Is het erg raar dat ik de redenen voor het niet onderzoeken van het DNA materiaal van wat waarschijnlijk Hitler's restanten zijn allemaal niet bepaald overtuigend vind?..
Anoniem: 15368
Nee.Anoniem: 13230 schreef op 05 July 2003 @ 11:18:
Is het erg raar dat ik de redenen voor het niet onderzoeken van het DNA materiaal van wat waarschijnlijk Hitler's restanten zijn allemaal niet bepaald overtuigend vind?..
Mensen hebben nu eenmaal de behoefte aan mysterie. Deze behoefte bevredig jij bij jezelf door er iets achter te zoeken.
Anoniem: 60535
Toen het graf van Willem van Oranje geopend was mocht er absoluut geen, ik herhaal GEEN DNA onderzoek gepleegd worden. Beatrix heeft hier persoonlijk een stokje voor gestoken. Waarom?
Trouwens de koninklijke trein is zo gemaakt dat er absoluut geen afval tussen de rails komt. Waarom?
He marteez dit is absoluut offtopic zouden een aantal van jullie nu zeggen.
Nou vergeet het maar, in een van mijn eerste postings had ik het over het latijnse woord "Germani" wat oorspronkelijk betekend.
Ik vroeg nog wat "oorspronkelijk" maar er was geen reactie.
We weten allemaal tot welke worden Germani heeft geleid. Duitsland is Germany enz enz
Maw. is er een "Germani" ras? Nou ja en nee tegelijk maar er zijn wel oorspronkelijke bloedlijnen.
Zie het Wilhelmus: Wilhelmus van Nassau ben ik van Dietsen (Germani) bloed.
Daar heb ik het nu over en die hebben(bloedlijnen) alles te maken met deze vervelende rot oorlog die enkel en niets anders gevoerd was voor een bepaalde agenda. En die agenda heeft zeer verstrekkende gevolgen voor ons allemaal.
Nog even over de uitlating dat de Rothschilds joods zijn! Nou vergeet het het het zijn pure kaukasische arrimannen. Trouwens het pure joodse ras bestaat niet het is maar een cultuur. Ik heb trouwens nog nooit van Joodse atomen gehoord.Jullie wel? Joden zijn semieten en dat zijn palestijnen ook. Ik ga hier nu niet verder op in.
De rode draad in al dit soort verhalen is (dat van die Nazi's onder antartica) de "Inner Sun" Het is altijd een eeuwig die zon waar "ze" zo mee bezig zijn.
Is het niet toevallig dat de SS vaak als SigRune tekens werden afgebeeld en Sig betend gewoon zon. Dus de groet van de nazi's (sigheil) is een ode aan de zon
Er zijn zelfs bepaalde type mensen die beweren dat SS eigenlijk Swartse Sonne betekend en dat kan best wel eens kloppen want ga maar eens de handel en wandel van Himmler onderzoeken en men komt er achter dat deze gozer met de "Innersun" bezig was. En volgens de legendes en sages bevind die zon zich in het binneste van de aarde.
Het grappige is dat de bakermat van onze beschaving in SUmerie ligt ik had al laten doorschemeren dat SU = ZON Su = zon Atsi= kruis,wiel Ka= Geest of slang
Dus de bakermat van onze beshaving ligt in SuMer Zonnezee letterlijk vertaald dus .
Trouwens de koninklijke trein is zo gemaakt dat er absoluut geen afval tussen de rails komt. Waarom?
He marteez dit is absoluut offtopic zouden een aantal van jullie nu zeggen.
Nou vergeet het maar, in een van mijn eerste postings had ik het over het latijnse woord "Germani" wat oorspronkelijk betekend.
Ik vroeg nog wat "oorspronkelijk" maar er was geen reactie.
We weten allemaal tot welke worden Germani heeft geleid. Duitsland is Germany enz enz
Maw. is er een "Germani" ras? Nou ja en nee tegelijk maar er zijn wel oorspronkelijke bloedlijnen.
Daar heb ik het nu over en die hebben(bloedlijnen) alles te maken met deze vervelende rot oorlog die enkel en niets anders gevoerd was voor een bepaalde agenda. En die agenda heeft zeer verstrekkende gevolgen voor ons allemaal.
Nog even over de uitlating dat de Rothschilds joods zijn! Nou vergeet het het het zijn pure kaukasische arrimannen. Trouwens het pure joodse ras bestaat niet het is maar een cultuur. Ik heb trouwens nog nooit van Joodse atomen gehoord.Jullie wel? Joden zijn semieten en dat zijn palestijnen ook. Ik ga hier nu niet verder op in.
De rode draad in al dit soort verhalen is (dat van die Nazi's onder antartica) de "Inner Sun" Het is altijd een eeuwig die zon waar "ze" zo mee bezig zijn.
Is het niet toevallig dat de SS vaak als SigRune tekens werden afgebeeld en Sig betend gewoon zon. Dus de groet van de nazi's (sigheil) is een ode aan de zon
Er zijn zelfs bepaalde type mensen die beweren dat SS eigenlijk Swartse Sonne betekend en dat kan best wel eens kloppen want ga maar eens de handel en wandel van Himmler onderzoeken en men komt er achter dat deze gozer met de "Innersun" bezig was. En volgens de legendes en sages bevind die zon zich in het binneste van de aarde.
Het grappige is dat de bakermat van onze beschaving in SUmerie ligt ik had al laten doorschemeren dat SU = ZON Su = zon Atsi= kruis,wiel Ka= Geest of slang
Dus de bakermat van onze beshaving ligt in SuMer Zonnezee letterlijk vertaald dus .
Maar hoe komen de Nazi's aan die informatie dan?
Mastermind je doet je naam echt eer aan, ik heb een aantal minuten naar je vraag zitten staren en ik kan mijn visie hier wel op geven maar ik weet even niet waar ik moet beginnen(mijn repliek zou een boek lang kunnen zijn en daar zitten de meesten niet op te wachten) ik hou je vraag in mijn gedachte en kom hier beslist op terug.
Een visie van Walter Langer auteur van het boek "The Mind of Hitler" die ik gedeeltelijk deel is als volgt:
"It appears to me that Hitler knew about his connection long before his Chancellorship. Like his father before him, when the going got rough, the Hitlers went to Vienna. Hitler's father left his home village at an early age to seek his fortune in Vienna. When Hitler was orphaned, after his mother died in December of 1907, he left for Vienna not long after the funeral. There he seemed to drop out of sight for ten months! What happened during this ten-month stay in Vienna is a complete mystery on which history sheds no light. It makes sense, now that it has become established that Hitler was a Rothschild, that he and his cousins were getting aquainted, and his potentiall for future family endeavors was being sized up".
Een visie van Walter Langer auteur van het boek "The Mind of Hitler" die ik gedeeltelijk deel is als volgt:
"It appears to me that Hitler knew about his connection long before his Chancellorship. Like his father before him, when the going got rough, the Hitlers went to Vienna. Hitler's father left his home village at an early age to seek his fortune in Vienna. When Hitler was orphaned, after his mother died in December of 1907, he left for Vienna not long after the funeral. There he seemed to drop out of sight for ten months! What happened during this ten-month stay in Vienna is a complete mystery on which history sheds no light. It makes sense, now that it has become established that Hitler was a Rothschild, that he and his cousins were getting aquainted, and his potentiall for future family endeavors was being sized up".
Anoniem: 13230
Of ik formuleer te vaag, of je antwoord hier gewoon vrij flauw (ik hou het maar op het eersteAnoniem: 15368 schreef op 05 July 2003 @ 14:28:
[...]
Nee.
Mensen hebben nu eenmaal de behoefte aan mysterie. Deze behoefte bevredig jij bij jezelf door er iets achter te zoeken.
Anoniem: 88001
België + Nederland heetten vroeger bij elkaar Dietsland dacht ik, vandaar dat het in ons volkslied genoemd wordt. Interessant verhaal over de OranjesAnoniem: 60535 schreef op 05 July 2003 @ 17:37:
Nope http://www.jrep.com/Books/Article-76.htmlNog even over de uitlating dat de Rothschilds joods zijn! Nou vergeet het het het zijn pure kaukasische arrimannen.
En als die cultuur bepaalt dat ze over wordt gedragen via een bloedlijn? Uitgestrekt over meerdere generaties?Trouwens het pure joodse ras bestaat niet het is maar een cultuur.
Ook niet van gele, slimme, warme of aantrekkelijke atomen. Neemt niet weg dat deze begrippen wel bestaan. Sorry, offtopic, maar drogredenaties ben ik allergies voorIk heb trouwens nog nooit van Joodse atomen gehoord. Jullie wel?
Himmler was idd meer de mysticus van het stel, en was bezig z'n eigen cultus op te zetten. Nog een overduidelijke referentie naar de zon is de swastika, wat in vele culturen als (zonne) symbool voorkomt.Is het niet toevallig dat de SS vaak als SigRune tekens werden afgebeeld en Sig betend gewoon zon. Dus de groet van de nazi's (sigheil) is een ode aan de zon.
De swastika stelt de cirkel des levens voor, en staat in spiegelbeeld en heeft vier punten in zich. Een goede vriend van mij heeft dus inderdaad een gespiegeld hakenkruis op zijn arm getatoeerd, iets wat veel mensen shockeerd. Verder komt het teken van een groepering die OOK in een "uber ras" geloofde; alleen was dat niet het arische ras.
Marteezz, in vorige topics was je erg vaag, maar hier komt er toch wel duidelijk wat correcte informatie uit. Het komt op mij ook over of je wel aardig wat van de onderwerpen afweet. Ik hoop dat je op deze manier verder kan discussieren; misschien leer ik er nog wat van.
Marteezz, in vorige topics was je erg vaag, maar hier komt er toch wel duidelijk wat correcte informatie uit. Het komt op mij ook over of je wel aardig wat van de onderwerpen afweet. Ik hoop dat je op deze manier verder kan discussieren; misschien leer ik er nog wat van.
OH shit, wat ik vertelde is oud nieuws hier
sorry.

sorry.
[ Voor 104% gewijzigd door Dextourius op 06-07-2003 04:52 ]
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
[b]Zwaar offtopic[/q]
Wilhelmus van Oranje werd in 1533 als Willem van Nassov (voor de u werd in die tijd de v gebruikt) in Dillenburg (Duitsland) geboren. (http://members.home.nl/ha...nationale%20volkslied.htm)
Al die prietpraat over dietsche bloed of dietsland stamt volgens mij uit WOII (hmm een link
). Een aantal mensen vonden het namelijk niet gepast op van duitse bloed te zingen, terwijl dat historisch gezien nu eenmaal juist was.
Misschien heeft een opa/oma ooit een buitenechtelijk kind verwekt etc etc.
Wie zal het zeggen, maar mi niet zo boeiend. De stamboom van de Oranjes is aardig bekend dus ik zie niet echt een complot theorie hier.
Volgens mij was Wilhelm van Nassau gewoon van Duitse afkomst.Anoniem: 88001 schreef op 06 July 2003 @ 02:16:
[...]
België + Nederland heetten vroeger bij elkaar Dietsland dacht ik, vandaar dat het in ons volkslied genoemd wordt. Interessant verhaal over de Oranjes
Of in oud NederlandsWilhelmus van Nassouwe ben ik van Duitsen bloed
Den vaderland getrouwe blijf ik tot in den dood.
Een Prinse van Oranje ben ik, vrij onverveerd,
Den Koning van Hispanje heb ik altijd geëerd.
Als ik mij niet vergis een geuzenlied. We hebben het over de tijd van de 80- jarige oorlog.Het Wilhelmus, geschreven door Marnix van Sint-Aldegonde in 1568:
Wilhelmus van Nassouwe ben ick van Duytschen bloet
Den Vaderlant ghetrouwe blijf ick tot inden doet
Een Prince van Oraengien ben ick, vrij, onverveert
Den Coninck van Hispaengien heb ick altijt gheeert.
Wilhelmus van Oranje werd in 1533 als Willem van Nassov (voor de u werd in die tijd de v gebruikt) in Dillenburg (Duitsland) geboren. (http://members.home.nl/ha...nationale%20volkslied.htm)
Al die prietpraat over dietsche bloed of dietsland stamt volgens mij uit WOII (hmm een link
Uit eer voor de doden ?Toen het graf van Willem van Oranje geopend was mocht er absoluut geen, ik herhaal GEEN DNA onderzoek gepleegd worden. Beatrix heeft hier persoonlijk een stokje voor gestoken. Waarom?
Misschien heeft een opa/oma ooit een buitenechtelijk kind verwekt etc etc.
Wie zal het zeggen, maar mi niet zo boeiend. De stamboom van de Oranjes is aardig bekend dus ik zie niet echt een complot theorie hier.
Milleu eisen? Overigens ook een normale trein heeft het, alleen de WC wordt gewoon geloost tussen de rails. Zie het punt niet zoTrouwens de koninklijke trein is zo gemaakt dat er absoluut geen afval tussen de rails komt. Waarom?
De officiele stamboom van de Oranjes is redelijk bekend. Het is net zo bekend dat de heren Oranjes wel eens buiten de deur "winkelden", maar er zijn hardnekkige geruchten dat sommige dames dat ook deden - in het bijzonder ken ik dat gerucht over Emma.
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Aan Gwath je gaf deze link: http://www.jrep.com/Books/Article-76.html
Ja zeker een prachtig boek maar volgens mij klopt er het een en ander niet.Vaak is het zo dat al die boeken geschreven worden in opdracht van desbetreffende familie. Het viel me alweer op dat ook in dit boek men het over Amstel Meyer heeft maw. dit is de oorspronkelijke naam van de familie en Meyer komt "joods" over.Maar eigenlijk heet Amstel Meyer volledig: Amstel Meyer Bauer.
De Boer dus gewoon, niet bepaald een "joodse" naam, vind je niet?
Maar wat ik nog eigennaardiger vind is het volgende: Hoe kan een "joodse" familie die eigenaar is van een chemische fabriek (IG. Farben) en dat laat uitvoeren door een andere "joodse" familie de Warburgs nl; een gas maken (Zyklon
en daar mee zes miljoen mede "cultuur" genoten laten vergassen? Je moet volgens mij wel heel masochist zijn als je dit doet.
Nee voor mij zijn de Boertjes (Rothschild) echt "Germani"
Even offtopic weet je wie voor mij ook "Germani" is? Onze eigen prins Bernhard en het is niet toevallig dat ook hij voor IG. Farben heeft gewerkt.
Om nog verder offtopic te gaan (maar eigenlijk is het dat waarom het draait) wist je dat Bernhard een hele grootte slang op zijn onder arm heeft laten tatoeren?
Ok verder ontoppic.
Zoijar zegt:
De swastika stelt de cirkel des levens voor, en staat in spiegelbeeld en heeft vier punten in zich. Een goede vriend van mij heeft dus inderdaad een gespiegeld hakenkruis op zijn arm getatoeerd, iets wat veel mensen shockeerd. Verder komt het teken van een groepering die OOK in een "uber ras" geloofde; alleen was dat niet het arische ras.
Zoijar: zeer relevante informatie graag zou ik van jou willen weten welk ras hier bedoelt wordt dus met die gespiegelde Zwastika (ik noem dat dus Links omdraaiend) Volgens de Bon religie moet je de zwastika als vier benen met voeten zien en volg je hoe die voeten loopt dan krijg je de draai richting.
MSalters zegt:
De officiele stamboom van de Oranjes is redelijk bekend. Het is net zo bekend dat de heren Oranjes wel eens buiten de deur "winkelden", maar er zijn hardnekkige geruchten dat sommige dames dat ook deden - in het bijzonder ken ik dat gerucht over Emma.
Is het je bekend dat alle 33 koningshuizen een gemeenschappelijke voorvader hebben "Charlemange" (hij had vijf vrouwen dus dat wil wel) en dat deze via de "Estes" , terug naar Alexander de Grote via Ptolemeus (vader Cleopatra) helemaal terug komt bij Ramses de Tweede? Als je dan nog verder terug gaat kom je in de kaukasus uit.Ik doet het nu wel erg grof maar in al die stambomen kom je altijd wereldleiders tegen.
Ja zullen velen nu zeggen we stammen allemaal wel uiteindelijk van mekaar af!
Vergeet het maar,ga je stamboom na en de meesten komen niet verder dan rond de 1500 (de "no" bloods noem ik die) dan is er een gedeelte die tot 1100 a 1200 komen en die noem ik de "half" bloods en de rest grof gezegd way,way,back noem ik de "full" bloods.
Ja zeker een prachtig boek maar volgens mij klopt er het een en ander niet.Vaak is het zo dat al die boeken geschreven worden in opdracht van desbetreffende familie. Het viel me alweer op dat ook in dit boek men het over Amstel Meyer heeft maw. dit is de oorspronkelijke naam van de familie en Meyer komt "joods" over.Maar eigenlijk heet Amstel Meyer volledig: Amstel Meyer Bauer.
Maar wat ik nog eigennaardiger vind is het volgende: Hoe kan een "joodse" familie die eigenaar is van een chemische fabriek (IG. Farben) en dat laat uitvoeren door een andere "joodse" familie de Warburgs nl; een gas maken (Zyklon
Nee voor mij zijn de Boertjes (Rothschild) echt "Germani"
Even offtopic weet je wie voor mij ook "Germani" is? Onze eigen prins Bernhard en het is niet toevallig dat ook hij voor IG. Farben heeft gewerkt.
Om nog verder offtopic te gaan (maar eigenlijk is het dat waarom het draait) wist je dat Bernhard een hele grootte slang op zijn onder arm heeft laten tatoeren?
Ok verder ontoppic.
Zoijar zegt:
Zoijar: zeer relevante informatie graag zou ik van jou willen weten welk ras hier bedoelt wordt dus met die gespiegelde Zwastika (ik noem dat dus Links omdraaiend) Volgens de Bon religie moet je de zwastika als vier benen met voeten zien en volg je hoe die voeten loopt dan krijg je de draai richting.
MSalters zegt:
Is het je bekend dat alle 33 koningshuizen een gemeenschappelijke voorvader hebben "Charlemange" (hij had vijf vrouwen dus dat wil wel) en dat deze via de "Estes" , terug naar Alexander de Grote via Ptolemeus (vader Cleopatra) helemaal terug komt bij Ramses de Tweede? Als je dan nog verder terug gaat kom je in de kaukasus uit.Ik doet het nu wel erg grof maar in al die stambomen kom je altijd wereldleiders tegen.
Ja zullen velen nu zeggen we stammen allemaal wel uiteindelijk van mekaar af!
Vergeet het maar,ga je stamboom na en de meesten komen niet verder dan rond de 1500 (de "no" bloods noem ik die) dan is er een gedeelte die tot 1100 a 1200 komen en die noem ik de "half" bloods en de rest grof gezegd way,way,back noem ik de "full" bloods.
Anoniem: 37519
Als het in Groenland niet kan kan het op Antarctica ook niet. Groenland is immens groot en evenals Antarctica bedolven onder km's ijs.Anoniem: 62133 schreef op 03 July 2003 @ 14:48:
Sapman, je kunt op plaatsen als groenland en zeker beiieren hahaha zoiets nooit bouwen zonder binnen ongeveer 5 minuten :-) ontdekt te worden. ALS het al waar is dan hebben ze naar mijn mening een bestaande onderaardse grot/ruimte/luchtbel in ijs gevonden..
En beieren? Bekijk het zo: Beieren lag vol met militaire installaties en was Duits grondgebied... Geheimhouding tijden de bouw zou dus geen probleem zijn. Wat betreft de geheimhouding achteraf: Als je maar diep genoeg graaft hoef je je geen zorgen te maken over ontdekking. Vergeet niet dat bijvoorbeeld de Zwitsers "kavernen" hebben gebouwd waarvan ook de yanks niet precies weten waar ze liggen. Een ander voorbeeld is Cheyenne Mountain, het hoofdkwartier van NORAD, waarvan niemand zou weten wat het was en waar het lag als de Amerikanen die infromatie niet zouden hebben vrijgegeven.
Niet helemaal correct. Cheyenne mountain is de jaren '50 gebouwd, evenals de grote onderaardse stad bij Moskou. Andere voorbeelden van grootschalige subterrane bouw? De steden van Cappadocia (Turkije) stammen uit 100 na Chr en lopen tot 400 meter diepte. De ondergrondse steden in de outback van Australie zijn 100 jaar oud.ps en ja ik weet dat de amerikanen en de britten in het geheim enorme ondergrondse complexen hebben gebouwd...maar dan heb je het over andere tijden en meer mogelijkheden.
Ondergronds bouwen is niet nieuw, en een stuk makkelijker dan het in eerste instantie lijkt.
De problemen met de theorie hier zijn de volgende:
1. Waarom Antarctica? Beieren, Groenland, IJsland, allemaal veel betere mogelijkheden. Ockham's scheermes laat hier geen spaan van heel.
2. Capaciteitsproblemen. Als de Duitsers capaciteit hadden om een dergelijke basis te bouwen zouden ze die capaciteit gebruikt hebben om hun vaderland ermee te verdedigen, lijkt mij. Ik refereer hier aan capaciteit voor verdigingswerken maar ook aan de inzet van militair materieel.
3. De persoonlijkheid van Hitler. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat "de A.H-erlebnis" met de staart tussen de benen en met achterlaten van bewijzen van zijn dood de kuierlatten zou nemen. Hoogstwaarschijnlijk zou hij in minder dan geen tijd de tegenaanval hebben geopend.
4. Wie hadden de leiding moeten hebben? Alle grote nazi's zijn gepakt of door de duitsers zelf terechtgesteld. Eichmann, Goring, Goebbels, Raeder, Canaris, Himmler, Rommel, Hess..... Allemaal opgepakt of gemold. De ontsnapte nazi's waren "klein grut".
5. Te korte termijn. De nazi's zijn 13 jaar aan de macht geweest. Tot 1941 was er geen reden om aan te nemen dat een dergelijke onderneming noodzakelijk was. Dat houdt in dat men dus 4 jaar had om een dergelijke basis te bouwen. Da's wel ERG kort dag. En nogmaals: waar zou de capaciteit vandaan moeten komen? Om zoveel materieel naar de zuidpool te verplaatsen heb je een hoop scheepjes nodig, en juist scheepjes hadden de duitsers er niet zoveel van. Zeker niet in 1941, toen de slag op de Atlantic al gestreden was.
Ik hoorde dat van mijn vriendin toen ik in India was. Aangezien er daar op veel openbare gebouwen en autos etc dat teken te zien is (iets dat er voor mij heel vreemd uit ziet) hadden we het er een keer over. Zal wel navragen wat het verhaal precies was dat ze vertelde.Anoniem: 60535 schreef op 07 juli 2003 @ 12:30:
Anoniem: 88001
Oneens, ze moesten verplicht een Duitse naam aannemen in de 18e/19e eeuw. Maar goed, op deze manier blijft het gissen.Anoniem: 60535 schreef op 07 July 2003 @ 12:30:
Onderstaande link geeft meer info. Ondanks dat het objectieve informatie is, misschien verstandig dit niet op je werk of school te openen!!! linkZoijar: zeer relevante informatie graag zou ik van jou willen weten welk ras hier bedoelt wordt dus met die gespiegelde Zwastika (ik noem dat dus Links omdraaiend) Volgens de Bon religie moet je de zwastika als vier benen met voeten zien en volg je hoe die voeten loopt dan krijg je de draai richting.
Ariers hebben zich dan ook vanuit de Kaukasus te hebben verspreid, wat de info van bovenstaande link aanvult: http://www.mithraism.erudition.net/origins/indo-ira.htm
Ook een argument tegen de basis in Antarctica (daar ging de thread immers over
Gwath jij je zin Amstel Meyer Bauer was een Ashskenazi "jood" oftewel een Khzar.
Vaak als ze het over Khazar joden hebben in het engels zie je het woord jew tussen haakjes. Het zijn namelijk GEEN semieten. Stop voor de gein Ashkenazi of Khzar in google en je zal versteld staan.
Zie ook: http://christianparty.net/ashkenazi.htm Bijdeze zal ik niet meer over de boertjes schrijven.
Hier nog even een paarsleutel worden voor de topic: "Neuswabenland" en "Operation Highjump"
Vaak als ze het over Khazar joden hebben in het engels zie je het woord jew tussen haakjes. Het zijn namelijk GEEN semieten. Stop voor de gein Ashkenazi of Khzar in google en je zal versteld staan.
Zie ook: http://christianparty.net/ashkenazi.htm Bijdeze zal ik niet meer over de boertjes schrijven.
Hier nog even een paarsleutel worden voor de topic: "Neuswabenland" en "Operation Highjump"
Anoniem: 62133
hmm we raken de weg kwijt...
Ik heb nog wel een (aanvullende) theorie
1. Nazi's komen door roof, en wereldwijde archelologie en ondrzoek, Oude Landkaarten tegen van antartica, zie ook de eerder genoemde kaart
2. Een researchteam met onderzeeer vind een doorgang, onder het eis door en/of land.
3. Stel daar is een grote onderaardse of onder het eis ruimte. Daar komen bronnen boven, met warm water (net als ijsland) en warme grond (vulkanisch)
4. Dan heb je:
a- ruimte genoeg , hoef je niet te bouwen
b- zoet water voor drinken
c- warmte voor verschillende doeleinden, maar als er stoom van te maken is dan hebben ze ook electriciteit
d- voedsel uit de zee
wat wil ik er mee zeggen: Met zeer eenvoudige middelen, heb je op deze manier al een basis voor overleving, mits er zo'n grot is.
Dus geen ingewikkelde technologie, geen supplies routes, geen brandstof nodig.
En ik denk eerder aan een gemeenschap van ongeveer 500 man oorspronkelijk, wetenschappers en staf personeel.
Ik heb nog wel een (aanvullende) theorie
1. Nazi's komen door roof, en wereldwijde archelologie en ondrzoek, Oude Landkaarten tegen van antartica, zie ook de eerder genoemde kaart
2. Een researchteam met onderzeeer vind een doorgang, onder het eis door en/of land.
3. Stel daar is een grote onderaardse of onder het eis ruimte. Daar komen bronnen boven, met warm water (net als ijsland) en warme grond (vulkanisch)
4. Dan heb je:
a- ruimte genoeg , hoef je niet te bouwen
b- zoet water voor drinken
c- warmte voor verschillende doeleinden, maar als er stoom van te maken is dan hebben ze ook electriciteit
d- voedsel uit de zee
wat wil ik er mee zeggen: Met zeer eenvoudige middelen, heb je op deze manier al een basis voor overleving, mits er zo'n grot is.
Dus geen ingewikkelde technologie, geen supplies routes, geen brandstof nodig.
En ik denk eerder aan een gemeenschap van ongeveer 500 man oorspronkelijk, wetenschappers en staf personeel.
Anoniem: 48600
Het lijkt me idd een beetje veel mensen zoals aan het begin werd gemeld, maar ik denk dat je wel kunt overleven daar .
Anoniem: 67363
Dit lijkt me zeer onlogisch
Weet je wel wat zoveel mensen eten !
Dan kan je wel zeggen voedsel uit zee maar ik denk niet dat mensen 24/7 zeevoedsel gaan eten. Jij kan ook niet maanden het zelfde voedsel eten.
Ten eerste het is niet gezond en ten tweede het zou uber vervelend zijn als je elke dag het zelfde moet eten.
Als het het met vrachtschepen moeten brengen valt hun geheime basisje op eens wel op.
Elke week een vrachtschip naar de zuidpool om daar iets af te leveren.
Iets over warmte
Bronnen en vulkanen houden echt geen 1000-en mensen warm.
Weet je wel wat zoveel mensen eten !
Dan kan je wel zeggen voedsel uit zee maar ik denk niet dat mensen 24/7 zeevoedsel gaan eten. Jij kan ook niet maanden het zelfde voedsel eten.
Ten eerste het is niet gezond en ten tweede het zou uber vervelend zijn als je elke dag het zelfde moet eten.
Als het het met vrachtschepen moeten brengen valt hun geheime basisje op eens wel op.
Elke week een vrachtschip naar de zuidpool om daar iets af te leveren.
Iets over warmte
Bronnen en vulkanen houden echt geen 1000-en mensen warm.
Wat doen jullie toch moeilijk allemaal met die geheime basis.
Admiraal Byrd is er in '47 naar toe gegaan en heeft onwijs op zijn flikker gekregen van
die Nazi's.
Doe maar eens een FOIA tje. Je moet natuurlijk wel Amerikaan zijn.
Admiraal Byrd is er in '47 naar toe gegaan en heeft onwijs op zijn flikker gekregen van
die Nazi's.
psst: '46Anoniem: 60535 schreef op 09 July 2003 @ 21:49:
die Nazi's.
Alleen: wat is een FOIA-tje?
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Eskimo's leven ook 24/7 in soortgelijk klimaat. Die kunnen ook overleven, dus waarom "nazi's" niet?
PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII
Als de nazi's zo superieur waren aan de amerikanen, waarom hebben ze de oorlog dan verloren ? Het lijkt mij dat het verdedigen van duitsland belangrijker was voor de nazi's dan het verdedigen van antartica.Anoniem: 60535 schreef op 09 July 2003 @ 21:49:
die Nazi's.
Waarom zijn bovendien alle top mensen van het nazi regime (Himmler, Goebbels, Göring, von Ribbentrop, Dönitz, von Schirach, Bormann, Eichmann, Speer, enz...) niet naar antartica gevlucht ?
Omdat ze in Neurenberg nog wat onafgehandelde zaakjes moesten oplossen

Flap
Omdat eskimo's niet met 10.000-en op een "geheime" basis zitten die onderzoeken doen. Is geheim houden is enorm moeilijk remember thatNicap schreef op 09 July 2003 @ 23:47:
Eskimo's leven ook 24/7 in soortgelijk klimaat. Die kunnen ook overleven, dus waarom "nazi's" niet?
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 67363 op 10-07-2003 09:08 ]
Anoniem: 62133
Setambre (en anderen) laat die enorme aantallen nu eens los, en ja een vulkaan kan 1000 mensen warm houden, zelfs grillen :-)
Er is maar heel weinig nodig om een grot of iets dergelijks te verwarmen, dat is zeker geen probleem
Zet maar eens 1 waxine lichtje in je auto bij -10, het houd hem votrstvrij
Er is maar heel weinig nodig om een grot of iets dergelijks te verwarmen, dat is zeker geen probleem
Whahaha, dit is grappig enorme getallen!Anoniem: 62133 schreef op 10 July 2003 @ 13:41:
Setambre (en anderen) laat die enorme aantallen nu eens los, en ja een vulkaan kan 1000 mensen warm houden, zelfs grillen :-)
LEES de first post dan !
Hmm, ik vat jou niet. Dit heeft niks met een "discussie" te maken.
Cherryman onderstreept alleen dat het in theorie mogelijk is om een groot aantal personen op deze manier te herbergen.
Cherryman onderstreept alleen dat het in theorie mogelijk is om een groot aantal personen op deze manier te herbergen.
Anoniem: 37519
Jongens, zo'n enorme grot zou (als de doorgang onder water ligt) geen zuurstof bevatten. Daarbij betwijfel ik ten zeerste of een grot in zulke omstandigheden niet heel snel in zou storten...
Lucht inlaten?Anoniem: 37519 schreef op 10 July 2003 @ 16:18:
Jongens, zo'n enorme grot zou (als de doorgang onder water ligt) geen zuurstof bevatten.
IJs lijkt me toch een stevig iets. Verder kan het ook onder! de oorspronkelijke landmassa van Antarctica liggen.Daarbij betwijfel ik ten zeerste of een grot in zulke omstandigheden niet heel snel in zou storten...
Anoniem: 40975
over het waarom van dit hele *mogelijke* verhaal...
laatst was er weer een documantaire op Discovery/NGC over allerlei oude culturen..
wat blijkt nou.. zowel volkeren in zuid-amerika en in egypte kunnen, ver, heeel ver voordat wij denken dat de beschaving is ontstaan al heel precies noord-zuid, met veel preciesie en enorm groot bouwen...
nu denkt men dat er dus een ander volk geweest moest zijn dat vér ontwikkeld was en al deze kennis over de hele wereld uitgedragen heeft... een volk in zuid-amerika (d8 ik) aanbad bijvoorbeeld een man met een baard, terwijl zij geen baardgroei hadden of iemand met een typisch afrikaans gezicht...
toen kwam ook nog die kaart van Piri Reis naar boven en toen kwam men tot de conclusie dat er een volk geweest móest zijn. Of aliens, of, jawel, Atlantis...
Ze hadden ook een theorie over hoe dat Atlantis in zee is gegleden.. Men denkt dat behalve de stukken aardkorst tov elkaar bewegen, het geheel ook tov de aarde beweegt. En doordat de poolkappen niet helemaal meer in evenwicht waren, dat het hele aardvlak tov noord-zuid beweegt....
En dat Atlantis NU ONDER Antartica ligt....
En aangezien we het hier denk ik toch wel over eens zijn dat Hitler en wat van zijn gevolg iets met culten hadden...
Misschien waren ze dus wel opzoek naar Atlantis en is het verhaal dat ze er nu nóg zijn onzin....maar dat sluit dus niet uit dat ze er heen zijn gegaan en waarom...Atlantis schijnt namelijk zowat voor 100% van goud gebouwd te zijn....
laatst was er weer een documantaire op Discovery/NGC over allerlei oude culturen..
wat blijkt nou.. zowel volkeren in zuid-amerika en in egypte kunnen, ver, heeel ver voordat wij denken dat de beschaving is ontstaan al heel precies noord-zuid, met veel preciesie en enorm groot bouwen...
nu denkt men dat er dus een ander volk geweest moest zijn dat vér ontwikkeld was en al deze kennis over de hele wereld uitgedragen heeft... een volk in zuid-amerika (d8 ik) aanbad bijvoorbeeld een man met een baard, terwijl zij geen baardgroei hadden of iemand met een typisch afrikaans gezicht...
toen kwam ook nog die kaart van Piri Reis naar boven en toen kwam men tot de conclusie dat er een volk geweest móest zijn. Of aliens, of, jawel, Atlantis...
Ze hadden ook een theorie over hoe dat Atlantis in zee is gegleden.. Men denkt dat behalve de stukken aardkorst tov elkaar bewegen, het geheel ook tov de aarde beweegt. En doordat de poolkappen niet helemaal meer in evenwicht waren, dat het hele aardvlak tov noord-zuid beweegt....
En dat Atlantis NU ONDER Antartica ligt....
En aangezien we het hier denk ik toch wel over eens zijn dat Hitler en wat van zijn gevolg iets met culten hadden...
Misschien waren ze dus wel opzoek naar Atlantis en is het verhaal dat ze er nu nóg zijn onzin....maar dat sluit dus niet uit dat ze er heen zijn gegaan en waarom...Atlantis schijnt namelijk zowat voor 100% van goud gebouwd te zijn....
Goeie repliek DCL_ Readhead, begint er op te lijken ga zo door dit mag ik wel!
Tee Dee ook jij heb weer gelijk in '46 ging Admiral Byrd daar naar toe en begin '47 kreeg ie behoorlijk klap e dat zeg ik ook precies. Niet normaal hoe ie op zijn mieter kreeg!!!!!!!!!!!!
Wat is een FOIA tje? Dat is een Freedom Of Information Act kan je alleen als Amerikaans burger aan vragen.
Lees eens over Admiral Durnet.
Tee Dee ook jij heb weer gelijk in '46 ging Admiral Byrd daar naar toe en begin '47 kreeg ie behoorlijk klap e dat zeg ik ook precies. Niet normaal hoe ie op zijn mieter kreeg!!!!!!!!!!!!
Wat is een FOIA tje? Dat is een Freedom Of Information Act kan je alleen als Amerikaans burger aan vragen.
Lees eens over Admiral Durnet.
Admiral Durnet is een googlewhack 
http://mittymax.com/Archive/0082-SpaceShipsOfTheGods.htm
http://mittymax.com/Archive/0082-SpaceShipsOfTheGods.htm
Admiral Durnet moved the last battalion of over a hundred U-boats to bases in Antarctica at New Swabia (Neuchwabenland) and South America. This was a complete series of U-boats not a random list. Nazi Germany staked Neuchwabenland in 1938 to 1939 prior to the war by dropping javelins decorated with the Nazi flag out of airplanes. The 20,000 square mile territory of Noise Swabbenland, New Swabia, or Neuchwabenland is reported to contain many underground caverns with hot-water springs, open lakes, and an undersea rivers allowing submarine access far inland. Many of the underground caverns were warm and only need the addition of lights to make them hospitable. Given the Aryan preoccupation with underground caverns it is quite logical that they would colonize such a place.
Flap
Anoniem: 78092
Even samenvatend nadat ik de laatste plaatsings gelezen heb:
- De wereld wordt achter de schermen geleid door bloedverwanten van Ramsus verwante van de zon.
- De nazi relgie draait om de zon.
- De nazi zoeken de doorgang naar de 'donkere zon' in antartica met als bron de kaart van Piri Reis.
- De kaart van Piri Reis is een kopie van een oudere kaart, de lengte en breedte lijnen van deze kaart klopen pas wanneer ze vergeleken worden vanaf een hoogte van 70km boven egypte.
- De Nazi's, Inca's en Egyptenaren hebben een relgie wat om de zon draait.
- Antartica herbergt de bron welke de oorzaak is van de bouwkunsten vertoond door de Egyptenaren en de Inca's.
...
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 78092 op 11-07-2003 00:19 ]
Erg intressante discussie die ik pas net ontdekt heb.
De grootste vraag die blijft komen is waarom. Daar heb ik even over zitten denken en het volgende kwam bij mij op. Het is heel ver gezocht allemaal, maar naar mijn idee past het wel in het zelfde plaatje.
Hitler is een Rothenschild zoals al eerder werdt genoemd. Als je bij de Rotherschilds komt, kom je automatisch bij de Illuminati. De Illuminati (bearers of the light) is een groep die in 17 honderd nog iets opgericht is. Het doel World domination. Het is een groep die vrijwel het hele politieke gebeuren in de wereld zouden controlleren.
Zoals gezegd willen de Illuminati de heerschap over de aarde hebben. De zo genaamde New World Order. De manier waarop verwacht wordt dat ze dit willen bereiken is het faken van een Alien invasion.
Tot nu toe allemaal een beetje offtopic. Maar we gaan nu richting de Nazi's op Antartica. Die basis is gebouwd door de Illuminati met behulp van het geld van de Rothershilds, waarom om onderzoek te doen naar hoe ze een aanval van buitenaardse wezens kunnen nabootsen. Vandaar dat er gesproken wordt over UFO's op Antartica. Dat zijn proef vluchten van de UFO's die straks de aanval moeten faken.
Waarom dan de Nazi's. Ten eerste was Hitler een Rothenschild en de Nazi's waren qua technologie erg ver. Ze deden al onderzoek naar UFO achtige vliegtuigen. Op het moment dat de oorlog tegen het einde liep werdt het duidelijk dat die wetenschappers weg moesten. Die zijn toen naar de onderzoeks basis op Antartica gebracht om daar verder te werken.
Vergezocht? Ja best wel, maar het past naar mijn idee wel allemaal inelkaar.
De grootste vraag die blijft komen is waarom. Daar heb ik even over zitten denken en het volgende kwam bij mij op. Het is heel ver gezocht allemaal, maar naar mijn idee past het wel in het zelfde plaatje.
Hitler is een Rothenschild zoals al eerder werdt genoemd. Als je bij de Rotherschilds komt, kom je automatisch bij de Illuminati. De Illuminati (bearers of the light) is een groep die in 17 honderd nog iets opgericht is. Het doel World domination. Het is een groep die vrijwel het hele politieke gebeuren in de wereld zouden controlleren.
Zoals gezegd willen de Illuminati de heerschap over de aarde hebben. De zo genaamde New World Order. De manier waarop verwacht wordt dat ze dit willen bereiken is het faken van een Alien invasion.
Tot nu toe allemaal een beetje offtopic. Maar we gaan nu richting de Nazi's op Antartica. Die basis is gebouwd door de Illuminati met behulp van het geld van de Rothershilds, waarom om onderzoek te doen naar hoe ze een aanval van buitenaardse wezens kunnen nabootsen. Vandaar dat er gesproken wordt over UFO's op Antartica. Dat zijn proef vluchten van de UFO's die straks de aanval moeten faken.
Waarom dan de Nazi's. Ten eerste was Hitler een Rothenschild en de Nazi's waren qua technologie erg ver. Ze deden al onderzoek naar UFO achtige vliegtuigen. Op het moment dat de oorlog tegen het einde liep werdt het duidelijk dat die wetenschappers weg moesten. Die zijn toen naar de onderzoeks basis op Antartica gebracht om daar verder te werken.
[ Voor 2% gewijzigd door Rusty op 11-07-2003 10:39 . Reden: Typo's ]
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
Op die links die ik plaatste staat exact hetzelfde verhaal. Alleen dan wat meer uitgebreid.Anoniem: 40975 schreef op 10 July 2003 @ 17:26:
over het waarom van dit hele *mogelijke* verhaal...
knipperdeknip
http://www.violations.dabsol.co.uk/ind2.htm
De site is ruk en traag, maar er staan mooie theorieën etc.
Het mooie is (even op dit stuk inhaken) is dat alles terugwijst naar 10.500 vc.
Grappig.
Nog een ander element wat hierbij inspeelt is de 12e planeet. Deze heeft een dermate grote omloop dat ie eens in de zoveel x000-jaar te zien is.
De sumerieërs(! ja daar zijn ze weer) zouden deze gezien hebben. Op basis hiervan hebben ze dus een kaart gemaakt van de wereld (en is hun geloof er op in gaan spelen). Het hoe en waarom ze dat hebben gedaan is onbekend.
offtopic:
Volgens berekeningen van een astronomoon in de 20e eeuw, zou deze planeet in 2012 te zien zijn. Het mooie is dat die datum het einde van de Inca (of Maya??) kalender is. Deze kalender stopt dus domweg op 2012.
Volgens berekeningen van een astronomoon in de 20e eeuw, zou deze planeet in 2012 te zien zijn. Het mooie is dat die datum het einde van de Inca (of Maya??) kalender is. Deze kalender stopt dus domweg op 2012.
Zou onze vriend Piri Reis deze kaart hebben overgenomen?
Zou Hitler zijn zoektocht hier weer op gebaseerd hebben?
Is Atlantis Antarctica? Zou kunnen, tenslotte is Atlantis "gezonken". Onder ijs wellicht?
Atlantis zou ook in het Titicaca meer kunnen liggen. Maar er zijn dus ook theorieën dat dit onder Antarctica is.
Als hitler dit heeft gevonden mbv zijn zoektocht, zou er dan al gewoon een grote beschaving zijn op Antarctica. Weliswaar uitgestorven maar elementen van die beschaving zouden daar kunnen zijn.
hehe je bent me er eentjeOm nog verder offtopic te gaan (maar eigenlijk is het dat waarom het draait) wist je dat Bernhard een hele grootte slang op zijn onder arm heeft laten tatoeren?
Je bedoelt de 10e planeet...tsja die planeet had zo om en nabij een maandje terug rakelings de aarde moeten passeren en een poleshift moeten veroorzaken. Inmiddels zijn de profetieen wat bijgesteld voor wat later dit jaar. De zogenaamd spectaculaire sightings van Planet X worden voorlopig echter correct geidentificeerd als lensflares.Nog een ander element wat hierbij inspeelt is de 12e planeet. Deze heeft een dermate grote omloop dat ie eens in de zoveel x000-jaar te zien is.
-> www.zetatalk.com , maar breng daarna vooral een bezoekje aan een site als badastronomy.com, die keer op keer de vloer aanveegt met deze waanzinnige nonsense.
Albert Einstein, Werner von Braun, Otto Hahn, en vele andere top geleerden zijn naar de VS of USSR gehaald of gevlucht.Als de nazi'S dan zoveel tijd en geld in zo'n reusachtig project hadden gestoken, hadden ze deze geleerden toch wel als eerste op antartica gedropt.Rusty schreef op 11 July 2003 @ 10:37:
Die zijn toen naar de onderzoeks basis op Antartica gebracht om daar verder te werken.
Het hele illuminatie en rothschild gebeuren vind ik idd zeer vergezocht, straks komen de tempeliers zeker ook weer in zicht en vergeet de vrijmetselaars aub niet want die zitten ook overal.En de novis ordo seclorum, de nieuwe wereldorde die als symbool het 14e deel van het lichaam van ramsesII heeft, als je kunt tellen kom je overal het getal 14 tegen, toeval?Ik dacht van niet, zelfs in de 2e kamer (2uur=14 uur), dus eigenlijk de 14e kamer, zie je nu?Ze zitten overal!
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
In de KIJK van een paar maand geleden stond in de rubriek van Complot een heel verhaal over de vraag of Hitler nou wel of niet leeft. De conclusie uit het verhaal is dat hij zichzelf met zijn vrouw Eva heeft opgeblazen in een bunker en dat hun lijken daarna zijn verbrand. Maar er wordt niet gesproken over een ontsnapping naar antartica. Het is een blijft stof om over na te denken.
Klopt, waarom die geleerde daar niet heen zijn is me niet duidelijk. Misschien wel juist omdat ze de echte top geleerden zijn. Het zou dus te veel opvallen.blobber schreef op 11 July 2003 @ 11:57:
[...]
Albert Einstein, Werner von Braun, Otto Hahn, en vele andere top geleerden zijn naar de VS of USSR gehaald of gevlucht.Als de nazi'S dan zoveel tijd en geld in zo'n reusachtig project hadden gestoken, hadden ze deze geleerden toch wel als eerste op antartica gedropt.
En de Nazi's hebben niet perse die basis gebouwd wat mij betreft. Het zou kunnen, maar uit eindelijk zitten de Illuminati er achter.
Nogmaals ik ben het met je eens dat het allemaal vergezocht is. Maar ik ben niet de eerste die de rothschilds in dit topic aanhaalt. De reden dat ik de Illuminati en de rothschilds erbij haal is omdat ze in mijn "theorie" in het hele plaatje passen. Ze hebben de middelen en een reden om het doen. De reden is het eerder genoemde UFO onderzoek.Het hele illuminatie en rothschild gebeuren vind ik idd zeer vergezocht, straks komen de tempeliers zeker ook weer in zicht en vergeet de vrijmetselaars aub niet want die zitten ook overal.En de novis ordo seclorum, de nieuwe wereldorde die als symbool het 14e deel van het lichaam van ramsesII heeft, als je kunt tellen kom je overal het getal 14 tegen, toeval?Ik dacht van niet, zelfs in de 2e kamer (2uur=14 uur), dus eigenlijk de 14e kamer, zie je nu?Ze zitten overal!
En ik vind het zelf dus ook een absurde "theorie" maar het past allemaal wel. Dus als er iemand "bewijzen" heeft waarom dit niet kan hoor ik het graag. Maar bewijzen zijn er niet echt, dus ik blijf nog even bij mijn "theorie" die volgens mij een aantal dingen die eerder genoemd zijn "verklaard" en bij elkaar brengt.
Mijn theorie is dat de kern van de planeet Pluto bestaat uit diamanten, ik weet dat het onzinnig is, maar als iemand mij kan overtuigen van het tegendeel, blijf ik hier even bijRusty schreef op 11 July 2003 @ 12:27:
[...]
En ik vind het zelf dus ook een absurde "theorie" maar het past allemaal wel. Dus als er iemand "bewijzen" heeft waarom dit niet kan hoor ik het graag. Maar bewijzen zijn er niet echt, dus ik blijf nog even bij mijn "theorie" die volgens mij een aantal dingen die eerder genoemd zijn "verklaard" en bij elkaar brengt.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Hehe, zou kunnen. Maar ik geef een beredenering die gebaseerd is op dingen die ik op oa. het internet en dit topic lees. Bij jou valt het zomaar uit de lucht. Maar je mag me altijd jou beredenering voor je theorie mailen want dat gaat iets te veel offtopic hierblobber schreef op 11 July 2003 @ 12:29:
[...]
Mijn theorie is dat de kern van de planeet Pluto bestaat uit diamanten, ik weet dat het onzinnig is, maar als iemand mij kan overtuigen van het tegendeel, blijf ik hier even bij
[Edit] Maar ik begrijp het punt wat je wilt maken wel.
[ Voor 6% gewijzigd door Rusty op 11-07-2003 12:38 ]
Je hebt gelijkRusty schreef op 11 juli 2003 @ 12:33:
[...]
Hehe, zou kunnen. Maar ik geef een beredenering die gebaseerd is op dingen die ik op oa. het internet en dit topic lees. Bij jou valt het zomaar uit de lucht. Maar je mag me altijd jou beredenering voor je theorie mailen want dat gaat iets te veel offtopic hier
[Edit] Maar ik begrijp het punt wat je wilt maken wel.
Back Ontopic... 
Volgens mij hadden deze geleerden zich juist 'vrijgevochten' van het juk van de nazi's en hebben ze asiel gezocht in de VS. Zij wilden dus, volgens mij, geen nazi's zijn en er ook niet mee geasocieerd worden en hebben daarom de kant van de 'good guys' gezocht.blobber schreef op 11 juli 2003 @ 11:57:
Albert Einstein, Werner von Braun, Otto Hahn, en vele andere top geleerden zijn naar de VS of USSR gehaald of gevlucht.Als de nazi'S dan zoveel tijd en geld in zo'n reusachtig project hadden gestoken, hadden ze deze geleerden toch wel als eerste op antartica gedropt.
Flap
Maar waarom Antartica ?
Als je verborgen de nazi ideologie wilt aanhangen hoef je je toch niet onder het ijs te verstoppen, vooral wanneer het doel een wederopstanding zou zijn is de cellen structuur, die voor de Jihad wordt gebruikt, minstens zo doeltreffend. Wat is het nut van je zelf af sluiten van de wereld die je wilt beheersen.
Misschien heeft atlantis wel bestaan wie weet ligt het onder het ijs in Antartica, maar heeft het enige nut ?
En naast het waarom bestaat ook nog de vraag hoe, misschien zitten de illuminatie en de rothschild er wel achter maar als dezen werkelijk zoveel macht in handen hebben, waarom moet het dan verborgen en waarom heeft Hitler Amerika dan de oorlog verklaard als er een groter plan was ?
Einstein was een jood en is de jaren dertig al naar Amerika gevlucht omdat hij onderandere niet wou dat zijn ideeen werden gebruikt voor het produceren van een bom welke milioenen levens zou vernietigen (ironish he). En misschien is operation "jump .." in 1946 geen succes geweest maar wel een geslaagde operatie.
Hitler is een tijd lang in Wenen een nobody geweest en ging geregeld bij een oude monink op bezoek welke boeken over het Arish ras schreef met titels als "bent u blond en hebt een blauwe ogen, dan..." en de rest kan ik even niet herinneren, maar het lijkt mij dus meer waarschijnlijk dat deze monink de inspiratie is geweest voor Hitler.
Als je verborgen de nazi ideologie wilt aanhangen hoef je je toch niet onder het ijs te verstoppen, vooral wanneer het doel een wederopstanding zou zijn is de cellen structuur, die voor de Jihad wordt gebruikt, minstens zo doeltreffend. Wat is het nut van je zelf af sluiten van de wereld die je wilt beheersen.
Misschien heeft atlantis wel bestaan wie weet ligt het onder het ijs in Antartica, maar heeft het enige nut ?
En naast het waarom bestaat ook nog de vraag hoe, misschien zitten de illuminatie en de rothschild er wel achter maar als dezen werkelijk zoveel macht in handen hebben, waarom moet het dan verborgen en waarom heeft Hitler Amerika dan de oorlog verklaard als er een groter plan was ?
Einstein was een jood en is de jaren dertig al naar Amerika gevlucht omdat hij onderandere niet wou dat zijn ideeen werden gebruikt voor het produceren van een bom welke milioenen levens zou vernietigen (ironish he). En misschien is operation "jump .." in 1946 geen succes geweest maar wel een geslaagde operatie.
Hitler is een tijd lang in Wenen een nobody geweest en ging geregeld bij een oude monink op bezoek welke boeken over het Arish ras schreef met titels als "bent u blond en hebt een blauwe ogen, dan..." en de rest kan ik even niet herinneren, maar het lijkt mij dus meer waarschijnlijk dat deze monink de inspiratie is geweest voor Hitler.
Waarom Antartica. In mijn redenatie is de basis er om een schijn aanval van buitenaardse wezens te bewerkstelligen. Op Antartica is het vrij gemakkelijk om dingen geheim te houden. Het is ver van de normale bewoonde wereld en omdat er zo weinig mensen komen is het relatief eenvoudig om die paar mensen te weren. Ter vergelijking met bv. Area 51 wat veel lastiger is om geheim te houden.
En waarom heeft Hitler Amerika de oorlog verklaard. Op die manier onstond de "echte" 2de wereld oorlog. Vrijwel de gehele wereld was betrokken bij dit conflict, bij de 1st wereld oorlog was dat veel minder.
Wat was 1 van de belangrijkste uitkomsten van de 2de wereld oorlog. De vorming van de VN. De VN is voor de Illuminati de voorloper van de wereld regering die zij nastreven. Voor de VN was het grootste struikelblok alle verschillenden landen en hun regeringen. Met de VN hebben ze een overkoepelende organisatie gecreeerd.
En waarom heeft Hitler Amerika de oorlog verklaard. Op die manier onstond de "echte" 2de wereld oorlog. Vrijwel de gehele wereld was betrokken bij dit conflict, bij de 1st wereld oorlog was dat veel minder.
Wat was 1 van de belangrijkste uitkomsten van de 2de wereld oorlog. De vorming van de VN. De VN is voor de Illuminati de voorloper van de wereld regering die zij nastreven. Voor de VN was het grootste struikelblok alle verschillenden landen en hun regeringen. Met de VN hebben ze een overkoepelende organisatie gecreeerd.
Dat klinkt op het eerste gezicht heel tegenstrijdig. Ervan uitgaand dat de Rothschild's hierin allemaal betrokken zijn. Dan zou Hitler zich helemaal opgeofferd moeten hebben. Of het het was plan B vd Illuminati.Rusty schreef op 11 July 2003 @ 15:47:
...
Hitler zou dan tevoren al moeten geweten hebben dat ie zou verliezen en dat daarna de volkenbond opgericht kon worden.
Of het oorspronkelijke plan was dan dat Hitler 'de hele wereld' veroverde. Maar omdat dat niet lukte begonnen ze bij de allies een organisatie op te zetten zodat 'er nooit meer zoiets in de wereld kon gebeuren'. Maw een organisatie die de hele wereld controleerde opdat er niets ergs kon gebeuren.
Ook kunnen we dan stellen dat de Illuminati niet een kant kiezen. Ze werken samen met/in beide kanten om 1 gezamelijk doel te bereiken.
Bovendien http://www.lgwkater.nl/emma/wereldorde2003-3.htm
ff ctrl-f en dan volkenbond...
Hier blijkt uit dat president Wilson vd VS de oprichter was vd Volkenbond. De feitelijke voorloper vd VN...
Precies, waarom hebben de nazI's ze niet direct gevangen gezet en op transport naar de zuidpool gestuurd, als ik nazI was geweest, had ik het wel geweten, zulke geleerden kom je niet vaak tegen hoor.Waarom is dit niet gebeurd?UDuckling5 schreef op 11 July 2003 @ 13:57:
Back Ontopic...
[...]
Volgens mij hadden deze geleerden zich juist 'vrijgevochten' van het juk van de nazi's en hebben ze asiel gezocht in de VS. Zij wilden dus, volgens mij, geen nazi's zijn en er ook niet mee geasocieerd worden en hebben daarom de kant van de 'good guys' gezocht.
En waarom hebbben de amerikanen en de russen later alle wel-nazI geleerden en ook vele nazi kopstukken meegenomen?Het is een wonder dat ze er nog waren, ze hadden al lang in die basis kunnen zitten.Misschien omdat er helemaal geen basis op de zuidpool was misschien?Waarom ging de rest in Paraguay etc. zitten?
[ Voor 28% gewijzigd door blobber op 11-07-2003 16:49 ]
Ik denk dat er eerder sprake is van een amerikaanse basis op de zuidpool. Misschien ooit begonnen door de nazis, maar nu overgenomen door de amerikanen.
want?Zoijar schreef op 11 July 2003 @ 17:35:
Ik denk dat er eerder sprake is van een amerikaanse basis op de zuidpool. Misschien ooit begonnen door de nazis, maar nu overgenomen door de amerikanen.
beredenering/bewijs graag...
aangezien het what if-gehalte van dit topic zou dit natuurlijk ook kunnen maar wel graag waarom enzo...
Bv uit deze link die boven werd gegeven: http://ufowijzer.nl/tekst...eheimenVanAntarctica.html
"Slechts een paar jaar geleden werd ik gewaarschuwd op mijzelf te passen, nadat ik een ontmoeting had met twee functionarissen van het Amerikaanse atoomagentschap, die ontzet waren te horen dat ik van plan was een foto te publiceren van een nucleaire generator die uit een Amerikaans bevoorradingsschip op Antarctica werd gehesen."
"Malcolm beweerd dat hij er achter is gekomen dat er een zeer geheime Amerikaans/Britse basis bestaat in Antarctica. Dit gebeurde nadat hij getuige was van het lossen van materiaal uit een Amerikaans bevoorradingsschip onder ongewone omstandigheden. Hij beweert dat hij tijdens de terugreis naar de Falkland eilanden, drie wetenschappers hoorde praten over een basis met de naam: Europa-S8."
En nog wat van die verhalen. Dan komen er plotseling uit het niets de Nazis bij. Denk je nou echt als er zo veel links naar de amerikanen zijn dat er dan een grote groep nazis daar zit? Dat de amerikanen die dan zouden helpen? Je moet niet vergeten dat een groot deel van het rijke amerika joods is. Ik kan er in komen dat de nazis dit project ooit begonnen zijn, maar dat dat na de oorlog is overgenomen/voortgezet door de amerikanen.
Dan rest de vraag, wat zijn nu nazis op de zuidpool? Zijn dat mensen die met hakenkruisen rondlopen, en streven naar een puur uber ras etc. zoals in wo2, vergelijkbaar met de neonazi groeperingen? Of zijn dat op de zuidpool afstammelingen van een ooit duitse onderzoeks groep, die vandaag de dag moeilijk zijn te onderscheiden van andere mensen, en nauw samenwerken met de amerikanen?
Voer bij google eens de zoekwoord operation High Jump in dan komen er zeer veel resultaten uit, met als onderwerp amerika op antartica of zo iets dergellijks.
Btw, zeer interessant onderwerp
http://www.designyourgoogle.com
Met alle duizenden satellieten rond de aarde kan men toch vast wel vaststellen of er holtes zijn in of onder antarctica? Ik bedoel, ze kunnen dan wel water vinden km's onder het ijs van Europa (maan van eh jupiter?) maar dan niet enkele luttelte km's onder ons eigen ijs.
Of ze willen gewoon niet. Zelfde met al die ufos, heeft iemand hier ooit NASA's secret transmissions bekeken? Redelijk creepy als je het mij vraagt.
Morgen zal ik alle posts doorlezen en me lekker fatsoenlijk mengen in deze discussie.
Heeft iemand enig idee of er nog een tijdschrift bestaat zoals een aantal jaren terug x-factor, al dan niet engels, duit of in het Nederlands.
Of ze willen gewoon niet. Zelfde met al die ufos, heeft iemand hier ooit NASA's secret transmissions bekeken? Redelijk creepy als je het mij vraagt.
Morgen zal ik alle posts doorlezen en me lekker fatsoenlijk mengen in deze discussie.
Heeft iemand enig idee of er nog een tijdschrift bestaat zoals een aantal jaren terug x-factor, al dan niet engels, duit of in het Nederlands.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Het volgende haalde ik van deze site
http://www.hetlaatstecontinent.be/geschiedenis/hfst20.html
"In 1946 leidt de US Navy de grootste operatie die ooit op Antarctica werd uitgevoerd: Operatie High Jump. Niemand minder dan Richard Byrd voerde het bevel. De Amerikanen stuurden 4700 soldaten, 13 schepen (waaronder een vliegdekschip en een onderzeeboot), 50 helikopters en 23 vliegtuigen naar Little America. Het doel van de expeditie was wetenschappelijk onderzoek en het in kaart brengen van de topografie van de streek. Tienduizenden luchtfoto's werden er gemaakt, zestig procent van de kustgebieden werden in kaart gebracht. Maar omdat er op het ijs zelf geen merktekens waren aangebracht, was het merendeel van de luchtfoto's waardeloos."
Ten eerste is dit weer een andere betekenis van operation High Jump, en stel dat deze expeditie echt gebeurt is dan zou toch ook een eventuele nazi basis gezien moeten worden??
"In 1946 leidt de US Navy de grootste operatie die ooit op Antarctica werd uitgevoerd: Operatie High Jump. Niemand minder dan Richard Byrd voerde het bevel. De Amerikanen stuurden 4700 soldaten, 13 schepen (waaronder een vliegdekschip en een onderzeeboot), 50 helikopters en 23 vliegtuigen naar Little America. Het doel van de expeditie was wetenschappelijk onderzoek en het in kaart brengen van de topografie van de streek. Tienduizenden luchtfoto's werden er gemaakt, zestig procent van de kustgebieden werden in kaart gebracht. Maar omdat er op het ijs zelf geen merktekens waren aangebracht, was het merendeel van de luchtfoto's waardeloos."
Ten eerste is dit weer een andere betekenis van operation High Jump, en stel dat deze expeditie echt gebeurt is dan zou toch ook een eventuele nazi basis gezien moeten worden??
[ Voor 3% gewijzigd door Bertus-nl op 11-07-2003 21:21 ]
6. Het Verdrag van Antarctica
Op 1 december 1959 ondertekenen twaalf landen het Verdrag van Antarctica: Argentinië, Australië, België, Chili, Frankrijk, Japan, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, de Sovjet-Unie, het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten en Zuid-Afrika. Het verdrag treedt op 23 juni 1961 in werking wanneer het door alle partijen wordt geratificeerd. Sindsdien ondertekenen nog eens 28 landen het verdrag.
Het verdrag verbiedt militaire activiteiten of nucleaire proefnemingen op Antarctica. Enkel wetenschappelijk onderzoek is er toegelaten. Het verdrag verzekert eveneens dat tussen de verschillende landen informatie en wetenschappers uitgewisseld kunnen worden. Elk land heeft bovendien het recht om de werkzaamheden van andere landen te inspecteren.
De 39 landen die het Verdrag van Antarctica ondertekenden vertegenwoordigen meer dan 80 procent van de wereldbevolking en het gaat zowel om grootmachten als om lage-inkomenslanden. Niet alle landen hebben dezelfde status. Er zijn 25 "Consultative Parties", landen die zich bezighouden met wetenschappelijk onderzoek op Antarctica. Ook België hoort hierbij. Daarnaast zijn er nog 14 niet-stemgerechtigde landen of "Non-consultative Parties", waaronder Nederland.
De bepalingen van het Verdrag van Antarctica kunnen alsvolgt samengevat worden:
Antarctica mag enkel voor vreedzame doeleinden gebruikt worden. Alle militaire activiteiten zijn verboden. Militair personeel en uitrusting mogen voor wetenschappelijk onderzoek gebruikt worden.
Vrijheid van wetenschappelijk onderzoek en samenwerking.
Wetenschappelijke onderzoeksprogramma's, personeel, waarnemingen en resultaten mogen uitgewisseld worden.
Territoriale claims worden door het Verdrag niet erkend. Zolang het Verdrag van kracht is, hebben nieuwe claims geen geldigheid.
Nucleaire proefnemingen en storten van radioactief afval zijn verboden.
De regels van het Verdrag zijn van kracht op al het landijs en de ijsplateaus. De open zeeën vallen onder internationale wetten.
Elk land dat het Verdrag ondertekende, mag waarnemers aanstellen. Zij hebben op elk tijdstip en in elk gebied toegang om de gebouwen, installaties, uitrusting, schepen of vliegtuigen te inspecteren of om luchtobservaties te doen.
De waarnemers genoemd in artikel 7 en de personen genoemd in artikel 3 vallen onder de jurisdictie van het land van herkomst.
De lidstaten moeten elkaar regelmatig ontmoeten. Op de bijeenkomsten wordt informatie uitgewisseld en moeten beslissingen over het beheer genomen worden. De Consultatieve bijeenkomsten moeten voor alle ondertekenaars die wetenschappelijk onderzoek uitoefenen, toegankelijk zijn.
De landen die het Verdrag ondertekenden verzekeren dat ze geen activiteiten zullen uitoefenen die in strijd zijn met het Verdrag.
Een dispuut moet door de strijdende partijen zelf en op vreedzame wijze worden opgelost. Indien er geen oplossing gevonden wordt, zal het Internationaal Gerechtshof het laatste woord hebben.
Na 30 jaar mag iedere lidstaat om een conferentie vragen, waarin de werkwijze van het Verdrag ter discussie wordt gesteld.
Het Verdrag moet na ondertekening door het land in kwestie geratificeerd worden. Ieder land dat lid is van de Verenigde Naties (VN) kan toetreden, alsmede die landen die dit door de overige landen gevraagd wordt.
De VN is de bewaarplaats van het Verdrag. De organisatie zorgt voor gewaarmerkte kopieën voor de ondertekenaars.
Na het Verdrag van Antarctica kwamen er nog een aantal aanvullende regelingen en verdragen die het witte continent nog meer moeten beschermen. Alle verdragen samen vormen het Antarctic Treaty System. Het lijstje (klik op de naam van het verdrag voor de volledige tekst):
The Antarctic Treaty (1959)
The Agreed Measures for the Conservation of Antarctic Flora and Fauna (1964)
beschermt zoogdieren en vogels en beschouwt gebieden van een groot ecologisch belang als Specially Protected Areas.
The Convention for the Conservation of Antarctic Seals (1972)
regelgeving voor commerciële robbenjacht; drie zeehondensoorten worden volledig beschermd, de conventie bepaalt hoeveel er van de andere soorten gevangen mag worden.
The Convention on the Conservation of Antarctic Marine Living Resources (1980)
vooral bedoeld om de vangst van krill binnen de perken te houden.
Protocol on Environmental Protection to the Antarctica Treaty (1991)
ook wel het Protocol van Madrid genoemd; de belangrijkste bepalingen:
bestempelt Antarctica als een 'natuurreservaat, gewijd aan vrede en wetenschap'
somt ecologische principes op waarmee bij alle activiteiten in Antarctica rekening moet gehouden worden
mijnbouw is gedurende vijftig jaar verboden
voor alle activiteiten in Antarctica moet op voorhand gekeken worden naar hun impact op het milieu
Op 1 december 1959 ondertekenen twaalf landen het Verdrag van Antarctica: Argentinië, Australië, België, Chili, Frankrijk, Japan, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, de Sovjet-Unie, het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten en Zuid-Afrika. Het verdrag treedt op 23 juni 1961 in werking wanneer het door alle partijen wordt geratificeerd. Sindsdien ondertekenen nog eens 28 landen het verdrag.
Het verdrag verbiedt militaire activiteiten of nucleaire proefnemingen op Antarctica. Enkel wetenschappelijk onderzoek is er toegelaten. Het verdrag verzekert eveneens dat tussen de verschillende landen informatie en wetenschappers uitgewisseld kunnen worden. Elk land heeft bovendien het recht om de werkzaamheden van andere landen te inspecteren.
De 39 landen die het Verdrag van Antarctica ondertekenden vertegenwoordigen meer dan 80 procent van de wereldbevolking en het gaat zowel om grootmachten als om lage-inkomenslanden. Niet alle landen hebben dezelfde status. Er zijn 25 "Consultative Parties", landen die zich bezighouden met wetenschappelijk onderzoek op Antarctica. Ook België hoort hierbij. Daarnaast zijn er nog 14 niet-stemgerechtigde landen of "Non-consultative Parties", waaronder Nederland.
De bepalingen van het Verdrag van Antarctica kunnen alsvolgt samengevat worden:
Antarctica mag enkel voor vreedzame doeleinden gebruikt worden. Alle militaire activiteiten zijn verboden. Militair personeel en uitrusting mogen voor wetenschappelijk onderzoek gebruikt worden.
Vrijheid van wetenschappelijk onderzoek en samenwerking.
Wetenschappelijke onderzoeksprogramma's, personeel, waarnemingen en resultaten mogen uitgewisseld worden.
Territoriale claims worden door het Verdrag niet erkend. Zolang het Verdrag van kracht is, hebben nieuwe claims geen geldigheid.
Nucleaire proefnemingen en storten van radioactief afval zijn verboden.
De regels van het Verdrag zijn van kracht op al het landijs en de ijsplateaus. De open zeeën vallen onder internationale wetten.
Elk land dat het Verdrag ondertekende, mag waarnemers aanstellen. Zij hebben op elk tijdstip en in elk gebied toegang om de gebouwen, installaties, uitrusting, schepen of vliegtuigen te inspecteren of om luchtobservaties te doen.
De waarnemers genoemd in artikel 7 en de personen genoemd in artikel 3 vallen onder de jurisdictie van het land van herkomst.
De lidstaten moeten elkaar regelmatig ontmoeten. Op de bijeenkomsten wordt informatie uitgewisseld en moeten beslissingen over het beheer genomen worden. De Consultatieve bijeenkomsten moeten voor alle ondertekenaars die wetenschappelijk onderzoek uitoefenen, toegankelijk zijn.
De landen die het Verdrag ondertekenden verzekeren dat ze geen activiteiten zullen uitoefenen die in strijd zijn met het Verdrag.
Een dispuut moet door de strijdende partijen zelf en op vreedzame wijze worden opgelost. Indien er geen oplossing gevonden wordt, zal het Internationaal Gerechtshof het laatste woord hebben.
Na 30 jaar mag iedere lidstaat om een conferentie vragen, waarin de werkwijze van het Verdrag ter discussie wordt gesteld.
Het Verdrag moet na ondertekening door het land in kwestie geratificeerd worden. Ieder land dat lid is van de Verenigde Naties (VN) kan toetreden, alsmede die landen die dit door de overige landen gevraagd wordt.
De VN is de bewaarplaats van het Verdrag. De organisatie zorgt voor gewaarmerkte kopieën voor de ondertekenaars.
Na het Verdrag van Antarctica kwamen er nog een aantal aanvullende regelingen en verdragen die het witte continent nog meer moeten beschermen. Alle verdragen samen vormen het Antarctic Treaty System. Het lijstje (klik op de naam van het verdrag voor de volledige tekst):
The Antarctic Treaty (1959)
The Agreed Measures for the Conservation of Antarctic Flora and Fauna (1964)
beschermt zoogdieren en vogels en beschouwt gebieden van een groot ecologisch belang als Specially Protected Areas.
The Convention for the Conservation of Antarctic Seals (1972)
regelgeving voor commerciële robbenjacht; drie zeehondensoorten worden volledig beschermd, de conventie bepaalt hoeveel er van de andere soorten gevangen mag worden.
The Convention on the Conservation of Antarctic Marine Living Resources (1980)
vooral bedoeld om de vangst van krill binnen de perken te houden.
Protocol on Environmental Protection to the Antarctica Treaty (1991)
ook wel het Protocol van Madrid genoemd; de belangrijkste bepalingen:
bestempelt Antarctica als een 'natuurreservaat, gewijd aan vrede en wetenschap'
somt ecologische principes op waarmee bij alle activiteiten in Antarctica rekening moet gehouden worden
mijnbouw is gedurende vijftig jaar verboden
voor alle activiteiten in Antarctica moet op voorhand gekeken worden naar hun impact op het milieu
Ja ach, de VS staan nou niet echt bekend om hun medewerking/naleving van internationale verdragen... landmijnen, co2 uitstoot, oorlogen (geneve, oorlogsmisdaden tribunaal)... dus dat is geen overtuigende rede dat er geen basis zou zijn.Anoniem: 78092 schreef op 11 July 2003 @ 22:08:
6. Het Verdrag van Antarctica
[ Voor 6% gewijzigd door Zoijar op 11-07-2003 22:19 ]
In de rest van dit topic word Byrd al eerder genoemd, zijn expeditie liep niet echt soepel. En als we zijn verhaal mogen geloven is hij de nazi's dus wel tegen gekomen.Bertus-nl schreef op 11 July 2003 @ 21:21:
Het volgende haalde ik van deze site
Zo eens in de paar maanden word ik altijd weer door een of ander conspiracy onderwerp uit de werkelijkheid weggezogen. Ik kom altijd op 1 van 2 wijzen weer terug in de realiteit van alledag (let wel.. van alledag
):
1. ik belandt op 1 of andere 'debunk' site en lach hartelijk om de nonsens die me in de uren ervoor is voorgeschoteld (zoals bij Planet X). Het geeft een gerust gevoel je weer te realiseren dat die niet-conspiracy wereld gewoon de werkelijkheid blijft en je geen zorgen hoeft te maken over het einde der tijden en wat dies meer zij.
2. ik raak zodanig overbeladen met de ene ongelooflijke bewering op de andere dat ik me op een gegeven moment afvraag: "En wat dan nog als het allemaal waar is?!" Wat doen deze gegevens met mijn leven, behalve dat ik er angstig en paranoide van wordt? Is het overtuigend genoeg om dan maar aan te nemen dat ik in een vreselijke wereld woon? Dat het allemaal beter had kunnen zijn? Of is de wereld gewoon altijd zo geweest en IS er gewoon geen alternatief geweest? Dan gaat er dus ook gewoon nooit wat aan veranderen en blijven geruchten gewoon geruchten...
Overigens, wat een kortzichtig idee om te denken dat de nazi's er hun eigen mini-derde-rijkje op na zouden houden. Welkom in het Derde Rijk, welk beter concentratiekamp dat een strookje woestijn in het Midden Oosten.
ik heb de [hk/] hierboven maar even weggelaten voor het effect. Ik bedoel maar, beetje interessant speculatief lullen kan elke malloot
.
1. ik belandt op 1 of andere 'debunk' site en lach hartelijk om de nonsens die me in de uren ervoor is voorgeschoteld (zoals bij Planet X). Het geeft een gerust gevoel je weer te realiseren dat die niet-conspiracy wereld gewoon de werkelijkheid blijft en je geen zorgen hoeft te maken over het einde der tijden en wat dies meer zij.
2. ik raak zodanig overbeladen met de ene ongelooflijke bewering op de andere dat ik me op een gegeven moment afvraag: "En wat dan nog als het allemaal waar is?!" Wat doen deze gegevens met mijn leven, behalve dat ik er angstig en paranoide van wordt? Is het overtuigend genoeg om dan maar aan te nemen dat ik in een vreselijke wereld woon? Dat het allemaal beter had kunnen zijn? Of is de wereld gewoon altijd zo geweest en IS er gewoon geen alternatief geweest? Dan gaat er dus ook gewoon nooit wat aan veranderen en blijven geruchten gewoon geruchten...
Overigens, wat een kortzichtig idee om te denken dat de nazi's er hun eigen mini-derde-rijkje op na zouden houden. Welkom in het Derde Rijk, welk beter concentratiekamp dat een strookje woestijn in het Midden Oosten.
ik heb de [hk/] hierboven maar even weggelaten voor het effect. Ik bedoel maar, beetje interessant speculatief lullen kan elke malloot
Volgens de officiele bronnen zijn er tijdens de expeditie van byrd 4 mensen omgekomen door ongelukken. Het niet soepel verlopen van de expeditie is dus zeker geen vaststaand feit, ik heb er nog geen enkel bewijs voor gezien. Als byrd zo vreselijk op z'n mieter kreeg zoals sommige sites beweren, lijkt het mij dat hij niet snel weer terug zou gaan naar antartica. Echter een jaar na operation highjump was er een nieuwe expeditie naar antartica genaamd operation windmill, die zijn blijkbaar geen nazi's tegengekomen, want die expeditie wordt op geen van de conspiracy sites genoemd. Er zijn overigens vrijwel continu expedities naar antartica geweest sinds de 2e wereld oorlog, lijkt met toch een beetje vreemd dat ze dat doen als daar een vijandig leger een basis heeft.Rusty schreef op 11 July 2003 @ 22:25:
[...]
In de rest van dit topic word Byrd al eerder genoemd, zijn expeditie liep niet echt soepel. En als we zijn verhaal mogen geloven is hij de nazi's dus wel tegen gekomen.
als je niks zinnigs over het onderwerp te melden hebt reageer dan nietGenoil schreef op 11 July 2003 @ 22:27:
Zo eens in de paar maanden word ik altijd weer door een of ander conspiracy onderwerp uit de werkelijkheid weggezogen. Ik kom altijd op 1 van 2 wijzen weer terug in de realiteit van alledag (let wel.. van alledag):
ik heb de [hk/] hierboven maar even weggelaten voor het effect. Ik bedoel maar, beetje interessant speculatief lullen kan elke malloot.
Voor mensen die graag aan een groter geheel willen denken is deze site met links wel intressant
http://www.sunmt.org/bushnazi.html
Rothenschild , Illuminati wie weet, ik zelf geloof er weinig van en denk dat het meer van toevalligheden afhangt maar de Bush nazi connectie bestaat echt.
http://www.sunmt.org/bushnazi.html
Rothenschild , Illuminati wie weet, ik zelf geloof er weinig van en denk dat het meer van toevalligheden afhangt maar de Bush nazi connectie bestaat echt.
Je zegt zelf dat dit verdrag in 1959 opgesteld is. Toen was de oorlog al 14 jaar over, en is er dikke kans dat onze Pool-Nazi's al 14 jaar verstoken zijn van enig radiocontact met het vaderland, en dus bijvoorbeeld niet kunnen weten van het verliezen van de oorlog, de dood van hun Fuhrer en al helemaal niet van het verdrag van Antarctica. En de landen die dat verdrag opstelden of getekent hebben, hebben toen echt niet heel antarctica afgezocht of er niet al een schender(?) was van het te tekenen verdrag.Anoniem: 78092 schreef op 11 juli 2003 @ 22:08:
Een heel verhaal over het verdrag van Antarctica
Nu het probleem van supplies. Ondanks het weggevallen radiocontact, bezitten de Pool-Nazi's nog steeds kaarten, kompassen, sextanten(?) en kennen de omgeving dus vrij goed. Als een U-Boot het enige vervoer is wat je hebt, dan onderhoud je dat goed, en dus zou er nu best nog een U-Boot in werking kunnen zijn. Men vertrekt in die onderzeeer naar een dorpje in Chili of Argentinie. De mensen daar hebben het veel te druk met hun geitjes en handel om zich zorgen te maken over het feit dat er ooit een oorlog was tussen landen waarvan ze de namen niet eens weten of dat er een Antarctica verdrag bestaat. En dan komt er ineens een rare boot met vreemdelingen aan, die allemaal coole spulletjes bij hebben, zoals gekke uniformen (die toch geen nut hebben in een poolklimaat en dus verhandeld kunnen worden) of pinguinleer. Zo ontstaat er een handeltje tussen de Pool-Nazi's en het achterstandsdorpje ergens in Chili. Na 60 jaar is er zoveel vertrouwen tussen beide partijen ("Papa deed ook al zaken met die man uit de U-Boot.") dat de handel vrij verzekerd is.
Over de kopstukken en de geleerden. De meeste kopstukken zijn opgehangen of opgesloten, maar wat nu als er enkele generaals waren die niet de goedkeuring van der Fuhrer weg konden dragen, maar toch wel goede 'skills' hadden. Evenzo met geleerden. Misschien werden die wel verbannen, naar een onbekend gebied, met een hard klimaat, voor als de Fuhrer ze nog ooit nodig mocht hebben. Een paar betrouwbare SS'ers erbij als toezicht. Hun vrouwtjes er ook maar bij om ze warm te houden tijdens de lange, koude nachten. En het hele stel per U-Boot naar antarctica. De Nazi's waren vrij goed in het laten 'verdwijnen' van mensen, door fotomanipulatie en keiharde ontkenning, en zo verdwenen de ongewilde, doch met verstand vrij goed bedeelde Nazi kopstukken uit de geschiedenis.
( Een andere theorie zou kunnen zijn dat Hitler op dit rare continent, waar het leven zo hard kan zijn een concentratiekamp wilde, om gekke geleerden wat te laten experimenteren met 'engerds' (homo's, zigeuners, Joden) en hoe die zich konden houden in deze immense koude).)
Tot slot nog enkele dingen die ik me afvraag. Stel dat de Pool-commune erg klein is, en er straks, na enkele generaties inteelt ontstaat. Het zijn dan nog steeds volbloed ariers, maar ze hebben ze niet meer alle vijf (ik neem aan dat ook de Nazi geleerden bekend waren met de negatieve effecten van inteelt). Hoe zouden ze hiermee omgaan?
En zouden ze daar op de Zuidpool nog steeds de Nazi ideologie volgen zoals wij die kennen. Ik bedoel, een iemand hoeft zich maar een keer te verspreken tijdens een speech of een nachtelijk gesprek bij het kampvuur en er is een nieuw idee geboren. Bovendien hebben ze daar niet alle middelen of diensten, dus moeten ze bepaalde dingen maar wat anders interpreteren. Bijv. deportatie van 'enge' rassen, zoals de koopmannen uit Chili gaat niet boven vers voedsel, dat zien ook die mensen daar wel in.
Nog even: Stel dat er altijd een sneeuwstorm woedt om het kleine kamp van de Pool-Nazi's dan zie je dit niet op een sateliet, sneeuw is immers altijd wit. En een stille vlakte van een wervelende wolk sneeuw onderscheiden lijkt me toch een probleem van die hoogte.
Flap
Ja als je met zo'n oppervlakkig antwoord komt heb je de essentie van m'n reactie blijkbaar niet helemaal begrepen. Zes pagina's lang komt de ene na de andere vage conspiracy theorie voorbij, dan vind ik het persoonlijk best zinnig om dit soort verhalen enigszins te nuanceren. En te laten zien hoe ieder willekeurig persoon het verhaal nog een stukje sterker kan maken dan het al is. Het internet mag dan misschien een middel zijn om dit soort mogelijke samenzweringen uit de doeken te doen, het is echter net zo zeer een bron van vertroebeling van de "echte waarheid".Bertus-nl schreef op 12 July 2003 @ 01:19:
[...]
als je niks zinnigs over het onderwerp te melden hebt reageer dan niet
Dit topic dwaalt wat af naar Atlantis maar er zijn nog meer mogelijke beweegreden achter de Nazi intresse voor de Zuid pool, hier iets in het kort wat ik morgen wat uitgebreiden zal behandelen.
Germani en Ariers
De term 'Germani' wordt voor het eerst op papier gezet door de griek Strabo (64VC-19NC) volgens Strabo betekend het 'de oorspronkelijken, de zuiveren', waarschijnlijk doelend op de Ariers. De Ariers komen volgens legendes uit de noordelijk pool regio en zijn aan een zwerftocht begonnen, wat liep van 255000 DA tot 300 DA.
Deze tocht geeft voldoende stof voor een heel boekwerk, door uitlopers naar India de Himalya en Sumerie (hey zijn dat ook niet de gebieden waar de Swastika/ Thorshamarr en Sauvastika voorkomen)
Swastika
De Swastika en zijn minder bekend broertje de Sauvastika ,wat een Swastika is met de benen in tegenovergestelde richting, komen op verschillende plekken ter wereld voor. Zelfs in Noord Amerika, maar nee dit komt niet door een beschaving wat intercontinal was... nou ja eigenlijk wel maar het was geen Atlantis het waren de Spanjaarden in de 16e eeuw. De Swastika staat voor de buiten zon en de Sauvastika staat voor de binnen zon, ook is de swastika bekend als "Thorshamarr" maar de zon betekenis blijft het zelfde.
Binnen zon
Al eerder in dit topic is gesuggerd dat Hitler/Himmler een aanhanger was van de theorie van de holle aarde, het verband met antartica komt eindelijk hier naar boven drijven omdat er in de vele theorien over de holle aarde er vaak wordt gesproken over een opening in Antartica en een binnen zon. Ook wordt er gesugererd dat de inner aarde bevolkt wordt/werd en dat de Ariers afstammen van een inneraarde ras.
Germani en Ariers
De term 'Germani' wordt voor het eerst op papier gezet door de griek Strabo (64VC-19NC) volgens Strabo betekend het 'de oorspronkelijken, de zuiveren', waarschijnlijk doelend op de Ariers. De Ariers komen volgens legendes uit de noordelijk pool regio en zijn aan een zwerftocht begonnen, wat liep van 255000 DA tot 300 DA.
Deze tocht geeft voldoende stof voor een heel boekwerk, door uitlopers naar India de Himalya en Sumerie (hey zijn dat ook niet de gebieden waar de Swastika/ Thorshamarr en Sauvastika voorkomen)
Swastika
De Swastika en zijn minder bekend broertje de Sauvastika ,wat een Swastika is met de benen in tegenovergestelde richting, komen op verschillende plekken ter wereld voor. Zelfs in Noord Amerika, maar nee dit komt niet door een beschaving wat intercontinal was... nou ja eigenlijk wel maar het was geen Atlantis het waren de Spanjaarden in de 16e eeuw. De Swastika staat voor de buiten zon en de Sauvastika staat voor de binnen zon, ook is de swastika bekend als "Thorshamarr" maar de zon betekenis blijft het zelfde.
Binnen zon
Al eerder in dit topic is gesuggerd dat Hitler/Himmler een aanhanger was van de theorie van de holle aarde, het verband met antartica komt eindelijk hier naar boven drijven omdat er in de vele theorien over de holle aarde er vaak wordt gesproken over een opening in Antartica en een binnen zon. Ook wordt er gesugererd dat de inner aarde bevolkt wordt/werd en dat de Ariers afstammen van een inneraarde ras.
maar waarom hebben de Nazi's dan gekozen voor de swastika als 'hun'symbool en niet de sauvastika?????
sauvastika staat immers voor binnenzon, waar mbt de holle aarde de ariers toch hun afkomst vandaan hebben zegmaar ???
sauvastika staat immers voor binnenzon, waar mbt de holle aarde de ariers toch hun afkomst vandaan hebben zegmaar ???
PIII 800@804 Mhz
http://www.intelinet.org/swastika/
Een hele studie over de Nazi's en hun geliefde symbool.
Overigens bestaat er ook een symbool van een Swastika IN een Germaans/Keltisch zonnenwiel (http://www.adl.org/hate_symbols/Sunwheel.asp). Ben benieuwd naar de betekenis hiervan (site liegt).
Nu dwaalt het overigens weer af naar Nazi symboliek
Een hele studie over de Nazi's en hun geliefde symbool.
Overigens bestaat er ook een symbool van een Swastika IN een Germaans/Keltisch zonnenwiel (http://www.adl.org/hate_symbols/Sunwheel.asp). Ben benieuwd naar de betekenis hiervan (site liegt).
Nu dwaalt het overigens weer af naar Nazi symboliek
[ Voor 64% gewijzigd door UDuckling5 op 12-07-2003 19:09 ]
Flap
De swastika is een heel erg oud symbool, ongeveer 3000 jaar. Het werd vroeger in vele culturen gebruikt onder andere in China, Japan en India. Het symbool heeft vele betekenissen en namen gehad,
China - wan
England - fylfot
Germany - Hakenkreuz
Greece - tetraskelion and gammadion
India - swastika
De naam swastika komt van het woord svastika uit het sanskriet. De betekenis in het engels: "su" meaning "good," "asti" meaning "to be," and "ka" as a suffix.
Het symbool staat in het Oosten onder andere voor de voortgang in het leven, het goede verloop van jong naar oud, en voor de eeuwig voortdurende reïncarnatie, het proces van wedergeboorte na de dood.
De betekenis van binnen en buiten zon zal er ongetwijfeld wel eens door iemand aan gegeven zijn, maar het symbool staat zeker niet alleen en altijd daarvoor. Hitler heeft het symbool trouwens niet zelf in duitsland geintroduceerd, al voor de 1e wereld oorlog werd het symbool gebruikt als teken van duits nationalisme, het was dus redelijk logisch voor de nazi's om dit symbool op te nemen in hun vlag.
China - wan
England - fylfot
Germany - Hakenkreuz
India - swastika
De naam swastika komt van het woord svastika uit het sanskriet. De betekenis in het engels: "su" meaning "good," "asti" meaning "to be," and "ka" as a suffix.
Het symbool staat in het Oosten onder andere voor de voortgang in het leven, het goede verloop van jong naar oud, en voor de eeuwig voortdurende reïncarnatie, het proces van wedergeboorte na de dood.
De betekenis van binnen en buiten zon zal er ongetwijfeld wel eens door iemand aan gegeven zijn, maar het symbool staat zeker niet alleen en altijd daarvoor. Hitler heeft het symbool trouwens niet zelf in duitsland geintroduceerd, al voor de 1e wereld oorlog werd het symbool gebruikt als teken van duits nationalisme, het was dus redelijk logisch voor de nazi's om dit symbool op te nemen in hun vlag.
De oudste swastika kan gevonden in de oudste beschaving (tot nu toe, en afhandelijk van wat als beschaving wordt beschouwd) namelijk de Sumeriers, hier stelt de swastika de zon voor terwijl die zijn pad over de hemel bewandeld.Morty schreef op 12 juli 2003 @ 19:10:
De swastika is een heel erg oud symbool, ongeveer 3000 jaar. Het werd vroeger in vele culturen gebruikt onder andere in China, Japan en India. Het symbool heeft vele betekenissen en namen gehad,
China - wan
England - fylfot
Germany - Hakenkreuz
India - swastika
De Duitse archeolist Heinrich Schliemann heeft het symbool geherintroduceert in Duitsland toen hij symbool vaak tegen kwam tijdens zijn opgravingen bij Troy. Schlieman was er door gefacisineerd en publiceerde het in zijn boeken als een Ariers symbool.
Hitler is waarschijnlijk in contact gekomen met de swastika door de fanatieke Jorg Lanz von Liebenfels wie de swastika vanaf ongeveer 1907 gebruikte voor zijn Arierse cult.
Maar dit is wel allemaal offtopic.
Ik ga ff mijn fantasie in dit What-IF verhaal loslaten.
Greys en Nazi's? Voorbereiden met het overnemen van de nieuwe Wereldregering
Misschien waren de Greys wel de allereerste beschaving op aarde, nog voor de kanteling van de aarde, en woonden die onder de grond van Antarctica. Het is bewezen dat vele tienduizenden jaren geleden Antarctica lag toen niet op de zuidpool lag, maar noordelijker. Er zijn ook oude beukebossen aangetroffen. Een recent nieuwsbericht op CNN schrijft dat wetenschappers een fossiel van een vlieg op Antarctica hebben gevonden die alleen in een gematigd klimaat geleefd kan hebben.
Dat deze wezens echt bestaan, tonen grottekeningen in Australie aan. Ze tonen Grey-achtige figuren, met grote ogen. Het is zelfs mogelijk dat de Greys, die nog ver voor de Egyptenaren en de menselijke beschaving op aarden leefden, enkele van de 7 wereldwonderen gebouwd hebben, of meegeholpen.
Tevens verklaart het reeds aanwezig zijn van de Greys de aanwezigheid van UFO's op aarde. De UFO's komen namelijk niet van verre planeten omdat de lichtsnelheid niet verbroken kan worden, maar zijn het produkt van een beschaving voor de menselijke beschaving, namelijk van de Greys.
Omdat de Greys ondergronds woonden, hebben ze zulke grote ogen omdat ze in het donker leefden. De nazi's die Antarctica onderzochten hebben bij toeval contact gekregen met de Greys. Ze hebben een pact gesloten, en samen hebben ze een ondergrondse stad gebouwd. De Greys hadden echter al lang vergevorderde technologie ontwikkeld waarmee ze voedselsupplementen naar de onderaardse stad kunnen brengen. Waarom ze dit pact hebben gesloten is onduidelijk. Waarschijnlijk hebben ze de nazi's nodig om hun plan om de nieuwe wereldregering te vormen nodig, en om mens-alien hybriden te creeeren.
Het feit dat er mensen ontvoerd worden door de Greys is omdat er nieuw DNA nodig is, omdat er anders gevaar van inteelt bestaat onder de populatie daar. Er zijn gevallen bekend waarbij de baby uit zwangere vrouwen is verwijderd. Dit als doel om nieuw DNA in de populatie te brengen om inteelt te voorkomen.
Er zijn zelfs sterke aanwijzingen dat Saddam Hoessein samenwerkt met de Nazi's en de Greys. Een ex-medewerker van Saddam beweert dat Nazi's van de SS-Ahnenerbe in Irak aanwezig zijn om Saddam Hussein te steunen met het ontwikkelen van vliegende schotels, waar Nazi-Duitsland indertijd mee bezig geweest zou zijn. De interesse van de Nazi's in Irak loopt 80 jaar terug van vroeg in de 20er jaren tot de tijd waarin de Nazionalsocialische Deutsches Arbeiterspartei (NSDAP) in de straten van Berlijn rondliep.
In 1924 verliet Detlef Schmunde, een van de leiders van de NSDAP, Duitsland om in het Midden Oosten een verlengde pelgrimreis te maken. Schmude vestigde zich in Tabriz en bracht de volgende jaren door met het jagen op "the Hidden Masters". Hij vervolgde daar zijn Thule-mystic groepering, de Orde van de Nieuwe Tempeliers.
Daarna, in het begin van 1939, zond Admiraal Wilhelm Canaris, een spionagemeester van Hitler en hoofd van de Abwehr intelligence agency, Dr. Paul Leverkuehn naar het Midden Oosten om Moslim-geallieerden voor het Derde Rijk (Nazi-Duitsland) te ronselen. Vreemd genoeg bevond Dr. Leverkuehn's zich ook in Tabriz waar Detlef Schmude zich indertijd vestigde. En zijn meest succesvolle bekering bewerkstelligde hij bij Rashid Ali, de pro-Nazi prime minister van Irak die twee jaar later, in 1941 ontzeteld werd tijdens de Engelse invasie van Irak.
Admiraal Canaris werd betrokken in het Stauffenberg bomb plot tegen Hitler in juli 1944. Hij werd gearresteerd en ondergebracht in het Flossenburg concentratiekamp, waar hij in april 1945 geëxecuteerd werd. Abwehr agenten en operaties in het Midden-Oosten werden overgenomen door Reichsfuhrer-SS Heinrich Himmler, en onder commando geplaatst van Rudolf von Sebottendorff. Sebottendorff werd vreemd genoeg ook lid van de de Orde van de Nieuwe Tempeliers, als Schmude.
Vreemd genoeg werd Sebottendorff's dode lichaam gevonden in de Bosporus nabij de dokken van Istanbul op 9 mei 1945, de dag nadat de 2e wereldoorlog in Europa eindigde.
In het westen weet niemand wat er daarna met de Thule/SS organisatie gebeurde.
SS-Brigadefurhrer Karl Maria Wiligut, alias Weisthor riep Himmlers aandacht vanwege belangrijke archeologische ontdekkingen in de Irakeze provincie Iribil. Wetenschappers hadden artifacten opgegraven die in 10.000 v.Chr. gemaakt zijn. In 1947 werden nog meer Neolitische voorwerpen opgegraven door Dorothy Garrod van de Cambridge Universiteit, waaronder arctifacten waarop buitenaardse bezoekers schijnen te staan.
Mede door deze gebeurtenissen en het contact op Antarctica met de Nazi's weleer, is heeft president Bush het ook zo gemunt op Irak. Vermoedelijk weten ze hier wel degelijk vanaf. Officiele documenten uit het archief hebben zelfs bewezen dat de US Airforce weleer achter vliegende schotels aangezeten heeft. De documenten zijn vrijgegeven als Freedom of Information Act. Dit schreef de krant The Guardian een paar weken geleden nog in een nieuwsbericht. Die onlangs vrijgegeven geheime documenten van de Amerikaanse luchtmacht (US Airforce) onthullen dat op 13 augustus 1956 12 tot 15 UFO's op de radar verschenen boven East Anglia in Groot Brittanië en dat gevechtsvliegtuigen van de Britse Royal Air Force (RAF) in Lakenheath meer dan zeven uur geprobeerd hebben deze UFO's neer te halen.
Ook Saoudi Arabie heeft bij toeval te maken gekregen met het UFO-fenomeen. Zo stortte er in juni een ongeidentificeerd object, wat als een vliegende schotel beschreven werd neer. Regeringsfunctionarissen zeiden dat het waarschijnlijk een Amerikaans spionagevliegtuig was. Later zeiden ze dat het een ballon was, geheel in tegenstrijd met wat ze eerder beweerden. Dit werd door twee staatskranten gemeld, waaronder een nieuwsbericht in Ryadh Daily.
Doel van deze samenzwering is algehele overname van de aarde. Zeer goed mogelijk is dit ook de wrede heerser die de Bijbel beschrijft in Openbaringen, die de hele aarde honderden jaren zal regeren. Deze heerser wordt van de troon gestoten als Jezus met een UFO op aarde gaat landen. Dat Jezus op aarde gaat landen in een wolk, heeft hij zelf gezegd, en hij zal landen op een berg. Ook toen Jezus opsteeg van de aarde ging hij een wolk in en verdween in de hemel. Als de Greys/Aliens de wereld overnemen krijgen we allemaal een 666-mark op onze hoofden, en worden we slaven.
Tot zover mijn fantasie (wel gebaseerd op feiten).
Misschien waren de Greys wel de allereerste beschaving op aarde, nog voor de kanteling van de aarde, en woonden die onder de grond van Antarctica. Het is bewezen dat vele tienduizenden jaren geleden Antarctica lag toen niet op de zuidpool lag, maar noordelijker. Er zijn ook oude beukebossen aangetroffen. Een recent nieuwsbericht op CNN schrijft dat wetenschappers een fossiel van een vlieg op Antarctica hebben gevonden die alleen in een gematigd klimaat geleefd kan hebben.
Dat deze wezens echt bestaan, tonen grottekeningen in Australie aan. Ze tonen Grey-achtige figuren, met grote ogen. Het is zelfs mogelijk dat de Greys, die nog ver voor de Egyptenaren en de menselijke beschaving op aarden leefden, enkele van de 7 wereldwonderen gebouwd hebben, of meegeholpen.
Tevens verklaart het reeds aanwezig zijn van de Greys de aanwezigheid van UFO's op aarde. De UFO's komen namelijk niet van verre planeten omdat de lichtsnelheid niet verbroken kan worden, maar zijn het produkt van een beschaving voor de menselijke beschaving, namelijk van de Greys.
Omdat de Greys ondergronds woonden, hebben ze zulke grote ogen omdat ze in het donker leefden. De nazi's die Antarctica onderzochten hebben bij toeval contact gekregen met de Greys. Ze hebben een pact gesloten, en samen hebben ze een ondergrondse stad gebouwd. De Greys hadden echter al lang vergevorderde technologie ontwikkeld waarmee ze voedselsupplementen naar de onderaardse stad kunnen brengen. Waarom ze dit pact hebben gesloten is onduidelijk. Waarschijnlijk hebben ze de nazi's nodig om hun plan om de nieuwe wereldregering te vormen nodig, en om mens-alien hybriden te creeeren.
Het feit dat er mensen ontvoerd worden door de Greys is omdat er nieuw DNA nodig is, omdat er anders gevaar van inteelt bestaat onder de populatie daar. Er zijn gevallen bekend waarbij de baby uit zwangere vrouwen is verwijderd. Dit als doel om nieuw DNA in de populatie te brengen om inteelt te voorkomen.
Er zijn zelfs sterke aanwijzingen dat Saddam Hoessein samenwerkt met de Nazi's en de Greys. Een ex-medewerker van Saddam beweert dat Nazi's van de SS-Ahnenerbe in Irak aanwezig zijn om Saddam Hussein te steunen met het ontwikkelen van vliegende schotels, waar Nazi-Duitsland indertijd mee bezig geweest zou zijn. De interesse van de Nazi's in Irak loopt 80 jaar terug van vroeg in de 20er jaren tot de tijd waarin de Nazionalsocialische Deutsches Arbeiterspartei (NSDAP) in de straten van Berlijn rondliep.
In 1924 verliet Detlef Schmunde, een van de leiders van de NSDAP, Duitsland om in het Midden Oosten een verlengde pelgrimreis te maken. Schmude vestigde zich in Tabriz en bracht de volgende jaren door met het jagen op "the Hidden Masters". Hij vervolgde daar zijn Thule-mystic groepering, de Orde van de Nieuwe Tempeliers.
Daarna, in het begin van 1939, zond Admiraal Wilhelm Canaris, een spionagemeester van Hitler en hoofd van de Abwehr intelligence agency, Dr. Paul Leverkuehn naar het Midden Oosten om Moslim-geallieerden voor het Derde Rijk (Nazi-Duitsland) te ronselen. Vreemd genoeg bevond Dr. Leverkuehn's zich ook in Tabriz waar Detlef Schmude zich indertijd vestigde. En zijn meest succesvolle bekering bewerkstelligde hij bij Rashid Ali, de pro-Nazi prime minister van Irak die twee jaar later, in 1941 ontzeteld werd tijdens de Engelse invasie van Irak.
Admiraal Canaris werd betrokken in het Stauffenberg bomb plot tegen Hitler in juli 1944. Hij werd gearresteerd en ondergebracht in het Flossenburg concentratiekamp, waar hij in april 1945 geëxecuteerd werd. Abwehr agenten en operaties in het Midden-Oosten werden overgenomen door Reichsfuhrer-SS Heinrich Himmler, en onder commando geplaatst van Rudolf von Sebottendorff. Sebottendorff werd vreemd genoeg ook lid van de de Orde van de Nieuwe Tempeliers, als Schmude.
Vreemd genoeg werd Sebottendorff's dode lichaam gevonden in de Bosporus nabij de dokken van Istanbul op 9 mei 1945, de dag nadat de 2e wereldoorlog in Europa eindigde.
In het westen weet niemand wat er daarna met de Thule/SS organisatie gebeurde.
SS-Brigadefurhrer Karl Maria Wiligut, alias Weisthor riep Himmlers aandacht vanwege belangrijke archeologische ontdekkingen in de Irakeze provincie Iribil. Wetenschappers hadden artifacten opgegraven die in 10.000 v.Chr. gemaakt zijn. In 1947 werden nog meer Neolitische voorwerpen opgegraven door Dorothy Garrod van de Cambridge Universiteit, waaronder arctifacten waarop buitenaardse bezoekers schijnen te staan.
Mede door deze gebeurtenissen en het contact op Antarctica met de Nazi's weleer, is heeft president Bush het ook zo gemunt op Irak. Vermoedelijk weten ze hier wel degelijk vanaf. Officiele documenten uit het archief hebben zelfs bewezen dat de US Airforce weleer achter vliegende schotels aangezeten heeft. De documenten zijn vrijgegeven als Freedom of Information Act. Dit schreef de krant The Guardian een paar weken geleden nog in een nieuwsbericht. Die onlangs vrijgegeven geheime documenten van de Amerikaanse luchtmacht (US Airforce) onthullen dat op 13 augustus 1956 12 tot 15 UFO's op de radar verschenen boven East Anglia in Groot Brittanië en dat gevechtsvliegtuigen van de Britse Royal Air Force (RAF) in Lakenheath meer dan zeven uur geprobeerd hebben deze UFO's neer te halen.
Ook Saoudi Arabie heeft bij toeval te maken gekregen met het UFO-fenomeen. Zo stortte er in juni een ongeidentificeerd object, wat als een vliegende schotel beschreven werd neer. Regeringsfunctionarissen zeiden dat het waarschijnlijk een Amerikaans spionagevliegtuig was. Later zeiden ze dat het een ballon was, geheel in tegenstrijd met wat ze eerder beweerden. Dit werd door twee staatskranten gemeld, waaronder een nieuwsbericht in Ryadh Daily.
Doel van deze samenzwering is algehele overname van de aarde. Zeer goed mogelijk is dit ook de wrede heerser die de Bijbel beschrijft in Openbaringen, die de hele aarde honderden jaren zal regeren. Deze heerser wordt van de troon gestoten als Jezus met een UFO op aarde gaat landen. Dat Jezus op aarde gaat landen in een wolk, heeft hij zelf gezegd, en hij zal landen op een berg. Ook toen Jezus opsteeg van de aarde ging hij een wolk in en verdween in de hemel. Als de Greys/Aliens de wereld overnemen krijgen we allemaal een 666-mark op onze hoofden, en worden we slaven.
Ik denk dat jij de "Anunnaki" dan zeer intressant zal vinden, ik heb nu zeer weinig tijd maar zoek het maar eens op op google.Mastermind schreef op 13 July 2003 @ 03:44:
Lijkt mij meer fictie dan feiten....There is another planet in our solar system, which he calls Nibiru. This planet has a very eccentric orbit, which brings it through the asteroid belt every 3600 years. Life developed on this planet.
Originally, there was no Earth & moon between Mars and Venus. There was, however, a planet orbiting in the place of what is now the asteroid belt. Sitchin identifies this planet as Tiamat.
One fateful orbit, Nibiru came too close to Tiamat, and Nibiru's moons collided with Tiamat, cracking the planet. On the next orbit, Nibiru or her moons crashed into Tiamat again, smashing her into a lot of small pieces and two larger pieces. The smaller pieces became the asteroid belt, and larger pieces became the earth and the moon. The Earth became seeded with life from Nibiru at this point.
450,000 years ago, the atmosphere of Nibiru began to erode. Enki, the son of Nibiran ruler Anu, came to Earth to mine for gold, which could be used to save Nibiru's failing atmosphere.
380,000 years ago, a war occurred between two rival factions of Nibirans on Earth. The group led by Anu's son Enlil triumphed.
300,000 years ago, the Nibirans, also called "Annunaki," tired of working in the mines and mutinied. The Annunaki leaders Enki and Ninhursag then took primitive ape-women native to Earth and by genetic manipulation they created mankind to take over the manual labor. Mankind then began to proliferate on the Earth.
100,000 years ago, some of the Annunaki began to intermarry with Earth women. The Annunaki were the Nefilim (Nephilim) mentioned in the Bible.
A division occurred within the Annunaki regarding the future of mankind. Enlil decided that mankind must be destroyed, but Enki and Ninhursag disagreed.
13,000 years ago, the Annunaki determined that the next close passage of Nibiru would cause great tidal waves on Earth. Enlil swore the Annunaki to secrecy regarding this, seeing it as an opportunity to destroy mankind.
11,000 years ago - just in time - Enki instructed a human - Utnapishtim (Noah)- to build a craft, a submarine (the ark?), to save a select few humans.
Over the next 9,000 years, the Annunaki nursed mankind along into a fledgling civilization, while continually warring among themselves. They set up Earthly kingships to rule mankind and to be intermediaries between themselves and mankind.
Every 3600 years, when Nibiru makes its regular transit through the inner solar system, we once again have contact with the Annunaki
Zeker heb ik alles al gelezen over Niburu, maar het is wetenschappelijk gezien niet mogelijk dat een planeet in zo'n ruime ellipsvormige baan om te zon draait.
Anoniem: 87835
De Nazi's hadden aan het eind van de oorlog behoorlijk wat research uitgevoerd op natuurkundige principes zoals grenslaag etc. Het verhaal rondom Antarctica en de Nazi's én de vliegende schotels is al jaaaaren geleden (weliswaar fiction) héél goed beschreven door W.A Harbinger in zijn boek 'Genesis'.
In dit boek stopt hij alle tot nu toe bekende feiten en aannames rondom de 'geheime technologie'van de Nazi's. Helaas is veel van dit materiaal een eigen leven gaan leiden en heeft veel mensen aangezet tot buitengewoon fantasierijke verzinsels. Maa, het boek is absoluut het lezen waard!
In dit boek stopt hij alle tot nu toe bekende feiten en aannames rondom de 'geheime technologie'van de Nazi's. Helaas is veel van dit materiaal een eigen leven gaan leiden en heeft veel mensen aangezet tot buitengewoon fantasierijke verzinsels. Maa, het boek is absoluut het lezen waard!
Anoniem: 87835
Nog even... vlak voor de oorlog heeft Duitsland vanuit Zuid Amerika een behoorlijk deel van Antarctica geclaimd onder de naam 'Neuschwabenland'. Vliegtiugen geladen met verzwaarde palen, aan de ene kant een punt en de andere een swastika, werden afgeworpen om de grens te markeren. Deze palen bleven rechtop in het ijs staan.
En die palen zijn inmiddels wel weg neem ik aan???Anoniem: 87835 schreef op 13 July 2003 @ 22:40:
Nog even... vlak voor de oorlog heeft Duitsland vanuit Zuid Amerika een behoorlijk deel van Antarctica geclaimd onder de naam 'Neuschwabenland'. Vliegtiugen geladen met verzwaarde palen, aan de ene kant een punt en de andere een swastika, werden afgeworpen om de grens te markeren. Deze palen bleven rechtop in het ijs staan.
Ik kan het niet helpen dat ik dit topic af-en-toe even bekijk en steeds het gevoel heb dat jullie intussen zover doorgeschoten zijn. Ik zie echt TOTAAL geen argument dat al die leuke WHAT-IF verhalen ook maar ergens waar kunnen zijn. Momenteel heb ik het echt de neiging dit draadje te sluiten of te moven naar de HK ofzo - want dit is gewoon geen W&L meer. Het is dus een stille hint dat dat snel moet veranderen
.
Anoniem: 16553
Is er dan ook een reden waarom ze alleen nog maar op de zuidpool zitten?
Ik vind dit een heel leuk onderwerp, echter persoonlijk denk ik dat als er een volk is dat zo'n voorsprong heeft op de rest van deze wereldbevolking het allang geprobeert had deze wereld te onderwerpen. Is nu eenmaal een eigenschap van de mens (blijkt uit de geschiedenis).
Echt ik vind het een leuk onderwerp maar zou graag meer bewijzen en feiten willen zien
Ik vind dit een heel leuk onderwerp, echter persoonlijk denk ik dat als er een volk is dat zo'n voorsprong heeft op de rest van deze wereldbevolking het allang geprobeert had deze wereld te onderwerpen. Is nu eenmaal een eigenschap van de mens (blijkt uit de geschiedenis).
Echt ik vind het een leuk onderwerp maar zou graag meer bewijzen en feiten willen zien
Nu op NGC (National Geographic Challenge) .. een docu over een foresisch patoloog die Hitler's overblijfselen gaat onderzoeken
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Anoniem: 74277
Ik volg deze topic al tijden met veel intresse, dus jij gaat gewoon niks sluiten of moven naar een plaats waar de helft niet kan komenChristiaanVerwijs schreef op 13 juli 2003 @ 23:15:
Ik kan het niet helpen dat ik dit topic af-en-toe even bekijk en steeds het gevoel heb dat jullie intussen zover doorgeschoten zijn. Ik zie echt TOTAAL geen argument dat al die leuke WHAT-IF verhalen ook maar ergens waar kunnen zijn. Momenteel heb ik het echt de neiging dit draadje te sluiten of te moven naar de HK ofzo - want dit is gewoon geen W&L meer. Het is dus een stille hint dat dat snel moet veranderen.
Mijn petje af voor sommige van jullie dit gaat allemaal de goede kant op. Ik leer van jullie!
Het bijzondere van dit verhaal is dat je zelf alles moet uitzoeken en gaande weg kom je steeds meer je zelf tegen.
Er worden bewijzen gevraagd. Zou het helpen als ik je mee zou nemen naar Antartica en je de onderaardse basis laat zien? Niemand zou je geloven!!!!
Men neme Google en type: thule+nazi's in.
Het woord Thule is een begrip op deze planeet.
Weet je wat zo grappig is iets ten noorden van Antartica liggen de South-Sandwich eilanden en het meest zuidelijke eiland van deze groep (ik dacht 7 stuks) heet: Thule Island.
Oh ja, ik ga niet voor complot-theorieen alleen voor complot-feiten.
De duitsers hebben de oorlog verloren maar de "Germani" niet.
Tip: ga naar de square mile van London en zoek uit waar de "Black Sun" staat!
Het bijzondere van dit verhaal is dat je zelf alles moet uitzoeken en gaande weg kom je steeds meer je zelf tegen.
Er worden bewijzen gevraagd. Zou het helpen als ik je mee zou nemen naar Antartica en je de onderaardse basis laat zien? Niemand zou je geloven!!!!
Men neme Google en type: thule+nazi's in.
Het woord Thule is een begrip op deze planeet.
Weet je wat zo grappig is iets ten noorden van Antartica liggen de South-Sandwich eilanden en het meest zuidelijke eiland van deze groep (ik dacht 7 stuks) heet: Thule Island.
Oh ja, ik ga niet voor complot-theorieen alleen voor complot-feiten.
De duitsers hebben de oorlog verloren maar de "Germani" niet.
Tip: ga naar de square mile van London en zoek uit waar de "Black Sun" staat!
Complimenten, jij zit goed in je complot-theoriëenMastermind schreef op 13 July 2003 @ 03:44:
[...]
Met name de "greys leven ondergronds daarom hebben ze van die grote ogen en grijze huid" vind ik altijd erg mooi om op conspiracy-sites tegen te komen.
Is het jullie overigens wel eens opgevallen dat conspiracy theories altijd een paar vaste elementen hebben:
A ) een paar feiten die onomstreden zijn die zwaar benadrukt worden en overal tussendoor duiken (simpel voorbeeld "toen de 2e wereldoorlog in 1945 afgelopen was" of "byrd ging op expeditie naar antarctica")
B ) daartussen een aantal dingen die als "feit" gepresenteerd worden maar op z'n zachts gezegd discutabel zijn of waar al een hele interpretatie in verborgen wordt ("de mannen van byrd zagen vreemde lichten aan de hemel", insinuerend "dat moeten wel UFO's zijn geweest of vreemde wapens"... poollicht anyone?)
C ) daar leidt men vervolgens met enorme sprongen in de logica dingen uit af die heel erg onwaarschijnlijk zijn, maar ja er zijn zoveel A ) en B ) feiten gepresenteerd dat het wel waar moet zijn
D ) dit alles ingekleed in een verhaal dat meestal begint met "veel mensen zeggen dat..." (bijvoorbeeld "de greys buitenaardse wezens zijn") "...maar dat is natuurlijk onzin". En dan daarna: "MAAR..." om vervolgens met een hele theorie te komen (die op andere sites weer beschreven wordt als "veel mensen zeggen dat x, MAAR dat is natuurlijk onzin)
Met name het presenteren van een heleboel feiten, vermengd met dubieuze feiten, zorgt er voor dat veel mensen gaan denken "goh dit klinkt heel erg onwaarschijnlijk maar ja er zijn zoveel feiten die er op wijzen dat het waar is dat misschien...".
Echt geestig wordt zoiets op het moment dat er een mysterieus tintje wordt gegeven aan iets dat helemaal niet mysterieus is. Ik las een hele site waarin wordt uitgelegd dat het vliegveld van Denver door de CIA gebouwd is om UFO's te laten landen. (Waarom hebben ze anders zo'n groot vliegveld nodig in the middel of nowhere?). Daar stond een foto op van een gedenksteen met "what looks like a free masons symbol"... Jaja, stiekem hebben de vrijmetselaars hun geheime bemoeienis weergegeven in een voor buitenstaanders onherkenbaar detail op een steen in het vliegveld...
Ware het niet dat je aan de onderste rand, onder het "geheime teken" (het alom bekende oog met pyramide) nog net de helft te lezen is van "the Denver chapter of the free masons of America" (zeg ik nu uit mijn hoofd), kortom deze "ultra-geheime groep" had gewoon een mooie steen neergezet met bij wijze van spreke hun telefoonnummer er op

Maar ja dat was natuurlijk allemaal té makkelijk en voor de hand liggend voor de schrijvers dus dat lieten ze maar niet zien
edit: linkje http://www.anomalies-unlimited.com/Denver_Airport.html
Overigens weten de freemasons zelf te vertellen dat ze regelmatig bij nieuwe gebouwen dit soort gedenkstenen plaatsen, wat te maken heeft met hun roots (freemasons=vrijmetselaars, metselaars dus)!
Overigens blijkt dat ook DIA (Denver International Airport) een basis is voor Nazi's

[ Voor 26% gewijzigd door PowerFlower op 14-07-2003 17:47 ]
Tuurlijk is het allemaal zo losjes in elkaar gebouwd dat een frisse wind het gelijk aan fladeren blaast, greys en nazi ? greys die in de aarde wonen ? greys die alleen rednex ontvoeren en koeien verbranden ?
Alliens het zal wel, maar ik heb er nog nooit een gezien.
Daarom zoek ik zelf liever in de geschiedenis naar het waarom Himmer en de Nazi's zo geintresseerd waren in al deze theorieen en probeer dan verbanden te vinden tussen de Arinani, Sumerie, antartica en Hitler. Iets wat ik binnenkort nog weleens zou samenvatten, niet dat dat betekend dat ik het geloof... ik vindt het wel leuk.
Alliens het zal wel, maar ik heb er nog nooit een gezien.
Daarom zoek ik zelf liever in de geschiedenis naar het waarom Himmer en de Nazi's zo geintresseerd waren in al deze theorieen en probeer dan verbanden te vinden tussen de Arinani, Sumerie, antartica en Hitler. Iets wat ik binnenkort nog weleens zou samenvatten, niet dat dat betekend dat ik het geloof... ik vindt het wel leuk.
't Is altijd leuk conspiracy theorietjes te bedenken die nog schijnen te kloppen ook. Het leuke is, dat met dezelfde feitjes ook andere conspiracy theorieën bedacht kunnen worden 
Maargoed, ff op de reactie van PowerFlower: zoals ik al suggereerde zijn de greys helemaal geen buitenaardse wezens, maar de beschaving die voor de mensheid al onderaards op aarde leefde.
Maargoed, ff op de reactie van PowerFlower: zoals ik al suggereerde zijn de greys helemaal geen buitenaardse wezens, maar de beschaving die voor de mensheid al onderaards op aarde leefde.
[ Voor 38% gewijzigd door Mastermind op 14-07-2003 15:12 ]
Dan kan je beter 'Foucaults Pendulum' van Umberto Eco gaan lezen. Dan heb je tenminste een consistente, allesomvattende samenzweringstheorie. En zie je meteen hoe makkelijk samenzweringstheorieen op te stellen zijn.N-Joy schreef:
Ik volg deze topic al tijden met veel intresse, dus jij gaat gewoon niks sluiten of moven naar een plaats waar de helft niet kan komen
Vind je je reactie nou zelf verstandig? Als iemand zegt: 'ik overweeg X, want <bla>' en iemand anders zegt 'Nee, dat doe je niet!', dan zijn de meeste mensen zeer geneigd juist X te doen, om je manieren te leren. Onbeargumenteerd tegenspreken is niet erg beleefd.
[ Voor 12% gewijzigd door Confusion op 14-07-2003 15:47 ]
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Het is, gezien de kanteling van de aarde, en het feit dat de continenten verschuiven, helemaal niet raar dat er bossen zijn geweest op wat nu antartica is. Maar de sprong naar aliens die daar dus wonen is VEEL te groot.Mastermind schreef op 13 July 2003 @ 03:44:
Kun je me die tekeningen tonen? Als jij het hebt over de tekeningen die ik voor ogen heb, dan maak je hier een veel te grote gedachtensprong. En dan heb ik het over deze fotos (want dit zijn de bekende 'gods of australia'):Dat deze wezens echt bestaan, tonen grottekeningen in Australie aan. Ze tonen Grey-achtige figuren, met grote ogen. Het is zelfs mogelijk dat de Greys, die nog ver voor de Egyptenaren en de menselijke beschaving op aarden leefden, enkele van de 7 wereldwonderen gebouwd hebben, of meegeholpen.
Ten eerste is er werkelijk niets dat deze figuren verenigd met greys. De andere fotos die bij de set horen vertonen eveneens geen gelijkenissen met mensen, maar zijn eerder voorzien van zaken die niet bij mensen horen, zoals een soort helmen. Dit is echter totaal geen reden om meteen aan te nemen dat het dus buitenaardse wezens waren. Zoals je weet schilderen christelijke schilders zogenaamde straalkransen rond heilige karakters. Dat betekent niet meteen dat die individueen in het echt ook dergelijke kransen hebben. Je moet je heel goed beseffen dat mensen uit die tijd vaak alleen maar tekeningen hadden om geschiedenis door te geven, en daar vaak symbolen gebruikten om duidelijk welke functie bepaalde mensen vervulden. Dat leidde ertoe dat sommige culturen stralenkransen gingen gebruiken, terwijl anderen de symbolen typerend voor de egyptenaren ging gebruiken. Overigens zie je bij de laatste groep een enorme hoeveelheid rare figuren, waarbij je (hoop ik) ook niet meteen aanneemt dat ze dus ook in het echt bestaan hebben.
Het eerste argument gaat mank omdat er ook veel UFO-rapporten zijn van wezens die er heel anders uitzien en claimen van hele andere stelsels te komen (ipv Zeta Reticuli). Die kunnen de lichtbarriere schijnbaar wel breken om hier te komen. Of ontken je het bestaan van die aliens wel omdat ze niet te rijmen zijn met je what-if verhaal? Het tweede argument wordt totaal niet ondersteunt door enig argument dan ook. Er is geen enkele aanwijzing dat greys bestaan en dat ze hier op aarde zijn geweest sinds het begin der tijden.Tevens verklaart het reeds aanwezig zijn van de Greys de aanwezigheid van UFO's op aarde. De UFO's komen namelijk niet van verre planeten omdat de lichtsnelheid niet verbroken kan worden, maar zijn het produkt van een beschaving voor de menselijke beschaving, namelijk van de Greys.
Indien Greys werkelijk ondergrond wonen, zouden ze juist kleinere ogen moeten hebben gekregen in plaats van grotere ogen. Een mol heeft toch ook geen enorme ogen? Die is zelfs bijna blind omdat hij niets aan ogen heeft. Dit argument wordt vaak aangehaald, maar het is onterecht. Er is geen reden om grotere ogen te krijgen als het donkerder wordt - in die gevallen heb je veel meer aan effectievere ogen. Zie bijvoorbeeld een kat. Die leeft 's nachts en loopt ook niet rond met ogen als eieren. De kat heeft juist meer effectieve ogen door een reflectielaag aan de binnenkant van het oog.Omdat de Greys ondergronds woonden, hebben ze zulke grote ogen omdat ze in het donker leefden.
Wanneer zijn de greys dan overigens ondergrond gegaan? Want op de wandtekeningen van de australiers staan ze volgens jou ook al met grote ogen. En waarom zouden de greys uberhaupt onder de grond moeten leven? Als ze grote ogen hebben ontwikkeld, dan zouden ze erg lang onder de grond moeten hebben gewoond wil evolutie een kans hebben gegeven iets te veranderen aan de ogen (waarbij de door jou genoemde verandering eerder andersom zou zijn).
Ik heb nog geen *enkel* geloofwaardig argument gezien dat er nazi's op antartica zitten. Alleen dat het zo is, en op die manier kan ik ook hele interessante what-if verhalen verzinnen.De nazi's die Antarctica onderzochten hebben bij toeval contact gekregen met de Greys.
Even los van het feit dat er geen argumenten zijn die het ook maar ergens geloofwaardig zitten dat er nazi's zitten op antartica....Ze hebben een pact gesloten, en samen hebben ze een ondergrondse stad gebouwd. De Greys hadden echter al lang vergevorderde technologie ontwikkeld waarmee ze voedselsupplementen naar de onderaardse stad kunnen brengen. Waarom ze dit pact hebben gesloten is onduidelijk.
Waarom?Waarschijnlijk hebben ze de nazi's nodig om hun plan om de nieuwe wereldregering te vormen nodig, en om mens-alien hybriden te creeeren.
Tot op heden is er maar weinig bewijs dat mensen werkelijk ontvoerd worden. Dat ze soms zware trauma's oplopen is zeker waar, maar er zijn veel betere en minder extreme verklaringen voor de zogenaamde 'alien abductions' en wel in de vorm van zogenaamde 'night terrors' of extreme nachtmerries. Maar dat terzijde. Een groter probleem is dat je beschrijft dat de greys beschikken over geavanceerde technieken en kennelijk in staat zijn tot gen-combinatie, daar ze in staat zijn een hybride mens-alien te maken. In dat geval hoeft men daar onder de poolkap ook niet erg bang te zijn voor inteelt.Het feit dat er mensen ontvoerd worden door de Greys is omdat er nieuw DNA nodig is, omdat er anders gevaar van inteelt bestaat onder de populatie daar. Er zijn gevallen bekend waarbij de baby uit zwangere vrouwen is verwijderd. Dit als doel om nieuw DNA in de populatie te brengen om inteelt te voorkomen.
Ik vraag me serieus af wat jij 'sterke aanwijzingen' noemt. Waarom zouden nazi's uberhaupt interesse hebben in Irak? Op internet kan ik helemaal niets vinden over dit onderwerp, dus ik zou graag willen dat je dat onderbouwt. Hetzelfde geldt voor de ex-medewerker die beweert dat Saddam hulp krijgt van Nazi's. Bovendien heb je doorgaans wel wat meer bewijs nodig dan iemand dat 'het' zegt. Ik kan ook van alles beweren.Er zijn zelfs sterke aanwijzingen dat Saddam Hoessein samenwerkt met de Nazi's en de Greys. Een ex-medewerker van Saddam beweert dat Nazi's van de SS-Ahnenerbe in Irak aanwezig zijn om Saddam Hussein te steunen met het ontwikkelen van vliegende schotels, waar Nazi-Duitsland indertijd mee bezig geweest zou zijn. De interesse van de Nazi's in Irak loopt 80 jaar terug van vroeg in de 20er jaren tot de tijd waarin de Nazionalsocialische Deutsches Arbeiterspartei (NSDAP) in de straten van Berlijn rondliep.
Ja, en de rest laat ik even voor wat het is. Kan wel alles op gaan zoeken, maar daar ontbreekt me de tijd voor. Ik vind je verhaal totaal ongeloofwaardig. Het bevat geen enkel bewijs, geen enkel argument, geen enkel antwoord op de 'waarom dan?' vraag die ik werkelijk bij iedere regel kan plaatsen. Je post is een perfect voorbeeld van de 'law of minimization of mystery' waarbij je ALLES wat je niet begrijpt bij elkaar mikt in 1 grote samenzweringstheorie. In je post zien we verdwaalde duitsers, aliens, God, de invasie van Irak, enzovoorts allemaal terugkomen.Tot zover mijn fantasie (wel gebaseerd op feiten).
Het meest ongeloofwaardig is nog het feit dat er geen enkel bewijs is dat ook maar ergens direct gebruikt kan worden. Iedere alinea barst van interpretaties van jouw kant. Wat je hebt gedaan is er gewoon vanuit gaan dat aliens op aarde zijn, en op basis daarvan al het rare aan elkaar knopen. Als dit soort posts in W&L geplaatst worden, dan vraag je erom dat ze tot de grond af afgebrand worden. De FAQ zegt 'kom met argumenten', en dat zie ik dus nergens gebeuren. Nu weet ik wel wat er in dit draadje gebeurt. De mensen die dit lezen en hun schouders ophalen hebben geen zin al die fantasieen na te gaan spitten om te bekijken of er ook maar enige waarheid in zit - want dat kost VEEL meer moeite dan er mee komen. Dat is de reden waarom er totaal geen tegengeluid te horen - niemand neemt dit serieus.
In een ander draadje heb je al gezien dat ik zelf ook belezen ben in UFOs en aanverwante zaken, en bovendien ben ik zelf de eerste die het fenomeen zal verdedigen (let wel, met empirisch bewijs - iets wat jullie hier totaal niet kennen, zo blijkt). Maar op dit moment is alles wat hier staat een interessante fantasie die totaal niet relateert aan de werkelijkheid. Nu God niet langer de grote macht achter de wereld is, hebben jullie duidelijk een andere macht nodig. En als we God niet hebben zoeken we wel iets anders dat totaal niet te verklaren is, toch?
Mijn excuses voor de mogelijke felheid van deze post, maar het begint echt een beetje te ver te gaan in dit draadje.
[ Voor 3% gewijzigd door Christiaan op 14-07-2003 15:53 ]
Mastermind schreef:Maargoed, ff op de reactie van PowerFlower: zoals ik al suggereerde zijn de greys helemaal geen buitenaardse wezens, maar de beschaving die voor de mensheid al onderaards op aarde leefde.
Je doet je naam weer eeraan geweldig!
Het gaat duidelijk om de intraterrestials zoals ze ook genoemd worden.
Credo Mutwa de zulu sjamaan met zijn volklore heeft een heel mooi verhaal hier over. Zal ik vanavond neer zetten.Nu ff geen tijd.
Christiaan wat weet je nog meer van de slang behalve dat deze Eva heeft verleid?
Ik wordt echt een beetje moe van al die samenzwerings theoristen en het welles en nietes verhaal er omheen.
Zoals ik al zei er is geen samenzweringstheorie alleen samenzweringsfeiten.
Je hoeft alleen maar naar het gesjoemel rond Blair, Bush en Irak te kijken.
Trouwens voor heel veel mensen bestaat god maar ze hebben em nog nooit gezien.
Het is niet zo simpel van, he joh dat heb ik niet gezien dus bestaat het niet.
Tip: ga eens het volledige logo van British Telecom bekijken bij ons is dat TelFort en dan maar voor de helft.
Welk dier ziet men hier en wat heeft het ingodsnaam met telefoneren te maken.
Trouwens dit logo wordt heel toepasselijk "The man with the dubble horn" genoemd.
Sommige merken wel dat ik er steeds weer een tandje bijzet.
Je doet je naam weer eeraan geweldig!
Het gaat duidelijk om de intraterrestials zoals ze ook genoemd worden.
Credo Mutwa de zulu sjamaan met zijn volklore heeft een heel mooi verhaal hier over. Zal ik vanavond neer zetten.Nu ff geen tijd.
Christiaan wat weet je nog meer van de slang behalve dat deze Eva heeft verleid?
Ik wordt echt een beetje moe van al die samenzwerings theoristen en het welles en nietes verhaal er omheen.
Je hoeft alleen maar naar het gesjoemel rond Blair, Bush en Irak te kijken.
Trouwens voor heel veel mensen bestaat god maar ze hebben em nog nooit gezien.
Het is niet zo simpel van, he joh dat heb ik niet gezien dus bestaat het niet.
Tip: ga eens het volledige logo van British Telecom bekijken bij ons is dat TelFort en dan maar voor de helft.
Welk dier ziet men hier en wat heeft het ingodsnaam met telefoneren te maken.
Trouwens dit logo wordt heel toepasselijk "The man with the dubble horn" genoemd.
Sommige merken wel dat ik er steeds weer een tandje bijzet.
Nee, je hebt feiten en je hele verhalen om die feiten aan elkaar te rijgen. Een deel van die verhalen is gewoon ver gezocht en doet alleen aan als een hollywood-film, terwijl andere interpretaties veel realistischer is.Anoniem: 60535 schreef op 14 July 2003 @ 16:33:
Juist, en de enige samenzwering die ik daar logisch vind betreft olie. Simpel geldelijk gewin. Geld maakt je de heerser van de wereld, niet het bezitten van een regering die bestaat uit hybride mens-alien klonen. Het is een veel realistischer verhaal dat de feiten evengoed aan elkaar rijgt en is vereist geen moeilijke externe componenten waarvan het bestaan uiterst dubieus is - zoals aliens of ondergesneeuwde Nazi's.Je hoeft alleen maar naar het gesjoemel rond Blair, Bush en Irak te kijken.
Ja, maar in dat geval noem je je eigen samenzweringstheorieen dus eigenlijk een geloof. God kan ik wetenschappelijk niet bewijzen, en ik kan evenmin niet bewijzen dat al die samenzweringen onzin zijn. Als ik wel dergelijk bewijs zou vinden, zou dat gefabriceerd zijn. Ergo; er is altijd een manier om toch te blijven geloven in de samenzwering. Uiteraard is het God-probleem wel gerelateerd aan bovengenoemde samenzweringen (met dien verschille dat geloven in God doorgaans het aanhangen van een levensstijl inhoud - iets wat ik bij bovenstaande theorieen niet zie).Trouwens voor heel veel mensen bestaat god maar ze hebben em nog nooit gezien.
Ja, en dus?Het is niet zo simpel van, he joh dat heb ik niet gezien dus bestaat het niet.
Het logo waar je over spreekt kan ik anders nergens vinden. Dit is het logo dat ze voeren:Welk dier ziet men hier en wat heeft het ingodsnaam met telefoneren te maken.

[ Voor 23% gewijzigd door Christiaan op 14-07-2003 17:11 ]
Ja je heb gelijk het kreeg toch even te veel aandacht.Dus veranderen ze het.
Bijdeze een oude site waar die nog origineel wordt afgebeeld; http://www.esatbt.com/ie/products/access/dsl/
De bovenste helft is bij ons TelFort.
Sorry dat ik het zo moet doen ik weet niet hoe ik plaatjes in het forum kan zetten.
Bijdeze een oude site waar die nog origineel wordt afgebeeld; http://www.esatbt.com/ie/products/access/dsl/
Sorry dat ik het zo moet doen ik weet niet hoe ik plaatjes in het forum kan zetten.
Waar heb je het over? Ik zie een man met een toeter: een communicatie-apparaat. Enigszins stilistisch... dan wordt het al snel een soort Rorschach test: je kan erin zien wat je erin wilt zien.Marteezz schreef:
[ Voor 3% gewijzigd door Confusion op 14-07-2003 17:56 ]
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Weer even ontopic:
Het kostte me even wat moeite om weer een link te vinden naar een pagina waar wat realistischer met deze mythe omgegaan wordt - de meeste Google resultaten verwijzen naar de conspiracy, niet naar een rationele weerlegging er van
Lees deze pagina maar eens. Over de expeditie van Byrd en de "enorme verliezen" die ze geleden hadden:
* PowerFlower blijft het nazi-basis-onder-noordpool-met-greys verhaal leuker vinden, de waarheid is altijd zo saai
Het kostte me even wat moeite om weer een link te vinden naar een pagina waar wat realistischer met deze mythe omgegaan wordt - de meeste Google resultaten verwijzen naar de conspiracy, niet naar een rationele weerlegging er van
Lees deze pagina maar eens. Over de expeditie van Byrd en de "enorme verliezen" die ze geleden hadden:
En over de U977:There was certainly an Operation Highjump led by Admiral Richard E. Byrd in 1947. The expedition took over 70,000 aerial photographs of the Antarctic coastline. The numbers of ships, planes, and men given is correct, but it was hardly an invasion force. Just after the war ended, ships and planes were surplus. There was little else for them to be used for, so the navy was happy to send them to Antarctica with Byrd. As for the expedition losing many men & planes, that's an exaggeration. One PBM flew too low, grazed the surface, and exploded. Three men died as a result, and the rest of the crew was rescued. Byrd, who had never lost any men on any of his expeditions, was so upset over the loss of life that he cut the expedition short.
Klinkt al wat waarschijnlijker of niet?The U-977 did indeed dock at Mar del Plata , Argentina on August 17, 1945, months after the war was over. The reason, while fascinating, was not because they carried Nazi UFOs and scientists to Antarctica. The real reason was that many of the crewmembers did not wish to surrender to the Allies in Germany. After secretly dropping off those that did, Captain Schaeffer took his U-boat from Germany to Argentina, spending sixty days submerged during the voyage. Argentina was expected to be a safe haven for them.
* PowerFlower blijft het nazi-basis-onder-noordpool-met-greys verhaal leuker vinden, de waarheid is altijd zo saai

Eerlijk gezegd vind ik het een enorm voor de hand liggend logo. Wat voor vreemds zie jij in dit logo dan? Er zit werkelijk niets satanistisch aan voor zover ik dat kan zien. Het is gewoon een man met die rondrent met een toeter. Past toch uiterst goed bij een communicatiemaatschappij? En het feit dat Telfort maar de helft heeft (of had, want Telfort is nu O2) is ook niet vreemd - het is tenslotte een ander bedrijf, maar toch een zuster van BT. Is het dan zo raar dat men kiest voor een logo waaruit klanten toch kunnen opmaken dat Telort BT is, maar dat het toch niet helemaal hetzelfde is? Je zoekt er echt veel en veel teveel achter lijkt me zo.Anoniem: 60535 schreef op 14 July 2003 @ 17:28:
Ja je heb gelijk het kreeg toch even te veel aandacht.Dus veranderen ze het.
Fused heeft gelijk als hij zegt dat dit een soort Rorsarch-test is, waarbij het plaatje zelf niets zegt, maar waarbij de toeschouwer zijn eigen persoonlijkheid projecteert op een anderzijds ietwat ambigue plaatje. Het zegt meer over jou dat je het plaatje interpreteert als, ik neem aan, iets demonisch en iets dat verwijst naar een samenzwering, dan over BT of het logo.
[ Voor 15% gewijzigd door Christiaan op 14-07-2003 18:12 ]
Wat zie je die slang dan niet? Bij ons (Telfort) is dat gedeelte blauw,de slang dus, moet haast wel want de reptielen zijn de koudbloedigen vandaar het blauwe bloed in de adel.
Trouwens Libertel had een dolfijn (symbool voor Sirius) in zijn logo.
Dit wordt de "Brotherhood of the snake" genoemd.
Bernhard heeft die slang op zijn onderarm laten tatoeren. Waarom?
Is het uberhaubt normaal dat nobility's zich laten tatoeren. Als dat zo is hou ik mijn hart vast bij Juliana, by the deze dame weet heeeeeeeeeeeel veel af van Sirius en Orion de tussen bases van de "Intra's"
Hoe ik dit weet?
Laat ik het zo formuleren tentijde dat de meeste van deze forum lezers aan de tiet lagen was ik de gelegenheid om de nobility's te ontmoeten.
Yep ik ben een oude lul mag je gerust weten,maar deze ontmoeting met de nobility heeft mijn zoek tocht getriggerd.
Neem gerust van mij aan zij weten heeeeeeeeel veel meer dan wij ons kunnen voorstellen.
Trouwens Libertel had een dolfijn (symbool voor Sirius) in zijn logo.
Dit wordt de "Brotherhood of the snake" genoemd.
Bernhard heeft die slang op zijn onderarm laten tatoeren. Waarom?
Is het uberhaubt normaal dat nobility's zich laten tatoeren. Als dat zo is hou ik mijn hart vast bij Juliana, by the deze dame weet heeeeeeeeeeeel veel af van Sirius en Orion de tussen bases van de "Intra's"
Hoe ik dit weet?
Laat ik het zo formuleren tentijde dat de meeste van deze forum lezers aan de tiet lagen was ik de gelegenheid om de nobility's te ontmoeten.
Yep ik ben een oude lul mag je gerust weten,maar deze ontmoeting met de nobility heeft mijn zoek tocht getriggerd.
Neem gerust van mij aan zij weten heeeeeeeeel veel meer dan wij ons kunnen voorstellen.
Even ook wat tegengewicht bieden: http://www.skeptica.dk/arkiv_us/pa_us013.htm , een flinke lap tekst waarin de "feiten" omrtrent het UFO bezit van de Nazi's, keurig en overtuigend van tafel geveegd wordt...
Het feit dat wij de slang niet zien moet toch duidelijk maken dat jij dingen ziet die er niet zijn, of wel? Of zijn wij soms onder de invloed van de macht van media waardoor wij het niet zien? Dat zou een sterk argument zijn om je eigen overtuigingen te harden en onschendbaar te maken tegen kritiek. Blauw is een kleur die door veel maatschappijen gekozen wordt. Het is clean, zakelijk en professioneel. En bovendien waren de andere kleuren al vergeven. KPN: groen, Orange: oranje, Vodafone: rood, T-Mobile: grijs.Anoniem: 60535 schreef op 14 July 2003 @ 18:23:
Wat zie je die slang dan niet? Bij ons (Telfort) is dat gedeelte blauw,de slang dus, moet haast wel want de reptielen zijn de koudbloedigen vandaar het blauwe bloed in de adel.
En ook een symbool voor 'vrijheid', wat ook in de naam terugkeert. Speelsheid en frisheid. Stop toch met het zoeken naar relaties tussen logos van bedrijven en occulte zaken. Heb je ooit stilgestaan bij de vraag waarom een bedrijf, indien het werkelijk behoort tot een of andere cult, zulke logos zou gebruiken? Juist dan is het veel verstandiger een simpel neutraal logo te pakken. Het BP-logo heeft zeker ook te maken met een zonne-cultus, of niet? Is er iets op deze wereld waar je niet iets achter zoekt?Trouwens Libertel had een dolfijn (symbool voor Sirius) in zijn logo.
En het doel van deze groep is ongetwijfeld om de macht over te nemen, of niet? Ik weet dat ik het momenteel absurd doe voorkomen, maar dat doe ik expres. Ik verwacht namelijk wat meer uitleg bij je bijzonder kryptische antwoorden. Omdat jij niet verder uitlegt doe ik het zelf wel - in de hoop dat je me verbeterd.Dit wordt de "Brotherhood of the snake" genoemd.
Er ooit over nagedacht waarom Bernhard zich uberhaupt zou laten tatoeren? Zou hij dat nou werkelijk doen om het lidmaatschap van een bepaalde orde duidelijk te maken? Een hooggeplaatste persoon gaat echt niet een symbool, duidelijk en zichtbaar, laten tatoeren om het lidmaatschap van een bepaalde illustere groep duidelijk te maken. En ook al heeft ie dat wel gedaan, dan zou die tatoeage vast ook op een betere plek verstopt zitten, denk je niet? En dan is een beklemmende vraag hoe jij dan weet dat Bernhard zo'n tatoeage heeft. En er ooit bij stilgestaan dat er heeeeeeel wat tatoeages zijn met daarin slangen.Is het uberhaubt normaal dat nobility's zich laten tatoeren. Als dat zo is hou ik mijn hart vast bij Juliana, by the deze dame weet heeeeeeeeeeeel veel af van Sirius en Orion de tussen bases van de "Intra's"
Ik ben niet iemand die zo maar iets aanneemt omdat jij het zegt. Je zegt dat ze meer weten, en wat is dat dan?Neem gerust van mij aan zij weten heeeeeeeeel veel meer dan wij ons kunnen voorstellen.
Als je alleen die informatie neemt is inderdaad de sprong naar aliens veel te groot, maar zoals ik verder schrijf zeg ik ook waarom het kan dat er toen Greys woonden, namelijk omdat er grottekeningen gevonden zijn met Greys, omdat men altijd al UFO's gezien heeft met altijd Greys erin. Ook zijn er veel grote bouwwerken uit de prehistorie waarbij men die stenen niet eens kon tillen. Op de hoogvlakte van Tihahuanacu (weet niet hoe je het schrijft) is een verlaten stad waarbij in de verre omtrek geen mogelijkheden zijn geweest om het mee te bouwen.ChristiaanVerwijs schreef op 14 July 2003 @ 15:52:
[...]
Het is, gezien de kanteling van de aarde, en het feit dat de continenten verschuiven, helemaal niet raar dat er bossen zijn geweest op wat nu antartica is. Maar de sprong naar aliens die daar dus wonen is VEEL te groot.
Die straalkransen rond heilige karakters zijn aura's en die kunnen sommige mensen wel degelijk zien. Ik ken een meisje die aura's rond hoofden ziet, en ze wist tot een gegeven ogenblik niet eens dat wij dat niet konden zien. Bij heiligen kan het zijn dat deze aura veel sterker was vanwege de enorme geestesenergie.Kun je me die tekeningen tonen? Als jij het hebt over de tekeningen die ik voor ogen heb, dan maak je hier een veel te grote gedachtensprong. En dan heb ik het over deze fotos (want dit zijn de bekende 'gods of australia'):
[afbeelding]
Ten eerste is er werkelijk niets dat deze figuren verenigd met greys. De andere fotos die bij de set horen vertonen eveneens geen gelijkenissen met mensen, maar zijn eerder voorzien van zaken die niet bij mensen horen, zoals een soort helmen. Dit is echter totaal geen reden om meteen aan te nemen dat het dus buitenaardse wezens waren. Zoals je weet schilderen christelijke schilders zogenaamde straalkransen rond heilige karakters. Dat betekent niet meteen dat die individueen in het echt ook dergelijke kransen hebben. Je moet je heel goed beseffen dat mensen uit die tijd vaak alleen maar tekeningen hadden om geschiedenis door te geven, en daar vaak symbolen gebruikten om duidelijk welke functie bepaalde mensen vervulden. Dat leidde ertoe dat sommige culturen stralenkransen gingen gebruiken, terwijl anderen de symbolen typerend voor de egyptenaren ging gebruiken. Overigens zie je bij de laatste groep een enorme hoeveelheid rare figuren, waarbij je (hoop ik) ook niet meteen aanneemt dat ze dus ook in het echt bestaan hebben.
Plaatje greys in grot in Australie:

Grey die uit een "zonneschijf" stapt. Gevonden in Nepal en 12.000 jaar oud.

Ik denk dat die mensen niet zomaar die Grey-figuren, die je al duizenden jaren overal tegenkomt uit hun duim gezogen hebben.
Ik schrijf ook zomaar een theorie die ik zelf ook onwaarschijnlijk acht, maar 't is wel interessant dat het allemaal past. Het is wellicht, zoals ik wel eens gezegd heb, wel mogelijk via worm-holes vanuit andere stelsels de aarde te berereiken. Maar mocht je niet geloven dat dat kan, is dit een mooie andere verklaring voor tenminste de Greys.Het eerste argument gaat mank omdat er ook veel UFO-rapporten zijn van wezens die er heel anders uitzien en claimen van hele andere stelsels te komen (ipv Zeta Reticuli). Die kunnen de lichtbarriere schijnbaar wel breken om hier te komen. Of ontken je het bestaan van die aliens wel omdat ze niet te rijmen zijn met je what-if verhaal? Het tweede argument wordt totaal niet ondersteunt door enig argument dan ook. Er is geen enkele aanwijzing dat greys bestaan en dat ze hier op aarde zijn geweest sinds het begin der tijden.
Ik doel ook op dieren die in het donker moeten kijken en dat dus ook nodig zijn. Zo hebben alle nachtdieren hele grote ogen (spookdiertje, uilen etc.).Indien Greys werkelijk ondergrond wonen, zouden ze juist kleinere ogen moeten hebben gekregen in plaats van grotere ogen. Een mol heeft toch ook geen enorme ogen? Die is zelfs bijna blind omdat hij niets aan ogen heeft. Dit argument wordt vaak aangehaald, maar het is onterecht. Er is geen reden om grotere ogen te krijgen als het donkerder wordt - in die gevallen heb je veel meer aan effectievere ogen. Zie bijvoorbeeld een kat. Die leeft 's nachts en loopt ook niet rond met ogen als eieren. De kat heeft juist meer effectieve ogen door een reflectielaag aan de binnenkant van het oog.

Nou, ik ga ff een nieuwe theorie toepassen op deze, namelijk dat de Greys de afgestoten engelen van de Here zijn die op aarde geworpen zijn, Satan genaamd. Ze moeten toch ergens wonen op aarde, dus Antarctica is de beste plek. Omdat Satan niet ondekt mag worden door de mensen zijn ze onder de grond gaan wonen. Willen we de teksten in de Bijbel letterlijk nemen, dan was er een gevecht in het heelal tussen Michael en zijn engelen, en Satan. Satan verloor in de spacebattle en werd op aarde geworpen. Omdat hij wraak wil nemen, zit hij nu vanuit zijn onderaardse basis de mensen die de Here later op aarde had geplaatst telepatisch te beinvloeden om oorlogen te maken enzo.Wanneer zijn de greys dan overigens ondergrond gegaan? Want op de wandtekeningen van de australiers staan ze volgens jou ook al met grote ogen. En waarom zouden de greys uberhaupt onder de grond moeten leven? Als ze grote ogen hebben ontwikkeld, dan zouden ze erg lang onder de grond moeten hebben gewoond wil evolutie een kans hebben gegeven iets te veranderen aan de ogen (waarbij de door jou genoemde verandering eerder andersom zou zijn).
Omdat in Openbaringen staat dat de 666-antichrist de aarde tijdelijk zal overnemen totdat Jezus weerkomt in zijn spaceship (aanname), kan het dus zijn dat de Nazi's samenwerken met deze Greys. Dit zijn dan de dagen van verdrukking en dan krijgen we 666-marks.
Nu kun je dit nog verder gaan terugvoeren natuurlijk zo van: Ja maar waar komen die engelen dan vandaan en uiteindelijk kom je toch terecht op: Waar komt de Here der Heerscharen dan vandaan? Dus dat moet je niet vragen (oneindige deductie).
Ik heb er wel een paar gezien, het kan een ongeloofwaardig zijn idd, maar dat hoeft niet te zeggen dat het niet zo is.Ik heb nog geen *enkel* geloofwaardig argument gezien dat er nazi's op antartica zitten. Alleen dat het zo is, en op die manier kan ik ook hele interessante what-if verhalen verzinnen.
Nou die nieuwe wereldregering is die voorspeld wordt in Openbaringen (mocht je dat serieus nemen), en die mens-alien hybriden zijn supersoldiers. De krachten van de Greys (telepatisch) gecombineerd met die van de mens + voorplantingsmogelijkheid, geweldig toch. Vergeet niet dat de Greys gevallen engelen zijn he, en dus geen geslachtsdelen hebben. Zo'n hybride heeft dat wel, en dus kunnen die zich makkelijker voortplanten. Want de Greys kunnen zich nu niet voortplanten (maar ze zijn onsterfelijk omdat ze engelen zijn).Waarschijnlijk hebben ze de nazi's nodig om hun plan om de nieuwe wereldregering te vormen nodig, en om mens-alien hybriden te creeeren.
Waarom?
Ik heb daar niet zo'n verstand van.Tot op heden is er maar weinig bewijs dat mensen werkelijk ontvoerd worden. Dat ze soms zware trauma's oplopen is zeker waar, maar er zijn veel betere en minder extreme verklaringen voor de zogenaamde 'alien abductions' en wel in de vorm van zogenaamde 'night terrors' of extreme nachtmerries. Maar dat terzijde. Een groter probleem is dat je beschrijft dat de greys beschikken over geavanceerde technieken en kennelijk in staat zijn tot gen-combinatie, daar ze in staat zijn een hybride mens-alien te maken. In dat geval hoeft men daar onder de poolkap ook niet erg bang te zijn voor inteelt.
Ik heb al verteld dat nazi's naar Irak getrokken zijn om daar een cult op te richten. Tja, waarom Irak. Nou, je forceert me nieuwe dingen erbij te fantaseren, dat doe ik dan maar even: Adam en Eva woonden dus ook in Irak tussen de Eufraat en de Tigris, daar bevond zich de hof van Eden. Het is dus goed mogelijk dat daar technologie gevonden is wat je voorstellingsvermogen te boven gaat (aangenomen dat Jezus in een UFO vliegt en de Satan op de aarde geworpen engelen zijn van een Spacebattle, de Hof van Eden uberhaupt bestaan heeft en de Here der Heerscharen daar daadwerkelijk in de hof rondwandelde).Ik vraag me serieus af wat jij 'sterke aanwijzingen' noemt. Waarom zouden nazi's uberhaupt interesse hebben in Irak? Op internet kan ik helemaal niets vinden over dit onderwerp, dus ik zou graag willen dat je dat onderbouwt. Hetzelfde geldt voor de ex-medewerker die beweert dat Saddam hulp krijgt van Nazi's. Bovendien heb je doorgaans wel wat meer bewijs nodig dan iemand dat 'het' zegt. Ik kan ook van alles beweren.
Is ook ongeloofwaardig maar wel leukJa, en de rest laat ik even voor wat het is. Kan wel alles op gaan zoeken, maar daar ontbreekt me de tijd voor. Ik vind je verhaal totaal ongeloofwaardig. Het bevat geen enkel bewijs, geen enkel argument, geen enkel antwoord op de 'waarom dan?' vraag die ik werkelijk bij iedere regel kan plaatsen. Je post is een perfect voorbeeld van de 'law of minimization of mystery' waarbij je ALLES wat je niet begrijpt bij elkaar mikt in 1 grote samenzweringstheorie. In je post zien we verdwaalde duitsers, aliens, God, de invasie van Irak, enzovoorts allemaal terugkomen.
Het meest ongeloofwaardig is nog het feit dat er geen enkel bewijs is dat ook maar ergens direct gebruikt kan worden. Iedere alinea barst van interpretaties van jouw kant. Wat je hebt gedaan is er gewoon vanuit gaan dat aliens op aarde zijn, en op basis daarvan al het rare aan elkaar knopen. Als dit soort posts in W&L geplaatst worden, dan vraag je erom dat ze tot de grond af afgebrand worden. De FAQ zegt 'kom met argumenten', en dat zie ik dus nergens gebeuren. Nu weet ik wel wat er in dit draadje gebeurt. De mensen die dit lezen en hun schouders ophalen hebben geen zin al die fantasieen na te gaan spitten om te bekijken of er ook maar enige waarheid in zit - want dat kost VEEL meer moeite dan er mee komen. Dat is de reden waarom er totaal geen tegengeluid te horen - niemand neemt dit serieus.
Moah ik geloof wel in God en wat in de bijbel staat waargebeurd is, maar ik zie het niet als een echt zoals de gereformeerde kerk zegt, maar ik denk dus dat het starwars achtig is.In een ander draadje heb je al gezien dat ik zelf ook belezen ben in UFOs en aanverwante zaken, en bovendien ben ik zelf de eerste die het fenomeen zal verdedigen (let wel, met empirisch bewijs - iets wat jullie hier totaal niet kennen, zo blijkt). Maar op dit moment is alles wat hier staat een interessante fantasie die totaal niet relateert aan de werkelijkheid. Nu God niet langer de grote macht achter de wereld is, hebben jullie duidelijk een andere macht nodig. En als we God niet hebben zoeken we wel iets anders dat totaal niet te verklaren is, toch?
Mijn excuses voor de mogelijke felheid van deze post, maar het begint echt een beetje te ver te gaan in dit draadje.
Dat "feit" heb ik hier nou al meerdere keren gelezen.Mastermind schreef op 14 July 2003 @ 21:06:
Ook zijn er veel grote bouwwerken uit de prehistorie waarbij men die stenen niet eens kon tillen.
Er is ooit een documentaire geweest waar een man (weet zijn naam niet meer) met een team van enkele tinetallen mensen zonder moderne hulpmidellen dingen ging bouwen. Zo hebben ze een keer geprobeerd een grote stenen paal (obelisk) rechtop te zetten, en een keer een brug over een riviertje etc.
Ze deden dit mbv ingewikkelde hout/touw/katrol/hefboom constructies, en veel spierkracht natuurlijk. Ook was er iets van een tijdslimiet, ik geloof van zonsopgang tot zonsondergang. Niet alle opdrachten zijn gelukt, maar een aantal wel.
Het is heel aannemelijk dat de pyramides ook op een soort gelijke manier zijn gebouwd. Je zou kunnen zeggen "maar in die documentaire lukte iets soortgelijks ook niet", maar dan moet je een aantal dingen niet vergeten:
De egyptenaren hadden geen team van enkele tientallen mensen, maar duizenden slaven. Ze hadden ook geen tijdslimiet, vaak deden ze er tientallen jaren over. Wel even iets anders dan een dag. En bovendien hebben ze lang hun technieken kunnen perfectioneren, en hadden ze veel praktijk ervaring met op deze manier bouwen.
Kortom, het is aannemelijk dat dit soort bouwsels "gewoon" door mensen zijn gebouwd.
LOL zet jij er nu ook een (melk)tandje bij, dit geloof je toch zeker zelf niet?Mastermind schreef op 14 juli 2003 @ 21:06:
[...]
(aangenomen dat Jezus in een UFO vliegt en de Satan op de aarde geworpen engelen zijn van een Spacebattle, de Hof van Eden uberhaupt bestaan heeft en de Here der Heerscharen daar daadwerkelijk in de hof rondwandelde).
Sinterklaas en Donald Duck komen zeker ook voorbij vliegen op een bezemsteel?
Anoniem: 86691
Er wordt veel onzin verkondigd over UFOs, ETs en conspiracy scenarios. Vergeet niet dat veel ervan opzettelijk is, met de bedoeling correcte informatie belachelijk te maken...
Ze zeggen wel dat een foto evenveel zegt als duizenden woorden... Ga eens kijken of je de fotos op http://thebiggestsecretpict.online.fr/ufo_et.htm ook "even" van tafel veegt. Zo ja, laat 't me dan graag even weten ... thanks.
Als je de pagina 1/3e naar beneden scrolt vind je fotos van de Vril, Haunebu en RFZ Nazi schotels. Er zitten ook een paar originele bouwtekenigen bij.
De eerste werkende en vliegende Vril schotel werd al in 1934 gebouwd. Tja, dat vertellen ze niet in de schoolboekjes... maar goed, die vertellen zoveel niet.
De fotos en bouwtekeningen zijn al jaren in omloop, maar dat is voor de skeptics ff te veel bewijs, dus kijken ze er maar niet naar... objectief hoor.
Nu wordt er in deze thread herhaaldelijk gevraagd om "bewijs" en het "waarom" van een Nazi basis op Antarctica. Het lijkt me dat de bovengenoemde fotos overdadig bewijs geven van het feit dat de Nazis in staat waren vliegende schotels te bouwen, en die ook daadwerkelijk gebouwd hebben. En dan nog wel vliegende schotels die geen brandstof energie gebruikten...
De fotos moge op z'n minst BEWIJZEN dat er meer aan de hand is rond de geavanceerde technologie van de Nazis dan men ons graag zou willen doen geloven.
Eens zien of ik verder nog enigzins aan de verzoeken om bewijs en het "waarom" van een Nazi basis op Antarctica kan voldoen:
Waarom?
Voor mij zijn er wat e.e.a. aangaat minstens 3 "waaroms":
1) Waarom zouden de Nazis een basis hebben ingericht op Antarctica?
2) Waarom is het "grote publiek" nooit geinformeerd over deze basis noch over de geavanceerde vliegende schotel technologie van de Nazis?
3) Als de Nazis zulke geavanceerde technologie hadden waarom hebben ze dan de 2e wereld oorlog niet gewonnen?
Antwoorden:
1a) Vanuit militair strategisch oogpunt is het altijd interessant een basis te hebben op een plek waar niemand aan zou denken, en zeker als deze het mogelijk maakt in een handomdraai alle oceanen van deze planeet te bereiken (hetgeen voor een basis op Antarctica het geval is).
Een andere versie van deze vraag betreft waarom een groep Nazis het er voor over zou hebben om jarenlang zich in de gure leefomstandigheden van de zuidpool terug te trekken.
Om deze vraag te beantwoorden moet worden gekeken naar het fanatieke idealisme van de Vril leden, en Nazis.
De Vrill leden meenden via een van hun leden die een medium was contact te hebben met een buitenaards ras van een planeet nabij de ster Aldebaran. Het zou enkel een sterk verhaal kunnen zijn, ware het niet dat via de boodschappen die werden ontvangen kennelijk diverse belangrijke technische problemen werden opgelost bij het bouwen van de Nazi vliegende schotels...
De Vrillers hadden dus niet enkel een ideologie, ze verkeerden in de veronderstelling dat ze rechtstreeks in contact stonden met buitenaardsen en zouden hierdoor en door hun overige occulte ideën tot uiterste prestaties kunnen zijn gedreven...
1b) Het is een feit dat de Nazis al vrij vroeg Antarctica hebben verkend en een gebied opeisten dat ze "Neuschwabenland" noemden. Er zijn kaarten van, dus hier hoeft niet aan te worden getwijfeld.
Denkt iemand nu echt serieus dat een zooitje militairen in dat geval er enkel een frisse neus zouden hebben gehaald, zonder plannen voor een basis te hebben e.d.?
Op een pagina van een link die door iemand werd gegeven wordt erover gesproken dat ook de Amerikanen en Engelsen inmiddels een basis op de zuidpool hebben. Als zij (evenals vele eskimos) dit kunnen, dan kunnen een paar fanatieke Nazis dit toch zeker ook wel?
Daar komt bij dat erover wordt gesproken dat de Nazis in Neuschwabenland plekken vonden met warme meren en groene begroeing. Is dit zo ondenkbaar als op plekken als IJsland de grootste verzameling geizers wordt aangetroffen...?
Met een dergelijk "oasis" in de ijswoestijn is het natuurlijk des te verleidelijker om eens een basis in te richten.
2) Er zijn diverse redenen te bedenken waarom het publiek nooit is geinformeerd over de Nazi basis en technologie.
Alereerst moet je je afvragen WIE zou het publiek hierover hebben moeten informeren? Zijn het de historici? De Amerikaanse regering? Een andere regering? Ex-militairen? Journalisten en conspiracy researchers?
Welnu, zoals het er nu voor staat hebben hoofdzakelijk de laatsten (waarvan enkelen gerust onder de 1e categorie kunnen worden gerangschikt) en een enkele ex-militair (te weten Adm. Byrd) aan informatie over de basis bijgedragen, en dit zonder dat er in het bijzonder geldelijk gewin in het spel was...
Feit is dat ook al zouden de Amerikanen bijvoorbeeld met hun satelieten iets van de basis hebben gezien (voor zover dat kan met een basis die geheel door het ijs gecamoufleerd zich onder de grond bevind, en voorzover de bewoners ervan niet op de hoogte zijn - dankzij geavanceerde technologie - wanneer die sateliet langskomt...) het niet alleen een uitermate pijnlijke zaak zou zijn om te erkennen dat er een aantal Nazi renegates zich op de zuidpool verschuilen, maar dat ze ook nog eens de technologie ervoor hebben.
Niet alleen hebben de Nazis (en eventuele anderen) die zich op de zuidpool hebben verschanst de technologie om op de zuidpool te overleven (voor leefbare omstandigheden, voedsel, communicatie, enz...), ze hebben er waarschijnlijk ook hun vliegende schotels mee genomen.
Nu wil het geval dat de Amerikanen al sinds eind jaren '40 bezig zijn met research naar vliegende schotel technologie. O.a. n.a.v. de schotel die bij Roswell werd gevonden (iets dat ZEER goed gedocumenteerd is, en vele, vele, vele bewijzen heeft, maar waar ik nu verder niet op in ga om niet teveel af te dwalen). Overigens werd er niet alleen bij Roswell een schotel gevonden, maar zijn er door de Amerikanen minstens een 20-tal vliegende schotels geborgen, wereldwijd, zoals uitvoerig gedocumenteerd is door Serg. Clifford Stone, zie ook http://www.google.fr/sear...TF-8&oe=UTF-8&hl=fr&meta= (er waren 2 grandioze videos van hem te verkrijgen online, maar de website is inmiddels om onbekende redenen verwijderd). De vraag is dus niet òf er ooit een vliegende schotel is gevonden, de vraag is HOEVEEL...
Indien de Amerikanen nu zouden moeten verklaren dat de Nazis in staat zijn geweest vliegende schotels te bouwen, dan rijst natuurlijk onmiddelijk de vraag of de Amerikanen dit ook niet kunnen. Iets waar ze liever niet (eerlijk) op antwoorden...
Ook rijst dan de vraag op wat voor energie de schotels van de Nazis en die van de Amerikanen werken. Het antwoord op deze vraag nu, beste lezers, is een van de meest belangrijke en werkelijke redenen waarom er niet alleen volkomen wordt gezwegen over de Nazi/Vril vliegende schotels, maar ook over die van buitenaardsen, waarvan een overstelpende hoeveelheid getuigenissen, fotos en films bestaan...
Het antwoord is namelijk bekend onder de naam "vrije energie". Energie die opgewekt wordt ZONDER olie, kernsplitsing, wind, water, zon, of iets dergelijks. Zowel de Nazi schotels als de Amerikaanse schotels, als die van buitenaardsen vliegen dankzij een dergelijke energiebron.
Aangezien geheime en minder geheime machthebbers op deze planeet voor een zeer groot deel (maar niet enkel) hun inkomsten uit de handel in olie en kernenergie halen, is het voor hun ondenkbaar ooit eens kennis over "vrije energie" (= vrijwel gratis energie) te verspreiden.
Aangezien de media voor het merendeel geheel gecontroleerd worden door industrieële of overheids belangen, is het niet verwonderlijk dat ook zij deze richtlijn aanhouden.
3) De reden waarom de Nazis hun vliegende schotel technologie nooit optimaal hebben ingezet tijdens de 2e WO komt doordat er nogal een strijd woedde tussen verschillende lobbies voor bepaalde technologieën. Dit is de reden waarom er meer middelen werden aangewend voor het bouwen van de V-serie missiles, dan voor het bouwen van de Vril en Haunebu series. De Nazi leiders hebben dus gewoon verkeerd gegokt. Gelukkig maar...
Het Bewijs
De reeds genoemde fotos mogen bewijs geven van het feit dat de Nazis/Vrillers de technologie hadden om wat gangbaar "vliegende schotels" wordt genoemd te bouwen.
Er zullen vast enkelen zijn die tegenwerpen dat de fotos getrukeerd zijn. Antwoord hierop: tja, alles kan. Maar de fotos en bouwtekeningen zijn al zeer lang in omloop, en dat geldt niet voor Photoshop... Verder lijken de fotos met typische jaren '40 apparatuur te zijn gemaakt, en is de "look" van andere objecten en personen die in de fotos voorkomen meer dan overtuigend...
Voor wat betreft bewijs voor de aanwezigheid van de basis op Antarctica is er naast de na te trekken feiten rond de Nazi expedities naar Neuschwabenland enkel de verklaring van Adm. Byrd.
Nu gaan er diverse versies de ronde over wat er gebeurd zou zijn tijden de eerste expeditie in 1946. Nu denk ik persoonlijk dat het eigenlijk niet het alleberlangrijkste (alhoewel niet oninteressant) is te weten welke versie klopt. Belangrijker lijkt mij het persoonlijke dagboek van Byrd.
Het is in dit dagboek dat Byrd verslag doet van het feit dat hij in 1947 over een gebied van Antarctica vloog, en dat zijn vliegtuig onderschept werd door enkele vliegende shotels.
Hij zou door deze schotels zijn gedwongen te landen in een vallei waar hij een weelderige begroeing zag, alsmede enkele Mamoets(!). Eenmaal geland werd hij ontvangen door enkele individuen, waarvan de beschrijving best op een SS-er van toepassing zou kunnen zijn, ware het niet dat uit de daaropvolgende dialoog verondersteld mag worden dat het niet om simpele aardlingen ging...
Hieruit moeten we concluderen dat als dit verhaal klopt er dus niet sprake is van een basis die enkel van de Nazis/Vrillers zou zijn, maar dat er ook buitenaardse humanoiden huizen...
Byrd vertelt in zijn dagboek een zeer ongebruikelijk verhaal. Waarom zou een gelauwerde pool-onderzoeker en militair zijn reputatie op het spel zetten om met dergelijke voor sommigen uitermate ongeloofwaardige verhalen te komen? Is hij een ongeneeselijke hoaxer...? Lijkt me pas echt sterk...
Daar komt bij dat zijn kinderen zouden hebben bevestigd dat Byrd absoluut achter dit verhaal stond, en er bij zijn kinderen op zou hebben aangedrongen dat het de absolute waarheid is...
Het zou natuurlijk erg fijn zijn als we meer bewijzen zouden hebben van het bestaan van een basis op Antarctica. Waarom niet een drieluik op video aangevuld door interviews met leiding en personeel...?
Dankzij de media is dit waar we gewend aan zijn geraakt. We "geloven" pas iets als we het op het TV journaal hebben gezien, of in een door de overheids televisie erkende documentaire. De realiteit is echter dat het TV nieuws meer dan eens onwaarheden meldt (denk aan de massa vernietigings wapens van Irak, of de toedracht van de moord op Fortuyn), en dat dit ook geld voor veel TV documentaires.
Voor het geval van de Nazi basis op Antarctica hebben we hoofdzakelijk een verklaring van een Amerikaans admiraal die ons aangeeft dat er de een of andere basis zou zijn, of die van de Nazis is of niet.
Feit is dat er wereldwijd gerapporteerd wordt over talloze ondergrondse bases, waarvan diversen door buitenaardsen zouden worden bevolkt. De Dulce basis is een bekend voorbeeld van een basis die zowel door aardlingen als door buitenaardsen wordt/werd bevolkt, maar er worden ook over andere bases op het Amerikaanse en Europese continent gerapporteerd, en er wordt vermoed dat er diverse onderzeese bases zouden zijn.
Het is vreder nogal algemeen bekend dat "conventionele" legers ook ondergrondse bases hebben. De Amerikanen schijnen de technologie en materieel te hebben om ondergrondse gallerijen ter groote van een metro buis te graven met een snelheid van ca. 4 km per uur... Het leger van Noorwegen heeft een prachtige basis in de fjorden verstopt, waar het niet veel warmer is dan op Antarctica... Als dit allemaal mogelijk is, waaom zouden de Nazis niet tot dergelijke prestaties in staat zijn (geweest)?
Het bewijs voor een basis op Antarctica hangt voornamelijk van één getuigenis af, n.l. die van Adm. Byrd. Dit zou in een rechtszaak voldoende zijn. Verder zijn de bewijzen behoorlijk "circumstantial", maar ook daar kun je een veroordeling mee krijgen.
Het is aan eenieder zelf te beslissen welke waarde aan deze feiten moet worden gegeven. Maar daarom hoeven de afzonderlijk feiten nog niet te worden ontkend.
Toegegeven, het logo is wel erg klein afgebeeld. Maar op een grotere versie ervan, of op die van Telfort zul je de zelfde soort hand/slangekop + lijf zien. Op z'n minst eigenaardig, toch?
Een flinke lap tekst ja, veel woorden, maar weinig sustantieels, en veegt wat mij betreft NIETS van tafel, hetgeen maar al te typerend is voor professionele "skeptics"Genoil schreef op 14 juli 2003 @ 18:27:
Even ook wat tegengewicht bieden: http://www.skeptica.dk/arkiv_us/pa_us013.htm , een flinke lap tekst waarin de "feiten" omrtrent het UFO bezit van de Nazi's, keurig en overtuigend van tafel geveegd wordt...

Ze zeggen wel dat een foto evenveel zegt als duizenden woorden... Ga eens kijken of je de fotos op http://thebiggestsecretpict.online.fr/ufo_et.htm ook "even" van tafel veegt. Zo ja, laat 't me dan graag even weten ... thanks.
Als je de pagina 1/3e naar beneden scrolt vind je fotos van de Vril, Haunebu en RFZ Nazi schotels. Er zitten ook een paar originele bouwtekenigen bij.
De eerste werkende en vliegende Vril schotel werd al in 1934 gebouwd. Tja, dat vertellen ze niet in de schoolboekjes... maar goed, die vertellen zoveel niet.
De fotos en bouwtekeningen zijn al jaren in omloop, maar dat is voor de skeptics ff te veel bewijs, dus kijken ze er maar niet naar... objectief hoor.
Nu wordt er in deze thread herhaaldelijk gevraagd om "bewijs" en het "waarom" van een Nazi basis op Antarctica. Het lijkt me dat de bovengenoemde fotos overdadig bewijs geven van het feit dat de Nazis in staat waren vliegende schotels te bouwen, en die ook daadwerkelijk gebouwd hebben. En dan nog wel vliegende schotels die geen brandstof energie gebruikten...
De fotos moge op z'n minst BEWIJZEN dat er meer aan de hand is rond de geavanceerde technologie van de Nazis dan men ons graag zou willen doen geloven.
Eens zien of ik verder nog enigzins aan de verzoeken om bewijs en het "waarom" van een Nazi basis op Antarctica kan voldoen:
Waarom?
Voor mij zijn er wat e.e.a. aangaat minstens 3 "waaroms":
1) Waarom zouden de Nazis een basis hebben ingericht op Antarctica?
2) Waarom is het "grote publiek" nooit geinformeerd over deze basis noch over de geavanceerde vliegende schotel technologie van de Nazis?
3) Als de Nazis zulke geavanceerde technologie hadden waarom hebben ze dan de 2e wereld oorlog niet gewonnen?
Antwoorden:
1a) Vanuit militair strategisch oogpunt is het altijd interessant een basis te hebben op een plek waar niemand aan zou denken, en zeker als deze het mogelijk maakt in een handomdraai alle oceanen van deze planeet te bereiken (hetgeen voor een basis op Antarctica het geval is).
Een andere versie van deze vraag betreft waarom een groep Nazis het er voor over zou hebben om jarenlang zich in de gure leefomstandigheden van de zuidpool terug te trekken.
Om deze vraag te beantwoorden moet worden gekeken naar het fanatieke idealisme van de Vril leden, en Nazis.
De Vrill leden meenden via een van hun leden die een medium was contact te hebben met een buitenaards ras van een planeet nabij de ster Aldebaran. Het zou enkel een sterk verhaal kunnen zijn, ware het niet dat via de boodschappen die werden ontvangen kennelijk diverse belangrijke technische problemen werden opgelost bij het bouwen van de Nazi vliegende schotels...
De Vrillers hadden dus niet enkel een ideologie, ze verkeerden in de veronderstelling dat ze rechtstreeks in contact stonden met buitenaardsen en zouden hierdoor en door hun overige occulte ideën tot uiterste prestaties kunnen zijn gedreven...
1b) Het is een feit dat de Nazis al vrij vroeg Antarctica hebben verkend en een gebied opeisten dat ze "Neuschwabenland" noemden. Er zijn kaarten van, dus hier hoeft niet aan te worden getwijfeld.
Denkt iemand nu echt serieus dat een zooitje militairen in dat geval er enkel een frisse neus zouden hebben gehaald, zonder plannen voor een basis te hebben e.d.?
Op een pagina van een link die door iemand werd gegeven wordt erover gesproken dat ook de Amerikanen en Engelsen inmiddels een basis op de zuidpool hebben. Als zij (evenals vele eskimos) dit kunnen, dan kunnen een paar fanatieke Nazis dit toch zeker ook wel?
Daar komt bij dat erover wordt gesproken dat de Nazis in Neuschwabenland plekken vonden met warme meren en groene begroeing. Is dit zo ondenkbaar als op plekken als IJsland de grootste verzameling geizers wordt aangetroffen...?
Met een dergelijk "oasis" in de ijswoestijn is het natuurlijk des te verleidelijker om eens een basis in te richten.
2) Er zijn diverse redenen te bedenken waarom het publiek nooit is geinformeerd over de Nazi basis en technologie.
Alereerst moet je je afvragen WIE zou het publiek hierover hebben moeten informeren? Zijn het de historici? De Amerikaanse regering? Een andere regering? Ex-militairen? Journalisten en conspiracy researchers?
Welnu, zoals het er nu voor staat hebben hoofdzakelijk de laatsten (waarvan enkelen gerust onder de 1e categorie kunnen worden gerangschikt) en een enkele ex-militair (te weten Adm. Byrd) aan informatie over de basis bijgedragen, en dit zonder dat er in het bijzonder geldelijk gewin in het spel was...
Feit is dat ook al zouden de Amerikanen bijvoorbeeld met hun satelieten iets van de basis hebben gezien (voor zover dat kan met een basis die geheel door het ijs gecamoufleerd zich onder de grond bevind, en voorzover de bewoners ervan niet op de hoogte zijn - dankzij geavanceerde technologie - wanneer die sateliet langskomt...) het niet alleen een uitermate pijnlijke zaak zou zijn om te erkennen dat er een aantal Nazi renegates zich op de zuidpool verschuilen, maar dat ze ook nog eens de technologie ervoor hebben.
Niet alleen hebben de Nazis (en eventuele anderen) die zich op de zuidpool hebben verschanst de technologie om op de zuidpool te overleven (voor leefbare omstandigheden, voedsel, communicatie, enz...), ze hebben er waarschijnlijk ook hun vliegende schotels mee genomen.
Nu wil het geval dat de Amerikanen al sinds eind jaren '40 bezig zijn met research naar vliegende schotel technologie. O.a. n.a.v. de schotel die bij Roswell werd gevonden (iets dat ZEER goed gedocumenteerd is, en vele, vele, vele bewijzen heeft, maar waar ik nu verder niet op in ga om niet teveel af te dwalen). Overigens werd er niet alleen bij Roswell een schotel gevonden, maar zijn er door de Amerikanen minstens een 20-tal vliegende schotels geborgen, wereldwijd, zoals uitvoerig gedocumenteerd is door Serg. Clifford Stone, zie ook http://www.google.fr/sear...TF-8&oe=UTF-8&hl=fr&meta= (er waren 2 grandioze videos van hem te verkrijgen online, maar de website is inmiddels om onbekende redenen verwijderd). De vraag is dus niet òf er ooit een vliegende schotel is gevonden, de vraag is HOEVEEL...
Indien de Amerikanen nu zouden moeten verklaren dat de Nazis in staat zijn geweest vliegende schotels te bouwen, dan rijst natuurlijk onmiddelijk de vraag of de Amerikanen dit ook niet kunnen. Iets waar ze liever niet (eerlijk) op antwoorden...
Ook rijst dan de vraag op wat voor energie de schotels van de Nazis en die van de Amerikanen werken. Het antwoord op deze vraag nu, beste lezers, is een van de meest belangrijke en werkelijke redenen waarom er niet alleen volkomen wordt gezwegen over de Nazi/Vril vliegende schotels, maar ook over die van buitenaardsen, waarvan een overstelpende hoeveelheid getuigenissen, fotos en films bestaan...
Het antwoord is namelijk bekend onder de naam "vrije energie". Energie die opgewekt wordt ZONDER olie, kernsplitsing, wind, water, zon, of iets dergelijks. Zowel de Nazi schotels als de Amerikaanse schotels, als die van buitenaardsen vliegen dankzij een dergelijke energiebron.
Aangezien geheime en minder geheime machthebbers op deze planeet voor een zeer groot deel (maar niet enkel) hun inkomsten uit de handel in olie en kernenergie halen, is het voor hun ondenkbaar ooit eens kennis over "vrije energie" (= vrijwel gratis energie) te verspreiden.
Aangezien de media voor het merendeel geheel gecontroleerd worden door industrieële of overheids belangen, is het niet verwonderlijk dat ook zij deze richtlijn aanhouden.
3) De reden waarom de Nazis hun vliegende schotel technologie nooit optimaal hebben ingezet tijdens de 2e WO komt doordat er nogal een strijd woedde tussen verschillende lobbies voor bepaalde technologieën. Dit is de reden waarom er meer middelen werden aangewend voor het bouwen van de V-serie missiles, dan voor het bouwen van de Vril en Haunebu series. De Nazi leiders hebben dus gewoon verkeerd gegokt. Gelukkig maar...
Het Bewijs
De reeds genoemde fotos mogen bewijs geven van het feit dat de Nazis/Vrillers de technologie hadden om wat gangbaar "vliegende schotels" wordt genoemd te bouwen.
Er zullen vast enkelen zijn die tegenwerpen dat de fotos getrukeerd zijn. Antwoord hierop: tja, alles kan. Maar de fotos en bouwtekeningen zijn al zeer lang in omloop, en dat geldt niet voor Photoshop... Verder lijken de fotos met typische jaren '40 apparatuur te zijn gemaakt, en is de "look" van andere objecten en personen die in de fotos voorkomen meer dan overtuigend...
Voor wat betreft bewijs voor de aanwezigheid van de basis op Antarctica is er naast de na te trekken feiten rond de Nazi expedities naar Neuschwabenland enkel de verklaring van Adm. Byrd.
Nu gaan er diverse versies de ronde over wat er gebeurd zou zijn tijden de eerste expeditie in 1946. Nu denk ik persoonlijk dat het eigenlijk niet het alleberlangrijkste (alhoewel niet oninteressant) is te weten welke versie klopt. Belangrijker lijkt mij het persoonlijke dagboek van Byrd.
Het is in dit dagboek dat Byrd verslag doet van het feit dat hij in 1947 over een gebied van Antarctica vloog, en dat zijn vliegtuig onderschept werd door enkele vliegende shotels.
Hij zou door deze schotels zijn gedwongen te landen in een vallei waar hij een weelderige begroeing zag, alsmede enkele Mamoets(!). Eenmaal geland werd hij ontvangen door enkele individuen, waarvan de beschrijving best op een SS-er van toepassing zou kunnen zijn, ware het niet dat uit de daaropvolgende dialoog verondersteld mag worden dat het niet om simpele aardlingen ging...
Hieruit moeten we concluderen dat als dit verhaal klopt er dus niet sprake is van een basis die enkel van de Nazis/Vrillers zou zijn, maar dat er ook buitenaardse humanoiden huizen...
Byrd vertelt in zijn dagboek een zeer ongebruikelijk verhaal. Waarom zou een gelauwerde pool-onderzoeker en militair zijn reputatie op het spel zetten om met dergelijke voor sommigen uitermate ongeloofwaardige verhalen te komen? Is hij een ongeneeselijke hoaxer...? Lijkt me pas echt sterk...
Daar komt bij dat zijn kinderen zouden hebben bevestigd dat Byrd absoluut achter dit verhaal stond, en er bij zijn kinderen op zou hebben aangedrongen dat het de absolute waarheid is...
Het zou natuurlijk erg fijn zijn als we meer bewijzen zouden hebben van het bestaan van een basis op Antarctica. Waarom niet een drieluik op video aangevuld door interviews met leiding en personeel...?
Dankzij de media is dit waar we gewend aan zijn geraakt. We "geloven" pas iets als we het op het TV journaal hebben gezien, of in een door de overheids televisie erkende documentaire. De realiteit is echter dat het TV nieuws meer dan eens onwaarheden meldt (denk aan de massa vernietigings wapens van Irak, of de toedracht van de moord op Fortuyn), en dat dit ook geld voor veel TV documentaires.
Voor het geval van de Nazi basis op Antarctica hebben we hoofdzakelijk een verklaring van een Amerikaans admiraal die ons aangeeft dat er de een of andere basis zou zijn, of die van de Nazis is of niet.
Feit is dat er wereldwijd gerapporteerd wordt over talloze ondergrondse bases, waarvan diversen door buitenaardsen zouden worden bevolkt. De Dulce basis is een bekend voorbeeld van een basis die zowel door aardlingen als door buitenaardsen wordt/werd bevolkt, maar er worden ook over andere bases op het Amerikaanse en Europese continent gerapporteerd, en er wordt vermoed dat er diverse onderzeese bases zouden zijn.
Het is vreder nogal algemeen bekend dat "conventionele" legers ook ondergrondse bases hebben. De Amerikanen schijnen de technologie en materieel te hebben om ondergrondse gallerijen ter groote van een metro buis te graven met een snelheid van ca. 4 km per uur... Het leger van Noorwegen heeft een prachtige basis in de fjorden verstopt, waar het niet veel warmer is dan op Antarctica... Als dit allemaal mogelijk is, waaom zouden de Nazis niet tot dergelijke prestaties in staat zijn (geweest)?
Het bewijs voor een basis op Antarctica hangt voornamelijk van één getuigenis af, n.l. die van Adm. Byrd. Dit zou in een rechtszaak voldoende zijn. Verder zijn de bewijzen behoorlijk "circumstantial", maar ook daar kun je een veroordeling mee krijgen.
Het is aan eenieder zelf te beslissen welke waarde aan deze feiten moet worden gegeven. Maar daarom hoeven de afzonderlijk feiten nog niet te worden ontkend.
Als je goed kijkt, dan kun je een slang ontdekken, waarvan het hoofd gevormd wordt door de rechter hand (zonder vingers) van de persoon, en waarvan het lichaam via diens schouder tot aan de rechtervoet loopt. De slang is afgebeeld zonder dat iets aan de figuur ervan stoort.ChristiaanVerwijs schreef op 14 July 2003 @ 19:42:
[...]
Het feit dat wij de slang niet zien moet toch duidelijk maken dat jij dingen ziet die er niet zijn, of wel? Of zijn wij soms onder de invloed van de macht van media waardoor wij het niet zien? Dat zou een sterk argument zijn om je eigen overtuigingen te harden en onschendbaar te maken tegen kritiek.
Toegegeven, het logo is wel erg klein afgebeeld. Maar op een grotere versie ervan, of op die van Telfort zul je de zelfde soort hand/slangekop + lijf zien. Op z'n minst eigenaardig, toch?
Dit topic is gesloten.