Kheb ook mn plicht gedaan en gestemd...
Coole tussenstand.. Geloof me, als er iemand is die er zich over verbaad ben ik het... Kheb een paar keer met een naar mijn mening tien keer mooiere pic meegedaan dan de rest, en ik werd totaal geneegeerd met mijn fotootje.. Nu doe ik mee omdat ik toch maar mee wou doen, met een naar mijn idee mindere pic (net als de vorige contest..) Maar itt de vorige contest wordt mn pic bijzonder gewaardeerd

I don't care...
Anyway, het spreekt verschikkelijk tegen wat ik totnutoe altijd heb aangenomen, dat frequente posters bevoordeeld waren, door "ons kent ons" of dat pics die hier in deze thread goed ontvangen werden veel stemmen zouden trekken (pic is niet eens in deze thread gepost) Dus alle zwartkijkers en "conspiracy theory" posters, het werkt toch anders... En daar ben ik heeeeeeel blij mee

Misschien helpt een goede beschrijving idd... (doubtfull) Al moet ik eerlijk zeggen dat ik daar niet eens op let... Maar mijn top 4 is ook weer behoorlijk tegendraads..
Ok, omdat het al heel erg raar moet gaan wil mijn [insert blaat] druppeltje niet de winnende foto worden deze keer, hier een twee ideeen voor de contest van augustus.
On a hot summer night
Nederland 's nachts, maar dan anders.... Niet de zonsondergangen dit keer maar het
nachtleven/ nachtelijke activiteiten
Destination: holland
Maak foto's die kunnen dienen ter promotie van een jongeren vakantie in nederland. De foto's moeten dus passen in een reisgids voor jongerenreizen naar nederland (bestaat er zoiets uberhaupt..) passen. De klassieke molentjes is niet de bedoeling dit keer.
Elk thema dat uitnodigd tot macro foto's of studio-foto's-vanuit-de-luie-stoel, wil ik het liefst voorkomen. Het is leuk als mensen er op uit gaan om foto's te maken, en juist me de vakantie zou daar nu tijd genoeg voor moeten wezen.
deze thema's gaan stemmen kosten...
[
Voor 4% gewijzigd door
Norjee op 30-07-2003 21:27
]