35:
[...]
omfg hij is blank in fifaLOL daar zal ie niet blij mee zijn
whahaha.
hij lijkt er niet op, ik weet niet wie deze bleekscheet is but it ain't Said.. hehe
thx by the way.