spaceboy schreef op 20 July 2003 @ 00:33:
[...]
Ben ik ook erg benieuwd naar! En als iemand 'm al heeft: WAAR gekocht en tegen welke prijs? Canon online heeft niet meer van die convertor/adaptor dingen op voorraad.
Goed, ik ben nog steeds (voor zover ik weet) de enige met die lensadaptor, de LA-DC52C.
Gekocht bij Imaging-one in Duitsland, voor 24 EUR. Niet het goedkoopste, maar wel op voorraad
Telelens enzo heb ik niet: beetje duur.. misschien in de toekomst. Vooralsnog alleen filters enzo erop.
De lensadaptor is in Amerika te koop voor 17 dollar bij Newegg.com . Met de huidige dollarkoers is dat dus 15 EUR...
Alleen versturen hun niet internationaal
Ik zal van de week even een foto posten van mn cam met de zooi erop. Ben geheugen kwijt van mn oude digicam (smartmedia) en een foto van mn cam maken met de cam zelf gaat zo lastig..
Wat ik op dit moment heb:
Canon A70 cam
duh
Aluminium kofferrtje, 17x25x10 cm.
Gekocht als microfoon + behuizing bij pollin.de, voor 19 eur (incl microfoon)
Hiervoor moet ik nog schuimrubber kopen, waarna alles mooi erin past.
256Mb en 128Mb CF Sandisk
Beetje geheugen. Gekocht via mn werk: Inkoopsprijs
Lensadaptor LA-DC52C
Gekocht bij
www.imaging-one.de voor 24 EUR
Tasje Lowepro 10AW
Samen met de lensadaptor gekocht bij imaging-one. 21 EUR.
Camera tafelstatiefje Bilora
Bilora statiefje. 6.95 EUR, per toeval bij een fotowinkel in Amsterdam.
Groot statief
Een lomp zwaar en degelijk statief, komt ruim 1.5 m hoor. Merk: Stitz. Gekocht voor 15 EUR, 2e-hands. Gebruik ik eigenlijk alleen bij nachtopnames en als ik met de auto wegga
Flitser Agfa Studiotronic 240B
Wordt m'n slave-flitser, voor plekken waar de A70 te zwak is, of teveel stof-reflectie geeft. Maar eerst een slave-trigger bouwen, dus dat wordt solderen (Schema:
www.ixus-world.de )
Batterijlader GP Powerbank Smart
Wel handig, snel mn accus vol
Batterijen
3 setjes GP 2000mAh op dit moment, en 1 setje no-name 1800mAh
Filters
1x B+W Skylight 52mm
1x Luxon Circula Polarizer 52mm
1x Heliopan +1 close-up 52mm
1x Kaiser ND-4 filter 52mm
Totaal iets van 35 EUR voor betaald (weet niet meer exact)
Cardreaders
Sandisk PCMCIA-CF adaptor (voor in de laptop)
Sweex USB2 6-in-1 cardreader (voor op de PC)
Overige
Laptop HP Omnibook 800CT. P1-133Mhz, 32Mb, 6Gb hdd, 10" TFT
Gaat mee op vakanties e.d. Ideaal voor foto's bekijken, en ideaal als vermaak. (alle klassieke DOS games erop). incl auto-adaptor.
85 EUR voor betaald btw. (en dat was dan voornamelijk ivm die (grotere) hdd)
Als iemand trouwens een lensadaptor moet hebben: Ik wil wel helpen eventueel. Ik heb een creditcard, dus als 't moet kan ik wel eea kopen. Mail/MSN/whatever in dat geval.
[
Voor 4% gewijzigd door
DJSmiley op 20-07-2003 01:07
]