Call of Duty

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 962 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.activision.com/content/image/Image_9ac2a32e-ff26-462a-b246-ea63d96bfc54.jpg

Een voordeel dat men niet achter stoelen of banken steekt is het team ontwikkelaars dat aan Call Of Duty meewerkt. Infinity Ward mag immers rekenen op de hulp van meer dan 20 mensen die voorheen verantwoordelijk waren voor Medal Of Honor: Allied Assault. Dat het spel dan ook die richting in zal gaan, ligt voor de hand. Het succes benaderen van de MoH series is een leuke uitdaging, maar het overtreffen is een heel stuk moeilijker. De makers van deze game zien dat alvast helemaal zitten en staven de geruchten met harde bewijzen.

Call Of Duty geeft je de kans de Tweede Wereldoorlog vanuit drie perspectieven te bekijken en te ervaren: een Amerikaanse paratrooper, Britse Special Force en Russische infanterist. De verhaallijn is gespreid over 4 historische campagnes in 24 epische missies en neemt je mee achter de vijandelijke linie op D-Day, de beruchte Pegasus brug en Stalingrad. Tenslotte smelten de drie verhalen in mekaar om tot een ultieme climax te komen in Berlijn.

Met een geavanceerde versie van de RTCW/Quake 3 engine komt de oorlog pas echt tot leven. Vergeet wat je reeds te zien kreeg in Medal Of Honor of Battlefield 1942, dit is ‘the real thing’. Grootste voordeel aan de engine is dat men een nooit eerder gezien aantal NPC’s in beeld kan brengen. Zo kunnen er in theorie 270 mede-soldaten op één scherm verschijnen, wat voor een enorme dosis adrenaline zorgt en meer dan ooit de realiteit benadert. De zichtafstand reikt dan ook zodanig ver dat je een heel overzicht over het slagveld te zien krijgt.

Een leger soldaten, inclusief jezelf, zetten vaart naar Stalingrad. Je kijkt rondom je heen in de boot en merkt verschillende expressies op van je lotgenoten. De ene kijkt bang om zich heen terwijl een ander voor zijn leven bid. Tot hier is het een beetje vergelijkbaar met Medal Of Honor, al krijg je toch al meteen de indruk dat er veel meer soldaten in de bootjes zitten en er ook veel meer bootjes op het water zichtbaar zijn. Maar dan kan het spektakel pas echt beginnen. Je wordt onder vuur genomen door grote kanonnen aan de rand van de stad en krijgt vervolgens nog eens bezoek van twee gevechtsvliegtuigen. Achter de vijandelijke linies zie je eveneens transportvliegtuigen overvliegen die paratroopers droppen en merk je afweergeschut op. In de verste verte vinden tevens een constante aan ontploffingen plaats en overal waar je kijkt krioelt het van de soldaten. Het geheel op zich lijkt meer een interactieve film dan een game.

Alle locaties uit het spel zijn historisch correct en voeren je doorheen steden, dorpjes, bossen, een krijgsgevangenenkamp en zelfs een heus slagschip. Ook de wapens hebben heel wat research ondergaan. Pistols, machineguns, sniper rifles en grenades; ze zijn er één voor één in terug te vinden.

Call Of Duty maakt gebruik van een geavanceerde AI, wat wel nodig is om de vele soldaten op je scherm perfect te coördineren en ervoor te zorgen dat jouw team even slim handelt als jijzelf. Want samenwerken is, net als in een echte oorlog, meer dan allemaal maar Nazi’s doden. Elke soldaat die je ziet tijdens het spelen handelt anders en één voor één hebben ze een eigen visie op de oorlog. Ze doen zich voor als getrainde soldaten met eveneens authentieke squad movements en tactics. Leuk aan deze AI is dat je weet dat ook je vijand er gebruik van maakt en dat ze je het hierdoor knap lastig kunnen maken.
INTRODUCING CALL OF DUTY(TM), A NEW FIRST-PERSON ACTION GAME FOR THE PC

Developed by Infinity Ward--a newly formed studio including 22 of the individuals, and all of the production leads, who developed the PC title Medal of Honor: Allied Assault(TM).

Call of Duty(TM) delivers the gritty realism and cinematic intensity of World War II‘s epic battlefield moments like never before - through the eyes of citizen soldiers and unsung heroes from an alliance of countries who together helped shape the course of modern history.

Play through the chaos of battle as part of a well-trained squad, that lays down covering fire and pulls its wounded to safety. In addition to authentic squad movements and tactics, each soldier‘s distinct personality and training comes out on the battlefield.

No one soldier or nation single-handedly won the war. For the first time, Call of Duty(TM) captures the war from multiple perspectives, through the eyes of American, British and Russian soldiers. Battle through 24 missions spanning 4 interconnected historical campaigns. Take on mission objectives ranging from sabotage and all-out assault to stealth, vehicle combat and rescue. Authentic weapons, locations, vehicles and sounds of war all contribute to the realism, immersing you in the most intense World War II experience yet.
Afbeeldingslocatie: http://games.telenet.be/images/screenshots/7436s_Cod11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.telenet.be/images/screenshots/7436s_Cod22.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.telenet.be/images/screenshots/7436s_Cod33.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.telenet.be/images/screenshots/7436s_Cod44.jpg

Afbeeldingslocatie: http://games.telenet.be/images/screenshots/7436s_Cod55.jpg

Meer screenshots
E3 2003 trailer

Platform: PC
Release: herfst 2003
Ontwikkelaar: Infinity Ward
Uitgever: Activision
Website

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik vind het er nog heel erg goed uitzien voor de Q3 engine :D

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me een leuk spel, hoop dat ze binnenkort is MOHAA in prijs verlagen, want heb het nog nooit gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09 07:44
Het valt me op dat er het laatste jaar heel erg veel 2de wereldoorlogen uitgebracht zijn. RCTW, MoH, Battlefield 1942, een paar rts'en en nu ook nog Call of Duty. En ook opvallend is dat er heel vaak de q3 engine gebruikt wordt. Natuurlijk geen ramp, maar volgens mij zijn de meerste gamers uitgekeken op 2de wereld oorlog spellen :)

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Qylos schreef op 21 June 2003 @ 11:47:
Het valt me op dat er het laatste jaar heel erg veel 2de wereldoorlogen uitgebracht zijn. RCTW, MoH, Battlefield 1942, een paar rts'en en nu ook nog Call of Duty. En ook opvallend is dat er heel vaak de q3 engine gebruikt wordt. Natuurlijk geen ramp, maar volgens mij zijn de meerste gamers uitgekeken op 2de wereld oorlog spellen :)
Goede zaak!! Ik ben gek op WW2 spellen. Van mij mogen er nog veel meer komen :*)

Edit: Ziet er erg goed uit. Verhaal ff gelezen en het feit dat er heel veel soldaten tegelijk op een slagveld te zien zullen zijn lijkt me echt super. Dat mis ik namelijk in veel spellen. Nu maar hopen dat ze dat echt waar zullen maken. Aankomende herfst beloofd in iedergeval weer veel op game gebied.

Trailer ff bekeken...omg wat ziet dat er gruwelijk mooi uit. :9~ Hier hou ik nou van he...

[ Voor 30% gewijzigd door jagermeister op 21-06-2003 12:50 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep ik ben het eens met jagermeister1.
WW2 games zijn leuk (check mijn sig voor mijn mohaa clan ).
Heb vanalles gespeelt maar deze gaat mohaa echt uit z'n troon stote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Wow, die trailer is inderdaad echt heel gaaf. Inderdaad veel soldaten te zien, gave sfeer. Kom maar op !

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Wow dit spel ziet er goed uit :9

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ben wel benieuwd of er ook een Multiplayer optie in het spel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 21 June 2003 @ 19:48:
Ben wel benieuwd of er ook een Multiplayer optie in het spel zit.
ik denk toch haast van wel
alsdat zo is ga ik zeker metm ijn clan overstappen
gewoon omdat ik kwa filmojes al kan zien dat dit veel meer mogenlijkheide bied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 20:08:
[...]

ik denk toch haast van wel
alsdat zo is ga ik zeker metm ijn clan overstappen
gewoon omdat ik kwa filmojes al kan zien dat dit veel meer mogenlijkheide bied
Ik zit niet in een clan, maar ik speel wel heel vaak Battlefield 1942. Ik hoop dat dit ook enigszins vergelijkbaar is met Call of Duty. Dan doel ik natuurlijk op de mogelijkheid verschillende voertuigen te besturen en verschillende classes te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 21 June 2003 @ 20:35:
[...]

Ik zit niet in een clan, maar ik speel wel heel vaak Battlefield 1942. Ik hoop dat dit ook enigszins vergelijkbaar is met Call of Duty. Dan doel ik natuurlijk op de mogelijkheid verschillende voertuigen te besturen en verschillende classes te spelen.
ik zit hier in de got clan voor Battlefield (www.armyofgot.nl)
En mijn eigen clan voor mohaa maar mijn eigen clan gaat er naar verhuizen.

Kdenk dat dit een person vs person shooter word.
Dus daarom vind ik de tactics hier weer beter dan Mohaa,Rtcw enzovoorts.
als ik zo bekijk hoe de mannen worden weggesleept enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 21 juni 2003 @ 20:44:
[...]

ik zit hier in de got clan voor Battlefield (www.armyofgot.nl)
En mijn eigen clan voor mohaa maar mijn eigen clan gaat er naar verhuizen.

Kdenk dat dit een person vs person shooter word.
Dus daarom vind ik de tactics hier weer beter dan Mohaa,Rtcw enzovoorts.
als ik zo bekijk hoe de mannen worden weggesleept enzo
Zou dat wegslepen niet gedaan worden door de bots in het singleplayer gedeelte dan? Zou wel gaaf zijn als dat ook in een MP game wordt toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

ff een stiekum schopje!!

Dat er nog niet meer over dit spel gediscussieerd wordt vind ik vreemd! Lijkt me toch wel een toppertje te worden hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wegslepen is gewoon scripted in single player hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
aub 7 nieuwe screenshots :9

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/screens/pc_callofduty/2003-07-02/screen1_large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/screens/pc_callofduty/2003-07-02/screen2_large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/screens/pc_callofduty/2003-07-02/screen3_large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/screens/pc_callofduty/2003-07-02/screen4_large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/screens/pc_callofduty/2003-07-02/screen5_large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/screens/pc_callofduty/2003-07-02/screen6_large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/screens/pc_callofduty/2003-07-02/screen7_large.jpg

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Dit spel gaat een topper worden!! :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Zo, dit spel ziet er bruut uit :9

Zou het Medal of Honor overtreffen :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

GGS_VR6 schreef op 02 July 2003 @ 21:02:
Zo, dit spel ziet er bruut uit :9

Zou het Medal of Honor overtreffen :?
We zullen zien. Het beloofd in iedergeval wel gaaf te worden. Die eerste screenshot van die nieuwe reeks van 7 laat duidelijk zien dat er veel models tegelijk weergegeven worden op het scherm. Lijkt me de sfeer ten goede komen. Stel je voor, jij zit midden in een vuurgevecht en op de achtergrond zie je bijv. een tank in gevecht met een groep soldaten en weer verderop komt een eenheid paratroopers naar beneden zetten. Geeft je echt het gevoel midden in een battle te zitten en misschien nog wel meer dan in MOHAA.

offtopic:
Spearhead trouwens nog nooit gespeeld. Misschien dat ik die toch maar eens ga proberen te down uhhh kopen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Vet, als je naar hun site toegaat en dan die die flash laat spelen:

Koeeeeeeel

Vet geluid :7

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

nog een paar:

Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.gameworldnetwork.com/screen/1657/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.gameworldnetwork.com/screen/1657/4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.gameworldnetwork.com/screen/1657/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.gameworldnetwork.com/screen/1657/1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die trailer is ook verschrikkelijk mooi. Niet qua graphics, maar qua sfeer. De scenes uit Enemy at the Gates zijn prachtig gedaan, maar ook het vooruitzicht van 4 campagnes door Europa heen.

Tuurlijk is het afwachten of het ook echt wat word. Maar er zitten developers van Mohaa bij en de uitgever is niet EA, dus ik gok er op dat het wel goed komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 02 juli 2003 @ 22:25:
Die trailer is ook verschrikkelijk mooi. Niet qua graphics, maar qua sfeer. De scenes uit Enemy at the Gates zijn prachtig gedaan, maar ook het vooruitzicht van 4 campagnes door Europa heen.

Tuurlijk is het afwachten of het ook echt wat word. Maar er zitten developers van Mohaa bij en de uitgever is niet EA, dus ik gok er op dat het wel goed komt :)
Ik vind die graphics wel goed voor zo'n game. Je ziet gewoon dat er heel veel op het scherm gebeurt en dan zijn deze graphics zeker niet slecht. Niet dat je dat zegt hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik zie bijna geen screenshots waarbij je zelf het geweer in de handen, klopt dat :?

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GGS_VR6 schreef op 02 July 2003 @ 22:29:
Ik zie bijna geen screenshots waarbij je zelf het geweer in de handen, klopt dat :?
Waarschijnlijk zie je ingame wel gewoon je geweer, maar dit zijn een soort van foto's (niet First Person) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

GGS_VR6 schreef op 02 July 2003 @ 22:29:
Nu je het zegt. Misschien is dat wel uit te zetten op de 1 of andere manier evenals de crosshair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Laatst online: 13-07 19:27
jagermeister1 schreef op 02 juli 2003 @ 22:32:
[...]

Nu je het zegt. Misschien is dat wel uit te zetten op de 1 of andere manier evenals de crosshair.
Lijkt me idd sterk dat je geen first person view zou hebben.

Verder zien die plaatjes er gelikt uit. Ik ben benieuwd naar de systeemeisen...

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, dit spel gaat vet worden _/-\o_ . Het vuur van dat luchtafweergeschut owned best wel :+ , de andere screenies owenen ook, meestal hoeven screenies nog niet veel te zeggen maar volgens mij spreekt hier alles toch wel voor zichzelf :9
Over dat FPS-gedoe: ik hoop gewoon dat ze de crosshair er uit laten en normaal door je sights laten mikken, maakt het allemaal nog veel realistischer. 8)

met sights aimen gaan we iig doen in alternova (zei link @ signature ) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 22:59:
hehe, dit spel gaat vet worden _/-\o_ . Het vuur van dat luchtafweergeschut owned best wel :+ , de andere screenies owenen ook, meestal hoeven screenies nog niet veel te zeggen maar volgens mij spreekt hier alles toch wel voor zichzelf :9
Over dat FPS-gedoe: ik hoop gewoon dat ze de crosshair er uit laten en normaal door je sights laten mikken, maakt het allemaal nog veel realistischer. 8)

met sights aimen gaan we iig doen in alternova (zei link @ signature ) ;)
Net als in Vietcong. Lijkt me wel wat ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 02 July 2003 @ 21:23:
[...]

offtopic:
Spearhead trouwens nog nooit gespeeld. Misschien dat ik die toch maar eens ga proberen te down uhhh kopen :X
Spearhead is utter crap really. Ik zou zeggen probeer de demo van spearhead, zegt genoeg :(

Het mooie aan MOHAA is de sfeer, de geluiden van de kogels om je oren enzo _/-\o_

Call of duty is eigenlijk gewoon niets anders dan MOH:AA 2 aangezien de originele devs van MOH:AA het bedrijf 2015 hebben verlaten na de release van MOH:AA ( EA nam de licentie over en zorgde voor de patches :( ) . 2015 werkt nu aan Vietnam: Men of Valor , maar de originele devs van MOH:AA hebben een eigen bedrijfje opgericht en zijn nu dus bezig met Call of Duty.

Ik heb vernomen dat ze draait op een zwaar gemodde RTCW engine. Erg fijn omdat de RTCW engine simpelweg meer opties en mogenlijkheden geeft dan de mohaa engine. Daarnaast heb ik sterke vermoedens dat Punkbuster geintegreerd gaat worden, wat uiteraard een zeer fijne ontwikkeling is. (Mensen die mohaa spelen in clanverband weten waar ik het over heb :( )

Al met al zie ik dit spel dus als regelrechte opvolger van MOH:AA en de kans zit er in dat wij ,net als liquidfire, overschakelen na 1,5 jaar Mohaa naar Call of Duty.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2003 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 10:42:
[...]

Spearhead is utter crap really. Ik zou zeggen probeer de demo van spearhead, zegt genoeg :(

Het mooie aan MOHAA is de sfeer, de geluiden van de kogels om je oren enzo _/-\o_

Call of duty is eigenlijk gewoon niets anders dan MOH:AA 2 aangezien de originele devs van MOH:AA het bedrijf 2015 hebben verlaten na de release van MOH:AA ( EA nam de licentie over en zorgde voor de patches :( ) . 2015 werkt nu aan Vietnam: Men of Valor , maar de originele devs van MOH:AA hebben een eigen bedrijfje opgericht en zijn nu dus bezig met Call of Duty.

Ik heb vernomen dat ze draait op een zwaar gemodde RTCW engine. Erg fijn omdat de RTCW engine simpelweg meer opties en mogenlijkheden geeft dan de mohaa engine. Daarnaast heb ik sterke vermoedens dat Punkbuster geintegreerd gaat worden, wat uiteraard een zeer fijne ontwikkeling is. (Mensen die mohaa spelen in clanverband weten waar ik het over heb :( )

Al met al zie ik dit spel dus als regelrechte opvolger van MOH:AA en de kans zit er in dat wij ,net als liquidfire, overschakelen na 1,5 jaar Mohaa naar Call of Duty.
Em RTCW engine = mohaa engine = quake 3 engine :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:31
jagermeister1 schreef op 02 juli 2003 @ 23:02:
[...]

Net als in Vietcong. Lijkt me wel wat ja
Nee zoals in Strike Force en Infiltration die waren toch stukken eerder :)
Infiltration echt hele iron side, bij Strike Force krijg je pas aimdot als je richt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 10:42:
[...]

AMen to thAT _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik eigenlijk hoop is dat de sniper rifle te maken zal krijgen met bullet drop waarbij soldaten zelf de afstand moeten inschatten. Dit is realistisch en best origineel. Maar ik ben bang dat het gewoon weer standaart wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op 03 July 2003 @ 10:55:
[...]

Em RTCW engine = mohaa engine = quake 3 engine :)
wel, not really. RTCW is een engine gebaseerd op quake3 , er is echter dermate veel aan versleuteld dat je haast van een nieuwe engine zou kunnen spreken. Mohaa is ook van quake3 afgeleidt waar ook veel aan versleuteld is. Vergis je niet, als je een licentie neemt op de quake3 engine zit er echt compleet niets bij, alles moet opnieuw geimplementeerd worden. Ik zou dus eerder zeggen Mohaa <= quake3 en RTCW <= Quake3

Mohaa en RTCW verschilt vrij veel ten opzichte van elkaar qua engine :)
Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 14:23:
Wat ik eigenlijk hoop is dat de sniper rifle te maken zal krijgen met bullet drop waarbij soldaten zelf de afstand moeten inschatten. Dit is realistisch en best origineel. Maar ik ben bang dat het gewoon weer standaart wordt.
Mja, ik vrees dat dat er helaas niet inzit, het gaat namelijk geen simultie worden, eerder arcade zoals MOHAA (althans zoals ik het nu zie). Het systeem dat RTCW / ET heeft van snipen vind ik prima, echter in kleinere maps zoals in MOHAA zou dit compleet niet werken.

Ach we zien het allemaal wel in de demo :)

btw Hacku, nog 3 posts en je zit op de 1337 posts :D , cheers mate :P

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2003 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
LOL :o

Check jij zo iedereen zijn profiel als je post? :Y)

[edit]
Nou heb ik er 1337 :9

[ Voor 22% gewijzigd door XWB op 03-07-2003 14:50 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Albinoraptor schreef op 03 July 2003 @ 11:27:
[...]

Nee zoals in Strike Force en Infiltration die waren toch stukken eerder :)
Infiltration echt hele iron side, bij Strike Force krijg je pas aimdot als je richt.
Wat ik hoop is in iedergeval dat je dan als je richt net als in Vietcong heel mooi achter voorwerpen kunt schuilen. Voor degenen die dat nog niet gespeeld hebben. Je kan in Vietcong je M-gun of geweer heel netjes over bijv een rots of een boomstam leggen. Zo steekt je kop niet te ver boven een obstakel uit enzo.

Lijkt me ook strak als ze net als in Delta Force Blackhawk down het mogelijk maken dat je naar links of rechts kunt rollen. Alleen dan moeten ze het wel zo maken dat je niet het hele level kunt door rollen. Bijv. 3 keer rond en je moet het weer ff opladen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind idd zoals ze dat bij Vietcong gedaan hebben echt heel mooi. Dat zou hier tof zijn. Mooie collision detection :)

Vooral mohaa had / heeft last van een ERG slechte collision detection, ga maar eens heel dicht tegen een hoekje van een gebouw aanstaan en schieten, je zal tegen de muur schieten ookal is je crosshair toch echt niet daarop gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 16:48:
ik vind idd zoals ze dat bij Vietcong gedaan hebben echt heel mooi. Dat zou hier tof zijn. Mooie collision detection :)

Vooral mohaa had / heeft last van een ERG slechte collision detection, ga maar eens heel dicht tegen een hoekje van een gebouw aanstaan en schieten, je zal tegen de muur schieten ookal is je crosshair toch echt niet daarop gericht.
Daar heeft Battlefield ook last van. Ik speel voornamelijk BF. Andere spellen weten me niet meer te boeien. Hoop dat dit spel dat weer verandert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/previews/april03/callofdutypc/01s.jpg

Van Gamespy:
We were only able to coerce one screenshot out of Activision, showing a group a paratroopers taking heavy fire, but if you take a close look, you'll see there's a lot going on. (Click on the image for a full-size shot.)

(1) You won't be alone in Call of Duty -- you'll often have a full army of soldiers fighting around you.
(2) We can only hope this poor guy lands near a medic.
(3) Neither cow nor man are safe on the battlefield.
(4) Enemy gun emplacements: one of the hazards of the job.
(5) More paratroopers can be seen dropping in the background.
(6) The skies are alive with Allied fighters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 03 July 2003 @ 17:06:
[...]

Daar heeft Battlefield ook last van. Ik speel voornamelijk BF. Andere spellen weten me niet meer te boeien. Hoop dat dit spel dat weer verandert!
klopt, bf1942 heeft er ook een klein handje van, maar das echt nog niets in vergelijking met mohaa >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Wauw, 3D Gamers heeft filmpjes online staan.. Echt dat MoH gevoel, alleen met veeel meer mensen. te gek! aanrader om even te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat Gamershell snellere links heeft .. ben ze nu aan het downen.

Oh my God ... _/-\o_ Stop those traitors!

Zeer vetjes dat achtergrond geluid. Bij pasture was dat neerstortende vliegtuig echt gaaf. En dan die gast die zn gewonde teammaat meesleept.. Bombardment aan de rivier de Wolga super! Dat accent .. Bwuehahah Smash those bastards! Everyone get your heads down! Op zn Iers ofzo :p En dan die Stuka die te pletter valt ..

/me pre-ordered em nu al

Ik kan me vergissen hoor, maar die movement lijkt me veel strakker als in MoH.

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 02:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Tja....erg strak idd. Vooral dat filmpje genaamd stuka.avi! Moet je eens opletten hoeveel man er tegelijk te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 02:22:
Denk dat Gamershell snellere links heeft .. ben ze nu aan het downen.

Oh my God ... _/-\o_ Stop those traitors!

Zeer vetjes dat achtergrond geluid. Bij pasture was dat neerstortende vliegtuig echt gaaf. En dan die gast die zn gewonde teammaat meesleept.. Bombardment aan de rivier de Wolga super! Dat accent .. Bwuehahah Smash those bastards! Everyone get your heads down! Op zn Iers ofzo :p En dan die Stuka die te pletter valt ..

/me pre-ordered em nu al

Ik kan me vergissen hoor, maar die movement lijkt me veel strakker als in MoH.
kan kloppen, maar alle special movement die je hier ziet zijn gewoon scripted singleplayer movements ;)

Echter ik ben ook behoor impressed met de voeiende bewegingen van de heren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 09:13:
[...]

kan kloppen, maar alle special movement die je hier ziet zijn gewoon scripted singleplayer movements ;)

Echter ik ben ook behoor impressed met de voeiende bewegingen van de heren 8)
Siqdiz wij zijn echt mohaa veteranen.
deze game gaat mohaa overtreffen en geloof me dat kunnen niet veel games.
mohaa is nog steeds goed maar de support is waardeloos heeftlas van cheaters dat zijn gewoon dingen die bbij veel EA games voorkomen.
eenigste spel wat nog redelijk normaal is is battlefield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 16:33
Heb net even de screenie's doorgekeken, maar is idd erg vet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 09:58:
[...]

Siqdiz wij zijn echt mohaa veteranen.
deze game gaat mohaa overtreffen en geloof me dat kunnen niet veel games.
mohaa is nog steeds goed maar de support is waardeloos heeftlas van cheaters dat zijn gewoon dingen die bbij veel EA games voorkomen.
eenigste spel wat nog redelijk normaal is is battlefield
BF heeft anders ook behoorlijk last van cheaters...tenminste niet echt. Noem het teamkillers, hangar/basecampers of van die grapjassen die de eigen voertuigen verrot schiet voordat je in kunt stappen enzo. Kick systeem zuigt ook zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 04 juli 2003 @ 10:08:
[...]

BF heeft anders ook behoorlijk last van cheaters...tenminste niet echt. Noem het teamkillers, hangar/basecampers of van die grapjassen die de eigen voertuigen verrot schiet voordat je in kunt stappen enzo. Kick systeem zuigt ook zwaar.
Jah weet ik maar ik speel op de betere servers
waar admins (die normaal zijn) aanwezig zijn
en bf heeft lang niet zoveel last van cheaters als mohaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 16:33
Ik zit net een van de filmpjes te kijken, maarkun je niet als duitser spelen? Je ziet in het filmpje nl. dat je als amerikaan, brits en rus kunt spelen, maar er wordt niets geszegd overde duitsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

ge-flopt schreef op 04 juli 2003 @ 10:22:
Ik zit net een van de filmpjes te kijken, maarkun je niet als duitser spelen? Je ziet in het filmpje nl. dat je als amerikaan, brits en rus kunt spelen, maar er wordt niets geszegd overde duitsers.
Ik denk dat dat alleen in MP kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

---- niks gezegd ----

[ Voor 86% gewijzigd door FoggyFreek op 04-07-2003 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:31
Mooi mooi, je kan dus echt richten, nu nog optie zodat crosshair verdwijnt als je niet richt en dan kan het al niet meer stuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Albinoraptor schreef op 04 July 2003 @ 13:20:
Mooi mooi, je kan dus echt richten, nu nog optie zodat crosshair verdwijnt als je niet richt en dan kan het al niet meer stuk :)
Kun je vaak gewoon instellen. Kunt hem meestal ook een ander kleurtje geven enzo.

Edit: Ik vond wel dat die soldaten een raar loopje er op na houden als ze zeg maar gebukt lopen.

[ Voor 14% gewijzigd door jagermeister op 04-07-2003 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja dat zal allemaal nog ge-edit worden denk ik Jagermeister1. Zoals het er nu naar uitziet wordt dit een kruising tussen mohaa en vietcong. Imho 2 erg goede spellen met beide een aantal zwakke punten. Kan niet wachten tot ik dit spel kan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 13:30:
tja dat zal allemaal nog ge-edit worden denk ik Jagermeister1. Zoals het er nu naar uitziet wordt dit een kruising tussen mohaa en vietcong. Imho 2 erg goede spellen met beide een aantal zwakke punten. Kan niet wachten tot ik dit spel kan spelen :)
Is idd zo ja, Vietcong draaide niet in MP-modus op mijn systeem en ik was niet de enige. Is eigenlijk nooit opgelost. Ik wacht trouwens ook nog steeds op Hidden & Dangerous II maar daar hoor je echt bar weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
die filmpjes zijn opzich best mooi
wel jammer dat sommige explosies niet echt geweldig uitgewerkt waren, zoals die boot die ontplofte en door midden brak
maar dat zal neem ik aan nog wel verandert worden :)
ben best benieuwd naar deze game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

! Man die filmpjes zijn mooi !
't beweegt allemaal zo prachtig... Het ziet er iig naar uit dat deze game voldoende actie bevat.
Wat ik me wel afvraag: komen we in deze game ook 'burgers' tegen? Ik heb dat eigenlijk nog nooit in zo'n game gezien... (nu zal dat in de frontlinie misschien ook niet gebruikelijk zijn ?)

btw; de bestorming van die stad lijkt wel heel erg veel op de bestorming van het strand in MOH:AA, --> maar ach, dat vondt ik daarbij het leukste deel van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in multiplayer was het i.i.g ruk >:)

maar singleplayer idd, erg tof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Nieuwe filmpjes te downloaden :)
Hier, hier en hier zijn wat mirrors

Voor de mensen die het nog niet weten ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Bleet op 04-07-2003 17:56 ]

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rofl .. Blade heeft ook onder een steen gelegen ..

Waar zitten we nou over te praten man ... 2 posts boven jou wordt er zelfs nog over gesproken! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die filmpjes zien er echt prachtig uit! Alles lijkt zo interactief en er gebeurt zoveel je hebt gewoon een echt oorlog idee, prachtig gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 16:55:
Rofl .. Blade heeft ook onder een steen gelegen ..

Waar zitten we nou over te praten man ... 2 posts boven jou wordt er zelfs nog over gesproken! :p
Niet iedereen weet de link ofzow, of komt net dit topic binnenvallen ;)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik ben blij dat Blade me de links heeft gegeven, Bedankt man, En voor de andere niet zo zeiken mensen/man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omfg dit gaat egt rulen :)
deze comunity word 10x zo groot als mohaa ik zweer het je ;)

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
RTCW
BF1942
MOHA

EAT YOUR HEART OUT

damn, dit spel word zo vet, je zit echt samen in de oorlog
wow kan er gewoon niet over uit !
dit is wel allemaal sp he ? wanneer komt er een filmpje met MP action erin :P

[ Voor 23% gewijzigd door MuSeLive op 04-07-2003 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Heb net ff alle filmpjes bekeken, ziet er zeer goed uit. :9~ Ik krijg hierbij ook meer het echte "oorlogsgevoel" als bij bf1942 en mohaa. Ik vraag me af of je net als bij bf1942 in voertuigen, vliegtuigen, en schepen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.callofduty.nl/ss/017.jpg
Enemy at the Gates anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:42

PoweRoy

funky!

spel lijkt me echt uber na de screens te hebben gezien. * PoweRoy heeft een ww2 addiction. mohaa en bf zijn ook uber spellen :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Laatst online: 05-09 09:30
ww2 spellen , vind ik gewoon top, battlefield is ook top MAAR je hebt niet het gevoel dat je in een oorlog zit en dat is jammer, maar met dit.....damn echt heeeel mooi gedaan en net alsof je in de oorlog zit, zkr die vliegtuigen dat geluid !!!.
Ik kan niet wachten om het te spelen.... khoop dat de mp net zo vet wordt als de sp !

_/-\o_ _/-\o_ Call Of Duty _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

omFg heb net ook ff die filmpjes zitten kijken en dit is echt ongelofelijk :9~, ziet er uber nice uit en de sfeer die er hangt is ongekend, gebeuren echt 1000enden dingen tegelijk om je heen :D, jij bent druk aan het schieten terwijl iemand een teamie wegsleept en boven je zoeft een neerstortend vliegtuig langs _/-\o_. De sounds zijn ook ongeloofelijk vet, overal ontploffingen en machinegeweer geratel :D

offtopic:
vet die stem van die schot/ier :D

[ Voor 7% gewijzigd door bAdmuTs op 05-07-2003 12:44 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

woohooo dit ziet er goed uit!

is er al wat bekend over systeemeisen?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

DaDude schreef op 05 juli 2003 @ 11:42:
ww2 spellen , vind ik gewoon top, battlefield is ook top MAAR je hebt niet het gevoel dat je in een oorlog zit en dat is jammer, maar met dit.....damn echt heeeel mooi gedaan en net alsof je in de oorlog zit, zkr die vliegtuigen dat geluid !!!.
Ik kan niet wachten om het te spelen.... khoop dat de mp net zo vet wordt als de sp !

_/-\o_ _/-\o_ Call Of Duty _/-\o_ _/-\o_
Battlefield met 32 of 64 man, map Battle of the Bulge/ Iwo Jima / Kharkov en ga zo maar door geeft mij wel het gevoel midden in een oorlog te zitten. Over scherende stuka's, langs denderende tanks, verdekt opgestelde Rocket Launchers, Landende parachutisten etc.etc. Zeker een goede weergave van een oorlog, mits mensen serieus meespelen en er sprake is van teamwork. Is overigens wel vaak ver te zoeken dat teamwork, maar dat is een ander verhaal. Eigenlijk is BF en CoD nog niet met elkaar te vergelijken. Je hebt alleen maar fragmenten uit de singleplayer campagnes gezien terwijl BF in feite puur en alleen op MP gericht is. Bovendien verwacht ik niet dat je in CoD MP de vrijheid hebt die je in BF hebt. Daarmee wil ik zeggen dat je waarschijnlijk geen voertuigen kunt besturen (alleen of met een paar man) en dat maakt battlefield inprincipe uniek in zijn soort. We zien wel wat MP in gaat houden en dan kun je eigenlijk pas gaan vergelijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ziet er goed uit lijkt pcies op de film 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-07 16:45
jagermeister1 schreef op 05 juli 2003 @ 14:17:
[...]

Battlefield met 32 of 64 man, map Battle of the Bulge/ Iwo Jima / Kharkov en ga zo maar door geeft mij wel het gevoel midden in een oorlog te zitten. Over scherende stuka's, langs denderende tanks, verdekt opgestelde Rocket Launchers, Landende parachutisten etc.etc. Zeker een goede weergave van een oorlog, mits mensen serieus meespelen en er sprake is van teamwork. Is overigens wel vaak ver te zoeken dat teamwork, maar dat is een ander verhaal. Eigenlijk is BF en CoD nog niet met elkaar te vergelijken. Je hebt alleen maar fragmenten uit de singleplayer campagnes gezien terwijl BF in feite puur en alleen op MP gericht is. Bovendien verwacht ik niet dat je in CoD MP de vrijheid hebt die je in BF hebt. Daarmee wil ik zeggen dat je waarschijnlijk geen voertuigen kunt besturen (alleen of met een paar man) en dat maakt battlefield inprincipe uniek in zijn soort. We zien wel wat MP in gaat houden en dan kun je eigenlijk pas gaan vergelijken. :)
Precies, zelfde als in Eve of Destruction, jij zit middenin een Huey, links en rechts staan er boordschutters naar beneden te knallen terwijl je links en rechts allemaal afweergeschut ziet schieten :7 . Op een goede server kan bf1942 zeer leuk zijn
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:21

greatgonzo

schit-te-rend!

zo hee, eens ff de filmpjes bekeken, wat gaat dit spel heersen zeg!

Het mag misschien wel een beetje het zelfde zijn als MOH, maar de sfeer zit er goed in, dan maakt het me niet zoveel uit dat we het eigenlijk allemaal al gezien hebben

Ik vroeg me nog iets af, is het al duidelijk wat voor levels we kunnen verwachten? Dat volga filmpje bijvoorbeeld komt duidelijk uit enemy at the gates. Kunnen we ook nog iets van Band of Brothers of Saving Private Ryan verwachten?

[ Voor 34% gewijzigd door greatgonzo op 06-07-2003 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 07:51
Ik hoop echt dat er veel aandacht wordt besteedt aan het MP-gedeelte. Als dat zo is ga ik het spel zekers te weten kopen wanneer het uitkomt. Ben namelijk uitgekeken op mohaa.
Echt jammer dat er nog niks is verteld over het MP-gedeelte :(

www.hetbsg.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die Medal Of Honner een Flut MP vindt hebben. Ik heb echt een hekel aan die armzalige MP, vind Sof2 of BF1942 veel en veel beter. Maar toch heeft het zon grote Clanbase. Nou maar hopen dat de MP meer wat van BF1942 gaat krijgen. alleen dan wel met meer sfeer en betere locaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

/me vind MP van MOHAA ook zuig ja :/

Hoop dat ze er veel aandacht voor gaan besteden

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebub
MP van MOHAA vindt ik echt top. Een van de redens dat het zo populair is, is denk ik dat je geen eigen serial nodig hebt om het online te kunnen spelen. dat is bij BF1942 ook en bij SOF2 weet ik niet zeker maar dacht van wel.
Door dat serial gedoe is wolfenstein imo ook minder populair geworden dan mohaa. ze zijn rond hetzelfde tijdstip uitgekomen, ik heb ze alle2 geprobeerd en vondt wolfenstein ook heel erg goed maar daar heb je dus een serial voor nodig.

Ik hoop dat ze bij Call of Duty verschillende classes in de MP verwerken, dat vindt ik erg leuk. al te zien bij wolfenstein (ET) en BF1942.

www.hetbsg.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beelzebub schreef op 06 July 2003 @ 22:06:
MP van MOHAA vindt ik echt top. Een van de redens dat het zo populair is, is denk ik dat je geen eigen serial nodig hebt om het online te kunnen spelen. dat is bij BF1942 ook en bij SOF2 weet ik niet zeker maar dacht van wel.
Door dat serial gedoe is wolfenstein imo ook minder populair geworden dan mohaa. ze zijn rond hetzelfde tijdstip uitgekomen, ik heb ze alle2 geprobeerd en vondt wolfenstein ook heel erg goed maar daar heb je dus een serial voor nodig.

Ik hoop dat ze bij Call of Duty verschillende classes in de MP verwerken, dat vindt ik erg leuk. al te zien bij wolfenstein (ET) en BF1942.
bf1942 heeft wel eigen key nodig toch :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 10:19:
[...]

bf1942 heeft wel eigen key nodig toch :\
wat zegt hij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebub
Ja beetje ongelukkig mijn zin geformuleerd.
mohaa: geen key
BF en SOF: wel key

www.hetbsg.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind zowiezo de mp van moqaa goed mits je het fatsoenlijk kan spelen.Ik speel al vanaf het begin, maar de laatste 2/3 maanden is het aantal cheaters met 100% toegenomen. en aangezien ea geen support bied, hoeft het van mij allemaal niet meer. |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syberjunky
  • Laatst online: 09-02 17:31
Beelzebub schreef op 06 July 2003 @ 22:06:

Die serial is toch geen probleem als je een legaal spel hebt liggen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebub
legaal kost geld. illegaal niet ;)

www.hetbsg.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Beelzebub schreef op 08 July 2003 @ 10:50:
legaal kost geld. illegaal niet ;)
Goh echt? _o_ :+

Daarom heeft Americas Army ook al 1.7 miljoen spelers, omdat het gratis is ;)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd gratis EN met een onbeperkt budget... probeer daar maar eens tegenop te boksel als commerciele spellenmaker :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

mensen die dit spel erg vet vinden moeten snel ff naar www.fileplanet.com gaan.
stuk of 7 ingame filmpjes _O_ vooral stuka is koel

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

PoweRoy schreef op 08 July 2003 @ 11:42:
mensen die dit spel erg vet vinden moeten snel ff naar www.fileplanet.com gaan.
stuk of 7 ingame filmpjes _O_ vooral stuka is koel
/flame

Waarom linken jullie (bijna) altijd naar Fileplanet?
Snap dat dan dat Fileplanet zuigt, neem Gamershell.com of Ausgamers.com ofzow... :/ die gaan iig snel, en je hoeft niet in een rij te staan

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PoweRoy is iig niet snel ... Zzzz Dat wisten we al een week geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff stoppen met flamen lijkt me? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op 08 July 2003 @ 12:52:
PoweRoy is iig niet snel ... Zzzz Dat wisten we al een week geleden.
:P
zag et toevallig gisteren op fileplanet :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 July 2003 @ 13:08:
ff stoppen met flamen lijkt me? ;)
Mijn god, wat ben jij voor een gevoelig mannetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit ziet er zeer netjes uit...
Heel realistisch.... dit word een topper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey verrek die SiQDiz ben ik nog met ET tegengekomen ... afgemaakt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zooow die game lijkt me egtt vettttt als ie uit ga ik hem meteen halen !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 July 2003 @ 18:13:
Ey verrek die SiQDiz ben ik nog met ET tegengekomen ... afgemaakt ...
yup, ik zuig aars in ET. In mohaa zou ik het nog niet weten trouwen _Fonz ;)

/me speelt nationals >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Vanaf nu hebben we het over Call of Duty, en ja ik meen het serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

M@NIC schreef op 08 July 2003 @ 19:40:
<font color=blue>Vanaf <b>nu</b> hebben we het over Call of Duty, en ja ik meen het serieus.</font>
Zeg...wat vinden jullie van Commando's beyond the Call of Duty? :+

Geintje natuurlijk!? :P

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.