Bij mij doet hij het wel (win xp sp1, 2100+, 512 ram, r9700hedskes schreef op 27 augustus 2003 @ 17:16:
Ik heb de demo nu gedownload, maar hij doet het niet:wanneer ik na de installatie op Commandos 3 klikt krijg ik alleen maar de foutmelding "commandos3.exe heeft een fout gegenereerd en wordt gesloten door Windows." Verder niets. Wie kan mij helpen?
Bij mij dus (nog altijd) niet (Windows 2000 SP4, AMD Athlon XP 2600+, 1024 Mb DDR)o2h schreef op 27 augustus 2003 @ 21:55:
Bij mij doet hij het wel (win xp sp1, 2100+, 512 ram, r9700
Ik kan je alleen vertellen dat hij het bij mij niet doet...Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 22:20:
Kan iemand nou al wat over de demo vertellen, gameplay e.d. ?
Maar volgens anderen werkt hij bij hun wel, dus misschien kunnen zij het je vertellen.
hedskes, ik wil niet flamen ofzo..
maar met blijven spammen dat hij het niet doet komen we ook niet verder.
download hem gewoon opnieuw, en kijk of hij het dan doet.
vergeet niet het bestand eerst te deleten, en opnieuw binnen te halen.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Hmmm net effe gespeelt en valt me beetje tegen 
Interface is niet echt handig, ben je net al die keys gewend moet je opeens alles met de muis gaan doen
(Ook die Mouse pointer yak)
Ten tweede ziet Commandos 2 er beter uit
Ben een echte Commandos fan maar valt me toch echt tegen, hopelijk verbeteren ze nog wel wat, heb liever weer die 24 keys dan dat ik alles met muis doe
Zal hem toch wel weer kopen want gameplay blijft wel goed
Iets meer actie zou er in zitten maar ze hebben ook gezegt dat je nog altijd sneaky kan spelen en dat is hoe het ook echt moet

P.S. Weet iemand hoe je resolutie kan veranderen. Zal misschien wel in config file staan maar mijn Spaans is niet zo goed
Interface is niet echt handig, ben je net al die keys gewend moet je opeens alles met de muis gaan doen

Ben een echte Commandos fan maar valt me toch echt tegen, hopelijk verbeteren ze nog wel wat, heb liever weer die 24 keys dan dat ik alles met muis doe
Zal hem toch wel weer kopen want gameplay blijft wel goed
Iets meer actie zou er in zitten maar ze hebben ook gezegt dat je nog altijd sneaky kan spelen en dat is hoe het ook echt moet
P.S. Weet iemand hoe je resolutie kan veranderen. Zal misschien wel in config file staan maar mijn Spaans is niet zo goed
[ Voor 14% gewijzigd door Albinoraptor op 28-08-2003 00:34 ]
Die besturing is echt onhandig, middelmuis inhouden en scrollen om te zoomen? Wie heeft dat verzonnen?Albinoraptor schreef op 28 August 2003 @ 00:28:
Hmmm net effe gespeelt en valt me beetje tegen
Interface is niet echt handig, ben je net al die keys gewend moet je opeens alles met de muis gaan doen(Ook die Mouse pointer yak)

albinorapter: resolutie kun je in de comm3.cfg in je output map veranderen, achter ".modovideo". De 1 staat voor 800x600, de 2 voor 1024x768 en de 3 voor 1280x1024. Alleen de onderste balk is niet echt aangepast voor andere resoluties, hij gaat dan echt raar doen. Dus het is niet aan te raden.
Ik vind idd ook dat ze wel wat meer hotkeys erin mogen stoppen. Dat werkt een stuk beter dan de muis... ([ctrl] werkt wel, en is idd handig, net als met [q] en [w] door je wapens bladeren. Maar ideaal is het nog niet)
hedskes: heb je directx 9 geïnstalleerd?
de systeemeisen zijn:
CPU: Pentium III 733 MHz
RAM: 128 MB
HD: 309 MB
Grafische kaart: hardwarematige versneld (duh
) 32MB
Geluidskaart: 16 bit
DirectX 8.1 (ze leveren dx9 mee met de demo)
bron
Ik vind idd ook dat ze wel wat meer hotkeys erin mogen stoppen. Dat werkt een stuk beter dan de muis... ([ctrl] werkt wel, en is idd handig, net als met [q] en [w] door je wapens bladeren. Maar ideaal is het nog niet)
de systeemeisen zijn:
Grafische kaart: hardwarematige versneld (duh
bron
Verwijderd
Gameplay is wel weer leuk, maar het is toch nog steeds een beetje aan de simpele kant. Je hoeft niet zo na te denken als dat je in deel 1 af en toe moest. Plus dat geweld wel onvermijdelijk lijkt, misschien dat je die versterkingen toch wel sneaky kan wasten, dat heb ik nog niet echt geprobeerd.
De hotkeys zijn ook een groot gemis. Af en toe druk ik nog steeds op x of g als ik ffies snel wil zijn, maar dat werkt dan weer niet. Thief met pianosnaar is dan wel weer vette shit
De hotkeys zijn ook een groot gemis. Af en toe druk ik nog steeds op x of g als ik ffies snel wil zijn, maar dat werkt dan weer niet. Thief met pianosnaar is dan wel weer vette shit
Verwijderd
Hehe hier doet ie t ook...! bruut spel maar de het is allemaal wel ff wennen.
best frustrerend die missie met die trein, ben je net bij die platte wagon komen ze ineens allemaal opnieuw
...
best frustrerend die missie met die trein, ben je net bij die platte wagon komen ze ineens allemaal opnieuw
Het handige bij C2 was die auto-fire modus.. Je zet een stel van je commando's achter een muurtje, en je laat ze op de hoek mikken. Je klikt op auto-fire, en je schiet een keer om de aandacht te trekken.. De vijanden komen om 1-voor-1 om de hoek, en worden neergemaaid. Kijk mama, zonder handen!
Zo simpel als wat.. Ook met die missie in thailand dat er ineens 30+ soldiers komen. Ik ga lekker met 3 man op het dak liggen, op auto-fire, en laat ze maar komen, alle 30 één voor één omver.
Ook handig was dat je guns van je allied AI players kon pakken, met unlimited ammo
zitten die mogelijkheden er nog steeds in?
Zo simpel als wat.. Ook met die missie in thailand dat er ineens 30+ soldiers komen. Ik ga lekker met 3 man op het dak liggen, op auto-fire, en laat ze maar komen, alle 30 één voor één omver.
Ook handig was dat je guns van je allied AI players kon pakken, met unlimited ammo
[ Voor 5% gewijzigd door axis op 28-08-2003 11:13 ]
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Verwijderd
ja die mogelijkheden zitten er allemaal nog in.
het enige wat ik nog niet gevonden heb is hoe je met de spy de nazi's kunt afleiden door met ze te praten, dit heb ik nu net even nodig namelijk
...
verder kan ik wel zeggen dat die missie met de trein tot de versterkingen komen niet moeilijk is, maar daarna... pfff ik weet niet waar ik mijn ventjes moet laten.
het enige wat ik nog niet gevonden heb is hoe je met de spy de nazi's kunt afleiden door met ze te praten, dit heb ik nu net even nodig namelijk
verder kan ik wel zeggen dat die missie met de trein tot de versterkingen komen niet moeilijk is, maar daarna... pfff ik weet niet waar ik mijn ventjes moet laten.
Idd. Exactly my point. Dat had ik ook toen ik het voor het eerste opstart. beetje vreemd maar ja. Misschien komt het omdat ze die deformable terrein engine er in hebben gebouwd. Dat ze daardoor gas terug moesten nemen met het detail.
Verwijderd
Afleiden doe je met dat pionnetje. En dat officiers pak doet het niet al te best, ziet er uit als een gewone soldaat. Is dit wel een officiele demo? Het lijkt meer op een beta, zo af en toe crashed ie naar de desktop, bepaalde items hebben nog geen text erbij (zoals het luitenant pak en het officiers pak), geen mogelijkheden voor het instellen van knoppen, etc, etc.Verwijderd schreef op 28 augustus 2003 @ 12:08:
het enige wat ik nog niet gevonden heb is hoe je met de spy de nazi's kunt afleiden door met ze te praten, dit heb ik nu net even nodig namelijk...
Je kunt verschillende dingen doen. Je kunt een zootje machineguns pakken en dan bij de ingang van een wagon wachten tot ze eraan komen. Je kan ook je eerst verschansen op het dak van de eerste wagons (waar je dus begint), en dan vanaf het begin weer iedereen uitroeien (wel even opletten, de laatste patrouille gaat over de daken). En vergeet vooral de granaten in de achterste wagon nietverder kan ik wel zeggen dat die missie met de trein tot de versterkingen komen niet moeilijk is, maar daarna... pfff ik weet niet waar ik mijn ventjes moet laten.
Verwijderd
kwam er inderdaad net achter dat je met de rechtermuisknop een soort submenu kunt krijgen waar die pion ook bij staat. Wel jammer dat ze hier niet allemaal verschillende shortcuts voor hebben (met name vervelend bij de wapens). Dat officierspak ziet er inderdaad gewoon uit als een normale soldaat. Maar buiten dat vind ik het weer een enorm gaaf spel geworden!
Tja als je C2 inderdaad zo speelde was hij veel minder leuk dan 1, maar als je het gewoon lekker sneaky aanpakte was het wel erg topaxis schreef op 28 August 2003 @ 11:07:
Het handige bij C2 was die auto-fire modus.. Je zet een stel van je commando's achter een muurtje, en je laat ze op de hoek mikken. Je klikt op auto-fire, en je schiet een keer om de aandacht te trekken.. De vijanden komen om 1-voor-1 om de hoek, en worden neergemaaid. Kijk mama, zonder handen!
En o2h bedankt maar idd niet echt fijn die hogere resolutie
jammer bij loopt ie vast nadat hij op de trein is gesprongen in de intro ...
The Chief
bij mij doet ie het prima, was al een heel eind in de trein missie. ik moest de laaste patrouille nog killen, en dan kon ik rustig aan de 2 laatste coupe's in. maar wat doe ik??? ik loop de tweede coupe in, word gelijk gekilled. ik denk boeie, ff quickloade, druk ik op quicksave!!! en ik had geen harde saves :-S nu kan ik weer opnieuw beginnen. maar tocg wel een vet spel, maar ben het wel met de rest eens, de controls zijn wennen. als je snel van wapen moet wisselen is q een optie, maar dan kun je geen specifiek wapen kiezen. ik hoop dat ze toch nog meer sneltoetsen invoegen, dat maakt het makkelijker. en de controls van in/uitzoomen/roteren zij echt raar??
nou ja, in ieder geval lijkt het me toch wel een goed spel worden. sta gelijk in de winkel als ie te koop is.
/edit
ik ben zojuist toch opnieuw begonnen, en heb nu de missie uitgespeeld. vooral de thief is DE man met zn pianowire. waarom is de demo niet langer :-D ik wil meer!
nou ja, in ieder geval lijkt het me toch wel een goed spel worden. sta gelijk in de winkel als ie te koop is.
/edit
ik ben zojuist toch opnieuw begonnen, en heb nu de missie uitgespeeld. vooral de thief is DE man met zn pianowire. waarom is de demo niet langer :-D ik wil meer!
[ Voor 11% gewijzigd door newpegasus op 28-08-2003 18:35 ]
SorryWiebbe schreef op 27 August 2003 @ 23:36:
hedskes, ik wil niet flamen ofzo..

Opnieuw downloaden levert een 100% identiek bestand op, herinstalleren levert ook niets op (de installatie zelf werkt wel prima).
Bedankt voor de systeemeisen. DirectX 9.0a heb ik al(lang) geinstalleerd. Maar hij doet het dus nog steeds niet op dit systeem:o2h schreef op 28 August 2003 @ 09:31:
de systeemeisen zijn:
Grafische kaart: hardwarematige versneld (duh) 32MB
bron
CPU: AMD Athlon XP 2600+ (=2093 MHz)
RAM: 1024 MB (=1 GB)
HD: 240 GB
Grafische kaart: 64MB
Geluidskaart: Creative Soundblaster Audigy 2
DirectX 9.0a
met de spy kan ik niet op de 1e wagon komen. op de 1 of andere manier wil die daar niet heen. ik heb geen id waar ik hem moet laten. en wat betreft die granaten hoe kom ik daar aan? het lukt me niet om in de laatste wagon te komen.Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 12:33:
Je kunt verschillende dingen doen. Je kunt een zootje machineguns pakken en dan bij de ingang van een wagon wachten tot ze eraan komen. Je kan ook je eerst verschansen op het dak van de eerste wagons (waar je dus begint), en dan vanaf het begin weer iedereen uitroeien (wel even opletten, de laatste patrouille gaat over de daken). En vergeet vooral de granaten in de achterste wagon niet
De Spy kan niet springen van wagon-op-wagon, die 1ste wagon heeft geen trap en vandaar dat hij daar niet op kan komen. Je kan hem toch op de 2de of 3de wagon laten liggen voor als je hem kwijt moetfranktv schreef op 29 augustus 2003 @ 12:10:
[...]
met de spy kan ik niet op de 1e wagon komen. op de 1 of andere manier wil die daar niet heen. ik heb geen id waar ik hem moet laten. en wat betreft die granaten hoe kom ik daar aan? het lukt me niet om in de laatste wagon te komen.
Granaten liggen onder andere in de laatste wagon vóór de loc, die wagen is bepanserd.
Vond dit eerste level best leuk om te spelen
[ Voor 6% gewijzigd door Robino op 29-08-2003 16:08 ]
je kunt met de thief gewoon aan de zijkant van een wagon gaan hange, als je via het dak naar beneden gaat. dan kijk je eerst naar binnen bij zon raam, als er maar een zit, keel je hem met pianowire. en trouwes bij de laatste wagon, kun je als je de granaten hebt, deze voor de deur gooien. dan komen ze allemaal naar de deur en dan gooi je er nog een.Rave17 schreef op 29 August 2003 @ 16:07:
[...]
*knip*
Vond dit eerste level best leuk om te spelenHoe doen jullie dat trouwens als er in een wagon zich een man of 4 bevinden, hoe gaan jullie ze dan te lijf? Ik deed het maar steeds met de knife, en dan als een gek elk mannetje neersteken
Ik bedoelde dus bij een wagon zonder ramennewpegasus schreef op 29 August 2003 @ 16:49:
[...]
je kunt met de thief gewoon aan de zijkant van een wagon gaan hange, als je via het dak naar beneden gaat. dan kijk je eerst naar binnen bij zon raam, als er maar een zit, keel je hem met pianowire. en trouwes bij de laatste wagon, kun je als je de granaten hebt, deze voor de deur gooien. dan komen ze allemaal naar de deur en dan gooi je er nog een.succes gegarandeerd. (de granaat moe tje wel vanaf het dak gooien, anders ben je zelf ook dood. en da moeten we nie hebbe
Hoe kun je eigenlijk met de spion soldaten afleiden? In de help staat namelijk wel dat je gewoon met de linkermuisknop op zo'n menneke moet klikken, maar bij mij loopt de spion er wel naar toe, maar doet dan verder niets.
haha
als je met de spion vermomd bent. (je weet wel hoe dat moet?) dan klik je met de rechtermuisknop op dat icoontje waar je uniform instaat. daar staat weer eem pion. klik die aan, en dan op een ventje. let op: ben wel een hogere rang als diegene waartegen je gaat lullen. de patrouille bv is hoger als jij.Mottebelke schreef op 29 August 2003 @ 16:56:
Hoe kun je eigenlijk met de spion soldaten afleiden? In de help staat namelijk wel dat je gewoon met de linkermuisknop op zo'n menneke moet klikken, maar bij mij loopt de spion er wel naar toe, maar doet dan verder niets.
Je kunt ze ook vastbinden nadat je er eentje hebt neergeslagen. Dan wapen jatten, en uit het raam gooien 
Meestal leid ik met de spy een mannetje af (een gewone soldaat kun je een kant op laten kijken en ergens heen sturen, en een luitenant alleen een richting opsturen [check de opties in de benedenbalk]) en gebruik dan green beret om ventjes neer te slaan, vast te binden, wapen mee te nemen, en in een hoek te leggen.
Ik vond de demo echt makkelijk, veel makkelijker dan commandos 1 en ook dan 2 (als je problemen/moeilijkheden hebt, post ze dan, i'll help)
Meestal leid ik met de spy een mannetje af (een gewone soldaat kun je een kant op laten kijken en ergens heen sturen, en een luitenant alleen een richting opsturen [check de opties in de benedenbalk]) en gebruik dan green beret om ventjes neer te slaan, vast te binden, wapen mee te nemen, en in een hoek te leggen.
Ik vond de demo echt makkelijk, veel makkelijker dan commandos 1 en ook dan 2 (als je problemen/moeilijkheden hebt, post ze dan, i'll help)
Serieus?? Wat coolo2h schreef op 29 August 2003 @ 22:47:
Je kunt ze ook vastbinden nadat je er eentje hebt neergeslagen. Dan wapen jatten, en uit het raam gooien

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
weet iemand hoe je een spion een pak moet laten aantrekken
hij heeft een officers pak bij zijn spullen staan maar als ik use doe doet ie et niet
[This space is for rent]
Ik ben nu de demo aan het downloaden. ik ben zelf niet zo'n Commando's fan, maar ik heb een gehandicapte neef die het erg leuk vind.
Nu heb ik daar dus een vraagje over, zijn de menu's enzo een beetje duidelijk? een beetje groot, want ik zou het leuk vinden als hij dit spel goed zou kunnen spelen
hij is nogal slechtzient
Nu heb ik daar dus een vraagje over, zijn de menu's enzo een beetje duidelijk? een beetje groot, want ik zou het leuk vinden als hij dit spel goed zou kunnen spelen
in de menulijst staat rechtsonder een icoontje. rechtermuisknop op dat icoontje, dan klikken op de kleerhanger. (of het uniform) use doen in zijn inventory heeft geen zin nee.PoweRoy schreef op 30 August 2003 @ 11:19:
weet iemand hoe je een spion een pak moet laten aantrekkenhij heeft een officers pak bij zijn spullen staan maar als ik use doe doet ie et niet
ik denk zelf dat het spel best moeilijk te spelen is als je slechtzient bent. niet alleen omdat het menu dan moeilijk te zien is, maar ook over het algemeen. je moet vaak juist dingen goed kunnen zien om een goede tactiek te bedenken. maar je kunthet natuurlijk proberen. (en probeer de resolutie eens lager te zetten, dan is de kwaliteit wel slechter, maar dan is alles wel groter). op een van de vorige pagina's staat hoe je de resolutie aanpast. suc6Qorne schreef op 30 August 2003 @ 12:53:
Ik ben nu de demo aan het downloaden. ik ben zelf niet zo'n Commando's fan, maar ik heb een gehandicapte neef die het erg leuk vind.
Nu heb ik daar dus een vraagje over, zijn de menu's enzo een beetje duidelijk? een beetje groot, want ik zou het leuk vinden als hij dit spel goed zou kunnen spelenhij is nogal slechtzient
De resolutie kun je maar beter niet veranderen. Hij staat standaard op 800x600. Je kunt hem verkleinen naar 640x480 (.MODOVIDEO 0), maar dan gebeuren er allemaal rare dingen, o.a. met de onderbalk en met de ingame camera van andere stukken (bijv. wanneer de mannetjes uit de ene wagon zich over de trein verspreiden)
Verwijderd
Commandos 1 vond ik een van de beste spellen ooit
commandos 2 niet gespeeld,
en de demo van commandos 3 viel me beetje tegen eerlijk gezegd..je kunt bijv niet meer met muis scrollen, of dat standaard niet aan..niet gekeken
en de demo van commandos 3 viel me beetje tegen eerlijk gezegd..je kunt bijv niet meer met muis scrollen, of dat standaard niet aan..niet gekeken
als je commandos 1 1 van de beste spellen ooit vond raad ik je echt aan 2 ook te spellen! is veel beter dan 1Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 21:20:
Commandos 1 vond ik een van de beste spellen ooit![]()
10100111001
pffft, ik vind em weer zwaar moeilijk 
ik ben nu uiteindelijk tot die open wagons gekomen, maar daar ga ik steeds dood,
wat ik ook probeer
wel een best vette demo, maar nog steeds erg moeilijk
ik ben nu uiteindelijk tot die open wagons gekomen, maar daar ga ik steeds dood,
wat ik ook probeer
mischien moet je het dan eens met een andere strategie proberen, ipv van sluipen bv iedereen killen
of zoiets
10100111001
Je gebruikt juist je scrollwiel om het beeld te draaien en in- & uit te zoomenVerwijderd schreef op 30 augustus 2003 @ 21:20:
Commandos 1 vond ik een van de beste spellen ooit![]()
Als je bij die open wagons, aan het begin, staat dan staat er verderop een mannetje in jouw richting een tijdje te kijken (gebruik de tab). Zodra deze zich weer wegdraaid steek je het eerste mannetje dat op de open wagon zit neer, en sleep hem weg (zodat hij niet in het beeld komt van dat ene mannetje wat in jouw richting af en toe kijkt).Crash-Override schreef op 31 augustus 2003 @ 01:16:
pffft, ik vind em weer zwaar moeilijk
wat ik ook probeer
Zo kan je die hele wagon dood krijgen
De vermomde spion móet je gebruiken anders kom je gewoon nergens.
Maar hem heb je pas vanaf de 2/3e wagon echt nodig.
Vindt het trouwens wel raar dat je geen soldaten van de trein af kan gooien als je op het dak staat, maar wil uit het raam. Heb me daar vaak aan zitten ergeren.
Maar hem heb je pas vanaf de 2/3e wagon echt nodig.
Vindt het trouwens wel raar dat je geen soldaten van de trein af kan gooien als je op het dak staat, maar wil uit het raam. Heb me daar vaak aan zitten ergeren.
Ter land, ter zee en in de kroeg
zal dat eens gaan proberen 
heb vannacht nog tot 2.15 zitten proberen
edit
het is nu gelukt
enkel die Luitenant op de 2e open wagon is lastig
zodra je die vermoord komen er uit die gepantserde wagon een hoop soldaatjes die naar je toe rennen
een massive firefight verlies ik steeds
iemand enig idee hoe je hier het beste langs komt
edit
het is nu gelukt
zodra je die vermoord komen er uit die gepantserde wagon een hoop soldaatjes die naar je toe rennen
[ Voor 66% gewijzigd door Crash op 31-08-2003 14:12 ]
Verwijderd
Jah verdomt.. Ik heb alles uit geroeit.. toen ik terug kwam op het eerste wagentje. (liepen nog wat lui) dus ik met spion enzo.. 1voor1 poisonen 
effin. de laatste vent.. DAMN vette storm loop
Ik met die spion aan de kant staan (tegen het raam, in zo'n hokje) iedereen loopt mooi voor bij. Ik ondertussen de dief en de marinier plat op een dak laten liggen.. effin. ik kijk ff toe. en verdomt dan rukt er nog 1 pelleton uit
die schoot mijn spy wel dood 
Majah. what to do..
Ik met die spion aan de kant staan (tegen het raam, in zo'n hokje) iedereen loopt mooi voor bij. Ik ondertussen de dief en de marinier plat op een dak laten liggen.. effin. ik kijk ff toe. en verdomt dan rukt er nog 1 pelleton uit
Majah. what to do..
Ik heb met de spy een ventje op de tweede open wagen afgeleid, dan kijkt niemand 'deze' kant op en kun je rustig met je green beret iedereen omdebeurt killen. Dan met spy de luitenant een andere kant op laten kijken en dan met thief + spy de daken cleanen. Dan met green beret, thief + spy de binnenkant van die wagens cleanen. Dan met thief langs de wagon met de officiers en dan de granaten uit de gepantserde wagen halen. Met 2 granaten de officierswagon leegmaken. Dan met spy + green beret op de eerste platte wagen iets voor de uitgang van de wagon gaan liggen, op 'aggressive mode', met machineguns. Dan pas met de thief de luitenant killen. Tot slot met je thief nog 1 wagon in waar wat mensen zich in hebben verschanst. Je kunt met de thief door de ramen naar binnen kijken, erg handig.
edit: Ik kan nog wel 's een complete walkthrough schrijf als daar belangstelling voor is.
edit: Ik kan nog wel 's een complete walkthrough schrijf als daar belangstelling voor is.
[ Voor 8% gewijzigd door Moons op 01-09-2003 00:05 . Reden: aanvulling ]
met screenshots erbij 
dat zou wel geinig zijn
dat zou wel geinig zijn
10100111001
lijkt me wel tof ja. (ik heb het level al gehaald maar toch wel leuk). ik wil best meehelpen daarvooro2h schreef op 01 september 2003 @ 00:03:
*knip*
Verwijderd
zeer makkelijk.. (gister uit gespeelt)
Maaruh. ALs jullie in de wagon zitten met die hond. hoe killen jullie hun? (ik gooide gewoon 2 handgrenades neer
Maaruh. ALs jullie in de wagon zitten met die hond. hoe killen jullie hun? (ik gooide gewoon 2 handgrenades neer
Verwijderd
Erm... ik deed het zo. alle 3 op het (zelfde) dak liggen (eerste wagon) en WEL op aggresive zetten (A)Crash-Override schreef op 31 August 2003 @ 12:49:
zal dat eens gaan proberen
edit
het is nu gelukt
iig bij mij kwam er 1 naar boven. en dan kun je 1 ding het beste doen..
gewoon w88. tot 3 filmpjes (3 troepen) uit dat gepanserde ding komen lopen. en dan vanaf de 1e wagon 1voor 1 killen . piece of cake. dan iedereen afmaken op de volgende wagons. en dan gewoon met ze 3en (op agresive) het gepanserde ding in lopen. en TSJACKA!! VICTORY IS OURS!
Ik gebruikte de Thief ervoor. Met de pianosnaarVerwijderd schreef op 31 August 2003 @ 19:50:
Jah verdomt.. Ik heb alles uit geroeit.. toen ik terug kwam op het eerste wagentje. (liepen nog wat lui) dus ik met spion enzo.. 1voor1 poisonen
Ik met die spion aan de kant staan (tegen het raam, in zo'n hokje) iedereen loopt mooi voor bij. Ik ondertussen de dief en de marinier plat op een dak laten liggen.. effin. ik kijk ff toe. en verdomt dan rukt er nog 1 pelleton uitdie schoot mijn spy wel dood
Majah. what to do..
Ik ben donderdag vrij, dus dan zal ik hem maken.
newpegasus: als je wil helpen/samen maken, lijkt me prima, alleen hoe is dat handig?
edit: eerst ff windows opnieuw installeren, want hij crasht als de ziekte..
[ Voor 14% gewijzigd door Moons op 01-09-2003 21:16 ]
woei net ff de demo uitgespeeld, errug pittig. als je weer terug gaat zitten in de 2 laatste personen waggons veel soldaten. gewoon met de thief langs de ramen gaan en achterin beginnen. neerslaan, touwtje pakken(anders teveel lawaai zonder slaan) dan volgende
[This space is for rent]
misschien kun jij het deel tot aan de x de wagon, ik vanaf die wagon. of jij schrijft eerst wat, en dan mail je t naar mij, dan voeg ik wel mijn deel toe ofzo. en die screens kunnen we dan gebruiken voor verduidelijking? heb je een ander idee, mail me maar.o2h schreef op 01 September 2003 @ 20:33:
[...]
Ik ben donderdag vrij, dus dan zal ik hem maken.
newpegasus: als je wil helpen/samen maken, lijkt me prima, alleen hoe is dat handig?
edit: eerst ff windows opnieuw installeren, want hij crasht als de ziekte..
Verwijderd
ach.. tis een leuk idee. maar een tutorial voor de demo lijkt me echt IETS te-overbodig 
laat de mensen zelf eens uitzoeken.. (vaak saven).. maar ook niet tevaakt zoals ik deed. ... laatste ventje met officiers pak.. HUP uit het raam.. SAVE.. OH FUCK.. die had ik nodig
majah. heb hem toen toch nog zonder officiers pak uitgespeelt
----
EN! veel sneak killen.. dus niet direct retteketet
maar zoveel mogelijk uitstellen.. anders blijf je schieten
laat de mensen zelf eens uitzoeken.. (vaak saven).. maar ook niet tevaakt zoals ik deed. ... laatste ventje met officiers pak.. HUP uit het raam.. SAVE.. OH FUCK.. die had ik nodig
majah. heb hem toen toch nog zonder officiers pak uitgespeelt
----
EN! veel sneak killen.. dus niet direct retteketet
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 22:27 ]
Verwijderd
Next week..... Yummyquote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by JT1
I'm still crushed over the this. The gameplay now is ridiculously awkward. I cannot believe the majority of users don't use the keyboard shortcuts. Did you see how the "aggressive" works? It takes forever to set the commando up to cover an area.
It's a shame. Pyro was so much better than any other games in this genre, now it looks like the competitors have instantly leap-frogged over them.
--------------------------------------------------------------------------------
hey.it is unfinished demo version!!! so dont judge the game by it. i am sure another demo version, which comes out next week will be much better!!!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 22:57 ]
Een nieuwe demo. Fucking what!?
Van Eidos zelf:
It’s simply an unfinished demo. The one that is out there was not properly tested and was released pre-maturely. We’re working on a proper demo as well as the final game and both are far better than the demo presents. We’re unsure as to when the final demo will be ready as we are very focused on finishing the full version in a timely manor.
Hopen dat die nieuwere demo en de final het dan wél op mijn computer doen.aftermath schreef op 03 September 2003 @ 20:55:
It’s simply an unfinished demo. The one that is out there was not properly tested and was released pre-maturely. We’re working on a proper demo as well as the final game and both are far better than the demo presents. We’re unsure as to when the final demo will be ready as we are very focused on finishing the full version in a timely manor.
- de officiële specs zijn:

- pyro studios heeft ook zijn site online: http://commandos3.pyrostudios.com/
- newpegasus: zou jij screenies willen maken? Ik ben niet zo'n held in graphics. Ik doe eerst wel de eerste paar wagens, dan mail ik het jou, en moet je maar kijken of het een beetje logisch verhaal is... Is dat wat? (edit: ik heb je toegevoegd op msn, ik ben h*m*@hotmail.com)
- er is een nieuw minifilmpje van de sniper te vinden op de officiele commandos3 site van eidos: link (hadden jullie het filmpje van de thief al?

- newpegasus: zou jij screenies willen maken? Ik ben niet zo'n held in graphics. Ik doe eerst wel de eerste paar wagens, dan mail ik het jou, en moet je maar kijken of het een beetje logisch verhaal is... Is dat wat? (edit: ik heb je toegevoegd op msn, ik ben h*m*@hotmail.com)
- er is een nieuw minifilmpje van de sniper te vinden op de officiele commandos3 site van eidos: link (hadden jullie het filmpje van de thief al?
[ Voor 34% gewijzigd door Moons op 03-09-2003 22:16 ]
misschien is een tutorial nu een beetje overbodig, aangezien er een demo komt die misschien wel heel anders is?? maar ik spreek je morge ofzo wel op msn, dan zien we wel verder. ik weet niet als er uberhaupt nog vraag is naar een tutorial???o2h schreef op 03 September 2003 @ 22:07:
- de officiële specs zijn:
[afbeelding]
- newpegasus: zou jij screenies willen maken? Ik ben niet zo'n held in graphics. Ik doe eerst wel de eerste paar wagens, dan mail ik het jou, en moet je maar kijken of het een beetje logisch verhaal is... (edit: ik heb je toegevoegd op msn, ik ben h*m*@hotmail.com)
[schreeuwmodus]
LAAT DAT DAN HIERONDER EVEN WETEN PLZ.
[/schreeuwmodus]
Verwijderd
Dat was het alnewpegasus schreef op 03 september 2003 @ 22:17:
[...]
misschien is een tutorial nu een beetje overbodig, aangezien er een demo komt die misschien wel heel anders is?? maar ik spreek je morge ofzo wel op msn, dan zien we wel verder. ik weet niet als er uberhaupt nog vraag is naar een tutorial???
[schreeuwmodus]
LAAT DAT DAN HIERONDER EVEN WETEN PLZ.
[/schreeuwmodus]
een demo.. damn man .. als je nou in lvl 5+ zit.. en je vraagt om hulp ok.. Maar een DEMO level xD
ik moet je gelijk geven hierin, ik denk zelf dat het ook eigenlijk niet echt nodig is. als je de demo al niet kunt halen, dan ben je geen echte gamer. sorry o2h, maar ik denk niet dat een tutorial nog echt nodig is...Verwijderd schreef op 03 September 2003 @ 23:50:
[...]
Dat was het al
een demo.. damn man .. als je nou in lvl 5+ zit.. en je vraagt om hulp ok.. Maar een DEMO level xD
Gelukkig maar dat het een unfinished demo, was heb hem er ook snel afgegooit, om niet teleurgestelt te raken in Commandos, en te wachten op de volledige versie
Op TAFN staat een nieuw interview met Ignacio Perez.
. Eind deze maand dus de MP demo en deze maand word de game zelf gold en komt hij op 7 oktober uit in amerika en de rest van de wereld 10 oktober.
Interessant interviewTAFN - Your last game, Praetorians worked on low-end machines, what are the system requirements for Commandos 3? Will Commandos 3 support higher resolutions such as 1280x1024?
Ignacio - Commandos will work on a PIII at around 1000Mhz. We have tried higher resolutions but we were not happy with them so they haven’t been included.
TAFN - What is the expected playtime for each of the campaigns?
Ignacio - That will depend very much on the way the player decides to play the mission. We have built the game in such a way that allows to play it at different modes with more action or stealth depending players appetite. I would estimate that as an average each of the campaigns is going to last from 6 to 10 hours with a very high replayability.
TAFN - The fan site kit was a great resource for the fan pages around the net, do you intend to release similar downloads?
Ignacio - That is more something for the marketing department, but I would say yes.
TAFN - Is an in game multiplayer games browser implemented in the game? Will Gamespy be the only way to create online games?
Ignacio - For the time being the only way will be through Gamespy or obiously playing on a LAN.
TAFN - When will the multiplayer demo be out? Are the different release dates set and how is it you decide upon them?
Ignacio - Right now we are working on the localized versions and the multiplayer demo is plan to be released by the end of September. The game will be released simultaneously on 13 different languages at the beginning of October.
TAFN - Will Commandos 3 be developed for any console, such as the PS2 or the Xbox?
Ignacio - We do not have any plans to have Commandos 3 developed for any consoles although we are working on games for this platforms which we will announce in a few months but not Commandos 3.
TAFN - Why did you choose to relocate the interface? What are the advantages? Are there any changes to it?
Ignacio - There is a number of changes to the interface. The one on screen is a very different one while all keys and functions have changed a lot. The idea was making an interface which was easier and faster to use. We have tried to reduce the number of keys the player has to use making the game more accessible at the same time. You will be able to judge the results by yourself but we are very happy with all the tests we have made with it.
TAFN - Will the game be more open to modding than the previous titles? Will there for instance be some kind of mapping tools for people to make single and multiplayer missions? A mission editor to be precise.
Ignacio - Unfortunately not. That is, as we have explained in the past, not because we do not want to do it but because of the complexity of creating the maps. We do not make time with a mission editor as every single piece of atrwork is unique and done specifically for a map.
TAFN - Will there be any secrets or extras for the player to find in the various levels?
Ignacio - There will be several ways to complete the missions, and some hidden surprises that will facilitate our life. For example in one of the maps there will be a group of members of the french ressistance and if we find them they will help us through the map.
TAFN - Will there be more animal interaction in Commandos 3? Will the horse from Commandos 2 be used?
Ignacio - Not much animal interaction. We have prefered to put all the effort on the military side. Now we will have changing environment, enemy reinforcements, alarms, paratroopers, etc... to create a much more dynamic experience.
TAFN - What was your toughest problem in the process of developing the game? How did you solve it?
Ignacio - The main problem has been on the design on finding the way to create many different game situations and different mission content respecting Commandos spirit. This has been finally achieved through thousand of hours of game testing and balancing.
TAFN - At what point is it you realize the game is ready to release? When will the game go Gold, any estimates ?
Ignacio - The game is nearly ready and we are just working on the final mater. We will go gold on the next couple of weeks for a release on the 7th of October in the US and on the 10th in the rest of the world.
TAFN - What is it that makes the newest episode in the series stand out from Commandos 1 and 2? In what ways is it innovative?
Ignacio - I think that it is a synthesis of both previous Commandos games and new at the same time. I think that the most innovative part is on the gameplay side and on the mission design. While Commandos 1 and 2 had a single game mechanic or to explain it a single way to play through it, Commandos 3 is much more varied with missions and game mechanics very different from one mission to the next.
TAFN - Were any elements from the Praetorians engine hybridised with the C2 engine to create the new engine, if yes, which ones ?
Ignacio - Not really, the games are so different that they required very different technical approaches.
TAFN - What are your plans for the continuation of the commandos saga, is and expansion or Commandos 4 a possibility? What are your plans?
Ignacio - We do not know what will come next but definitely it will be a very different game from what we have done until now even if we keep the Commandos universe. Expect some surprises.
TAFN - Considering the fact that media/war-footage/information available on the eastern front of assault is less, relative to what is available on the western front, what were the inspirations/derivatives you looked into to develop the eastern or the "cold" campaigns are they are called, in Commandos 3?
Ignacio - I think that although there is not as much information there is still quite a lot of documentation around the eastern front specially about Stalingrad campaign. On top of that movies like Stalingrad and Enemy at the gates have been a good inspiration.
TAFN - Another question on the same lines, have you/or the publishers taken any special initiative to promote the game in New Europe/CIS/Russia, taking into account the background of the campaigns in Commandos3?
Ignacio - I do not know if it is because of Commandos popularity or because of the fact that you mention but this time we are making for the first time in the Commandos games versions of the game translated into Czeck and Russian due to the expectation generated on this two countries. We are also making a Polish version but that was also done for Commandos 2.
TAFN - Well, a personal question.....If you had the chance to explain to my parents [ actually all parents who want their kids to have c3] why the game is worth getting, what would be your reasoning?
Ignacio - Games are not only a very good way of having fun(a great way indeed) but I think that specially in the case of Commandos type of games is a way of having intelligent fun. Also games gives the player the opportunity to participate on a very active way which is something that does not happen with music, cinema or even literature.
Great answers thereOur regards to Igacio Perez & his team at Pyro Studios for spending their precious time with us.
Verwijderd
Beetje apart iemand geen gamer te noemen als 'ie ergens een probleem mee heeft. Niet ieder is even goed.
Ik vond het wel aardig, de demo, het niveau van Commandos 1 haalt het niet, maar dat deed 2 ook al niet. Ieder zijn eigen voorkeur natuurlijk. Dit leuk al meer op Commandos 1, althans wat ik gespeeld had. Maar ik hield meer van de puzzel stijl van de eerste. Ze hadden allemaal elke keer hun eigen dingen, je moest een missie uit zien te spelen met de types die je kreeg. Het overzicht was ook groter.. Ik vond Commandos 2 en die demo niet slecht, dat niet, ik vond het leuke aan 1 gewoon dat je missies vaak niet echt op meerdere manieren kon eindigen. Sommigen vond dat een minpunt, maar ik vond het wel leuk.
Toch was ik erg tevreden over de demo.
Ik vond het wel aardig, de demo, het niveau van Commandos 1 haalt het niet, maar dat deed 2 ook al niet. Ieder zijn eigen voorkeur natuurlijk. Dit leuk al meer op Commandos 1, althans wat ik gespeeld had. Maar ik hield meer van de puzzel stijl van de eerste. Ze hadden allemaal elke keer hun eigen dingen, je moest een missie uit zien te spelen met de types die je kreeg. Het overzicht was ook groter.. Ik vond Commandos 2 en die demo niet slecht, dat niet, ik vond het leuke aan 1 gewoon dat je missies vaak niet echt op meerdere manieren kon eindigen. Sommigen vond dat een minpunt, maar ik vond het wel leuk.
Toch was ik erg tevreden over de demo.
nee het was ook niet als flame bedoeld, hoewel het misschien wel zo overkwam. ik bedoel gewoon, als je gewoon een beetje puzzelt kom je er best uit, en is het niet echt nodig om hulp te vragen. de demo was (naar mijn mening) niet echt moellijk. in het begin is het wel lastig als die patrouiles komen, want waarschijnlijk moet je dan snel nog je mannen verplaatsen. maar later valt dat eigenlijk ook wel mee. en natuurlijk, niet iedereen is even goed, maar ik denk dat dit toch wel te halen moet zijn (na een aantal keren proberen) voor een minder ervaren persoon.Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 13:39:
Beetje apart iemand geen gamer te noemen als 'ie ergens een probleem mee heeft. Niet ieder is even goed.
*knip*
Verwijderd
Dat was ik met je eens, een demo is meestal kort en ben je niet dagen mee bezig .... anders ben je .... ehhh .... oops
. Maaruh ik moest zelf ook eventjes wennen, vooral omdat je commando waar je mee begint ineens begint te lopen en je sniper erachteraan moet. Het draaien had ik moeite mee, eigenlijk niet gechecked of je met de knoppen wel meedraaide, met je muisknop draaide je namelijk 90 graden in een keer, ik was meteen kwijt waar ik nu precies was.
ja ik hoop ook dat de draaifunctie veranderd word, als je de muis draaifuncttie gebruikt dan ben ik meteen gedesorienteerd. maar waarschijnlijk (hoop ik) is dit veranderd in het eigenlijke spel. je kunt ook draaien met toetscommandos maar die zijn zo raar dat je die ook niet echt gaat gebruiken. neem als voorbeeld dat in en uit zoomen?? WTF? scrollwiel inhouden en dan draaien, dat vind ik echt bagger.
Verwijderd
Ja inderdaad, dat was echt iets met peren. Vooral in heftige situaties moet je snel kunnen reageren, dit zorgt er wel voor dat dat niet mogelijk is. Ik weet niet meer precies wat de knoppen waren .... maar mousewheel voor zoomen en twee andere toetsen voor draaien. Dat indrukken van mousewheel is net zo vervelende als bepaalde console games waarbij je erg belangrijke acties moet uitvoeren door bepaalde sticks in te drukken, erg vervelend.
Ik heb nog niet naar C3 MP gekeken. Ik kijk zo wel ffies wat dat precies voor moet stellen, kan er namelijk niet echt veel bij voorstellen, net zoiets als Splinter Cell MP .... maar .... ik weet nog niet wat ze bedacht hebben, kan best leuk zijn.
Ik heb nog niet naar C3 MP gekeken. Ik kijk zo wel ffies wat dat precies voor moet stellen, kan er namelijk niet echt veel bij voorstellen, net zoiets als Splinter Cell MP .... maar .... ik weet nog niet wat ze bedacht hebben, kan best leuk zijn.
is de mp demo er al dan??? dan ben ik scheel zeker???Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 14:38:
*knip*
Verwijderd
Nope (ik weet niet of je scheel bent
), ik bedoelde dat ik nog niet gekeken had wat ze er precies mee gingen doen in MP mode, heb de website nog niet echt bekeken. Maar als ze net zo misterieus als Call Of Duty doen ....
nee ik ben niet scheel
ik ben ook wel benieuwd naar de mp mode. ik hoop dat je samen met een partner de missie's kan spelen (lijkt me onwaarschijnlijk maar toch), en dat je samen tegen andere lui op internet kan spelen. je hebt dan samen ook gewone soldaten tot je beschikking die je dan weer orders kan geven. de commandos worden dan dus ook echte commandos omdat zij tegenover de gewonen soldaten meer mogelijkheden hebt. dit is allemaal mijn gedachtengang, maar ik hoop dat er een deel van in het spel zit. ook ben ik benieuwd naar de lan mogelijkheden, die vond ik bij deel 2 niet echt goed 
ik wacht af
wat hebben wij een timing: 3.00 uur :d
ik wacht af
wat hebben wij een timing: 3.00 uur :d
[ Voor 4% gewijzigd door newpegasus op 05-09-2003 15:04 ]
en helemaal op het einde van de demo kom k er achter hoe ik gasten ergens heen kan laten lopen met de spy
naja kheb zin in de full version
naja kheb zin in de full version
Verwijderd
Het is wel weer jammer dat ze de Driver en Natasha uit het spel gehaald hebben. Natasha was zwaar handig als afleiding EN sniper en de Driver had een aantal leuke features.
Ook hebben alle commandos nu meer mogelijkheden (rijden/vastbinden/dragen van lichamen etc.) waardoor het spel makkelijker (denk ik
) en veel opener wordt. Commandos 1 was in mijn ogen zo goed omdat je steeds een specifieke commando nodig had om een specifieke klus op te knappen, dit is echter steeds minder het geval.
Ook hebben alle commandos nu meer mogelijkheden (rijden/vastbinden/dragen van lichamen etc.) waardoor het spel makkelijker (denk ik
edit:
Maar goed, eerst het spel spelen dan pas eventuele kritiek uiten... sorry
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 18:37 ]
Verwijderd
Komt omdat ze door de kracht training in cm1 en cm2 veel sterker zijn geworden.. daarom kunnen nu al die mensen een lichaam tillen. (in cm4 kan de green barret 2 tillenVerwijderd schreef op 05 September 2003 @ 18:35:
Het is wel weer jammer dat ze de Driver en Natasha uit het spel gehaald hebben. Natasha was zwaar handig als afleiding EN sniper en de Driver had een aantal leuke features.
Ook hebben alle commandos nu meer mogelijkheden (rijden/vastbinden/dragen van lichamen etc.) waardoor het spel makkelijker (denk ik) en veel opener wordt. Commandos 1 was in mijn ogen zo goed omdat je steeds een specifieke commando nodig had om een specifieke klus op te knappen, dit is echter steeds minder het geval.
edit:
Verwijderd
idd... 't is gewoon marketing strategie om van Commandos naar the green hulk te komen.
Lupin zal dan wel spiderman worden.
Lupin zal dan wel spiderman worden.
dat doet me vreselijk denken aan een leven ui commandos 2
jup zoveel extra dingenheeft de diver neit of wel 
oja dat onderwater duiken
maarre is er al een definitieve datum vastgesteld
en niet van 'ong einde van maand'
oja dat onderwater duiken
maarre is er al een definitieve datum vastgesteld

[This space is for rent]
Top demo
, dit smaakt naar meer 
Het enige wat k*t is, zijn de controls, maar naar een tijdje wen je er wel aan
Ik wil C3
Het enige wat k*t is, zijn de controls, maar naar een tijdje wen je er wel aan
Ik wil C3
Verwijderd
Het ziet er naar uit dat de Diver weer een belangrijke pion gaat worden met zijn werpmes, en zwemkunsten. Hij was in C2 voor mij al een van de meest gebruikte personages. Alleen jammer dat het zo'n brompot is
Overigens, die laatste, grote explosie zag er verdraaid indrukwekkend uit!!!!
Sowieso is dit filmpje gelikter dan dat van de sniper, en zeker ivm dat van de thief.
Ik hoop dat ze ten opzichte van de demo de boel grafisch wat hebben kunnen opvijzelen. Om een voorbeeld te geven: Als je door het raampje van bv een deur kijkt en daar staat een mannetje, dan is zijn hoofd hartstikke blokkig en vaag. Daar kunnen ze toch wel wat aan doen?
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 23:14 ]
Veel nieuwe dingen onderhand:
Hier zijn weer _veel_ (69!) nieuwe screenshots te vinden, waaronder een heel aantal van missies die nog niet bekend waren! Ik heb ff geen zin om ze hier allemaal te posten...
Eidos heeft zelf een nieuwssite gereleased, te vinden op news.commandos3.de. Daar is ook de definitieve boxshot te vinden:
De Duitse boxshot is (vrijwel) identiek, alleen met de Brandenburger Tor op de achtergrond.
Tot slot nog twee leuke previews, deze van Krawall.de, en deze van Gamestar.de (helaas gedeeltelijk, maar wel met nog 4 nieuwe mooie screenies).
Hier zijn weer _veel_ (69!) nieuwe screenshots te vinden, waaronder een heel aantal van missies die nog niet bekend waren! Ik heb ff geen zin om ze hier allemaal te posten...
Eidos heeft zelf een nieuwssite gereleased, te vinden op news.commandos3.de. Daar is ook de definitieve boxshot te vinden:
![]() | ![]() | ||
clickable pdf | Duitse boxshot, clickable |
De Duitse boxshot is (vrijwel) identiek, alleen met de Brandenburger Tor op de achtergrond.
Tot slot nog twee leuke previews, deze van Krawall.de, en deze van Gamestar.de (helaas gedeeltelijk, maar wel met nog 4 nieuwe mooie screenies).
[ Voor 3% gewijzigd door Moons op 13-09-2003 22:22 . Reden: tabel gefixed ]
En ook het vervelende nieuws dat Commandos 3 twee weken is uitgesteld. Dus dat betekend dat de release nu gepland staat voor rond 10 oktober. (Bron: PCGames.de)
Ik wou eigenlijk net zeggen dat die boxart al vrijgegeven was, maar toen las ik die laatste zino2h schreef op 13 september 2003 @ 22:07:
[afbeelding][afbeelding] (clickable pdf) Duitse boxshot, clickable
The devil is in the details.
Tja, dat zei ik 5 posts geleden ook, maar ach, boeieMaRc0 schreef op 13 september 2003 @ 22:14:
En ook het vervelende nieuws dat Commandos 3 twee weken is uitgesteld. Dus dat betekend dat de release nu gepland staat voor rond 10 oktober. (Bron: PCGames.de)
o2h schreef op 06 September 2003 @ 14:46:
ja, er is een definitieve datum, uit het interview van TAFN met Ignacio Perez:
quote:
-----------------------------------------------------------------------
release on the 7th of October in the US and on the 10th in the rest of the world
-----------------------------------------------------------------------
Hmm, ik zag dat mijn bron van de 12e was dus ik dacht dat dit wel nieuw nieuws zou zijn en dus heb ik niet gekeken naar posts voor 12 septembero2h schreef op 13 September 2003 @ 22:30:
[...]
Tja, dat zei ik 5 posts geleden ook, maar ach, boeie
[...]
The devil is in the details.
Jippie, alweer komt de demo er over enkele dagen aan 
Deze keer verteld door news.commandos3.de, dus wie weetDonnerstag, den 11. September 2003 - 14:45 Uhr
Das Highlight: In wenigen Tagen gibt es eine deutsche Demo zu Commandos 3 als kostenlosen Download. Regelmäßiges Reinschauen lohnt sich also!
[ Voor 11% gewijzigd door Moons op 14-09-2003 09:05 . Reden: datum erbij; typo ]
zow, de final demo is uitgekomen
. Hij weegt zo'n 205MB en is hier te downloaden.
Hahaha, alleen de haken kruizen weg. Voor de rest niks anders. Geen mooiere graphics of zo. Ik had gehoopt dat ik nu wel goed de resolutie in kon stellen. (ik heb het nog niet geprobeerd via dat filetje) Ook de muziek tijdens de missie doet het niet.
De demo net uitgespeeld, maar wat was het weer genieten zeg 
Een commandootje spelen is nooit vervelen zeg ik altijd.
Overigens vindt ik het 3D gedeelte wat er nu inzit wel erg mooi gedaan.
Dit is een spel waar je volgens mij (indien je het blijft doorontwikkelen) gewoon nog een paar vervolgen op kunt maken.
Een commandootje spelen is nooit vervelen zeg ik altijd.
Overigens vindt ik het 3D gedeelte wat er nu inzit wel erg mooi gedaan.
Dit is een spel waar je volgens mij (indien je het blijft doorontwikkelen) gewoon nog een paar vervolgen op kunt maken.
bleh.... volgens mij heb ik een bug ontdekt (of het ligt aan mun pc
)
In de tutorial kan ik de sapper niet selecteren als hij erbij komt staan
Dat wou ik net gaan posten, maar ja dat is idd zo, maar je kunt ze nog wel allemaal tegelijk selecteren al heb je daar weinig aanMaxow schreef op 16 september 2003 @ 18:09:
bleh.... volgens mij heb ik een bug ontdekt (of het ligt aan mun pc)
Ik kan die mindere prettige sapper ook niet selecteren 
Ik wacht wel op het origineel...
Ik wacht wel op het origineel...
Verwijderd
Deze demo is toch niks anders dan die andere demo? Afgezien van dat je nu in de tutorial de sapper niet kan selecteren dan
En ze hebben dus ook nog steeds geen echte hotkeys om je wapens te selecteren, wat toch een beetje jammer is, want het is in het heetst van het gevecht wel makkelijk als je niet een paar keer op Q of W hoeft te drukken (en je drukt toch altijd te vaak of te weinig), of, nog erger, het wapen met je muis selecteren.
En ze hebben dus ook nog steeds geen echte hotkeys om je wapens te selecteren, wat toch een beetje jammer is, want het is in het heetst van het gevecht wel makkelijk als je niet een paar keer op Q of W hoeft te drukken (en je drukt toch altijd te vaak of te weinig), of, nog erger, het wapen met je muis selecteren.
ik erger me in die demo nogal aan de resolutie die niet fatsoenlijk omhoog kan 
800x600... nogal uit de tijd imho
800x600... nogal uit de tijd imho
Plus dat als het echt opan komt, hij het wapen veels te langzaam te voorschijn tovert! Hij kan er ook niet mee lopen, beetje zonde....
Don't dream your life, live your dream.
De definitieve release is alsnog uitgesteld
Het is vervelend, maar op deze manier zal het toch wel weer een beter spel worden...
Te lezen op http://www.eidos.co.uk/COMMANDOS 3: DESTINATION BERLIN - OCTOBER 24TH 2003
Commandos 3: Destination Berlin is the third instalment in the legendary tactical strategy series from Pyro Studios.
Prepare to take the Commandos on their deadliest mission yet as you venture deep into enemy territory across three extensive campaigns. From the frozen ruins of Stalingrad through to the forests of central Europe and onto the beaches of Normandy, your men must use their skills to confound the enemy. These men are the best the Allies have - are you fit to lead them?
Het is vervelend, maar op deze manier zal het toch wel weer een beter spel worden...
Ben eigenlijk niet anders van de Commandos series gewend
Don't dream your life, live your dream.
vraagjes over demo:
-waarom komen op een gegeven moment - als je die ene leuitenant neerslaat/killt - al die troepen uit die laatste wagon
.
-wat kun je daar tegen doen.
-(hoe) kun je neergeslagen/vastgebonden enemies van het dak flikkeren
-waarom komen op een gegeven moment - als je die ene leuitenant neerslaat/killt - al die troepen uit die laatste wagon
-wat kun je daar tegen doen.
-(hoe) kun je neergeslagen/vastgebonden enemies van het dak flikkeren