in hetcafe waar ik werk zorgt een computer van xenox voor de muziek, gewoon een computer volgepropt met muziek en een afspeel programma. maandelijks krijgen we een cdtje toe gestuurd met daarop nieuwe nummmers, mooi dacht ik ff in mijn pctje thuis leggen kopieerappaaraat aanzetten en hier met al die muziek niet dus.
kan het cdtje wel gewoon lezen maar de bestanden zijn dusdanig gecodeers dat ik tot nu toe nog geen een programma heb kunnen vinden dat er wat mee kan. de extensie is .xen (bedrijf is xenox music manager)
een oplossing zou zijn apparaat van het werk mee nemen hd eruit halen, in een andere schroeven en kopiieren nu vindt de baas dat helaas niet goed (snap niet waarom maar goed)
heeft iemand enig idee voor een programma of tips om toch gebruik te maken van deze cd's?
kan het cdtje wel gewoon lezen maar de bestanden zijn dusdanig gecodeers dat ik tot nu toe nog geen een programma heb kunnen vinden dat er wat mee kan. de extensie is .xen (bedrijf is xenox music manager)
een oplossing zou zijn apparaat van het werk mee nemen hd eruit halen, in een andere schroeven en kopiieren nu vindt de baas dat helaas niet goed (snap niet waarom maar goed)
heeft iemand enig idee voor een programma of tips om toch gebruik te maken van deze cd's?
Compubiter: Praten over hoe het audiotype af te spelen mag, tips over hoe te kopieren niet
[ Voor 14% gewijzigd door Compubiter op 08-07-2003 18:25 ]