[XBOX] Project Gotham Racing 2

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 4.089 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Vandaag wordt bekend gemaakt wanneer en wat de DLC zal zijn voor PGR2 :)

Hier kan je het in de gaten houden:

http://www.bizarrecreationsforum.com

[ Voor 36% gewijzigd door PWM op 19-05-2004 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

New Cars

TVR Cerbera Speed 12 (DLC Verison) - Exactly the same as the retail version, only thing is you won't need all Platinums to get it. However, this model only comes in racing green so we can still tell who's beaten the game and who's downloaded their way to TVR heaven.

Ferrari 288 GTO - A fast, fast *fast* Ferrari. Absolute classic and still outperforms most sports cars these days.

BMW 645Ci - BMW's latest 6 series offering. It's big, but it's quick and has a very distinctive design.

Ferrari 365 GTS4 (Daytona) - Miami Vice. A 70's classic Ferrari. A definate for anyone who claims to know their Ferrari's.

Porsche 356A Carrera Speedster - The humble beginnings of the Boxster way back in the 50's.

Ferrari 250TR - Classic front engine Ferrari racer for the road. Another 50's offering, and amazingly quick considering it's age.

Chevrolet Corvette C6 - Brand new, straight from Chevrolet factories. Only announced 2 months ago, now available for you to drive, even before your car dealer gets to see one

BMW M3 CSL -The light-weight, lightning quick special M3. A track beast with a sensational engine and impeccable dynamics. This is one fun car.

New City

Yup, you guessed it. Paris .

From the Eiffel tower, to the Arc de Triomphe, you can now race through the streets of one of Europes oldest and incredibly beautiful cities. It's fast, it's pretty, but more importantly it's yours to hit with the fastest cars ever to hit the streets.

Release date is coming soon, this is what is holding this whole thing up. Microsoft and ourselves are working on getting a solid date today . We'll let you know ASAP. There is definately more to come, this is the first drop in the ocean of this announcement as it were

EDIT

Sorry, deze was als EDIT bedoeld in mijn vorige post.

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 19-05-2004 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Ferrari 288 GTO.. YES ! eindelijk een spel met de 288, kan ie meteen alle andere supercars een lesje leren :P ook tof dat de Daytona erin zit, maar jammer genoeg is het volgens mij de cabrio versie...

[ Voor 4% gewijzigd door agentorangina op 19-05-2004 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:32
Ik vind de nieuwe auto's een beetje tegenvallen, waar is bijvoorbeeld de MB SLR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ach, het is pas PACK 1. Er zullen er wel meer volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
PWM schreef op 19 mei 2004 @ 21:39:
Ach, het is pas PACK 1. Er zullen er wel meer volgen.
Maar ja hoe lang duurt het voor we weer een andere pack mogen downloaden.
Wat ik wel heel erg graag wil is meedoen aan toernooien. Dit schijnt binnenkort te kunnen?

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07 12:27
Ben nu de Paris Booster Pack aan het downloaden. Laat zo wel weten hoe het is.

Nou heb ff zitten spelen, de stad ziet er kick uit maar de tracks zijn een beetje aan de korte kant. Vind de auto's ook niet echt super. En de € 4,99 die je er voor moet betalen vind ik het niet echt waard.

[ Voor 60% gewijzigd door impact99 op 20-05-2004 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

k heb hem net gedownload en uitgetest.. beetje een tegenvaller dr zit wat mij betreft maar 1 vette auto bij en de circuits zijn inderdaad aan de korte kant en eenvoudig ach nouwja het was toch maar 4.99 hopelijk komt er nog wat meer, maar dan wel gratis

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Laatst online: 09-07 22:10
ja de M3 CSL is niet veel anders dan de M3. en de 356 is gewoon zonde om die in de pack erin te gooien, ze hadden voor die een heel andere auto kunnen inzetten.
vind de circuits nog leuk en de 288 GTO is mijn absolute favoriet

[ Voor 35% gewijzigd door Chillmeister op 23-05-2004 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-07 20:28
ben vandaag voor het eerst live gegaan met PGR2, eerste server die ik joinde 8 man en ik werd de eerste ronde al eerste :) ...ben ik tog niet zo matig als ikd acht hehe, tis erg leuk om online te spelen veel spannender dan tegen die AI loze bots die over een lijntje rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:42

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik vind de Car Booster Pack wel grappig. Kijk, er zitten nog steeds geen Lamborghini's in. Dus dat is wel kut. Voor de rest wel gave autootjes en eindelijk de TVR. Heerlijke auto is dat. Mijn favo uit de nieuwe auto's is toch wel de Ferrari 288!

