Hey weet iemand hoe ik de A40 als webcam kan gebruiken. Ik wil op msn namelijk netmeeten, maar ik kan niks bruikbaars vinden. Op welke stand moet ik hem zetten etc, thnx alvast
Kan niet volgens mij. Zo wel, dan ben ik ook wel benieuwd....
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
ik geloof dat je met de software van canon de camera ook via de PC moet kunnen besturen, maar dat had ik ergens gelezen bij een reviesw over de s30. maar ik neem ff aan dat de software voor alle canon camera's gelijk zijn.
ik ben me nog steeds aan het orienteren dus ik kan niet uit ervaring spreken helaas.
ik ben me nog steeds aan het orienteren dus ik kan niet uit ervaring spreken helaas.
Van klussen krijg je grijze haren
Hier is al eens een topic over geweest. Je kunt de Powershot a40 niet als webcam gebruiken.
Verwijderd
Iemand schreef dat het wel kon met de tv-output van de A40. Als je die op een videokaart aansluit zou het werken.
Ik heb het niet geprobeerd.....
Correctie, ik heb het net WEL geprobeerd, op mijn tv. Het werkt!!!
Als je dus een kaart hebt met een tulp video ingang (tv-kaart en sommige videokaarten) dan heb je bewegend beeld EN geluid (via andere stekkertje).
Je kunt de A40 dus als webcam gebruiken.
Ik heb het niet geprobeerd.....
Correctie, ik heb het net WEL geprobeerd, op mijn tv. Het werkt!!!
Als je dus een kaart hebt met een tulp video ingang (tv-kaart en sommige videokaarten) dan heb je bewegend beeld EN geluid (via andere stekkertje).
Je kunt de A40 dus als webcam gebruiken.