Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:09

Termy

valt er nog wat te fragge?

als je sowieso al max ias hebt is shael in je boog gewoon totaal nutteloos dus is elke andere vulling van je socket al beter :)

btw, * Termy happy want me is net geslaagd voor rijbewijs ;)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-05 14:47

Row

Termy schreef op 21 July 2003 @ 14:32:
als je sowieso al max ias hebt is shael in je boog gewoon totaal nutteloos dus is elke andere vulling van je socket al beter :)

btw, * Termy happy want me is net geslaagd voor rijbewijs ;)
gefeliciteerd,
dat snap ik ook wel maar is ohm dan wel de beste keus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59413

In wf is een 40/15 max beter dan ohm, geeft je iets meer max dan ohm namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Een 40/15 is beter als je geweten geen problemen heeft met het gebruiken van dupes..
Gooi er een rune in die je zelf hebt gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja een El rune ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFearLess
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben sinds gisteren ook weer begonne met diablo II met expansion maar mijn account was dus weg na 1.5 jaar ;) heeft er toevallig iemand even tijd om mij te helpen?

ik zit in game feared met als password ook feared

ik hoop een van jullie snel te zien

[ Voor 20% gewijzigd door DaFearLess op 21-07-2003 18:50 ]

specs : http://specs.tweak.to/7435

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-05 14:19
Gaat het bij jullie ook zo lekker de laatste paar dagen ?? Vrij veel keer dropped due to timeout en dan ook een paar keer realm down, zoals nu weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

schijt aan dupes, 90% van alle goodstuff wat je trade of krijgt is duped, in het begin wou ik ook nooit bugged zooi hebben maarja na een tijdje boeit het je toch niet meer.

Ik heb nu 5 eagles op 1 mule zitten na de patch kijk ik wel wat er nog van over is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

tja, dat is het mooie van botten, het zijn iig geen dupes ;)
zo heb ik sinds vandaag een 100% geen-dupe unid wf op een mule zitten =]

ben idd benieuwd wat ik bij 1.10 hou en niet

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-06 12:28
:X :X :X

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Termy schreef op 22 juli 2003 @ 00:20:
tja, dat is het mooie van botten, het zijn iig geen dupes ;)
zo heb ik sinds vandaag een 100% geen-dupe unid wf op een mule zitten =]

ben idd benieuwd wat ik bij 1.10 hou en niet
misschien een n00b vraag
waar ik benieuwd naar ben, hoe weet je dat het een WF is als ie unid is?

en soms zie ik mensen dingen oppakken en weer weggooien, als ik het dan oppack, is unid en als ik vervolgens laat ID'en is het een rommel :? hoe weten zij dat het rommel is?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

-=BoKKiE=- schreef op 22 July 2003 @ 09:03:
[...]
misschien een n00b vraag
waar ik benieuwd naar ben, hoe weet je dat het een WF is als ie unid is?

en soms zie ik mensen dingen oppakken en weer weggooien, als ik het dan oppack, is unid en als ik vervolgens laat ID'en is het een rommel :? hoe weten zij dat het rommel is?
van een (groot) aantal items kun je dat direct zien door naar het type te kijken. Voorbeeldje, van een unid unique swirling crystal weet je direct dat dat een Oculus is, want zoveel unique swirling crystals zijn er niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Anoniem: 26351 schreef op 22 July 2003 @ 09:21:
[...]

van een (groot) aantal items kun je dat direct zien door naar het type te kijken. Voorbeeldje, van een unid unique swirling crystal weet je direct dat dat een Oculus is, want zoveel unique swirling crystals zijn er niet ;)
wat zijn dan de unid's typen van de buriza en de wf ??
want ik heb een ama die lvl 76 is maar ik heb nog steeds buttitems en daardoor mis ik de slagkracht om pindle runs te doen of lekker te cowen, aangezien ik daar de beste kans heb op betere items :/

maarja ben stom geweest, had waarschijnlijk beter een sorc kunnen boosten, die heeft al automatisch wat meer slagkracht :/

naja vanavond maar weer itemhunten, hopen dat ik een goede boog of crossbow vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69968

Topicstarter
Je kan ook aan het lvl requirement zien of het iets waardevol is (niet altijd) Een normale unique heeft meestal een lvl req van 5, een exeptional lvl 25 en een elite lvl 45 (dacht ik)

Een windforce is een hydra bow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Anoniem: 69968 schreef op 22 juli 2003 @ 09:35:
Je kan ook aan het lvl requirement zien of het iets waardevol is (niet altijd) Een normale unique heeft meestal een lvl req van 5, een exeptional lvl 25 en een elite lvl 45 (dacht ik)

Een windforce is een hydra bow.
nog een vraag, wat is het nut van het unid laten van een WF ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op 22 juli 2003 @ 09:42:
[...]
nog een vraag, wat is het nut van het unid laten van een WF ???
k weet niet of het nog steeds zo is (ben er een tijdje tussenuit geweest), maar unid items zijn meer waard, meer zekerheid dat het geen dupe is.

correct me if i'm wrong ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Anoniem: 26351 schreef op 22 July 2003 @ 10:05:
[...]

k weet niet of het nog steeds zo is (ben er een tijdje tussenuit geweest), maar unid items zijn meer waard, meer zekerheid dat het geen dupe is.

correct me if i'm wrong ;)
ja klopt wat je zegt maar het stomme is je kan ook unid dupeen dus voor het zelfde geld...

unid is btw niet ALTIJD meer waard als je bijvoorbeeld een gaze helm neemt: perfect 8/8/20 als je hem zo trade is ie echt wel wat meer waard dan unid.

@ Bokkie: als je nog een buri moet hebben kan je wel bij mij terecht, ik heb nog een mooire 193 liggen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Row schreef op 22 July 2003 @ 11:27:
[...]

