Toon posts:

Xenox Music manager

Pagina: 1
Acties:
  • 286 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
in hetcafe waar ik werk zorgt een computer van xenox voor de muziek, gewoon een computer volgepropt met muziek en een afspeel programma. maandelijks krijgen we een cdtje toe gestuurd met daarop nieuwe nummmers, mooi dacht ik ff in mijn pctje thuis leggen kopieerappaaraat aanzetten en hier met al die muziek niet dus.

kan het cdtje wel gewoon lezen maar de bestanden zijn dusdanig gecodeers dat ik tot nu toe nog geen een programma heb kunnen vinden dat er wat mee kan. de extensie is .xen (bedrijf is xenox music manager)

een oplossing zou zijn apparaat van het werk mee nemen hd eruit halen, in een andere schroeven en kopiieren nu vindt de baas dat helaas niet goed (snap niet waarom maar goed)

heeft iemand enig idee voor een programma of tips om toch gebruik te maken van deze cd's?

Compubiter: Praten over hoe het audiotype af te spelen mag, tips over hoe te kopieren niet ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Compubiter op 08-07-2003 18:25 ]

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Kijk hier eens, misschien heb je daar wat aan.

Oftewel het stukje over copyright schendingen :)

[ Voor 24% gewijzigd door max op 08-07-2003 18:01 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

LOL :D Hier ben ik net bezig mee geweest een beetje h4x0rZ kan geen kwaad he :D

Maar hier is wat ik heb gevonden :

Het formaat is EB of EpWing formaat en het is een formaat dat in Japan is ontwikkeld door Sony maar dat flopte ofzo toen heeft iemand het als een opensource project gemaakt en je kan er het meeste mee op een BSD bak als Debian en dergelijke :) ;)

Verder aardig wat proggies gevonden alleen kan ik er niks mee :+ Heel raar enzo en alle help dingen is in Japans en tjaaaa dat spreek ik niet zo goed :D

Ben al blij dat ik zo ver ben gekomen :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• nero355

nero355

Fire_escape schreef op 08 July 2003 @ 18:00:
Kijk hier eens, misschien heb je daar wat aan.

Oftewel het stukje over copyright schendingen :)
Helemaal niet hoor het is niet illegaal ;) in china/Japan/Korea wordt het voor plaatjes ook wel is gebruikt en uiteraard muziek en ook no boeken enzo dus legaal ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Zoiets is natuurlijk niet voor niets beveiligd he ;).
FAQ Policy - Beveiliging omzeilen :).
nero355 schreef op 08 juli 2003 @ 18:03:
Helemaal niet hoor het is niet illegaal ;) in china/Japan/Korea wordt het voor plaatjes ook wel is gebruikt en uiteraard muziek en ook no boeken enzo dus legaal ;)
Het formaat is niet illegaal, dat wordt ook niet beweerd, maar het kopieren daarvan is dat wel ;).

En weer open, met een aangepaste openingspost :).

[ Voor 68% gewijzigd door Compubiter op 08-07-2003 18:25 ]

• nero355

nero355

OK jongesn hoe gaan we die dingen afspelen met een Engels / Nederlands programma en niet al die Japanse / Chinese zooi :D

Heb al heel de dag gegoogled maar niks gevonden :( Allemaal Azie spul :'(

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 17:44

backupdevice

No Risk , Full Push

Onmogelijk om die files te kopieren en dan af te spelen, of je moet een dongle hebben. Blue_white_Army heeft deze krengen gemaakt toen Xenox deze nog bij Memo Systems liet maken. Het type bestand is alleen af te spelen met de dongle.

( geloof me, heb heel wat uurtjes geprobeerd die muziek te kopieren :) )

[ Voor 4% gewijzigd door backupdevice op 08-07-2003 20:07 ]

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• nero355

nero355

Blue_White_Army schreef op 08 July 2003 @ 20:06:
Onmogelijk om die files te kopieren en dan af te spelen, of je moet een dongle hebben. Blue_white_Army heeft deze krengen gemaakt toen Xenox deze nog bij Memo Systems liet maken. Het type bestand is alleen af te spelen met de dongle.

( geloof me, heb heel wat uurtjes geprobeerd die muziek te kopieren :) )
Het ging niet over kopieren alleen over AFSPELEN !!!!! ;)

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 17:44

backupdevice

No Risk , Full Push

Het type bestand is alleen af te spelen met de dongle die achter op de music manager zit, plus de software die op de manager staat. Laat je 1 van beide weg, helaas ....

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Pagina: 1