Call of Duty

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 967 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
-LA- schreef op 03 September 2003 @ 20:23:
... maar CoD is weer een totale vernieuwing in 't WWII Genre wat HL2 dus niet is....
Totale vernieuwing juist niet natuurlijk, gezien het grote aandeel van CoD dat op MoHAA lijkt. Alles is wat mooier geanimeerd en vormgegeven, en bij het spelen heb je wat meer mogelijkheden. Maar daar houdt het ook wel mee op.

Idd. absoluut niet vergelijkbaar met de vernieuwing die HL2 gaat brengen, maar dat valt niet binnen het WWII genre.

Ik eet lekker van twee walletjes, en alle andere walletjes die zich aanbieden en mij intrigeren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net de demo voor de 2e keer gespeeld, en hoewel deze demo mij erg goed bevallen is zijn er toch ook een paar minpuntjes, waarvan de grootste wel de AI is. Je teammaten zijn op zich oké, maar de tegenstander is zelfs op de hoogste moeilijkheidsgraad niet echt intelligent. Ze lopen maar wat, zien je vaak niet staan, maken geen gebruik van het (tactisch) werpen van granaten, laat staan dat ze samenwerken en je proberen vanuit het niets neer te schieten. Het kwam vaak voor dat ze gewoon recht in een deurpost gingen staan of dwars door een gebied heen rende. Het enige dat wel weer goed is is dat ze wel bukken als ze achter lage muurtjes langs gaan, en over hekjes kunnen springen.

Ander minpuntje vind ik de afwisseling: de demo bestond eigenlijk alleen maar uit naar een gebiedje lopen, daar schuilen en alles afknallen, en weer door naar het volgende gebiedje. Na een tijdje werd dit toch wel een beetje saai (hoewel de saaiheid niet lang duurde doordat de demo tamelijk kort is). Hopelijk zijn de missies in het uiteindelijke spel wat afwisselender en langer, anders vrees ik dat het een erg kort spel gaat worden dat bovendien vrij snel gaat vervelen.

Tot slot nog een klein minpuntje: het is jammer dat de route zo ontzettend uitgestippeld is. Ik had het toch cooler gevonden wanneer er ook echt een klein dorpje werd nagebouwd waarin je zelf je weg mag kiezen en je doelen weet te vinden door middel van het kompas.

Maar goed, al met al een erg leuke demo, en ik ben toch wel benieuwd naar het uiteindelijke spel. Ik heb destijds MOHAA helaas gemist (geld gebrek), en ik zou het jammer vinden een dergelijke WOII topper wederom te missen. Wel weer jammer dat het spel net uitkomt kort nadat andere games op mijn wenslijstje - Half-Life 2, Max Payne 2 en Halo PC - gereleased worden.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2003 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daylife ik wil graag reageren op je eerste punt van kritiek.
Ik denk dat je iets over het hoofd ziet. In de Call of Duty demo val je een klein dorp aan wat is ingenomen door de duitsers, maar je valt het niet alleen aan. Er loopt een heel leger met je mee... Als je er niet op let zie je het snel over het hoofd, maar dit zijn een groot aantal mannetjes. Wanneer je nu aanvalt word de vijand van alle kanten bestookt en zal zich op diverse punten concentreren. En niet alleen op daylife die daar toevallig ook staat te schieten ;)
vandaar dat ze zich soms iets minder tactisch opstellen ten opzichte van jou, omdat ze simpelweg te druk zijn met zichzelf verdedigen tegen je team m8s.

• Aham brahmasmi
Idd. Maar wat mij eigenlijk wél tegenvalt, is dat als je een aantal vijanden (stuk of zes) in een half ingestort huis aan het uitmoorden bent, dat de Duitsers die een eindje verderop staan niet aan komen zetten maar gewoon keurig op hun plek blijven. Je vijanden hebben, nog stééds geen alertheid buiten de momenten dat je zelf of een van je teammates in hun blikveld zijn. :Z Jammer. Wat dat betreft is de AI eigenlijk nog steeds gewoon _bagger_.
Je tegenstanders doen wat meer om zich te verschuilen en jou te raken zonder teveel blootgesteld te worden, maar ze helpen elkaar niet echt. Net als je eigen teammates dus.

Verwijderd

wat moeten ze doen dan ? met zn allen op je af komen rennen ?
Nu hebben ze elke keer netjes een hinderlaag gelegd waarbij ze zich kunnen verschuilen in een huis of achter puin of stenen. Op die manier rennen ze niet onbeschermd een zekere dood in.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op 04 September 2003 @ 07:34:
wat moeten ze doen dan ? met zn allen op je af komen rennen ?
Nu hebben ze elke keer netjes een hinderlaag gelegd waarbij ze zich kunnen verschuilen in een huis of achter puin of stenen. Op die manier rennen ze niet onbeschermd een zekere dood in.
Aham heeft gelijk, de AI is echt gewoon naadje. Alhoewel de argumenten die jij noemt de acties van de AI players kunnen verklaren denk ik toch echt dat het gewoon te wijten is aan slechte AI. De AI lijkt gewoon maar wat te doen. Vaak kun je gewoon om de poppetjes heenlopen, en zelfs al kijken ze je aan duurt het soms nog een poosje voordat ze gaan schieten.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

Als ze zouden reageren zoals jullie willen zou je een groot slachtveld krijgen aan het begin van ieder level :s

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:05
Dat zou toch mooi zijn

Verwijderd

Meer dan reden genoeg om te weten hoe goed de MP is. Single Player FPS games zijn vaak ook naadje. De opmerkingen over de AI kloppen wel, maar ik heb nog nooit echt goeie AI gezien bij FPS games, het is of belabberd, of te goed. Vooral als je met teams te doen hebt, verwacht ik echt niet dat een spel dat goed gaat doen .... nee ik verwacht dat dat online leuk gaat worden. Toch ben ik benieuwd naar bepaalde stukken, zoals Stalingrad, dat wil ik wel zien maar ik verwacht niet zo veel van de AI.

