Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CiP] NJOY Twin Lian Li

Pagina: 1
Acties:

• Andso
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-10 06:43

Andso

Tabby SCORE!!!

Topicstarter
Met toestemming van AcouSE Deel II van dit topic

Project Twin Lian Li

Het idee was eigenlijk om de hardware te gaan scheiden van de wc.
Na het bekijken van de verschillende complete wc sets die appart
kunnen worden bevestigd op of onder de pc bevielen eigenlijk toch
niet echt en ze passen meestal niet echt bij een case.Voorbeeld1 Voorbeeld2 Dus toen toch maar naar de prometia behuizingen gaan kijken of we daar iets mee konden gaan doen dat zijn namelijk onderkasten. Er zijn kant en klare Lian Li look panelen te koop ervoor het is helaas alleen 2zijkanten en een voorkant.als deze Klik Helaas zit hier eigenlijk geen knutsel gehalte in :O het is schoeven en klaar Dus dat moet beter kunnen het idee was geboren 2 dezelfde kasten gebruiken dus!. Dus wat gaan we doen 1 bovenkast maken ipv een onderkast. naar eigen smaak.

Het zoeken van de geschikte kast dit was redelijk lastig omdat het een kast moet zijn die netjes kan worden afgewerkt 1 ding was al zeker het moest een alluminium kast zijn. Mijn eerste keus ging uit naar de coolermaster kast het nadeel hiervan is dat het meestal een voorpaneel heeft die je niet strak kan afwerken dus mijn oog viel op de lian li serie kasten deze zijn goed aftewerken en het zijn super kasten. Moet zeggen eigenlijk nooit meer wat anders zijn echt super. dus het zijn de PC 60 geworden.

Ben dus bezig om 1 lain li te verkleinen net iets meer als de helft gaat eraf.
Dit wordt dus een bovenkast waar de gehele wc in komt te zitten.

Afbeeldingslocatie: http://www.gsiclubholland.nl/andso/fotoalbum/albums/userpics/modpics/test/imagepages/modpics/normal_mod_andso3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gsiclubholland.nl/andso/fotoalbum/albums/userpics/modpics/test/imagepages/modpics/normal_mod_andso45.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gsiclubholland.nl/andso/fotoalbum/albums/userpics/modpics/test/imagepages/modpics/normal_mod_andso50.jpg

Het is aardig vreemd als je met de boormachine in zo'n kast gaat zitten boren ergens in je achterhoofd weet je van dit ding itoch duur is, maar het went :*)

Systeem
- Asus P4C800 Deluxe
- Intel Pentium 4 2.8Ghz 800Mhz
- Sapphire ATI radeon 9700Pro
- 512Mb Corsair DDR400 Twinx CAS2 Matched pair Low latency
- Promise Ultra 133 UDMA controller
- 4x Western Digital 80Gb 7200Rpm 8Mb Cache
- Asus DVD-E616 16X DVD-ROM 48X CD-ROM

Cases
- 2x Lian Li PC60 Klik Klik

Voeding
- Enermax 465 Watt (FMA EG465P-VE FCA) Klik
- Enermax 365 Watt (FMA EG365P-VE FCA)

Koeling & WC
- Swifttech CPU cooler MCW5000 Intel
- Swifttech GPU cooler MCW50
- Cooltech radiator (2x 120mm fans) Klik Klik
- Pomp Eheim 1048
- Engine Ice Coolant Complete
- 3x Enermax 120 mm fan adjustable Klik
- 6x Adda fans (Lian Li standaard fan)

Verlichting
- 5x CCFL 30 cm Groen Case 3x - Bovenkast 2x Klik
- 2x CCFL 30 cm Blauw voorkant van case Klik
- 2x CCFL 10 cm Blauw voorkant van bovenkast
- 6x lazer 3leds

Diverse extra's

- 3x Rounded Cable UV Klik
- Alumunium RH-35 vier kanaals babybus zilver Bleu LED Klil
- 1m spiral warp Zwart
- Thumb screws Klik
- Gegraveerd pexiglas plaatje Klik
- Lian Li case window Klik
- LCD 4x20 Green on Black Klik
- Nog veel meer....

Tools
- Boormachine Klik
- Boormachine 2 Klik
- Decopeerzaag Klik
- Boren
- Zaag
- Vijlen
- Zaag gat Klik
- Nog veel meer....

Aantal pics
Afbeeldingslocatie: http://www.gsiclubholland.nl/andso/fotoalbum/albums/userpics/modpics/test/imagepages/modpics/thumb_mod_andso1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gsiclubholland.nl/andso/fotoalbum/albums/userpics/modpics/test/imagepages/modpics/thumb_mod_andso3.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gsiclubholland.nl/andso/fotoalbum/albums/userpics/modpics/test/imagepages/modpics/thumb_mod_andso45.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gsiclubholland.nl/andso/fotoalbum/albums/userpics/modpics/test/imagepages/modpics/thumb_mod_andso48.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gsiclubholland.nl/andso/fotoalbum/albums/userpics/modpics/test/imagepages/modpics/thumb_mod_andso72.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gsiclubholland.nl/andso/fotoalbum/albums/userpics/modpics/test/imagepages/modpics/thumb_mod_andso82.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gsiclubholland.nl/andso/fotoalbum/albums/userpics/modpics/test/imagepages/modpics/thumb_mod_andso97.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gsiclubholland.nl/andso/fotoalbum/albums/userpics/modpics/test/imagepages/modpics/thumb_mod_andso75.jpg

Voor alle foto's Klik

Momenteel wacht ik nog op een aantal onderdelen van me wc dan kan ik verder gaan, updates volgen.

[ Voor 7% gewijzigd door Andso op 29-06-2003 17:30 ]

Verwijderd

Getuigt wel van lef een lian kast even in 2 delen te zagen. Maar waarom ga je toch nog 6 van die fans gebruiken als er toch een wc in komt???

Verwijderd

Ziet er best netjes uit :) Maar ga je die cut-down-lian-li nou bovenop de grote zetten met je prometia of vapochill erin?

Voor de rest BOOKMARKED :P

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11 22:25
is het niet slimmer die gezaagde eronder te zetten? dan steekt het afgezaagde deel niet zo uit en ziet het er mooier uit (lijkt mij dan he :))

maar voor de rest: goed begin, en je hebt veel lef :)

• Theelepel88
  • Laatst online: 31-08-2024
zeer netjes je hebt wel heeel veel lef nodig om zo'n dure kast tew verbouwen, ik zou het nite durfen, heb ook ,,maar,, een standaard pc case ( meegleverd bij pc ) die ik een klein beetje gemod heb ;)

lees de draad voordat je blaat

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Waarom wil je je WC van je kast scheiden? Je kan net zo goed een PC-70 kopen. :?
Daar past alles in, 2e verdieping bouwen en hopsa! klaar is henk. :)

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

• Andso

Andso

Tabby SCORE!!!

Topicstarter
Het is dus een bovenkast het komt boven op de kast te staan, het is inderdaad mooier als de kast onderstaat maar je zit dan met een aantal problemen kwa waterkoeling je kan dit beter op het hoogste punt plaatsen van kast dus je zou dan in feite niks aan een onderkast hebben.

Waarom geen PC-70 gebruiken? ik vind het persoonlijk een te lomp grote case enja alles past er makkelijk in maar ik wou toch graag iets met 2 kasten ook als ik het wc zat ben kan ik het makkelijk van de kast scheiden en weer wat anders doen.

[ Voor 25% gewijzigd door Andso op 29-06-2003 17:59 ]

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ben je niet bang dat als er iets lekt aan je WC dat het dan op je Hardware lekt omdat al het water erboven zit? En Heeft Lian-li geen kasten met hetzelfde onderstuk die goedkoper zijn?

Ik heb zelf de PC-50 en die heeft maar 2 3,5" slots maar is wel een stuk goedkoper.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Verwijderd

Gedurfd, dat is wat er mij als eerste te binnen schiet. :)

Wat zou het probleem zijn als je de WC kast onderop zet? Ben je bang dat de pomp niet sterk genoeg ik ofzo? Iemand die geld heeft voor 1,5 Lian-Li, moet toch ook wel geld hebben voor een sterke pomp, niet? ;)

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-11 19:50
euhhh... correct me if I'm wrong..
maar je zegt dus dat je die aparte kast er zo af kan halen als je WC beu bent.
heb je dan niet minimaal 2 gaten in die kasten zitten, dwz. aan de bovenkant van je hele Lian Li en aan de onderkant van je halve?? 8)7

of laat je de slangen buitenom de kast lopen?

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-11 07:58
Ben benieuwd naar het eindresultaat, tot zo ver ziet het er goed en veelbelovend uit.

Verwijderd

Tis nu al _/-\o_

Erg veel lef heb je, ff een lian-li doormidden batsen als eerste zonder dat je ooit iemand anders dat hebt zien doen.. Hulde _/-\o_ _/-\o_

Veel suc6 ermee en ik kijk al uit naar het eindresultaat....

>> Bookmarked <<

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:17

Tarin

Just plain weird.

Gaaf idee, ik ben benieuwd. Het ziet er iig goed uit. Er zit meteen een mooie plek voor het LCDtje in de niet gebuikte 3.5"-brackets van de halve kast :).
NewbieNeo schreef op 30 June 2003 @ 01:50:
heb je dan niet minimaal 2 gaten in die kasten zitten, dwz. aan de bovenkant van je hele Lian Li en aan de onderkant van je halve?? 8)7

Dan kan hij toch gewoon de bovenkant van de halve kast gebruiken als nieuwe bovenkant (zonder gaten)? Die halve kast kan je toch niet meer gebruiken.. (tenzij je er nog een Epia in gefrot krijgt).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

NewbieNeo schreef op 30 juni 2003 @ 01:50:

ooit gedacht om de waterkoeling via de achterkant naar binnen en buiten te laten lopen.. daardoor heb je niet 2 gaten bovenin en onderin de case..
Verwijderd schreef op 30 juni 2003 @ 09:19:
Tis nu al _/-\o_

Erg veel lef heb je, ff een lian-li doormidden batsen als eerste zonder dat je ooit iemand anders dat hebt zien doen.. Hulde _/-\o_ _/-\o_
versteeg heeft dit ook al gedaan en volgensmij nog wat mensen.. dus hijs niet de eerste..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Mx-KAEY
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-11 00:36

Mx-KAEY

Mx-KÆY

u have balls :) ik vinnem mooi!

-- Mx-Generætion --

• Andso

Andso

Tabby SCORE!!!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 01:03:

Wat zou het probleem zijn als je de WC kast onderop zet? Ben je bang dat de pomp niet sterk genoeg ik ofzo? Iemand die geld heeft voor 1,5 Lian-Li, moet toch ook wel geld hebben voor een sterke pomp, niet? ;)
Het is in feite wel mogelijk, maar het nadeel als je de kast onderop plaatst dat water liever naar beneden wil dan naar boven (kijk naar een normale wc set plaats alles zo hoog mogelijk) de pomp die trekt het wel maar als het allemaal beneden zit krijg je last van vacum en lucht in de slangen etc. De koelprestatie dus achteruit gaat. Als de kast onderop staat moet ik dus ook de hele setup veranderen kwa inbouwen van de wc de radiator zou dan aan de zijkant van de case moeten worden geplaatst voeding moet er anders in etc wat in mijn ogen een niet zo mooi resultaat gaat geven kwa inbouw.
Juup schreef op 30 juni 2003 @ 00:50:

Ik heb zelf de PC-50 en die heeft maar 2 3,5" slots maar is wel een stuk goedkoper.
Dit scheelt niet heel veel kwa geld voordeel is dat de PC 60 4cm hoger is dus net dat beetje extra ruimte is toch wel fijn. Een prometia Lian Li look die zijn ongeveer wel net zo duur als een PC 60 maar geen mod gehalt inzich.
NewbieNeo schreef op 30 juni 2003 @ 01:50:

Ik laat de slangen door de onderkant en de bovenkant lopen van de kasten in de kleine case is een gat in de onderkant niet zo'n probleem, in de normale case zit standaard in de bovenkant een 80mm fan die haal ik eruit en boor daar een 80mm rond gat in.

Afbeeldingslocatie: http://www.gsiclubholland.nl/andso/fotoalbum/albums/userpics/modpics/test/imagepages/modpics/normal_mod_andso51.jpg

Dus als ik de bovenkast eraf haal zit er een 80mm gat 4gaatjes boren enermax eronder en het gat heeft weer een functie :)
Tarin schreef op 30 June 2003 @ 10:32:
Gaaf idee, ik ben benieuwd. Het ziet er iig goed uit. Er zit meteen een mooie plek voor het LCDtje in de niet gebuikte 3.5"-brackets van de halve kast :).
Idd het lcd komt in de 3.5"bracket te zitten achter dit

Afbeeldingslocatie: http://www.gsiclubholland.nl/andso/fotoalbum/albums/userpics/modpics/test/imagepages/modpics/normal_mod_andso79.jpg

Ik heb het al getest en alles is gewoon goed leesbaar dan.

Alvast bedantk voor de reacties

• SetsunaKaede
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-07-2024

SetsunaKaede

Ing.Dr.Prof.Onz.In

Ehm.., volgens mij als je pomp beneden staat krijg je juist OVERdruk in je slangen ipv. vacuum. Dat krijg je nu juist omdat je pomp het water aan moet zuigen. zuigen = onderdruk = gevaar voor vacuum.
Verder: zekers lef hebben!!! Ik durf het nog niet eens met mijn oude kassies...(nog niet...)

Verwijderd

netjes orgineel idee btw!

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 16:51

Interstice

Hallo?

SetsunaKaede schreef op 30 June 2003 @ 13:50:
Ehm.., volgens mij als je pomp beneden staat krijg je juist OVERdruk in je slangen ipv. vacuum. Dat krijg je nu juist omdat je pomp het water aan moet zuigen. zuigen = onderdruk = gevaar voor vacuum.
Verder: zekers lef hebben!!! Ik durf het nog niet eens met mijn oude kassies...(nog niet...)
Nieuw fabeltje in de wereld aan het helpen ? eerst de onder en overdruk van de fans en nu ookal van je waterpomp.

Volgens mij heb je bij een gesloten systeem zonder reservoir al nooit last van een vacuum. Want alles wat ie uitperst = wat ie aanzuigt.

Dan als je een reservoir hebt onderin en je pomp bovenin, zou het kunnen MAAR omdat de pomp evenveel zuigt als perst denk ik da er echt niks gebeurd :) tenzij je minislangen hebt :o

[ Voor 13% gewijzigd door Interstice op 30-06-2003 14:51 ]

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Verwijderd

bookmarked... :P heb heel veel zin om dit te zien wanneer het af is :D
case modden, okey. maar dit is duuuuuurrr.... !!! [voor mij teminste :p ]

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

mooi :P maar ik denk dat het mooier is omd de kast eronder te zetten, just my 0,02€. dat heb ik zelf ook, en vind ik mooier als erop. of ze moeten nog wat dichter op elkaar komen, zonder kier dus.

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Idd, zet hem onderaan, bij evt. lekkage heb je minder kans dat 't door je hele kast stroomt, maar hoofdzakelijk omdat je anders ook nog moet boren in de bovenkant van je kast.

Nu weet ik al dat je daar niet zo'n moeite mee hebt maar het lijkt me toch ietwat handiger.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

dacht het niet, ik heb dit al bijna 2 jaar geleden gedaan als aller eerste.
En die wordt nu verkocht als model MACH2 Lian-Li kit door Chip-Con.
Overigens wil ik wel zeggen dat ik het elke keer als ik deze combi gemaakt zie worden het weer mooi vind, of het nou in combinatie met een Prometeia of met een WC is want het is altijd lekker strak en ziet er prof. uit.
Overigens is het met watercooling ook beter om het onder te zetten inplaats van bovenop.
http://home.wanadoo.nl/a....20Page%20Prometeia-Li.htm

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/a.p.versteeg/DSCF1584.JPG

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 19:09 ]

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
SetsunaKaede schreef op 30 June 2003 @ 13:50:
Ik vind het wel lief bedoeld, maar met pompjes die nog geen 10kuub per uur doen heb je echt niks te vrezen van over- of onderdruk ofzo hoor.

En ik weet niet wat je precies met vacuum bedoeld maar een vacuum is een ruimte met niks er in, 0 moleculen dus. Denk niet dat je dat gaan lukken in je pc'tje.

• Andso

Andso

Tabby SCORE!!!

Topicstarter
Het idee is misschien hetzelfde? maar de uitwerking is totaal verschillend volgens mij heb je maar 1 kast gebruikt ipv van 2dezelfde? voorkant zelf gemaakt is niet een lian li front etc ik vind het niet echt vergelijkbaar. maar dat is natuurlijk ieder zijn eigen mening.

Verwijderd

Andso schreef op 30 June 2003 @ 19:24:
Het idee is misschien hetzelfde? maar de uitwerking is totaal verschillend volgens mij heb je maar 1 kast gebruikt ipv van 2dezelfde? voorkant zelf gemaakt is niet een lian li front etc ik vind het niet echt vergelijkbaar. maar dat is natuurlijk ieder zijn eigen mening.
Allemaal gemaakt van Lian-Li alu, dus niet doorzagen en klaar. ;)

• Andso

Andso

Tabby SCORE!!!

Topicstarter
Klinkt simpel :P

Verwijderd

is simpel, case kopen en in korten, that`s all.

deze is iets minder simpel(ook met de hand zelf gemaakt), daarom ook orgineel en zal je hem niet vaak nagemaakt zien worden.
http://users.fmg.uva.nl/r...prometeia/prom-li-pro.htm

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 20:03 ]

• collission
  • Niet online

collission

Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 20:02:
deze is iets minder simpel(ook met de hand zelf gemaakt), daarom ook orgineel en zal je hem niet vaak nagemaakt zien worden.
http://users.fmg.uva.nl/r...prometeia/prom-li-pro.htm
o ja? >:)

Verwijderd

Bestaat net als die van jou uit twee delen .Allemaal gemaakt van Lian-Li alu, dus niet doorzagen en klaar. ;)
ja, jij gebruikt een PC70 ik een PC76 en je bent nog niet klaar dacht ik zo. ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 20:27 ]

Verwijderd

a.p. versteeg, jouwe is echt zwaaaar mooi! (L)

Ben benieuwd hoe deze wordt...

• collission
  • Niet online

collission

Verwijderd schreef op 30 juni 2003 @ 20:05:
ja, jij gebruikt een PC70 en je bent nog niet klaar dacht ik zo. ;)
btw, dat rekje dat je in deze kast gebruikt:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/a.p.versteeg/DSCF1564.JPG
mag ik die? :9~
ik bied je 20 euro...

ontopic:

post eens wat pics van je WC en hoe je die in je halve PC-60 wil fitten. :)

Verwijderd

casemodderpoel schreef op 30 June 2003 @ 20:20:
[...]

btw, dat rekje dat je in deze kast gebruikt:
[afbeelding]
mag ik die? :9~
ik bied je 20 euro...

ontopic:

post eens wat pics van je WC en hoe je die in je halve PC-60 wil fitten. :)
Deze case is nu in Denemarken. ;)

• collission
  • Niet online

collission

Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 20:26:
[...]

Deze case is nu in Denemarken. ;)
shit! ik maar zo'n rekje nodig maar niemand heeft 'm of wil 'm kwijt :'(

Verwijderd

casemodderpoel schreef op 30 June 2003 @ 20:29:
[...]

shit! ik maar zo'n rekje nodig maar niemand heeft 'm of wil 'm kwijt :'(
kan je los bestellen via sommige importeurs er is iig wel aan te komen ;)

• collission
  • Niet online

collission

Verwijderd schreef op 30 juni 2003 @ 21:33:
kan je los bestellen via sommige importeurs er is iig wel aan te komen ;)
nee, ik heb Lian Li al gemaild en die hebben me verwezen naar de distro's en importeurs, en die verkopen niks los :(

Verwijderd

ik heb die dingen toch weleens op sites zien staan kan er alleen ff niet opkomen waar... pricewatch al geprobeerd?

• collission
  • Niet online

collission

jah, en V&A ook...

Verwijderd

ik heb er nog 2 liggen :D

• collission
  • Niet online

collission

Afbeeldingslocatie: http://ww.xs4all.nl/~nikken/Lian_Li0098.jpg
deze?
doe mij er dan 1 :>

[ Voor 8% gewijzigd door collission op 30-06-2003 21:55 ]

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-11 18:43

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

ok, zeker weten dat dit een deel 2 topic is?? lol :*) ik vind 'm wreed, idd beetje hoog a.p. gehalte, maar wel wreed :9~

Verwijderd

yeps die

• collission
  • Niet online

collission

wat wil je er voor hebben?

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

regel dat even via de mail aub

Verwijderd

_/-\o_ Ik heb de Prometia-Li van APV in het echt gezien op de HCC.. _/-\o_

je zult nog vet moeten poetsen om een mooier uitvoering dan dat bakbeest te maken, Andso.. :9

Maar geen commentaar tot dusver, ik vind het project gewaagd dus ook HULDE en veel succes gewenst.

pompje onder of boven zal wel niet heel veel uitmaken, maar onder heeft wel een voorkeur, nl. als een pomp laag zit met een leiding van boven zal de pomp altijd nat opstarten. een hoge pomp loopt het risico dat hij moet aanzuigen, en evt een paar seconden droog (lees droog = met niet de volledige belasting) loopt, en dat is redelijk slecht voor de rubbers.
Dit probleem is trouwens redelijk simpel op te lossen met een klein reservoir nog weer boven de pomp geplaatst.

Zeg APV.. als je die Lost IN SPACE nog over hebt wil ik die wel van je overnemen.. 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 00:30 ]

• Freakaz0id
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-05 22:14

Freakaz0id

RC Geek

Normaal vind ik lian li's schurfte lelijk, maar bij deze moest ik toch even slikken. :)
Top project.

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Wow! Ziet er nu al erg goed uit!

Maar wat een lef om zo'n kast doormidden te zagen...Volgens mij zou ik er nooit aan durven beginnen....

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• collission
  • Niet online

collission

die (ik neem aan 115mm) gatenzaag van je, waar haal je die?

• Andso

Andso

Tabby SCORE!!!

Topicstarter
Idd nog een mooie case helaas heb je m nooit kunnen afmaken daar heb je ook je redenen voor. maar de case is nu ook in goed handen :) als opslag case.

• Tweak-Freak
  • Laatst online: 28-11 14:44

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Ik dacht dat dit een CIP topic was.
Er is wel erg weinig vooruitgang geweest in de afgelope weken.

Verwijderd

Niet iedereen gaat met dit weer met zn computer aan de gang, zijn ook nog dingen als vakantie ;)

• Tweak-Freak
  • Laatst online: 28-11 14:44

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Verwijderd schreef op 16 July 2003 @ 16:29:
Niet iedereen gaat met dit weer met zn computer aan de gang, zijn ook nog dingen als vakantie ;)
Als je geen voortgang kan posten moet je ook geen Cip topic openen, dit staat ook in de FAQ

Verwijderd

sorry maar ik moet dit effe kwijt, ik sta elke keer verstel wat je kan doen met de lian li o.a voorkant verzinken enzo wat een ''ordinaire'' case niet kan en elke casemod van deze case is anders het is niet als de chieftech wat op zich ook bijzonder is en ik denk ook dat het daarom veel tweakers deze case aan trekt aan het ontwerp en de mogelijkheden van de case. :) nogmaals sorry

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2003 18:04 ]

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-11 07:19

t!mP

is inflatie gevoelig

Tweak-Freak schreef op 16 juli 2003 @ 17:55:
[...]

Als je geen voortgang kan posten moet je ook geen Cip topic openen, dit staat ook in de FAQ
I agree, als je niet van plan bent veel fotos te maken tussendoor open dan gewoon topic als die klaar is wel zo gemakkelijk. Zijn steeds meer die dat doen, ik weer benieuwd of er een fototje bijstaat, darn weer nie ;[.
K ik ben uitgezeikt maar blijf er wel bij :x

Verwijderd

I'm waiting for an update... :P ;)

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 July 2003 @ 18:03:
sorry maar ik moet dit effe kwijt, ik sta elke keer verstel wat je kan doen met de lian li o.a voorkant verzinken enzo wat een ''ordinaire'' case niet kan en elke casemod van deze case is anders het is niet als de chieftech wat op zich ook bijzonder is en ik denk ook dat het daarom veel tweakers deze case aan trekt aan het ontwerp en de mogelijkheden van de case. :) nogmaals sorry
Waarom 2x sorry... je mag wel gewoon wat zeggen hoor ;)

Verwijderd

[quote]Aikon schreef op 17 July 2003 @ 19:16:
[...]

Waarom 2x sorry... je mag wel gewoon wat zeggen hoor ;)

ja oke maar het hoort eigenlijk niet

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Heeft lian li niet van die externe drive cases van 2 of 3 5.25 sloten scheelde weer een kast doorzagen.

En volgens mij moet je je waterset onderop doen. Zo zitten ze toch in alle kasten ? onderin bij de air intake ? Nu alleen iets lager in een ondergelegen kastje

Verwijderd

Als je 21 dagen niets post, wrom open je een CiP? Post dan je pc als ie af is ofzo...

Worklogs zijn alleen leuk om te volgen als er regelmatig wordt geupdate. Dus 1 of 2x per week, als je nu op vakantie bent, ok...maar zeg dat dan ff...

Want je hebt uberhaupt geen update meer gepost na je startpost....

Sorry, moest het ff kwijt..

Verwijderd

Ja, eigenlijk heb ik wel zin in een update'je.... :) :Y)

Als je zo'n tijd (19 dagen trouwens ;) ) nix post..... jammer is dat....

Wanneer komt die update? :+ ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2003 11:22 ]

Verwijderd

nog updates?

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-11 12:34

Daklem

Audio Nerd

misschien issie op vakantie.. daarom heet dit ook de zomervakantie ;)

Verwijderd

*zucht*

Issie vergeten dat er ook nog een topic van zijn CiP was ofzo? Voor mijn part komt hier een groot slot op als er niets meer gebeurt... :(

Verwijderd

Daklem schreef op 30 July 2003 @ 13:48:
misschien issie op vakantie.. daarom heet dit ook de zomervakantie ;)
Zou kunnen, misschien was het ook leuk geweest om dat dan ff te vermelden... :?

Maar toch wacht ik nog op een update, want ik denk dat dit nog een leuk kastje gaat worden... :) (Als we er ooit nog wat van horen :()

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2003 13:59 ]

Verwijderd

Mooi projectje.

Alleen zonde dat de updates zo lang op zich laten wachten.

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:38
Good things come to those who wait ;) :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door _Drake_ op 31-07-2003 02:58 ]

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Verwijderd

Hij kan momenteel even niet verder ivm onvoorziene problemen met een bestelling. Kan hij dus ook nix aan doen ;)

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

al iets meer nieuws?

(soz voor het omhoogschoppen van een aantal cip's maar die topics zijn gewoon leuk om te volgen, en aangezien er toestemming voor is ;) )
Pagina: 1