Zoijar schreef op 14 juli 2003 @ 23:51:
[...]
Wat ik jammer vindt is dat er dan ook van die compleet vage dingen als de slang in het BT logo bij komen. Jullie willen altijd net even iets te ver gaan, en door dat soort (in mijn ogen) belachelijke uitingen gaat de algemene geloofwaardigheid van het verhaal achteruit. Zonde.
Het feit dat ik de slang in het betreffende logo kan zien betekent nog niet dat ik er persoonlijk van uit ga dat e.e.a. opzettelijk zo gedaan is. Maar het is zeker zo dat de slang in vele logos en wapenschilden voorkomt, en het is toch wel eigenaardig dat Telfort een logo heeft met precies dezelfde soort "slang" als BT. Maar ja, misschien zijn beide logos wel gemaakt door dezelfde ontwerper...
Ik ga maar even niet in op waar de slang in de meeste gevallen voor staat, want dat zal hopeloos off topic gaan...Maar ga er maar van uit dat als een groot bedrijf een logo laat maken, ze er symbolen in stoppen die voor hun meest relevant zijn.
ChristiaanVerwijs schreef op 15 July 2003 @ 00:08:
MatrixActivist; morgen krijg je een uitgebreide reactie op je theorie. Ik heb hier een uitgegeven rapport over dit onderwerp, dat uitgevoerd is door Kevin McClure en laat zien dat het gros van het historisch bewijs dat je noemt enkel een hoax betreft. Ik ben uiterst bekend met de zogenaamde 'Branton-files' die vooral te maken hebben met de Dulce AFB.
Dan neem ik aan dat je ook het verhaal van Phil Schneider kent? Persoonlijk vind ik zijn verhaal het meest relevant wat Dulce betreft.
Op
http://www.bielek.com/schneider.htm kunnen we lezen:
"Phil Schneider, a very brave man, lost his life due to what appeared to be a military-style execution in January 1996. He was found dead in his apartment with piano wire still wrapped around his neck. According to some sources, he had been brutally tortured repeated before being killed. Phil Schneider was an ex-government engineer who was involved in building underground bases.
Phil had a Rhyolite security clearance - the highest every to come out and tell it like it is. His work as a geologist for the government took him to over 70 countries and put him direct contact with the Alien Greys.
He was one of three people to survive the 1979 fire fight between the large Greys and U.S. intelligence and military forces at Dulce underground base. (Actually, one of several firefights, according to other sources.
In May 1995, Phil Schneider did a lecture on what he had discovered. Seven months later he was tortured and killed by those for whom he had previously worked. This man's final acts should not go unnoticed.
Phil's connection to the Philadelphia experiment comes through his father Oscar. Oscar Schneider was the medical officer for the Philadelphia Experiment and kept that secret with him until he was close to death. Before he died, Oscar told Phil the true story of his past and gave him photographs to back up his claims."
Schneider's lecture kun je o.a. vinden op
http://www.geocities.com/...wlands/6583/bases037.html
Schneider heeft z'n verhaal met z'n leven moeten bekopen. Geen vaag onbevestigd verhaal, maar een kil feit... Als zijn verhalen zulk een onzin zijn, dan hebben de lui die wèl met geheime bases bezig zijn er juist belang bij om zo iemand te laten leven. Hoe meer onbetrouwbare verhalen de ronde doen, hoe beter de eigen activiteiten gecamoufleerd zijn...
Dit is overigens ook de reden waarom er diverse hoaxes duidelijk door (geheime) overheid agenten worden opgezet en waarom er zoveel onzin verhalen in films en TV-series worden getoond....
De site die je gaf, met de fotos, bevatte enkele nieuwe fotos van aliens die ik nog niet gezien gehad (die overigens niet erg bijzonder waren - ze blijven consequent vaag, zelfs als iedereen tegenwoordig rondloopt met dure digitale cameras).
Loop jij constant rond met een dure digitale camera? Nou ik niet hoor. Ik heb zelfs hoogst zelden een foto camera in mijn hand, en dan is ie niet digitaal, en dan pak ik 'm alleen als ik er een speciale reden voor heb.
Hetzelfde is voor de meeste mensen het geval. Ze hebben wel iets anders te doen dan aldoor met een camera in de hand rond te lopen...
Maar soms is dat niet het geval, en dan heeft wèl iedereen een mooie (soms digitale) camera in de hand. Dat gebeurde bijvoorbeeld eens in Mexico tijdens een zonsverduistering.
Wat was het gevolg? Ca. 150 mensen filmden allen enkele UFOs, zilverachtige bollen die niet met een ballon o.i.d. te verwarren zijn. Ook al is het materiaal niet van grote fotografische kwaliteit (op zo'n afstand heb je nu eenmaal een telelens nodig voor scherpe beelden), het feit is dat na +/- 150 videos met elkaar te vergelijken je moet constateren dat er inderdaad niet-gehoaxede objecten te zien zijn die op ongebruikelijke wijze door de lucht navigeren...
Nu vind jij de fotos van de link die ik noemde vaag. Maar naar mijn mening zitten er bij de UFO fotos een flink aantal uitzonderlijk scherpe fotos bij. Ook bij de Nazi schotels zijn toch een paar prima scherpe fotos, bijvoorbeeld die van de Vril 1 die van een schotel waar een man op staat en de Haunebu op een vliegveld. Voor fotos van een vliegend object zijn die van de Vril 5 van hoge kwaliteit te noemen, gelet de technieken uit die tijd.
Enkele fotos, zoals die van de Vril 6 hebben inderdaad een eigenaardige vaagheid in de lijnen. Maar dit zou eenvoudigweg kunnen komen doordat het vergrotingen zijn van de scan van relatief kleine fotos. In ieder geval zijn de onderwerpen van de fotos erg duidelijk te herkennen en moet je concluderen dat indien de fotos een hoax zouden zijn er toch wel erg veel werk aan zou moeten zijn besteed, dat o.a. het bouwen van enkele zeer grote makkettes zou inhouden. Gelet het feit dat de "hoax" nooit veel bekendheid heeft gehad en niemand er financieel (veel) beter van is geworden, sluit ik die mogelijkheid toch echt uit...
Is het niet grappig dat de 'fake' sectie een stuk of 20 fotos bevat, en de sectie die 'real' fotos bevat er maar een paar bevat? Het lijkt me logischer dat de zogenaamde 'real' fotos gewoon 'fakes' zijn die niet als fake herkend zijn.
Nou ik weet niet of het "grappig" is, maar het is een feit dat er veel onzin verhalen, fotos èn videos zijn over UFOs en ETs. Het maakt het soms uitermate lastig echt van onecht te onderscheiden. Het betekent dat ook ik als ik fotos, videos en informatie onderzoek uitermate terughoudend probeer te zijn als het erom gaat ze als authentiek aan te merken, en dat ik altijd opensta voor informatie die hoaxen ontmaskeren.
Wat desalnietemin niet uit het oog moet worden verloren is dat als ook maar één van de duizenden fotos, videos en verhalen authentiek is, dan hebben we dus te maken met een phenomeen dat echt is...
Overigens, als je de verhouding 100% fake ET fotos en authentieke fotos met elkaar vergelijkt, kom je uit op een score van 23 - 14, en als je enkel de gevallen telt: 12 - 8. Een verhouding van 3:2. Niet gek...
Persoonlijk heb ik met mensen gesproken waar ik mijn hand voor in het vuur zou steken die mij hebben verteld een UFO te hebben gezien. Eén daarvan zag ooit een gelande UFO van relatief dichtbij. Voor mij is dat al bewijs genoeg. De fotos en videos zijn voor mij persoonlijk enkel zinvol om UFOs en ETs beter te kennen, en kunnen voor mensen die nooit een UFO/ET hebben gezien, en ook niet iemand kennen die iets dergelijks hebben meegemaakt, overtuigend bewijs materiaal zijn.
Het "Tomato Man" geval kende ik nog niet. Er zijn fotos van te vinden op
http://home.fuse.net/arcsite/tomato.htm , maar die zijn zo klein, en het is zo moeilijk er iets met zekerheid uit op te maken dat ik niet a priori zou zeggen dat het om een gecrashe ET gaat, noch dat het om het wrak van een schotel gaat. De uitleg dat het om een verbrande menselijke piloot gaat is niet onmogelijk.
Het probleem met fotos van de lijken van aliens is dat die vrijwel altijd gewoon te vinden zijn in ziekenhuizen. Het betreffen doorgaans misvormde babies die op alcohol gezet worden. Soms zien die lijkjes er zo raar uit dat een assistant besluit er een leuke hoax mee te beginnen.
Neem de alien te zien op
http://thebiggestsecretpi...ufo/alien_body_on_bed.jpg . En jij beweert dat het feit dat het duidelijk zichtbaar een soort van zuignappen aan de armen heeft, vier tenen en vingers (waarvan niet alle vingers zichtbaar), flapoortjes en een eigenaardige vorm van de schedel enkel "gewone" geboorte afwijkingen zijn?
Al zijn ze ongewoon, dan nog is de combinatie van de afwijkingen me net iets tè onwaarschijnlijk...
En ken jij veel mensen met flapoortjes?

(Ik bedoel, èchte, als van een hond).
Dan zou ik het lichaam graag op sterk water in een verzameling bijzondere lichamelijke vergroeiingen zien. Maar dat is dus nooit gebeurt...
Van de alien op
http://thebiggestsecretpict.online.fr/ufo/tinyalien1.jpg beweerden enkele biologen bij hoog en laag dat het om een klein knaagdier zou gaan. Maar heb jij ooit een knaagdier gezien met een uitstekende kin? Ik niet...
De enige foto die kandidaat zou zijn voor jouw uitleg is
http://thebiggestsecretpi...r/ufo/chino_zayas_et1.jpg . Maar in dat geval hebben we dan weer het verhaal van de man die de ET zou hebben gedood. Ook in dat geval was er geen geldelijk gewin in het spel, en ook geen persoonlijke publiciteit.
Fused schreef op 15 July 2003 @ 11:25:
[...]Verkeer naar Antarctica valt nogal op. Basissen wil je niet verbergen voor je volk: je wilt ze verbergen voor andere landen. Maar die hebben ook satellieten. Een basis op Antarctica zou door statistische analyse van vervoerspatronen in een mum van tijd gevonden zijn.
Waarom zou een andere plek voor een basis dan Antarctica verstandiger zijn als je de technologie en logistiek ervoor onder controle hebt en er ook nog eens gunstige geologische en strategische omstandigheden zijn?
En wie weet is het hebben van een basis op Antarctica juist goedkoper dan elders. Ik bedoel, een basis in een snikhete woestijn is nu ook zo eenvoudig en goedkoop niet...
Fused schreef op 15 July 2003 @ 11:25:
[...]
Verkeer naar Antarctica valt nogal op. Basissen wil je niet verbergen voor je volk: je wilt ze verbergen voor andere landen. Maar die hebben ook satellieten. Een basis op Antarctica zou door statistische analyse van vervoerspatronen in een mum van tijd gevonden zijn.
Huh??? Je bedoelt zeker dat men dag en nacht de bodem van oceanen afspeurt naar onderzee boten?
Nu, dat gebeurt inderdaad, met name door de Amerikanen. Maar het beste dat ze voor elkaar blijken te krijgen is plaatselijk sonar te gebruiken of te luisteren of er een onderzee boot motor werkt of dat de rotor beweegt, want de boot zien gaat nogal moeilijk.
Het grote nadeel van conventionele sonar is dat op het moment dat je ermee gaat peilen je een "ping" laat horen, die door de gepeilde onderzeeboot gehoord kan worden. Met de juiste technologie weet je dus onmiddelijk wanneer je opgemerkt bent.
Het "luisteren" naar motor en rotor delen kan alleen op relatief korte afstand.
En wie kan uitsluiten dat diegene die de basis op Antarctica niet schepen hebben die geen bewegende delen hebben als een rotor. In de jaren '80 is dit precies waar de Amerikanen mee geconfronteerd werden toen bekend werd dat de Russen onderzeeboten hadden die niet konden worden "gezien" door de op dat moment in gebruik zijnde (passieve) sonar systemen.
Dit is de reden waarom de Amerikanen het LFAS (Low Frequency Active Sonar) systeem ontwikkelde, dat vandaag de dag vele walvissen stapelgek maakt omdat het Laag Frequente geluiden in de oceanen buldert...
Maar zelfs met het LFAS systeem kun je maar een gebied van enkele honderden mijlen peilen, en wat een ander nadeel is, het is uitermate lawaaig, gezien de extra harde "ping".
Bedenk wel, dit systeem is officieel nog niet in gebruik en pas relatief recent ontwikkeld.
Ook al zouden diegenen die de basis op Antarctica bevolken niet de technologie hebben om door te hebben wanneer ze worden opgemerkt (hetgeen voor het opvangen van een "ping" uiterst onwaarschijnlijk is), dan nog was het decenia lang zoeken naar een speld in een hooiberg, en zelfs met de huidige peil technieken is dat zo. Voordat je daar een leuk statistiekje uit haalt stroomt er erg veel water door de Wedell Zee...
Verder ga je ervan uit dat er alleen maar goederen aan zouden worden gevoerd via zee. Maar het is waarschijnlijker dat er via de lucht wordt aangevoerd. Aan het eind van de 2e WO was een van de plannen al een schotel te maken met een diameter van 140 m! En ook grotere schotels. Daar kun je aardig wat sinasappeltjes in kwijt...
Nu kun je natuurlijk tegenwerpen dat als via de lucht wordt aangevoerd dit des te makkelijker te zien is. Maar er worden zoveel UFOs door radars en satelieten gezien. Dat wil nog niet zeggen dat ze ze te pakken krijgen, daar vliegen ze meestal te snel voor...
En los van de vraag of Antarcticaers niet radar werende technologie hebben voor hun schotels kun je je ook afvragen wat er zou gebeuren al zouden Amerikaanse of andere veiligheids diensten wèl transporten e.d. opmerken. Zouden ze dan aan een invasie van de basis beginnen? Lijkt me voorlopig onwaarschijnlijk aangezien dit zeker op zou vallen, iets dat men liever vermijdt om de door mij eerder genoemde redenen.
En er is nog steeds dat verhaal van operation High Jump. Wàt als de Amerikanen wèl op een technologische overmacht zijn gestuit?
Het is dus goed mogelijk dat ook al zijn de Antarcticaers opgemerkt, er niemand verder iets aan zal doen voorlopig...
Ik doelde erop de fotos te laten "spreken", niet de tekst.
Goed punt. Maar ik hoop niet dat je dacht dat ik dit niet wist...
Over de vraag of een analoge fake beter is lopen de meningen uiteen. 'T hang ermaar vanaf wat je wil faken. Knips gaan natuurlijk aanzienlijk makkelijker en beter digitaal.
PowerFlower schreef op 15 juli 2003 @ 13:09:En deze foto's zijn niet echt de meest overtuigend "echte" die ik ooit gezien heb (en dan ook nog eens in een lo-res gescande versie, waarin je dat helemaal niet meer kunt zien). Ja, als je dat wil, LIJKEN ze echt. Dat is voor mij niet genoeg. Ook is voor mij niet genoeg dat iemand ZEGT dat ze echt zijn.
Ik zou op het hele net niet één high-res scan van een UFO foto weten te vinden. Jij wel?
Wel heb ik eens een high-res print op groot formaat (ongeveer 35 x 50 cm) gezien van de UFO die ook door een Mexicaanse politie man is gefotografeerd. Het aardige was dat de UFO achter de vangrail van een snelweg verscheen, waardoor je een goede indruk van licht, kleur, en maat kreeg.
Overigens zijn de fotos van de politieman Diaz die op de pagina staan door hem persoonlijk geauthentifieerd. Nu heb ik over het algemeen niet echt een hoge pet op van overheids functionarissen, maar om de man voor leugenaar uit te maken vind ik in dit geval nogal ver gaan.
Maar goed, voor sommige mensen zou willekeurig welke foto van een UFO ook ongeloofwaardig zijn al zouden ze er een print zo hoog als een flatgebouw van hebben...
Als het voor jouw niet genoeg is dat de fotos echt LIJKEN, dan rest je enkel erop uit te gaan en zelf eens een UFO te gaan bekijken. Als je de woestijnen in New Mexico bezoekt (zoals Sedona) maak je er een goed kans op... Zolang je dit niet doet kun je in ieder geval niet met zekerheid uitsluiten dat UFOs voorkomen en gefotografeerd kunnen worden...
Het probleem met jouw redeneer wijze is ook dat je ervan uitgaat dat IEDEREEN die een UFO fotografeert een leugenaar is, en dat IEDEREEN fabelachtig goed fotos kan trukeren.
Alleen al voor de selectie fotos van de pagina waar ik de link voor gaf zou het om 40 verschillende fotografen van UFOs en +/- 7 fotografen van Nazi schotels gaan die allemaal grandioze truuk technieken hebben èn graag mensen in de maling nemen, èn bereid zijn daar soms grote kosten voor te maken. Waarschijnlijk?
Kun jij goed fotos trukeren? Laat eens een goed getruukte UFO zien? Kunnen we lachen...
Iemand als Billy Meier die nota bena ook een echte UFO fotografeerde (waarvan een vergelijkbaar model door iemand anders werd gefotografeerd, hetgeen minstens opmerkelijk is) heeft ook een paar fakes geprobeert te maken die echter hopeloos door de mand vallen.
Overigens, wat maak je van het feit dat in Mexico 150 mensen tegelijkertijd dezelfde UFO filmden. Allemaal hoaxers?
PowerFlower schreef op 15 juli 2003 @ 13:09:
[Het is in dit dagboek dat Byrd verslag doet van het feit dat hij in 1947 over een gebied van Antarctica vloog, en dat zijn vliegtuig onderschept werd door enkele vliegende shotels.]
Wat is je bron hiervoor?
Heu... ik heb een vergissing gemaakt. Byrd heeft dit avontuur niet op de Zuidpool beleefd, maar op de Noord pool...
Dit verhaal is dus weinig relevant over de vraag of de Nazis op de Zuidpool een basis hebben geinstaleerd. Foutje, bedankt...
Overigens kun je het lezen op
http://www.byerly.org/thollowt/diary.htm
Het enige mogelijke relevante verhaal betreft dus dat van operation High Jump. Jij citeeerde een stuk tekst waaruit zou moeten blijken dat het een heel onbelangrijke expeditie was die op grote schaal gedaan werd met grote aantallen materieel omdat er toch teveel van was. Maar ik vind het bewonderenswaardig hoe je wèl achter elke UFO fotograaf een leugenaar en hoaxer zoekt, maar een dergelijke verklaring van (waarschijnlijk) het Amerikaanse leger voor zoete koek slikt.
Veel materieel omdat er toch teveel van was? Maak dat de kat wijs. Er is nog altijd zoiets als een budget waarop over het algemeen bezuinigd moet worden...
Het lijkt er eerder op dat men opzettelijk e.e.a. minder belangrijk probeert te doen lijken dan dat het was.
Verder is het kennelijk zo dat de rapporten van de expeditie kennelijk als top-secret zijn gekwalificeerd, en dat iemand als Navy Secretaris James Forrestal die kennelijk e.e.a. los had gelaten op is gesloten in een psychiatrische inrichting... Minstens suspect te noemen.
1) Het is heel makkelijk om feiten te verwarren of te vermengen met interpretatie van feiten. Dan zijn het géén feiten meer. Bijvoorbeeld:
"Jantje reed zo roekeloos dat hij de voetganger raakte" is geen feit (maar een interpretatie). "Jantje reed de voetganger aan"
kan wél een feit zijn (als bijvoorbeeld meerdere mensen dat gezien hebben). En zelfs "feiten" zijn natuurlijk vaak discutabel! (Want gebaseerd op getuigen, bewijs etcetera).
Ja maar het gaat hier niet om een dergelijke situatie. Het verhaal van Byrd's vlucht over de Noorpool komt uit eerste hand, en de gegevens over High Jump zijn tot op zekere hoogte na te trekken.
2) Meestal wordt aan de hand van bewijs
aangenomen dat het waar is. Voor een rechtszaak is dat genoeg. Dat betekent alleen
niet dat het waar
is! Anders zouden mensen nooit onschuldig veroordeeld kunnen zijn. Lees goed: als je aanneemt dat juridische bewijsvoering zo sluitend is, dat er geen interpretatie in zit en het altijd waterdicht is, dán is het dús onmogelijk dat iemand onschuldig in de gevangenis zit. In de praktijk blijkt dat zeker niet altijd zo te zijn.
Je hebt helemaal gelijk. Evenzo zijn er een flinke stapel wetenschappelijke stellingen die gegarandeerd vroeg of laat onderuit worden gehaald en als onjuist gezien. Je zult dus moeten werken met een goed gemiddelde zoeken tussen persoonlijke integriteit en aannemelijkheid.
Zo vind ik het verre van onaannemelijk dat de Nazis/Vrillers de nodige technologie voor vliegende schotels hebben ontwikkeld. Ook vind ik het verre van onaannemlijk dat er leven voorkomt elders in het heelal dan op onze planeet, en dat er zowel intelligenter/geavanceerder leven is, als minder intelligent/geavanceerd.
Waarmee ik maar wil zeggen, dat "maar ook daar kun je een veroordeling mee krijgen" mij niet wil zeggen dat iets waar is. Kortom, zou het al zo zijn dat dit in een rechtszaak aangenomen wordt als "waar" (wat onwaarschijnlijk is, gezien de dubieuze "feiten") dan zou ik niet meteen roepen "dus is het ook écht waar" - voor een rechtszaak hoeft het alleen "goed genoeg" te zijn voor een veroordeling; daarom wordt er in een zaak waar bijvoorbeeld de doodstraf geeist wordt ook beter bewijs verlangd.
Vergelijk O.J. Simpson -- vrijgesproken in de strafzaak (bewijs was niet sluitend genoeg voor een veroordeling voor doodslag) maar niet in de civiele zaak (bewijs was wel sluitend genoeg voor een schadevergoeding).
Dat "de media" niet de meest briljante bron van betrouwbare informatie zijn, lijkt me duidelijk (inderdaad, wat we van de Golfoorlog te zien krijgen/kregen of uit Tsjetsjenië is nogal selectief). Groot probleem daarbij is vaak dat niet duidelijk gemaakt wordt op basis waarvan aangenomen is dat iets "waar" is, wat erg belangrijk is voor het beoordelen van de kwaliteit van de informatie. ("Dit is waar want het amerikaanse leger zegt dat het waar is" - ik ga twijfelen; "dit is waar want onze waarnemers ter plaatse hebben het gezien" - iets waarschijnlijker).
Maar hoe kritisch ik ook ben (of probeer te zijn) over de media, ik vind nog steeds de betrouwbaarheid wat hoger dan die van mij verder onbekende mensen met incoherente verhalen ergens op het net. Ik geef toe, dat is vrij subjectief van me. Maar ik ga voor de hoogste waarschijnlijkheid, voor zover ik die kan beoordelen. Een nazi-basis op antarctica past daar helaas niet in-- ik vertrouw de "feiten" die daarop zouden wijzen namelijk al niet, de manier waarop daaruit conclusies getrokken wordt ook niet, en dus de conclusies zeker niet!
Maar ja 100% zeker kun je het nooit weten dus laten we lekker verder discussiëren... what if....?

Met geld kun je zeker in de meeste gevallen de uitslag van een rechtszaak kopen. En als je daarbij ook nog goede connecties hebt gaat het nog makkelijker.
Wat we op TV te zien krijgen is uitermate gecensureerd en afgekocht. Soms slipt er wel eens iets tussendoor, maar dat is eerder uitzondering dan regel. Heb jij al op TV gehoord dat het enige Iraakse overheids gebouw en ministerie dat NIET geplunderd is het ministerie van olie was waar men de gegevens bewaarden over de olie velden... ? Ik noem maar wat...
ChristiaanVerwijs schreef op 15 July 2003 @ 13:51:
[...]Het is geen geheim dat de nazi's bezig zijn geweest met de ontwikkeling van schotels. De aanleiding voor deze verdenkingen begon toen men in WW2 steeds meer 'Foo Fighters' ging zien, waarvan de verschijning ineens stopte toen men een groep installaties bij de Rijn, waar veel experimentele stations zaten, innam. etc...
Je houdt een heel betoog over de Foo fighters, maar ik heb absoluut niet gezegd dat de Vril, Haunebu en RFZ de legendarische Foo fighter objecten waren.
Wel zijn er verklaringen dat de Foo fighters enkel in rechte hoeken konden bewegen, hetgeen doet vermoeden dat er wel degelijk bepaalde technologie van de schotels voor kan zijn gebruikt.
Ja jij kunt het nu wel een mythe noemen, maar ik vind de fotos weinig van een mythe hebben... En voor de fotos maakt het weinig uit wat een Terziski te melden heeft...
ChristiaanVerwijs schreef op 15 July 2003 @ 13:51:
[...]Ik geef hier de tech-specs van de verschillende schotels die ontwikkeld zijn ism de Vrill en ik laat wel aan jullie over of het geloofwaardig is of niet (mijn mening is duidelijk – het is gewoon Star Trek):
De aandrijving van de Haunebu staat op de bouwtekening vermeld als een "Mag[netisch] Feld Impulser".
Het zou om een techniek gaan die entropie en electromagnetsiche principes combineert, en hoofdzakelijk door Victor Schauberger is bedacht.
Deze uitvinder was dusdanig "Star Trek", dat hij door een groot Amerikaanse bedrijf dankzij slinkse manipulaties gedwongen werd zijn patenten af te staan, hetgeen o.a. door zijn zoon is bevestigd.
Nu even niet zoveel tijd om verder op in te gaan.
Zeker. Wat dacht je van namen als die van Werner von Braun, de V missile specialist. Of van Gehlen, die o.a. verantwoordelijk was voor de oprichting van de CIA?
Moet 't alweer kort houden...
Waar heb je deze quote vandaan. Wordt het aan Branton zelf toegeschreven?
Het is mijn informatie dat Branton niet één persoon is, maar staat voor een aantal researchers.
Sure, er staat voor sommigen best het e.e.a. aan tegenstrijdigs in. Maar ik zou denken dat het verhaal dat Columbus Amerika zou hebben ontdekt ook niet bepaald zonder tegenstrijdigheden is...
Overigens, zou je ons misschien één feit uit de Omega Files kunnen noemen dat je bij uitstek tegen de borst stuit?
ChristiaanVerwijs schreef op 15 July 2003 @ 13:51:De bereidheid van gelovigen om ieder bewijs te accepteren wordt pijnlijk duidelijk gemaakt door de franse ufoloog Henry Durrant. Hij nam in zijn boek, The Black Book of Flying Saucers (in mijn bezit), een verhaal op over ‘project uranus’. Dit project zou door de duitsers zijn uitgevoerd teneinde meer te weten te komen over het ‘Foo Figther’-fenomeen. Enkele jaren later werd dit verhaal teruggevonden in het boek van Tim Good (Above Top Secret) als bewijs dat een aantal nog verder gezochte theorieen wel waar moesten zijn. Durrant liet echter later weten dat hij ‘project uranus’ als hoax had opgenomen omdat hij wilde weten hoe gemakkelijk andere ufologen bewijs overnemen zonder het te controleren. Desalniettemin blijft ook dit project hardnekkig terugkeren als ‘bewijs’.
Tja, 't gebeurt nu eenmaal. Is daarom al het andere ook maar onzin? Is dat wat je bedoelt te zeggen? Moet ik dan maar concluderen dat er geen Spanjaarden zijn geweest die de Azteekse indianen hebben uitgemoord?
ChristiaanVerwijs schreef op 15 July 2003 @ 13:51:Hetzelfde vinden we terug bij de Roswell-crash. Nu ben ik overigens geneigd te accepteren dat daar wel iets vreemds gebeurt is, maar dat neemt niet weg dat er op basis van het bovenstaande een betere verklaring opgesteld kan worden. De amerikanen bezaten na WW2 namelijk enkele van de Kugelblitz-modellen die ontwikkeld zijn (want de duiters hebben wel degelijk geprobeerd schotels te bouwen) door de duiters. De amerikanen hebben na de oorlog geexperimenteerd met deze modellen, maar gebruikten daarbij apen als testdieren. Het lijkt aannemelijker dat de crash bij Roswell, indien er werkelijk een schotel is neergestort, verklaart kan worden door het neerstorten van een dergelijke schotel.
Sure, en de greys die er werden gevonden waren gewoon ..... aapjes met grijze haren van de schrik!
Het is een feit dat de duitsers na de oorlog veel kennis aan de Amerikanen hebben verstrekt die o.a. tot de driehoek vleugels hebben geleid als van de stealth. Maar het is niet waarschijnlijk dat ze schotel technologie hebben doorgegeven.
Helaas nu geen tijd om uitgebreid op te reageren. Ik denk dat wat je tot nu toe hebt aangedragen niets, maar dan ook niets substantieel weerlegd, zie ook voor tot dusver mijn voorgaande opmerkingen. Later meer.
Zie voorgaande. Later meer.