Zowieso vind ik dat FPS verbannen moet worden naar Multiplayer, Single Player vind ik alleen nog leuk als er stealth gebruikt wordt. Maar echt ruimtes doorlopen en alles knallen wat je ziet .... geef mij dan maar een arcade console game. Ik heb heel wat demo's gespeeld de laatste tijd, Chaser bijvoorbeeld, kon me echt niet boeien. De laatste FPS die me echt boeiden waren No One Lives Forever 2 en Unreal II.

Trouwens, uit de filmpjes van Half Life 2 kon ik ook niet echt een wereld AI opmaken, vooral die soldaten, man ik weet niet eens of ze wel terugschoten.

Ik vond de AI in Vietcong Coop wel aardig, maar soms is de AI te goed .... net als in UT2k3 bijvoorbeeld .... slecht voorbeeld, omdat mensen die dat SP spelen niet moeten zeuren, da's een puur MP spel .... maar bots kunnen echt door muren kijken .... net als dat in Vietcong de tegenstanders door bosjes en bomen heen kunnen kijken. Ik kan me een grot herinneren dat bedekt is met bladeren, je kan echt niets zien .... ik was er nog niet doorheen, of ik had al een kogel door mijn kop .... het grappigste is nog BF1942 .... daar schieten ze van 2 km afstand met een handpistool een kogel door je kop.

Wat ik belangrijk vond bij CoD was dat het er echt uitzag. De houding van de medestanders, tegenstanders zagen er redelijk echt uit .... het echte werk komt echt online. Teamgames moet je niet met/tegen de computer spelen, vind ik ook niet leuk .... nee in de SP mode komt het echt op jezelf aan, het is en zal voor mij puur oefening zijn.

Iedereen heeft andere verwachtingen en meningen, maar ik vind dat FPS games, zeker dit type games online tot leven komen. Bij HL2 en Doom III is dat misschien anders, maar omdat ik uitgekeken ben op SP-FPS-games, vraag ik me af wat die games het weer aantrekkelijk kunnen maken. Graphics zijn maar graphics, als het weer op het oude neerkomt, ben ik weer na een uurtje uitgekeken.

• Kaasplank
  • Niet online
Aham brahmasmi schreef op 04 September 2003 @ 00:04:
Idd. Maar wat mij eigenlijk wél tegenvalt, is dat als je een aantal vijanden (stuk of zes) in een half ingestort huis aan het uitmoorden bent, dat de Duitsers die een eindje verderop staan niet aan komen zetten maar gewoon keurig op hun plek blijven. Je vijanden hebben, nog stééds geen alertheid buiten de momenten dat je zelf of een van je teammates in hun blikveld zijn. :Z Jammer. Wat dat betreft is de AI eigenlijk nog steeds gewoon _bagger_.
Je tegenstanders doen wat meer om zich te verschuilen en jou te raken zonder teveel blootgesteld te worden, maar ze helpen elkaar niet echt. Net als je eigen teammates dus.
dat is omdat de makers willen dat jij het meeste werk doet. Als jij een mannetje afslacht komt er geen voor terug maar als je teammaten dat doen dan komt er wel 1 voor terug. op die manier zorgen de makers dat jij het meeste werk doet en de beste spelervaring krijgt. Dat er teammaten bij lopen is om de sfeer van vechten in een groep te simuleren in plaats van al die saaie solo missies.

In mijn mening dus geen zwakke AI, in tegenstelling, de AI is juist erg intelligent in hun manier van schieten en dekking zoeken. Ze rennen weg voor granaten, duiken achter huizen weg en komen aan de andere kant weer tevoorschijn. Dat soort dingen.

Dat ze soms niet schieten is inderdaad zo. maar zodra je dichter in de buurt komt van je binnen 2 sec. dood als je het op de hoogste moeilijkheidsgraad speelt. Dit in tegenstelling tot de AI van battlefield waar ik wel eens zowat naast een groepje vijanden heb staan virtueel in m'n neus peuterend.

Verwijderd

Wat ook grappig is, is dat als er een rakkertje achter een stukje muur schuilt, als het de enige overgebleven is, zij met z'n 4-en soms vaak op die gast schieten, en kennelijk allen missen. Dan aan mij de zet om hem uit zijn lijden te verlossen.

Maar ik geef je gelijk, zou vervelend zijn als zij alles voor je oplossen.

Battlefield is een slechte vergelijking, da's pure multiplayer .... de evt. AI die daarin zit is bar slecht, het echte goeie zit hem in het raak schieten. Maar als je echt BF SP speelt, dan spoort er iets niet, zeker als je ook echt verwacht dat het iets voor moet stellen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 september 2003 @ 23:58:
daylife ik wil graag reageren op je eerste punt van kritiek.
Ik denk dat je iets over het hoofd ziet. In de Call of Duty demo val je een klein dorp aan wat is ingenomen door de duitsers, maar je valt het niet alleen aan. Er loopt een heel leger met je mee... Als je er niet op let zie je het snel over het hoofd, maar dit zijn een groot aantal mannetjes. Wanneer je nu aanvalt word de vijand van alle kanten bestookt en zal zich op diverse punten concentreren. En niet alleen op daylife die daar toevallig ook staat te schieten ;)
vandaar dat ze zich soms iets minder tactisch opstellen ten opzichte van jou, omdat ze simpelweg te druk zijn met zichzelf verdedigen tegen je team m8s.
Mja, daar heb ik ook over nagedacht. Maar punt blijft dan nog dat de AI een 'leer-gebrek' heeft. Zoals op het volgende punt:

Daar gaat dan eerst een mannetje in de deur-opening staan, en schiet op mijn teammaatjes rechts van me. Dan heeft ie ten opzichte van mijn teammaten prima dekking, maar niet ten opzichte van mij. Dus ik schiet hem neer. Vervolgens komt er nog een mannetje, en gaat precies op diezelfde plek, midden in de deuropening, staan, in plaats van dat ie van de dood van zijn teammaat geleerd heeft, en eerst eens mij probeert af te knallen vanuit een strategische positie, alvorens zich te richten op mijn teammaten.

Nu sta ik in die screenshot zelf ook niet echt strategisch, en ook midden in een deuropening, maar ze schoten toch (bijna) niet op mij.

Overigens heb ik nog weinig gemerkt van het wegduiken voor granaten Juggernaut. In hetzelfde huisje waar ik in de screenshot sta stonden bijvoorbeeld voordat ik er naar binnen ging twee Duitsers, min of meer niks te doen. Gooi ik een granaatje naar binnen, blijven ze gewoon zitten. Realistischer was geweest als ze schietend en al naar buiten waren gerend, of juist met de armen omhoog om zich over te geven (remember Saving Private Ryan?), hoewel dat laatste wel tamelijk lastig zal zijn om te maken.

[ Voor 1% gewijzigd door Microkid op 22-10-2021 16:36 ]

• Kaasplank
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 september 2003 @ 12:18:
[...]
Overigens heb ik nog weinig gemerkt van het wegduiken voor granaten Juggernaut. In hetzelfde huisje waar ik in de screenshot sta stonden bijvoorbeeld voordat ik er naar binnen ging twee Duitsers, min of meer niks te doen. Gooi ik een granaatje naar binnen, blijven ze gewoon zitten. Realistischer was geweest als ze schietend en al naar buiten waren gerend, of juist met de armen omhoog om zich over te geven (remember Saving Private Ryan?), hoewel dat laatste wel tamelijk lastig zal zijn om te maken.
dan heb jij vast een andere versie dan ik ;)
als ik bij dat stuk net na de kerk ben waar de duitsers in die huizen zitten en ik gooi een granaat door de deur dan hoor ik duidelijk 'granate!!!' en zie ik ze wegduiken, een andere kamer inrennen of zelfs in paniek naar buiten komen stormen

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
AI laat id af en toe wat steekjes vallen, maar al met al vermaak ik me prima met het spel, ondanks ik meer een MP speler ben. Ik ben ook bang dat het nog wel een tijdje duurt dat er een spel uitkomt met de perfect AI.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Verwijderd

Zou het er ook niet mee te maken hebben dat er iedere keer weer geconcentreerd wordt op de grafische engine. AI gaat namelijk redelijk wat CPU kracht kosten, als het echt goed is, dan zullen ze ooit genoegen moeten nemen met de grafische engine en de AI op poetsen. Als ik screens van HL2 zie, heb ik wel al zoeits dat het voor mij grafisch zo eventjes mag blijven een paar jaar. Dan mogen ze zich vanaf nu gaan richten op AI en pure gameplay, zo kun je redelijk perfecte games maken.

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Woei... Zaterdag komt de MP demo uit :)
http://www.justplay.nl/index.php?itemid=692

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
OMG wat zalig. Jammer alleen dat et Zaterdag is, en niet Vrijdag, begin van het weekend zou wel zo logisch zijn maargoed. :D

Verwijderd

Wel HEEEEEEEEEEEEEL erg goed nieuws, niet zeuren dus Novah :) (van mij mag het ook vandaag al uitkomen hoor hehe).

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op 04 September 2003 @ 13:20:
Zou het er ook niet mee te maken hebben dat er iedere keer weer geconcentreerd wordt op de grafische engine. AI gaat namelijk redelijk wat CPU kracht kosten, als het echt goed is, dan zullen ze ooit genoegen moeten nemen met de grafische engine en de AI op poetsen. Als ik screens van HL2 zie, heb ik wel al zoeits dat het voor mij grafisch zo eventjes mag blijven een paar jaar. Dan mogen ze zich vanaf nu gaan richten op AI en pure gameplay, zo kun je redelijk perfecte games maken.
Ach de AI van de gemiddelde Multiplayer speler is nog slechter dan die van een computergestuurde AI :D 8)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:21

Eijkb

Zo.

Ik weet het zo net nog niet vwb de multiplayer demo. Er gaan sterke geruchten rond dat het een hoax is, begonnen op een NL forum. Ik geloof dat van callofduty.nl. Er is toen bij betrouwbare bronnen nagevraagd en nergens is een bevestigend antwoord gekomen. Sterker nog, een bron die dicht bij het vuur zit heeft zelfs sterk negatief geantwoord.

De thread waar als eerste melding wordt gemaakt van een MP Demo en waar het naderhand wordt afgedaan als NEP! Helaas....

.

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
Ik hoop dat het een hoax is want vanaf morgen ben ik met vakantie namelijk en anders moet ik mijn vakantie weer annuleren ;) Nee, hoor: laat maar komen zou ik zeggen !!! Jammer alleen dat ik dan de boot mis :)

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Verwijderd

Duidelijk een hoax, helaas.. :(

Verwijderd

Ik zit nu in een clan. MacBoem [NL]. ik heet JeFFrYMacBoem, en doe nu WolfET en natuurlijk overstappen op CoD

En moet zeggen dat ik dit zeeeeeker ga doen. Want heb ff de demo gespeeld en ziet er echt grandioos uit. _/-\o_

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Hebben jullie trouwens al gemerkt dat die captain Foley onsterfelijk is? Ik was net voor de 4e keer (:+) de demo aan het spelen, op veteran, wat veel te makkelijk is IMO :Z en toen we aan het einde waren heb ik iedereen opgeblazen met handgranaten enzo maar die gast bleef als enige over..dus ik ff met al mn guns op hem geschoten en zeker ook wel geraakt maar die gast kan gewoon niet dood, want ja, wie moet er anders die speech @ het einde houden :7

Anway, ik vind dat er veel meer kappot geschoten moet kunnen worden, zoals die lampen, kunnen niet eens stuk |:( en kogel gaten verdwijnen ook weer...beetje jammer

en idd, die mannetjes mogen wel wat meer uit hun doppen kijken...ik sta recht voor zo'n duitser blijft ie vrolijk staan zonder wat te doen..beetje jammer ook :O

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Verwijderd

Mee eens, veteran is te makkelijk, maar al met al toch wel vermakelijk. Dat lampen niet stuk kunnen viel me ook al op ja, beetje jammer.

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:05
Had ik nog niet opgemerkt. Richt waarschijnlijk beter om mijn vijanden. :P

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:30
Ik heb maareens een nieuw record gevestigd (in ieder geval voor mijzelf). In 7 minuten heb ik het hele demo level doorwandeld :). (En dat is niet op het easy niveau. Maar op het "moeilijkste" (want moeilijk kan ik het niet noemen) niveau).

Mijn indruk na 10x spelen is iets gewijzigd. Ik vind de graphics er iedere keer wat gedateerder uitzien alhoewel de gameplay opzich wel ijzersterk is. Misschien toch maar stoppen met spelen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
Kvint spel helemaal geweldig.. :P ........ NOT! :(

Hij doet het niet goed... Check mn volgende Screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://www.rammeloo.net/cod1.JPG

Dast menu.... daar kom je met wild gokken nog wel (ergens) uit :P

Afbeeldingslocatie: http://www.rammeloo.net/cod2.JPG

maar nu zijn we in de sneeuw beland fzow :?
Dit hoort niet.... (duidelijk toch? ;))
Et lijkt erg veel op de GTA3 trubbels.. maar die patch die daarvoor was was alleen voor Nvidia kaarten.. en die hek al geinstalleerd by de weg...

Meer mensen met hetzelfde probleem?

Heb andere drivers geprobeerd Catalyst 3.4, 3.5 en 3.6....

Specs: PIII 975, Ati Radeon 9700 128MB (non-oc) 256MB SDRAM, Windhoos XP

Als dit eeh ergens anders moet... Hit me 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Gehaktbal op 05-09-2003 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

EDIT: srry lama doen, ben in de war en het is laat

[ Voor 101% gewijzigd door whyz op 05-09-2003 00:30 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

FireFoz schreef op 04 september 2003 @ 21:47:
Hebben jullie trouwens al gemerkt dat die captain Foley onsterfelijk is? Ik was net voor de 4e keer (:+) de demo aan het spelen, op veteran, wat veel te makkelijk is IMO :Z en toen we aan het einde waren heb ik iedereen opgeblazen met handgranaten enzo maar die gast bleef als enige over..dus ik ff met al mn guns op hem geschoten en zeker ook wel geraakt maar die gast kan gewoon niet dood, want ja, wie moet er anders die speech @ het einde houden :7

Anway, ik vind dat er veel meer kappot geschoten moet kunnen worden, zoals die lampen, kunnen niet eens stuk |:( en kogel gaten verdwijnen ook weer...beetje jammer

en idd, die mannetjes mogen wel wat meer uit hun doppen kijken...ik sta recht voor zo'n duitser blijft ie vrolijk staan zonder wat te doen..beetje jammer ook :O
Ja :+

Ik heb op het einde iedereen afgeslagt met die mounted machinegun :P Alleen Foley bleef steeds overeind komen :D

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gehaktbal schreef op 05 September 2003 @ 00:23:

[afbeelding]

[afbeelding]

Et lijkt erg veel op de GTA3 trubbels.. maar die patch die daarvoor was was alleen voor Nvidia kaarten.. en die hek al geinstalleerd by de weg...

Heb andere drivers geprobeerd Catalyst 3.4, 3.5 en 3.6....

Als dit eeh ergens anders moet... Hit me 8)7
Direct X updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Ikzelf had precies hetzelfde probleem als degene waar jij nu op reageert, maar ik had gewoon Direct X 9.0b erop staan, de nieuwste versie dus.

Door een poging van mij om de demo te laten werken ging er iets flink fout waardoor Windows niet meer wou booten, dus moest ik Windows opnieuw installeren. Daarna gewoon weer geupdate naar Catalyst 3.6 en DX 9.0b en toen deed de demo het wel. Wat dus het probleem is weet ik ook niet...

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Het probleem is Windows.............................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 19:44

beany

Meeheheheheh

Aham brahmasmi schreef op 05 September 2003 @ 14:12:
Het probleem is altijd windows :(

Maar je zou ook kunnen zeggen wat en/of waar in windows :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zei ik ook altijd tegen mijn vriendin als ze met een spelletje bezig was .... kom op .... win doos .... ehhhh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Aham brahmasmi schreef op 05 september 2003 @ 14:12:
Ach ja, geef MS de schuld. Het zijn weer de ATi-kaarten met problemen, ik zeg verder niets.

Ik vind het iig een erg vet spel, de demo is wat donker, maar zo zal het hele spel vast niet zijn. De mannetjes zijn ook mooi ge-animeerd, beetje cartoony, maar dat is juist wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 22:28

Maxow

Hidden Sound System

achja... geef ati de schuld ;) (bij mij doetie het goed hoor)

[ Voor 81% gewijzigd door Maxow op 05-09-2003 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
Heb ik toch maar DirectX 9.0b drop geramt, a stond er op. Geen verschil te merken, tis allemaal net zo erg :(
Kga et es proberen met hele oude catalyst 3.2 drivers.. miss dat die iets beter maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Of je kan de (gisteren uitgekomen) nieuwe Catalyst 3.7 proberen :)

Veel euforie op het Rage3D-forum, want bijna iedereen zag z'n scores ongeveer verdubbelen!! Ik ging van 35-40 met Cat.3.6 naar 70-80+ met Cat.3.7 Was dus duidelijk een driver-probleem. Succes!

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor ATI kaart heb jij Undeclinable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
is er al wat meer van die mp demo gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

heeey, heb net de demo gedowned, zoek ff op Call of Duty op GOT,
zie ik dat er nog maar 2 topics zijn (waarvan dit de drukst bezochtste is)
dit spel RULED, en verdient aandacht.
(singleplayer)Demo is te downen http://www.callofduty.com/pc/main.html

i'm really blown away!!

wat vinden jullie van de demo?
(en nu maar wachten op de MP-demo...)

[ Voor 20% gewijzigd door BadMotha op 06-09-2003 00:12 ]

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
Undeclinable schreef op 05 September 2003 @ 16:48:
Of je kan de (gisteren uitgekomen) nieuwe Catalyst 3.7 proberen :)

Veel euforie op het Rage3D-forum, want bijna iedereen zag z'n scores ongeveer verdubbelen!! Ik ging van 35-40 met Cat.3.6 naar 70-80+ met Cat.3.7 Was dus duidelijk een driver-probleem. Succes!
Already done that..
Werkt ook niet.. kvin dit tamelijk bagger.. alleen heb totaal géén behoefte om mijn pc te formatteren om et maar te kunnen spelen. Daar heb ik teveel waardevolle programma's er voor drop staan... kwacht wel op de retail release.. als die het niet doet, work gek.. en formatteer ik em sowieso... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit :( ik heb checkers :(
zeker een opengl speL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op 06 september 2003 @ 01:19:
shit :( ik heb checkers :(
zeker een opengl speL :)
Moet je je ati2mtag.sys bestand weer lekker terugzetten. :+ Bij jou is de mod dus ook niet goed gelukt...

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Laatst online: 13:41
Komt vandaag de MP-demo niet uit??

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:30
Zosas schreef op 06 September 2003 @ 10:52:
Komt vandaag de MP-demo niet uit??
Ehm, volgens mij is het helemaal niet bekend of die wel komt en al helemaal niet wanneer die komt. (Al is het uiteraard wel leuk als hij eraan komt ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Laatst online: 13:41
Ik heb het al gelezen... het verhaal was een fake.... :(

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Hallo ik heb een vraag.

Als ik Call of Duty op zijn laagste resoluties speel heb ik een FPS van 10 tot 13, dus veel te laag.
Ik heb een :
AMD athlon 1 ghz
640 MB SDRAM
GeForce FX 5600 TD256 MB

Ik denk dat dat toch wel genoeg is volgens de systeem eisen van CoD.
Wie heeft hier een oplossing voor???

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij ben ik als enigste die teleurgesteld is in Call of duty... :)

Ik vind het:

-speelt te arcade-achtig
-kleuren/gfx zijn "te fleurig" (MOH heeft veel meer de "ww2 sfeer")
-geluiden van de wapens zijn niet realistish

Ik vind het meer een arcadeshooter...jammer...ik had meer realisme verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyrus The Virus schreef op 06 september 2003 @ 11:07:
Hallo ik heb een vraag.

Als ik Call of Duty op zijn laagste resoluties speel heb ik een FPS van 10 tot 13, dus veel te laag.
Ik heb een :
AMD athlon 1 ghz
640 MB SDRAM
GeForce FX 5600 TD256 MB

Ik denk dat dat toch wel genoeg is volgens de systeem eisen van CoD.
Wie heeft hier een oplossing voor???
Een GF FX TD 256 mb met zo'n cpu? :X

Die FX is duidelijk een overkill met zo'n cpu en wordt niet 100% benut... mischien processor en sneller geheugen upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 22:38

BaatZ

Prullenbakker :?

Vette game. Jammer wel dat het zo zwaar draait.
met een p4 2.6 @ 3.2, 512mb pc3200 @4000 dual channel en een ati radeon pro 128mb had ik toch wel verwacht dat ik alles met full detail in 1280 * 1024 kon spelen...

Ik moet het nu draaien in 1024 * 768 met model textures op high ipv. extra, en textures op normal ipv. high :(

Valt er nog wat aan te tweaken ?

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:48
Zal dan wel aan jou liggen want hier draait hij lekker soepel op 1152x863 en alle settings op zijn hoogs, en ik heb maar een GF3. :)

En mensen die zeuren dat het te arcade is en te makkelijk is installeer nu gewoon die StormTrooper RealMod, is demo meteen 5x zo goed :) (Geluiden zijn ook stuk mooier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Maar het probleem is dat ik dan ook een nieuw moederbord moet kopen. En daar heb ik geen geld voor

maar wat bedoel je percies met overkill. is dat ik dan met een mindere video kaart het wel kan draaien of niet ??

[ Voor 38% gewijzigd door Cyrus The Virus op 06-09-2003 11:54 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overkill is dat je bijv. een Radeon 9800 pro in een bak met een P3 500Mhz gooit, de kaart kan zijn werk niet goed doen als de andere componenten te traag zijn... geldverspilling dus.

Een Geforce 2 MX zou niet veel langzamer zijn in die PC, maar wel veel goedkoper. Een Radeon 9800 pro is dus overkill in dat geval.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2003 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm er zullen altijd azijnzeikers zijn die een spel nog lopen te afzeiken terwijl het ongelovelijk goed is ( wat ik van de demo zag, en de filmpjes in ieder geval..)

Ik ben nu op halflife2 en call of duty aan het wachten :p

( trouwens met de catalyst 3.7 drivers heb ik meer dan 20 fps boost gekregen..damn wat een verschil :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Laatst online: 06-09 07:44
Ik heb net ook de demo gespeeld, was leuker dan ik dacht. En bij mij draaid ie goed op 1024*768 met details op extra :)

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Jah okeej maar ik kon mooi een dealtje sluiten voor 100 euro een Creative Audigy II en een Geforce FX 5600. En dat vondt ik dus niet duur.

Maar volgens de systeem eisen moet het toch gaan van CoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ

BaatZ

Verwijderd schreef op 06 September 2003 @ 12:09:
mmm er zullen altijd azijnzeikers zijn die een spel nog lopen te afzeiken terwijl het ongelovelijk goed is ( wat ik van de demo zag, en de filmpjes in ieder geval..)

Ik ben nu op halflife2 en call of duty aan het wachten :p

( trouwens met de catalyst 3.7 drivers heb ik meer dan 20 fps boost gekregen..damn wat een verschil :P)
Nieuwe drivers zijn wel vet ja !
nu overal gemiddeld 70fps :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Laatst online: 06-05-2022
Verwijderd schreef op 06 September 2003 @ 11:13:
Volgens mij ben ik als enigste die teleurgesteld is in Call of duty... :)

Ik vind het:

-speelt te arcade-achtig
-kleuren/gfx zijn "te fleurig" (MOH heeft veel meer de "ww2 sfeer")
-geluiden van de wapens zijn niet realistish

Ik vind het meer een arcadeshooter...jammer...ik had meer realisme verwacht
ik vind juist CoD Kleuren/GFX veel beter is dan MOH, en hoe weet jij of die geluiden van die wapens niet realistisch is? heb jij wel eens met een echte lopen schieten? :/ (btw, die geluid van de thompson vind ik veel beter dan die van moh eerlijk gezegt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de geluiden zowieso erg goed. Vind ik zelf NOG belangrijker .... als de graphics echt tegen Half Life 2 aanzitten, maar de geluiden van de guns zijn bagger (zie BF1942 toen het net uitkwam) .... dan is het speelplezier bij mij weg.

Ikzelf vond de explosies erg cool. Alleen de lucht ziet er net uit als in Castle Wolfenstein, but so what. En die secondary fire, dat maakt het voor mij interessant .... ikzelf vind eigenlijk zelfs nog dat ze de crosshair er standaar uit moeten laten, zodat secondary fire verplicht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb

Eijkb

Zo.

Er zal wel een server side optie komen om die crosshair standaard uit te zetten mag ik hopen. Ik vind het zonder crosshair echt veel relaxter, te meer je dan ook langzamer loopt. Je moet dan dus echt kiezen tussen schieten of rennen. Anderzijds is dit dan wel voordelig voor campers daar je niet echt meer kunt rushen zoals in CS. 'Het hebt voor en nadelen', zou Dhr Cruijff zeggen.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe twee voordelen voor mij :). Ik hou niet van rushen, ik hou wel van sluipen en zo. Campen niet, da's weer een ander uiterste .... maar ja, perfect zullen games dan nooit worden, door de mensen die erin spelen toch? Met Stalingrad hebben ze trouwens goed naar Enemy of the Gates gekeken, in het filmpje bedoel ik, echt precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 16:56:
Wat voor ATI kaart heb jij Undeclinable
Een Club3D 9700 non-pro.

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Met een GeForce 4 Ti 4200 64 loopt hij wel beter maar nog steeds een FPS van rond de 15 a 20, in ieder geval beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze moeten een arcade versie van zon soort spel maken met een thompson met een coole terugslag enzo nee nog beter ze moeten er een euro disney atractie van maken met een beren groot scherm ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 September 2003 @ 17:51:
Tot nu toe twee voordelen voor mij :). Ik hou niet van rushen, ik hou wel van sluipen en zo. Campen niet, da's weer een ander uiterste .... maar ja, perfect zullen games dan nooit worden, door de mensen die erin spelen toch? Met Stalingrad hebben ze trouwens goed naar Enemy of the Gates gekeken, in het filmpje bedoel ik, echt precies hetzelfde.
In Stalingrad werd ook behoorlijk wat "gecampt" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al geprobeerd hoe het spel loopt als je het aantal corpsen(lijken) op maximaal zet, het is natuurlijk wel zo realistisch als er bergen lijken blijven liggen met een grote veldslag en niet als je je omdraait aan het einde van bijv. het stalingrad level dat er 10 mannetjes liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk geen verschil qua performance, maar het worden ook geen honderden lijken (max 20)... totdat je iets in de config.cfg gaat aanpassen ;)

Zoek in de config.cfg naar seta ai_corpseCount en zet het getal op 100 (of meer), dan krijg je pas echt een Stalingrad. Ik heb het getest door een hele schep mannetjes van mezelf neer te schieten. Normaal verdwenen ze, nu zijn het er echt meer dan 20 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een ding wat ik heel jammer vindt is dat de wapens net speelgoed zijn. De geluiden zijn nep, en ze schieten veel te licht. Dat *CLINK* geluid uit de m1 garand klinkt nergens naar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Verwijderd schreef op 06 September 2003 @ 23:01:
Een ding wat ik heel jammer vindt is dat de wapens net speelgoed zijn. De geluiden zijn nep, en ze schieten veel te licht. Dat *CLINK* geluid uit de m1 garand klinkt nergens naar :X
Ik ben het absoluut niet met je eens, de wapens zien er normaal uit en de geluiden zijn echt, en goed en duidelijk opgenomen. Ze schieten te licht... wat bedoel je daarmee, met de terugslag of de impact? De impact van de wapens zijn heel sterk, zoals in het echt. Tenminste... als je op een van de moeilijke niveau's speelt. Ik heb het einde-van-de-clip-geluid nog niet gehoort van de M1 Grand. Als hij echt zo tegenvalt... ga ik daar echt niet moeilijk over doen maar kan je proberen het geluid te vervangen door die van MoH. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Verwijderd schreef op 06 September 2003 @ 23:01:
Ja en daarom hebben ze alle geluiden speciaal opgenomen van de originele wapens |:(
Ik ben het helemaal met Novah eens hoor!
Bij dit speel is zoveel onderzoek gedaan naar de authenciteit enzo, dat is juist het punt waarin dit spel uitblinkt!
Je moet gewoon niet zeuren ;)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt eraan of je realisme of "vetheid" wilt.

Wapens klinken in het echt zwaar oninteressant namelijk. Zo is het vaaj in films zo dat je duidelijk kan horen wanneer er geschoten wordt ("Gunfire!!!" En de agenten rennen uit de donut-shop), maar als iemand uit je zicht een kogel afvuurt, vraag ik me af of men hier het op zou vallen.

Bij een reeks en bloedende doodvallende mensen is het geluid wat makkelijker te plaatsen uiteraard ;)

Ik vind de geluiden van CoD wel verfrissend, ze komen me erg realistisch over. Zeker bringing down the sight is een mooie vondst. Deels irritant want je snelheid zakt en je ziet de helft minder, maar wat je ziet krijgt wel een stukje lood @ pan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb

Eijkb

Zo.

Verwijderd schreef op 07 September 2003 @ 01:39:
Ik vind de geluiden van CoD wel verfrissend, ze komen me erg realistisch over. Zeker bringing down the sight is een mooie vondst. Deels irritant want je snelheid zakt en je ziet de helft minder, maar wat je ziet krijgt wel een stukje lood @ pan >:)
Dat is dan toch wel realistisch? Je moet je voorstellen dat je mikt. Een oog dichtgeknepen, alles geconcentreerd op je target. Dan zie je voor de rest niet veel meer dan wat je binnekrijgt vanuit 1 ooghoek. Dus dat klopt wel. En al rennend schieten is wel mogelijk maar zeer inaccuraat, dus wat dat betreft klopt het ook wel. Juist tof dat je van dekking naar dekking moet rennen omdat je niet effe alles kan uitschakelen tijdens een snel ommetje. Vind je het ook jammer dat je niet kunt bunny hoppen? Of kan dat wel :+ Nog niet geprobeerd eigenlijk.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, de geluiden zijn niet realistisch en ja ik weet hoe de echte wapens klinken. Ik ben soort WW2 films/info/foto verzamelaar/freak ...vandaar. :)

kijk maar weer eens b.v. Band of Brothers als je verschil wilt horen.

Ik hoop dat COD iets meer moddable is dan MOH en dat er "realisme mods" voor komen.

Don't get me wrong....het is een zeer goed spel, maar ik blijf zeker Day Of Defeat/Combat Mission II spelen als ik realisme wil zien/horen.

..maar genoeg realisme gezeur van mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

BaatZ schreef op 06 September 2003 @ 11:26:
Vette game. Jammer wel dat het zo zwaar draait.
met een p4 2.6 @ 3.2, 512mb pc3200 @4000 dual channel en een ati radeon pro 128mb had ik toch wel verwacht dat ik alles met full detail in 1280 * 1024 kon spelen...

Ik moet het nu draaien in 1024 * 768 met model textures op high ipv. extra, en textures op normal ipv. high :(

Valt er nog wat aan te tweaken ?
Daar klopt echt helemaal niets van. Op een P4 2.4 ddr 333 draait ie op hele hoge resoluties soepel. Het is ook "maar" de Q3 engine hoor. Alle eyecandy aan, sound op full en kan geen vertraging merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ

BaatZ

Bor_de_Wollef schreef op 07 September 2003 @ 11:43:
[...]

Daar klopt echt helemaal niets van. Op een P4 2.4 ddr 333 draait ie op hele hoge resoluties soepel. Het is ook "maar" de Q3 engine hoor. Alle eyecandy aan, sound op full en kan geen vertraging merken.
Tsja tis niet anders.
constante fps is wel lekker (70--110) maar met dikke gaten van 4, als je je net even omdraait naar een nieuw groot stuk. heel irritant, duurt maar een honderdste seconde (opf zo) maar er staan net altijd wat vijanden op zo'n stukkie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
Wat een coole game.
Kan niet wachten tot de volle versie verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

BaatZ schreef op 07 September 2003 @ 13:50:
[...]

duurt maar een honderdste seconde (opf zo) maar er staan net altijd wat vijanden op zo'n stukkie :(
Met deze beroerde AI moet dat niet zo'n probleem zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
Gehaktbal schreef op 05 september 2003 @ 00:23:

Afbeeldingslocatie: http://www.rammeloo.net/cod1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.rammeloo.net/cod2.JPG

Heb andere drivers geprobeerd Catalyst 3.4, 3.5,3.6.... en 3.7

Toevallig meer mensen met dit probleem en weet iemand al de oplossing.. behalve formatteren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, hier waarschijnlijk oud nieuws:

http://pc.ign.com/articles/437/437000p1.html

4 Online gameplay movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Laatst online: 06-05-2022
Die filmpje met die auto is wel gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novah schreef op 07 September 2003 @ 00:59:
[...]
Ik ben het absoluut niet met je eens, de wapens zien er normaal uit en de geluiden zijn echt, en goed en duidelijk opgenomen. Ze schieten te licht... wat bedoel je daarmee, met de terugslag of de impact? De impact van de wapens zijn heel sterk, zoals in het echt. Tenminste... als je op een van de moeilijke niveau's speelt. Ik heb het einde-van-de-clip-geluid nog niet gehoort van de M1 Grand. Als hij echt zo tegenvalt... ga ik daar echt niet moeilijk over doen maar kan je proberen het geluid te vervangen door die van MoH. :)
Met te licht bedoel ik dat allemaal te soepel gaat. Alle geweren schieten en herladen snel. De terugslag stelt ook niks voor. Met mohaa heb je veel meer het gevoel dat je het geweer zelf bedient, daarbij speelt het geluid natuurlijk ook een rol.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2003 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
mjah.. ik heb thuis ook maar ff de thompson d'r bij gepakt en ff wat blikjes van het hek geschoten en de terugslag klopt inderdaad voor geen meter.

met andere woorden. Ik neem aan dat niemand die klaagt zulke wapens daadwerkelijk in handen heeft gehad en echt geen flauw idee heeft hoeveel terugslag dat kreng nou echt heeft.
Nou kun je wel vinden dat voor jouw gevoel het in MOHAA beter is, maar klopt dat werkelijk wel?

Of ben ik echt de enige zonder zulke wapens :?

Overigens niks persoonlijk maar ik vind zulke uitspraken altijd een beetje raar om te posten :)

[ Voor 11% gewijzigd door Kaasplank op 07-09-2003 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
Juggernaut schreef op 07 September 2003 @ 21:47:
mjah.. ik heb thuis ook maar ff de thompson d'r bij gepakt en ff wat blikjes van het hek geschoten en de terugslag klopt inderdaad voor geen meter.

met andere woorden. Ik neem aan dat niemand die klaagt zulke wapens daadwerkelijk in handen heeft gehad en echt geen flauw idee heeft hoeveel terugslag dat kreng nou echt heeft.
Nou kun je wel vinden dat voor jouw gevoel het in MOHAA beter is, maar klopt dat werkelijk wel?

Of ben ik echt de enige zonder zulke wapens :?

Overigens niks persoonlijk maar ik vind zulke uitspraken altijd een beetje raar om te posten :)
Terugslag is ook erg bepalend voor hoe erg je om kan gaan met het wapen, of je er mee getrained bent en of je daadwerkelijk ook in het leger zit (lees ervaren met wapens bent)
Wij hebben in de schuur een heuze M1 Garand liggen, heeft mn pa via defensie (zn oude werk) bij een collega kunnen regelen.. Ik kan je vertellen dat ding heeft nog best veel terugslag.. dan dat lijkt in MOH.. (al heb ik COD nog niet fatsoenlijk kunnen spelen en is et voor mij ook alweer een tijd geleden dat ik er mee geschoten heb)
Maar uiteraard et zal altijd zo blijven dat je in het spel nooit (de voor jou) echte waarheid zult ondervinden... tmoet érgens ook nog leuk blijven :P

*Jammer dat het wapen weer terug moet naar de rechtmatige eigenaar... hebben em maar geleend*

[ Voor 9% gewijzigd door Gehaktbal op 07-09-2003 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je zeikt dat geluid niet realistisch is dan heb je het mis! Ze zijn goed opgenomen met echte geweren!

Als je het vergeleikt met Band of Brothers dan ben je ook dom! In BoB hebben ze alles ietsje zwaarder gemaakt zodat de geluiden angstaanjagender klinken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
Verwijderd schreef op 07 September 2003 @ 22:01:
Als je zeikt dat geluid niet realistisch is dan heb je het mis! Ze zijn goed opgenomen met echte geweren!

Als je het vergeleikt met Band of Brothers dan ben je ook dom! In BoB hebben ze alles ietsje zwaarder gemaakt zodat de geluiden angstaanjagender klinken!
Ook een waar punt. Tis juist realistisch.. maar het brengt toch wel weer een wat lager spectaculairiteitsniveau (scrabble anyone? :P) met zich mee...
Alhoewel als ik de reacties zo lees is er aan spectaculairiteit geen tekort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gehaktbal schreef op 07 September 2003 @ 15:05:
[...]

Toevallig meer mensen met dit probleem en weet iemand al de oplossing.. behalve formatteren :/
veel problemen met opengl games zijn opgelost met de 3.7 catalysts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 13:29:
[...]

veel problemen met opengl games zijn opgelost met de 3.7 catalysts :)
Die staan dr al op :P

heb de game dan toch maar gespeeld op mn laptop P4 1.6 Mobility Radeon 7500 32MB DDR. Spel draaide fantastisch op 1024x768x32 Details: Extra+High!
Alhoewel ik met alletwee mn specs nooit echt 100fps heb ervaren behalve bij pacman :P

Dusja iemand anders nog oplossingen? :'(

Verwijderd

w00t...na screenies gezien te hebben geen minuut getwijfeld en onmiddelijk ge-preordered ;)
WW2 games rulen...maar zou graag ook eens een WW1 game zien met wat primitievere wapens...alhoewel ww1 misschien wat saaier was omdat 90% van de oorlog zich in loopgraven afspeelde

edit:
net demo gespeeld....tis wel een HELE kleine demo,he?
maar grafisch is het _/-\o_

alleen vond ik het geluid vrij eentonig na een tijdje

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2003 00:34 ]

• beany
  • Laatst online: 19:44

beany

Meeheheheheh

Ik hoop dat de makers van CoD eens goed kijken naar de Breakthrough demo van MOHAA kijken en ook snel een MP demo gaan uitbrengen!!

Met een MP demo is het gebruik wat langer....

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beany schreef op 11 September 2003 @ 18:10:
Ik hoop dat de makers van CoD eens goed kijken naar de Breakthrough demo van MOHAA kijken en ook snel een MP demo gaan uitbrengen!!

Met een MP demo is het gebruik wat langer....
Ik hoop dat EA is GOED kijkt naar CoD en niet zo'n flop uit gaat brengen als Breakthrough >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:27

greatgonzo

schit-te-rend!

idd, die mp demo zit vol met bugs, mega lag en fps drop waar ik bij het origineel en Spearhead nooit last van had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 13:12:
[...]

Ik hoop dat EA is GOED kijkt naar CoD en niet zo'n flop uit gaat brengen als Breakthrough >:)
Ik snap niet waarom EA over geld uit probeert te melken met Add-ons.

Medal of Honor was gaaf. Spearhead was een floppo, en ik vrees voor Breakthrough..

Battlefield 1942 is gaaf! Maar de Road to Rome expansion vond ik niet veel waar voor mijn geld en secret weapons kijk ik niet eens naar (lesje hoe vernaggel ik een historische spel..).

Ik hou mijn mond over de sims reeks :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Verwijderd schreef op 12 september 2003 @ 13:12:
[...]

Agree...

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwil een Linux poort :'(

Verwijderd

ik niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb

Eijkb

Zo.

Afgelopen 11 september was het blijkbaar persdag voor Cod. Is er nog nieuws uitgelekt?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
greatgonzo schreef op 12 September 2003 @ 13:49:
idd, die mp demo zit vol met bugs, mega lag en fps drop waar ik bij het origineel en Spearhead nooit last van had
Je hebt het over de officiële demo (er was namelijk ook een alpha gelekt las ik)? Zou wel jammer zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:27

greatgonzo

schit-te-rend!

Aham brahmasmi schreef op 15 September 2003 @ 17:56:
[...]
Je hebt het over de officiële demo (er was namelijk ook een alpha gelekt las ik)? Zou wel jammer zijn...
ik heb het inderdaad over de officiele, en hij is zo buggy als wat bij mij
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Dit topic is gesloten.