[PC] Commandos 3: Destination Berlin

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 3.705 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joach1m
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Maar hoe kom je in godsnaam in die wagen :S:S :( Iedereen ziet me.

EDIT: Het is gelukt :D Maar was dit de laatste missie van de Stalingrad campaign? Ik kom weer bij het menu.

[ Voor 46% gewijzigd door Joach1m op 26-10-2003 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 21:12
LowLife schreef op 26 October 2003 @ 09:19:
Maar hoe kom je in godsnaam in die wagen :S:S :( Iedereen ziet me.

EDIT: Het is gelukt :D Maar was dit de laatste missie van de Stalingrad campaign? Ik kom weer bij het menu.
Tja je moet natuurlijk wel wat duitsers uitschakelen om bij die wagen te komen. lijkt me logisch :P
En het is inderdaad de laatste missie van de eerste campaign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Nou ik dus net ook begonnen aan Commandos 3 , maar op de laaste missie in de tutorial zit een fout of ik ben echt scheel . Er wordt aan gegeven dat je een soldaat moet "distracten" en dat kan je doen door op distract te klikken in de interface , nou ik heb overal gekeken , maar nergens kan ik Distract vinden ?

Ben ik nou echt scheel of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KunDun schreef op 26 October 2003 @ 21:52:
Nou ik dus net ook begonnen aan Commandos 3 , maar op de laaste missie in de tutorial zit een fout of ik ben echt scheel . Er wordt aan gegeven dat je een soldaat moet "distracten" en dat kan je doen door op distract te klikken in de interface , nou ik heb overal gekeken , maar nergens kan ik Distract vinden ?

Ben ik nou echt scheel of ?
Je moet op dat kleerhangertje klikken (rechtermuisknop) en dan komen er andere icoontjes bij. 2 mannekes is distract...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Verwijderd schreef op 26 oktober 2003 @ 21:56:
[...]

Je moet op dat kleerhangertje klikken (rechtermuisknop) en dan komen er andere icoontjes bij. 2 mannekes is distract...
O ok thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moons
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09 21:54
Bij de Mediamarkt in Utrecht is commandos3 voor 39 euro nogwat te koop!

Er staat daar ook een computer waar je hem kan spelen. Dus ik heb ff de 2 tutorials doorgespeeld (1e is dezelfde als de demo, de 2e moet je de Duitse ambassade in London infiltreren, je leert er wat basisvaardigheden), en het begin van de 3 campaigns gekeken.

Ik vind het er echt wel goed uitzien. Vooral het weer is veel beter, het regent/sneeuwt echt, en er waait bijv. een krant over de straat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --JvL--
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-11-2024

--JvL--

Know why

Aurelium schreef op 25 oktober 2003 @ 14:19:

Dan moet je nog eff in een auto'tje weg zien te komen maar dat mag het probleem niet zijn. Dat Auto'tje staat in de buurt van die zuilen boog in de hoek van de map.
Succes ermee
Kan dus geen autotje vinden waar ik in kan rijden :(
Wel 3 vrachtwagens maar dat zijn weer geen kubelwagens. Ook staat er een soort van kubelwagen maar daar kan ik niet in gaan zitten.
Need more help, pics?

Don't dream your life, live your dream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand de oplossing voor dat resolutie probleem? ik word hier echt wel zot van die belachelijke 800x600, terwijl ik normaal 1600x1200 speel. Tis ofwel, patch, mod of wat dan ook, ofwel spel in de vuilbak bij mij, gelijk het nu is kan ik het echt niet spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 16:52

Zydell

* * * * *

Het is niet mogelijk om de resolutie te verhogen, eidos <studio> is ook niet van plan dit te veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Zijn trouwens al die campaigns zo kort als stalingrad? Viel me wel tegen toen ik door had dat dat in berlijn al het laatste was in die campaign.... :'(

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zydell schreef op 31 oktober 2003 @ 17:14:
Het is niet mogelijk om de resolutie te verhogen, eidos <studio> is ook niet van plan dit te veranderen...
van waar haal je die info? en wat is de reden waarom ze dit niet doen? grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De ontsnapauto van de laatste missie van Stalingrad staat rechtsboven in de hoek ergens. Je loopt naar de plaats waar je de bommen hebt gevonden en dan loop je achter de pilaren naar boven. Je moet met je spy 1 soldaatje afleiden en dan kun je met de rest kruipend de tuin binnenkruipen.
Je spy vermoord de soldaat die naar de auto kijkt, allemaal erin en dan rijden maar!!!

Weet iemand hoe je ongezien het station binnenkomt bij de 1e missie van Central Europe? Mijn spy is al een officier, maar de tweede helft van het veld met soldaten slaat alarm en mijn dief kan ook niet wegkomen van de beginplek.

Help!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de eerste soldaat met een pakje peuken dichterbij gelokt en met de dief neergeslagen.

Hierna kan je met de spy andere soldaten afleiden en omleggen.
Zorg ervoor dat je de soldaat die op de veranda staat, om de vrachtwagen door te laten, laat leven. Houd hem aan de praat en kruip met de dief in de vrachtwagen.
Kruip hierna ook met de spy in de vrachtwagen.

Stap bij het station snel uit. Ik ben toen rechts boven onder de bomen gaan liggen.
Eerst ben ik met de dief naar binnen gerend hierna met de spy, dit is lastiger omdat ze de spy wel herkennen en gaan slaan, ren gewoon door naar de schuilplaats. Zodra je daar in zit ben je veilig en is de missie voltooid.

Zelf zit ik 2 missies verder vast, hier moet je met de green barret in 15 minuten voorkomen dat de trein wordt tegen gehouden, ik heb al wel iedereen uitgemoord en de vrachtwagen verzet, maar dan is m'n tijd op. Moet de tank ook uitgeschakeld worden? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die green baret missie is inderdaad heel moeilijk,

je hoeft de tank niet op te blazen, alleen moet echt iedereen in het veld uitgeschakeld zijn en de vrachtwagen weggereden worden.

Ik ben begonnen aan de linkerkant van het scherm en daarna verder naar rechts, waar dat stelletje soldaten staat. Als het goed is moet de missie voldaan zijn als je iedereen hebt uitgemoord, er hoeven in ieder geval geen voertuigen vernietigd te worden om het te halen. Maar de tank gaat kapot na een stuk of 3 granaten.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Zag C3 gister nog in de winkel liggen, maar toch niet gekocht.

En zo te zien zijn jullie er niet echt entousiast over.
Is het echt zoveel slechter dan deel 1 en 2, die vond ik wel goed. :?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind Commandos3 niet heel slecht hoor,

alleen vind ik 12 missies wel weer wat kort en ik mis die mooie afsluiting als je een campagne gehaald hebt! Verder lijkt het wel veel op commandos2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 10:28:
Die green baret missie is inderdaad heel moeilijk,

je hoeft de tank niet op te blazen, alleen moet echt iedereen in het veld uitgeschakeld zijn en de vrachtwagen weggereden worden.

Succes!
Bedankt.

Ik was inderdaad nog een manneke vergeten, ik heb het level opnieuw gedaan en had nu zelfs nog tijd over, net ff iets meer geweld gebruikt })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een koop-tip bij de Intertoys kost Commandos 3 slechts 29,- , ik heb hem daar gekocht, er stond een prijsje op van 49,99 maar volgens de verkoopster moest dan nog worden veranderd naar 29,99!

Heel fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Ik zit nu pas bij het eerste Level (stalingrad) en ik moet die Sniper uit schakelen , maar ik heb het al een paar keer geprobeerd , maar krijg het niet voor elkaar . Met andere woorden Commandos drie vind "ik" best moeilijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virus.elektro
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 08:21

virus.elektro

profesionele monitor sloper

KunDun schreef op 08 november 2003 @ 22:09:
Ik zit nu pas bij het eerste Level (stalingrad) en ik moet die Sniper uit schakelen , maar ik heb het al een paar keer geprobeerd , maar krijg het niet voor elkaar . Met andere woorden Commandos drie vind "ik" best moeilijk :P
ga met de sniper naar het wachthuisje ten oosten van je. blijf hier even staan. als het goed is, is nu de andere sniper verplaatst. Ren nu terug het grote huis is en loop naar de eerste verdieping. kijk uit het meest westelijke raam. als het goed is kun je nu de sniper neerschieten

elektrotechniek is leuk (nog wel). ik ga dus weer verder met leuke dingen ontwerpen. amd 2200+ 256mb 333mhz,gf4 440mx, 120gb,16X dvd. jarr-url

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 22:03

Karel V

Een simpele ziel

Door Karel V - Friday 14 November 2003 08:31

;) ;) Commandos 3 rondgespeeld,
Een erg mooi spel en niet te makkelijk. Zo tof zelfs dat ik 't nie kan laten
zo lang mogelijk over een missie te doen. Nog een paar tips:

Bij de missie met de reidende trein moet je granaten in de gepantserde achterste
wagon gooien. Dan ben je van hun af (anders vallen ze je in de rug aan). In de gesloten locs waar kisten in staan mag je dat niet doen, anders ep je verloren.
Wees zuinig met de gifspuitjes. Verder doe je er soms verstandig aan vijanden achter je aan te lokken, om een hoekje staan en granaatje gooien.

Weet iemand ook hoe je in Berlijn het grote gebouw met zuilen aan de voorkant ontruimd? Het stikt er van soldaten en officieren.
:*)

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje flauwe methode, maar (rekening houdend met boven genoemde 3 * saven-tip) voor het ruimen van het gebouw met de zuilen:

Ga met je liggende groene baret door de linkerdeur en kruip naar de linkerhoek. Zoek een arbeider (in principe hulpeloos) uit om te lokken (als je nog niet al gezien bent), bijvoorbeeld door even te gaan staan. Ga weer liggen en steek de arbeider neer, kruip desnoods een BEETJE naar hem toe. Steek vervolgens alles neer wat op het lijk afkomt (als het goed is alleen 'harmless' arbeiders, maar ik had er dacht ik ook wat gewone schieters bij (omdat ik lag??)). Als het goed staan er rechts in de hoek nog maar 1 schieter en 1 arbeider.
Je hebt nu wat bewegingsruimte in de grote zaal. Ruim je stapeltje lijken op. NB Kijk uit voor het blikveld van de 'Officer' achter het gordijn. De twee poppetjes rechts in de hoek kun je met peuken lokken en dan meppen/steken. Eerst de arbeider (niet steken!! dat hoort z'n maat). Nu lok je de schieter met peuken precies naar de 'blinde hoek' rechts tussen podium (met de officieren) en de trap. Kruip achter hem aan en steek hem neer (lijk laten liggen!!). De podiumofficieren heb ik met een gasgranaat bedwelmd, snel vastgebonden en laten liggen. De 3 gasten achter het gordijn heb ik er vanachter gelokt en afgeknald, maar je zou kunnen proberen eerst de arbeider met peuken te lokken om dan te kijken of de gast in de hoek rechts achter het gordijn ook op peuken reageert.

Beetje lang (eerste post ooit), maar hopelijk heeft iemand er wat aan.

Heeft iemand de 'traitor' trouwens wel eens uit z'n wagen zien stappen. Ik las dat je hem binnen op moet wachten, maar buiten zie ik hem niet. Misschien vertrouwt hij het feit dat er in heel Berlijn geen duitser meer te bekennen is niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Heeft iemand de 'traitor' trouwens wel eens uit z'n wagen zien stappen. Ik las dat je hem binnen op moet wachten, maar buiten zie ik hem niet. Misschien vertrouwt hij het feit dat er in heel Berlijn geen duitser meer te bekennen is niet.
Als je de lading dynamiet uit de munitiekist pakt in het industrie gebied . Gaat er een timer aftellen. Dan moet je snel met je sapper de lading dynamiet plaatsen op het punt waar de auto stopt. Dat is voor het vergaderhuisje aan de noordkant van het industrie gebied. Als de traitor dan uitstapt met zijn twee kameraden blaas ik de auto op, door de ontploffing word ook de traitor en z'n twee maaten gedood. Je moet wel goed opletten dat je de lading op de goed plek plaatst.
Maar de traitor stapt echt uit.
En volgens mij waren er drie methoden om hem te dooden.
1Met de sniper z'n geweer (kun je in het gebouw vinden voor de gevangenis en naast het gebouw met de pilaren, de ingang heeft klapdeuren en een kelder die je met de trap aan de buitenkant kunt bereiken). Dan knal je hem neer vanuit een lantaarnpaal als hij uitstapt.
2Met de dynamiet lading (zie uitleg boven).
3En jou methode om hem binnen op te wachten.

;) Je bent niet de enigste met een lange uitleg hoor.
:9 En we hebben er zeker wat aan.

Thumbs up voor de goeie tips. Heb jullie er nog meer >:) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor bemoedigende woorden. Jammer dat kennelijk zo weinig Nederlandse C3'ers op Tweakers rondhangen.

Tweakers,
Echte topsite enne ..... jullie fora niets ten spijt hoor, maar ik ga tegenwoordig ook maar naar forums.commandos3.net. Ook daar is het wat rustig (spel te nieuw?), maar wel minder.
Laters,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

lamalulle schreef op Sunday 16 November 2003 20:48

het ruimen van het gebouw met de zuilen:
Ik was weer opnieuw begonnen. En ik heb nu inderdaad het gebouw in Berlijn met de zuilen ontruimd. Maar wel op een andere manier, zie hier:

Kruip met de Green beret binnen. Die gasten links sla'k nock out, bind ze vast, en joep komen die andere twee werkgastjes op me af. Doe met hen het zelfde, en ik sjouw ze naar buiten. Kleed ze daarna uit, en laat ze levend vastgebonden, in de sneeuw liggen >:) .
Met de Sapper kruip ik nu het gebouw binnen. Ik gebruik de brandbommen (kun je vinden in de munitiekist voor het conferentie gebouw, de SS'ers heb ik van achter neergemept. Om hun onondekt te benaderen moest ik wel eerst het conferentiegebouw ontruimen),
die gooi ik naar de twee officieren, SSSIISS en todeledookie }) .
Ik ren uit het gebouw, mijn maats die ik met de opdracht 'cover' voor de deuren heb gestationeerd liqideeren iedereen die naar buiten komt. Pas wel op dat de buitenpatrouille links van het gebouw met de zuilen je niet horen.
Ik ga weer naar binnen met de sapper, en schakel nog twee gasten uit met mijn brandbom. De rest liqideer ik met de Green Beret. :Y)

Ik las ergens dat iemand zich afvroeg waarvoor de timer dient die gaat werken als:
-je de explosieven pakt.
-de sluipschuttersgeweer.
-of de officiersuniform.
Nu, als je daarop klikt stopt de timer, en dan komt de traiter o'Donnel direct met zijn kar aan. Anders gebeurt dat pas als de timer klaar is met aftellen.
Succes :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Mensen

Ik ben nu in die level dat de green beret de trein op moet sneaken.
Daarvoor zou ik (objectives) alle enemy vehicles kapot moeten maken en de truck van het spoor moeten rijden.

Nu heb ik praktisch het hele level uitgemoord, alle ventjes gekilld die bezig zijn explosiven te plaatsen. Ik heb met die barrels alle autotjes gemold (ook die heavy truck aan eind van spoor, tank, tracktor wil niet kapot.

maargoed aan het eind toch mission failed, you ran out of time..ben ik iets vergeten?? wissel omzetten ofzo? Ik heb echt alles geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet alleen maar iedereen uitschakelen in het veld en dan heb je het gehaald. Je hoeft niet eens de tank enz te vernietigen, alleen de truck van het spoor rijden en iedereen vermoorden.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat spel is bere moeilijk , ik ben in alle campaignes altijd na enkele minuten dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 16:44:
dat spel is bere moeilijk , ik ben in alle campaignes altijd na enkele minuten dood :(
Of je hem nou voor deze opmerking omhoog moet schoppen? Heb je een vraag of anderzins iets nuttigs te melden?

Verder zijn er natuurlijk ook spellen die meer inhouden dan blind schieten op alles wat beweegt. Tact, misschien een moeilijk woord, is een vereiste bij dit spel hoor.

En niet meer kicken met nutteloze opmerkingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Ben met Commandos 3 bezig en zit nu in het tweede level van Stalingrad, ik moet ervoor zorgen op tijd bij het vliegtuig te zijn anders wordt Captain O'donnell gevangen genomen, al m'n commandos zitten nu in het vliegtuig en er gebeurd niks. Ik hoop niet dat ik iedere Nazi in het level moet doden , want dan moet ik overnieuw, zodra ik mijn commandos uit het vliegtuig zet en ze naar een andere plek van het level stuur staat er meteen "Mission failed,O'donell has been captured" die uitleg van de game is ook 3x niks hoor.

Je krijgt een overdreven kleine map en niet eens uitleg waar die O'donnell zich bevind. Ik kom er niet uit, en cheaten vind ik ook weer zo jammer.

Verwijderd

Ik weet niet of er een bug in mijn versie zit, maar hoe moet je met de (vermomde) spy een soldaat afleiden? in de helpfile staat dat je in je interface op destract moet klikken, maar (hoe vreemd ook), ik zie die optie nergens staan!. Kijk ik verkeerd? Hoe ziet zo'n destract 'knop' eruit? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op zondag 12 december 2004 @ 15:47:
Ben met Commandos 3 bezig en zit nu in het tweede level van Stalingrad, ik moet ervoor zorgen op tijd bij het vliegtuig te zijn anders wordt Captain O'donnell gevangen genomen, al m'n commandos zitten nu in het vliegtuig en er gebeurd niks. Ik hoop niet dat ik iedere Nazi in het level moet doden , want dan moet ik overnieuw, zodra ik mijn commandos uit het vliegtuig zet en ze naar een andere plek van het level stuur staat er meteen "Mission failed,O'donell has been captured" die uitleg van de game is ook 3x niks hoor.

Je krijgt een overdreven kleine map en niet eens uitleg waar die O'donnell zich bevind. Ik kom er niet uit, en cheaten vind ik ook weer zo jammer.
Beetje late reactie trouwens van me...
Dat probleem heb ik ook. Kwam C3 tegen en ben hem spelen, maar kom nu niet verder.
Ik heb de eerste 2 commando;s spellen wel gedaan en uitgespeelt.

Als ik iedereen dood heb en naar het vliegtuig ga is het wel goed.
Dus moet nu de traitor killen...
Iemand nog tip(s) ook al is t al een oude topic.
Alvast thnx :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2006 22:12 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste