[XBOX] Project Gotham Racing 2

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:
  • 4.120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:43
agentorangina schreef op 13 december 2003 @ 20:21:
PGR2 Dash view

Iemand met een beetje aangepaste xbox O-) heeft een in-car view gemaakt, erg leuk gedaan, en best gedetailieerde dashboards ook !
Cool thnx kga die maar is uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:11
Alpha-sphere schreef op 02 januari 2004 @ 20:49:
[...]

Ik heb wel die 2 maanden gratis Live erbij zitten maar geen 2de cd ofzo.

Hebben jullie nog tip voor hoe ik veel kudos kan halen bij die kudos pion races? als je goud wil halen moet je vaak over de 3000 halen maar verder als 1700 kom ik niet. Ik drift her en der wel een beetje maar dat helpt allemaal niet echt.
Beste tip die ik je kan geven is zorgen dat je alle checkpionts achter elkaar hebt, dan heb je dus één grote combo per rondje.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
AudiRS4 schreef op 03 januari 2004 @ 12:46:
[...]

Beste tip die ik je kan geven is zorgen dat je alle checkpionts achter elkaar hebt, dan heb je dus één grote combo per rondje.
Moet ik dan ook zo snel mogelijk door al die pionnetjes? Ik heb het gevoel dat de combo eindigt als ik niet binnen een paar sec bij de volgende pion ben.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:27

Minkie

Groazers Unite.

Combo eindigt als je niet binnen 2 seconden bij de volgende pion/clearzone bent. Staat soms onderin beeld als je X-Box een kudo's challenge race laad.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Idd, zoals Minkie al zegt moet je inderdaad zorgen dat er niet meer dan 2 seconden zit tussen de tijd dat je een aktie doet die punten op levert. Sommige stukken kun je gewoon door de poorten rijden, maar soms moet je ook tussentijds een slip oid maken om de combo door te laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 18:07

Ace

Happy Happy Joy Joy

Uitgespeeld op zilver inmiddels. Ga niet eens meer beginnen aan goud of hoger denk ik. Online rijdt toch iedereen met de Porsche GT1, de CLK-GTR zie je amper en wanneer er iemand de TVR Speed 12 kiest begint te rest te gillen dat dat oneerlijk is.

En ik vond het lang genoeg duren de laatste 2 klasses, niet eens moeilijk maar gewoon teveel ronden op sommige tracks. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Laatst online: 06-09 12:05
ben nu ook bezig met silver te halen met de meeste. denk dat goud wel moet lukken (nou de cone challenges misschien dan niet) maar net gisteren op Live! gespeeld zullen lachen, alleen zelf nog geen headset omdat ik die 2 maanden proef abonnement gebruik. is hier nog een lijst van de mensen die PGR2 online spelen hier op Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Op het moment zit ik op 160 platinums, dus het duurt niet lang voor ik m'n TVR Speed 12 heb :) Het had zeker sneller kunnen gaan, maar ik heb veel races gereden [en ook nog gehaald op platinum] met de meer 'underdog' auto's, zoals de GT2, Saleen S7, Aston Martin Vanquish, Pontiac Trans Am etc.

Op het moment heb ik nog geen Live, maar ik ben het wel van plan te nemen.

[ Voor 23% gewijzigd door agentorangina op 08-01-2004 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
er zijn hele goede en hele slechte racers op Live. dat heb ik gemerkt. momenteel zit er tussenin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel uitgespeeld maar ik wil al die autos hebben die je moet unlocken ,is daar misschien een cheat voor want ik kan het spel echt niet op zijn moeilijkst uitspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 23:03:
Ik heb het spel uitgespeeld maar ik wil al die autos hebben die je moet unlocken ,is daar misschien een cheat voor want ik kan het spel echt niet op zijn moeilijkst uitspelen
Mag ik je de , en de. introduceren?
Want dit is 1 grote zin, en leest nogal moeilijk :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Ik heb nu bijna alle races uitegspeeld op het silver medals niveau.
Maar nu het gold medals niveau... Hoe kan je die cone challenges, time attacks, hot laps, enzo doen?
Ik haal het gewoon niet.. iemand nog tips? (ik wil nu niet eens weten wat ik moet doen voor platinum medals.....)

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
cone challenges, is mij 1 gelukt in goud, maar ik moest wel alle cones in combo mode halen. Dus elke cones binnen 2 seconden passeren en zonder een fout te maken. zodat je een groot score haalt aan het einde. Heel moeilijk want je mag geen fouten maken. als het niet lukt om binnen 2 seconden bij de volgende paar cones to komen moet je tussen in een slide of iets dergelijks maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Heb nu mijn Xbox niet bij de hand. Ik ga vanavond naar mijn broer die gek is op Edinburgh. Kan ik zomaar mijn spel in zijn xbox stoppen en door Edinburgh rijden, of moet ik dat eerst unlocken? Zal wel leuk zijn om het hem even te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
denk dat je de save game, op eem memory card moet stoppen en meenemen naar je broer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Chillmeister schreef op 09 januari 2004 @ 13:13:
denk dat je de save game, op eem memory card moet stoppen en meenemen naar je broer
2 problemen

1. Ik heb geen savegame (spel sinds gister in bezit)
2. Ik heb geen memory card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak een nieuw profiel en kijk dan of je Edingburgh meteen kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Chillmeister schreef op 09 januari 2004 @ 12:23:
cone challenges, is mij 1 gelukt in goud, maar ik moest wel alle cones in combo mode halen. Dus elke cones binnen 2 seconden passeren en zonder een fout te maken. zodat je een groot score haalt aan het einde. Heel moeilijk want je mag geen fouten maken. als het niet lukt om binnen 2 seconden bij de volgende paar cones to komen moet je tussen in een slide of iets dergelijks maken
Dat dacht ik al ja.. nou alle scones halen zonder fouten en botsingen enzo lukt me redelijk makkelijk... alleen met sommige autos lukt het me gewoon niet om binnen 2 seconden de cones te passeren... hhmm zal wel meer moeten oefenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
heb ik ook dus moet je iets anders bedenken voor de 2 seconden. een slide, 360, 2 wheels. geen idee. lukt mij meestal ook niet. zeer frusterend! speed camera heb ik veel moeite om platinum te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

PWM schreef op 09 januari 2004 @ 12:26:
Heb nu mijn Xbox niet bij de hand. Ik ga vanavond naar mijn broer die gek is op Edinburgh. Kan ik zomaar mijn spel in zijn xbox stoppen en door Edinburgh rijden, of moet ik dat eerst unlocken? Zal wel leuk zijn om het hem even te laten zien.
Je kan Edinburgh meteen spelen maar ik dacht maar 2 tracks, de rest moet je unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

http://www.gamespot.com/x...racing2/news_6086257.html

Visitors to the Chrysler stand are able to race in the Chrysler 300C, while the version of Bizarre Creations' popular racer on display at the Dodge stand features the 2005 Dodge Magnum. The enhanced editions of the game on show have been created especially for the motor show, but it now seems likely that these vehicles may well be the first to appear in the empty Xbox Live showrooms that fans of Project Gotham Racing 2 so regularly walk around in, in vain, hoping that a bonus vehicle or two might have materialized since the last time they played.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
keldon schreef op 10 januari 2004 @ 18:08:
http://www.gamespot.com/x...racing2/news_6086257.html

