lamalulle schreef op Sunday 16 November 2003 20:48
het ruimen van het gebouw met de zuilen:
Ik was weer opnieuw begonnen. En ik heb nu inderdaad het gebouw in Berlijn met de zuilen ontruimd. Maar wel op een andere manier, zie hier:
Kruip met de Green beret binnen. Die gasten links sla'k nock out, bind ze vast, en joep komen die andere twee werkgastjes op me af. Doe met hen het zelfde, en ik sjouw ze naar buiten. Kleed ze daarna uit, en laat ze levend vastgebonden, in de sneeuw liggen

.
Met de Sapper kruip ik nu het gebouw binnen. Ik gebruik de brandbommen (kun je vinden in de munitiekist voor het conferentie gebouw, de SS'ers heb ik van achter neergemept. Om hun onondekt te benaderen moest ik wel eerst het conferentiegebouw ontruimen),
die gooi ik naar de twee officieren, SSSIISS en todeledookie

.
Ik ren uit het gebouw, mijn maats die ik met de opdracht 'cover' voor de deuren heb gestationeerd liqideeren iedereen die naar buiten komt. Pas wel op dat de buitenpatrouille links van het gebouw met de zuilen je niet horen.
Ik ga weer naar binnen met de sapper, en schakel nog twee gasten uit met mijn brandbom. De rest liqideer ik met de Green Beret.
Ik las ergens dat iemand zich afvroeg waarvoor de timer dient die gaat werken als:
-je de explosieven pakt.
-de sluipschuttersgeweer.
-of de officiersuniform.
Nu, als je daarop klikt stopt de timer, en dan komt de traiter o'Donnel direct met zijn kar aan. Anders gebeurt dat pas als de timer klaar is met aftellen.
Succes