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Dus binnekort is het weer tijd voor een PGR2 GoT-tournooi?? Lijkt me wel weer vet. Enduro = stoer! 8)

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:52

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

CaptainM schreef op 26 mei 2004 @ 14:19:
Dus binnekort is het weer tijd voor een PGR2 GoT-tournooi?? Lijkt me wel weer vet. Enduro = stoer! 8)
Omg jij hebt dus weer stevig zitten oefenen.
Daar gaan mijn kansen :+

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Zondagskindje schreef op 26 mei 2004 @ 16:31:
[...]

Omg jij hebt dus weer stevig zitten oefenen.
Daar gaan mijn kansen :+
Echt niet meis! We doen het gewoon wel een x en dan zien we het vanzelf wel. Ik heb weinig tijd gehad om te gamen en als ik game dan doe ik DTM Race Driver 2 wat totaal anders is als PGR2. Of ben je een beetje chicken?? :9

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70152

Kan iemand mij vertellen hoe je in vredesnaam die carclass kan veranderen als je een game aan het hosten bent? Wanneer ik bij game settings kijk kan ik alleen het circuit veranderen en het aantal gereserveerde slots voor friends :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:52

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

CaptainM schreef op 02 juni 2004 @ 16:16:
[...]

Echt niet meis! We doen het gewoon wel een x en dan zien we het vanzelf wel. Ik heb weinig tijd gehad om te gamen en als ik game dan doe ik DTM Race Driver 2 wat totaal anders is als PGR2. Of ben je een beetje chicken?? :9
Nou het toeval wil dat ik helemaal into Rallisport Challenge 2 ben de laatste tijd.
Ik heb getwijfeld (zie Zondagskindje in "Het Grote XBOX Topic deel 8" )tussen Rallisport Challenge 2 en DTM Race Driver 2 en heb toch besloten om voor de 1e te gaan. Maar ik wil nog steeds tegen je racen hoor, ik ben egnie een chicken as you know :7

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Zondagskindje schreef op 10 juni 2004 @ 22:53:
[...]

Nou het toeval wil dat ik helemaal into Rallisport Challenge 2 ben de laatste tijd.
Ik heb getwijfeld (zie Zondagskindje in "Het Grote XBOX Topic deel 8" )tussen Rallisport Challenge 2 en DTM Race Driver 2 en heb toch besloten om voor de 1e te gaan. Maar ik wil nog steeds tegen je racen hoor, ik ben egnie een chicken as you know :7
Ja ik het het gelezen... wel jammer want ik heb juist DTM Race Driver 2 gekocht. En ik denk dat ik bijna geen nieuwe spellen aan ga schaffen aangezien het lekker zomer wordt. Mijn eerste game die ik weer ga aanschaffen (en waar ik al sinds de launch van de Xbox op wacht) is Halo 2 maar die komt pas in November.

Niet dat dit wat uitmaakt, want we kunnen toch nog altijd lekker gassen in PGR2. Nu we allemaal wat minder PGR2 spelen worden onze skills misschien gelijk. Binnekort dus weer eens een avondje gassen tegen jou??

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

CaptainM schreef op 15 juni 2004 @ 11:04:
[...]

Ja ik het het gelezen... wel jammer want ik heb juist DTM Race Driver 2 gekocht. En ik denk dat ik bijna geen nieuwe spellen aan ga schaffen aangezien het lekker zomer wordt. Mijn eerste game die ik weer ga aanschaffen (en waar ik al sinds de launch van de Xbox op wacht) is Halo 2 maar die komt pas in November.

Niet dat dit wat uitmaakt, want we kunnen toch nog altijd lekker gassen in PGR2. Nu we allemaal wat minder PGR2 spelen worden onze skills misschien gelijk. Binnekort dus weer eens een avondje gassen tegen jou??
bah bah bah je slaat gewoon full spectrum warrior over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Anoniem: 63800 schreef op 15 juni 2004 @ 11:12:
[...]

bah bah bah je slaat gewoon full spectrum warrior over
Nou ik koop hem dan wel na de vakantie want ik ga naar Extrema en DanceValley en dat kost veel €€€'s. Bovendien lig ik liever aan het zwembad met me bullus in de zon dan achter me Xbox als het over de 25graden gaat...

Lang Leve de Zomer! _/-\o_

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

* Anoniem: 63800 heeft verlengsnoer en klein tvtje voor op balkon (-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:19
Er komt weer een nieuw Booster pack aan.
Eerste shots Long Beach Booster Pack voor Gotham Racing 2

Niet lang geleden kregen we voor Project Gotham Racing de eerste downloadable content. Een compleet nieuwe stad, Parijs, en een achttal nieuwe auto's. Vandaag kunnen we jullie mededelen dat de vermoedens op een Long Beach content download inderdaad gegrond waren, en hier onder kun je de eerste shots bekijken!

In de nieuwe Long Beach Booster Pack zul je door de zonnige straten van Los Angeles kunnen touren terwijl je een van de acht nieuwe prachtige machines door de bochten scheurt. Dit maal zullen we onder andere de Ariel Atom 2, VW Nardo en zes andere stoere machines ter download krijgen. In totaal bestaat de Long Beach track zelf uit 8 verschillende segmenten om op te racen. Zoals je verwacht, is dit alles wederom Premium Content, en zal waarschijnlijk voor precies dezelfde prijs van €4.99 te koop zijn via Xbox Live.

Hier onder kun je alvast de eerste nieuwe beelden bekijken, en we verwachten dat de download in de loop van deze maand beschikbaar wordt. Misschien iets langer, maar daar laat Microsoft zich ongetwijfeld binnenkort duidelijker over uit.

Wij konden de Paris Booster Pack wel waarderen, en zullen ook de Long Beach Booster Pack zeker downloaden. Check hier onder de shots en blijf checken voor meer informatie.
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/content/23853.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/content/23854.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/content/23855.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/content/23856.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/content/23857.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/content/23858.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/content/23859.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/content/23860.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/content/23861.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/content/23862.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/content/23863.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/content/23864.jpg

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 20:54

bAdmuTs

mAzE

Vette shit dat je nieuwe auto's en banen kan downloaden. Heb dit spel sinds vandaag en ik bezit niet eens een xbox maar een ps2 :D maar heb de xbox van me broertje maar even geleend.

Ik moet toegeven dat dit spel dicht in de buurt komt van de gt serie, is het net niet helemaal maar dat mag de pret niet drukken en het rijd heerlijk, ik ben er iig al verslaafd aan :).

[ Voor 4% gewijzigd door bAdmuTs op 10-08-2004 21:26 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
En ik wil even van deze kick gebruik maken om te melden dat ik hem compleet heb uitgespeeld :P
Het duurt even, maar dan heb je ook wat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wom schreef op 10 augustus 2004 @ 21:30:
En ik wil even van deze kick gebruik maken om te melden dat ik hem compleet heb uitgespeeld :P
Het duurt even, maar dan heb je ook wat :D
Op Steel dus, ga je nu voor brons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
PWM schreef op 11 augustus 2004 @ 08:14:
[...]

\o/

Damn, lang geleden dat ik hem gespeeld heb (laatste keer was met booster pack... op live...) en weet eigelijk niet meer precies waar ik ben. Geloof dat ik alles nu op Gold heb, en nu nog naar Platium :D Zal niet gemakkelijk gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
PWM schreef op 11 augustus 2004 @ 08:14:
[...]

Nee, alles platinum :*)

Bronze.... pfft.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:44
LOMPE KICK KICK KICK

wordt dit spel nog een beetje gespeeld? Ik ga volgende week ff live scoren, dus ga het ook online fixxen :)

ik vind het een vette game. Qua gameplay echt veel beter dan NFSU2, de controls zijn gewoon lekker :)

ik zit nu bij de roadsters, heb mijn xbox nog niet zo lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
nu je het zegt, ik heb afgelopen zondag Top Gear gekeken waar ze de Nurburring bezochten, dus heb ik meteen daarna PGR2 gaan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-07 09:38
Na een tijdje PGR2 aan de kant te hebben gelegd, afgelopen weekend toch even doorgezet en jawel, eindelijk alles op goud :+ . Mooi genoeg. Kan ik toch met praktisch alle auto's spelen, en die Cerbera kan online.

Uiteindelijk blijft PGR 2 toch fijner dan DTM 2 en aanverwante spellen: het is gewoon precies realistisch genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Ik heb er idd ook weer zin in na topgear gekeken te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62011

Ik heb sinds kort een x-box en het spel deze week voor het eerst gespeeld, na burnout 3 vind ik dit maar een erg lame game, heb na 5 minuten de cd er weer uitgehaald, wie wil er nou in een Seat Leon rondtuffen. En dan dat lame geluid als je wat raakt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
het zijn twee totaal andere spellen. Burnout vond ik super voor 3 weken, echt formidabel. Maar daarna had ik het wel gezien, omdat het heel makkelijk is en wat meer herhalend. PGR2 is stukken moeilijker en ik heb er meer uren plezier van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Chillmeister schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 21:28:
het zijn twee totaal andere spellen. Burnout vond ik super voor 3 weken, echt formidabel. Maar daarna had ik het wel gezien, omdat het heel makkelijk is en wat meer herhalend. PGR2 is stukken moeilijker en ik heb er meer uren plezier van gehad.
Met Xbox live heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg veel plezier mee gehad zelfs. Ik zat een keer in een kanaal met alleen maar n00bs leek het wel. Ik had m'n mic er niet in zitten omdat ik 'm even niet kon vinden maar die gasten zeiden "Volgens mij rijd die alpha-sphere met 2 fingers in z'n neus en een krant erbij" of "Jongens hij bleef net gewoon staan bij de finish line! Om ons gewoon in te halen". Dat was mijn hoogtepunt met PGR2 online. En het mooie is dat ik niet eens supergoed ben. Ik ben wat boven gemiddeld maar ze zaten te schreeuwen alsof ik schumi was met een toekomstwagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:04

Minkie

Groazers Unite.

Ik rijd alleen maar rondjes op de nurburgring (6:21:567 sec) en de showroomlap (48:683 sec).
Als me broertje achter de pc zit start ik PGR2 op en ga dan dom rondjes scheuren op de showroomlap of op de Nurburgring in de Kudos World Series met een zo groot mogelijke voorsprong op de nr. 2 te eindigen.
Keertje 1:15:nogwat voorsprong op de laatste gehaald :) Uiteraard wel op de moeilijkste graad he.

[ Voor 6% gewijzigd door Minkie op 22-02-2005 23:26 ]

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 21:32
Anoniem: 62011 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 20:55:
Ik heb sinds kort een x-box en het spel deze week voor het eerst gespeeld, na burnout 3 vind ik dit maar een erg lame game, heb na 5 minuten de cd er weer uitgehaald, wie wil er nou in een Seat Leon rondtuffen. En dan dat lame geluid als je wat raakt. 8)7
joh, je krijgt niet gelijk alle auto's he.. |:(

ik zou is wat credits gaan sparen zodat je auto's kan kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108806

Hmm.. dit draadje compleet gemist... Vind Gotham een goed spel, maar... die credits... Ik ben een Live racer- met vrienden. Ik wil niet eerst 20.000 kilometer slalommen voordat ik een fiat panda kan kopen, dus heb met action replay maar even gekloot... Moet zeggen dat ik het een erg mooi spel vind, zeker long beach mij bijbehorende autos... Even los hiervan, Crach 'n Burn is ook een aanrader... verbaasd me dat-ie altijd zo slecht beoordeeld word....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-07 14:42

Ace

Happy Happy Joy Joy

Anoniem: 62011 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 20:55:
Ik vind Ace Combat 5 ook veel beter dan Flight Simulator 2005.....

Echt, waar je het vandaan haalt BO3 en PGR2 met elkaar te vergelijken :? Ok, er zitten alletwee auto's in, da's dan ook meteen de enige overeenkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62011

keldon schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 03:47:
[...]

Ik vind Ace Combat 5 ook veel beter dan Flight Simulator 2005.....

Echt, waar je het vandaan haalt BO3 en PGR2 met elkaar te vergelijken :? Ok, er zitten alletwee auto's in, da's dan ook meteen de enige overeenkomst.
Straks ga je me nog vertellen dat Gotham 2 een simulator is, het is gewoon een spelletje, als je races wint krijg je andere autos, verders totaal geen gevoel voor snelheid, je kan beter met een winkelwagentje door de supermarkt gaan rennen.
En dan het weggedrag, de Seat Leon is niet mijn meest favoriete sportauto maar in dit spel heeft ie het weggedrag van een vierpersoons Engelse kinderwagen.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 62011 op 23-02-2005 04:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

PGR2 is het enigste spel wat me sinds het uitkomen nog bevalt. Ik speel per week nog steeds een aantal uur Live.

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 62011 schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 04:51:
[...]

Straks ga je me nog vertellen dat Gotham 2 een simulator is, het is gewoon een spelletje, als je races wint krijg je andere autos, verders totaal geen gevoel voor snelheid, je kan beter met een winkelwagentje door de supermarkt gaan rennen.
En dan het weggedrag, de Seat Leon is niet mijn meest favoriete sportauto maar in dit spel heeft ie het weggedrag van een vierpersoons Engelse kinderwagen.
Zeur toch niet vent. Een heel topic vol met mensen die het spel fantastisch vinden (waaronder mensen die al heeeel langs spelen) en dan ga jij vertellen dat het spel nergens op slaat, en dat je net zo goed met een winkelwagen kan lopen rennen. Ga lekker iemand anders vervelen. Dit heeft niets te maken met jou ervaring met het spel, maar een roep om aandacht, nou bij deze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Ik heb voor PGR2 zelfs special een X-box gekocht! PGR2 is de beste racegame op de xbox zonder twijvel. DTM racer 2 is ook wel ok maar PGR2 is gewoon de bom.

Zijn er nog mensen die zin hebben om eens online te racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Ik vind het ook vet :) is samen met rally challenge 2 het enige spel wat ik op de xbox heb :+ de rest doe ik op de pc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

hehe pgr is super. Ga maar eens in een ferrari enzo rijden met je snelheidsgevoel op de Nurnburgring. Zo gauw je daar platinum hebt spreken we verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llewy
  • Laatst online: 10-07 17:12
kickje :)

Weet iemand eigenlijk ook of er ooit nog eens een opvolger van PGR2 komt? 2 is natuurlijk al vet, maar als 3 er komt, dan wil ik die zeker hebben :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
binnenkort, September dacht ik ergens. Forza motorsports heet ie.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llewy
  • Laatst online: 10-07 17:12
Thx! Eens even zoeken.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 23:40

Smarron

The bend

Zal vast wel, maar ik hoop dat ze toch maar iets vernieuwends gaan toevoegen om de aansluiting en concurrentie op GT4 te behouden. Ik ben echt een fan van PGR2, maar ik zou zo een PS2 kopen om GT4 te kunnen spelen.

Tuning zou een leuke bijkomer zijn. Wat mij betreft: De uitstekende simulatie houden of verbeteren (wat iemand hierboven niet snapt, maar goed. Die hoeven we niet serieus te nemen) en de tuning a la NFSU2 met iets minder blingbling en iets meer afstelmogelijkheden + slijtage van banden en schade wat rijstijl beinvloedt.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
dikki dik schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 21:29:
binnenkort, September dacht ik ergens. Forza motorsports heet ie.
Forza Motorsport is geen opvolger van PGR2. Als dit wel zo was dan had Forza ook een kudos systeem net als Metropolis street racing, Project Gotham 1 en 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:44
hoe fix je die downloadable content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister