"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
ik heb inmiddels je geaccept.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Anoniem: 63800
danku!Anoniem: 63800 schreef op 12 april 2004 @ 15:07:
door ten eerste muziek op je xbox te zetten en vervolgens in opties van pgr2 te selecteren
sorry hoor, was ook een domme vraag, ik zat achter de pc en was eigenlijk gewoon lui. maar ik heb het nu al gezien!
toch bedankt voor de moeite
geen probleem ben zelf ook lui wou dat iedereen gewoon andwoord gaf inplaats van te schreeuwen lees alle 30 topics maar en zoek raak (-:-Utopist- schreef op 12 april 2004 @ 15:56:
[...]
danku!
sorry hoor, was ook een domme vraag, ik zat achter de pc en was eigenlijk gewoon lui. maar ik heb het nu al gezien!
toch bedankt voor de moeite
Denk dat ik om ongeveer 8:50 online ben.
Assume there are no rules and it's one big free for all
ik ben er rond 2220 als jullie dan nog bezig zijn bemoeit ik me er nog wel even mee (-;Alpha-sphere schreef op 12 april 2004 @ 16:03:
Ik ben komende dinsdag ook van de partij
Denk dat ik om ongeveer 8:50 online ben.
Dan zoek ik wel specifiek naar Sydney. Ik heb namelijk geen idee hoe je iemand moet adden in de friend list.
Nog even de races van vanavond. Hoef je niet te zoeken
Race 1:
Track: Sydney - Opera House View
Car Class: Track Specials
Laps: 10
Race: 2
Track: Yokohama - Yokohama Bay Tour
Car Class: Extreme
Laps: 15
Race: 3
Track: Nurnburgring - Nordschleife
Car Class: Ultimate
Laps: 5

Maargoed, volgende week ben ik zeker van de partij! Nogmaals excuses.
Forever raver!

Heeft de rest wel gereden of is niemand komen opdagen?
Zo ja, wat is de tussenstand?
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Anoniem: 104283
Ik moest alleen even wennen, want het enige andere racespel wat ik veel heb gespeeld, is burnout 2, en daarin hoef je nooit te remmen, en dat is hier wel wat anders

Als jullie weer gaan racen doe ik ook mee!
voeg anders mn gamertag maar toe: Gray Fox NL
Forever raver!
Liggend te wachten..CaptainM schreef op 14 april 2004 @ 12:00:
Ik lig op jullie revanche te wachten. Volgende week... Be there... Or be square!![]()
![]()
Volgende week... Dinsdagavond 21.00 uur?
Heb je je Xbox dan wel terug?
Ja dan heb ik hem zeker terug. Maandag neem ik hem weer mee. Dan heb ik dus nog een avondje om wat te geoefend? Heb jij nog geoefend?Zondagskindje schreef op 14 april 2004 @ 12:19:
[...]
Liggend te wachten..![]()
Volgende week... Dinsdagavond 21.00 uur?
Heb je je Xbox dan wel terug?
wat is er trouwens met je user-icon gebeurd?
[ Voor 10% gewijzigd door Techno Overlord op 14-04-2004 12:23 ]
Forever raver!
Anoniem: 12609
Alleen alpha sphere. Volgende week dinsdag ben ik iig van de partij.
Alpha, jij regelt het allemaal ?
Forever raver!
Ja, ik heb heel even die baan in Sydney - Opera House Vieuw geoefend.CaptainM schreef op 14 april 2004 @ 12:22:
[...]
Ja dan heb ik hem zeker terug. Maandag neem ik hem weer mee. Dan heb ik dus nog een avondje om wat te geoefend? Heb jij nog geoefend?
offtopic:
wat is er trouwens met je user-icon gebeurd?
Ik heb nog heel wat uurtjes nodig wil ik die baan een beetje onder de knie krijgen.
Mijn icon heeft met een spel te maken (ook erg verslavend) Ik heb je een eitje naar je mailadres gestuurd. Als je HK-XS hebt, lees dan het Breed(ster)draadje.
Opera House View is echt strak hoor!Zondagskindje schreef op 14 april 2004 @ 13:30:
[...]
Ja, ik heb heel even die baan in Sydney - Opera House Vieuw geoefend.
Ik heb nog heel wat uurtjes nodig wil ik die baan een beetje onder de knie krijgen.
offtopic:
Mijn icon heeft met een spel te maken (ook erg verslavend) Ik heb je een eitje naar je mailadres gestuurd. Als je HK-XS hebt, lees dan het Breed(ster)draadje.
Ik heb nog geen HK-XS(wel al aangevraagd) maar ik begin het wel een beetje te begrijpen maarja dat moet je dan nog maar eens uitleggen via mail of op MSN(als je daar een keertje online bent)
Forever raver!
Ja natuurlijk, waarom zou dat niet mogen
We kunnen niet zonder dat geklets van jou
[ Voor 3% gewijzigd door Zondagskindje op 15-04-2004 00:09 ]
Anoniem: 89542
Ik zal de server morgen rond 20.45uur omhoog gooien. Mijn GamerTag is The Captain M dus ik zie jullie wel verschijnen. Voor diegene die nog willen oefenen staat hieronder nog eens de " line-up":Alpha-sphere schreef op 13 april 2004 @ 20:37:
CaptainM start jij zo de server op?
Dan zoek ik wel specifiek naar Sydney. Ik heb namelijk geen idee hoe je iemand moet adden in de friend list.
Nog even de races van vanavond. Hoef je niet te zoekenIk ben ook een lui persoon.
Race 1:
Race 1:
Iedereen veel succes met oefenen.
Forever raver!
Ik kom (ligt ff aan 't werk, ik moet morgen overwerken) waarschijnlijk ook wel weer!
Kan ik weer ouderwets achteraan rijden
[ Voor 3% gewijzigd door Masch op 19-04-2004 10:54 ]
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Ja gezellie, hopelijk wat meer opkomst dan de afgelopen keer...Masch schreef op 19 april 2004 @ 10:53:
Hey leuk!
Ik kom (ligt ff aan 't werk, ik moet morgen overwerken) waarschijnlijk ook wel weer!
Kan ik weer ouderwets achteraan rijden
Forever raver!
Je krijgt het snelste tokens door in de Kudos World Challenge zoveel mogelijk kudos te scoren. Deze kudos worden dan opgeteld bij het totaal aantal kudos dat je hebt. Per zoveel 1000 kudos stijg je een kudos-rank. Bij elke stijging in de kudos-rank ontvang je enkele tokens. Of je er zuinig mee moet zijn weet ik niet. Ik zou ze in ieder geval bewaren om steeds de beste auto per class te kopen. En als je dit gedaan hebt per class zou ik gewoon de rest "bijvullen".thaBeerbuster schreef op 19 april 2004 @ 11:55:
heb een vraagje, heb sinds gisteren ook pgr 2 maareh, hoe snel krijg je die tokens en moet ik er zuinig mee zijn of niet?
Forever raver!
Jezus, 5 laps nurburgringCaptainM schreef op 19 april 2004 @ 10:51:
[...]
Ik zal de server morgen rond 20.45uur omhoog gooien. Mijn GamerTag is The Captain M dus ik zie jullie wel verschijnen. Voor diegene die nog willen oefenen staat hieronder nog eens de " line-up":
Race 1:
Iedereen veel succes met oefenen.
Ik ben iig van de partij
Van mij mogen het er gerust ook wat minder zijn hoor. Maarja enduro is enduro en 15 laps op de schleife is wel een beetje erg veel van het goede. 5 rondjes doe ik ongeveer 32 tot 33 minuten over.Anoniem: 12609 schreef op 19 april 2004 @ 16:31:
[...]
Jezus, 5 laps nurburgring![]()
Ik ben iig van de partij
Forever raver!
5 ronde lang? GRAAG!!!CaptainM schreef op 19 april 2004 @ 16:36:
[...]
Van mij mogen het er gerust ook wat minder zijn hoor. Maarja enduro is enduro en 15 laps op de schleife is wel een beetje erg veel van het goede. 5 rondjes doe ik ongeveer 32 tot 33 minuten over.
Ik ben morgen ook van de partij.
0.49.492 sec. Noble M12 GTO3
0.49.885 sec. Porsche 911 GT3
0.50.848 sec. Ferrari Challenge Stradale
---------------------------------
1.01.473 sec. Ferrari F40
1.02.349 sec. Ferrari F50
1.02.820 sec. Jaguar XJ220
1.03.699 sec. Ascari KZ1
1.03.943 sec. Porsche 911 GT2
Keep you updated
[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 12609 op 20-04-2004 17:52 ]
Dus je rijdt met de Noble sneller als met de GT1?Anoniem: 12609 schreef op 19 april 2004 @ 16:50:
0.49.492 sec. Noble M12 GTO3
0.49.885 sec. Porsche 911 GT3
0.50.848 sec. Ferrari Challenge Stradale
1.01.473 sec. Ferrari F40
1.02.349 sec. Ferrari F50
1.02.820 sec. Jaguar XJ220
1.03.699 sec. Ascari KZ1
1.03.943 sec. Porsche 911 GT2
Keep you updated
Damn... dan doe ik toch iets verkeerd.
Ik heb niet meer kunnen oefenen omdat ik mijn Xbox gisteravond pas weer heb teruggehaald na een weekje Halo System Link, maar vanavond ben ik zeker weten van de partij!
Forever raver!

Ik zou je aanraden om toch gelijk alles op gold te halen. Als je alles op silver uitspeeld dan heb je die Mercedes CLK GTR nog niet. Daarvoor moet je alles op gold halen. En de overtake challenge lastig?? Wacht maar totdat je bij de cone challenges komt op gold!thaBeerbuster schreef op 20 april 2004 @ 09:11:
die overtake challenge is echt lastig zeg, heb nu alle races in de eerste 2 klasses gereden, alles gelijk zilver gedaan, lukt meestal wel na 2 keer proberen, maar die overtake lukte me echt nietbrons wel, maar dat is beneden mijn waardigheid
, eneh gold is ook al super lastig. heb alleen de eerste race op gold

Forever raver!
Masch
Da_Man
Alpha-sphere
Semmy
Zondagskindje
CaptainM
6 man... of zie ik nog iemand over het hoofd?? Impact99 is niet meer in dit topic geweest sinds de laatste keer maar ik zal wel ff wat mails ter reminder rond laten gaan.
ik heb niet naar alle mensen een mail kunnen sturen omdat hun mailadres niet bekend was bij myreact. Maargoed, gewoon dit topic checken en dan komt het wel goed.
[ Voor 23% gewijzigd door Techno Overlord op 20-04-2004 11:41 ]
Forever raver!
Nee, dit is de Porsche 911 GT3CaptainM schreef op 20 april 2004 @ 09:03:
[...]
Dus je rijdt met de Noble sneller als met de GT1?![]()
Damn... dan doe ik toch iets verkeerd.
Dus je doet niks verkeerd
Heb iig al zin in vanavond, tis alleen leuker als er nog 2 man bijkomen.
Ik heb denk ik wel iemand in mn friendslist staan die ook wel mee wil doen.
8 man is natuurlijk het leukst. Maarja de vorige keer reden we met 5 man en dat was ook al heel erg leuk. Misschien melden zich nog wel een aantal GoT-ers voor vanavond.Anoniem: 12609 schreef op 20 april 2004 @ 12:30:
[...]
Nee, dit is de Porsche 911 GT3
Dus je doet niks verkeerd
Heb iig al zin in vanavond, tis alleen leuker als er nog 2 man bijkomen.
Ik heb denk ik wel iemand in mn friendslist staan die ook wel mee wil doen.
Forever raver!
cone challenge gold heb ik bijna gehaald in de eerste klasse, ik verputste de laatste cone anders had ik die 1100 kudos gehadCaptainM schreef op 20 april 2004 @ 11:26:
[...]
Ik zou je aanraden om toch gelijk alles op gold te halen. Als je alles op silver uitspeeld dan heb je die Mercedes CLK GTR nog niet. Daarvoor moet je alles op gold halen. En de overtake challenge lastig?? Wacht maar totdat je bij de cone challenges komt op gold!
Ik heb al een stuk minder moeite met cone challengesthaBeerbuster schreef op 20 april 2004 @ 14:56:
[...]
cone challenge gold heb ik bijna gehaald in de eerste klasse, ik verputste de laatste cone anders had ik die 1100 kudos gehadik moet eerst kudos sparen, heb die lancia integrale nog niet, en op gold moet ik die wel hebben anders lukt het niet volgens mij
Heb er al een heleboel op platinum
Je moet gewoon door alle conegate gaan zonder wat te raken dat is soms ff lastig maar meestal wel te doen. Verder niks raken want anders gaat je combo bonus naar de klote. Dat is wel belangrijk dat je die combo behoudt want daar krijg je echt veeel punten voor als je dan een slide maakt.
Wil toch revanche op Captain M
ga nu maar ff oefenen.
0.49.882 sec. Noble M12 GTO3
1.01.838 sec. Ferrari F50
1.02.999 sec. Ferrari F40
[ Voor 62% gewijzigd door impact99 op 20-04-2004 16:50 ]
De F40 en F50 zijn toch uit de Extreme Class of vergis ik me nu. Kan nu nix checken op me stage.impact99 schreef op 20 april 2004 @ 15:26:
1.01.838 sec. Ferrari F50
1.02.999 sec. Ferrari F40

Forever raver!

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 12609 op 20-04-2004 17:51 ]
Race 1:
Track Specials
15 Laps
Sidney - Opera House View
1. CaptainM
2. Impact99
3. AlphaSphere
=====================
Race 2:
Extreme
15 Laps
Yokohama - Yokohama Bay Tour
1. Impact99
2. AlphaSphere
3. CaptainM
=====================
Race 3:
Ultimate
5 Laps
Nurnbergring - Nordschleife
1. CaptainM
2. Impact99
3. AlphaSphere
=====================
Echt superrrrrjammer van die lage opkomst, maarja de volgende keer maar wat beter organiseren. Nordschleife was echt spannend tot de laatste ronde. Opera House View scheelde ook niet veel. En Yokohama Bay Tour was ik gewoon zwaar slecht bezig. C U Next Time!
Forever raver!
Jeetje, maar 3 mensen...CaptainM schreef op 20 april 2004 @ 23:34:
Uitslag van vanavond:
Race 1:
Track Specials
15 Laps
Sidney - Opera House View
1. CaptainM
2. Impact99
3. AlphaSphere
=====================
Race 2:
Extreme
15 Laps
Yokohama - Yokohama Bay Tour
1. Impact99
2. AlphaSphere
3. CaptainM
=====================
Race 3:
Ultimate
5 Laps
Nurnbergring - Nordschleife
1. CaptainM
2. Impact99
3. AlphaSphere
=====================
Echt superrrrrjammer van die lage opkomst, maarja de volgende keer maar wat beter organiseren. Nordschleife was echt spannend tot de laatste ronde. Opera House View scheelde ook niet veel. En Yokohama Bay Tour was ik gewoon zwaar slecht bezig. C U Next Time!(als er meer opkomst is that is...)
Ik was er om tien over 10 maar toen was er niemand meer online
Alvast handig misschien om nu al wat te regelen voor volgende week dinsdag.
Zelfde dag, zelfde tijd (zelfde zender
Ik kan iig dan wel, ik wil nu wel eindelijk een x meedoen.
Ik had er totaal niet meer aan gedacht...
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Ja ik doe ook wel weer mee. Dinsdag is bijna de enige dag wanneer ik kan. Nu wel een keer een beetje opkomst....Anoniem: 12609 schreef op 21 april 2004 @ 01:23:
[...]
Jeetje, maar 3 mensen...
Ik was er om tien over 10 maar toen was er niemand meer online
Alvast handig misschien om nu al wat te regelen voor volgende week dinsdag.
Zelfde dag, zelfde tijd (zelfde zender) ?
Ik kan iig dan wel, ik wil nu wel eindelijk een x meedoen.
Forever raver!
ik ben met de kudos worl series bezig, vrijwel aant begin van het spel, 1e categorie auto's
nu heb ik van de totaal 7 races er 5 platina, alleen cone challenge krijg ik met geen mogelijk heid MEER boven de 1550 uit... ik zie in mijn best score dat ik 2214 gehaald hebt, met de mini cooper. maar wat ik ook doe, ik kom NIET in de buurt, net nog even 1071 dus ook net te weinig voor gold...
hoe kan ik zorgen dat ik wel zo hoog uitkom? ik probeer waar mogelijk is een handrembocht te maken, maar die dingen gaan zo sloom dat je amper bij elke bocht dat kan doen.. iemand tips?
en bij de speed photo ding, kom ik tot 146 met de Ford Focus RS maar ook niet hoger dan dat
Speed Cam moet met de focus, alleen dan wel handmatig schakelen. De automaat schakelt net over, en dan verlies je even wat snelheid.
idd heb dat al geprobeerd en zo kwam ik op 146, nog iets beter doen dusDinoPK schreef op 25 april 2004 @ 18:50:
Probeer de kudo's challenge eens met de Lancia Delta integrale, het is wel te doen hoor.
Speed Cam moet met de focus, alleen dan wel handmatig schakelen. De automaat schakelt net over, en dan verlies je even wat snelheid.
tuurlijk
Haal gewoon alles op Platinum en de Cone Challenges op Gold. Als je dan alles gehaald hebt kun je de overige Cone Challenges op Platinum proberen. Zo heb je tenminste wat skillz opgebouwd en dan zijn die Cone Challenges niet meer zo heel erg moeilijk. En zoals al gezegd is Speed Camera moet je echt handschakelen als je die op Platinum wilt halen. Als je dan de Kudos World Challenge hebt uitgespeeld, kun je voor Arcade gaan want zo unlock je nog een paar extra tracks die je niet in Kudos World Challenge haalt.orange.x schreef op 25 april 2004 @ 18:34:
ik heb even een probleempje
ik ben met de kudos worl series bezig, vrijwel aant begin van het spel, 1e categorie auto's
nu heb ik van de totaal 7 races er 5 platina, alleen cone challenge krijg ik met geen mogelijk heid MEER boven de 1550 uit... ik zie in mijn best score dat ik 2214 gehaald hebt, met de mini cooper. maar wat ik ook doe, ik kom NIET in de buurt, net nog even 1071 dus ook net te weinig voor gold...
hoe kan ik zorgen dat ik wel zo hoog uitkom? ik probeer waar mogelijk is een handrembocht te maken, maar die dingen gaan zo sloom dat je amper bij elke bocht dat kan doen.. iemand tips?
en bij de speed photo ding, kom ik tot 146 met de Ford Focus RS maar ook niet hoger dan datwelke auto hebben jullie daar gebruikt ?
Forever raver!
ja ik heb me gisteren echt blind geraced op de speed cameraCaptainM schreef op 26 april 2004 @ 08:43:
[...]
Haal gewoon alles op Platinum en de Cone Challenges op Gold. Als je dan alles gehaald hebt kun je de overige Cone Challenges op Platinum proberen. Zo heb je tenminste wat skillz opgebouwd en dan zijn die Cone Challenges niet meer zo heel erg moeilijk. En zoals al gezegd is Speed Camera moet je echt handschakelen als je die op Platinum wilt halen. Als je dan de Kudos World Challenge hebt uitgespeeld, kun je voor Arcade gaan want zo unlock je nog een paar extra tracks die je niet in Kudos World Challenge haalt.
maar op de een of andere manier lijk ik het gewoon niet te halen, voor mij ist echt van nou NU toch wel 149 maar neej hoor!
Dr zit nl een hobbeltje in dat circuit waardoor je automaat opschakelt omdat je toerental omhoog gaat door die hobbel. Dus na die hobbel pas handmatig omschakelen. Het is wel te doen hoor
Anoniem: 44127
Ben al een dag bezig
Speelt btw niem van jullie PGR2 via xbconnect, heb nml nog geen xbox live

Ik ga het even proberenAnoniem: 44127 schreef op 29 april 2004 @ 19:08:
Ben benieuwd wie met de Ford Focus onder de 38.884 komt in Florence, Duomo2.
Ben al een dag bezig![]()
2e rondje: 38.876Anoniem: 44127 schreef op 29 april 2004 @ 19:08:
Ben benieuwd wie met de Ford Focus onder de 38.884 komt in Florence, Duomo2.
Ben al een dag bezig![]()
Met de Ford Focus??Anoniem: 12609 schreef op 29 april 2004 @ 19:37:
btw wat speelt het ongelooflijk kut nadat ik dtm 2 gespeeld hebt.
Echt weer wennen zeg.
* Anoniem: 12609 raakt dtm2 nooit meer aan
Het is inmiddels 38.426s 37.043 geworden
Zo ja, dan is het errug knap en moet ik nog ff oefene..
Nee, met de Mini Cooper SAnoniem: 44127 schreef op 29 april 2004 @ 20:05:
[...]
Met de Ford Focus??
Zo ja, dan is het errug knap en moet ik nog ff oefene..
Je moet zien de goede lijn te houden, dat kan echt veel schelen.
Probeer je snelheid te behouden door gas los ipv volgas/af en toe remmen.
Keep trying.
Tsjah, met de Mini kan mn oma het ook...Anoniem: 12609 schreef op 29 april 2004 @ 20:17:
[...]
Nee, met de Mini Cooper S
Je moet zien de goede lijn te houden, dat kan echt veel schelen.
Probeer je snelheid te behouden door gas los ipv volgas/af en toe remmen.
Keep trying.
Probeer die 38.884 's met de ford
Zucht, ik heb het ook met de ford gedaanAnoniem: 44127 schreef op 29 april 2004 @ 20:51:
[...]
Tsjah, met de Mini kan mn oma het ook...
Probeer die 38.884 's met de ford
Met die mini haal je die 37 sec. nooit man
Maar blijf oefenen, over 3 dagen haal je die 37-er ook wel
Casema viel uit waardoor ik geen TV meer kon kijken en ook niet meer kon internetten. Ik dus maar gaan Xdozen.Anoniem: 12609 schreef op 29 april 2004 @ 21:41:
[...]
Zucht, ik heb het ook met de ford gedaanDas dus die 37.nogwat sec.;)
Met die mini haal je die 37 sec. nooit man
Maar blijf oefenen, over 3 dagen haal je die 37-er ook wel
Eerste 2 rondjes gereden met Clio V6. En toen 1 ronde met de cooper. Daarna met de Focus gelijk de eerste ronde 37.760 gehaald
2de tijd 37.514
3de tijd 37.043
4de tijd 37.010
Ik heb met digicam foto's genomen alleen kan ik ze nu niet uploaden. Klote casema is nog steeds half verrot.
Kom nog steeds niet onder de 38sec.Alpha-sphere schreef op 30 april 2004 @ 12:31:
[...]
Casema viel uit waardoor ik geen TV meer kon kijken en ook niet meer kon internetten. Ik dus maar gaan Xdozen.
Eerste 2 rondjes gereden met Clio V6. En toen 1 ronde met de cooper. Daarna met de Focus gelijk de eerste ronde 37.760 gehaald
2de tijd 37.514
3de tijd 37.043
4de tijd 37.010
Ik heb met digicam foto's genomen alleen kan ik ze nu niet uploaden. Klote casema is nog steeds half verrot.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 44127 op 30-04-2004 16:14 ]
Tips: De eerste twee flauwe bochten naar links kan je vol gas nemen als je op de goede moment instuurt.
De 90 graden bocht die daarop volgt niet remmen en insturen tergelijkertijd. Als je dat doet dan verlies je veel snelheid. Gewoon gas los en een beetje remmen zonder in te sturen. Net nadat je heb geremt pas insturen.
De U bocht daarna is niet zo moeilijk maar zorg dat je wat meer aan de linker kant uit kom zodat je goed recht kan gaan. (Ik heb daar heel lichtjes op de remmen getikt zodat ik vlak langs de vangrail recht af slipte)
De rest spreekt voor zich.
Dames en Heren ---> 37.002Alpha-sphere schreef op 30 april 2004 @ 17:11:
[...]
Tips: De eerste twee flauwe bochten naar links kan je vol gas nemen als je op de goede moment instuurt.
De 90 graden bocht die daarop volgt niet remmen en insturen tergelijkertijd. Als je dat doet dan verlies je veel snelheid. Gewoon gas los en een beetje remmen zonder in te sturen. Net nadat je heb geremt pas insturen.
De U bocht daarna is niet zo moeilijk maar zorg dat je wat meer aan de linker kant uit kom zodat je goed recht kan gaan. (Ik heb daar heel lichtjes op de remmen getikt zodat ik vlak langs de vangrail recht af slipte)
De rest spreekt voor zich.

Wie komt er als eerste onder de 37??
Dan zou ik maar erg hard gaan oefenenBlowFish schreef op 01 mei 2004 @ 19:34:
Ik heb het spel vandaag ook gehaaldHet ziet er erg mooi uit moek zeggen en de wagen zijn helemaal om te smullen
..ik ga maar eens goed oeffenen want dan kan ik me edoen met het volgende Live-tweakers toernooitje!!
Je moet veel spelen, om leuke wagens te unlocken. Anders ben je soms op live! helemaal nergens
staan al onze nicks
Ik ga ff zoeken.Anoniem: 63800 schreef op 02 mei 2004 @ 16:46:
als je een beetje had gebladert had je al een link daarnaar gevonden
staan al onze nicks
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Anoniem: 12609 schreef op 02 mei 2004 @ 20:58:
Black hole is wel effe zoet met het toevoegen van alle tags
Ben druk bezig, gelijk al ge-invite
Je kan beter eerst ff de SP doen, heb je tenminste wat auto's voor op live!
Zoals dat nu ging was t niks
En mijn skills nog wat verbeterenAnoniem: 12609 schreef op 02 mei 2004 @ 23:06:
[...]
Je kan beter eerst ff de SP doen, heb je tenminste wat auto's voor op live!
Zoals dat nu ging was t niks
Dit was al veel langer bekend, want iemand was de soundtracks van parijs al tegen gekomen op de cd van PGR2.Sir_Killalot schreef op 08 mei 2004 @ 21:32:
Parijs is misschien binnenkort te downloaden:
[afbeelding]
http://boards.gamefaqs.co...oard=33896&topic=13965005
En als alles meezit wordt er 19 mei meer bekend gemaakt over de DLC. Waarschijnlijk gaan ze dan de datum bekend maken en de auto's dus het is weer afwachten.
Forever raver!
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
als je al weet welke bocht eraan komt dan zul je vast en zeker goed kunnen racen? dus ik daag je bij deze uit, zullen we een potje?DarkM schreef op 11 mei 2004 @ 15:29:
pff nog een stad erbij hoeveel steden hebben we dan 14? t kan aan mij liggen maar ik geloof toch niet dat het echt goed werkt om zoveel steden te hebben.. kijk bij de Dreamcast versie (Metropolis Street Racer) had je 3 steden (New York, Londen, en Tokyo je had natuurlijk ook nog verschillende stadsdelen zoals het financial district en downtown) maar was het altijd duidelijk welke van de 3 je aan het racen was en ook qua licht en donker was het altijd duidelijk.. altijd leuk was het om als je 's ochtend (real life) in New York aan het racen was dan was het donker dus dan zag je niet altijd even veel.. dus dan pakte je 's avond het spel gewoon weer en dan was het daar dus licht (en dan kon je mooi alles goed zien). En ook de radiostations waren echt volledig verschillend van elkaar terwijl ze nu veel meer op elkaar lijken. Dat gaf een bepaalde sfeer die voor dat spel echt uniek was en dat mis ik bij PGR2 gewoon echt volledig, want je hebt nu zoveel steden dat je niet meteen herkend waar je nu eigenlijk bent. En ik moet zeggen dat ik de circuits ook steeds makkelijker begin te vinden de lay-out wordt naar mijn mening steeds voorspelbaarder (voorbeeldje je rijdt en je weet gewoon al dat de volgende bocht naar links zal zijn zonder dat je die baan ooit eerder hebt gereden) iets wat bij MSR echt totaal niet zo was. Natuurlijk heeft PGR2 meer pluspunten dan minpunten (geen op zichzelf staande minpunten, maar minpunten in vergelijking met MSR) maar dit wou ik toch nog graag even kwijt
Forever raver!
Grapjas.. Ik bedoel niet dat ik het zeker weet, maar dat de layout van de circuits in de meeste gevallen dusdanig overeenkomt met elkaar dat je niet eerst echt moeite hoeft doen om de route te kennen en te bepalen waar je rempunten liggen (als je uberhaupt al moet remmen, ff het gas los doet in de meeste gevallen ookal wonderen), maar dat wanneer je een nieuw circuit voor je kiezen krijgt dat je zo weg kan rijden, omdat de het gewoon te makkelijk is de circuits van MSR waren in mijn optiek gewoon veel extremer qua bochtwerk en daar komt nog bij dat ze ook een stuk nauwer waren je had gewoon minder ruimte waar je in PGR2 soms zeeën van ruimte hebt.CaptainM schreef op 11 mei 2004 @ 16:30:
[...]
als je al weet welke bocht eraan komt dan zul je vast en zeker goed kunnen racen? dus ik daag je bij deze uit, zullen we een potje?
[ Voor 18% gewijzigd door Dark_M op 11-05-2004 17:01 . Reden: zinsbouw grrr... ]
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Ik kan dat eigenlijk best wel beamen, nu ik er zo over nadenk. Hoewel dat bij mij ook deels kwam doordat ik op een kleine tv speelde toendertijd en dan is het zowiezo lastig om de bochten in te schatten. Maargoed, PGR2 heeft de Nordschleife dus mij hoor je nietDarkM schreef op 11 mei 2004 @ 16:56:
[...]
Grapjas.. Ik bedoel niet dat ik het zeker weet maar dat ik de layout van de circuits in de meeste gevallen dusdanig overeenkomt met elkaar dat je niet eerst moeite hoeft doen om de route te kennen, maar dat wanneer je een nieuw circuit voor je kiezen krijgt dat je zo weg kan rijden, omdat de het gewoon te makkelijk is de circuits van MSR waren in mijn optiek gewoon veel extremer qua bochtwerk
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Je raced over dezelfde straten die steeds in een andere opstelling in het parcours zijn verwerkt. Ik vind het op zich geen probleem en lijkt me ook best logisch de stad verandert niet... wel het parcours.
Jij bent veel te goed.CaptainM schreef op 11 mei 2004 @ 16:30:
[...]
als je al weet welke bocht eraan komt dan zul je vast en zeker goed kunnen racen? dus ik daag je bij deze uit, zullen we een potje?
Maar ik geef niet op.
Wanneer ik me weer wat beter voel (heb keelontsteking) dan daag ik je uit.
Ik heb al lang niet meer PGR2 gespeeld. Dus nu is het misschien wat eerlijker. Beterschap trouwens, of was je alweer beter??Zondagskindje schreef op 11 mei 2004 @ 19:15:
[...]
Jij bent veel te goed.
Maar ik geef niet op.
Wanneer ik me weer wat beter voel (heb keelontsteking) dan daag ik je uit.
Forever raver!