Direct X updatenGehaktbal schreef op 05 September 2003 @ 00:23:
Kvint spel helemaal geweldig.......... NOT!
Hij doet het niet goed... Check mn volgende Screenshots:
[afbeelding]
Dast menu.... daar kom je met wild gokken nog wel (ergens) uit
[afbeelding]
maar nu zijn we in de sneeuw beland fzow![]()
Dit hoort niet.... (duidelijk toch?)
Et lijkt erg veel op de GTA3 trubbels.. maar die patch die daarvoor was was alleen voor Nvidia kaarten.. en die hek al geinstalleerd by de weg...
Meer mensen met hetzelfde probleem?
Heb andere drivers geprobeerd Catalyst 3.4, 3.5 en 3.6....
Specs: PIII 975, Ati Radeon 9700 128MB (non-oc) 256MB SDRAM, Windhoos XP
Als dit eeh ergens anders moet... Hit me
Ikzelf had precies hetzelfde probleem als degene waar jij nu op reageert, maar ik had gewoon Direct X 9.0b erop staan, de nieuwste versie dus.
Door een poging van mij om de demo te laten werken ging er iets flink fout waardoor Windows niet meer wou booten, dus moest ik Windows opnieuw installeren. Daarna gewoon weer geupdate naar Catalyst 3.6 en DX 9.0b en toen deed de demo het wel. Wat dus het probleem is weet ik ook niet...
The devil is in the details.
Het probleem is Windows.............................
Het probleem is altijd windowsAham brahmasmi schreef op 05 September 2003 @ 14:12:
Maar je zou ook kunnen zeggen wat en/of waar in windows
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Verwijderd
Dat zei ik ook altijd tegen mijn vriendin als ze met een spelletje bezig was .... kom op .... win doos .... ehhhh.
Ach ja, geef MS de schuld. Het zijn weer de ATi-kaarten met problemen, ik zeg verder niets.Aham brahmasmi schreef op 05 september 2003 @ 14:12:
Ik vind het iig een erg vet spel, de demo is wat donker, maar zo zal het hele spel vast niet zijn. De mannetjes zijn ook mooi ge-animeerd, beetje cartoony, maar dat is juist wel mooi.
achja... geef ati de schuld
(bij mij doetie het goed hoor)
[ Voor 81% gewijzigd door Maxow op 05-09-2003 16:09 ]
Heb ik toch maar DirectX 9.0b drop geramt, a stond er op. Geen verschil te merken, tis allemaal net zo erg 
Kga et es proberen met hele oude catalyst 3.2 drivers.. miss dat die iets beter maken
Kga et es proberen met hele oude catalyst 3.2 drivers.. miss dat die iets beter maken
Of je kan de (gisteren uitgekomen) nieuwe Catalyst 3.7 proberen 
Veel euforie op het Rage3D-forum, want bijna iedereen zag z'n scores ongeveer verdubbelen!! Ik ging van 35-40 met Cat.3.6 naar 70-80+ met Cat.3.7 Was dus duidelijk een driver-probleem. Succes!
Veel euforie op het Rage3D-forum, want bijna iedereen zag z'n scores ongeveer verdubbelen!! Ik ging van 35-40 met Cat.3.6 naar 70-80+ met Cat.3.7 Was dus duidelijk een driver-probleem. Succes!
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
is er al wat meer van die mp demo gehoord?
heeey, heb net de demo gedowned, zoek ff op Call of Duty op GOT,
zie ik dat er nog maar 2 topics zijn (waarvan dit de drukst bezochtste is)
dit spel RULED, en verdient aandacht.
(singleplayer)Demo is te downen http://www.callofduty.com/pc/main.html
i'm really blown away!!
wat vinden jullie van de demo?
(en nu maar wachten op de MP-demo...)
zie ik dat er nog maar 2 topics zijn (waarvan dit de drukst bezochtste is)
dit spel RULED, en verdient aandacht.
(singleplayer)Demo is te downen http://www.callofduty.com/pc/main.html
i'm really blown away!!
wat vinden jullie van de demo?
(en nu maar wachten op de MP-demo...)
[ Voor 20% gewijzigd door BadMotha op 06-09-2003 00:12 ]
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
Already done that..Undeclinable schreef op 05 September 2003 @ 16:48:
Of je kan de (gisteren uitgekomen) nieuwe Catalyst 3.7 proberen
Werkt ook niet.. kvin dit tamelijk bagger.. alleen heb totaal géén behoefte om mijn pc te formatteren om et maar te kunnen spelen. Daar heb ik teveel waardevolle programma's er voor drop staan... kwacht wel op de retail release.. als die het niet doet, work gek.. en formatteer ik em sowieso...
Moet je je ati2mtag.sys bestand weer lekker terugzetten.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Komt vandaag de MP-demo niet uit??
wijze woorden
Ehm, volgens mij is het helemaal niet bekend of die wel komt en al helemaal niet wanneer die komt. (Al is het uiteraard wel leuk als hij eraan komtZosas schreef op 06 September 2003 @ 10:52:
Komt vandaag de MP-demo niet uit??
Ik heb het al gelezen... het verhaal was een fake....
wijze woorden
Hallo ik heb een vraag.
Als ik Call of Duty op zijn laagste resoluties speel heb ik een FPS van 10 tot 13, dus veel te laag.
Ik heb een :
AMD athlon 1 ghz
640 MB SDRAM
GeForce FX 5600 TD256 MB
Ik denk dat dat toch wel genoeg is volgens de systeem eisen van CoD.
Wie heeft hier een oplossing voor???
Als ik Call of Duty op zijn laagste resoluties speel heb ik een FPS van 10 tot 13, dus veel te laag.
Ik heb een :
AMD athlon 1 ghz
640 MB SDRAM
GeForce FX 5600 TD256 MB
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Verwijderd
Volgens mij ben ik als enigste die teleurgesteld is in Call of duty... 
Ik vind het:
-speelt te arcade-achtig
-kleuren/gfx zijn "te fleurig" (MOH heeft veel meer de "ww2 sfeer")
-geluiden van de wapens zijn niet realistish
Ik vind het meer een arcadeshooter...jammer...ik had meer realisme verwacht
Ik vind het:
-speelt te arcade-achtig
Verwijderd
Een GF FX TD 256 mb met zo'n cpu?Cyrus The Virus schreef op 06 september 2003 @ 11:07:
Hallo ik heb een vraag.
Ik heb een :
AMD athlon 1 ghz
640 MB SDRAM
GeForce FX 5600 TD256 MB

Die FX is duidelijk een overkill met zo'n cpu en wordt niet 100% benut... mischien processor en sneller geheugen upgraden?
Vette game. Jammer wel dat het zo zwaar draait.
met een p4 2.6 @ 3.2, 512mb pc3200 @4000 dual channel en een ati radeon pro 128mb had ik toch wel verwacht dat ik alles met full detail in 1280 * 1024 kon spelen...
Ik moet het nu draaien in 1024 * 768 met model textures op high ipv. extra, en textures op normal ipv. high
Valt er nog wat aan te tweaken ?
met een p4 2.6 @ 3.2, 512mb pc3200 @4000 dual channel en een ati radeon pro 128mb had ik toch wel verwacht dat ik alles met full detail in 1280 * 1024 kon spelen...
Ik moet het nu draaien in 1024 * 768 met model textures op high ipv. extra, en textures op normal ipv. high
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Zal dan wel aan jou liggen want hier draait hij lekker soepel op 1152x863 en alle settings op zijn hoogs, en ik heb maar een GF3. 
En mensen die zeuren dat het te arcade is en te makkelijk is installeer nu gewoon die StormTrooper RealMod, is demo meteen 5x zo goed
(Geluiden zijn ook stuk mooier)
En mensen die zeuren dat het te arcade is en te makkelijk is installeer nu gewoon die StormTrooper RealMod, is demo meteen 5x zo goed
Maar het probleem is dat ik dan ook een nieuw moederbord moet kopen. En daar heb ik geen geld voor
maar wat bedoel je percies met overkill. is dat ik dan met een mindere video kaart het wel kan draaien of niet ??
maar wat bedoel je percies met overkill. is dat ik dan met een mindere video kaart het wel kan draaien of niet ??
[ Voor 38% gewijzigd door Cyrus The Virus op 06-09-2003 11:54 ]
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Verwijderd
Overkill is dat je bijv. een Radeon 9800 pro in een bak met een P3 500Mhz gooit, de kaart kan zijn werk niet goed doen als de andere componenten te traag zijn... geldverspilling dus.
Een Geforce 2 MX zou niet veel langzamer zijn in die PC, maar wel veel goedkoper. Een Radeon 9800 pro is dus overkill in dat geval.
Een Geforce 2 MX zou niet veel langzamer zijn in die PC, maar wel veel goedkoper. Een Radeon 9800 pro is dus overkill in dat geval.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2003 12:07 ]
Verwijderd
mmm er zullen altijd azijnzeikers zijn die een spel nog lopen te afzeiken terwijl het ongelovelijk goed is ( wat ik van de demo zag, en de filmpjes in ieder geval..)
Ik ben nu op halflife2 en call of duty aan het wachten
( trouwens met de catalyst 3.7 drivers heb ik meer dan 20 fps boost gekregen..damn wat een verschil
)
( trouwens met de catalyst 3.7 drivers heb ik meer dan 20 fps boost gekregen..damn wat een verschil
Ik heb net ook de demo gespeeld, was leuker dan ik dacht. En bij mij draaid ie goed op 1024*768 met details op extra
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Jah okeej maar ik kon mooi een dealtje sluiten voor 100 euro een Creative Audigy II en een Geforce FX 5600. En dat vondt ik dus niet duur.
Maar volgens de systeem eisen moet het toch gaan van CoD
Maar volgens de systeem eisen moet het toch gaan van CoD
Nieuwe drivers zijn wel vet ja !Verwijderd schreef op 06 September 2003 @ 12:09:
mmm er zullen altijd azijnzeikers zijn die een spel nog lopen te afzeiken terwijl het ongelovelijk goed is ( wat ik van de demo zag, en de filmpjes in ieder geval..)
( trouwens met de catalyst 3.7 drivers heb ik meer dan 20 fps boost gekregen..damn wat een verschil)
nu overal gemiddeld 70fps
ik vind juist CoD Kleuren/GFX veel beter is dan MOH, en hoe weet jij of die geluiden van die wapens niet realistisch is? heb jij wel eens met een echte lopen schieten?Verwijderd schreef op 06 September 2003 @ 11:13:
Volgens mij ben ik als enigste die teleurgesteld is in Call of duty...
Ik vind het:
-speelt te arcade-achtig

Verwijderd
Ik vind de geluiden zowieso erg goed. Vind ik zelf NOG belangrijker .... als de graphics echt tegen Half Life 2 aanzitten, maar de geluiden van de guns zijn bagger (zie BF1942 toen het net uitkwam) .... dan is het speelplezier bij mij weg.
Ikzelf vond de explosies erg cool. Alleen de lucht ziet er net uit als in Castle Wolfenstein, but so what. En die secondary fire, dat maakt het voor mij interessant .... ikzelf vind eigenlijk zelfs nog dat ze de crosshair er standaar uit moeten laten, zodat secondary fire verplicht is.
Ikzelf vond de explosies erg cool. Alleen de lucht ziet er net uit als in Castle Wolfenstein, but so what. En die secondary fire, dat maakt het voor mij interessant .... ikzelf vind eigenlijk zelfs nog dat ze de crosshair er standaar uit moeten laten, zodat secondary fire verplicht is.
Er zal wel een server side optie komen om die crosshair standaard uit te zetten mag ik hopen. Ik vind het zonder crosshair echt veel relaxter, te meer je dan ook langzamer loopt. Je moet dan dus echt kiezen tussen schieten of rennen. Anderzijds is dit dan wel voordelig voor campers daar je niet echt meer kunt rushen zoals in CS. 'Het hebt voor en nadelen', zou Dhr Cruijff zeggen.
.
Verwijderd
Tot nu toe twee voordelen voor mij
. Ik hou niet van rushen, ik hou wel van sluipen en zo. Campen niet, da's weer een ander uiterste .... maar ja, perfect zullen games dan nooit worden, door de mensen die erin spelen toch? Met Stalingrad hebben ze trouwens goed naar Enemy of the Gates gekeken, in het filmpje bedoel ik, echt precies hetzelfde.
Een Club3D 9700 non-pro.Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 16:56:
Wat voor ATI kaart heb jij Undeclinable
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
Met een GeForce 4 Ti 4200 64 loopt hij wel beter maar nog steeds een FPS van rond de 15 a 20, in ieder geval beter
Verwijderd
ze moeten een arcade versie van zon soort spel maken met een thompson met een coole terugslag enzo nee nog beter ze moeten er een euro disney atractie van maken met een beren groot scherm ofzo.
Verwijderd
In Stalingrad werd ook behoorlijk wat "gecampt"Verwijderd schreef op 06 September 2003 @ 17:51:
Tot nu toe twee voordelen voor mij. Ik hou niet van rushen, ik hou wel van sluipen en zo. Campen niet, da's weer een ander uiterste .... maar ja, perfect zullen games dan nooit worden, door de mensen die erin spelen toch? Met Stalingrad hebben ze trouwens goed naar Enemy of the Gates gekeken, in het filmpje bedoel ik, echt precies hetzelfde.
Verwijderd
Heeft iemand al geprobeerd hoe het spel loopt als je het aantal corpsen(lijken) op maximaal zet, het is natuurlijk wel zo realistisch als er bergen lijken blijven liggen met een grote veldslag en niet als je je omdraait aan het einde van bijv. het stalingrad level dat er 10 mannetjes liggen.
Verwijderd
Ik merk geen verschil qua performance, maar het worden ook geen honderden lijken (max 20)... totdat je iets in de config.cfg gaat aanpassen 
Zoek in de config.cfg naar seta ai_corpseCount en zet het getal op 100 (of meer), dan krijg je pas echt een Stalingrad. Ik heb het getest door een hele schep mannetjes van mezelf neer te schieten. Normaal verdwenen ze, nu zijn het er echt meer dan 20
Zoek in de config.cfg naar seta ai_corpseCount en zet het getal op 100 (of meer), dan krijg je pas echt een Stalingrad. Ik heb het getest door een hele schep mannetjes van mezelf neer te schieten. Normaal verdwenen ze, nu zijn het er echt meer dan 20
Verwijderd
Een ding wat ik heel jammer vindt is dat de wapens net speelgoed zijn. De geluiden zijn nep, en ze schieten veel te licht. Dat *CLINK* geluid uit de m1 garand klinkt nergens naar

Ik ben het absoluut niet met je eens, de wapens zien er normaal uit en de geluiden zijn echt, en goed en duidelijk opgenomen. Ze schieten te licht... wat bedoel je daarmee, met de terugslag of de impact? De impact van de wapens zijn heel sterk, zoals in het echt. Tenminste... als je op een van de moeilijke niveau's speelt. Ik heb het einde-van-de-clip-geluid nog niet gehoort van de M1 Grand. Als hij echt zo tegenvalt... ga ik daar echt niet moeilijk over doen maar kan je proberen het geluid te vervangen door die van MoH.Verwijderd schreef op 06 September 2003 @ 23:01:
Een ding wat ik heel jammer vindt is dat de wapens net speelgoed zijn. De geluiden zijn nep, en ze schieten veel te licht. Dat *CLINK* geluid uit de m1 garand klinkt nergens naar
Ja en daarom hebben ze alle geluiden speciaal opgenomen van de originele wapensVerwijderd schreef op 06 September 2003 @ 23:01:

Ik ben het helemaal met Novah eens hoor!
Bij dit speel is zoveel onderzoek gedaan naar de authenciteit enzo, dat is juist het punt waarin dit spel uitblinkt!
Je moet gewoon niet zeuren
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Ligt eraan of je realisme of "vetheid" wilt.
Wapens klinken in het echt zwaar oninteressant namelijk. Zo is het vaaj in films zo dat je duidelijk kan horen wanneer er geschoten wordt ("Gunfire!!!" En de agenten rennen uit de donut-shop), maar als iemand uit je zicht een kogel afvuurt, vraag ik me af of men hier het op zou vallen.
Bij een reeks en bloedende doodvallende mensen is het geluid wat makkelijker te plaatsen uiteraard
Ik vind de geluiden van CoD wel verfrissend, ze komen me erg realistisch over. Zeker bringing down the sight is een mooie vondst. Deels irritant want je snelheid zakt en je ziet de helft minder, maar wat je ziet krijgt wel een stukje lood @ pan
Wapens klinken in het echt zwaar oninteressant namelijk. Zo is het vaaj in films zo dat je duidelijk kan horen wanneer er geschoten wordt ("Gunfire!!!" En de agenten rennen uit de donut-shop), maar als iemand uit je zicht een kogel afvuurt, vraag ik me af of men hier het op zou vallen.
Bij een reeks en bloedende doodvallende mensen is het geluid wat makkelijker te plaatsen uiteraard
Ik vind de geluiden van CoD wel verfrissend, ze komen me erg realistisch over. Zeker bringing down the sight is een mooie vondst. Deels irritant want je snelheid zakt en je ziet de helft minder, maar wat je ziet krijgt wel een stukje lood @ pan
Dat is dan toch wel realistisch? Je moet je voorstellen dat je mikt. Een oog dichtgeknepen, alles geconcentreerd op je target. Dan zie je voor de rest niet veel meer dan wat je binnekrijgt vanuit 1 ooghoek. Dus dat klopt wel. En al rennend schieten is wel mogelijk maar zeer inaccuraat, dus wat dat betreft klopt het ook wel. Juist tof dat je van dekking naar dekking moet rennen omdat je niet effe alles kan uitschakelen tijdens een snel ommetje. Vind je het ook jammer dat je niet kunt bunny hoppen? Of kan dat welVerwijderd schreef op 07 September 2003 @ 01:39:
.
Verwijderd
Nee, de geluiden zijn niet realistisch en ja ik weet hoe de echte wapens klinken. Ik ben soort WW2 films/info/foto verzamelaar/freak ...vandaar.
kijk maar weer eens b.v. Band of Brothers als je verschil wilt horen.
Ik hoop dat COD iets meer moddable is dan MOH en dat er "realisme mods" voor komen.
Don't get me wrong....het is een zeer goed spel, maar ik blijf zeker Day Of Defeat/Combat Mission II spelen als ik realisme wil zien/horen.
..maar genoeg realisme gezeur van mij.
kijk maar weer eens b.v. Band of Brothers als je verschil wilt horen.
Ik hoop dat COD iets meer moddable is dan MOH en dat er "realisme mods" voor komen.
Don't get me wrong....het is een zeer goed spel, maar ik blijf zeker Day Of Defeat/Combat Mission II spelen als ik realisme wil zien/horen.
..maar genoeg realisme gezeur van mij.
Daar klopt echt helemaal niets van. Op een P4 2.4 ddr 333 draait ie op hele hoge resoluties soepel. Het is ook "maar" de Q3 engine hoor. Alle eyecandy aan, sound op full en kan geen vertraging merken.BaatZ schreef op 06 September 2003 @ 11:26:
Vette game. Jammer wel dat het zo zwaar draait.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Tsja tis niet anders.Bor_de_Wollef schreef op 07 September 2003 @ 11:43:
[...]
Daar klopt echt helemaal niets van. Op een P4 2.4 ddr 333 draait ie op hele hoge resoluties soepel. Het is ook "maar" de Q3 engine hoor. Alle eyecandy aan, sound op full en kan geen vertraging merken.
constante fps is wel lekker (70--110) maar met dikke gaten van 4, als je je net even omdraait naar een nieuw groot stuk. heel irritant, duurt maar een honderdste seconde (opf zo) maar er staan net altijd wat vijanden op zo'n stukkie
Wat een coole game.
Kan niet wachten tot de volle versie verschijnt.
Kan niet wachten tot de volle versie verschijnt.
Met deze beroerde AI moet dat niet zo'n probleem zijnBaatZ schreef op 07 September 2003 @ 13:50:
[...]
duurt maar een honderdste seconde (opf zo) maar er staan net altijd wat vijanden op zo'n stukkie
Toevallig meer mensen met dit probleem en weet iemand al de oplossing.. behalve formatterenGehaktbal schreef op 05 september 2003 @ 00:23:
Kvint spel helemaal geweldig.......... NOT!
Hij doet het niet goed... Check mn volgende Screenshots:
![]()
Dast menu.... daar kom je met wild gokken nog wel (ergens) uit
![]()
maar nu zijn we in de sneeuw beland fzow![]()
Dit hoort niet.... (duidelijk toch?)
Et lijkt erg veel op de GTA3 trubbels.. maar die patch die daarvoor was was alleen voor Nvidia kaarten.. en die hek al geinstalleerd by de weg...
Meer mensen met hetzelfde probleem?
Heb andere drivers geprobeerd Catalyst 3.4, 3.5,3.6.... en 3.7
Specs: PIII 975, Ati Radeon 9700 128MB (non-oc) 256MB SDRAM, Windhoos XP

Verwijderd
Ok, hier waarschijnlijk oud nieuws:
http://pc.ign.com/articles/437/437000p1.html
4 Online gameplay movies
http://pc.ign.com/articles/437/437000p1.html
4 Online gameplay movies
Verwijderd
Met te licht bedoel ik dat allemaal te soepel gaat. Alle geweren schieten en herladen snel. De terugslag stelt ook niks voor. Met mohaa heb je veel meer het gevoel dat je het geweer zelf bedient, daarbij speelt het geluid natuurlijk ook een rol.Novah schreef op 07 September 2003 @ 00:59:
[...]
Ik ben het absoluut niet met je eens, de wapens zien er normaal uit en de geluiden zijn echt, en goed en duidelijk opgenomen. Ze schieten te licht... wat bedoel je daarmee, met de terugslag of de impact? De impact van de wapens zijn heel sterk, zoals in het echt. Tenminste... als je op een van de moeilijke niveau's speelt. Ik heb het einde-van-de-clip-geluid nog niet gehoort van de M1 Grand. Als hij echt zo tegenvalt... ga ik daar echt niet moeilijk over doen maar kan je proberen het geluid te vervangen door die van MoH.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2003 20:46 ]
mjah.. ik heb thuis ook maar ff de thompson d'r bij gepakt en ff wat blikjes van het hek geschoten en de terugslag klopt inderdaad voor geen meter.
met andere woorden. Ik neem aan dat niemand die klaagt zulke wapens daadwerkelijk in handen heeft gehad en echt geen flauw idee heeft hoeveel terugslag dat kreng nou echt heeft.
Nou kun je wel vinden dat voor jouw gevoel het in MOHAA beter is, maar klopt dat werkelijk wel?
Of ben ik echt de enige zonder zulke wapens
Overigens niks persoonlijk maar ik vind zulke uitspraken altijd een beetje raar om te posten
met andere woorden. Ik neem aan dat niemand die klaagt zulke wapens daadwerkelijk in handen heeft gehad en echt geen flauw idee heeft hoeveel terugslag dat kreng nou echt heeft.
Nou kun je wel vinden dat voor jouw gevoel het in MOHAA beter is, maar klopt dat werkelijk wel?
Overigens niks persoonlijk maar ik vind zulke uitspraken altijd een beetje raar om te posten
[ Voor 11% gewijzigd door Kaasplank op 07-09-2003 21:48 ]
Terugslag is ook erg bepalend voor hoe erg je om kan gaan met het wapen, of je er mee getrained bent en of je daadwerkelijk ook in het leger zit (lees ervaren met wapens bent)Juggernaut schreef op 07 September 2003 @ 21:47:
mjah.. ik heb thuis ook maar ff de thompson d'r bij gepakt en ff wat blikjes van het hek geschoten en de terugslag klopt inderdaad voor geen meter.
Wij hebben in de schuur een heuze M1 Garand liggen, heeft mn pa via defensie (zn oude werk) bij een collega kunnen regelen.. Ik kan je vertellen dat ding heeft nog best veel terugslag.. dan dat lijkt in MOH.. (al heb ik COD nog niet fatsoenlijk kunnen spelen en is et voor mij ook alweer een tijd geleden dat ik er mee geschoten heb)
Maar uiteraard et zal altijd zo blijven dat je in het spel nooit (de voor jou) echte waarheid zult ondervinden... tmoet érgens ook nog leuk blijven
*Jammer dat het wapen weer terug moet naar de rechtmatige eigenaar... hebben em maar geleend*
[ Voor 9% gewijzigd door Gehaktbal op 07-09-2003 21:59 ]
Verwijderd
Als je zeikt dat geluid niet realistisch is dan heb je het mis! Ze zijn goed opgenomen met echte geweren!
Als je het vergeleikt met Band of Brothers dan ben je ook dom! In BoB hebben ze alles ietsje zwaarder gemaakt zodat de geluiden angstaanjagender klinken!
Als je het vergeleikt met Band of Brothers dan ben je ook dom! In BoB hebben ze alles ietsje zwaarder gemaakt zodat de geluiden angstaanjagender klinken!
Ook een waar punt. Tis juist realistisch.. maar het brengt toch wel weer een wat lager spectaculairiteitsniveau (scrabble anyone?Verwijderd schreef op 07 September 2003 @ 22:01:
Als je zeikt dat geluid niet realistisch is dan heb je het mis! Ze zijn goed opgenomen met echte geweren!
Alhoewel als ik de reacties zo lees is er aan spectaculairiteit geen tekort
Verwijderd
veel problemen met opengl games zijn opgelost met de 3.7 catalystsGehaktbal schreef op 07 September 2003 @ 15:05:
[...]
Toevallig meer mensen met dit probleem en weet iemand al de oplossing.. behalve formatteren
Die staan dr al opVerwijderd schreef op 08 September 2003 @ 13:29:
[...]
veel problemen met opengl games zijn opgelost met de 3.7 catalysts
heb de game dan toch maar gespeeld op mn laptop P4 1.6 Mobility Radeon 7500 32MB DDR. Spel draaide fantastisch op 1024x768x32 Details: Extra+High!
Alhoewel ik met alletwee mn specs nooit echt 100fps heb ervaren behalve bij pacman
Dusja iemand anders nog oplossingen?
Verwijderd
w00t...na screenies gezien te hebben geen minuut getwijfeld en onmiddelijk ge-preordered 
WW2 games rulen...maar zou graag ook eens een WW1 game zien met wat primitievere wapens...alhoewel ww1 misschien wat saaier was omdat 90% van de oorlog zich in loopgraven afspeelde
edit:
net demo gespeeld....tis wel een HELE kleine demo,he?
maar grafisch is het
alleen vond ik het geluid vrij eentonig na een tijdje
WW2 games rulen...maar zou graag ook eens een WW1 game zien met wat primitievere wapens...alhoewel ww1 misschien wat saaier was omdat 90% van de oorlog zich in loopgraven afspeelde
edit:
net demo gespeeld....tis wel een HELE kleine demo,he?
maar grafisch is het
alleen vond ik het geluid vrij eentonig na een tijdje
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2003 00:34 ]
Ik hoop dat de makers van CoD eens goed kijken naar de Breakthrough demo van MOHAA kijken en ook snel een MP demo gaan uitbrengen!!
Met een MP demo is het gebruik wat langer....
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Verwijderd
Ik hoop dat EA is GOED kijkt naar CoD en niet zo'n flop uit gaat brengen als Breakthroughbeany schreef op 11 September 2003 @ 18:10:
Ik hoop dat de makers van CoD eens goed kijken naar de Breakthrough demo van MOHAA kijken en ook snel een MP demo gaan uitbrengen!!
idd, die mp demo zit vol met bugs, mega lag en fps drop waar ik bij het origineel en Spearhead nooit last van had
Ik snap niet waarom EA over geld uit probeert te melken met Add-ons.Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 13:12:
[...]
Ik hoop dat EA is GOED kijkt naar CoD en niet zo'n flop uit gaat brengen als Breakthrough
Medal of Honor was gaaf. Spearhead was een floppo, en ik vrees voor Breakthrough..
Battlefield 1942 is gaaf! Maar de Road to Rome expansion vond ik niet veel waar voor mijn geld en secret weapons kijk ik niet eens naar (lesje hoe vernaggel ik een historische spel..).
Ik hou mijn mond over de sims reeks

Agree...Verwijderd schreef op 12 september 2003 @ 13:12:
[...]
Ik hoop dat EA is GOED kijkt naar CoD en niet zo'n flop uit gaat brengen als Breakthrough
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Afgelopen 11 september was het blijkbaar persdag voor Cod. Is er nog nieuws uitgelekt?
.
Je hebt het over de officiële demo (er was namelijk ook een alpha gelekt las ik)? Zou wel jammer zijn...greatgonzo schreef op 12 September 2003 @ 13:49:
idd, die mp demo zit vol met bugs, mega lag en fps drop waar ik bij het origineel en Spearhead nooit last van had
ik heb het inderdaad over de officiele, en hij is zo buggy als wat bij mijAham brahmasmi schreef op 15 September 2003 @ 17:56:
[...]
Je hebt het over de officiële demo (er was namelijk ook een alpha gelekt las ik)? Zou wel jammer zijn...
Nou, zo buggy is CoD hier helemaal niet....
Last.fm |
Hier ook niet, net als de Mohaa: Breaktrough demo.
Anders wacht je ff een paar uur, ipv ongeduldig zitten te wachten?
dit topic loopt op dit moment ook niet storm
dit topic loopt op dit moment ook niet storm
Last.fm |
Verwijderd
enige bug die ik ondervonden heb was dat de 1ste keer dat na de eerste keer dat ik gespeeld had, het geluid bleef verderspelen nadat het game was afgesloten...verder geen bugs...maar zoals ik al zei...twas maar een enorm korte demo
je kan de console niet tevoorschijn halen dus waarschijnlijk gaat het niet lukken. in MOHAA was het iig fps 1 (in console), dat zal hier dan ook wel zijn lijkt me maar ik heb geen idee hoe je dat aan kan zetten. misschien een bind toevoegen in het bestand dat je knopinstellingen bewaard en dan bijvoorbeeld 'g' binden met fps 1Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 19:31:
wat is de fps commando in dit spel?
www.hetbsg.nl
Verwijderd
OMG! CoD op een Iiyama 19 inch vision master pro @ 1600*1200 + Logitech Z-680 =
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2003 21:39 ]
Nee, het gaat ook over de demo van Breaktrough van Mohaa. Maar dat geheel linksliggend terzijde....Blade_V schreef op 15 September 2003 @ 18:54:
Nou, zo buggy is CoD hier helemaal niet....
Nog nieuws over een CoD MP Demo???
.
Heb nog niks erover gehoord....

wijze woorden
Verwijderd
Heb laatst ergens gelezen dat er waarschijnlijk geen mp-demo komt voor de release omdat ze nu druk bezig zijn met het afwerken van de game.
bron: http://www.spelletjesgarn...preview.php?id=393&page=6
bron: http://www.spelletjesgarn...preview.php?id=393&page=6
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 13:03 ]
Om FPS te zien moet je de Mainmap van COD openen,daarna in config het commando seta cg_drawFPS op 1 zetten.
Er zijn inmiddels een aantal nieuwe gameplay filmpjes van Call of Duty uitgebracht.
• Call of Duty - Movie #1 (10.2 mb)
• Call of Duty - Movie #2 (32.6 mb)
• Call of Duty - Movie #3 (11.1 mb)
• Call of Duty - Movie #4 (15.4 mb)
• Call of Duty - Movie #5 (9.1 mb)
Verder heeft gamershell nog wat nieuwe high res screenshots en die kun je hier vinden.
Verder heeft gamershell nog wat nieuwe high res screenshots en die kun je hier vinden.
heb ik al gezien.
weet iemand al iets van 17 oktober MP demo ??
17 Oktober? Werd ie niet dan gereleased?Cyrus The Virus schreef op 21 september 2003 @ 09:17:
heb ik al gezien.
Volges mij komt die MP demo niet meer hoor
Op dimensionplus.nl staat dat ze em 15 november 2003 hebbenTHPSrulez schreef op 21 september 2003 @ 10:28:
[...]
17 Oktober? Werd ie niet dan gereleased?
Hij komt pas in November uitTHPSrulez schreef op 21 September 2003 @ 10:28:
[...]
17 Oktober? Werd ie niet dan gereleased?
Die filmpkes zijn gewoon de oude in iets betere kwaliteit.aftermath schreef op 21 september 2003 @ 09:02:
Er zijn inmiddels een aantal nieuwe gameplay filmpjes van Call of Duty uitgebracht.
[ Voor 66% gewijzigd door Apocrypha op 21-09-2003 22:08 ]
wel jammer dat je niet 1-2-3 een console kan krijgen - tis wel zo handig om de refreshrate in te stellen, anders moet je dat weer handmatig in het config.txt bestand doen.Beelzebub schreef op 15 September 2003 @ 21:38:
[...]
je kan de console niet tevoorschijn halen dus waarschijnlijk gaat het niet lukken. in MOHAA was het iig fps 1 (in console), dat zal hier dan ook wel zijn lijkt me maar ik heb geen idee hoe je dat aan kan zetten. misschien een bind toevoegen in het bestand dat je knopinstellingen bewaard en dan bijvoorbeeld 'g' binden met fps 1
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
mijn winkeltje, dynabyte (werk er zelf
) verwacht em 7 november
(dat was vorige week)
Miss nu net als dimensionplus ook 15e maar mijn laatste info was de 7e!
Mjam, dit wordt een kopertje
Miss nu net als dimensionplus ook 15e maar mijn laatste info was de 7e!
Mjam, dit wordt een kopertje
Dat is onzin. Bugs kunnen zich best alleen voordoen met bv bepaalde hardware zoals GPU's etc. Hier loopt de demo ook alles behalve goed. Last van foute textures, niet kloppende resoluties en meer van dit soort problemen.Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 18:52:
Als de demo buggy is, dan is hij dat bij iedereen
Overigens snap ik niet waar alle commotie over is. Ik vind de game nogal tegenvallen eigenlijk.
En anderen vinden hem blijkbaar weer meevallen en weer anderen vinden hem schitterendBor_de_Wollef schreef op 22 September 2003 @ 07:58:
[...]
Dat is onzin. Bugs kunnen zich best alleen voordoen met bv bepaalde hardware zoals GPU's etc. Hier loopt de demo ook alles behalve goed. Last van foute textures, niet kloppende resoluties en meer van dit soort problemen.
Overigens snap ik niet waar alle commotie over is. Ik vind de game nogal tegenvallen eigenlijk.
[ Voor 15% gewijzigd door VTec op 22-09-2003 17:12 ]
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Verwijderd
Of de bugs zich ook op elk systeem voordoen/voor problemen zorgen is wat anders, maar dat betekent niet dat de bugs er niet zijn, dus mijn uitspraak was correct.Bor_de_Wollef schreef op 22 September 2003 @ 07:58:
[...]
Dat is onzin. Bugs kunnen zich best alleen voordoen met bv bepaalde hardware zoals GPU's etc. Hier loopt de demo ook alles behalve goed. Last van foute textures, niet kloppende resoluties en meer van dit soort problemen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2003 17:29 ]
7 november is de officieel release datum in europa en 4 november in USA
7 november pas... shit, nog langer dan een maand wachten dus.
[ Voor 12% gewijzigd door Aham brahmasmi op 26-09-2003 20:37 ]
Kunnen we ondertussen mooi MOHAA Breakthrough spelenAham brahmasmi schreef op 26 september 2003 @ 20:36:
7 november pas... shit, nog langer dan een maand wachten dus.
Anway, CoD zal wel gewoon $49.99 gaan kosten, dus alvast ff sparen
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Nog ongeveer 30 dagen wachten 
Santa Monica, CA - Sept. 29, 2003 - Gamers...mark your calendars! "HQ" has confirmed October 29 as the date for Activision, Inc.'s (Nasdaq: ATVI) Call of Duty(tm) to invade retail outlets nationwide. The highly anticipated, first-person, WWII action-thriller has been given its orders and will be deployed to manufacturing, setting the stage for an all-out assault on game fans everywhere. Developed by Infinity Ward, Call of Duty for the PC is rated "T" (TEEN - blood and violence) by the ESRB.
Delivering the cinematic intensity and chaos of battle, Call of Duty thrusts players to the front lines of combat, as ordinary soldiers fighting together as part of a squad through the epic moments of WWII. Featuring incredibly lifelike squad-A.I., amazing special effects, scores of soldiers and intense action, Call of Duty enables players to see the war from multiple perspectives, fighting as American, British and Russian soldiers through 24 epic missions. Call of Duty also delivers heart-pounding team-based, Axis vs. Allies multiplayer warfare for up to 32 battle-tested soldiers and was created by Infinity Ward, which is comprised of over 20 individuals who developed Medal of Honor: Allied Assault, including all the production leads.
Verwijderd
ook ik heb het probleem met onleesbare teksten en witte textures...heb een radeon 9500pro en heb de nieuwste catalyst geinstalleerd...niets helpt, ik heb ook nergens een oplossing hier voorbij zien komen..dus als iemand nog iets weet, gaarne..
Verwijderd
Met GTA3 hadden veel mensen een soortgelijk probleem, daar kon je toen een patch voor downloaden.
Edit:
http://download.microsoft...06676_WXP_SP1_x86_NLD.exe (NL)
Misschien werkt dit.
Edit:
http://download.microsoft...06676_WXP_SP1_x86_NLD.exe (NL)
Misschien werkt dit.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2003 15:02 ]
Dit topic is gesloten.