[CiP] Arcadekast :)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 6.589 views sinds 30-01-2008

• SnakeMind
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-09 09:34

SnakeMind

Silence...

sebastius schreef op 13 August 2003 @ 23:34:

Lang leve Den Haag met de dichte mist. Tis hier heerlijk... Ideaal om te knutselen aan arcade dingen...
Hahaha ja dat heb ik hier in zwolle ook :D
Tis hier de laatste weken echt perfect gebleven... (misschien dat mijn koelplastiek uit de vriezer met een lading ventilatoren toch geholpen hebben :P )

Still Cripple as Hell

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

Defecte x-box op de kop tikken en in een houten kastje monteren :-)
Hierop een mame-emulatortje in laden (onder linux uiteraard)
Moet kunnen... toch?

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:35

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

kwaza schreef op 14 August 2003 @ 13:44:
Defecte x-box op de kop tikken en in een houten kastje monteren :-)
Hierop een mame-emulatortje in laden (onder linux uiteraard)
Moet kunnen... toch?
Defecte xbox? En hoe wou je die maken? En wat heeft het met dit topic te maken, aangezien de TS een PC monitor met een P233 gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu eindelijk ook weer eens bezig met mijn arcade kast. Ik ben op het moment bezig met mijn frame. Ik hoop dat ik die morgen voor het grootstedeel af kan krijgen.

Ik heb nu ook een nieuwe pc voor in de kast. Nou nieuwe pc moederbord met alles er op en aan. Namelijk zo'n klein VIA EPIA moederbord die op 533 mhz draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05 16:08

Tom-my

w03iz0rz

Hmm toch is het en blijft een leuk idee. Alleen dat solderen houdt me een beetje tegen. Het is natuurlijk het mooiste als je een kast hebt met een pretstik en knopjes ipv een keyboard en een muis (behalve als je operation wolf speelt, dan own je met een muis :P).

Is dat solderen van die stickjes nou heel moeilijk ? Kan je is vertellen hoe dat precies zit? Of doe je dat met een schematje, mag ik die dan is bekiekken? :P

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je virtual cop op zetten :D.

Die kan je lekker met ze tweenen spelen. Het spel ondersteund ook twee van die pistolen. Heb alleen geen idee waar je die op de kop zou kunne tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 00:35:
Ik ben nu eindelijk ook weer eens bezig met mijn arcade kast. Ik ben op het moment bezig met mijn frame. Ik hoop dat ik die morgen voor het grootstedeel af kan krijgen.

Ik heb nu ook een nieuwe pc voor in de kast. Nou nieuwe pc moederbord met alles er op en aan. Namelijk zo'n klein VIA EPIA moederbord die op 533 mhz draait.
Ik wens je succes met de EPIA board >:) Ik ben namelijk een beetje bang dat dat iets teveel gegrepen is voor dat boardje. ;)

Zelf heb ik een M10000 Nehemiah en heeft er af en toe ook wat moeite mee, maar moet ik zeggen dat ik niet goede xf86 drivers heb voor linux.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

FanToom schreef op 15 August 2003 @ 09:10:
Hmm toch is het en blijft een leuk idee. Alleen dat solderen houdt me een beetje tegen. Het is natuurlijk het mooiste als je een kast hebt met een pretstik en knopjes ipv een keyboard en een muis (behalve als je operation wolf speelt, dan own je met een muis :P).

Is dat solderen van die stickjes nou heel moeilijk ? Kan je is vertellen hoe dat precies zit? Of doe je dat met een schematje, mag ik die dan is bekiekken? :P
Op Wolf met muis? Ik dacht het niet he, dan koop ik de printplaat met de gun wel... Joysticks solderen is niet zo moeilijk maar het hangt van het systeem af waar je ze aan hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my

Tom-my

w03iz0rz

Met de muis man! Muizen rulz (tja ik cs ook veel met muis :P, en vroeger xwing en tie-fighter ow en natuurlijk ook xwing vs tiefighter)

Maar stel k heb een standaard atx board met compoortjes erop enzo, hoe krijg ik die joystick erop! Logischerwijs denk ik dat het niet al te moeilijk moet zijn, ik vind jou opstelling leuk meer de TS. Als je wat opheldering zou willen geven ? :P

[ Voor 25% gewijzigd door Tom-my op 15-08-2003 11:03 . Reden: mijzelve iets minder dwingend opgesteld :P ]

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FanToom schreef op 15 August 2003 @ 11:01:
Maar stel k heb een standaard atx board met compoortjes erop enzo, hoe krijg ik die joystick erop! Logischerwijs denk ik dat het niet al te moeilijk moet zijn, ik vind jou opstelling leuk meer de TS. Als je wat opheldering zou willen geven ? :P
Als je die joysticks en buttons wil aansluiten zonder te solderen, dan moet je een keyboard-encoder nemen zoals de I-PAC of de KE24 .
Ik heb zelf de KE72 encoder in combinatie met 2x een 'IOX36 Breakout Board'
in mijn kast zitten.
Ik heb mijn joysticks en buttons via die 'IOX36 breakout boards' aangesloten, en deze boards zijn dan weer met behulp van een flatcable aangesloten op mijn keyboard-encoder. De draadjes van de joysticks en buttons zitten met klemmetjes vast op de microswitsches en het andere uiteinde van die draadjes kun je heel makkelijk vastschroeven in die breakout boards.
De keyboard-encoder zelf sluit je weer aan op je keyboard aansluiting van je PC.

Zie hieronder een van mijn foto's.
Als je goed kijkt zie je op de bodem die 2 'IOX36 Breakout Boards' zitten.
De keyboard-encoder zelf zit in de kast geschroefd.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bosmanke/Mame%20Cabinet%20034.jpg

Jemarox 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arx schreef op 15 August 2003 @ 10:43:
[...]

Ik wens je succes met de EPIA board >:) Ik ben namelijk een beetje bang dat dat iets teveel gegrepen is voor dat boardje. ;)

Zelf heb ik een M10000 Nehemiah en heeft er af en toe ook wat moeite mee, maar moet ik zeggen dat ik niet goede xf86 drivers heb voor linux.
Ik klok hem zo ie zo over naar 600 mhz. Verder vragen die spellen niet zo heel veel.
Het is geen unreal tournament 2003 of zo he. Vergeet dat niet.

Verder moet je op een 1000 N bevoorbeeld toch Allied Assualt kunnen draaien.

Frame is nu gelukkig bijna af morgen nog een paar dwars balkjes en dan kan ik de laatste platen gaan zagen. Joepie.

DJteddy hoe vorder jij bijna af toch ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my

Tom-my

w03iz0rz

Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 11:57:
[...]

Als je die joysticks en buttons wil aansluiten zonder te solderen, dan moet je een keyboard-encoder nemen zoals de I-PAC of de KE24 .
Ik heb zelf de KE72 encoder in combinatie met 2x een 'IOX36 Breakout Board'
in mijn kast zitten.
Ik heb mijn joysticks en buttons via die 'IOX36 breakout boards' aangesloten, en deze boards zijn dan weer met behulp van een flatcable aangesloten op mijn keyboard-encoder. De draadjes van de joysticks en buttons zitten met klemmetjes vast op de microswitsches en het andere uiteinde van die draadjes kun je heel makkelijk vastschroeven in die breakout boards.
De keyboard-encoder zelf sluit je weer aan op je keyboard aansluiting van je PC.

Zie hieronder een van mijn foto's.
Als je goed kijkt zie je op de bodem die 2 'IOX36 Breakout Boards' zitten.
De keyboard-encoder zelf zit in de kast geschroefd.
[afbeelding]

Jemarox 8)
Woei dat ziet er idd niet al te moeilijk uit (en prijs is ook schappelijk imho), lekker schroefjes doen met draadjes en gaatjes boren, sapperdeflap :D. W00t nu nog een design voor een kast gaan verzinnen :P.

Overigens ik zie net dit plaatje (zit nieuwste mame te downsucken :P)

Afbeeldingslocatie: http://www.classicgaming.com/mame32qa/setup.png

dit is natuurlijk ook leuk als je niet een hele kast wil bouwen. Je maakt een case voor 2 sticks, en je bent eigenlijk ook klaar! Maja ik heb nog een 15" tft over dus daar moet wat mee gadaan worden :D.

Maar misschien voor minder gefortuneerde tweakers zeker te down om te bouwen, zkr in combinatie met een van de bordjes eerder vermeld door onze mega kast bakker!

[ Voor 18% gewijzigd door Tom-my op 17-08-2003 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my

Tom-my

w03iz0rz

Ik zit momenteel te bedenken of ik een kast ga maken, ik zit een soort plannetje te brouwselen. Om voor mezelf op een rijtje te zetten wat het kost om er zelf een te maken, of om een defecte op te kopen en die te tweaken :P.

Mijn vraag verders, wat voor maten heeft zo'n kast? diepte? hoogte etc, mocht iemand een tekening kunnen vinden oid, graag!

"kuch" gevonden :P

http://www.cybertechdesign.net/mameroom//products.asp

[ Voor 17% gewijzigd door Tom-my op 17-08-2003 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellegers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-09-2009

hellegers

www.foksuk.nl

Ik heb vanmiddag op de steenstraat in Arnhem een winkel gezien die een stuk of 10 flipperkasten en een paar arcadekasten binnen had staan zeker 2/3 vd de kasten was voor revisie of lag uit elkaar, het huis nummer van de zaak weet ik zo niet maar hij zit tussen smits ( www.smits-arnhem.nl ) en de muurtooi in. Ik heb niet echt serieus gekeken maar de prijzen voor de arcadekasten lag volgens mij niet hoog... succes ermee

AMD Athlon XP 2600, abit nf7 , 2x 256 crosair platinum pc 3200, ti 4200 64mb DDR, 80 gig seagate HDD, 40x liteon brander, 16x liteon DVD,in een lian li pc-60 kastje met een enermax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De minder handige tweakers kunnen ook gaan voor de "HotRod"
Afbeeldingslocatie: http://www.hanaho.com/products/HotRodJoystick/images/joysticktop3.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.hanaho.com/products/HotRodJoystick/images/joystickunder.gif
http://www.hanaho.com/products/HotRodJoystick/

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my

Tom-my

w03iz0rz

HotRod Joystick -SE version is set at $99.95US.

En niet duur ook, is wel interesant, zo kastje erbij en dan schopt mijn arcade kast kont (doh het scheelt mij weer met elektro klooien, is beter volgens de eneco :P)

Verwijderd

18 knoppen, 2 pookjes, gemonteerd en al in een houten behuizing. Nog echte arcadespul ook. Dat is imo zeker niet duur.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 00:10 ]

• djteddy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

djteddy

We're going streaking!

Topicstarter
De prijs van de hotrod is inderdaad in prijs/kwaliteit verhouden niet duur. De echte tweaker kan trouwens ook 2 echte oude arcade joysticks in een houten bak bouwen (let op of er klikjes in de joystick zitten, dan werkt hij met schakelaartjes en kun je deze zo op een toetsenbord solderen).

Ik merk trouwens dat er veel mensen problemen hebben met het 'solderen van de knoppen', dit is echt niet moeilijk. Als ik foto's ga nemen van de volgende stap, zal ik een paar close-ups van mij keyboard hack maken. Het klinkt echt een stuk moeilijker als het is, je solderdeert gewoon een arcadeknop over de 2 pennetjes van een normale keyboard knop. Je hebt hiervoor echt geen schema's nodig.

Het enigste in mijn kast waar ik tot nu toe schema's voor nodig heb gehad is de routeplanner naar de electronica winkel, de rest is allemaal met wat basic-kennis electronica en gezond verstand op te lossen :)

Binnenkort meer foto's (op het ogenblik is de TIKweek in tilburg aan de gang en dit is voor de horeca (mijn baan) weer een groot evement, dat betekent weinig vrije tijd :( )

"Honey, you think KFC is still open?" - Frank the tank / old school the movie

Verwijderd

ShotGun schreef op 27 June 2003 @ 00:03:
Kon je er niet beter een oude TV voor gebruiken? TV's zijn over het algemeen wat groter en het gamed ook lekkerder (imo :) ). Anders zouden er nu ook geen consoles bestaan.
offtopic:
mooie users icoon.

Vet die kast!!!
_/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 15:43 . Reden: euss: iets minder iconen en meer ontopic mag ook! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedepe
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:42

renedepe

wheeeeelp!!!

wanneer komt ie nou is af??? Kheb al tijden geen voortgangsplaatjes meer gezien

"water is pas een feest, als het langs de brouwerij is geweest"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RefleCs
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 12:49
Ben benieuwd naar het eindresultaat.

De wetenschappers komen uit het westen,
De Bourgondiërs komen uit het zuiden.
Maar de wijzen komen nog altijd uit het oosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dstyle_nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 14:28
jepss, ik ook :D

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 11:22
pics, pics, pics!!! PLZ... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:34

ThaHandy

Discovery Channel

komt dat dan wel goed enzow met een keyboard mod?

bij mijn keyboard kan ik niet meer dan 4 keys tegelijk insrukken. Bij meet gaat i piepen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dstyle_nl
  • Laatst online: 08-09 14:28
volgends mij hangt dat niet van je toetsenbord af maar van je ps2 poort , dat weet ik niet zeker hoor...

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan toch ook al die arcade dingen op de pc doen? met je toetsen bord dan moet dat gewoon lukken lijkt me :)

Verder: Mooie en leuke mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice job man...

offtopic:

Afbeeldingslocatie: http://www.classicgaming.com/mame32qa/setup.png

Fantoom heb je mijn kat gepikt? :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2003 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 18:36
FanToom schreef op 20 August 2003 @ 10:06:
HotRod Joystick -SE version is set at $99.95US.

En niet duur ook, is wel interesant, zo kastje erbij en dan schopt mijn arcade kast kont (doh het scheelt mij weer met elektro klooien, is beter volgens de eneco :P)
OMFG

Ik heb mijn Hotrod SE aan ruim 200 € gekocht, welliswaar meer dan 2 jaar terug, maar toch ... :(

Ik kan iig wel bevestigen dat het een prima toestel is. Sinds ik het hier in mijn kast gebruik met Killer Instinct erop zijn al m'n maten en kennisen en kennisen van kennisen verslaafd aan KI :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnakeMind
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-09 09:34

SnakeMind

Silence...

dat is toch altijd wel een enorme verassing he :)
verbaasd me altijd enorm dat mensen dan veeeel vaker langskomen als je gewend bent :D

Still Cripple as Hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJteddy hoe ver ben jij nu met je kast. Ik heb het frame nu eindelijk klaar en ben nu bezig met de ombouw.

Die is nu ook voor een 40 % klaar. Ga vanmiddag aan het werk om de controls aan de praat te zien krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djteddy

djteddy

We're going streaking!

Topicstarter
Ben vandaag begonnen met afstuderen :) heb in de tussentijd alleen nog maar wat klein spul gedaan (verlichting, bedrading, e.d.) ik zou zeggen dattie op 85% is, zodra ik weer iets vets heb gedaan komen er weer pics !
Laat ff wat foto's zien protheus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Laatst online: 18:48
mannen, laat pics zien van jullie frame`s en wat jullie al af hebben...

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Verwijderd

Eindelijk ik heb een fatsoenlijke cam tot beschikking dus kan ik pics plaatsen.
Sorry dat het zolang moest duuren maar die andere pics waren zo brak dat gewoon echt niet.

Test opstelling van mijn mini epia bordje. Er hangt op moment alleen een cdrom aan. Als OS om te testen knoppix 3.2
Afbeeldingslocatie: http://www.horsepower-driveinshow.nl/GoT/GOT00000005.JPG

Dit is dus mijn defender van de voorkant.
Afbeeldingslocatie: http://www.horsepower-driveinshow.nl/GoT/got00000007.JPG

De achterkant en een hoop troep op de achtergrond ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.horsepower-driveinshow.nl/GoT/got00000008.JPG

En een close up van de frame
Afbeeldingslocatie: http://www.horsepower-driveinshow.nl/GoT/got00000009.JPG

Ben nu bezig met de bovenkant dicht te maken gaat helaas moeizaam doordat er allemaal schuine hoeken inzitten en dat wil helaas niet echt lukken met de cirkelzaag.

DJTeddy wat vind je ervan en hoever ben je. Heb je nog iets kunnen doen.

Oh nog meer goed nieuws. Ik krijg van een kameraad een coindoor. Blijkt dat die 4 aracde kasten heeft staan 8)7 Waarvan 1 defect en daarkan ik hem van krijgen.

Cool :9

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 23:58 ]

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 11:32
Ziet er gaaf uit, vraag me alleen af of je geen pijn in je nek krijgt met dat naar beneden kijken. Waar komt de pc-kast eigenlijk te staan?

Verwijderd

Hij komt in een grote ruimte te staan dan valt ie ook niet zo op. Heb al even getest hoe je er beste voor kunt staan. Gewoon lekker zitten op een barkruk met een biertje erbij :)
Zonder gekheid is goed te doen. Staan is inderdaad minder. Maar als ik wat speel wil toch zitten dus dat is geen probleem.

• djteddy

djteddy

We're going streaking!

Topicstarter
Ziet er gaaf uit man! Mijn ritme ligt op het ogenblik zo overhoop dat ik niet eens tijd heb om mijn bestelling (knoppen) op te gaan halen en mijn kastje af te bouwen :(

Verwijderd

djteddy schreef op 11 September 2003 @ 17:27:
Ziet er gaaf uit man! Mijn ritme ligt op het ogenblik zo overhoop dat ik niet eens tijd heb om mijn bestelling (knoppen) op te gaan halen en mijn kastje af te bouwen :(
Thanks,
Ik heb zelf nu ook niet zoveel tijd om er aan te besteden maar wil die kast nu toch wel snel afhebben.
Alleen de afwerking wordt nog een problem. Ik ben niet zo goed in de afwerking als jij. Ik kan helaas niet zo goed freezen tenminste niet goed genoeg. Ik ben bang dat je dat straks terug zult zien in de afwerking.
Maar tot nu toe sluit alles naadloos aan.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2003 21:24 . Reden: damn die grammatica van mij ook ]

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 23:50:
Eindelijk ik heb een fatsoenlijke cam tot beschikking dus kan ik pics plaatsen.
Sorry dat het zolang moest duuren maar die andere pics waren zo brak dat gewoon echt niet.

Test opstelling van mijn mini epia bordje. Er hangt op moment alleen een cdrom aan. Als OS om te testen knoppix 3.2
[afbeelding]

Dit is dus mijn defender van de voorkant.
[afbeelding]

De achterkant en een hoop troep op de achtergrond ;)
[afbeelding]

En een close up van de frame
[afbeelding]

Ben nu bezig met de bovenkant dicht te maken gaat helaas moeizaam doordat er allemaal schuine hoeken inzitten en dat wil helaas niet echt lukken met de cirkelzaag.

DJTeddy wat vind je ervan en hoever ben je. Heb je nog iets kunnen doen.

Oh nog meer goed nieuws. Ik krijg van een kameraad een coindoor. Blijkt dat die 4 aracde kasten heeft staan 8)7 Waarvan 1 defect en daarkan ik hem van krijgen.

Cool :9
Is een Epia bordje niet te licht?
Ik weet niet welke spellen je wilt emuleren, maar de 90er jaren beat'm ups hebben toch wel een dikke comp nodig :)

Verwijderd

Misschien wel maar dat maakt niet zo veel uit gaat me namelijk om de wat oudere arcade games. Mocht ik die andere spellen willen dan zet ik er wel een andere bord in. Heb nog een PIII 650 liggen maar die wou ik bewaren voor mijn simulator.
Daarnaast kun je epia overclocken. Kortom ik zie wel. eerst de kast af. dan ben ik al happy

Verwijderd

Protheus ouwe rukker ;) nu zie ik eindelijk eens wat je bedoelde met je arcade kast. Nice work mate en ik kom hem zeker eens kijken binnenkort!

Houdoe war!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

En?..Hoe staat het er mee?

* Gutteguttegut is benieuwd...

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djteddy

djteddy

We're going streaking!

Topicstarter
*** VETTE SCHOP ***

Gister een dagje vrij van mijn stage en tussen het nuchter worden (bijkomen van een feestje) door weer tijd gehad voor de arcade kast!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vincentteuben/Arcadekast/weerpics1.jpg
We kunnen hem nu makkelijk verplaatsen, dmv bureaustoel wieltjes :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vincentteuben/Arcadekast/weerpics2.jpg
Ventilator en speaker zijn ingebouwd, speaker frontjes moeten nog ergens gekocht/gedemonteerd worden

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vincentteuben/Arcadekast/weerpics3.jpg
De binnenkant! Alles zit netjes vastgeschroefd (behalve de harddisk) en de kabel goten zijn in plaats gebracht.

Zodra ik alle bedrading gedaan heb sluit ik de kabel goten af en zie je niets meer van de kabeltjes, dan schijnt de ccfl dus geheel over de printplaat van het toetsenbord en moederbord!

Let ook op mijn l33t3 bevestiging van mijn ccfl, 2 stukjes cabelmesch die je uittrekt, ccfl ervoor houden en de cable mesh draaid zich helemaal om de ccfl heen... geen spanning erop, dus geen kans op breken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

Heh, geweldig project :). Ik zou alleen wel een soort reminstallatie erbij maken zodat 'ie bij een verhitte game niet wegrolt. Voor m'n eigen torentje zaten er al remmen op de wieltjes, maar ik denk dat je hier toch iets sterkers voor nodig hebt.

* Yoozer vraagt zich af of zoiets ook gaat werken met een TFT ivm kijkhoek en zo

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk niet als je bij een laptop al er niet goed voorzit lijkt het wel of het beeld geinverteerd is ( zo noem je dat toch ? ).

DJteddy ziet erug goed uit hoop deze week ook mijn kast af te kunnen maken. De ombouw dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Laatst online: 21:44

Bob Popcorn

Plop!

een tft word onhelder als je er érg schuin voorzit. Niet net als een laptop

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diontjuh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-11-2014

diontjuh

for president

dat ligt ook helemaal aan de kwaliteit van je TFT hoor, als je een iiliama pakt van 600 euro... is de kijkhoek al een heeeel stuk beter hoor

-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubie-The-Sysop
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:39
@protheus Hoe gaat het met jou arcade-kast ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet zo best op het moment. Ik heb er weinig aan gedaan deze maand.
Ik heb nu wel genoeg materiaal om aan mijn keyboard encoder te beginnen. en hopelijk krijg ik in de vakantie wat help en zal het allemaal wat vlotter gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen (lees: tweakers) die relatief eenvoudig MAME (of bijv. WinUAE) willen besturen met een 'echte' ouderwetse joystick uit de C64-tijd, die je vast nog wel ergens op zolder hebt liggen:

http://www.volny.cz/sumbera/lpt_joy.html

hierbij heb je wel een driver voor windows nodig en die vindt je op:

http://www.angelfire.com/retro/deonvdw/PPJoy.htm

voor meer uitleg (in het Duits helaas):

http://home.t-online.de/h...dware/lpt_joy_adapter.htm

Deze interface is de simpelste die ik kon vinden (behalve dan zo'n X-Arcade te kopen)

Nu kan ik eindelijk weer eens Sensible World of Soccer op WinUAE spelen zoals het hoort!!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal binnenkort ook maar weer eens bezig met mijn kast, Met mijn suffe kop 2 zijkanten verkeerd gezaagd, rechte stukje aan de boven kant mist.
Nou Ja jammer dan, nu nog wat stukjes zagen en plamuren en dan kan de kast gespoten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 06:47
denk dat ik over die speaker heen zo'n zelfde rooster als de fan zou doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:08
Nog even een linkje waar je arcade spullen kunt kopen (in engeland) ,aan te raden, ik heb hier zelf ook wel eens dingen gekocht. Ze zijn niet duur. Helaas hebben ze niet zo heel veel keus.

http://www.ultimarc.com/

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubie-The-Sysop
Binnenkort krijg ik ook nog een computer van mijn vader izijn werk. En daar wil ik dan ook een arcade-kast van maken. Maar dat zal alleen nog ff duren. En ik doe er ook een PS/2 splitter of voor het keyboard zodat ik een keyboark kan gebruiken voor het zogenaamde hacken. En een keyboard om normaal te tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ondertussen al updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubie-The-Sysop
Dat vraag ik me ook af. Topic is zo goed als dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op moment bezig met de electronica van mijn arcade kast en dat vordert gestaag maar niet al te snel.
Kan volgende week pas weer beginnen aan de arcade kast zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubie-The-Sysop
Verwijderd schreef op 18 October 2003 @ 00:12:
Ik ben op moment bezig met de electronica van mijn arcade kast en dat vordert gestaag maar niet al te snel.
Wil je dan weer ff wat updates posten ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Good progress :)

ik denk eraan om ook zo'n kast te maken, maar dan zo'n 1,5 meter hoog zodat je erachter kunt staan, en van hetzelfde soort geborstelde aluminium zoals op je lian-li zit(met grote zwarte verticale strepen over de langste as, en geborsteld aluminium zou niet zo duur moeten zijn als je op het eerste opzicht denk), plus een paar blauwe ledjes :P (allemaal op een stevig houten frame,..natuurlijk)
CASEMODDERS-ARCADE! :P (We zien wel hoe het allemaal wordt ;))

Ik vroeg me trouwens af (misschien heb ik eroverheen gelezen) ga je mame draaien op Windows, Dos of Linux (knoppix oid) ??
Ennuhm, de grafische MAME of de command-MAME :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2003 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He lol dat alu gaat je enrom veel geld kosten. En of het nou echt mooi wordt weet ik ook niet.

Bedoel een Lian Li is mooi heel mooi. Maar een grote kast van 1,5 meter met alu. Das minder.

Overigens mijn kast is 1,78 of zo hoog.
Ik zal hopelijk zeer snel wat posten.
@DJTeddy how is your progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak de kast van mdf en bekleed dit met een hele dunne laag aluminium dit is een stuk goedkoper dan de kast van "masief" aluminium te maken en als het niet staat dan kun je de kast altijd nog overschilderen.

Heb hier de laatste 2 weken niet veel aan mijn kast gewerkt maar de buitenkant is bijna klaar knoppen en mame werkend moet nog ff een plaat in de kast zetten voor het beeldscherm en dan plamuren en schilderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: ik ben schijnbaar blind, want het staat in het begin al bij de links *schaam*

maar weet er wel iemand waar ik spinners kan krijgen? :)

[ Voor 127% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2003 00:44 . Reden: ik ben blind ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.slikstik.com/order.htm

hier kun je iig een spinner kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfffrt HOE DUUR? 89 dollar :|:| dat kost al meer als me hele project waarschijnlijk bij elkaar gaat kosten :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2003 @ 12:17:
Nice job man...

offtopic:

[afbeelding]

Fantoom heb je mijn kat gepikt? :*)
mooie kast :) , zeker mooi vooral die tft en die joysticks..

LOL @ kat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 October 2003 @ 00:12:
Ik wacht in spanning op een update :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubie-The-Sysop
Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 20:50:
[...]

Ik wacht in spanning op een update :*)
Ik ook.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmwman
  • Laatst online: 20-07 11:40
http://flipperkast.happee...d2273a8def98da85eb4b2244c

Hier hebben ze ook leuke onderdelen en knoppen voor weinig geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubie-The-Sysop
bmwman schreef op 25 October 2003 @ 17:11:
http://flipperkast.happee...d2273a8def98da85eb4b2244c

Hier hebben ze ook leuke onderdelen en knoppen voor weinig geld...
Thnx voor de site ik dnek dat ik er wel wat aan heb. (Als ik hem over een poosje ga maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
kewle kast, echt, maar de warmte van de monitor verzamelt zich nu toch bovenin? heb je daar een fan zitte?

offtopic: hoe heet dat bestandje ookalweer waarmee je de stressed temps van je cpu kan testen, dus die je cpu constand laat werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark10123
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09-2014

mark10123

The Art of Modding..!

Ik heb het een beetje gehad met dit Topic! Het staat er maar te staan en er komen gewoon 0 updates, hoelang is het al geleden dat er een update was?????

P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan kijk je toch niet meer in het topic. Je kunt moeilijk mensen dwingen om updates te plaatsen.

Mijn kast bevoorbeeld is nog steeds een on going project. Ik heb helaas gewoon bijna geen tijd om er aan te werken.

Dit had ik niet voorzien toen ik aan de bouw begonnen ben omdat ik toen releatief veel vrije tijd had.

Maar goed anyhow. Ik wil me eigen project ook zo gauw mogelijk afronden en ik hoop dat ik hem dan ook af kan maken voor dat het jaar om is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark10123

mark10123

The Art of Modding..!

Ik ben ook aan vele projecten begonnen ,maar ik heb er vele ook niet afgemaakt! :)

Offtopic: Op Casejunkies is ene Wim, die alles krijgt van Coolermaster enzo. Sommige mensen zeiden dat hij geen echte casemodder is omdat hij alles krijgt. Wim is om die reden bedreigt door andere casemodders. En om de reden dat hij onderhand eens zun casemods af moest maken. Hij zij toen op Casejunkies dat hij ging stoppen met modden ,maar op een andere site heeft hij zun project niet stop gezet. Dus ik wil even melden dat er rare modders bij zijn!

P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark10123 schreef op 25 October 2003 @ 19:08:
Ik ben ook aan vele projecten begonnen ,maar ik heb er vele ook niet afgemaakt! :)

Offtopic: Op Casejunkies is ene Wim, die alles krijgt van Coolermaster enzo. Sommige mensen zeiden dat hij geen echte casemodder is omdat hij alles krijgt. Wim is om die reden bedreigt door andere casemodders. En om de reden dat hij onderhand eens zun casemods af moest maken. Hij zij toen op Casejunkies dat hij ging stoppen met modden ,maar op een andere site heeft hij zun project niet stop gezet. Dus ik wil even melden dat er rare modders bij zijn!
Dat zijn inderdaad vreemde modders. Gaat ook erug de verkeerde kant op als we elkaar gaan bedreigen omdat iemands anders iet niet afmaakt. Dat ze het dan zelf gaan maken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*schop*

na een week of 3 al eens een keer updates???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ierlandfan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 08:10
tof projectje!! ga je er ook lichteffecten inbouwen zoals bij flipperkasten en gokautomaten? weet iemand of dat makkelijk is aan te sturen vanuit Mame/Winuae/ander (zelfbouw) proggie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Lichteffecten? Arcadegames gebruiken geen lighteffecten (de meesten niet iig). En zowiezo leiden flitsende dingen gigantisch af natuurlijk he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubie-The-Sysop
Ierlandfan schreef op 01 november 2003 @ 18:43:
tof projectje!! ga je er ook lichteffecten inbouwen zoals bij flipperkasten en gokautomaten? weet iemand of dat makkelijk is aan te sturen vanuit Mame/Winuae/ander (zelfbouw) proggie?
Eigenlijk geef je het zelf al aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:23
je kunt natuurlijk je capslock/nummlock/scrolllock lampje als coint/start lampjes gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog steeds niets??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedepe
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:42

renedepe

wheeeeelp!!!

Beetje jammer dat zo'n mooi topic zo stilvalt........... :'(

"water is pas een feest, als het langs de brouwerij is geweest"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djteddy

djteddy

We're going streaking!

Topicstarter
Ja ik weet het mensen, ik heb het gewoon druk met mijn afstuderen, maar niet getreurd, 12 januari is mijn afstudeerzitting, hopelijk vind ik rond die tijd weer wat tijd om eraan te werken (elke dag op en neer tussen tilburg en doetichem neemt 6 uur in beslag :()

• Stoney3K
  • Laatst online: 14-09 17:00

Stoney3K

Flatsehats!

Edit: Ja ik ben inderdaad zo stom om de TS niet te lezen, ik weet 't.

Owja, en ik mis nog één ding: de muntautomaat! Het zou natuurlijk super kontschoppend zijn als je zo'n ding kon krijgen en 'm aan je MAME kon knopen, dan moet je d'r echt een muntje in smijten om te spelen!

Ben je trouwens van plan om nog flipperactiviteiten met dit geval te ontplooien? Zo ja, dan is het misschien mooi om 2 knoppen aan de zijkant te monteren.

[ Voor 14% gewijzigd door Stoney3K op 11-12-2003 19:39 ]

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plipo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-10-2024
djteddy schreef op 10 december 2003 @ 13:49:
Ja ik weet het mensen, ik heb het gewoon druk met mijn afstuderen, maar niet getreurd, 12 januari is mijn afstudeerzitting, hopelijk vind ik rond die tijd weer wat tijd om eraan te werken (elke dag op en neer tussen tilburg en doetichem neemt 6 uur in beslag :()
Nu lees ik dus dat je regelmatig in Doetinchem komt :D
Dit komt mooi uit :) Ik ben dus van plan om binnenkort ook zelf een arcade kast in elkaar te zetten en daar mame op te laten draaien.. We hebben nu al wel 1 kast in de schuur staan maar de hele tijd 1 game spelen wordt langzamerhand ook saai..
Ik kan in de toekomst jouw hulp dus goed gebruiken :D

Maar ik kan jou ook helpen.. Zoek je nog steeds knoppen voor je kast?? Mijn vader werkt namenlijk bij Karel Lassche in deventer.. Dit is een bedrijf dat speelautomaten verhuurd en repareerd (Mijn pa is 1 van de monteurs) Je kan dus, mocht je intresse hebben, een paar knoppen tegen een kleine vergoeding komen ophalen :D
Mail me anders maar ff
m_piepers@yahoo.com

http://users.boardnation.com/~gp32/ ----> v525 forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Laatst online: 14-09 17:00

Stoney3K

Flatsehats!

plipo schreef op 16 december 2003 @ 00:40:
[...]

Nu lees ik dus dat je regelmatig in Doetinchem komt :D
Dit komt mooi uit :) Ik ben dus van plan om binnenkort ook zelf een arcade kast in elkaar te zetten en daar mame op te laten draaien.. We hebben nu al wel 1 kast in de schuur staan maar de hele tijd 1 game spelen wordt langzamerhand ook saai..
Ik kan in de toekomst jouw hulp dus goed gebruiken :D

Maar ik kan jou ook helpen.. Zoek je nog steeds knoppen voor je kast?? Mijn vader werkt namenlijk bij Karel Lassche in deventer.. Dit is een bedrijf dat speelautomaten verhuurd en repareerd (Mijn pa is 1 van de monteurs) Je kan dus, mocht je intresse hebben, een paar knoppen tegen een kleine vergoeding komen ophalen :D
Mail me anders maar ff
m_piepers@yahoo.com
Anders even zoeken naar Phons Kuipers in Zutphen. Ook verhuur van speelautomaten. (Is een oom van me.)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djteddy

djteddy

We're going streaking!

Topicstarter
*** SCHOP ***

Na een geweldige kerst heb ik nog een paar daagjes vrij... en wat doe je dan als tweaker? Die enorme arcadekast afmaken die al bijna een half jaar op me zit te wachten!

Ik ben nu bezig met de control kastjes te verven, ik heb er maar kleine knopjes in gestopt, zag immers nergens een kans om nog aan grote knoppen te komen. Mocht ik de toekomst deze nog wel ergens kunnen krijgen dan komen ze er zeker in!!!

Maar nu waar alle tweakertjes op zitten te wachten, de foto's :)

De foto's

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vincentteuben/Arcadekast/update1.jpg
Lekker verven in huis, veel te koud om buiten in de schuur te gaan staan :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vincentteuben/Arcadekast/update2.jpg
Effe alles eruit gehaalt, wat je er nu in ziet zitten, zit al vastgeschroefd op de bodemplaat. Ook heb ik kabelgoten aangebracht waardoor ik straks netjes alle kabels weg kan leiden. (Ze liggen nu nog verspreid door de kast heen.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vincentteuben/Arcadekast/update3.jpg
Met de lichtjes uit :) Wat ziet er dit toch gaaf uit he. De ccfl en de blower geven een grappige sfeer.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vincentteuben/Arcadekast/update4.jpg
De halve vloer word verlicht door blauw ccfl licht :9~

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vincentteuben/Arcadekast/update5.jpg
Snel even wat plaatjes uitgeprint om op de topplaat te leggen. Het uiteindelijke resultaat word op fotopapier uitgeprint en erop gelijmd.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vincentteuben/Arcadekast/update6.jpg
Nog wat speakertjes die ik had liggen. Deze worden uit de behuizing gestript en komen in de kast geschroefd.

Hopelijk snel weer wat foto's, morgen is de verf gedroogd en komen de controls erin. Daarna is het nog een kwestie van alle kabels mooi wegwerken en de topplaat wat wat schaniertjes op de kast bevestigen.

Ps., ik (nou ja, mijn vader) heb nu ook een camera met video functie, zal als hij straks draaid ook wel wat filmpjes maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djteddy

djteddy

We're going streaking!

Topicstarter
plipo schreef op 16 december 2003 @ 00:40:
[...]

Mail me anders maar ff
m_piepers@yahoo.com
Je hebt mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supercool idee :D ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djteddy

djteddy

We're going streaking!

Topicstarter
Het (bijna) eindresultaat!!!

Ik heb maar kleine knopjes erin gestopt... alles werkt nu, alleen moet er nog een 220v blokje in komen en 2 fannetjes, maar das nie echt meer noemenswaardig...

Misschien kan een mod de titel van dit topic veranderen naar CM ipv CIP?

Maar nu, de foto's :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vincentteuben/Arcadekast/bijnaklaar1.jpg
Hier is de sucker, helemaal klaar, alleen nog 3 super lelijke stroomkabels door mijn window naar buiten :) maar ja, 't gaat ff om het spelen :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vincentteuben/Arcadekast/bijnaklaar2.jpg
Wow, lekker in het donker... blauw licht, mooie monitor en ook de controls zijn verlicht... vette shit!

Laat die reacties maar weer komen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:38

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Damn dude, hier heb je echt respectabel werk afgeleverd! :9~
Hij is niet te onderschijden van de speelhal automaat(mooier dan vanwege window). Knap en net werk! _/-\o_
Mischien zijn wat stickers of een special paint alles wat nog rest.
Wanneer ga je een Fotoplay wanna-b kast maken voor in de huis kamer? ;)

[ Voor 19% gewijzigd door DaMightyWackO op 28-12-2003 21:24 ]

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampier
  • Laatst online: 20-04-2015

Vampier

poke-1,170

Bij een japans restaurant waar ik soms heenga staat een orginele pac-man kast.... ik moet zeggen dat deze kast er erg veel op lijkt (behalve moderne kleuren)

Goed werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

DaMightyWackO schreef op 28 december 2003 @ 21:23:
Damn dude, hier heb je echt respectabel werk afgeleverd! :9~
Hij is niet te onderschijden van de speelhal automaat(mooier dan vanwege window). Knap en net werk! _/-\o_
Mischien zijn wat stickers of een special paint alles wat nog rest.
Wanneer ga je een Fotoplay wanna-b kast maken voor in de huis kamer? ;)
Nee natuurlijk is het niet te onderscheiden van een echte kast, aangezien hij de bouwtekeningen van een echte kast heeft gebruikt.

Photoplay? Brrrrrrr. Wie wil dat nou toch spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:56

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Dit is echt een supermooie kast! Ik weet zeker dat ik dit ooit ook eens als project ga uitvoeren ...

Ik zie alleen erg tegen de te besteden tijd op voor een mooi resultaat

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik vind 'm erg vet, dit wil ik later ook in mijn huiskamer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark10123

mark10123

The Art of Modding..!

Eruugh strak!!! Mijn complimenten! Het heeft lang geduurd ,maar ik zie dat je dan toch iets hebt. Mischien kom ik wel een keer bij je kijken in Tilburg :P . Ik woon namelijk in O'wijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New
  • Laatst online: 12-09 09:17

New

Ja, komop. Wat is dat nou. Als iedereen zomaar langs mag komen om te kijken. Dan wil ik ook wel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet zeggen dat je knap werk hebt afgeleverd. _/-\o_ Ik ben nu zeker geïnspireerd om zelf zoiets te ondernemen! In eerste instantie lijkt het moeilijk, maar je hebt laten zien dat het goed te doen is. Moeilijkste is nog de onderdelen vinden denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djteddy

djteddy

We're going streaking!

Topicstarter
Thanx iedereen voor de reacties :) Hij is nu al 2 dagen intensief in gebruik en ik kan je verzekeren, hij speelt echt als een zonnetje :)

Voor al die mensen die langs willen komen, ff wachten totdat de geldsleuf erin zit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is super geworden. Ben bang dat het niks meer wordt met mijn kast.

Maar dat kijk ik nog.

Verder nice done. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel erg mooi gedaan!

Heb alleen zo'n bijzettafel-model arcadekast nog nooit gezien, speelt dat wel lekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 00:57:
Heel erg mooi gedaan!

Heb alleen zo'n bijzettafel-model arcadekast nog nooit gezien, speelt dat wel lekker?
Ze stonden vroeger vooral in snackbars en pizza tenten. Gamen, eten en drinken tegelijk. Ideaal toch?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.