Toon posts:

Nieuw TFT scherm aanschaffen

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij mijn nieuwe pc wil ik een TFT scherm kopen van 17 of 18 inch.
Nou koop ik een Dell pc, waarbij ik ook verschillende monitoren kan kopen, de keuze is een 17 of 18 inch.

Omdat er als videokaart een ATI Readon 9800 in zit, is het denk ik slimmer de DVI monitor te nemen. (Aangezien deze kaart zo'n aansluiting heeft)

Dell monitoren die je kan kiezen

Maar de vraag is eigenlijk, welke kan ik beter kopen een Dell (philps of nec), of een ander TFT scherm, mijn budget voor de monitor is maximaal € 600,- . (17 of 18 inch die ook aan de muur te monteren is)

Verder ben ik geen gamer en ga ik ook niet doen (denk ik), maar ik kijk wel veel DVDs op mijn systeem.

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:12

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Maakt niet veel meer uit tegenwoordig. De meeste Dell monitoren komen gewoon bij Philips of Samsung weg volgens mij. Je zou eventueel wat reviews kunnen naslaan, die zijn er vast wel te vinden via google. Beeldkwaliteit is heel persoonlijk, de ene vind de ene weergave mooier dan een ander. Netals Matchline van Philips en Trinitron van Sony TV's.

Beetje lastig dus om te vragen dus...zul je zelf moeten uitzoeken..wij weten niet wat jou 'smaak' is :) Ga dus rustig alle winkels af en kijk bij vrienden/kennissen etc naar wat jij mooi vind! :)

[ Voor 27% gewijzigd door I_stealth_I op 04-07-2003 10:50 ]

/dev/null

Verwijderd

Ik heb ook al eens naar die Dell schermen gekeken.
Over het design hoef je je niet druk te maken want dat is gewoon prachtig.
Ik zou niet voor de Dell 17" entry panel gaan want die specs zijn niet echt goed maar voor de betere 17" van Dell, die heeft DVI een super contrast ratio van 500:1 en verder nog meer goede specs.

Verwijderd

Het centrale TFT topic voor dit soort vragen

Daar kun je het beter plaatsen imo.

Verwijderd

I-stealth_I heeft gelijk, of je voor de een of voor de ander kiest is een kwestie van smaak. Kijk anders of je een philipsje in een winkel in de buurt kunt bekijken (dell gaat niet). Misschien maakt dat de keuze wat makkelijker.

Verwijderd

Topicstarter
Okee, thx voor de snelle reacties, ik zal even rustig gaan kijken hoe of wat.

Slotje!!

Verwijderd

Ik heb de Dell 1702FP, en die bevalt erg goed (het is eigenlijk een Samsung scherm, en die hebben een goede reputatie wat TFT's betreft) Ook met spelletjes doet ie het erg goed..

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-05 21:33

Elroy

Zelda!!!

Aangezien je films wilt kijken moet je er wel op letten dat aan het aantal fps verbonden zit. Als je bijvb de film in 30fps wilt kunnen weergeven, dan moet je minstens een tft hebben met een response tijd van 33ms of lager.

Specs Computer

Verwijderd

Topicstarter
Oke thx Elroy.
Ik neem aan de vrijwel alle schermen een walmount kit hebben?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 12:13:
Ik heb de Dell 1702FP, en die bevalt erg goed (het is eigenlijk een Samsung scherm, en die hebben een goede reputatie wat TFT's betreft) Ook met spelletjes doet ie het erg goed..
Heb je wat pics van je scherm?

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
ik heb de 2000FP (20"). mijnes is na 1.5 jaar stuk gegaan. service van dell is waardeloos.

zie: garantie afhandeling monitoren (en andere producten)

koop liever bij fabrikant, daar krijg je normale service.

Mitsubishi Warmtepomp Uitlezen / Besturen | Optimaliseren

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Lees http://gathering.tweakers..._messages/610591#ervaring eens door, en ga zelf op zoek. Topics als deze gaan dicht (en hebben eigelijk ook geen nut).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.