[PC] Painkiller - Old School Shooting

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.812 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit vast in in "c02e02 opera house" die level met die 2 hekken achter elkaar met dat gouden ding tussen de hekken in. en die container voor je neus met een shotgun erop.
Mijn probleem is dat ik niet verder kom... als je links dat trappetje af loopt, met 2 shotgun dozen onderaan, dan gaat die deur beneden niet open????
misschien moet ik wel de andere kant op maar ik kom er niet uit... PLZ help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 14:53:
Ik zit vast in in "c02e02 opera house" die level met die 2 hekken achter elkaar met dat gouden ding tussen de hekken in. en die container voor je neus met een shotgun erop.
Mijn probleem is dat ik niet verder kom... als je links dat trappetje af loopt, met 2 shotgun dozen onderaan, dan gaat die deur beneden niet open????
misschien moet ik wel de andere kant op maar ik kom er niet uit... PLZ help
Je hebt dat rode thingy iets in de hoek gezien. schiet daar eens op zou ik zeggen. Dikke explosie jonge, wil je niet weeten!

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeRRveR schreef op 25 april 2004 @ 15:11:
[...]

Je hebt dat rode thingy iets in de hoek gezien. schiet daar eens op zou ik zeggen. Dikke explosie jonge, wil je niet weeten!
Vette explosie MAN!!

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemmand waar je een machine gun kan pakken bij die eindbaas in dat level op het kerkhof met die gast met die handen die je bijna nie kan ontwijken als ie je wil slaan? ik zag op gammo namelijk dat ze dat gun hadden maar ik kan hem niet vinden en met die andere geweren schiet het voor geen flikker op dan word ik steeds platgestamt of platgeslagen :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf een korte review geschreven op mijn site over deze game.
Mocht je zin hebben om te lezen dan kan je hier klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08 23:20
Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 14:17:
weet iemmand waar je een machine gun kan pakken bij die eindbaas in dat level op het kerkhof met die gast met die handen die je bijna nie kan ontwijken als ie je wil slaan? ik zag op gammo namelijk dat ze dat gun hadden maar ik kan hem niet vinden en met die andere geweren schiet het voor geen flikker op dan word ik steeds platgestamt of platgeslagen :@
Ik kan hier alleen op antwoorden dat die losers van gammo :r cheats gebruikte om daaraan te komen, ze stonden namelijk ook steeds op full ammo.

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is gay van ze :S ik krijg hem steeds bijna dood en dan kom ik weer in zo'n tornado van die gast en dan ga ik dood :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 17:13:
dat is gay van ze :S ik krijg hem steeds bijna dood en dan kom ik weer in zo'n tornado van die gast en dan ga ik dood :S
Als je dit al moeilijk vind staat er je nog heel wat te wachten :P

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 14:17:
Je kan ook eerst verder spelen tot een level waar je die gun krijgt, dan hoef je in dat level alleen maar ammo te pakken en dan kan je ook met die machine gun/rocket launcher knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PelicanPete
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-03-2023
bAdmuTs schreef op 26 april 2004 @ 17:16:
[...]

Als je dit al moeilijk vind staat er je nog heel wat te wachten :P
Ik moet toch zeggen dat ik dat één van de lastigste levels vond...

Hoe zit het met die patch? Hopelijk komt de mp dan echt op gang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 17:51:
[...]

Je kan ook eerst verder spelen tot een level waar je die gun krijgt, dan hoef je in dat level alleen maar ammo te pakken en dan kan je ook met die machine gun/rocket launcher knallen.
er is nog geen level waar je die machine gun kan pakken geloof ik, ben hem iig nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 14:50:
[...]

er is nog geen level waar je die machine gun kan pakken geloof ik, ben hem iig nog niet tegengekomen.
hoe kom je er dan aan ?!

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt de machine gun ergens bij lv 2/3 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja ik heb die machine gun dus nogsteeds neit maargoed. Ik zit nu in dat prison level dat je die 2 dozen weg moet schieten zodat je in dat gat kan, maar hoe kom je daar in? want mijn ventje past er niet in en bukke kan niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Een vraagje het laaste level is toch als je lucifer hebt gedood? En dan krijg je een filmpje maar dan??? Ik weet niet wat je daarna krijgt of heb ik hem nu al uit gespeeld? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b3ta schreef op 29 april 2004 @ 14:45:
Een vraagje het laaste level is toch als je lucifer hebt gedood? En dan krijg je een filmpje maar dan??? Ik weet niet wat je daarna krijgt of heb ik hem nu al uit gespeeld? :S
dat zal best eens kunnen ik hoorde dat het einde extreem gaar was :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b3ta schreef op 29 april 2004 @ 14:45:
weet jij misschien hoe je in dat prison level veder komt als jij bij die muur bent met dat gat erin waar je niet inpast ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:21

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Ik heb een probleempje.
Ik zit in level C05E03 (old monestary), en heb bijna alle monsters verslagen.
Als laatse ben ik in het grote klooster naast de "hoofdingang" (tegelijk naar rechts als je binnenkomt) de trap afgegaan, en dan hoor je de muren wegzakken zoals bij alle levels en verschijnen er monsters waaronder heksen en monniken.

Als ik deze allemaal heb uitgemoord >:) , waar moet ik dan naartoe, want mijn pijl wijst geen richting aan, en die muur onder de trap is nog steeds omhoog, en ik denk zelf dat ik daar naartoe moet, want voor de rest ben ik nu overal wel een keer of 10 geweest :(
Ik heb naar mijn weten ook geen verborgen iets zien zitten in het plafond.
Hopelijk begrijpen jullie me zo.

edit:
Ik lees net op het forum van dreamcatcher dat het een soort bug is, en dus van een stuk eerder opnieuw moet beginnen :( , hopelijk dat meerdere mensen hier iets aan hebben

[ Voor 13% gewijzigd door Thunderman_303 op 30-04-2004 17:46 ]

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

heb em net uitgespeeld met als dank de beschrijving van et doden van lucifer.

het einde is idd wat gaar, lijkt een beetje op et einde van doom 1 (of was et nou 2)

je krijgt trouwes nog een wel erg handige tarrotkaart, maar die kan je niet meer gebruiken(?)

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Ik ben met Painkiller bij een soort eindbaas aangekomen. 3de level van deel 1 om het zo maar even te noemen. Alleen ik krijg hem niet dood :/ weet iemand hoe ik hem kan verslaan?

Er zit een soort van oploop plank waar ik hem in een groot gat lava moet gooien denk ik :|

[ Voor 22% gewijzigd door ElmarNieser op 03-05-2004 14:22 ]

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het schijnt dat, wanneer je m uitspeelt op de moeilijkste difficulty - trauma (die unlocked word als je alle cards hebt geloof ik), je een ander (echt) einde krijgt
je kan de movie daarvan ook in je data/movies dir vinden geloof ik... maar die heb ik nog niet gechecked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:15

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

ElmarNieser schreef op 03 mei 2004 @ 14:17:
Ik ben met Painkiller bij een soort eindbaas aangekomen. 3de level van deel 1 om het zo maar even te noemen. Alleen ik krijg hem niet dood :/ weet iemand hoe ik hem kan verslaan?

Er zit een soort van oploop plank waar ik hem in een groot gat lava moet gooien denk ik :|
[rml]bAdmuTs in "[ PC] Painkiller - Old School Shooting"[/rml]

Eerst zoeken dan blaten ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 03-05-2004 15:02 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXX
  • Laatst online: 12-09 12:34

EXX

EXtended eXchange

Ik heb gisteren de demo ook maar eens gedowned en gedraaid en het zag er prima uit. Alleen was het af en toe net een dia-show. Zelfs nadat ik alle details op low had gezet stotterde het nog af en toe flink. Misschien als ik de resolutie van 1280x1024 eens wat omlaag zet, maar ik betwijfel het. Mijn PC (zie sig) is waarschijnlijk toch te zwak (gek he als de CPU onder de minimum specs zit >:) )

Wat zit in dit spel wat de PC zo belast? Een spel als bv. UT2003/2004 draait wel nog naar behoren.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanity11
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Best een lekker spelletje voor tussendoor vind ik.
Marre kan iemand me vertellen hoe ik dat watermonster moet verslaan?

www.diovisuals.co,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXX

EXX

EXtended eXchange

Hehe, met veel dingen op ultra-low loopt het nu ook op mijn ouwe doos. Best een lekker knal spelletje. Het ziet er erg goed uit. De sfeer deed me (vooral in die moskee) nogal aan het oorspronkelijke Unreal denken.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:35

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik heb een probleem... bij het laden van Chapter 4, Level 3: "babel" gebeurt er telkens niets... hij laat tot ~80% van de map en dan niets... ik kan dan niet eens meer painkiller afsluiten of wat dan ook. Moet echt een harde reset geven :?

Daarnaast vind ik het vaag dat sommige levels echt megatraag laden... ook totaal geen HDD activiteit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:55

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

EXX schreef op 09 mei 2004 @ 10:33:
Hehe, met veel dingen op ultra-low loopt het nu ook op mijn ouwe doos. Best een lekker knal spelletje. Het ziet er erg goed uit. De sfeer deed me (vooral in die moskee) nogal aan het oorspronkelijke Unreal denken.
Hier loopt het lekker met alles open op 1024x768x32 8)

Vind het een goede engine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Painkiller is een top spel, maar ....

Ik begrijp niet waarom springen over een hekje van nog geen meter onmogelijk is! :?
Hoe kan ik die stomme secret areas bereiken? Ik zie ze wel, maar een lullig sprongetje lukt niet. Of heb ik de tarrot kaarten "NO-CLIP" of "NO-GRAVITY" gemist?

Ook hangt mijn systeem soms met een freeze terwijl het geluid door gaat.
Moet je eens bij Google zoeken op painkiller, freeze en crash. :(

• After a deadly car crash ....
• The Shotgun can also be used as a freeze gun ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Sanity11 schreef op 08 mei 2004 @ 17:40:
Best een lekker spelletje voor tussendoor vind ik.
Marre kan iemand me vertellen hoe ik dat watermonster moet verslaan?
blubbermonster bedoel je neem ik aan
met shottie op de luchtbelle knalle als ie er vlak bij loopt, na een tijdje veranderd ie beetje van stof en ken je hem rechtstreeks schieten.

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXX

EXX

EXtended eXchange

-ETz-Memphis Z schreef op 10 mei 2004 @ 22:40:
[...]

Hier loopt het lekker met alles open op 1024x768x32 8)

Vind het een goede engine :)
Je hebt dan ook een iets zwaarder bakkie dan ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Iemand nog een antwoord op mijn probleem? [rml]n00bs in "[ PC] Painkiller - Old School Shooting"[/rml] Want ik kan nu gewoon niet verder gamen :( omdat telkens mijn systeem hangt bij het laden van het level "Babel" |:(

[ Voor 25% gewijzigd door n00bs op 11-05-2004 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:15

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

n00bs schreef op 11 mei 2004 @ 14:10:
Iemand nog een antwoord op mijn probleem? [rml]n00bs in "[ PC] Painkiller - Old School Shooting"[/rml] Want ik kan nu gewoon niet verder gamen :( omdat telkens mijn systeem hangt bij het laden van het level "Babel" |:(
Lijkt mij een corrupte map. Heb je al geprobeerd het spel te reinstallen :?

offtopic:
Hoort dit niet in SPV :? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 11-05-2004 15:02 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Nope nog niet ;) zal ik eens doen als ik thuis ben. Overigens duurt het laden van vele levels echt MEGA lang... VEEL langer dan Far Cry :?

Heeft iemand trouwens ook een ATI kaart (9700) en mogelijk problemen met de weergave van sommige levels? flikkeringen e.d. net of je kaart te hoog geclocked staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op 11 mei 2004 @ 14:10:
Heb je de patch v1.15 al geprobeerd?

http://www.3dgamers.com/d...ler_update_v1.15.exe.html
http://www.gamershell.com/download_5737.shtml

offtopic:
Het lijkt er op dat er hier nog geen melding is gemaakt van de patch. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Yub ;) die heb ik geinstalled in de hoop dat deze problemen weg zouden gaan.

Is er iemand uberhaupt voorbij BABEL?

[ Voor 22% gewijzigd door n00bs op 11-05-2004 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op 11 mei 2004 @ 15:07:

Ik denk van wel! ;)

In babel kom ik 1 ammobox te kort om de bonus te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme
  • Laatst online: 29-07 15:47

nzyme

terror

uhm, hoe mol ik lucifer? heb al wat gelezen maar na een x of 7 morphen begin ik toch wat moedeloos te worden 8)7

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

Hellraizer schreef op 11 mei 2004 @ 17:28:
uhm, hoe mol ik lucifer? heb al wat gelezen maar na een x of 7 morphen begin ik toch wat moedeloos te worden 8)7
ik geloof dat je de stenen die vallen tegen lucifer moet aanschieten
(kwam daar pas achter toen ik hem al verslagen had en deze thread checkte :P )

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08 23:20
n00bs schreef op 11 mei 2004 @ 15:07:

Om te beginnen zou je eens kunnen proberen met defragmenteren, kan enorm schelen wat betreft het laden van levels.

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

defraggen doe ik regelmatig ;) en hou altijd mijn soft en hardware in topconditie...

Heb ook het spel opnieuw geinstalled en nog steeds niets, blijft vastlopen bij het laden van babel, ondanks dat er geen foutmeldingen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
ik zit nu in dat level na babel of na water city weet ik niet zeker.
Maar ik zit vast.

Op de berg staat een oude kerk als je alles gevonden hebt in de kerk gaat dat kruis in het midden oplichten en kan je het omlaag schieten. Daarna ging ik naar onder en krijg je weer monks. Na dat ze allemaal dood zijn moet je weer zo'n pentagram pakken maar hij zit aan de overkant van een gat. Nu heb ik al paar keer geprobeerd erover te springen maar haal ik net niet. Moet ik omlopen ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
even een plaatje voor de duidelijkheid...
Ik kan er niet overheen springen en de deuren zijn allemaal dicht
Afbeeldingslocatie: http://sools.com/~mitch/Shot0000.jpg
kan er nu wel over springen :)

[ Voor 10% gewijzigd door mitchel op 12-05-2004 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 23:45
mitchel schreef op 12 mei 2004 @ 10:41:
ik zit nu in dat level na babel of na water city weet ik niet zeker.
Maar ik zit vast.

Op de berg staat een oude kerk als je alles gevonden hebt in de kerk gaat dat kruis in het midden oplichten en kan je het omlaag schieten. Daarna ging ik naar onder en krijg je weer monks. Na dat ze allemaal dood zijn moet je weer zo'n pentagram pakken maar hij zit aan de overkant van een gat. Nu heb ik al paar keer geprobeerd erover te springen maar haal ik net niet. Moet ik omlopen ergens?
Gewoon springen, het is te doen, ik heb het ook gedaan, sterker nog, ik ben er nog nooit ingevallen.

Mochten de deuren dan nog niet opengaan (wat bij mij zo was, ik heb me echt rotgezocht), buiten, richting het begin van het level, bij de oude ruine, is een waterput, val daarin (pak gelijk ff het magic item) en schiet daar wat heksen af, dan moeten de deuren wel weer open gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Ik zit ff vast in het Military Base level :X

Ik zit onderaan die raket, en nergens is er een deur behalve de ladder waarlangs ik naar beneden geklommen ben.

Weet iemand wat er moet gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

-ETz-Memphis Z schreef op 12 mei 2004 @ 23:24:
Ik zit ff vast in het Military Base level :X

Ik zit onderaan die raket, en nergens is er een deur behalve de ladder waarlangs ik naar beneden geklommen ben.

Weet iemand wat er moet gebeuren?
niemand? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, terug naar boven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Laatst online: 11-09 07:46
jah. .daar heb ik ook een tijdje vast gezeten..
je moet idd terug naar boven en daar zie je dan ergens een trapje.. ( na lang zoeken )

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sartsj
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06
Iemand hier die een idee heeft waar de 4 missende monsters in level 1.3 zitten? Ik heb het level al 3x uitgespeeld ofsow, maar heb elke keer maar 108 van de 112 monsters gekilled :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

ThaSarge schreef op 15 mei 2004 @ 18:48:
Iemand hier die een idee heeft waar de 4 missende monsters in level 1.3 zitten? Ik heb het level al 3x uitgespeeld ofsow, maar heb elke keer maar 108 van de 112 monsters gekilled :/
Bug ?.......... :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me wel een mooi spel. Alleen moet ik eerst ff m'n geheugen upgraden voordat ik het kan spelen :@

En nog iets: bedoelen ze met een 1,5Ghz athlon een 1500+ of een athlon die ook werkelijk op 1,5 ghz draait (de 1800+ die ik heb)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-07 09:02

Beamer

Return of the legend

Bij mij wil het spel niet starten hij zegt van cd/dvd emulation software gevonden dat moet je eerst disablen voordat je het spel kan spelen. Maar heb geen idee waar dit aan ligt, iemand anders dit probleem ook tegen gekomen?

20 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil

Virgil

We're not alone

Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 19:19:
Het lijkt me wel een mooi spel. Alleen moet ik eerst ff m'n geheugen upgraden voordat ik het kan spelen :@

En nog iets: bedoelen ze met een 1,5Ghz athlon een 1500+ of een athlon die ook werkelijk op 1,5 ghz draait (de 1800+ die ik heb)?
Met 1,5 ghz bedoelen ze de mainstream, de pentium 4 gangers. Dus dat kan je lezen als een 1500+ of hoger ja ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Beamer schreef op 15 mei 2004 @ 23:17:
Bij mij wil het spel niet starten hij zegt van cd/dvd emulation software gevonden dat moet je eerst disablen voordat je het spel kan spelen. Maar heb geen idee waar dit aan ligt, iemand anders dit probleem ook tegen gekomen?
Probeer eens die software te disablen dan ;)

Hier loopt daemon tools op de achtergrond en ik heb nog nooit een melding gekregen van games dat die eerst moet disabled worden. Ook niet van games die er specifiek achter zoeken. Als het een minder legale versie is die ingeladen is via zo een prog, tjah, dan moet je maar de legale halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beamer

Beamer

Return of the legend

-ETz-Memphis Z schreef op 15 mei 2004 @ 23:55:
[...]

Probeer eens die software te disablen dan ;)

Hier loopt daemon tools op de achtergrond en ik heb nog nooit een melding gekregen van games dat die eerst moet disabled worden. Ook niet van games die er specifiek achter zoeken. Als het een minder legale versie is die ingeladen is via zo een prog, tjah, dan moet je maar de legale halen ;)
Ja er is helemaal niet van dat soort software wat op de achtergron loopt, dus ook een beetje moeilijk disabelen, dat is nou net mijn probleem.
Ik heb trouwens het orgineel vriendelijke vriend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beamer

Beamer

Return of the legend

Ik ben erachter dit je dit spel niet kunt spelen wanneer je clone cd hebt geïnstalleerd. zodra je de trial draait van clone-cd geen probleem. Maar wanneer je clone-cd registreert kapt deze game ermee. Oftewel deze game verbiedt het om clone-cd geïnstalleerd te hebben staan. Dit heb ik ook bevestigd gehad in een e-mail van een technische "guy" van de makers van dit spel.
Naar mijn idee totale BULLSHIT en deze game gaat morgen dus ook terug naar de winkel! Dus als je dit spel gaat kopen hou er dan rekekning mee dat je clone-cd moet verwijderen..........

[ Voor 12% gewijzigd door Beamer op 20-05-2004 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Beamer schreef op 20 mei 2004 @ 15:39:
Ik ben erachter dit je dit spel niet kunt spelen wanneer je clone cd hebt geïnstalleerd. zodra je de trial draait van clone-cd geen probleem. Maar wanneer je clone-cd registreert kapt deze game ermee. Oftewel deze game verbiedt het om clone-cd geïnstalleerd te hebben staan. Dit heb ik ook bevestigd gehad in een e-mail van een technische "guy" van de makers van dit spel.
Naar mijn idee totale BULLSHIT en deze game gaat morgen dus ook terug naar de winkel! Dus als je dit spel gaat kopen hou er dan rekekning mee dat je clone-cd moet verwijderen..........
Hmmm, das raar want ik heb hier clone-cd geinstalleerd staan (geregistreerd). En ik heb geen moeite met het draaien van Painkiller :?.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Laatst online: 12:44
Ritchie schreef op 14 mei 2004 @ 14:28:
jah. .daar heb ik ook een tijdje vast gezeten..
je moet idd terug naar boven en daar zie je dan ergens een trapje.. ( na lang zoeken )
Dat trapje, laddertje, zit helemaal bovenin de cilinder waar de raket ahw instaat. Op de bovenste verdieping. Je begint echter op de een na hoogste. Hoe kom ik dan helemaal bovenin? Heb de monsters al dood, en ben al bij de raket geweest met die lange ladder met rood licht. Ik kom er niet meer weg... blijf maar op het niveau waar de monsters zaten.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Hoe krijg ik die eerste eindbaas dood ?, zie wel dat je boven dat gat zon lichtbundel kan krijgen maar als hij erin staat gebeurt er niks

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand deze game heeft....

Ik kom maar niet verder bij onderstaand beest in level 3. Ik schiet er maar alsmaar op maar het wil maar niet dood. Heeft iemand dit beest al verslagen en hoe?

Bedankt voor je reactie.

Afbeeldingslocatie: http://www.thommie.com/snapshot.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik zit vast in Old Monastery... zat in die hoge kerk, op een bepaald moment een klok of wat dan ook naar beneden geschoten, dan kan je naar beneden daar zo een rode ster gepakt en vanaf dan doet mijn radar het niet meer en heb totaal geen id wat ik dan nog moet doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op 21 mei 2004 @ 13:14:
Ik zit vast in Old Monastery... zat in die hoge kerk, op een bepaald moment een klok of wat dan ook naar beneden geschoten, dan kan je naar beneden daar zo een rode ster gepakt en vanaf dan doet mijn radar het niet meer en heb totaal geen id wat ik dan nog moet doen :?
ik zit daar ook vast, nadat ik daar beneden ben geweest staat er een ventje bij een deur naast de ingang, hier is weer een checkpoint, daarna kun je naar beneden waar ook weer veel ventjes zijn, en als ik die dan allemaal afgeknalt heb kom ik niet meer verder, er openen geen deuren meer en de radar werkt dan ook niet :S

iemand een id ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Percival
  • Laatst online: 26-11-2021

Percival

What you say !!

Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 13:05:
Als iemand deze game heeft....

Ik kom maar niet verder bij onderstaand beest in level 3. Ik schiet er maar alsmaar op maar het wil maar niet dood. Heeft iemand dit beest al verslagen en hoe?

Bedankt voor je reactie.

[afbeelding]
Dat is al vaker gevraagd:

Kijk eens boven, je kan daar iets schieten zodat er licht binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Precies dat wat jij beschrijft heb ik ook gedaan, en daarna geeft mijn radar ook niets meer weer :? ben zelfs weer naar buiten gegaan, naar dat kleine kasteeltje etc etc. Maar niets :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Gisteren nog weer geprobeerd "Old Monastery". Maar 1 ding weet ik nu zeker dat het de bedoeling is dat je in die grote kerk blijft en niet naar buiten gaat. De deur wordt namelijk gesloten, maar met wat flink jump werk kan je wel buiten komen :)
Anyway heb ik zelfs buiten in de zee gezwommen in de veronderstelling dat ik daar misschien wat moest doen, maar niets nada. Ik zit echt vast hier net als --Yoshi--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

old monastry... moest je daar niet iets naar beneden schieten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Yub allang gedaan ;) dan kan je daar naar beneden, wat monsters doodschieten, naar de overkant springen rode ster pakken en weer terug etc. En dan niets nada :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

net weer et laatste stuk van old monastry gespeeld, tis wel te doen, gewoon zoeken. ik heb et net weer uitgespeeld door puur te zoeken en alle "stukjes" te doen.

tis dan ook vrijwel onmogelijk uit te leggen welke route je moet doen.

et laatste stuk bestaat uit een trapachtige afgrond die uitkijkt op zee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

bij mij is het probleem dat ik last heb van een bug. bij die wenteltrap naar beneden met al die doodskisten waar heksen uitkomen... als ik die heb afgeknald zou er nog een deur moeten openen waarbij die trap nog 1 stuk omlaag gaat... maar die gaat dus niet open. Bij een maat van mij op, gebeurt dit dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

mischien moet je alle checkpoints van het level doorspelen om verder te komen (dat je telkens een deur ergens hoort sluiten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op 22 mei 2004 @ 13:13:
bij mij is het probleem dat ik last heb van een bug. bij die wenteltrap naar beneden met al die doodskisten waar heksen uitkomen... als ik die heb afgeknald zou er nog een deur moeten openen waarbij die trap nog 1 stuk omlaag gaat... maar die gaat dus niet open. Bij een maat van mij op, gebeurt dit dus wel.
Dit is precies waar ik ook vast zit. heb echt alles na lopen zoeken, dit is 1 van de laatste levels geloof ik, dus dat mooi klote. iemand nog enig id wat het zou kunnen zijn ? of zijn we gewoon iets vergeten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Nee niets vergeten, zoals gezegd bij een maat van mij is dit probleem niet. Heb ook geprobeerd zijn savegames te gebruiken... maar er zit totaal geen orde in de savegames in raar genummerde mappen... heb een aantal savegames van hem gecopied in een aantal mappen... maar nog zie ik alleen mijn eigen savegames :?

Volgens mij hebben wij beiden last van 1 of andere bug.

PS: ik probeerde net door een oudere autosavegame te spelen verder te komen, maar dit gaf een nog bizarder resultaat. Nu gaat in deze grot de deur niet meer open terwijl alle monsters gedood zijn, terwijl dit daarvoor geen probleem was.

Painkiller heeft echt behoorlijke bugs. Alleen beetje jammer voor mij is de missie nu over ;) (gelukkig heb ik niet betaald voor deze game ;) )

[ Voor 36% gewijzigd door n00bs op 22-05-2004 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op 22 mei 2004 @ 19:14:
Nee niets vergeten, zoals gezegd bij een maat van mij is dit probleem niet. Heb ook geprobeerd zijn savegames te gebruiken... maar er zit totaal geen orde in de savegames in raar genummerde mappen... heb een aantal savegames van hem gecopied in een aantal mappen... maar nog zie ik alleen mijn eigen savegames :?

Volgens mij hebben wij beiden last van 1 of andere bug.

PS: ik probeerde net door een oudere autosavegame te spelen verder te komen, maar dit gaf een nog bizarder resultaat. Nu gaat in deze grot de deur niet meer open terwijl alle monsters gedood zijn, terwijl dit daarvoor geen probleem was.

Painkiller heeft echt behoorlijke bugs. Alleen beetje jammer voor mij is de missie nu over ;) (gelukkig heb ik niet betaald voor deze game ;) )
ik gelukkig ook niet, heb nog een uurtje gespeelt net, maar geen resultaat. het is gewoon een bug, ik kap er ook mee misschien als een een update komt dat het dan is opgelost. maar ik ben nu uitgespeelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ERKB514
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-11-2017
Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 17:40:
[...]

ik gelukkig ook niet, heb nog een uurtje gespeelt net, maar geen resultaat. het is gewoon een bug, ik kap er ook mee misschien als een een update komt dat het dan is opgelost. maar ik ben nu uitgespeelt
En ja hoor, bij mij hetzelfde! Zou dit dan de zoete wraak zijn van de legale Painkiller handel?!

Heksen dood, maar verder valt er niets anders te beleven dan afgronden, muren en water. Ik kwam onderweg die kroonluchter nog tegen en heb 'm maar in zee geduwd. Wel leuk om te zien hoe 'ie zinkt. Maar iemand een suggestie hoe ik het weer echt spannend kan krijgen?

Mvg., Eric apestaart InternetId puntje nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K had just t zelfde probleem :( .
Maar door wa forums af te gaan heb ik een oplossing gevonden waardoor ik painkiller! dan toch heb kunnen uitspelen :*) .

K heb het wel gecopieerd van een engelstalig forum (bitje teveel werk om da allemaal over te typen :+ ), maar da zal wel geen probleem zijn.

You can do the outside areas in whatever order, but once you're inside the Monastery, it's important that you do the inside area in a particular sequence so that everything triggers properly. I'll provide a little more detail here. (This will be based on Nightmare)

When you checkpoint inside at the front doorway checkpoint, Devil Monks and Evil Monks materialize. Combo shotgun (freeze then shoot) the Devil Monks, and shotgun the Evil Monks strafing all the while. When the courtyard is cleared, turn around and you'll see a doorway on the right blocked by coffins and explosive barrels. Blow those up, head upstairs. There are 2 monks standing on explosive barrels. After you carefully take them out, go up the next set of stairs and get the last 3 monks on the balcony across from pentagram 3. When you're done, go all the way back down to the ground and head across the courtyard.

Go across the stone pathway under the hanging cross and finish the next group of enemies. After that, the Pentagram 3 and 4 walkthrough applies.

After dropping the hanging cross, and going underground for Pentagram 5, the thing to remember it is a closed area. When you get the pentagram and kill everything, COME BACK OUT.

Mouth of Hell walkthrough applies at this point. As you're going down, go down slowly to make sure you don't run past any monsters by accident. I don't think it's a requirement to kill everything, but you never know.

Than you can try this; in the room youre in (the one with coffins and the one big guy), shoot the coffins, kill the witches, and wait for all the birds to die. After they are all dead, THEN kill the only big dude. If youre lucky, the door should open.

Normaal als ge dit allemaal gedaan hebt, moet die deur wel open gaan.

Have fun ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Zou je er een spoiler tag omheen willen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
En ik ben nu bezig met Trauma (is leuk :P) maar ik kan maar niet verder komen...
Niks met moeilijke dingen maar ook hier loopt het helemaal vast als Babel geladen moet worden. Ook op hetzelfde punt (ongeveer 80%).

Weet iemand een oplossing ?

En jahoor, het is gelukt :).

Als je painkiller uninstalld en dan reinstalld, moet je dus niet de patch erover gooien :). Althans bij mij dan :P.

[ Voor 24% gewijzigd door GeforceDDQ op 31-05-2004 00:39 ]

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
is er een manier om dmv een console command direct in één van de laatste levels te beginnen?
ben namelijk me savegames kwijt en ik was in chapter 5 level 2 dus.

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
van de week had ik em uitgespeelt, en ik vond het een erg leuk spel om te spelen, gewoon lekker hard raggen en verder geen poes pas er om heen

ik vind de levels ook wel lekker divers, van kerkhof tot militaire basis enz.

vooral het laaste level vind ik heel erg mooi gedaan, echt heel vet om te zien dat de tijd zegmaar stil staat in dat level, vond het wel een mooi effect

ik heb serious sam ook met veel plezier gespeelt en painkiller vind ik toch nog wel een stukkie leuker dan SS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 13:23

FlyEragon

Alien Monkeys

Ik zit vast in C02E03 ASYLUM, het stukje waar je eerst die zombies af moet knallen waar ook de geesten enzo zijn, daarna moet je via een trap naar boven en dan kan je met de ladder helemaal omhoog in een soort torentje, daar save'ed ie even, maar daarna weet ik echt niet hoe ik verder moet, ik heb vanalles geprobeerd, op de muren schieten enzo, er gebeurt nix :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat ook te klooien in die old monastery.

Als je die lamp naar beneden hebt gegooid en je gaat dat gat in, loop naar beneden, knal alles in die ruimte af. Let vervolgens op dat er 1 ventje ergens bovenin staat, vergeet die niet neer te knallen. Ga vervolgens naar het 5e pentagram, er komt een rooie jurk naar je toe, knal die ook af. Als het goed is hoor je dan een deur open gaan. Let op: die is boven, dus je moet weer terug langs die lamp (schiet hem eventueel aan de kant als je er niet langskomt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Laatst online: 11:17

Woohooo

Smilie, James Smilie

Als ik over dat vliegveld loopt gaat die wel heeel erg traag op dn duur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Met het console commando benchmark c5l1 kan je een benchmark draaien, een flyby door de map "floating city".

Ik vraag me echter af of het mogelijk is ook andere maps te gebruiken voor de benchmark.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 00:30
Ik ben ook weer begonnen met painkiller na een tijd.
Alleen gaat het spel nu echt laggy , wat ik toen niet had. (had toen zelfs nog 512 ddr)
Ik heb alles op high @ 1280 x 1024 en verder alles aangevinkt @ advanced.
Als ik bijv mn flashlight aandoe valt er helemaal niet meer te aime , zo laggy gaat het dan.

Ik heb een P4 3 Ghz , 1 Gig DDR 400 , Radeon 9800 non pro @ pro (Omega Catalyst 4.7) , SB Audigy 2 Platinum

Nu had ik AA en AF nog aan , dus ik dacht het licht daar wel aan.
Niet dus.

Weet iemand wat er aan de hand is?

Alvast Bedankt,

[ Voor 10% gewijzigd door NoLiMiTSoLDieR op 22-07-2004 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

last van de warmte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staat al sinds het gereleased is op me pc. uitgespeeld op nightmare en alle tarrots gehaald. zeer mooi spel met een te brute engine die echt zo soepeltjes loopt zelfs met de ANI filters op max enzo allemaal(althans als je een dikke pc hebt met dikke gfx card)

normaal hou ik niet van die brainless shoot 'em ups, maar deze is zeer vermakelijk. vooral door de grappige wapens(stakegun en painkiller rulen, de rest is saai).

grappig level design, hoewel sommige ronduit saai zijn.

leuk voor af en toe ff een half uurtje rondmaaien in een boze bui :)

velen malen beter dan dat gare farcry wat toen ook ergens uit kwam...

PS het level the forest is niet op nightmare te spelen? speel ik eindelijk een echte mannen niveau(waar ook GEEN cheats bij mogelijk zijn! /me kijkt streng naar alle 'normal' players :)

word ik ervoor gestraft :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2004 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-09 11:37
Ik ben zelf alweer een tijdje gestopt omdat ik 'vast' kwam te zitten.
Op het punt dat je onder de brug op dat railskarretje die grote zaal met monsters binnen vliegt, daar meerdere malen geprobeert hun te killen maar ze blijven maar komen.
Moet ik toevallig ergens op schieten, heb ik iets over het hoofd gezien ? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Sunrise op 23-07-2004 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Ik heb zaterdag ook Painkiller gekocht, ik vind het een heerlijk spel :)
Echt heerlijk om met die draaiende gehaktmolen op die freaks in te lopen >:)

Moet het spel maar ff gauw uitspelen want Doom 3 is natuurlijk ook aanstaande en daar heb ik ook HELE hoge verwachtingen van...

Valt me trouwens op dat er heel weinig online gespeeld wordt, terwijl het toch wel een beetje Quake style is :? Zal wel hetzelfde zijn als Far Cry: Prachtig spel met weinig online players....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil

Virgil

We're not alone

Nippletwister schreef op 03 augustus 2004 @ 09:20:
Ik heb zaterdag ook Painkiller gekocht, ik vind het een heerlijk spel :)
Echt heerlijk om met die draaiende gehaktmolen op die freaks in te lopen >:)

Moet het spel maar ff gauw uitspelen want Doom 3 is natuurlijk ook aanstaande en daar heb ik ook HELE hoge verwachtingen van...

Valt me trouwens op dat er heel weinig online gespeeld wordt, terwijl het toch wel een beetje Quake style is :? Zal wel hetzelfde zijn als Far Cry: Prachtig spel met weinig online players....
De netcode is niet zo heel erg super. Enige soort die nu gespeeld wordt serieus is 2on2 en 1on1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
SeRRveR schreef op 03 augustus 2004 @ 09:43:
[...]

De netcode is niet zo heel erg super. Enige soort die nu gespeeld wordt serieus is 2on2 en 1on1.
Een ex-gotter Vo0 (nu gebanned :X ), en goede vriend van mij is op de eswc 1e geworden. Painkiller is in Nederland dus iig goed vertegenwoordigd!

ff een linkje:
http://www.esworldcup.com...ment_info&id_document=350

[ Voor 18% gewijzigd door StarTAC op 03-08-2004 10:50 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik heb nu een probleem met die mega-boss in het Enclave level: hoe krijg ik die gast in godsnaam dood :?

Ik las dat sommigen hem in 2 minuten hadden gekild, ik loop als een gek hem vol te pompen met shotgun lood en het lijkt geen enkel effect te hebben, ook de staken ketsen gewoon van hem af :?

Die tornado's zijn altijd funest voor me :(

Iemand een goede tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Zucht... Mijn savegames zijn allemaal corrupt lijkt het wel: als ik een spel wil laden krijg ik telkens errors...

Iemand die hier ook last van heeft en er een remedie voor heeft?

Valt me trouwens op dat dit topic niet echt vaak wordt bezocht, iedereen snakt zeker naar Doom 3 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 12-09 15:56
Nippletwister schreef op 05 augustus 2004 @ 23:04:
Valt me trouwens op dat dit topic niet echt vaak wordt bezocht, iedereen snakt zeker naar Doom 3 :?
Die hebben we natuurlijk al allemaal uitgespeeld. We snakken naar BooH! (=exp. pack)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 12-09 14:15
Nippletwister schreef op 04 augustus 2004 @ 10:38:
Ik heb nu een probleem met die mega-boss in het Enclave level: hoe krijg ik die gast in godsnaam dood :?

Ik las dat sommigen hem in 2 minuten hadden gekild, ik loop als een gek hem vol te pompen met shotgun lood en het lijkt geen enkel effect te hebben, ook de staken ketsen gewoon van hem af :?

Die tornado's zijn altijd funest voor me :(

Iemand een goede tip?
Staken ketsen niet af :). Kijk naar de meter boven in je beeld, dan zal je zien dat die terug loopt door die staken. Je hebt 'm al behoorlijk geraakt met die staken als hij al met tornado's begint trouwens :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word echt helemaal gek van lucifer, ik ben nu al minimaal 10x gemorpht, heb al 700 geesten vermoord en nog lukt het niet.

Ik schiet op die stenen, ik schiet op die gast, maar er gebeurt gewoon helemaal niks, ik ben nu al een uur bezig en word een beetje strontziek van dat level :(.

En moet die lucifer ook een health balkje hebben, want ik zie er geen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 19:00:
Ik word echt helemaal gek van lucifer, ik ben nu al minimaal 10x gemorpht, heb al 700 geesten vermoord en nog lukt het niet.

Ik schiet op die stenen, ik schiet op die gast, maar er gebeurt gewoon helemaal niks, ik ben nu al een uur bezig en word een beetje strontziek van dat level :(.

En moet die lucifer ook een health balkje hebben, want ik zie er geen?
Schiet die stenen eens op 'die gast' :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiToKi schreef op 14 augustus 2004 @ 19:35:
[...]

Schiet die stenen eens op 'die gast' :).
Dat doe ik ook, ik wacht tot die stenen bijna op de grond liggen, dan schiet ik, maar er gebeurt echt helemaal niks waaraan ik kan zien dat ie bijna dood is weetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 19:52:
[...]

Dat doe ik ook, ik wacht tot die stenen bijna op de grond liggen, dan schiet ik, maar er gebeurt echt helemaal niks waaraan ik kan zien dat ie bijna dood is weetje...
Dat weet je ook niet totdat ie dood is eigenlijk. Eerst schiet je stenen op 'm en na een tijdje gaat ie met z'n zwaard gooien (dacht ik, tijdje geleden alweer). Dan schiet je z'n zwaard in 'm en dat was 't....

Voor deze iets oudere game doe ik even geen moeite voor spoiler-tags. Ik neem aan dat dat geen probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
Ok, een grote kick maar Painkiller krijgt een expansion pack :9.
Het gaat battle Out Of Hell heten en het verhaal gaat verder waar het is gestopt, als je lucifer had verslagen en niet op de moeilijkste graad waar je vredig naar de hemel gaat. Maw, lucifer is verslagen, eve is in hell en alistor is, laten we zeggen, nog steeds erg boos :P.

Het heeft een 10-level singeplayer chapter met nieuwe levels. Zoals ze zelf beweren hebben ze geen 1 texture hergebruikt. Zo heb je nieuwe wapens en nieuwe tegenstanders ;).

Op de screenshots te zien ziet het er naar uit dat je ergens in de 2e (of 1e :?) wereld oorlog in een stad rondwandeld.

Screenies en info is te vinden op http://www.painkillergame.com/index2.php en dan rechts 'Expansion Pack' :)

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil

Virgil

We're not alone

Het mooie is nog, het krijgt nieuwe netcode. Dus haal die dozen maar weer uit de kast. Multiplayer fragging fun! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hersenloze shooters is niets mis mee, maar deze vind ik niet leuk. Ik heb het gedownload, want demo's zijn niet representatief (na het spelen van de demo van Dungeon Siege dacht ik dat het spel cool was en had ik het gekocht, maar het bleek klote te zijn en dus weggegooid geld). Ik heb het even gespeeld, maar ongeveer bij Military Base ben ik gekapt en heb de zooi eraf gegooid. Ik zeg niet dat het slecht is, maar het weet me gewoon niet lang te boeien. Doom I vind ik daarentegen wel heel cool, zelfs nu nog.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste