Call of Duty

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:
  • 964 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een hele mooie realistische ww2 shooters :)

Helaas zijn er 'teveel' ww2 games op de markt maar dit is dusver de meest verzorgde ww2 shooter. Goede sfeer, mooie animaties, aardige up-2-date gfx, realistisch geluid! De IA is zeer goed... Wat ik nog hoop bij de mp demo is dat het meer bf1942 kwa voertuigen/ vliegtuigen gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op 30 August 2003 @ 19:19:
Dit is een hele mooie realistische ww2 shooters :)

Helaas zijn er 'teveel' ww2 games op de markt maar dit is dusver de meest verzorgde ww2 shooter. Goede sfeer, mooie animaties, aardige up-2-date gfx, realistisch geluid! De IA is zeer goed... Wat ik nog hoop bij de mp demo is dat het meer bf1942 kwa voertuigen/ vliegtuigen gaat worden...
Ik denk niet dat je op het gebruik van voertuigen in MP kunt rekenen. Jammer dat er nog niet veel bekend is over de MP versie.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een FG42 (Fallschirmjagergewehr 42), een automatisch geweer dat gebruikt werd door Duitse paratroopers (Fallschirmjäger), dus geen sniper rifle, ook al zit er een scope op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm hijs weer lekker, doet het niet. Krijg GL_ARB_texture_compression not found iemand anders die dit ook heeft en misschien inmiddels heeft opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Nu online

Maxow

Hidden Sound System

Bjk schreef op 30 augustus 2003 @ 12:21:
Damn, hij werkt niet op mijn pc, als ik met de muis draai freezed me beeldscherm met van die strepen, daarna crashed hij naar desktop met error in cosd.exe ik zal zo een screen maken.
same problem here :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Wat een geweldige sfeer in dit spel zeg. Medal of Honor: Allied Assault nooit echt goed gespeeld, maar deze wil ik zeker wel gaan spelen. De graphics zijn aardig mooi, de geluiden maken het nog veel spannender en de details zijn erg cool.

Ik liep door dat eerste veld en er sloeg net een granaat in, zie je een ventje weg vliegen. En al dat geschreeuw en geschiet maken de sfeer echt nog veel cooler. Ik vind het ook wel cool dat je je wapen zo voor je gezicht kan nemen waardoor je beter mikt.

Ik ben benieuwd naar het volledige spel, deze demo smaakt namelijk naar meer :P Maar aangezien ik 'm nog niet uitgespeeld heb kan ik me hier nog wel even mee vermaken.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat de demo zo kort is :{
Met MP demo's kan je veel langer lol hebben van 1 map.

Verder wel een top game!
Gewoon die sfeer :D
Toen ik begon en ik zal dat flag vuur omhoog gaan en het realistische geluid... WOW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik vind het nogal meer-van-hetzelfde ogen, eigenlijk. Het is MOHAA 1.5 als je het mij vraagt.
Ze kunnen echter wel hoog scoren met goede AI maar een goed modbare engine en veel multiplayeropties zou nog beter zijn.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg wat een heerlijk spel...ik wilde gelijk door :P

Ook ongelovelijk mooi gedaan, de effecten die je krijgt als er een bom naast je inslaat, net als in saving private ryan, inclusief het geluid...

Wordt weer heerlijk wintertje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Wat ik alleen hoop is dat de sp heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duurt, dus dat je niet in 1 week het hele spel door bent gefietst. Maar wel zullen zien :z

En mp zal denk ik wel tegen vallen DENK ik omdat je nooit echt teamplay hebt alleen met clanwars :r (kijk maar naar BF1942)

Verder vind ik de sp wel geslaagd alleen is het jammer dat het een "one way" spel is je kan maar 1 richting op... maar dat is weer de beperking van een q3 engine. :)

Voor de rest ff afw8en maar....

PS: iemand ervaring met 5.1 geluid en dit spel want ik sta op het punt om een 5.1 setje aan te schaffen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-04 10:59

wvdburgt

MacOS all the way baby!

als je dit zo bekijkt is mohaa een lachertje
ik heb nog geen een bug gezien iemand wel? ik vind de gameplay ook lekker. toen ik zag dat je rechtermuis knop en dan zo in het vezier kon kijke dacht ik: o o toch nie zo'n onhandige viet cong bestuuring he? maar dat veel gellukig mee.graphics zijn heel goed maar toch goed speelbaar ook op hogere resoluties( ik had hem 1280x1024 op mijn radeon 9700 pro alles op zijn best) prachtig spel:)

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:21
b3ta schreef op 30 August 2003 @ 20:30:
PS: iemand ervaring met 5.1 geluid en dit spel want ik sta op het punt om een 5.1 setje aan te schaffen :o
Ik heb wel een ervaring met 4.1 + EAX3. 1 woord: geweldig (wel speakers hard zetten heh ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
MaRc0 schreef op 30 August 2003 @ 20:15:
Wat een geweldige sfeer in dit spel zeg. Medal of Honor: Allied Assault nooit echt goed gespeeld, maar deze wil ik zeker wel gaan spelen. De graphics zijn aardig mooi, de geluiden maken het nog veel spannender en de details zijn erg cool.

Ik liep door dat eerste veld en er sloeg net een granaat in, zie je een ventje weg vliegen. En al dat geschreeuw en geschiet maken de sfeer echt nog veel cooler. Ik vind het ook wel cool dat je je wapen zo voor je gezicht kan nemen waardoor je beter mikt.

Ik ben benieuwd naar het volledige spel, deze demo smaakt namelijk naar meer :P Maar aangezien ik 'm nog niet uitgespeeld heb kan ik me hier nog wel even mee vermaken.
hier sluit ik mij voleldig bij aan :) (en het scheelt een hoop typen :P )
ik vind nog wel steeds de explosies als je bijvoorbeeld zo'n AA-gun opblaast te nep :{
dat vind ik het enige minpunt wat ik heb kunnen ontdekken
verder is dit echt een game die naar meer smaakt, veeeeeeel meer :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

* BioHazard denkt dat deze game ZEER vetjuz is!

Oftewel een kopertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

DutchCommando schreef op 30 augustus 2003 @ 20:42:
[...]

Ik heb wel een ervaring met 4.1 + EAX3. 1 woord: geweldig (wel speakers hard zetten heh ;))
Uiteraard >:)

Maar hebben jullie ook al eens goed naar al dat rook gekeken!!!! Die rook pluimen zijn gewoon PRACHTIG gemaakt (bv. bij zo'n hoekje dat in de fik staat)..... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door b3ta op 30-08-2003 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las net dat er 24 missies zijn, verspreid over 4 campaigns, ik mag hopen dat ze 1 level niet als een missie beschouwen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

Dat is niet te hopen nee anders wordt het dus een spel waar ik bang voor ben en dat is een spel dat je in 1 week uitspeeld (zonder het 24uur per dag te spelen) Net als unreal2 dat viel me vies tegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaRc0 schreef op 30 August 2003 @ 20:15:

Betekend dit dat jij de probs die jij eerder vandaag had hebt opgelost?
Zo ja, hoe? Ik heb het nog steeds :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is nou weer een voorbeeld van een spel dat z'n geld WAARD is....

halflife 2, call of duty...mmm ze blijven opeens maar komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt

wvdburgt

MacOS all the way baby!

mmm kmoet weer eens gaan werke. half life 2, call of duty. word een paar duure maanden:D

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop alleen dat de mp leuker zal zijn dan die van medalle of honor. verder uitstekend vermaak. Ik vond de mohaa ook erg leuk dus dit bevalt me ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil me leanen a la MOHAA terug :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Ik heb die demo van CoD gespeeld, en wat gaaaaf echt bruut gewoon die sfeer waar je in begint. Overal knallen om je heen, ik was na het uitspelen van de demo nog aan het trillen van de adrenaline, heerlijk :Y) gewoon dit word echt een game voor in mijn collectie. 8) :7

BTW: Vond de demo ook wat kort idd, das wel jammer :O

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
'k Heb de demo vanochtend uitgespeeld in een kwartiertje ofzo. Hij is wel drie keer zo kort als de demo van MoHAA helaas.

Wat mij opviel was het volgende:

- je belandt meteen in chaotische situatie met intense vuurgevechten. De manier waarop je Duitse belagers op je schieten (snel lange salvo's achter elkaar) is ook realistischer dan in MoH. Je vijanden verschansen zich ook beter en verplaatsen zich (in zekere mate).

- zoals al opgemerkt is, duizelt het je als er dicht bij je een mortier inslaat. Dit doet mij trouwens denken aan wat op Gamer.nl werd gezegd over de multiplayer van Doom 3; daar schijn je als je geraakt wordt ook zo'n effect (duizeling) te krijgen.

- de manier waarop je wapens moet gebruiken is wel veranderd; je moet met je vizier (iron) dat aan de loop van je wapen zit richten, ipv met een crosshair. Dit is wel goed gemaakt, maar je ziet wel een stuk minder als je bv. de M1 Garand gebruikt.

- het geluid van de wapens klinkt mij ietwat blikkerig in de oren; bij MoH gaf de Thompson zo'n lekker diep en droog(?) geluid, wat nu anders lijkt.

- je moet trouwens ook zorgen dat je voor de stances (stand up, crouch, prone) de toetsen goed binnen handbereik hebt; je moet namelijk vaak wisselen (dit was al te lezen in game bladen, dat de stances belangrijk zijn in CoD).

Het spel liep trouwens niet geheel soepel bij mij. :/ AXP 1700+@ 2000 MHz, KT400 mobo, 256 MB DDR333, Ti4200. Af en toe stottert het beeld, vooral in het begin als de lucht gerenderd moet worden. Misschien wat weinig ram?
Morgen maar eens op m'n schone non-SP1 XP installatie op m'n andere schijf proberen (daar deed Vietcong het ook alleen op).

Edit: leanen in MoHAA?? Heb ik nooit gebruikt en toch het spel twee keer op de hoogste moeilijkheidsgraad uitgespeeld. :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Aham brahmasmi op 31-08-2003 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aham brahmasmi schreef op 31 August 2003 @ 00:27:

Edit: leanen in MoHAA?? Heb ik nooit gebruikt en toch het spel twee keer op de hoogste moeilijkheidsgraad uitgespeeld. :*)
Ik bedoel in multiplayer ;)

Ik ben wat ongeduldig, misschien dat t mp deel van CoD wel t leanen a la mohaa toestaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Aham brahmasmi schreef op 31 August 2003 @ 00:27:
'k Heb de demo vanochtend uitgespeeld in een kwartiertje ofzo. Hij is wel drie keer zo kort als de demo van MoHAA helaas.

Wat mij opviel was het volgende:

- je belandt meteen in chaotische situatie met intense vuurgevechten. De manier waarop je Duitse belagers op je schieten (snel lange salvo's achter elkaar) is ook realistischer dan in MoH. Je vijanden verschansen zich ook beter en verplaatsen zich (in zekere mate).

- zoals al opgemerkt is, duizelt het je als er dicht bij je een mortier inslaat. Dit doet mij trouwens denken aan wat op Gamer.nl werd gezegd over de multiplayer van Doom 3; daar schijn je als je geraakt wordt ook zo'n effect (duizeling) te krijgen.

- de manier waarop je wapens moet gebruiken is wel veranderd; je moet met je vizier (iron) dat aan de loop van je wapen zit richten, ipv met een crosshair. Dit is wel goed gemaakt, maar je ziet wel een stuk minder als je bv. de M1 Garand gebruikt.

- het geluid van de wapens klinkt mij ietwat blikkerig in de oren; bij MoH gaf de Thompson zo'n lekker diep en droog(?) geluid, wat nu anders lijkt.

Ik vond het geluid van de thompson in MoHaa juist erg slecht. Het leek meer op een plop gun dan op een thompson. Ik heb er eigenlijk niet echt op geld hoe hij bij CoD klinkt zal ik zo wel ff doen

- je moet trouwens ook zorgen dat je voor de stances (stand up, crouch, prone) de toetsen goed binnen handbereik hebt; je moet namelijk vaak wisselen (dit was al te lezen in game bladen, dat de stances belangrijk zijn in CoD).

Ja ik moest in het begin ook ff wennen, want bij veel andere spellen is het zo dat als je gaat liggen (Q bij mij) en je drukt weer Q dat je dan gaat staan. Maar hier moet je eerst spatie (of andere key drukken) om te gaan staan. Uit eindelijk raak je er wel aan gewend, maar het is toch wel vaag.

Het spel liep trouwens niet geheel soepel bij mij. :/ AXP 1700+@ 2000 MHz, KT400 mobo, 256 MB DDR333, Ti4200. Af en toe stottert het beeld, vooral in het begin als de lucht gerenderd moet worden. Misschien wat weinig ram?
Morgen maar eens op m'n schone non-SP1 XP installatie op m'n andere schijf proberen (daar deed Vietcong het ook alleen op).

Ik denk dat het idd aan het aantal RAM ligt, ik heb namelijk hetzelfde probleem met een vergelijk baar systeem en ik heb ook 256 MB DDR Ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 augustus 2003 @ 00:33:
[...]

Ik bedoel in multiplayer ;)

Ik ben wat ongeduldig, misschien dat t mp deel van CoD wel t leanen a la mohaa toestaat ;)
hehe, je kan idd alleen in mohaa MP leanen. Het leanen van CoD is inderdaad anders dan bij MOHAA, ik moet nog zien welke beter is. Mohaa is echt het uber lean spel hehe, als je eens ziet hoe al die knakkers door het level lopen met hun leanbinds B) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt

wvdburgt

MacOS all the way baby!

in mohaa single player kun je niet leanen wel in multiplayer.
edit lol siqdiz was me te snel af lol

[ Voor 25% gewijzigd door wvdburgt op 31-08-2003 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 00:41:
[...]

hehe, je kan idd alleen in mohaa MP leanen. Het leanen van CoD is inderdaad anders dan bij MOHAA, ik moet nog zien welke beter is. Mohaa is echt het uber lean spel hehe, als je eens ziet hoe al die knakkers door het level lopen met hun leanbinds B) :+
Jup

Heerlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na te zijn gestopt met mohaa wegens veel te weinig maps in het officiele circuit kan ik niet wachten op een nieuwe oorlogshooter.

De demo is best ok ...alleen het leveldesign met een zeer lineaire route beviel me niet zo ,maar dat zal wel voor AI zijn .

voor de rest word het iig een spel wat ik uit zal spelen ,maar of het de nieuwe mp-ervaring wordt waar ik op wacht kon ik er nog niet vanaf zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
ik krijg als ik het opstart dit in de console te zien en kan ik niet meer verder :? :

[knip]
Initializing OpenGL driver
...getting DC: succeeded
...GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 )
...35 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...failed to find an appropriate PIXELFORMAT
...restoring display settings
...WARNING: could not set the given mode (3)
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL
----- CL_Shutdown -----
RE_Shutdown( 1 )
-----------------------
Hunk_Clear: reset the hunk ok
GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:21
De demo vond ik echt ontzettend vet. De AI was vond ik toch best goed of nouja goed.. ik had echt het gevoel datik een deel van het team was, (al waren ze wel zo stom om gewoon door te schieten als ik voor ze langs kroop.. > en dat doet dus pijn)

Maar verder de sfeer is gewoon erg goed gedaan. ik had het gevoel echt tussen de moffen en weet ik wel niet allemaal te liggen. Vind er alleen 1 groot minpunt..

De muziek. Dat is weer van die laaaaaaalaaaa lalalaa (ja sorry kan niet zo goed zingen) muziek echt van die trompetzeik muziek.. ok ik snap best dat je daar geen scooter ofzo tussen kunt zetten maar toch dat vond ik minder. Ook vond ik het minder dat er geen bloed inzat.. danwas het voor mij echt compleet geweest.. (want ja wat is een lichaam zonderbloed?)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Ik vind et leanen juist beter zo. In rtcw ken je gewoon om een hoekje kijken zonder zelf gezien te worden wat dus nerges op slaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
stime schreef op 31 August 2003 @ 02:27:
Ik vind et leanen juist beter zo. In rtcw ken je gewoon om een hoekje kijken zonder zelf gezien te worden wat dus nerges op slaat
Het slaat natuurlijk wel érgens op; namelijk dat je niet op de hoek gaat staan maar alleen met een gedeelte van je bovenlichaam om de hoek staat.

Maar in RTCW mp is het toch niet zo dat als iemand om een hoekje staat te 'leanen' (klinkt dom :D ), dat hij jou wel ziet en jij hem niet??
Da Monkey schreef op 31 augustus 2003 @ 02:09:
Vind er alleen 1 groot minpunt..

De muziek. Dat is weer van die laaaaaaalaaaa lalalaa (ja sorry kan niet zo goed zingen) muziek echt van die trompetzeik muziek..
LOL :D
Ook vond ik het minder dat er geen bloed inzat.. danwas het voor mij echt compleet geweest.. (want ja wat is een lichaam zonderbloed?)
In die situatie in de demo zou bloed denk ik niet zo opvallen, dus wat dat betreft is het vrij realistisch denk ik.

[ Voor 36% gewijzigd door Aham brahmasmi op 31-08-2003 03:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
in rtcw kan je degene die leant niet zien maar hij jou wel, kweet niet hoe dat in mohaa is. Maar is goed om te zien dat et een keer wel goed wordt uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 01:04

makje

Professioneel prutser

Voor alle Rambo's onder ons: je kunt bij de opties wel 'bloed aan' aanvinken...
edit:
Heb het even opgezocht, je kunt het selecteren onder het menu 'performance'

[ Voor 43% gewijzigd door makje op 31-08-2003 03:27 ]

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:28
[knip]
Initializing OpenGL driver
...getting DC: succeeded
...GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 )
...35 PFDs found
...GLW_ChoosePFD failed
...failed to find an appropriate PIXELFORMAT
...restoring display settings
...WARNING: could not set the given mode (3)
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL
----- CL_Shutdown -----
RE_Shutdown( 1 )
-----------------------
Hunk_Clear: reset the hunk ok
GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem
Had ik ook, ff nieuwste detonators geinstalleerd en gaan :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Eindelijk de kans te geven deze game te testen :)
Je merkt weer dat de sfeer van MoH:AA weer terug is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 augustus 2003 @ 20:09:
Hmmm hijs weer lekker, doet het niet. Krijg GL_ARB_texture_compression not found iemand anders die dit ook heeft en misschien inmiddels heeft opgelost?
Iemand? Heb opnieuw installeren al geprobeerd, krijg hetzelfde. Nieuwe drivers gaat ook niet want die zijn er niet. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je echt een ATi Rage en een Voodoo 2 in dat ding zitten?

De Quake 3 engine deed het prima op een Voodoo 2, maar het kan zijn dat ze nu technieken gebruiken die dat ding gewoon niet aankan... daar klinkt het wel naar namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Heb hem net ook ff gespeeld. Het is weer super. Net Mohaa maar dan net effe iets beter. Die duitsers achter zo'n MG42... _/-\o_ Dat geratel en die lange salvo's! Heerlijk.

Dat stuk bij die AA was ook errug heftig. Dat ding knallen, 4 man erin. 2 man achter zo'n MG42. Erg goed gedaan! Kan niet wachten tot dit spel gereleased wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Heeft iemand die FG42 al gevonden? Een semi-automatische sniper, met scope dus. :P Lekker wapentje. Ik had eigenlijk verwacht dat er op de KAR'98 een scope zou zitten, als bij MoHAA, maar dat is in CoD dus niet het geval.

Maar die FG42 kreeg ik van een dooie mof bij de tweede flak. :Y) Of eigenlijk net links daarvan, voor de deuropening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 03:10
Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 14:15:

De Quake 3 engine deed het prima op een Voodoo 2, maar het kan zijn dat ze nu technieken gebruiken die dat ding gewoon niet aankan... daar klinkt het wel naar namelijk
Idd denk er wel aan dat deze engine zwaar opgepoetst is, niet zulke simpele dingen als quake 3, maar allemaal details, paratroopers, vliegtuigen etc, had je niet in quake 3.
100 man in beeld ofzo :9 had je ook niet in quake 3 als je ut aan mij vraagt :P
Tenzij je in een mega super turbo ultra online game zit ofzo ;) .

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aham brahmasmi schreef op 31 August 2003 @ 14:47:
Heeft iemand die FG42 al gevonden? Een semi-automatische sniper, met scope dus. :P Lekker wapentje. Ik had eigenlijk verwacht dat er op de KAR'98 een scope zou zitten, als bij MoHAA, maar dat is in CoD dus niet het geval.

Maar die FG42 kreeg ik van een dooie mof bij de tweede flak. :Y) Of eigenlijk net links daarvan, voor de deuropening.
*ahum* een automatisch geweer met snipe-mogelijkheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 11-09 23:48
Ik heb een probleem.. setup en zo ging snel maar zodra ik in het menu kom zijn de letters vet gedrukt en wit.. je kan het niet lezen.. wat is hier aan te doen..

alvast dank

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Verwijderd schreef op 31 augustus 2003 @ 14:58:
[...]

*ahum* een automatisch geweer met snipe-mogelijkheden
Je kan met alle wapens die bestaan snipen. Je kan zelfs met een blaaspijp snipen. Snipen is niet een bepaald soort geweest met de wet dat hij bijv nooit automatisch is. Snipen is een manier om je vijand te bestoken. Dus op lange afstand heel gericht. Snipen met een automatische geweer kan best maar tis niet logisch vanwege de recoil.

Overigens heb ik de Call of Duty demo op de eerste 3 niveau's uitgespeelt. De gameplay is zo zoet als suiker en streeft gedeeltelijk Medal of Honor voorbij. De AI is om te zoenen. Als je in een van de moeilijkste niveau's speelt is de gameplay gigantisch intens. Duitsers gooien je grenades terug als ze de kans krijgen, ze blijven niet altijd constant op een plekkie, de lopen ook om het huis of zoeken een andere plek om achter te coveren. In een huis zat een duitser bovne en ik beneden, toen gooide hij sneaky een grenade op de trap. Ik kon nog maar net wegspringen. Dat soort dingetjes in de game maken de game fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

1 nadeel van de AI van je team mates. Ze zijn gescript om ergens om een hoek te gaan staan bijvoorbeeld. Als jij dan op hun plek gaat staan gaan ze of voor je neus staan, of vlak naast je waardoor je weer geblocked wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

Apocrypha schreef op 31 August 2003 @ 16:01:
1 nadeel van de AI van je team mates. Ze zijn gescript om ergens om een hoek te gaan staan bijvoorbeeld. Als jij dan op hun plek gaat staan gaan ze of voor je neus staan, of vlak naast je waardoor je weer geblocked wordt.
Ja is inderdaad beetje jammer. Ze drukken je gewoon opzij. In HL2 schijnt dit te veranderen. Er word niet gescript maar meer gebruik gemaakt van AI.

Evengoed vond ik het een onwijs leuke game. Jammer dat het maar 1 leveltje is. Enig idee wanneer deze uit komt?

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Nu online

Maxow

Hidden Sound System

je bedoelt AI ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:21
Wel jammer dat het zo kort duurt, zelfs op het moeilijkste niveau doe ik er niet langer dan 15 minuten over :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:31
DutchCommando schreef op 31 August 2003 @ 16:16:
Wel jammer dat het zo kort duurt, zelfs op het moeilijkste niveau doe ik er niet langer dan 15 minuten over :/
Jep van mij mag het niveau nog wel iets omhoog, want je loopt er idd ook in hoogste moeilijkheidsgraad zo doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Novah schreef op 31 August 2003 @ 15:56:
[...]
Je kan met alle wapens die bestaan snipen. Je kan zelfs met een blaaspijp snipen. De AI is om te zoenen. Als je in een van de moeilijkste niveau's speelt is de gameplay gigantisch intens. [...] In een huis zat een duitser boven en ik beneden, toen gooide hij sneaky een grenade op de trap. Ik kon nog maar net wegspringen. Dat soort dingetjes in de game maken de game fantastisch.
Bôh, dat is waarschijnlijk gescript, maar het zou ook kunnen dat als je een trap oploopt, dat je vijanden altijd granaten naar beneden gooien als ze je horen (je hebt geen 'walk' toets in CoD (altijd always run dus) toch?). In Half-Life was de AI trouwens al net zo goed (in dat opzicht); daar gooiden de marines ook granaten op plekken waar je denkt veilig te zijn.

En met snipen wordt natuurlijk bedoeld het gebruiken van de scope. :Z
Er staat trouwens semi-automatic boven in beeld als je het wapen selecteert; volgens mij kun je bij de FG42 de vuurknop ook niet inhouden (niet automatisch dus). Het is gewoon een wapen dat lijkt op het sniper wapen dat je in RTCW van de paratroopers kunt afpakken (ook een halfautomaat). In Red Faction heb je een vergelijkbaar wapen, voor degenen die dat spel kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 12:31
FG42 is zeker wel automatisch, als je hem opgepakt heb duw dan eens op m en zie daar geheel automatisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Het is idd erg simpel. Maar het is daardoor wel leuk want ik heb nu een x aantal manieren om duitsers van achteren aan te vallen.. (ze zijn wel dom vooral die gastjes achter die stellingen.. loop je er heen.. sta je daar nog geenmetervan ze af.. doen ze helemaal niks.. (als je achter ze staat) bij RVS (ander spel i know) daar schrikken ze nog wel eens en maken ze van je een vergiet..

nog 2 screenshots waar je goed kunt zien hoe vuur enzo eruit ziet.. ik vind het dus echt mooi gemaakt.. :)

Afbeeldingslocatie: http://webkabouter.kicks-ass.net/images/onlinestuff/shot0000.jpg
Afbeeldingslocatie: http://webkabouter.kicks-ass.net/images/onlinestuff/shot0001.jpg

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
quote:
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
Met linkershift (melee) tegen hun aan meppen, dan hoor je zoiets als "no problem Martin" of "its all yours Martin" en dan gaan ze voor je aan de kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novah schreef op 31 August 2003 @ 15:56:
[...]
Je kan met alle wapens die bestaan snipen. Je kan zelfs met een blaaspijp snipen. Snipen is niet een bepaald soort geweest met de wet dat hij bijv nooit automatisch is. Snipen is een manier om je vijand te bestoken. Dus op lange afstand heel gericht. Snipen met een automatische geweer kan best maar tis niet logisch vanwege de recoil.
Ten eerste is snipen, scherpschieten, niet uitgesloten tot lange afstanden.
Ten tweede staat gericht schieten niet gelijk aan "snipen", tuurlijk, je kunt met een BAR gaan liggen en zo gericht mogelijk op een object schieten maar dat maakt je nog geen sniper.

Een sniper is iemand die vanuit een beschutte positie de (blootgestelde) vijanden uitschakelt met daarvoor geschikte wapens.

Ter ondersteuning nog een vertaling uit een Engels woordenboek
[i]
Main Entry: 2snipe
Function: intransitive verb
Inflected Form(s): sniped; snip·ing
Date: 1832
1 : to shoot at exposed individuals (as of an enemy's forces) from a usually concealed point of vantage
[i]
Niet helemaal "Op lange afstanden vijanden heel gericht bestoken" dus...
Ik raad je aan om ook www.sniper.nl door te lezen, misschien dat dat wat meer duiidelijkheid schept.

NOFI

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2003 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Albinoraptor schreef op 31 August 2003 @ 17:28:
FG42 is zeker wel automatisch, als je hem opgepakt heb duw dan eens op m en zie daar geheel automatisch :)
Hmm... misschien is het dan zelfs wel het wapen uit MoHAA, alleen dan met een scope. Dat wapen moest je namelijk in één van de missies stelen en rest opblazen.

Ik had het wapen dan waarschijnlijk in semi-automatic mode staan (fire rate). Maar het is gewoon niet mijn stijl om gewoon de vuurknop in te houden en wachten tot alles dood is, tenminste niet met zulke wapens (daar is de Thompson goed voor :) ).

@ Liquid_lizard: je neemt het wel erg serieus, die kwestie over snipen. We weten allemaal wel wat snipen is en wanneer/waarvoor je een sniper rifle voor gebruikt, in games welteverstaan. Rechtop staand in het open veld schieten met een sniper rifle is technisch gezien niet snipen, ok we begrijpen het.

[ Voor 43% gewijzigd door Aham brahmasmi op 31-08-2003 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THPSrulez
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 09:44

THPSrulez

Kijk uit malloot een kokosnoot

FG42 zit imo niet in mohaa :P
Maar de FG42 heeft standaard geen scope, hij kan er wel op, maar opzich is de FG42 niet nauwkeurig genoeg voor sniper-doeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
THPSrulez schreef op 31 augustus 2003 @ 17:52:
FG42 zit imo niet in mohaa :P
Maar de FG42 heeft standaard geen scope, hij kan er wel op, maar opzich is de FG42 niet nauwkeurig genoeg voor sniper-doeleinden.
Dan heette het anders of jij vergist je; ik herinner mij gewoon een (automatisch) wapen uit MoHAA dat volgens de mission briefing door de Duitsers ontworpen was, en superieur was aan de Amerikaanse wapens (BAR bijv.) qua fire rate en nauwkeurigheid. En ik ben niet in de war met dat wapen (Venom Gun) uit RTCW. ;)

Edit: ik ben dus wel in de war met RTCW. :X Daar heb je de FG42 Paratrooper rifle.
Maar bij MoHAA moest je de StG 44 assault rifle stelen, niet de FG42. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Aham brahmasmi op 31-08-2003 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aham brahmasmi schreef op 31 augustus 2003 @ 17:48:
[...]
Hmm... misschien is het dan zelfs wel het wapen uit MoHAA, alleen dan met een scope. Dat wapen moest je namelijk in één van de missies stelen en rest opblazen.

Ik had het wapen dan waarschijnlijk in semi-automatic mode staan (fire rate). Maar het is gewoon niet mijn stijl om gewoon de vuurknop in te houden en wachten tot alles dood is, tenminste niet met zulke wapens (daar is de Thompson goed voor :) ).

@ Liquid_lizard: je neemt het wel erg serieus, die kwestie over snipen. We weten allemaal wel wat snipen is en wanneer/waarvoor je een sniper rifle voor gebruikt, in games welteverstaan. Rechtop staand in het open veld schieten met een sniper rifle is technisch gezien niet snipen, ok we begrijpen het.
Kennelijk weten 'we' dat niet allemaal, als mensen je proberen te verbetern met onjuiste informatie. En er niets mis met een beetje discussie

@THPSrulez: De FG42 werd standaard volgens mij wel met scope geleverd, maar die kan er idd ook af.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2003 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Aham brahmasmi schreef op 31 August 2003 @ 17:59:
[...]
Dan heette het anders of jij vergist je; ik herinner mij gewoon een (automatisch) wapen uit MoHAA dat volgens de mission briefing door de Duitsers ontworpen was, en superieur was aan de Amerikaanse wapens (BAR bijv.) qua fire rate en nauwkeurigheid. En ik ben niet in de war met dat wapen uit RTCW. ;)
klopt, dat was de STG44 Assault Rifle
De allereerste Assault Rifle ooit... een soort combo van een machinegun een een submachinegun... perfect geweer :)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwartjuh schreef op 31 August 2003 @ 18:03:
[...]

klopt, dat was de STG44 Assault Rifle
De allereerste Assault Rifle ooit... een soort combo van een machinegun een een submachinegun... perfect geweer :)
Klopt, zijn tijd ver vooruit, net als de FG42 overigens (hoewel die een paar tekortkomingen had). :)

"Helaas" voor de Duitsers werden er van beide wapens maar zeer kleine aantallen geproduceerd....
Als de Stg 44 het standaard infanteriewapen was geweest zou de uitkomst van veel vuurgevechten niet zo best zijn geweest voor de geallieerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit was mijn beste Spelervaring ooit, dit Overtreft Medol Of Honor allied assault makkelijk, dit was zon een leuke missie zon goed level, mooie grapihics maar vooral de Gameplay is bijna Perfect. Ik heb echt genoten en kan echt niet meer wachten tot de volledige versie uitkomt of de Mp. want in mijn ogen moet er altijd nog een waardige opvolger komen voor de Sof 2 mp. de Sp van Sof 2 is al overtroffen alleen mp vind ik persoonlijk niet. Maar dit spel heeft al mijn verwachtingen overtroffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk vond ik de missie niet zo bijzonder, maar inderdaad, een hele goede gameplay en sfeer

Ik kan ook niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vond ook het verhaaltje aan het eind door die gast wel mooi. helemaal hoe hij eindigde. mooie zinnen. hebik volgens mij een keer in een Film of Serie gezien. maar had eigenlijk gehoopt dat de Versie vanuit Rusland zou worden gereleased met deze Demo. dus dat Enamy at the Gates stuk, Maarjah dat spelen we wel wanneer we het spel hebben. hoop dat het over 4 a 5 weken uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:08
Dit gaat zeker een toffe game worden en ik kan niet wachten totdat ie uitkomt. In de makkelijkste stand was het wel erg makkelijk (nu maar even de moeilijkere doen.
De leanfunctie bij MOHAA is nog steeds de beste, maar ja je kunt niet alles hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 18:54:
ik vond ook het verhaaltje aan het eind door die gast wel mooi. helemaal hoe hij eindigde. mooie zinnen. hebik volgens mij een keer in een Film of Serie gezien. maar had eigenlijk gehoopt dat de Versie vanuit Rusland zou worden gereleased met deze Demo. dus dat Enamy at the Gates stuk, Maarjah dat spelen we wel wanneer we het spel hebben. hoop dat het over 4 a 5 weken uit is.
Ik hoopte stiekem dat de demo na die woorden nog verder zou gaan, dat de Duitsers een kleine tegenaanval deden en ik ze met een MG42 neer mocht maaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 augustus 2003 @ 14:15:

Ja idd. Hij staat ook niet ingesteld op Voodoo2, gebruik die namelijk alleen voor glide games (maar die speel ik niet zo vaak meer dus dat is binnenkort verleden tijd). Andere Q3 engine spellen doen het prima op mijn ATi. Las wel ergens dat er problemen met ATi kaarten en Call of duty zijn, dat is het enigste wat ik mij kan bedenken waar het aanligt... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mandroid
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:05
omg zalig spel :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net uitgespeeld.. vooral daar op het eind waar die flakcannon de lucht in staat te knallen is het super om je audiosysteempje wat harder te zetten..

TOP spel, ga em zeker kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Een schikt wapen vinden is dus een mening. Als jij een handgeweer geschikt vind om een huis te doorzoeken mag jij dat vinden. Ik vind dat wanneer je met een gun ergens in een beschut hoekje ligt en je van afstand sneaky allemaal vijanden neerknalt, of dat nu met een wapen dat 1 kogel per keer of 3 kogels per keer schiet doet, snipen.

Overigens moet je je niet teveel laten beinvloeden door de demo. De actie in de demo is suikerzoet maar er zullen zeker stukken tussenzitten die minder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind em briljant lopen op mijn 'oude' bak ;)

Op mijn AMD 1333+ met 512DDR en GeForce3 64Mb looptie super!!! (is toch niet het meest geweldige spul meer) terwijl er toch gigantisch veel mannetje rondlopen enzo. (meestal drama voor de FPS) daarnaast veel effecten die relatief hevvie zijn voor je GPU...

Kortom goeije (aangepaste?) engine! 8) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bij mij draait ie ook uitstekend. Geen hapering ... niks. Mijn bakkie is ook al wat ouder en verwachtte niet dat ik dit spel vlekkeloos kon spelen.

Nu hopen op een MP demo, dan zijn we nog ff zoet tot aan de release. Wat is er nou eigenlijk bekend over het MP gedeelte? Nog niet veel toch? Of heb ik wat gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Novah schreef op 31 August 2003 @ 19:39:
Overigens moet je je niet teveel laten beinvloeden door de demo. De actie in de demo is suikerzoet maar er zullen zeker stukken tussenzitten die minder zijn.
Oh god, ik moet meteen denken aan dat level in MoHAA waar je die gemeubileerde kamers moet doorzoeken, waar dus om de halve seconde het alarm afgaat en er een Duitser aan komt zetten. :z Dat is zo saaaaaaaaaaaaaai. Elke keer zorgen dat je op tijd je geweer herladen hebt en zo snel mogelijk dat alarm weer uit... Hopelijk laten ze dat soort flauwigheden dit keer eruit.

Bij RTCW was er juist een leuk (en lang) level dat zich buiten afspeelde, en het alarm dus ook niet af mocht gaan. Je kon wel de hoorns van de wachttorens schieten, maar beneden bij de wachthuisjes haalden ze dan vaak toch de hendel over. En dan heb je net gequicksaved als je denkt dat het alarm niet afgaat. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Aham brahmasmi op 31-08-2003 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 augustus 2003 @ 19:11:
[...]

Ja idd. Hij staat ook niet ingesteld op Voodoo2, gebruik die namelijk alleen voor glide games (maar die speel ik niet zo vaak meer dus dat is binnenkort verleden tijd). Andere Q3 engine spellen doen het prima op mijn ATi. Las wel ergens dat er problemen met ATi kaarten en Call of duty zijn, dat is het enigste wat ik mij kan bedenken waar het aanligt... ;(
Met m'n Radeon 9700 geen problemen, maar dat is natuurlijk een hele andere serie. Heb je al andere drivers geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Gewoon met je geweer op het mannetje richten (zodat je het grijz icoontje krijgt te zien met naam erboven) en schieten.

Je verwond je teamgenoot niet aangezien je je geweer niet afvuurt.
Je teamgenoot zegt dat iets in de richting van "Sure thing martin" en zoekt een andere plek.

Dat gedoe met die shift is veel te omslachtig.
Gewoon richten en schieten.

Ik kwam hierachter toen ik uit frustratie zo'n kerel door z'n hoofd wou schieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Aham brahmasmi schreef op 31 August 2003 @ 21:42:
[...]
Oh god, ik moet meteen denken aan dat level in MoHAA waar je die gemeubileerde kamers moet doorzoeken, waar dus om de halve seconde het alarm afgaat en er een Duitser aan komt zetten. :z Dat is zo saaaaaaaaaaaaaai. Elke keer zorgen dat je op tijd je geweer herladen hebt en zo snel mogelijk dat alarm weer uit... Hopelijk laten ze dat soort flauwigheden dit keer eruit.
Dat was toch die map dat je op het eind via een bosweg moet wegkomen en dat er dan telkens zo'n Duitse Herder achter je aan zit? Die hond bleef maar komen....

Ik hoop trouwens ook dat ze niet net als in MoHAA van die punten hebben gemaakt waar je voorbij moet lopen om ervoor te zorgen dat de continue aanwas van je enemy's stopt. Net als met die hond, die maar bleef komen. Soms had je er al een stuk of 10 neergeknald, kwam nummer 11 ook weer vrolijk aanrennen :/

Ik vond in de demo van CoD die explosies van de Flakpanzers toch niet echt mooi gemaakt. Ik heb mooiere explosies in games gezien. Sfeertje is wel weer geweldig, maar toch vind ik het een beetje meer van hetzelfde. Misschien ben ik nu wel een zeikerd, maar het heeft toch wel heel erg veel weg van MoHAA. Natuurlijk is het (voor zover het nu te beoordelen is) beter dan MoHAA, maar het had mijns insziens nog net ff iets vetter gekund.

Die AI van die bots lijkt wat mij betreft iets teveel op die van MoHAA en op grafisch gebied is het ook niet echt een super grote verbetering. Er gebeurt wel meer om je heen (die vliegtuigen, parachutisten en lichtsporen van de AA), maar in feite had je dat ook al in MoHAA. Misschien op iets kleinere schaal, maar toch.

Verder vindt ik het wel heel gaaf dat er nu meerdere teamleden zijn en hun manier van bewegen en dekking zoeken roeleert zwaar. Ben benieuwd hoe stalingrad er aan toegaat, want naar verluid zullen daar nog veel meer 'man' op het scherm te zien zijn, wat de sfeer van een oorlog natuurlijk dichter benaderd.

Ik vond die explosies die een handgranaat teweeg brengt ook nogal tegenvallen. Ik weet niet...maar ik miste er iets aan. Of dat nou visueel of qua geluid is :?

Anywayz...Ik heb me wel erg vermaakt met de demo. Het wordt ongetwijfeld de beste WWII SP shooter die er momenteel te krijgen is. Of het MP gedeelte ook goed wordt valt nog te bezien. Ik hoop dat Activision met een MP demo komt, zodat mensen die daar meer op gefocussed zijn ook een goed beeld krijgen. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik koop de game pas als ik MP ook aan de tand heb kunnen voelen en het goed bevonden heb. Ik denk niet dat het Battlefield 1942 van de troon zal stoten, maar die game is toch al redelijk verziekt door de vele cheaters, teamkillers, baserapers en weet ik veel wat voor andere mongolen.

Edit: Het viel me in 1 van de filmpjes op dat de speech van de russen gewoon in het Engels-met-een-accentje is. Jammer! Natuurlijk zullen weinig mensen Russisch verstaan, maar dat Engels-met-een-accentje lijkt me weer een beetje teveel van het goede. Krijg je van die uitspattingen "Come on comrades...Follow me!" Ik heb in de demo de Duitsers gewoon Duits horen praten/roepen, dus waarom de Russen niet gewoon Russisch? Dan lees ik wel in het Engels wat ze zeggen ofzo....

[ Voor 9% gewijzigd door jagermeister op 31-08-2003 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 06:51

beany

Meeheheheheh

jagermeister1 schreef op 31 augustus 2003 @ 23:35:
[...]
<knip>
Anywayz...Ik heb me wel erg vermaakt met de demo. Het wordt ongetwijfeld de beste WWII SP shooter die er momenteel te krijgen is. Of het MP gedeelte ook goed wordt valt nog te bezien. Ik hoop dat Activision met een MP demo komt, zodat mensen die daar meer op gefocussed zijn ook een goed beeld krijgen. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik koop de game pas als ik MP ook aan de tand heb kunnen voelen en het goed bevonden heb. Ik denk niet dat het Battlefield 1942 van de troon zal stoten, maar die game is toch al redelijk verziekt door de vele cheaters, teamkillers, baserapers en weet ik veel wat voor andere mongolen.
Bij elk MP spel heb je mongolen die van alles uitvreten. Dat valt helaas niet te stoppen. Ook CoD zal zijn teamkillers, baserapers en cheaters kennen :(

Het beste zal dan toch zijn om clan wars te spelen, die gaan meestal wel

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 22:23:
[...]

Met m'n Radeon 9700 geen problemen, maar dat is natuurlijk een hele andere serie. Heb je al andere drivers geprobeerd?
Was de bedoeling, maar ik heb al de nieuwste en de nieuwste stamt uit 2001. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
jagermeister1 schreef op 31 August 2003 @ 23:35:

[lang verhaal]

Edit: Het viel me in 1 van de filmpjes op dat de speech van de russen gewoon in het Engels-met-een-accentje is. Jammer! Natuurlijk zullen weinig mensen Russisch verstaan, maar dat Engels-met-een-accentje lijkt me weer een beetje teveel van het goede. Krijg je van die uitspattingen "Come on comrades...Follow me!" Ik heb in de demo de Duitsers gewoon Duits horen praten/roepen, dus waarom de Russen niet gewoon Russisch? Dan lees ik wel in het Engels wat ze zeggen ofzo....
Inderdaad. In MoHAA was de spraak tussen de Duitsers ook al gewoon echt in het Duits, itt tot bv. RTCW. Maar in RTCW had je wel erg grappige conversaties tussen de Duitse soldaten (idd met Engels met zo'n Duits accent), bv. bij het level dat je in de sneeuw begint in de buurt van een onderzeeër, en twee Duitsers een generator niet aan de praat krijgen. :)

Maar het zou idd wel leuker zijn als de Russen ook gewoon Russisch zouden praten.

Over die explosies: die zijn niet zo erg verbeterd, maar vuur ziet er nu wel erg echt uit in CoD.

Al met al ben ik het wel met je eens dat CoD toch niet zo gek veel vernieuwing brengt; in die zin dat het in veel opzichten nog gewoon sterk op MoHAA lijkt -- wat echter niet vreemd is omdat het door dezelfde mensen gemaakt is. :z
Maar in de gameplay is toch wel aardig wat (toch wel ten goede) veranderd. De manier waarop je vijanden en teamleden reageren lijkt echter, kijkend naar deze demo, niet echt duidelijk anders dan in MoHAA.

Maar meer van hetzelfde is niet per se slecht! :) Dit is dan ook meer van hetzelfde, plus een schep grafische kwaliteit erbovenop, een veranderde (leuker/flexibeler) gameplay, meer realisme... Maar niet het verschil dat er tussen bv. HL1 en HL2 zal zijn, of... tussen Doom II en III. ;) CoD is nu eenmaal in relatief korte tijd ontwikkeld door mensen die op het spoor van MoHAA zijn verdergegaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Aham brahmasmi op 01-09-2003 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Natuurlijk is het niet slecht. Het is heel goed zelfs! :) Ik doelde er alleen maar op dat het merendeel van wat ik tot nu toe gezien heb eigenlijk MoHAA 2 ofzo had kunnen zijn. Stel dat ze nou een andere (lees: nieuwere/meer geavanceerde)engine hadden gebruikt ofzo, dan had het grafisch misschien nóg oogstrelender kunnen worden (bijv. Rag-doll effect ofzo). Aan de andere kant belast dat de PC's weer zwaarder en dus kunnen mensen zoals ik weer gaan upgraden. Ook heeft iedere engine natuurlijk zijn voor- en nadelen, dus de makers zullen wel zware afwegingen hebben moeten maken. Maar stel je nou eens voor: Een game zoals CoD er nu ligt, maar dan met gfx ala S.T.A.L.K.E.R. of HL2 :9~ . Ik bedoel, de kennis is er al om zulke gfx op je scherm te toveren. Nogmaals....ik vind de gfx van CoD erg mooi hoor en zeker niet slecht, maar het wordt gewoon eens tijd dat we nu iets ala bovengenoemde games in handen krijgen. Dat gegeil op die screenshots begin ik nu wel een beetje zat te worden ;)

Pluspunt is imho ook dat het spel niet zo gehyped is geweest. Het was nog redelijk onbekend voor velen voordat de demo werd gereleased. Een dikke maand later zal de final als het goed is in de winkels liggen.

Wat betreft die explosies...ach ik kan er wel mee leven. De rest wat ik heb gezien was erg goed. Dat vuur idd ook ja. Het mondings vuur van die MG42's en Flakpanzers is ook erg indrukwekkend.

Ook een grote verbetering t.o.v. MoHAA is dat je nu kunt liggen. Geeft toch weer een tikkie meer realisme mee en bovendien ook erg leuk voor in Multiplayer.

[ Voor 4% gewijzigd door jagermeister op 01-09-2003 05:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Een kleine review van de demo: http://www.nvnews.net/articles/CoD_Gameplay/

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga toch een slapen man (ja nu ik een keer).

Ik vind dat je enerzijds gelijk hebt, anderzijds vind ik de gameplay boven staan. Je kunt met de Quake 3 engine best leuke dingen doen. Elke keer als een engine een paar games heeft en er weer nieuwe videokaarten komen en alles dat weer moet ondersteunen. Dat terwijl je met een oudere engine nog best leuke dingen voor elkaar kunt krijgen.

Ik heb niets tegen nieuwe engines hoor, maar iedere 2 jaar hiervoor upgraden mag ook wel eens afgelopen zijn. In mijn ogen is de UT2k3 engine tot nu toe mijn favoriet en die van UT2k4 zal nog beter zijn, en ik kan alleen maar hopen dat ze het goed voor elkaar krijgen de graphics engine, netwerk code zo te krijgen, dat het voor 64 spelers op grote landschappen speelbaar wordt. Want leuk allemaal die Unreal en Doom engine .... maaruh .... Doom 4 spelers .... dan liever deze engine en met 100+ man knallen .... toch? Ik hoop dat Half Life 2 engine etc. zo goed worden dat die hoeveelheid spelers behaald gaat worden, ik ben met die nieuwe games toch altijd bang dat 32 spelers maximum is (hoewel, UT2k3 heeft een amx van 32, maar bij 16 begint 'ie al te knarsen .... een zware server heef bij meer dan 10 man al moeite) .... vandaar dus .... als de engine die hoeveelheid speler aankan, ok .... anders, doe maar die oude Q3 engine, dan maar wat minder grafische hoogstandjes, maar wel lekker knallen met erg veel lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt

wvdburgt

MacOS all the way baby!

wat ik ook veel beter vind is je team. in mohaa moeten zij dood. ik wil ze liever helpen en samen uit de oorlog komen . wat me pas opviel is datals er een sneuvelt komt er achter weer eentje lopen. dus jah, als ze dood zijn komt er wel een vervanger:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kvind alleen de weapon models niet bijster mooi (1st person) , Bijvoorbeeld de Day of defeat models zijn mooier, then again, je kan niet alles hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
Wat ik wel mooi vind is de weaponview (dus kijken door het echte vizier). Als je met weaponview aan gaat lopen, loop je langzamer, maar weet iemand ook of dit onhoorbaar is voor de tegenpartij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat vond ik bij Vietcong ook erg cool. Veel leuker dan Crosshair .... vooral in Single Player games gaat X-hair zo vervelen, dit voegt echt wat toe. X-hair is voor fast action FPS games als Unreal Tournament, ik hoop dat de wat realistischere, of zowieso de games met 'echte' wapens deze kant op gaan. Ik ga hem vanmiddag ff proberen .... hadden ze in die tijd ook die Wellington Sniperrifle al? In Vietcong zat 'ie ook al, vond ik een erg leuke gun. Met die scope in Vietcong was ik snel de weg kwijt, maar die Wellington was werelds .... het zal natuurlijk niet hetzelfde type zijn, maar zowieso dat type 'snipegun' .... wel zonder scope, heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, Call of Duty wordt een meesterlijk spel ! Toen ik klein was speelde ik altijd Wolfstein 3D, een geweldig spel vond ik dat. Ik durfde af en toe door de spanning niet om een hoekje heen! Die goede oude tijd! Ik hoop dat ze dat ook in Call of Duty kunnen herhalen, en misschien wel kunnen verbeteren. De demo ben ik nog aan het downloaden dus ik weet nog niet hoe die uitpakt :D Hoop trouwens ook dat de multiplay mode geevenaard kan worden met Battlefield 1942!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 10:26:
Ja, dat vond ik bij Vietcong ook erg cool. Veel leuker dan Crosshair .... vooral in Single Player games gaat X-hair zo vervelen, dit voegt echt wat toe. X-hair is voor fast action FPS games als Unreal Tournament, ik hoop dat de wat realistischere, of zowieso de games met 'echte' wapens deze kant op gaan. Ik ga hem vanmiddag ff proberen .... hadden ze in die tijd ook die Wellington Sniperrifle al? In Vietcong zat 'ie ook al, vond ik een erg leuke gun. Met die scope in Vietcong was ik snel de weg kwijt, maar die Wellington was werelds .... het zal natuurlijk niet hetzelfde type zijn, maar zowieso dat type 'snipegun' .... wel zonder scope, heerlijk.
Wellington? Winchester 70 bedoel je.
(zei de trouwe Vietcong fan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja .... oops .... ja ikke geen wapenkenner hoor, maar geen idee waarom ik die naam gebruikt heb, was er ff niet bij denk ik .... maaruh .... die bedoelde ik .... ik heb dat veel coop gespeeld en ik had standaard die gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 10:40:
Hoop trouwens ook dat de multiplay mode geevenaard kan worden met Battlefield 1942!
Juist niet.
BF1942 is een hele andere spel. Waarbij er grote afstanden zijn en meer vrijheid. Ik zelf hoop dat ze de multiplayersfeer even goed kunnen maken als de singleplayer-sfeer. Day of Defeat vind ik nog het lekkerst spelende WWII multiplayer game. de sfeer is in de meeste maps op en top.

Niet dat BF1942 slecht is, want die speel ik ook vaak zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 11-09 00:02
heeft iemand de mods al uitgeprobeert die ervoor gekomen zijn?

http://www.gamer.nl/nieuws/18935

bij mij crasht de zooi :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 06:51

beany

Meeheheheheh

Nee, nog niet. Maar het belooft wel een hoop goeds(dat er veel mods zullen uitkomen?)

:)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
geef mij maar eerst het spel en dan de mods :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, eerste de mods, dan het spel .... veel beter :) hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
Ga ze vanavond gelijk even proberen. Heb de demo op alle mogelijke manier uitgespeeld en ben dus wel weer toe aan iets nieuws (niet dat het echt veel uitmaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op 01 september 2003 @ 12:01:
[...]

Juist niet.
BF1942 is een hele andere spel. Waarbij er grote afstanden zijn en meer vrijheid. Ik zelf hoop dat ze de multiplayersfeer even goed kunnen maken als de singleplayer-sfeer. Day of Defeat vind ik nog het lekkerst spelende WWII multiplayer game. de sfeer is in de meeste maps op en top.

Niet dat BF1942 slecht is, want die speel ik ook vaak zat :)
Inderdaad, moet er niet aan denken dat het zo arcade achtig als BF1942 word... bestuurbare voer- of vliegtuigen zitten er ook niet in, en de maps zijn ook een stuk kleiner.

Eigenlijk zijn CoD en BF niet met elkaar te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 10-09 04:00
Ik had die demo zo uitgespeeld, helaas, maar het was wel een zéér vet spel. de gameplay is best intens, mooie geluiden, goede graphics, en die mannetjes bewegen ook zo mooi. :) Echt beter dan MoH, wat zeg ik, nóg beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
ohj iemand al opgemerkt dat het gooien van een handgranaat wel maf gaat.. althans dat vind ik

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Speel als Duitser in Call of Duty demo mod
Gepost door Joran Polak - maandag 1 september 2003 - Bron: CallofDuty.info

De demo is amper een paar dagen beschikbaar maar de eerste mods voor de demo van Call of Duty zijn inmiddels al verschenen. Zo is er de "German mod" (85KB), waarbij je als Duitser kunt spelen. Dan is er ook de nog de "Daylight-Mod" waarbij je niet meer in het donker hoeft te spelen. En last but nog least is er nog de "Stormtroop mod" (1,36MB) die geluiden, HUD, kompas en nog veel meer dingen aanpast.

Der MOD verfügt über folgende Features:
-Hud modifiziert: Kompass, Healthanzeige, Statusanzeige und andere Teile des Huds entfernt
-Neues Ingamemenü
-Neue Sounds für folgende Waffen: Kar 98, MP 40, Thompson, BAR, M1 Garand, Colt und die M2 Frag Grenade
-Kar 98 ist nun eine 1 Shot a Kill-Waffe
-BAR macht mehr Schaden
-Flakfeuer modifiziert

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/CosmicFire/200309/small1062400068_0.jpg

Met deze mods kun je nog langer van deze kick-ass demo genieten. Meer info over Call of Duty vind je op deze pagina.
Damn zo snel al, zeer netjes :D
Alleen ff prutsen met hoe je ze moet installeren.
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.