De waypoint alvast halen om hem later te gebruiken als je sterk genoeg bent mag dus niet?RocketKoen schreef op 15 July 2003 @ 14:04:
over het algemeen werkt een TP bij de summoner tijdens een sewerrun @ HC erg goed tegen leechers. die willen allemaal het WP voor arcane halen en nemen de tp.
record is 4 leechers dood in 1 sewer/arcane run op normal
Doet 99% van die apen het niet voor, die willen alleen maar zo snel mogelijk naar de cows in act 5 hell
Maar met MH hebben ze die wp helemaal nooit nodig. Ik probeer altijd die wp zo snel mogelijk te krijgen omdat het zo'n goede XP plaats is.Pheno79 schreef op 15 July 2003 @ 14:11:
Doet 99% van die apen het niet voor, die willen alleen maar zo snel mogelijk naar de cows in act 5 hell
Dat kun je niet weten, aangezien je ze meteen afslacht onder het motto 'leechers'. Je bent zelf écht geen haar beter dan, maar dat zien jullie dan weer niet in. Laat ze toch lekker en speel lekker zelf met je vrienden en negeer ze gewoon.Pheno79 schreef op 15 July 2003 @ 14:11:
Dan moeten ze ook niet in de game komen en meteen eisen stellen over tps, free items, en dat soort geneuzel 
Vooral als ze binnen komen met "tp arcane, I have mh", doet het erg goed
Vooral als ze binnen komen met "tp arcane, I have mh", doet het erg goed
De discussie begon dat pheno97 (ik ook trouwens hoor) iets heeft tegen lvl10 chars in hell ...de discussie is iets afgebogen nu we het hebben over wat je er tegen kan doenGenghis Khan schreef op 15 July 2003 @ 14:19:
[...]
Dat kun je niet weten, aangezien je ze meteen afslacht onder het motto 'leechers'. Je bent zelf écht geen haar beter dan, maar dat zien jullie dan weer niet in. Laat ze toch lekker en speel lekker zelf met je vrienden en negeer ze gewoon.
Een level 1 char in act2 normal is hetzelfde voor mij.
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
True true 
Ik kijk eerst naar het lvl van de gast die zeurt om een tp, mocht ie op een lvl zijn dat normaal is voor de plek waar we zijn: no problemo (of het is zo'n I have MH, need WF, en wat voor kreten er nog meer zijn). Ben je lvl 1 in act 1, andariel, dan ben je al de lul bij me. Lullig, maar dan moeten ze maar eerst zorgen dat ze de plek waard zijn. Echte spelers weten dit ook en lopen alleen mee met parties die hetzelfde lvl ongeveer zijn. Als ik een nieuw char begin, probeer ik een spel te zoeken met charlvls die overeenkomen (lvl2~3
)
Is het spel er niet, maak ik er zelf wel 1.
Of ik join een trade game, je weet wel, van die spellen waar ze uren lopen te onderhandelen met duped items...Ik ren me ondertussen in act1 rot om te lvl'en
maar ik zeur niet om free items, tps (niet nuttig, di elui staan toch allemaal in het dorp).
Soms join ik ook een game met highlvl chars, maar daarin zeg ik alleen maar dat ik aan het lvlen ben in een lage act. Dat vinden ze 99% van de keren goed en hoor ik ook niets meer van ze. Moraal van het verhaal: ik ben niet irritant voor ze, dus ze vinden het allemaal wel best.
Ik kijk eerst naar het lvl van de gast die zeurt om een tp, mocht ie op een lvl zijn dat normaal is voor de plek waar we zijn: no problemo (of het is zo'n I have MH, need WF, en wat voor kreten er nog meer zijn). Ben je lvl 1 in act 1, andariel, dan ben je al de lul bij me. Lullig, maar dan moeten ze maar eerst zorgen dat ze de plek waard zijn. Echte spelers weten dit ook en lopen alleen mee met parties die hetzelfde lvl ongeveer zijn. Als ik een nieuw char begin, probeer ik een spel te zoeken met charlvls die overeenkomen (lvl2~3
Is het spel er niet, maak ik er zelf wel 1.
Of ik join een trade game, je weet wel, van die spellen waar ze uren lopen te onderhandelen met duped items...Ik ren me ondertussen in act1 rot om te lvl'en
Soms join ik ook een game met highlvl chars, maar daarin zeg ik alleen maar dat ik aan het lvlen ben in een lage act. Dat vinden ze 99% van de keren goed en hoor ik ook niets meer van ze. Moraal van het verhaal: ik ben niet irritant voor ze, dus ze vinden het allemaal wel best.
Grappig om te zien dat diablo2 nog zoveel wordt gespeeld. Echt een roelerend spel, moet ook weer een keer beginnen (maar eerst nog wat morrowind) 
Maar als ik weer mee ga doen dan kom ik hier weer terug
Maar als ik weer mee ga doen dan kom ik hier weer terug
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
als ik het heb over mensen die ik mol door een TP @ summoner, dan is dat alleen omdat die mensen een te laag lvl hebben om te hostilen hoor.... 
een lvl5 die meteen zeurt om een TP krijgt er een.... dat ie mij vertrouwd is zijn probleem (en dood
)
een lvl5 die meteen zeurt om een TP krijgt er een.... dat ie mij vertrouwd is zijn probleem (en dood
Waarom vind ik alleen maar grote charms ipv kleine? 
De council liet dit keer op Nm de volgende charm vallen:
Grand charm
7% faster run/walk
+1 to javelin and spear skills (Amazon only)
Iemand interesse?
De council liet dit keer op Nm de volgende charm vallen:
Grand charm
7% faster run/walk
+1 to javelin and spear skills (Amazon only)
Iemand interesse?
Grrrr, net kreeg ik een connection interrupted en nu is de realm down. Ik had namelijk problemen met mijn body op te pakken oftewel besloot ik vrijwel alles op de grond te gooien.. Gelukkig heb ik bijna alle items, waaronder Titans revenge, Stealskull, ravenfrost en lidless wall weer opgepakt, maar waarschijnlijk ben ik toch een paar items kwijt (rhyme shield en best wel goede rare javelins.
1.09 neem ik aan? want 1.10 kan je nog niet op inet spelen (toch?), daar heb je die spullen met mfen in notime gevonden
1.09 ja. In no time vind je die dingen niet hoor, of is dat in 1.10 makkelijker ?? Dat is dan wel jammer, dan zijn ze ineens helemaal zo unique niet meer.FrostXL schreef op 15 July 2003 @ 22:40:
1.09 neem ik aan? want 1.10 kan je nog niet op inet spelen (toch?), daar heb je die spullen met mfen in notime gevonden
Hmmm de items zijn dus weg, maar ik krijg mijn lichaam dus nog steeds niet opgepakt, ik snap er niks van.
[edit]Na alles op de grond gegooid te hebben kon ik m'n body oppakken, alleen kreeg ik geen items. Raar, maar de body is weg.
[ Voor 30% gewijzigd door Toewan op 15-07-2003 22:59 ]
Even iets heel anders, maar ik zou het geweldig vinden als blizzard wat energie/tijd/geld in een diablo in de starcraft-setting zou maken. Maar dat blijft denk ik een utopie, of ziet hier toch niemand op te wachten?
Zie ik het niet of wat bedoel je nou? Even wat ik denk, zodat je me kan sturen in de goede richting
Idd SC-setting, neem paar karaters uit SC, Iso-view als in diablo, en geen zwaardjes maar blasters etc. Skilltree idd ook (onzichtbaar worden als ghost bijv.) Blizzard kennende verzinnen ze er vast wel een pakkend verhaaltje omheen.Pheno79 schreef op 16 July 2003 @ 10:09:
Zie ik het niet of wat bedoel je nou? Even wat ik denk, zodat je me kan sturen in de goede richtingKerigan als char kunnen nemen en dan in het starcarft universum matten met skilltree enzo?
Anoniem: 62502
Ik hoor hier vanalles over die pk's van die laaglvl chars... Nou wil ik niet veel zeggen maar als ik met mijn nieuwe sorc een game join en ze zijn net bezig met andy dan probeer ik zeker mee te gaan.. Kun je naar act2 en een merc huren en daarna gewoon xp-en in act1 weer.. Ooit eraan gedacht dat dat soort dingen een paar uur scheelt ? Een laaglvl sorc die niet van plan is om de laaglvl skills te gaan gebruiken kan amper iets doodmaken.
Zon merc doet de eerste 25 levels practisch alles.
waarom denk je dat die low lvl skills er zijn? anders gebruikt natuurlijk niemand ze...Anoniem: 62502 schreef op 16 July 2003 @ 12:43:
Ik hoor hier vanalles over die pk's van die laaglvl chars... Nou wil ik niet veel zeggen maar als ik met mijn nieuwe sorc een game join en ze zijn net bezig met andy dan probeer ik zeker mee te gaan.. Kun je naar act2 en een merc huren en daarna gewoon xp-en in act1 weer.. Ooit eraan gedacht dat dat soort dingen een paar uur scheelt ? Een laaglvl sorc die niet van plan is om de laaglvl skills te gaan gebruiken kan amper iets doodmaken.
Anoniem: 59413
Daarom hebben ze in 1.10 nu die low lvl skills meestal als een synergy gemaakt voor een lvl 30+ skill. Zodat je dan uiteindelijk niet skill punten weggegooid hebt, wat in 1.09 wel het geval is, sinds je later die low lvl skills tog vaak niet meer gebruikt.
Daarom sla ik de eerste quest altijd even over. Ik race naar quest 2, en sloop die (eventueel met een boog zodat je niet dichtbij hoeft te kunnen komen). Dan geef je een socketted (3) fast of very fast boog aan die act 1 merc, en kom je de eerste tijd wel overal doorheen. chipped sapphire is een must, verder wat je maar vindt.
Als iemand moeite doet om te helpen, en zeker wanneer iemand als level 1 een act 1 normal game joined, ga ik niet moeilijk doen. Maar wanneer deze persoon dan gaat zitten zeiken over zijn maphack en dat we meteen Andy moeten gaan doen, en dat ie items wil en wps, en en en... Dan is 'squelch' opeens erg handig.
Als iemand moeite doet om te helpen, en zeker wanneer iemand als level 1 een act 1 normal game joined, ga ik niet moeilijk doen. Maar wanneer deze persoon dan gaat zitten zeiken over zijn maphack en dat we meteen Andy moeten gaan doen, en dat ie items wil en wps, en en en... Dan is 'squelch' opeens erg handig.
Plantje nu in 1.10 heb je synergies en dan is het pompen van lowlvl skills nog te doen als je maar 2 elementen gaat gebruiken. Maar in 1.09 stop je toch geen 5 punten in firebolt alleen om act1/2 wat sneller door te komen ? Alsof je al niet te weinig skill points hebt. (Heb bijna altijd 3 elementen omdat ik altijd de seis tegenkom die dual immune is. En mijn merc is altijd kansloos daartegen.)
De manier waarop je iets vraagt scheelt natuurlijk ook veel. Ik vraag hoogstens 1 of 2 keer een tp. Iemand die blijft spammen die vraagt er natuurlijk zelf om. Vaak doe ik dan dus Andy voor de act2 merc want een rogue merc stelt dus echt niets voor als je sorc bent.
Ik vind leechers altijd gaaf. Mensen van lvl 20 die op hell met mij meelopen leveren mij xp op meestal hoor. En meelopen op eigen risico want ik help mensen niet als ze zelf monsters gaan lokken. Monster hp verdubbelen wel maar killing speed wordt vaak niet echt lager. Xp per kill wordt wel meer en je moet de xp delen. Maar zon leecher van lvl 20 krijgt maar een heel klein percentage (5% van de kill) waardoor ik er vaak beter van word. Zelf zit ik tot lvl 20 netjes in de arcane want monster van je eigen lvl killen is altijd beter als je onder de lvl 25 bent. Daarboven is hoger lvl monsters beter.
De manier waarop je iets vraagt scheelt natuurlijk ook veel. Ik vraag hoogstens 1 of 2 keer een tp. Iemand die blijft spammen die vraagt er natuurlijk zelf om. Vaak doe ik dan dus Andy voor de act2 merc want een rogue merc stelt dus echt niets voor als je sorc bent.
Ik vind leechers altijd gaaf. Mensen van lvl 20 die op hell met mij meelopen leveren mij xp op meestal hoor. En meelopen op eigen risico want ik help mensen niet als ze zelf monsters gaan lokken. Monster hp verdubbelen wel maar killing speed wordt vaak niet echt lager. Xp per kill wordt wel meer en je moet de xp delen. Maar zon leecher van lvl 20 krijgt maar een heel klein percentage (5% van de kill) waardoor ik er vaak beter van word. Zelf zit ik tot lvl 20 netjes in de arcane want monster van je eigen lvl killen is altijd beter als je onder de lvl 25 bent. Daarboven is hoger lvl monsters beter.
Mjah je kan ook gewoon lekker meteen in hell cows gaan en dan ben je zo lvl up
Ja ik weet het in 1.10 heeft het wel zin. Gelukkig. Het is zo zonde als een sorc van de 40(?) skills die ze heeft er maar 5 eigenlijk gebruikt worden. (ik zeg dus niet dat je met 1.09 firebolts dia moet gaan verslaan dan ben je wel erg bikkelAnoniem: 62502 schreef op 16 July 2003 @ 14:33:
Plantje nu in 1.10 heb je synergies en dan is het pompen van lowlvl skills nog te doen als je maar 2 elementen gaat gebruiken. Maar in 1.09 stop je toch geen 5 punten in firebolt alleen om act1/2 wat sneller door te komen ? Alsof je al niet te weinig skill points hebt. (Heb bijna altijd 3 elementen omdat ik altijd de seis tegenkom die dual immune is. En mijn merc is altijd kansloos daartegen.)
pheno en kroetsjov. vinden jullie dat nu echt volwassen gedrag? sorry maar ik vind het uiterst triest. doe gewoon squelch en help ze niet of desnoods maak je je eigen game met lvl req maar dat laten doodgaan (zeker op hc) getuigd van gedrag dat ik geen haar beter vind. bah gewoon.
gelukkig heb ik hier zelf nooit last van (bij flooders hoogstens squelch) en verder negeer ik ze gewoon. want ja ik zit ook wel eens in "gewone" games ipv cow games. ook al zijn cow games ideaal voor het proberen van nieuwe dingen omdat er een hoop sterke monsters rondrenne. anders doe ik ook act 4 en 5, dat is ook wel aardig. de rest is te makkelijk.
laatst een cow game waar in een groep van zo'n 40 koeie 2 uniques en de king zaten. 1 van die uniques had fana en de ander was pi/le... 2 keer doodgegaan daar rofl. soms is een schild toch wel handig
gelukkig heb ik hier zelf nooit last van (bij flooders hoogstens squelch) en verder negeer ik ze gewoon. want ja ik zit ook wel eens in "gewone" games ipv cow games. ook al zijn cow games ideaal voor het proberen van nieuwe dingen omdat er een hoop sterke monsters rondrenne. anders doe ik ook act 4 en 5, dat is ook wel aardig. de rest is te makkelijk.
laatst een cow game waar in een groep van zo'n 40 koeie 2 uniques en de king zaten. 1 van die uniques had fana en de ander was pi/le... 2 keer doodgegaan daar rofl. soms is een schild toch wel handig
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Ach ... ik vind het pas echt onvolwassen als een lvl10 op Hell verwacht dat ik 'm help ... tps geef of whatevahTermy schreef op 16 July 2003 @ 17:30:
pheno en kroetsjov. vinden jullie dat nu echt volwassen gedrag? sorry maar ik vind het uiterst triest. doe gewoon squelch en help ze niet of desnoods maak je je eigen game met lvl req maar dat laten doodgaan (zeker op hc) getuigd van gedrag dat ik geen haar beter vind. bah gewoon.
Ik hostile niet gelijk ofzo ... pas als ze irritant worden enzo
Tevens speel ik Softcore ... dus als ze een (paar) keer doodgaan is dat niet erg.
Ik haat gewoon leechers (& hackers & botters, etc) ... dus dat support ik gewoon niet.
[ Voor 22% gewijzigd door Kroetsjov op 16-07-2003 18:00 ]
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
beetje kortzichtig iemand te haten om zoiets... maar ja, moet jij lekker weten, ik ga me iig niet druk maken over zulke totaal onbelangrijke dingen.
wat moet de wereld toch een ellende zijn voor jou als je iemand al haat om zoiets..
net voor het eten nog in zo'n quest game gezeten, best grappig om zo'n lvl 59 ama (en 76 pala kwam later ook voorbij) beetje te helpen met m'n barbje. alleen irriteert het een beetje dat er zoveel zijn die als ze een hoog lvl iemand zien met schijnbaar goede items ze meteen gaan visse naar gratis items. maar ja, kwestie van squelch of save exit =]
wat moet de wereld toch een ellende zijn voor jou als je iemand al haat om zoiets..

net voor het eten nog in zo'n quest game gezeten, best grappig om zo'n lvl 59 ama (en 76 pala kwam later ook voorbij) beetje te helpen met m'n barbje. alleen irriteert het een beetje dat er zoveel zijn die als ze een hoog lvl iemand zien met schijnbaar goede items ze meteen gaan visse naar gratis items. maar ja, kwestie van squelch of save exit =]
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
iemand anders problemen met cow-level in beta, ik krijg die portal niet hoor.
kil bijna al baal op nightmare, dus baal op nomaal is allang dood, dus poot in normal gehaald en tome of tp erbij in de cube, zegt ie dat ie ut nog niet kan gebruiken
kil bijna al baal op nightmare, dus baal op nomaal is allang dood, dus poot in normal gehaald en tome of tp erbij in de cube, zegt ie dat ie ut nog niet kan gebruiken
mooiChainsaw schreef op 16 July 2003 @ 22:51:
iemand anders problemen met cow-level in beta, ik krijg die portal niet hoor.
welk lvl ben je? misschien te hoog al voor norm cows 
btw, er was in zo'n act1-5 hell game waar ik zat ook opeens zo'n gast die constant in caps zat te gille "ANDY" of "DURI" "TP" etc. gewoon squelch en negeren. gast ging vanzelf weg. het niet supporten van die gasten is ok maar ze botweg tegenwerken is net zo debiel. net zoals die apart aversie van jullie tegen het lvlen in cow games en zo. waarom "moet" zo nodig iedereen het spel keer op keer spelen "zoals het hoort" omdat mevrouw bliz norm/nm/hell allemaal hetzelfde heeft gemaakt. ik zie daar de lol niet van in, waar ik wel de lol van inzie is een nieuw char/build lekker uitproberen met de best mogelijke items of iig iets uitproberen. en dat lukt niet bepaald als lvl 10 in act 1 norm of zo..
zal wel aan mij liggen of zo.. kortzichtige mensen hier af en toe zeg..
btw, er was in zo'n act1-5 hell game waar ik zat ook opeens zo'n gast die constant in caps zat te gille "ANDY" of "DURI" "TP" etc. gewoon squelch en negeren. gast ging vanzelf weg. het niet supporten van die gasten is ok maar ze botweg tegenwerken is net zo debiel. net zoals die apart aversie van jullie tegen het lvlen in cow games en zo. waarom "moet" zo nodig iedereen het spel keer op keer spelen "zoals het hoort" omdat mevrouw bliz norm/nm/hell allemaal hetzelfde heeft gemaakt. ik zie daar de lol niet van in, waar ik wel de lol van inzie is een nieuw char/build lekker uitproberen met de best mogelijke items of iig iets uitproberen. en dat lukt niet bepaald als lvl 10 in act 1 norm of zo..
Nou als jij ons zo kortzichtige mensen vindt, waarom blijf je dan niet lekker weg?Termy schreef op 16 July 2003 @ 23:29:
welk lvl ben je? misschien te hoog al voor norm cows

Gaap, gaan we weer zeuren over hoe het spel gespeeld zou moeten worden. Jesus.
Ten eerste speel ik geen hc, omdat dat gewoon onmogelijk is met de lag en disconnects. Ik ben x keer doodgegaan erdoor, dus dan hou je vanzelf daarmee op. Dus leechers die zo nodig dood willen door mij te irriteren met hun humorloze "Need free item", "rush me", "Kill andy for me" (omdat ik als lvl 1 te lui ben om alles zelf te doen) etc etc...tot het ontelbare door of over het scherm gaan spammen, die mogen mij in hostil verwachten ja. Kinderachtig gedoe van die lui. Als ze alleen maar voor de koeien in hell gaan, waarom spelen ze het spel dan nog? Zo spannend zijn die beesten ook niet.
En als je builds wil uitproberen met uberwapens, ga dan lekker singleplayer spelen met players 8. Gebruik een itemgenerator, heb al 99 builds en kost geen moeite. Ben je niemand tot last...en heb je geen gezeur over het verneuken van de economie, iets wat hier een hot item schijnt te zijn. Dus die gasten zelf denken niet na, ze kunnen op open battlenet ook godlike zijn en het kost ze totaal geen moeite. Itemgenerator (zal er vast zijn) en zo'n prebuild char en klaar is kees, je bent de man. Want het gaat bij die gasten om het patserig zijn. Mogen ze van mij, maar laat mij met rust met dat geneuzel. Vooral als ze er totaal geen moeite voor willen doen (ok, ze moeten het spel starten en in een hoekje stilstaan, soms wat koeien ontwijkend, totdat een vriendelijk iemand ze helpt omdat ze zelf geen kloot kunnen killen).
Dus die gasten zijn zelf kinderachtig, als je mij kinderachtig vind, daar zit ik niet mee. Die hostile knop zit er niets voor niets.
Trouwens, hoe lang werkt dat squelch, soms komen de berichtjes na een minuut ofzo weer.
Dus die knop is bugged, dus moet ik wel hostilen om ze stil te krijgen
Nu effe warcraft 3 Frozen singleplayer als tussendoortje, ik moet het warcraft verhaal toch volgen voor World of Warcraft
Ten eerste speel ik geen hc, omdat dat gewoon onmogelijk is met de lag en disconnects. Ik ben x keer doodgegaan erdoor, dus dan hou je vanzelf daarmee op. Dus leechers die zo nodig dood willen door mij te irriteren met hun humorloze "Need free item", "rush me", "Kill andy for me" (omdat ik als lvl 1 te lui ben om alles zelf te doen) etc etc...tot het ontelbare door of over het scherm gaan spammen, die mogen mij in hostil verwachten ja. Kinderachtig gedoe van die lui. Als ze alleen maar voor de koeien in hell gaan, waarom spelen ze het spel dan nog? Zo spannend zijn die beesten ook niet.
En als je builds wil uitproberen met uberwapens, ga dan lekker singleplayer spelen met players 8. Gebruik een itemgenerator, heb al 99 builds en kost geen moeite. Ben je niemand tot last...en heb je geen gezeur over het verneuken van de economie, iets wat hier een hot item schijnt te zijn. Dus die gasten zelf denken niet na, ze kunnen op open battlenet ook godlike zijn en het kost ze totaal geen moeite. Itemgenerator (zal er vast zijn) en zo'n prebuild char en klaar is kees, je bent de man. Want het gaat bij die gasten om het patserig zijn. Mogen ze van mij, maar laat mij met rust met dat geneuzel. Vooral als ze er totaal geen moeite voor willen doen (ok, ze moeten het spel starten en in een hoekje stilstaan, soms wat koeien ontwijkend, totdat een vriendelijk iemand ze helpt omdat ze zelf geen kloot kunnen killen).
Dus die gasten zijn zelf kinderachtig, als je mij kinderachtig vind, daar zit ik niet mee. Die hostile knop zit er niets voor niets.
Trouwens, hoe lang werkt dat squelch, soms komen de berichtjes na een minuut ofzo weer.
Dus die knop is bugged, dus moet ik wel hostilen om ze stil te krijgen
Nu effe warcraft 3 Frozen singleplayer als tussendoortje, ik moet het warcraft verhaal toch volgen voor World of Warcraft
dat kan dus niet..... ze moeten minstens lvl 9 zijn remember?(omdat ik als lvl 1 te lui ben om alles zelf te doen) etc etc...tot het ontelbare door of over het scherm gaan spammen, die mogen mij in hostil verwachten ja.
door zijn die creative oplossingen voor (TP @ summoner; in de council @ durance 3; op zegeltje duwen zodat seis recht op ze spawnt.)
Je weet wat ik bedoel, ik noem al die truukjes hostile, want ik ben niet zo vriendelijk om ze te helpen hum lichaam te gaan halen
Snel ff in het roguecamp een mace of flail kopen, dan kan je 150% damage vs undead doen!
ik was zo blut dat ik mn merc nieteens kon reviven...
en in de winkel verkopen ze nog steeds act1 stuff, dus moet je gamblen
en dat is uhm, duur
edit: en hij is phisical immume..... dus ik moet cold, psn of fire hebben.
150% dmg on undead werkt daar niet op
en in de winkel verkopen ze nog steeds act1 stuff, dus moet je gamblen
en dat is uhm, duur
edit: en hij is phisical immume..... dus ik moet cold, psn of fire hebben.
150% dmg on undead werkt daar niet op
[ Voor 29% gewijzigd door RocketKoen op 17-07-2003 16:39 ]
Kwam ik aan met me 23% lifesteal tegen de undead... NOT dusRocketKoen schreef op 17 July 2003 @ 16:29:
zo, wandel je eindelijk rond op hell, zitten er in de cold plains 4-5 unique's, allemaal lightning immume (zit je daar met je lightning sentry)
en met mods als dit:
[afbeelding]

En mijn wapens zijn ook ligt lightning enchansed, had ik ook niet veel aan...
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
Wat dacht je van mods als:
Lightning Enchanted, Multi Shot, Aura Enchanted (Conviction)
Cursed, Extra Stong, Aura Enchanted (Fanaticism)
Deze is ook irritant:
Extra Fast, Extra Stong, Aura Enchanted (Holy Freeze)
Deze is ook irritant:
Ik loop met mijn (Cold) sorceress door Hell, en daar is elk monster wel immune voor iets, dat zuigt ook enorm
Duriel was bijna niet dood te krijgen...
Je moet eigenlijk als sorc 2 verschillende elementals minimaal hebben, anders heb je snel een probleem ja
Ja, ik ben ook redelijk ontwikkeld met fire, vooral de firewall aangezien die toch wel redelijk roeleert, maar die Frozen Orb is toch wel de coolste spell ooit 
Edit: En Static Field niet te vergeten, maar naast Duriel gaan staan om hem te raken kan ik je niet aanraden.
Edit: En Static Field niet te vergeten, maar naast Duriel gaan staan om hem te raken kan ik je niet aanraden.
[ Voor 26% gewijzigd door Jaded op 17-07-2003 17:55 ]
Anoniem: 56410
Na dit alles lezen lijkt het me wel erg leuk om ook weer d2 online te spelen met gotters , alleen heb ik de normale d2 hier en dus niet de expansion , enig idee waar de expansion nog steeds te koop is ?
online winkels?
white heeft em geloof ik gister binnengekregen
edit: bol.com heeft en voor €14,99
white heeft em geloof ik gister binnengekregen
edit: bol.com heeft en voor €14,99
[ Voor 69% gewijzigd door RocketKoen op 17-07-2003 18:23 ]
Niet elk monster _hoeft_ dood hoor ... (maar ja ... waarschijnlijk ben je zelf dood als je dat 1ste monstertje tegenkomtAnoniem: 69968 schreef op 17 July 2003 @ 16:58:
Wat dacht je van mods als:
Deze is ook irritant:
Tja maar tis tog wel de uitdaging om ze allemaal aan te kunnen
. Maar ja, idd, sommige monsters zijn gewoon niet te killen of in ieder geval, veel te moeilijk
Hebben jullie nou ook zo'n enorm hekel aan die monsters die 'cast lightning on hit' hebben? Vooral bij melee karakters is dat zo erg.
Anoniem: 56410
Heb de expansion nu net besteld en ben me orginele d2 aan het instaleren
, ik neem aan dat iedereen op bnet europa speelt ? 
straks als installen/patchen klaar is zal ik me character name en account name even doorgeven
straks als installen/patchen klaar is zal ik me character name en account name even doorgeven
Valt wel mee hoor ... als je redelijke lightning resistance hebt, genoeg life en genoeg lifesteal is dat geen probleem ... LE multishot ook niet.Jaded schreef op 17 juli 2003 @ 19:08:
Hebben jullie nou ook zo'n enorm hekel aan die monsters die 'cast lightning on hit' hebben? Vooral bij melee karakters is dat zo erg.
Als zo'n monster ook conviction (jouw def + resistance gaan drastisch omlaag) heeft of physical immune (geen lifeleech) is, wordt het een ander verhaal
[ Voor 3% gewijzigd door Kroetsjov op 17-07-2003 19:46 ]
Op hell heb je een resistance panelty van -100. Ik weet niet hoe jullie dat oplossen, maar met charms alleen lukt dat nooit!
Anoniem: 44068
Multishot werkt toch niet meer met Lightning Enchant, dus daar heb je al minder last van. Met de 3 resist scrolls van A5Q3 en een aardig resist shield (Ancient Pledge of 3 diamonds) kom je al een aardig eind om iig de penalty weg te werken. Als je dan nog wat charms in je inventory gooit, is het echt niet zo heel moeilijk om iig redelijke resist te houden (zelfs in hell, waar je in 1.10b toch liever niet rondloopt in je eentje
)
Het meest verschrikkellijke wat ik ooit tegenkwam was op diablo 2 classic;
Council end lvl3 met volgende mods;
Multishot
Lightning enchanted
Conviction
Ik speelde toen met een vita barb 41xx life met gear en bo, max lightning resistance, 24%ll.
Mijn rode orb, ...... was op minder dan 1 s van full naar bijna niets, bijna niets omdat ik chicken (ja lame) mode aan had, stond op 900 ofzo, toen ik terug speelde had ik nog 120 over ofzo.
Zulke dingen zijn gewoon om van te huilen, tegen zulke monsters ben je gewoon kansloos met gelijk welke character.
Council end lvl3 met volgende mods;
Multishot
Lightning enchanted
Conviction
Ik speelde toen met een vita barb 41xx life met gear en bo, max lightning resistance, 24%ll.
Mijn rode orb, ...... was op minder dan 1 s van full naar bijna niets, bijna niets omdat ik chicken (ja lame) mode aan had, stond op 900 ofzo, toen ik terug speelde had ik nog 120 over ofzo.
Zulke dingen zijn gewoon om van te huilen, tegen zulke monsters ben je gewoon kansloos met gelijk welke character.
Ancients pledge (ral-ort-tal) +50% to allJaded schreef op 17 July 2003 @ 19:49:
Op hell heb je een resistance panelty van -100. Ik weet niet hoe jullie dat oplossen, maar met charms alleen lukt dat nooit!
magic amulet +28% to all
fade lvl 1+1 37% to all
dan zit je iig al weer in de +, rest kun je met charms en wat items krijgen. rainbow rings ofzo zijn al goed voor 10-20% per stuk
Anoniem: 32089
Joh elander kom ook op irc op tweakers #diablo2
Heb hem idd gister binnengekregen.
Ben wel nog gewoon 1.09 aan het spelen op bnet
Heb nu net lvl 9 druid
cya soon
(ik ben dus white btw
ben van nick verandert)
btw, m'n account is white83 en nick van druid is whitecloaks
Heb hem idd gister binnengekregen.
Ben wel nog gewoon 1.09 aan het spelen op bnet
Heb nu net lvl 9 druid
cya soon
(ik ben dus white btw
btw, m'n account is white83 en nick van druid is whitecloaks
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 32089 op 17-07-2003 21:23 ]
Boehoe! USEast kan ik niet bereiken

Wat denken ze wel, dat ik iets anders te doen heb met mijn leven?
Wat denken ze wel, dat ik iets anders te doen heb met mijn leven?

Die Ancients Pledge, is dat een runeword?RocketKoen schreef op 17 July 2003 @ 21:11:
[...]
Ancients pledge (ral-ort-tal) +50% to all
magic amulet +28% to all
fade lvl 1+1 37% to all
dan zit je iig al weer in de +, rest kun je met charms en wat items krijgen. rainbow rings ofzo zijn al goed voor 10-20% per stuk
Anoniem: 74854
Ja
(act 5, een of andere quest krijg je de runes met een verhaaltje)
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 74854 op 17-07-2003 22:04 ]
Ik heb 10x zoveel lag op Bnet Europe vergeleken met USEast, en ik prefereer Engels boven Duits en FransAnoniem: 56410 schreef op 17 July 2003 @ 19:44:
Heb de expansion nu net besteld en ben me orginele d2 aan het instaleren, ik neem aan dat iedereen op bnet europa speelt ?
Is dat een item of een skill?
Waar ik net ineens op kwam, maakt het nog wat uit waar je die 3 runes in doet? Armor, boots, weet ik veel.
[ Voor 25% gewijzigd door Jaded op 18-07-2003 08:17 ]
De runes moeten in een schild. En in de juiste volgorde. Kijk op www.diabloii.net bij de runewords sectie. Ze hebben ook 1.10 runewords.
Je kan voor de runewords ook een programma downloaden op http://www.diabloii.net/files/runewizard.shtml en een 1.10 .dat file voor deze wizard op http://www.diabloii.net/c...ilities/runewizard101.zip
En jade is een assasin skill. Barbarian heeft ook zo'n skill Natural Resistances of iets dergelijks. En de Palladin heeft er een aura voor (ben even naam kwijt).
Je kan voor de runewords ook een programma downloaden op http://www.diabloii.net/files/runewizard.shtml en een 1.10 .dat file voor deze wizard op http://www.diabloii.net/c...ilities/runewizard101.zip
En jade is een assasin skill. Barbarian heeft ook zo'n skill Natural Resistances of iets dergelijks. En de Palladin heeft er een aura voor (ben even naam kwijt).
[ Voor 75% gewijzigd door Mystery op 18-07-2003 08:53 ]
Uhu alleen speel ik nu de 1.10 beta --> SP only en op bnet zul je mij bijna nooit in een party zien met een amazon/asn/sorc want dat zijn veel te vaak pk's
En ik hoor van die mensen over leb beesten die eng zijn, en langs duriel staan voor static dat dat eng is...
Ik speel HC en heb een lvl 76 sorc. (Me enige andere chars zijn een lvl 47 pala en 33 barb) Geen über equip, Geen harle, gaze, tal rasha items, skill charms whatever. Maar ik kan ancients hell solo doen, meerdere malen mensen geholpen zelfs. een MSLEB beest heb ik ook geen last van, En duriel is pittig maar zolang je langs hem staat en hij geen charge doet is hij ook geen probleem. Ik neem wel veel full rejuv potions mee altijd.
(Als je je afvraagt wat ik dan doe om te overleven: Rockstopper + ith rune, guardian angel + ith rune, gerke's + PD, magefist, wizardspike, threads of cthon, string of ears, crafted amulet met +1 sorc skills, dex en damage reduce
Damage reduction niet in % maar gewoon items met harde nummers werkt ook heel goed hoor, Met een paar charms erbij heb ik mooi 90% resist all en -42 magic damage dus nergens van, normale damage is -23% en -20 of zo. En energy shield natuurlijk
Ik las ook dat sommige mensen niet bekend zijn met runewords als ancients pledge..
www.diabloii.net is een nuttige site en de officiële site is www.battle.net/diablo2exp Een site die je zeker moet doorlezen als je wil weten wat er allemaal mogelijk is.
Welke server spelemn jullie vooral en welk soort game?
wat bedoel je....nhimf schreef op 18 July 2003 @ 10:10:
Welke server spelemn jullie vooral en welk soort game?

wij spelen op 127.0.0.1 en vooral team deathmatch
en zijn geen servers net als in games als CS. je kan over Battle.net spelen, of p2p.
soort game.... enige wat ik kan bedenken is softcore en hardcore of PvP en PvM.
als je het wilt weten, de meeste spreken games af voor 1.10 p2p op #diablo2
Nee maar je kan wel kiezen uswest/east europe enzo, en je hebt (weet niet zeker meer, te lang geleden) open en closed. Dat je dus met je SP char ook MP kan doen (open game dacht ik) of dat je een char op hun server hebt (closed???) Dat bedoelde ik en tot zover ik weet waren deze chars niet uitwisselbaar.RocketKoen schreef op 18 juli 2003 @ 12:35:
[...]
wat bedoel je....
wij spelen op 127.0.0.1 en vooral team deathmatch
en zijn geen servers net als in games als CS. je kan over Battle.net spelen, of p2p.
soort game.... enige wat ik kan bedenken is softcore en hardcore of PvP en PvM.
als je het wilt weten, de meeste spreken games af voor 1.10 p2p op #diablo2
De meeste mensen spelen closed (closed & open chars kunnen NIET bij elkaar komen) ... ik neem aan de meeste op de Europe server.
Tevens denk ik dat er meer mensen zijn die softcore spelen dan hardcore (softcore & hardcore chars kunnenn ook niet bij elkaar komen).
(zelf speel ik softcore op USEast (en heb een paar hardcore chars op Europe))
Op battlenet speel je met patch 1.09d ... als je 1.10B wilt spelen kan dat nog niet op b.net
Tevens denk ik dat er meer mensen zijn die softcore spelen dan hardcore (softcore & hardcore chars kunnenn ook niet bij elkaar komen).
(zelf speel ik softcore op USEast (en heb een paar hardcore chars op Europe))
Op battlenet speel je met patch 1.09d ... als je 1.10B wilt spelen kan dat nog niet op b.net
[ Voor 32% gewijzigd door Kroetsjov op 18-07-2003 13:58 ]
Ik zou het eigenlijk wel relaxed vinden als patch 1.10 niet compatible zou zijn met 1.09.
Het zou dan mogelijk moeten zijn om gewoon 1.09 te blijven spelen met je oude chars, maar iedereen die 1.10 wil spelen moet helemaal op nieuw beginnen, zonder de mogelijkheid items van je oude chars te twinken of te powerlevelen....
Dan ben je ook gelijk van alle gedupte items af in 1.10.
Het zou dan mogelijk moeten zijn om gewoon 1.09 te blijven spelen met je oude chars, maar iedereen die 1.10 wil spelen moet helemaal op nieuw beginnen, zonder de mogelijkheid items van je oude chars te twinken of te powerlevelen....
He who knows only his own side of the case knows little of that.
Anoniem: 26351
....psst...ladder...RickN schreef op 18 July 2003 @ 15:24:
Anoniem: 87967
Dat gaan ze ook doen. Er komt eerst een aparte ladder voor 1.10 chars. Daar moet je dus helemaal opnieuw beginnen
Jaha maaaaaaaaar, kun je je spiksplinter nieuwe char dan ook geen überitems uit 1.09 geven?Anoniem: 87967 schreef op 18 July 2003 @ 15:36:
Dat gaan ze ook doen. Er komt eerst een aparte ladder voor 1.10 chars. Daar moet je dus helemaal opnieuw beginnen
Wat ik dus bedoel is dat je tussen 1.09 en 1.10 een soort games scheiding krijgt als tussen DII Classic en LoD, zonder de mogelijkheid om een char van 1.09 naar 1.10 te converten....
Anoniem: 26351
je chars van 1.09 zullen automatisch naar 1.10 mee gaan, maar je kunt met je huidige 1.09 chars geen ladder games spelen (net zoals je met een nieuw 1.10 non-ladder char ook geen ladder games kan spelen). Een soort van scheiding is er dus wel, maar niet zo 'extreem' als met Classic/LoD.RickN schreef op 18 juli 2003 @ 16:29:
[...]
Jaha maaaaaaaaar, kun je je spiksplinter nieuwe char dan ook geen überitems uit 1.09 geven?
Wat ik dus bedoel is dat je tussen 1.09 en 1.10 een soort games scheiding krijgt als tussen DII Classic en LoD, zonder de mogelijkheid om een char van 1.09 naar 1.10 te converten....
edit:
ja, je kan je nieuwe 1.10 char wel uberitems van je 1.09 chars geven, MITS je 1.10 char geen ladder char is.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 26351 op 18-07-2003 17:11 ]
die "breath of the dying" is best wel een leuk woordje. dat in een eth 6 sock cb (d8 6) is best niese 
de zod heb ik (100% legit zelfs, niks trade of bot) al de enige andere hoge is vex. best grappig trouwens dat in zo'n uber runeword ook nummer 1 en 2 zitten
maar ja, dan maar geen zod in m'n eth bartuc doen... m'n assa is nu 79 en gebruikt nat's set. best grappig nog wel die set maar dmg reduce van shaft en gaze is toch wel beter.
iemand anders hier een (hoge) assa? wat voor wapen gebruiken jullie?
de zod heb ik (100% legit zelfs, niks trade of bot) al de enige andere hoge is vex. best grappig trouwens dat in zo'n uber runeword ook nummer 1 en 2 zitten
maar ja, dan maar geen zod in m'n eth bartuc doen... m'n assa is nu 79 en gebruikt nat's set. best grappig nog wel die set maar dmg reduce van shaft en gaze is toch wel beter.
iemand anders hier een (hoge) assa? wat voor wapen gebruiken jullie?
ik heb een lvl 70 assa in 1.10
gebruik de equip die ik heb gevonden.... boots van een of andere assa set (niet nat's) ancients pledge schildje, voor de rest wat low lvl uniques
gebruik de equip die ik heb gevonden.... boots van een of andere assa set (niet nat's) ancients pledge schildje, voor de rest wat low lvl uniques
Je kan chars dus wel converteren van classic naar expansion.... lees je LoD manual nog eens over...RickN schreef op 18 July 2003 @ 16:29:
[...]
Jaha maaaaaaaaar, kun je je spiksplinter nieuwe char dan ook geen überitems uit 1.09 geven?
1.10 is compatible... download de beta maar eensRickN schreef op 18 juli 2003 @ 15:24:
Ik zou het eigenlijk wel relaxed vinden als patch 1.10 niet compatible zou zijn met 1.09.
[ Voor 88% gewijzigd door RocketKoen op 18-07-2003 17:51 ]
Anoniem: 49471
Ben d2 weer aan installen en gelijk checken of ik all me accs nog heb met al de mega items, wf, gf , schaefers, etc etc etc
Toch ga ik denk 1.10 sp spelen
Spel is leukst als je zo arm als job bent
Toch ga ik denk 1.10 sp spelen
zoooww, gister heb ik 1.10 ook maar ff overgehaald en daar m'n closed barb uitgeprobeerd ( ja ja, noodgedwonge met d2hackit saveplayer module maar ja, tis maar teste en ik pest er verder niemand mee).
ik ging er van uit dik klop te krijge zoals hier eerder verteld is. ik was eigenlijk wel een beetje teleurgesteld dat ik, zelfs in worldstone 1, 2, 3 en de throne op hell eigenlijk helemaal geen moeite had met het slachten van de boel (ww ziet er nu trouwens bruut uit
).
bij baal ook nul keer dood, het duurde wel ff voordat baal gestrekt lag aangezien om de 1 of andere reden mana leech zowat niet werkt op hem (gelukkig wel op de festering dinge) en hij heeft schijnbaar wat meer leven gekregen. die ene soort van super inferno aanval ziet er bruut uit maar deed me eigenlijk weinig.
ik was ook nog ff langs mephje gehuppeld (na een focking kwartier zoeke in de $%#$^ durance 2) en ook al heeft hij meer leven en die frost nova attack was hij ook zeker geen probleem.
ik heb ook m'n open/sp sorc nog ff bekeken aangezien die volledige tal's set gebruikt. ze ziet er nu stoer paars uit met zo'n leuk aura (alsof je iemand aanklikt in closed b.net chat zeg maar). de set bonus was nog steeds gewoon 1.09 (in elk opzicht) dus dat moet opnieuw gevonden worden gok ik
maar ja, dat zat er wel in, was ook zo met 08>09.
al met al ziet 1.10 er wel veel belovend en cool uit maar niet echt schokkend moeilijk. ik probeerde trouwens ook nog /players 8 maar dat gaf ze alleen meer life zover ik merkte, niet meer kracht of zo. ik denk dat ipv m'n huidige favo gedeelte ancients hell met barb die diablo clone interessant gaat worden
iemand hier gaf toch een link naar iemand die plaatjes had gemaakt van dat ding in act1 en de unique small charm die valt als hij dood gaat? was dat hoax of kan dat al echt in 1.10 beta?
dit testen was paar uur gisteravond dus kheb alleen met barb geprobeerd, vandaag misschien ook m'n ama, sorc en wellicht gewoon alles proberen. geen superdrops gehad trouwens bij de "gewone" monsters
(geen uniques iig) maar kheb ook maar weinig mf dus wie weet toch meer nodig.
ik ging er van uit dik klop te krijge zoals hier eerder verteld is. ik was eigenlijk wel een beetje teleurgesteld dat ik, zelfs in worldstone 1, 2, 3 en de throne op hell eigenlijk helemaal geen moeite had met het slachten van de boel (ww ziet er nu trouwens bruut uit
bij baal ook nul keer dood, het duurde wel ff voordat baal gestrekt lag aangezien om de 1 of andere reden mana leech zowat niet werkt op hem (gelukkig wel op de festering dinge) en hij heeft schijnbaar wat meer leven gekregen. die ene soort van super inferno aanval ziet er bruut uit maar deed me eigenlijk weinig.
ik was ook nog ff langs mephje gehuppeld (na een focking kwartier zoeke in de $%#$^ durance 2) en ook al heeft hij meer leven en die frost nova attack was hij ook zeker geen probleem.
ik heb ook m'n open/sp sorc nog ff bekeken aangezien die volledige tal's set gebruikt. ze ziet er nu stoer paars uit met zo'n leuk aura (alsof je iemand aanklikt in closed b.net chat zeg maar). de set bonus was nog steeds gewoon 1.09 (in elk opzicht) dus dat moet opnieuw gevonden worden gok ik

al met al ziet 1.10 er wel veel belovend en cool uit maar niet echt schokkend moeilijk. ik probeerde trouwens ook nog /players 8 maar dat gaf ze alleen meer life zover ik merkte, niet meer kracht of zo. ik denk dat ipv m'n huidige favo gedeelte ancients hell met barb die diablo clone interessant gaat worden
dit testen was paar uur gisteravond dus kheb alleen met barb geprobeerd, vandaag misschien ook m'n ama, sorc en wellicht gewoon alles proberen. geen superdrops gehad trouwens bij de "gewone" monsters
Ja dat klopt hij dropt die charm. Sommige zeggen dat hij alleen dropt als niemand in de game die charm heeft maar dat klopt dan weer niet. Hij dropt m namelijk ookal hak ik m dood met zelf een annhelius charm in me inv. Op normal dropt hij low lvl uniqes, op NM dropt hij zelfs dingen als buri enz. en op hell dropt hij of een annhelius charm of een normale charm.
Trouwens wat voor barb was dat? Wat gebruikte hij en wat voor skills? Ben namelijk wel geintresseerd in de build/equip
jij hebt die clone al geslacht begrijp ik hier uit? waar is hij precies te vinden?
maar ja, mijn barb is lvl 94 en gebruikt in rechterhand (linker vakje dus) een 219% clean gf, in de linkerhand (rechter vakje dus ;P) een silence phase blade. een +2 barb ark 174%. 6/199 arreat's met 40/15max, mara's 28%, bul ring 4%, raven ring 23x/20, 8/15/15 ears, wt, 3/2 dual leech met 9%cb gloves en nog wat resis en zo. verder qua charms 13 frw sc's, en een aantal legit zelf gevonde 3/1x/andere mod sc's. kheb bv een 3/19/14life en 3/14/1-20 l dmg sc.
qua skills max sword mastery, max whirlwind, max zerk, (ja kweet, is gewoon handig pvm
), max bo, 5 in iron skin, 5 in natural resist en verder alleen 1 punt skills.
ik heb dus die diablo clone nog niet gevonde, het ging me nu alleen om baal en zo. als ik weet waar ik (ongeveer precies) die gast kan vinde ga ik daar ook op meppen
maar ja, mijn barb is lvl 94 en gebruikt in rechterhand (linker vakje dus) een 219% clean gf, in de linkerhand (rechter vakje dus ;P) een silence phase blade. een +2 barb ark 174%. 6/199 arreat's met 40/15max, mara's 28%, bul ring 4%, raven ring 23x/20, 8/15/15 ears, wt, 3/2 dual leech met 9%cb gloves en nog wat resis en zo. verder qua charms 13 frw sc's, en een aantal legit zelf gevonde 3/1x/andere mod sc's. kheb bv een 3/19/14life en 3/14/1-20 l dmg sc.
qua skills max sword mastery, max whirlwind, max zerk, (ja kweet, is gewoon handig pvm
ik heb dus die diablo clone nog niet gevonde, het ging me nu alleen om baal en zo. als ik weet waar ik (ongeveer precies) die gast kan vinde ga ik daar ook op meppen
edit:
btw, negeer dat wat ik zei in m'n vorige post over link naar plaatjes etc, dat was een ander forum waar ik dat las/vond.
btw, negeer dat wat ik zei in m'n vorige post over link naar plaatjes etc, dat was een ander forum waar ik dat las/vond.
[ Voor 9% gewijzigd door Termy op 19-07-2003 17:35 ]
vergeet niet dat als je de anya quest doet in act 5 je gratis 15 res points krijgt, dus dat maakt 45 punten in totaal die je zo krijgt... verder heb je sowieso toch wel wat items aan die je res boosten...Jaded schreef op 17 July 2003 @ 19:49:
Clowns to the left of me, Jokers to the right
is dat veranderd in 1.10? in 1.09 is het nl 10resis per quest. niet 15
Nice config voor een barb, maar waaom neem je geen nosferatus als belt, of wil je perse die DR van je belt hebben?Termy schreef op 19 July 2003 @ 16:36:
jij hebt die clone al geslacht begrijp ik hier uit? waar is hij precies te vinden?
qua skills max sword mastery, max whirlwind, max zerk, (ja kweet, is gewoon handig pvm), max bo, 5 in iron skin, 5 in natural resist en verder alleen 1 punt skills.
edit:
En ik zou Highlords nemen voor amu en als boots Gore's maargoed Wt's zijn ook goed. en dat jewel in je helm is die legit zoja is dat wel uber
Nu heb ik nog een vraagje, volgens mij heb ik iets stoms gedaan ik heb namelijk een ohm rune in men wf gedaan... is dit wel zo slim?
hydra bow heeft een erg lage base damage, ohm dr in doen is dus idd nie zo'n goede keuze geweest.
mmm i c dus shael was toch beter?stime schreef op 19 July 2003 @ 23:53:
hydra bow heeft een erg lage base damage, ohm dr in doen is dus idd nie zo'n goede keuze geweest.
Anoniem: 49471
Waar ken ik voor 1.10 een editor vinden ik wil gern allerlei build uitproberen 
Ohja was er geen nieuwe jamella editor??? En hoe kan ik me closed bnet chars naar save files converten links?!?!?!
Ohja was er geen nieuwe jamella editor??? En hoe kan ik me closed bnet chars naar save files converten links?!?!?!
Jamella is toch gestopt met de editors? Ze werkten trouwens ook niet echt fantastisch.
download op http://www.diabloii.net die mules met al de 1.10 items in en maak met de shadowmaster editor een 1.09 char aan (waarbij je nog geen skills verdeeld). Vervolgens zal D2 zelf wel die char converten naar 1.10.Anoniem: 49471 schreef op 20 juli 2003 @ 12:19:
Waar ken ik voor 1.10 een editor vinden ik wil gern allerlei build uitproberen
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ligt eraan of je met die shael de volgende ias breakpoint wel zou halen of niet. Stel je zou mét die shael 150 ias hebben, dan was die ohm wel dom ja, maar als je dat zonder die shael hebt, of als je zelfs mét die shael 150 nog niet haalt dan is ohm altijd beter dan shael.
och, in 1.10 kan je toch unsocketen 
of kan dat alleen als je ladder bent?
of kan dat alleen als je ladder bent?
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 74854 op 20-07-2003 14:44 ]
high lord is nutteloos op een barb. ten eerste omdat deadly overbodig is omdat je vanwege je mastery vrijwel altijd deadly krijgt (is bugged of zo) en ten tweede omdat de ias van high lord op ww toch niet werkt. resis heb ik niet nodig en die +1 all is minder dan van mara's. ik ben ook nog opzoek naar een goed ander amulet met bv +2barb, leech, str/dex en wie weet life. om ongeveer dezelfde reden heeft gore rider dus ook geen zin en heb ik liever ong 300 dmg meer van wt.Row schreef op 19 July 2003 @ 23:46:
[...]
Nice config voor een barb, maar waaom neem je geen nosferatus als belt, of wil je perse die DR van je belt hebben?
En ik zou Highlords nemen voor amu en als boots Gore's maargoed Wt's zijn ook goed. en dat jewel in je helm is die legit zoja is dat wel uber![]()
Nu heb ik nog een vraagje, volgens mij heb ik iets stoms gedaan ik heb namelijk een ohm rune in men wf gedaan... is dit wel zo slim?
en ja, ik wil vooral de 8%ll en 15%dr van ears. nosfe heeft 3% minder ll en de rest van de mods zijn totaal oninteressant voor mijn barb. de str zou misschien grappig zijn maar dan pak ik liever thundergod.
ohm in wf is niet zo heel dom omdat je ook vooral je min dmg verhoogt op die manier.
voor ik het vergeet, ik had gister ook m'n ama omgezet naar sp en getest in 1.10. ik weet niet of die nu een bug is of niet, maar waar m'n ama in 1.09 ong 7400 dmg max doet met guided en de might van m'n merc is dat in 1.10 13k (ja er staat gewoon 13k max). zelfs m'n multi shot zit nu op 8300 of zo en ik maai alles zo weg. wel is 1 zo'n fireboltje van die kleine krengetjes in act5 erug pijnlijk tegenwoordig zo met -70fire resis
ik ben er niet helemaal zeker van of dit allemaal klopt of dat er een bug is in 1.10 of dat de conversion van realm naar open niet helemaal goed gaat maar zoals het er nu uitziet is overleven in je 1tje op hell niet zo'n probleem..
[ Voor 23% gewijzigd door Termy op 20-07-2003 14:53 ]
Zo heb mijn profieltje ook weer gevonden 
Die 1.10 patch is nou echt leuk geworden voor een Throwing barb
( was altijd mn favo class ) Nou kost Double Throw maar 1 mana puntje en de damage van dubbelswing komt er nou ook boven op. Trouwens, als je genoeg punten in double swing hebt dan kost het helemaal geen mana meer. Dat kan je dan prima in combinatie gebruiken met frenzie.
Heb ook al een paar bugs gevonden. Die knights in het innersanctum van diablo die spells casten, daar klopt een spell niet van. Die slow spell waardoor je altijd vertraagd werd, wordt je nu door versneld
En Die fetisch shamans zijn ook niet agressief meer. Wat me ook opvalt is, is dat als je in act 4 bent, het helemaal niet zo moeilijk meer is, tenminste op normal mode dan.
Die 1.10 patch is nou echt leuk geworden voor een Throwing barb
Heb ook al een paar bugs gevonden. Die knights in het innersanctum van diablo die spells casten, daar klopt een spell niet van. Die slow spell waardoor je altijd vertraagd werd, wordt je nu door versneld
Ehm je vergeet 1 ding... als je op de ladder speelt heb je al die items niet in het begin. Dan loop je echt nog met kutitems rond enzo, dus ik denk dat het toch wel een stukkie moeilijker wordt dan jij denkt. Tenzij jij natuurlijk niet op de ladder gaat spelenTermy schreef op 20 July 2003 @ 14:47:
[...]
ik ben er niet helemaal zeker van of dit allemaal klopt of dat er een bug is in 1.10 of dat de conversion van realm naar open niet helemaal goed gaat maar zoals het er nu uitziet is overleven in je 1tje op hell niet zo'n probleem..
ik was iig niet van plan al m'n huidige dingen te deleten nee
maar ik ga wel met vrienden van me op de ladder beginnen.. en natuurlijk GoT-party
Heb trouwens eindelijk het perfecte beltje gevonden voor laag level chars (1.09):
Nightsmoke!
+10% resist all, altijd handig, en 50% damage taken goes to mana
Wat nou mana leech/regen nodig? Zolang iets jou kan raken heb jij genoeg mana voor je skills/spells, en als niets jou raakt heb je ze ook niet zo hard nodig toch?
Er zijn genoeg lijstjes met de perfecte equipment voor level 99s, maar de meesten zullen die items toch nooit (legit) krijgen, als ze uberhaubt zover komen, dus waarom niet wat laag/midlevel lijstjes opstellen?
(Ben wat mule chars omhoog aan het spelen, vandaar dat ik wat low level items zat te proberen
)
Nightsmoke!
Wat nou mana leech/regen nodig? Zolang iets jou kan raken heb jij genoeg mana voor je skills/spells, en als niets jou raakt heb je ze ook niet zo hard nodig toch?
Er zijn genoeg lijstjes met de perfecte equipment voor level 99s, maar de meesten zullen die items toch nooit (legit) krijgen, als ze uberhaubt zover komen, dus waarom niet wat laag/midlevel lijstjes opstellen?
(Ben wat mule chars omhoog aan het spelen, vandaar dat ik wat low level items zat te proberen
[ Voor 5% gewijzigd door Skyclad op 21-07-2003 08:25 ]
Eigenlijk zijn alle items die in DiiC goed waren (ook voor high level) nu in LoD prima voor low(ish) level chars. Dat geldt dus voor nightsmoke, maar b.v. ook voor tarnhelm en frostburn.Skyclad schreef op 21 July 2003 @ 08:23:
Heb trouwens eindelijk het perfecte beltje gevonden voor laag level chars (1.09):
Nightsmoke!
[..]
Btw, ik wil straks ook wel met de GoT party meedoen
Account: Smartypants
Ik ga een javazon ladderen, maar ik weet nog geen nick.
[ Voor 41% gewijzigd door RickN op 21-07-2003 09:35 ]
Frostburn gebruik ik nog steeds hoor, met men lvl 79 sorc, voor de mana als ik ga xpen of zo, anders natuurlijk gewoon chance guards (zijn ook D2C trouwes) voor de mf
Maar als ik me 160.60 pak met 120.45 helm dan is toch ohm wel de betere keus?Anoniem: 59413 schreef op 20 July 2003 @ 14:30:
[...]
Ligt eraan of je met die shael de volgende ias breakpoint wel zou halen of niet. Stel je zou mét die shael 150 ias hebben, dan was die ohm wel dom ja, maar als je dat zonder die shael hebt, of als je zelfs mét die shael 150 nog niet haalt dan is ohm altijd beter dan shael.
is 150 ias het maximale wat je kan hebben qua ias?
btw als iemand nog een eagle zoekt of een cleane 4 socketed armor +60 life moet je ff roepen
[ Voor 14% gewijzigd door Row op 21-07-2003 12:51 ]
oeps dubbelAnoniem: 59413 schreef op 20 July 2003 @ 14:30:
[...]
[ Voor 16% gewijzigd door Row op 21-07-2003 12:51 ]
150 is niet maximale wat je kan hebben kwa ias, maar je haalt wel het meest haalbare breakpoint (147 ias, 8 fps). dus met je 160/60 en 120/45 en voor de rest geen ias, dan is ohm een betere keus ja. Maar ik raad je toch aan om nog die 45 ias extra ergens anders vandaan te halen. Gloves, belt etc. Scheelt best een hoop namelijk.Row schreef op 21 July 2003 @ 12:48:
[...]
Maar als ik me 160.60 pak met 120.45 helm dan is toch ohm wel de betere keus?
is 150 ias het maximale wat je kan hebben qua ias?
btw als iemand nog een eagle zoekt of een cleane 4 socketed armor +60 life moet je ff roepen
Maar stel ik haal uit men gear 150 ias zonder shael in men boog, dan is ohm toch een goede zoniet beste keus?Anoniem: 59413 schreef op 21 juli 2003 @ 13:07:
[...]
150 is niet maximale wat je kan hebben kwa ias, maar je haalt wel het meest haalbare breakpoint (147 ias, 8 fps). dus met je 160/60 en 120/45 en voor de rest geen ias, dan is ohm een betere keus ja. Maar ik raad je toch aan om nog die 45 ias extra ergens anders vandaan te halen. Gloves, belt etc. Scheelt best een hoop namelijk.
Dit topic is gesloten.