[XBOX] Project Gotham Racing 2

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste
Acties:
  • 4.091 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-07 14:42

Ace

Happy Happy Joy Joy

De avond dat ik PGR2 binnen hengelde waren de batterijen van mijn draadloze controller net op |:(

Dus moest ik met mijn oude (niet S) controller spelen, ik heb echt 2 dagen last van m'n duim gehad :(

Ik vind gas/rem op de flippers aan de voorkant maar irritant trouwens (bij welk racespel dan ook). Teveel PS2 racers gespeeld waardoor ik er automatisch van uit ga dat die 2 voor op/neer schakelen zijn. Heb het mezelf nog niet af kunnen leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Laatst online: 07-07 11:42
Ik geef in PGR2 gas met de A en ik rem met de X, dus dan heb je die 'flippers' echt niet nodig.
Is gewoon in te stellen.

(speel ook enkel en alleen met een classic controller trouwens, prima ding waar ik uren achter elkaar mee kan spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-07 15:42

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Classic Controller Rox!
PGR2 Rox!
Xbox Rox
American Muscles Series Rox!
Ik Rox! :P

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroTec
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-06 13:57
Same here, geen enkel prob mee :D

'Lang leve de amerikaanse pk's '

Dont work hard, just party!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07 12:27
He Captain M ik kon jou ook al niet joinen gister snap er echt niks van zaterdag kon ik ook al niet joinen bij maniakje. Zal wel aan chello liggen kan niet echt iets anders bedenken. Maar gelukkig nog 2 maanden en dan over op adsl nu het sneller is voor hetzelfde geld(adsl van kpn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-07 15:42

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

impact99 schreef op 02 december 2003 @ 11:18:
He Captain M ik kon jou ook al niet joinen gister snap er echt niks van zaterdag kon ik ook al niet joinen bij maniakje. Zal wel aan chello liggen kan niet echt iets anders bedenken. Maar gelukkig nog 2 maanden en dan over op adsl nu het sneller is voor hetzelfde geld(adsl van kpn).
Ja vreemd, ik kon jou ook niet joinen. Ik heb vanaf 16 januari ADSL Extreme van SpeedXS (ik heb nu @homo :P ) dus als er dan nog problemen zijn weet ik het ook niet meer.

@Home Breedband:
€ 47,95 per maand
2048KBits down
128Kbits up

ADSL Extreme van SpeedXS:
€ 58,50 per maand
8192Kbits down
1024Kbits up

Check uit je winst! :7

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Het is inderdaad wel vreemd, een van de slechte kabelproviders van nederland heeft z'n flyer in het Live doosje weten te frommelen als reclame :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Ha, ik zit nu in de SUV sectie, wat zijn dat toch weer een gigantisch lelijke auto's [ook al gaat de X5 nog wel, maar daar kun je helaas geen platinums mee halen]

Maar ze rijden nog best goed, volgens mij kan ik makkelijk een M3 hebben met de Cayenne turbo [ik denk niet dat dat in het echt zou lukken] Wat me wel opviel is dat de AI er niet zo goed mee is, bijvoorbeeld de eerste race bleven ze de hele tijd in de tweede bocht ofzo in de muur rammen.

Ik zit volgens mij nu over de 70 tokens met 23 platinums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik heb een hekel aan manual schakelen, maar ik heb gemerkt dat als ik de "speed camera" races in automatic doe dat er dan regelmatig net voordat ik de finish over ga nog even word doorgeschakeld waardoor m'n snelheid weer terug loopt en net de snelheid niet haal die ik moest halen.

De platinum "speed camera" races zijn een eitje als je gewoon handmatig schakelt.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 21:13
Ik heb dit spel gister ook gekocht.

Eerste indruk was subliem. Nou maar eens kijken of ik live ook mee kan komen...

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 14:19
agentorangina schreef op 03 december 2003 @ 09:20:
Ha, ik zit nu in de SUV sectie, wat zijn dat toch weer een gigantisch lelijke auto's [ook al gaat de X5 nog wel, maar daar kun je helaas geen platinums mee halen]

Maar ze rijden nog best goed, volgens mij kan ik makkelijk een M3 hebben met de Cayenne turbo [ik denk niet dat dat in het echt zou lukken] Wat me wel opviel is dat de AI er niet zo goed mee is, bijvoorbeeld de eerste race bleven ze de hele tijd in de tweede bocht ofzo in de muur rammen.

Ik zit volgens mij nu over de 70 tokens met 23 platinums.
Die Volvo is echt erg, dat schiet niet op, maar die Porsche rijdt wel erg lekker :)
Ik zit nu in de American Muscle serie, zitten ook erg fijne auto's tussen :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ik kijk ook erg uit naar de American Muscle series [speciaal voor de stingray, echt een idioot gedetaileerd model] Maar eerst moet ik nog de Pacific Muscle/Roadsters/Classics/Sports Coupe. Niet dat ik me daarmee zal vervelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:52
AudiRS4 schreef op 03 december 2003 @ 14:20:
[...]

Die Volvo is echt erg, dat schiet niet op, maar die Porsche rijdt wel erg lekker :)
Ik zit nu in de American Muscle serie, zitten ook erg fijne auto's tussen :)
Ja dat was idd wel heel erg extreme rommel allemaal.
Heb gelijk maar de porsche cayenne gekocht. Die is snel! :)

Kwamen ze op live ook achter. Gelijk dik op 1 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Hoe gedragen jullie je op live? Ik heb wel eens de neiging om iemand een tikje tegen de kont te geven dat ie gaat spinnen O-) of gedraagt iedereen zich netjes en maakt ruimte als je ingehaald wordt?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

PoLo schreef op 03 december 2003 @ 16:04:
Hoe gedragen jullie je op live? Ik heb wel eens de neiging om iemand een tikje tegen de kont te geven dat ie gaat spinnen O-) of gedraagt iedereen zich netjes en maakt ruimte als je ingehaald wordt?
Ik blokkeer wel mensen die achter me rijden maar keihard de deur dichtgooien of echt zijdelings gaan lopen rammen doe ik niet. Alstie hem ernaast kan zetten dan had ik maar beter op moet letten.

Helaas ben ik ook al een paar figuren tegen gekomen die gewoon bot gaan lopen rammen :(

Wat wel grappig is dat er ook erg veel mensen tussenzitten die alleen maar hard kunnen op rechte stukken. En die zie je dan bij elke bocht na een lang recht stuk vol in de vangrail knallen in je achteruitkijk spiegeltje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Heb ook al eens iemand meegemaakt die er eerst vrolijk ff naast kwam rijden en me daarna zo hard de vangrail in drukte dat ik m'n koppositie niet meer terug kon krijgen voor de finish :(
Had de neiging om 'm uit te schelden, maar heb me weten te bedwingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-07 22:10
ja beuken enzo hoort er allemaal bij met arcade racers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Er zijn trouwens veel mensen die zeiken over de AI [op andere forums enzo] maar het is wel goed zo, ze rijden hun lijnen, maar af en toe tikken ze je wel aan [als je ze probeert in te halen ed.]

1. Dit stoomt mensen klaar voor Live, waar het grootste gedeelte van de spelers wel zo aan het rijden is.
2. De AI pakt je terug, ik wed dat bijna niemand echt aan 'clean' overtaking doet, dus de AI mag van mij best wel terugslaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
agentorangina schreef op 03 december 2003 @ 22:04:
Er zijn trouwens veel mensen die zeiken over de AI [op andere forums enzo] maar het is wel goed zo, ze rijden hun lijnen, maar af en toe tikken ze je wel aan [als je ze probeert in te halen ed.]

1. Dit stoomt mensen klaar voor Live, waar het grootste gedeelte van de spelers wel zo aan het rijden is.
2. De AI pakt je terug, ik wed dat bijna niemand echt aan 'clean' overtaking doet, dus de AI mag van mij best wel terugslaan :P
Dat van dat terugpakken klopt wel, de AI is niet vies om je te blokken of zelfs af te snijden. Hoewel soms het wat teveel beuken is, is over het algemeen de AI goed verzorgd. Een hele verbetering tegenover PGR1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
In 1 gingen ze je de hele tijd torpederen [en als je een bocht sneller nam dan ze verwacht hadden zag je ze kijhard de muur in vliegen in je spiegel :P]

Maar het vervelendste was wel de 'rubber band' [geen idee of die er nu nog steeds is] Dan had je eindelijk een voorsprong op een moeilijke tegenstander [zoals de porsche GT2 in een van de laatste head-to-head challenges] dan zat hij zo weer achter je..

[ Voor 3% gewijzigd door agentorangina op 03-12-2003 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:20

SuBBaSS

-has Ryzen

Pfew, ff het zweet van mijn voorhoofd vegen. Wat een spel! _/-\o_
Ik heb jarenlang op een ondergemotoriseerde pc race games gespeeld. Toevallig liep ik tegen een preview van het spel aan, waarvan ik zo onder de indruk was, dat ik meteen maar besloot om een XBOX te kopen ipv een ps2.
Het duurde nog wel redelijk lang om het gevoel van de controller (wel een s) door te krijgen. Mijn laatste wat dat betreft was de NES (über-) controller. >:)
Nu begin ik eindelijk Kudos te vangen en het belangrijkste nog: dat gebeurt nu op Live! Ik acht mijzelf nog niet waardig om meteen een toprace te scheuren. Ik vraag me af onder welke naam degenen onder jullie die Live zijn, spelen? Kan ik wat luitjes toevoegen. ;)
Gebruiken jullie hier allemaal een communicator bij Live trouwens? Zou voor mij niet best zijn namelijk, het is met een paar seconden duidelijk dat ik niets met god heb; bij elke bocht een vloek. })
Misschien nog harder oefenen dus... Ga ik meteen maar doen. Heb net Pacific afgerond. 8)

edit:
Thx AudiRS4! Meteen maar ff geregged! Kewl initiatief.

[ Voor 4% gewijzigd door SuBBaSS op 04-12-2003 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
SuBBaSS schreef op 04 december 2003 @ 20:19:
Pfew, ff het zweet van mijn voorhoofd vegen. Wat een spel! _/-\o_
Ik heb jarenlang op een ondergemotoriseerde pc race games gespeeld. Toevallig liep ik tegen een preview van het spel aan, waarvan ik zo onder de indruk was, dat ik meteen maar besloot om een XBOX te kopen ipv een ps2.
Het duurde nog wel redelijk lang om het gevoel van de controller (wel een s) door te krijgen. Mijn laatste wat dat betreft was de NES (über-) controller. >:)
Nu begin ik eindelijk Kudos te vangen en het belangrijkste nog: dat gebeurt nu op Live! Ik acht mijzelf nog niet waardig om meteen een toprace te scheuren. Ik vraag me af onder welke naam degenen onder jullie die Live zijn, spelen? Kan ik wat luitjes toevoegen. ;)
Gebruiken jullie hier allemaal een communicator bij Live trouwens? Zou voor mij niet best zijn namelijk, het is met een paar seconden duidelijk dat ik niets met god heb; bij elke bocht een vloek. })
Misschien nog harder oefenen dus... Ga ik meteen maar doen. Heb net Pacific afgerond. 8)
Kijk eens op http://gamertags.womweb.nl voor een verzameling van Live nicks van Got'ers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Chillmeister schreef op 03 december 2003 @ 20:41:
ja beuken enzo hoort er allemaal bij met arcade racers.
Maar het zit dus ook in PGR2 :| En da's niet echt een arcade racer (gelukkig).

Ik heb me wel weer vermaakt op Live heden avond :) Vooral als je met een stel engelsen aan het racen ben, die schelden elkaar bij elke bocht de huid vol. En op de Nordschleife kregen een Brit en een Fransoos (die amper engels kon) wat woorden over elkaar van de baan aframmen, erg grappig om aan te horen :D

Wat ik helaas wel veel heb is dat ik een invite krijg om een game te joinen van iemand op de Friends list, vervolgens de game join en dan te zien krijg dattie niet meer bestaat.

[ Voor 52% gewijzigd door Ace op 05-12-2003 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

keldon schreef op 05 december 2003 @ 00:58:
[...]

Wat ik helaas wel veel heb is dat ik een invite krijg om een game te joinen van iemand op de Friends list, vervolgens de game join en dan te zien krijg dattie niet meer bestaat.
Zoiets soortgelijks had ik dus ook vanavond; ik had via OptiMatch een lijst spelers, dus ik eentje kiezen.... spel bestaat niet meer. Later stond hij nog in de lijst, dus ik weer proberen. Weer hetzelfde. Toen ik net ff een game zocht (3 uur later), stond hij er nog steeds in! Beetje leip lijkt me? :?
Ow en ja, ik refresh de lijst wel steeds. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
keldon schreef op 05 december 2003 @ 00:58:
[...]

Maar het zit dus ook in PGR2 :| En da's niet echt een arcade racer (gelukkig).

Ik heb me wel weer vermaakt op Live heden avond :) Vooral als je met een stel engelsen aan het racen ben, die schelden elkaar bij elke bocht te huid vol. En op de Nordschleife kregen een Brit en een Fransoos (die amper engels kon) wat woorden over elkaar van de baan aframmen, erg grappig om aan te horen :D
klinkt geweldig. Kan me voorstellen dat die engelse die Fransoos verrot loopt te schelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-07 13:38

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Geometry Wars
This neat little mini-game can be accessed by going into the Garage. While you're in walk mode, go over to the arcade machine and press A.

ik kwam dat tegen, heb het nog niet uitgeprobeerd, maar dat is wel leuk dat ze er dit soort dingen hebben ingestopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Bizzarro schreef op 05 december 2003 @ 16:43:
Geometry Wars
This neat little mini-game can be accessed by going into the Garage. While you're in walk mode, go over to the arcade machine and press A.

ik kwam dat tegen, heb het nog niet uitgeprobeerd, maar dat is wel leuk dat ze er dit soort dingen hebben ingestopt :)
Grappig spelletje. Doet me erg denken aan Mine Storm die speelde ik regelmatig op de Vectrex van een vriend van me. De high scores worden trouwens via live bij gehouden _/-\o_

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Het duurde wel even voordat ik de door had dat ik de thumbstick moest indrukken om te schieten :D

En ik maar proberen die dingen te ontwijken, werd er gek van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Poeh zeg, PGR2 krijgt een matige score in de Edge, best wel onverwacht!

Seven out of ten! Nu is dat niet heel slecht, maar wel veel lager dan verwacht.
Samenvatting: Erg mooi, maar vrij levenloos > ze hebben het gevoel dat ze door 28 days later rijden :+ (Britse "zombie"film). Ze vinden de handling van de wagens iets minder dan die in GT4. Verder vinden ze de 30fps teleurstellend en (wat ik al vermoedde) vinden ze dat het spel gewoon niet leuk genoeg is, ze vinden dat je te clinical rijden moet, te precies en foutloos en dat je niet lekker kan scheuren enkel voor de fun.

Nu zijn ze bij Edge wel altijd erg streng, hoor ;)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

en als het dan WEL makkelijk is, is t weer niet goed, want dan is er weer niet genoeg uitdaging :P

nog nooit een edge gelezen trouwens, dat is toch dat superdeluxe blaadje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Okyah schreef op 06 december 2003 @ 11:20:
Poeh zeg, PGR2 krijgt een matige score in de Edge, best wel onverwacht!

Seven out of ten! Nu is dat niet heel slecht, maar wel veel lager dan verwacht.
Samenvatting: Erg mooi, maar vrij levenloos > ze hebben het gevoel dat ze door 28 days later rijden :+ (Britse "zombie"film). Ze vinden de handling van de wagens iets minder dan die in GT4. Verder vinden ze de 30fps teleurstellend en (wat ik al vermoedde) vinden ze dat het spel gewoon niet leuk genoeg is, ze vinden dat je te clinical rijden moet, te precies en foutloos en dat je niet lekker kan scheuren enkel voor de fun.

Nu zijn ze bij Edge wel altijd erg streng, hoor ;)
Je zou het cijfer voor Mario Kart eens moeten zien in de Edge...
Maargoed, dat van die stille steden lees je wel vaker, maar ik vind het beter als in het eerste deel. Bomen dansen in de wind, bladeren vliegen op, kranten die opvliegen, vogels die overvliegen; dat zat allemaal niet in het eerste deel.
En dat van de 30 FPS is dus echt onzin he, het eerste deel was 60 FPS, maar het snelheidsgevoel ligt bij dit deel veel hoger. En daarbij, hoe kon je vergelijken met een spel wat nog lange niet uit de previewbeta fase is ??
Bizzarro schreef op 06 december 2003 @ 12:58:
en als het dan WEL makkelijk is, is t weer niet goed, want dan is er weer niet genoeg uitdaging :P

nog nooit een edge gelezen trouwens, dat is toch dat superdeluxe blaadje?
Yup, volgens sommige hét gamesblad en volgens andere zijn ze gewoon te streng :P
Staan overigens wel altijd gaming gerelateerde artikelen in, die ik persoonlijk altijd wel kan waarderen.

[ Voor 17% gewijzigd door Wom op 06-12-2003 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ze vinden de handling van de wagens iets minder dan die in GT4
goh daar kan je veel over zeggen.. GT4 is nog niet eens af :z
Verder vinden ze de 30fps teleurstellend en (wat ik al vermoedde) vinden ze dat het spel gewoon niet leuk genoeg is, ze vinden dat je te clinical rijden moet, te precies en foutloos en dat je niet lekker kan scheuren enkel voor de fun.
Als zij iets merken van 30fps is dat knap, ik merk er nooit wat van.. Bij Bizarre hebben ze zat gekeken of hun testers er iets van merkten, en kwamen erachter dat 60/30fps eigenlijk niks uitmaakte.

En over het te 'clinical' rijden, ik weet niet of ze er zo slecht in zijn, maar in andere racespellen moet je dat ook doen, anders kan je ook niet winnen. In geen enkel spel kan je zomaar voor 'de fun' scheuren, of je moet de moeilijkheidsgraad wel erg laag zetten, en of dat leuk is ?

En hadden ze 'levendige' steden willen hebben ? traffic werkt niet met kudos, en als je zo naar spellen zou moeten kijken heeft GT3 precies hetzelfde probleem. Trouwens, wat was de score van Mercedes Benz World racing in Edge ? of kreeg die geen betere score door wel levendige tracks te maken ?

[ Voor 16% gewijzigd door agentorangina op 06-12-2003 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Hoho, jullie moeten MIJ niet aanvallen :/
Don't kill the messenger and all that :P
En ja AudiRS4, MK:DD!! krijgt slechts een 5, dat is ook waar :) Maar daar had idd nog wel wat gesleuteld aan kunnen worden imo..
En hoe ze het kunnen vergelijken met GT4? Er is wel al speelbare code van, dus daarmee zal het vergeleken zijn.
En ze zeggen niet dat het snelheidsgevoel er op achteruit gaat door de framerate, enkel dat het vervelend is.
Wat de score van Mercedes Benz Wordl Racing was weet ik niet :)

Maar nogmaals > ik geef enkel deze boodschap door, ik kan er niets aan doen, dus niet boos op mij worden :P
goh daar kan je veel over zeggen.. GT4 is nog niet eens af
Maar als dat nu al lekkerder speelt :P
;)

[ Voor 11% gewijzigd door Okyah op 06-12-2003 14:01 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Nee.. nee ! mijn rant is volledig gericht tegen Edge O-)

[ Voor 15% gewijzigd door agentorangina op 06-12-2003 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Gelukkig :>
Ik ben nog aan het twijfelen over de aankoop... Maar er komt ook gewoon zoveel leuks :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
agentorangina schreef op 06 december 2003 @ 14:01:
Nee.. nee ! mijn rant is volledig gericht tegen Edge O-)
Idem :)

Maar, Okyah, je hebt hem nog steeds niet dus begrijp ik ?
Tsss :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Soz AudiRS4tje :>
Als jij nou een klein bedrag overmaakt op mijn rekening O-)
Maarja > PoP, BGaE, KotOR staan nog op m'n verlanglijstje :X

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Okyah schreef op 06 december 2003 @ 15:00:
Soz AudiRS4tje :>
Als jij nou een klein bedrag overmaakt op mijn rekening O-)
Maarja > PoP, BGaE, KotOR staan nog op m'n verlanglijstje :X
Die speel je dan maar lekker op je PC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
ik heb sinds 2 dagen ook PGR2.... gekregen voor m'n verjaardag. Ik ben geen race-fanaat, maar deze game is toch wel HEEL erg cool moet ik zeggen!!! _/-\o_ Ik heb nooit echt geduld gehad om een racegame veel door te spelen, maar bij PGR2 moet ik oppassen dat ik niet de hele dag loop te gamen.... 8)7

Ik vind vrijwel alles top aan de game... en vooral het online-element is zeer goed geimplementeerd. Al die rankings werken behoorlijk verslavend!! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Iemand al Cat & Mouse gespeeld? kwamen ze gisteren toevallig mee, ik wist ook niet wat het was.

We waren met 8 man, 2 teams van 4. Per team 1 Mini Cooper en 3 Saleen's. Doel van het spelleke was ervoor te zorgen dat de Mini van jouw team als eerste over de finish kwam (al dan niet voortgeduwd :P ).

Dat resulteerde dus in een Destruction Derby :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Met welke camerapositie spelen jullie eigenlijk ?

Als het nachtraces zijn speel ik met de bumpercam, maar anders gewoon vanachter de wagen, heb dan beter overzicht naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

TimeAttack;
4de @ Porsche 911 GT3 (996)
8ste @ Ford GT40
9de @ Subaru Impreza WRX STi
12de @ Audi TT 3.2 Quattro
13de @ Audi S4
15de @ Ferrari Challange Stradale
30ste @ Saleen S7
(EDIT; Ohja duh 8)7, m'n gamertag is johnuitalmelo)

staat iemand van tweakers boven 1 van deze prestaties?:D
laat 't me weten en ik ga je inhalen :Y)

offtopic; ok heb wel meer records, mja dit zijn zo'n btje de beste

EDIT2; @ AudiRS4, ik speel altyd met de cam 8er de auto,
weet je wat ik btw raar vind moet je eens splitscreen gaan rijden met alle2 de zelfde auto, dan kun je de camera nooit op precies dezelfde positie 8er de auto krijgen.. Heel vreemd

[ Voor 34% gewijzigd door johnneman op 08-12-2003 16:45 ]

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

AudiRS4 schreef op 08 december 2003 @ 16:26:
Met welke camerapositie spelen jullie eigenlijk ?

Als het nachtraces zijn speel ik met de bumpercam, maar anders gewoon vanachter de wagen, heb dan beter overzicht naar mijn idee.
Schaam je diep! Iets anders dan bumpercam (wel de hoge) is voor noobs!

Nog even en je gaat me nog vertellen dat je nog automaat rijdt ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
Meestal probeer ik ook de bumpercam te spelen met alle race spellen. Alleen als ik mijn powerslides wil bekijken ofzo gebruik ik de 'standaard' viewpoint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman

johnneman

rofl de bofl

keldon schreef op 08 december 2003 @ 17:51:
[...]

Euh ik voel me een redelijke noob nu :|,
met andere woorden, ik doe al die 2 dingen die je zegt niet..
Maar ik sta wel redelijk vaak bovenaan in timeattack (zie m'n vorige bericht)..

Denk je dat ik er veel mee kan opschieten als ik met die bumpercam rijd, en handmatig ga schakelen? zoja; uitleg waarom graag :)

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman

johnneman

rofl de bofl

shit dubbelpost! ah waar is de delete button??
offtopic; help, paniek! ah wat voel ik me een Noob nu! kzit al zolang @ tweakers,
mja maak dit voor 't 1st mee, een dubbelpost dan

[ Voor 161% gewijzigd door johnneman op 08-12-2003 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Heej, cheer up John! Ik voeg me bij je; zo af en toe rij ik wel eens met manual, maar het grootste deel van de tijd rij ik ook automatic. Daarnaast heb ik mijn camera ook altijd from behind, maar dat doe ik eerlijk gezegd meer omdat die wagens er zo vet uitzien. :P
Ik wil wel zien waar ik in rij en daarvoor hoef ik niet op die replay wachten. Gebruik je de rechterstick wel eens in die view? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
keldon schreef op 08 december 2003 @ 17:51:
[...]

Dat laastste niet (sinds een dag of twee :D), maar met de bumpercam zijn mijn tijden echt veel langzamer als bij de andere views, dat loopt echt in de seconden. Het inschatten van de bochten gaat bij mij altijd fout dan. Maar zelf schakelen lijkt me wel nodig wil je alles platinum kunnen halen, zeker voor de tijdritten en de speedtraps.
SuBBaSS schreef op 08 december 2003 @ 22:38:
Heej, cheer up John! Ik voeg me bij je; zo af en toe rij ik wel eens met manual, maar het grootste deel van de tijd rij ik ook automatic. Daarnaast heb ik mijn camera ook altijd from behind, maar dat doe ik eerlijk gezegd meer omdat die wagens er zo vet uitzien. :P
Ik wil wel zien waar ik in rij en daarvoor hoef ik niet op die replay wachten. Gebruik je de rechterstick wel eens in die view? ;)
Ik wel, dat is echt strak als je iemand inhaalt om dat zo te zien. Net als bij de CART wedstrijden op TV :)Kun je mooi je tegenstander volgen.

[ Voor 35% gewijzigd door Wom op 08-12-2003 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

johnuitalmelo schreef op 08 december 2003 @ 20:35:
[...]

Euh ik voel me een redelijke noob nu :|,
met andere woorden, ik doe al die 2 dingen die je zegt niet..
Maar ik sta wel redelijk vaak bovenaan in timeattack (zie m'n vorige bericht)..

Denk je dat ik er veel mee kan opschieten als ik met die bumpercam rijd, en handmatig ga schakelen? zoja; uitleg waarom graag :)
Cam positie zal niet zo heel veel uitmaken voor je tijden maar ik kan dus met buitencam echt geen bocht normaal nemen, niet in te schatten op die manier. Dat is maar net wat je gewend ben.

Zelf schakelen levert je wel tijdwinst op, je kan namelijk in bepaalde bochten je toeren hoger houden (door terug te schakelen) en dan in de bocht na de apex zelf alweer opschakelen naar de volgende versnelling.

De automaat zit meestal versnellinkje hoger en dan duurt het langer voordat je weer op toeren bent en voordat er doorgeschakeld wordt. Ook afremmen op de motor in bepaalde bochten (als het fout dreigt te gaan) is een optie door terug te schakelen, is minder snelheidverlies dan op de rem te gaan staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman

johnneman

rofl de bofl

keldon schreef op 09 december 2003 @ 11:08:
[...]

Zelf schakelen levert je wel tijdwinst op, je kan namelijk in bepaalde bochten je toeren hoger houden (door terug te schakelen) en dan in de bocht na de apex zelf alweer opschakelen naar de volgende versnelling.

De automaat zit meestal versnellinkje hoger en dan duurt het langer voordat je weer op toeren bent en voordat er doorgeschakeld wordt. Ook afremmen op de motor in bepaalde bochten (als het fout dreigt te gaan) is een optie door terug te schakelen, is minder snelheidverlies dan op de rem te gaan staan :)
hmz ja ik heb het geprobeerd in timeattack :), en zelf schakelen helpt wel!
alhoewel ik wel moet zeggen dat ik me daardoor minder kan concentreren op de bochten die ik strak moet nemen etc, maargoed dat zal wel komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
PGR2 Dash view

Iemand met een beetje aangepaste xbox O-) heeft een in-car view gemaakt, erg leuk gedaan, en best gedetailieerde dashboards ook !

[ Voor 44% gewijzigd door agentorangina op 13-12-2003 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82155

Ondertussen ben ik er in geslaagd om alle categorieën in Kudos World Challenge te unlocken, echter heb ik voor het merendeel enkel de 'bronze medals' dus nu begin ik van onder af aan voor de golds en de silvers.

Met het aantal K's die ik ondertussen gesprokkeld heb zit ik aan een totaal van 52 wagens in mijn bezit. Dus ik zit aan de helft!

Iemand enige idee wat er nodig is om de topwagens uit de hogere klasses te unlocken? Moet je daarvoor bepaalde Kudos Ranks bereiken voor je die kan kopen ofzo, of bepaalde medailles hebben?

En verder: ik zoek me suf naar een 'free roam' modus (zoals in PGR). Is die der uberhaupt, en zo ja ... hoe unlocken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 82155 schreef op 14 december 2003 @ 12:26:
Ondertussen ben ik er in geslaagd om alle categorieën in Kudos World Challenge te unlocken, echter heb ik voor het merendeel enkel de 'bronze medals' dus nu begin ik van onder af aan voor de golds en de silvers.

Met het aantal K's die ik ondertussen gesprokkeld heb zit ik aan een totaal van 52 wagens in mijn bezit. Dus ik zit aan de helft!

Iemand enige idee wat er nodig is om de topwagens uit de hogere klasses te unlocken? Moet je daarvoor bepaalde Kudos Ranks bereiken voor je die kan kopen ofzo, of bepaalde medailles hebben?

En verder: ik zoek me suf naar een 'free roam' modus (zoals in PGR). Is die der uberhaupt, en zo ja ... hoe unlocken? :?
Alle races winnen met minimaal een soort medaille levert die auto's op. Dus alles op steel die wagen, brons die enz.

Trouwens, de eerste geruchten over de downloadbare content :
Het gerucht gaat dat de bezitters van Project Gotham Racing 2 er binnenkort een stad bij krijgen. Parijs schijnt namelijk binnenkort downloadbaar te zijn. Hoe dit gerucht is onstaan?

Een slimme jongen was bezig met het hacken van Project Gotham Racing 2. Aangezien hij het gemis van een cockpit view heel erg vond besloot hij PGR2 te hacken, om er vervolgens zelf een cockpit view in te zetten. Tijdens dit proces merkte hij een aantal files op de PGR2 disc op, waaronder Franse muziek en Franse DJ's. Aangezien deze in geen enkele andere stad gebruikt worden lijkt het logisch dat Parijs binnenkort te downloaden is via Xbox Live.

Overigens is zijn de soundfiles van Parijs niet de enige dingen die de jongen opmerkte. Zo kwam hij ook een directory genaamd _LA Suffix tegen. Zou Los Angeles ook...?

[ Voor 35% gewijzigd door Wom op 14-12-2003 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Dat zou wel erg leuke content zijn om te downloaden in plaats van hier en daar een nieuw autootje. Complete stad erbij _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Dat zou indeed zeer vetjes zijn!

heb zelf net de ferrari stradale gehaalt. Ben dus bezig met de track specials. Het meerendeel van mijn medals zijn op silver en gold en een enkele op bronze.

Wat ik wel heel erg irritant vind is het verschil tussen dag en nacht. De bochten zijn in de nacht echt stukken moeilijker in te schatten. Maar ik blijf het proberen en ik wil alles unlocked hebben.

Iemand die eigenlijk de andere medals al gehaald heeft van de niet 'kudos world series' ?

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
weet iemand al of ze iemand heeft kunnen hacken zodat een PC Force Feedback stuurtje het zal doen met PGR2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Eindelijk bij de classics ! die 275 GTO is echt een beauty :) op het moment zit ik bij een cone-challenge, met 57 platinums. Ik heb al een one-on-one gereden tgeen een 2.7 RS, echt fantastisch dat die erin zit, die race deed me echt weer denken aan aan Need for Speed PU [het is ook een nacht race, en lijkt qua sfeer erg veel op Monaco]

Ook leuk dat je in deze klasse alleen [of tot nu toe] in steden moet racen met een wat 'oudere' uitstraling [Florance, Barcelona en Edinburough]

Classics zijn zeker mijn favoriet, die Enzo/andere ultimates mogen wel even wegblijven !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
agentorangina schreef op 15 december 2003 @ 17:36:
Eindelijk bij de classics ! die 275 GTO is echt een beauty :) op het moment zit ik bij een cone-challenge, met 57 platinums. Ik heb al een one-on-one gereden tgeen een 2.7 RS, echt fantastisch dat die erin zit, die race deed me echt weer denken aan aan Need for Speed PU [het is ook een nacht race, en lijkt qua sfeer erg veel op Monaco]

Ook leuk dat je in deze klasse alleen [of tot nu toe] in steden moet racen met een wat 'oudere' uitstraling [Florance, Barcelona en Edinburough]

Classics zijn zeker mijn favoriet, die Enzo/andere ultimates mogen wel even wegblijven !
Wacht maar totdat je eenmaal bij de Ultimates bent >:)
Daarna zijn alle andere wagens maar trage vierwielers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Het gaat niet om de snelheid, maar om de uitstraling, en daarvan zit er heel veel in de classic serie. Er is eigelijk niks in ultimate wat ik zo bijzonder vind, het gaat allemaal wel snel.. maar een Carrera GT haalt het nooit bij de 2.7 RS :9

Owja, de enige auto die nog qua uitstraling een hoge score haalt, en niet in de classics zit is een witte Testarossa, een mooie herrinering aan de 'foute' 80's

[ Voor 9% gewijzigd door agentorangina op 15-12-2003 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
agentorangina schreef op 15 december 2003 @ 21:08:
Het gaat niet om de snelheid, maar om de uitstraling, en daarvan zit er heel veel in de classic serie. Er is eigelijk niks in ultimate wat ik zo bijzonder vind, het gaat allemaal wel snel.. maar een Carrera GT haalt het nooit bij de 2.7 RS :9

Owja, de enige auto die nog qua uitstraling een hoge score haalt, en niet in de classics zit is een witte Testarossa, een mooie herrinering aan de 'foute' 80's
Enige wat je dan nog op de achtergrond zou moeten hebben spelen is dit :Y)

Ben het met je eens trouwens, ik speel liever met de classics dan de ultimate wagens. Vooral online vind ik het persoonlijk gezelliger om met een mini of een classic te rijden. Dan is het meestal wat meer ontspannen. Met de ultimate is het vaak een gespannen sfeertje en wordt er regelmatiger een scheldpartij gehouden. Althans mijn ervaring...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Hoewel ik de classics wel kan waarderen, spreken mij de ultimates meer aan. Het rijgedrag van een GT Carrera is gewoon zo fenomenaal, dat kan ik net zo waarderen als het dwarsgaan van een oude Amerikaan :)

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Nog een review > Games, een soort sistermag, nja, daughtermag, van Edge dat zich richt op spellen voor alle platforms heeft PGR gereviewed. Het heeft PGR2 een 9/10 gegeven en vindt het beter dan de GTs die tot nu toe uit zijn.
Ze vinden dat de moeilijkheidsniveaus goed zijn: voor de slechte, gemiddelde en goede speler valt er een goede uitdaging in te vinden. Verder vinden ze het gewoon lekker spelen :)

Alone at last
Just nostalgia and I

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik heb na het spelen van PGR2 ook zoiets van 'wordt GT4 nou nog wel leuk?'

GT is natuurlijk de top op dit gebied maar volgens mij zit er weinig online support in GT4. Zelfs het single player gedeelte van PGR2 is vele malen interessanter met Live. Ik denk dat GT4 zonder enige vorm van online support maar een saaie bedoening wordt.

En ik keek er nog wel zo naar uit, totdat ik PGR2 begon te spelen :)

• Collaborator
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

keldon schreef op 18 december 2003 @ 13:33:
Ik heb na het spelen van PGR2 ook zoiets van 'wordt GT4 nou nog wel leuk?'

GT is natuurlijk de top op dit gebied maar volgens mij zit er weinig online support in GT4. Zelfs het single player gedeelte van PGR2 is vele malen interessanter met Live. Ik denk dat GT4 zonder enige vorm van online support maar een saaie bedoening wordt.

En ik keek er nog wel zo naar uit, totdat ik PGR2 begon te spelen :)
GT4 word toch ook gewoon online? (net als bijna alle nieuwe PS2 games)

This space is occupied

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verrek! Eerst googlen voordat ik iets zeg :D

*kijkt weer uit naar GT4*

• johnneman

johnneman

rofl de bofl

maar toch denk ik dat het anders word dan het online racen met pgr2,
vooral ook om 't feit dat xbox heel anders omgaat met online gamen,
mja over dat onderwerp kan ik nog wel een half uur doorgaan:9

Ik moet wel zeggen (zoals ik eerder iemand zag zegge net) dat het unlocken
van alles steeds moeilijker word, ik heb tot nu toe alles in goud,
maar ik begin nu net met de classe met ferrari stradahle enzo (sorry naam kwijt:s ),
het word naarmate steeds moeilijker joh, maja anders is 't ook maar saai he:Y)

Anoniem: 40806

Ik heb het spel ook eindelijk :D
Voldoet echt volkomen aan mijn verwachtingen, Toppie :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Anoniem: 40806 schreef op 18 december 2003 @ 21:12:
Ik heb het spel ook eindelijk :D
Voldoet echt volkomen aan mijn verwachtingen, Toppie :9~
Ik wist niet wat ik verwachten moest met dit spel, maar zit nu net bij de track specials en mijn vriendin wees me er net op dat het schuim in mijn mondhoeken nog niet weg is na 2 weken. >:) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43030

Dit is echt zo'n game waar ik al enige tijd naar uit kijk, hopenlijk krijg ik snel internet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 43030 schreef op 19 december 2003 @ 19:10:
Dit is echt zo'n game waar ik al enige tijd naar uit kijk, hopenlijk krijg ik snel internet :)
Ook offline is hij de moeite van de aankoop waard hoor. Het Live gedeelte is echter wel uitermate goed geintegreerd in PGR2. Maar ook offline kun je er veel uren mee vooruit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40806

Er zitten echt ontzettend veel mooie wagens in, Mini Cooper S/Nissan 350z/Ferrari 575M/Koenigsegg CC, maar helaas de Maserati Coupe Cambiocorsa niet :( en die staat samen met deze in mijn top 5 favo cars, is er een kans dat deze later nog komt? Want zo'n Maserati mag eigenlijk niet ontbreken ;(

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 40806 op 19-12-2003 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 40806 schreef op 19 december 2003 @ 20:16:
Er zitten echt ontzettend veel mooie wagens in, Mini Cooper S/Nissan 350z/Ferrari 575M/Koenigsegg CC, maar helaas de Maserati Coupe Cambiocorsa niet :( en die staat samen met deze in mijn top 5 favo cars, is er een kans dat deze later nog komt? Want zo'n Maserati mag eigenlijk niet ontbreken ;(
Er komen downloadbare cars, dus het is weldegelijk mogelijk.
Op de fora van PGR2 zie je dan ook al veel topics met verzoeken voor een downloadbare wagen.

Overigens hoorde ik het gerucht dat er een addon met Lambo's komt, omdat MS de Lamborghini licentie van Rage nu heeft en ze bij Bizarre vinden dat er ook Lambo's in PGR2 moeten. Men zat dus te denken aan een soort van Lambourghini versie van PGR2, welke je dan ook kon gebruiken in het originele PGR2 (dus ook met showroom ed.)

Het lag er echter aan of MS de game Lambourghini nog gaat uitgeven, mocht dat het geval zijn gaat dat dus niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82155

Ik hoop maar dat MS ook aan een alternatief denkt voor mensen die geen Live abonnement hebben ...

Misschien extra content voor een paar games op 1 DVD releasen of zo. Moet best haalbaar zijn om die van de DVD automatisch op de harddisk te plaatsen op dezelfde locatie waar ze gezet worden wanneer je ze van Live zou afhalen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 82155 schreef op 19 december 2003 @ 20:39:
Ik hoop maar dat MS ook aan een alternatief denkt voor mensen die geen Live abonnement hebben ...

Misschien extra content voor een paar games op 1 DVD releasen of zo. Moet best haalbaar zijn om die van de DVD automatisch op de harddisk te plaatsen op dezelfde locatie waar ze gezet worden wanneer je ze van Live zou afhalen. :/
In Amerika heb je de Exhibition Disks van MS, daar staan demo's en extra content op. Die kun je voor 7 dollar kopen als ik het niet mis heb, maar in Europa zijn hier nog geen plannen voor. Wel zitten er op de DVD's van OXM af en toe de downloadbare contents als extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ik wil die exhibition discs hier ook :P

ik vind t bijv naaistreek dat ik die 3 extra levels van splinter cell met mijn kopie niet kan spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99375

Hoe heet de auto die op de voorkant van het spel staat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:45

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Anoniem: 99375 schreef op 20 december 2003 @ 18:31:
Volgens mij is dat de Enzo Ferrari.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Zondagskindje schreef op 20 december 2003 @ 18:34:
[...]

Volgens mij is dat de Enzo Ferrari.
Yup, volgens mij de snelste wagen in PGR2, alhoewel de Porsche Carrera GT snellere tijden kan zetten door betere handeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Anoniem: 99375 schreef op 20 december 2003 @ 18:31:
Laat me raden, jij doet mee aan een prijsvraag :P

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85882

Met kerst krijg ik een Xbox. Ik heb alleen 2 vraagjes over project gotham racing 2.
- Is er een pack van de X-box waarbij PGR2 zit?
- Ik weet vrijwel zeker dat ik PGR2 ga aanschaffen. Ik heb het spel gespeeld bij een vriend en dat beviel best goed. PGR1 heb ik nooit gespeeld.
Maar PGR is toch eigenlijk hetzelfde concept als Metropolis Street Racer op de Dreamcast? Die game heb ik hier liggen en kan me absoluut niet bekoren. Ik vind van mezelf dat ik een aardig potje kan racen, maar bij MSR lukt me helemaal niks. Dat is misschien ook wel dankzij de controlllers van de DC. Maar is PGR wel iets makkelijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 85882 schreef op 21 december 2003 @ 19:10:
Met kerst krijg ik een Xbox. Ik heb alleen 2 vraagjes over project gotham racing 2.
- Ik weet vrijwel zeker dat ik PGR2 ga aanschaffen. Ik heb het spel gespeeld bij een vriend en dat beviel best goed. PGR1 heb ik nooit gespeeld.
Maar PGR is toch eigenlijk hetzelfde concept als Metropolis Street Racer op de Dreamcast? Die game heb ik hier liggen en kan me absoluut niet bekoren. Ik vind van mezelf dat ik een aardig potje kan racen, maar bij MSR lukt me helemaal niks. Dat is misschien ook wel dankzij de controlllers van de DC. Maar is PGR wel iets makkelijker?
Het is idd de 'opvolger' van MSR. Wat de moeilijkheid betreft, dat is één van de pluspunten aan PGR2; Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wilt. Je kunt alles op steel of bronze halen en dan zul je weinig moeite moeten doen, wil je echt je best doen doe je het op gold en heb ben je enorm verslaafd dan ga je voor alles op platinum. En daarbij, de Xbox controller ligt nogal wat beter in de hand als die van de dreamcast imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
jammer dat de nieuwe packs alleen maar die kleinere controlers bijleveren. Vindt zelf die grotere toch lekkerder. Denk dat ik een logitech controller ga kopen want die ziet er heel strak uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Anoniem: 85882 schreef op 21 december 2003 @ 19:10:
Er is een PGR2 pack MAAR!!! die is alleen verkrijgbaar in de UK. Ik heb de xbox live promotors gesproken op m'n werk en die zeggen dat het misschien in januari gaat komen. Maar tijdens de kerstdagen richten ze zich meer op de silver bullet pack.

Ik ga morgen de X-men 2 pack halen samen met PGR2 en de Live pakketje. Die andere pakketen intreseren mij niet zo. Halo vind ik persoonlijk niet bijzonder. Midtown madness ook niet. En de Silver bullet pack vind ik ook niks. Hoe kan je nou normaal FPS spelen met een joypad? De enigste optie die overblijft is dan de X-men 2 pack.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Alpha-sphere schreef op 23 december 2003 @ 01:26:
[...]

Er is een PGR2 pack MAAR!!! die is alleen verkrijgbaar in de UK. Ik heb de xbox live promotors gesproken op m'n werk en die zeggen dat het misschien in januari gaat komen. Maar tijdens de kerstdagen richten ze zich meer op de silver bullet pack.

Ik ga morgen de X-men 2 pack halen samen met PGR2 en de Live pakketje. Die andere pakketen intreseren mij niet zo. Halo vind ik persoonlijk niet bijzonder. Midtown madness ook niet. En de Silver bullet pack vind ik ook niks. Hoe kan je nou normaal FPS spelen met een joypad? De enigste optie die overblijft is dan de X-men 2 pack.
Normaal FPS spelen is toch stiekem wel mogelijk.
Ga maar eens een keer Halo proberen op een xbox. Is misschien wel ff wennen, maar na een tijdje speelt het echt helemaal geweldig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
InZane schreef op 23 december 2003 @ 12:38:
[...]

Normaal FPS spelen is toch stiekem wel mogelijk.
Ga maar eens een keer Halo proberen op een xbox. Is misschien wel ff wennen, maar na een tijdje speelt het echt helemaal geweldig _/-\o_
ik kon maar niet wennen. Wat ik toen had gedaan ik had mijn controls zo geconfigureert dat mijn controls redelijk goed overeenkwamen met die van Goldeneye op de N64. Toen ging het spelen stukken lekkerder.

maar ontopic die PGR2 pack had al veel eerder moeten uitkomen. want ik neem aan dat ik de "gewone" pack voor kerst krijg. Midtown madness 3 lijkt mij leuk, maar halo heb ik vaak genoeg bij vrienden gespeeld dus die zou ik misschien links liggen. en dan moet ik nog PGR2, Amped 2 en Top Spin kopen

[ Voor 23% gewijzigd door Chillmeister op 23-12-2003 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Zo, ik heb hem eindelijk ook. En het is wel een leuk spelleke :+ Wel lastig, als je Mariokart gewend bent :P
Ik ga zo weer even proberen wat te halen. Ik ben alleen te gierig om die kudos tokens te gebruiken om nieuwe auto's aan te schaffen :D

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Ik heb nu net 1 dag een Xbox en het bevalt me goed :*)
X-box live aanmelding had wel iets beter gekunt maar het werkt gewoon door m'n firewall heen :o
Gisteravond net voor het slapen gaan 3 potjes geraced tegen wat gasten en ik moet zeggen dat dat Live gebeuren met de headset echt VET is. Het werkt echt perfect en geen vage lag dat je een auto happerend voorbij ziet komen ofzo. Echt fantastisch. Ik ga gauw weer even spelen hoor. Live is echt verslavend.

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ok, ik ben dus erg slecht @ PGR2... Zo slecht dat ik echt heel erg chag wordt van het spelen. :/ Maar ik dacht dus: "Oefenen zal wel helpen". Maar een paar uur verder kan ik nog steeds niet spelen. Dus ik denk > Ik ga op internet zoeken naar welke auto ik het best kan gebruiken in een race enzo. Nja, gamefaqs > "walkthrough"
En wat staat daar? Dat je in de eerste klasse van auto's niets hoeft te kopen omdat het zo makkelijk is dat je alles daar @ expert en hard kan halen :/
Since this is the first series, it is obviously the easiest. It is easy to beat
many of the levels here on expert and the rest can be beaten on hard without
much trouble. Don't bother to spend your Kudos Tokens on any cars in this
series. Save them up so that you can buy the best car for the next series right
after you unlock it.
Nja.... Ik heb daar dus nu zilver op alles en de eerste gaat nog wel op goud. Maar de 2e race lukt me niet op goud :/ Geprobeerd met de Mini en de euh... niet de kever :P
Advice: Like the last race, this one is also easy and you can beat it on expert
fairly easily, since it is only the second race in the game.
Mja...

Normaal gaan racespellen me niet slecht af. Maar dat is dan altijd puur arcade racen en niet semi-realistisch. Ik heb dus geen idee van hoe je een bocht handig kan nemen. Ik ben gewend gas niet los te laten en eventueel een handrem er op te gooien :P Probeer dat hier maar eens 8)7
Ben ik nu verpest door Mariokart, F-Zero, Ridge Racer, NFS enzo? :+

Maar heeft er iemand dus tips? Want de tips op internet zijn voor de mensen die al kunnen rijden ofzo :+ Ook misschien welke auto's ik aan moet schaffen..

Is er btw iemand anders die veel problemen heeft met dit spel?

Ik heb nu alles zilver op de eerste serie, alles brons op de 2e en alles staal op de 3e.

Maar wat dus ook een probleem is > Ik krijg maar weinig kudos tokens, waardoor ik weinig auto's kan unlocken. Dus ik kan moeilijk goede auto's aanschaffen om moeilijkere races makkelijker mee te kunnen halen, waardoor ik dus weer minder tokens krijg.. > Vicieuze cirkel dus..
En ik wil gewoon alle auto's krijgen uiteindelijk.

Toch niet zulk oma-materiaal, hoor AudiRS4 :P

Alone at last
Just nostalgia and I

• Wom
Als ik je verhaal zo lees ben ik geneigd te zeggen dat je beter even de kudos kunt laten voor wat ze zijn. Volgens mij ben je echt 'verpest' door de Ridge Racers en de NFS serie. Ik hoop dat je wel weet wat de sneltste manier is om een bocht te nemen ? Dat is de bocht zo ruim mogelijk ingaan, vroegtijdig remmen en na de apex (zeg maar het midden van de bocht) het gas erop. Buiten -> Binnen -> Buiten, dat is het principe wat je moet volgen. Dus buitenkant bocht, insturen, naar binnenkant van de bocht gaan, dan gas geven en netjes uitsturen naar de buitenkant van de bocht. En in de bocht gewoon gas los in het begin, dan moet het gewoon lukken. Op deze manier krijg je overigens wel de goede lijn bonus dus je krijgt er zelfs kudos voor.

Ik raadt je aan om gewoon voor elke bocht die je nog niet kent of nog niet weet hoe je hem moet nemen gewoon vroeg te remmen en na drie keer die bocht gezien te hebben weet je ongeveer wel wanneer je moet remmen en wanneer je moet insturen, van daaruit is het alleen maar de ervaring die je sneller door die bocht laat gaan.

Een goede tip om toch redelijk wat kudos binnen te halen is om op de lagere niveaus (steel, bronze) bij de start zoveel mogelijk wagens in te halen (ze remmen erg vroeg voor de eerste bocht) en te zorgen dat je dan geen kant raakt (auto maakt niet uit). Je krijgt dan de bonus voor het inhalen van je tegenstanders plus een bonus omdat het zo vaak achter elkaar was. Zo heb je na twee bochten al iets van 450 kudos, en de race moet nog beginnen.

Ik vind het wel jammer dat je het toch nog pittig vind, want ik voel me wel een beetje verantwoordelijk :P Enne, dat oma-materiaal zijn de woorden van de makers, daar kan ik helaas ook weinig aan veranderen ;)

Het is trouwens zou dat wanneer je alles op bronze haalt je de game makkelijk kunt uitspelen. Ik bedoel, de races zijn niet moeilijk en je kunt in elke klasse wel een nieuwe auto unlocken die je verder brengt. Alleen de cone challenges kunnen wel een probleem geven als je niet helemaal je auto gewendt bent.

Zet hem op !

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
AudiRS4 schreef op 25 december 2003 @ 13:33:
Als ik je verhaal zo lees ben ik geneigd te zeggen dat je beter even de kudos kunt laten voor wat ze zijn. Volgens mij ben je echt 'verpest' door de Ridge Racers en de NFS serie. Ik hoop dat je wel weet wat de sneltste manier is om een bocht te nemen ? Dat is de bocht zo ruim mogelijk ingaan, vroegtijdig remmen en na de apex (zeg maar het midden van de bocht) het gas erop. Buiten -> Binnen -> Buiten, dat is het principe wat je moet volgen. Dus buitenkant bocht, insturen, naar binnenkant van de bocht gaan, dan gas geven en netjes uitsturen naar de buitenkant van de bocht. En in de bocht gewoon gas los in het begin, dan moet het gewoon lukken. Op deze manier krijg je overigens wel de goede lijn bonus dus je krijgt er zelfs kudos voor.
Nog even een kleine toevoeging wat betreft het insturen bij scherpe bochten: je moet echt voor de bocht al aan het stuur gaan hangen. Het principe is dus eigenlijk dat je van een scherpe bocht een hele ruime bocht maakt die je dus snel kan nemen als je het zoals AudiRS4 (waarom niet RS6?) zegt doet. Je stuurt helemaal vanaf de buitenkant in, geeft gas bij de apex en komt er ruim weer uit. Eigenlijk zouden de rijbewijzen van GT3 gewoon verplichte kost moeten worden, daar heb ik dit echt goed geleerd. :)

In PGR1 was deze manier alleen niet altijd de beste manier om kudos te halen. In PGR1 was de manier om twee slips aan elkaar vast te binden zeg maar (voor combo's) door de drift vast te houden en de kudos blijven lopen. Niet eens per se driften, maar ook blijven sturen. Dan bleven de kudos in PGR1 gewoon lopen.

• Wom
offtopic:
Omdat de RS4 meer indruk op mij heeft gemaakt als de RS6. Het was namelijk zo dat ik naar Duitsland reed voor de GP aldaar en ik op de autobaan rondreed met een vaart van 170 tot plotseling een Audi A4 Avant (zo dacht ik) achter mij zat. Maar ik was aan het inhalen en ik dacht "Zal wel weer zo'n TDI rijder zijn, het is goed". Maar die A4 bleef maar in mijn bumper zitten en op het moment dat ik naar de rechter baan ga hoor ik die wagen terugschakelen en volgas wegsprinten van mij. Het geluid en de snelheid waar dit mee ging heeft zoveel indruk op mij gemaakt dat ik thuisgekomen gelijk ben gaan opzoeken welke auto dat kon zijn. En dat verassings effect zou ik nooit ben een RS6 hebben omdat ik de auto onderhand goed kan herkennen. Vandaar :)

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Even trackmania gespeeld ter compensatie. Dit spel kent slechts 4 knoppen > naar voren, naar links, naar rechts, naar achteren :+

Maarja, ik zal het nog eens proberen.
Steel lukt wel en brons ook wel, maar de hogere niveaus niet..

En AudiRS4, jij bent niet verantwoordelijk, hoor :D Ik heb het toch gekocht :) Het is alleen dat ik soms iets anders verwacht van spellen (Metroid Prime :X ). En dan vinden anderen het geweldig, maar ben ik er niet zo over te spreken. Maar ik ga zodirect nog wel oefenen, hoor :)

En ik probeer idd direct de tegenstanders in te halen, want als ik eenmaal achterlig ben ik verloren :P
One on one is echt irritant imo, want je start sowieso al als 2e en als ik dan niet die figuur direct inhaal, kan deze ook niet meer botsen met andere tegenstanders enzo.. En aangezien hij nooit botst (en ik elke keer de rail in vlieg :+ ) kom ik dan niet langs hem :P

Maar heeft het veel zin om in de lagere klassen de beste auto aan te schaffen? Zodat je makkelijker kan winnen? Want vaak heb ik gewoon een tragere auto en dan kan ik andere auto's gewoon niet meer inhalen..

Maar waarom start je altijd als laatste ;( Ik wil als eerste starten :P

En dat nemen van die bochten... :X Tja, ik ben gewend m'n gas niet echt los te laten..
Ben ik nu verpest? :'(
:+
Tja, ik kan er niets aan doen, maar ik ben van de oude racespellen :P
Trackmania gaat me wel heel goed af :Y)

Maar ik zal trachten mijn rijgedrag te verbeteren :*)

[ Voor 13% gewijzigd door Okyah op 25-12-2003 14:11 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

• Wom
Ik denk dat het vooral die laatste zin is die er voor kan zorgen dat het beter zal gaan ;)
En het is zeker wel makkelijker om in de lagere klasses de langzaamste snelste wagen te pakken, kun je zowiezo al meer kudos scoren bij de Speed Traps :)

[ Voor 4% gewijzigd door Wom op 25-12-2003 15:22 ]

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06-2024

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Ik merk zelf ook dat ik vroeger teveel arcade racers gespeeld heb. Heb op de PS2 ook GT3 en daarin valt het voor mij ook al niet mee om te racen.
Op de een of andere zieke reden heb ik altijd de neiging om in een bocht tegen een andere auto te parkeren om zo snel de bocht door te kunnen komen.

Het wordt tijd voor een racer waarbij dit soort gedrag echt wordt afgestraft. Een beetje zoals in een Formule 1 racegame waarbij je wagen merkbaar afbrokkeld. Want ja, in PGR krijg je misschien dan wel geen Kudos, maar die haal ik wel weer in in de volgende bocht is mijn idee altijd daarbij.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Okyah schreef op 25 december 2003 @ 14:09:

En dat nemen van die bochten... :X Tja, ik ben gewend m'n gas niet echt los te laten..
Ben ik nu verpest? :'(

Maar ik zal trachten mijn rijgedrag te verbeteren :*)
Ja, je bent verpest door arcade racers, foei!

Blijven oefenen en dan kom je er nog wel een keertje :P

• Alpha-sphere
Ik vindt het toch 't leukst om met compact sport wagentjes te racen. Met die ultra snelle bakken heb je al gauw verloren als je 1 keer de muur raakt. De rest is dan gewoon weg. Ik heb al 2 keer gehad dat ik vanaf een kansloze positie nummer 1 ben geworden met compact sport bakkies. Net weer 3 uurtje gespeeld met heel veel verschillende bakken.

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
AudiRS4 schreef op 25 december 2003 @ 13:55:
offtopic:
Omdat de RS4 meer indruk op mij heeft gemaakt als de RS6. Het was namelijk zo dat ik naar Duitsland reed voor de GP aldaar en ik op de autobaan rondreed met een vaart van 170 tot plotseling een Audi A4 Avant (zo dacht ik) achter mij zat. Maar ik was aan het inhalen en ik dacht "Zal wel weer zo'n TDI rijder zijn, het is goed". Maar die A4 bleef maar in mijn bumper zitten en op het moment dat ik naar de rechter baan ga hoor ik die wagen terugschakelen en volgas wegsprinten van mij. Het geluid en de snelheid waar dit mee ging heeft zoveel indruk op mij gemaakt dat ik thuisgekomen gelijk ben gaan opzoeken welke auto dat kon zijn. En dat verassings effect zou ik nooit ben een RS6 hebben omdat ik de auto onderhand goed kan herkennen. Vandaar :)
Ah oke, dus die auto heeft jou zeg maar 'ontmaagd'. :P Voor mij was dit de dus de RS6. Maar idd, die RS-serie is totally sick. De power van een Ferrari in een zeer practisch (en toch zeer gelikt) jasje. (Ik ben helemaal verliefd op de RS6. O+)

[ Voor 4% gewijzigd door CorteX op 25-12-2003 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
I heb um!! echt een tof spel heb net anderhalf uurtje gespeeld. maar wat is die 2e cd die sommige mensen hebben gekregen bij hun spel? die heb ik namelijk niet en ik heb ook geen live! proefabonnement erbij gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Chillmeister schreef op 02 januari 2004 @ 19:18:
I heb um!! echt een tof spel heb net anderhalf uurtje gespeeld. maar wat is die 2e cd die sommige mensen hebben gekregen bij hun spel? die heb ik namelijk niet en ik heb ook geen live! proefabonnement erbij gevonden
Ik heb wel die 2 maanden gratis Live erbij zitten maar geen 2de cd ofzo.

Hebben jullie nog tip voor hoe ik veel kudos kan halen bij die kudos pion races? als je goud wil halen moet je vaak over de 3000 halen maar verder als 1700 kom ik niet. Ik drift her en der wel een beetje maar dat helpt allemaal niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

die 2e cd is een muziek cd met een paar nummers van het spel erop, deze kreeg je echter alleen als je de game had gepre-ordered.
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste