Aham brahmasmi schreef op 31 August 2003 @ 21:42:
[...]
Oh god, ik moet meteen denken aan dat level in MoHAA waar je die gemeubileerde kamers moet doorzoeken, waar dus om de halve seconde het alarm afgaat en er een Duitser aan komt zetten.

Dat is zo saaaaaaaaaaaaaai. Elke keer zorgen dat je op tijd je geweer herladen hebt en zo snel mogelijk dat alarm weer uit... Hopelijk laten ze dat soort flauwigheden dit keer eruit.
Dat was toch die map dat je op het eind via een bosweg moet wegkomen en dat er dan telkens zo'n Duitse Herder achter je aan zit? Die hond bleef maar komen....
Ik hoop trouwens ook dat ze niet net als in MoHAA van die punten hebben gemaakt waar je voorbij moet lopen om ervoor te zorgen dat de continue aanwas van je enemy's stopt. Net als met die hond, die maar bleef komen. Soms had je er al een stuk of 10 neergeknald, kwam nummer 11 ook weer vrolijk aanrennen
Ik vond in de demo van CoD die explosies van de Flakpanzers toch niet echt mooi gemaakt. Ik heb mooiere explosies in games gezien. Sfeertje is wel weer geweldig, maar toch vind ik het een beetje meer van hetzelfde. Misschien ben ik nu wel een zeikerd, maar het heeft toch wel heel erg veel weg van MoHAA. Natuurlijk is het (voor zover het nu te beoordelen is) beter dan MoHAA, maar het had mijns insziens nog net ff iets vetter gekund.
Die AI van die bots lijkt wat mij betreft iets teveel op die van MoHAA en op grafisch gebied is het ook niet echt een super grote verbetering. Er gebeurt wel meer om je heen (die vliegtuigen, parachutisten en lichtsporen van de AA), maar in feite had je dat ook al in MoHAA. Misschien op iets kleinere schaal, maar toch.
Verder vindt ik het wel heel gaaf dat er nu meerdere teamleden zijn en hun manier van bewegen en dekking zoeken roeleert zwaar. Ben benieuwd hoe stalingrad er aan toegaat, want naar verluid zullen daar nog veel meer 'man' op het scherm te zien zijn, wat de sfeer van een oorlog natuurlijk dichter benaderd.
Ik vond die explosies die een handgranaat teweeg brengt ook nogal tegenvallen. Ik weet niet...maar ik miste er iets aan. Of dat nou visueel of qua geluid is
Anywayz...Ik heb me wel erg vermaakt met de demo. Het wordt ongetwijfeld de beste WWII SP shooter die er momenteel te krijgen is. Of het MP gedeelte ook goed wordt valt nog te bezien. Ik hoop dat Activision met een MP demo komt, zodat mensen die daar meer op gefocussed zijn ook een goed beeld krijgen. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik koop de game pas als ik MP ook aan de tand heb kunnen voelen en het goed bevonden heb. Ik denk niet dat het Battlefield 1942 van de troon zal stoten, maar die game is toch al redelijk verziekt door de vele cheaters, teamkillers, baserapers en weet ik veel wat voor andere mongolen.
Edit: Het viel me in 1 van de filmpjes op dat de speech van de russen gewoon in het Engels-met-een-accentje is. Jammer! Natuurlijk zullen weinig mensen Russisch verstaan, maar dat Engels-met-een-accentje lijkt me weer een beetje teveel van het goede. Krijg je van die uitspattingen "Come on comrades...Follow me!" Ik heb in de demo de Duitsers gewoon Duits horen praten/roepen, dus waarom de Russen niet gewoon Russisch? Dan lees ik wel in het Engels wat ze zeggen ofzo....
[
Voor 9% gewijzigd door
jagermeister op 31-08-2003 23:42
]