Call of Duty

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 961 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 08 July 2003 @ 19:53:
[...]
Zeg...wat vinden jullie van Commando's beyond the Call of Duty? :+

Geintje natuurlijk!? :P
MAnic is ook snel op zijn teentjes getrapt :+
maja siqdiz clantje opstarten :P
ik heb al website plus forums :D check sig niet echt actief nu, maja dat gaat wel weert anders als cod uit is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 01:04

makje

Professioneel prutser

Beelzebub schreef op 06 July 2003 @ 22:06:
MP van MOHAA vindt ik echt top. Een van de redens dat het zo populair is, is denk ik dat je geen eigen serial nodig hebt om het online te kunnen spelen. dat is bij BF1942 ook en bij SOF2 weet ik niet zeker maar dacht van wel.
Door dat serial gedoe is wolfenstein imo ook minder populair geworden dan mohaa. ze zijn rond hetzelfde tijdstip uitgekomen, ik heb ze alle2 geprobeerd en vondt wolfenstein ook heel erg goed maar daar heb je dus een serial voor nodig.

Ik hoop dat ze bij Call of Duty verschillende classes in de MP verwerken, dat vindt ik erg leuk. al te zien bij wolfenstein (ET) en BF1942.
Dat is alleen een probleem als je hem niet legaal hebt :/ :/

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd koop eens wat... vind het super triest dat mensen een game via key genŽs of wat dan ook spelen....

En wel klagen dat er steeds minder goede titels uitkomen.... Ik download ook wel eens wat, maar als ik een game echt goed vin koop ik die ook. Ik heb dan ook: RTCW, BF1942 + expension, MOHAA, Raven Shield, HL + alle expensions en nog veel meer, allemaal games waar je serials voor nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ja idd, battlefield is nu bijna een jaar uit denk ik ongeveer. Daar heb ik al zoveel uur inzitten, nog meer als in UT1 volgens mij :P

Ik ben dan ook zeer tevreden met die aankoop :)
Is die 50 + 30 euri (rtr) meer dan waard geweest!

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 07:51
http://www.3dactionplanet.com/callofduty/faq.html vraag nummer 2 --> oktober is de release. BETER!! ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Beelzebub op 03-08-2003 23:50 ]

www.hetbsg.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
veel zin in deze game, ik hoop dat de missies veel massaal zijn, zegmaar echte oorlogsmissies, die vond ik in mohaa etc ook geweldig, maar de sneakmissies door huizen van hoge nazi's of alleen spelen vond ik altijd een stuk minder, voor mij niet echt een oorlogsgevoel gewoon, ik wil gewoon lekker echt onderdeel zijn van iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiermee houd ik het wel uit tot halflife2 :D

wordt topper denk ik, echt wo II sfeer erin, vooral van dat 'enemy at the gates' deel verwacht ik veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

DarkShadow schreef op 23 augustus 2003 @ 20:10:
veel zin in deze game, ik hoop dat de missies veel massaal zijn, zegmaar echte oorlogsmissies, die vond ik in mohaa etc ook geweldig, maar de sneakmissies door huizen van hoge nazi's of alleen spelen vond ik altijd een stuk minder, voor mij niet echt een oorlogsgevoel gewoon, ik wil gewoon lekker echt onderdeel zijn van iets...
Mee eens...

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Dit is nu al een supergame :D Zo te zien en te lezen is dit een spel dat behoorlijk op medal of honor lijkt, alleen dat met betere grafics, een andere gameplay waarschijnlijk en allerlei andere vooruitgangen. Zeer benieuwd, en ik hoop dat er veel nieuwe features in dit spel zitten :)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 17:29

greatgonzo

schit-te-rend!

hopelijk heeft de MP net zulke leuke objective maps als MOHAA, die vind ik namelijk geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk al iets bekend over een eventuele demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De demo wordt zondag op fileplanet gereleased. Bron. Hopen maar dat ie snel ook via andere manieren te verkrijgen is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Laatst online: 27-08-2021
Blade_V schreef op 08 July 2003 @ 11:45:
[...]

/flame

Waarom linken jullie (bijna) altijd naar Fileplanet?
Snap dat dan dat Fileplanet zuigt, neem Gamershell.com of Ausgamers.com ofzow... :/ die gaan iig snel, en je hoeft niet in een rij te staan
Wat een f*cksite is dat gamershell.com zeg. :r Bij fileplanet kan ik de filmpjes nu meteen downen met 90 KB/s (later op de middag moet je meestal wachten). 's Ochtends heb ik wel eens iets met 300~250 KB/s gedownload van Fileplanet. :)

Edit: zondag een demo dus! :9~ :9~ :9~ Zondagochtend meteen kijken! :)

Edit: Heb alle filmpjes al binnen. Je ziet toch bij bijna alle filmpjes in-game beelden... Het doet mij idd wel denken aan Vietcong, hoe je met je geweer kunt 'inzoomen'.

Stuka en Wolga vind ik wel de leukste filmpjes. Ook bij Bombard.avi is het gaaf om te zien hoe die kanonnen in de verte hun granaten afvuren (grote flitsen in de verte).
Voor die twee trailers moet ik Quicktime weer installeren... :|

[ Voor 38% gewijzigd door Aham brahmasmi op 27-08-2003 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 11:57:
De demo wordt zondag op fileplanet gereleased. Bron. Hopen maar dat ie snel ook via andere manieren te verkrijgen is....
Goed nieuws.... Kan niet wachten! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 11:57:
_/-\o_

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 07:51
WAAAAAA!!!! DEMO!! jammer genoeg is mijn pc kapot :'( en ben nu bezig op een 400 mhz dingetje.

www.hetbsg.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

FF nog een paar pics om het kwijlgehalte nog wat te verhogen! >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.callofduty.nl/action/002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.callofduty.nl/action/005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.callofduty.nl/action/006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.callofduty.nl/action/004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.callofduty.nl/action/007.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.callofduty.nl/action/001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.callofduty.nl/action/003.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een f*cksite is dat gamershell.com zeg. :r Bij fileplanet kan ik de filmpjes nu meteen downen met 90 KB/s (later op de middag moet je meestal wachten). 's Ochtends heb ik wel eens iets met 300~250 KB/s gedownload van Fileplanet. :)
Ermm voor Fileplanet moet je toch dokken? Ik down hier gewoon met 250 KB per seconde shit van Gamershell hoor ... :/ GRATIS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

hoezo Gamershell is een fuck site?
Gamershell pwnt, en heel soms heb je maar advertises
dus het is verrekte beter dan Fileplanet, waar je maar met minder dan 80kb/s downt ipv de 300kb/s van gamershell.....
Enneuhm, gamershell is >>>altijd<<< snel

Tot zover mijn mening :/

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
31 aug. komt de demo uit op fileplanet alleen voor betalende members :@

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 09:02

GG85

.......

en binnen een halve dag ook voor de rest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, ik ben gelukkig Founders club subscriber dus zondag meteen downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit wordt echt een grootste Spel, ik wacht meer op dit spel dan Half Life 2 als ik heel eerlijk ben, Half Life 2 zie ik wel of het wat wordt, en of ik het gelijk koop. Was er eerst helemaal kapot van alleen begin minder enthousiast te worden over HL2 vanwege Call Of Duty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he liquid lizard je wil em vast wel ff sharen voor je mede GoT'ers :D

• Aham brahmasmi
Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 21:44:
Dit wordt echt een grootste Spel, ik wacht meer op dit spel dan Half Life 2 als ik heel eerlijk ben, Half Life 2 zie ik wel of het wat wordt, en of ik het gelijk koop. Was er eerst helemaal kapot van alleen begin minder enthousiast te worden over HL2 vanwege Call Of Duty.
HA ha!! Dan volg je de berichtgeving over HL2 zeker niet echt. De HL2 engine is wel even wat anders dan een aangepaste Q3/RTCW engine! Veel en veel geavanceerder.

Ik geef toe dat de filmpjes van CoD er indrukwekkend uit zien, maar de trailer van HL2 van 600 MB is pas echt jaw dropping.

Maar spellen zoals MoHAA bieden toch iets anders dan HL, ondanks dat het allebei FPS'en zijn. HL1 vond ik erg leuk om (minstens 2 keer) uit te spelen (single player), maar MoHAA vond ik nog wel een stuk leuker (zit echt fantaschtisch goed in elkaar (hoe kan het ook anders, met het script van Saving Private Ryan erin verwerkt ;) )).
In dit opzicht begrijp ik wel waarom je enthousiaster over CoD bent.

En... HL2 wordt ZEKER wat; een ultragaaf spel namelijk. :) Waarschijnlijk nog wel gaver dan CoD (waar niet 4 jaar aan is gewerkt, itt tot HL2), tenzij CoD echt zo groot en zoveel nieuws en moois biedt als MoHAA deed toen het net uit was.

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Aham brahmasmi schreef op 28 August 2003 @ 03:20:
[...]
HA ha!! Dan volg je de berichtgeving over HL2 zeker niet echt. De HL2 engine is wel even wat anders dan een aangepaste Q3/RTCW engine! Veel en veel geavanceerder.

Ik geef toe dat de filmpjes van CoD er indrukwekkend uit zien, maar de trailer van HL2 van 600 MB is pas echt jaw dropping.

Maar spellen zoals MoHAA bieden toch iets anders dan HL, ondanks dat het allebei FPS'en zijn. HL1 vond ik erg leuk om (minstens 2 keer) uit te spelen (single player), maar MoHAA vond ik nog wel een stuk leuker (zit echt fantaschtisch goed in elkaar (hoe kan het ook anders, met het script van Saving Private Ryan erin verwerkt ;) )).
In dit opzicht begrijp ik wel waarom je enthousiaster over CoD bent.

En... HL2 wordt ZEKER wat; een ultragaaf spel namelijk. :) Waarschijnlijk nog wel gaver dan CoD (waar niet 4 jaar aan is gewerkt, itt tot HL2), tenzij CoD echt zo groot en zoveel nieuws en moois biedt als MoHAA deed toen het net uit was.
Ik hoop dat er een developers kit voor HL2 uitkomt. Of hoe dat ook heet. Weet iemand daar iets van? Dat er dus HL2 mods kunnen worden gemaakt net zoals Battlefield Desert Combat. HL2 is leuk, maar niet realistisch genoeg. Ik bedoel, het ziet er allemaal erg goed uit, maar die aliens hoeven voor mij niet. Doe mij maar een spel zoals Battlefield, Medal of Honor of Call of Duty. Zo'n spel met de HL2 engine zou helemaal tof zijn 8)

The trade of the tools

Verwijderd

aan de ene kant is de engine van Medal of Honour, waar later Battlefield1942 en Call of Duty mee zijn gemaakt erg goed, hij is niet al te zwaar en heeft mooie models, maar ik vind m ook altijd wat aan de fletse kant, niet zo kleurrijk zegmaar.

• jagermeister

jagermeister

silentsnow schreef op 28 August 2003 @ 03:48:
[...]
Doe mij maar een spel zoals Battlefield, Medal of Honor of Call of Duty. Zo'n spel met de HL2 engine zou helemaal tof zijn 8)
Zeker weten! Of wat dacht je van de engine van S.T.A.L.K.E.R. :9~ Maaja..feit is en blijft, CoD beloofd een mooi spel te worden. Ik denk dat ik hem wel ga kopen, als de demo me bevalt en als het genoeg multiplayer pret met zich mee kan brengen. Vind ik toch wel belangrijk voor de houdbaarheidsdatum van een game.
Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 04:24:
aan de ene kant is de engine van Medal of Honour, waar later Battlefield1942 en Call of Duty mee zijn gemaakt erg goed, hij is niet al te zwaar en heeft mooie models, maar ik vind m ook altijd wat aan de fletse kant, niet zo kleurrijk zegmaar.
Saving Private Ryan maakt ook gebruik van fletse kleuren, evenals Band of Brothers. Niet echt te vergelijken met een game engine natuurlijk, maar toch. Mohaa zag er toch op zeker wel mooi uit. Vooral die MP maps in Zuid-Frankrijk vond ik juweeltjes voor het oog.

[ Voor 36% gewijzigd door jagermeister op 28-08-2003 07:24 ]

• jagermeister

jagermeister

---Oops...dubbelpost :( ---

[ Voor 101% gewijzigd door jagermeister op 28-08-2003 07:25 ]

Verwijderd

Ik denk dat ik deze ook wel ga kopen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2003 @ 04:24:
FYI, Medal of Honor draait op een gemodde quake3 licensed engine, Call of duty zal gaan draaien op een gemodde Return To Castle Wolfenstein licensed engine en Battlefield1942 draait op een geheel eigen engine , refraction2 als ik me niet vergis, die niet te vergelijken is met de Quake series engine.

Models zijn echt afhankelijk van het produkt, het is niet te zeggen of een game die op de licensed quake3 based engine draait mooie models gaat hebben of niet :)

In Medal of Honor zijn de kleuren bewust wat fletser gehouden om zo het saving private ryan effect te behouden, Als je bijvoorbeeld kijkt naar een spel als Return to Castle Wolfenstein, Quake3 en Urban Terror zie je dat de kleurcontrasten voor hoger zijn, ofwel, de fletsheid van de textures heeft ook nietzoveel te maken met de engine van de game.

Je zou de engine compleet los moeten zien van de texturekwaliteit, modelskwaliteit en de gameplay, natuurlijk zijn ze onlosmakelijk verbonden, maar het is meestal van tevoren niet te zeggen hoe de graphics van een spel er uit gaan zien als het enige wat bekend is de engine is :)

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:10

Snow_King

Konijn is stoer!

* Snow_King agreed met SiQDiZ!

• jagermeister

jagermeister

Wordt de demo van zondag a.s. nou SP of MP? SP ligt voor de hand natuurlijk, maar graag zou ik voordat ik hem aanschaf ook een MP demo spelen.

Verwijderd

Ik hoop MP :)

Dit is toch ook een game die vooral gefocussed is op MP? Net als bf?

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 09:09:
Ik hoop MP :)

Dit is toch ook een game die vooral gefocussed is op MP? Net als bf?
juist niet ;)

Verwijderd

Meen je dat nou :S

Jammer.

Verwijderd

het zal ala Medal of honor worden denk ik, de verhouding SP / MP , gewoon een goede MP met een prima SP. Althans, dat hoop ik dan :Y)

• Aham brahmasmi
silentsnow schreef op 28 August 2003 @ 03:48:
[...]

Ik hoop dat er een developers kit voor HL2 uitkomt. Of hoe dat ook heet. Weet iemand daar iets van? Dat er dus HL2 mods kunnen worden gemaakt net zoals Battlefield Desert Combat. HL2 is leuk, maar niet realistisch genoeg. Ik bedoel, het ziet er allemaal erg goed uit, maar die aliens hoeven voor mij niet. Doe mij maar een spel zoals Battlefield, Medal of Honor of Call of Duty. Zo'n spel met de HL2 engine zou helemaal tof zijn 8)
Je bedoelt een SDK. Die komt er zeker, dat is volgens mij ook allang bevestigd. :) Denk ook maar aan spellen zoals Counterstrike 2 en Team Fortress 2 die gaan komen... met een sublieme engine/graphics. :9

Verwijderd

Ziet er heeeeel vet uit. En van mij mogen ze er nog veel meer maken!!!!!!!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:51

beany

Meeheheheheh

Ik zit eigenlijk al een tijdje te wachten op dit spel! Ik hoop dat de demo snel voor het publiek gereleased wordt! Anders misschien toch maar even een paar knaken er tegen aan gooien om hem a.s. zondag te kunnen downloaden....

Misschien dat anderen hem snel ergens op een FTPtje neer zetten :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• jagermeister

jagermeister

beany schreef op 28 augustus 2003 @ 13:24:
Ik zit eigenlijk al een tijdje te wachten op dit spel! Ik hoop dat de demo snel voor het publiek gereleased wordt! Anders misschien toch maar even een paar knaken er tegen aan gooien om hem a.s. zondag te kunnen downloaden....

Misschien dat anderen hem snel ergens op een FTPtje neer zetten :)
Mwhoa...ik denk dat de mirrors vrij snel op zullen duiken. Vast dezelfde dag nog.

• beany

beany

Meeheheheheh

Ze hebben bij MOHAA gezien dat een MP demo erg werd gewaardeerd. Ik hoop dat ze dat nu dus ook gaan doen... SP demo is meestal zo uitgespeeld en dan is de sjeu er wel weer vanaf. Met een MP demo hou je de mensen vast... ik hoop dat ze dit door hebben *vingers kruisen...*

edit: hvoortj je hebt gelijk, was een typo :)

[ Voor 10% gewijzigd door beany op 28-08-2003 14:54 . Reden: MP moet SP ZIJN! ]

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Verwijderd

Je spreekt je zelf een beetje tegen, :+
maar ik begrijp wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
check dit: http://www.gamer.nl/nieuws/18897

alle grote sites (Worhtplaying, Fileshack, 3D Gamers, Gamers Hell, Bluesnews, Filefront, Tiscali Games) gaan de demo boycotten omdat hij eerst voor fileplanet exclusief zal zijn, dit gaat moeilijk worden om aan deze demo te komen. Toch kan ik die andere sites opzich wel begrijpen, maar wel vervelend dat wij in eerste instantie genaaid worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

DarkShadow schreef op 29 August 2003 @ 01:26:
check dit: http://www.gamer.nl/nieuws/18897

alle grote sites (Worhtplaying, Fileshack, 3D Gamers, Gamers Hell, Bluesnews, Filefront, Tiscali Games) gaan de demo boycotten omdat hij eerst voor fileplanet exclusief zal zijn, dit gaat moeilijk worden om aan deze demo te komen. Toch kan ik die andere sites opzich wel begrijpen, maar wel vervelend dat wij in eerste instantie genaaid worden...
Het is wel te begrijpen, al had ik het niet verwacht. Voor de die-hards zal het toch niet zoveel uitmaken, er zijn nog genoeg andere manieren om aan de demo te komen. Mensen die de Fileplanet demo bijvoorbeeld via p2p verspreiden, of via ftp etc... Dit is voor de maker van het spel echter wel een tegenvaller als het echt doorgaat (de boycott).

The trade of the tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aham brahmasmi schreef op 28 August 2003 @ 11:47:
[...]
Je bedoelt een SDK. Die komt er zeker, dat is volgens mij ook allang bevestigd. :) Denk ook maar aan spellen zoals Counterstrike 2 en Team Fortress 2 die gaan komen... met een sublieme engine/graphics. :9
Ik ben ook benieuwd naar deze demo.

En CS mag dan wel erg bekend zijn, ik had die HL-4-pack gekocht destijds voor een prikkie .... Team Fortress was meer mijn spel .... hardware guy was een beetje mijn favoriet, erg goeie verdediger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 23:33
Pff nu maar hopen dat de multiplayer net zo gaaf word als mohaa
aangezien ik na ongv 9 maanden (en 3 clans te hebben versleten :P huisvest ik me nu in 104DRS-NL) nog steeds elke dag met plezier mohaa opstart om vervolgens een war te gaan doen of gewoon lekker te knallen.

Ik kan moeilijk speculeren of dit ook met COD zal zijn omdat pas na een geruime tijd de game te hebben gepeeld die conclusie getrokken zou kunnen worden.
maar daarvoor moet de game natuurlijk eerst uitkomen ;)

Enemy at the gates rulez 8)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/7999yy.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/PDVD_000.JPG

Deja vu >:)

[ Voor 33% gewijzigd door _Drake_ op 29-08-2003 01:54 ]

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch moet ik zeggen dat een spel met goede SP en MP erg zeldzaam is. Ik hoop echt dat het samenkan, het is mogelijk. Toch zijn de meeste MP games die ik speel puur MP zoals BF1942 en UT1942. Ja, je hebt campaign modes etc., maar ga me niet vertellen dat je die serieus als SP beschouwd. Ik ga altijd eventjes de maps offline bekijken om ze daarna in het echie te controleren. Wat heb ik nu aan een bot-soldaat die me van 2 km afstand met een klapper pistools neerschiet? Da's toch niet meer serieus te noemen. MOH is wel een van die zeldzame uitzonderingen geloof ik, zelf niet vaak gespeeld omdat BF1942 en UT2k3 net iets te cool waren. Als er genoeg leuke modes en goeie maps zijn is een MP al geslaagd, de slechtere MP games hebben weinig speciaals te bieden, gewoon snel in elkaar gezette troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

UT1942 :? :D :o

Call of Duty moet gewoon flink in de schijnwerpers worden gezet. Flink wat reclame etc. Dan krijgt de titel vanzelf bekendheid. Als de gameplay ook in orde is, dan weet ik zeker dat Call of Duty een hit zal worden. Kan gewoon niet missen.

The trade of the tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De demo wordt geboycot!

Voor de zoveelste keer wist Fileplanet een exclusieve demo te strikken welke aanvankelijk enkel te downloaden is wanneer je een betaald abonnement neemt op deze website. Dit maal betrof het de demo van Call of Duty en dit maal was de maat vol voor een aantal concurrerende websites welke niet de financiële power hebben om zulke exclusieve dealtjes te strikken. Om deze vorm van concurrentievervalsing te ontmoedigen heeft men dan ook massaal besloten om de demo van Call of Duty te boycotten, óók nadat de exclusivity van Fileplanet voorbij is.

De websites die aan deze boycot meedoen zijn niet de minste. Grote mirrors als 3D Gamers, FileShack, Worthplaying, GamersHell, Bluesnews, FileFront en Tiscali Games hebben besloten geen mirror online te zetten van deze demo. Uitgever Activision mist op deze manier een groot deel van zijn promotie en men hoopt dat de uitgever zich hierdoor zal gaan bedenken en in de toekomst niet meer van zulk soort deals zal gaan sluiten.
De volledige verklaring is te lezen bij Worthplaying

Bron: gamer.nl

dit is al gepost zie ik net :o
Nah ja spaart je weer een muisklik uit

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

De demo komt vandaag en is niet een fileplanet exclusive :)
The recent reaction to the upcoming Call of Duty demo has caught us here at Activision by surprise. We're appreciative and excited about the high level of enthusiasm the game has received throughout the gaming community. Due to the tremendous demand for the demo – we are answering the call by not only making the demo freely available to all gamers at the same time, but early – This Friday Night - just in time for the long weekend.

Gamespy has been a great partner - working with us so that we can make our fans happy and give them a taste of a game they're clearly excited about. The demo will be available across the net on fan and gaming coverage sites, including GameSpy's FilePlanet.

We think you'll love Call of Duty, and we can't wait for you to play the demo. Look for it Friday night!

Bron: onder andere bluesnews

[ Voor 3% gewijzigd door aftermath op 29-08-2003 09:08 ]

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
mooi! de boycot heeft gewerkt en we hebben vandaag al plezier!!!!! beter...
hmm wel vrijdagnacht, nu is de vraag, welke vrijdag nacht, de amerikaanse zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk wel ja :(

Nah ja tis iig sneller als zondag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
ik zie nu al op tegen het hele drama, al die mirrors afgaan, overal kijken of de downloadsnelheid redelijk is, met lede ogen een snelheid van 3,91 kb/s moeten toezien :P

lijkt me handig als er in dit topic zo snel mogelijk mirrors wordt geplaatst, of nog beter, een GoTter die kan mirroren

[ Voor 27% gewijzigd door DarkShadow op 29-08-2003 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
  • Laatst online: 15-04 15:43
anders gewoon de demo via mirc downloaden..........

blijft een optie

Too many freaks, not enough circuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
UT1942 bestaat idd niet. UT: Blitzkrieg: 1941 wél. Het is een UT mod waarin je als Duitser tegen de Russen vecht, maar er is niet veel over het spel te vinden.

Op Fileplanet staat nu trouwens ook dat 'vannacht' de demo op Fileplanet beschikbaar komt, en het woord "exclusief" is nu weggelaten. :)
Zaterdagochtend dus maar eens kijken of er bij Fileplanet een fatsoenlijke download is en anders elders gaan zoeken. Kazaa misschien? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het een multiplayer of singleplayer demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-04 10:59

wvdburgt

MacOS all the way baby!

kheb nog 2 dingen, er schijnt binnenkort een demo uit te komen of zijn dit geruchten?
ik vraag me af of ze directx9 stuff in het spel doen maakt het voor mij extra leuk met mijn radeon 9700 pro :)
edit ik was dus neit de eenigste die het gehoort had lol alleen mijn vraag over direct x 9 nog

[ Voor 20% gewijzigd door wvdburgt op 29-08-2003 13:19 ]

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh man, al die moeite over een tikfout .... UT2k3 bedoelde ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Verwijderd schreef op 29 August 2003 @ 13:21:
Oh man, al die moeite over een tikfout .... UT2k3 bedoelde ik.
offtopic:
Géén moeite. Ik had UT 1941 gewoon nog op mijn hd staan en ik dacht dat je dat bedoelde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:10

Snow_King

Konijn is stoer!

Mirrors maken wordt moeilijk, hoe maak je ff een mirror van een file van +/- 200MB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon niet, er zullen zat mirrors te vinden zijn, wees maar niet bang. Dit spel is een van de paradepaardjes van Activision, dus dat zal allemaal goedkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Goede actie van Activision....

Het geld wat ze nu mislopen van die deal met fileplanet verdienen ze door deze actie later meerdere keren terug, denk ik :)

Mja, alleen jammer dat het niet de Europese vrijdag avond is :(

Maar nog altijd beter dan zondag alleen fileplanet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-04 10:59

wvdburgt

MacOS all the way baby!

maare komt er direct x9 stuff in? kheb nog nergens iets over gevonden

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
lammmetak schreef op 29 August 2003 @ 15:13:
maare komt er direct x9 stuff in? kheb nog nergens iets over gevonden
grafisch zal het niet echt heel bijzonder zijn, gewoon een opgewaardeerde quake III engine (verbeterde RTCW engine eigenlijk), maar de gameplay kan wel eens heel vet worden, hopelijk zal in de demo een mooi level zitten, niet een saaie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Waarom zou er een saai level inzitten? De MoHAA demo was ook gaaf met het "Battle in the Bocage" level (waar je die Flak's (afweergeschut) moest uitschakelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Die MP map met die kerk?

Ik hoop toch zo dat ze een MP demo brengen...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

beany schreef op 29 August 2003 @ 16:45:
Die MP map met die kerk?

Ik hoop toch zo dat ze een MP demo brengen...........
Zal eerst wel een SP demo zijn, net als bij MOHAA en dan misschien een week of wat later een MP demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

jagermeister1 schreef op 29 August 2003 @ 16:51:
[...]
Zal eerst wel een SP demo zijn, net als bij MOHAA en dan misschien een week of wat later een MP demo.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Laatst online: 10-09 23:33
er is nog hoop aangezien we het pas zeker weten als de demo uit is ;)

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon een single player demo met 1 level ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
  • Laatst online: 15-04 15:43
Dit is toch dat spel waar ook een serie van op tv was. In Vietnam dacht ik......
Ik hoop dat het een mooi spel word.
Alleen kloppen sommige poppetjes niet en ik heb ook nog geen helicopter gezien in de trailer...wel heel vaag....

[ Voor 33% gewijzigd door PietPrecies op 29-08-2003 18:21 ]

Too many freaks, not enough circuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik vind dat Boycotten wel mooi gedaan :D
Ik hoop dat Gamespy nu eens moet inzien dat ze niet 'alle' nieuwe demo's exclusive moeten gaan maken, demo's zijn gratis, laat ze dan ook gratis!

[ Voor 5% gewijzigd door Bleet op 29-08-2003 18:21 ]

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

PietPrecies schreef op 29 August 2003 @ 18:20:
Dit is toch dat spel waar ook een serie van op tv was. In Vietnam dacht ik......
Alleen kloppen sommige poppetjes niet en ik heb ook nog geen helicopter gezien in de trailer...wel heel vaag....
Dat je geen helicopter hebt gezien in de trailer klopt.... Het spel speelt zich namelijk af in de 2e wereld oorlog :)

Je hebt dus een ander spel in gedachten:

Vietcong? ( al uit, wel aardig )
Man of Valor? ( 2004, 1e kwartaal dacht ik. Ziet er goed uit )
Line of Sight - Vietnam? ( al uit, ik vond hem bagger maar dat is mijn persoonlijke mening)
Battlefield: Vietnam? ( 2004, 1e of 2e kwartaal. Ziet er ook goed uit. Zit hier het meest op te wachten wat betreft de 2004 aankondigingen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Laatst online: 09:56
Vietnam???? tv-serie????? Volgens mij moet jij even kijken naar de beginpost, want het gaat hier niet over Tour of Duty...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje deze games rulez echt!!!

Die trailer is ook kewl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Yup de makers halen heel wat inspiratie uit Band of Brothers.

[ Voor 8% gewijzigd door XWB op 29-08-2003 19:03 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Band Of Brothers speelde zich toch gewoon in de Tweede Wereld Oorlog af of ben ik nu helemaal gek. Hoe komt hij aan Vietnam. Maar kan niet meer wachtten op de Demo, dit wordt mijn spel, en ohjah toen ik zei dat ik dit spel liever heb dan Hl2 had ik het natuurlijk NIET over de Graphics. Maar over het verhaal en het spel in het algemeen, ik vind WO2 spellen nog steeds de leukste die er zijn, de mappen zijn allemaal prachtig in de Wo2 spellen , Frankrijk , Duitsland en nu ook Rusland, Ik kan niet meer wachtten, HL2 koop ik waarschijnlijk puur voor Counterstrike 2 maar zeker niet voor de SP, boeit me niet zo die aliens. maar zal het natuurlijk zeker wel proberen Hl2.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
The demo will be available tonight, at 02:00 GMT / 21:00 EST / 18:00 PST.
Dat is dus pas om 3:00 in Nederland!! :/

Hmm, het wordt laat vannacht... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt hij dan ook bij Gamers hell, want dan zett ik hem vanacht gewoon aan als ik terug kom van uitgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

gamershell, en andere sites zullen geen mirrors opzetten vanwege boycot
toch?
Of omdat Activision de demo wel eerder heeft uitgegeven doen ze het opeens wel? :P

[ Voor 35% gewijzigd door Bleet op 29-08-2003 19:51 ]

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Blade_V schreef op 29 August 2003 @ 19:51:
gamershell, en andere sites zullen geen mirrors opzetten vanwege boycot
toch?
Of omdat Activision de demo wel eerder heeft uitgegeven doen ze het opeens wel? :P
Dat lijkt me wel, het was een dreigement als Activision de exclusiviteit aan Fileplanet zou geven. Maar nu zullen ze als compensatie voor die fout elke site de demo vannacht aanbieden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Oh die dload ik dan wel ff morgen op za ochtend :9 FF krantje lezen bakkie koffie en dload is klaar :o En ff testen natuurlijk... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Laatst online: 09:56
b3ta schreef op 29 augustus 2003 @ 20:14:
Oh die dload ik dan wel ff morgen op za ochtend :9 FF krantje lezen bakkie koffie en dload is klaar :o En ff testen natuurlijk... :z
Ik hoop voor jou dat hij een beetje snel gaat, maar ik vrees helaas het ergste. Ik denk dat de downloadsnelheden niet echt hoog zullen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij moet wat beter opletten op school!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL @ Liquid_Lizard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
PietPrecies haalt Tour en Call door elkaar! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het trouwens MP of SP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Mja, als we dat nou eens wisten....

ik denk dat de meesten van ons hopen op MP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een SP demo van 1 level
Now you'll be able to play a level of the WWII themed first-person shooter Friday night!
Als het om een multiplayer demo ging hadden ze dat wel gezegd, en dan zou je het ook over maps hebben ipv levels

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2003 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Idd. Scherp opgemerkt hoor. ;)
Maar ik verwachtte wel dat het net als bij MoHAA gewoon een SP demo zou worden van een mooi level uit 't spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Het is feest vandaag :) Patch v1.45 voor Battlefield is net uit, en zo meteen de demo van Call of Duty _/-\o_

The trade of the tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Het is sowieso feest de komende maanden:

Call of Duty(full version)
nieuwe expansion pack BF42
Half Life 2
en nog wat games waar ik zo ff niet op kan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Ok, ga maar 4 uur lang deze sites refreshen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Ik kon niks vinden op die mirrors!!! :(

:p

Geen tanks in dit spel heh? Ik heb net de nieuwe? trailer gezien... veel ragdoll, vliegtuigen en boten.... maar of dat allemaal speelbaar is?
Ach ja, lang leve ragdoll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 01:04

makje

Professioneel prutser

Ik neem aan dat met vrijdagnacht bedoeld wordt (ongeveer) middernacht in de USA, d.w.z. New York/Washington :?

Dan is het hier al 6 uur 's ochtends....

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Hey Epitome even offtopic, er staat een fout in je Sig: But i can escape , moet zijn but i CANT escape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als jullie eerst even de Post doorlezen hebben jullie kunnen lezen dat er al eens gezegd is dat hij in Nederland om 3 uur te downloaden is.
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.