Heb net de demo voor de 2e keer gespeeld, en hoewel deze demo mij erg goed bevallen is zijn er toch ook een paar minpuntjes, waarvan de grootste wel de AI is. Je teammaten zijn op zich oké, maar de tegenstander is zelfs op de hoogste moeilijkheidsgraad niet echt intelligent. Ze lopen maar wat, zien je vaak niet staan, maken geen gebruik van het (tactisch) werpen van granaten, laat staan dat ze samenwerken en je proberen vanuit het niets neer te schieten. Het kwam vaak voor dat ze gewoon recht in een deurpost gingen staan of dwars door een gebied heen rende. Het enige dat wel weer goed is is dat ze wel bukken als ze achter lage muurtjes langs gaan, en over hekjes kunnen springen.
Ander minpuntje vind ik de afwisseling: de demo bestond eigenlijk alleen maar uit naar een gebiedje lopen, daar schuilen en alles afknallen, en weer door naar het volgende gebiedje. Na een tijdje werd dit toch wel een beetje saai (hoewel de saaiheid niet lang duurde doordat de demo tamelijk kort is). Hopelijk zijn de missies in het uiteindelijke spel wat afwisselender en langer, anders vrees ik dat het een erg kort spel gaat worden dat bovendien vrij snel gaat vervelen.
Tot slot nog een klein minpuntje: het is jammer dat de route zo ontzettend uitgestippeld is. Ik had het toch cooler gevonden wanneer er ook echt een klein dorpje werd nagebouwd waarin je zelf je weg mag kiezen en je doelen weet te vinden door middel van het kompas.
Maar goed, al met al een erg leuke demo, en ik ben toch wel benieuwd naar het uiteindelijke spel. Ik heb destijds MOHAA helaas gemist (geld gebrek), en ik zou het jammer vinden een dergelijke WOII topper wederom te missen. Wel weer jammer dat het spel net uitkomt kort nadat andere games op mijn wenslijstje - Half-Life 2, Max Payne 2 en Halo PC - gereleased worden.
[
Voor 13% gewijzigd door
Verwijderd op 03-09-2003 23:42
]