[PC] Painkiller - Old School Shooting

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 2.785 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/JD199734G7V/picserver.jpeg
Painkiller:Heaven's got a hitman
You play as Daniel Garner, a seemingly regular guy who has just been killed in aan horrific car accident. Trapped in a dark an unwelcoming world between heaven and hell, you struggle to uncover the reasons why you have been denied entry into heaven. Awaiting your purification you must fight trough an endless number of demon soldiers as you attempt to stop an imminent unholy war.
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mrherman/blank.gif

[table border=1][tr align=center]
[td align=center bgcolor="#CC230E"]Over de Engine en Systeem Eisen[/td][/tr][tr][td]
De systeem eisen zijn zoals te verwachten redelijk pittig. Dit is wat je volgens de makers moet hebben:

• Windows 98/ME/2000/XP
• 1.5 Ghz Intel Pentium III or AMD Athlon Processor
• 384 MB RAM
• 1.2 Gb HD Ruimte
• 64 MB DirectX 8.1 Video Card (NVIDIA GeForce 3 or better)
• DirectX 8.1b or better compatible Sound Card
• Keyboard and Mouse

The proprietary PAIN Engine puts out an unbelievably high polygon count, while adding increased texture quality and the latest lighting and shadowing techniques, including soft shadows, DOT3 bump mapping, water reflections, glass simulation, volumetric light and fog, and more. Plug in the Havok 2.0 engine, and you get a realistic environment in a totally fantastical setting

De Havok 2.0 engine wordt o.a gebruikt in Half Life 2 en de nieuwe Vampire game. Zoals velen weten is dit een van de nieuwste, zwaarste en mooiste engines die er op dit moment is/komt :9.[/][/]
[td align=center bgcolor="#CC230E"]Monsters[/td]
[/tr][tr][td]
Dit zijn een aantal monsters die je tegen zult komen op een rijtje. Helaas zijn er geen pics :P

Evil Monk

A hooded monk, servant of Devil Monk. Former member of blasphemous cult of Naamah, now serving the dark forces in his afterlife. You can never see his face, there is nothing but darkness between the folds. Lack of any armor and large size make him a relatively easy target.

Traits:
Being very strong, he tries to behead the player with his giant double-handed axe.

Sneaky tactics:
When low on health, Evil Monk desperately throws his axe at the player and dies right afterwards from exhaustion.

Time for death?:
Usually Evil Monk is dangerous only when you let him come close to you, so make sure you kill him before you get in the reach of his axe. However, if you choose a wrong weapon and just wound him instead of killing him, he might execute his special Throw attack – the good thing about it is you only need to avoid the flying axe; Evil Monk dies by himself right after the throw…

Psychonun

Once innocent virgin, after being seduced by demoness Naamah turned into inhuman creature with big bloody scythe. As Evil Monk, she serves under the command of Devil Monk. There are two versions of Psychonun, one without and one wearing the iron helmet.

Traits:
Swing of the scythe is her basic attack, but she can also cast a curse that locks your weapons (so you are not able to fire any weapon) for a limited amount of time.

Sneaky tactics:
Most evil creatures walk and run, but she literally hovers right above the ground. This makes her faster, as no stairs or other such obstacles can slow her down.

Time for death?:
You cannot let her hover around freely, because her Curse spell will put you in some serious trouble. The best weapon against Psychonun is anything with quick reload time. Any hit stuns her for a while, buying you more time to run away or strafe.

Skull

A bastard child of a demon and an undead: he carries some very serious demonic powers, but at the same time his soul is trapped in a human corpse. Despite this sad fact he is vain enough to treat all other creatures of the dark as inferior beings.

Traits:
To compensate his disability to cast spells he carries around double-barreled shotgun… He doesn’t just fire it at you, he can also shoot his own skull, setting it on fire and gaining temporary immortality.

Sneaky tactics:
One of his tricks of the trade is making (in)human shields of whoever is closest to him, including his allies.

Time for death?:
Whatever monsters you face, make sure Skull is your primary target. If you let him gain immortality or use his ally as a shield, he will become so much harder to kill.

• Zombie Knight

One of the soldiers under the command of Zombie Warrior. Once a great fighter on a side of good, when a battle was lost he committed a suicide instead of letting himself into slavery. It was brave, but foolish act, because his soul is now damned to serve Hell for eternity…

Traits:
Swing of his Morgenstern!!

Sneaky tactics:u
Being a zombie he can still move for a while even when beheaded. He cannot see then, however, and that renders his Morgenstern attack somehow random: you are still in danger, but so are all his nearby allies...

Time for death?:
Any weapon should do, he is one of the easier enemies. However, some Zombie Knights are more “alive” than the others and have the ability to run. Just make sure they won’t run long enough to reach you.

Saphathoraél aka Thor

He's a demi-demon, one of Lucifer's less trusted generals, his specialty is inflicting drunkenness in humans. His real name is actually Saphathoraél, but his demon friends shorten that to Thor, mainly because Saphathoraél's unhealthy fascination with this Germanic deity. Thor, aka the Viking Thunder, was the god of thunder and lightning, with the power to conjure storms and control the wind and rain. He was famous for his giant hammer called Mjölnir. Saphathoraél is only a copycat of Thor, but in his mind this (becoming as powerful as real Thor once was) is the only to move up in the Lucifer's ranking list.

Traits:
He can smash you with his hammer, but he can also destroy anything in the range of the blow. You are fighting Thor in some forgotten ruins, and it’s really hard to survive with giant stone blocks blocking your way and falling on your head.

Sneaky tactics:
If he loses his hammer, he can hit the ground with his both fists so hard, that he sends dozens of stones up to the sky. “It’s raining stones”, and it’s the rain that can kill you in no time.

Time for death?:
Rumor has it he is nearly invulnerable, with one weakness, his own Achilles heel. Nobody seems to know exactly what is it, but unless you discover that for yourself, there's no point in wasting ammo on him.

Natuurlijk zijn dit niet alle monsters, maar omdat het er zoveel zijn heb ik er maar een paar neer gezet.
[/][/]
[td align=center bgcolor="#CC230E"]Multiplayer[/td]
[/tr][tr][td]Er zijn 5 multiplayer modes, speelbaar over 7 maps:

Deathmatch: the objective in Deathmatch is to kill as many opponents as possible in the time provided. You're on your own in this one. Kill or be killed.

Team Deathmatch: A mutation of Deathmatch, in wich the competition is between teams made up of a number of players, eachtrying to "outkill" the other teams

People Can Fly: A modification of Deathmatch 1 on 1, pushing the limits of physics-based multiplay. Only equipped with the Rocket Launcher/Chaingun you can only damage against your opponent while he's in the air. Use teh Rocketlauncher to get him airborne, and finish him off with the Chaingun!

Voosh: Voosh is a multiplayer mode in wich each player has the same weapon. After a certain period of time each player's weapon is switched to either the next in line (set by server), or a random one. All weapons have infinite ammo. Voosh is played out over 2 additional maps, inly available fot this mode.

The Light Bearer: In light Bearer, Quad Damage never wears off. The first player who grabs it can use it as long as he stays alive. Which wont'be for very long, since you'll be hunted by everyone else ont the map. When he is dead, he drops the Quad, and another player can pick it up. The winner is a person who has the Quad at the end of the game.

Vindt het zelf wel jammer dat er (wederom) geen coop mode in zit. Lijkt me nou echt een game om dit in te stoppen. Maar misschien is dit nog van later toepassing in een add-on of een patch :)

[/][/]
Pics

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/D91GAJH47NK/picserver.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/J65H8X9H92A/picserver.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/NRE335EA18N/picserver.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/C9CX4L7P7SA/picserver.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/K0E1O262JY0/picserver.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/7LH2S1RX3IG/picserver.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/641WI69J89P/picserver.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/5P3O1S3R6U8/picserver.jpegAfbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/DITKY6O4121/picserver.jpeg

[td align=center bgcolor="#CC230E"]Links[/td]
[/tr][tr][td]
Hier zijn een aantal handige links, naar o.a de developer site en de demo download site:

Info Sites
De officiële Site
People Can Fly
DreamCatcher
Painkiller Forum

Demo sites
Gamspot
Gametab(Torrent file!)
BitTorrent Link
3DGamers
Trailer Download van 3DGamers
GamersHell
Blueyonder.co.uk
ActionTrip
FileFront
[/][/]
Eigen impressie, Conclusie en Mini-FAQ

Wat is dit nu voor een game :?

Het spel is dus eigenlijk een kloon van Serious Sam. In die shooter, was het de bedoeling zoveel mogelijk monsters te doden in een enorme map met de nodige wapens en humor. Toch gaat Painkiller die richting helemaal op. Serious Sam was eerder een game die goed coop te spelen was met meerder mensen. Na mijn inziens zit dit niet in Painkiller, maar wordt de nadruk vooral gelegt op veel bloed, deathmatch achtige tafarelen en een donkere sfeer. Het is dan ook een mix tussen Quake III en Serious Sam. Zo'n combo moet natuurlijk wel iets goeds brengen :D.

Maar wat kan je nou verwachten van deze game :?

Heel simpel gesteld is het een no-brain shooter. D.w.z dat het alleen maar om killen, killen en nog eens killen gaat. Je hoeft geen lastige puzzels optelossen of veel springwerk te leveren, Nee gewoon schieten op alles wat beweegt :P. Verwacht ook niet dat je bloemetjes en bijtjes tegen zal komen. Er zit enorm veel bloed en geweld in. Heb je dus een slechte maag, dan kan je beter even opassen met deze game ;)

Hou je dus van schieten, monsters doden en veel wapens/bloed, dan is dit je spel. Verwacht je van een game dat je toch nog wel wat hersen (zover aanwezig) capaciteit moet gebruiken, dan zou ik de game niet zo snel spelen. Feit blijft wel dat het een veel belovende shooter wordt met een juweeltje van een engine

Wanneer komt de game nou uit :?

De demo wordt op 16 februari online gegooid :
DreamCatcher Games has today confirmed that the long-awaited demo of its first-person shooter, Painkiller, will be available for download by 2.00pm PT on February 16th.

This single-player demo will feature 3 action-packed levels, including one that has never been seen before. The 200MB demo will be ‘premiered’ on GameSpot’s DLX site (dlx.gamespot.com). GameSpot will initially showcase the demo, but the file will be made widely available shortly after the initial hosting goes live (ftp download details will follow).
Voor de hele game zal je nog even moeten wachten. Deze komt namelijk pas uit in waarschijnlijk Q4 van 2004. (Bij pre-order zie je staan zo rond 12-04-2004. Dit is voor de U.S!!! :) )

Gemaakt door: Notna. Gebaseerd op layout van [rml][ PC] RTCW: Enemy Territory - deel 5[/rml]. Opmerkingen zijn altijd welkom :) Ge-edit op verzoek van Terr :> Zeg, sletjes, als jullie mijn posts veranderen, wel ff letten op typo's hé ;), Grtz X-G 8)

[ Voor 93% gewijzigd door X-G op 17-02-2004 15:12 ]

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-07 11:09

Wom

Ik was dus diegene die dat oude topic had gemaakt, maar ben hem sindsdien uit het oog verloren. Ik zal die PC Zone maar eens kopen/lenen dan kan ik me weer up-to-date brengen. Zie trouwens dat hij ook voor de Xbox uitkomt, dus zal hem daar dan wel op halen, mocht ik hem kopen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-07 11:18
Serious Sam zag er voor zijn tijd ook goed uit
Helaas is het nadeel van dat spel dat de AI zo bar slecht is (ventjes rennen recht opje af enzo) hoop dat het in dit spelletje iets beter aangepakt wordt

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26232

Ik vind de quake feeling die de game uitstraalt erg lekker iig. En ik hoorde ook dat strafe jumping, bunny hopping, quake dingetjes dus, ook in de game zouden komen. Pret..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:42
Hmm dit ziet er best veelbelovend uit. Kheb erg zin in een game waar je gewoon dom moet fraggen maar het moet dan wel een super gameplay hebben. Veel van die Arcade shooters spelen gewoon niet lekker en dan kunnen ze er nog zo mooi uit zien, veel mensen zullen het niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
Nou, ff doen wat ik beloofd had :) :

Painkiller
In een tijd waarin vooral tactical shooters voor succesnummer spelen verlang je weleens terug naar het 'schieten op alles wat beweegt' tijdperk. Ging Serious Sam daar een paar jaar geleden al lekker luchtig op in, Dreamcather pakt het met Painkiller een stuk Seriouser aan. Voor humor is geen plaats hier, het draait om grof wapengeweld in een gitzwarte atmosfeer vol satanische vijanden. Geen gedoe met verhaallijnen (al is een flinterdun lijntje herkenbaar), geen schilderijen waarachter de sleutel zit verstopt van de kelderruimte waar je een uur geleden al langs liep; vette brute roffe actie is het enige dat telt.

It's Bullet Time
In de huid van huurling Painkiller kom je dus terecth in de duistere wereld van het kwaad, om alles aan de foute kant van de streep af te slachten. Je wordt lastiggevallen door hordes demonen, satanische monikken en andere superagressieve types die je belagen met bommen, granaten, bijlen en andere attributen. Aan jou om je venom gun, shotgun en ander wapentuig (met primaire en secundaire functie) in te zetten en de ellendelingen af te maken. Munitie en goudstukken om nieuwe wapens te kopen zijn ruimschoots voorhanden, maar dat is ook geen luxe. Spaarzaam gebruik van kogels en granaten levert gegarandeerd een vroege dood op; de vijand is in grote getalen aanwezig en achter elke hoek duiken nieuwe creeps op. 'Actie' is het toverwoord en de ontwikkelaar benadrukt dan ook dat sniper rifles of sluip- en kruip- houdingen taboe zijn. Bij Painkiller gaat het, zogezegd, om de andere betekenis van 'bullet time'.

Satanische Monikken
Dat klinkt leuk, maar op basis van dit concept verwacht je niet snel een game die goed gaat scoren op graphics en physics. En laat Painkiller nou net de uitzondering zijn. We speelden zelf drie verschillende levels van de game op de E3, en alle drie lieten ze grote indruk achter. In een level werden we gedropt in Venetië, waar uit alle mogelijke hoeken en gaten het schietgrage demonentuig opdook. Het tweede level speelde zich af in een klooster mat stanische monniken die met hun bijlen uitwaren op onze schedelinhoud en het derde level betrof een mysterieuze omgeving met als tussenbaas een megagroot monster, dat weinig gevoelig bleek voor dreigementen met de rocket launcher.
De gameplay bij dit alles mag dan op en top 'old school' zijn, de graphics zijn dat allerminst. Dynamische licht- en schaduweffecten, fotorealisme, de textures en de sfeer die dit alles bij elkaar oproept maakten zowaar grote indruk. Naast de graphics en het - ook al superbrute - geluid vielen vooral de prestaties van de physics engine (Havoc 2.0) op. Zo zul je bijvoorbeeld kisten kapot moeten schieten om aan nieuwe munitie te komen. De manier waarop gestapelde kisten omvallen, en de manier waarop de stukken hout - afhankelijk van hoe je schiet - rondvliegen is bijzonder realistisch. Hetzelfde geldt voor de sterfscenes van je tegenstanders. Sterfanimaties zijn op skeletbasis ontworpen, waardoor verdoemden realistisch ineen zijgen.

Het moge duidelijk zijn: Painkiller wordt geen titel voor doetjes en luierplassers. Doel van de ontwikkelaar is om gamers een portie adrenaline toe te dienen in een horrorshooter die kippenvel bezorgt. Dat klinkt ambitieus, maar zoals het er nu uitziet is er grote kans dat dit absoluut gaat lukken. De ervaring die wij op de E3 opdeden belooft in ieder geval veel, zelfs erg veel, goeds. Nog een half jaar wachten, dan kan Sam Fisher af en toe met weekendverlof en gaat bij ons de beer los!
Geschreven door Bas Roestenberg - PCZone, alle rechten aan hun voorbehouden

Typefouten voorbehouden aan X-G Productions® :p, meld het wel ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

:9

Dit wordt voorlopig dé game waar ik naar uitkijk, lekker simpel.

--> Helmet, dat hoort juist, dat is de kracht van het spel. Bevalt dat je niet, dan is het niet jouw spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-07 13:44

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Damn.. ziet er goed uit.. Ga ik ZEKER in de gaten houden B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
niemand bang dat het snel gaat vervelen?
(en er zal nooit een vervanger komen voor quake 1... man.. wat een tijd op mn P1 133 :z )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Ziet er wel aardig uit, ik ben zelf alleen echter niet meer zo'n fan van dit type FPS game. Single player boeit bijna geen enkele FPS game me nog, of het moet echt heel apart zijn, maar standaard knal games .... lamaar zitten .... Unreal 2 vond ik nog wel leuk, Serious Sam vond ik erg kickuh .... maar een SP game moet wel erg goed in elkaar zitten wil ik me er voor geven .... op zich ben ik wel weer fan van UT2k3 en hou ERG van Old Skool maps .... gelukkig zijn ern na die twee bonus packs ook een aardig tal van bijgekomen. Niet iedereen houdt ook daar meer van geloof ik, van dit type onrealistische shooters, maar ik kick daar wel op .... alleen games zoals deze in deze post .... one in a million, kan me niet boeien.

Ik heb nog geen gameplay movie gezien, maar hoop niet dat het weer de zoveelste game is die het succes van Serious Sam uit wil melken. Ze begrijpen niet waarom die game succesvol is denk is, en ook begrijpen ze niet dat we niet 100 van dat soort games willen, tenminste .... ik niet. Will Rock is ook weer zo'n brouwsel, demo was wel aardig, maar toch na een half uurtje ging het vervelen .... Serious Sam had toch iets, waarschijnlijk ook omdat het de eerste in die reeks was. Al met al .... zal ik nooit veel geld neerlappen voor zo'n game, Sam had ik ook voor een kleine bedragje, beide games in 1 dan.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 14-07-2003 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34554

Ik had al hier & daar wat video's van dit spel gezien...
De graphics zien er inderdaad beestachtig goed uit.
Als nu de gameplay ook nog eens lekker vlug Én varierend blijft, ben ik helemaal verkocht 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
Ik denk toch dat deze game veel aandacht gaat trekken, vooral omdat er sommige speciale multiplayer modussen inzitten, niet alleen Deathmatch en Last man Standing enz, maar ook dingen als 'People Can Fly', 'Voosh' en 'The Light Bearer'

Van de site:
MULTIPLAYER:
Painkiller's Multiplayer mode is powered by GameSpy for in-game and external server browsing. We're currently targeting 32-player servers with the following 5 modes:

1) Deathmatch - The objective in Deathmatch is to kill as many opponents as possible. The player is on his own, playing in "me against the world" fashion.

2) Team Deathmatch - A mutation of Deathmatch, in which the competition is between teams made up of a number of players, trying to outkill the other teams.

3) People Can Fly - A modification of Deathmatch 1 on 1. In this mode both players have only the Rocket Launchers. The damage to the other player can be done only when he is airborne: it can be done by shooting the rocket exactly under the enemy's feet.

4) Voosh - Voosh is a multiplayer mode in which each player has the same weapon. After a certain period of time each player's weapon is switched to either the next in line (set by the server), or a random one.). All weapons have infinite ammo.

5) The Light Bearer - This mode assumes that Quad Damage never wears off. The first player who takes the Quad, can use it as long as he stays alive. Also, with every successful frag, the player gets +10 HP. When he is dead, he drops the Quad, and another player can pick it up. The winner is a person who has the Quad at the end of the game. However, every time someone picks up the Quad, the limit time is raised by 30 seconds, to make it possible for other players to get their chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:53

steveman

Comfortabel ten onder

als ik dat zo zie doet het me sterk aan RTCW denken

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Hoe zit het met de MP?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
Hmmz... blind?

Kijk eens na mijn vorige post ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-06 13:16
Doet me erg denken aan Quake 1 met een serieuze graphics/architectuur upgrade. Vooral die gekke ridder en die bruine gangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farmacop
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-05 14:41

farmacop

Use the Delta Force Luke !!!!

Moet dit gaan wedijveren met Doom 3 om wie de engste monsters heeft ofzo ?

Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
Nee, ik denk dat je deze game eerder start als je je frustaties kwijt wilt en bij Doom III doe je het omdat je een 'horror' ride wil mee maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-05 12:14

BdR

TV is gooder then books

18 sept 2003: Official Painkiller Gameplay Video (14MB) ziet er :9~ uit, errug cool!

ennuh.. scheduled for release Q4 2003? morgen is het oktober, dus.. :P

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:11
BdR schreef op 01 October 2003 @ 00:20:
ennuh.. scheduled for release Q4 2003? morgen is het oktober, dus.. :P
Q4 is ook nog 30 december, dus dat zegt niks ;)

En ik moet je teleurstellen, want Painkiller is helaas uitgesteld naar maart 2004, dus je zult nog even moeten wachten.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
:( da's weer minder, maar 't ziet er wel gelikt uit :) Heerlijk a-la-doom-1 style raggen :D Maar jah 't probleem is, zal wel niet draaien op mijn bakje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-07 19:36
Er worden voor de MP betatesters gevraagd (waar ik me dus maar voor heb aangemeld), dus voor diegene die niet kunnen wachten een mooie gelegenheid om er als eerste bij te zijn?

Op http://www.painkillergame.com/ kun je je inschrijven.

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
Hmmm :(

Jammer dat ik hier geen i-net heb thuis :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 00:26

edward2

Schieten op de beesten

Heerlijke lekkere no brains game, zo heb ik ze meestal het liefst, nadenken hoeft van mij niet zo nodig in een game, hoewel ik de HalfLife en Tombraider puzzels wel leuk vind, gewoon situatie puzzels, geen lappen tekst, dat haalt mij uit de game, hopelijk komt de demo wat eerder, MP fraggen boeit me niet zo, ik heb aan UT2003 wel genoeg.

Ik heb me maar eens opgegeven.

[ Voor 5% gewijzigd door edward2 op 04-10-2003 17:18 ]

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdR
  • Laatst online: 31-05 12:14

BdR

TV is gooder then books

X-G schreef op 04 October 2003 @ 16:10:
Hmmm :(

Jammer dat ik hier geen i-net heb thuis :( :(
je post op GoT alles via postduif? :? :+

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Haha, je moet eens opletten in dat filmpje... of een andere.

Je moet tegen grote demonen en Hells Angels knokken. Op een gegeven moment grijpt die enorme demon een Hells Angels die voor hem staat, en gebruikt hem als levend schild. :D
Lekkere ragdoll weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 20:54

bAdmuTs

mAzE

Na de doom3, hl2 en stalker alpha is er nu ook de painkiller alpha te downloaden (van welk spel nu eigenlijk niet), het bevat 2 single player maps en 2 multiplayer lan-only maps.

Hier wat screenies in reso 800x600, dat draait tenminste redelijk normaal bij mij :D

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Shot0000.JPG%20+%20http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Shot0000.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Shot0001.JPG%20+%20http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Shot0001.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Shot0004.JPG%20+%20http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Shot0004.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Shot0005.JPG%20+%20http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Shot0005.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Shot0007.JPG%20%20+%20http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Shot0007.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Shot0014.JPG%0D%0A+%20http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Shot0014.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Shot0015.JPG%0D%0A+%20http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Shot0015.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Shot0016.JPG%0D%0A+%20http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Shot0016.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Shot0017.JPG%0D%0A+%20http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Shot0017.JPG
Quad damage >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Shot0018.JPG%0D%0A+%20http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Shot0018.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Shot0020.JPG%0D%0A+%20http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Shot0020.JPG
De baas :)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Shot0021.JPG%0D%0A+%20http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Shot0021.JPG
Geen idee wat dit is :? (iig geen god-mode, maybe invisible mode)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Shot0022.JPG%0D%0A+%20http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Shot0022.JPG
Je kan ze met dit lol wapen aan de muren spiezen >:)

Het is net serious sam maar dan beter en mooier, vooral de sfeer in het spel is geweldig echt zon spooky sfeertje, voornamelijk door de donkere graphics en de muziek :D

edit: bunnyhopping en rocket jumping zitten er ook in :D

[ Voor 26% gewijzigd door bAdmuTs op 02-01-2004 20:06 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-06 08:19

b3ta

Hallo

Zo zo ik kijk echt me ogen uit... Dit zal zeker een goede opvolger worden voor seriouse sam denk ik zo... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Wow dat ziet er erg leuk en mooi uit, ik zal die demo eens even gaan zoeken dan.
Zul je zien dat ie niet draait op mijn cheap ass 1.7celly met radeon 9000 :/

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99805

bAdmuTs schreef op 02 januari 2004 @ 19:11:
Na de doom3, hl2 en stalker alpha is er nu ook de painkiller alpha te downloaden (van welk spel nu eigenlijk niet), het bevat 2 single player maps en 2 multiplayer lan-only maps.

Hier wat screenies in reso 800x600, dat draait tenminste redelijk normaal bij mij :D

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Quad damage >:)

[afbeelding]

[afbeelding]
De baas :)

[afbeelding]
Geen idee wat dit is :? (iig geen god-mode, maybe invisible mode)

[afbeelding]
Je kan ze met dit lol wapen aan de muren spiezen >:)

Het is net serious sam maar dan beter en mooier, vooral de sfeer in het spel is geweldig echt zon spooky sfeertje, voornamelijk door de donkere graphics en de muziek :D

edit: bunnyhopping en rocket jumping zitten er ook in :D
Je praat er over alsof het legaal is... deze "demo" van je welke eigenlijk een gelekte ALPHA is is erg illegaal zeker op GOT... dus zomaar even ergens downlaoden zal dan ook niet lukken.

dus verander aub je post een beetje voordat je een OW krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Anoniem: 99805 schreef op 02 januari 2004 @ 20:18:
[...]

Je praat er over alsof het legaal is... deze "demo" van je welke eigenlijk een gelekte ALPHA is is erg illegaal zeker op GOT... dus zomaar even ergens downlaoden zal dan ook niet lukken.

dus verander aub je post een beetje voordat je een OW krijgt.
Ik weet dat het niet legaal is en er staat toch ook bij dat het een alpha is :?, en ik heb ook niet gezegd dat ie zomaar ergens te downloaden is, mag toch wel wat screenies laten zien of niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 22:56
Ziet er idd wel gelikt uit.
Maar ben bang dat het spel een beetje eng is. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25597

Voor een pre-alpha ziet dit er al gelikt uit. Speelt al goed en ziet er al verdraaid goed uit. Een lekkere no nonsense knaller. :)
Hoe maak je die screenshots? Dat is mij niet gelukt. Ik heb een key gebonden , maar m'n screenshots mapje blijft leeg :?

Als je een zwart/wit beeld krijgt , zit je in bullit-time.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 25597 op 02-01-2004 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Praten / screenshots laten zien van gelekte alpha/beta's kan geen kwaad: Je houdt hetgene wat illegaal is immers voor jezelf. Links aanbieden is not done en wordt bestraft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Anoniem: 25597 schreef op 02 januari 2004 @ 20:46:
Voor een pre-alpha ziet dit er al gelikt uit. Speelt al goed en ziet er al verdraaid goed uit. Een lekkere no nonsense knaller. :)
Hoe maak je die screenshots? Dat is mij niet gelukt. Ik heb een key gebonden , maar m'n screenshots mapje blijft leeg :?

Als je een zwart/wit beeld krijgt , zit je in bullit-time.
Ik heb gewoon screenshot gebonden aan F5 en dat werkt gewoon bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Hoe kan je in godsnaam al die pre-alpha's laten uitlekken... Halflife, Stalker, Painkiller..... echt maf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-07 12:20

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Ik heb ook Painkiller PREALPHA. Het is super mooi spel vent ik dan. En het speelt ok super goed mooie GFX.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seriph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:32
Ik ken de product manager van de uitgever die dit spel gaat uitbrengen in Nederland (klinkt heel wat maar is niet zo heel denderend) en hij gaf ook op de HCC dagen (tijdje terug alweer zie nu pas topic) een demo van verschillende beta en de gameplay is echt super vet. Dit is er zeker een voor de koop.

De gameplay, de graphics, de atmosfeer het klopt allemaal ouderwets doom style knallen. Hoera. Ik hoop alleen dat ze serious sam/doom2 style coop multiplayer erin smijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ja misschien wel mooi aangezien de links in de openingspost toch niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

http://www.shacknews.com/docs/press/021204_painkiller.x
Toronto, Canada, February 12th, 2004. DreamCatcher Games has today confirmed that the long-awaited demo of its first-person shooter, Painkiller, will be available for download by 2.00pm PT on February 16th.
Damn, nog meer dan 10 uur :D

http://dreamcatcherintera...rumdisplay.php?forumid=58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Hoelaat is dat in nederlandse tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Niet online
Volgens mij 22.00uur hier. Maar dan komt de demo in verhouding wel heel erg vroeg t.o.v het hele spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

o rey schreef op 16 februari 2004 @ 16:28:
Volgens mij 22.00uur hier. Maar dan komt de demo in verhouding wel heel erg vroeg t.o.v het hele spel.
Hoezo dat dan, het hele spel komt er toch ook soon aan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Niet online
Wanneer komt de game nou uit :?

De demo wordt op 16 februari online gegooid. Voor de hele gam zal je nog even moeten wachten. Deze komt namelijk pas uit in Q4 van 2004. (Bij pre-order zie je staan zo rond 4-12-2004 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja bij de ts staat ook eind 2003 :? is 2004 niet een beetje laat als ze nu al een demo releasen dan? dan zou je toch denken dat het grootste deel al af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Op Shacknews (zie link hierboven van Cyb) staat er dat in april het volledige spel uitkomt:
Painkiller ships April 12th 2004
Voor Nederland/Europa zal dat wel ietsje later worden denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

http://dreamcatcherintera...ead.php?s=&threadid=14627
1) The Single-Player demo will be premiering sometime around 2:00 PST today on GameSpot's DLX service. If it's not up at 2:05, chill out, ok? It will be available today. You guys who expected the demo to be available at 12:01 a.m. GMT make me laugh. Your enthusiasm is great, don't get me wrong, but be a little realistic, ok?

2) GameSpot does not have any kind of "exclusive" on the demo. They have the "premiere." This means it will be appearing on GameSpot first. First -- not exclusively. If you have something against GameSpot, wait a couple hours. It'll be available on plenty of other hosting servers elsewhere throughout the day. We'll list all the mirrors on the www.painkillergame.com website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

December schreef op 16 februari 2004 @ 19:32:
Op Shacknews (zie link hierboven van Cyb) staat er dat in april het volledige spel uitkomt:
[...]
Voor Nederland/Europa zal dat wel ietsje later worden denk ik :)
Dat zou wel mooi zijn, in maart far cry spelen en dan in april painkiller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

w00t hebben jullie die mp3's van die site al eens geluisterd? Eindelijk een game waarbij je kan fraggen en headbangen tegelijk _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ veel beter kan je het toch niet krijgen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:12

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

De demo is uit op Gamespot

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Gaat net echt snel, dat gamespot.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Het lijkt wel een soort share downloadsoftware, al m'n internet locaties lopen gelijk bagger, zeker tgv de upload die m'n bandbreedte afknijpt.

[ Voor 10% gewijzigd door edward2 op 16-02-2004 22:35 ]

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Niet online
nou, laat maar zitten ik download de demo morgen wel als er meer mirrors zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-07 14:56
Iemand al een mirror? Ik heb geen zin om me gratis te registreren...

edit/
Oeps, wist niet dat hij pas 15 min te downloaden is...

[ Voor 33% gewijzigd door vacuumcleaner op 16-02-2004 22:34 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Ok, zal geen snelheden van mirrors meer posten...

[ Voor 213% gewijzigd door Cyb op 16-02-2004 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

http://dlx.gamespot.com/pc/painkiller/moreinfo_6089465.html

[ Voor 92% gewijzigd door Cyb op 16-02-2004 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 17-07 14:56
Heb gemerkt dat bij veel mirrors de filesize niet klopt, let daarop, hij moet ong 228mb zijn geloof ik.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

vacuumcleaner schreef op 16 februari 2004 @ 23:10:
Heb gemerkt dat bij veel mirrors de filesize niet klopt, let daarop, hij moet ong 228mb zijn geloof ik.
Ze zijn (waren) nog aan het uploaden.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16536

Gamershell heeft em ook.

www.gamershell.com/download_5125.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07 13:42
nog één ongeveer 70 kb/sec

http://gamefiles.blueyond...nkiller_sp_demo_setup.exe

met DAP 100 Kb/sec :)

[ Voor 11% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 17-02-2004 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Net ff eerste map gedaan, wel geinig :) vooral vanwege die havoc engine.

(Zie options>controls>weapons, voor de namen van wapens)
Pain weapon (1) is leuk om mee te spelen. Je kan er lijken op grote afstanden snel naar je toe laten schieten, en zelfs lijken mee hoog houden :D

Als je de eerste map alleen met de StakeGun (3) uitspeeld, krijg je dacht ik iets bijzonders, een card ofzoiets.

De map is steeds stap voor stap. Je komt dus in een ruimte in waarin je iedereen of een aantal moet neerknallen voordat je verder mag.

Bugs:
-Ambient Sound gaat over zijn nek met een hoge piep. Als ik deze op iets van 60% zet, houdt het op.
-Mwheelup/down werkt niet (intellimouse)
-Bunnyhoppen zonder hoeven te straffen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-07 17:28

Outerspace

AFX Ghey Edition by HlpDsK

lijkt mij een best leuk spel, aangezien ik van schieten houd zoals : serious sam, doom :9~
Ik hoop dat mijn pc het aankan, want ik ga hem morgen lekker downen ;)

maar notna is het niet handiger om een nieuw topic te openen met toestemming. Dat van jou kan ik tenminste nog een topicstart noemen _o_

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16536

Cyb schreef op 17 februari 2004 @ 00:59:

Pain weapon (1) is leuk om mee te spelen. Je kan er lijken op grote afstanden snel naar je toe laten schieten, en zelfs lijken mee hoog houden :D

Als je de eerste map alleen met de StakeGun (3) uitspeeld, krijg je dacht ik iets bijzonders, een card ofzoiets.

De map is steeds stap voor stap. Je komt dus in een ruimte in waarin je iedereen of een aantal moet neerknallen voordat je verder mag.

Bugs:
-Ambient Sound gaat over zijn nek met een hoge piep. Als ik deze op iets van 60% zet, houdt het op.
Scrollen werkt wel, je moet alleen echt een takke-end scrollen (bij mij wieltje anderhalf of 2 keer rond ofzo) voordat 't werkt (Logitech MX500)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leuk spel :) loopt ook erg goed vind ik met mijn r9600xt. Als er geen monsters, of weinig monsters in beeld zijn rond de 120fps, medium aantal monsters in beeld 80, shitload of monsters in beeld rond de 60 _/-\o_ . AI is volgens mij niet al te best want erg moeilijk vind ik het niet. Maar alles ziet er veder mooi uit en de gameplay is ook wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Anoniem: 16536 schreef op 17 februari 2004 @ 02:48:
[...]

Scrollen werkt wel, je moet alleen echt een takke-end scrollen (bij mij wieltje anderhalf of 2 keer rond ofzo) voordat 't werkt (Logitech MX500)
Cyb schreef op 17 februari 2004 @ 00:59:

Bugs:
Je kan ook gewoon in het menu bij controls je mouse scroll sensitivity aanpassen hoor :P 8)7 (waarom ze dat hebben mag joost weten :P)

Heb net de eerste 2 levels gespeelt van de demo en ik moet zeggen dat het een erg leuk spel is. Het doet je zeker terug denken aan Serious Sam. Hordes monsters die maar blijven komen en jij met maar 2 á 3 wapens >:) .
Loop op mijn systeem op 1024x768 alles op high en filtering op trillinair best goed. Alleen als mijn beeld vol staat met monsters (15+ en dus recht voor me neus :P)gaat het ff wat trager. Dit zal erg leuk worden multiplayer. Maar ze moeten er wel een coop ingooien, want dat zou een groot gemis zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Omdat X-G niet helemaal levend lijkt te zijn, is de startpost geupdate met het mooie werk van Notna :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 17-02-2004 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53194

Anoniem: 16536 schreef op 17 februari 2004 @ 02:48:
[...]

ja heb ik ook, en heb jij ook een MX keyboard? Bij mij blijft ie ozij lopen als ik de strafe key al los heb gelaten. Net alsof ik lag heb. Iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
Anoniem: 12316 schreef op 17 februari 2004 @ 09:25:
Omdat X-G niet helemaal levend lijkt te zijn, is de startpost geupdate met het mooie werk van Notna :)
Ik schrok al 'dit heb ik niet gepost' dacht ik :)

Thnx :p

* X-G aait Notna en Terr

[ Voor 8% gewijzigd door X-G op 17-02-2004 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
de demo draait bij mij ook echt als een trein. superdemo. lekker raggen met een vieze smerige satanische sfeer... just the way I like it.
de menu's en loadingbalk enzo zijn ook zwaar slick. :) woei!
eindelijk weer eens een _lekkere_ demo.
het zal na een level of 20 wel gaan vervelen, maar ik vind de stake-gun enzo tot nu toe fantastisch!!! HULDE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vond hem ook wel apart. Inderdaad lekker ouderwetste gameplay, maar toch met een nieuw tintje. Toch, en dat is niet de fout van het spel, ben ik een single player shooter, hoe goed 'ie ook is (dus Doom III/HL2 zullen er ook wel aan geloven), gaat na een half uur vervelen. Alleen de stealth achtige shooters, of shooters met sneaky gameplay (No one lives forever 2) kunnen mij een volledig spel boeien! Maar, wapens zijn origineel, erg cool, levels hebben goeie sfeer, AI vind ik zeker beter dan welk spel van dit type. Met Will Rock kon je nog een hele simpele vergelijking maken met Serious Sam, nu is dat echt TE simpel. Die speciale mode is ook erg stoer, geen idee hoe je erin komt, zal wel gebeuren als je een bepaald aantal zielen hebt gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 09:50
Net ff zitten spelen :9 Zeeer leuk dat wapen met die houten staak jammer dat je niet 2 verschillende mannetjes aan elkaar kan rijgen met dit wapen O-) Wel leuk iemand aan de deur vast maken heheh ... ziet er ook zeer mooi uit het spel :) Alleen denk wel dat het na een paar levels eentonig gaat worden .. net zoals met die samurai's

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16462

Als het level inlaadt, dan zie je die progress bar naar boven bewegen en op t einde hoor je een gil van ver weg, vrij zacht. Is dat het moment waarop het level zou moeten beginnen? Want bij mij hangt ie daar voor eeuwig. Kan ik niet eens alt-tab of ctrl-esc doen...ik moet dan resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Timocos schreef op 17 februari 2004 @ 12:07:
Net ff zitten spelen :9 Zeeer leuk dat wapen met die houten staak jammer dat je niet 2 verschillende mannetjes aan elkaar kan rijgen met dit wapen O-) Wel leuk iemand aan de deur vast maken heheh ... ziet er ook zeer mooi uit het spel :) Alleen denk wel dat het na een paar levels eentonig gaat worden .. net zoals met die samurai's
Het is wel een erg kick wapen! Leukste uit de demo vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebub
  • Laatst online: 15-07 21:10
Net eerste level uitgespeeld. erg vet om al die monsters neer te halen. alleen mijn fps is wat laag. Is er een command ingame om je fps te laten zien? de console bestaat iig wel ( typ ~ ).
Het zal na een tijdje wel eentonig worden lijkt me.

Heeft iemand die kaart al gewonnen trouwens? wat kan je ermee?

www.hetbsg.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 22:56
Net 2 minuten gespeeld... Damn wat een vet spel! Vete graphix en vette geluiden!

Helaas kreeg ik na 2 minuten fucked-up graphix... Maar dat zou ook kunnen omdat ik mijn PC qua overklokken een beetje op het randje zit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Heeft iemand dat level met dat gigantische monster al gespeeld?
Het is een soort aap met een grote hamer die je plat probeert te slaan. :P >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 62696 op 17-02-2004 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Anoniem: 62696 schreef op 17 februari 2004 @ 13:17:
Het is heen soort aap met een grote amer die je plat probeert te slaan. :P >:)
Heb hem inderdaad als gepeeld. Hij laat echt niks heel in dat level :P. Heeft men trouwens gezien dat er een rpg tintje aan de game zit :? Als je bij dat menu komt dat je een lvl kan kiezen, dan zie je naast die pentagram een kaart. Als je daar op drukt kom je in een meu waar je kaarten kan kopen die je hp verhogen, damage verhogen enz. Echt wel lijp :D

Trouwens, als je extreme easy speelt, dan ga je amper dood. Doe je 1 niveau moeilijker leg je hetl loodje na 2 minuten :( :+ :P

/me Notna blijft het een koele demo vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe kan je eigelijk je savegame resumen? want ik had vanochten lvl1 uit en nu wil ik net aan lvl 2 beginnen maar dan kan ik nergens resumen en moet ik weer bij level 1 beginnen :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 13-07 17:29
Anoniem: 62696 schreef op 17 februari 2004 @ 13:17:
Het is een soort aap met een grote hamer die je plat probeert te slaan. :P >:)
Ja, ff geprobeerd, maar ik heb niet echt de indruk dat willekeurig welk wapen ik kies ook maar enig effect heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 13-07 17:29
Anoniem: 93354 schreef op 17 februari 2004 @ 16:04:
Hoe kan je eigelijk je savegame resumen? want ik had vanochten lvl1 uit en nu wil ik net aan lvl 2 beginnen maar dan kan ik nergens resumen en moet ik weer bij level 1 beginnen :? 8)7
Volgens mij is save/load in de demo disabled. Kan het mis hebben hoor, maar dat vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-07 20:43
Anoniem: 93354 schreef op 17 februari 2004 @ 16:04:
ja daar was ik ook achter .. :( dus heb ik nu helemaal geen zin om hem weer over nieuw te doen...

Maar wie heeft hem hier al op HARD uitgespeeld ..

Dat is een stukje pittiger.

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Niet online

Cyb

Behoorlijk irritant van saven/loaden niet echt werkt.

Wat net in map5 (level3), waar je die grote gorilla met de hammer moet verslaan. Als je met die nieuwe machinegun op zijn hammer schiet, kleurt deze op. Dus gewoon blijven schieten tot de hammer weg is. (En ondertussen steeds ammo in de map verzamelen.) Toen de hammer weg was, schoot ik met de machine gun op zijn benen, waar je dan bloed spetters ziet.
Alleen die ghost mode of wat het ook precies is (dus met rode enemies en verder alles wit) komt niet op echt lekkere momenten bij mij. De 1na laatste keer toen er geen enemies in de buurt waren, en de laatste keer bij die gorilla waar je niks aan hebt dan.
Toen ghostmode bij die gorilla weg was, kreeg ik opeens een scherm te zien dat ik het level had gehaald, terwijl ik hem niet eens heb zien dood gaan. Na dat scherm werd ik naar WinXP terug geflikkerd zonder een melding te zien.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Tnx voor deze mirror :), 170kb/s hiero, de enige die niet helemaal vol zit... Kheb de Pre-alpha gespeeld maar die liep voor geen meter, ik hoop dat deze het iets beter doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr GAmba
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-05-2021

Mr GAmba

Ondertitel unavailable

Ik heb het nu ook, maar als ik naar level 2 ga dan crasht het spel naar de desktop. Hebben jullie daar ook last van.

Maar verder BRUUT }) })
Kan nie w8en tot het uit is...

Signature unavailable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 15:01
Damn ik heb ook genoten van de demo, ik verwacht veel van de final game. Ik ben alleen net als de anderen bang dat het spel na verloop van tijd misschien een beetje eentonig gaat worden. Dat kaartenelement ziet er allemaal goed uit, ik ben benieuwd hoe dat andere wapens eruit gaan zien. Zoals ik het nu zie zijn de wapens zeer origineel, en die gun die die houten staven schiet ruled zwaar. Kan je lekker iemand mee aan de muur nagelen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95814

mijne game doet ook wat vaag soms ja,
hij duurt lang met laden (sommige wapens, die met stroom) met die wapens gaat mijn game happeren,
en hij ging een keer restarten bij het laden van een leven, (toen zei windows: windows is hersteld van een ernstige fout) rare boel soms
(speel alle spellen op 1280x1024, en deze game doet heel vaag op die resolutie) is deze game echt zo zwaar om te draaien ofzo?!

(ik heb een: Club3d-5900XT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Novah schreef op 17 februari 2004 @ 17:29:
Damn ik heb ook genoten van de demo, ik verwacht veel van de final game. Ik ben alleen net als de anderen bang dat het spel na verloop van tijd misschien een beetje eentonig gaat worden. Dat kaartenelement ziet er allemaal goed uit, ik ben benieuwd hoe dat andere wapens eruit gaan zien. Zoals ik het nu zie zijn de wapens zeer origineel, en die gun die die houten staven schiet ruled zwaar. Kan je lekker iemand mee aan de muur nagelen. >:)
Voor mij is de demo net lang genoeg, had ik bij Will Rock ook :)! Het is een spel a la Serious Sam wat ik ergens een keer voor 10 of minder euro op de kop tik ooit (ja, kan lang duren, maar soms heb ik erg veel geduld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik vind 'm ook erg cool. Het begon eigenlijk al goed met de besturing die gewoon 'normaal' aanvoelde. Bij dit soort spellen heb ik al snel dat de besturing te log aanvoelt, wat bijvoorbeeld bij Firestarter (demo) het geval was, maar hierbij werkte het gewoon zoals het hoorde.

En ondanks dat de graphics niet écht superbijzonder zijn vind ik wel dat die een pluim verdienen, want alles is retescherp en de physics engine is echt magnifiek. Er is niks leukers dan zo'n monster ophangen met een pijl/stok aan de muur :P

De enige minpuntjes zijn dat de tegenstand niet echt snel te noemen is. Ze kunnen wel aardig wat schade doen, maar ze zijn veel te makkelijk aan te ontwijken doordat ze zo sloom zijn. En het feit dat ik niet kan saven terwijl ik al toch vrij ver ben in het spel irriteerde me ook een enkele keer, doordat ik na een sterfgeval dus gelijk dat hele eind overnieuw kon doen. Maar daar valt wel mee te leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol heb de demo net uitgespeeld en die aap op het einde is echt ziek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 13-07 22:49
hmz toch een eigen engine zie ik.. toch leuk dat ze het zelfde geintje uit de quake serie erin hebben gedaan :)
Met strafe jumpen enzo kan je namelijk veel sneller lopen. Mischien komt dat door de havok engine.
Verder erg cool spel :) goed gebruik gemaakt van de physics :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354 schreef op 17 februari 2004 @ 18:09:
lol heb de demo net uitgespeeld en die aap op het einde is echt ziek :P
Yip, en verrot knallen is the only cure :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr GAmba
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-05-2021

Mr GAmba

Ondertitel unavailable

Me spel blijft hangen tijdens het laden van level 2, wat kan ik daar aan doen??
Zuigt echt ik wil die aap ook mollen })

Signature unavailable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 16-07 18:24
Anoniem: 34169 schreef op 17 februari 2004 @ 16:57:
[...]
Tnx voor deze mirror :), 170kb/s hiero, de enige die niet helemaal vol zit... Kheb de Pre-alpha gespeeld maar die liep voor geen meter, ik hoop dat deze het iets beter doet :)
oeh, hersenloos slachten
da's wat voor mij (downloadt game)
en die mirror is loeisnel

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

}) Kvinnum ook vet ! }) Goede sfeer wordt er neergezet, lekker creepy ! Daar houd k wel van... Als ze lekker verschillende levels hebben hele spel door ( met goede sounds bij elke level ) zal het misschien ook echt niet gaan vervelen. Want echt alleen maar monsters afknallen 15 - 20 levels lang ... Gaat om totale plaatje gewoon, maar ben errug benieuwd naar full-version.

Btw, kan zijn dat ik eroverheen kijk, maar heb je in deze demo geen " bullet time" zoals in de alpha ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Voor degene die em nog niet hebben, hier een snel linkje, de rest gaat echt te traag gewoon :X

Painkiller Demo

Kan niet w8en tot ie binnen is :D

[ Voor 8% gewijzigd door bAdmuTs op 17-02-2004 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-07 18:48
ik heb alle 3 de levels uitgespeeld en de full version zal mij weinig kunnen verassen denk ik. het ziet er niet onaardig uit, de wapens zijn redelijk origineel voor zover ze dat kunnen zijn en ook de vijanden zijn wel aardig.
echter heeft het teveel weg van een SS cloon. steeds maar weer hetzelfde, wat uiteindelijk snel gaat vervelen helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
OEH! net uitgespeeld. die gast met die hamer is echt gruwelijk gewoon! RAM RAM RAM alles verrot!
Dit is echt arcade fun zoals vroeger. gewoon doorbijten en RAGGEUH!!! :) HEERLIJK!

deze moet ik hebben. zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

vaaaaaaaaaaaaag ik hoor nu na het spelen overal echo's bij al mijn geluidjes. mijn msn geef echo en mijn muziek. doet painkiller iets in je instellingen van je geluid of zo.

verder doet me dit weer heerlijk denk aan te tijd van blood 1 enzo super relaxte onzin knallen en raggen
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste