"Is er een bepaald aantal mensen waarbij het doorgaat?"RoyalFlusher schreef op 24 juni 2003 @ 15:55:
Dat is zeker waar.
En: Maak het dan maar eens gemakkelijker!
Nu ff resumerend, wat zijn concreet de plannen als Stampede doorgaat?
Jij en Silk_Dude schijnen het o.a. te organiseren.
Tav de Poll uitslag
Wat is voor jullie het beslissende punt, dat er een hoop mensen zijn die het willen dat is duidelijk, maar zetten jullie het door bij een bepaald aantal mensen en zo ja hoeveel?
En als het doorgaat:
Komt er een dan Stampede-forum oid?
En natuurlijk heb ik nog 1000 vragen maar die kan ik in deze fase nog niet stellen...
Ik denk dat we dat met zijn allen wel zullen bepalen. Als er echt weinig mensen meedoen zullen de anderen misschien niet willen doorzetten.. Het is moeilijk en weinig zinnig denk ik om een bepaald aantal vast te stellen.. Dat kan DPC als geheel (de deelnemers dan) besluiten denk ik.
"Komt er een forum?"
Er komt iig een Stampede draadje.. Ik weet niet in hoeverre een forum gewenst is hier.
Goed punt idd. Iets waar weinig aan te doen valt.. Als het team zelf daarvoor niet meedeed, kan het nu wel mee gaan doen, en uiteraard zou men dat willen. We kunnen stellen dat dat niet mag.. Controleren is weer onmogelijk.. maar gelukkig is dit iets wat zeer weinig voor zal komen.. Het is wel zo sociaal om dan even te wachten tot de Stampede afgelopen is mischien.. Aan de andere kant kan dit weer onzer assimilatie vallen..sweetdude schreef op 24 juni 2003 @ 16:22:
De enige "zwakke" plek die ik in de FAQ van Funcracker en Silk_dude kan ontdekken is het probleem als iemand opeens je subteam joined. Stel Team Switch doet mee aan de stampede. We zijn in week 2 van de stampede alle virtuele teams staan vast en iemand joined opeens Team Switch met een aardig serverparkje. Terwijl deze persoon nooit voor DPC iets gedaan heeft. Is natuurlijk leuk voor Team Switch maar niet voor alle andere mensen die meedoen aan de stampede. Als team ga je dan natuurlijk niet zeggen we willen je pas na 2 weken want we zijn nu met iets bezig. Ik zie hier zelf ook niet zo 1- 2- 3 een oplossing voor.
Graag hoor ik weer andere meningen?
[ Voor 7% gewijzigd door Funcracker op 24-06-2003 16:40 ]
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy