Powershot A40 als webcam via USB!?
Canon Dig. Ixus / Powershot A40 = webcam?
Powershot A40 als webcam?
[ Voor 123% gewijzigd door Microkid op 28-06-2003 19:24 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Officieel kan het niet in ieder geval
Toch wordt het antwoord er wel degelijk gegevenVerwijderd schreef op 28 June 2003 @ 19:26:
[...]
Ik heb het toch over de A60
Ga iemand anders vervelen.
Via een omweg moet het dus mogelijk zijn, gebruik van AV-kabel en TV-kaart zoals als mogelijkheid in die topics wordt aangedragen
Zoals je (blijkbaar niet) weet zijn de A40, A60 en A70 allemaal electronisch indentiek, ook qua USB aansluiting enzo. Beter je huiswerk doen dus.Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 19:26:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door Microkid op 28-06-2003 19:29 ]
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
ik denk eigenlijk ook dat er niet zo veel verschil is tussen deze twee modellen wat dit betreft...je kunt je camera wel op je comp aansluiten en steeds foto's laten maken en die dan uploaden ofzo, maar dit is gewoon onhandig.....lijkt mij dan heVerwijderd schreef op 28 June 2003 @ 19:26:
[...]
Denk niet dat mensen je zo zullen helpen ...Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 19:26:
[...]
-
SmartDoDo, jij bent ook in ieder topic wat met Canon, A70 of Powershot heeft te maken gelijk aant spammen heh!
My-life schreef op 28 juni 2003 @ 19:33:
offtopic:
SmartDoDo, jij bent ook in ieder topic wat met Canon, A70 of Powershot heeft te maken gelijk aant spammen heh!.
Het trekt me aan ofzo
Het zou dus moeten werken in combinatie met een TV-kaart. Zet dan wel de auto-powersave uit
Maar dat kost dus enorm veel batterijenSmartDoDo schreef op 28 juni 2003 @ 19:37:
[...]
offtopic:
Het trekt me aan ofzo
Het zou dus moeten werken in combinatie met een TV-kaart. Zet dan wel de auto-powersave uit
Nou ja, beter dan niks iig.
Dank je.
Je kan je A60 ook aansluiten op een externe voeding hoor.
Als je dat niet doet, zet de camera zich na een minuut of 2 uit en dat is niet zo handig voor een webcam
You can't have everything. Where would you put it?
Klopt.tweakerbee schreef op 28 June 2003 @ 19:46:
Euh... een webcammetje van ongeveer EUR 30,- is een simpelere en goedkopere oplossing.
Tot slot:
Ik zou in het vervolg echt maar op je woorden letten ..
Dit topic is gesloten.
![]()