Ieder z'n eigen mening ik vind Painkiller gewoon superleuk om te spelen, doom3 is er nix bij en grafisch is het ook nog 'ns erg mooi.
Nieuwe demo:
www.fileplanet.com
Dit is een demo van de nieuwe expansion pack. Naat meer levels zijn er ook nieuwe grafische effecten, met pixel shaders en specular maps. Ik heb de demo gespeeld en ik moet zeggen:
1 Lekker lange demo
2 Verbluffende graphics
Ik vind het spel met deze verbeteringen er echt prachtig uit zien.
www.fileplanet.com
Dit is een demo van de nieuwe expansion pack. Naat meer levels zijn er ook nieuwe grafische effecten, met pixel shaders en specular maps. Ik heb de demo gespeeld en ik moet zeggen:
1 Lekker lange demo
2 Verbluffende graphics
Ik vind het spel met deze verbeteringen er echt prachtig uit zien.
Painkiller CPL World Tour game!
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Hell yeahSeRRveR schreef op 15 oktober 2004 @ 03:49:
Verassend maar met de lijst met verbeteringen die ze willen doorvoeren wordt het een topper denk ik
HuggyB schreef op 13 oktober 2004 @ 01:17:
Nieuwe demo:
www.fileplanet.com
Dit is een demo van de nieuwe expansion pack het originele spel, gepatched zodat er wat meer grafische effectjes in zitten.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
De nieuwe painkiller expansion pack "Battle Out Of Hell" is uit!
http://www.painkillergame.com/
Vanavond lekker schiete
http://www.painkillergame.com/
Vanavond lekker schiete

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 14:49 ]
ik heb 'm net ook "gekocht", ik kan niet wachten tot deze avond!
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Net de eerste paar levels gespeeld van de expansion. Het is nog steeds even leuk 
De nieuwe wapens die ik tot nu toe heb gezien zijn erg lekker.
Assault Rifle/Flamer
Burst fire met behoorlijk veel dmg.
Flamer, tja.. Burn MOFO
Stake Sniper/Nade launcher
Sniper rifle die 5 metalen stakes per keer afschiet (2,2,1) waarmee je beetje kan sprayen
Schiet 5 grenades af, ze stuiteren leuk
De nieuwe vijanden zijn ook erg gezellie, kinderen, clowns, pinokkio
De nieuwe wapens die ik tot nu toe heb gezien zijn erg lekker.
Assault Rifle/Flamer
Burst fire met behoorlijk veel dmg.
Flamer, tja.. Burn MOFO
Stake Sniper/Nade launcher
Sniper rifle die 5 metalen stakes per keer afschiet (2,2,1) waarmee je beetje kan sprayen
Schiet 5 grenades af, ze stuiteren leuk
De nieuwe vijanden zijn ook erg gezellie, kinderen, clowns, pinokkio

[ Voor 10% gewijzigd door LordMithril op 29-11-2004 16:39 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Ik heb het net ook gespeeld, ik ben ERG onder de indruk van Luny park.
Moet alleen ff een andere video kaart aanschaffen voor ik het echte grafische geweld aankan.
Ze raden zelfs 256mb vid kaart aan als je alles voluit zet
Moet alleen ff een andere video kaart aanschaffen voor ik het echte grafische geweld aankan.
Ze raden zelfs 256mb vid kaart aan als je alles voluit zet
Hell / 0
Vind voor muziekje bij eerste level erg stoer en erg creeepy verder is het gewoon ouderwets knallen en dat doet het imho gewoon altijd goed.
Zit er stiekem ook een coop functie ala Serious Sam in?
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
De black tarrots zijn weer lekker pittig zoals gebruikelijk
, never get hurt @ nightmare @ eerste level

301SQN
Verwijderd
Net even gespeeld, het is weer ouderwets knallen

Die levels zijn wel mooi!

Als je goed kijkt zie je iemand op de elektrische stoel zitten
Ik heb het bloom effect wel even uitgezet, want dat scheelt toch zo 20fps.
Heeft iemand overigens enig idee hoe je die grote met die dikke buik (en grote bijl) op het eerste level dood krijgt? Ik heb hem dood gekregen, maar ik weet niet hoe, heel m'n ammo was bijna op.

Die levels zijn wel mooi!

Als je goed kijkt zie je iemand op de elektrische stoel zitten

Ik heb het bloom effect wel even uitgezet, want dat scheelt toch zo 20fps.
Heeft iemand overigens enig idee hoe je die grote met die dikke buik (en grote bijl) op het eerste level dood krijgt? Ik heb hem dood gekregen, maar ik weet niet hoe, heel m'n ammo was bijna op.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 19:58 ]
Erg leuk hoor, maar:
• Het is min of meer een spoiler
• De plaatjes vern*uken de layout.
Verder denk ik dat ik maar eens met deel 1 moet gaanb beginnen. Nog steeds niet uigespeeld en het is zo'n mans spel
• De plaatjes vern*uken de layout.
code:
is wel handig 1
| [img=600,400,1]url.plaatje[/] |
Verder denk ik dat ik maar eens met deel 1 moet gaanb beginnen. Nog steeds niet uigespeeld en het is zo'n mans spel
[ Voor 29% gewijzigd door Notna op 30-11-2004 08:07 ]
Verwijderd
Ben ik blij dat ik even gewacht heb, nu doet ie het automagischNotna schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 08:06:
Erg leuk hoor, maar:
• De plaatjes vern*uken de layout.code:is wel handig
1 [img=600,400,1]url.plaatje[/]
Klopt! Vanavond weer verder en de buren wakker houden met schreeuwen doktors assistentenVerder denk ik dat ik maar eens met deel 1 moet gaanb beginnen. Nog steeds niet uigespeeld en het is zo'n mans spel

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 13:27 ]
Er zit dus kennelijk geen co op mode in best jammer. Ik hoopte op een waardige SS vervangerMaDLiVe schreef op maandag 29 november 2004 @ 19:34:
Zit er stiekem ook een coop functie ala Serious Sam in?
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Heel jammer idd, maar blijft wel een goede game verder.MaDLiVe schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:56:
[...]
Er zit dus kennelijk geen co op mode in best jammer. Ik hoopte op een waardige SS vervanger
Verwijderd
krijg hem volgende week...
zopdat ik diehard online kan gaan beginne :D:D
de demo loopt al overuren hier
zopdat ik diehard online kan gaan beginne :D:D
de demo loopt al overuren hier
Argh.. ben bij de eindbaas, maar ik kan zn geheim niet vinden (je weet wel, elke baas heeft wel iets waardoor hij kwatsbaar word) .. maar ik zie helemaal niks 
ach eerst maar ff kijken of ik de rest van de kaarten kan unlocken
ach eerst maar ff kijken of ik de rest van de kaarten kan unlocken
[ Voor 19% gewijzigd door LordMithril op 01-12-2004 20:07 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Mja ik kom niet verder bij zown spook.. heb die dikke al gehad met die bijl..
dat spook sweeft rondjes en rondjes om een altaar.. ligt een flame trower op en dat ist.. ..:(
dat spook sweeft rondjes en rondjes om een altaar.. ligt een flame trower op en dat ist.. ..:(
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:22:
Mja ik kom niet verder bij zown spook.. heb die dikke al gehad met die bijl..
spoiler:
Je moet haar? met de flame thrower in de fik zetten
geloof alt fire is dat.
geloof alt fire is dat.
[ Voor 4% gewijzigd door Hellhound op 01-12-2004 22:41 ]
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Verwijderd
Dankje
grr nu ben ik van dat Looney ding af krijg ik die sniper en dan iets verder bij het 2e laad punt ploft hij naar winblows 

Heb hier hetzelfde, mooi wit scherm en een fatale uitzondering en vriendelijk weer terug naar windows met een bericht of ik een rapport wil verzenden....Geloof dat iedereen hier last van heeft. Vriend van me met een hele andere pc config heeft het ook. Misschien komt er nog een fix voor?
Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt
Verwijderd
1 nadeel.. ze gaan PK gebruiken en niet BooH :xSeRRveR schreef op vrijdag 15 oktober 2004 @ 03:49:
Verwijderd
Nu zit ik op level "underworld", dat ziet er alleemaal heel leuk uit met leuke cowboys. Maar "leningrad" level is helemaal mooi, in het begin lijkt het verschrikkelijk moeilijk omdat je probeert voorzichtig aan te doen, maar als je helemaal los gaat en de shotgun pakt en bunny jumped in de ronde rent en schiet dan is het level goed te doen. Wel leuk, weer echt het quake2 gevoel van shotgun onder mannetje en mannetje vliegt met 1 shot helemaal opgedeelt in vleesklompen de lucht in.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 00:08 ]
Voordeel, BooH mp is net iets anders qua gameplay. Plus daar zijn de wapens _WEER_ anders.Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 20:01:
[...]
1 nadeel.. ze gaan PK gebruiken en niet BooH :x
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Ik heb die eindbaas van chapter 4 verslagen, maar ik kom no way terech in chapter 5? Ik kan niet een level kiezen uit het laatste hoofdstuk? Hoe kan dat?
Hoe kill je die vervelende baas op het einde van dat colloseum level?
Die houten palen staan in de fik. Blaas alle vuurtjes uit door de stapeltjes brandhout te schieten. Dan pas kan je schade toerichten bij de baas.shaidar schreef op maandag 27 december 2004 @ 16:05:
Hoe kill je die vervelende baas op het einde van dat colloseum level?
mmmm iemand enig idee hoe ik dat monster in het level Shadowland kan killen?
- NAC Breda -
Ritchie schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 20:41:
mmmm iemand enig idee hoe ik dat monster in het level Shadowland kan killen?
spoiler:
Op die rondjes staan. Als je er lang genoeg op staat verschijnt er een Stone Golem die Dat figuur ff knockout slaat en dan kan jij em dmgen.
Tip, gebruik op dat moment je kaarten (meer dmg, sneller schieten, 4x slomo werkt lekker)
Tip, gebruik op dat moment je kaarten (meer dmg, sneller schieten, 4x slomo werkt lekker)
Bier, Whiskey en Metal!!
nou.. op het moment dat ik op zo'n rondje ga staan, en ik ga ervanaf, dan zie ik wel allerlei bliksem enzo rond dat monster. Ik blijf maar knallen en er gebeurt niks..
- NAC Breda -
Je moet in zo'n cirkel geraakt worden. Als je jezelf zo opofferd komen die reuzen pas... werkt niet helemaal jofel vind ik.
Je moet ook zorgen dat alastor die "figuur" niet vermorzeld... Maw, door zijn aandacht te trekken en op hem te schieten
Iedereen al BOH aan het spelen??? ik mis echt een coop. mode. Weet iemand of hier nog een patch oid voor gaat komen?
Nee, BOOH was leuk, maar ik heb het niet uitgespeeld ... Normaal maak ik wel tijd voor een spel als het echt leuk is, maar BOOH is net niet leuk genoeg denk ik ...
BOOH had zijn momenten... het pretpark level bevoorbeeld
ook leningrad kon me wel bekoren.. maar neit alles was even goed helaas...
Ik zit nu vast in deze ruimte in het level Old monastary:

Ik heb iedereen uitgemoord maar deze deur gaat niet open:

Op de plaatsen van de pijlen heb ik pentagrams opgepakt:

Ik heb gezocht met google en ook in dit topic maar ik heb nix nuttigs gevonden.
Kan iemand me plies helpen

Ik heb iedereen uitgemoord maar deze deur gaat niet open:

Op de plaatsen van de pijlen heb ik pentagrams opgepakt:

Ik heb gezocht met google en ook in dit topic maar ik heb nix nuttigs gevonden.
Kan iemand me plies helpen

Ehm ja, dat is een bug. Als je bij die deur kan komen, moet je alle monsters afmaken in de grote daarnaast om die deur te openen. Helaas gaat die deur niet altijd open.... dit heb ik ook een keer gehad. Het is echter wel mogelijk om over die deur heen te springen, via de trap ernaast. Een rotklus, maar ik was echt niet van plan om dat level opnieuw te doen. Een beetje wurmen en op de springknop rammen (subtiel heh) en je piept na een tijdje wel door de opening boven de deur. Het is mij gelukt, dus ik zou zeggen probeer het.
Haha gelukt! Alleen nu die eindbaas nog verslaanHuggyB schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 02:57:
[afbeelding]
Ehm ja, dat is een bug. Als je bij die deur kan komen, moet je alle monsters afmaken in de grote daarnaast om die deur te openen. Helaas gaat die deur niet altijd open.... dit heb ik ook een keer gehad. Het is echter wel mogelijk om over die deur heen te springen, via de trap ernaast. Een rotklus, maar ik was echt niet van plan om dat level opnieuw te doen. Een beetje wurmen en op de springknop rammen (subtiel heh) en je piept na een tijdje wel door de opening boven de deur. Het is mij gelukt, dus ik zou zeggen probeer het.
Trouwens,Old monastary is samen met Town nog het mooiste level imo.
Iemand die mij een tip kan geven voor level 10... die metalen achtige duivel
er gaat werkelijk geen energie van hem af... ik zelf heb het vermoeden dat de electriciteit een rol speelt (hij laadt zichzelf op ofzo:? )
Schiet de beelden van die engelen wanneer hij zich aan het opladen is, dan weer Alistor (naam v/d duivel) en als ie weer gaat opladen de rest van de beelden, totdat alle beelden kapot zijn en hij zich niet meer kan opladen, sla dan toe!n00bs schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 00:20:
Iemand die mij een tip kan geven voor level 10... die metalen achtige duiveler gaat werkelijk geen energie van hem af... ik zelf heb het vermoeden dat de electriciteit een rol speelt (hij laadt zichzelf op ofzo:? )
Ok thnx ik ga het proberen
ik had trouwens geen eens beelden gezien 
Hmz... hele veld rond gelopen, maar geen beelden te zien
Hmz... hele veld rond gelopen, maar geen beelden te zien
[ Voor 31% gewijzigd door n00bs op 25-01-2005 12:12 ]
Nu mijn PC dit spel ook goed kan draaien ben ik het ook gaan spelen maar hier heb ik dus ook last van. Alle savegames worden op gegeven moment corrupt. Het begon allemaal in de train station bij een checkpoint.Nippletwister schreef op donderdag 05 augustus 2004 @ 23:04:
Zucht... Mijn savegames zijn allemaal corrupt lijkt het wel: als ik een spel wil laden krijg ik telkens errors...
Iemand die hier ook last van heeft en er een remedie voor heeft?
Valt me trouwens op dat dit topic niet echt vaak wordt bezocht, iedereen snakt zeker naar Doom 3
Fijn, zulke bugs. En over het internet verspreid zie je veel meer mensen met het probleem, maar een oplossing? Nee hoor.
Bah.
Saved by the buoyancy of citrus
Ik zit in chapter 2, episode 6, ik moet die doorzichte dude in het moeras verslaan, iemand een tip hoe 
Ow, via topic search vond ik een oplossing, ga het nu proberen
Ow, via topic search vond ik een oplossing, ga het nu proberen
[ Voor 25% gewijzigd door Pubbert op 03-02-2005 21:28 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Kun je mij vertellen wat ik hier precies moet doen..ote]0uTsIdEr84 schreef op vrijdag 16 april 2004 @ 19:45:
owkee...ben het ook even aant spelen!
zit nu vast in het level waar iedereen in geesten is veranderd (chapter 5 part 4 HELL) maar hoe kom ik verder? elke keer als ik morf in een demon zie ik die grote enge rode kerel maar hoe krijg je die dood?? iemand al een oplossing of is iemand daar al?[/quote]
owkee...ben het ook even aant spelen!
zit nu vast in het level waar iedereen in geesten is veranderd (chapter 5 part 4 HELL) maar hoe kom ik verder? elke keer als ik morf in een demon zie ik die grote enge rode kerel maar hoe krijg je die dood?? iemand al een oplossing of is iemand daar al?[/quote]
Gewoon blijven schieten op die rode kerel, op een gegeven moment gooit ie z'n zwaard en dan moet je daar op schieten zodat dat zwaar door hem heen gaat...Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:03:
Kun je mij vertellen wat ik hier precies moet doen.
zit nu vast in het level waar iedereen in geesten is veranderd (chapter 5 part 4 HELL) maar hoe kom ik verder? elke keer als ik morf in een demon zie ik die grote enge rode kerel maar hoe krijg je die dood?? iemand al een oplossing of is iemand daar al?
Verwijderd
in het level the docks komt er geen checkpoint na het killen van alle enemy's. het gaat om het stukje waar je die vrachtwagen kan opblazen en er daarna allerlei skeletons komen met een mega health op 1 vrachtwagen dat stuk...
vorige keer meen ik mij te herinneren hier ook al vast te hebben gezeten. is dit een bug of moet ik eerst nog iets doen hier?
vorige keer meen ik mij te herinneren hier ook al vast te hebben gezeten. is dit een bug of moet ik eerst nog iets doen hier?
Weet je zeker dat je alle enemies hebt? Ik heb weleens gehad dat er ongemerkt ergens nog een enemy stond.Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 14:42:
in het level the docks komt er geen checkpoint na het killen van alle enemy's. het gaat om het stukje waar je die vrachtwagen kan opblazen en er daarna allerlei skeletons komen met een mega health op 1 vrachtwagen dat stuk...
Jammer dat dit spel een beetje dood aan het gaan is, het is zo cool
Verwijderd
ik heb een oplossing gevonden. ik ben niet die shipyard ingegaan(optional enemys) en toen kwam die checkpoint wel.
spel is zeker leuk, maar erg makkelijk op normal. ik heb hem vroeger op hard gespeeld, maar mijn aim zoog doordat ik nooit meer shooterd deed. inmiddels is die aim wel weer aardig terug en ga ik als ie uit is op hard verder.
lekker hersenloos shooten is goed voor een mens af en toe. ik heb de black edition dus ik wil ook wel de BooH addon doen. is die een beetje lachen?
spel is zeker leuk, maar erg makkelijk op normal. ik heb hem vroeger op hard gespeeld, maar mijn aim zoog doordat ik nooit meer shooterd deed. inmiddels is die aim wel weer aardig terug en ga ik als ie uit is op hard verder.
lekker hersenloos shooten is goed voor een mens af en toe. ik heb de black edition dus ik wil ook wel de BooH addon doen. is die een beetje lachen?
JahVerwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 16:42:
ik heb een oplossing gevonden. ik ben niet die shipyard ingegaan(optional enemys) en toen kwam die checkpoint wel.
Verwijderd
zo uitgespeeld met alle levels geunlocked. toch wel samen met het bunnyhoppen de leukste feature in de game. nu op hard begonnen, maar ik ehb wel mijn kaarten gehouden. niet zozeer voor de gold cards(die ik uberhaupt alleen gebruikte voor het halen van de tarot cards bij de bazen ivm met tijd) maar voor de silver cards(soulcatcher, soulredeemer en die kaart voor 50 souls voor morphmode in levels met grote groepen nmi's 
ook even de fov wat omhooggegooid zodat het wat meer op mijn oude QW config lijkt, hopt makkelijker
ook even de fov wat omhooggegooid zodat het wat meer op mijn oude QW config lijkt, hopt makkelijker
Kan iemand mij vertellen hoeveel extra schijfruimte je voor BooH nodig hebt of wat de totale
schijfruimte van de Black Edition is? Thanx.
schijfruimte van de Black Edition is? Thanx.
Verwijderd
Ik vroeg me dit ook af? Heeft iemand dit spel origineel en kan even kijken of er nog redelijk wat servers zijnMgc schreef op zondag 06 november 2005 @ 00:10:
Valt dit spel een beetje online nog te doen?
Verwijderd
Is er al een patch ?
Heb net het spel gekocht voor 10 euro en ik kan geen patch's in de startpost vinden of op de officeele site.
Veder zit ik bij map 1 chapter 2 fast, destroy al objects. Ik moet nog één object venietigingen die ik maar niet kan vinden.
Heb net het spel gekocht voor 10 euro en ik kan geen patch's in de startpost vinden of op de officeele site.
Veder zit ik bij map 1 chapter 2 fast, destroy al objects. Ik moet nog één object venietigingen die ik maar niet kan vinden.
Verwijderd
Ik heb al wat gevonden op fileplanet: http://www.fileplanet.com/97840/0/section/Patches
Je moet alleen 3 losse patchs onstenbeurt instaleren.
Je moet alleen 3 losse patchs onstenbeurt instaleren.
Het is een mega kick, maar het lijkt me wel het juiste topic 
Ik heb voor 5 euro een prachtige box gekocht bij de Media Markt van dit spel. Even gepatchd naar 1.64 en zowel offline SP als online MP begonnen. Ligt me tot zover lekker. Jammer dat er niet zo veel servers meer online zijn (stuk of 12 met hoogstens een paar 1337 spelers per server
).
Die staken schieter snap ik nog weinig van.
Anyway, zijn er nog mensen op GoT die dit online spelen?
Ik heb voor 5 euro een prachtige box gekocht bij de Media Markt van dit spel. Even gepatchd naar 1.64 en zowel offline SP als online MP begonnen. Ligt me tot zover lekker. Jammer dat er niet zo veel servers meer online zijn (stuk of 12 met hoogstens een paar 1337 spelers per server
Die staken schieter snap ik nog weinig van.
Anyway, zijn er nog mensen op GoT die dit online spelen?
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
weet iemand hier mij te vertellen waar ik de volgende modus/level kan downloaden?
Een hele tijd terug heb ik in een toren gespeeld (volgens mij hete het jump nog iets).
In de orriginele versie moest je eerst iemand lanceren en alleen in de lucht kon je hem damage doen.
De aangepaste versie die ik zoek werd je permanent heen en weer geschoten. Dus je kwam omlaag en werd beneden meteen weer omhoog geschoten.
Dit maakte het raaken met een staak natuurlijk wat moeilijker (in de orriginele had je een rocket launcher).
Iemand enig idee?
Een hele tijd terug heb ik in een toren gespeeld (volgens mij hete het jump nog iets).
In de orriginele versie moest je eerst iemand lanceren en alleen in de lucht kon je hem damage doen.
De aangepaste versie die ik zoek werd je permanent heen en weer geschoten. Dus je kwam omlaag en werd beneden meteen weer omhoog geschoten.
Dit maakte het raaken met een staak natuurlijk wat moeilijker (in de orriginele had je een rocket launcher).
Iemand enig idee?
Hell / 0
Ik zit nu al vast in de SP 
In het 3e level eindig je bij een diepe pit met vuur en een huge lompe aardman die achter je aan rent en je de lucht in uppercut. Kan schieten wat ik wil, maar kansloos. Hij moet me vast ergens heenslaan gok ik zo.
In het 3e level eindig je bij een diepe pit met vuur en een huge lompe aardman die achter je aan rent en je de lucht in uppercut. Kan schieten wat ik wil, maar kansloos. Hij moet me vast ergens heenslaan gok ik zo.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Is er niet boven die aardman geen hout wat je kapot kan schieten? Volgens mij kon die niet tegen zonlicht of zo.Jazzper schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 19:22:
Ik zit nu al vast in de SP
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Eerst moet je inderdaad boven de put, houten planken kapot schieten. Zodat er licht schijnt. Je moet hem dan naar je toe lokken bij die put met vuur. Zodat hij in het licht terecht komt. Dat gaat die gast niet tof vinden en gaat dood
Pas alleen op dat je niet zelf in die put flikkert. Je moet hem echt ver naar je toe lokken en dan wegspringen !
Succes!
Pas alleen op dat je niet zelf in die put flikkert. Je moet hem echt ver naar je toe lokken en dan wegspringen !
Succes!
Overigens komt binnekort er en opgepoetste Painkiller uit. Geen geheel nieuwe, maar vooral de graphics worden weer up2date gebracht. Als je 'm nog niet hebt, kun je daarop wachten, hoewel 5 euro natuurlijk nooit weggegooid geld is
Welke is dat? Painkiller 1.5? Of Painkiller Overdose? Overdose is ook wel interessant, eindelijk iets nieuws (mod-turned-retail).
1.5 geloof ik, hoewel je het dus niet moet vergelijken met het versienummer van de reeds bestaande Painkiller
. Overdose is idd een commerciele mod.
nog knap lastig over die vuurzee naar het platform springen... Na tig keer eindelijk goed geland. Nu in die huuuuge kathedraal bezig. Ziet er wel cool uit.
demo painkiller overdose is uit .
hier te downloaden bij gamershell
The demo features two single-player and two multiplayer levels
A Painkiller: Overdose demo including two single-player and two multiplayer levels has been added in our download area (thanks Blues). Originally a Painkiller mod, the game now in the works at Mindware Studios is featuring 6 new demonic weapons, 16 new levels, over 40 monsters from Hell and multiplayer compatibility with original Painkiller multiplayer maps and game modes.
hier te downloaden bij gamershell
The demo features two single-player and two multiplayer levels
A Painkiller: Overdose demo including two single-player and two multiplayer levels has been added in our download area (thanks Blues). Originally a Painkiller mod, the game now in the works at Mindware Studios is featuring 6 new demonic weapons, 16 new levels, over 40 monsters from Hell and multiplayer compatibility with original Painkiller multiplayer maps and game modes.
Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -
Jeetje, ik heb nog nooit zoveel demo's in 2 wkn tijd op mijn pc gehad geloof ik: COD4, Time Shift, UT3, Painkiller, FEAR expansion ... hehehehe ...