[PC] Commandos 3: Destination Berlin

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 3.705 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
handige_harrie schreef op 01 October 2003 @ 23:45:
vraagjes over demo:

-waarom komen op een gegeven moment - als je die ene leuitenant neerslaat/killt - al die troepen uit die laatste wagon :?.

-wat kun je daar tegen doen.

-(hoe) kun je neergeslagen/vastgebonden enemies van het dak flikkeren :?
1: dat is gewoon de bedoeling van dat level
2: niks, het moet gewoon gebeuren
3: dat kan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09 18:58

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Southern Sun schreef op 02 October 2003 @ 14:46:
[...]

1: dat is gewoon de bedoeling van dat level
2: niks, het moet gewoon gebeuren
3: dat kan niet
1: lekker logisch :/
2: ook onlogisch :|
3: nog onlogischer, je kunt ze wel uit het raam flikkeren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moons
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09 21:54
handige_harrie schreef op 01 October 2003 @ 23:45:
vraagjes over demo:

-waarom komen op een gegeven moment - als je die ene leuitenant neerslaat/killt - al die troepen uit die laatste wagon :?.

-wat kun je daar tegen doen.

-(hoe) kun je neergeslagen/vastgebonden enemies van het dak flikkeren :?
2. Ga met 2 mannetjes op aggresive mode liggen aan het begin van de platte wagens. Later ga je met je thief langs de zijkant van de eerste wagens en kun je zo de coupes in zonder dat ze je zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Laatst online: 27-09 18:58

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Kep de demo uitgespeeld. Zonder hulp van o2h btw ;).

Ik heb het anders gedaan. Die leuitenant voor z'n kop gemept en toen verder gegaan met alledrie de commandos. Later weer terug met de spy afgeleid en met Tiny de laatste wagon afgemaakt (mbv granaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SNap nix van die demo... Hoe moet je dat aanpakken gewoon sluipend iedreen met messie dooden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moons
heb je de tutorial doorlopen? dan snap je tenminste een beetje hoe het werkt. Gebruik veel de tab om het field of vision van de soldaten te checken.

Voor degenen die het allemaal makkelijk vinden: download deze mod. Dan wordt het echt moeilijk. (De installer is in het Pools, maar klik gewoon op de normale knoppen.)

Nog wat info: dit heb ik zelf geschreven als 'walkthrough' (het is alleen zonder plaatjes... en nog niet af).

Algemene tips
- Gebruik de nummers om te switchen tussen de commando's, dat werkt veel sneller: (1 green beret, 2 sniper, 3 diver, 4 sapper, 5 spy, 6 thief, 8 allemaal)
- Gebruik je muiswiel om de omgeving/wagon te draaien.
- Met Ctrl krijg het laatst gebruikte wapen in handen.
- Als ik voor en achter gebruik, is de voorkant waar de loc is, en de achterkant waar de Green Beret begint.

Eerste wagon
Selecteer door Green Beret (gb) door op 1 te drukken. Er verschijnt wat uitleg over hoe je met sigaretten vijanden kunt afleiden. Ga met spatie gelijk liggen, dat doe je standaard zodat je minder snel gezien wordt. Laat de gb naar de voorkant van de wagon sluipen. Klik terwijl je tab ingedrukt houdt op de soldaat die op de derde wagon heen er weer loopt, om zijn fiels of vision te zien. Zodra hij niet meer naar jou kijkt, sta je op (spatie) en dubbelklik je op het stukje voor de deur van de tweede wagon, zodat hij daarnaartoe springt (via het dak van de andere trein).

Tweede wagon
Het is handig om voordat je een onbekend gebouw oid ingaat, naar binnen te gleuren (door een deur of raam). Dus druk op z (examine) en dan op de deur van de wagon. Zoals je ziet kun je waarschijnlijk wel naar binnen toe, maar save voor de zekerheid (F9). Ga naar binnen en blader met q en w door je wapens heen. Als je de vuist hebt, sla dan de eerste soldaat neer, klik met rechts om de vuist te deselecteren en klik weer op de soldaat om hem vast te binden. Druk dan weer op z en examine hem, en stop z'n geweer in jouw inventory. Rechts klik, pak hem dan op en gooi hem uit het raam (gewoon op het raam klikken).
Klik met tab op de volgende soldaat, gooi een sigarettenpakje (klik rechts op de decoy en dan op de sigaretten) in de coupe tegenover hem, en loop achter hem aan om hem neer te slaan, vast te binden, geweer af te nemen en uit het raam te gooien.
De luitenant weer een coupe verder kun je gewoon neerslaan. Bind hem vast en gooi hem het raam uit (je hebt zelf al een pistool, dus je hoeft niet de zijne af te nemen). Ook de knecht ertegenover (zonder wapen) en de laatste soldaat kunnen geen probleem zijn. De laatste kun je niet door het raam gooien waar hij bij staat, maar genoeg keus voor een ander raam...
Ga weer liggen, en als het goed is wordt je dan niet opgemerkt als je naar de volgende wagon sluipt.

Derde wagon
De officier kun je neerslaan. Zijn wapen heb je niet nodig, maar de spy kan zijn uniform straks goed gebruiken. Als de soldaat in de verste hoek niet het gangpad inkijkt, loopt je met de spy (nummer 5) naar de officier toe en pak je zijn uniform. Dan kun je hem ook het raam uit gooien. Laat de spy zijn uniform aantrekken (klik rechts op ..) en dan op de pion, zodat hij een andere soldaat aan kan spreken. Met de twee buttons onderin kun je hem in een bepaalde richting laten kijken, of hem in een bepaalde richting laten lopen. Dat laatste lukt alleen met gewone soldaten en workers, niet met luitenanten en hoger. Loop met de spy naar de soldaat die steeds in het gangpad kijkt, en laat hem naar de zijkant kijken. Dan kun je met de gb de twee soldaten in de coupes neerslaan, ev. m.b.v. de sigaretten, en daarna de andere soldaten. Als de gb 'vol' is met wapens, geef je ze ook aan de spy en de thief.

Dak tweede en derde wagon
Ga nu met de spy naar buiten, en het dak van de derde wagon op. Laat hem daar de achterste van de twee soldaten afleiden en naar voren kijken. Sluip met de gb de zelfde weg weer terug, en ga aan de achterkant van de 2e wagon op het dak op. Steek dan de soldaat op dat dak neer (je kunt ze niet van het dak af gooien; dus als je ze vast zou binden, worden ze weer losgemaakt als ze ontdekt worden). Idem met de twee soldaten van het volgende dak.

Plattte wagens
Ga met de spy naar de soldaat die halverwege de tweede wagen steeds naar achteren kijkt. Laat hem naar voren kijken ofzo. Met de gb kun je nu alle soldaten van de eerste wagon een voor een neerslaan, van het wapens ontdoen, en naar de wagon brengen en ze daar naar buiten gooien. Of je kunt ze gewoon achterop de eertse wagon laten liggen. Zet de field of vision op de soldaat die steeds heen en weer loopt op het dak van de vierde wagon, en zorg dat hij je niet ziet als op de tweede wagon bezig bent. Laat wel de luitenant in leven, want als je hem neerslaat, komt er een stormloop van ventjes uit de eerste wagon, en dat wil je pas op het eind laten gebeuren.

Daken vierde en vijfde wagen
Leid de luitenant af zodat hij naar de zijkant kijkt, en klim dan met de thief op de zijkant van de vierde wagen, en vandaar naar de zijkant van de vijfde wagen. Klim met de spy op het dak van de 4e wagon, en laat de soldaat daarop naar achteren kijken.

© HM te Gouda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moons
En tot slot de laatste cast trailer, die van de Green Beret. Hij is o.a. hier te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://c2.gamesurf.tiscali.de/otherscreens/gonegoldc3.jpg

Hij is gold ! (volgens de duitse commandos 3 site)
Seit heute ist die deutsche und englische Version von Commandos 3: Destination Berlin GOLD - d.h. dass die Entwicklung des Spiels abgeschlossen ist.

Die drei Master-CDs gehen jetzt in Produktion: Es folgt die zügige Vervielfältigung und endgültige Fertigstellung der Kaufversion.

Somit wird das Spiel am 24. Oktober 2003 im Handel stehen!

Afbeeldingslocatie: http://news.commandos3.de/img/goldralfen.jpg

Eidos QA manager Ralf farmer met de Gold Master cd's
De release date is dus voor duitsland 24 oktober. Hoe het zit met nederland en amerika is nog niks over bekend gemaakt. Ebgames en Gamestop geven beide wel aan dat hij de 15 in amerika in de winkels moet liggen.

[ Voor 22% gewijzigd door aftermath op 08-10-2003 07:26 ]

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --JvL--
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-11-2024

--JvL--

Know why

Nou in het stuk dat je post staat al dat de Duitse EN Engelse versie klaar zijn en naar de drukker gaan dus of dezelfde dag of ietsie later...

Don't dream your life, live your dream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
Net als Max payne 2 ligt deze de 15e in de winkels in amerika :)
Following the announcement that the German version of Commandos 3: Destination Berlin is gold (story), Eidos sends word that the U.S. version of Pyro Studios World War II combat sequel is official gold as well, and is expected in stores on October 15.

Bron: Bluesnews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aftermath schreef op 11 oktober 2003 @ 09:54:
Net als Max payne 2 ligt deze de 15e in de winkels in amerika :)

[...]
Heren, heeft iemand enig idee wanneer c3 uitkomt in zwitserland? ik zit daar namelijk voor twee maanden en om nou te zeggen dat het een enerverend land is....

Ik denk zelf dat ie op het zelfde moment uitkomt als in de rest van europa ( dat hoop tenminste) maar je weet het met die neutrale zwitsers nooit he. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ik zag vandaag in een foldertje van "dixons" dat ie 10 oktober leverbaar was...... WHAHAHAHAHA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmore-323 schreef op 12 October 2003 @ 02:58:
ik zag vandaag in een foldertje van "dixons" dat ie 10 oktober leverbaar was...... WHAHAHAHAHA :P
Ja net als met Commandos 2. Toen ben ik ook zo vaak naar de winkel gegaan om te horen dat ze hem nog niet hadden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moons
Er is een nieuwe trailer uit van KFC (Korea Forgotten Conflict voor niet-ingewijden ;)). KFC is een soort 3d commandos, en lijkt me erg goed te worden. Op http://www.koreaforgottenconflict.com/ (onder downloads) is-ie te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

PoweRoy

funky!

o2h schreef op 12 October 2003 @ 20:06:
Er is een nieuwe trailer uit van KFC (Korea Forgotten Conflict voor niet-ingewijden ;)). KFC is een soort 3d commandos, en lijkt me erg goed te worden. Op http://www.koreaforgottenconflict.com/ (onder downloads) is-ie te vinden.
ziet er zeker mooi uit :9 maar ik mis de 'drukke' levels hierin. ik zie veel minder vijanden/objecten. ziet er leeg uit

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moons
maar het is volgens mij een soort tech-demo; om te laten zien wat de (excellente) engine aankan... Het ziet er iig erg professioneel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
De gold demo is trouwens ook uitgekomen:
To celebrate the game's going gold, Eidos has released an updated demo for Commandos 3: Destination Berlin, giving you another opportunity to try out this imminent squad-based tactical combat game by Pyro Studios. The demo contains the same Tutorial and Train mission from the Central Europe campaign, but "everything that needed adjustment has been tightened up, it should play alot smoother, and is less buggy."
[b]• Download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Maxow

Hidden Sound System

ik ga die demo maar is uitproberen... kijken of ook daadwerkelijk de bugs eruit zijn gehaald ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Maxow op 14-10-2003 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Maxow schreef op 14 oktober 2003 @ 11:16:
ik ga die demo maar is uitproberen... kijken of ook daadwerkelijk de bugs eruit zijn gehaald ;)
Ik kan je vertellen dat dat niet het geval is: bij mij voert ook deze nieuwe demo een ongeldige bewerking uit en kapt er vervolgens mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

hij is nu dan eindelijk ook uit :)

Screenies volgen

[ Voor 23% gewijzigd door GandalfTheGrey op 15-10-2003 18:40 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GandalfTheGrey schreef op 15 October 2003 @ 18:39:
hij is nu dan eindelijk ook uit :)

Screenies volgen
De gehele versie bedoel je?

Het is hier niet zo druk als in dat Max Payne topic, daar loopt het storm, dat zal hier ook wel gaan gebeuren dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, check NFOrce maar.. Hij is uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:00

Upke dupke

Oompa Loompa

Ik heb hem. Kuch kuch. En ik ga hem NIET kopen. Hij valt tegen. Ik vind de graphics absoluut geen update in vergelijking met het 2e deel (courage) Onder andere de regen. In deeltje 2 was die niet zo mooi, maar mooier dan ze nu hebben. (Nu is het een overlay met krasjes)

De 1e 3 levels spreken me niet aan. Schiet een sniper neer voor dat hij 14 mannen dood geschoten heeft. Blaas wat shit op. En zorg dat je in het trein station komt.

Je kunt de resolutie niet opschroeven. De interface is nog steeds traag en on handig.

SIGH, Pyro, zonde. Mijn geld krijgen jullie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upke dupke schreef op 15 oktober 2003 @ 23:15:
Ik heb hem. Kuch kuch. En ik ga hem NIET kopen. Hij valt tegen. Ik vind de graphics absoluut geen update in vergelijking met het 2e deel (courage) Onder andere de regen. In deeltje 2 was die niet zo mooi, maar mooier dan ze nu hebben. (Nu is het een overlay met krasjes)

De 1e 3 levels spreken me niet aan. Schiet een sniper neer voor dat hij 14 mannen dood geschoten heeft. Blaas wat shit op. En zorg dat je in het trein station komt.

Je kunt de resolutie niet opschroeven. De interface is nog steeds traag en on handig.

Inderdaad de resolutie valt niet op te schroeven.. dit is zeer jammer. Kwa gameplay vind ik hem ook erg verrot vergeleken met de vorige versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:03
Upke dupke schreef op 15 October 2003 @ 23:15:

Damn ik was er al bang voor na de demo's :(
Ben absoluut een commandos fan maar als dit echt zo is dan zie ik ook af van de aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Upke dupke schreef op 15 October 2003 @ 23:15:

damn dat is echt heel erg balen :-/ ik zat echt naar het spel uit te kijken helemaal commandos 2 opnieuw uitgespeeld maar nu ik dit hoor heb ik er niet veel vertrouwen meer in, maarja ik kijk wel ff of hem ergens kan spelen :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Nu online

Maxow

Hidden Sound System

hmz, sowieso jammer van de resolutie, bij die demo's baalde ik ervan dat hij niet fatsoenlijk hoger kan dan 800x600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
Eerste review staat online. IGN heeft hem gereviewed en word zeer goed beordeeld (Totaal een 8.9)

PC.IGN review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk iets positiefs over dit spel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Ik speel hem straks nog wat. Misschien dat mijn mening verandert. Maar die kans is maar klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Spel vind ik erg tegenvallen. Had er wat meer van verwacht, misschien wel té veel. Graphics vallen wat tegen, zelfs minder dan Commandos 2... :O maar het ken ook wel allemaal aan m'n videokaartje liggen.. ;(

Vanavond maar verder gaan met MP2 :)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, de demo zag er al slechter uit dan commando's 2. Er moet dus duidelijk wel een patch gaan komen om de reso op te schroeven. In buiten levels kan je natuurlijk gewoon wat verder uitzoomen om het wat mooier te krijgen. (of kan dat in dit deel ook niet?) Maar binnen blijft het natuurlijk triest. Eigenlijk wel gek dat ze daar nog mee aan durven komen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Niet online
En hij is almiddels uit :).... niet in de NL winkels :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 27-09 22:25
Mmore-323 schreef op 16 oktober 2003 @ 13:12:
En hij is almiddels uit :).... niet in de NL winkels :9
gees, dat is ie al langer :|

ik vind em iig niet veel soeps
gameplay is af en toe irritant en hinderlijk
vind commando's 1 nog steeds de beste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Niet online
Crash-Override schreef op 16 oktober 2003 @ 13:32:
[...]

gees, dat is ie al langer :|

ik vind em iig niet veel soeps
gameplay is af en toe irritant en hinderlijk
vind commando's 1 nog steeds de beste :)
oops sorry... je hebt gelijkt :P von et vreemd dat niemand et melde... dus vandaar...
ik zit nu nog op me stage maar ga em zeker proberen vanavond! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Niemand het melde? Lol. Anyway. Speelt en huilt verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog niet geinstalleerd maar k heb morgen lan...is er weer een MP mode ...coop zeg maar :D?
das altijd leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Kan je zelfs in de full version je resolutie niet hoger zetten? :? Ik snap het ff niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

@#$%^*( Wie brengt er anno 2003 nou een fucking spel uit wat max 800x600 heeft en de graphics van 1999 !! Omg echt, zwaar teleurgesteld :(

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop

bop

VisualWeb

IGN.com:

9.0 Graphics
A wonderful illustrated look proves that good graphics doesn't just mean lots of polygons.
Hoe the fuck kan je voor dit spel een 9,0 geven kwa graphics.. echt serieus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 12:40

Bezulba

Formerly known as Eendje

FLeSH schreef op 16 oktober 2003 @ 18:49:
@#$%^*( Wie brengt er anno 2003 nou een fucking spel uit wat max 800x600 heeft en de graphics van 1999 !! Omg echt, zwaar teleurgesteld :(
graphics zijn bij commando's gewoon niet aan de orde, het gaat om andere dingen.. tis geen unreal 2

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop

bop

VisualWeb

eendje schreef op 16 oktober 2003 @ 18:58:
[...]

graphics zijn bij commando's gewoon niet aan de orde, het gaat om andere dingen.. tis geen unreal 2
Kom op zeg, dit is wel het andere uiteinden, het hoeft natuurlijk niet op en top mooi te zijn, maar alles is beter dan dit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waat is dat zo kun je bij de full je reso niet hoger dan 800x600 zetten...waar slaat dat op...ik heb hier een lcd scherm 15" deze geeft heel belabberd beeld zoals menig ander TFTmonitor @ 800x600...ze zijn gebouwd om op 1024x768 te lopen... :(

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 19:22 . Reden: spatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb dan al helemaal geen zin om 800x600 te draaien op m'n 21". Dan mag ik wel op 6 meter afstand gaan zitten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gameplay vind ik belangrijker dan de graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

800x600 ziet er op me 19' echt gaar uit . daar heb ik allemaal van die groote dikke lijnen op. 1024x768 is eigelijk een minimaal voor me scherm . K vind commando's 2 ook een stuk beter uitzien

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 22:18:
Gameplay vind ik belangrijker dan de graphics.
dat is zeker zo maar de gameplay mag niet minder worden door waardeloze graphics...

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen alleen maar negatief over het spel of zijn er ook nog positieve reacties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op 17 oktober 2003 @ 02:41:
iedereen alleen maar negatief over het spel of zijn er ook nog positieve reacties?
lijkt er niet echt op >:)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OE! JA! IK! Met zo'n lage reso, kan je m wel goed op je TV doen! (tv-out) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Dit spel zuigt gewoon. Punt uit. De graphics zijn lelijker dan C2. Die zouden juist beter moeten zijn! De interface is onhandig, en langzaam. De res is veel te laag. Ik vind de missies van Commandos 2 zelfs beter :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien dat er nog iets van een patch /mod komt om de resolutie te veranderen...dna ben ik iig blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Nu online

Maxow

Hidden Sound System

Verwijderd schreef op 17 October 2003 @ 10:02:
OE! JA! IK! Met zo'n lage reso, kan je m wel goed op je TV doen! (tv-out) :D
dat is dan ook echt het enige positieve van die resolutie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:13

scorpie

Supra Addict

nog een review:

http://www.totalgames.net...gl4i55hxtp0o55)/pma/17546

ik quote:
Visually, the massively high-resolution backdrops and detailed characters make for some of the best-looking visuals we’ve seen on any format.
8)7

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 12:32
zozo ook omkoping in gamesland dus

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
KaMiKaZe schreef op 17 oktober 2003 @ 23:41:
[...]

zozo ook omkoping in gamesland dus
ja moet dan wel, tenminste ik bedoel waarom zouden hun dat zeggen? hebben hun andere versie dan ons of hebben iemand laten reviewen die voor het laatst een spel in het jaar 1990 heeft gespeeld ofzo :S

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

zomaar een idee hoor, maar zou deze "nietzolegale" versie niet gewoon een versie zijn waarin de resolutie-optie mist ofzo?
Dat het in het spel dat in de winkels komt te liggen wel kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol @ razorfist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
De patch zal snel wel komen, want nu is het voor mensen met 19/17 inch onspeelbaar.Heb het spel al, maar ga hem niet spelen tot er een resolutie fix komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net commandos zitten spelen maar ziet er verder netjes uit, leuke missies, heb deel 1 en 2 nooit gespeeld. Heb alleen een probleem dat het spel regelmatig freezed. Gebeurd steeds als ik naar het menu ga om te saven dan bevriest het hele spel en das knap irritant. Verder is het een toffe game :)

Edit: de game loopt na 5-10min gamen gewoon vast, baal ervan... :(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2003 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Jup. Crasht hier om de 10 minuten naar desktop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
Bij mij voert hij een ongeldige bewerking uit voor het starten. Dus ik kan Commandos 3 helemaal niet spelen... ;( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:41
hedskes schreef op 18 October 2003 @ 19:03:
Bij mij voert hij een ongeldige bewerking uit voor het starten. Dus ik kan Commandos 3 helemaal niet spelen... ;( :'(
oops, verkeerde crack :P
moet je em maar kopen ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
ow nou spel ziet er niet uit, crasht om het kwartier, is onspeelbaar :-/
waar zijn ze mee bezig die makers :S het is meestal hoe hoger het cijfer achter het spel naam hoe beter maar hier lijkt het wel zo'n beetje andersom :(

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
RocketKoen schreef op 18 October 2003 @ 19:39:
oops, verkeerde crack :P
moet je em maar kopen ;)
:? Ik heb het over de DEMO versie! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Deformable terrein in Commandos 3? Mijn kont ja! Meer leugens. Gewoon bink filetjes die tussen de levels door afgespeeld worden. Zokan ik ook wel terrein deformen. (oke het is wel deformable, maar niet in real time dus zuigt het :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Laatst online: 27-09 12:47
Spel ziet er echt niet uit. Hebben die lui niet door dat veel mensen een TFT scherm hebben. Mijn scherm heeft een native res van 1280x1024, daarop ziet 800x600 er echt super brak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
* RocketKoen heeft ook de full versie :)

helaas idd een max resolutie van 800*600 een de fps is fixed op 25 :(
grafisch ziet commandos 2 er dus beter uit.

dat het er minder uitziet wil niet zeggen dat de gameplay er minder op is geworden.
omdat de resolutie fixed is heb je niet het probleem dat alles super klein is in een hoge relolutie (krijg je met 2d spellen)

nog een piccy:
Afbeeldingslocatie: http://hosted.cryptapix.nl/upload/commandos3.JPG

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Nou vertel mij maar eens hoe je die uitspeelt. :? :)

Edit: laat maar die k*t commandos heeft zijn eigen geherinstalleerd (omdat hij al kapot was) in de windows map, ik heb het er gewoon afgegooid. Toch een ballen spel.

[ Voor 63% gewijzigd door Upke dupke op 19-10-2003 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-09 09:30
pff ik word inderdaad niet echt vrolijk van dit spel. Heb genoten van de vorige delen (1e vooral, 2e niet echt gespeeld), maar dit is onoverzichtelijk, langzame interface met veel te weinig hotkeys, de resolutie is niet geweldig, en bij de tutorial kon ik met de spy die soldier niet afleiden omdat het knopje er niet was (en ja ik had het uniform aan...

Het ergste vind ik nog dat je in een scherm gewoon te weinig van de kaart ziet. Je kan dan wel uitzoomen, maar dat ziet er helemaal niet uit.
Wat mij betreft hadden ze gewoon commandos2 kunnen pakken, wat features toevoegen, hoge res ondersteunen, en het was een stuk beter geweest dan dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal mee eens DocB. Lame tutorial... lame grafix... zonde van de ontwikkelingstijd en zonde van het ontwikkelingsgeld.... Uninstall!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Laatst online: 28-03 13:37
Toch wel interessant om te zien dat het spel dan wel zulke hoge cijfers krijgt in de reviews..
De gamesites zijn gewoon totaal niet te vertrouwen...

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Is iemand al verder met die sniper? ik kan me nergens verdekt opstellen om hem af te maken?

En mag je de snipers wel afmaken?

Erg pittig spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Commandos 3 is maar een rukspel vindt ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:02

grimson

domeingrommer

Helaas kan ik het niet meer terugvinden, maar volgens mij was een tijdje geleden een hoofd ontwerper van het spel weggegaan bij Pyro studio's. Misschien niet de juiste mensen aanwezig om het spel netjes verder te ontwikkelen.

Oja, hier staat het :) (11 oktober 2002)
http://www.gamer.nl/nieuws/15019
Gonzo Suarez, de man achter de zeer succesvolle Commandos serie heeft na het voltooien van Commandos 2 voor de consoles Pyro studios verlaten en een nieuwe eigen ontwikkelstudio opgericht die de naam Arvirago Entertainment draagt. Het eerste spel van deze studio zal The Lord of the Creatures gaan heten en het klinkt als fantasy.

Gonzo Suarez, creator and director of the titles launched to date by the Spanish developer Pyro Studios and published by Eidos, among which are 'Commandos: Behind Enemy Lines' (1998), 'Commandos: Beyond the Call of Duty' (1999), and 'Commandos 2: Men of Courage' (2001 PC; 2002 PlayStation 2 and Xbox), has left Pyro Studios with his Lead Developer, Jon Beltran de Heredia, and the core of his team, up to a total of eleven people, to start a new development company, Arvirago Entertainment.

Echt veel is er nog niet bekend over The Lord of the Creatures, behalve dat het een spel gaat worden. Platformen noch releasedate is bekend, maar we zullen er weldra meer over te weten komen. Feit is dat Commandos 3 niet meer door het originele team gemaakt zal worden, want naast Gonzo zijn er nog 7 andere medewerkers die hem bijstaan. In totaal zijn er zelfs 13 mederwerkers bij Pyro vertrokken van de in totaal circa 40. Eerder werd door Pyro-verlaters al Trilobyte Graphics opgericht. Dat team werkt nu aan de veelbelovende SF game Duality.

[ Voor 80% gewijzigd door grimson op 19-10-2003 22:33 ]

Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja zoals anderen ookal aangeven... 1 en 2 waren gaaf. Daar heb ik echt van genoten.

Maar dit is gewoon een tegenvaller!

Hallo, t'is 2003. Ontwikkelingen op het gebied van graphics zijn zover. En dan weten ze zo'n geweldige titel ( in mijn ogen ) weer te releasen onder deel 3... Maar op 800x600 resolutie !

Ik speel al m'n spellen in 1600x1200 ( waar mogelijk ). Dan is 800x600 echt een tegenvaller :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Laatst online: 01-09 18:02
is er niet in een .ini filetje de resolutie aan te passen ofzo!? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Nee man, als dat kon was het allang gedaan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Conan schreef op 19 oktober 2003 @ 22:33:
is er niet in een .ini filetje de resolutie aan te passen ofzo!? :/
weet niet of het in full version kan maar in de demo kan je via de console of via een .ini ofzo wel de resolutie aanpassen. Moet je ff stuk terugbladeren in het forum mischien vind je het dan, of mischien wil iemand die het nog weet je helpen

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Laatst online: 27-09 12:47
Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 19:08:
Helemaal mee eens DocB. Lame tutorial... lame grafix... zonde van de ontwikkelingstijd en zonde van het ontwikkelingsgeld.... Uninstall!
Inderdaad uninstall gelijk gedraaid, ik dacht vorige versies waren super, zal deze het toch minimaal evenaren. Maar ik snap niet dat je een spel zo kan vern**ken. Jammer maar ja.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Dark Lord schreef op 19 October 2003 @ 23:13:
[...]

weet niet of het in full version kan maar in de demo kan je via de console of via een .ini ofzo wel de resolutie aanpassen. Moet je ff stuk terugbladeren in het forum mischien vind je het dan, of mischien wil iemand die het nog weet je helpen
Het gaat niet! Ik herhaal, het gaat niet! Op geen enkele wijze. Misschien dat die later nog komen, maar alle maniere die we nu kennen werken niet.

Commandos 3 is gewoon verneukt mensen. Helaas pindakaas, maar zo vergaat het met iedere serie. :( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wou hem nog wel gaan downloaden om te testen niet doen dus ok simpel doe ik het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
DocB schreef op 19 oktober 2003 @ 17:44:
, en bij de tutorial kon ik met de spy die soldier niet afleiden omdat het knopje er niet was (en ja ik had het uniform aan...
hint: rechtermuisklik op het uniform knopje

maar wel irritant, je moet allemaal menu's door midden in de actie ipv 1 druk op de knop.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razorfist schreef op 18 October 2003 @ 01:05:
zomaar een idee hoor, maar zou deze "nietzolegale" versie niet gewoon een versie zijn waarin de resolutie-optie mist ofzo?
Dat het in het spel dat in de winkels komt te liggen wel kan..
Zo belachelijk is dat niet.
Denk eens aan Moto Racer (of het nou deel 2 of 3 was, weet ik niet).
Bij dat spel ontbrak zowaar een compleet options-scherm, en die kon je alleen krijgen met een patch die daags na de release werd uitgegeven. Die patch was vervolgens alleen te downloaden/installeren met een echte cd-key :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:13

scorpie

Supra Addict

Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 02:52:
[...]

[...]
Zo belachelijk is dat niet.
Denk eens aan Moto Racer (of het nou deel 2 of 3 was, weet ik niet).
Bij dat spel ontbrak zowaar een compleet options-scherm, en die kon je alleen krijgen met een patch die daags na de release werd uitgegeven. Die patch was vervolgens alleen te downloaden/installeren met een echte cd-key :)
dat zou echt totaal nergens over gaan, wat nu als je helemaal geen internet hebt? :?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --JvL--

--JvL--

Know why

Tsja, dan heb je dus gewoon pech! Hard? Ja, mar zo hard is de anti-piracy tegenwoordig, erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 18:03

ride277

Cooled by Noctua

hmm heeft iemand cheats om de level over te slaan? ik ram net op f9 tijdens het sterven van een van die mannetjes ipv op f11 Eerlijk gezegd heb ik niet zoveel zin de 1e 3 levels van stalingrad opnew te doen. Iemand?

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Laatst online: 06-11-2023
weet iemand hoe je voorbij kill the traitor komt? Als ik die bommen pak uit het kratje, gaat ie aftellen vanaf 15 minuten, waarom? Ik kan het ook stopzetten. Snapt iemand dit? Ik kan hem niet weer verder laten gaan. Wat is dit voor countdown? en hoe kom ik voorbij dit level?

[ Voor 23% gewijzigd door Sneak[3G] op 21-10-2003 16:46 ]

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
laat maar ik heb all add/remove gedaan, wat een kenkerspel

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Ik heb last van dikke strepen in me scherm. Alsof de kaart niet goed in het agp slotje hangt, echter bij de andere spellen werkt ie prima, niets aan de hand. Heeft iemand dat ook? en zo ja is daar iets tegen te doen?

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spruit_elf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 01:09

Spruit_elf

Intentionally left blank

o2h schreef op 12 oktober 2003 @ 20:06:
Daar is nu ook een demo, zie [rml][ PC]Korea Forgotten Conflict[/rml]

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
ik bom die traitor dus kapot en nog staat er dat ie contact legt met de vijand? Waar dan? in de hemel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal wel de enige zijn, mar ik vindt et een gaaf spel, en et draait ook prima hoor :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grimson schreef op 19 oktober 2003 @ 22:29:
Helaas kan ik het niet meer terugvinden, maar volgens mij was een tijdje geleden een hoofd ontwerper van het spel weggegaan bij Pyro studio's. Misschien niet de juiste mensen aanwezig om het spel netjes verder te ontwikkelen.

Oja, hier staat het :) (11 oktober 2002)
http://www.gamer.nl/nieuws/15019

[...]
HAHA die lui die over zijn weten dus gewoon niet hoe ze de engine moeten aanpassen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
jeeezus wat een gezeik zeg! ik heb ook een 15" TFT met native 1024x768, maar ik heb nergens last van.. Cool spel!

Kom ook alleen niet door 'kill the traitor'. Commando's 2 had ik in 4 avonden/nachten uitgespeeld, ik ben nu al 2 nachten bezig met level 1, 2 en 3.. pff.. stuk moeilijker!

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyrinian
  • Niet online
Ik speel nu ook een tijdje Commandos, en eigenlijk vind ik het een best gaaf spel. En de graphics vind ik heel behoorlijk, ook op m'n 19" scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het gespeeld en ik moet zeggen dat ik me niet eens zo gestoord heb aan de graphics (die vond ik zo-zo), maar destemeer aan de interface. Ik heb nu heel wat saves nodig om slechts 2 mannetjes om te leggen. En dat terwijl ik toch een fervent speler van Commando's 2 was... Dus in principe hadden ze het gewoon als add-on voor Commando's 2 kunnen gebruiken. Het enige wat ik gemerkt heb is, dat C3 meer geheugen vreet met dezelfde graphics. Beetje vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --JvL--

--JvL--

Know why

Heb hem er gister ook opgezet, even spelen en op een gegeven moment dacht ik oeh nu wordt het spannend even saven. Dus hoppa F9 saving terug in het speelscherm word ik binnen een seconde doodgesniped 8)7 |:(

[ Voor 3% gewijzigd door --JvL-- op 24-10-2003 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

altijd 3 save games gebruiken of zo man :) n00b :P

Ik dacht ik begin die campagne van Normandië, die zal wel spectaculair zijn, maar dat komt dus hopelijk nog, anders denk ik dat ik maar snel mijn Add/Remove Programs tabje ga zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 21:12
Ik heb net de 2e campaign gehaald. Ik vond ze allebei niet echt moeilijk maar wel vaag is dat ik op het laatst een dorpje moet bezetten en dat verdedigen tegen inkomen nazi's. Ik zit nog maar 5 minuten te verdedigen (zeer makkelijk) en hij roept al mission accomplished terwijl er nog overal duitsers zijn er zelfs nog een panzer voertuig is. Ik kreeg zelfs geen eind filmpje. Gewoon mission accomplished en hij pleurde me terug naar het menu. Erg raar want de missie daarvoor waar je het dorpje eerst moest zuiveren heb ik eerst eff met wat granaten gehaald, en toen kreeg ik ook al heel snel mission accomplished. Daarna nog een keer overnieuw gedaan. Iedere duitser netjes vastgebonden.... Niks mission accomplished. Ik check de objectives: destroy all motercycles to prevent them from warning the convoy. Ok... ik had de duitsers al van die motercycles afgelokt en vastgebonden alleen de motorcycles stonden er nog. Die eff met granaatjes opgeblazen en nog steeds geen mission accomplished :?
Toen maar eff de auto safe geladen van de defend missie die ik kreeg doordat ik gister de "zuiver het dorp missie" snel had afgehandelt.

En voor de mensen die met met kill the traitor vast zitten: je moet vanuit de riolering de eerste trap op gaan die je tegen komt. Dan ga het gebouw in dat aan die straat ligt. Dat zuiver je van vijanden. Dan ga je op zoek naar explosieven en wacht je tot de timer voorbij is. Als je vanaf de put waar je uit kwam het gebouw inloopt kom je in een aantal kamers, dan ga je verder en kom je weer in een aantal kamers. Hier plaatst je de explosieven. Als de timer voorbij is zal er een auto door de stad komen rijden die uiteindelijk stop bij dat gebouw. Die generaal en de duitsers zullen dan naar die kamer gaan. Op het moment dat ze daar binnen komen blaas je de explosieven op en je bent klaar. Dan moet je nog eff in een auto'tje weg zien te komen maar dat mag het probleem niet zijn. Dat Auto'tje staat in de buurt van die zuilen boog in de hoek van de map.
Succes ermee
Pagina: 1 2 3 4 Laatste