[PC] Painkiller - Old School Shooting

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 2.806 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:13

Maxow

Hidden Sound System

Erm, even bij eax opties (Als je dat hebt geinstalleerd) de boel weer uitzetten. Er zijn wel mer spellen die vervelende eax instellingen aanzetten en niet weer uitzetten.

(er van uitgaande dat je iets als een SB Live! 5.1 hebt ;) )

[ Voor 16% gewijzigd door Maxow op 17-02-2004 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

Maxow schreef op 17 februari 2004 @ 21:01:
Erm, even bij eax opties (Als je dat hebt geinstalleerd) de boel weer uitzetten. Er zijn wel mer spellen die vervelende eax instellingen aanzetten en niet weer uitzetten.

(er van uitgaande dat je iets als een SB Live! 5.1 hebt ;) )
okeej alles is weer normaal, bedankt ( was opzich best leuk geluid alleen irritant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb de demo gisteravond laat gedownload,en die nacht ff gecheckt. Ik vond het wel allemaal erg snel hetzelfde worden. Ik had al geen zin meer om door te gaan tot het eind.
De graphics waren ook niet zo ''schitterend'' zoals meerdere bronnen vermeldde, maar goed, voor de serious sam freackys wordt dit spel zeker goed! Mocht je van deze donkere sferen houden, dan zit je ook goed.

Dan maar weer verder wachten op far cry, half life2, joint operation, panzers, STALKER,battle for middle earth.....enz.....Wat hebben gamers het toch zwaar! ;)
JediUberknaft schreef op 17 februari 2004 @ 18:58:
}) Kvinnum ook vet ! }) Goede sfeer wordt er neergezet, lekker creepy ! Daar houd k wel van... Als ze lekker verschillende levels hebben hele spel door ( met goede sounds bij elke level ) zal het misschien ook echt niet gaan vervelen. Want echt alleen maar monsters afknallen 15 - 20 levels lang ... Gaat om totale plaatje gewoon, maar ben errug benieuwd naar full-version.

Btw, kan zijn dat ik eroverheen kijk, maar heb je in deze demo geen " bullet time" zoals in de alpha ??
Zit er wel in hoor , ik had m gevonden op het moment toen alle vijanden al kappot waren.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024
Hey, page 2 al.. tis dat ik maar ISDN heb, anders had ik hem zeker ff uitgecheckt, ff wachten op de Golden versie hé :)

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09 16:28

BdR

TV is gooder then books

qua physics en graphics is het top. Maar ik vind de wapens niet echt cool, die stake schiet zo vaak mis, net tussen armen of benen door.. nogal frustrerend :{ En voor dat machinegeweer (ofzo) is vaak te weinig ammunitie dus moet je weer terug op de stake

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
BdR schreef op 18 februari 2004 @ 00:18:
qua physics en graphics is het top. Maar ik vind de wapens niet echt cool, die stake schiet zo vaak mis, net tussen armen of benen door.. nogal frustrerend :{ En voor dat machinegeweer (ofzo) is vaak te weinig ammunitie dus moet je weer terug op de stake
hmm, best leuk so far
ziet er gelikt uit en loopt toch soepel
maar kun je nou helemaal niet saven?

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil je de demo nog sneller uitspelen? Moet je eens proberen dwars door de levels te bunnyhoppen ( constant springen ) 8)

Je wilt niet weten hoe hard je gaat >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 09:02:
Wil je de demo nog sneller uitspelen? Moet je eens proberen dwars door de levels te bunnyhoppen ( constant springen ) 8)

Je wilt niet weten hoe hard je gaat >:)
ja, merkte het ook al
beetje raar, ik dacht eerst dat ik een power-up te pakken had ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:39

Pubbert

random gestoord

X-G schreef op 17 februari 2004 @ 22:37:
Hey, page 2 al.. tis dat ik maar ISDN heb, anders had ik hem zeker ff uitgecheckt, ff wachten op de Golden versie hé :)
Zijn er nog steeds regio's zonder ADSL/Kabel? (of woon je tever van de centrale?)

Dacht dat in maart 2004 al 94% ADSL zou kunnen hebben. En in December 2004 97% (overige 3% kan het niet krijgen wegens grote afstand huis -> centrale)

Maar om weer ontopic te gaan:

Gisternacht de demo gespeeld, goede graphics en sfeer. Gameplay lijkt me ook niet verkeerd.

Jammer dat je maar 2 wapens hebt, is imo leuk om in een demo meer wapens te stoppen om een beter oordeel van het spel te krijgen.

Ook jammer dat de AI erg dom is, maar dat krijg je met zo'n spellen toch wel.
Gameplay/Graphics/Geluid maken imho wel weer een hoop goed :)

[ Voor 5% gewijzigd door Pubbert op 18-02-2004 13:28 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thund3r schreef op 18 februari 2004 @ 13:27:
[...]

Zijn er nog steeds regio's zonder ADSL/Kabel? (of woon je tever van de centrale?)

Dacht dat in maart 2004 al 94% ADSL zou kunnen hebben. En in December 2004 97% (overige 3% kan het niet krijgen wegens grote afstand huis -> centrale)

Maar om weer ontopic te gaan:

Gisternacht de demo gespeeld, goede graphics en sfeer. Gameplay lijkt me ook niet verkeerd.

Jammer dat je maar 2 wapens hebt, is imo leuk om in een demo meer wapens te stoppen om een beter oordeel van het spel te krijgen.

Ook jammer dat de AI erg dom is, maar dat krijg je met zo'n spellen toch wel.
Gameplay/Graphics/Geluid maken imho wel weer een hoop goed :)
Euhm heb je de hele demo gespeeld? Want er zitten toch echt 4 wapens in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:49
Hm, op eenvoudigste level is het wel mogelijk om die reus (level 5) af te maken. Eerst hele tijd met die soort mitrailleur op z'n hamer schieten tot die (eindelijk) verdwijnt. En dat terwijl je voortduren weg moet rennen (bunnyhoppen). Vervolgens raketten op hem schieten tot hij dood is.

Overigens als je net timed dat je opspringt vlak voor zijn hamer de grond raakt, dan krijg je geen schade. Maar als je verkeerd timed, dan vlieg je extra hoog de lucht in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:55

Row

ARgh heb hem gisteravond gedownload, maar zit nu op stage MUST PLAY THE GAME :9 :D :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Ik vind de Pain Killer alternative shot echt brilliant. De kop van het wapen vestigd zich in het satanisch tuig, waarop hij net zo hard weer terug komt. Je moet eens zien hoe hard dat tuig levenloos op je af komt vliegen :D Erg leuk om ze van gebouwtjes af te trekken. :)

Door de levels met bepaalde restricties uit te spelen, kun je Tarot kaarten verdienen. Die kan je dan gebruiken bij het kaarten scherm als je een level kiest.
Je hebt al een paar kaarten, maar als je het eerste level met alleen met staken eindigt (en niets anders), dan krijg je Double Haste Tarot. Een soort bullet-time vetragings mechanisme dat je dan het volgende level kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat me ook nog steeds laat lachen is dat Nvidia ding aan het begin van het spel ;) samen met dat mannetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:06

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Ben het nu ook eens lekker aan het spelen. Heb echter het probleem, dat als ik het level palice speel dat mijn FPS zakt naar 9 a 10 (totaal onspeelbaar dus) Resolutie is een magere 800X640, videokaart is GF-ti4200, xp2200+

Hebben meer mensen daar last van, of moet ik al weer updaten :(

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 04:00
Wel klote dat er niet gesaved word, als je stopt moet je de volgende keer weer helemaal opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 23:40
[...]

Dus omdat je in bijna heel Nederland ADSL kan krijgen kan je geen ISDN verbinding meer hebben als enige internetaansluiting :?
Haay schreef op 18 februari 2004 @ 13:58:
Hm, op eenvoudigste level is het wel mogelijk om die reus (level 5) af te maken. Eerst hele tijd met die soort mitrailleur op z'n hamer schieten tot die (eindelijk) verdwijnt. En dat terwijl je voortduren weg moet rennen (bunnyhoppen). Vervolgens raketten op hem schieten tot hij dood is.

Overigens als je net timed dat je opspringt vlak voor zijn hamer de grond raakt, dan krijg je geen schade. Maar als je verkeerd timed, dan vlieg je extra hoog de lucht in :D
Level 5 :? Ik dacht dat er maar 3 levels in zaten? :P

Dat berserk gaan (alles wordt wit/rood en vijanden gloeien op en gaan in één keer dood) is trouwens ook cool gedaan en soms erg handig. Bijvoorbeeld dat sterkere ventje na een poosje lopen is vrij moeilijk plat te krijgen, maar één keer berserk gaan en hij was dood :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Je speelt 3 levels van het spel. Levels 1, 3 en 5 van een of andere chapter volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 09-09 20:48
Sparhawk schreef op 18 februari 2004 @ 16:14:
Ben het nu ook eens lekker aan het spelen. Heb echter het probleem, dat als ik het level palice speel dat mijn FPS zakt naar 9 a 10 (totaal onspeelbaar dus) Resolutie is een magere 800X640, videokaart is GF-ti4200, xp2200+

Updaten!

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALs ik naar de pics kijk zeg ik meteen doom en heretic (spel ik het zo goed :? )
Niet meer mijn favo maar ik denk dat het zekers wel leuk is als je ff je agressie kwijt moet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeez ik gister bij chapter 3, palace net gehad..ik dacht ik ga morgen verder die aap ownen... :D ... kan ik opeens weer opnieuw beginnen :9~

tja dat moet morgen maar dan..

ik had gister trouwens wel op een gegeven moment dat het geluid begon te kraken, werd steeds erger en op een gegeven moment hing m'n computer.
Nog nooit zoiets mee gemaakt lol :D
niet meer gemaakt hierna ook..ik heb oo eax aangevinkt btw ( standaard)..kan het hier aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Hoezo updaten ?? Bedoel je drivers of pc zelf, want de pc zelf is wel goed zou hij goed op moeten kunnen draaien

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:17

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Waarom heeft iedereen het er toch over dat hij/zij overnieuw moet beginnen. Je kan toch zelf aanklikken welk lvl je wil beginnen :? Of wordt er over ingame saven gesproken :?

Verder blijft het een leuke game. Jmmr dat ze coop er (voor alsnog) uitlaten :(

/me Notna is confused :|

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Net de demo ff gedownbload en tis best een geinig spel. Lekker zombies aan de muur vast spietsen >:)
Tis iig een spel om je eens goed mee / op af te reageren :D

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Sparhawk schreef op 18 februari 2004 @ 16:14:

Ik moet spelen op 1024x768 wil ik 20 fps krijgen in dat castle.. dat is dan wel met alles high, full AA met een

AMD 3000+ en Radeon 9800Pro128MB.

Mag nog wel wat aan gesleuteld worden in de final, kan nl ook geen weather aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Notna schreef op 18 februari 2004 @ 20:29:
Waarom heeft iedereen het er toch over dat hij/zij overnieuw moet beginnen. Je kan toch zelf aanklikken welk lvl je wil beginnen :? Of wordt er over ingame saven gesproken :?
/me Notna is confused :|
Nee, je bent niet gek :P
Je kan die drie levels kiezen, maar je kan niet in het level saven idd :)
//Kheb het wel snel gezien met de demo eik...
Was bij Serious Sam minder snel het geval in SP. Maarja, echt grote levels met hordes monsters hebben we nog niet gezien (nja, kan groter imo :P ).
En coop moet er in zitten, anders denk ik er niet eens over het te kopen :P MP in dit soort spellen is niet zo boeiend imo > coop is daarentegen erg vermakelijk :)

[ Voor 32% gewijzigd door Okyah op 18-02-2004 20:51 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evaarties schreef op 18 februari 2004 @ 20:36:
[...]

Ik moet spelen op 1024x768 wil ik 20 fps krijgen in dat castle.. dat is dan wel met alles high, full AA met een

AMD 3000+ en Radeon 9800Pro128MB.

Mag nog wel wat aan gesleuteld worden in de final, kan nl ook geen weather aanzetten.
Valt wel mee d8 ik zo, ik speel m op 1280 met alles voluit, en het loopt heerlijk. kheb alleen nog geen AA geprobeerd, spel is in 1280 niet echt kartelig. En toch vindt ik ook met alles op highest de graphics niet zo indrukwekkend zoals er over gesproken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:42
tering k heb net ff die eindbaas gespeelt :D
das godverdee niet meer normaal zo groot !
iemand anders al gespeelt die vliegende duivel ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
Aardig spel, die eindbaas is wel een klooneindbaas van RTCW, zelfde soort setting en zelfde soort moves.

Lijkt veel op de Q3 engine en met name die van RTCW (zie "mikkruisje") viel me op dat die erg lijkt op die van painkiller.

Verder vind ik die heksen erg gaaf!! Kep in een deuk gelegen. Eindbaas verslagen in 1:43, mits je hem in 1:30 verslaat mag je die "kaarten gebruiken"

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 21:39:
[...]

Valt wel mee d8 ik zo, ik speel m op 1280 met alles voluit, en het loopt heerlijk. kheb alleen nog geen AA geprobeerd, spel is in 1280 niet echt kartelig. En toch vindt ik ook met alles op highest de graphics niet zo indrukwekkend zoals er over gesproken wordt.
Die AA zal wel de grote aanslag zijn denk ik zo. Maar het is nog Work In Progress, ik heb hoop en Ati kan ook vast nog wat sleutelen aan zijn drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grote aanslag is het zeker jah, maar moet je m is in 1280 *1024 spelen.Dan heb je echt geen AA nodig hoor, ziet er gewoon netjes uit.
Maar far cry is mooier!!!!!!! :)

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 22:40:
Grote aanslag is het zeker jah, maar moet je m is in 1280 *1024 spelen.Dan heb je echt geen AA nodig hoor, ziet er gewoon netjes uit.
Maar far cry is mooier!!!!!!! :)
Hier draaid het anders wel op 1280x1024 en 6xFSAA en 16x Aniso. Ik heb geen fraps gehad draaien, maar voelde toch overal aan alsof ik zeker meer dan 40-50FPS had :)
Ik heb gewoon Catalyst 4.2 draaien.

[ Voor 5% gewijzigd door Pubbert op 19-02-2004 09:29 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Pellaagarion
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

ik heb een P4 3 GHz en een 9800 XT. ik draai het op 1280x1024 en ik heb nog nergens een happeringetje gezien. (gokje zit rond 80 Fps). ik heb Cat 4.2 draaien. het draait echt gewoon goed.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:33

Haan

dotnetter

De naam is wel heel slecht eigenlijk, klinkt als een jaren '70 horrorfilm, maar die graphics... :9~ :9~

Kater? Eerst water, de rest komt later

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

De naam Painkiller is afgeleid van het wapen: Die rondraaide messen is de Pain, en wat je wegschiet is de Killer

Verder vind ik de graphics zeer ok, en loopt lekker soepel hier. Kweenie hoeveel fps, maar gewoon zonder echte haperingen. Af en toe klein haperingetje ..

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:14

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

ik haal 300kb op die link :P
dank u :D

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 16:08

R-B

Blokkert

CrankyGamerOG schreef op 19 februari 2004 @ 13:25:
[...]

ik haal 300kb op die link :P
dank u :D
omgf ik wist neit dat demo er was, ff downen dan maar en kijken wat voor byzonders het is :D
\
ben benieuwd of me systeem 1280*1024 haalt :+

maarre ik zal wel ff met fraps kijken wat ik haal ;)

[ Voor 9% gewijzigd door R-B op 19-02-2004 13:43 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

• Haan

Haan

dotnetter

Ik heb m ook net gedownload, ik vind het een geweldige game!
Rondkruipende zombies aan de grond nagelen met een boomstam, wat wil je nog meer? })
Ik had alleen een beetje last van haperingen toen er opeens 30 beesten op me stonden in te hakken, maar ik was vergeten m'n videokaart over te klokken, dus misschien dat het zo beter gaat >:)

• R-B

R-B

Blokkert

man man man, me pc loopt op pleintje met 30 monster toch allejezus traag niet normaal

Ik draai op 1024*769 en alles aangevinkt en high

en nog trekt ie?

Komt het omdat me cpu 2200+ 1.8 ghz 266 mhz fsb te traag is??

spec's verder zie onderschrift

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Zonder AA draai ik nu wel lekker. :) 120FPS met 1024x768

Verwijderd

Kheb t nog niet geprobeerd met aa, omdat ik het niet echt nodig vondt. Maar dat zaltie ook wel trekken hoor! amd3000 1024ddr 9800 pro256. driver 4.1. wat kunnen getalletjes toch lekker zijn hé? ;)

Maar toch vindt ik het beeld niet bijzonder van painkiller, maar het lijkt wel dat ik de enigste met die mening bent?

• Schaapje_BlaaT
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 20:50:
Kheb t nog niet geprobeerd met aa, omdat ik het niet echt nodig vondt. Maar dat zaltie ook wel trekken hoor! amd3000 1024ddr 9800 pro256. driver 4.1. wat kunnen getalletjes toch lekker zijn hé? ;)

Maar toch vindt ik het beeld niet bijzonder van painkiller, maar het lijkt wel dat ik de enigste met die mening bent?
hmm, ik vind het ook niet super speciaal ofzo
wel leuk dat veel dingen vrij realistisch gaan bewegen als je erop schiet, zoals die hangende lijken in level 1. En het is cool dat je wapen iets achter laat in het slachtoffer, tenminste dat houten staken geval. En het wil nog wel eens licht schokken hier met alles op high op 1024, dat zou toch ergens vandaan moeten komen zou ik zeggen. Of is het gewoon brak geprogrammeerd? Ik vind het vuur er in elk geval wel mooi uitzien

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Verwijderd

Schaapje_BlaaT schreef op 19 februari 2004 @ 20:55:
[...]

hmm, ik vind het ook niet super speciaal ofzo
wel leuk dat veel dingen vrij realistisch gaan bewegen als je erop schiet, zoals die hangende lijken in level 1. En het is cool dat je wapen iets achter laat in het slachtoffer, tenminste dat houten staken geval. En het wil nog wel eens licht schokken hier met alles op high op 1024, dat zou toch ergens vandaan moeten komen zou ik zeggen. Of is het gewoon brak geprogrammeerd? Ik vind het vuur er in elk geval wel mooi uitzien
Je video kaart zal zeker wel de boosdoener zijn, want ik denk dat je met een directx 8.**kaart niet meer goed mee ga komen met de nieuwe games dit jaar. t wordt nu echt tijd voor de directx9 kaarten.maar je moet het er wel voor over hebben hoor, kan me voorstellen dat je t een beetje duur vindt.

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

R-B schreef op 19 februari 2004 @ 16:24:
man man man, me pc loopt op pleintje met 30 monster toch allejezus traag niet normaal
Ik draai op 1024*769 en alles aangevinkt en high
en nog trekt ie?
Komt het omdat me cpu 2200+ 1.8 ghz 266 mhz fsb te traag is??
spec's verder zie onderschrift
Ik heb zelf een XP1900+, asus A7V266-E mobo [zelfde xhipset dus] en ook een 9800 [@ Pro/XT snelheden] met 1024 , all high.
Hoewel de framerate niet altijd is wat je zou verwachten van zo'n vidkaart loopt het best soepeltjes op mijn systeem. Heb je de nieuwste mobo/video/audio drivers?

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Mr GAmba
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-05-2021

Mr GAmba

Ondertitel unavailable

G*********e het blijft steeds hangen als ik naar level 2 ga, weet iemand hoe het komt.

Ik kan level 1 spelen op 1280 en met aa en alles op hoog maar als level 2 gaat laden blijft die op de helft hangen en slaat pc vast. Als ik dan 1x op de aan/uit knop duw dan sluit die zich wel gewoon af.

Signature unavailable

• JediUberknaft

JediUberknaft

Ik hoor vrij wat mensen praten over schokken enzo in ut spel, maar heb zelf nergens last van ( op paar kleine schokjes na ) En mijn systeem is wel snel, maar zie hier snellere voorbijsjezen ... en die hebben schokken ... ???
heb zelf XP 2400 @ 2800, Ati 9700 @ pro en 512 pc 3200 Twinmos. loopt superlekker.

Khoop dat de full beter werkt voor die mensen dan, of is het weer driver verhaal ?? zo kl**te dat er tegenwoordig zoveel games driver gevoelig zijn. Toch lijkt het me geen driver verhaal bij deze game ..

Maar goed.. bij mij loopt ie prima 8)

• R-B

R-B

Blokkert

StarLite schreef op 19 februari 2004 @ 21:12:
[...]

Ik heb zelf een XP1900+, asus A7V266-E mobo [zelfde xhipset dus] en ook een 9800 [@ Pro/XT snelheden] met 1024 , all high.
Hoewel de framerate niet altijd is wat je zou verwachten van zo'n vidkaart loopt het best soepeltjes op mijn systeem. Heb je de nieuwste mobo/video/audio drivers?
nieuwste mobo drivers? zou dat helpen? ik heb geen idee of ik de nieuwste heb, zou je me een link kunnen gooien om te proberen :)
Ik heb Catalyst 4.2
audio drivers? heeft toch niks met speelbaarheid te maken? :Y)

maar jij hebe een 9800 op xt snelheden lopen..

• X-G
[...]

Dat. Heet. Vriendin. Van. Vader.
En. Hier. Is. @HOME. Availeble... >:).. de geilste verbinding in NL verkrijgbaar (tenzij je de TeleCity beheerder liev aankijkt en je 100 mbit thuis mag leggen)!

• R-B

R-B

Blokkert

dames;

Hij speelt compleet soepel op 1280*1024

de reden waarom ie net zo bagger liep:

Caracter Shadows stond aan :+

Die uitgezet en liep als een trein :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hmpf.. Ik moet wel meer dan alleen de character shadow uitzetten wil ik ’m een beetje kunnen spelen |:( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

R-B schreef op 19 februari 2004 @ 22:23:
[...]
nieuwste mobo drivers? zou dat helpen? ik heb geen idee of ik de nieuwste heb, zou je me een link kunnen gooien om te proberen :)
Ik heb Catalyst 4.2
audio drivers? heeft toch niks met speelbaarheid te maken? :Y)

maar jij hebe een 9800 op xt snelheden lopen..
ALs je een nForce mobo hebt, moet je op de site van nvidia kijken, als je een via sjipset hebt moet je de via 4-in-1 drivers hebben.
Audio drivers heeft wel degelijk te maken met speelbaarheid. Als je de verkeerde geluidsmodus instelt of je drivers zijn niet lekker kan dat games zeker vertragen :) [Bijv Battlefield had daar in het begin nogal wat problemen mee]

En die 10-20% overclocken zou niet zo'n enorm verschil moeten maken, een rad 9800 NP zou het ook makkelijk moeten trekken :)

[ Voor 8% gewijzigd door StarLite op 20-02-2004 03:31 ]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Ik had eerst maar het 1ste level uitgespeeld, d8 dat dat de demo was. Heb hem nu wel helemaal uitgespeeld. Die eindbaas is bruut :D hij ziet er zowieso superstrak uit, ben een half uur aan het schieten geweest voordat ik doorhad dat ik eerst die hamer moest mollen :D

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 20:59:
[...]

Je video kaart zal zeker wel de boosdoener zijn, want ik denk dat je met een directx 8.**kaart niet meer goed mee ga komen met de nieuwe games dit jaar. t wordt nu echt tijd voor de directx9 kaarten.maar je moet het er wel voor over hebben hoor, kan me voorstellen dat je t een beetje duur vindt.
hmm, voorlopig draait alles nog wel. Ik kan wel leven met wat minder detail, ik had nu alles open staan. Gewoon een paar dingetjes uit en het loopt weer prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Afbeeldingslocatie: http://www.ctrlaltdel-online.com/images/comics/20040218.jpg

:D _o_

Het blijft verrassend genoeg trouwens best leuk om al die honderden monsters achter elkaar te blijven afmaken, ondanks dat je ze wel kent na er 80 afgeschoten te hebben :+ Ik heb nu 2 van de 3 levels uitgespeeld in de makkelijkste mode en dat was toch eigenlijk al best pittig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Net ff level 3 en 5 geprobeerd (zitten 2 en 4 er niet in?)
best leuk spel moet ik zeggen. De graphics mogen er zeker wezen, alleen wil de framerate nog wel eens vrij laag worden als er veel monsters in beeld zijn
en tot mijn grote blijdschap zit er eindelijk weer eens dolby surround in een spel. Dus niet via de geluidskaart maar verwerkt in het stereo signaal. Als deze engine inderdaad gebruikt gaat worden voor meer spellen dan hoop ik dat ze dat er ook in laten zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

wie heeft hier allemaal Caracter Shadows uit staan om te kunnen spelen?

Ikke wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

R-B schreef op 20 februari 2004 @ 15:28:

Ikke wel
Ik niet, want hij loopt nog super als ik ze aan heb staan :9. Ik haal nog 40fps met alles open en veeeeeel monsters.

Superspel btw, ik hou wel van dat mindless raggen :D. Serious Sam vond ik ook erg tof. Ik hoop alleen wel dat er ook nog cooperative play in komt, want dat was erg cool met serious sam :9~.

Edit:

Je kan trouwens ook een elektrisch geladen kogels afvuren met dat "stroomwapen". Je houdt gewoon rechtermuisknop in en dan klik je op de linkermuisknop (terwijl je de rechtermuisknop nog steeds inhoudt). Erg handig voor die boogschiet ventjes :).

[ Voor 21% gewijzigd door Jerry op 20-02-2004 17:10 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
R-B schreef op 20 februari 2004 @ 15:28:

Ikke wel
hee, dat is inderdaad listig
het stuk waar de speelbaarheid te lijden had onder de framerate (level3 begin) loopt ineens hardstikke soepel (op 1024). En ik zie niet eens verschil, die hele schaduwen waren mij nooit opgevallen. Alleen snap ik niet hoe je met een radeon 9800 schokkerij kunt krijgen. Anti aliasing aan staan ofzo?, of heeft dat met "multisampling" te maken. Dat heb ik uit staan, maar wat doet het?

edit: nee, multisampling is het ook niet, als ik die op 6x zet krijg ik 'm ook niet aan het schokken.

[ Voor 10% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 20-02-2004 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

1280*1024 loopt ook wel best schokkerig.. 15 fps :s..

hoe, hoe kan ik zo laag hebben?

Sommige met ongeveer vegelijkbare systeem lopen veel beter

een vriend van me:

2.8 ghz
Ati 9600 PRO

hij draait op 1280*1024 en caracter shadows aan.. en nog haalt ie 50 fps :S..

hoe? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
betere processor?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
:'( Heb het eerste level compleet uitgespeeld met MF stakegun, en geen card-bonus? WTF? Iemand meer dat probleem gehad?

Xxx, D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

"Btw, kan zijn dat ik eroverheen kijk, maar heb je in deze demo geen " bullet time" zoals in de alpha ??"

dit schreef ik eerder ... en kheb die button nog steeds nie gevonden. Hoe heet het dan in het spel ??? dan bind ik gelijk een key ... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet dat jullie zoveel moeten uitzetten :? ik zie hier veel mensen met een r9800pro voorbij komen die niet soepel kunnen spelen terwijl mijn r9600xt met alles op hoog gewoon alles soepel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Level 1 heb ik een FPS van 100 tot 180

Level 3 heb ik een FPS van 80 tot 150 met 30 man inbeeld heb ik 50 FPSjes Dit vindt ik zo een mooi level met het vuurwerk.

Level 5 Heb ik een FPS van 70 tot 130

Ik speel het spel op een res van 1024x768x32
Als max in het spel.

In het ATI menu als op Max

Full Scene Anti-Aliasing 6x
Anisotrope Filtering 16x

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
UNICRONBOT schreef op 20 februari 2004 @ 19:16:
Level 1 heb ik een FPS van 100 tot 180

Level 3 heb ik een FPS van 80 tot 150 met 30 man inbeeld heb ik 50 FPSjes Dit vindt ik zo een mooi level met het vuurwerk.

Level 5 Heb ik een FPS van 70 tot 130

Ik speel het spel op een res van 1024x768x32
Als max in het spel.

In het ATI menu als op Max

Full Scene Anti-Aliasing 6x
Anisotrope Filtering 16x
Maar jij hebt dan ook een systeem waar 99% van de mensen alleen maar over kan dromen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik begrijp toch niet dat iedereen zo loopt te klagen over lage frame-rates. Ikzelf heb een Radeon 9600 pro @480/390 en een Athlon XP @1680 en ik speel op
1280x1024 met alles aan en heb eigenlijk praktisch geen last van schokkend beeld ofzo.
Alleen als er echt veel monsters tegelijk op me afkomen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

hantheman.tk schreef op 20 februari 2004 @ 19:45:
Ik begrijp toch niet dat iedereen zo loopt te klagen over lage frame-rates. Ikzelf heb een Radeon 9600 pro @480/390 en een Athlon XP @1680 en ik speel op
1280x1024 met alles aan en heb eigenlijk praktisch geen last van schokkend beeld ofzo.
Alleen als er echt veel monsters tegelijk op me afkomen. :+
dit snap ik niet, hoeveel fps heb je als er veel monster op je af komen??
dit is zo vaag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

R-B schreef op 20 februari 2004 @ 19:48:
[...]

dit snap ik niet, hoeveel fps heb je als er veel monster op je af komen??
dit is zo vaag 8)7
Ik heb me nooit zo verdiept in frame-rates eigenlijk. Zolang een game lekker speelt vind ik het prima. Eerlijk gezegd heb ik ook geen idee hoe je dat moet meten, dus als je het graag wilt weten, moet je het ff uitleggen :) t wordt trouwens zondagavond pas weer dat ik kan spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

p.habo schreef op 20 februari 2004 @ 19:03:
:'( Heb het eerste level compleet uitgespeeld met MF stakegun, en geen card-bonus? WTF? Iemand meer dat probleem gehad?

Xxx, D.
Is me wel gelukt.
Je mag ook geen secondary fire gebruiken (die bommen), dus alleen houte pinnen schieten. Tussendoor krijg je soms dat ghost mode of hoe het dan ook heet. Dan ontwijk ik een beetje de vijanden en dood ze niet.

Heb trouwens geen flauw idee hoe zon cardbonus werkt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
hantheman.tk schreef op 20 februari 2004 @ 20:08:
[...]

Ik heb me nooit zo verdiept in frame-rates eigenlijk. Zolang een game lekker speelt vind ik het prima. Eerlijk gezegd heb ik ook geen idee hoe je dat moet meten, dus als je het graag wilt weten, moet je het ff uitleggen :) t wordt trouwens zondagavond pas weer dat ik kan spelen :'(
Met Fraps kan je je framerate bekijken, maar je moet natuurlijk niet alleen letten op één moment, maar wat meer het gemiddelde nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

hantheman.tk schreef op 20 februari 2004 @ 20:08:
[...]

http://www.fraps.com/

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
December schreef op 20 februari 2004 @ 11:48:
[afbeelding]

:D _o_

Het blijft verrassend genoeg trouwens best leuk om al die honderden monsters achter elkaar te blijven afmaken, ondanks dat je ze wel kent na er 80 afgeschoten te hebben :+ Ik heb nu 2 van de 3 levels uitgespeeld in de makkelijkste mode en dat was toch eigenlijk al best pittig :P
VET :D CTRl ALT DEL is echt vet, net zo als de Little Gamers, die zijn ook altijd lachuh :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

jongens;

probleem is opgelost _/-\o_

Ik ben ook zo dom, ik heb nooit me nforce chipset driver geinstaleerd :+

Die geinstaleert en loopt als een trein op 1280*10224 met echt alles aan _/-\o_

lees: 60/100 fps :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:06
Game loopt heerlijk.. en die manier dat je die zombie's kan doden is erg vet gedaan :D

effe zown staak er door heen raggen en je ziet dat kereltje metertje naar achter vliegen om een rooie vlek op de muur te maken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 07-09 14:57
Cyb schreef op 20 februari 2004 @ 20:13:
[...]

Is me wel gelukt.
Je mag ook geen secondary fire gebruiken (die bommen), dus alleen houte pinnen schieten. Tussendoor krijg je soms dat ghost mode of hoe het dan ook heet. Dan ontwijk ik een beetje de vijanden en dood ze niet.

Bij het level select scherm heb je ook een kaart in beeld, klik daar eens op ;)
Je kan vanaf het begin al 2 kaarten kopen (geld van de vorige keren spelen word bewaard!).
1 kaart geeft je aan het begin van het level 150 life ipv de standaard 100. De andere is een activation card. Die is na activation 1 level active. (standaard knop = E).
De kaart zorgt dat je 2x zoveel damage doet, de kaart die je kan unlocken zorgt dat alles 4x zo langzaam gaat.

De 2de unlockbare kaart weet ik nog niet. (Te unlocken door 2de level uit te spelen zonder armor te pakken.)

Note: Cards zijn gedeactiveerd op het makkelijkste niveau.

Deze kaarten hoef je niet iedere keer opnieuw te verdienen. ze blijven bewaard! :)

[ Voor 5% gewijzigd door LordMithril op 21-02-2004 00:12 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het spel op mijn laptop en alles gaat prima, nooit trage framerate.
speel op een resolutie van 1024.

pentium M 1.7 GHz
512 Ram
Ait 9600 pro turbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Laatst online: 03-09 10:57
wat een koningsengine... alles vloeiend, op elke reso en met allles op max, 2600xp 9700pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

JediUberknaft schreef op 20 februari 2004 @ 19:11:
"Btw, kan zijn dat ik eroverheen kijk, maar heb je in deze demo geen " bullet time" zoals in de alpha ??"
dit schreef ik eerder ... en kheb die button nog steeds nie gevonden. Hoe heet het dan in het spel ??? dan bind ik gelijk een key ... :9
Komt bij mij op een gegeven moment automatisch :? Maar tis me een beetje onduidelijk hoe, wat en waarom :+
Lord_Mithril > Je kan die kaarten dus enkel verdienen vanaf het 2e niveau?
Ik vind de sprong in niveau van makkelijkst naar medium btw best groot 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Okyah op 21-02-2004 11:21 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Okyah schreef op 21 februari 2004 @ 11:19:
[...]

Komt bij mij op een gegeven moment automatisch :? Maar tis me een beetje onduidelijk hoe, wat en waarom :+
Lord_Mithril > Je kan die kaarten dus enkel verdienen vanaf het 2e niveau?
Ik vind de sprong in niveau van makkelijkst naar medium btw best groot 8)7
Krijg je volgens mij als je een bepaald aantal zielen (die groene dingen die 8erblijfen als je iemand hebt gekilled) verzameld

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Okyah schreef op 21 februari 2004 @ 11:19:
[...]

Dat krijg je als je 50 (of een veelvoud daarvan) zieltjes heb verzameld (van die groene dingen nadat je een monster hebt gekilled) Volgens mij ben je dan onsterfelijk en kill je alles in 1 keer. Maar dat stond volgens mij al ergens in dit topic

dubbel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ahja :) Maar wat er dan met je gebeurt? Je krijgt heatvision en je schiet een soort onzichtbare raketten met de snelheid van een railgun :+ Verder bewegen alle andere monsters/dingen traaaaaag :P
Ik ga het lastigste niveau eens proberen, kijken hoe dat is :D

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Cyb schreef op 20 februari 2004 @ 20:13:
[...]

Is me wel gelukt.

Je krijgt die bonus ook als je de bommen van de stakegun gebruikt :). Als je maar de stakegun gebruikt dan is het goed.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Over die wazige mode waarin je alles rood/wit ziet en alles in slowmotion gaat:

Dit krijg je pas nadat je 100 monsters hebt gedoodt en het heet Demon Time. In die korte tijd dat je in die Demon Time zit verander je zelf in een demoon en licht de vijand rood op. Met één druk op de knop schiet je een stoot energie af waardoor de vijand waar je op mikt, ongeacht de sterkte, in één keer het loodje legt.

Een andere mode is Haste, maar die is wat minder drastisch dan Demon Time, in Haste vertraagt alleen de tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr GAmba

Mr GAmba

Ondertitel unavailable

Heeft er echt niemand problemen met het laden bij level 3 of zou ik de game opnieuw moeten installeren??

Signature unavailable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
Mr GAmba schreef op 21 februari 2004 @ 20:17:
Heeft er echt niemand problemen met het laden bij level 3 of zou ik de game opnieuw moeten installeren??
Nee, niet echt, ik zou het eens proberen met opnieuw installeren :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

lol ... door het spelen van deze demo (tig keer) ... heb ik net serious sam weer s uit de kast gehaald en met mun maatje coop op de lan gespeeld hier ... Vet !!!

Beter hebben ze deze mogelijkheid ook in painkiller ja, zou uuh... monsterlijk zijn:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Geen coop in Painkiller helaas. Maar ja, Serious Sam heeft echt enorme velden waar je kunt rondwandelen. Painkiller niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Nka, de Painkiller demo heeft in level 2 wel een paar grote ruimtes waar je wel met z'n 2tjes kan rondlopen ieg :)
Wel erg jammer dat er geen coop is :/ Dit spel schreeuwt er echt om om mp de levels door te schieten ;(

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
Okyah schreef op 21 februari 2004 @ 21:05:
Nka, de Painkiller demo heeft in level 2 wel een paar grote ruimtes waar je wel met z'n 2tjes kan rondlopen ieg :)
Wel erg jammer dat er geen coop is :/ Dit spel schreeuwt er echt om om mp de levels door te schieten ;(
Met een beetje geluk krijgen we deze optie nog erbij door middel van een patch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr GAmba

Mr GAmba

Ondertitel unavailable

Wazah opnieuw geinstalleerd en het werkt. >:) >:)

Alleen die eindbaas in de makkelijkste modus is echt simpel. Nja kan nie w88 tot het spel uitkomt.

En ja Co-op zou wreed zijn.

Signature unavailable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 20:22
heeft nog niemand te first look beta gespeeld ? ik heb em vanavond even uitgeprobeerd en zeer kewle game hoor :D

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
Nee, niet gespeeld nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Voor de hele game zal je nog even moeten wachten. Deze komt namelijk pas uit in waarschijnlijk Q4 van 2004. (Bij pre-order zie je staan zo rond 12-04-2004. Dit is voor de U.S!!!
Ehm, bedoelden ze niet 12 april 2004 daarmee? Wordt ook al een paar keer in het topique genoemd, maar misschien wel zo netjes om het in de startpost even te wijzigen? :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08 23:20
Daar wordt inderdaad 12 april 2004 mee bedoeld, in amerika draaien ze de dag en de maand om 04-12-04 is dus april-12-2004.

Op play.com staat ie zelfs al op 9april:
availability: Due for release on 09/04/2004

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

En hij is gold :)
DreamCatcher Games announced today that it’s highly anticipated FPS, Painkiller, has reached Gold Master Status for the PC. The game will be available April 12th at retailers across North America. Created by development team People Can Fly, Painkiller puts gamers in the role of Daniel Garner, the unfortunate victim of a fatal car accident who finds himself trapped in a dark and unwelcoming world somewhere between Heaven and Hell. The key to salvation is to fight through more than 50 species of Hell’s wildest incarnations in an attempt to stop an imminent Unholy War.

Offering a completely original storyline and frantic, physics-based gameplay using Havok 2.0, Painkiller has quickly become one of the most anticipated PC shooter titles of 2004. The game boasts 24 incredibly detailed single-player levels and 7 intense multiplayer maps. The single player demo can be found at www.painkillergame.com. A multiplayer demo will release soon after ship.

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
Joehoeee.. can't wait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

w00t eindelijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu is de full uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:13