*knip*

@ Bokkie: als je nog een buri moet hebben kan je wel bij mij terecht, ik heb nog een mooire 193 liggen dacht ik.
thnx, wat wil je ervoor hebben? ik heb niet veel te ruil namelijk

paar runes, ook niet echt high level en wat perfect juwelen, voor de rest heb ik niet veel helaas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het probleem is dat op Europe de 6% manaleech windforce ENORM geduped is. Ook zijn andere windforcen gedupt dankzij een manier die alleen geidentificeerde items kan dupen. Vandaar dat de unid windforce meer waard is dan een geidentificeerde windforce. Ook andere populaire dingen zijn meer waard als ze unid zijn.

De enige manier om er zeker van te zijn dat iets geen dupe is, is om het zelf te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 14:55
-=BoKKiE=- schreef op 22 juli 2003 @ 11:35:
[...]

paar runes, ook niet echt high level en wat perfect juwelen, voor de rest heb ik niet veel helaas :/
Zit je op Europe of USEast? Op de laatste kan ik je anders wel zo lang een Magewrath boog lenen, die ligt toch weg te rotten in mijn kist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Ik wilde gisteren maar weer eens inloggen op de battlenet server, maar die hele optie is weg bij mij :?
Ik kan alleen other multiplayer doen :? Ik heb LoD (uiteraard :P ) met de 1.10 patch. Ik zit achter een linux server.
Iemand een idee wat er mis kan zijn?
Specs: athlon xp 2700+
Asus a7n8x deluxe
hercules 3d prophet 9800pro
512mb pc 2700 dane elec
Windows XP Pro

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Als je de v1.10 beta patch hebt geinstalleerd kan je niet meer op battle.net aangezien dat nog 1.09 is.
Al wil je weer op bnet moet je naar je diablo map gaan en dan het bestandje reverto109.bat runnen.
Je 1.10 char worden dan opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-06 12:28
Het is ook niet de definitieve patch maar een BETA patch. Er staat duidelijk in de readme (oh... die lees ik nooit) dat battle.net er niet mee werkt.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Mja dat weet ik, maar waarom laat ie de hele optie dan niet meer zien? Of doet de patch dat zelf, omdat hij nog beta is, maw de beta patch haalt een paar opties weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Hij is na het installeren van de patch niet meer compatible met de battle.net versie, dus je kan zowieso niet op internet spelen. Waarom zou hij het dan nog laten zien? Zodat je kan klikken en het niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Skyclad schreef op 22 July 2003 @ 12:28:
Hij is na het installeren van de patch niet meer compatible met de battle.net versie, dus je kan zowieso niet op internet spelen. Waarom zou hij het dan nog laten zien? Zodat je kan klikken en het niet werkt?
Nou eigenlijk had ik begrepen dat een open game nog wel werkt, maargoed blijkbaar niet :P |:(
Ik neem aan dat als 1.10 officieel uit is, dat ik hem dan opnieuw moet updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Skyclad schreef op 22 July 2003 @ 11:47:
[...]

Zit je op Europe of USEast? Op de laatste kan ik je anders wel zo lang een Magewrath boog lenen, die ligt toch weg te rotten in mijn kist :P
helaas, speel op europe :)

maar komt wel goed hoor, als het goed is, is vanavond een maat van me weer terug, die kan me dan wel ff helpen met MF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

-=BoKKiE=- schreef op 22 juli 2003 @ 11:35:
[...]

ohw nee ik hoef er niets voor... maar als je toevallig wat hebt wat ik toch kan usen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Row schreef op 22 July 2003 @ 13:05:
[...]

ohw nee ik hoef er niets voor... maar als je toevallig wat hebt wat ik toch kan usen....
zoals ik al zei, paar runes en een paar perfect topaz/ruby/amethyst/diamand enzo
ik speel op Europe en me account is Saranbaatar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

kom dan nu ff online dan geef ik je hem ff
mijn acc =
plastic[eendje]
tesnoinsnapxe

[ Voor 35% gewijzigd door Row op 22-07-2003 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Row schreef op 22 July 2003 @ 13:15:
mijn acc =
plastic[eendje]
tesnoinsnapxe
ik zit nu op me werk :) ben pas rond uur of 6 thuis en online :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

ok maakt niet uit, ik denk wel dat ik ga stoppen met diablo is kut/saai als je alles hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Row schreef op 22 July 2003 @ 13:32:
ok maakt niet uit, ik denk wel dat ik ga stoppen met diablo is kut/saai als je alles hebt.
dat is idd het probleem :/

jammer dat ze neit iets van een dynamische quest engine oid ingebouwd hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 23:18
-=BoKKiE=- schreef op 22 juli 2003 @ 13:36:
[...]

dat is idd het probleem :/

jammer dat ze neit iets van een dynamische quest engine oid ingebouwd hebben
dan zul je ff moeten w88 tot fable uit is

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

unid wf is zeer zeker niet per se legit, ik heb al een ruim aantal unid wf's gezien die heel droog gewoon ilvl 99 hadden en dus gewoon een dupe zijn. ik ben 100% zeker van de mijne omdat ik die zelf gevonde heb ;)

een tijdje waren unid dingen duurder/meer waard omdat ze niet geduped konden worden en nu maakt het eigenlijk niet zo meer uit aangezien een perfecte gf of perfecte [vul item met grote variatie in] veel meer waard is dan hetzelfde item unid waarvan je dus de uiteindelijke stats nog niet van weet. dat ik zo'n beetje alles dat ik vind en bewaar unid laat komt eigenlijk voort uit gewoonte (toen het nog wel uitmaakte) en omdat sommige dingen er leuker uitzien unid. unid gf ziet er namelijk cool uit ;)

row, in dit geval is het dus tijd te gaan duellen, dan kan je nl altijd nog wel beter :) en anders kan je ook nog low lvl duel of hc gaan spelen (als je dat niet al deed)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-05 14:19
Row schreef op 21 July 2003 @ 23:06:
schijt aan dupes, 90% van alle goodstuff wat je trade of krijgt is duped, in het begin wou ik ook nooit bugged zooi hebben maarja na een tijdje boeit het je toch niet meer.

Ik heb nu 5 eagles op 1 mule zitten na de patch kijk ik wel wat er nog van over is...
Gewoon niet traden, doe ik ook niet.. Gisteren in een NL's chatchannel had iemand het over 18 * 40% ED / 15% IAS jewels, wanneer je dat hebt is er toch geen ruk meer aan, zeker niet wanneer je het niet via vinden of goed traden hebt gekregen. Maar hij vond dat het wel leuk was en hij ging ze ook aan z'n clanmaten geven. Zelfde met die bugged items, je bent gewoon een lamme hond wanneer je ze gebruikt, al helemaal in PvP.
Vriend van mij heeft ook hele goede items, onder andere een bijna perfect Arkaines en een perfecte Gladiators bane. Maar het is wel allemaal legaal, in tegenstelling tot die losers met dupes.

Ik hoop echt dat al de dupes weggaan, en met die dupes al die lamme dupers.. Mijn items zijn allemaal legaal, of het moeten de sojs zijn die ik voor m'n perfect Mara's heb gekregen.

[ Voor 6% gewijzigd door Toewan op 22-07-2003 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
  • Laatst online: 25-01-2023
Toewan schreef op 22 July 2003 @ 14:38:
[...]
Ik hoop echt dat al de dupes weggaan, en met die dupes al die lamme dupers.. Mijn items zijn allemaal legaal, of het moeten de sojs zijn die ik voor m'n perfect Mara's heb gekregen.
Straks met 1.10 kun je een ladder char gaan spelen.
Ladder heeft een volledig nieuwe, afgeschermde economie, dus geen dupes meer (tot de volgende exploit :/ ). Daarnaast zullen er nieuwe überitems zijn die alleen in laddergames te vinden zijn.

Enige nadeel is dat je wel ff op de ouderwetse manier zonder getwinkte überitems en turbo zult moeten levelen.
Maar ja, zelf ben ik toch een paar dagen geleden pas weer begonnen, en het enige char wat ik nu heb is een level 27 ama, dussuh, kom maar op met 1.10 _/-\o_

[ :/ ]
Breath of the Dying
Vex + Hel + El + Eld + Zod + Eth
All Weapons

50% Chance To Cast Level 20 Poison Nova When You Kill An Enemy
Indestructible
+60% Increased Attack Speed
+350-400% Enhanced Damage (varies)
+200% Damage To Undead
-25% Target Defense
+50 To Attack Rating
+50 To Attack Rating Against Undead
7% Mana Stolen Per Hit
12-15% Life Stolen Per Hit (varies)
Prevent Monster Heal
+30 To All Attributes
+1 To Light Radius
Requirements -20%

Afbeeldingslocatie: http://www.diabloii.net/items/runes/runewords/breathofdying.jpg
[/ :/ ]

Oke, dus je maait een paar keer met een ww door een groepje koeien, alles wat niet meteen van ellende dood neervalt krijgt ff tig level 20 poison nova's voor z'n kiezen......

[ Voor 34% gewijzigd door RickN op 22-07-2003 15:22 ]

He who knows only his own side of the case knows little of that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hellaas zijn de cows zoveel sterker geworden, dat ze zeker niet dood gaan aan een lvl 20 poison nova. Kan zo wel door een grote groep low lvl beesten rennen en zo een kettingreatie maken :)

Ik vind de 'chains of honor' een hele leuke runeword (met o.a. um, ist en ber in een 4 socket armor). Ik kan hem zelf maken op closed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
Ja lol, zat ik ook net naar te kijken. Stel je ff een barb voor met die twee runewords........."I am inVINcible!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
geen barb, een pala.
stel je eens voor, die 2 runewords, doe daar een exile schild, of een res. schild (ancients pledge of sanctuary), gemaakt op een pala schild die al een leuke res bonus heeft.
dan heb je zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://www.diabloii.net/items/runes/runewords/ancients-inherent.jpg
of zoiets
Afbeeldingslocatie: http://www.diabloii.net/items/runes/runewords/Exile.jpg
vooral die laatste is leuk, life tap en defiance. en dan je eigen aura er bij (met +2) :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En dan ipv een colossus blade, een eth berzerker axe ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Row schreef op 22 July 2003 @ 13:15:
mijn acc =
plastic[eendje]
tesnoinsnapxe
Ik ben nu thuis
zit ook in het tweakers irc kanaal in #diablo2 met als nick Saranbaatar

als je nog wil tenminste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Ik doe niet aan irc, kan je niet ff online komen met diablo gewoon?

@ Termi: ja heb ik ook al gedacht aan pvp maar tja das ook kut als je tegenstanders van die bugged zooi dragen ook lame...
verder heb ik nog een vraag als je een eagle hebt die heeft van zen eige ITD zo ook geeft een jah rune ITD maar ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat je als je pvp doet een eagle's zijn ITD niet werkt en als je er een jah rune in doet wel...? is dit nou bull of toch enige waarheid?

en tja HC kan ik natuurlijk ook gaan doen, maar ik wacht wel op Diablo III ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Row schreef op 22 July 2003 @ 19:48:
Ik doe niet aan irc, kan je niet ff online komen met diablo gewoon?

@ Termi: ja heb ik ook al gedacht aan pvp maar tja das ook kut als je tegenstanders van die bugged zooi dragen ook lame...
verder heb ik nog een vraag als je een eagle hebt die heeft van zen eige ITD zo ook geeft een jah rune ITD maar ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat je als je pvp doet een eagle's zijn ITD niet werkt en als je er een jah rune in doet wel...? is dit nou bull of toch enige waarheid?

en tja HC kan ik natuurlijk ook gaan doen, maar ik wacht wel op Diablo III ^^
k :) kom nu online met diablo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Ok ik heb maar een downgrade gedaan zodat ik tenminste online kan gamen.
Ik sta bekend onder NhImF met account nhimf als Babarian (op dit moment level 9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

woohoo :)

bokkies Amazon is now sponsored by Row

thnx voor de gear :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

jah werkt niet pvp net als "gewone" itd niet werkt pvp. het is dus bs.

1 van de voordelen van mh is dat je kan zien of iemand bugged is of niet, ik check daar dus ook op voordat ik ook maar hostile ram of 1 teen uit town zet. je kan ook mij duellen of zo, ik ben legit. ik duel met barb vooral bvb. iig niet tegen sorc of ama. dus ik hoor het wel eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Termy schreef op 22 July 2003 @ 22:03:
jah werkt niet pvp net als "gewone" itd niet werkt pvp. het is dus bs.

1 van de voordelen van mh is dat je kan zien of iemand bugged is of niet, ik check daar dus ook op voordat ik ook maar hostile ram of 1 teen uit town zet. je kan ook mij duellen of zo, ik ben legit. ik duel met barb vooral bvb. iig niet tegen sorc of ama. dus ik hoor het wel eens ;)
mmm ik heb nog wel een leuke barb 2.7k hp 2xGF ark enzo

ik kan er ook nog een storm bij flikkeren of is dat niet allowed in pvp?
moet ik alleen men bugged nosferatus veranderen mmm dat word dan een clean of string ff kieken
maar is goed kom maar op zou ik zeggen, wel morgen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Bnet is down geweest (forums) dus dit is nog niet gepost.
http://www.battle.net/diablo2exp/beta/patchchanges.shtml
1.10 beta changelog

edit: lezen mensen, de helft van de 'bugs' in de beta zijn bedoelt

dit is een speciale:
Non-ladder Realm game monsters (except for SuperUniques) are now at 75% HP (Hell), 85% Defense (NM & Hell), and don't ramp AI speed depending on difficulty.

dus er is niet alleen meer te vinden in de ladder, maar het is ook nog een stukje moelliker als normaal

[ Voor 64% gewijzigd door RocketKoen op 23-07-2003 00:50 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16941

Het leukste lijkt me in 1.10 voor barb 2 * call to arms voor de B.O en dan switchen naar je Breath of the Dying :)
Veel life en damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 23:07
ik heb vandaag een call to arms geprobeerd, maar de waardes van de +battle dingen vielen zwaar tegen :(
maar +3 of 4 per onderdeel, dus zwaar klote eigenlijk

maar ok wel veel damage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

oke, heb gisteren dus van Row een gris armor gekregen met 3 sockets erin
nu zit ik dus te dubben wat ik in die sockets moet gaan proppen
enig advies?

heb me buriza laten socketen en er een shael ingestopt, beetje standaard denk ik, maar toch :) ben er zeer blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ik heb voor mijn Buriza toch maar voor knockback gekozen, aangezien je altijd nog een body armor, helm en schild vol kan proppen met IAS juweeltjes, maar op afstand houden van monsters toch wel belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4743

met een buriza heb je geen IAS nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Anoniem: 4743 schreef op 23 July 2003 @ 08:51:
shit :( als ik dat had geweten had ik er wat anders in gestopt |:(

naja dan maar goed uitzoeken wat ik in me armor ga proppen

zowieso dan maar me nieuwe sorc beter uitbalanceren met alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16941 schreef op 23 juli 2003 @ 00:07:
Het leukste lijkt me in 1.10 voor barb 2 * call to arms voor de B.O en dan switchen naar je Breath of the Dying :)
Veel life en damage
Jammer dat +BO van Call to Arms niet bij de BO van je skilltree opgeteld worden :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:49
gaat de laatste tijd weer lekker met b.net

veel lag, paar keer realm down en 2 items kwijt bij het mulen (cruel decapitator, wilhelms pride)
:(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Anoniem: 4743 schreef op 23 July 2003 @ 08:51:
Waarom heb je met een buri geen ias nodig? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

Row schreef op 22 July 2003 @ 22:44:
[...]

mmm ik heb nog wel een leuke barb 2.7k hp 2xGF ark enzo

ik kan er ook nog een storm bij flikkeren of is dat niet allowed in pvp?
moet ik alleen men bugged nosferatus veranderen mmm dat word dan een clean of string ff kieken
maar is goed kom maar op zou ik zeggen, wel morgen ofzo...
nee jij mag idd geen schild :P lol.. wie heeft je ooit verteld dat je geen schild mag in pvp? zonder schild kom je vooral bvb niet verder dan 1 ww :)

gaarne alle bugged crap weg ja :) ik hoor het wel dan. *Termy en *Termy2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Row schreef op 23 juli 2003 @ 10:17:
[...]

Waarom heb je met een buri geen ias nodig? :S
Omdat een buri een crossbow is, die heeft erg veel ias nodig om ook maar 1 fps sneller te schieten. Dus ias is een beetje overbodig bij een buri. (Zie diabloii.net voor de guide over IAS en bogen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

Termy schreef op 23 July 2003 @ 14:35:
[...]

nee jij mag idd geen schild :P lol.. wie heeft je ooit verteld dat je geen schild mag in pvp? zonder schild kom je vooral bvb niet verder dan 1 ww :)

gaarne alle bugged crap weg ja :) ik hoor het wel dan. *Termy en *Termy2
ok dus wel een schild :)
mmm tja laat jou gear is horen ? ik weet dat je het al eerder heb gezegd maar ben te lui om te zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03:38

heuveltje

KoelkastFilosoof

Anoniem: 59413 schreef op 23 July 2003 @ 14:43:
[...]

Omdat een buri een crossbow is, die heeft erg veel ias nodig om ook maar 1 fps sneller te schieten. Dus ias is een beetje overbodig bij een buri. (Zie diabloii.net voor de guide over IAS en bogen.)
bijna goed
om een buri 1fps sneller te krijgen was maar heel weinig nodig (15% ofzo)
om hem daarna 1fps lager te krijgen heb je zoveel ias voor nodig dat het niet meer rendabel is.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4743

Inderdaad. Een shael in een Buri proppen is genoeg. (of op een andere manier 20 ias regelen) Dan staat ie op 1 schot per 13.5 frames (ongeveer 1.8 pijl/sec).

Om dat ding dan naar 12 te krijgen heb je iets van 280 IAS nodig. Ofzo. Over het algemeen is het dus niet rendabel om IAS te gebruiken in combi met een Xbow.

Doordat een Buri 80 ias heeft denken mensen vaak dat het een snel wapen is, maar dit valt reuze mee. (die 80 ias is ook de enige reden dat ik dat wapen totaal overpowered vind, maar dat even daargelaten)

Succes ermee in ieder geval en ik zal de volgende keer wel even de uitleg erbij typen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Anoniem: 4743 schreef op 23 July 2003 @ 17:25:
Inderdaad. Een shael in een Buri proppen is genoeg. (of op een andere manier 20 ias regelen) Dan staat ie op 1 schot per 13.5 frames (ongeveer 1.8 pijl/sec).

Om dat ding dan naar 12 te krijgen heb je iets van 280 IAS nodig. Ofzo. Over het algemeen is het dus niet rendabel om IAS te gebruiken in combi met een Xbow.

Doordat een Buri 80 ias heeft denken mensen vaak dat het een snel wapen is, maar dit valt reuze mee. (die 80 ias is ook de enige reden dat ik dat wapen totaal overpowered vind, maar dat even daargelaten)

Succes ermee in ieder geval en ik zal de volgende keer wel even de uitleg erbij typen :)
dus die shael is niet nutteloos geweest :) gelukkig maar

nu alleen nog kijken wat ik in me armor stop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
Mmm, ik weet niet of dit in dit topic is toegestaan maar,

ik ben recentelijk na lange tijd opnieuw begonnen met D2 en beschik dus niet meer over highlevel chars die me eenvoudig van wat redelijke lowlevel items kunnen voorzien.
Ik ben nu level 30 en m'n lightning fury schiet nog niet echt op zo, plus het kost nogal wat mana.
Zou iemand me met wat lowlevel items kunnen helpen Clvl +- 30, ik ben met name opzoek naar +to skills en mana leech en goeie javelins.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op 23 July 2003 @ 17:50:
[...]

dus die shael is niet nutteloos geweest :) gelukkig maar

nu alleen nog kijken wat ik in me armor stop
Mja maar je hebt meestal tog wel ias van gloves of belt ofzo, dus eigenlijk is het wel een beetje nutteloos geweest, maja :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

RickN schreef op 23 July 2003 @ 20:15:
Mmm, ik weet niet of dit in dit topic is toegestaan maar,

ik ben recentelijk na lange tijd opnieuw begonnen met D2 en beschik dus niet meer over highlevel chars die me eenvoudig van wat redelijke lowlevel items kunnen voorzien.
Ik ben nu level 30 en m'n lightning fury schiet nog niet echt op zo, plus het kost nogal wat mana.
Zou iemand me met wat lowlevel items kunnen helpen Clvl +- 30, ik ben met name opzoek naar +to skills en mana leech en goeie javelins.

Alvast bedankt.
mmm ik kan je mischien wel wat regelen...
geef maar een lijstje van items wat je moet ik regel wel wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-05 13:37
Jezus mina wat een geklooi als je Javazon bent en je hebt geen Titans. Ik gooi me het rimram met lvl 24 lightning fury maar de koeien blijven rustig doorlopen. Kwistwel dat Titans goeie javelins waren maar er had wel iets mogen zitten in het gat tussen die dingen en doodgewone javelins.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
Row schreef op 23 July 2003 @ 20:27:
[...]

mmm ik kan je mischien wel wat regelen...
geef maar een lijstje van items wat je moet ik regel wel wat...
Aah boodschappenlijstje ;)

Ik heb er even wat guides op nageslagen en kwam op het volgende

Per category ongeveer in volgorde van voorkeur

javelins
rare, +damage, big stack, +spear skills, mana leech, +- Clvl 30
(titans :p )

shield
rhyme grimshield
sigons guard
moser's blessed circle
wall of the eyeless

boog
+damage, +ama skills, +mana/life leech

body armor
skins of the vipermagi
spirit shrout
goeie rare Clvl 30

helm
tarnhelm
lore runeword
peasant crown
vampiregaze

gloves
hand of broc
frostburn

boots
rare +resistances

belt
string of ears
gloom's strap
wilhelm's pride (orphans call set)

ring
manald heal

amulet
eye of etlich
rare +ama skills

Anyway voorlopig ben ik het meeste geholpen met +skills (spear/javelin of passief), mana leech en redelijke javelins/boog

Uiteraard, als je zelf betere suggesties hebt voor een toekomstig Lightning Fury Javazon.........

_/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door RickN op 23-07-2003 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
Anders schreef op 23 July 2003 @ 21:34:
Jezus mina wat een geklooi als je Javazon bent en je hebt geen Titans. Ik gooi me het rimram met lvl 24 lightning fury maar de koeien blijven rustig doorlopen. Kwistwel dat Titans goeie javelins waren maar er had wel iets mogen zitten in het gat tussen die dingen en doodgewone javelins.
Hmm, ik had juist begrepen dat het voor een java niet veel uit maakt welke javelins je gebruikt, de meeste damage komt toch van Lightning Fury (bij hoog skilllevel). Gebruik je wel Pierce?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

RickN schreef op 23 July 2003 @ 21:45:
[...]