Visitors to the Chrysler stand are able to race in the Chrysler 300C, while the version of Bizarre Creations' popular racer on display at the Dodge stand features the 2005 Dodge Magnum. The enhanced editions of the game on show have been created especially for the motor show, but it now seems likely that these vehicles may well be the first to appear in the empty Xbox Live showrooms that fans of Project Gotham Racing 2 so regularly walk around in, in vain, hoping that a bonus vehicle or two might have materialized since the last time they played.
Gerucht gaat dat de eerste downloadbare auto de nieuwe GTO wordt. Afwachten dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Klaar ! all platinum !

Ik zit wel rond zo'n 200 uurtjes aan speeltijd, het had veel minder kunnen zijn als ik niet races wou winnen met de tragere auto's per klasse [911 GT2, Carrera GT/Saleen, Vanquish ed] Eigenlijk zijn die nieuwe auto's niet zo belangrijk [op de 250 GTO na dan], want die road LM auto's doen me niet zoveel, en de Delfino is gewoon lelijk.

Waar het me meer om gaat is de 'Groene Hel' [ook al krijg je die altijd wel] ! het is gewoon een fantastiche track, en erg leuk als je goede match ups met 2 player kan maken [911 Carrera vs M3 was erg spannend, de Carrera is wel sneller op de rechte stukken, maar de M3 kan veel meer bochtensnelheid vasthouden]

De meest lastige challenge op platinum was wel de coupe cone challenge, daar heb ik me 3 avonden aan zitten ergeren.

[ Voor 3% gewijzigd door agentorangina op 12-01-2004 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
agentorangina schreef op 11 januari 2004 @ 21:38:
Klaar ! all platinum !

Ik zit wel rond zo'n 200 uurtjes aan speeltijd, het had veel minder kunnen zijn als ik niet races wou winnen met de tragere auto's per klasse [911 GT2, Carrera GT/Saleen, Vanquish ed] Eigenlijk zijn die nieuwe auto's niet zo belangrijk [op de 250 GTO na dan], want die road LM auto's doen met niet zoveel, en de Delfino is gewoon lelijk.

Waar het me meer om gaat is de 'Groene Hel' [ook al krijg je die altijd wel] ! het is gewoon een fantastiche track, en erg leuk als je goede match ups met 2 player kan maken [911 Carrera vs M3 was erg spannend, de Carrera is wel sneller op de rechte stukken, maar de M3 kan veel meer bochtensnelheid vasthouden]

De meest lastige challenge op platinum was wel de coupe cone challenge, daar heb ik me 3 avonden aan zitten ergeren.
Respect _/-\o_

Ik las op de Bizarre fora dat er nog maar heel weinig mensen wereldwijd zijn die het geflikt hebben, behoudens alle cheaters.

[ Voor 3% gewijzigd door Wom op 11-01-2004 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Klaar ! all platinum !

Ik zit wel rond zo'n 200 uurtjes aan speeltijd, het had veel minder kunnen zijn als ik niet races wou winnen met de tragere auto's per klasse [911 GT2, Carrera GT/Saleen, Vanquish ed] Eigenlijk zijn die nieuwe auto's niet zo belangrijk [op de 250 GTO na dan], want die road LM auto's doen me niet zoveel, en de Delfino is gewoon lelijk.

Much respect _/-\o_
Ik zal nog wel effe bezig zijn.... ben nu bezig om alle silver medals te bemachtigen.... Dus ik heb nog een HEEL eind te gaan :|
Heb al af en toe wat op Gold of platinum geprobeerd en weet nu al dat het nog een tijd gaat duren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
Klaar ! all platinum !

Mooi hoor, mucho respectos. Ik hoop dat ook eens te kunnen halen! he nog tips voor de cone challenges? ik heb er 2 met goud kunnen halen doordat ik alle cones in 1 combo haalde. maar dat ging al kut. hoe moet je dat met platinum kunnen doen? want ik zie scores van 27,000 op de live scoreboard, gewoon absurd is dat! ps ik neem aan dat als je de speed camera met platinum wilt halen je een manual moet rijden, zelf nog niet aangewend. Op de pc met mijn stuurtje heb ik geen enkel probleem met een handgeschakelde auto. Maar een joypad wil nog niet helemaal lukken in combinatie met een handgeschakelde auto. zo te zien moet ik nog meer oeferen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Cone challenges op live zijn met bonus score, als je een challenge haalt op platinum krijg je er vaak een bonus van 5000 kudos bij, dus meestal zijn de eigenlijke scores op Live veel lager [en soms halen mensen het op een lagere moeilijkheidsgraad omdat ze er zo nog extra trucjes tussen te plaatsen]

Over tips: Voor platinum moet je inderdaad alle laps aan elkaar combineren, en zelfs dan is het soms niet goed genoeg [dan moet je de auto op verschillende punten extra laten oversturen om extra kudos combinatie punten te pakken]

Pas later zijn er challenges waar je halverwege de 2e ronde al genoeg punten hebt voor platinum [zoals de GT Hong Kong hennesy road challenge (ik kwam hier achter via het bizarre forum, en bespaarde me veel moeite)] Ik heb toen de auto halverwege stilgezet, de kudos laten banken en doorgereden [niet meer lettend op de cones] want anders kon je het nooit binnen de tijd halen.

Voor speed challenges: volgens mij zijn er best wat ook te doen op automatic [ook al heb ik alles op manual gehaald] het belangrijkste is dat je de laatste bocht voor het rechte stuk [of plek waar de speed cam staat] op het snelst neemt, alle bochten ervoor maken vaak niks uit.

Met de challenge op extreme bijvoorbeeld [gedaan met de F40] had ik de auto tot de eerste bocht gereden, in reverse gezet en precies gemaakt dat ik vanaf de vangrail (aan de rechterkant) bijna recht door de chicane heen kon. Hierdoor ging ik veel sneller dan normaal (hij was nog steeds wel lastig, maar zo was het te doen)

Het downloaden van ghosts via Live kan ook erg handig zijn, dan kan je goed erachter komen op welke punten je moet remmen, of waar je veel tijd verliest. (Ik heb zelf helaas nog geen live, wat bij bepaalde time trails wel vervelend was, want soms had je geen idee waar je nog tijd kon winnen)

Met manual schakelen is het wennen, maar in PGR2 heeft het veel voordeel. Zo kan je auto's in een hogere versnelling laten staan in moeilijke bochtenseries [want de auto zou bij een lagere versnelling veel sneller oversturen/wielspin trekken] en met genoeg oefenen is het zeker te doen.

Het missen van de 2-player replay optie is nog steeds heel erg jammer, je hebt vaak wel mooie races (of crashes :) ) die je graag vanuit mooie cameraposities wilt zien.

Nog even de stats:

KM driven: 6018.9
Total time playing: 203h 15m 53s
Most used: Vanquish
(veel gebruikt als scout voor GT races (via time trail) en ik heb geprobeerd er races mee te winnen. Helaas is dat maar een keer gelukt..)
Average K per event: 7.454
Time online: 0
Time in showroom: 02h 33m 13s
(een mooie manier om het spel te laten zien aan mensen die het niet kennen)

[ Voor 18% gewijzigd door agentorangina op 12-01-2004 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
agentorangina schreef op 12 januari 2004 @ 10:35:
Cone challenges op live zijn met bonus score, als je een challenge haalt op platinum krijg je er vaak een bonus van 5000 kudos bij, dus meestal zijn de eigenlijke scores op Live veel lager [en soms halen mensen het op een lagere moeilijkheidsgraad omdat ze er zo nog extra trucjes tussen te plaatsen]

Over tips: Voor platinum moet je inderdaad alle laps aan elkaar combineren, en zelfs dan is het soms niet goed genoeg [dan moet je de auto op verschillende punten extra laten oversturen om extra kudos combinatie punten te pakken]

Pas later zijn er challenges waar je halverwege de 2e ronde al genoeg punten hebt voor platinum [zoals de GT Hong Kong hennesy road challenge (ik kwam hier achter via het bizarre forum, en bespaarde me veel moeite)] Ik heb toen de auto halverwege stilgezet, de kudos laten banken en doorgereden [niet meer lettend op de cones] want anders kon je het nooit binnen de tijd halen.

Voor speed challenges: volgens mij zijn er best wat ook te doen op automatic [ook al heb ik alles op manual gehaald] het belangrijkste is dat je de laatste bocht voor het rechte stuk [of plek waar de speed cam staat] op het snelst neemt, alle bochten ervoor maken vaak niks uit.

Met de challenge op extreme bijvoorbeeld [gedaan met de F40] had ik de auto tot de eerste bocht gereden, in reverse gezet en precies gemaakt dat ik vanaf de vangrail (aan de rechterkant) bijna recht door de chicane heen kon. Hierdoor ging ik veel sneller dan normaal (hij was nog steeds wel lastig, maar zo was het te doen)

Het downloaden van ghosts via Live kan ook erg handig zijn, dan kan je goed erachter komen op welke punten je moet remmen, of waar je veel tijd verliest. (Ik heb zelf helaas nog geen live, wat bij bepaalde time trails wel vervelend was, want soms had je geen idee waar je nog tijd kon winnen)

Met manual schakelen is het wennen, maar in PGR2 heeft het veel voordeel. Zo kan je auto's in een hogere versnelling laten staan in moeilijke bochtenseries [want de auto zou bij een lagere versnelling veel sneller oversturen/wielspin trekken] en met genoeg oefenen is het zeker te doen.

Het missen van de 2-player replay optie is nog steeds heel erg jammer, je hebt vaak wel mooie races (of crashes :) ) die je graag vanuit mooie cameraposities wilt zien.

Nog even de stats:

KM driven: 6018.9
Total time playing: 203h 15m 53s
Most used: Vanquish
(veel gebruikt als scout voor GT races (via time trail) en ik heb geprobeerd er races mee te winnen. Helaas is dat maar een keer gelukt..)
Average K per event: 7.454
Time online: 0
Time in showroom: 02h 33m 13s
(een mooie manier om het spel te laten zien aan mensen die het niet kennen)
bedankt voor de tips! Hong Kong hennesy road challenge is dat in de Grand touring klasse want volgens mij heb ik die gisteren gedaan. ben ik ook halverwege 360s gaan doen maar dan om zilver te halen. moet nog een beetje oefenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Live is echt beter dan ik had gedacht. Er wordt veel serieuzer gespeeld dan met bijvoorbeeld Midtown Madness 3 (die ik om die reden heb weggedaan).
Zag dat de nummer 1 bijna 8000 races had gedaan |:( Dat is 600 uur non stop live. Als je ook die 600 daadwerkelijk speelt. Je bent vaak ook nog een kwart van de tijd in de lobby. Komt ook nog de single player bij

[ Voor 46% gewijzigd door PWM op 13-01-2004 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
PWM schreef op 13 januari 2004 @ 19:44:
Live is echt beter dan ik had gedacht. Er wordt veel serieuzer gespeeld dan met bijvoorbeeld Midtown Madness 3 (die ik om die reden heb weggedaan).
Zag dat de nummer 1 bijna 8000 races had gedaan |:( Dat is 600 uur non stop live. Als je ook die 600 daadwerkelijk speelt. Je bent vaak ook nog een kwart van de tijd in de lobby. Komt ook nog de single player bij
ja maar je bent ook live ingelogd als je singleplayer speelt. want er stond ik heb zelf 18 uur single player gespeeld en 10 uur live. en ik kan je garanderen dat ik zekers niet zo lang heb gespeeld op live, omdat ik me op de singleplayer nu focus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Zijn er nog mensen die zin hebben in een endurance race? 25 rondjes Edenburgh, moscow of washington DC ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb pas Kudos Rank 4 online. Je moet wel heel veel spelen als je een hogere rank wil. Voor 5 heb je al bijna 90.000 nodig.

http://grospixels.com/download/pgr2cars.xls

Dit zijn alle auto's, met specs en prijzen.

[ Voor 28% gewijzigd door PWM op 14-01-2004 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

een paar vraagjes:

ik heb eerst alleen maar offline (sp) gespeeld. Dit onder een andere naam
(profile) dan mijn xbl profile.

Nu ben ik dan ook online gaan spelen. Ik start dan mijn sp profile, ga naar mp, dan xbl en log in, ga vervolgens sp spelen en zie daar dan inderdaad de scores van live.
Andersom echter heb ik alleen maar de standaard auto's, terwijl ik er toch per classe minimaal 1 heb gekocht (t.m extreme geloof ik). Kun je op xbl ook autos unlocken / kopen ?

Of moet ik sp weer opnieuw beginnen met een profile met dezelfde naam als mijn xbl account ?

Hoop dat ik wat duidelijk was :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
-SaveMe- schreef op 14 januari 2004 @ 20:32:
een paar vraagjes:

ik heb eerst alleen maar offline (sp) gespeeld. Dit onder een andere naam
(profile) dan mijn xbl profile.

Nu ben ik dan ook online gaan spelen. Ik start dan mijn sp profile, ga naar mp, dan xbl en log in, ga vervolgens sp spelen en zie daar dan inderdaad de scores van live.
Andersom echter heb ik alleen maar de standaard auto's, terwijl ik er toch per classe minimaal 1 heb gekocht (t.m extreme geloof ik). Kun je op xbl ook autos unlocken / kopen ?

Of moet ik sp weer opnieuw beginnen met een profile met dezelfde naam als mijn xbl account ?

Hoop dat ik wat duidelijk was :)
In MP mode kan je de wagens kiezen die je heb gekocht in SP mode en de 2 standaard wagens van elke klasse. Zo is het bij mij in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje:

Bij een vriend had ik dit spel ook al gespeeld voor ik de mijne kocht. Met een of andere speeloptie kon hij door een soort showroom wandelen en dan een auto kiezen om er een testrit mee te maken. Maar nu weet ik niet waar ik die kan vinden met mijn spel. Dus weet iemand waar ik die spelmode kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Bij de KWS car select kan je als je opzij beweegt [met de analoge stick] kiezen uit garage en showroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
En in de garage kun je ook nog een spelletje spelen mocht je dat willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank u, helemaal top die showroom ;) De rest trouwens ook :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
Look om te vergelijken met wat jij kan doen met je autos in PGR2

6:59 Ferrari 312T driver Niki Lauda, German GP training 1975
7:06 Ferrari 312T driver Clay Regazzoni, German GP race 1975
*1.2m longer circuit than standard Nordschleife

6:11 Porsche 956 Group C driver Stefan Bellof, training 1983
6:26 Porsche 956 Group C driver Stefan Bellof, race 1983
6:41 Porsche 956 Group C driver Derek Bell
7:50 BMW X5 Le Mans V12 driver Hans Stuck, 2001
*.232 km longer than current, standard Nordschleife

7:06 BMW M3 GTR, test session; driver Jörg Müller
7:19 Radical Motorsport SR3 Turbo
7:25 Alzen Motorsport Porsche 996 driver Uwe Alzen
7:33 Gemballa Porsche GTR 600 driver Wolfgang Kaufman, 2001 **
7:36 Porsche Carrera GT driver Walther Rörhl
7:40 Porsche Carrera GT *wet track
7:43 TechArt GT Street (911), 2001 **
7:43.5 Lamborghini Murcielago, Autocar 2002
7:44 Pagani Zonda C12S
7:45 Gemballa Porsche GTR600, 2000
7:46 Porsche 996 GT2
7:46 SHK Porsche 993 GT2 652 hp, 1999 **
7:49 Porsche 996 GT3 Cup
7:50 BMW E46 M3 CSL
7:50 Blitz Supra 750 hp driver Herbet Schürg, 1997 **
7:50 Honda RC30 rider Helmut Daehne, 1993
7:50 Lamborghini Murcielago
7:52 Gemballa Porsche 911 LeMans, 1995 **
7:52 Lamborghini Gallardo
7:54 Porsche GT3, 2003
7:55 Caterham R500 Superlight
7:56 Ferrari 360 Challenge Stradale
7:56 Porsche 996 Turbo
7:57 Lotec Porsche 993 Turbo 600 HP, racing suspension **
8:03 Porsche 996 GT3, 1999
8:04 Lamborghini Diablo GT
8:05 Ferrari 575M Maranello
[b]8:06 Mercedes Benz SL55 AMG[b]
8:06 Caterham 7 Superlight R (driver Robert Nearn)
8:07 Ferrari 550 Maranello
8:09 Honda NSX-R
8:09 Ferrari 360 Modena
8:09 Lamborghini Diablo SV (no ABS?)
8:10 Chrysler Viper GTS 411 ps UK-Spec, no ABS
8:10 Donkervoort D8 180R
8:12 Mercedes Benz SL55 AMG
8:12 Porsche 993 Turbo
8:13 Lotus Esprit Sport 350 354 ps
8:15 Ruf 911 CTR 2 520 hp
8:16 AC-Schnitzer E36 M3 CLS II 350 ps
8:17 Aston Martin Vanquish
8:17 Porsche 996 C2
8:18 BMW Z8 400 ps
8:18 Chevrolet Corvette Commemorative Edition 344 ps
8:18 Ferrari F355
8:20 Audi RS6
8:22 BMW E46 M3
8:22 BMW M Coupe 321 ps
8:23 Aston Martin DB7 GT
8:23 Porsche 996 Carrera 4
8:25 Audi RS4 375 HP
8:25 Callaway C12
8:25 Mitsubishi Carisma GT Evo VI
8:25 Mitsubishi Carisma GT Evo VII
8:26 Mercedes Benz SLK 32 AMG
8:26 Nissan 350Z
8:28 BMW M5 400 ps
8:28 Nissan Skyline GTR 277 hp
8:28 Porsche 993 C2
8:29 Mercedes Benz CLK 55 AMG
8:30 Maserati Coupé Cambiocorsa
8:31 Ferrari F355 GTS 380 hp
8:32 BMW M Roadster 321 ps
8:32 BMW Z4 3.0 SMG
8:32 Porsche Boxster S
8:32 Volkswagen Golf R32
8:34 Honda NSX 276 hp
8:34 BMW Z3 Coupé 3.0i 231 ps
8:35 BMW M3 Coupe 321 ps
8:36 BMW E36 M3 EVO 321 ps
8:37 Maserati 3200GT
8:37 Mercedes Benz C32 AMG
8:37 Nissan Skyline GTR V-Spec 350 hp
8:37 Subaru Impreza GT Turbo
8:38 Honda NSX
8:38 Mercedes Benz SL500, 12/2001
8:38 Porsche 996 Carrera 296 hp
8:39 Honda S2000
[b]8:39 Morgan Aero 8 /[b]
[b]8:41 Aston Martin DB7 /[b]
8:41 Audi S3 210 ps
8:42 Audi S4 265 HP
8:42 Lotus Exige
8:44 Chevrolet Corvette
8:45 Chevrolet Corvette 339 hp, automatic
8:46 Porsche 993 Carrera S 285 hp
8:47 Honda Civic Type-R 200 ps, 2001
8:49 Jaguar XKR Coupe
8:49 Renault Clio Sport V6
8:52 Mercedes CLK 430
[b]9:09 Volkswagen Golf V6 4Motion

All times in bold print done by Horst von Saurma,

**=modified car
Autocar 12/97 same-day test, driver Stephen Sutcliffe
http://www.caterham.force9.co.uk/ring.htm
Top Gear Magazine 10/97 same-day test, 2 professional drivers (best times listed)
www.nsxprime.com/FAQ/Media/magazines/magazine.htm
7:21 Blitz Supra 650 hp, 1997
7:59 Nissan Skyline R33 unknown suspension & boost; no limiter
8:20 BMW E36 M3 321 hp
Shortened Nordschleife
http://www.autonetperformance.com/Blitz/article.htm
article now cached, but available here:
http://www.geocities.com/MotorCity/Speedway/3113/Blitz.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
7:50 BMW X5 Le Mans V12 driver Hans Stuck, 2001
Dat is zo'n toffe bak, een X5 met de motor van de Le Mans racer :P deze zou wel tegen de Cayenne op kunnen.

De tijden vergelijken gaat niet echt, want het lijkt me erg sterk dat je in het echt met de Koenigsegg sneller zou kunnen dan een groep C racer. Raar dat de RUF Yellowbird er niet tussen staat [bekend van DE nurburgring vid 'Fazination' als je ziet hoe snel dat gaat moet ie er wel bij staan lijkt me eigenlijk. [En de RUF die erin staat is een CTR2, gebaseerd op de 911 '993']

edit:
In de edit van de oude post staat de naam, je moet dan nog even via wat manieren gaan zoeken om eraan te komen O-)

[ Voor 19% gewijzigd door agentorangina op 29-01-2004 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
ik merkte ook dat in PGR2 de tijden veel te laag zijn. ik reed niet eens zo goed (slecht) en haalde nog steeds 7:22 met de enzo. Maar het blijft leuk. kan je nog altijd je s2000 of z4 vergelijken met in het echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Precies, het is arcade, dus je hoeft veel minder te remmen, bochten kunnen veel sneller genomen worden, en je zit veel sneller aan je topsnelheid. Maar het is nog steeds een erg leuke baan om te rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 11:09

Smarron

The bend

Ik ben nu ook een aardig tijdje op weg met PGR2. Moet nog 1 race en dan zit ik in de Extreme klasse. Zo uit mijn hoofd heb ik ongeveer 15x silver, 45x goud en 60x platinum. Ben helaas niet thuis nu. Mijn totale kudos money zit richting de 760.000. Best netjes toch?

Een grote hekel heb ik aan de cone challenges. In het begin met de wat langzamere auto's was goud nog wel te halen, maar hoe sneller de auto en hoe bochtiger het circuit, hoe lastiger het wordt. Dan haal ik gewoon silver en ga lekker verder met racen :P

Mijn favo circuit is Edinburgh en dan de onderste uit het rijtje. Ik haat het om in de nacht te racen in Chicago en de Nurburgring is ook best lastig (aangezien je keihard door elke bocht kan, maar 1 klein foutje en je ligt tegen de kant). Overigens wel erg gaaf dat ze dat circuit in het spel hebben verwerkt!

Nog een vraagje. Ik kan de Mclaren GT1 (Die LeMans versie) niet kopen. Er staat not available. Wanneer is dat mogelijk? De Enzo uit dezelfde klasse is wel gewoon te koop namelijk. Helaas geen Live hierzo.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Een McLaren GT1 ? bedoel je niet de Porsche GT1 straat versie ? want die krijg je pas als je het spel hebt uitgespeeld op silver.

Dit zijn trouwens alle bonus cars:

Steel = Delfino Feroce
Bronze = Ferrari 250 GTO
Silver = Porsche GT1
Gold = Mercedes CLK GTR
Platinum = TVR Speed 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

agentorangina schreef op 01 februari 2004 @ 11:42:
Een McLaren GT1 ? bedoel je niet de Porsche GT1 straat versie ? want die krijg je pas als je het spel hebt uitgespeeld op silver.

Dit zijn trouwens alle bonus cars:

Steel = Delfino Feroce
Bronze = Ferrari 250 GTO
Silver = Porsche GT1
Gold = Mercedes CLK GTR
Platinum = TVR Speed 12
Foutje van mij. Ik bedoelde de Mercedes CLK GTR.

Hmm, alles minimaal goud. Gaat me niet lukken door die stomme cone challenges. :X Maar die Porsche GT1 is ook vet. :)

Wat zijn de laatste races? Complete race op de Nurburgring neem ik aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
De laatste race in een complete race van 2 ronden op de Nur, daarvoor heb je vooral losse street races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrain
  • Niet online
agentorangina schreef op 29 januari 2004 @ 15:11:
Precies, het is arcade, dus je hoeft veel minder te remmen, bochten kunnen veel sneller genomen worden, en je zit veel sneller aan je topsnelheid. Maar het is nog steeds een erg leuke baan om te rijden :P
Yup, maar de tijden gaan wel nogal scheef als je wat verder bent.

Zit nu met de Enzo op een 6:38 en de no.1 op de Ring doet sub-6 minuten in een TVR Cerbera.

Op zich jammer maar het circuit blijft inderdaad wel het beste uit de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Het is ook veel moeilijker om echt soepel te racen zoals in bijv. GT3 omdat de besturing veel directer is, dat maakt de Nur eerst nog wel even lastig.

Ik weet niet of iemand hier ook ooit Grand Prix Legends heeft gespeeld, maar daarin zat de Nurburgring ook, en dat was pas echt moeilijk [leuk ook om te zien hoe het circuit anders is geworden, en dat er gewoon wat strobalen/heggen langs de kant van de weg staan om je tegen te houden :X]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
jammer dat F1 niet meer op de Nurburgring is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Nou jammer zou ik het niet noemen, ze hebben nu een veilige Nurburgring, de oude was veel te gevaarlijk [ook omdat hij zo lang is, want dat maakt snel te plaatse zijn veel moeilijker] Ook is het erg lastig een tactiek te maken die voor rondes van 6 minuten werken [straks moet je 3 minuten lang rijden met een lekke band, als die op de helft van de lap ploft.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
agentorangina schreef op 02 februari 2004 @ 20:41:
Nou jammer zou ik het niet noemen, ze hebben nu een veilige Nurburgring, de oude was veel te gevaarlijk [ook omdat hij zo lang is, want dat maakt snel te plaatse zijn veel moeilijker] Ook is het erg lastig een tactiek te maken die voor rondes van 6 minuten werken [straks moet je 3 minuten lang rijden met een lekke band, als die op de helft van de lap ploft.]
ja ik weet dat lauda nog een groot ongeluk heeft gehad, maar sindsdien zijn de auto's beter en aan de baan kan gewerkt worden. tactiek maakt het juist spannend met zo'n lange baan.

nu 50 goud en 12 platinum, dus op kom langzaam in de buurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met een beetje geluk heb ik hem morgen ook kan niet wachten ik wil hem spelen naar als die recenties hier :'(

• Smarron

Smarron

The bend

Yesss !!

Eerst uitgespeeld, supercircuit die Nurburgring! Ik had de Porsche gewonnen. Daarna moest ik maar liefst 16 zilveren omzetten in goud (waarvan 8 in de American Muscle :r series).

1 avondje spelen en ik heb nu die vette Mercedes CLK tot mijn beschikking. Shit, wat een goeie auto is dat zeg! Superveel grip, niet normaal! In Ultimate rij ik op platinum iedereen weg!

Ik hou het maar op dit moment zo, aangezien ik zo'n beetje 50 goud om zou moeten zetten naar platinum. Dat gaat me echt niet lukken.

Maar echt hulde voor deze game! Supervet! _/-\o_

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:45
Leuke graphics maar wat een kut besturing, geef mij maar GT1 =D

• Smarron

Smarron

The bend

blix schreef op 12 februari 2004 @ 13:31:
Leuke graphics maar wat een kut besturing, geef mij maar GT1 =D
je bedoelt het algehele spel? Realistisch lijkt me eerder op z'n plaats. Elke auto reageert anders, vooral in de verschillende klasses. Betere racespellen op de Xbox bestaan volgens mij niet. Alleen Gran Turismo is nog steeds de grote concurrent als het om realisme en gameplay gaat.

• agentorangina
Over GT1... vergelijk GT1 & GT2 eens met GT3, dan merk je dat 1 & 2 gewoon arcade zijn, net zoals PGR2 is [maar die doet zich niet voor als de ultimate driving sim =)]

GT3 is nog steeds het meest realistische racespel, maar volgens mij weet toch bijna niemand dat genoeg te waarderen [het realisme komt pas echt tot z'n recht als je met simulation tires gaat racen bijvoorbeeld, in standaard auto's.. [een kleine chiptune kan wel, maar die stage III tunes zijn overdreven]

PGR2 is gewoon een heel ander soort spel, en ze hebben het toch op een mooie manier absoluut niet te arcade gemaakt [als je het op platinum wil halen is netjes en precies racen erg belangrijk] Alle auto's rijden ook nog aardig verschillend dus heb je niet het idee dat alle auto's hetzelfde zijn, en alleen de een wat krachtiger dan de ander..

[ Voor 6% gewijzigd door agentorangina op 12-02-2004 15:28 ]

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:45
Smarron, vind het niet echt realistich aanvoelen om eerlijk te zijn, maar dat is mijn mening natuurlijk.
Voor de rest ziet het er wel top uit en heb je veel auto's, dat maakt al een groot stuk goed :)

• FastBunny
  • Laatst online: 11-09 15:59

FastBunny

Give it the Works !

Woei, leuk spelletje. Alleen die cone challanges... nogal lastig, doe lekker zilver, en de rest wil ik minstens goud halen voor ik verder ga. Zit nu in de Sport Coupe klasse. En doe alles altijd meteen op Goud... lukt het niet, keep trying ;)

In de Showroom mode heb ik wat zitten kijken, en moet zeggen dat die Porsche Carrera GT2 verdomd hard gaat en nog goed door de bocht gaat. De Enzo is wel sneller maar red het niet volgas door de bocht ;)

Welke tijden haal je met de extreme auto's etc? Op het showroom circuit? Ik haalde 48seconde met de Carrera GT2 uit het hoofd ;)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

Ik ben ook begonnen, stoer spel man!!!
FastBunny schreef op 12 februari 2004 @ 15:59:
Woei, leuk spelletje. Alleen die cone challanges... nogal lastig, doe lekker zilver, en de rest wil ik minstens goud halen voor ik verder ga. Zit nu in de Sport Coupe klasse. En doe alles altijd meteen op Goud... lukt het niet, keep trying ;)
Die cone challenges zijn zeker moeilijk, dat is (helaas) mijn zwakste punt. Komt wel goed ik rij nu in mijn Audi S4 :D

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Smarron

Smarron

The bend

FastBunny schreef op 12 februari 2004 @ 15:59:

In de Showroom mode heb ik wat zitten kijken, en moet zeggen dat die Porsche Carrera GT2 verdomd hard gaat en nog goed door de bocht gaat. De Enzo is wel sneller maar red het niet volgas door de bocht ;)

Welke tijden haal je met de extreme auto's etc? Op het showroom circuit? Ik haalde 48seconde met de Carrera GT2 uit het hoofd ;)
Ik ga het NU proberen.

Mercedes CLK GTR: 49'633.
Porsche 911 GT1: 49'333
Porsche Carrera GT: 51'266
Enzo Ferrari: 50'251

Ik vind die 48 seconden erg knap!
blix schreef op 12 februari 2004 @ 15:41:
Smarron, vind het niet echt realistich aanvoelen om eerlijk te zijn, maar dat is mijn mening natuurlijk.
Voor de rest ziet het er wel top uit en heb je veel auto's, dat maakt al een groot stuk goed :)
Ieder z'n eigen mening ook, niks mis mee. Ik heb zelf eigenlijk tot nu toe weinig spellen gespeeld die echt goed waren. Dit is er gelukkig weer 1 van. Toca2 was ook een goeie sim. Ik vind dit geen arcade spel. Er zitten leuke dingen bij, maar het echte racen is zeer moeilijk, zeker op het moeilijkste niveau wat agentorangina ook al zegt: Goed sturen, flink gassen en nergens botsen, anders maak je zowieso geen kans.
Royz schreef op 12 februari 2004 @ 22:04:
Die cone challenges zijn zeker moeilijk, dat is (helaas) mijn zwakste punt. Komt wel goed ik rij nu in mijn Audi S4 :D
Ik moest gisteren nog 16x van zilver naar goud, waaronder 10 cone challenges. Het verbaasde me dat geduld en precisie echt werkt! 8)7 Dit ipv van keihard racen en zo snel mogelijk door die pionnen heen gaan. En daarmee heb ik de Mercedes CLK GTR verdiend!

[ Voor 12% gewijzigd door Smarron op 13-02-2004 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Smarron schreef op 12 februari 2004 @ 23:25:
[...]
Ik ga het NU proberen.

Mercedes CLK GTR: 49'633.
Porsche 911 GT1: 49'333
Porsche Carrera GT: 51'266
Enzo Ferrari: 50'251

Ik vind die 48 seconden erg knap!
Ik zal het vanavond eens bekijken :) Zei toch uit mijn hoofd :+
Post het vanavond als ik thuis ben. :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mijn Downloadable Content knippert >:) Hij kan alleen niets vinden, maar hij knipperd nu elke keer dat ik live start. Zou er iets aankomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
ik las op de xbox forums 7 maart. maar niemand weet wat

edit: hij moet wel geel knipperen

[ Voor 26% gewijzigd door Chillmeister op 13-02-2004 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Oeps Carrera GT tijd op showroombaan was 51,9 :X geen 48 seconden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

FastBunny schreef op 15 februari 2004 @ 17:46:
Oeps Carrera GT tijd op showroombaan was 51,9 :X geen 48 seconden ;)
:D

Anders was je de echt beste geweest! ;) Heb je toevallig met nog andere auto's getest? Ben wel benieuwd naar je resultaten.

Ik moet nog 12 auto's in totaal (waarvan de TVR niet te koop is :( ). Ik ben nu druk bezig met wat kudos te verdienen in de cone challenges en arcade racing enzo. Dan hou ik het wel voor gezien. Het is een erg vermakelijk spel!

Leuk is ook om tegen anderen met de mini op een groot circuit te gaan racen en dan 15 ronden ofzo. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:27

Minkie

Groazers Unite.

Showroom track tijden.

Me broertjes tijd:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/winkie/DSC03733.JPG

Me eigen tijd is 50.250 met de Enzo.
Mijn tijd op me broertjes account is 49.200 met de Porsche 911 GT1.

[ Voor 20% gewijzigd door Minkie op 15-02-2004 18:35 ]

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Kan je je beste tijd der ook weer uit halen daar? :) Want ik heb een keer met een extreme car die track gereden, maar als ik nu een mini wil testdriven ofzo dan rijdt die auto heel hard langs me :P Dat vind ik eik wel een beetje irritant :+

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Okyah schreef op 15 februari 2004 @ 18:36:
Kan je je beste tijd der ook weer uit halen daar? :) Want ik heb een keer met een extreme car die track gereden, maar als ik nu een mini wil testdriven ofzo dan rijdt die auto heel hard langs me :P Dat vind ik eik wel een beetje irritant :+
Kun je die ghost niet uitzetten ?
Minkie schreef op 15 februari 2004 @ 18:33:
Showroom track tijden.

Me broertjes tijd:
[afbeelding]

Me eigen tijd is 50.250 met de Enzo.
Mijn tijd op me broertjes account is 49.200 met de Porsche 911 GT1.
Hmm, ff oefenen weer! Goeie tijd man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Smarron schreef op 15 februari 2004 @ 18:39:
[...]
Kun je die ghost niet uitzetten ?
Weet ik eigenlijk niet, kheb enkel gekeken of ik dat ding verwijderen kon. Ook gewoon omdat hij nu bijna niet meer verbeterbaar is, das wel jammer.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja de ghost kan uit.

En ik heb em eindelijk ook.
ben druk aan het oefenen en alles proberen te unlocken begin maar met alles op goud en daarna wel platinum.

heb er al 6 ofzo op platinum maar best pittig (-:
vooral de speedtraps vind ik erg pittig om in platinum te doen.
maar dat komt allemaal vanzelf eerst alles goud en dan lekker online tekeer gaan

ik ben tevens weer op live bereikbaar dus wie wil gamen voeg me toe
SemTX is de live nick

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Binnenkort kunnen we inderdaad steden downloaden. Zie onderin het plaatje.

Afbeeldingslocatie: http://s87392600.onlinehome.us/xbl35.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Even een kick.

http://www.bizarrecreatio...pBB2/viewtopic.php?t=3285

Hier valt te lezen dat we in de lente eindelijk kunnen downloaden. Het topic is aangemaakt door de medewerker van Bizarre, op hun eigen Forum. Redelijk betrouwbaar lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
bedankt voor de link. ga meteen lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Chillmeister schreef op 10 maart 2004 @ 14:28:
bedankt voor de link. ga meteen lezen
Hopelijk bedoelen ze met Lente 21 maart, en niet begin juni :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Is er nog animo voor een Endurence race? Iets met 35 ~ 45 rondes. En dan een Circuit waar bochten en mooie lange stukken zijn. Bij voorkeur niet Nurburgring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja zekers ik doe meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
add me op live zou ik zeggen SemTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Dat is mooi. 4 down 4 to go.
Helaas ken ik in mijn omgeving niemand die live! heeft en PGR2 anders had ik die ook wel meegesleurd.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lamfam/GoT%20pics/pgr2eduro.jpg
Deelnemers
Got NickLive! Nick
1. Alpha-sphere
2. semmy
3. Bloodhound
4. impact99
5.
6.
7.
8.
1. Alpha-sphere
2. semTX
3. Trenchdog
4. Impact NL
5.
6.
7.
8.

Eerst even kijken of er meer intresse naar is voordat we een track gezamelijk uitzoeken.

[ Voor 31% gewijzigd door Alpha-sphere op 13-03-2004 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:30
MMM, klinkt goed zo'n enduro-race. Count me in (voor wanneer ongeveer?)! GOT-Nick = Bloodhound, Live!-nick = Trenchdog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Denk dat we de datum en tijd vast gaan stellen als we eenmaal genoeg deelnemers hebben. Even kijken wie wanneer wel kan en wanneer niet.

[ Voor 22% gewijzigd door Alpha-sphere op 12-03-2004 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als er eventueel webspace nodig is ik kan nog zat kwijt.
Dan kunnen we daar vanalles bijhouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 18:19:
als er eventueel webspace nodig is ik kan nog zat kwijt.
Dan kunnen we daar vanalles bijhouden
Dat kan maar voorlopig zal het hier wel lukken denk ik :)

Weet iemand waar ik plaatjes kan vinden van de maps?
Jammer dat je maar met z'n achten kan spelen. Lijk me nog wel cooler om iets met 12 wagens tegelijkertijd te kunnen scheuren.

[ Voor 18% gewijzigd door Alpha-sphere op 12-03-2004 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Even naar wat tracks gekeken en IMHO valt barcelona gelijk af samen met Florance. Ze zijn crap en de meeste ook kort.

Tracks wat me wel wat lijk.
Yokohama Bay tour
Chicago Lower wacker run
washington capitol thrill
Moscow KGB corner
Edenburgh Princes street east

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 08:41
Het lijkt mij ook wel wat om mee te doen.

Live Tag = Impact NL

En met welke auto's gaan we dat doen dan??
Doen we dan iedereen de zelfde auto of keuze uit een bepaalde series.
Mij maakt het niet zoveel uit zolang het maar geen ultimate is.

Tracks

Yokohama: Yokohama Bay, Yokohama Challange.
Washington : Capitol Thrill, Up and Over.
Edinburgh : Grassmarket East, Lothian Road Eight Long, Princes street long, Princes street East.
Moscow: Red Square 2, KGB Corner.

Alleen het max aantal rondjes is 15 bij Exhibition.

[ Voor 7% gewijzigd door impact99 op 13-03-2004 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
impact99 schreef op 13 maart 2004 @ 15:27:
Het lijkt mij ook wel wat om mee te doen.

Live Tag = Impact NL

En met welke auto's gaan we dat doen dan??
Doen we dan iedereen de zelfde auto of keuze uit een bepaalde series.
Mij maakt het niet zoveel uit zolang het maar geen ultimate is.

Tracks

Yokohama: Yokohama Bay, Yokohama Challange.
Washington : Capitol Thrill, Up and Over.
Edinburgh : Grassmarket East, Lothian Road Eight Long, Princes street long, Princes street East.
Moscow: Red Square 2, KGB Corner.

Alleen het max aantal rondjes is 15 bij Exhibition.
Hmm 15 maar...
Dan doen we toch lekker 3x Enduro race. Elke keer een andere track. Hoeven we mooi niet te touwtrekken over 1 track. :)

Alle wagens uit 1 classe lijk me wel een goed idee
Ultimate lijk me ook niks. Persoonlijk ben ik wel te spreken over de volgende classen. Meer * is cooler.
- Compact sport *****
- Pacific muscle ****
- Roadster ***
- Sport coupe ****
- supercar ***
- Track specials ***

EDIT: Misschien kunnen we zelfs een GoT enduro series doen. 8)
Doen we elke keer 3 races met tussen elke race 15 min pauze. En dan om de week of twee drie races. Dan kunnen we ook met een een of ander punten systeem werken. Daardoor gaan mensen denk ik minder snel weg als ze een beetje achter liggen. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Alpha-sphere op 13-03-2004 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Laatst online: 11:54

SuBBaSS

-has Ryzen

Hee Impact99, vorige week een paar keer op Live een race met je gereden (tegen je kan ik niet zeggen, want je reed iedereen er finaal af ;)).
U got skills man! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
SuBBaSS schreef op 13 maart 2004 @ 20:48:
Hee Impact99, vorige week een paar keer op Live een race met je gereden (tegen je kan ik niet zeggen, want je reed iedereen er finaal af ;)).
U got skills man! _/-\o_
Holy crap.. de Chumi van GoT enduro series. ;(
But i will still give 110%!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 08:41
SuBBaSS schreef op 13 maart 2004 @ 20:48:
U got skills man! _/-\o_
Dan heb je vast tegen iemand anders gereden :?, want ik ben vorige week na anderhalve maand maar weer eens begonnen met pgr2 en het gaat echt kut.
Heb echt het idee dat ik het voor het eerst speel.

Ga maar weer verder oefenen want anders word ik helemaal zoek gereden door jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 17:54

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik wil ook meedoen!!!

WTF? Waarom niet rijden in de Ultimate Class. Dat is de vetste class.

Ik vind juist rijden met die Mini Cooper zoooooo uberbillig!

Super Cars
Track Specials
Extreme Cars
Ultimate Cars

Ik stem voor deze Classes!

[ Voor 87% gewijzigd door Techno Overlord op 15-03-2004 10:00 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Deelnemers
Got NickLive! Nick
1. Alpha-sphere
2. semmy
3. Bloodhound
4. impact99
5. CaptainM
6. Zondagskindje
7.
8.
1. Alpha-sphere
2. semTX
3. Trenchdog
4. Impact NL
5. The Captain M
6. DutchGirl
7.
8.

Nog maar 3 mensen en we kunnen op tracks en car class stemmen :)

Maar vinden jullie het wat als we zeg maar een GoT enduro series gaan doen?

[ Voor 3% gewijzigd door Alpha-sphere op 15-03-2004 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:30
Als het 's avonds gepland gaat worden (of een beetje in de weekenden), dan lijkt het mij wel lachûh ja 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:53

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Mag ik ook meedoen?
Live Tag: DutchGirl

Favo tracks:
Moscow KGB Corner
Washington Capitol Thrill

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Tuurlijk!!!
Mooi! nog maar 2 plekken over :)
Het gaat zeker 's avonds plaatsvinden.

[ Voor 13% gewijzigd door Alpha-sphere op 15-03-2004 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind alles goed als we maar opwaards bezig gaan heb nogniet alle auto's vrij (-:

heb het spel ook nog niet al te lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Waar ben je ongeveer dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Laatst online: 11:54

SuBBaSS

-has Ryzen

impact99 schreef op 14 maart 2004 @ 12:43:
[...]

Dan heb je vast tegen iemand anders gereden :?, want ik ben vorige week na anderhalve maand maar weer eens begonnen met pgr2 en het gaat echt kut.
Heb echt het idee dat ik het voor het eerst speel.

Ga maar weer verder oefenen want anders word ik helemaal zoek gereden door jullie.
Vreemd! Was toch echt een Impact NL waar ik tegen reed, samen met een stel irritante duitsers die tijdens het racen de boodschappenlijst voor de komende week door wilden nemen. Laatste race was in Gothenburg, toen hield ik jou (of je naamgenoot) nog wel redelijk bij tot de laatste 2 bochten.
Anyway, boeit verder niet, ik kan me vergissen natuurlijk. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 17:54

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Endurance race op de Nordschleife lijkt me echt koel!
Maarja dan ben ik 1 van de weinige volgens mij.

Mijn favo tracks:

Alle tracks in Sidney
Alle tracks in Edinburgh
Yokohama Bay Tour
En toch stiekem nog de Nordschleife :9

En ik stem ook voor s' avonds in het weekend of 's avonds doordeweek
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 16:51:
ik vind alles goed als we maar opwaards bezig gaan heb nogniet alle auto's vrij (-:

heb het spel ook nog niet al te lang
Semmy schiet op dan.... Je wilt niet anders als je eenmaal in de Porsche GT1 heb gereden.... :9~

[ Voor 50% gewijzigd door Techno Overlord op 16-03-2004 16:52 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:48

Alfisti

So macht Reisen Spaß

hmmmm...... topic nog nooit gezien :X

* Alfisti speelt ook PGR op Live :) Gamertag is "Alfa 155"

Rond Nordschleife is altijd goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainM schreef op 16 maart 2004 @ 16:49:
Endurance race op de Nordschleife lijkt me echt koel!
Maarja dan ben ik 1 van de weinige volgens mij.

Mijn favo tracks:

Alle tracks in Sidney
Alle tracks in Edinburgh
Yokohama Bay Tour
En toch stiekem nog de Nordschleife :9

En ik stem ook voor s' avonds in het weekend of 's avonds doordeweek

[...]

Semmy schiet op dan.... Je wilt niet anders als je eenmaal in de Porsche GT1 heb gereden.... :9~
ik doe mijn best helaas moet deze jongeman nog werken om de kost te verdienen

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook wel meedoen, heb geen voorkeur voor tracks en car classes (als het maar geen US Muscle is :) )

Mijn tag is Rody1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Deelnemers
Got NickLive! Nick
1. Alpha-sphere
2. semmy
3. Bloodhound
4. impact99
5. CaptainM
6. Zondagskindje
7. Da_man
8.
1. Alpha-sphere
2. semTX
3. Trenchdog
4. Impact NL
5. The Captain M
6. DutchGirl
7. Rody1984
8.

Alfisti, wil je ook meedoen? Nog maar 1 plekje over :)

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste