DPC-stampede

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.828 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

RoyalFlusher schreef op 24 juni 2003 @ 15:55:
Dat is zeker waar.
En: Maak het dan maar eens gemakkelijker! ;)

Nu ff resumerend, wat zijn concreet de plannen als Stampede doorgaat?
Jij en Silk_Dude schijnen het o.a. te organiseren.
Tav de Poll uitslag
Wat is voor jullie het beslissende punt, dat er een hoop mensen zijn die het willen dat is duidelijk, maar zetten jullie het door bij een bepaald aantal mensen en zo ja hoeveel?
En als het doorgaat:
Komt er een dan Stampede-forum oid?
En natuurlijk heb ik nog 1000 vragen maar die kan ik in deze fase nog niet stellen...
"Is er een bepaald aantal mensen waarbij het doorgaat?"
Ik denk dat we dat met zijn allen wel zullen bepalen. Als er echt weinig mensen meedoen zullen de anderen misschien niet willen doorzetten.. Het is moeilijk en weinig zinnig denk ik om een bepaald aantal vast te stellen.. Dat kan DPC als geheel (de deelnemers dan) besluiten denk ik.

"Komt er een forum?"
Er komt iig een Stampede draadje.. Ik weet niet in hoeverre een forum gewenst is hier.
sweetdude schreef op 24 juni 2003 @ 16:22:
De enige "zwakke" plek die ik in de FAQ van Funcracker en Silk_dude kan ontdekken is het probleem als iemand opeens je subteam joined. Stel Team Switch doet mee aan de stampede. We zijn in week 2 van de stampede alle virtuele teams staan vast en iemand joined opeens Team Switch met een aardig serverparkje. Terwijl deze persoon nooit voor DPC iets gedaan heeft. Is natuurlijk leuk voor Team Switch maar niet voor alle andere mensen die meedoen aan de stampede. Als team ga je dan natuurlijk niet zeggen we willen je pas na 2 weken want we zijn nu met iets bezig. Ik zie hier zelf ook niet zo 1- 2- 3 een oplossing voor.
Goed punt idd. Iets waar weinig aan te doen valt.. Als het team zelf daarvoor niet meedeed, kan het nu wel mee gaan doen, en uiteraard zou men dat willen. We kunnen stellen dat dat niet mag.. Controleren is weer onmogelijk.. maar gelukkig is dit iets wat zeer weinig voor zal komen.. Het is wel zo sociaal om dan even te wachten tot de Stampede afgelopen is mischien.. Aan de andere kant kan dit weer onzer assimilatie vallen..

Graag hoor ik weer andere meningen? :P

[ Voor 7% gewijzigd door Funcracker op 24-06-2003 16:40 ]

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-12-2024

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

RoyalFlusher schreef op 24 June 2003 @ 15:31:
Het mes snijdt inderdaad aan twee kanten. Toch blijf ik het jammer vinden voor 'de kleine man', hebben jullie niet iets motiverend voor ze? ;)
Kleine man hmmmz je bedoelt eenlingen :p

lijkt me wel leuk om het volgender team (voor Stampede) te maken van eenlingen >:) :9

ik denk hierbij aan:
The Fonz
Dukebox
Stappel
Andy4Fun
Oeziewoezie
Akra
Jivey
Morpheus
Kippie
Ikzelf natuurlijk

en nog een paar die-hard 1lingen die ik nu vergeet 8)

[ Voor 7% gewijzigd door _DPC_Scorpion op 24-06-2003 16:57 ]

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

_DPC_Scorpion schreef op 24 June 2003 @ 16:50:
[...]

Kleine man hmmmz je bedoelt eenlingen :p

lijkt me wel leuk om het volgender team (voor Stampede) te maken van eenlingen >:) :9

ik denk hierbij aan:
[..hoop grote namen..]

en nog een paar die-hard 1lngen die ik nu vergeet 8)
ROFLOL :+

Dat bedoelde hij dus nadrukkelijk niet :P
Kleine man = persoon met weinig CPU power die niet of nauwelijks zichzelf terug kan vinden in DPCH stats.

waarom reageer ik hier eigenlijk serieus op? :9

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-12-2024

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

jamaar bij Ars werden die gauntlets ook door de grote eenlingen gewonnen die met een man of 6/7 bij elkaar gingen zitten B)

[ Voor 3% gewijzigd door _DPC_Scorpion op 24-06-2003 16:57 ]

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-05 09:02
sweetdude schreef op 24 June 2003 @ 16:22:
De enige "zwakke" plek die ik in de FAQ van Funcracker en Silk_dude kan ontdekken is het probleem als iemand opeens je subteam joined. Stel Team Switch doet mee aan de stampede. We zijn in week 2 van de stampede alle virtuele teams staan vast en iemand joined opeens Team Switch met een aardig serverparkje. Terwijl deze persoon nooit voor DPC iets gedaan heeft. Is natuurlijk leuk voor Team Switch maar niet voor alle andere mensen die meedoen aan de stampede. Als team ga je dan natuurlijk niet zeggen we willen je pas na 2 weken want we zijn nu met iets bezig. Ik zie hier zelf ook niet zo 1- 2- 3 een oplossing voor.
wat is dan het probleem? Een geluk voor Team Switch, en een geluk voor DPC, en pech voor de andere teams.... niet echt moeilijk toch? Er zullen echt wel meer teams zijn met mee- of tegenvallers dan, it's all in the game..

Verder zou het helemaal geen probleem zijn, als het stampede project niet hetzelfde is als je "home project" want dan kan je de nieuwe aanwist gewoon op je home project zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-06 12:44
Marble schreef op 24 June 2003 @ 17:40:
[...]

wat is dan het probleem? Een geluk voor Team Switch, en een geluk voor DPC, en pech voor de andere teams.... niet echt moeilijk toch? Er zullen echt wel meer teams zijn met mee- of tegenvallers dan, it's all in the game..

Verder zou het helemaal geen probleem zijn, als het stampede project niet hetzelfde is als je "home project" want dan kan je de nieuwe aanwist gewoon op je home project zetten :)
Het is ook niet echt een probleem maar het is gewoon een zwak punt in de regels die opgesteld zijn. Aangezien hier nog niemand aan gedacht had breng ik het alleen naar voor. Daarnaast heeft Team Switch het probleem dat ze geen home project hebben. Nu is dat weer alleen ons specifieke probleem daarom verwacht ik ook dat het wel los zal lopen.

:| realiseer me nu pas dat we dakloos zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

_DPC_Scorpion schreef op 24 June 2003 @ 16:57:
jamaar bij Ars werden die gauntlets ook door de grote eenlingen gewonnen die met een man of 6/7 bij elkaar gingen zitten B)
:D
Grappig dat je dat nu net noemt.
Bij de SoB gauntlet is een halve maand geleden een user uit het #1 team gezet (in goed overleg overigens). Deze user was zo groot dat zelfs nadat hij een eigen team had gevormd (in zijn eentje dus) nog steeds op #2 stond.
Het team waar hij uit kwam bleef eerste.
Deze situatie is hierdoor drastisch veranderd, de score is wel meer gebalanceerd dan voorheen in ieder geval..
Deze superuser staat nu net 3de (laatste) maar 2de daily. Dus het heeft meer spanning gebracht.

Overigens heb je wel gelijk.. Er is een speciaal super user team bij Ars: The Beatdown Brigade (Dat is tevens de naam van het team waar deze superuser nu in zit). De overige teams moeten moeite doen om ze bij te houden, maar het probleem van superusers is dat ze niet makkelijk hun power even op een ander project kunnen zetten. Daarom valt de dreiging mee, en het is een kwestie van de overige teams sterker maken.

edit:
Voor de mensen die hun stats willen bekijken:
http://marcc.no-ip.org/sob/gauntlet.php

[ Voor 13% gewijzigd door Funcracker op 24-06-2003 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26550

sweetdude schreef op 24 June 2003 @ 16:22:
Euh, dat is toch juist helemaal GEEN probleem?? Het is juist de bedoeling om met je team zo hard mogelijk te gaan, als iedereen op dezelfde power blijft als in het begin dan is na 1 dag de winnaar al bekend... De gaafste manier om een stampede te winnen is ASSIMLEREN! Dus zo snel mogelijk die serverparken zien te regelen, zodat je nog voor het einde van de stampede het team boven je voorbij bent!!

Ik zie niet helemaal waarom het vervelend zou zijn als een team harder gaat omdat het een nieuwe kudde binnenbrengt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10747

Anoniem: 26550 schreef op 24 June 2003 @ 20:55:
[...]

Euh, dat is toch juist helemaal GEEN probleem?? Het is juist de bedoeling om met je team zo hard mogelijk te gaan, als iedereen op dezelfde power blijft als in het begin dan is na 1 dag de winnaar al bekend... De gaafste manier om een stampede te winnen is ASSIMLEREN! Dus zo snel mogelijk die serverparken zien te regelen, zodat je nog voor het einde van de stampede het team boven je voorbij bent!!

Ik zie niet helemaal waarom het vervelend zou zijn als een team harder gaat omdat het een nieuwe kudde binnenbrengt :?
Mischien handig om alleen maar nieuwe machines in te zetten op zon stampede kan de rest van je team bij je "thuis project" blijven.

Maar als iets uberhaupt van de grond komt hoe bepaal je dan welke projecten je gaat doen. ga je voor projecten die onmogelijk zijn te winnen of probeer je op de projecten waar we net geen eerste staan eerste te worden. Of help je mee een project aftesluiten.(bv. OGR24 Dat met een beetje meer cpu power zo klaar is (en er zijn buffers genoeg binnen dpc om het tempo goed hoog te houden)

* als deze vraag al eerder is gesteld sorry maar had ff geen zin om 9 pagina's door te lezen 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 10747 op 24-06-2003 22:04 . Reden: Te lui om te lezen :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Anoniem: 10747 schreef op 24 June 2003 @ 22:03:
[...]

Mischien handig om alleen maar nieuwe machines in te zetten op zon stampede kan de rest van je team bij je "thuis project" blijven.

Maar als iets uberhaupt van de grond komt hoe bepaal je dan welke projecten je gaat doen. ga je voor projecten die onmogelijk zijn te winnen of probeer je op de projecten waar we net geen eerste staan eerste te worden. Of help je mee een project aftesluiten.(bv. OGR24 Dat met een beetje meer cpu power zo klaar is (en er zijn buffers genoeg binnen dpc om het tempo goed hoog te houden)

* als deze vraag al eerder is gesteld sorry maar had ff geen zin om 9 pagina's door te lezen 8)7
Doe 't es lezen allemaal :)

edit:
Dan zet je aantal posts/pagina op 200 :P

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 28168 op 24-06-2003 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Ff een hele ander gooi.. waarom doen we een ander team na ?? is het niet veel leuker zelf iets te bedenken ?

Ik dacht zo, er word een leuk project gekozen (loting/poll) er word daar een account aangemaakt, like DPC stampede, deze gegevens (ID, mail of wat dan ook) wordt openbaar gemaakt. Dan word er een datum geprikt.. zoiets als 2 weken of zo.. en precies op die dag gooit iedereen zijn gespaarde zooi eruit ? Het zou natuurlijk mooi zijn als dit met een proxy kan of zo, zodat er toch nog iets van persoonlijke stats gemaakt kan worden..
'tis maar een spinsel ;P

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DukeBox schreef op 24 June 2003 @ 22:05:
Ff een hele ander gooi.. waarom doen we een ander team na ?? is het niet veel leuker zelf iets te bedenken ?

Ik dacht zo, er word een leuk project gekozen (loting/poll) er word daar een account aangemaakt, like DPC stampede, deze gegevens (ID, mail of wat dan ook) wordt openbaar gemaakt. Dan word er een datum geprikt.. zoiets als 2 weken of zo.. en precies op die dag gooit iedereen zijn gespaarde zooi eruit ? Het zou natuurlijk mooi zijn als dit met een proxy kan of zo, zodat er toch nog iets van persoonlijke stats gemaakt kan worden..
'tis maar een spinsel ;P
Het idee is leuk, maar we zijn nu net iets te ver met voorbereiden dat ik geen zin meer heb het op te geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

DukeBox schreef op 24 June 2003 @ 22:05:

'tis maar een spinsel ;P
Tssk :P
a) We doen een gewijzigde vorm van de Ars Gauntlet.. Het is niet 100% zelfde
b) Never change a winning formula :> Bij Ars is dit principe getest en het slaat nog steeds aan..

Het idee van een MF onder 1 account trekt me weinig eigenlijk.. De meeste mensen (van andere teams) zien alleen wat DPC doet en kijken niet naar de users..

En als je zoiets wilt beginnen, dan is dit het verkeerde draadje :P Het is duidelijk dat er mensen zijn die hier iets in zien, dus waarom nu opeens iets totaal anders hier opperen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

Omdat die methode misschien wel 'perfect' kan zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DukeBox schreef op 24 June 2003 @ 23:04:
Maybe, maar het kan voor hetzelfde geld een grote flop zijn, toch? Maar laten we eerst dit idee proberen. Als het niet werkt kunnen we jouw idee gaan uitwerken, ok?

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 28168 op 24-06-2003 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

DukeBox schreef op 24 June 2003 @ 23:04:
De methode die je voorstelde bedoel je?
Ja goed.. Maar als mensen daar ook op moeten gaan reageren loopt alles hier nogal door elkaar ben ik bang.. Dus als je een origineel nieuw idee hebt, waarom post je dat dan niet in een nieuw topic?

Als je nou tips hebt hoe we dit idee ten goede kunnen aanpassen horen we ze graag, maar jij stelt iets voor wat hier totaal niet op lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

Wil nix opdringen hoor.. de discussie is juist leuk. Ik zelf kan wel een helezooi nadelen noemen van mijn idee maar wat ik wilde zeggen ermee is dat er misschien iets is waar iederen blij mee is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 12:47
DukeBox schreef op 24 June 2003 @ 23:18:
Wil nix opdringen hoor.. de discussie is juist leuk. Ik zelf kan wel een helezooi nadelen noemen van mijn idee maar wat ik wilde zeggen ermee is dat er misschien iets is waar iederen blij mee is ?
Het is denk ik moeilijk iets te verzinnen waar echt iedereen zich in kan vinden. Sommige mensen vinden altijd wel iets niet naar hun zin. Als ik zo de opzet van Funcracker/Silk_Dude bekijk en dan de reacties erop, denk ik toch dat dat idee best een hoop mensen trekt. Iedereen kan gewoon lekker op zijn eigen account blijven werken en toch meedoen aan de Stampede. Dat is namelijk juist de opzet.

Het flushen onder 1 account trekt mij totaal niet, dan had ik Team Switch wel gejoined. Maar goed, daar denk jij misschien anders over :)

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

DukeBox schreef op 24 June 2003 @ 23:18:
Ik begrijp je wel DukeBox.. Maar het idee wijkt hier zoveel van af, dat het iets totaal nieuws is.. Als je deze draad gelezen hebt dan zie je dat er best wat DPC'ers zijn die dit een goed idee vinden.
Niet iedereen hoeft voor te zijn. Het is niet zo dat heel DPC mee moet doen hieraan.

MF's en GF's werken zelfde.. Iedereen kan kiezen. Wij voegen gewoon een nieuwe keuze toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

Succes met de opzet.. ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

DukeBox schreef op 25 juni 2003 @ 10:52:
Succes met de opzet.. ben benieuwd :)
Hehe :)
Thnx! :>

Anders ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Even een paar punten.
Ik hoor mensen over subteams die joinen praten. In principe joint geen enkel subteam een vsubteam. Losse subteammembers en users kunnen een vsubteam joinen. Ik moet nog effe bedenken of ik de standaard naam gebruik of dat ik het mogelijk maak een speciale naam te maken.
Het wordt zonder meer onmogelijk gemaakt om van vsubteam te wisselen nadat je er eenmaal voor gekozen hebt.
Wat joinen betreft. Het idee met alleen de onderste helft joinen staat me wel aan. Anders zou je kunnen zeggen, vanaf de /3 mag je joinen. Dan krijg je wat meer druk bovenin, al kan je daarmee de onderste benadelen. Dus, toch maar de onderste helft :?

MegaFlushen is niet de bedoeling. Het is de bedoeling dat je gewoon normale output neerzet wat je natuurlijk wel mag moet vergroten door meer te assimileren.

Ik heb wel al een idee hoe ik dit op kan gaan zetten. 't Enigste waar ik nog naar moet kijken zijn de extraatjes die in die speciale DPCH komen en de manier waarop dat joinen gecombineerd wordt.
Deze week ben ik druk bezig met een show dit weekend. Volgende week zit ik in Haarlem op locatie. Half juli ga ik op vakantie. Dus, de tweede week van juli zou ik een opzetje kunnen maken.

Over de duur: Zoals al eerder gezegd, ongeveer een maand lijkt me mooi. Omdat er elke keer teams moeten worden opgezet en het omschakelen naar een ander project ook even tijd kost stel ik voor daar zeker een week voor uit te trekken. Eens in de twee maanden een stampede lijkt me het beste.

Wat vsubteamreclame betreft, ik denk dat dat moet kunnen mits het niet een strijd word tussen subteams van wij zijn beter dan ... 't Moet dan wel iets inhoudelijks hebben, dus zomaar zeggen: 'Join mij', 'Kijk eens op onze website'

Het Duke idee lijkt me niks.
Op zich wel leuk om zoiets te organiseren, maar het heeft geen enkele wervende werking afgezien van die ene dag dat de stats hoog staan. Je moet juist net een blijvende druk hebben om meer te presetern, en als je de kraan xx dagen dichtgooit, hoe weet je dan dat je harder had gemoeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
KoW schreef op 25 June 2003 @ 13:03:
Even een paar punten.
Ik hoor mensen over subteams die joinen praten. In principe joint geen enkel subteam een vsubteam. Losse subteammembers en users kunnen een vsubteam joinen. Ik moet nog effe bedenken of ik de standaard naam gebruik of dat ik het mogelijk maak een speciale naam te maken.
Niet met alle projecten zijn subteammembers ook individuele members in de officiële stats. Bijvoorbeeld met RC5, Seti en nog wel meer, flushed een heel subteam op één enkel account. De subteammember stats worden verkregen middels het flushen via proxy's. Als jij nu zegt dat subteams niet kunnen joinen dat houd het denk ik voor een hoop subteams op. Dat vind ik in ieder geval het mooie aan de gauntlets zoals ze die bij Ars kennen. Iedereen flushed gewoon onder zijn eigen account, dus ook subteams in ons geval.

Als ik vanuit TCF spreek, willen wij best meedoen, maar wel onder ons eigen account. Als subteamleden een speciaal nieuw account moeten gaan aanmaken (TCF doet immers al aan bijna alle projecten mee) alleen voor die stampede is dat natuurlijk erg zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Zo bedoel je.
o

Dat had ik niet duidelijk vermeld nee. Een user is in het geval van b.v. RC5 hetzelfde als een subteam. 't Gaat om wat voor de officiele stats users zijn.
Subteamstats bij RC5 is iets waar je als subteam zelf zorg voor moet dragen. Voor DNet is het gewoon een user.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
KoW schreef op 25 June 2003 @ 14:13:
Zo bedoel je.
o

Dat had ik niet duidelijk vermeld nee. Een user is in het geval van b.v. RC5 hetzelfde als een subteam. 't Gaat om wat voor de officiele stats users zijn.
Subteamstats bij RC5 is iets waar je als subteam zelf zorg voor moet dragen. Voor DNet is het gewoon een user.
Ah zo, beetje ongelukkige woordkeuze i.c.m. verkeerde interpretatie dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64033

Ik zou best wel mee willen doen, maar ik heb geen zin om elke zoveel tijd de client te installeren en deinstalleren, instellen e.d.
Misschien is het mogelijk om daar een progje of zo van te maken die ervoor zorgt dat dat gebeurt.
Misschien via een internet connectie, MAAR de snelste pc hier in huis (xp 2000) zit weer niet op internet.

Misschien is dit een idee, want anders gaan veel mensen volgens mij alleen om het werk al niet mee doen.
Als zo'n soort progje/scriptje erkomt doe ik mee, anders heb ik mijn twijfels.

(Misschien gebruik ik ook wel teveel misschien's :) ;) )

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 64033 op 25-06-2003 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hoeft niet elke keer mee te doen natuurlijk. Gewoon als je zin hebt. Maar als iemand een installer kan maken zou dat wel vetjes zijn ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:44

Felyrion

goodgoan!

nou.. de stampede's duren op zich vrij lang (minstens een maand als ik het goed heb.. waarschijnlijk langer) dus zo vaak hoef je dat nou ook weer niet te doen.. ik denk wel dat het vrij lastig is om dit anders te doen.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-05 12:07
Bij switch wisselen we ook redelijk vaak ... en eigenlijk valt het nog wel mee hoe irritant dat is ... we kijken altijd weer uit naar de wissel als die eraan komt eigenlijk :) ... alleen moet er wel goed getest worden met client voordat ze iedereen het laten doen ... het beste is gewoon een installer per project die al helemaal goed gezet is. Anders krijg je problemen met grote en kleine letters enzo (*zucht*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:57
Whey: ik ben weer terug. Sorry dat ik niet zo vaak online kan zijn: heb het druk in mijn vakantie maar het plan begint er steeds beter uit te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-06 23:45
Robkazoe schreef op 25 June 2003 @ 20:37:
Whey: ik ben weer terug. Sorry dat ik niet zo vaak online kan zijn: heb het druk in mijn vakantie maar het plan begint er steeds beter uit te zien...
[flauw]
Robkazoe is X-G :?
[/flauw]

Het begint er al goed uit te zien. Met duidelijke aankondigingen etc. lijkt het me dat dit best wel eens een succes kan worden. Ik zal i.i.g. zeker meedoen :)

Nu nog de virtuele teamnamen.
Wat dachten jullie van "Verenigd Graaskundig Genootschap" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Niet online
MarcyDarcy schreef op 26 June 2003 @ 00:18:
[...]
[flauw]
Robkazoe is X-G :?
[/flauw]

Het begint er al goed uit te zien. Met duidelijke aankondigingen etc. lijkt het me dat dit best wel eens een succes kan worden. Ik zal i.i.g. zeker meedoen :)

Nu nog de virtuele teamnamen.
Wat dachten jullie van "Verenigd Graaskundig Genootschap" 8)7
lol,

dan join ik dat team! :)

Team 1 bestaat! :P

[ Voor 2% gewijzigd door E-jey op 26-06-2003 01:08 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Sunnyboy_
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 21:29

_Sunnyboy_

Mooooooooooooooooo!

Sounds good B)

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:57
1 opmerking van pagina 10 bevalt me niet zo :P

Overigens roeleert die team naam wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Okay.. Even een tussenstand van de zaken zoals ze nu zijn (als je deze post leest kun je alles hiervoor verder negeren (geloof ik :P)

Wat gaan de doen en hoe werkt het
----------------------------------------
Lees de SID Stampede FAQ

Welk project gaan we doen
Ten tijde van de vorige poll hierover was nog niet goed duidelijk wat we nou gingen doen, plus dat iedereen ook zijn eigen project kon kiezen.
Hier dus een nieuwe poll met als regels:
1) Stem niet op het project waar je zelf aan meedoet
2) Stem enkel als je serieuze bedoelingen hebt om mee te gaan doen
Anders krijgen we geen goed beeld van wat er nu eigenlijk bij komt.
Als je alleen maar mee wilt doen met je eigen project: Stem dan gewoon niet.
Verder is het slim om je subteam genoten op te roepen ook te stemmen als ze serieuze interesse hebben.

Poll: Welk project gaan we een boost geven?
ECC2-109
UD-Grid
Folding@Home
Genome@Home
Seventeen or Bust
Distributed Folding
D2OL
TSC
SETI@Home
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=2765&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Welke teams mag je joinen
Het moet spannend blijven dus probeer onderling de teams zo gebalanceerd mogelijk te krijgen. De teams mogen best groot zijn, dus niets houdt je tegen om meteen bij de creatie al niet meer dan 6 teams te hebben :P

Dan is er nog het puntje van welke teams je mag joinen na een week (dus als je niet al vanaf het begin mee deed).
Bedenk dat we de eerste week nodig hebben om de kracht te bepalen.
Bij de antwoorden hieronder moet het volgende worden opgemerkt:

De onderste helft
Hiermee bedoele we de teams die de achterhoede vormen, en dan wel precies de helft van het totaal aan tal teams. Dus als er 6 teams meedoen betekent dit dat men de nummers 4, 5 en 6 mag joinen. Zodra een team van plek wisselt, kunne die t dus andere teams worden.

Alles behalve de #1
Dit spreekt voor zich denk ik.

Dat moet men per geval apart beoordelen
Dit is niet makkelijk voor ons, maar is toevallig de manier waarop (ongeveer) Ars werkt.
Per nieuw subteam dat mee wil doen, schatten de deelnemers in waar die mee zouden moeten mogen doen om het spannend te houden. Ik ga er niet vanuit dat het na een week storm loopt, dus dit is opzich wel mogelijk, ware het niet dat ik niet weet hoe de deelnemers zouden reageren op deze subteams (of personen).
Je zou ook kunnen zeggen dat enkel een paar mensne zich hierover zouden moeten buigen, maar dan krijg je al snel het idee van een "officiele" organisatie ofzo, en dat doet afbreuk aan de vrijheid.. Maar goed. Als jij wel een goede uitwerking weet, laat die dan meteen even horen.

Poll: Welke teams mag je na een week als nieuwkomer joinen?
De onderste helft
Alles behalve de #1
Dat moet men per geval apart beoordelen
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=2766&layout=2&sort=prc

Wanneer gaan we beginnen
Verder moeten we nog een startdatum vinden.
De meerderheid heb ik tot nu toe zien roepen "zo snel mogelijk", maar bedenk dat KoW de stats dus nog niet af heeft, en dat dit nog wel even kan duren.
Helaas heb ik zelf ook geen tijd om stats te maken, dus voor 15 Juli kunnen we waarschijnlijk nooit starten.
Het is zelfs mogelijk dat we op 15 Juli nog steeds niet kunnen startem. Mocht die wel het hoogst scoren dan komt er waarschijnlijk een nieuwe poll met tussenliggende data, of kiezen we 1 Augustus als er echt nog veel werk verricht moet worden.
Ook hier geldt:
Stem alleen als je serieuze bedoelingen hebt om mee te doen.

Poll: Wanneer beginnen we?
15 Juli
1 Augustus
15 Augustus
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=2764&layout=2&sort=prc

Tot slot:
De meeste mensen hebben tot nu toe hier duidelijk gekozen voor een duratie van precies 1 maand. Dus de einddatum kun je zelf wel verzinnen.

De Stampede begint altijd om 0:00 (het begin van de gekozen dag) en eindigt een maand verder om 23:59 van de dag ervoor (dus bijv. 15 Juli 0:00 t/m 14 Aug 23:59).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Ik zie dat er al voorzichtig teams gevormd worden, ik hoop dat die meedoen, ongeacht welk project :P

Zo ja, dan hebben we:

Teams
-------------

Verenigd Graaskundig Genootschap
- MarcyDarcy
- E-jey

Nogmaals mijn oproep:
Begin geen teams in je uppie!
Dan hebben we er straks 20 en dat schiet niet op.
Probeer eerst 2 of 3 maatjes te vinden die mee willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik mis nog steeds RSA576 in de polls? ;)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

heb op SoB gestemd

dat wil ik wel doen 1aug vindt ik er een mooie datum voor :P

teamnaam??

Gebufferde Bizons ?? :P

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CaLeX3000 schreef op 26 June 2003 @ 11:39:
heb op SoB gestemd

teamnaam??

Doe dan Buffelende Bizons, net een Suske en Wiske album :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

'De 17Zonden' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Anoniem: 28168 schreef op 26 June 2003 @ 11:55:
[...]
Doe dan Buffelende Bizons, net een Suske en Wiske album :P
ik vond het al zo een titel :P

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3n-M3n
  • Laatst online: 16-05 01:54
eigenlijk moeten we ecc2 stemmen want daar staan we mee agter duzz moeten we ff inhalen he :) tennminste dat lijkt mij handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Len-men schreef op 26 June 2003 @ 12:31:
eigenlijk moeten we ecc2 stemmen want daar staan we mee agter duzz moeten we ff inhalen he :) tennminste dat lijkt mij handig
Het lijkt me dat iedereen dit zelf wel kan bepalen. Er zijn maar een paar projecten waarbij DPC op #1 staat, maar deze komen niet voor in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2009

bigbakkus

Moehoehoe

VanbekkumClan zoekt.....
En vindt :
"Gekke Grazende Graskoeienbende"

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Laatst online: 02-06 15:10
CaLeX3000 schreef op 26 June 2003 @ 11:39:
heb op SoB gestemd

teamnaam??

Ik ook op SoB gestemd. En ik blijf gewoon NoizyCows heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Len-men schreef op 26 juni 2003 @ 12:31:
dat komt wel goed bij de volgende maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

PowerCow schreef op 26 June 2003 @ 13:16:
[...]

dat komt wel goed bij de volgende maand.
vertel vertel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
het was toch de bedoeling dat we elk maand een ander project zouden aanpakken?

Ik dat hele stukje lapje tekst ook niet gelezen. Dus ik dacht dan gaan we wel een andere maand ecc2 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Nogmaals dan..

Het is dus niet! de bedoeling dat we dit elke maand gaan doen.
We zijn ook niet continu bezig DPC wijde MF's achter elkaar te plannen, want dat zou het weinig bijzonder maken (goed, goed.. er zijn uitzonderingen geweest ;)).

Als deze Stampede is afgelopen zal er op zijn minst een maand rust zijn. Afhankelijk van het enthousiasme zal er dan misschien een nieuwe Stampede beginnen. Het is geenzins de bedoeling dit dus steeds achter elkaar te doen. Dan kunnen we net zo goed met zijn alles een soort Switch Team oprichten.
PowerCow schreef op 26 June 2003 @ 13:59:
[...]

het was toch de bedoeling dat we elk maand een ander project zouden aanpakken?

Ik dat hele stukje lapje tekst ook niet gelezen. Dus ik dacht dan gaan we wel een andere maand ecc2 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3n-M3n
  • Laatst online: 16-05 01:54
Funcracker schreef op 26 June 2003 @ 14:10:
Nogmaals dan..

Het is dus niet! de bedoeling dat we dit elke maand gaan doen.
We zijn ook niet continu bezig DPC wijde MF's achter elkaar te plannen, want dat zou het weinig bijzonder maken (goed, goed.. er zijn uitzonderingen geweest ;)).

Als deze Stampede is afgelopen zal er op zijn minst een maand rust zijn. Afhankelijk van het enthousiasme zal er dan misschien een nieuwe Stampede beginnen. Het is geenzins de bedoeling dit dus steeds achter elkaar te doen. Dan kunnen we net zo goed met zijn alles een soort Switch Team oprichten.

[...]
ja volgens mij is dit maar en 1malige actie of willen jullie dit elke maand doen ofzo?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Len-men schreef op 26 June 2003 @ 14:57:
[...]

ja volgens mij is dit maar en 1malige actie of willen jullie dit elke maand doen ofzo?? :?
:?
* Funcracker mond valt open van verbazing

Je quote het wel, maar je hebt het dus duidelijk niet gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2009

bigbakkus

Moehoehoe

scherp vandaag, funcracker........
...
ennuh, in je sig staat kaas.... das dus productieafwijking van de originele opzet van de koe... die doet alleen maar aan grazen... melk-> kaas maken, gaat dus niet werken :)

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024
Waauw, ik ben blij te zien dat mijn post over Gauntlets zoveel al heeft opgeleverd. Maar, omdat ik eigenlijk het zetje heb gegeven waaruit de Stampede is ontstaan, mag ik dan ook 't eerste project kiezen?

>:)

Voor de rest -> }:O ze!

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

Misschien handiger om je post te kopieren in een nieuw topic ??
(die met die poll's dus)

[ Voor 18% gewijzigd door DukeBox op 26-06-2003 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
X-G schreef op 26 juni 2003 @ 15:41:
Waauw, ik ben blij te zien dat mijn post over Gauntlets zoveel al heeft opgeleverd. Maar, omdat ik eigenlijk het zetje heb gegeven waaruit de Stampede is ontstaan, mag ik dan ook 't eerste project kiezen?

En jij bedankt weer voor je zinvolle bijdrage :Z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

DukeBox schreef op 26 June 2003 @ 15:43:
Misschien handiger om je post te kopieren in een nieuw topic ??
(die met die poll's dus)
Daar heb ik over nagedacht, maar was bang dat het teveel commentaar op zou leveren.. Alleen nu vinden mensen hem niet zo snel meer..

Misschien toch maar even doen zo dan.

@X-G:
Errr. juist..
Je hebt idd een zetje gegeven. Jammer dat je zoiets zelf nooit kunt uitwerken omdat je maar 1x per 2 weken online kan zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

X-G schreef op 26 June 2003 @ 15:41:

het is idd niet aan jou te danken dat dit goed loopt, dus ga hier niet voor eer vragen

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
Funcracker schreef op 26 June 2003 @ 15:50:
[...]
@X-G:
Errr. juist..
Je hebt idd een zetje gegeven. Jammer dat je zoiets zelf nooit kunt uitwerken omdat je maar 1x per 2 weken online kan zijn....
Das idd jammer. Praat jij eens met mijn ouders -> Die zijn ondraagelijk.....
Maar ja.. maybe binnenkort, stiekem met de buren i-net delen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Niet online
X-G schreef op 26 June 2003 @ 15:41:
Maar, omdat ik eigenlijk het zetje heb gegeven waaruit de Stampede is ontstaan, mag ik dan ook 't eerste project kiezen? >:)
*proest* Grapjas ;)
Je mag het bepalen door op de poll te stemmen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

E-jey schreef op 26 June 2003 @ 16:01:
[...]

*proest* Grapjas ;)
Je mag het bepalen door op de poll te stemmen ;)
en je mag NIET op het project stemmen wat je doet

dus ik ben bang dat ecc2 af valt voor jou

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Niet online
CaLeX3000 schreef op 26 June 2003 @ 16:01:
[...]

en je mag NIET op het project stemmen wat je doet

dus ik ben bang dat ecc2 af valt voor jou
heb je dat nou tegen X-G of mij :? Neem aan X-G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Funcracker schreef op 26 juni 2003 @ 15:50:
[...]
Daar heb ik over nagedacht, maar was bang dat het teveel commentaar op zou leveren.. Alleen nu vinden mensen hem niet zo snel meer..

Misschien toch maar even doen zo dan.
Doe maar, ik vond het al gek dat je het niet gedaan had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
E-jey schreef op 26 June 2003 @ 16:08:
heb je dat nou tegen X-G of mij :? Neem aan X-G
Allebei, jij doet ook ECC2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
Argh...
Wie heeft die regel verzonnen?
Damn :p
Nee, ik vind SoB ook wel een leuk project, dus that does not mather!

edit:

/me doet ook aan SoB :S

[ Voor 16% gewijzigd door X-G op 26-06-2003 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

X-G schreef op 26 June 2003 @ 16:21:
Argh...
Wie heeft die regel verzonnen?
Damn :p
Nee, ik vind SoB ook wel een leuk project, dus that does not mather!

edit:

/me doet ook aan SoB :S
Je kan ook niet stemmen, als je graag wil dat het ecc2 wordt en je doet er zelf aan mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Deze draad kan evt dicht.
Een nieuwe draad om de planning verder uit te werken staat hier:

DPC Stampede Planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:59
vooruit dan maar weer :)

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.