Crash-Override:
Getest op P3-933 (CU4VX?) en jetway 876AS, werkt perfect

instellingen gecheckt, en zowel op de meest basic settings, als de meeste ertussen, doettie weinig, of eigelijk meer niets
Blueforce:
Heb zelf dan een club3d, maar het eruit halen en insteken heb ik zeker een kleine 5x gedaan(wisselen van kaarten), kaartje werkt voor de rest gewoon perfect alleen krijg ik dus GEEN beeld @ mijn Nforce2 bordje
Het stomme (toevallige) vind ik dat een vriend van mij dit ook heeft, en ook met een radeon, we kunnen natuurlijk beide pech ebben maar toch
Dus andere suggesties zijn nog welkom, en ik ga zodra ik thuis ben nog even verder proberen
p.s.
moeder is zo aardig geweest om even met de kaart langs pc winkel te gaan, en 100% zeker dat hij werkt

ze hebben hem op 2 mobo's getest en hij werkt daar perfect. (of er een A7N8X Deluxe of gewoon tussen zat? geen idee)
pps:
voordat er nog meer suggesties komen:
hetvolgende heb ik gedaan:
-clear CMOS
-reset na reset
-pci kaart + agp kaart op 2 screens om te kijken of ie uberhaupt beeld geeft.
-Verschillende combi's van mobo+proc+mem+vidcard geprobeerd, en ALLEEN de combi Asus A7N8X Deluxe + Club3D Radeon 9500 geeft GEEN beeld, onafhankelijk van welk mem/randapp. etc.
-nog geen bios update op bord gedaan (stond niet tussen changes van biossen, dus leek me vrij overbodig)
[
Voor 30% gewijzigd door
mythos op 29-07-2003 15:35
]