Fifa 2004

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste
Acties:
  • 1.456 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 21:18:
[...]

bij mij ook :( maar bij m'n broertje weer niet en waar het aan ligt, ik heb geen idee :? (we gebruiken allebei xp)
Tot nu toe geen last van gehad, heb nu zo'n 5 wedstrijden achter elkaar kunnen spelen. Vind de PC versie wel makkelijker spelen dan de PS2 versie ondanks dat ik hierop niet alle controls volledig kan benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

replays kan ik ook niet saven, echt irritant, vooral als je een beauty van een doelpunt met van Nistelrooy gemaakt hebt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SandeR schreef op 30 oktober 2003 @ 18:56:
[...]

Hier is die:

[afbeelding]

Hij heeft Nummero 12.

Hier wat randam shots:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik speelde op 1024 32bits.
Jpeg compressie.
hoe kan het dat jij nederlandse taal hebt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 22:37:
[...]

hoe kan het dat jij nederlandse taal hebt :?
Als je goed kijkt in die directory, waar de taalbestanden staan, zie je dat er ook dutch bijzit..

Dus net zoals je van het Duits Engels maakt, maar je nu van het Duits Nederlands..
Behalve 1 file kun je niet renamen, meen de txt file..

Dus precies doen zoals eerder vermeld in dit topic, maar dan met de nederlandse bestandjes..

Maar hij crashte soms wel hier bij mij, maar of dat daardoor kwam weet ik niet..

[ Voor 16% gewijzigd door Hoyden op 30-10-2003 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt de taal het beste naar engels veranderen, dan kun je ook toernooi en career spelen...dan is het echt kicken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SandeR schreef op 30 oktober 2003 @ 22:58:
[...]

Als je goed kijkt in die directory, waar de taalbestanden staan, zie je dat er ook dutch bijzit..
o :)
tja ik heb fifa dus nog niet :P
dus ik kon dat moeilijk weten he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 19:15
Hier crashed hij bij carrier mode ook soms :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat de poorten zijn om Fifa 2004 online (IP-2-IP) te spelen? Dit omdat ik dan poorten moet forwarden vanaf m'n routertje.

Ik heb al gezocht op de EA sites, maar kan het voor 2004 niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:02
voor ps2 of pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:45

wasco

brightest crayon in the box

Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 13:28:
Weet iemand wat de poorten zijn om Fifa 2004 online (IP-2-IP) te spelen? Dit omdat ik dan poorten moet forwarden vanaf m'n routertje.
wel op fifabenelux.com las ik net dat de officiele fifa-UK site zich bezig houdt met dit soort zaken momenteel.
kijk dus is even op http://footballcommunity.ea.com/

wasco [the brightest crayon in the box]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 13:28:

Ik heb al gezocht op de EA sites, maar kan het voor 2004 niet vinden.
In 2003 was het 2048 tcp en udp, ik denk dat je dat is moet proberen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 15:17

Smoonshine

Feyenoord!!

Is het trouwens mogelijk om de toetsinstellingen te wijzigen? Ik zoek me helemaal rot in die interface maar ik kan nergens controllerinstellingen vinden. Het moet toch haast kunnen, ook omdat je bij het controller select scherm een profiel kunt kiezen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet meer wachten tot 6 of 7 november..
ik zit nu echt te twijfelen of ik hem toch maar voor de xbox moet halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sephiroth schreef op 01 november 2003 @ 08:01:
[...]

In 2003 was het 2048 tcp en udp, ik denk dat je dat is moet proberen :Y)
Euuh hoe wil je FIFA2004 tegen elkaar spelen dan? Ik zie helemaal geen IP-2IP mogelijkheid :s

Kan je dat es uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:35
kan iemand mij uitleggen wat ik fout doe bij vrije trappen?
ik hou shift ingedrukt terwijl ik met de cursortoesten kies waar ik de bal wilt raken.
ik druk op D-->balkje gaat lopen en weer terug. ik druk weer op D zodat dat dingetje in het groene komt.
speler neemt aanloop en de bal vliegt huizenhoog over.

Waarom kan ik het niet?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is het zo:

hoe langer de balk volloopt hoe sneller, harder en onzorgvuldiger het schot wordt genomen.. als je daarna zo dicht mogelijk bij het groene stukje komt schiet je preciezer,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrVB schreef op 02 november 2003 @ 10:26:
kan iemand mij uitleggen wat ik fout doe bij vrije trappen?
ik hou shift ingedrukt terwijl ik met de cursortoesten kies waar ik de bal wilt raken.
ik druk op D-->balkje gaat lopen en weer terug. ik druk weer op D zodat dat dingetje in het groene komt.
speler neemt aanloop en de bal vliegt huizenhoog over.

Waarom kan ik het niet?????
Je moet 2 keer drukken.
De 1e keer als de balk naar rechts volloopt om de kracht te bepalen (vóór het rood).
De 2e keer als de balk naar links leegloopt om de precisie te bepalen (in het groen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind deze fifa echt waardeloos de graphics zijn te donker, het voetballen vind ik ook veels te langzaam gaan ( terwijl mn framerate altijd boven de 100 zit ). De keepers zijn echt debiel elk goed afstandschot is een goal. Ook vind ik de feeling van deze fifa niet lekker, het speelt gewoon niet lekker. Ik heb hem daarom ook al weer van mn hardisk gepleurd. ( was trouwens heerlijk om gister Ajax Az te zien na een middag frustraties met deze fifa >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de carrière-mode begin en ik speel 1 wedstrijd, dan kickt ie me er na de wedstrijd uit, terug naar windows, heeft iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op 03 november 2003 @ 08:38:
[...]

Geen idee, zo vroeg gaan de winkels hier niet open op maandag morgen :z
Hoe weet iemand in godsnaam dan dat de hele versie al uit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-01-2024
Siliakus schreef op 03 november 2003 @ 09:51:
shit, toch weer balen dat ik de hele dag op stage zit :/
Jaa Siliakus...zelfde probleem hier:(...
Binnekort misschien s een dagje ziek melden :+
Hopelijk werkt t online weer net zo 'goed' als 2003 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, virtuele schappen, dan wordt het maar weer wachten tot 7 november, maakt niet uit verderz, kan eerst toch wel lekker ETCC spelen, de koning onder de F1C mod's

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 23:57 . Reden: Werken we niet aan mee ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen, bij mij loopt carriere mode ook vast ik heb dus de duitse versie, en ik zie geen cornervlaggen en geen scheidsrechter in het spel en geen grensrechters... hoe kan dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 10:25

AMDFreak

Intel is zo..

Hmm, ik heb dus de full versie inmiddels, alleen mijn geluid werkelijk alles.. kraakt.. :/

*system specs zie signature..*
Heb me images btw gewoon gemount op me hdd..

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:43

Royz

Kleurenblind!!

AMDFreak schreef op 03 november 2003 @ 14:16:
Hmm, ik heb dus de full versie inmiddels, alleen mijn geluid werkelijk alles.. kraakt.. :/

*system specs zie signature..*
Heb me images btw gewoon gemount op me hdd..
Dat had ik met mijn Audigy met de demo ook al, had toch wel gehoopt dat ze dat hadden opgelost |:(.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar het aan kan liggen dat ik geen carriere-mode kan spelen?

Eerst kon ik nog 1 wedstrijd spelen voor ik eruit gekickt werd maar nu vlieg ik al naar windows (XP) als ik een carriere probeer te laden!

Iemand n idee? Wie heeft er nog mer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enige idee waarom het spel elk jaar slechter wordt :?

Ik heb het spel maar gedownload omdat ik niet het risico wilde nemen om met een bagger spel opscheept te zitten. Maar dit spel is echt werkelijk om te huilen. De graphics deugen de helft van de tijd van geen kanten. Broekjes die door benen heen steken, haar dat niet klopt en mannetjes die dwars door elkaar heen vallen/lopen. Dit zijn dingen die niet meer hoefen te gebeuren tegenwoordig.

En nu het punt waar ik al eerder over ben gevallen bij de vorige fifa. Waarom zijn de controls zo slecht. Het mannetje doet nooit wat ie moet doen. Schiet zomaar ergens heen zonder dat er iemand staat. Heel vreemd. Ook lopen ze als een stel bejaarden met z'n mobiel bijzettafeltje over het veld. Hier moet je nu een toets voor indrukken om ze snel te laten lopen. 8)7

WTF is er aan de hand met de fifa reeks. Waar de game vroeger zulke heerlijke controls had is nu alles om te huilen zo slecht. Gelukkig had ik de game gedownload, heb nu al medeleiden met de kinderen die het moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Kben vandaag bij FRS(rdam zuidplein) geweest, en ff gevraagd wanneer hij kwam.

Een dame achter de kassa zei dat ie morgen zou komen maar ze kon nix beloven dus ga morgen gewoon ff kijke of ie er is. :)

Voor diegene die een duitse versie hebben "gekocht" hier nog meer talen die je er over heen kan gooien.

[ Voor 40% gewijzigd door Mavvie op 03-11-2003 18:43 ]

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGHunter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-04 08:53
Weet toevallig iemand hoe je bij de volledige engelse versie je gamepad kan instellen? Die standaard instellingen zijn echt onspeelbaar voor mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
TheGHunter schreef op 03 november 2003 @ 18:50:
Weet toevallig iemand hoe je bij de volledige engelse versie je gamepad kan instellen? Die standaard instellingen zijn echt onspeelbaar voor mij :(
Ik heb de volledige versie nog niet maar kun je dat niet zoals in fifa 2003 gewoon instellen in het Options menu?

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGHunter
Evil M@V schreef op 03 november 2003 @ 18:53:
[...]

Ik heb de volledige versie nog niet maar kun je dat niet zoals in fifa 2003 gewoon instellen in het Options menu?
Nee in het optiescherm staat de optie er niet meer bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGHunter
ik heb een Trustmaster Dual Power 2 gamepad btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

weet iemand hoe je met een toetsenbord iemand fatsoenlijk uitspeeld? kan geen enkel truukje... iig is rennen E, na lang klooien, want ik zat maar op W te rammen :p

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 20:53
hmmz, mijn eerste indruk: het gaat
spelsysteem is echt veel trager, en een directe dieptepass gaat niet meer :(
ook de graphics vind ik wat tegenvallen
koppen en de dode spelmomenten zijn er gelukkig op vooruitgegaan :)

ik vind wel het hele menu zwaar bagger :(
- de wisselspelers die ik in wil brengen krijg ik af en toe niet eens fatsoenlijk aangeklikt, waardoor ik af en toe met verkeerde wissels zit opgescheept :{
(dat ze dan een annuleer functie erin zetten |:( )
- de algehele menu indeling is een beetje wazig (zeg maar gerust vaag)
voordat je kunt beginnen met een match moet je weet ik hoeveel muisklikken geven
- er is nergens een fatsoenlijk optiemenu te vinden, je kunt nergens gedetaileerd dingen aanpassen zoals je controller instellingen, gameplay details e.d.

grootste probleem:
het geluid doet af en toe echt zwaar wazig, onnodig kraken en vertragen
terwijl ik de eerste keer na ruim 2 uur spelen nog nergens last van had
ik heb het idee dat er iets niet goed is met de crack (soort van fade functie die nog actief is), of dat de cd-rom speler het niet bij kan houden
maar dat laatste merken we dan wel als er een no-cd crack voor uitkomt

[ Voor 8% gewijzigd door Crash op 03-11-2003 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 11:00
ik vind de mannetjes niet echt vloeiend bewegen terwijl ik toch een framerate van 100+ heb. Met Fraps gemeten dan.

bij fifa 2003 was toen ook een foefje dat fifa in eens heel vloeiend speelde, misschien kan dat ook met fifa 2004.

please help.

systeem:
p4 2800 (800 FSB)
asus p4p800 deluxe
radeon 9800 pro cat 3.7
Kingston 512 mb ddr 500 mhz dual channel
directx 9.b
winxp sp1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 17-09 15:17

Smoonshine

Feyenoord!!

Nu ik ook een paar wedstrijden gespeeld heb, wil ik ook even mijn oordeel geven. Het spel is iig een stuk moeilijker dan zijn voorganger, wat ik een goede ontwikkeling vindt. Ook de carriere modus vindt ik erg tof om te doen, het is gewoon leuk om een echt kampioensteam te maken van je club (is me nog niet gelukt btw :P) Toch vind ik er toch nog wel een aantal minpunten inzitten kwa gameplay.

Op de een of andere manier komen mijn spelers nooit inlopen wanneer ik pass. Ik kan nog zo hard speler richting de bal lopen, maar de speler begint pas te lopen als de bal onderschept is. Op deze manier is het haast onmogelijk om een fatsoenlijke kans te creëren.

Het systeem met hoge ballen snap ik ook nog niet echt. Als ik bijvoorbeeld een voorzet wil geven, dan wordt de bal hoog naar de dichtsbijzijnde speler gespeeld en vaak staat die niet eens in de buurt van de goal.

Ook heb ik het idee dat de spelers vooral naar het midden trekken tijdens het spelen. Het is me gewoon nog niet gelukt om iemand fatsoenlijk weg te sturen aan de flank, gewoon omdat die speler niet fatsoenlijk diep loopt. Dit is natuurlijk wel mogelijk met het off the ball control, maar de standaard controls zijn op mijn gamepad zo krom ingesteld, dat het haast onmogelijk is om hier goed gebruik van te maken.

Dat vindt ik ook het volgende nadeel aan het spel. Waarom heeft EA sports in hemelsnaam de optie eruit gehaald om je controls in te stellen? En zo zijn er wel meer opties verdwenen (direct-ip). Nu heeft EA belooft om dit in een patch te stoppen, maar dat geloof ik ook pas als de patch er is (wanneer heeft Fifa voor het laatst een patch gehad?). Komt bij dat ik het erg raar vindt dat die opties er gewoon zijn uitgelaten, want in fifa 2003 zat het ook al en de engine is zo goed als hetzelfde gebleven.

Al met al vindt ik deze fifa dus wel wat tegenvallen. Er zitten zeker weer verbeteringen in, maar aan de andere kant zitten er ook veel verslechteringen in vergeleken met vorig jaar. Ik krijg voor mezelf wel steeds meer het idee dat ik beter voor PES kan gaan dit jaar, want tot nu toe vind ik het spel nog niet de 50 euro waard die het moet gaan kosten.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hetzelfde met die carriere mode. Dat is wel zo irritant, is daar al iets voor??

En ik zie helemaal geen grensrechters, scheidsrechter en Cornervlaggen, iemand ide hoe dat kan? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 22:18:
heb hetzelfde met die carriere mode. Dat is wel zo irritant, is daar al iets voor??

En ik zie helemaal geen grensrechters, scheidsrechter en Cornervlaggen, iemand ide hoe dat kan? :/
Misschien de details wat hoger zetten?

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Crash-Override schreef op 03 november 2003 @ 19:47:
- de wisselspelers die ik in wil brengen krijg ik af en toe niet eens fatsoenlijk aangeklikt, waardoor ik af en toe met verkeerde wissels zit opgescheept :{
(dat ze dan een annuleer functie erin zetten |:( )
- de algehele menu indeling is een beetje wazig (zeg maar gerust vaag)
voordat je kunt beginnen met een match moet je weet ik hoeveel muisklikken geven
- er is nergens een fatsoenlijk optiemenu te vinden, je kunt nergens gedetaileerd dingen aanpassen zoals je controller instellingen, gameplay details e.d.
TOTALLY AGREE ON THIS POINT! :P

maar nogmaals mijn vraag:
Hoe speel ik fatsoenlijk een speler uit? hoe doe je truukjes.. een schaar of wattan ook>?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
dat heb ik dus ook nog niet uitgevonden :P
op snelheid lukt het iig nooit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

hehe ok, dat is namelijk mijn grote frustatie atm, dat ik niemand fatsoenlijk uit kan spelen..

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 22:50
wat eerst spatie was is nu shift!

Maaruh, moet zeggen dat de volledige versie een STUK beter speelt dan de demo.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:57
De algehele layout is gewoon slecht, je moet bijv. in hele pagina's bladeren in het teammanagement. Je kan dus niet even het middenveld bekijken en een paar wissels, nee want je moet de hele pagina wegrollen.. Owja scrollen lukt mij ook niet tot mijn grote frustratie.

daarnaast hebben ze ook het standen menu ver*(#$... Je kan niet alleen het aantal wedstrijden en het aantal punten bekijken, dan moet je weer klikkerillo doen.

Nee qua menu's is het echt rampzalig. Ook het passingsysteem vind ik slecht, de bal doet nooit wat ik wil... Hij gaat altijd net even verkeerd. Jammer dat ze dat hebben veranderd.

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:35
GandalfTheGrey schreef op 03 november 2003 @ 19:01:
weet iemand hoe je met een toetsenbord iemand fatsoenlijk uitspeeld? kan geen enkel truukje... iig is rennen E, na lang klooien, want ik zat maar op W te rammen :p
C en Shift ingedrukt houden en een beetje spelen met de cursortoetsen. Bij mij doet hij dan per ongeluk wel eens een schaar ofzo. Zelfs dat truukje van Zidane is al een keer gelukt. Dat gedraai weet je wel.
Maar het lukt niet op snelheid. Zodra je C indrukt houdt de speler in namelijk. Zwaar klote dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
hebben er meer mensen last van dat de geluidsefecten achterlopen op het beeld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik niet, bij mij werkt de carrier mode ook nu. Heb het zelf gefixt! :D

Alles werkt perfect nu!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evil M@V schreef op 03 november 2003 @ 22:29:
[...]

Misschien de details wat hoger zetten?
Die optie is er niet. alleen de resolutie kan hoger, maar daar ligt hetniet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 18:17
Dus het is niet mogelijk om de toetsen te wijzigen van je toetsenbord of van je gamepad? ;(

Dat is erg slecht... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Ik heb ook de volledige versie, en ik heb precies hetzelfde probleem. Volgens FRAPS heb ik 120fps (evenveel als mijn refresh rate), maar het spel draait voor geen meter. Reageert traag, ziet er niet uit, en alles beweegt schokkerig. Het ziet er uit alsof ik in Software mode zit te spelen ofzo. Iemand hier al wat op gevonden?

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crash-Override schreef op 03 november 2003 @ 19:47:

grootste probleem:
het geluid doet af en toe echt zwaar wazig, onnodig kraken en vertragen
terwijl ik de eerste keer na ruim 2 uur spelen nog nergens last van had
ik heb het idee dat er iets niet goed is met de crack (soort van fade functie die nog actief is), of dat de cd-rom speler het niet bij kan houden
maar dat laatste merken we dan wel als er een no-cd crack voor uitkomt
Dit heb ik opgelost door de hardware acceleratie van mijn (5.1) geluidskaart terug te schroeven in het diagnostische programmaatje van direct x 9. (dxdiag dus).

Voor mensen met grafische problemen. Ik had zelf de laatste WHQL detonators geinstalleerd staan en had ook dezelfde problemen. Ik ben terug gegaan naar de 45.23 det's en nu kan ik wel gewoon op een fatsoenlijke reso met alle details spelen. Beetje jammer dat je zoveel concessies moet doen om een spel aan de gang te krijgen.

Bovendien vind ik de controls echt irritant traag werken en de menus zijn sinds Fifa 98 ook al crap.... Ik heb vanaf 1996 ieder jaar braaf de fifa game gekocht, maar nu wacht ik toch even af denk ik.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PleXtor schreef op 04 november 2003 @ 09:16:
Dus het is niet mogelijk om de toetsen te wijzigen van je toetsenbord of van je gamepad? ;(

Dat is erg slecht... :(
Zo kennen we Fifa weer ;(
Het passing systeem vind ik niet echt een vooruitgang moet ik zeggen. Ik heb vaker compleet verkeerde passes (vooral dieptepasses) dan goede. Een perfecte pass is nog helemaal niet voorgekomen hier :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:16

HenkS

Da_king alias HenkS

moet wel zeggen dat mensen niet echt positief zijn over het spel

ik ben tm 2003 erg fanatiek geweest, maar heb er geen zin meer in...

vooral niet als ik dit 'geklaag' hier hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Ik ben er ook altijd fan van geweest, maar als ik eerlijk ben moet ik gewoon toegeven dat ik hem ook niet geweldig vindt, zal zometeen ff berg screenies maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de full versie gister ochtend een uurtje gespeeld samen met mijn broertje..
ik vond hem dus 10x niks.. en ik zag ook niet wat er qua gameplay verbeterd is ten opzichte van de demo maar dat zal wel aan mij liggen..

Ik werd na 5 minuten al gek van dat passing systeem, tis net of je spelers een stel domme houten klaasen zijn die niet PSIES doen wat jij wilt, kijk als een bepaalde pass niet kan omdat er bv een verdediger tussen loopt alla, maar als dat niet zo is en ik wil diep langs de vleugel openen dan moet ie iig een goede poging wagen, maar neuhhh hij geeft wel diep, maar niet waar ik hem wil hebben, irritant. dus we zijn maar verder gegaan met de gewone pass over de grond, een beetje met de comp tegenstander spelen, want die zijn wel zo dom.. mijn broertje heeft het voor elkaar gekregen om na 2 potjes spelen de comp af te slachten met 17 - 2 op het hoogste nivo, hij was ajax en de comp was man-united OMG dat is errug!!! over de keepers begin ik al helemaal wel niet.
verder bevalt me de gameplay niet. ik vind het te euhhh, hoe moet ik dat zeggen..... houten klaas achtig/te statisch.
grafisch zien de stadions er leuk uit, de spelers vind ik zelf niet zo bijzonder.. de kits zijn wel mooi.
ik had het na 3 potjes wel weer gezien, same old sh*t. ik vind hem zelfs nog slechter dan fifa2003... 8)7
mijn broertje heeft nog iets langer gespeeld maar vond hem al snel ook geen bal meer aan..
Ik ga vrolijk door met PES3, daar beleef ik 10x meer plezier aan, ik had gehoopt op een leuk spel naast PES3 maar jammer genoeg is het imho 3x niks.

misschien volgend jaar beter, al betwijfel ik dat.. :)

het ging dus ongeveer zo..

Afbeeldingslocatie: http://www.soccergaming.tv/attachment.php?s=90cd981c8e06d0472e5986b9fa9a76e6&postid=905696

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Hierbij nog wat linkjes naar screenshots die ik net gemaakt heb :

Welkom
Carrier mode
Animatie1
Animatie2
Animatie3
Ingame1
Ingame2
Ingame3
Ingame4

Ik vind de screenshots er zelf niet uitzien, en vraag me nu toch wel beetje af of dit nu aan fifa2004 ligt :?

Met andere games heb ik iig nergens last van ...

Verder is het me opgevallen dat ik de volgende dingen niet meer terug kan vinden:
- detail level
- controller config

Wat ik ten zeerste betreur :'(

[ Voor 21% gewijzigd door NoReseth op 04-11-2003 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:51
Ik heb een probleem met FIFA 2004. De graphics zie er niet uit :( het lijkt wel alsof het detail op het laagsyt staat..... Hoe kan ik dit veranderen? (ik zie nergens bij opties iets waar ik het kan aanpassen zoals in 2003) Ik heb een ATI Radeon 7500 64 MB (ik weet het niet bepaald het newste van het newste) In de demo liep ie wel goed op z'n mooist

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
The_Thijs© schreef op 04 november 2003 @ 15:22:
Ik heb een probleem met FIFA 2004. De graphics zie er niet uit :( het lijkt wel alsof het detail op het laagsyt staat..... Hoe kan ik dit veranderen? (ik zie nergens bij opties iets waar ik het kan aanpassen zoals in 2003) Ik heb een ATI Radeon 7500 64 MB (ik weet het niet bepaald het newste van het newste) In de demo liep ie wel goed op z'n mooist
Die problemen had ik dus ook, moet je even bij options kijken daar kan je de resolutie aanpassen.

Bij mij zag het er op 1024/768x32 al wat beter uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 19:21
De reacties over FIFA zijn weer niet om over naar huis te schrijven en elk jaar lijkt het slechter te worden in plaats van beter. Nadat ik de DEMO gespeeld had dacht ik aardig, maar meer van hetzelfde..

Nu de demo van PES3 voor de PC uit is, is FIFA echt een taboe voor mij. Pas als je iets anders speelt zie je de tekortkomingen van FIFA (met als belangrijkste punt de controle van de spelers). Dit jaar sla ik FIFA maar eens over, misschien gaat EA er nou eens wat aan doen nu er zoveel spelers overstappen..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:51
Sephiroth schreef op 04 november 2003 @ 15:28:
[...]

Die problemen had ik dus ook, moet je even bij options kijken daar kan je de resolutie aanpassen.

Bij mij zag het er op 1024/768x32 al wat beter uit :)
De maximale resolutie die ik kan instellen is 1024X768X16 :( (ja kan me videokaart zijn radeon 7500) Maar in de demo was ie wel op z'n mooist :/

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Het spel zelf vind ik bets vermakelijk, maar allejezus zeg, wat draait het kut, das leuk dat je je geluid op basic moet zetten om zonder vertraging te kunnen spelen, dan werken features als EAX bij andere games weer niet, dat is dus absoluutgeen oplossing, hoop dat dit snel opgelost wordt, ook is het zo donker als de pest (zouden ze zo willen verbergen dat het publiek er niet uit ziet :? :+ En draait het erg schokkering lijkt het wel, dit kan ook ana de speelsnelheid liggen, maar waarom kun je dat dan niet meer instellen? |:( Ze mogen wat mij betreft alvast heel rap aan patch 1.1 beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook het hele spel, maar het loopt echt als stront om het maar eens lomp uit te drukken :(
Ik heb een AthlonXP2000+. 1gb ram, Radeon9700, laatste drivers, onboard sound, maar op 1024x768 hakkelt het nog zo erg dat het niet lekker speelbaar is :(
Vooral bij snellere camerabewegingen heb ik hier erg veel last van. Kun je niet ergens 3d instellingen doen ofzo ? Lijkt wel of ik in software emulation mode draai ofzo :(

Mijn verdere bevindingen:
-Menu is onhandig, maar daar is mee te leven.
-Passing is ook onhandig, gaat een speler diep naar links en jij drukt met de pijltjes ook naar links in, dan wordt er naar voren gepassed 8)7.
-Met de buitenspelval aan is de verdediging echt nergens meer, lopen ze allemaal vrolijk naar voren, zonder goed te timen. -> werkt dus niet goed.
-Grafisch vind ik het een ramp. Textures zijn véél te lage reso / bitrate. Haren hadden ook veel meer detail mogen krijgen.
-De stadions lijken kaal, het is altijd vrij donker, geen verlichting ofzo....
-Geluid van presentatoren loopt bij snelle acties achter.
--Keeper is wel verbeterd na de demo.
Zal ik nog verder gaan ? :X

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

hoe kan ik in godsnaam op een LAN een potje tegen elkaar spelen??

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 17:21:
Ik heb nu ook het hele spel, maar het loopt echt als stront om het maar eens lomp uit te drukken :(
Ik heb een AthlonXP2000+. 1gb ram, Radeon9700, laatste drivers, onboard sound, maar op 1024x768 hakkelt het nog zo erg dat het niet lekker speelbaar is :(
Vooral bij snellere camerabewegingen heb ik hier erg veel last van. Kun je niet ergens 3d instellingen doen ofzo ? Lijkt wel of ik in software emulation mode draai ofzo :(

Mijn verdere bevindingen:
-Menu is onhandig, maar daar is mee te leven.
-Passing is ook onhandig, gaat een speler diep naar links en jij drukt met de pijltjes ook naar links in, dan wordt er naar voren gepassed 8)7.
-Met de buitenspelval aan is de verdediging echt nergens meer, lopen ze allemaal vrolijk naar voren, zonder goed te timen. -> werkt dus niet goed.
-Grafisch vind ik het een ramp. Textures zijn véél te lage reso / bitrate. Haren hadden ook veel meer detail mogen krijgen.
-De stadions lijken kaal, het is altijd vrij donker, geen verlichting ofzo....
-Geluid van presentatoren loopt bij snelle acties achter.
--Keeper is wel verbeterd na de demo.
Zal ik nog verder gaan ? :X
Dit lijkt precies op de problematiek die ik ondervind. Radeon 9700 Pro, meer dan genoeg geheugen en cpu, maar toch lijkt alles te schokken. Bovendien zijn de textures en lighting van poepkwaliteit.
Kun je nergens instellen welke 3d methode het spel gebruikt, en de detailniveaus? Alles wat ik instellen kan is de resolutie - en blijkbaar kloppen de 'automatische' instellingen van het spel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah graag, it amuses me :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 01:04:
Ik niet, bij mij werkt de carrier mode ook nu. Heb het zelf gefixt! :D

Alles werkt perfect nu!! _/-\o_
Hoe heb je dat gefixt dan? Want ik wordt er nog steeds uitgekickt als ik m opstart of n wedstrijd heb gespeeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 17:34:
[...]
jah graag, it amuses me :D ;)
Ok dan ;)
-Vrije trappen direct op doel, hoe werkt dit in godsnaam ?? Ik heb het in de training 100x geprobeerd, maar ik ros de bal keihard over (ook als de indicator in 't groene balkje stopt)
-Buitenspel wordt pas afgefloten zodra de speler de bal heeft.
-Scheids fluit heel onregelmatig (soms voor één klein tikje, de andere keer niet voor hard met 2 benen inkomen)
-Toetscombo voor special tricks is zo onmogelijk en langdurig dat je dat nooit haalt om in 1 actie te doen. Daarnaast werkt het ook nog eens bijna nooit.
-Spitsen gaan te vaak achter de verdediging staan, zodat ze niet / nauwelijks aan te spelen zijn.
-Het beeld schokt en de grafische kwaliteit is 10x niks. Deze mag nog een keer, want daar erger ik me echt gigantisch aan. :P

Nu nog wat positieve dingen:
-Shirtje trekken en andere vuile overtredingen zijn lache.
-indirecte vrijetrappen waarbij spelers moeten inkomen gaat wél relaxed
-corner systeem is ook zeer verbeterd.
- ehhh.... :X

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vrije trap: je moet natuurlijk eerst met shift het effect bepalen. Vervolgens gebruik je D (geen A meer, dacht ik eerst ook) en stop je hem net voor het rode en vervolgens in het groene... Het is even oefenen, maar het wil na een tijdje wel! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha lol.

je kan wel lekker veel doelpuntjes scoren, met die keepers is het prijsschieten.
maar je kan niet alles hebben he. ;)

tip, pes3 is ietsie pietsie leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Ik vind die trucjes maar verdomde moeilijk :(

Of ligt het weer eens aan mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Heeft iemand een idee hoe je passeerbewegingen maakt? Ik kan alleen maar en suffe schijnbeweging maken, waar een halfblinde MVV-verdediger nog niet intrapt.

Op semi-pro is het trouwens echt prijsschieten - ik heb nu twee wedstrijden gespeeld en de eerste met 9-3, en de tweede met 8-1 gewonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook telkens van die irritante lockups :( Het beeld blijft gewoon een paar seconden hangen en het geluid ook. Daarna valt het allemaal gewoon weg..... net als in de demo dus.

EASports doet er verstandig aan om héél snel met een patch te komen, want dit is 100x niks zo.
Als ze er dan ook even instoppen dat je een sliding kunt maken als de bal uit dreigt te gaan dan zou dat ook wel leuk zijn :)

btw, het vrije trappen gedeelte heb ik nu onder de knie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Mas- schreef op 04 november 2003 @ 18:58:
Heeft iemand een idee hoe je passeerbewegingen maakt? Ik kan alleen maar en suffe schijnbeweging maken, waar een halfblinde MVV-verdediger nog niet intrapt.

Op semi-pro is het trouwens echt prijsschieten - ik heb nu twee wedstrijden gespeeld en de eerste met 9-3, en de tweede met 8-1 gewonnen...
Op prof heb ik het zelf al wat moeilijker, maar passeren lukt haast niet omdat ik ook die trucjes nog niet onder de knie heb :(

Heeft iemand dit al onder de knie, en wil het hier ff uitleggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

hoe speel je ******* iemand normaal uit?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 11:11
Waar kan je die kutknoppen veranderen :/?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Brik schreef op 04 november 2003 @ 19:57:
Waar kan je die kutknoppen veranderen :/?
Ik vrees dat dat niet kan, ik heb het in ieder geval nog niet kunnen vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 11:11
Kan iemand dan precies uitleggen want de knoppen zijn :X? ik weet alleen a s en d en de pijltjes toetsen maar waar die andere nou precies allemaal voor zijn (en welke) en hoe doe je dat gedoe met die andere spelers controlen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Brik schreef op 04 november 2003 @ 22:34:
Kan iemand dan precies uitleggen want de knoppen zijn :X? ik weet alleen a s en d en de pijltjes toetsen maar waar die andere nou precies allemaal voor zijn (en welke) en hoe doe je dat gedoe met die andere spelers controlen dan?
Staat perfect in de manual hoor :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk is het zover (voor mij in iedergeval) er mag weer ge fifa'd worden !!!!
kan niet wachten morgen in mijn bezit
speel de game al vanaf geloof ik 1994 bestond nog uit 2 arj diskettes, van af toen verslaafd
heeft iemand de eerste fifa nog ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

De teleurstelling toen men er achter kwam dat een aantal gewenste features niet in FIFA 2004 zouden zitten was groot. Gelukkig werkt EA aan goede ondersteuning van het spel en zal spoedig een patch uitkomen die iedereen alleen maar kan toe juichen. Dit blijkt allemaal als je deze topic van de Nederlandse Community Forum doorneemt. Hieronder vind je ook een vertaling van die lijst.
Features (Vertaling bron)
- Toegevoegd Multiplayer (Direct IP en Local Area Network)
- Toegevoegd Besturings Instellingen in Opties
- Toegevoegd Detail Level in Advanced Settings
- Toegevoegd Herhaling Opslaan
- Opgelost verlies van muis-controler in Practice Pause Menu
- Opgelost EASO localization in de Braziliaanse Portuguese versie

Aantekeningen:
- Direct IP Ondersteuning voors 2 PC's, 4 gebruikers per PC
- LAN ondersteuning voor tot aan 4 PC's, 2 gebruikers maximaal per PC
- Om de besturing aantepassen in het Besturing Instellingen scherm, klik met de muis op de knoppen/toetsen die je wilt aanpassen.
- Gebruik Detail Level optie om de presentatie van het spel te optimaliseren. Een laag niveau zal de snelheid verbeteren, een hoog niveau zal de grafische kwaliteit verhogen.
- Opgeslagen herhalingen kunnen worden geladen in Opslaan/Laden scherm
Dit komt van de Fifa Benelux website. Laten we hopen dat ze opschieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 17:54:
[...]

Hoe heb je dat gefixt dan? Want ik wordt er nog steeds uitgekickt als ik m opstart of n wedstrijd heb gespeeld....
Gewoon, de bestanden van germany in de map Fifa 2004/cmn/fe/ gekopieerd naar een andere map en dan die engelse ook en die duitse officiele verwijderd en de engelse geranamed naar de Duitse!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Is het met deze fifa nou weer mogelijk om schoten met effect te lanceren (like good old fifa2002)??

En is het iemand ondertussen gelukt om iemand te passeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 22:45:
heeft iemand de eerste fifa nog ????
Die was geniaal. Heb ik toen via kennissen vanuit engeland laten sturen omdat het in nederland later uitkwam. Drie floppies waren het overigens. Ik denk dat ik het nog ergens heb liggen. Kan me niet herinneren dat het gesneuveld is in de laatste grote schoonmaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Laatst online: 23:04
Hoe zet ik het geluid op basic?

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
was is "basic" geluid?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-04 15:43
Het geluid piept en kraakt en krijst als een schorre dakduif! Wat een ramp....
Hoe fix ik dit? Heb nieuwste drivers voor me geluidskaart gedownload, maar heeft nix geholpen.
Want als dit zo blijft is voor mij de pret er al erg snel af........

Too many freaks, not enough circuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Laatst online: 23:04
Zonder EAX ed...

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stelletje noobs en zeikerds

op fsa 4 keer ziet het er prima uit
spelen met een keyboard sucks anyways
ik heb geen problemen met dit spel alle ballen komen aan met of the ball maak ik schitterende openingen freekicks are to simple
en met een game als de trustmaster firestormdual analog 2 pro zijn ook de tricks een koud kunsje

weet niet wat er mis is met jullie pc of met jullie gameplay
maar ik heb er geen last van :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PietPrecies schreef op 05 november 2003 @ 09:57:
Het geluid piept en kraakt en krijst als een schorre dakduif! Wat een ramp....
Hoe fix ik dit? Heb nieuwste drivers voor me geluidskaart gedownload, maar heeft nix geholpen.
Want als dit zo blijft is voor mij de pret er al erg snel af........
Dit heb ik opgelost door de hardware acceleratie van mijn (5.1) geluidskaart terug te schroeven in het diagnostische programmaatje van direct x 9. (dxdiag dus).
Wel ff lezen he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 10:56:

ik heb geen problemen met dit spel alle ballen komen aan met of the ball maak ik schitterende openingen freekicks are to simple
en met een game als de trustmaster firestormdual analog 2 pro zijn ook de tricks een koud kunsje

Dan ben ik wel benieuwd met welke knoppen je de vrije trappen en de tricks doet. Ik heb dezelfde gamepad, en ik krijg het niet best voor elkaar. Spel zelf draait trouwens wel perfect. Wel klotenmenu's idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

max resolutie van 1024x768x16?
Nergerns andere grafische zaken instellen? geen detail?
Tjeez het ziet er erg knullig uit, gelukkig heb ik uitgevonden hoe je kan rennen...maarja rennen? de tegenstander is zo bij je.
Nee doe mij maar PES of WE:FE, wat een misser.
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb het spel nu ook maar heb een probleem met het geluid, sterker nog ik heb helemaal geen geluid.

Toen ik vorige week de demo speelde had ik helemaal geen geluid. Toen had ik zoiets van.. nahja boeie.. wacht wel op de full version die komt toch binnenkort.

Nu heb ik het voledige spel en wederom HELEMAAL GEEN geluid. In alle andere spellen nooit problemen, alleen FIFA geen geluid.. wat ik ook probeer.

Mijn geluidskaart is een Terratec 512i.

Iemand suggesties?

[additional]

Ook al geprobeerd de laatste DirectX (9) te installen, ook dit heeft niet geholpen :(

[/additional]

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 12:58:
[...]

Voor mensen met grafische problemen. Ik had zelf de laatste WHQL detonators geinstalleerd staan en had ook dezelfde problemen. Ik ben terug gegaan naar de 45.23 det's en nu kan ik wel gewoon op een fatsoenlijke reso met alle details spelen. Beetje jammer dat je zoveel concessies moet doen om een spel aan de gang te krijgen.

Bovendien vind ik de controls echt irritant traag werken en de menus zijn sinds Fifa 98 ook al crap.... Ik heb vanaf 1996 ieder jaar braaf de fifa game gekocht, maar nu wacht ik toch even af denk ik.... :(
hier opgelost met een no-cd crack en door Statbar af te sluiten voordat ik ga gamen :)
werkt perfect, met of zonder cd
dus denk dat het aan Statbar lag ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Weet iemand welke Kitraptor ik kan gebruiken om shirtjes in fifa04 te krijgen? (en waar ik dat rotte ding vind :{ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash

oeh, jij bent de man :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57
kheb de full version in mijn bezit..

vraagje: Waarom lopen je medespelers niet op de bal in als je hem paast ? Soms is dat beter omdat de tegenspeler er anders tussen springt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth

Ik geloof dat je beter zo'n reply niet kan geven, dit gaat echt nergens over |:(
Beetje iedereen afzijken als "noobs" :X

Je kan tenminste iets onderbouwen, waarom het zo simpel is, of bijv het uitleggen :)

[ Voor 8% gewijzigd door NoReseth op 05-11-2003 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Of iig leestekens gebruiken, die dingen heten niet voor niets zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
418O2 schreef op 05 november 2003 @ 17:06:
kheb de full version in mijn bezit..

vraagje: Waarom lopen je medespelers niet op de bal in als je hem paast ? Soms is dat beter omdat de tegenspeler er anders tussen springt..
tsja, das aan EA te wijten |:(
één van de eerste dingen die je leert bij het voetbal is dat je naar de bal toe moet komen :{

ofwel: lekker bezig die gasten bij EA :+

[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 05-11-2003 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme
  • Laatst online: 29-07 15:47

nzyme

terror

Is it just me of ontbreken er een HOOP opties |:( zoals de gamespeed, welke ik altijd op fast had, want ik val nu echt in slaap zo langzaam :o

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 21:57
Crash-Override schreef op 05 november 2003 @ 17:45:
[...]

tsja, das aan EA te wijten |:(
één van de eerste dingen die je leert bij het voetbal is dat je naar de bal toe moet komen :{

ofwel: lekker bezig die gasten bij EA :+
Ja, leer je bij de F-jes !

Ennuh.. Je paast heel vaak naar iemand anders dan je intensie was (heb ik dan).. En soms als je verdedigt switcht de AI van speler zonder dat je dat wil en zonder dat het handig is..
Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste