[PC] Painkiller - Old School Shooting

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 2.809 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxow schreef op 07 april 2004 @ 20:35:
[...]

Waar haal jij die wijsheid vandaan?
Als ik dat hier mededeel , heb ik een probleem.
Maar hij is er , geloof me. 3 CD's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 09:20
3 CD's alweer ? Waar is de tijd dat een lekker spelletje gewoon op één simpel CD'je paste ?
Van mij mag hier best een DVD voor uitkomen, dat gesleur met al die CD's is niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:13

Maxow

Hidden Sound System

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 20:49:
[...]

Als ik dat hier mededeel , heb ik een probleem.
Maar hij is er , geloof me. 3 CD's :)
Ik zie nog niks op nforce staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
nu wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Cool, tijd om een downloadje aan te zetten :D
Af en toe is het gewoon heerlijk om je gewoon lekker af te reageren op lomp veel monsters :D

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:43

R-B

Blokkert

En hij is te download, zie hem voor me nu _/-\o_

Nu ontopic:
ben benieuwd hoeveel levels erzijn, Niet zo weinig als Max Payne 2 shit..

Ben erg benieuwd >:)

[ Voor 4% gewijzigd door R-B op 08-04-2004 16:45 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Ik heb de 2 demo's geprobeerd, en vind het een van de betere games ... echt fantasthisch ;)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
R-B schreef op 08 april 2004 @ 16:45:
En hij is te download, zie hem voor me nu _/-\o_

Nu ontopic:
ben benieuwd hoeveel levels erzijn, Niet zo weinig als Max Payne 2 shit..

Geweldige post :o
Dan zal ik ook maar zeggen dat ik hem ga downloaden zodra ik thuis ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

R-B schreef op 08 april 2004 @ 16:45:
ben benieuwd hoeveel levels er zijn, Niet zo weinig als Max Payne 2 shit..
The game boasts 24 incredibly detailed single-player levels and 7 intense multiplayer maps.
O-)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Ik vind em niet veel specialer dan de demo's.
De 1e demo maakte eigenlijk ook niet echt indruk op mij, en ik vind Painkiller net teveel op Serious Sam lijken. Painkiller is wel beter als Will Rock, maar ik vind het toch maar een matig spel in z'n geheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Euh, niet veel specialer dan de demo's?

Heb je liever dat je een demo van een spel speelt, en als je de Full gekocht heb, dat het ineens een heel ander (of specialer) spel is?

:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
Ik vind die end-bosses wel OK. krijg je echt zo'n doom gevoel van. Lekker mindless raggen :)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

hm dat ziet er wel erg aantrekkelijk uit... Denk dat ik die maar eens ga downloaden (de demo) :)

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

KaMiKaZe schreef op 08 april 2004 @ 17:40:
Ik vind die end-bosses wel OK. krijg je echt zo'n doom gevoel van. Lekker mindless raggen :)
Das de bedoeling ook.

Wat ik het mooie vind aan painkiller is de sfeer. Daardoor speelt het ook heerlijk. En voor een "klassieke" shoot em up speelt het echt gaaf! Ik krijg niet het gevoel van: nu word het verveelnd ofzo.

Ik denk dat Painkiller het vooral gaat trekken van de sfeer. De Combinatie beeld/geluid is subliem en de wapens zijn vet :) . De heavy-footstep souds zijn heerlijk en geven een "Swartzenegger-Terminator-2" gevoel bij mij. Grafisch is het wel zeer gelikt vooral de body-parts. >:)

Als toeschouwer zou het er vast saai eruitzien met niet veel variatie. Ik denk toch dat dit een Game is die gespeeld(ervaren) moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ongelofelijk saai, loop - beest - pang - loop 40 beesten - 40 x pang.

Het wordt na een paar minuten gewoon erg vervelend.

Grafisch is het wel ok en het geluid is ook best goed.

De echte oude shoot 'em ups waren naar mijn inzicht een stuk beter, of ik ben te verwend geraakt, maja, ik vind t niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Dat heb ik nou ook met die 1ste demo het gevoel van wat is dit ENORM SAAI!! Nah het spel is niets voor mij veels te eentonig...

Leuk voor mensen die van langdradige knallen houden en geen puzzels willen oplossen of tactics willen uitvoeren...

Ik vind het grafisch mooi maar bijna elk spel is in dit tijdperk mooi behalve Soldner dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je dit spel coop spelen in multiplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
heb net ff de demo gespeelt, en ik vind nou niet echt een goed spel

grafisch is het opzich wel goed, alleen vind ik het wel erg saai, serious sam heb ik ook gespeelt en ookal zit er niet zoveel verschil in vind ik serious sam toch echt een heel stuk beter

het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar dit spel mist gewoon de "feeling"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Heb ook net ff de 2e SP demo gespeeld.

Vinnut grafisch wel ok/goed. Het loopt op mijn p4 3000 en 9800pro met alle settings op zijn hoogst als een zonnetje.

Qua gameplay vind ik het mindless knallen wel prima maar te boring om er EUR 50 voor neer te leggen. Dat spijt me want ik zie er toch wel aan af dat de makers er veel energie in gestopt hebben.

De lat ligt op dit moment met games als Farcry wel erg hoog....maar goed voor mij blijft het bij de demo.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jos707 schreef op 07 april 2004 @ 23:31:
3 CD's alweer ? Waar is de tijd dat een lekker spelletje gewoon op één simpel CD'je paste ?
Van mij mag hier best een DVD voor uitkomen, dat gesleur met al die CD's is niks.
Wat ook gewoon een optie is om al je legale cd's te rippen en dan die iso's op 1dvd te zetten. Zo pasten er bij mij wel 2 spellen ala 7cd op 1 dvdtje.
Kun je de originele weg gooien. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent17
  • Laatst online: 10-09 09:24
Ik heb een probleem dat ik helemaal in het begin als je voor het eerst kan bewegen dat ik dus niet kan bewegen. Ik kan alleen met de muis in de rondte maar lopen gaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
shaidar schreef op 08 april 2004 @ 17:38:
Euh, niet veel specialer dan de demo's?

Heb je liever dat je een demo van een spel speelt, en als je de Full gekocht heb, dat het ineens een heel ander (of specialer) spel is?

:Z
Een demo is nooit representatief voor de full versie. Er wordt altijd wel iets verandert en aangepast. Zo vond ik bijvoorbeeld dat de 'feeling' wel wat bijgeschaafd mocht worden, en ook de wapens vind ik niet om te zeggen 'wow!'.
Snap je nu wat ik bedoel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vindt het helemaal niks dit, het verveelt veel te snel en grafisch is het ok maar niet bijzonder.

Nee deze is meteen verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 16:23

Jumpiefox

Hoi ?

Omg wat een pracht spel imo, de sfeer is gewoon subliem het ziet er cool uit echt gewoon mijn ding :P je schrikt je soms rot en dan zie je dat je opeens bent omsingeld door 20 van die monsters :D dit is gewoon een doom3 man..knallen knallen knallen knallen met een beetje verhaal.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 10-09 04:00
Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 09:56:
ik vindt het helemaal niks dit, het verveelt veel te snel en grafisch is het ok maar niet bijzonder.

Nee deze is meteen verwijderd
Tegenwoordig is er grafisch gezien weinig bijzonders.
Want het bijzondere hebben we net gehad - Far Cry dus.

Straks komt HL2 en STALKER, maar dat zal tegenover Far Cry ook weinig bijzonder zijn.

Maar dat neemt niet weg dat Painkiller er strak uit ziet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Crash-Override schreef op 09 april 2004 @ 09:04:
[...]

Een demo is nooit representatief voor de full versie. Er wordt altijd wel iets verandert en aangepast. Zo vond ik bijvoorbeeld dat de 'feeling' wel wat bijgeschaafd mocht worden, en ook de wapens vind ik niet om te zeggen 'wow!'.
Snap je nu wat ik bedoel? ;)
Een goeie voorbeel hiervan is FarCry.
De Demo vond ik echt Poep... Te vaag, geen verhaal en het speelde niet lekker.
Maar na de Full versie gespeeld te hebben zat ik er toch snel in >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 10-09 20:41
net ff full version uigeprobeerd
gelukkig zijn de levels anders en begin je dus niet in het level dat je al gespeeld hebt in de demo. Tenminste niet de demo die ik heb gespeeld. Level 1 is nu een kerkhof. Best gaaf horror sfeertje vooral omdat dit spel dolby surround ondersteunt
(ik heb geen EAX maar wel een dolby pro logic versterker aan de PC hangen)
Je krijgt aan het begin al meteen een ander wapen, een soort shotgun. De houten staken afvuur unit heb ik nog niet. Ik vond het ook wel leuk dat een bepaald monster uit mekaar spat in een stuk of 10 kraaien die dan vrolijk rond blijven vliegen
En het belangrijkste: het loopt gewoon lekker soepel op mijn PC met alles open behalve character shadows terwijl het er toch fantastisch uit ziet

oh en je kunt nu saven, voor het geval men zich zorgen maakte daarover na het spelen van de demo

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Ik ga dit weekend de multiplayer testen (klein lannetje voor Far Cry, UT2004, Splinter Cell ...)
Ik heb al eens snel alleen in 'n level rondgelopen, maar blijkbaar zitten niet alle wapens erin? 'k kon alleen die houten-staak-schieter oppikken, en de painkiller ha ik vanin het begin al...
Ook zijn de MP Mappen redelijk kaal, en klein...

Iemand anders al gestest?

[ Voor 6% gewijzigd door Shaidar op 09-04-2004 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Ik kreeg het volgende vandaag onder ogen:
Anybody who plans to buy this game: HOLD ON, DON'T DO IT YET! Wait and see!

It seems Painkiller is going to be the biggest game copy protectionb scandal in the history: the Painkiller game IS NOT working AT ALL with a DOZEN drive, including the widely used (HP, Compaq, Dell) OEM LG drives!

The current list, compiled by me - PAINKILLER DOESN'T WORK WITH THE FOLLOWING DRIVES:

# Pan International CyberDrive 240
# ASUS CD-S400
# M a t s h i t a CR-581-B
# Philips CDD2000
# LG GDR-8161B - this is in the majority drive in xwX000-family HP WS, also known as
# HL-DT-ST DVD-ROM GDR8161B
# Toshiba HL-DT-STDVD-ROM GDR-8081N (2002 sept laptop drive)
# LG HL-DT-ST DVD-RAM GMA-4020B Apr 2003 IDE (internal drive) - probably none of these LGs are working
# HL-ST-DVDRAM GSA-4081 - I bought it weeks ago, this is that 8x DVD+/-R/RW/RAM drive!
# YAMAHA CRW-F1E - the tattoo drive

and still counting!

Dreamcatcher, the publisher of Painkiller title DID NOTHING BEFORE ITS RELEASE, although they KNEW THIS PROBLEM VERY WELL, as they made a small topic on their web forum on April 5th, 48 hours before the game arrived to the stores.

It's safe to say it was a malicious move to hide the truth as long as they can, avoid hurting their sales - even they knew already they're shipping a defective game.
Ik weet niet wat er van waar is, maar beetje raar verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

ach ja, wat moeten we ermee? zo iedreeen heeft wel een brander en dvd(cd)-rom

dus als de 1 niet werkt neem je de ander

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:13

Maxow

Hidden Sound System

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 19:39:
kan je dit spel coop spelen in multiplay?
Ik ben ook wel benieuwd of ze dit er niet uiteindelijk tóch in hebben gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Maxow schreef op 09 april 2004 @ 14:08:
[...]

Ik ben ook wel benieuwd of ze dit er niet uiteindelijk tóch in hebben gestopt.
Ik heb lopen bladeren gisteren door de mp mogelijkheden, maar ik kwam geen COOP tegen. Wel wat andere namen, maar wat voor mode's dat waren weet ik zo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Die drives waarmee Painkiller niet compatibel is, komt door de copy protection die op de final versie zit. Is dus niet van de developpers van Painkiller zelf, maar van de anti-copy-protection.

En wie de fudge heeft er nu een compaq of 'n dell om te gamen, hallo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Helaas zit er geen coop in het spe (staat ook al ergens in dit topicl, had ik ook vet kicke gevonden. Maar niet dus ... wie weet komt dat in de toekomst als soort patch ofzo.

Verder vind ik het best tof spel, vernieuwende wapens, goede sfeer d.m.v muziek ..en grafisch ziet het er top uit. Kben meer speler van FPS met veel puzzel, nadenk, tactische shit enzo. Maar voor de afwisseling is dit een zeeer goed spel !! Kheb tot nu toe alleen de demo's gespeeld en die bevielen me goed. Kga m voor maat van me kopen, dus dan burn ik m ook wel ff ... Kwil m oook !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 23:59
hoe versla je de eerste eindbaas das dus bij dat vuur. ik kan schieten wat ik wil ,maar hij gaat niet dood en als je schiet met die pijlen knappen ze.

wat moet ik doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 14:57
Net ff tot de eerste eindbaas gespeeld :) best cool spel.
De wapens hier geven je ook leuke mogelijkheden om met de raggdoll zooi te klooien >:)
proberen figuren vanuit de leukste hoeken vast te spietsen enzo >:)

Viel me trouwens wel op, soms vallen ze elkaar ook aan :D had er net 1 die de ander zn kop eraf hakte :D

en idd, die eerste eindbaas, had al een flauw vermoeden dat je hem in het vuur moet gooien maar hoe?
telkens als ik naar de trap spring loopt ie weer om :(

[ Voor 21% gewijzigd door LordMithril op 09-04-2004 17:24 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 09 april 2004 @ 17:23:
Net ff tot de eerste eindbaas gespeeld :) best cool spel.
De wapens hier geven je ook leuke mogelijkheden om met de raggdoll zooi te klooien >:)
proberen figuren vanuit de leukste hoeken vast te spietsen enzo >:)

Viel me trouwens wel op, soms vallen ze elkaar ook aan :D had er net 1 die de ander zn kop eraf hakte :D

en idd, die eerste eindbaas, had al een flauw vermoeden dat je hem in het vuur moet gooien maar hoe?
telkens als ik naar de trap spring loopt ie weer om :(
bovenin zitten wat planken, die moet je eraf knallen. Dan schijnt er licht doorheen etc :P

eindbaas van 3e chapter is kut, 1 of ander moerasmonster die maar niet dood wil :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent17
  • Laatst online: 10-09 09:24
TheJackal schreef op 09 april 2004 @ 00:11:
Ik heb een probleem dat ik helemaal in het begin als je voor het eerst kan bewegen dat ik dus niet kan bewegen. Ik kan alleen met de muis in de rondte maar lopen gaat niet.
Weet iemand hier wat vanaf??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dat ook. Na het spel weer een keer opnieuw opstarten was het weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 17:50:
[...]
eindbaas van 3e chapter is kut, 1 of ander moerasmonster die maar niet dood wil :(
idd
irri monster ;)
je moet die gasbellen kapotschieten als hij er in de buurt is
als hij 3kwart health is moet je alle bellen kapotschieten en dan de bellen die rondvliegen bij het monster kapotschieten.
daarna weet ik niet wat er verder moet gebeuren want dan ben ik meestal al dood :D

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knightofn1 schreef op 09 april 2004 @ 19:30:
[...]

idd
irri monster ;)
je moet die gasbellen kapotschieten als hij er in de buurt is
als hij 3kwart health is moet je alle bellen kapotschieten en dan de bellen die rondvliegen bij het monster kapotschieten.
daarna weet ik niet wat er verder moet gebeuren want dan ben ik meestal al dood :D
zover was ik ook :P
3kwart en dan ga ik dood :(

net ff online geprobeerd;

netcode sukt, de movement is online echt helemaal fucked. Alles reageert traag, je hebt het gevoel alsof je door modder loopt.
RL/chaingun is veeeeeel te sterk.
Stakegun is veeeel te sterk.

De stakegun is gewoon instagib, als ie raak gaat is die persoon dood. 200 damage.
RL/chaingun, mja, dat spreekt voor zich :/

de andere wapens zijn echt totaal nutteloos online :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 18:12:
Ik had dat ook. Na het spel weer een keer opnieuw opstarten was het weg.
bedankt ga meteen proberen, heb het probleem ook

omfg het spel is eng man :D

[ Voor 7% gewijzigd door R-B op 10-04-2004 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

owkee moerasmonster is te doden als volgt:
eerst 1/4 van het monster health wegknallen door de bellen bij zijn voeten kapot te schieten.
daarna zullen er overal bellen onstaan die je kapotschiet en blijven branden en bellen uitkomen. schiet een bel kapot die bij het monster in de buurt komt.
daarna zal hij normaal te raken zijn (je ziet hem zilverkleurig worden en hij is dan niet meer troebel) en kan je het monster afmaken.
herhaal wanneer het monster de vuren heeft gedoofd.
zo heb ik het monster in ieder geval binnen 4 minuten gedood.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
Dit spel nu 2 uurtjes gespeeld, en ik moet zeggen dat ik erg positief over ben. Had ik niet verwacht. spel loopt ook fijn, en je kan echt heerlijk aimen. En nog wel het grootste plus punt vind ik, tot zover geen ingewikkelde doolhofjes en lange loopstukken. Nee gewoon springen, schieten, rennen en verder naar volgende level. ben nu in level 2 chapter 2 en het spel is gewoon nu al niet makkelijk meer, dat vind ik ook al erg fijn. En de sfeer met de daar bij horende muziek en effecten, echt heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Pff hoe krijg je die idioot grote dwaas dood die over 't kerkhof loopt te stampen? Gewoon uitzingen en z'n skeletten vriendjes afbappen, of is er en truuck voor?

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bstard schreef op 10 april 2004 @ 18:34:
Pff hoe krijg je die idioot grote dwaas dood die over 't kerkhof loopt te stampen? Gewoon uitzingen en z'n skeletten vriendjes afbappen, of is er en truuck voor?
Bovenaan in het midden , zie je een rode circel. Die word minder naarmate je op die grote baas schiet.
Gewoon doorraggen dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08 23:20
Ik heb het spel besteld bij play.com en daar kost ie 18 pond (zeg €25) kon hem in de NL nergens vinden voor deze prijs (bij lange na niet zelfs)

Dus voor degene die hem willen kopen een aanrader denk ik, als het aan mij lag kocht niemand meer een spel in NL (uitzonderingen daargelaten)

oh ja, Hier de directe link naar play.com.

[ Voor 22% gewijzigd door Enthroned op 10-04-2004 19:11 ]

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft het spel maar 4 levels? Want anders is het spel wel anders heel kort , want ik ben al bij laatste fase van level 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Nu online
24 als de claims van de makers waar zijn.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 20:24:
Heeft het spel maar 4 levels? Want anders is het spel wel anders heel kort , want ik ben al bij laatste fase van level 3.
Bij "sign the pact" heb je 5 romeinse cijfers [I tot V].
Per cijfer heb je 5 levels, dus in princiepe heb je dus 25 levels, maar volgens de makers zijn het er 24, dus de laatste word denk ik niet gebruikt :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een pracht spel! Lekker oliedom springen en schieten. Bij serious sam waren het voor mij net iets te veel monsters om het relaxt te spelen, maar bij painkiller zijn het net genoeg monsters. Hij is overigens wel wat makkelijk op medium, maar ik heb gelezen dat als je nightmare mode hebt uitgespeelt dat er dan nog een nieuwe mode bij komt :P

In ieder geval is dit een spel met een lange speelbaarheid, je kan er zo inspringen een 100 tal monsters killen en weer stoppen. Net doom 1, je hebt helemaal geen multiplayer nodig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Laatst online: 09-09 23:59
krijg nu ineens een script error als dat monster een vuurbal schiet.

heb et over de eindbaas waar bij je op die belletjes moet schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

laatste gast van chapter 3.

niks helpt?

Op zijn voeten 1000x knallen?
op zijn hoofd 1000x knallen?

Ik zie niks van gasbellen?

Hellup? 8)7

lama gelukt 8)

[ Voor 9% gewijzigd door R-B op 11-04-2004 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat er snel een addon of zo uitkomt waarmee je dit spel coop kan spelen.
Dat vond ik zo vet in serious sam, ik heb serious sam first en secund encounter allebei al 3x uitgespeeld of zo op lan party's, echt super wreed om met een man of 6 - 7 je helemaal lens te knallen op alles wat maar beweegd. :P

Ik vind het wel jammer dat je iets minder knalvoer hebt in dit spel, verder speelt ie wel lekker, lekker zonder na te denken knallen. })
Dit spel is iig stukken beter dan will rock, wat een slap aftreksel was dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 18:44:
Hoop dat er snel een addon of zo uitkomt waarmee je dit spel coop kan spelen.
Dat vond ik zo vet in serious sam, ik heb serious sam first en secund encounter allebei al 3x uitgespeeld of zo op lan party's, echt super wreed om met een man of 6 - 7 je helemaal lens te knallen op alles wat maar beweegd. :P

Ik vind het wel jammer dat je iets minder knalvoer hebt in dit spel, verder speelt ie wel lekker, lekker zonder na te denken knallen. })
Dit spel is iig stukken beter dan will rock, wat een slap aftreksel was dat zeg.
Komt vast wel. Misschien niet door de makers van het spel zelf, maar wel door een mod community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Nu online
Wat ik een beetje mis hier zijn de screens. Mensen die hem al hebben, post eens wat :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 12:50

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Oke, ik heb het gehad.....

heb nu een paar uurtjes Singleplayer achter de rug. Maar echt....zelfs voor mijn fantasie gaat dit te ver :S :D Zombie's die in tanks gaan rijden?! :? En dan kom je ook nog eens een ufo tegen....nee hou het dan allemaal in zombie-style zou ik zeggen...zucht...beetje jammer
Het spel bug-d ook af en toe (ik werd door een gesloten deur heen geschoten...zat dus vervolgens vast en moest mijzelf afmaken.
Spel ziet er gelukkig wel redelijk uit, op veel plaatsen zag ik wel wat cheap-ass textures e.d. maar het liep daardoor wel soepel.
Het enige echt positieve aan het spel?...die bass die door je speakers knalt als je in demon-mode schiet!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

hoe moet het eindmonster dood die op kerkhof rondhuppelt met al zijn teletubbies?

doorragge op monste rhelpt niet, ik ga dood 8)7

help? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doorraggen zou moeten helpen :)
Probeer eens in het midden te blijven , waar die ruine is zeg maar.
Ik geloof dat die baas daar niet kan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

R-B schreef op 12 april 2004 @ 12:02:
hoe moet het eindmonster dood die op kerkhof rondhuppelt met al zijn teletubbies?

doorragge op monste rhelpt niet, ik ga dood 8)7

help? :X
Gewoon doorknallen. Hoelang je nog moet kun je bovenin het scherm zien (midden, rode balk ;) )

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/R82VN8B7829I/picserver.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/Q8CY63EB32SP/picserver.jpeg

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Lol, die screenies doen me denken aan Tony Hawk Pro Skater 4 :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

9 monniken vreedzaam aan het praten :)
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/ERNMR1609G8Z

8 monniken worden boos
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/HA57K6TY092F

monnikeslachtveld
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/W4C3IMX77929

nog 4 te gaan
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/EDU96L4ULH3S

not maar 2
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/IHS1038AFF36

en die griezel daar is met 1 shotgun shot neer te halen :9
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/8AA1V6E456KQ

Mmm, ik heb hem net uitgespeeld. Het einde valt wat tegen,
maar het eind level is wel erg mooi om door heen te lopen.
Maar ik zal niks verklappen >:)

Overigens is het alternatieve einde (zie bestand "outro.bik")
een stuk mooier. Maar hoe je die krijgt terwijl je speelt weet ik niet.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Zo uitgespeeld :)
het eind level is inderdaad erg mooi.. damn...
2 levels zijn bij mij nog closed omdat die pas open gaan bij een andere moeilijkheidsgraat..
de tarot kaarten maar 1x echt nodig gehad.. (endurance en slow (ofzo.. alles 4x zo langzaam))

[ Voor 60% gewijzigd door LordMithril op 12-04-2004 15:48 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

aftermath schreef op 12 april 2004 @ 12:58:
[...]

Gewoon doorknallen. Hoelang je nog moet kun je bovenin het scherm zien (midden, rode balk ;) )
zal straks proberen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:31

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
R-B schreef op 11 april 2004 @ 16:31:
laatste gast van chapter 3.

niks helpt?

Op zijn voeten 1000x knallen?
op zijn hoofd 1000x knallen?

Ik zie niks van gasbellen?

Hellup? 8)7

lama gelukt 8)
Hoe is het jou nu gelukt dan ik zit ook vast op hetzelfde stuk :'(

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
met dit kan je de bik files afspelen :) als je geen zin meer hebt om te spelen zeg maar, en wel wilt weten hoe het afloopt

http://www.radgametools.com/bnkdown.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 14:52:
[afbeelding]

8 monniken worden boos
[afbeelding]

monnikeslachtveld
[afbeelding]

nog 4 te gaan
[afbeelding]

not maar 2
[afbeelding]

[afbeelding]

Ik gok dat je die video krijgt als je het spel op de hoogste moeilijkheidsgraad uitspeelt :) (de graad die je in het begin nog niet kan kiezen).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

tweakduke schreef op 12 april 2004 @ 18:48:
[...]

Hoe is het jou nu gelukt dan ik zit ook vast op hetzelfde stuk :'(
Boven in plafon zit een houten ding ofzo, schiet je ff neer.
Als hout beetje goed valt heb je mazzel

je gaat naar punt waar het hout ligt. je ziet dan een platootje erachter/onder met een trappetje

je zorgt dat het monster op de plek staat waar jij staat. Dan komt er iets uit gat vallen.

Dus jij moet op dat andere ding zien te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 00:31

tweakduke

Tis gelukt :*)

Zit nu in level 2 (chapter2) of hoe dat ook heet B)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Nu online
Kheb de demo ff gespeelt...

dit spel kickt echt ASS!!! echt vet gedaan :P ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voyage
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 20:48
Damn, dit is echt een van de beste spellen ooit uitgebracht imho! En de demo kickt ass ja ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 14:52:
[afbeelding]

8 monniken worden boos
[afbeelding]

monnikeslachtveld
[afbeelding]

nog 4 te gaan
[afbeelding]

not maar 2
[afbeelding]

[afbeelding]

Zou je ff kunnen rezisen met de volgende code:

code:
1
 [img=600]url.van.server.nl[/]

Niet iedereen heeft kabel en het verkloot de layout. Wel leuke screens btw :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

Ik heb gisteren voor het eerst het spel wat gespeeld... het is iig ontzettend sfeervol! En dat is dus al een grote pré! :)

Plus het draait perfect met alle opties op max, heerlijk... ;)

[ Voor 85% gewijzigd door Wildfire op 13-04-2004 13:10 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Laatst online: 08:30
leuk spel alleen hij hangt veel met alles op high terwijl hij nog lang niet zo slecht is :/
AMD xp 2000+
512 mb DDR333
Geforce 4 Ti4200@4600

Heb gedefragged en alles om mijn pc te optimizen en toch hangt hij gelijk met alles op high, en het lag niet aan de overclock want zonder oc. bleef hij ook constant hangen. :/

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

ik ken ook niet alles high hoor :+

ten 1e: caracter shadows, staat dat uit?
datr doet al veel namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
R-B schreef op 13 april 2004 @ 11:23:
ik ken ook niet alles high hoor :+

ten 1e: caracter shadows, staat dat uit?
datr doet al veel namelijk
Dat scheelt inderdaad super veel.

Wat me trouwens opviel, op het moment dat mn pc het ff niet aankon (groot level, open ruimte, veel monsters) ging hij niet haperen maar ging het gewoon langzamer.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 08:59
[Misschien klein spoilertje]
Ik zit een beetje vast hoe kom ik een chapter 1 level 3 (the catacombs) langs die grote zombie bij dat vuur?? Ik d8 er aan hem er in te laten vallen maar geen id hoe :+
[Misschien klein spoilertje]

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Nou alleen nog ff uitvogelen hoe ik de resolutie toch nog op 1152x864 kan krijgen, dat is namelijk m'n favo resolutie maar standaard biedt Painkiller deze optie niet.

--edit--

Aha, erg simpel. Even in de config.ini duiken, daar staat de resolutie in en die kun je gewoon aanpassen. Zojuist even getest, 1152x864 werkt gewoon >:)

[ Voor 37% gewijzigd door Wildfire op 13-04-2004 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

super engine! bij de opties alles op insane en FSAA 6x en ANI 16x en nog als een trein

game zelf: brainless maaien. leuk een half uurtje per dag meer niet.

gameplay: lekker snel en soepel. daar hou ik van(ben ook oud qw'ers en alles :D) niet dat laffe trage gekut zoals bij farcry(mooiste en ook slechste spel tot nu toe dit jaar). ook de wapens zijn snel en geen gekut met reloaden. dat is weer iets voor een tactical shooters oid :D

multiplayer weet ik niet of het leuk is. nog niet geprobeerd ik zag wel dat er quad is :DD

ik krijg een erg quake3 gevoel als ik dit speel... maar dan duisterderderder...

ps iemand nog farcry dvd kopen? :P wat een tyfusgame is dat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok maar nu moet je me toch ff uitleggen wat Painkiller precies een (nadruk op >)tactical shooter maakt?

Het melee wapen kiezen, verstand op oneindig, rondrennen met je linkermuisknop in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 13:52:
ok maar nu moet je me toch ff uitleggen wat Painkiller precies een (nadruk op >)tactical shooter maakt?

Het melee wapen kiezen, verstand op oneindig, rondrennen met je linkermuisknop in?
geen gekut met reloaden. dat is weer iets voor een tactical shooters oid
lees deze zin nog eens goed ;)
geen gekut met reloaden. dat (het reloaden) is weer iets voor een tactical shooters oid

;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha als ie grammaticaal klopte had ik hem misschien meteen gesnapt. Mijn excuses :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nederlands blijft lastig voor velen....
dat is een verwijswoord.. slaat dus terug op de zin ervoor.

geeft niks. we leggen het gewoon uit :)

ps op nightmare is het best pittig nog vooral omdat ik nog geen medkits oid ben tegen gekomen. achja maakt het weer leuk.. anders fiets je zo door die levels heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 15:15:
nederlands blijft lastig voor velen....
dat is een verwijswoord.. slaat dus terug op de zin ervoor.

geeft niks. we leggen het gewoon uit :)

ps op nightmare is het best pittig nog vooral omdat ik nog geen medkits oid ben tegen gekomen. achja maakt het weer leuk.. anders fiets je zo door die levels heen
medkits? nee maar in de demo kreeg je toch weer health bij door de spirits te verzamenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Geez, ik zit al in het begin vast. Na een paar savepoints op het kerkhof kom je bij een kerk en een legertje vijanden. Ok, vijanden afslachten, geen probleem. Maar vervolgens kan ik nergens meer heen!! :(

De pijl bovenin wijst ook geen richting meer aan. En vijanden zijn er niet meer!

Deze kerk dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.briandickens.demon.nl/got/kerk.jpg

Hoe moet ik nu verder?

BTW: Ik gebruik Painkiller als hersenloze ontspanning, vandaar een wapencheat voor veel ammo. On-line cheat ik echt niet... (voordat we daar dus weer gezeur over krijgen)

[ Voor 31% gewijzigd door Wildfire op 13-04-2004 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

hmm..moet ik wel erg in mn geheugen graven..was dat niet het level..waarbij als je om de kerk heenliep, je over een bruggetje kwam, en als je dan doorliep je een stukje vloer tegenkwam die uit houten planken bestaat..die kan je neerraggen en dan kon je het trappetje af.

Zit zelf nu vast in t level: "snowy bridge"..dat stuk met die vele trappen..alle peepz afgemaaid, maar kan nu nergens meer heen? Dacht dat die constructie in het midden een lift was oid, maar niet dus? Halvewege zit een richel met aan beide kanten een deur, maar die zijn ook dicht.
Zal nog eens rondlopen, misschien dat ik het nu wel "zie" ;)

[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 13-04-2004 17:02 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

2Dutch schreef op 13 april 2004 @ 16:52:
hmm..moet ik wel erg in mn geheugen graven..was dat niet het level..waarbij als je om de kerk heenliep, je over een bruggetje kwam, en als je dan doorliep je een stukje vloer tegenkwam die uit houten planken bestaat..die kan je neerraggen en dan kon je het trappetje af.

[..]
Achter die kerk liggen wat stenen doodskisten, meer niet. En er zweeft iets van energie in de lucht, maar wat ik daar mee moet doen? :?

Dit bedoel ik dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.briandickens.demon.nl/got/kerk2.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Wildfire op 13-04-2004 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er dwaalt vast nog ergens iets rond ofzo, dat nog dood moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja toch wat langer zoeken beste jongen ;)
Achter de kerk is een brug die naar een rode "save point" gaat.
Onder dit geval liggen een paar planken die je weg kan schieten/schoppen en onder de planken is een gang naar beneden.
Alwaar je verder kan, veel plezier ! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 17:32:
Tja toch wat langer zoeken beste jongen ;)
Achter de kerk is een brug die naar een rode "save point" gaat.
Onder dit geval liggen een paar planken die je weg kan schieten/schoppen en onder de planken is een gang naar beneden.
Alwaar je verder kan, veel plezier ! >:)
Ik heb alles nagezocht, er is gèèn brug, er zijn gèèn planken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op 13 april 2004 @ 16:17:
Geez, ik zit al in het begin vast. Na een paar savepoints op het kerkhof kom je bij een kerk en een legertje vijanden. Ok, vijanden afslachten, geen probleem. Maar vervolgens kan ik nergens meer heen!! :(
Kijk eens naar rechts als je voor het kerkje staat ;) Misschien moet je iets van het kerkje aflopen om de doorgang te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

2Dutch schreef op 13 april 2004 @ 16:52:
Zit zelf nu vast in t level: "snowy bridge"..dat stuk met die vele trappen..alle peepz afgemaaid, maar kan nu nergens meer heen? Dacht dat die constructie in het midden een lift was oid, maar niet dus? Halvewege zit een richel met aan beide kanten een deur, maar die zijn ook dicht.
Zal nog eens rondlopen, misschien dat ik het nu wel "zie" ;)
Brug, tuien, beneden ;) ;)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 17:36:
[...]

Kijk eens naar rechts als je voor het kerkje staat ;) Misschien moet je iets van het kerkje aflopen om de doorgang te zien.
Zojuist nog eens goed gekeken, maar er is echt absoluut n-i-e-t-s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Wildfire schreef op 13 april 2004 @ 17:05:
Achter die kerk liggen wat stenen doodskisten, meer niet. En er zweeft iets van energie in de lucht, maar wat ik daar mee moet doen? :?
Dit bedoel ik dus:
[afbeelding]
Dat ding is een health ding, maar aangezien je al meer dan 100 health hebt kan je die dus niet pakken..
Ws ben je ergens een monster vergeten af te knallen oid ...

Welk level is het, dan kan ik s kijken wat ik daar moest doen :)

[ Voor 7% gewijzigd door StarLite op 13-04-2004 17:41 ]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

StarLite schreef op 13 april 2004 @ 17:41:
[...]

Dat ding is een health ding, maar aangezien je al meer dan 100 health hebt kan je die dus niet pakken..
Ws ben je ergens een monster vergeten af te knallen oid ...
Aangezien je in dat gedeelte van het kerkhof bent ingesloten, zijn er maar weinig plaatsen voor een monster. Ik ben overal geweest, wel twintig keer, maar er zijn geen monsters meer.

Afijn, ik ga nu eten, check later wel ff of iemand nog iets wist over dit gedeelte van het kerkhof...

[ Voor 11% gewijzigd door Wildfire op 13-04-2004 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mitchel schreef op 13 april 2004 @ 16:16:
[...]

medkits? nee maar in de demo kreeg je toch weer health bij door de spirits te verzamenen?
demo? euh ik speel gewoon de full version hoor... demo's daar doe ik niet aan :P

hoe versla je btw dat mannetje in level 3? je kan knallen wat je wilt maar hij ST3RFT niet gvd :( Die ene bij die pit met vuur

-edit- trouwens die bunnyhop functie is echt te relaxed... eindelijk een beetje quake style snel door een level hoppen ipv dat trage lopen :D

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

StarLite schreef op 13 april 2004 @ 17:40:
[...]

Brug, tuien, beneden ;) ;)
Nou, ik startte de game nog eens, opeens krijg ik als ik naar beneden ga, de armor pak enzo bovenop die pijp wel een rood "savepoint" ding te zien..en als ik naar boven ga, zit er prompt ook zo'n ding voor die grote deur, die nu dus wel opengaat.
Lekkere bug dan zeg.. :/

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Nou, ik heb dat stukje bij die kerk in Cemetery nog eens opnieuw gedaan. Zonder resultaat trouwens, nadat alle monsters d00d zijn kan ik uren rondzwerven, maar een uitgang of savepoint is onvindbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aha Dat kerkje, die met brug en gang naar beneden is een later level, jij zit vast in het eerste deel. Ok :
Alles afslachten en dan als je het niet kan vinden dat oude doolhof truuk toepassen : Met je "rechterhand" (of je linker maakt niet uit) Langs de muren gaan lopen als je begrijpt wat ik bedoel, dan kom je er altijd.
Dus loop naar muur "rechterhand erop" en dan maar volgen, muur naar rechts : jij ook enz enz, dan kom je vanzelf alles op een level tegen en ook het vervolg.
Je hebt vast een savepoint o.i.d gemist. Je weet dat het verder gaat als de muren achter je dichtgaan.

Succes :)
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste