Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

De supplier is iig akkoord gegaan met "alternatieve" transportwijzen (dwz: geen UPS). Echter, dit was al in de prijs verrekend (we waren er al druk mee bezig... de mazen in het transportnet zijn groot en bovendien nog eens volstrekt legaal ook).

Goed nieuws en slecht nieuws:

- we hoeven niet per se de 50 man te halen, ik kan aan het eind van de week bestellen zoveel ik wil.... maar:

- Met dusdanig weinig units (een stuk of 15) zal de verloting van het gratis model er voorlopig nog niet in zitten; ook weet ik niet of er voldoende marge op zo'n unit zit om voor mij de kosten eruit te halen. Degene die hem het liefst zo snel mogelijk hebben zullen rekening moeten houden met een prijs van 279 Euro ipv 269. Mocht DAPreview dan later toch nog een bestelling van 35 of meer units te verwerken krijgen, dan wordt die 10 Euro terug gestort op je rekening. Bovendien kun je dan met terugwerkende kracht nog kans maken op het eerdergenoemde gratis exemplaar.

Als er meer detail bekend is, laten we het via mail wel weten.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-06 23:32

Sebastiaan

....

heb je al enige details over hoe het zal gaan voor andere landen? Als je die heb zou ik het namelijk een beetje kunnen adverteren op andere fora waar ik vaak kom en waar ongeveer 95% niet uit de paar landen uit het lijstje komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 13:06

BaRF

bijna kerst

hey maybe een cool idee om hier verder te gaan over de coole functies van de xlef enzo, en dan het dapreview gedeelte op het dapforum te vervolgen? :+ hehe ff serieus, ik wil dat ding echt hebben! nog 12 dagen :9

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

seb_ schreef op 08 juli 2003 @ 21:23:
heb je al enige details over hoe het zal gaan voor andere landen? Als je die heb zou ik het namelijk een beetje kunnen adverteren op andere fora waar ik vaak kom en waar ongeveer 95% niet uit de paar landen uit het lijstje komt
Zeg daar maar gewoon UPS-kosten + 279 Euro. Komt uit op 335 Euro, iets in die trant en veel mensen zullen advancedmp3players.co.uk liever gebruiken voor die paar extra Euro's (= gevestigde naam). Het probleem is dat ik niet weet of men kan shippen naar de niet-genoemde landen met andere services dan UPS (= ontzettend veel te duur, maar wel internationaal erkend).

Zal eens proberen of DHL iets te bieden heeft en in hoeverre Deutsche Post zin heeft om voorbij haar eigen landsgrenzen te gaan (meestal is dat 20 Euro per pakket, dus dat zou uitkomen op 289 a 299 Euro).

Jammer dat we geen deal kunnen sluiten voor de USA, want daar is er nog geen officieel retailpoint, maar wel een behoorlijke customerbase.

Edit: en idd, mail in het vervolg maar gewoon, gaat net zo snel, zo niet sneller en komt minder spammerig over.

[ Voor 6% gewijzigd door the_Omniscient op 08-07-2003 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82405

inhoudelijk vraagje:
als je in een inhoudsopgave wil scrollen, moet de x-clef dan tussentijds gegevens laden of gaat dat in één moeite door (bij mijn huidige mambox wordt om de paar regels opnieuw geladen en dat kost tijd, batterij en is dus errug irritant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Anoniem: 82405 schreef op 09 July 2003 @ 22:01:
inhoudelijk vraagje:
als je in een inhoudsopgave wil scrollen, moet de x-clef dan tussentijds gegevens laden of gaat dat in één moeite door (bij mijn huidige mambox wordt om de paar regels opnieuw geladen en dat kost tijd, batterij en is dus errug irritant)
Kort antwoord: Het gaat in één stuk door.

Lang antwoord:
*De mamboX p353 start snel op, maar moet constant de harde schijf op spinnen wanneer je scrolled, wat veel vermogen kost.
*De Xclef hd500 start normaal ook snel op, tenzij je net iets hebt toegevoegd. Dan scant de xclef de volledige inhoud op het voorkomen van mp3, wma, txt bestanden en folders. Vervolgens slaat hij de gegevens hiervan op, waarschijnlijk in een klein bestandje op de harde schijf. Wanneer je nu niets hebt veranderd, hoeft de xclef tijdens het aanzetten alleen even dat kleine bestandje te openen en stopt dit in zijn dram geheugen. Hierdoor heb je tijdens het scrollen geen last van vertragingen (door een opspinnende harde schijf) en kun je fijn door scrollen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien_Inside
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 23:42

Alien_Inside

-geen-

!!! Net in de mediamarkt geweest, ligt dat ding daar gewoon 8) !!! Onder het merk H&B :? wordt het verkocht voor de prijs van eur 289,00 :P :P

trouwens ook een H&B DVD-speler (zag er mooi uit) voor 49,00. Hmmm wat cool zeg, gewoon een OEM'er die alles wat goedkoper aanbiedt. Maar je kunt natuurlijk gewoon met de FW van X-clef updaten, hoop ik???? En weet iemand hoe het dan zit met garantie, als het bv naar de fabriek teruggaat?

[/edit]

Ligt daar ook een Archos AV multimedia ding, speelt er daar gewoon een speelfilm op! Echt lijp, op een schermpje van 2,5cm bij 2cm ofzoiets. Woei!!!

[ Voor 31% gewijzigd door Alien_Inside op 10-07-2003 12:06 ]

-geen-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56775

Welke mediamarkt? Ik heb net gebeld naar die in rijswijk, den haag, rotterdam, en nergens hadden ze hem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Alien_Inside schreef op 10 July 2003 @ 12:00:
!!! Net in de mediamarkt geweest, ligt dat ding daar gewoon 8) !!! Onder het merk H&B :? wordt het verkocht voor de prijs van eur 289,00 :P :P

trouwens ook een H&B DVD-speler (zag er mooi uit) voor 49,00. Hmmm wat cool zeg, gewoon een OEM'er die alles wat goedkoper aanbiedt. Maar je kunt natuurlijk gewoon met de FW van X-clef updaten, hoop ik???? En weet iemand hoe het dan zit met garantie, als het bv naar de fabriek teruggaat?

[/edit]

Ligt daar ook een Archos AV multimedia ding, speelt er daar gewoon een speelfilm op! Echt lijp, op een schermpje van 2,5cm bij 2cm ofzoiets. Woei!!!
Qua garantie claimen: dat moet gewoon bij Mediamarkt gebeuren, niet bij H&B / X-clef zelf.

Heb je de speler trouwens gekocht of niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Weet je zeker dat het deze is ? En om de vraag nog maar een keer te herhalen, bij welke mediamarkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

MediaMarkt Rotterdam krijgt er morgen, maandag of dinsdag welgeteld 5 stuks van binnen. Wellicht dat er in het zuidelijke filiaal (Heerlen) ook nog een of twee liggen.

Btw: pre-orderen schijnt enkel te kunnen na 50 Euro aanbetaling.

[ Voor 17% gewijzigd door the_Omniscient op 10-07-2003 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

hm, ik ga morgen denk ik maar eens ff bij den haag kijken of ze hem daar hebben, ik ben er morgen toch al om te werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88204

Ik kwam toevallig op advanced mp3 players
een firmware tegen waar de volgende specs bij staan:

* Battery Life increased from 12 hours to 20 hours
* Supports WinAmp 3 - playlists (M3U files) as well as WinAmp 2.XX - playlists
* Crackles during recording have been removed
* Shuffle mode song order selection improvements

hij is hier te downloaden: link

Ik heb zelf de player nog niet, maar heeft iemand hier al ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Anoniem: 88204 schreef op 11 juli 2003 @ 18:12:
* Battery Life increased from 12 hours to 20 hours

Ik heb zelf de player nog niet, maar heeft iemand hier al ervaringen mee?
20 uur? Wow! Niet misselijke firmware dan...

Dit komt gewoonweg in de buurt van een iRiver iFP-series flashplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

ik heb ff gekeken bij den haag en daar hebben ze (nog?) geen H&B spelers liggen. Misschien dat ik morgen voor dat ik moet beginnen ff tijd heb om te vragen of ze hem nog krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Anoniem: 88204 schreef op 11 July 2003 @ 18:12:
Ik kwam toevallig op advanced mp3 players
een firmware tegen waar de volgende specs bij staan:
Net even geupload en gekeken wat er verbeterd is:
*Ondersteunt inderdaad de *.m3u playlists bestanden van winamp 3.
*Speelduur uiteraard ook niet getest. Deze was al 17 uur, misschien dat iemand anders zin heeft om te kijken of dit verlengt is.
*Geen verdere verbeteringen gevonden in vergelijking met versie 1046 (VBR timing gedoe, blacklight uit tijdens recorden, timing lange mixen in reverse is dus allemaal niet opgelost).

offtopic:
Misschien leuk voor Omni: Klikkerdeklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

dan moet omni wel ff naar schotland verhuizen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Op deze site vond ik een mooie foto (photo1) van de xclef hd-800. Dit is, zoals je er ook kan lezen, hun nieuwste mp3hdplayer. Eentje met een 1.8" hd. Ik weet dat het niet in dit topic hoort, maar kon het toch even niet laten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75903

Die foto was ergens in maart al voorbij gekomen hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik was gisteravond nog bij de Mediamarkt in Groningen en hier lag nog 1 exemplaar op voorraad. :9~
De prijs is ook gewoon 289,-. Zat nog te twijfelen of ik hem zou kopen :D
maar ik wacht eerst nog wel even hoe het loopt met dapreview. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:13
Toch grappig dat je dergelijke gewilde gadgets nu ook (hetzij onder een andere naam (H&B?) gewoon bij de MediaMarkt ziet liggen... Maar als ik er eentje ga kopen wacht ik eerst even op dapreview en kijk ik nog even hoe de iRiver het gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

De H&B JK20 is de Franse OEM-versie van de HD-500. Precies hetzelfde ding idd, maar dan met een lelijker naamplaatje :P ...

PDF'je van de jk20.

Dat het gewoon een rebadged HD-500 is, blijkt wel uit het feit dat H&B zelf niet schijnt te weten wat voor versie USB erop zit... (is dus USB 2.0 maar ik zie regelmatig USB1.1 als specs opgegeven worden).

offtopic:
De bestelling staat reeds te wachten, nu moet ik dus die papiermolen even afwikkelen zodat de mensen ook fatsoenlijk en zonder argwaan kunnen betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

hier staat het pdf'je ook nog in het engels: pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61204

ik zou wel eens een foto willen zien van de xcleff naast de ihp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75377

Anoniem: 61204 schreef op 13 July 2003 @ 13:48:
ik zou wel eens een foto willen zien van de xcleff naast de ihp
kzal mijn knutselkwaliteiten wel even tentoonstellen dan -> http://people.zeelandnet.nl/jedeman/hd-players.htm

De lijm viel beetje tegen, vandaar die vlekken :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jer den Ber schreef op 13 July 2003 @ 17:56[/message]:
[...]

kzal mijn knutselkwaliteiten wel even tentoonstellen dan -> http://people.zeelandnet.nl/jedeman/hd-players.htm

Nice work! heeft vast wel veel tijd in gezeten.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Anoniem: 75377 schreef op 13 juli 2003 @ 17:56:
[...]

Bwehehe, mooi gedaan... that's the spirit lad! Zo'n ding is echt enorm ivm de iHP... maarja, maakt op zich niet zoveel uit als je ruimte genoeg hebt.

En klinken ze ook een beetje aardig? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75377

the_Omniscient schreef op 13 July 2003 @ 19:46:
[...]
En klinken ze ook een beetje aardig? :+
Je ziet maar de helft, zijn nu een soort van sambals (of hoe heten die dingen :? )gevuld met zand om gewicht ook ff goed te hebben B).
Gewichtverschil is minder erg opvallend dan de grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Naja, je kan teminste zeggen dat je een iRiver iMP-100 en een Xclef HD500 hebt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ronald1971 schreef op 12 July 2003 @ 00:10:
Op deze site vond ik een mooie foto (photo1) van de xclef hd-800. Dit is, zoals je er ook kan lezen, hun nieuwste mp3hdplayer. Eentje met een 1.8" hd. Ik weet dat het niet in dit topic hoort, maar kon het toch even niet laten. :)
wie weet er meer over dez xclef hd-800, gaat deze op de markt komen en wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Anoniem: 82405 schreef op 13 July 2003 @ 23:51:
[...]

wie weet er meer over dez xclef hd-800, gaat deze op de markt komen en wanneer?
Hiervoor is dit topic: [rml][ MP3] HDD-based mp3 players Deel 2[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Bij gebrek aan echt 'nieuws': ik zit dus bij dat pre-order groepje van mp3cdspeler.nl (al wordt daar op de site niks over gezegd maar 't zal wel kloppen), maar nu wil ik graag weten of mp3cdspeler.nl meestal op tijd is met leveren... Ze zeggen namelijk dat 't rond de 20e verzonden wordt maar kan ik d'r dan van op aan dat ik 'm de 24e binnen heb? De 25e ga ik namelijk op vakantie en 't zou leuk zijn als ik m'n gadget dan mee kan nemen :).
Als ze normaal al te laat zijn met leveren dan kan ik me daar vast op instellen :|.

[ Voor 15% gewijzigd door Flipmo2K op 14-07-2003 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Bij mij was het zo toen ik bij mp3cdspelers.nl bestelde:
Op zondag gaf ik aan mijn bank een bankopdracht dat ze maandag het bedrag moesten overmaken naar HollandGlobal.
Dinsdagochtend keek ik via teleb. naar mijn saldo en was het bedrag afgeschreven. Diezelfde dag ochtend kwam bij mij de TPG aan de deur.
Hoe het met het bestellen onder rembours gaat weet ik niet, maar zal wel ongeveer even snel gaan, i guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Flipmo2K schreef op 14 juli 2003 @ 21:24:
Bij gebrek aan echt 'nieuws': ik zit dus bij dat pre-order groepje van mp3cdspeler.nl (al wordt daar op de site niks over gezegd maar 't zal wel kloppen), maar nu wil ik graag weten of mp3cdspeler.nl meestal op tijd is met leveren... Ze zeggen namelijk dat 't rond de 20e verzonden wordt maar kan ik d'r dan van op aan dat ik 'm de 24e binnen heb? De 25e ga ik namelijk op vakantie en 't zou leuk zijn als ik m'n gadget dan mee kan nemen :).
Als ze normaal al te laat zijn met leveren dan kan ik me daar vast op instellen :|.
Zoiezo klopt de datum al niet. 20 juli is op een zondag, dus dat zal wel 21 juli worden. Vervolgens versturen ze je pakketje, waarbij je hem binnen 1 of 2 dagen in huis hebt, afhankelijk van waar je woont. In het westen van het land duurt het 2 dagen. Dus wanneer de xclef daadwerkelijk binnenkomt op de 21e dan heb jij hem voor je op vakantie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien_Inside
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 23:42

Alien_Inside

-geen-

De grootte en het gewicht van de hd500 vielen me toch nog een beetje tegen (vooral gewicht eigenlijk) nadat ik hem bij de mediamarkt heb gespot. HD players zitten toch (nog) niet lekker in je jas of broekzak lijkt me hoor.

Nu is de radio een erg belangrijke feature voor mij, is deze echt slecht, of is dit icm met bijv. de MX400 oordopjes als antenna in de stad prima te luisteren en in te stellen??

-geen-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Wanneer je serieus gebruik wilt maken van de radio zul je een 3,5 m lange koptelefoon moeten gebruiken, anders heeft de radio echt slecht ontvangst van sommige zenders. Precies naast m'n kussen (maakt niet uit aan welke kant) kan ik bijna alle zenders goed ontvangen, maar zo gauw je beweegt (dat doe je in de stad geloof ik wel eens ;) ) dan kan het slecht worden.

Zoals je ook kon lezen in de review kan dit best liggen aan mijn woonplaats: puntje van zuid holland. Tis natuurlijk niet slim om als zender aan de rand van Nederland een zender neer te zetten. Dus als je het zo bekijkt zou je in de stad nog wel een redelijk ontvangst moeten hebben omdat je dan dichter bij de antenne zit.

Conclusie: Ga er vanuit dat de radio slecht is (reken er ook niet op dat het ontvangst beter is bij andere spelers, het ligt aan de antenne).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

enerzijds heb je gelijk als het een echt andere speler zou zijn, anderzijds als het een kleine kopie (1.8" hdd) is van de hd-500 (2,5" hdd) dan weer niet. en dat laatste staat mij bij en wil ik graag weten! :?

offtopic is ook alles wat met het verzenden danwel tpg te maken heeft
(heb ik mij ook aan bezondigd 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is er al iemand die er een grotere hd in gezet heeft?
(toch een van de voordelen van een 2,5" tov 1,8")

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 82405 op 18-07-2003 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gisteren die H&b bij de mediamarkt gekocht..en hij bevalt erg goed... :9~
heb er direct een goeie koptelefoon bij gekocht namelijk de sennheiser pmx60. Nu heb ik in iedergeval iets om naar te luisteren tijdens mijn vakantie. :+

Ik kan 1 ding zegen:
Absoluut een aanrader!!!!!! (zowel de h&b speler als de koptelefoon) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Ik ben blij dat de H&B ook zonder problemen werkt (tja, het is natuurlijk dezelfde kast, maar je weet nooit wat zo'n bedrijf er nog aan 'tweakt' :))

offtopic:
ProFiler83, Onion fan? Oeps, was Dogma :)

[ Voor 19% gewijzigd door Hillie op 21-07-2003 09:35 ]

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88204 schreef op 20 juli 2003 @ 19:49:
Ik heb gisteren die H&b bij de mediamarkt gekocht..en hij bevalt erg goed... :9~
heb er direct een goeie koptelefoon bij gekocht namelijk de sennheiser px60. Nu heb ik in iedergeval iets om naar te luisteren tijdens mijn vakantie. :+

Ik kan 1 ding zegen:
Absoluut een aanrader!!!!!! (zowel de h&b speler als de koptelefoon) _/-\o_
welke mediamarkt ben je geweest en was de prijs € 289?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 82405 op 21-07-2003 06:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Niet online
w00t w00t, vanmorgen is de TPG aan de deur geweest met m'n pakketje van MP3CDspeler.nl! Jammer genoeg was ik d'r niet dus moet ik 't morgen op gaan halen op het postkantoor. Maar toch, zeker 'n snelle levering -> toppie!
Ik ben weer blij, kan ik lekker relaxed op vakantie :D.

Ik zie trouwens net op MP3CDspeler.nl dat ze nu ook de H&B variant leveren omdat de Xclef zo moeilijk leverbaar is. Hij is nog €9 goedkoper (290€) dan de Xclef ook.

[ Voor 33% gewijzigd door Flipmo2K op 21-07-2003 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

w00t hij ligt nu voor me :D post is hier net ook geweest, en ik moet nu helaas echt weg, maar straks vertel ik maybe nog wel wat :+

liefs,

barfje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Niet online
Op de site van de H&B speler is nu firmwareversie 1.050 te verkrijgen.

De nieuwe dingen zijn:
1. works at WinAmp 3 as well as WinAmp2.XX version in making M3U file.
2. Auto scan in FM tuner
3. Better searching compared with previous version.
4. Better Battery running time. Before 12 hours => now up to 20 hours
5. When trying to record something, the unit was cracked sometimes.
This bug solved
6. In Shuffel mode, the song order was always same regardless which song you select. This was solved

Enkele punten zaten ook al in 1.048 dus ik weet niet of deze eigenlijk gewoon hetzelfde is maar punt 2 en punt 3 stonden niet in de releasenotes van die versie... Probeer maar uit zou ik zeggen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76374

Ik heb hem besteld ( H&B ) bij mp3spelers.nl . Een zeer mooi apparaat voor een mooie prijs.
Zeker met die 20hr speeltijd ( zal dan wel minstens 10-15 realtime zijn ).

En daarbij in de toekomst de HD uitbreidbaar. Wat wil je nog meer :)

Een vraagje, volgens dat ik hier op het forum gelezen heb kan gewoon wandelen geen kwaad? Wel joggen, maar dat doe ik niet.

Ik gebruik nl een mp3speler op het werk en ik moet constant over en heen lopen.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 76374 op 21-07-2003 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Ik heb em net binnen!!!Er zit iig bij mij firmware 1.050 op, mooi apparaatje, usb2.0 loopt goed op mijn a7n8x bordje, dus het schijfje zit zo vol.Verder nog geen tijd gehad om er iets nuttigs over te zeggen ;)

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82405 schreef op 21 July 2003 @ 06:41:
[...]

welke mediamarkt ben je geweest en was de prijs € 289?
Mediamarkt in Groningen, maar je kan hem inderdaad net zo goed bestellen via mp3cdspeler.nl komen alleen wel weer verzendkosten overheen. En ja hij was €289,-

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 88204 op 21-07-2003 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35647

Is de kleur van de verlichting nu blauw? licht of donker?
Ik heb hierover niets gelezen alleen het plaatje op de doos is het blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Wat die firmware 1050 betreft valt mij op dat hij net zo groot is als de 1048, nl. 1815 kb groot, voor de rest nog niet geupgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Zijn er nog Xclef/H&B eigenaren die de mp3-speeltijd willen testen met de nieuwe firmware? Ronald1971 haalt met de oude firmware al 17 uur, dus ik ben benieuwd wat je nu met de nieuwe firmware kan halen :).

Verder heb ik nog een vraagje aan ProFiler83; Mag ik vragen waar en voor hoeveel geld jij die sennheiser koptelefoon hebt gekocht :? De geluidskwaliteit van mijn mx400 is uitstekend, maar zoals alle oordopjes vallen ze wel eens uit.

De kleur van de verlichting is trouwens licht blauw sjohar, niet extreem fel waardoor je ook bij normaal gebruik van de blacklight nog enorm lang de speler kan gebruiken (dit itt andere spelers ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wwillem schreef op 21 July 2003 @ 19:27:
Verder heb ik nog een vraagje aan ProFiler83; Mag ik vragen waar en voor hoeveel geld jij die sennheiser koptelefoon hebt gekocht :? De geluidskwaliteit van mijn mx400 is uitstekend, maar zoals alle oordopjes vallen ze wel eens uit.
Ik heb de sennheiser pmx60 gekocht bij (jawel) de mediamarkt voor €29,95 is een stukje duurder dan de oordopjes (mx300,400,500) maar de geluidskwaliteit schijnt wel weer beter te zijn aangezien de hoofdtelefoon halfgesloten is.
Ook is de nekband erg handig het zit erg comfortable en ze vallen inderdaad niet uit.
Afbeeldingslocatie: http://www.klein-hummel.nl/shop/images/PMX_60.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.klein-hummel.nl/shop/images/PMX60_VB.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7094

hoe klem je die dan vast? voor bijvoorbeeld fietsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Om je hoofd, lijkt me redelijk duidelijk.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb ook zo'n ding van sony gehad, mijn oren gingen echt pijn doen na 30 min. (ook na af doen bleef de pijn) omdat de bovenkant van je oorschelp klemt, houdt er rekening mee als je zoiets gaat kopen misschien heb je net als mij foute oren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

mmm kan iemand een logotje online zetten? als test, want ik heb zelf met PS7 een bitmap gemaakt, 2 kleuren, 160x120, maar hij laat hem niet zien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat is nu een betere keuze deze xclef/hb of 115 euro (toch smak geld extra) bijleggen voor een 20gb ipod?

Ik heb alles zitten lezen en dit zijn mijn gedachten:

Xclef is wat handiger omdat je de harddisk kunt vervangen door een grotere (kon toch?).
De batterij werkt wel heel lekker lang, vervangen lijkt me goedkoper.
Het lijkt me dus allemaal stukken goedkoper want ik koop dit ding wel voor een aantal jaren.
Usb is meer standaard overal en het is gewoon een externe harddisk dus makkelijk alles zonder software erin schuiven.

ipod is gewoon erg meer compact en lichter, scheelt enorm wat toch stukken prettiger is in je zak erg groot pluspunt, xclef is een behoorlijke joekel.
Verder is dus die firewire niet echt handig en moet je software gebruiken om iets in die ipod te stoppen, ook met bestanden, of heb ik dit weer verkeerd begrepen?

radio en opneemfuncties interesseren me trouwens niet, het gaat om mijn mp3s af te spelen mobiel en thuis op de stereo en makkelijk wat backups maken/vervoeren van files

ik kom er echt niet uit...iemand wat goede opmerkingen?

wat is nu slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Tja, je hebt de antwoorden min of meer zelf al gegeven. De Xclef biedt gewoon waanzinnig veel voor zijn geld en heeft een zeer lange batterijduur, is gewoon zonder software als "storage-device" te gebruiken, vervangbare batterij en HDD, etc. Een iPod zou er bij mij niet inkomen, dan liever nog de iRiver iHP-100, maar die is weer een flink stuk duurder.

Zelf ga ik (hoogstwaarschijnlijk) ook voor de Xclef, maar ik wacht het nog eventjes af, heb geen haast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
@ ProFiler83:

Bij welke Mediamarkt heb je die PMX60 gekocht?
edit:
Groningen dus... |:(

Bij de MediaMarkt ArenA in Amsterdam heb ik ze niet zien liggen. Ook de H&B trouwens niet. Wel vervelend dat dezelfde keten niet gewoon dezelfde artikelen verkopen :(

[ Voor 12% gewijzigd door Tranquility op 23-07-2003 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W3lta
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-06 16:06

W3lta

So i'm a nerd. who cares?

Blijkbaar word op de site van H&B ook de firmware aangeboden. http://www.hb-direct.com/ .
Diegene die daar aangeboden wordt is versie 1.046 .

Kan een mens ooit teveel computers hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Niet online
Huh? Zoals je waarschijnlijk over het hoofd heb gezien heb ik eerder dit gepost. Zoals je kunt zien nadat je op de link klikt is dat ze toch echt versie 1.050 aanbieden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
BaRF schreef op 21 juli 2003 @ 23:06:
mmm kan iemand een logotje online zetten? als test, want ik heb zelf met PS7 een bitmap gemaakt, 2 kleuren, 160x120, maar hij laat hem niet zien :/
Het logo wat ik op dit moment gebruik (zelf gemaakt / geript natuurlijk :P): [img]url=http://elektron.its.tudelft.nl/~vdberg49/LOGO.bmp[/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

wwillem schreef op 22 July 2003 @ 14:11:
[...]

Het logo wat ik op dit moment gebruik (zelf gemaakt / geript natuurlijk :P): [afbeelding]
merci :) die doet het, en als ik die edit in paint ook, maar in photoshop heb ik geloof ik een instellinkje fout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

ik heb nu dan ook een opstartlogotje :P als we hier nou eens een coole logo-exchange gaan opzetten 8)

deze zal echter niet voor iedereen even aantrekkelijk zijn :+ :
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/barf/logo.bmp

edit:
met photoshop lukt het me echt niet :( ik moest dit logotje copy&pasten naar paint om het te laten werken...

[ Voor 19% gewijzigd door BaRF op 23-07-2003 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Logo exchange lijkt me idd wel wat:P welke resolutie moeten die logo's hebben? 160*105?

Edit:

Ehhh hoe zet je zo'n logo er in?

*heeft zijn iksklef pas 10 minuten:p

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 56775 op 23-07-2003 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
BaRF schreef op 23 juli 2003 @ 10:15:
edit:
met photoshop lukt het me echt niet :( ik moest dit logotje copy&pasten naar paint om het te laten werken...
Zal ik het geheim maar verklappen dan:
Photoshop werkt met grijswaarden -> geen beeld.
Paint kan ook zwart / wit -> wel plaatje.

Ongetwijfeld kan je met photoshop ook zwart /wit, maar ik heb het zo 1 2 3 niet kunnen vinden.
Anoniem: 56775 schreef op 23 juli 2003 @ 14:30:
Logo exchange lijkt me idd wel wat:P welke resolutie moeten die logo's hebben? 160*105?
Ehhh hoe zet je zo'n logo er in?
Resolutie kan je variëren maar mag max 160x120. Ik gebruik zelf 160x105 zodat het laadbalkje niet door het plaatje zit, maar eronder. Wanneer je het plaatje LOGO.bmp doopt en deze kopiert in de root, ben je klaar.

[ Voor 36% gewijzigd door dr snuggles op 23-07-2003 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een vraagje over het gebruik.... kun je de nummers ook laten sorteren op naam, of op track nr, of op artiest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Anoniem: 56775 schreef op 23 July 2003 @ 17:05:
Even een vraagje over het gebruik.... kun je de nummers ook laten sorteren op naam, of op track nr, of op artiest?
Nee, de standaard sortering is op alfabet en die kun je niet wijzigen. Dus als je graag op track nr wil sorteren kun je met Tag & Rename even je mp3'tje hernoemen. Je zet dan voor het eerste nummer 01, tweede 02 enz.

Voor exotische sorteringen kun je de winamp playlist gebruiken. Je selecteert wat nummers vanaf je xclef, kiest de sortering en slaat deze op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dubbelpost

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 56775 op 24-07-2003 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een vraag (ik hou maar niet op)

╗⌡ ║╝╖² is de standaard naam van mijn mp3speler... vindik niet echt leuk, kan ik dit gewoon zonder problemen veranderen?

edit:

Ik heb het geprobeerd, en het werkt allemaal nog steeds

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 56775 op 24-07-2003 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Wat ik de eerste keer destijds heb gedaan is:
1)open Verkenner
2)klik met de rechter muisknop op de Xclef(die dan nog die gekke naam/tekens heeft)
3)kies dan voor Eigenschappen
4)bovenaan zie je een invulbalk. verwijder die tekens en vul vervolgens de naam Xlef hd-500 in
5)klip op Toepassen en dan op Ok. klaar is kees.
Elke volgende keer als je hem op je pc aansluit en je opent verkenner dan wel deze computer, dan komt er als extra drive de naam Xclef hd-500 te staan i.p.v. de gekke tekens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blobber
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Ik heb de nieuwste firmware die de shuffle zou verbeteren, klopt maar gedeeltelijk, als ik autoplay (waarbij speler direct gaat spelen als je 'm aanzet, logisch ;) ) uit heb en ik kies het eerste nummer in de lijst, dan speelt hij alles geshuffeld af en als ik hem daarna uitgooi en dan weer hetzelfde doe, dan krijg ik idd heel andere nummers te horen ;)
Maar als ik autoplay aan heb, dan kiest hij wel steeds een andere eerste song, maar de nummers die daarna komen, zijn iedere keer dezelfde, heeft iemand dit ook ondervonden?Ik heb de autoplay nu maar uitgezet :'(

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

blobber schreef op 24 July 2003 @ 09:54:
Ik heb de nieuwste firmware die de shuffle zou verbeteren, klopt maar gedeeltelijk, als ik autoplay (waarbij speler direct gaat spelen als je 'm aanzet, logisch ;) ) uit heb en ik kies het eerste nummer in de lijst, dan speelt hij alles geshuffeld af en als ik hem daarna uitgooi en dan weer hetzelfde doe, dan krijg ik idd heel andere nummers te horen ;)
Maar als ik autoplay aan heb, dan kiest hij wel steeds een andere eerste song, maar de nummers die daarna komen, zijn iedere keer dezelfde, heeft iemand dit ook ondervonden?Ik heb de autoplay nu maar uitgezet :'(
mmm, ik heb ook de nieuwste, maar bij mij speelt ie gewoon verder met auto-play waar ie gebleven was (resume staat op 'song' of hoe heet het)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blobber
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

BaRF schreef op 24 July 2003 @ 19:53:
[...]

mmm, ik heb ook de nieuwste, maar bij mij speelt ie gewoon verder met auto-play waar ie gebleven was (resume staat op 'song' of hoe heet het)
Klopt, doet ie bij mij ook, maar de volgende songs zijn precies dezelfde songs als in de vorige keer dat ik hem aanhad.Ik heb er ook een aantal playlists inzitten, misschien laadt hij stiekem een playlist in ofzow :? die zal ik eens verwijderen en kijken wat hij dan doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W3lta
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-06 16:06

W3lta

So i'm a nerd. who cares?

Vraagje: als je de speler op een USB1.0 poort hangt werkt ie dan ook? Of geeft het foutmeldingen? Iemand al geprobeerd?

Kan een mens ooit teveel computers hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

W3lta schreef op 24 July 2003 @ 21:10:
Vraagje: als je de speler op een USB1.0 poort hangt werkt ie dan ook? Of geeft het foutmeldingen? Iemand al geprobeerd?
werkt normaal, maar duurt lang :X ik heb op mn eigen 2.0 in een paar minuten 18gig gezet, maar bij m'n een ( :'() vriendin met 1.0 ging het kopieren volgens het 'copying' schermpje 124 minuten duren oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Ik heb hem inmiddels ook ! gelijk al 1.5 gig aan muziek erop gezet :p, echt een cool ding, en ook top dat je gewoon terwijl de muziek doorspeelt naar setup ofzo kan gaan

ook al gelijk zelf een logo gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://www.crimsoncards.com/platinum6/pictures/images/upload/1059129530-18951.BMP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89177

Allereerst wil ik iedereen die over deze speler gepost heeft hartelijk bedanken. Ik weet nu in ieder geval zeker dat ik deze MOET hebben :p

Weet iemand nog waar deze verkrijgbaar is, behalve dan op internet?
Ik koop em liever gewoon in de winkel, i.v.m. garantie en zo.

Ik ben bij de Mediamarkt in Heerlen geweest, die konden de Xclef en de H&B niet. Hij stond wel in het systeem daar en ze gingen kijken of ie te bestellen was en hoelang dat gaat duren. Alleen de persoon die dat normaal doet was ziek of zo, dus dat zou wel even kunnen duren. Weet iemand bij welke mediamarkt deze nog op voorraad ligt?

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 89177 op 25-07-2003 13:50 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Anoniem: 89177 schreef op 25 July 2003 @ 13:21:
Allereerst wil ik iedereen die over deze speler gepost heeft hartelijk bedanken. Ik weet nu in ieder geval zeker dat ik deze MOET hebben :p

Ik ben bij de Mediamarkt in Heerlen geweest, die konden de Xclef en de H&B niet. Hij stond wel in het systeem daar en ze gingen kijken of ie te bestellen was en hoelang dat gaat duren. Alleen de persoon die dat normaal doet was ziek of zo, dus dat zou wel even kunnen duren. Weet iemand bij welke mediamarkt deze nog op voorraad ligt?
Ik zou zeggen: stuur een mailtje naar Mediamarkt (hoofdkantoor b.v.) of bel ze even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
aryan schreef op 25 July 2003 @ 12:40:
Ik heb hem inmiddels ook ! gelijk al 1.5 gig aan muziek erop gezet :p, echt een cool ding, en ook top dat je gewoon terwijl de muziek doorspeelt naar setup ofzo kan gaan

ook al gelijk zelf een logo gemaakt:
[afbeelding]
Wat ik ook wel top vind is, wanneer je hem aansluit op de ac en muziek gaat afspelen, dat hij hem dan gelijk ook gaat opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Nu online
HIj kan echt veel dingen...ik ontdek elke keer weer iets nieuws, als je bijvoorbeeld een liedje afspeelt en een paar keer op menu drukt dan staan alle mp3's op alfabetische volgorde

en als je die JOG key ingedrukt houdt tijdens het spelen kom je in zo een menu...daar staat ook bookmark bij waarvoor is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89177 schreef op 25 July 2003 @ 13:21:

je kunt Žem ook bestellen via www.dapreview.com, daar zit onze mp3 speler godfather the_omniscient _/-\o_ achter. je hebt daar ook je garantie.
en je bepaart je de verzendkosten
(nee, ik verdien er zelf niets mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Nu online
Bij mp3speler.nl krijg je ook garantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

alleen is hij bij omni goedkoper :)
bij omni kost ie maar 279 incl. verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
aryan schreef op 25 juli 2003 @ 17:23:
Bij mp3speler.nl krijg je ook garantie...
Het is mp3cdspeler.nl ;)

Verder is er een manual waarin staat dat bookmark is om een nummer toe te voegen aan een playlist. Daar kun je dan verschillende lijstjes maken met je favoriete nummers. Bovendien krijg je bij het indrukken van de menu button wel alles op alfabetische volgorde, maar dat was toch al zo. De subfolders klappen nu alleen uit :).

Maar wel tof dat je er zo tevreden mee bent. Qua prijs/kwaliteit verhouding heb je zeker geen slechte keus gemaakt! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89177

Ik begrijp wel dat ik ook garantie heb via de internetwinkels, maar als er dan iets mis is met speler lijkt me dat gewoon niet zo handig. Kun je niet langs gaan, moet je de speler gelijk gaan opsturen, etc.

Kheb voor de zekerheid ook nog maar een mailtje naar het hoofdkantoor gestuurd. Nou maar weer wachten :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Beetje offtopic maar wel gerelateerd, ik kreeg een email van mp3cdspeler.nl over m'n Xclef.
Beste ******** ,

De bestelling is nog niet verzonden , we hebben je proberen te bellen maar
je telefoonnummer werkt niet goed of is niet goed ingevuld daar door heeft
de sales je niet kunnen bereiken en niets verzonden.Voor dat een rembours
wordt verzonden wordt altijd eerst gebeld.Kun je daarom nogmaals je
telefoonummer aan ons doormailen zodat de Xclef verzonden kan worden.

Met vriendelijke groet,

Holland Global
Klopt dit en zijn meer mensen gebeld? Ik heb ze m'n telefoonnummer gestuurt, maar nog niets vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Anoniem: 19894 schreef op 25 July 2003 @ 23:15:
Beetje offtopic maar wel gerelateerd, ik kreeg een email van mp3cdspeler.nl over m'n Xclef.

[...]

Klopt dit en zijn meer mensen gebeld? Ik heb ze m'n telefoonnummer gestuurt, maar nog niets vernomen.
ik ben niet gebeld hoor, maar mij kennen ze nu wel een keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheWarden
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-03-2023
Ok probleem...

Ik zit momenteel in de VS, met een laptop van mn pa's werk, (dus goed gelimiteerd). En mijn xclef is gecrasht ofzo. Hij wil in elk geval niet meer opstarten. Heeft iemand (of kan iemand) de bestandjes uit de firmware update 48 of 50 online zetten ?? als losse bestandjes? dan kan ik die eraf halen. Ik kan hier namelijk geen winzip installeren. Of weet iemand een site om online winzip files te unzippen? b.v.d.

Mijn Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

je zou winace kunnen installeren en dan daarmee het bestand kunnen unzippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hier de laatste firmware online ->

http://users.pandora.be/d...irmware1050/hd5001050.bin

http://users.pandora.be/d...firmware1050/YT990715.bin

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 76374 op 26-07-2003 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem hier nu bij mij liggen, ik heb hem al voor 85% gevuld met mp3's. De batterij is nu wel vrijwel leeg. mp3's uploaden kost veel energie...
Kzal zien hoe lang hij met gewoon afspelen meegaat.

Wel merk ik, als de batterij niet voldoende energie levert ( 1 streepje ), de HD een raar geluid maakt. Alsof hij niet voldoende kan opspinnen. ( kdacht dattem gecrasht was, maar alsem op het net aangesloten was, was alles weer ok )

kmerk dat ik in de toekomst wel een grotere HD in zal steken, indien de prijs dat rechtvaardigt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Met het uploaden zou je ook veel energie van je Xclef kunnen besparen door hem eerst:
1) aan te sluiten op het stroomnet d.m.v. ac
2)aansluiten aan de pc
3)vervolgens muziek or whatever uploaden/downloaden.
Op die manier gaat er geen energie van de batterij verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ronald1971 schreef op 26 juli 2003 @ 13:35:
Met het uploaden zou je ook veel energie van je Xclef kunnen besparen door hem eerst:
1) aan te sluiten op het stroomnet d.m.v. ac
2)aansluiten aan de pc
3)vervolgens muziek or whatever uploaden/downloaden.
Op die manier gaat er geen energie van de batterij verloren.
Weet ik, ik wou weten hoe snel de batterij leeg zou gaan bij het uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Mijn keuze is inmiddels gemaakt, als ik een mp3 speler ga kopen, moet dit hem worden..

Verwacht iemand dat hij binnenkort nog stuk goedkoper gaat worden, of zal dat nog wel even duren?

*wdekreij moet dan ook zn Sony NET md nog verkopen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Anoniem: 19894 schreef op 25 July 2003 @ 23:15:
[...]

Ik heb een donderdag een H&B besteld, omdat ik niet wilde wachten op de Xclef, en ze toch gelijk zijn verder, maar ben nooit gebeld, alhoewel ik wel onder rembours besteld hebt (Creditcard werkte niet, en op mijn mails werd niet geantwoord totdat ik hem via rembours besteld heb).

Ben wel pissig, omdat vrijdag mij verteld werd dat hij vrijdag of maandag zou komen, en vandaag (zaterdag) de speler ineens uitverkocht blijkt te zijn en het nu ineens dinsdag wordt.

Een vreemde manier van zaken doen

If you choose to criticise you choose your enemies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Anoniem: 19894 schreef op 25 juli 2003 @ 23:15:
[...]
Ik ben destijds ook niet gebeld.

Heb nog wel een vreemde mededeling:
Gisteren een mailtje gehad dat mijn event. order bij hun niet uitgevoerd kon worden, want de betaling was nog niet gedaan. Ook hadden ze het orderidnr. erbij vermeld. Wat blijkt nu, toen ik meer als een maand geleden mijn Xclef bij hun had besteld had ik eerst mijn geld op hun rekening gestort (bankopdracht). De volgende dag was het geld van mijn rek. afgeschreven. Die dag werd ook mijn player bezorgd. Wat denk je wat voor orderidnr. erop staat? Precies, dezelfde als in het gisteren ontvangen mailtje! Heb ze maar even een mailtje terug gestuurd en het bovenstaande aan ze uitgelegd. Zal wel ergens een foutje in de pc zitten m.b.t. afhandeling/afboeking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

is mp3cdspeler op dit moment het goedkoopst btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

nee, omni is het goedkoopst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
wdekreij schreef op 27 July 2003 @ 09:40:
is mp3cdspeler op dit moment het goedkoopst btw?
Normaal zou ik zeggen, lees het topic eens door, maar omdat jij m'n zonnebril regelt :P:
*Bij DapReview is de Xclef 279,- incl 1 jaar garantie en verzendkosten.
*Bij Mp3CdSpeler is de Xclef 299 en dezelfde H&B 290, exclusief de 10 euro verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
wwillem schreef op 27 July 2003 @ 11:14:
[...]

Normaal zou ik zeggen, lees het topic eens door, maar omdat jij m'n zonnebril regelt :P:
*Bij DapReview is de Xclef 279,- incl 1 jaar garantie en verzendkosten.
*Bij Mp3CdSpeler is de Xclef 299 en dezelfde H&B 290, exclusief de 10 euro verzendkosten.
Of bij mp3cdspeler vooruit betalen, dan betaal je 5 euro verz.k.
Ook hier incl. 1 jaar garantie.

[ Voor 5% gewijzigd door ronaldinho op 27-07-2003 12:43 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.