[PC] Commandos 3: Destination Berlin

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 3.705 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
En hij is almiddels uit :).... niet in de NL winkels :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 27-09 22:25
Mmore-323 schreef op 16 oktober 2003 @ 13:12:
En hij is almiddels uit :).... niet in de NL winkels :9
gees, dat is ie al langer :|

ik vind em iig niet veel soeps
gameplay is af en toe irritant en hinderlijk
vind commando's 1 nog steeds de beste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Niet online
Crash-Override schreef op 16 oktober 2003 @ 13:32:
[...]

gees, dat is ie al langer :|

ik vind em iig niet veel soeps
gameplay is af en toe irritant en hinderlijk
vind commando's 1 nog steeds de beste :)
oops sorry... je hebt gelijkt :P von et vreemd dat niemand et melde... dus vandaar...
ik zit nu nog op me stage maar ga em zeker proberen vanavond! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Upke dupke

Oompa Loompa

Niemand het melde? Lol. Anyway. Speelt en huilt verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog niet geinstalleerd maar k heb morgen lan...is er weer een MP mode ...coop zeg maar :D?
das altijd leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Kan je zelfs in de full version je resolutie niet hoger zetten? :? Ik snap het ff niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

@#$%^*( Wie brengt er anno 2003 nou een fucking spel uit wat max 800x600 heeft en de graphics van 1999 !! Omg echt, zwaar teleurgesteld :(

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop

bop

VisualWeb

IGN.com:

9.0 Graphics
A wonderful illustrated look proves that good graphics doesn't just mean lots of polygons.
Hoe the fuck kan je voor dit spel een 9,0 geven kwa graphics.. echt serieus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:24

Bezulba

Formerly known as Eendje

FLeSH schreef op 16 oktober 2003 @ 18:49:
@#$%^*( Wie brengt er anno 2003 nou een fucking spel uit wat max 800x600 heeft en de graphics van 1999 !! Omg echt, zwaar teleurgesteld :(
graphics zijn bij commando's gewoon niet aan de orde, het gaat om andere dingen.. tis geen unreal 2

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop

bop

VisualWeb

eendje schreef op 16 oktober 2003 @ 18:58:
[...]

graphics zijn bij commando's gewoon niet aan de orde, het gaat om andere dingen.. tis geen unreal 2
Kom op zeg, dit is wel het andere uiteinden, het hoeft natuurlijk niet op en top mooi te zijn, maar alles is beter dan dit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waat is dat zo kun je bij de full je reso niet hoger dan 800x600 zetten...waar slaat dat op...ik heb hier een lcd scherm 15" deze geeft heel belabberd beeld zoals menig ander TFTmonitor @ 800x600...ze zijn gebouwd om op 1024x768 te lopen... :(

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 19:22 . Reden: spatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb dan al helemaal geen zin om 800x600 te draaien op m'n 21". Dan mag ik wel op 6 meter afstand gaan zitten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gameplay vind ik belangrijker dan de graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

800x600 ziet er op me 19' echt gaar uit . daar heb ik allemaal van die groote dikke lijnen op. 1024x768 is eigelijk een minimaal voor me scherm . K vind commando's 2 ook een stuk beter uitzien

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 22:18:
Gameplay vind ik belangrijker dan de graphics.
dat is zeker zo maar de gameplay mag niet minder worden door waardeloze graphics...

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen alleen maar negatief over het spel of zijn er ook nog positieve reacties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op 17 oktober 2003 @ 02:41:
iedereen alleen maar negatief over het spel of zijn er ook nog positieve reacties?
lijkt er niet echt op >:)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OE! JA! IK! Met zo'n lage reso, kan je m wel goed op je TV doen! (tv-out) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Nu online

Upke dupke

Oompa Loompa

Dit spel zuigt gewoon. Punt uit. De graphics zijn lelijker dan C2. Die zouden juist beter moeten zijn! De interface is onhandig, en langzaam. De res is veel te laag. Ik vind de missies van Commandos 2 zelfs beter :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien dat er nog iets van een patch /mod komt om de resolutie te veranderen...dna ben ik iig blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Maxow

Hidden Sound System

Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 10:02:
OE! JA! IK! Met zo'n lage reso, kan je m wel goed op je TV doen! (tv-out) :D
dat is dan ook echt het enige positieve van die resolutie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:01

scorpie

Supra Addict

nog een review:

http://www.totalgames.net...gl4i55hxtp0o55)/pma/17546

ik quote:
Visually, the massively high-resolution backdrops and detailed characters make for some of the best-looking visuals we’ve seen on any format.
8)7

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 12:32
zozo ook omkoping in gamesland dus

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
KaMiKaZe schreef op 17 oktober 2003 @ 23:41:
[...]

zozo ook omkoping in gamesland dus
ja moet dan wel, tenminste ik bedoel waarom zouden hun dat zeggen? hebben hun andere versie dan ons of hebben iemand laten reviewen die voor het laatst een spel in het jaar 1990 heeft gespeeld ofzo :S

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

zomaar een idee hoor, maar zou deze "nietzolegale" versie niet gewoon een versie zijn waarin de resolutie-optie mist ofzo?
Dat het in het spel dat in de winkels komt te liggen wel kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol @ razorfist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
De patch zal snel wel komen, want nu is het voor mensen met 19/17 inch onspeelbaar.Heb het spel al, maar ga hem niet spelen tot er een resolutie fix komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net commandos zitten spelen maar ziet er verder netjes uit, leuke missies, heb deel 1 en 2 nooit gespeeld. Heb alleen een probleem dat het spel regelmatig freezed. Gebeurd steeds als ik naar het menu ga om te saven dan bevriest het hele spel en das knap irritant. Verder is het een toffe game :)

Edit: de game loopt na 5-10min gamen gewoon vast, baal ervan... :(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2003 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Nu online

Upke dupke

Oompa Loompa

Jup. Crasht hier om de 10 minuten naar desktop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Bij mij voert hij een ongeldige bewerking uit voor het starten. Dus ik kan Commandos 3 helemaal niet spelen... ;( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:41
hedskes schreef op 18 October 2003 @ 19:03:
Bij mij voert hij een ongeldige bewerking uit voor het starten. Dus ik kan Commandos 3 helemaal niet spelen... ;( :'(
oops, verkeerde crack :P
moet je em maar kopen ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
ow nou spel ziet er niet uit, crasht om het kwartier, is onspeelbaar :-/
waar zijn ze mee bezig die makers :S het is meestal hoe hoger het cijfer achter het spel naam hoe beter maar hier lijkt het wel zo'n beetje andersom :(

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
RocketKoen schreef op 18 October 2003 @ 19:39:
oops, verkeerde crack :P
moet je em maar kopen ;)
:? Ik heb het over de DEMO versie! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Nu online

Upke dupke

Oompa Loompa

Deformable terrein in Commandos 3? Mijn kont ja! Meer leugens. Gewoon bink filetjes die tussen de levels door afgespeeld worden. Zokan ik ook wel terrein deformen. (oke het is wel deformable, maar niet in real time dus zuigt het :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Laatst online: 27-09 12:47
Spel ziet er echt niet uit. Hebben die lui niet door dat veel mensen een TFT scherm hebben. Mijn scherm heeft een native res van 1280x1024, daarop ziet 800x600 er echt super brak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
* RocketKoen heeft ook de full versie :)

helaas idd een max resolutie van 800*600 een de fps is fixed op 25 :(
grafisch ziet commandos 2 er dus beter uit.

dat het er minder uitziet wil niet zeggen dat de gameplay er minder op is geworden.
omdat de resolutie fixed is heb je niet het probleem dat alles super klein is in een hoge relolutie (krijg je met 2d spellen)

nog een piccy:
Afbeeldingslocatie: http://hosted.cryptapix.nl/upload/commandos3.JPG

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Nu online

Upke dupke

Oompa Loompa

Nou vertel mij maar eens hoe je die uitspeelt. :? :)

Edit: laat maar die k*t commandos heeft zijn eigen geherinstalleerd (omdat hij al kapot was) in de windows map, ik heb het er gewoon afgegooid. Toch een ballen spel.

[ Voor 63% gewijzigd door Upke dupke op 19-10-2003 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-09 09:30
pff ik word inderdaad niet echt vrolijk van dit spel. Heb genoten van de vorige delen (1e vooral, 2e niet echt gespeeld), maar dit is onoverzichtelijk, langzame interface met veel te weinig hotkeys, de resolutie is niet geweldig, en bij de tutorial kon ik met de spy die soldier niet afleiden omdat het knopje er niet was (en ja ik had het uniform aan...

Het ergste vind ik nog dat je in een scherm gewoon te weinig van de kaart ziet. Je kan dan wel uitzoomen, maar dat ziet er helemaal niet uit.
Wat mij betreft hadden ze gewoon commandos2 kunnen pakken, wat features toevoegen, hoge res ondersteunen, en het was een stuk beter geweest dan dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal mee eens DocB. Lame tutorial... lame grafix... zonde van de ontwikkelingstijd en zonde van het ontwikkelingsgeld.... Uninstall!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Laatst online: 28-03 13:37
Toch wel interessant om te zien dat het spel dan wel zulke hoge cijfers krijgt in de reviews..
De gamesites zijn gewoon totaal niet te vertrouwen...

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Is iemand al verder met die sniper? ik kan me nergens verdekt opstellen om hem af te maken?

En mag je de snipers wel afmaken?

Erg pittig spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Commandos 3 is maar een rukspel vindt ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:32

grimson

domeingrommer

Helaas kan ik het niet meer terugvinden, maar volgens mij was een tijdje geleden een hoofd ontwerper van het spel weggegaan bij Pyro studio's. Misschien niet de juiste mensen aanwezig om het spel netjes verder te ontwikkelen.

Oja, hier staat het :) (11 oktober 2002)
http://www.gamer.nl/nieuws/15019
Gonzo Suarez, de man achter de zeer succesvolle Commandos serie heeft na het voltooien van Commandos 2 voor de consoles Pyro studios verlaten en een nieuwe eigen ontwikkelstudio opgericht die de naam Arvirago Entertainment draagt. Het eerste spel van deze studio zal The Lord of the Creatures gaan heten en het klinkt als fantasy.

Gonzo Suarez, creator and director of the titles launched to date by the Spanish developer Pyro Studios and published by Eidos, among which are 'Commandos: Behind Enemy Lines' (1998), 'Commandos: Beyond the Call of Duty' (1999), and 'Commandos 2: Men of Courage' (2001 PC; 2002 PlayStation 2 and Xbox), has left Pyro Studios with his Lead Developer, Jon Beltran de Heredia, and the core of his team, up to a total of eleven people, to start a new development company, Arvirago Entertainment.

Echt veel is er nog niet bekend over The Lord of the Creatures, behalve dat het een spel gaat worden. Platformen noch releasedate is bekend, maar we zullen er weldra meer over te weten komen. Feit is dat Commandos 3 niet meer door het originele team gemaakt zal worden, want naast Gonzo zijn er nog 7 andere medewerkers die hem bijstaan. In totaal zijn er zelfs 13 mederwerkers bij Pyro vertrokken van de in totaal circa 40. Eerder werd door Pyro-verlaters al Trilobyte Graphics opgericht. Dat team werkt nu aan de veelbelovende SF game Duality.

[ Voor 80% gewijzigd door grimson op 19-10-2003 22:33 ]

Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja zoals anderen ookal aangeven... 1 en 2 waren gaaf. Daar heb ik echt van genoten.

Maar dit is gewoon een tegenvaller!

Hallo, t'is 2003. Ontwikkelingen op het gebied van graphics zijn zover. En dan weten ze zo'n geweldige titel ( in mijn ogen ) weer te releasen onder deel 3... Maar op 800x600 resolutie !

Ik speel al m'n spellen in 1600x1200 ( waar mogelijk ). Dan is 800x600 echt een tegenvaller :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
is er niet in een .ini filetje de resolutie aan te passen ofzo!? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Nee man, als dat kon was het allang gedaan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Conan schreef op 19 oktober 2003 @ 22:33:
is er niet in een .ini filetje de resolutie aan te passen ofzo!? :/
weet niet of het in full version kan maar in de demo kan je via de console of via een .ini ofzo wel de resolutie aanpassen. Moet je ff stuk terugbladeren in het forum mischien vind je het dan, of mischien wil iemand die het nog weet je helpen

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Laatst online: 27-09 12:47
Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 19:08:
Helemaal mee eens DocB. Lame tutorial... lame grafix... zonde van de ontwikkelingstijd en zonde van het ontwikkelingsgeld.... Uninstall!
Inderdaad uninstall gelijk gedraaid, ik dacht vorige versies waren super, zal deze het toch minimaal evenaren. Maar ik snap niet dat je een spel zo kan vern**ken. Jammer maar ja.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Nu online

Upke dupke

Oompa Loompa

Dark Lord schreef op 19 October 2003 @ 23:13:
[...]

weet niet of het in full version kan maar in de demo kan je via de console of via een .ini ofzo wel de resolutie aanpassen. Moet je ff stuk terugbladeren in het forum mischien vind je het dan, of mischien wil iemand die het nog weet je helpen
Het gaat niet! Ik herhaal, het gaat niet! Op geen enkele wijze. Misschien dat die later nog komen, maar alle maniere die we nu kennen werken niet.

Commandos 3 is gewoon verneukt mensen. Helaas pindakaas, maar zo vergaat het met iedere serie. :( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wou hem nog wel gaan downloaden om te testen niet doen dus ok simpel doe ik het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
DocB schreef op 19 oktober 2003 @ 17:44:
, en bij de tutorial kon ik met de spy die soldier niet afleiden omdat het knopje er niet was (en ja ik had het uniform aan...
hint: rechtermuisklik op het uniform knopje

maar wel irritant, je moet allemaal menu's door midden in de actie ipv 1 druk op de knop.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razorfist schreef op 18 October 2003 @ 01:05:
zomaar een idee hoor, maar zou deze "nietzolegale" versie niet gewoon een versie zijn waarin de resolutie-optie mist ofzo?
Dat het in het spel dat in de winkels komt te liggen wel kan..
Zo belachelijk is dat niet.
Denk eens aan Moto Racer (of het nou deel 2 of 3 was, weet ik niet).
Bij dat spel ontbrak zowaar een compleet options-scherm, en die kon je alleen krijgen met een patch die daags na de release werd uitgegeven. Die patch was vervolgens alleen te downloaden/installeren met een echte cd-key :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 17:01

scorpie

Supra Addict

Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 02:52:
[...]

[...]
Zo belachelijk is dat niet.
Denk eens aan Moto Racer (of het nou deel 2 of 3 was, weet ik niet).
Bij dat spel ontbrak zowaar een compleet options-scherm, en die kon je alleen krijgen met een patch die daags na de release werd uitgegeven. Die patch was vervolgens alleen te downloaden/installeren met een echte cd-key :)
dat zou echt totaal nergens over gaan, wat nu als je helemaal geen internet hebt? :?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --JvL--
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-11-2024

--JvL--

Know why

Tsja, dan heb je dus gewoon pech! Hard? Ja, mar zo hard is de anti-piracy tegenwoordig, erg jammer.

Don't dream your life, live your dream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 18:03

ride277

Cooled by Noctua

hmm heeft iemand cheats om de level over te slaan? ik ram net op f9 tijdens het sterven van een van die mannetjes ipv op f11 Eerlijk gezegd heb ik niet zoveel zin de 1e 3 levels van stalingrad opnew te doen. Iemand?

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Laatst online: 06-11-2023
weet iemand hoe je voorbij kill the traitor komt? Als ik die bommen pak uit het kratje, gaat ie aftellen vanaf 15 minuten, waarom? Ik kan het ook stopzetten. Snapt iemand dit? Ik kan hem niet weer verder laten gaan. Wat is dit voor countdown? en hoe kom ik voorbij dit level?

[ Voor 23% gewijzigd door Sneak[3G] op 21-10-2003 16:46 ]

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
laat maar ik heb all add/remove gedaan, wat een kenkerspel

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Ik heb last van dikke strepen in me scherm. Alsof de kaart niet goed in het agp slotje hangt, echter bij de andere spellen werkt ie prima, niets aan de hand. Heeft iemand dat ook? en zo ja is daar iets tegen te doen?

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spruit_elf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 01:09

Spruit_elf

Intentionally left blank

o2h schreef op 12 oktober 2003 @ 20:06:
Er is een nieuwe trailer uit van KFC (Korea Forgotten Conflict voor niet-ingewijden ;)). KFC is een soort 3d commandos, en lijkt me erg goed te worden. Op http://www.koreaforgottenconflict.com/ (onder downloads) is-ie te vinden.
Daar is nu ook een demo, zie [rml][ PC]Korea Forgotten Conflict[/rml]

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
ik bom die traitor dus kapot en nog staat er dat ie contact legt met de vijand? Waar dan? in de hemel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal wel de enige zijn, mar ik vindt et een gaaf spel, en et draait ook prima hoor :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grimson schreef op 19 oktober 2003 @ 22:29:
Helaas kan ik het niet meer terugvinden, maar volgens mij was een tijdje geleden een hoofd ontwerper van het spel weggegaan bij Pyro studio's. Misschien niet de juiste mensen aanwezig om het spel netjes verder te ontwikkelen.

Oja, hier staat het :) (11 oktober 2002)
http://www.gamer.nl/nieuws/15019

[...]
HAHA die lui die over zijn weten dus gewoon niet hoe ze de engine moeten aanpassen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
jeeezus wat een gezeik zeg! ik heb ook een 15" TFT met native 1024x768, maar ik heb nergens last van.. Cool spel!

Kom ook alleen niet door 'kill the traitor'. Commando's 2 had ik in 4 avonden/nachten uitgespeeld, ik ben nu al 2 nachten bezig met level 1, 2 en 3.. pff.. stuk moeilijker!

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyrinian
  • Niet online
Ik speel nu ook een tijdje Commandos, en eigenlijk vind ik het een best gaaf spel. En de graphics vind ik heel behoorlijk, ook op m'n 19" scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het gespeeld en ik moet zeggen dat ik me niet eens zo gestoord heb aan de graphics (die vond ik zo-zo), maar destemeer aan de interface. Ik heb nu heel wat saves nodig om slechts 2 mannetjes om te leggen. En dat terwijl ik toch een fervent speler van Commando's 2 was... Dus in principe hadden ze het gewoon als add-on voor Commando's 2 kunnen gebruiken. Het enige wat ik gemerkt heb is, dat C3 meer geheugen vreet met dezelfde graphics. Beetje vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --JvL--

--JvL--

Know why

Heb hem er gister ook opgezet, even spelen en op een gegeven moment dacht ik oeh nu wordt het spannend even saven. Dus hoppa F9 saving terug in het speelscherm word ik binnen een seconde doodgesniped 8)7 |:(

[ Voor 3% gewijzigd door --JvL-- op 24-10-2003 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

altijd 3 save games gebruiken of zo man :) n00b :P

Ik dacht ik begin die campagne van Normandië, die zal wel spectaculair zijn, maar dat komt dus hopelijk nog, anders denk ik dat ik maar snel mijn Add/Remove Programs tabje ga zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 21:12
Ik heb net de 2e campaign gehaald. Ik vond ze allebei niet echt moeilijk maar wel vaag is dat ik op het laatst een dorpje moet bezetten en dat verdedigen tegen inkomen nazi's. Ik zit nog maar 5 minuten te verdedigen (zeer makkelijk) en hij roept al mission accomplished terwijl er nog overal duitsers zijn er zelfs nog een panzer voertuig is. Ik kreeg zelfs geen eind filmpje. Gewoon mission accomplished en hij pleurde me terug naar het menu. Erg raar want de missie daarvoor waar je het dorpje eerst moest zuiveren heb ik eerst eff met wat granaten gehaald, en toen kreeg ik ook al heel snel mission accomplished. Daarna nog een keer overnieuw gedaan. Iedere duitser netjes vastgebonden.... Niks mission accomplished. Ik check de objectives: destroy all motercycles to prevent them from warning the convoy. Ok... ik had de duitsers al van die motercycles afgelokt en vastgebonden alleen de motorcycles stonden er nog. Die eff met granaatjes opgeblazen en nog steeds geen mission accomplished :?
Toen maar eff de auto safe geladen van de defend missie die ik kreeg doordat ik gister de "zuiver het dorp missie" snel had afgehandelt.

En voor de mensen die met met kill the traitor vast zitten: je moet vanuit de riolering de eerste trap op gaan die je tegen komt. Dan ga het gebouw in dat aan die straat ligt. Dat zuiver je van vijanden. Dan ga je op zoek naar explosieven en wacht je tot de timer voorbij is. Als je vanaf de put waar je uit kwam het gebouw inloopt kom je in een aantal kamers, dan ga je verder en kom je weer in een aantal kamers. Hier plaatst je de explosieven. Als de timer voorbij is zal er een auto door de stad komen rijden die uiteindelijk stop bij dat gebouw. Die generaal en de duitsers zullen dan naar die kamer gaan. Op het moment dat ze daar binnen komen blaas je de explosieven op en je bent klaar. Dan moet je nog eff in een auto'tje weg zien te komen maar dat mag het probleem niet zijn. Dat Auto'tje staat in de buurt van die zuilen boog in de hoek van de map.
Succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joach1m
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Maar hoe kom je in godsnaam in die wagen :S:S :( Iedereen ziet me.

EDIT: Het is gelukt :D Maar was dit de laatste missie van de Stalingrad campaign? Ik kom weer bij het menu.

[ Voor 46% gewijzigd door Joach1m op 26-10-2003 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 21:12
LowLife schreef op 26 October 2003 @ 09:19:
Maar hoe kom je in godsnaam in die wagen :S:S :( Iedereen ziet me.

EDIT: Het is gelukt :D Maar was dit de laatste missie van de Stalingrad campaign? Ik kom weer bij het menu.
Tja je moet natuurlijk wel wat duitsers uitschakelen om bij die wagen te komen. lijkt me logisch :P
En het is inderdaad de laatste missie van de eerste campaign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 01-01 13:01
Nou ik dus net ook begonnen aan Commandos 3 , maar op de laaste missie in de tutorial zit een fout of ik ben echt scheel . Er wordt aan gegeven dat je een soldaat moet "distracten" en dat kan je doen door op distract te klikken in de interface , nou ik heb overal gekeken , maar nergens kan ik Distract vinden ?

Ben ik nou echt scheel of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KunDun schreef op 26 October 2003 @ 21:52:
Nou ik dus net ook begonnen aan Commandos 3 , maar op de laaste missie in de tutorial zit een fout of ik ben echt scheel . Er wordt aan gegeven dat je een soldaat moet "distracten" en dat kan je doen door op distract te klikken in de interface , nou ik heb overal gekeken , maar nergens kan ik Distract vinden ?

Ben ik nou echt scheel of ?
Je moet op dat kleerhangertje klikken (rechtermuisknop) en dan komen er andere icoontjes bij. 2 mannekes is distract...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Verwijderd schreef op 26 oktober 2003 @ 21:56:
[...]

Je moet op dat kleerhangertje klikken (rechtermuisknop) en dan komen er andere icoontjes bij. 2 mannekes is distract...
O ok thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moons
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09 21:54
Bij de Mediamarkt in Utrecht is commandos3 voor 39 euro nogwat te koop!

Er staat daar ook een computer waar je hem kan spelen. Dus ik heb ff de 2 tutorials doorgespeeld (1e is dezelfde als de demo, de 2e moet je de Duitse ambassade in London infiltreren, je leert er wat basisvaardigheden), en het begin van de 3 campaigns gekeken.

Ik vind het er echt wel goed uitzien. Vooral het weer is veel beter, het regent/sneeuwt echt, en er waait bijv. een krant over de straat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --JvL--

--JvL--

Know why

Aurelium schreef op 25 oktober 2003 @ 14:19:

Dan moet je nog eff in een auto'tje weg zien te komen maar dat mag het probleem niet zijn. Dat Auto'tje staat in de buurt van die zuilen boog in de hoek van de map.
Succes ermee
Kan dus geen autotje vinden waar ik in kan rijden :(
Wel 3 vrachtwagens maar dat zijn weer geen kubelwagens. Ook staat er een soort van kubelwagen maar daar kan ik niet in gaan zitten.
Need more help, pics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand de oplossing voor dat resolutie probleem? ik word hier echt wel zot van die belachelijke 800x600, terwijl ik normaal 1600x1200 speel. Tis ofwel, patch, mod of wat dan ook, ofwel spel in de vuilbak bij mij, gelijk het nu is kan ik het echt niet spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 16:52

Zydell

* * * * *

Het is niet mogelijk om de resolutie te verhogen, eidos <studio> is ook niet van plan dit te veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:23
Zijn trouwens al die campaigns zo kort als stalingrad? Viel me wel tegen toen ik door had dat dat in berlijn al het laatste was in die campaign.... :'(

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zydell schreef op 31 oktober 2003 @ 17:14:
Het is niet mogelijk om de resolutie te verhogen, eidos <studio> is ook niet van plan dit te veranderen...
van waar haal je die info? en wat is de reden waarom ze dit niet doen? grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De ontsnapauto van de laatste missie van Stalingrad staat rechtsboven in de hoek ergens. Je loopt naar de plaats waar je de bommen hebt gevonden en dan loop je achter de pilaren naar boven. Je moet met je spy 1 soldaatje afleiden en dan kun je met de rest kruipend de tuin binnenkruipen.
Je spy vermoord de soldaat die naar de auto kijkt, allemaal erin en dan rijden maar!!!

Weet iemand hoe je ongezien het station binnenkomt bij de 1e missie van Central Europe? Mijn spy is al een officier, maar de tweede helft van het veld met soldaten slaat alarm en mijn dief kan ook niet wegkomen van de beginplek.

Help!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de eerste soldaat met een pakje peuken dichterbij gelokt en met de dief neergeslagen.

Hierna kan je met de spy andere soldaten afleiden en omleggen.
Zorg ervoor dat je de soldaat die op de veranda staat, om de vrachtwagen door te laten, laat leven. Houd hem aan de praat en kruip met de dief in de vrachtwagen.
Kruip hierna ook met de spy in de vrachtwagen.

Stap bij het station snel uit. Ik ben toen rechts boven onder de bomen gaan liggen.
Eerst ben ik met de dief naar binnen gerend hierna met de spy, dit is lastiger omdat ze de spy wel herkennen en gaan slaan, ren gewoon door naar de schuilplaats. Zodra je daar in zit ben je veilig en is de missie voltooid.

Zelf zit ik 2 missies verder vast, hier moet je met de green barret in 15 minuten voorkomen dat de trein wordt tegen gehouden, ik heb al wel iedereen uitgemoord en de vrachtwagen verzet, maar dan is m'n tijd op. Moet de tank ook uitgeschakeld worden? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die green baret missie is inderdaad heel moeilijk,

je hoeft de tank niet op te blazen, alleen moet echt iedereen in het veld uitgeschakeld zijn en de vrachtwagen weggereden worden.

Ik ben begonnen aan de linkerkant van het scherm en daarna verder naar rechts, waar dat stelletje soldaten staat. Als het goed is moet de missie voldaan zijn als je iedereen hebt uitgemoord, er hoeven in ieder geval geen voertuigen vernietigd te worden om het te halen. Maar de tank gaat kapot na een stuk of 3 granaten.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
Zag C3 gister nog in de winkel liggen, maar toch niet gekocht.

En zo te zien zijn jullie er niet echt entousiast over.
Is het echt zoveel slechter dan deel 1 en 2, die vond ik wel goed. :?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind Commandos3 niet heel slecht hoor,

alleen vind ik 12 missies wel weer wat kort en ik mis die mooie afsluiting als je een campagne gehaald hebt! Verder lijkt het wel veel op commandos2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 10:28:
Die green baret missie is inderdaad heel moeilijk,

je hoeft de tank niet op te blazen, alleen moet echt iedereen in het veld uitgeschakeld zijn en de vrachtwagen weggereden worden.

Succes!
Bedankt.

Ik was inderdaad nog een manneke vergeten, ik heb het level opnieuw gedaan en had nu zelfs nog tijd over, net ff iets meer geweld gebruikt })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een koop-tip bij de Intertoys kost Commandos 3 slechts 29,- , ik heb hem daar gekocht, er stond een prijsje op van 49,99 maar volgens de verkoopster moest dan nog worden veranderd naar 29,99!

Heel fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Ik zit nu pas bij het eerste Level (stalingrad) en ik moet die Sniper uit schakelen , maar ik heb het al een paar keer geprobeerd , maar krijg het niet voor elkaar . Met andere woorden Commandos drie vind "ik" best moeilijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virus.elektro
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:53

virus.elektro

profesionele monitor sloper

KunDun schreef op 08 november 2003 @ 22:09:
Ik zit nu pas bij het eerste Level (stalingrad) en ik moet die Sniper uit schakelen , maar ik heb het al een paar keer geprobeerd , maar krijg het niet voor elkaar . Met andere woorden Commandos drie vind "ik" best moeilijk :P
ga met de sniper naar het wachthuisje ten oosten van je. blijf hier even staan. als het goed is, is nu de andere sniper verplaatst. Ren nu terug het grote huis is en loop naar de eerste verdieping. kijk uit het meest westelijke raam. als het goed is kun je nu de sniper neerschieten

elektrotechniek is leuk (nog wel). ik ga dus weer verder met leuke dingen ontwerpen. amd 2200+ 256mb 333mhz,gf4 440mx, 120gb,16X dvd. jarr-url

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 22:03

Karel V

Een simpele ziel

Door Karel V - Friday 14 November 2003 08:31

;) ;) Commandos 3 rondgespeeld,
Een erg mooi spel en niet te makkelijk. Zo tof zelfs dat ik 't nie kan laten
zo lang mogelijk over een missie te doen. Nog een paar tips:

Bij de missie met de reidende trein moet je granaten in de gepantserde achterste
wagon gooien. Dan ben je van hun af (anders vallen ze je in de rug aan). In de gesloten locs waar kisten in staan mag je dat niet doen, anders ep je verloren.
Wees zuinig met de gifspuitjes. Verder doe je er soms verstandig aan vijanden achter je aan te lokken, om een hoekje staan en granaatje gooien.

Weet iemand ook hoe je in Berlijn het grote gebouw met zuilen aan de voorkant ontruimd? Het stikt er van soldaten en officieren.
:*)

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje flauwe methode, maar (rekening houdend met boven genoemde 3 * saven-tip) voor het ruimen van het gebouw met de zuilen:

Ga met je liggende groene baret door de linkerdeur en kruip naar de linkerhoek. Zoek een arbeider (in principe hulpeloos) uit om te lokken (als je nog niet al gezien bent), bijvoorbeeld door even te gaan staan. Ga weer liggen en steek de arbeider neer, kruip desnoods een BEETJE naar hem toe. Steek vervolgens alles neer wat op het lijk afkomt (als het goed is alleen 'harmless' arbeiders, maar ik had er dacht ik ook wat gewone schieters bij (omdat ik lag??)). Als het goed staan er rechts in de hoek nog maar 1 schieter en 1 arbeider.
Je hebt nu wat bewegingsruimte in de grote zaal. Ruim je stapeltje lijken op. NB Kijk uit voor het blikveld van de 'Officer' achter het gordijn. De twee poppetjes rechts in de hoek kun je met peuken lokken en dan meppen/steken. Eerst de arbeider (niet steken!! dat hoort z'n maat). Nu lok je de schieter met peuken precies naar de 'blinde hoek' rechts tussen podium (met de officieren) en de trap. Kruip achter hem aan en steek hem neer (lijk laten liggen!!). De podiumofficieren heb ik met een gasgranaat bedwelmd, snel vastgebonden en laten liggen. De 3 gasten achter het gordijn heb ik er vanachter gelokt en afgeknald, maar je zou kunnen proberen eerst de arbeider met peuken te lokken om dan te kijken of de gast in de hoek rechts achter het gordijn ook op peuken reageert.

Beetje lang (eerste post ooit), maar hopelijk heeft iemand er wat aan.

Heeft iemand de 'traitor' trouwens wel eens uit z'n wagen zien stappen. Ik las dat je hem binnen op moet wachten, maar buiten zie ik hem niet. Misschien vertrouwt hij het feit dat er in heel Berlijn geen duitser meer te bekennen is niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Heeft iemand de 'traitor' trouwens wel eens uit z'n wagen zien stappen. Ik las dat je hem binnen op moet wachten, maar buiten zie ik hem niet. Misschien vertrouwt hij het feit dat er in heel Berlijn geen duitser meer te bekennen is niet.
Als je de lading dynamiet uit de munitiekist pakt in het industrie gebied . Gaat er een timer aftellen. Dan moet je snel met je sapper de lading dynamiet plaatsen op het punt waar de auto stopt. Dat is voor het vergaderhuisje aan de noordkant van het industrie gebied. Als de traitor dan uitstapt met zijn twee kameraden blaas ik de auto op, door de ontploffing word ook de traitor en z'n twee maaten gedood. Je moet wel goed opletten dat je de lading op de goed plek plaatst.
Maar de traitor stapt echt uit.
En volgens mij waren er drie methoden om hem te dooden.
1Met de sniper z'n geweer (kun je in het gebouw vinden voor de gevangenis en naast het gebouw met de pilaren, de ingang heeft klapdeuren en een kelder die je met de trap aan de buitenkant kunt bereiken). Dan knal je hem neer vanuit een lantaarnpaal als hij uitstapt.
2Met de dynamiet lading (zie uitleg boven).
3En jou methode om hem binnen op te wachten.

;) Je bent niet de enigste met een lange uitleg hoor.
:9 En we hebben er zeker wat aan.

Thumbs up voor de goeie tips. Heb jullie er nog meer >:) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor bemoedigende woorden. Jammer dat kennelijk zo weinig Nederlandse C3'ers op Tweakers rondhangen.

Tweakers,
Echte topsite enne ..... jullie fora niets ten spijt hoor, maar ik ga tegenwoordig ook maar naar forums.commandos3.net. Ook daar is het wat rustig (spel te nieuw?), maar wel minder.
Laters,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

lamalulle schreef op Sunday 16 November 2003 20:48

het ruimen van het gebouw met de zuilen:
Ik was weer opnieuw begonnen. En ik heb nu inderdaad het gebouw in Berlijn met de zuilen ontruimd. Maar wel op een andere manier, zie hier:

Kruip met de Green beret binnen. Die gasten links sla'k nock out, bind ze vast, en joep komen die andere twee werkgastjes op me af. Doe met hen het zelfde, en ik sjouw ze naar buiten. Kleed ze daarna uit, en laat ze levend vastgebonden, in de sneeuw liggen >:) .
Met de Sapper kruip ik nu het gebouw binnen. Ik gebruik de brandbommen (kun je vinden in de munitiekist voor het conferentie gebouw, de SS'ers heb ik van achter neergemept. Om hun onondekt te benaderen moest ik wel eerst het conferentiegebouw ontruimen),
die gooi ik naar de twee officieren, SSSIISS en todeledookie }) .
Ik ren uit het gebouw, mijn maats die ik met de opdracht 'cover' voor de deuren heb gestationeerd liqideeren iedereen die naar buiten komt. Pas wel op dat de buitenpatrouille links van het gebouw met de zuilen je niet horen.
Ik ga weer naar binnen met de sapper, en schakel nog twee gasten uit met mijn brandbom. De rest liqideer ik met de Green Beret. :Y)

Ik las ergens dat iemand zich afvroeg waarvoor de timer dient die gaat werken als:
-je de explosieven pakt.
-de sluipschuttersgeweer.
-of de officiersuniform.
Nu, als je daarop klikt stopt de timer, en dan komt de traiter o'Donnel direct met zijn kar aan. Anders gebeurt dat pas als de timer klaar is met aftellen.
Succes :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Mensen

Ik ben nu in die level dat de green beret de trein op moet sneaken.
Daarvoor zou ik (objectives) alle enemy vehicles kapot moeten maken en de truck van het spoor moeten rijden.

Nu heb ik praktisch het hele level uitgemoord, alle ventjes gekilld die bezig zijn explosiven te plaatsen. Ik heb met die barrels alle autotjes gemold (ook die heavy truck aan eind van spoor, tank, tracktor wil niet kapot.

maargoed aan het eind toch mission failed, you ran out of time..ben ik iets vergeten?? wissel omzetten ofzo? Ik heb echt alles geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet alleen maar iedereen uitschakelen in het veld en dan heb je het gehaald. Je hoeft niet eens de tank enz te vernietigen, alleen de truck van het spoor rijden en iedereen vermoorden.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat spel is bere moeilijk , ik ben in alle campaignes altijd na enkele minuten dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 16:44:
dat spel is bere moeilijk , ik ben in alle campaignes altijd na enkele minuten dood :(
Of je hem nou voor deze opmerking omhoog moet schoppen? Heb je een vraag of anderzins iets nuttigs te melden?

Verder zijn er natuurlijk ook spellen die meer inhouden dan blind schieten op alles wat beweegt. Tact, misschien een moeilijk woord, is een vereiste bij dit spel hoor.

En niet meer kicken met nutteloze opmerkingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Ben met Commandos 3 bezig en zit nu in het tweede level van Stalingrad, ik moet ervoor zorgen op tijd bij het vliegtuig te zijn anders wordt Captain O'donnell gevangen genomen, al m'n commandos zitten nu in het vliegtuig en er gebeurd niks. Ik hoop niet dat ik iedere Nazi in het level moet doden , want dan moet ik overnieuw, zodra ik mijn commandos uit het vliegtuig zet en ze naar een andere plek van het level stuur staat er meteen "Mission failed,O'donell has been captured" die uitleg van de game is ook 3x niks hoor.

Je krijgt een overdreven kleine map en niet eens uitleg waar die O'donnell zich bevind. Ik kom er niet uit, en cheaten vind ik ook weer zo jammer.

Verwijderd

Ik weet niet of er een bug in mijn versie zit, maar hoe moet je met de (vermomde) spy een soldaat afleiden? in de helpfile staat dat je in je interface op destract moet klikken, maar (hoe vreemd ook), ik zie die optie nergens staan!. Kijk ik verkeerd? Hoe ziet zo'n destract 'knop' eruit? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op zondag 12 december 2004 @ 15:47:
Ben met Commandos 3 bezig en zit nu in het tweede level van Stalingrad, ik moet ervoor zorgen op tijd bij het vliegtuig te zijn anders wordt Captain O'donnell gevangen genomen, al m'n commandos zitten nu in het vliegtuig en er gebeurd niks. Ik hoop niet dat ik iedere Nazi in het level moet doden , want dan moet ik overnieuw, zodra ik mijn commandos uit het vliegtuig zet en ze naar een andere plek van het level stuur staat er meteen "Mission failed,O'donell has been captured" die uitleg van de game is ook 3x niks hoor.

Je krijgt een overdreven kleine map en niet eens uitleg waar die O'donnell zich bevind. Ik kom er niet uit, en cheaten vind ik ook weer zo jammer.
Beetje late reactie trouwens van me...
Dat probleem heb ik ook. Kwam C3 tegen en ben hem spelen, maar kom nu niet verder.
Ik heb de eerste 2 commando;s spellen wel gedaan en uitgespeelt.

Als ik iedereen dood heb en naar het vliegtuig ga is het wel goed.
Dus moet nu de traitor killen...
Iemand nog tip(s) ook al is t al een oude topic.
Alvast thnx :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2006 22:12 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste