Still Cripple as Hell
Hierop een mame-emulatortje in laden (onder linux uiteraard)
Moet kunnen... toch?
http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!
Defecte xbox? En hoe wou je die maken? En wat heeft het met dit topic te maken, aangezien de TS een PC monitor met een P233 gebruikt?kwaza schreef op 14 August 2003 @ 13:44:
Defecte x-box op de kop tikken en in een houten kastje monteren :-)
Hierop een mame-emulatortje in laden (onder linux uiteraard)
Moet kunnen... toch?
Verwijderd
Ik heb nu ook een nieuwe pc voor in de kast. Nou nieuwe pc moederbord met alles er op en aan. Namelijk zo'n klein VIA EPIA moederbord die op 533 mhz draait.
Is dat solderen van die stickjes nou heel moeilijk ? Kan je is vertellen hoe dat precies zit? Of doe je dat met een schematje, mag ik die dan is bekiekken?
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
Verwijderd
Die kan je lekker met ze tweenen spelen. Het spel ondersteund ook twee van die pistolen. Heb alleen geen idee waar je die op de kop zou kunne tikken.
Ik wens je succes met de EPIA boardVerwijderd schreef op 15 August 2003 @ 00:35:
Ik ben nu eindelijk ook weer eens bezig met mijn arcade kast. Ik ben op het moment bezig met mijn frame. Ik hoop dat ik die morgen voor het grootstedeel af kan krijgen.
Ik heb nu ook een nieuwe pc voor in de kast. Nou nieuwe pc moederbord met alles er op en aan. Namelijk zo'n klein VIA EPIA moederbord die op 533 mhz draait.
Zelf heb ik een M10000 Nehemiah en heeft er af en toe ook wat moeite mee, maar moet ik zeggen dat ik niet goede xf86 drivers heb voor linux.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Op Wolf met muis? Ik dacht het niet he, dan koop ik de printplaat met de gun wel... Joysticks solderen is niet zo moeilijk maar het hangt van het systeem af waar je ze aan hangt.FanToom schreef op 15 August 2003 @ 09:10:
Hmm toch is het en blijft een leuk idee. Alleen dat solderen houdt me een beetje tegen. Het is natuurlijk het mooiste als je een kast hebt met een pretstik en knopjes ipv een keyboard en een muis (behalve als je operation wolf speelt, dan own je met een muis).
Is dat solderen van die stickjes nou heel moeilijk ? Kan je is vertellen hoe dat precies zit? Of doe je dat met een schematje, mag ik die dan is bekiekken?
Maar stel k heb een standaard atx board met compoortjes erop enzo, hoe krijg ik die joystick erop! Logischerwijs denk ik dat het niet al te moeilijk moet zijn, ik vind jou opstelling leuk meer de TS. Als je wat opheldering zou willen geven ?
[ Voor 25% gewijzigd door Tom-my op 15-08-2003 11:03 . Reden: mijzelve iets minder dwingend opgesteld :P ]
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
Verwijderd
Als je die joysticks en buttons wil aansluiten zonder te solderen, dan moet je een keyboard-encoder nemen zoals de I-PAC of de KE24 .FanToom schreef op 15 August 2003 @ 11:01:
Maar stel k heb een standaard atx board met compoortjes erop enzo, hoe krijg ik die joystick erop! Logischerwijs denk ik dat het niet al te moeilijk moet zijn, ik vind jou opstelling leuk meer de TS. Als je wat opheldering zou willen geven ?
Ik heb zelf de KE72 encoder in combinatie met 2x een 'IOX36 Breakout Board'
in mijn kast zitten.
Ik heb mijn joysticks en buttons via die 'IOX36 breakout boards' aangesloten, en deze boards zijn dan weer met behulp van een flatcable aangesloten op mijn keyboard-encoder. De draadjes van de joysticks en buttons zitten met klemmetjes vast op de microswitsches en het andere uiteinde van die draadjes kun je heel makkelijk vastschroeven in die breakout boards.
De keyboard-encoder zelf sluit je weer aan op je keyboard aansluiting van je PC.
Zie hieronder een van mijn foto's.
Als je goed kijkt zie je op de bodem die 2 'IOX36 Breakout Boards' zitten.
De keyboard-encoder zelf zit in de kast geschroefd.

Jemarox
Verwijderd
Ik klok hem zo ie zo over naar 600 mhz. Verder vragen die spellen niet zo heel veel.Arx schreef op 15 August 2003 @ 10:43:
[...]
Ik wens je succes met de EPIA boardIk ben namelijk een beetje bang dat dat iets teveel gegrepen is voor dat boardje.
![]()
Zelf heb ik een M10000 Nehemiah en heeft er af en toe ook wat moeite mee, maar moet ik zeggen dat ik niet goede xf86 drivers heb voor linux.
Het is geen unreal tournament 2003 of zo he. Vergeet dat niet.
Verder moet je op een 1000 N bevoorbeeld toch Allied Assualt kunnen draaien.
Frame is nu gelukkig bijna af morgen nog een paar dwars balkjes en dan kan ik de laatste platen gaan zagen. Joepie.
DJteddy hoe vorder jij bijna af toch ???
Woei dat ziet er idd niet al te moeilijk uit (en prijs is ook schappelijk imho), lekker schroefjes doen met draadjes en gaatjes boren, sapperdeflapVerwijderd schreef op 15 August 2003 @ 11:57:
[...]
Als je die joysticks en buttons wil aansluiten zonder te solderen, dan moet je een keyboard-encoder nemen zoals de I-PAC of de KE24 .
Ik heb zelf de KE72 encoder in combinatie met 2x een 'IOX36 Breakout Board'
in mijn kast zitten.
Ik heb mijn joysticks en buttons via die 'IOX36 breakout boards' aangesloten, en deze boards zijn dan weer met behulp van een flatcable aangesloten op mijn keyboard-encoder. De draadjes van de joysticks en buttons zitten met klemmetjes vast op de microswitsches en het andere uiteinde van die draadjes kun je heel makkelijk vastschroeven in die breakout boards.
De keyboard-encoder zelf sluit je weer aan op je keyboard aansluiting van je PC.
Zie hieronder een van mijn foto's.
Als je goed kijkt zie je op de bodem die 2 'IOX36 Breakout Boards' zitten.
De keyboard-encoder zelf zit in de kast geschroefd.
[afbeelding]
Jemarox
Overigens ik zie net dit plaatje (zit nieuwste mame te downsucken

dit is natuurlijk ook leuk als je niet een hele kast wil bouwen. Je maakt een case voor 2 sticks, en je bent eigenlijk ook klaar! Maja ik heb nog een 15" tft over dus daar moet wat mee gadaan worden
Maar misschien voor minder gefortuneerde tweakers zeker te down om te bouwen, zkr in combinatie met een van de bordjes eerder vermeld door onze mega kast bakker!
[ Voor 18% gewijzigd door Tom-my op 17-08-2003 14:12 ]
Mijn vraag verders, wat voor maten heeft zo'n kast? diepte? hoogte etc, mocht iemand een tekening kunnen vinden oid, graag!
"kuch" gevonden
http://www.cybertechdesign.net/mameroom//products.asp
[ Voor 17% gewijzigd door Tom-my op 17-08-2003 14:19 ]
AMD Athlon XP 2600, abit nf7 , 2x 256 crosair platinum pc 3200, ti 4200 64mb DDR, 80 gig seagate HDD, 40x liteon brander, 16x liteon DVD,in een lian li pc-60 kastje met een enermax
Verwijderd

http://www.hanaho.com/products/HotRodJoystick/
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 11:18 ]
En niet duur ook, is wel interesant, zo kastje erbij en dan schopt mijn arcade kast kont (doh het scheelt mij weer met elektro klooien, is beter volgens de eneco
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 00:10 ]
Ik merk trouwens dat er veel mensen problemen hebben met het 'solderen van de knoppen', dit is echt niet moeilijk. Als ik foto's ga nemen van de volgende stap, zal ik een paar close-ups van mij keyboard hack maken. Het klinkt echt een stuk moeilijker als het is, je solderdeert gewoon een arcadeknop over de 2 pennetjes van een normale keyboard knop. Je hebt hiervoor echt geen schema's nodig.
Het enigste in mijn kast waar ik tot nu toe schema's voor nodig heb gehad is de routeplanner naar de electronica winkel, de rest is allemaal met wat basic-kennis electronica en gezond verstand op te lossen
Binnenkort meer foto's (op het ogenblik is de TIKweek in tilburg aan de gang en dit is voor de horeca (mijn baan) weer een groot evement, dat betekent weinig vrije tijd
"Honey, you think KFC is still open?" - Frank the tank / old school the movie
Verwijderd
ShotGun schreef op 27 June 2003 @ 00:03:
Kon je er niet beter een oude TV voor gebruiken? TV's zijn over het algemeen wat groter en het gamed ook lekkerder (imo). Anders zouden er nu ook geen consoles bestaan.
mooie users icoon.
Vet die kast!!!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 15:43 . Reden: euss: iets minder iconen en meer ontopic mag ook! ]
"water is pas een feest, als het langs de brouwerij is geweest"
De wetenschappers komen uit het westen,
De Bourgondiërs komen uit het zuiden.
Maar de wijzen komen nog altijd uit het oosten.
Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9
bij mijn keyboard kan ik niet meer dan 4 keys tegelijk insrukken. Bij meet gaat i piepen
Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9
Verwijderd
Verder: Mooie en leuke mod.
Verwijderd
offtopic:

Fantoom heb je mijn kat gepikt?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2003 12:18 ]
OMFGFanToom schreef op 20 August 2003 @ 10:06:
HotRod Joystick -SE version is set at $99.95US.
En niet duur ook, is wel interesant, zo kastje erbij en dan schopt mijn arcade kast kont (doh het scheelt mij weer met elektro klooien, is beter volgens de eneco)
Ik heb mijn Hotrod SE aan ruim 200 € gekocht, welliswaar meer dan 2 jaar terug, maar toch ...
Ik kan iig wel bevestigen dat het een prima toestel is. Sinds ik het hier in mijn kast gebruik met Killer Instinct erop zijn al m'n maten en kennisen en kennisen van kennisen verslaafd aan KI
verbaasd me altijd enorm dat mensen dan veeeel vaker langskomen als je gewend bent
Still Cripple as Hell
Verwijderd
Die is nu ook voor een 40 % klaar. Ga vanmiddag aan het werk om de controls aan de praat te zien krijgen.
Laat ff wat foto's zien protheus!
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
Verwijderd
Sorry dat het zolang moest duuren maar die andere pics waren zo brak dat gewoon echt niet.
Test opstelling van mijn mini epia bordje. Er hangt op moment alleen een cdrom aan. Als OS om te testen knoppix 3.2
Dit is dus mijn defender van de voorkant.
De achterkant en een hoop troep op de achtergrond
En een close up van de frame
Ben nu bezig met de bovenkant dicht te maken gaat helaas moeizaam doordat er allemaal schuine hoeken inzitten en dat wil helaas niet echt lukken met de cirkelzaag.
DJTeddy wat vind je ervan en hoever ben je. Heb je nog iets kunnen doen.
Oh nog meer goed nieuws. Ik krijg van een kameraad een coindoor. Blijkt dat die 4 aracde kasten heeft staan
Cool
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 23:58 ]
Verwijderd
Zonder gekheid is goed te doen. Staan is inderdaad minder. Maar als ik wat speel wil toch zitten dus dat is geen probleem.
Verwijderd
Thanks,djteddy schreef op 11 September 2003 @ 17:27:
Ziet er gaaf uit man! Mijn ritme ligt op het ogenblik zo overhoop dat ik niet eens tijd heb om mijn bestelling (knoppen) op te gaan halen en mijn kastje af te bouwen
Ik heb zelf nu ook niet zoveel tijd om er aan te besteden maar wil die kast nu toch wel snel afhebben.
Alleen de afwerking wordt nog een problem. Ik ben niet zo goed in de afwerking als jij. Ik kan helaas niet zo goed freezen tenminste niet goed genoeg. Ik ben bang dat je dat straks terug zult zien in de afwerking.
Maar tot nu toe sluit alles naadloos aan.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2003 21:24 . Reden: damn die grammatica van mij ook ]
Is een Epia bordje niet te licht?Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 23:50:
Eindelijk ik heb een fatsoenlijke cam tot beschikking dus kan ik pics plaatsen.
Sorry dat het zolang moest duuren maar die andere pics waren zo brak dat gewoon echt niet.
Test opstelling van mijn mini epia bordje. Er hangt op moment alleen een cdrom aan. Als OS om te testen knoppix 3.2
[afbeelding]
Dit is dus mijn defender van de voorkant.
[afbeelding]
De achterkant en een hoop troep op de achtergrond![]()
[afbeelding]
En een close up van de frame
[afbeelding]
Ben nu bezig met de bovenkant dicht te maken gaat helaas moeizaam doordat er allemaal schuine hoeken inzitten en dat wil helaas niet echt lukken met de cirkelzaag.
DJTeddy wat vind je ervan en hoever ben je. Heb je nog iets kunnen doen.
Oh nog meer goed nieuws. Ik krijg van een kameraad een coindoor. Blijkt dat die 4 aracde kasten heeft staanWaarvan 1 defect en daarkan ik hem van krijgen.
Cool
Ik weet niet welke spellen je wilt emuleren, maar de 90er jaren beat'm ups hebben toch wel een dikke comp nodig
Verwijderd
Daarnaast kun je epia overclocken. Kortom ik zie wel. eerst de kast af. dan ben ik al happy
Verwijderd
Houdoe war!
* Gutteguttegut is benieuwd...
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Gister een dagje vrij van mijn stage en tussen het nuchter worden (bijkomen van een feestje) door weer tijd gehad voor de arcade kast!

We kunnen hem nu makkelijk verplaatsen, dmv bureaustoel wieltjes

Ventilator en speaker zijn ingebouwd, speaker frontjes moeten nog ergens gekocht/gedemonteerd worden

De binnenkant! Alles zit netjes vastgeschroefd (behalve de harddisk) en de kabel goten zijn in plaats gebracht.
Zodra ik alle bedrading gedaan heb sluit ik de kabel goten af en zie je niets meer van de kabeltjes, dan schijnt de ccfl dus geheel over de printplaat van het toetsenbord en moederbord!
Let ook op mijn l33t3 bevestiging van mijn ccfl, 2 stukjes cabelmesch die je uittrekt, ccfl ervoor houden en de cable mesh draaid zich helemaal om de ccfl heen... geen spanning erop, dus geen kans op breken!
* Yoozer vraagt zich af of zoiets ook gaat werken met een TFT ivm kijkhoek en zo
teveel zooi, te weinig tijd
Verwijderd
DJteddy ziet erug goed uit hoop deze week ook mijn kast af te kunnen maken. De ombouw dan.
Kan niet stoppen met ontploffen!
-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=
Verwijderd
Ik heb nu wel genoeg materiaal om aan mijn keyboard encoder te beginnen. en hopelijk krijg ik in de vakantie wat help en zal het allemaal wat vlotter gaan.
Verwijderd
http://www.volny.cz/sumbera/lpt_joy.html
hierbij heb je wel een driver voor windows nodig en die vindt je op:
http://www.angelfire.com/retro/deonvdw/PPJoy.htm
voor meer uitleg (in het Duits helaas):
http://home.t-online.de/h...dware/lpt_joy_adapter.htm
Deze interface is de simpelste die ik kon vinden (behalve dan zo'n X-Arcade te kopen)
Nu kan ik eindelijk weer eens Sensible World of Soccer op WinUAE spelen zoals het hoort!!!
Verwijderd
Nou Ja jammer dan, nu nog wat stukjes zagen en plamuren en dan kan de kast gespoten worden.
http://www.ultimarc.com/
/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..
Dat vraag ik me ook af. Topic is zo goed als doodVerwijderd schreef op 17 October 2003 @ 21:17:
ondertussen al updates?
Verwijderd
Kan volgende week pas weer beginnen aan de arcade kast zelf.
Wil je dan weer ff wat updates posten ?Verwijderd schreef op 18 October 2003 @ 00:12:
Ik ben op moment bezig met de electronica van mijn arcade kast en dat vordert gestaag maar niet al te snel.
Verwijderd
ik denk eraan om ook zo'n kast te maken, maar dan zo'n 1,5 meter hoog zodat je erachter kunt staan, en van hetzelfde soort geborstelde aluminium zoals op je lian-li zit(met grote zwarte verticale strepen over de langste as, en geborsteld aluminium zou niet zo duur moeten zijn als je op het eerste opzicht denk), plus een paar blauwe ledjes
CASEMODDERS-ARCADE!
Ik vroeg me trouwens af (misschien heb ik eroverheen gelezen) ga je mame draaien op Windows, Dos of Linux (knoppix oid) ??
Ennuhm, de grafische MAME of de command-MAME
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2003 18:51 ]
Verwijderd
Bedoel een Lian Li is mooi heel mooi. Maar een grote kast van 1,5 meter met alu. Das minder.
Overigens mijn kast is 1,78 of zo hoog.
Ik zal hopelijk zeer snel wat posten.
@DJTeddy how is your progress
Verwijderd
Heb hier de laatste 2 weken niet veel aan mijn kast gewerkt maar de buitenkant is bijna klaar knoppen en mame werkend moet nog ff een plaat in de kast zetten voor het beeldscherm en dan plamuren en schilderen..
Verwijderd
maar weet er wel iemand waar ik spinners kan krijgen?
[ Voor 127% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2003 00:44 . Reden: ik ben blind ]
Verwijderd
Verwijderd
mooie kastVerwijderd schreef op 27 augustus 2003 @ 12:17:
Nice job man...
offtopic:
[afbeelding]
Fantoom heb je mijn kat gepikt?
LOL @ kat
Verwijderd
Ik wacht in spanning op een updateVerwijderd schreef op 18 October 2003 @ 00:12:
Ik ben op moment bezig met de electronica van mijn arcade kast en dat vordert gestaag maar niet al te snel.
Hier hebben ze ook leuke onderdelen en knoppen voor weinig geld...
Thnx voor de site ik dnek dat ik er wel wat aan heb. (Als ik hem over een poosje ga maken)bmwman schreef op 25 October 2003 @ 17:11:
http://flipperkast.happee...d2273a8def98da85eb4b2244c
Hier hebben ze ook leuke onderdelen en knoppen voor weinig geld...
offtopic: hoe heet dat bestandje ookalweer waarmee je de stressed temps van je cpu kan testen, dus die je cpu constand laat werken?
P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.
Verwijderd
Mijn kast bevoorbeeld is nog steeds een on going project. Ik heb helaas gewoon bijna geen tijd om er aan te werken.
Dit had ik niet voorzien toen ik aan de bouw begonnen ben omdat ik toen releatief veel vrije tijd had.
Maar goed anyhow. Ik wil me eigen project ook zo gauw mogelijk afronden en ik hoop dat ik hem dan ook af kan maken voor dat het jaar om is.
Offtopic: Op Casejunkies is ene Wim, die alles krijgt van Coolermaster enzo. Sommige mensen zeiden dat hij geen echte casemodder is omdat hij alles krijgt. Wim is om die reden bedreigt door andere casemodders. En om de reden dat hij onderhand eens zun casemods af moest maken. Hij zij toen op Casejunkies dat hij ging stoppen met modden ,maar op een andere site heeft hij zun project niet stop gezet. Dus ik wil even melden dat er rare modders bij zijn!
P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.
Verwijderd
Dat zijn inderdaad vreemde modders. Gaat ook erug de verkeerde kant op als we elkaar gaan bedreigen omdat iemands anders iet niet afmaakt. Dat ze het dan zelf gaan makenmark10123 schreef op 25 October 2003 @ 19:08:
Ik ben ook aan vele projecten begonnen ,maar ik heb er vele ook niet afgemaakt!
Offtopic: Op Casejunkies is ene Wim, die alles krijgt van Coolermaster enzo. Sommige mensen zeiden dat hij geen echte casemodder is omdat hij alles krijgt. Wim is om die reden bedreigt door andere casemodders. En om de reden dat hij onderhand eens zun casemods af moest maken. Hij zij toen op Casejunkies dat hij ging stoppen met modden ,maar op een andere site heeft hij zun project niet stop gezet. Dus ik wil even melden dat er rare modders bij zijn!
Eigenlijk geef je het zelf al aan.Ierlandfan schreef op 01 november 2003 @ 18:43:
tof projectje!! ga je er ook lichteffecten inbouwen zoals bij flipperkasten en gokautomaten? weet iemand of dat makkelijk is aan te sturen vanuit Mame/Winuae/ander (zelfbouw) proggie?
"water is pas een feest, als het langs de brouwerij is geweest"
Owja, en ik mis nog één ding: de muntautomaat! Het zou natuurlijk super kontschoppend zijn als je zo'n ding kon krijgen en 'm aan je MAME kon knopen, dan moet je d'r echt een muntje in smijten om te spelen!
Ben je trouwens van plan om nog flipperactiviteiten met dit geval te ontplooien? Zo ja, dan is het misschien mooi om 2 knoppen aan de zijkant te monteren.
[ Voor 14% gewijzigd door Stoney3K op 11-12-2003 19:39 ]
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Nu lees ik dus dat je regelmatig in Doetinchem komtdjteddy schreef op 10 december 2003 @ 13:49:
Ja ik weet het mensen, ik heb het gewoon druk met mijn afstuderen, maar niet getreurd, 12 januari is mijn afstudeerzitting, hopelijk vind ik rond die tijd weer wat tijd om eraan te werken (elke dag op en neer tussen tilburg en doetichem neemt 6 uur in beslag)
Dit komt mooi uit
Ik kan in de toekomst jouw hulp dus goed gebruiken
Maar ik kan jou ook helpen.. Zoek je nog steeds knoppen voor je kast?? Mijn vader werkt namenlijk bij Karel Lassche in deventer.. Dit is een bedrijf dat speelautomaten verhuurd en repareerd (Mijn pa is 1 van de monteurs) Je kan dus, mocht je intresse hebben, een paar knoppen tegen een kleine vergoeding komen ophalen
Mail me anders maar ff
m_piepers@yahoo.com
http://users.boardnation.com/~gp32/ ----> v525 forum
Anders even zoeken naar Phons Kuipers in Zutphen. Ook verhuur van speelautomaten. (Is een oom van me.)plipo schreef op 16 december 2003 @ 00:40:
[...]
Nu lees ik dus dat je regelmatig in Doetinchem komt
Dit komt mooi uitIk ben dus van plan om binnenkort ook zelf een arcade kast in elkaar te zetten en daar mame op te laten draaien.. We hebben nu al wel 1 kast in de schuur staan maar de hele tijd 1 game spelen wordt langzamerhand ook saai..
Ik kan in de toekomst jouw hulp dus goed gebruiken
Maar ik kan jou ook helpen.. Zoek je nog steeds knoppen voor je kast?? Mijn vader werkt namenlijk bij Karel Lassche in deventer.. Dit is een bedrijf dat speelautomaten verhuurd en repareerd (Mijn pa is 1 van de monteurs) Je kan dus, mocht je intresse hebben, een paar knoppen tegen een kleine vergoeding komen ophalen
Mail me anders maar ff
m_piepers@yahoo.com
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Na een geweldige kerst heb ik nog een paar daagjes vrij... en wat doe je dan als tweaker? Die enorme arcadekast afmaken die al bijna een half jaar op me zit te wachten!
Ik ben nu bezig met de control kastjes te verven, ik heb er maar kleine knopjes in gestopt, zag immers nergens een kans om nog aan grote knoppen te komen. Mocht ik de toekomst deze nog wel ergens kunnen krijgen dan komen ze er zeker in!!!
Maar nu waar alle tweakertjes op zitten te wachten, de foto's
De foto's

Lekker verven in huis, veel te koud om buiten in de schuur te gaan staan

Effe alles eruit gehaalt, wat je er nu in ziet zitten, zit al vastgeschroefd op de bodemplaat. Ook heb ik kabelgoten aangebracht waardoor ik straks netjes alle kabels weg kan leiden. (Ze liggen nu nog verspreid door de kast heen.

Met de lichtjes uit

De halve vloer word verlicht door blauw ccfl licht

Snel even wat plaatjes uitgeprint om op de topplaat te leggen. Het uiteindelijke resultaat word op fotopapier uitgeprint en erop gelijmd.

Nog wat speakertjes die ik had liggen. Deze worden uit de behuizing gestript en komen in de kast geschroefd.
Hopelijk snel weer wat foto's, morgen is de verf gedroogd en komen de controls erin. Daarna is het nog een kwestie van alle kabels mooi wegwerken en de topplaat wat wat schaniertjes op de kast bevestigen.
Ps., ik (nou ja, mijn vader) heb nu ook een camera met video functie, zal als hij straks draaid ook wel wat filmpjes maken
Je hebt mailplipo schreef op 16 december 2003 @ 00:40:
[...]
Mail me anders maar ff
m_piepers@yahoo.com
Ik heb maar kleine knopjes erin gestopt... alles werkt nu, alleen moet er nog een 220v blokje in komen en 2 fannetjes, maar das nie echt meer noemenswaardig...
Misschien kan een mod de titel van dit topic veranderen naar CM ipv CIP?
Maar nu, de foto's

Hier is de sucker, helemaal klaar, alleen nog 3 super lelijke stroomkabels door mijn window naar buiten

Wow, lekker in het donker... blauw licht, mooie monitor en ook de controls zijn verlicht... vette shit!
Laat die reacties maar weer komen!!!
Hij is niet te onderschijden van de speelhal automaat(mooier dan vanwege window). Knap en net werk!
Mischien zijn wat stickers of een special paint alles wat nog rest.
Wanneer ga je een Fotoplay wanna-b kast maken voor in de huis kamer?
[ Voor 19% gewijzigd door DaMightyWackO op 28-12-2003 21:24 ]
the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it
Goed werk
Nee natuurlijk is het niet te onderscheiden van een echte kast, aangezien hij de bouwtekeningen van een echte kast heeft gebruikt.DaMightyWackO schreef op 28 december 2003 @ 21:23:
Damn dude, hier heb je echt respectabel werk afgeleverd!![]()
Hij is niet te onderschijden van de speelhal automaat(mooier dan vanwege window). Knap en net werk!![]()
Mischien zijn wat stickers of een special paint alles wat nog rest.
Wanneer ga je een Fotoplay wanna-b kast maken voor in de huis kamer?
Photoplay? Brrrrrrr. Wie wil dat nou toch spelen?
Ik zie alleen erg tegen de te besteden tijd op voor een mooi resultaat
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Verwijderd
Voor al die mensen die langs willen komen, ff wachten totdat de geldsleuf erin zit
Verwijderd
Maar dat kijk ik nog.
Verder nice done.
Verwijderd
Heb alleen zo'n bijzettafel-model arcadekast nog nooit gezien, speelt dat wel lekker?
Ze stonden vroeger vooral in snackbars en pizza tenten. Gamen, eten en drinken tegelijk. Ideaal toch?Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 00:57:
Heel erg mooi gedaan!
Heb alleen zo'n bijzettafel-model arcadekast nog nooit gezien, speelt dat wel lekker?
Dit topic is gesloten.
![]()