Nazi's op Antarctica?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 11.821 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-04 23:06
Onder het mom van “what if?” start ik dit topic.

Er zijn geruchten dat er op Antarctica een geheime, immens grote basis is van de Nazi’s.

De Nazi’s?

Ja, de Nazi’s die mensen die de 2e Wereldoorlog zijn begonnen.

Doel?
Reacties peilen en eventueel een goede discussie over starten. Dit is niet mijn mening hoewel ik er wel in geinteresseerd ben. Verder zeg ik ook aan het begin: “what if?”

Stel dat het waar is. Is het dan redelijk om aan te nemen dat UFO’s gemaakt zijn door de Duitsers? Die volgens deze theorie nog steeds een macht hebben in de hedendaagse wereld?

Ja kom eens met argumenten en bewijs.

- Een geallieerde expeditionele strijdmacht (waaronder 4700 manschappen, een vliegdekschip, 13 hulpschepen e.a.) wordt finaal in de pan gehakt in 1946 op Antarctica. In officiële verklaringen gaat het om niet meer dan 10 man. Echter zeggen ooggetuigen andere dingen: “run into trouble” en “many fatalities.

- Verder een verklaring van de bevelhebber van die missie: Admiraal Byrd:
”Adm. Byrd declared today that it was imperative for the US to initiate immediate defence measurs against hostile regions.”
De Admiraal gaf verder aan dat hij de burgers niet bang wilde maken dat in geval van een nieuwe oorlog de VS aangevallen zou worden door vliegende objecten die van pool naar pool konden vliegen met ongelooflijke snelheden.

Dus wie was de vijand die deze objecten in bezit had? Duitsland was overduidelijk verslagen en er was geen bewijs dat Rusland, de nieuwe vijand, deze technologie bezat. Verder was er voor de VS geen reden om zo’n grote invasiemacht Antarctica op te sturen nog voor de ontwikkeling van een object die van pool naar pool kon vliegen op ongehoord hoge snelheid.

Geruchten staken de kop op, hoewel Duitsland verslagen was, een selectie van militair personeel en wetenschappers hun vaderland waren ontvlucht en een basis op Antarctica zijn gestart van waaruit zij geavanceerde objecten gebaseerd op buitenaardse technologie ontwikkelden. Het is tevens zeer interessant dat de Geallieerden 250.000 Duitsers misten, zelfs als er gewonden en doden ingecalcuurd waren. Als we de Duitse “grundlichtkeit” er ook nog bij betrekken is dit helemaal vreemd te noemen.

Vervolgens een groot stuk over Duitse missies naar de beide polen in een paar jaar voor de 2e Wereldoorlog.

Na een 66 dagen durende onderwater trip en een verdere trip boven water, U-977 arriveerde in Mar Del Plata, Argentinië op 17 augustus. Deze gaf zich over op 13 november 1945. 3 maanden later! Gedurende deze periode zijn de activiteiten onbekend. Ook de U-boot logs zijn niet bijgewerkt die periode.

Vervolgens een incident met een andere U-boot (U 530). Dit alleen bijna 1.5 jaar na de overgave van de Duitsers. De Ijslandse Walvis vaarder “juliana” werd gestopt door een grote U-boot. The Juliana was in de buurt van Antarctica toen een Duitse U-boot boven water kwam en een officiële rouwvlag hijste. De Juliana werd getrakteerd op bezoek van de Duitse u-boot officieren die om vers voedsel vroegen.

De Duitse officier sprak correct engels en betaalde in US Dollars.

Kan het zijn dat andere U-boten, net als U-977 en U-530, door gegaan zijn met het uitvoeren van operaties in het gebied tussen Vuurland en Antarctica? Het is bekend dat er 54 U-boten “vermist” zijn. Hiervan zijn er 11 waarschijnlijk met mijnen in aanraking gekomen en dus gezonken.

Vreemd allemaal :)

Nog even wat “mogelijke” bewijzen op een rij.
i)De Duitsers zijn Antarctica binnengevallen en hebben daar ook een deel van geclaimd aan het begin van waaruit al hun activiteit richting de oorlogsmachine en het begin van het 1000-jarige rijk.
ii) Onafgebroken activiteit van schepen en u-boten in de zuid atlantische zee en de pool regionen tijdens en na de oorlog.
iii) De amerikaanse invasiemacht die Antarctica binnenviel en enkele weken verslagen afdroop.
iv) De verklaring van Admiraal Byrd oover de vliegende objecten die op ongelooflijke snelheden van pool naar pool konden vliegen
v) Honderdduizenden Duitsers en verschillende U-boten die vermist waren aan het eind van de oorlog.

http://www.violations.dabsol.co.uk/enigma/enigmapart1.htm
http://www.violations.dabsol.co.uk/enigma/enigmapart2.htm
http://www.violations.dabsol.co.uk/enigma/enigmapart3.htm

Bovenstaande URLS komen van een “conspiracy” website. Er staan verder nog wat leuke andere artikelen die, ook al geloof je er niet in, best wel interessant leesvoer zijn.

Verder worden er nog een aantal punten aangegeven die best het denken waard zijn:

- Waar is de complete staatskas van het Derde Rijk gebleven. Volgens beweringen is de staatskas nooit gevonden

- Is Hitler nu wel of niet dood? Het schijnt dat zijn lichaam nooit gevonden is. Volgens ooggetuigen (Duitse!) is Hitler 7 uur voordat hij zelfmoord pleegde in een vliegtuig gestapt.

In ieder geval: Ik sta totaal niet achter deze theorie, maar ik wil dus gewoon kijken hoeveel mensen hierin meegaan. Of dat er mensen zijn die deze theorie steunen.

Verder nog een link naar een soortgelijk vraagstuk: http://cyberspaceorbit.com/nazibasex.htm

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2024
Lol 250000 man? OP ANTACTICA??? Weet jij hoeveel 250k man eet? Hoe houd je zo;'n immens grote basis verborgen en overleef je de extreme kou & lange dagen/n88 om nog maarn iet te spreken van de verhoogde doses UV-straling daar

Wat wilde je er onderzoeken? Wapens? Onderzulke omstandig heden?

Bovendien, antarctica word extreem goed in de gaten gehouden ivm het grote gat in de ozonlaag, ook in het infrarood spectrum. Dus warmte uittootword behoorlijk snel waargenomen...

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
Dat dacht ik dus ook.
Onder het mom van: De bases zit heel diep in het ijs. Verder wordt er nog aan gedragen dat er een "ondergronds, warm water" meer is gevonden. Nog niet zo lang geleden. Magnetisch onderzoek gaf ook "resultaat" op iets onder het ijs.

Ik blijf het bizar vinden, maar dat is dus de hele strekking: What if. Dus, als het echt zo is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Hmm ja de grootste reden voor ongeloof in dit geval is dat er 2500 geostationaire satellieten van zowel Rusland en Amerika, en in mindere mate Frankrijk en andere landen ongeveer 4 keer per dag elke vierkante meter op aarde fotograferen (dat zijn 10.000 foto's per dag) en een basis op Antarctica dan toch echt wel ontdekt zou zijn.

Ook de wisselende weersomstandigheden, het afbreken van ijs, klimaatveranderingen, de vele onderzoeksteams op Antarctica waarvan zeker vier permanent bemande basissen het geheimhouden van een dergelijke basis voor 50 jaar volstrekt onmogelijk cq ongeloofwaardig maakt.

Maar goed, what if...sjah...als ze daar zitten en UFO's hebben gemaakt, wat dan nog? Als ze er iets mee konden hadden ze dat allang gedaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 2557 op 30-06-2003 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Volgens mij heb je teveel Clive Cussler gelezen -> is precies het verhaal uit z'n boek 'Atlantis ontdekt' / 'Atlantis found'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Anoniem: 2557 schreef op 30 juni 2003 @ 22:21:
Hmm ja de grootste reden voor ongeloof in dit geval is dat er 2500 geostationaire satellieten van zowel Rusland en Amerika, en in mindere mate Frankrijk en andere landen ongeveer 4 keer per dag elke vierkante meter op aarde fotograferen (dat zijn 10.000 foto's per dag) en een basis op Antarctica dan toch echt wel ontdekt zou zijn.
Graag zou ik de bron van deze informatie willen hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tittysmack
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-04 12:01

Tittysmack

"no comment"

Ik vind het wel een interessant verhaal. Ik heb me altijd al geinteresseerd voor de 2e wereld oorlog. Maar zo'n basis is gewoonweg onmogelijk. Voedsel en grondstoffen voor technisch onderzoek zijn nergens vandaan te halen op antartica. En als ze het ergens inkochten was het al lang en breed bekent. Wel een goed idee voor een boek idd :)

Athlon xp2800+ / Abit NF-7 / 512 mb dual channel MDT DDR400 / Club3D 9700pro / Samsung 52x24x52 / Samsung DVD 16x48 / Hitachi 82.3 GB 7200 rpm / Maxtor 61.4 GB 7200 rpm / Philips Seismic Edge 5.1 / Logitech z-560 / Q-tec 6051MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
Wat mij het meest interesseerd is die amerikaanse invasie macht die in de pan gehakt is. Op antarctica. Als een admiraal notabene zegt dat hij bang is voor de supersnelle objecten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-04 13:30
Stel dat het echt zo is, dan hebben ze het wel verdomd goed verborgen gehouden.
En dan moeten ze ook wel iets van een link met de buitenwereld hebben, want al jaren daar verstopt zitten, dan zou er geheid al wel een professor gestoord zijn geworden, en een aanval hebben gepleegd.
Next thing you hear: Hitler is still alive, and hidden in Antarctica.

Systemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:37

Nicap

Tsssk....

- Is Hitler nu wel of niet dood? Het schijnt dat zijn lichaam nooit gevonden is. Volgens ooggetuigen (Duitse!) is Hitler 7 uur voordat hij zelfmoord pleegde in een vliegtuig gestapt.

Nu is ie iig wel dood. In de oorlog liep ie al tegen de 50 dus qua ouderdom zou hij dood moeten zijn nu.

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
wel erg interessant ! :) Maar dit is gewoon weer een van de vele verhalen dat ergens nog een geheim 3de rijk is, en dat hitler daar ook nog in leven is etc. ;) Ik kan me trouwens best nog voorstellen dat er na de oorlog naar allerlei delen van de wereld (in het geheim) duitse troepen gevlucht zijn, en daar misschien ook nog een aantal jaren gevestigd zijn geweest. Maar dat er nú nog geheime duitse kolonies zijn, en dan ook nog van dergelijke grootte kan ik me niet voorstellen. Waar zouden ze in godsnaam alle grondstoffen, voedsel, energie etc. etc. al die tijd inhet geheim vandaan moeten hebben gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
het is ook bekent dat de nazi's spionen naar amerika hebben gestuurd, die daar na de oorlog als goed georganiseerde criminelen zelf voor hun inkomsten zorgden..

maar idd, dat is 50 jaar terug, ik geloof niet dat ze ook nog kindertjes hebben 'opgevoed' als hitlerjeugend (ofzo)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brede P
  • Laatst online: 03-04 13:30
Je weet nooit of hij echt dood is.
Als ze daar buitenaardse technologien gebruiken, heb je ook nog maar zo kans dat de medische kennis ook veel uitgebreider is. Dus misschien leeft hij nog wel.
Of hebben ze hem ingevroren, en ontdooien ze hem weer als zijn nieuwe wereldmacht klaar is. Invriezen is op Antarctica sowieso geen probleem.

Systemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9942

Heb eventjes de topictitel in 1 taal gezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
Anoniem: 9942 schreef op 30 June 2003 @ 23:06:
Heb eventjes de topictitel in 1 taal gezet ;)
Mja, was inderdaad een beetje te vrije vertaling van alle artikelen die ik doorgenomen heb :)

Met de dood van Hitler wil ik niet zeggen dat hij nu nog leeft, maar meer aangeven, (zoals mensen zeggen) dat hij geen zelfmoord heeft gepleegd.

Als je een beetje zoekt op operation high jump, kom je op dit soort sites. Veel van die sites zeggen ook dat hitler niet dood was.

deze URL: http://www.stevequayle.com/High.Jump/High.Jump.index.html bevat aardig wat informatie over deze missie.

Waaronder: http://www.think-aboutit.com/Omega/files/omega18.htm Vooral de stukken van The Omega Files zijn "gaaf" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-03 02:46
als we dan toch met hypotheses slingeren: het zou kunnen dat ze aldaar zelf een zelf onderhoudend systee hebben opgezet (zelf voedsel kweken, electriciteit maken,...) Het staat immers vast dat het ijs op antartica redelijk zuurstofrijk is. Met de nodige installaties zou men mbv van aardwarmte bv (of op tich andere manieren) energie kunnen opwekken, nodig voor het onderhoud van enkele hondereden of duizenden mensen. Volgens mij (maar wie ben ik?) zou zo'n operatie nu technisch haalbaar moeten zijn, mits de nodige jaren voorbereiding en constructie (en een fortuin aan harde cash), maar ik denk eerlijk gezegd dat in '45 zoiets niet alleen futuristisch, maar ook onmogelijk was.

Daarbij komt nog dat "de Nazi's" (zeker Hitler zelf) ervan overtuigd waren dat ze de oorlog konden winnen (ze hadden immers in eerste instantie ook niet op de amerikanen gerekend...)

het lijkt me dus zeer sterk dat:
a) ze zo'n grondige voorbereidingen (kostprjis: ettelijke miljarden euro's, marken of whatever) zouden nemen voor het geval dat ze de oorlog toch zouden verliezen
b) ze de nodige technische achtergrond hadden, en indien wel, ze die gedurende de jaren voorafgaand aan de oorlog die geheim konden houden
c) ze de werken, nodig voor de opzet van zo'n basis ongemerkt zouden kunnen hebben uitgevoerd (als ik me niet vergis bestond radar toen toch al, ze zouden de ettelijke schepen voor materiaal transport toch opgemerkt moeten hebben)

Daar komt nog bij dat "de Nazi's" niet eens zo'n sterke groepering waren: eigenlijk (letterlijk) een uit de hand gelopen politieke partij.

en zo kan ik nog wel wat redenen bedenken waarom het volgens mij niet zo is... maar als het zo zou zijn zouden ze er verstandig aan doen nog een paar jaar te wachten (extreem rechts krijgt in hoe langer hoe meer landen terug voet aan de grond) alvorens toe te slaan. En àls ze wat proberen héél snel te zijn en zo veel mogelij belangrijke doelwitten (verscheidene landen) ineens aan te pakken, want ik denk niet dat de wereldgemeenschap een onbekende vijand veel kans zou gunnen....

[ Voor 3% gewijzigd door the_stickie op 30-06-2003 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Ik zit echt te denken of ik hier iets zinnigs over kan zeggen. De "what if"-factor is zo enorm veelomvattend en je kunt eik niet echt om de "but-how-did-they-pull-that-off"-factor heen.

Als er al ergens kans is geweest om een groot en welvarende doorstart van het 3e Rijk op poten te zetten, dan zou dat wellicht in Zuid-Amerika zijn (ontvankelijke regimes en redelijk onbedoezeld uit de 2e W.O. gekomen).

Aan de andere kant is Antartica natuurlijk wel een mooi verdedigingsbolwerk *als* je er eenmaal in geslaagd bent je daar fatsoenlijk in te graven, je de benodigde supply-lines hebt bewerkstelligd (in het begin zullen ze nog van externe factoren afhankelijk zijn, lijkt me).

Echter: wat doet Antartica met de doorsnee Jan-met-de-Pet? De door en door gemoraliseerde troepen van von Paulus' 6e leger werd op een gegeven moment ook gebroken door de mensonvriendelijke temperatuur en uitputting van de bestaande supply-lines. gevolg: een omsingeling, en dus ben je in feite aangewezen op zelfvoorziening.

Nu ligt er op het geheime 3e Rijk waarschijnlijk minder druk dan destijds in Stalingrad - gewoonweg omdat niemand er iets van afweet, zullen we maar zeggen? - en zou er eventueel nog een dun lijntje met Zuid-Amerika kunnen zijn. Echter, de Duitsers waren op het eind van W.O II *technologisch gezien* erg goed bezig; het heeft nog wel even geduurd voor de Amerikanen en Russen het laatste restje kennis uit de Duitse wetenschappers heeft weten te zuigen.

Met de toenemende spanningen in de Koude Oorlog zou dus in feite voor een 3e Rijk er alles aan gelegen zijn, de boel te laten escaleren; immers, je hebt waarschijnlijk iets van de benodigde techniek in huis, en geen van beide koude-oorlog deelnemers zal een cent geven voor de verklaring dat de bom "van de Duitsers" afkomstig was.

... Waar is de outbreak? De geweldige schaakmat, de revival van de Duitse meesterstrategen, niet meer gehinderd door het tactisch onbenul van hun voormalige leidsman? Als het Rijk er nog was geweest, dan hebben er zich tal van kansen voor ontplooiing van dit imperium voorgedaan. Sowieso zou de massale paniek onder onwetende wereldburgers al een flink eindje meehelpen.

En wat heeft men daar tussen de pinguins eigenlijk te verliezen? Is het een welvarende gemeenschap die kan gedijen zonder de rest van de wereld, of vindt men het wel goed daar? Heeft het 3e Rijk ingezien dat 994.5 jaar blauwbekken meer comfort op zal leveren dan 5.5 jaar lang rood vocht verspillen?

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87723

Hoogst interessante theorieën, dit onderwerp(2e wereld oorlog) heb ik altijd interessant gevonden. Maar het is idd ver gezocht en als de Nazi's idd beschikte over zulke technieken dan hadden ze die ingezet om de oorlog te winnen.
Helemaal met Hitler aan het bewind. Om mee te gaan met "what if" zou dit alleen mogelijk zijn geweest als Hitler er helemaal nix van af wist, want die zou alles doen om te winnen dus zeker geavanceerde technieken inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
bij deze theorie zijn de geruchten een beetje erg ver doorgetrokken van dat de Nazi's toendertijd op Antarctica veel onderzoek gedaan hebben naar Atlantis en een doorgang naar het binnenste van de aarde mbt de holle aarde theorie :?

dit geloof ik allemaal wel, maar dat ze er nu nog zitten neuh.............

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80365

Betekent dit dat we nog steeds een reden hebben om Duitsers van zandvoort te weren? :+ [/flauw]

Maar je kan een rijk met +/- 200k man echt niet 60 jaar lang verborgen houden, en dan ook echt compleet verborgen. Helemaal niet op een verlaten ijswoestijn, je hebt daar niks, je kunt er geen eten verbouwen, je hebt geen manieren om energie op te wekken (tja, kerncentrales, valt alleen zo op he)
En dat Hitler geen zelfmoord heeft gepleegd lijkt me niet, hij was omsingeld, hij kon niet zomaar in een vliegtuig stappen en wegvliegen, het hele russische leger lag eromheen. Zo'n vliegtuig word zo uit de lucht geschoten. Kan best dat hij vermoord is door de Russen, maar daar is geen aanleiding voor om te denken. Kan iets nou nooit zijn wat het lijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87723

Oh ik bedenk me ineens nog iets.... Zaten r bij die 200/250k vermiste duitsers ook vrouwen?
Of hebben ze ook een manier verzonnen om zichzelf voort te planten zonder onze betere helft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
is er nu serieus nooit een lijk gevonden van der adolf dan???? ik heb altijd gedacht van wel :?

[ Voor 22% gewijzigd door Noedelsupke op 01-07-2003 03:05 ]

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
TeeDee schreef op 30 June 2003 @ 22:17:
Dat dacht ik dus ook.
Onder het mom van: De bases zit heel diep in het ijs. Verder wordt er nog aan gedragen dat er een "ondergronds, warm water" meer is gevonden. Nog niet zo lang geleden. Magnetisch onderzoek gaf ook "resultaat" op iets onder het ijs.

Ik blijf het bizar vinden, maar dat is dus de hele strekking: What if. Dus, als het echt zo is :)
Gozer de ijskap op antactica is meer dan 2km dik, en de grond daaronde permanent bevroren. Als je je basis in het ijs bouwt, word deze door verscjijvingen aan puin gedrukt.

En onder de grond? in de permafrost? Wilde je echt in bevroren grond gaan lopen broen om een basis te bouwen? Da's nauwelijks rendabel(ie. veel moeite weinig vooruitgang zouden ze nu nog bezig zij nmet boren ;) )

En ook als je je basis onder het ijs bouwt is er uitstoot van warmte en dat was vast wel opgepikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:59

Mx. Alba

hen/die/zij

Hoe kan zo'n basis onontdekt blijven, vragen velen zich af. Met al die satellieten die over de zuidpool scheren en elke vierkante meter bekijken, kan dat toch niet verborgen blijven?

Jawel hoor. In een Kijk van enkele jaren geleden heb ik een stukje gelezen over bunkers van sneeuw. Die worden gebruikt in Siberië, Finland, en andere van dat soort koude streken waar altijd sneeuw ligt. Je maakt een enorme igloo, met muren van een metertje of twee dik van sneeuw en ijs. Onzichtbaar op radar en voor hittezoekers, en ook verdomd resistent tegen bommen!

Stel je nu een basis voor op Antarctica, onder kilometers dik ijs. Waarom niet in de rotsen onder het ijs? Want Antarctica is een echt continent. Het wordt echter door het ijs zo naar beneden gedrukt, dat de korst heel dun is geworden. Onder het ijs is vulkanische aktiviteit! En waar vulkanische aktiviteit is, kan energie gewonnen worden. En onder zo'n dikke laag ijs ben je tegen alles bestand, zelfs atoombommen!

Iemand zei dat er toen al radar was. Inderdaad, de Britten gebruikten radar om hun kusten te beschermen. Maar dat was lang niet de radar zoals wij die nu kennen! Ze hadden gigantische radarmasten, en hadden de gegevens van twee of meer van die radarmasten nodig om te bepalen waar een gedetecteerd objekt zich bevond. De Australiërs, Nieuwzeelanders, Chilenen en Argentijnen hadden geen radars. Ook toenmalige oorlogsschepen hadden geen radars. Daarbij komt nog eens dat onderzeeboten natuurlijk met radar niet te detecteren zijn...

En dan uiteraard de bevoorrading. Antarctica is dicht bij Zuid-Amerika, en ook Afrika is niet ver. In die continenten kan je spullen inkopen en verkopen zonder dat er een haan naar kraait.

Mogelijk? Misschien. Waarschijnlijk? Überhaupt nicht.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49130

spullen inkopen .... hmm mag dan een best bootje geweest zijn die de spullen ging halen voor 200k man :+

ik denk dat het best mogenlijk geweest is dat er Nazis op Antarctica zaten (alleen niet in grote getallen) na ww2. Ik denk alleen dat ze gevlucht zijn naar zuid amerika / zuid oost azie / afrika na verloop van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61853

Dit lijkt mij ook allemaal heel onwaarschijnlijk. Het zou kunnen in de theorie. Eerst is er een boot vol mensen geweest die daar ging werken, een stuk of 2000. En er kwamen ook steeds boten met eten. Nadat ze onder het ijs grote ruimtes hadden gebouwd konden er meer heen. Ze namen zand mee en gaan er van alles onder de grond verbouwen, er komen steeds wat meer mensen, en die moeten ook allemaal werken. En die nazi's krijgen zoiets geks echt wel in hun kop.

Waar ik dan mee zit is waarom het juist daar moet, doe het gewoon stiekem in hun eigen land onder de grond, merkt ook niemand wat van als je het goed doet. Natuurlijk is Antartica beter, maar ook zéér moeilijk om allemaal voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:27

mphilipp

Romanes eunt domus

Dit heeft een hoog National Enquirer gehalte...

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
  • Laatst online: 16-05-2024
Het zou wel wereldschokkend zijn als het ecth waar was, maar ik zou zo iets eerder verwachten diep in de jungle. En iets geheim houden werd veel gedaan in de 2de wereld oorlog aan beide zijden. Misschien zijn er van die 250k duitsers, een paar(1500) naar antartic gegaan en de rest naar de jungle. En ze zouden dan contact/supplies houden/aanvoeren doormiddel van u-boten. Dat houd je niet zolang geheim, maar je moet maar denken als er nazi's op antartica zitten. De disipline was onovertroffen.

The Only Good Silence Is The Silence With Music In It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-04 22:40

VisionMaster

Security!

TeeDee schreef op 30 June 2003 @ 21:34:
Ligt zijn schedel niet in St. Petersburg - Rusland?
Met een gat door zijn kop?

btw wazig verhaal... Dat ze naar de zuid pool zijn gegaan ... daar kan ik nog wel in komen, maar met zoveel; mensen weer net effe niet :)

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
VisionMaster schreef op 01 July 2003 @ 14:26:
[...]

In een van de artikelen die ik postte staat dat Stalin tijdens een meeting met de Geallieerden keihard zei: Nee, hij is niet dood!

Maar goed, dat staat in het artikel, en in hoeverre dat waar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-03 14:45
Er zijn verschillende theoriën hoe hitler zou zijn gestorven

• Zichzelf door zijn hoofd geschoten
• Een dodelijke pil ingenomen en vevolgens door een amerikaanse soldaat door zijn hoofd geschoten
• Zichzelf opgeblazen met een handgranaat

Echter weet ik (en misschien ook wel niemand anders) wat er nu echt gebeurd is :?

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Helmet schreef op 01 July 2003 @ 14:31:
Er zijn verschillende theoriën hoe hitler zou zijn gestorven

• Zichzelf door zijn hoofd geschoten
• Een dodelijke pil ingenomen en vevolgens door een amerikaanse soldaat door zijn hoofd geschoten
• Zichzelf opgeblazen met een handgranaat

Echter weet ik (en misschien ook wel niemand anders) wat er nu echt gebeurd is :?
maar er is nooit een lijk gevonden.... er gingen wel een aantal foto's de ronde waarop een dode hitler stond afgebeeld, maar die bleken allemaal te zijn 'gefotoshopt'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08-2024
VisionMaster schreef op 01 juli 2003 @ 14:26:
[...]

btw wazig verhaal... Dat ze naar de zuid pool zijn gegaan ... daar kan ik nog wel in komen, maar met zoveel; mensen weer net effe niet :)
Officiele verhaal:

Hitler nam samen met zijn vrouw een zelfmoordpil, daarna is zijn lijk + dat van zijn vrouw in de fik gestoken. Ze konden hem alleen nooit meer identificeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:34

Len

Leeg

Lees dit maar na:

http://www.thirdreich.net/Hitler_s_Death___Body_Parts.html

Wel een FOUTE url imho maar wel veel info (kijk voor de lol maar eens op de frontpage.. wat een meester website bouwers ;) )

Én een quote (ik dacht.. ik doe eens gek!)
Adolf Hitler, according to witnesses present, died in his study in the
Fuhrerbunker in Berlin shortly before 4pm on the 30th of April, 1945 by a
single gunshot to the right temple from his own Walther 7.65mm pistol with
Eva Hitler nee Braun taking cyanide by his side. Hitler probably took
cyanide as well.

Otto Gunsche, Hitler's adjutant, oversaw the burning of the two bodies in
the garden of the Reich Chancellery using a stock of petrol ordered by
Hitler a few days before. The garden was under heavy bombardment by the
Soviets and the group - which included Gunsche, Bormann, Goebbels, Heinz
Linge (AH's valet) and Erich Kempka (AH's chauffeur) - had to retreat back
to the bunker after lighting the 'pyre' but without seeing that the
destruction was complete. Two guards in the garden later testified that the
bodies had been thoroughly burned and were unrecognisable as did the two SS
bodyguards commissioned by Gunsche to bury the bodies, Ewald Lindloff and
Hans Reisser. These testimonies have varied at varying times but are
fundamentally consistent on this point. Eleven days later the Soviets found
the bodies and the dentition of two dental bridges and a jawbone were
identified from records by dental technician Fritch Echtmann as those of
Adolf and Eva.

Hitler's teeth?:
http://cidc.library.corne...captioned/remains.htm#top

The bodies were exhumed and postmortems carried out on both before they were
reburied at a Soviet army camp near Magdeberg. A section of skull was
reported missing from Hitler's skull which, after an intensive search of the
Chancellery garden was supposedly found and shipped back to Moscow with the
others - these fragments resurfaced a few years ago and are subject to much
speculation as to wether they are really from Hitler's skull. The Russian
government claim they cannot afford to carry out DNA analysis. (see my
posting on the Third Reich Forum - a non-political history forum - as to
could/should be done with the fragments).

The fragments:
http://www.celebritymorgue.com/adolf-hitler/

Forum posting:
http://thirdreichforum.co...ewtopic.php?p=23491#23491

Finally, in 1970, following a resurgence of German Nationalism in East
Germany and fearing that the burial site may become a shrine or focal point
for such, Leonid Brezhnev approved a plan to exhume the bodies and cremate
them properly. The ashes were scattered in the River Ehle, near the East
German village of Biederitz.

http://www.antipas.org/news/europe/hitlers_bones.html

I think those are the main 'bones' of the story 8^). Because no intact,
easily identifiable body was found there has been and will no doubt continue
to be speculation as to whether Hitler did escape and lived out his days
farming goats in Argentina or running a McDonalds in Arizona. To be honest
though, the weight of evidence on this one is with the above account.

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960

zmn schreef op 01 July 2003 @ 14:39:
[...]

Officiele verhaal:

Hitler nam samen met zijn vrouw een zelfmoordpil, daarna is zijn lijk + dat van zijn vrouw in de fik gestoken. Ze konden hem alleen nooit meer identificeren :)
Hoe heb je dat vernomen? Als ze verbrand zijn is er dus nooit echt een bewijs dat hij dood is. Dus nu weten ze nog niet of hij echt dood is of niet. Overigens is antartica een groot deel van de wereld. En er zouden makkelijk 250000 man op kunnen leven. Maar hoe ze dat geheim houden weet ik niet. Ik weet wel dat het moeilijk is om onder ijs iets te ontdekken. Dus het zou best wel een goede verstop plek zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
Er wonen nu ook zo'n 10.000 wetenschappers. En vergeet niet: Antarctica is een ontzettend groot continent.
Onder het ijs zit een gewoon "aardlaag".

Het lijkt mij dat je daar "makkelijk" 250.000 man kan verstoppen.
En in een bepaald artikel werd aangegeven dat het om wetenschappers, militairen, vrouwen en kinderen ging.

Tevens: Ik heb nog het e.e.a. nagevraagd bij een "expert". (Een collega van mijn werk die helemaal ww2 gek is) Hij zegt dat er inderdaad rond de 50 U-boten nog vermist worden.

[ Voor 44% gewijzigd door TeeDee op 01-07-2003 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:59

Mx. Alba

hen/die/zij

TeeDee schreef op 01 July 2003 @ 15:14:
Tevens: Ik heb nog het e.e.a. nagevraagd bij een "expert". (Een collega van mijn werk die helemaal ww2 gek is) Hij zegt dat er inderdaad rond de 50 U-boten nog vermist worden.
Weet je zeker dat dat niet spookboten zijn, om de vloot artificieel op te blazen? De Engelsen deden dat ook met kartonnen vliegtuigjes...

Jeweetwel, zo'n oude bruiloftsgrap. Je koopt 3 muizen, en nummert ze 1, 2 en 4. Bruidpaar de hele nacht aan het zoeken naar de niet bestaande muis nummer 3...

Oftewel, zijn die 50 U-Boots niet gewoon Muis Nummer Drie? :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
Mx. Alba schreef op 01 juli 2003 @ 15:27:
[...]
Weet je zeker dat dat niet spookboten zijn, om de vloot artificieel op te blazen? De Engelsen deden dat ook met kartonnen vliegtuigjes...

Jeweetwel, zo'n oude bruiloftsgrap. Je koopt 3 muizen, en nummert ze 1, 2 en 4. Bruidpaar de hele nacht aan het zoeken naar de niet bestaande muis nummer 3...

Oftewel, zijn die 50 U-Boots niet gewoon Muis Nummer Drie? :)
Kan. Alleen van de Britten is later bekend gemaakt dat ze dit deden. AFAIK de Duitsers niet.

Verder: Een ooggetuige verslag van een IJslandse Walvisvaarder die in 1946! aangehouden wordt door een U-boot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UDuckling5
  • Laatst online: 22-12-2021

UDuckling5

Nachteend

Dat er in '46 nog U-boten rondvoeren zou goed kunnen. Er zijn wel meer gevallen bekend dat er jaren na het einde van een oorlog nog enkele malloten opduiken die nog denken dat het oorlog is.

Dat van die 250.000 vermiste mensen is niet zo raar. Ik bedoel, picture jezelf in je grijze nazi-uniform naast een gebouw. De geallieerden zijn de stad binnen gedrongen, neem je aan, want ook jij hoort de schoten en granaat explosies. Plotseling doemt er een patrouille Russen op. Eentje wijst er naar je en dan komt het hele groepje in draf op je afgerend.

Wat doe je dan? Dan ren je weg, dan ren je heel hard weg. Over de grens ofzo. Of je koopt een vals paspoort ergens. Dit lijkt me wat aannemelijker dan dat ze allemaal op Antarctica zitten :)

Flap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoddXX2
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-04-2022
[...]

Officiele verhaal:

Zoiet zouden ze natuurlijk ook makkelijk kunnen verzonnen hebben, omdat anders de halve wereld gek werd net na de oorlogwerd "hitler leeft nog".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Wat is ook al weer dat verhaal over een vermiste U-boot met een hele lading goud aan boord? Was dat niet die vermiste staatskas? Maar daar zou zijn vrouw toch ook op hebben gezeten? Ik kan me vaag zo'n verhaal herinneren, maar weet het niet precies meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:33
Ik moet zeggen een interessante discussie.
Zoals de meesten echter stellen: erg ongeloofwaardig zoniet onmogelijk.

ALS ze het voor elkaar hebben gekregen iets onder/in het ijs te bouwen wat veel mensen kan herbergen vind ik dat een enorme prestatie. Alleen al door de kou, het vriest daar soms zo verschrikkelijk hard dat ik het me moeilijk kan voorstellen.
250.000 man op Antartica geloof ik van mn levensdagen niet, het is ook niet nodig imo. Een paar 1000 mannen en vrouwen moet ruim voldoende zijn in mijn ogen, simpelweg de mensen selecteren die je nodig (denkt) te hebben.

Maar goed, ik neem nu even aan dat het ze gelukt is.

Hoe willen ze dan onopgemerkt tests uitvoeren met enorm snel vliegende 'objecten'. Lijkt me iets waar de USA en anderen landen zeker van moeten weten. DIT kan je naar mijn mening gewoon niet verbergen. De eventuele theorie dat de USA dit oogluikend toelaat is natuurlijk helemaal ondenkbaar. Al met al naar mijn mening dus NIET mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60535

Voor mainstream wereldbeeld mensen is het natuurlijk niet te geloven dit verhaal.

Maar werkelijkheid was,is en zal nooit zijn zoals het ons nu wordt voorgesteld.

In de hoogste vrijmetselaars loges draaien ze alles letterlijk om: Dat was is, is niet en dat wat wel is, is niet ,zwart is wit en wit is zwart en deze is helemaal de top;dat wat goed is, is slecht en dat wat slecht is, is goed.

Maar goed men neme Google en type het volgende in: VRIL 5 of Haunebu ook kan men Admiral Richard E. Byrd intikken en veel lees plezier.

Ook kan je via de Freedom of information act het een en ander over deze Admiraal te weten komen maar je moet wel goed je best doen.

Hitler en kornuiten met name Himmler waren met hele andere zaken bezig dan wat mainstream denkt en vind.

Kijk naar de latijnse woord "Germani" en het betekend letterlijk "OORSPRONKELIJK"

Oorspronkelijk wat?

Daar was met name Himmler mee bezig.

Men neme google en type in BON en probeer zoveel mogelijk afbeeldingen te bemachtigen van deze religie ergens hoog in de Himmalaya.

Verrassing je vind de LINKS omdraaiende "Zonnewiel" Echte naam daar is SU-ATSIE-KA Su=Zon Atsie=kruis Ka= geest of vortex of slang l

De VRIL gemeenschap heeft dat symbool omgedraaid dus RECHTS omdraaiend en de Zwastika genoemd.

Het woord Bon heeft een bijzondere lading in de taal. In het frans is het goed dan hebben we Bonifatius en de vere voorouders van Willem en Maxima de BONORHINO'S

Hitler is voor het laats gezien in een galerie in NewYork omstreeks 1962 ja,ja allemaal mindblowing maar dat lijk bij die bunker was NIET zijn lijk.

Ze hebben em gematst net zoals ze Saddam matsen geloven jullie nog steeds al die leugens over Irak?

Nee het is niet zoals het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62133

een paar dingen die mij zo te binnen schieten als ik dit allemaal lees:

1: als er 250K mensen zoek zijn hoeft dat niet te betekenen dat ze allemaal op antartica zitten... al waren het er 1000... dat is wat realistischer... en toch ook veel !

2: U-boten schijnen een belangrijk aandeel in dit verhaal te hebben. Stel de Duitser hebben een weg ontdekt onder het ijs door naar een enorme grot, kijk de bovenlaag is wel permafrost door afwezigheid van de zonnewarmte, maar ergens in de diepte begint de warmte.... Nu nog een paar (relatief makkelijk te boren) luchtkokers en je hebt al aardig wat basisbehoeften.

3: Supplies; Antartica staat bekent aan zijn veelzijdigheid aan zowel schaarse als gewilde grondstoffen. Maar nu nog eten.. Vis ? Walvis, pinguin een beetje saai maar mogelijk

4: Ufo's ik denk het niet, maar de duitsers schijnen inderdaad zeer geavanceerde technieken te hebben gehad, die de meesten van ons nu nog zullen verbazen. En de Amerikanen die geloof ik op oorlog/informatie/technologie gebied al jaren niet meer.

5: Er bestaat een wereldkaart van een zekere Turkse Admiraal (Piri Reis) uit ongeveer 1500, Antartica was nog niet ontdekt en america ook niet, toch staan die beide erop ! Antartica zoals het eruit ziet onder !!! het ijs en America zelfs inclusief bergketens. Dit is jaren later door satalieten e.d. bewezen. Stel dat de Nazi's dat soort informatie en meer hadden...(voor bijvoorbeeld punt 2)

6: Stel dat bovenstaande nu eens waar is... *lol*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-04 09:50
[...]

Officiele verhaal:

Heeft hij zich niet door z'n hoofd geschoten? Ik heb begrepen dat hij toen in z'n andere hand het wapen hield waarmee z'n vroegere liefde zich van het leven heeft beroofd (hitler heeft toen ook zelfmoord willen plegen, maar is toen geloof ik tegengehouden door Rudolf Hess).

Ik denk trouwens dat het antarctica verhaal onzin is. Er zijn vast wel andere verklaringen te vinden.

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hitler wel of niet dood, kogels, gif ... we dwalen af, het is de what if... over antartica ! (met alle respect)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
De laatste 2 reacties van de heren Marteezz en Cherryman zijn eindelijk eens een beetje wat anders. Marteezz heeft het over admiraal Byrd, VRIL 5 en Haunebu. AFAIK waren VRIL 5 en Haunebu "flying saucers". De ontwerpen daarvan zijn gevonden en als authentiek verklaard.

verder heeft Cherryman met punt 5 een heel goed punt. Piri Reis baseerde zijn kaarten op nog oudere kaarten. Te weten die van de Sumeriers (als ik het goed heb). Deze beschaving leefde voor de Egyptenaren.

Het lijkt me dan ook vanzelf spreken dat de Duitsers deze kaarten goed onderzocht hebben. Vandaar misschien ook de missies in de 30-er jaren naar Antarctica?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
Venkeroz schreef op 01 July 2003 @ 23:48:
[...]
Ik denk trouwens dat het antarctica verhaal onzin is. Er zijn vast wel andere verklaringen te vinden.
Andere verklaring voor wat? Voor de Amerikaanse invasie macht die in de pan is gehakt? Een amerikaanse Admiraal notabene die met knikkende knietjes iets vertelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
Anoniem: 62133 schreef op 01 July 2003 @ 23:27:
5: Er bestaat een wereldkaart van een zekere Turkse Admiraal (Piri Reis) uit ongeveer 1500, Antartica was nog niet ontdekt en america ook niet, toch staan die beide erop ! Antartica zoals het eruit ziet onder !!! het ijs en America zelfs inclusief bergketens. Dit is jaren later door satalieten e.d. bewezen. Stel dat de Nazi's dat soort informatie en meer hadden...(voor bijvoorbeeld punt 2)
In 1500 was Amerika inderdaad pas net ontdekt door de Europeanen, maar het is algemeen bekend dat de Turken bijvoorbeeld een veel verder gevorderde cultuur hadden. Ook de Noormannen bijvoorbeeld hadden Amerika al eerder ontdekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
TeeDee schreef op 01 July 2003 @ 23:53:
[...]

Andere verklaring voor wat? Voor de Amerikaanse invasie macht die in de pan is gehakt? Een amerikaanse Admiraal notabene die met knikkende knietjes iets vertelt?
Nee, over de vermiste Nazi's, of de geallieerden die bij antarctica in de pan zijn gehakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja maar een kaart met bergketens (niet zichtbaar vanaf zee) en Antartica ONDER het ijs is zelfs voor Wicky en Ata Turk teveel gevraagd in die tijd.
ps. Piri Reis beweerde de kaart weer overgetekent te hebben van een aantal chinese kaarten ofzo... google maar ff. Maar dit is weer richting offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
Anoniem: 62133 schreef op 01 July 2003 @ 23:56:
Ja maar een kaart met bergketens (niet zichtbaar vanaf zee) en Antartica ONDER het ijs is zelfs voor Wicky en Ata Turk teveel gevraagd in die tijd.
ps. Piri Reis beweerde de kaart weer overgetekent te hebben van een aantal chinese kaarten ofzo... google maar ff. Maar dit is weer richting offtopic.
Het is zeker niet onmogelijk dat er mensen eerder op het amerikaanse vasteland zijn geweest dan de Europeanen. De Noormannen zijn er bijvoorbeeld zeker aan land gegaan.
En dat de Nazi's gegevens hadden over Antarctica onder het ijs is niet bewezen ofzo.

[ Voor 3% gewijzigd door Solomon op 01-07-2003 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
Nee, maar als een Piri Reis, een turk uit de 15e(?) eeuw deze gegevens had. Waarom zouden de nazi's dit niet hebben?

Ik kan me goed voorstellen dat ze het zowiezo onderzocht hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Luister vriend Venkeroz , dat ontken ik allemaal niet maar naar mijn bescheiden mening is dit niet de richting voor dit topic.
PS de kaart van piri reis was qua meetkunde eerst niet correct..lengte breedte etc. Tot ze erachter kwamen dat als je 70 km de lucht in gaat boven cairo alles exact klopt... denk daar maar eens over na. http://www.prep.mcneese.edu/engr/engr321/preis/piri_r~1.htm
Zo nu terug naar de bevroren Nazi's

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 62133 op 02-07-2003 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm steeds intrigerender... Iemans weleens van de Zonnenkinderen gehoord...? Zoek maar eens op. Dat verklaart in ieder geval wel dat de basis over genoeg voortplanting kon beschikken. (vrije intrepertatie van de Zonnenkinderen: Kinderen, (ariers) die via onderzeers over de wereld (antartica) zijn verspreid in de laatste jaren van de oorlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UDuckling5
  • Laatst online: 22-12-2021

UDuckling5

Nachteend

Als het waar is, dan ben ik stiekem wel benieuwd wie de hele operatie op poten heeft gezet en wie het dan nu zou leiden.

Hess?
Himmler?
Er vanuit gaande dat Hitler dood is...

Flap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:01

Wildfire

Joy to the world!

ViperGTS schreef op 01 July 2003 @ 03:05:
is er nu serieus nooit een lijk gevonden van der adolf dan???? ik heb altijd gedacht van wel :?
Komende week komt er zelfs een documentaire op TV waarin ze het lijk (nou ja, de schedel dan) van Hitler aan een forensisch onderzoek onderwerpen. Discovery neem ik aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Wildfire op 02-07-2003 01:32 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74277

TeeDee schreef op 30 June 2003 @ 22:17:
Dat dacht ik dus ook.

Wie weet wel in een 1000e jaren oud door buiteaards leven geschapen basis 4 km onder het ijs })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960 schreef op 01 July 2003 @ 14:49:
[...]

Hoe heb je dat vernomen? Als ze verbrand zijn is er dus nooit echt een bewijs dat hij dood is. Dus nu weten ze nog niet of hij echt dood is of niet. Overigens is antartica een groot deel van de wereld. En er zouden makkelijk 250000 man op kunnen leven. Maar hoe ze dat geheim houden weet ik niet. Ik weet wel dat het moeilijk is om onder ijs iets te ontdekken. Dus het zou best wel een goede verstop plek zijn.
Met overgebleven buitenaardse techniek+al gereed staande basis.
Het zou... mogelijk zijn, maar veel van de 250.000 zal al dood zijn.
Tenzij.... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74277 schreef op 02 July 2003 @ 04:41:
[...]

Met overgebleven buitenaardse techniek+al gereed staande basis.
Het zou... mogelijk zijn, maar veel van de 250.000 zal al dood zijn.
Tenzij.... })
Ja ik dacht daar ook meteen aan. :+ Er zullen heus wel vrouwtjes rondlopen daar. Dus een eventuele voorplanting zou niet raar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
Anoniem: 60535 schreef op 01 July 2003 @ 22:56:
Ze hebben em gematst net zoals ze Saddam matsen geloven jullie nog steeds al die leugens over Irak?
Saddam zit allang met Bin Laden aan 1 waterpijp in een exotisch oord waar zelfs de amerikanen nog niet van gehoord hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50859

Het is redelijk bekent dat de duitsers ook bezig waren met "kern wapens" alleen achter af is gebeleken dat het niet bommen waren maar energiebronnen. Dit zou verklaren hoe ze aan energie komen. Daarnaast kun je zonder zonlicht ook planten kweken (zie Nederwiet wordt ook meestal binnen gekweekt). Verder kun je daar Dieren op laten leven voor het vlees.
Ook zal het ijs veel warmte absoberen die want door 2 Km ijs kun je echt geen hitte meer zien zeker als alles goed word gekoelt. Ook zul je gebruik kunnen maken van de vulkanische laag onder de aardkorst waar je redelijk dicht tegenaan zit als je onder het ijs van antartica een basisbouwt.
Het grootste probleem van de basis is dat 2km (2*10^6Kg per Vierkante meter) zo'n ijs nogal zwaar is. Maar lijkt me niet onmogelijk. Daarnaast is ijs ideal om je eigen in te verstoppen mensen komen er niet graag en de gebieden zijn het dunst bevolkt over het algemeen. Ook zijn er veel ijsgebieden die niet bevolkt zijn. (onder andere antartica)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Wildfire schreef op 02 juli 2003 @ 01:30:
[...]

Komende week komt er zelfs een documentaire op TV waarin ze het lijk (nou ja, de schedel dan) van Hitler aan een forensisch onderzoek onderwerpen. Discovery neem ik aan.
dat was gisteravond/nacht op National Geographic. In een russisch museum (of opslagplaats van de KGB, dat weet ik niet meer) kwam ploteling een doos tevoorschijn met een stukje schedel en kaartje erbij waarop stond dat het van hitler was. Voorlopige conclusie was dat er van de schedel niet met zekerheid te zeggen was of ie van hitler was (was ook maar een klein stukje met 2 kogelgaten erin). En ze hadden daarna ook nog een stukje kaak ergens anders vandaan gehaald met tanden en een brug erin, welke wel erg veel leek op rontgenfoto's van hitler en filmpjes waar je zn tanden zag. Maar toen ze op het einde DNA samples wilden hebben van die schedel werkte de KGB ineens niet meer mee omdat ze bang waren voor protesten van neo-nazi's oid...

met andere woorden; echt weer zo'n discovery/nat. geographic documentaire met veel interessante feiten, maar uiteindelijk weinig resultaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19510

Ook toenmalige oorlogsschepen hadden geen radars. Daarbij komt nog eens dat onderzeeboten natuurlijk met radar niet te detecteren zijn...
Dat is niet helemaal waar. Neem nu de Bismarck (onder leiding van kapitein Ernst Lindemann), het beroemde Duitse schip. Dat had naar ik meen radar aan boord... Deze werkte echter niet goed in slecht weer. Ook de engelse oorlogschepen die achter de Bismarck aanzaten hadden deze techniek (De Suffolk en de Norfolk... Het verschil was echter het bereik van de radar.

De Bismarck, het onoverwinnelijke schip van de Duitsers is uiteindelijk gezonken na een zwaar gevecht voor de Franse kust op 27 mei 1941.

Mijn bron: Jacht op de ocean, geschreven door Aart van Dam.

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 19510 op 02-07-2003 23:27 . Reden: forgot 'waar' ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-04 09:24

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

eeuh...de bisnarck is gezonken door sophwoth camel 2-deks torpedojagers (toen al verouderd) en tot nu toe is er een discussie of ie zelf os " scuttledd" of dat ie is gezonken

Beste film ooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX
  • Laatst online: 21-03-2024

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Potdikke, een interessant topic over wat de meeste aannemen dat onzin is, maar what if:

Over de Nazi's is bekend dat zij zich erg graag met occulte zaken bezig hielden, en daarom doen er ook een boel vreemde dingen over hun de ronde. Bijvoorbeeld dat Himmler een soort Vaticaanstad wilde bouwen voor de SS en dat Hitler de zogehete 'spear of destiny' in zijn bezit had. Wat allebei trouwens waar is. Het probleem is echter dat deze verhalen zijn gaan mixen met hun wetenschappelijke prestaties. Die waren hoog, inderdaad, maar niet zo subliem als hier wordt voorgesteld. Zo waren er inderdaad duitse wetenschappers bezig om de atoomtheorieen uit te werken, maar de duitsers hebben nooit serieus aan een atoombom of atoomenergie gewerkt, simpelweg omdat Hitler 'es nicht glaubte', verder moet je niet vergeten dat ALS ze iets dergelijks in werkende staat hadden staan ze dat hadden gebruikt om de oorlog te winnen, niet om een doorstart van het rijk te maken (althans niet met medeweten van Hitler).

ALS dit verhaal al waar is, is het hele gebeuren VOOR de oorlog op touw gezet, de duitse staatskas was namelijk leeg aan het einde van de oorlog. Deportatie van 6 miljoen joden is namelijk niet gratis, dat is ook een belangrijk argument voor het verdwijnen van de staatskas. Alhoewel er inderdaad geld is verdwenen wordt aangenomen dat het geld (inclusief het goud) gewoon op was of verdwenen en gerooft door de nazi's (een van de meest corrpute regimes ooit)

ALS dit verhaal waar is komt er een aardig tegenargument uit de psychologie. Het schijnt namelijk dat als je lange tijd afgesloten bent van de aarde je letterlijk gek wordt (ook een belangrijk argument tegen een menselijke reis naar mars). Moet je voorstellen een groot aantal mensen dat ONDER de grond leeft en dus de rest van hun leven geen daglicht zien. Voor de mensen die er geboren worden is dat geen probleem, maar een leven lang leven in de zon en er dan van afgesloten worden schijnt je serieus gek te kunnen maken en iets van 20% van de mensen is hier gevoelig voor. (excacte nummers weet ik niet, maar een significant aantal)

Over het lijk van Hitler, een ander argument voor het niet vrijgeven van zijn botten is dat er wel eens een cultus rond zijn graf zou kunnen gaan ontstaan. aan de andere kant; we hebben gezien dat hoe graag een imperiale macht het ook wil, een verslagen leider is erg moeilijk te pakken, dat zou met Hitler dus ook best eens gebeurt kunnen zijn.

Een aardige aanverwante theorie is dat de amerikanen en russen (en de duitsers dus ook) jarenlang na de 2e wereldoorlog een onderwater oorlog hebben gevoerd. Een onderzeeboot zie je ECHT niet, maar herbergen wel zo ongeveer ons complete nucleair materiaal en het ding is erg destructief. Er varen er een heel setje rond, waarom zouden die dingen niet regelmatig op elkaar schieten?

Dan de argumenten,
Stel ik ben admiraal en ik heb net enorm verloren, dat is niet echt goed voor je psyche en me dunkt dat je dan rare dingen gaat zien en gaat zeggen (ook om je eigen esteem een beetje omhoog te houden). Ik ga er van uit dat de Nazi's geen heftige tech verborgen hielden als ze er de oorlog mee hadden kunnen winnen en tegenwoordig houden de Ami's alles goed in de gaten.

Argumenten met Alien tech vind ik trouwens altijd een beetje jammer, want dan zou het ook zo maar kunnen dat er nazi's op de donkere kant van de maan wonen of op een fijne astroide.

Dat de Nazi's een 'derde muis' hadden vind ik heel aannemelijk, zelfs als ze het niet toegeven. De russen zo bleek na de koude oorlog hadden dat ook.

Om op Marteezz terug te komen;
Ja Hitler en vooral Himmler waren erg bijgelovig en met occulte zaken bezig. Met zou de bijeenkomsten in neurenberg kunnen beschouwen als 'channeling' van energie of een bijeenkomt om Bafomet of andere duistere kracht te aanbidden. Ook de 'vormgeving' van de Nazi's wijst erop dat ze hier heel serieus over dachten (Rood/wit/zwart, swastika, ss-logo, doodshoofden enz.). Dat wil niet zeggen dat het ook lukte (occulte krachten aanroepen enzo.)
Het zijn juist dit soort verhalen die de Nazi's een erg mystiek karakter geven. Dit en natuurlijk de vraag hoe de NEUK iemand het in zijn kop haalt 6 miljoen mensen systematisch uit te moorden.
Elvis is trouwens afgelopen vrijdag nog gezien in een kruidenierszaak in New Jersey ;)

Maar goed, what if?
Ik vind de versie van Cherryman het aannemelijkst. Stel; de nazi's hebben de Peri Reis Kaart gepakt (de contouren van Antartica zijn pas NA 1952 ontdekt met sattalieten die er in WOII nog niet waren) en hebben een grot gevonden met een U-Boot Naar binnen gevaren, luchtgaten geboort en hebben boerderijen gebouwd met eerst aard-warmte en later kernenergie. (ergens eind jaren '30 van de vorige eeuw, het hoogtepunt wat cultuur betreft van het derde rijk)
Voorts hebben ze daar cellen gebouwd voor een select gezelschap vooraanstaande nazi geleerden, hun vrouwen, wat extra vrouwen ('of an highly stimulating nature' ;) ) voor de nodige voortplanting (als je iets wil koloniseren is het handig ongeveer 4 vrouwen per man mee te nemen ivb met de draagtijd van de mens) en zijn daar hun technologieen verder gaan ontwikkelen.
en dan?
Het is niet aannemelijk dat ze erg veel verder gevorderd waren dan de amerikanen aan het eind van de oorlog. En zonder de input van de wetenschappelijke wereld is het al helemaal niet aannemelijk dat ze sneller dingen ontwikkelden dan de Ami's na de oorlog. De meeste wetenschappelijke ontdekkingen zijn samenwerkingen tussen honderden wetenschappers (vandaar dat ze van die congressen hebben) en bijvoorbeeld een deeltjesversneller bouw je niet zo gauw met beperkte kennis en 'slechts' 250000 man om een econmie gaande te houden die de bouw moet ondersteunen. Als ze er dus nu nog zouden zitten en ze worden ontdekt dan treffen we een ontwrichte samenleving aan met tech die wij ongeveer 20 jaar oud vinden. De microchip zoals wij die kennen is waarschijnlijk altijd 'van buiten' en dus kunnen ze die zelf moeilijk toepassen laat staan maken omdat het contact met de buitenwereld ontbreekt. Supply lines voor moeilijke apperatuur zoals microchips
en dergelijke worden vroeg of laat ontdekt ( al was het maar op de order-sheets van intel oid ) En als ze weten hoe de buitenwereld er uit ziet waarom zouden ze dan niet terug gaan. 2 generaties is lang, het Nazi-gedachtengoed is niet zo heel erg inspirerend dus ik kan me goed voorstellen dat ze zo langzamerhand hun buik vol hebben van ein folch, ein reich, ein fuhrer en gewoon lekker een hamburger bij mcDonalds willen eten.

nahja, tijd om naar bed te gaan :)
Ik houd wel van dit soort what-if discussies

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XangadiX schreef op 03 July 2003 @ 05:00:
Potdikke, een interessant topic over wat de meeste aannemen dat onzin is, maar what if:

Over de Nazi's is bekend dat zij zich erg graag met occulte zaken bezig hielden, en daarom doen er ook een boel vreemde dingen over hun de ronde. Bijvoorbeeld dat Himmler een soort Vaticaanstad wilde bouwen voor de SS en dat Hitler de zogehete 'spear of destiny' in zijn bezit had. Wat allebei trouwens waar is. Het probleem is echter dat deze verhalen zijn gaan mixen met hun wetenschappelijke prestaties. Die waren hoog, inderdaad, maar niet zo subliem als hier wordt voorgesteld. Zo waren er inderdaad duitse wetenschappers bezig om de atoomtheorieen uit te werken, maar de duitsers hebben nooit serieus aan een atoombom of atoomenergie gewerkt, simpelweg omdat Hitler 'es nicht glaubte', verder moet je niet vergeten dat ALS ze iets dergelijks in werkende staat hadden staan ze dat hadden gebruikt om de oorlog te winnen, niet om een doorstart van het rijk te maken (althans niet met medeweten van Hitler).

ALS dit verhaal al waar is, is het hele gebeuren VOOR de oorlog op touw gezet, de duitse staatskas was namelijk leeg aan het einde van de oorlog. Deportatie van 6 miljoen joden is namelijk niet gratis, dat is ook een belangrijk argument voor het verdwijnen van de staatskas. Alhoewel er inderdaad geld is verdwenen wordt aangenomen dat het geld (inclusief het goud) gewoon op was of verdwenen en gerooft door de nazi's (een van de meest corrpute regimes ooit)

ALS dit verhaal waar is komt er een aardig tegenargument uit de psychologie. Het schijnt namelijk dat als je lange tijd afgesloten bent van de aarde je letterlijk gek wordt (ook een belangrijk argument tegen een menselijke reis naar mars). Moet je voorstellen een groot aantal mensen dat ONDER de grond leeft en dus de rest van hun leven geen daglicht zien. Voor de mensen die er geboren worden is dat geen probleem, maar een leven lang leven in de zon en er dan van afgesloten worden schijnt je serieus gek te kunnen maken en iets van 20% van de mensen is hier gevoelig voor. (excacte nummers weet ik niet, maar een significant aantal)

Over het lijk van Hitler, een ander argument voor het niet vrijgeven van zijn botten is dat er wel eens een cultus rond zijn graf zou kunnen gaan ontstaan. aan de andere kant; we hebben gezien dat hoe graag een imperiale macht het ook wil, een verslagen leider is erg moeilijk te pakken, dat zou met Hitler dus ook best eens gebeurt kunnen zijn.

Een aardige aanverwante theorie is dat de amerikanen en russen (en de duitsers dus ook) jarenlang na de 2e wereldoorlog een onderwater oorlog hebben gevoerd. Een onderzeeboot zie je ECHT niet, maar herbergen wel zo ongeveer ons complete nucleair materiaal en het ding is erg destructief. Er varen er een heel setje rond, waarom zouden die dingen niet regelmatig op elkaar schieten?

Dan de argumenten,
Stel ik ben admiraal en ik heb net enorm verloren, dat is niet echt goed voor je psyche en me dunkt dat je dan rare dingen gaat zien en gaat zeggen (ook om je eigen esteem een beetje omhoog te houden). Ik ga er van uit dat de Nazi's geen heftige tech verborgen hielden als ze er de oorlog mee hadden kunnen winnen en tegenwoordig houden de Ami's alles goed in de gaten.

Argumenten met Alien tech vind ik trouwens altijd een beetje jammer, want dan zou het ook zo maar kunnen dat er nazi's op de donkere kant van de maan wonen of op een fijne astroide.

Dat de Nazi's een 'derde muis' hadden vind ik heel aannemelijk, zelfs als ze het niet toegeven. De russen zo bleek na de koude oorlog hadden dat ook.

Om op Marteezz terug te komen;
Ja Hitler en vooral Himmler waren erg bijgelovig en met occulte zaken bezig. Met zou de bijeenkomsten in neurenberg kunnen beschouwen als 'channeling' van energie of een bijeenkomt om Bafomet of andere duistere kracht te aanbidden. Ook de 'vormgeving' van de Nazi's wijst erop dat ze hier heel serieus over dachten (Rood/wit/zwart, swastika, ss-logo, doodshoofden enz.). Dat wil niet zeggen dat het ook lukte (occulte krachten aanroepen enzo.)
Het zijn juist dit soort verhalen die de Nazi's een erg mystiek karakter geven. Dit en natuurlijk de vraag hoe de NEUK iemand het in zijn kop haalt 6 miljoen mensen systematisch uit te moorden.
Elvis is trouwens afgelopen vrijdag nog gezien in een kruidenierszaak in New Jersey ;)

Maar goed, what if?
Ik vind de versie van Cherryman het aannemelijkst. Stel; de nazi's hebben de Peri Reis Kaart gepakt (de contouren van Antartica zijn pas NA 1952 ontdekt met sattalieten die er in WOII nog niet waren) en hebben een grot gevonden met een U-Boot Naar binnen gevaren, luchtgaten geboort en hebben boerderijen gebouwd met eerst aard-warmte en later kernenergie. (ergens eind jaren '30 van de vorige eeuw, het hoogtepunt wat cultuur betreft van het derde rijk)
Voorts hebben ze daar cellen gebouwd voor een select gezelschap vooraanstaande nazi geleerden, hun vrouwen, wat extra vrouwen ('of an highly stimulating nature' ;) ) voor de nodige voortplanting (als je iets wil koloniseren is het handig ongeveer 4 vrouwen per man mee te nemen ivb met de draagtijd van de mens) en zijn daar hun technologieen verder gaan ontwikkelen.
en dan?
Het is niet aannemelijk dat ze erg veel verder gevorderd waren dan de amerikanen aan het eind van de oorlog. En zonder de input van de wetenschappelijke wereld is het al helemaal niet aannemelijk dat ze sneller dingen ontwikkelden dan de Ami's na de oorlog. De meeste wetenschappelijke ontdekkingen zijn samenwerkingen tussen honderden wetenschappers (vandaar dat ze van die congressen hebben) en bijvoorbeeld een deeltjesversneller bouw je niet zo gauw met beperkte kennis en 'slechts' 250000 man om een econmie gaande te houden die de bouw moet ondersteunen. Als ze er dus nu nog zouden zitten en ze worden ontdekt dan treffen we een ontwrichte samenleving aan met tech die wij ongeveer 20 jaar oud vinden. De microchip zoals wij die kennen is waarschijnlijk altijd 'van buiten' en dus kunnen ze die zelf moeilijk toepassen laat staan maken omdat het contact met de buitenwereld ontbreekt. Supply lines voor moeilijke apperatuur zoals microchips
en dergelijke worden vroeg of laat ontdekt ( al was het maar op de order-sheets van intel oid ) En als ze weten hoe de buitenwereld er uit ziet waarom zouden ze dan niet terug gaan. 2 generaties is lang, het Nazi-gedachtengoed is niet zo heel erg inspirerend dus ik kan me goed voorstellen dat ze zo langzamerhand hun buik vol hebben van ein folch, ein reich, ein fuhrer en gewoon lekker een hamburger bij mcDonalds willen eten.

nahja, tijd om naar bed te gaan :)
Ik houd wel van dit soort what-if discussies
Geniaal geschreven
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-04 07:49
Het krioelt er van het plankton in de Antarctische wateren, kan dit niet gebruikt worden als voedselbron? Je hebt plantaardig en dierlijk plankton, dus dat zorgt voor meteen voor voldoende afwisseling. :Y) dan maar ;).

Goede aanvoerlijnen met dit stuk van de wereld lijken me ook wel moeilijk, zoiets *moet* ooit uit komen, al waren het bijvoorbeeld XangadiX.
Maar aan het einde van de Tweede Wereldoorlog hadden de Duitsers een soortgelijk apparaat als de ENIAC, dus ze hadden het begin van de moderne computer. Wie weet zijn er wel degelijk genoeg grondstoffen in de aardkorst onder Antarctica te vinden om microchips te maken zoals diegene die ik nu gebruik om dit verhaaltje mee op te slaan.
Wat ook kan is dat ze een totaal andere techniek ontwikkeld hebben, dat is net het moeilijke aan zulke dingen, je ideeën moeten evolueren, een compleet andere weg/idee inslaan gaat niet op het gebied van technologie, en what if hun wetenschappers een andere weg van evolutie op het gebied van microchips (als hier al van te spreken valt) ingeslaan hebben. :)

Energieproductie dan maar, de korst van Antarctica *krioelt* van de grondstoffen. Of je nu aardolie of aardgas wil, het is er allemaal (maar niet echt bruikbaar). Ook uranium is er dus, en de afkoeling is daar niet zo'n groot probleem, hier worden koeltorens gebruikt om het rivierwater niet te hard laten opwarmen, regeltjes van 1/2 graad maximum, maar daar hebben ze dat probleem niet.
Er zijn daar zat vulkanische bronnen, en enkele meer omdat het water afgekoeld moet worden boeien niet, is zelfs handig, want daar ontwikkelt plankton zich (je zal wel voedingsstoffen moeten "strooien" want deze zitten normaal gezien in de vulkanische stoffen die uit zo'n onderwatervulkaantje komen).
Kernafval dan. Ze zitten daar toch 2 kilometer onder het ijs, eventjes het goed instoppen met wat loden vaten, en dumpen maar in een halverwege Antarctica en Australië, geen kat die 't merkt :). En dan nog, wie weet werkt verbranding van kernafval wel degelijk, en zijn ze bij ons wel te terughoudend op dit gebied. Ik heb geen idee van het aantal actieve vulkanen op Antarctica, maar dump het in een vulkaan ver genoeg van je basis, en je bent er wederom vanaf :).

Maar toch, het bestaan lijkt mij moeilijk tot onmogelijk :).
Anoniem: 74277 schreef op 03 July 2003 @ 09:04:
Kernaval verbranden }) }) }) })

Echt wel dat het aardig vervuild.
Ik weet er het fijne niet van, maar dat is volgens mij niet zeker dat het moet vervuilen, enkel de assen lijken mij radioactief, en die zijn er een pak minder dan het oorspronkelijke kernafval, en de vrijgekomen gassen kan je comprimeren en ook ergens op de zeebodem achterlaten :).

En volgens mij is er enkele jaren terug écht wel gespeeld met het idee om kernafval te verbranden in afvalverbrandingsovens. Of ik heb het allemaal gedroomd.

[ Voor 13% gewijzigd door coubertin119 op 03-07-2003 09:29 ]

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kernaval verbranden }) }) }) })

Echt wel dat het aardig vervuild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er was laatst op tv (natuur programma) Dat de ijskappen in Antartica aan het smelten waren. Zou het misschien daardoor komen? Want de warmte die geproduceert wordt moet er ook weer uit. Dus zou het helemaal niet vreemd zijn als die ijskappen weg smelten. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentH
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-04 22:07
Imho wordt er in dit topic een essentiele vraag over het hoofd gezien: WAAROM
Waarom zouden mensen die net de oorlog gruwelijk vrloren hebben 60 jaar (drie generaties intussen) in Antarctica gaan zitten? Een prettig leven kan dat niet zijn.
Als het doel zou zijn het reden van het (vuige) vege lijf was onderduiken en uitwijken naar Zuid-Amerika (zoals Mengele en Eichmann) of je kennis verkopen aan de Amerikanen en Sovjets (zoals bijv. Werner von Braun, de ontwerper van V1, V2, V3 en Saturnus V raketten) veel praktischer. Eventueel zou men dan ondergronds kunnen werken aan een wederopstanding van het Reich.
Ook het voortbestaan van het superieure Arische Ras zou veel makkelijker in Duitsland of eventueel wederom in Zuid-Amerika kunnen worden gegarrandeerd.
Waarom dan naar Antarctica? Wat was het doel hiervan?
Afgezien daarvan is het aantal van 250.000 sowieso veel te groot. Ik geloof niet dat die 50 U-Boten ook allemaal echt bestaan hebben, maar dan nog: hoeveel passagiersruimte is er op zo'n U-Boot? Kijk Das Boot en je hebt een idee. Het is niet voor niets dat de U-Boten er snel mee ophielden drenkelingen aan boord te nemen (de meeste U-Boot bemanningen waren geen overtuigde Nazi's).
Plus dat er dan nog het probleem is van het bereiken van het binnenland, waar de "basis" zich zou moeten bevinden, over het ijs na aankomst overzee. De oorlog in Rusland heeft aangetoond dat de Duitsers en hun materieel slecht bestand waren tegen kou.
Tot slot: 60 jaar is een lange periode, waarom hebben we nooit meer iets van deze mensen vernomen?

Nee voor mij zijn er teveel vragen open om mij ook maar een beetje te overtuigen van de mogelijkheid.

Trouwens voor een gedetailleerd verslag van het einde van Hitler: check de biografie van Ian Kershaw (twee enorme pillen, maar zeer leesbaar en ongelooflijk degelijk: de man heeft er 30 jaar aan gewerkt)

MacBook Pro Late 2012 | iPhone SE | iPad Air |Canon EOS 80D | Sigma 17-70mm f2.8-4.0 OS HSM | EF70-200mm f4L | EF 35mm f2 | EF 50mm f1.8 II | ELGA | SMA+Yingli 1375WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

even een kort berichtje:

1- economie draaiend houden ? selfsupporting behoeft geen economie, alleen goede organisatie

2- kernenergie ? deeltjesversnellers ? chips aanvoeren ? dat is allemaal hoogst onwaarschijnlijk. Wij denken in huidige techniek, maar dat hoeft helemaal niet. Die basis is gestart in een ander tijdperk, hun kennis kan dus daarop voortgeborduurd zijn met een heel andere wending.

3- psychologie, afzondering ? Als de basisgroep maar genoeg gemotiveerd was (zie ook punt 5) en niet te groot dan is de mens tot veel in staat. eventuele een nieuwe generatie weet niet beter als daar zitten dus die hebben er net zoveel last van als een klein dorpje in de hymalaya

4- De meeste basistechniek van de amerikanen betreffende nucliare zaken (energie/wapens) komt van geimporteerde duitsers, die ze na de 2de wereldoorlog vlug naar hun land gehaald hebben en vrijgesteld van vervolging !

5- Het waarom ? tja daar kun je lang over denken. ik zie wel een paar (simpele) redenen:
A. je hebt zoveel op je kerfstok dat je weet dat als de oorlog verloren word dan word je veroordeelt en gedood, dat is wel een goede reden om te verdwijnen.
B. ideologie, je eigen "perfecte"wereldje scheppen. Lukte niet wereldwijd, dus waarom niet in het klein. Dat is net zoiets als kleine extreme geloofsgemeenschappen (amish bijvoorbeeld).
C. desinformatie, wie weet hebben ze het helemaal niet door dat de wereld doordraaid zoals hij er nu uitziet, en hebben ze wel een schrikbeeld ervan. Blijven dus lekker ondergedoken

6- Laatste opmerking, we gaan er van uit hier dat ze technisch superontwikkeld zijn, wie weet hebben ze wel genoeg techniek om te overleven, maar niet om verder te expanderen. Of zelfs niet genoeg techniek meer om de plaats waar ze zijn nog te kunnen verlaten en /of te communiceren met de buitenwereld.

zo.. kunnen we weer even voorruit *s*

ps. Ik denk dat we de getallen zoals 50 onderzeeres en 250000 mensen los moeten laten, dat is niet echt reeel , en laat de discussie ook de verkeerde kant op glijden.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 62133 op 03-07-2003 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentH
Even een korte reactie op je punt 5: het waarom:
Als het gaat om het redden van de eigen huid is het onwaarschijnlijk dat er genoeg mensen waren om zo'n grootschalig project op te zetten. Bovendien zijn er zoals gezegd eenvoudiger manieren om te verdwijnen. Komt nog bij dat een permanent onderkomen op de Zuidpool (vele) jaren voorbereiding vergt.
De ideologische reden past niet in de Nazi-ideologie. Deze was in belangrijke mate gebaseerd op de idee dat het Arische ras superieur was aan alle andere rassen en daarom het natuurlijke recht had op de werldheerschappij. Het verlies van de oorlog betekende dus dat het Duitse Volk gefaald had (zoals door Hitler zelf opgemerkt) en derhalve geen bestaansrecht meer had. Het je verschuilen in een uithoek bevestigd dit falen alleen maar. De Nazi ideologie is er een van alles of niets, strijd op leven en dood. Het je moeten verstoppen voor de geallieerde overwinnaars is derhalve geen optie. Het is beter te sterven voor deze fanatici.
De desinformatie optie is wel interessant, maar beantwoord de waarom vraag niet. Enkel de eventuele waarom NOG vraag. Een angstig wereldbeeld past echter niet in het denkpatroon van deze Uebermenschen en zou wellicht slechts na vele generaties kunnen ontstaan door een mythologisering van het verleden

MacBook Pro Late 2012 | iPhone SE | iPad Air |Canon EOS 80D | Sigma 17-70mm f2.8-4.0 OS HSM | EF70-200mm f4L | EF 35mm f2 | EF 50mm f1.8 II | ELGA | SMA+Yingli 1375WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

Cherryman:

1. dat is niet helemaal wel, zelfs een self supporting organisatie moet zichzlelf draaiend houdend door de vrije stroom van goederen en middelen dat noem ik een economie. Zelfs als die strak gereguleerd is door toegewijde kinderen van het vaderland is het bijna niet mogelijk om met de opbrengsten van 'slechts' 250.000 echt grote projecten van de grond te krijgen.
Misschien als je de kinderen vanaf hun 8e of 12e al mee laat draaien en de 'ouderen' na hun 55e doodmaakt dat je iets meer rescources hebt, maar dan heb je het ook echt gehad. Op basis van die hoeveelheid mensen krijg je gewoon geen miljoenenproject op gang.

2. Er is NA de tweede wereldoorlog niet zo heel veel fundementeels meer ontdekt hoor. Hun kennis moet gewoon gebasseerd zijn op het Einstein/Bohr/Schreuder principte wat betreft nucleaire energie en dingen als microchips hadden de nazi's nog niet van gehoord. De Enec en de Enigma waren wel Turingmachines maar verder volledig analoog
Daar moet trouwens wel bijgezegd worden dat je met analoge middelen uitstekend computers kunt bouwen (lees 'de stoomvlinder' maar eens van William Gibson ;) ) maar dan nog hun kennis is gebaseerd op dezelfde principes als de onze, ik kan me bijna niet voorstellen dat hun wetenschap veel anders dan de onze is, laat staan veel verder gevorderd.

3. Dat schijnt geen kont uit te maken. De russen hebben het met astronauten geprobeerd (alle raampjes afplakken) en het is vrij willekeurig wie er last van heeft en wie niet, motivatie (astronauten zijn vaak best wel gemotiveerd) speelt niet zo'n belangrijke rol. Maar inderdaad een 2e generatie zou geen problemen moeten hebben.

4. (zie ook 2) daarom juist, dat betekend dcat de Ami's met dezelfde basis werkten als de jongens op antartica.

6. Nou dat denk ik dus ook; ALS ze er al zitten dan denk ik inderdaad dat het gewoon een samenleving is die niet eens al te ver ontwikkeld is. Ik denk dus dat ALS ze contacten hebben met de buitenwerled (tv of iets dergelijks) ze na 2, 3 generaties echt niet langer blijven zitten. Vergeet niet dat wij ook een aantal revoluties hebben gehad na de 2e wereld oorlog (val van het communisme, sexuele revolutie, informatierevolutie) het is helemaal niet ondenkbaar dat ook in een dergelijke plek mensen in opstand komen tegen de huidige normen en waarden en/of hun leiders.
Dat brengt me ook op de waarom vraag. Dat de nazi's een beetje gek in hun hoofd waren is natuurlijk duidelijk, maar hun ideologie is niet eenleinig. Sterker nog je kunt er echt ALLE kanten mee op en dat deden ze ook.
Het probleem is wel dat de ideologie niet stand houdt op kleinere schaal. Afgezonderde duitse soldaten en groepen getuigen hiervan. Nazi's waren op hun ergst in het vaderland, hoe verder ze daarbuiten kwamen hoe minder sterk hun ideologie werd. Ik denk dat dit ook geld voor het afnemen van nummers. (vergeet niet dat de meeste duitsers geen Nazi's waren en we het in feite maar over een heel klein groepje hebben). Ik denk dat als zelfs dat kleine groepje naar antartica is gegaan ze hun ideologieen hebben laten varen of aangepast, simpelweg omdat het nationaal socialistische gedachtengoed getuigd van een hele kleine geest. (en vergeet niet dat juist slimme mensen en vrouwen die kant op zouden zijn gestuurd)

Als het al gebeurt is dan zouden ze echt al wel teruggekomen zijn imo. Wel een leuk idee voor een film :)

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37519

De Nazis waren overtuigd van de superioriteit van Duitsland. Als ze (aan het einde van WOII) de capaciteit hadden gehad om een dergelijke basis te bouwen zouden ze dat niet op Antarctica maar ergens dichter in de buurt gedaan hebben.

Groenland bijvoorbeeld. Of misschien in de heuvels van Beieren, want als je een basis onder 5 km ijs kunt bouwen kun je dat ook op 1 km diepte onder de grond.

Oh, en ik zag iets over de Bismarck? De Bismarck is naar de Atlantische Oceaan gevlucht maar werd toen gesignaleerd door een Brits vliegtuig. De Ark Royal was in de buurt en heeft toen een eskader Fairey Swordfish dubbeldekker-torpedobommenwerpers op de Bismarck afgestuurd. Een klein aantal van deze vliegtuigjes vond de Bismarck en heeft toen torpedo's afgevuurd. Stomtoevallig trof 1 van deze "vissen" het achterschip van de Bismarck, waardoor het roer bleef vastzitten. Toen kon de Bismarck alleen nog rondjes draaien...
De Ark Royal is opgestoomd en heeft toen de aanval ingezet met nog meer Swordfishes. Tegen de tijd dat de Ark-Royal groep de Bismarck bereikte en de beschieting door de kruisers en slagschepen begon hebben de Duitser het schip tot zinken gebracht.
De Swordfishes van de Ark Royal zouden de Bismarck nooit tot zinken hebben kunnen brengen. De torpedos uit die tijd waren te zwak, en de Bismarck was te zwaar bepantserd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sapman, je kunt op plaatsen als groenland en zeker beiieren hahaha zoiets nooit bouwen zonder binnen ongeveer 5 minuten :-) ontdekt te worden. ALS het al waar is dan hebben ze naar mijn mening een bestaande onderaardse grot/ruimte/luchtbel in ijs gevonden..

ps en ja ik weet dat de amerikanen en de britten in het geheim enorme ondergrondse complexen hebben gebouwd...maar dan heb je het over andere tijden en meer mogelijkheden.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 62133 op 03-07-2003 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87760

Ik heb een paar jaar geleden ook iets dergelijks gelezen en ben toen op onderzoek uit gegaan (Nee ik ben niet de sneeuw in gegaan wees niet bang) Als je dit onderwerp goed wil onderzoeken kom je al snel uit op een berg informatie die maar blijft groeien en groeien.

Er zijn een aantal onderdelen die zouden kunnen duiden op dat het allemaal klopt maar en zijn er ook een aantal die aangeven dat het verhaal niet klopt.

Ik heb een aantal maanden geleden bijna het hele onderzoek de prullenbak ingegooid en heb er nog maar weinig van maar we zouden wel eens kunnen gaan kijken of we het met meerdere personen nog eens wat uit kunnen diepen maar dan moet er wel met een gevoel het onderzoek ingestapt worden van "het kan zo zijn en het kan niet zo zijn" en niet met we gaan bewijzen dat het waar is of we gaan bewijzen dat het niet waar is.

Een van de dingen die ik nog weet die WEL waar zijn is dat US admiraal..blablabla inderdaad rond een bepaalde datum op een bepaalde plaats was en dat dat nog steeds TOP-SECRET is.... (kan dus trouwens van alles zijn geweest)

Een van de dingen die ik nog weet die echt NIET waar zijn zijn de beweringen van bepaalde U boten die daar heen zouden zijn gegaan aan het einde van de oorlog met de het laatste nazi key personel, veel van die boten bestonden toen al niet meer, een er van was zelfs ergens opgebracht door de amerikanen en enkele zijn gekeken naar snelheid en vaarroute op een bepaald moment ergens dat ze nooit nog mensen hadden kunnen droppen op de geheime locatie... Die trouwens helemaal niet zo geheim is als je even door gaat zoeken.

Wat weer wel waar is is dat verhaal over dat de nazi's een bepaald stuk land al heel vroeg in de oorlog daar hebben geclaimd en daar inderdaad met dingen bezig zijn geweest, alleen op welke schaal dat is niet bekend.

Voelen er mensen voor om het eens uit te gaan diepen? Ik wil er best wel weer eens induiken, het is wel een leuke bezigheid moet ik eerlijk bekennen :-)

SUNTAC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

even een reactie op de vraag WAAROM

>>>>
Imho wordt er in dit topic een essentiele vraag over het hoofd gezien: WAAROM
Waarom zouden mensen die net de oorlog gruwelijk vrloren hebben 60 jaar (drie generaties intussen) in Antarctica gaan zitten?
<<<<

bedenk wel even dat we het hier, als het waar is gaat om echte nazi's die razend fanatiek waren. De kinderen die daar uit voort komen zullen met de zelfde idologie worden opgevoed en hebben misschien wel het plan om over 10/100/250/1000 jaar opeens de wereld als nog over te nemen.... als het allemaal waar is..

als het waar is zal er een ideologies sfeertje hangen van mensen die door gaan tot het einde en nooit zullen opgeven.

De nazi's hier al mee bezig tijdens de oorlog, er waren klinieken waar vrouwen kinderen baarde die ze vanaf dag 1 mochten inleveren en die direct zodra ze maar een beetje communicatieve vaardigheden bezaten geinstrueerd werden dat Hitler de groote leider was, het nazi gedachte goed het juiste was etc etc etc etc....

Wie was het ook al weer die schreef.... "Geef mij de jeugd en ik zal op een dag de wereld bezitten"?

SUNTAC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik merk dat de vraag waarom? Elke keer weer terug komt. Waarom daar onder bij de Zuid pool en waarom niet bij de Noordpool?

Eerst even dit er was iemand die beweerde over afsmeltende ijskappen als gevolg van misschien kernenergie warmte.
Nee daar ga ik niet voor, het feit dat de boel hier warmer wordt komt doordat OP ALLE PLANETEN de boel is aan het opwarmen (sorry broeikastmaffia) zelfs de zon is niet meer wat het geweest is.

In mijn eerste reactie liet ik het woord "Germani" (Latijn) vallen wat "oorspronkelijk" betekend .

Daar was vooral Himmler maar later ook Hitler mee bezig. Wie waren nu die Ariers?

Waarom blond en blauwe ogen? Bizar he die interresse van die SS top terwijl al die top lui bijna GEEN van allen blond haar hadden laat staan blauwe ogen.

Was Hitler een blauwdruk voorbeeld van een Arier? Denk hier over na.

Nee deze oorlog was een heel vuil spelletje van de hoogste macht bloedlijnen met als resultaat allerlei agenda's.

Even een paar vragen impliceren naar het vuile machtspelletje wat zich achter de gordijn heeft afgespeeld.

Waarom hebben de Amerikanen alles gebombardeerd behalve DE OORLOGSFABRIEKEN ? (IG Farben is nooit geraakt maar er is veel meer wat niet is geraakt, genoeg documenten over te vinden)

Waarom hebben ze de spoorlijnen waar de joden op werden gedeporteerd niet gebombardeerd?

Nee volgens mij is een een zeer hoog machts spelletje uitgespeelt met een zeer belangrijke agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
VincentH schreef op 03 juli 2003 @ 11:37:
Even een korte reactie op je punt 5: het waarom:
Als het gaat om het redden van de eigen huid is het onwaarschijnlijk dat er genoeg mensen waren om zo'n grootschalig project op te zetten. Bovendien zijn er zoals gezegd eenvoudiger manieren om te verdwijnen. Komt nog bij dat een permanent onderkomen op de Zuidpool (vele) jaren voorbereiding vergt.
De ideologische reden past niet in de Nazi-ideologie. Deze was in belangrijke mate gebaseerd op de idee dat het Arische ras superieur was aan alle andere rassen en daarom het natuurlijke recht had op de werldheerschappij. Het verlies van de oorlog betekende dus dat het Duitse Volk gefaald had (zoals door Hitler zelf opgemerkt) en derhalve geen bestaansrecht meer had. Het je verschuilen in een uithoek bevestigd dit falen alleen maar. De Nazi ideologie is er een van alles of niets, strijd op leven en dood. Het je moeten verstoppen voor de geallieerde overwinnaars is derhalve geen optie. Het is beter te sterven voor deze fanatici.
De desinformatie optie is wel interessant, maar beantwoord de waarom vraag niet. Enkel de eventuele waarom NOG vraag. Een angstig wereldbeeld past echter niet in het denkpatroon van deze Uebermenschen en zou wellicht slechts na vele generaties kunnen ontstaan door een mythologisering van het verleden
hier ben ik het wel mee eens....

ze zouden daar nooit een ondergrondse basis gaan opbouwen om zich te verschuilen voor de rest van de wereld in een eigen wereldje......

Als ze er nu zaten met de bedoeling een grote kracht op te bouwen en van daaruit de wereld te gaan aanvallen dan zou ik het nog kunnen begrijpen......maar dan hadden we al lang iets ervan vernomen :P
Anoniem: 87760 schreef op 03 juli 2003 @ 16:00:

Wat weer wel waar is is dat verhaal over dat de nazi's een bepaald stuk land al heel vroeg in de oorlog daar hebben geclaimd en daar inderdaad met dingen bezig zijn geweest, alleen op welke schaal dat is niet bekend.

Voelen er mensen voor om het eens uit te gaan diepen? Ik wil er best wel weer eens induiken, het is wel een leuke bezigheid moet ik eerlijk bekennen :-)

SUNTAC
Hitler was erg geinteresseerd in zaken zoals Atlantis en ik heb ook eens gelezen dat hij aanhanger was van de theorie van de holle aarde dacht ik...

zeer interessant: is lang geleden voor mij maar het had te maken dat er een superieur ras binnenin de aarde leeft, en hiervan zijn de ariers direkte afstammelingen (vandaar superieur aan de rest vd mensen op aarde)
zoiets was het dacht ik

de nazi's zijn ook zeker op Antarctica bezig geweest, en dit had met deze holle aarde theorie te maken, ze dachten hier een doorgang te vinden ofzo :?

i.i.g. ga ik me er weer eens in verdiepen, erg interesting allemaal

[ Voor 25% gewijzigd door Noedelsupke op 03-07-2003 20:57 ]

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Laatst online: 18-04 14:27
Veel geruchten doen de ronde over occulte bewegingen binnen het derde rijk. Ook zij zouden destijds bezig geweest zijn met het ontwikkelen van vliegtuigen, classic UFO-style (het klassieke schoteltje), zo meldt de Russische staatskrant Pravda. De vraag blijft echter, hoe ver waren deze ontwikkelingen?

Volgens sommige bronnen zou er in 1936 vlakbij Freiburg een UFO neergestort zijn. De UFO is gevonden en sommigen nemen aan dat duitse onderzoekers samen met de SS het in zoverre hebben kunnen repareren dat de voortstuwing en energiesystemen uitgetest konden worden.

Zoals gewoonlijk lukte het namaken niet en bleef het bij dit ene schip. Ontwikkeling en onderzoek werd geleid door drie occulte organisaties: Tule, Vril, en Ahnenerbe.

Vijf jaar lang zijn de Duitsers bezig geweest met project "Base-211" (vastgesteld volgens verschillende experts). Tegen het einde van WOII waren al 9 projecten waarbij vliegende schotels getest werden. Veel onderzoekers zijn van mening dat deze naar Antarctica verhuisd zijn.

Beroemde onderzoekers van de mysteries van het derde rijk, R. Vesko, V. Terziysky en D. Childress, beweren dat vanaf 1942 duizenden concentratiekamp bewoners, vooraanstaande wetenschappers, piloten en politici met hun families naar de zuid pool zijn verscheept met behulp van onderzeeërs. Sommige onderzoekers geloven dat er nog steeds een duitse basis is op Antarctica, sterker nog, er wordt gesproken van een ondergrondse arische stad, Nieuw Berlijn, met een populatie van 2 miljoen mensen.

Het verhaal doet de ronde dat de populatie van deze stad bezig is met genetisch onderzoek en (verdere?) ontwikkeling van ruimte technologie. UFO's worden meerdere keren per jaar gesignaleerd bij de zuid pool, wat een indirect bewijs zou kunnen zijn van hun bestaan. In 1976 hebben de Japanners tegelijkertijd 19 ronde objecten waargenomen; deze doken vanuit de ruimte rechtstreeks naar Antarctica en verdwenen van de radar.

Bron:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=24234 :)
http://english.pravda.ru/main/2002/11/29/40124.html :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26783

Allemaal erg plezant...

Bestaan er serieuze websites over wat de Duitsers nog zoal hebben uitgestoken NA het einde van de oorlog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bestaan er serieuze websites over wat de Duitsers nog zoal hebben uitgestoken NA het einde van de oorlog?

Beste ARDvARK leg mij uit wat je hier mee precies bedoelt.

Trouwens wat is eigenlijk een niet-serieuze website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Ik wist dat er veel interessants onder het ijs van antarctica zat, maar dit overtreft mijn stoutste verwachtingen, misschien is die ingevroren ijsmummie uit de alpen ook wel een nazi

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even over dat BASE-211 ik heb er ook een paar dingen over opgezocht.........
Er is egnoeg over te vinden dat er een UFO is gevonden door de nazi's en dat die heeft gediend als buildingplan voor hun eigen modellen maar ik kom dus nergens iets tegen wat kan dienen als BEWIJS. Expert schijnen de hele tijd te kijken naar bewijs.

even wat dingen naast elkaar....
- in 1936 storte er een UFO neer in de buurt van Freiberg.
+ Waar dan in de buurt van Freiberg en zijn daar mensen die daar nog iets van weten en na kunnen vertellen?

- "The Nazis retrieved the craft and transported it to a secret facility"
+ waar is deze secret facility dan ergens geweest? In duitsland? Dan moeten er toch mensen zijn die daar nog iets van af weten?

- "Hundreds of scientists, politicians and high-ranking German officers were part of Base 211, which used members of the Luftwaffe as test pilots"
+ waar zijn deze mensen dan op dit moment als ze niet onder de poolkap zitten of al dood zijn dan moeten er toch een paar te vinden zijn denk ik of niet?

Ik heb het onderwerp weer eens opgepakt en ik mis nog steeds tot op de dag van vandaag een website waar veel informatie is te vinden die niet voorin genomen is met de stelling dat het allemaal waar is. Als iemand dat tegenkomt post het dan hier even please...

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
GERMAN AIR FORCE FLEW UFOS IN WW2
Top-secret Nazi program repaired and tested ship after aliens crashed!
By RONALD POREP

INDEPENDENT experts have confirmed that Nazi scientists recovered a UFO that crashed in Germany during World War II -- and attempted to make the alien craft part of the Third Reich's evil war machine! Evidence of the astounding project, code-named Base 211, was recently uncovered in Germany. And UFOlogists, after examining key fragments of the Nazi space ship, report that the replicated ship is remarkably similar to alien craft stored at the U.S. government's Area 51 UFO-research base.

According to the experts, the flying saucer crashed near the city of Freiberg in 1936. The Nazis retrieved the craft and transported it to a secret facility -- where German scientists repaired it and even tested its energy and propulsion systems. Hundreds of scientists, politicians and high-ranking German officers were part of Base 211, which used members of the Luftwaffe as test pilots. Some Allied pilots even reported brief encounters with "foo fighter" flying disks, although the action-hungry aces rarely made official reports. "No one wanted to be grounded for battle fatigue," says a historian who has seen documentation on Base 211.

He calls the Nazi UFO project "one more example of Adolf Hitler's obsession with supernatural phenomena and other-worldly forces, like the Ark of the Covenant.

"We should probably thank whoever brought this to Hitler's attention," the historian says.
"This was being worked on at the same time that Germany was racing to beat the U.S. in developing the atomic bomb. It took valuable talent away from that project -- which, I believe, is one of the reasons that they lost.

"Thank God they did!"
There's more unusual history in the current (1/28/03) Newsstand Issue on sale now!
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
BRON -- http://www.weeklyworldnew...tory.cfm?instanceid=54999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentH
Wordt intussen wel een beetje Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark, met de ene UFo, complottheorie, Holle Aarde en Atlantis theorie. :P

Maarja, dat is het aardige met zo'n wat als discussie: je kunt er alle kanten mee op.

Nu weer ff on-topic: Blijf erbij dat ook voor fanatici de tijd te lang is. Als fanatieke Nazi's plannen hebben om de wereld vanuit een geheime hide-out (wat ik dus al onwaarschijnlijk vind) over te nemen, dan zullen ze dat zelf willen meemaken. Waar doe je het anders voor. Mensen zijn gewoon niet geduldig genoeg en te egoistisch om zich voor "de goede zaak" in te zetten als er geen kans is dat ze er zelf de vruchten van kunnen plukken.
En voor alle duidelijkheid: er is zo goed als geen passagiersruimte op een U-Boot, dus kun je er geen duizenden mensen mee de halve wereld rond vervoeren. Nog afgezien van dat de Nazi's echt geen Joden meenemen naar hun Arctische Utopia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76480

Was Hitler een blauwdruk voorbeeld van een Arier? Denk hier over na.
Volgens mijn geschiedenisdocente zei Hitler ooit "Daar kan ik niks aan doen, omdat de joden zo in onze samenleving zijn gekropen." Slaat nergens op, maar goed, hij zei het.

Overigens heb ik wel zin om dat onderzoekje voort te zetten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
En hoe zou het er dan uit moeten zien? Zoals Zion ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok onderzoekje voort zetten dan maar?
wat wordt de scope van het het onderzoek?

A) Onderzoek naar de mogelijkheid van een bases van de Duitsers op antartica tijdens WWII.
B) Onderzoek naar de mogelijke vlucht van nazi's tijdens het instorten van het derde rijk.
C) Onderzoek naar mogelijkheden en onmogelijkheden van het bouwen en verbergen van een bases.

Zijn dat ze zo'n beetje of zijn er mensen die nog meer onderzoeks targets hebben

SUNTAC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76480

Denk dat dat ze in eerste instantie wel zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-04 09:14
En zo super geheim hebben ze het uiteindelijk ook weer niet gehouden , indien wij er over praten :)

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentH
Beetje off-topic reactie op Jeroen737: Het is in ieder geval intussen wel duidelijk dat het verhaal dat Hitler zelf een Joodse opa zou hebben gehad een fabeltje is. Wel is hij waarschijnlijk het product van een bijna incestueuze relatie (Zie wederom Kershaw, eerste hoofdstuk deel 1). Maar blijft een maf fenomeen dat de Fuehrer zo'n on-arisch uiterlijk had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63393

Hitler heeft zelfmoord gepleegd met een pistool. Zijn lichaam is vrij kort daarna gevonden door de Russen en bewaard. In de jaren '60 is hij positief geïdentificeerd aan de hand van tandartsgegevens. Toen is hij gecremeerd, waarna zijn as is uitgestrooid (ik geloof in de rivier de Oder). Voor zover ik weet, is dit de officiële geschiedenis... niets mysterieus aan, tenzij je natuurlijk gaat zoeken naar redenen om niet te geloven dat hij dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
Deze week was er een repo over hitler op NGC. Daar zaten ze met stukken van zijn schedel. Gecremeerd? Denk het niet. Volgens mij zit je verkeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

TeeDee schreef op 04 July 2003 @ 13:43:
Deze week was er een repo over hitler op NGC. Daar zaten ze met stukken van zijn schedel. Gecremeerd? Denk het niet. Volgens mij zit je verkeerd!
Brandstof was schaars in Nazi-Duitsland, aan het eind van de oorlog. Hitler heeft bevolen dat zijn lichaam geheel werd gecremeerd, mochten de zaken uitzichtloos worden; hij stuurde zijn prive-chauffeur erop uit om brandstof te zoeken, maar men kwam niet verder dan 180 liter benzine; onvoldoende om een lichaam geheel in de as te leggen, blijkbaar.

Dit heb ik gelezen in de Telegraaf, als voorbeschouwend stukje op de docu van Discovery.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

And UFOlogists, after examining key fragments of the Nazi space ship, report that the replicated ship is remarkably similar to alien craft stored at the U.S. government's Area 51 UFO-research base.
yoow, alsof het voor iedereen duidelijk is dat de ami's ook al een setje ufo's hebben liggen. (dat is alvast waar, en nu dit nog) wat een bulshit.
"We should probably thank whoever brought this to Hitler's attention," the historian says.
"This was being worked on at the same time that Germany was racing to beat the U.S. in developing the atomic bomb. It took valuable talent away from that project -- which, I believe, is one of the reasons that they lost.
Ook onzin, Hitler heeft nooit in atoomenergie geloofd en gebruikte zijn geld voor andere dingen. Toen hij doorkreeg dat het misschien nog wel eens wat had kunnen worden met die kernwapens had hij de rescources niet meer om een manhattan project op te zetten. (vergeet niet dat de Ami's er echt heeeeeel erg lang met heeeeeeeel veel mensen op hebben zitten klussen; die a-bom)

suntac schreef: http://www.naziufos.com/

waarop ik las:
Latest developments of the legend, including claims of German space journeys to the Moon, Mars and near stars will be also taken into consideration.
rrright... ;)

lijkt trouwens wel een porno site met al zijn popups en betaal onzin, er staat zowat geen interessant gratis content op (ik betaal uit principe niet voor webcontent) is er ook een normale site te vinden hierover?

[ Voor 10% gewijzigd door XangadiX op 04-07-2003 15:28 ]

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In het kader van wij zijn wel wat gewend ga ik nu een hele boute uitspraak doen en dat is de volgende: Adolf Hitler en de Nazis zijn gecreeerd en gefinancieerd door de Rothschilds.

Wie zijn dat die Rothschilds?

Een hele rijke zo niet de rijkste familie van deze planeet mijn vermoeden is dat 80% van wat er op deze planeet staat van hun is.

Even een stukje Rothschild geschiedenis.

Het begon allemaal zo rond 1750 toen Amstel Meyer Bauer geld begon uit te lenen en als het ware een bank begon dit was in Frankfurt (nu centrale bank Europese Unie,toeval hoor maak je nog geen zorgen).

Deze meneer Bauer was zeer naarstig op zoek naar zijn familie roots en kwam er uit eindelijk achter dat zijn vere voorouders uit de kaukasus kwamen en leiders waren van een bijzondere krachtige(voor die tijd) stam aangezien deze stam zich tussen Christelijke (Europese) en Islamitische (Arabische) culturen bevond koos de leider van deze stam voor de Joodse cultuur. Slim want dan hadden ze geen last van beide.Deze stam bestond uit zeer moedige en krachtige strijders te paard en waren bijna onverslaanbaar. Hun wapen uitrusting bestond behalve uit zwaard of speer ook uit een schild die rood van kleur was.

Meneer Bauer die zo trots op zijn afkomst was besloot om zijn naam te veranderen in Rothschild (roodschild).De heer Bauer werd een zeer machtig bankier en kreeg vijf zonen.Het huidige symbool van deze familie is vijf pijlen voor elke zoon een pijl.
De oudste zoon Nathan genaamd werd bankier in London en de andere vier werden ook bankier waarvan een in Zwistserland de ander in Frankrijk.Die andere twee kregen ook mooie bankiers posities in Europa.

De oudste zoon Nathan die in London zat was in staat door een hele slimme truc de gehele Engelse beurs voor een habbekrats te kopen.Herr Nathan had zijn eigen koeriers tijdens de slag van Waterloo en die waren drie dagen eerder na afloop van de oorlog terug in London en slimme Herr Nathan vertelde iedereen op de beurs dat Wellington de oorlog verloren had waardoor de komplete engelse beurs inelkaar donderde en slimme Herr Nathan alles kocht toen daarna de andere koeriers terugkwamen met het nieuws dat Napoleon verloren had schoten de aandelen omhoog.Herr Nathan was meteen de rijkste en machtigste man op de planeet Van hier uit onstond het Rothschild imperium.

Het hart van Hitler's oorlogmachinerie lag bij chemische gigant I.G. Farben en werd gekontrolleerd door de Rothschilds een van hun lakeien waren de Warburgs. De Warburgs zijn een van de oprichters van de "centrale bank" van Amerika wat nog steeds een private organisatie is. Dit gebeurde in 1913 en wordt de Federal Reserve genoemd en is niet van de overheid!!!!!!!!!!!!!

Nu is er een psycho-analiticus genaamd Walter Langer en die heeft een boek geschreven met als titel:The Mind of Hitler en daar in beschrijft hij dat Hitler niet alleen gefinancieert is door de Rothschilds maar dat Hitler OOK een Rothschild is.

Hier wat uit het boek:

"Adolf's father, Alois Hitler, was the illegitimate son of Maria Anna Schicklgruber. It was generally supposed that the father of Alois Hitler (Schicklgruber) was Johann Georg Hiedler.There are some people who seriously doubt that Johann Georg Hiedler was the father of Alois…(an Austrian document was) prepared that proved Maria Anna Schicklgruber was living in Vienna at the time she conceived. At that time she was employed as a servant in the home of Baron Rothschild. As soon as the family discovered her pregnancy she was sent back home..where Alois was born."

Langer's informatie kwam van een hoge Gestapo officier,Hansjurgen Koehler genaamd.

Het boek gaat verder met:

"..The second bundle in the blue file contained the documents collected by Dolfuss. The small statured, but big-hearted Austrian Chancellor must have known by such a personal file he might be able to check Hitler…His task was not difficult; as ruler of Austria he could easily find out about the personal data and family of Adolf Hitler, who had been born on Austrian soil...Through the original birth certificates, police registration cards, protocols, etc., all contained in the original file, the Austrian Chancellor succeeded in piecing together the disjointed parts of the puzzle, creating a more or less logical entity..

A little servant girl… (Hitler's grandmother)…came to Vienna and became a domestic servant, mostly working for rather rich families. But she was unlucky; having been seduced, she was about to bear a child. She went home to her village for her confinement…Where was the little maid serving in Vienna? This was not a very difficult problem. Very early Vienna had instituted the system of compulsory police registration. Both servants and the employers were exposed to heavy fines if they neglected this duty. Chancellor Dolfuss managed to discover the registration card. The little, innocent maid had been a servant at the…Rothschild mansion. ..and Hitler's unknown grandfather must be probably looked for in this magnificent house. The Dolfuss file stopped at this statement."

Link Walter Langer: http://www.nizkor.org/hwe...s/text/profile-index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88001

Lijkt me onwaarschijnlijk dat Hitler gefinancieerd werd door de Rothschilds;

-Nazi ideologie beschouwt internationale bankiers als vijand: "The struggle against international finance capital and loan-capital has become one of the most important points in the programme on which the German nation has based its fight for economic freedom and independence."
-"Then International Finance would assume control over Germany and the internal objective of the Marxist national betrayal would be achieved." Marxisme = ideologische vijand.
-Rothschilds = joods, zoals de meeste Duitse bankiers in die tijd.
-Duitsland had na WOI geen goud meer (gestolen) om een economie mee op te starten, sublieme oplossing : banken buiten spel zetten en ipv een 'gold based currency' een 'commodity based currency' te gebruiken.

Allemaal geen redenen voor de Rothschilds om met Hitler in zee te gaan. Eerder om een oorlog te starten, 'probleem' was dat de Duitse economie juist weer op gang kwam, en goed. En da's natuurlijk een doorn in het oog voor oneerlijke bankiers.

Affijn, ontopic: Onder Antarctica in die grootte? Onwaarschijnlijk. Het lijkt me waarschijnlijker dat er misschien nog een aantal de bloedlijnen zuiver houdt om de westerse cultuur te bewaren; ras en cultuur zijn volgens Nazi ideologie sterk met elkaar verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15368

TeeDee schreef op 30 June 2003 @ 21:34:
Hitler is wel dood ja. Een paar nachten geleden keek ik een documentaire op Discovery/National Geographic (1 van de 2 dus... weet niet meer welke), waarin een onderzoeker de zwartgeblakerde tanden van Hitler in zijn handen hield. Dit was onomstotelijk een deel uit Hitler's mond, daar hij unieke brugconstructie had.

Of de schedelresten, die in een doos met daarop "Hitler's remains" lagen, ook van Hitler zijn, zou kunnen worden vastgesteld met DNA-testen. Helaas weigerde Rusland (of Soviet Unie, of whatever the fuck hun naam tegenwoordig is) de wetenschapper in kwestie om verdere tests uit te voeren. Dit uit angst voor nazi-rellen van zieke geesten die in Hitler's schedelfragmenten iets zien dat het aanbidden waard is.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.