Hmm, ik had juist begrepen dat het voor een java niet veel uit maakt welke javelins je gebruikt, de meeste damage komt toch van Lightning Fury (bij hoog skilllevel). Gebruik je wel Pierce?
de damage moet hoog genoeg zijn om genoeg mana te kunnen leechen anders is het nogal lastig. Verder maakt het idd niet uit.
Titans geeft natuurlijk wel +4 lightning fury ook wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
Ik heb 77% piercing, redelijk hoog dus. Is m'n damage niet gewoon te laag dan? Ik heb "kaal" 338-479 damage, en in totaal heb ik 580-747 damage met (voornamelijk poison-)charms en uitrusting.

Mijn vorige account is gedelete doordat ik een paar maanden niet geDiablo'd heb, maar ik had toch echt de indruk dat ik ze met Titans een stuk sneller omlegde. Maar misschien heeft Plantje gelijk - mijn mana gaat er erg hard doorheen (al heb ik 380 mana) en m'n mana leech is nul komma nul op het moment. Dat zal wel schelen in de indruk. Bovendien heeft Titans een grotere stack size waardoor je rustig door kunt gooien, dat scheelt misschien ook in je gevoel.

[ Voor 4% gewijzigd door Anders op 23-07-2003 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
enige nuttige voor javalins zijn +skills en genoeg leech om een pack koeien te mollen zonder potions te zuipen.

als je genoeg koeien bij elkaar krijgt heb je 1-2 keer pierce, 24 bolts = een hele grote berg dmg.

meestal was een gooi of 10-14 zat om een pakje te mollen voordat ik titans had

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row

Row

RickN schreef op 23 July 2003 @ 21:43:
[...]

Aah boodschappenlijstje ;)

Ik heb er even wat guides op nageslagen en kwam op het volgende

Per category ongeveer in volgorde van voorkeur

javelins
rare, +damage, big stack, +spear skills, mana leech, +- Clvl 30
(titans :p )

shield
rhyme grimshield
sigons guard
moser's blessed circle
wall of the eyeless

boog
+damage, +ama skills, +mana/life leech

body armor
skins of the vipermagi
spirit shrout
goeie rare Clvl 30

helm
tarnhelm
lore runeword
peasant crown
vampiregaze

gloves
hand of broc
frostburn

boots
rare +resistances

belt
string of ears
gloom's strap
wilhelm's pride (orphans call set)

ring
manald heal

amulet
eye of etlich
rare +ama skills

Anyway voorlopig ben ik het meeste geholpen met +skills (spear/javelin of passief), mana leech en redelijke javelins/boog

Uiteraard, als je zelf betere suggesties hebt voor een toekomstig Lightning Fury Javazon.........

_/-\o_
ok allemaal geen probleem, alleen mischien die gaze ff kijken of ik er nog een in men zooi kan vinden...

en bij boog tja daar kom ik uit op een eagle...

[ Voor 4% gewijzigd door Row op 23-07-2003 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

of lycander's aim... eagle is beetje te hoog lvl he.
qua helm vind ik trouwens stealskull geweldig voor een ama. die heeft al 10%ias 5/5 leech wat hit recovery en 30-50MF. m'n ama met precies 100% MF vindt toch verbazend veel ;)

maar ja, ik had nog niet gezegd wat ik draag tijdens bvb dus zo lui ben je niet :P

dat is in dat geval dan dit:

fury bb
storm
arreat's 6/199
arkaine's barb
8/15/15 ears
11%ll ring met stats
10%ll ring met stats
war traveler
3ml 2ll 9cb met wat andere stats crafted gloves (zelf gecraft :P)
perf 15/6 crescent moon amu

wat ik verder aan charms heb gaat je niks aan, maar er zit iig niks engs tussen. dus geen 290's of 3/20/20.

btw, ik heb gister eindelijk eens een ethereal colossus blade kunnen bemachtigen (koste me gvd unid gf + unid tal armor :() en ff naar sp omgezet en dan naar 1.10. ik probeerde het zo 2 keer en kreeg bij het maken van breath of the dying wel steeds dezelfde. 350%ed en 14%ll. wel een erg nice 2hand dmg van 46x-77x :D zelfs 1hand kwam de max dmg erg in de buurt van de max 1hand dmg van gf. en daar komt nog eens bij dat dit "maar" een 350% (minimale) breath was. ik weet al welk wapentje ik ga gebruiken @ 1.10 :)

o btw, voor hen die gaan gillen over dupes en zo, alle runes die ik gebruik/heb zijn door mij gevonden met uitzondering van Vex. maar daar wordt aan gewerkt ;) als het goed is verlies ik dus niet per ongeluk een rune of zo als 1.10 er eenmaal echt is en waarschijnlijk alle dupes de geest gaan geven.

[ Voor 8% gewijzigd door Termy op 24-07-2003 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:39
Anders schreef op 23 July 2003 @ 21:34:
Volledig gelijk! Ik heb het geluk gehad om een setje titans te krijgen
van een maat van me, anders zat ik nu nog te gooien met een stack
javelins die slechts 80 poison damage doet :D

Hopelijk gaan in de volgende patch op b.net wat betere javelins vallen.
En natuurlijk is het spijtig dat blizz nog altijd niet toelaat om javelins
te socketen :(
geen betere suggestie, maar wel een andere... je hebt geen armor voorgesteld (of ik ben blind ;). Zelf draag ik nog altijd een twitchtroe armor (low level dingetje).
Het heeft deze stats:

Defense: 57-60
Required Level: 16
Required Strength: 27
Durability: 32
+25 Defense
25% Increase chance of blocking
20% Faster Hit Recovery
20% Increased Attack Speed
+10 To Dexterity
+10 To Strength
(Only Spawns In Patch 1.09 or later)

Op zich geen über item maar het werkt wel lekker, zeker in combinatie met een goed block schildje. Ik gebruik dit armor zelfs om te cowen :)

Verder raad ik aan om die skin of vipermagi niet te gebruiken, das geen armor
voor een lf amazon. Ik zou echt voor twitchtroe of shaftstop gaan.

[edit] ik ben blind ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Kapoen op 24-07-2003 10:06 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
Kapoen schreef op 24 July 2003 @ 09:55:
[...]

geen betere suggestie, maar wel een andere... je hebt geen armor voorgesteld (of ik ben blind ;). Zelf draag ik nog altijd een twitchtroe armor (low level dingetje).
[..]
Op zich geen über item maar het werkt wel lekker, zeker in combinatie met een goed block schildje. Ik gebruik dit armor zelfs om te cowen :)

Verder raad ik aan om die skin of vipermagi niet te gebruiken, das geen armor
voor een lf amazon. Ik zou echt voor twitchtroe of shaftstop gaan.

[edit] ik ben blind ;)
Op het moment zit ik vooral te springen om +skills, want met een level 1 LF leg je dus helemaal niks om.....
Skin of vipermagi heeft ook nog wat resists. IAS op twitch is wel lekker, maar heel snel LF's gooien die geen damage doen is nog steeds niks.

Shaftstop, tja, ik ben van plan gewoon niet geraakt te worden :p door m'n passives, dus reduced damage is nog niet relevant, zeker niet zolang ik nog in normal/nm zit.

[ Voor 13% gewijzigd door RickN op 24-07-2003 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Shaftstop, tja, ik ben van plan gewoon niet geraakt te worden door m'n passives, dus reduced damage is nog niet relevant, zeker niet zolang ik nog in normal/nm zit.
Die evade skills en zo moet je niet maxen, anders riskeer je dat je blijft evaden en
geen kans krijgt om terug te slaan :). En twitch doe ik juist aan om mijn block % hoog
te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
Kapoen schreef op 24 July 2003 @ 10:38:
[...]

Die evade skills en zo moet je niet maxen, anders riskeer je dat je blijft evaden en
geen kans krijgt om terug te slaan :). En twitch doe ik juist aan om mijn block % hoog
te houden :)
Nee, niet maxen, alle 3 tot 50%
En met een goed schild en voldoende dex kun je je % to block op 75% houden.

[ Voor 11% gewijzigd door RickN op 24-07-2003 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
RickN schreef op 24 juli 2003 @ 10:30:
Op het moment zit ik vooral te springen om +skills, want met een level 1 LF leg je dus helemaal niks om.....
Kijk bij het cowen elke keer even bij Charsi of ze niet toevallig +3 spear/javelin-skills gloves heeft. Die wil ze nog wel eens in de aanbieding hebben.
Skin of vipermagi heeft ook nog wat resists. IAS op twitch is wel lekker, maar heel snel LF's gooien die geen damage doen is nog steeds niks.
Ik heb op m'n huidige ama ook de Vipermagi, maar op m'n vorige had ik Twitchthroe.. Vooral bij het cowen is die chance of blocking en faster hit recovery een prachtige feature. Zeker met een paar punten in evade en een paar faster run/walk-charms glip je dan overal als een gladde paling doorheen :) Da's iig wel mijn manier van spelen.
Hopelijk gaan in de volgende patch op b.net wat betere javelins vallen.
En natuurlijk is het spijtig dat blizz nog altijd niet toelaat om javelins
te socketen
Socketen.. ik kan dat woord even niet horen. Vind ik gisteren een magical Grand Matron bow met 1-483 lightning damage, denk ik van "hee ik heb nog een 37% ED jewel. Dat wordt dan zo'n 650 max damage, prachtig!". Dus ik naar Larzuk, laat er sockets in maken, pleur die jewel er in en ja hoor, die jewel heeft natuurlijk alleen effect op de base damage. Dag jewel, dag enhanced damage, hello uilskuiken, hello bow met maar liefst 14 extra damage dankzij die slimme actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
  • Laatst online: 29-11-2021
Ik heb meen ik nog wel titans voor wie ze moest

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
Als je kunt missen... Heb weinig in ruil maar als je perfect gems kunt gebruiken... *Aridon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Anders schreef op 24 July 2003 @ 13:10:
[...]
Socketen.. ik kan dat woord even niet horen. Vind ik gisteren een magical Grand Matron bow met 1-483 lightning damage, denk ik van "hee ik heb nog een 37% ED jewel. Dat wordt dan zo'n 650 max damage, prachtig!". Dus ik naar Larzuk, laat er sockets in maken, pleur die jewel er in en ja hoor, die jewel heeft natuurlijk alleen effect op de base damage. Dag jewel, dag enhanced damage, hello uilskuiken, hello bow met maar liefst 14 extra damage dankzij die slimme actie.
Om zoiets te vermijden maak altijd eerst een char aan op single player en met item editor en shadowmaster probeer ik dan het effect uit van wat ik socket...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

ik vind net dit op diablo _CLASSIC_, dus niet LOD. Volgens mij wel enorm goed? Wie speelt allemaal classic en weet of dit idd goed is?
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mettes/Screenshot001.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Plantje op 24-07-2003 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
Is wel redelijk.
Op D2C heb ik tijden met m'n level 76 barb met een rare 283 damage martel de fer met life leech + wat andere stats rondgelopen, maar die was ook nog fast attack speed geloof ik.
Die heb ik destijds samen met twee SoJ gekregen voor m'n rare 293 dmg pike die ik bij charsi had geimbued. Maar dat was in de tijd dat high damage pikes echt JE VAN HET waren....

Op D2C is dit zowat de hoogste damage die je op een mace type wapen kunt krijgen, maar helaas voor jou zijn er niet veel barbs die in mace specialiseren....

[ Voor 32% gewijzigd door RickN op 24-07-2003 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
RickN schreef op 24 July 2003 @ 15:39:Op D2C is dit zowat de hoogste damage die je op een mace type wapen kunt krijgen, maar helaas voor jou zijn er niet veel barbs die in mace specialiseren....
Lijkt me wel leuk, zo'n barb. Barbarians zijn mijn type character niet maar het lijkt me toch wel wat om zo'n lompe lummel met een Kopspijkershamer Diablo te laten neerkegelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
vergeet niet dat ook furywolven vaak een maul type gebruiken

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
vergeet niet dat we het over d2c hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
D'oh

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 03-06 14:17

Flapmo

and back is gigi!

RickN schreef op 24 July 2003 @ 15:39:
Is wel redelijk.
Op D2C heb ik tijden met m'n level 76 barb met een rare 283 damage martel de fer met life leech + wat andere stats rondgelopen, maar die was ook nog fast attack speed geloof ik.
Die heb ik destijds samen met twee SoJ gekregen voor m'n rare 293 dmg pike die ik bij charsi had geimbued. Maar dat was in de tijd dat high damage pikes echt JE VAN HET waren....

Op D2C is dit zowat de hoogste damage die je op een mace type wapen kunt krijgen, maar helaas voor jou zijn er niet veel barbs die in mace specialiseren....
Ik herinner mij die lance (weer beter dan pike vaak :P) barbs nog wel ja. 200+ dmg was uber, 300+ was goddelijk. Allemaal ww pike/lance baba's :).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
Flapmo schreef op 24 juli 2003 @ 20:23:
[...]

Ik herinner mij die lance (weer beter dan pike vaak :P) barbs nog wel ja. 200+ dmg was uber, 300+ was goddelijk. Allemaal ww pike/lance baba's :).
Jaaa! :P het was een lance ja! Net na een patch begonnen die dingen ineens te droppen, daarvoor niet, of in ieder geval niet rare. Echt IEDEREEN moest toen ineens zo'n ding hebben, 300+ damage met ww en een grote range, dat was hét gewoon.... lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
  • Laatst online: 29-11-2021
Anders schreef op 24 July 2003 @ 13:36:
Als je kunt missen... Heb weinig in ruil maar als je perfect gems kunt gebruiken... *Aridon
Ik hoef er niets voor hoor :) kom anders vanavond even op irc (tweakers en chan #diablo2) om een uurtje of 18.30

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-04 16:34

Odin

¯¯¯¯¯

OK ik ben ook diablo aant spelen en 1 ding wil maar niet lukken. Ik zit nu op hell met een assasin van lvl 75 maar heb echt een crap uitrusting, hoe kom ik aan een beetje acceptabel spul. Traden kan niet echt want ik heb niet zoveel spul om te ruilen (paar exeptional uniques).

Hebben jullie wat tips voor mij.

Edit: ik speel 1.09 expansion.
Mijn assa heeft dual-claws (crap dingen).
Geen traps oid
Wel lekker rappe attack speed en hoge attack rating.

[ Voor 21% gewijzigd door Odin op 25-07-2003 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
jij speelt 1.09 neem ik aan?
en wat voor een build heb je?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
Uurtje of 19:50 wordt het :)

Wat is trouwens de beste Meph killer? Sorc of Barb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
sorc, want die kan door durance2 teleporten.
niet dat je daar nog wat aan hebt @ 1.10

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

waarom heb je daar met 1.10 niks meer aan? ik heb die durance ook gezien en een sorc kan er nog steeds heel aardig teleporten. en zeker zodra maphack voor patch 1.10 uitkomt (ik zeg uitkomt, niet "gemaakt wordt"....) is het zeker geen prob meer.

btw, ik heb nog wel een aantal unid bartuc's.. als je er 1 of 2 wilt.. geef maar gil of zo. (kheb er zeker 1, redelijk zeker van 2 .. ik merk het dan wel ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-04 16:34

Odin

¯¯¯¯¯

bartuc kan ik heel goed gebruiken, ik kan niet eens fatsoenlijk een koe afmaken :(

Account is *Derosyra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
sorry termy, maar ik heb het over mensen die niet cheaten. alle drophacks ed waar MH bescherming tegen gaf zijn gefixt in 1.10 welk Xcuus heb jij nog om dat cheatprogramma te gebruiken?

en ik zei dat omdat:
durance lvl 2 is VEEL groter op NM en Hell
Superunique's droppen veel minder (muv de 1st kill)
Magicfind werkt niet meer op Mephi.
Mephi is een stuk moelikker.

die 1.5min per run haal je niet meer hoor. als je hem al dood krijgt met je lvl 82 char

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

m'n meph runs duren maar 30 seconden totaal. ik hoef geen excuus voor het gebruik van maphack. ik was niet van plan me er voor te schamen of zo omdat ik er hoe dan ook bij blijf dat mh niet schadelijk is voor anderen dus blijf ik het gebruiken. punt. hoef je verder niet op in te gaan, die mening verander je toch niet. :)

verder hoef je niet per se meph meer te runnen. in 1.10 is hij idd niet erg rendabel meer. dan zoeken ze toch gewoon een ander monster? als je je bedenkt dat je zelfs bij de hell cows een wf kan vinden is het gewoon een kwestie van tijd dat een ander willekeurig monster die hem ook kan droppe het ook zal doen. wellicht gebeurt dat eens in de 100k runs maar welke botter ligt daar wakker van? de die-hards die er 4 tegelijk draaien iig niet.

een beetje realisme is misschien wel op z'n plaats...

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.