ik heb momenteel last van eenPost traumatic cone challenge syndrome totaal overspannen omdat het niet gaat zoals ikkus wil )-:
en wat is de ai eigenlijk slecht
Verwijderd
Als het s'avonds is doe ik mee!!!Alpha-sphere schreef op 16 maart 2004 @ 22:48:
[afbeelding] DeelnemersGot Nick Live! Nick 1. Alpha-sphere
2. semmy
3. Bloodhound
4. impact99
5. CaptainM
6. Zondagskindje
7. Da_man
8.1. Alpha-sphere
2. semTX
3. Trenchdog
4. Impact NL
5. The Captain M
6. DutchGirl
7. Rody1984
8.
Alfisti, wil je ook meedoen? Nog maar 1 plekje over
LOL dat is ook echt iets wat ik totaal niet kan. Cone challange is echt hell voor mijVerwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 18:28:
ik heb momenteel last van eenPost traumatic cone challenge syndrome totaal overspannen omdat het niet gaat zoals ikkus wil )-:
MOOI!!!!! We hebben nu genoeg spelers om verder te kunnen met de tracks, car class en planning
![]() | |
Deelnemers | |
Got Nick | Live! Nick |
1. Alpha-sphere 2. semmy 3. Bloodhound 4. impact99 5. CaptainM 6. Zondagskindje 7. Da_man 8. Alfisti 9. Masch (Reserve racer) | 1. Alpha-sphere 2. semTX 3. Trenchdog 4. Impact NL 5. The Captain M 6. DutchGirl 7. Rody1984 8. Alfa 155 9. Masch (Reserve racer) |
[ Voor 75% gewijzigd door Alpha-sphere op 22-03-2004 16:24 ]
Assume there are no rules and it's one big free for all
[ Voor 23% gewijzigd door Techno Overlord op 22-03-2004 14:18 ]
Forever raver!
Specs: Workstation Server
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Helaas zitten we vol. MAAR!! misschien kan er iemand een keer op het laatste moment niet dan kan je invallen.. Soort van reserve racer.Masch schreef op 22 maart 2004 @ 16:18:
Nog een plaatsje vrij mensen??!?
Alle tracks? Lijkt me een beetje veel op 1 avond he??Alpha-sphere schreef op 22 maart 2004 @ 16:23:
[...]
Helaas zitten we vol. MAAR!! misschien kan er iemand een keer op het laatste moment niet dan kan je invallen.. Soort van reserve racer.
Kunnen alle deelnemers zoals hieroven melden welke avonden ze wel en niet kunnen racen? Dan kan ik even een mini rooster in elkaar flansen.
We gaan alle tracks gewoon max aantal rondes rijden (15 dus).
Forever raver!
LOL beetje verkeerd getikt.CaptainM schreef op 22 maart 2004 @ 16:25:
[...]
Alle tracks? Lijkt me een beetje veel op 1 avond he??![]()
Welke tracks dan? Dan kan ik vast een beetje oefenen namelijk.
Verwijderd
Verwijderd
Deze week voor mij ook, t lijk mij het handigst als we volgende week pas beginnen. Denk ook niet dat het allemaal deze week nog geregeld wordt.Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 16:54:
deze hele week is voor mij savonds moeilijk
doe 3 ploegendienst
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 17:01 ]
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Hoe kan dat toch dat (bijna) niemand het leuk vind om met die knal-auto's (lees: Super Cars, Track Specials, Extreme of Ultimate) te racen?? Ik vind alles lager dan Sports Coupe maar hendig klote. Daarmee kan me oma nog een rondje van winnen.Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 17:00:
De volgende series lijken me wel leuk:
Compact, Coupe, SUV, Super Car en Ultimate.
Forever raver!
Verwijderd
Mayb omdat men de auto's die in die classes zitten niet mooi/leuk vinden om in te racen. Verder moet je in de wat 'langzamere' series toch echt goed rijden om vooraan te komen, o.a. omdat je na een foutje weer minder snel op gang komt en t makkelijk is om in een focus rs te rijden omdat t wat langzamer gaat.CaptainM schreef op 22 maart 2004 @ 18:28:
[...]
Hoe kan dat toch dat (bijna) niemand het leuk vind om met die knal-auto's (lees: Super Cars, Track Specials, Extreme of Ultimate) te racen?? Ik vind alles lager dan Sports Coupe maar hendig klote. Daarmee kan me oma nog een rondje van winnen.
Maargoed, ik pas me natuurlijk ook aan. No Problemo!
Verder vind ik dat als we op bijvoorbeeld een track als KGB Corner of Yokohama Bay Tour gaan racen, dat we dan niet met Compact Class gaan rijden....
Verwijderd
Ik heb eigenlijk geen idee.Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 19:35:
mij maakt de class helemaal geen fuck uit
kan ik trouwens ook kuds verdienen om auto's te kopen door online te gamen
want ben pas halverwege de classics.
ben dus heerlijk met die oude ferrari's aan het scheuren
Deelnemers rooster | |||||||
Maandag | Dinsdag | Woensdag | Donderdag | Vrijdag | Zaterdag | Zondag | |
Alpha-sphere | Ja (HA) | Ja (HA) | Ja (HA) | Ja (10) | Ja (HA) | Ja (HA) | Ja (HA) |
Semmy | Ja (HA) | Ja (HA) | Ja (HA) | Ja (HA) | Ja (HA) | Ja (HA) | Ja (HA) |
Bloodhound | Ja (8 ) | Ja (8 ) | Nee | Ja (8 ) | Ja (8 ) | Ja (8 ) | Ja (8 ) |
impact99 | Ja (HA) | Ja (9) | Ja (HA) | Ja (9) | Ja (HA) | Ja (HA) | Ja (HA) |
CaptainM | Ja (HA) | Ja (HA) | Ja (HA) | Ja (HA) | Nee | Nee | Nee |
Zondagskindje | Ja (HA) | Ja (HA) | Nee | Ja (HA) | Ja (HA) | Ja (HA) | Ja (HA) |
Da_man | Ja (HA) | Ja (HA) | Ja (9) | Ja (HA) | Ja (9) | Ja (9) | Ja (9) |
Alfisti | N.N.B. | N.N.B. | N.N.B. | N.N.B. | N.N.B. | N.N.B. | N.N.B. |
[ Voor 5% gewijzigd door Alpha-sphere op 22-03-2004 21:34 ]
Verwijderd
van die 3 dagen komt het mij het beste uit op dinsdag na 21.00uur....Alpha-sphere schreef op 22 maart 2004 @ 21:38:
We missen nog iemand maar zo te zien hebben we 3 dagen waarop we het kunnen houden.
1. Maandag na 8 uur
2. Dinsdag na 9 uur
3. Donderdag na 10 uur
Forever raver!
[ Voor 15% gewijzigd door Alfisti op 23-03-2004 20:07 ]
game on
Forever raver!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Kula = 2de reserve op lijst.kula schreef op 23 maart 2004 @ 20:46:
Ik zou ook wel mee willen doen. Misschien kan ik als 2e reserve op de lijst?
Mijn Live-tag is Kula NL.
Ik kan maandag (HA), dinsdag(22:30), woensdag (HA), donderdag (22:30) en in het weekend variabel.
Bij mij zat er een bonus CD met muziek uit de game. Zat die niet bij iedereen erbij dan ?Royz schreef op 26 maart 2004 @ 00:30:
Ik vind de muziek echt zo stoer in dit spel! Ik weet niet of het eerder is gevraagd, maar is het legaal om de muziek uit het spel naar je HD te kopieren? En zo ja, hoe dan want volgens mij zit er geen optie bij om dat te doen?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik kan in ieder geval de komende week niet. Zoveel leren nog voor tentamen.Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 22:28:
maar wanneer gaan we rijden
Eerlijk gezegd heb ik nog niet eens verder gekeken dan de game-cd.AudiRS4 schreef op 26 maart 2004 @ 22:37:
[...]
Bij mij zat er een bonus CD met muziek uit de game. Zat die niet bij iedereen erbij dan ?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Eigenlijk maakt je upload niet echt uit.Verwijderd schreef op 28 maart 2004 @ 23:04:
ben ik blij dat ik een goeie upload heb (-;
lets get started peoples
Maakt denk ik wel wat uit want als je een gewoon breedbandje hebt dan wordt je door de game aangeraden om bijvoorbeeld 8 man te hosten, terwijl als je een hoge upload hebt dan kan je 16 man hosten. Ik heb 1024Kbits upAlpha-sphere schreef op 28 maart 2004 @ 23:41:
[...]
Eigenlijk maakt je upload niet echt uit.
De games worden gehost op servers van Microsoft. Jij heb alleen controle over de game.
[ Voor 12% gewijzigd door Techno Overlord op 28-03-2004 23:49 ]
Forever raver!
Serieus? Wist ik niet eens. Nog nooit een server gezien voor 16 man. Misschien hebben ze dat voor mij gefilterd omdat ik maar 16 kb upload heb. Wel cool een 16 man raceCaptainM schreef op 28 maart 2004 @ 23:48:
[...]
Maakt denk ik wel wat uit want als je een gewoon breedbandje hebt dan wordt je door de game aangeraden om bijvoorbeeld 8 man te hosten, terwijl als je een hoge upload hebt dan kan je 16 man hosten. Ik heb 1024Kbits up
[ Voor 22% gewijzigd door Masch op 29-03-2004 09:12 ]
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Das logisch dat je bij PGR2 maar met 8man kunt hosten omdat dit het max. aantal is voor deze game.Alpha-sphere schreef op 29 maart 2004 @ 00:17:
[...]
Serieus? Wist ik niet eens. Nog nooit een server gezien voor 16 man. Misschien hebben ze dat voor mij gefilterd omdat ik maar 16 kb upload heb. Wel cool een 16 man race
De race is Dinsdag 9 uur.Helemaal vergeten erbij te zetten
Forever raver!
Verwijderd
Ps. mijn e-mail adres was nog mn oude. Mijn nieuwe staat er nu in. Ik heb die mail dus nog niet gehad.Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 16:44:
...
Dagen dat ik NIET kan:
Do 25mrt
Di 30mrt
Di 13 april
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 16:41 ]
Verwijderd
Nieuwe adres aangepast.Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 16:37:
Fijn, ik kan dus niet a.s. dinsdag
[...]
Ps. mijn e-mail adres was nog mn oude. Mijn nieuwe staat er nu in. Ik heb die mail dus nog niet gehad.
Verwijderd
Waarom een mailtje sturenAlpha-sphere schreef op 29 maart 2004 @ 20:46:
[...]
Willen de mensen die meedoen en niet hun e-mail zichbaar hebben gemaakt voor andere GoT members mij een e-mailtje sturen? Dat is wel zo handig
Jo, ik ben echt aan het slapen.Zondagskindje schreef op 29 maart 2004 @ 22:08:
[...]
Waarom een mailtje sturenik denk dat degene die morgenavond meedoen, dit draadje wel in de gaten houden, zoals ik bijvoorbeeld
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Techno Overlord op 30-03-2004 09:07 ]
Forever raver!
Ja je kan wel meedoen.Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 23:17:
kan ik ook nog mee doen daaraan, me naam op live is inc bros, kan vanaf 7 uur racen want me broertje mag overdags.,..
[ Voor 5% gewijzigd door Alpha-sphere op 30-03-2004 12:09 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Alfisti op 30-03-2004 21:43 ]
Verwijderd
Wat wil je vaker proberen het racen of de rest nog meer af te leiden met je geklets?Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 23:12:
ik wil het zeker nog vaker proberen (-:
ben er van de week elke avond (-;
ok das overdreven maar ik zal toch moeten gaan oefenen
Verwijderd
[ Voor 79% gewijzigd door Techno Overlord op 31-03-2004 16:20 ]
Forever raver!
[ Voor 20% gewijzigd door Techno Overlord op 31-03-2004 11:19 ]
Forever raver!
Mjah... dan mag ik elke keer kiezenCaptainM schreef op 31 maart 2004 @ 11:17:
Ik zou graag willen racen op Sydney - Opera House View met de Car-Class Ultimate. En ik zou graag wilen racen op Yokohama - Yokohama Bay Tour met de Car Class Track Specials. Ik heb Masch alle drie de keren op een ronde gezet en Zondagskindje 1 keer. En voor mijn part starten we de puntentelling gewoon opnieuw...
offtopic:
eigenlijk moet degene die laatste is geeindigd kiezen welke track en welke car-class we gaan rijden omdat dat eerlijker is
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Dat lijkt me wel eerlijker om de puntentelling opnieuw te doen mits we met z'n 8 gaan racen anders heeft het geen zin.CaptainM schreef op 31 maart 2004 @ 11:17:
Ik zou graag willen racen op Sydney - Opera House View met de Car-Class Ultimate. En ik zou graag wilen racen op Yokohama - Yokohama Bay Tour met de Car Class Track Specials. Ik heb Masch alle drie de keren op een ronde gezet en Zondagskindje 1 keer. En voor mijn part starten we de puntentelling gewoon opnieuw...
offtopic:
eigenlijk moet degene die laatste is geeindigd kiezen welke track en welke car-class we gaan rijden omdat dat eerlijker is
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
[ Voor 17% gewijzigd door Alpha-sphere op 31-03-2004 14:33 ]
Constant rijden is een pre tijdens een Endurance-race. Je kan dan wel 1 rondje de snelste tijd zetten, het gaat erom dat je over al je rondjes gemiddeld de snelste tijd zet. Ik weet mijn tijd voor Yokohama Bay Tour niet uit me hoofd maar als ik vanavond thuis ben post ik mijn tijd ook wel ff voor Yokohama Bay Tour en (een van de vetste tracks uit PGR2) Opera House View.Alpha-sphere schreef op 31 maart 2004 @ 14:02:
Net even geoefend op yokohama bay tour met een noble. Beste tijd dat ik eruit wist te persen was 1:04.458. En dat was maar 1 keer gelukt. De rest lag op 1:07 ofzo. Moet meer oefenen om consistenter te rijden.
Forever raver!
Masch schreef op 31 maart 2004 @ 12:21:
Ik vind het eigenlijk wel geslaagd dat ik al 12 punten heb.
Alleen vind ik dat Semmy een drive-trough-penalty oid moet krijgen wegens het 'in de muur lullen van zijn medecoureurs'
[ Voor 3% gewijzigd door Zondagskindje op 31-03-2004 15:24 ]
Verwijderd
Verwijderd
daar proberen ze jou mee buiten de deur te houden want de us heeft ntfs ofzoCubicQ schreef op 02 april 2004 @ 23:02:
Bij play.com staan bij alle XBOX artikelen "PAL: Will play on UK XBOX only". Is dit echt zo, of proberen ze hiermee alleen maar Amerikanen buiten de deur te houden?
Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 00:32:
[...]
daar proberen ze jou mee buiten de deur te houden want de us heeft ntfs NTSC ofzo
en europa en australie pal
Forever raver!
Verwijderd
Euh.. mag het ook om 20.30 uur?Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 12:07:
Morgenavond weer?
Een uurtje of 8 lijkt me een goede tijd.
Verwijderd
Zondagskindje schreef op 05 april 2004 @ 12:48:
[...]
Euh.. mag het ook om 20.30 uur?
Want ik wil graag GTST zien..
Tja, ik ben en blijf een meid he?
Zullen we om 9:00 de tournooi houden? En dit keer gewoon open entry vol = vol. Scheelt eigenlijk een boel werkt. CaptainM moet alleen nog een track + class opgeven had maar 2 tracks en class gepost.
Forever raver!
Dan kunnen we het toch ook volgende week dinsdag doen? Morgen is sowieso kort-dag denk ik ivm inschrijvingen.Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 15:54:
ik zit helaas in de nachtdienst dus count me out
Forever raver!
Verwijderd
weekenden???? Damn, maar dan heb ik wel wat beters te doen.Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 17:02:
volgende week moet ik tot 2230 werken helaas
weekenden en vrijdagavond is voor mij vaak het makkelijkst
Forever raver!
Verwijderd
helaas wel veel plezierCaptainM schreef op 05 april 2004 @ 18:53:
[...]
weekenden???? Damn, maar dan heb ik wel wat beters te doen.
Dan wordt het, jammer maar helaas, een keertje overslaan voor onze verbale coureur.
Ahhh nee dat meen je niet!CaptainM schreef op 05 april 2004 @ 18:53:
[...]
weekenden???? Damn, maar dan heb ik wel wat beters te doen.
Dan wordt het, jammer maar helaas, een keertje overslaan voor onze verbale coureur.
Ik doe wel mee hoor, maar ik had het eigenlijk over Semmy.Zondagskindje schreef op 05 april 2004 @ 21:26:
[...]
Ahhh nee dat meen je niet!![]()
Desnoods doen we het over 2 weken.
/me Zondagskindje wil dat CaptainM meedoet
[ Voor 11% gewijzigd door Techno Overlord op 06-04-2004 12:47 ]
Forever raver!
Nou ik had toch liever een dag in de volgende week. Deze woensdag kan ik niet en vanavond ook niet. We kunnen misschien wel alvast een paar rondjes oefenen op Donderdag?Zondagskindje schreef op 06 april 2004 @ 14:25:
Ow, dan heb ik het verkeerd begrepen.![]()
Nu moet ik morgen, voor mijn doen, extreem vroeg mijn bed uit.
Dus vanavond is geen goed idee, misschien morgenavond als de rest ook kan?
Forever raver!
Eigenlijk komt volgende week mij ook beter uit.CaptainM schreef op 06 april 2004 @ 14:33:
[...]
Nou ik had toch liever een dag in de volgende week. Deze woensdag kan ik niet en vanavond ook niet. We kunnen misschien wel alvast een paar rondjes oefenen op Donderdag?
[ Voor 12% gewijzigd door Zondagskindje op 06-04-2004 18:48 ]
Nou misschien ben jij stiekum heel veel aan het oefenen en dan sta ik volgende week wel mooi met me bek vol tanden.Zondagskindje schreef op 06 april 2004 @ 18:47:
[...]
Eigenlijk komt volgende week mij ook beter uit.
Ik weet natuurlijk niet hoe de rest er over denkt?
Alsof jij nog moet oefenen![]()
Maar okee, donderdagavond om 21.00 uur?
offtopic:
Hoe zit het nou met jouw usericon?
Het blijft een rood kruisje, of is dat juist de bedoeling?
Forever raver!
Verwijderd
Werkt zeker. Ik haal daar altijd mijn Xbox games vandaan.CubicQ schreef op 02 april 2004 @ 23:02:
Bij play.com staan bij alle XBOX artikelen "PAL: Will play on UK XBOX only". Is dit echt zo, of proberen ze hiermee alleen maar Amerikanen buiten de deur te houden?
Het zou een keertje tijd worden dat je met een bek vol tanden staatCaptainM schreef op 06 april 2004 @ 18:55:
[...]
Nou misschien ben jij stiekum heel veel aan het oefenen en dan sta ik volgende week wel mooi met me bek vol tanden.![]()
Ja donderdag is wel ok alleen die tijd.... misschien wat eerder?? Of misschien overdag?
offtopic:
Hij komt er aan. Ben ff vlug een zelfstudie Webdesign begonnen, want ik heb genoeg webspace en ik wil nu eindelijk eens een eigen website hebben. Usericon komt er dus a.s.a.p. aan.
Nou mijn Xbox staat nou bij een vriend van me dus ik kan pas vanaf dinsdag weer...Zondagskindje schreef op 07 april 2004 @ 21:12:
[...]
Het zou een keertje tijd worden dat je met een bek vol tanden staat![]()
Overdag kan ik helaas niet (werk) en wil ik ook GTST ziendus een half uur eerder zou wel lukken. Of anders een andere dag
![]()
offtopic:
ik ben benieuwd wat je gaat maken, misschien wil je dan ook een leuke usericon voor mij maken als je zin en tijd hebt?
[ Voor 3% gewijzigd door Techno Overlord op 07-04-2004 22:16 ]
Forever raver!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq