Toon posts:

The Sims II

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.345 views sinds 30-01-2008

• NEOeo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-09 11:46
bigfoot1942 schreef op 15 september 2004 @ 14:17:
[...]

ja hoor, na wat problemen:
1. nieuwe videokaart driver installeren. (herinstallatie kan willicht helpen in jouw geval)
2. game starten als admin. Als user krijg ik errors enzo.
hahaha
tering!
het werkt nu wel na een herinstallatie van de drivers!
en ik ben de admin van deze pc dus....

maar goed in ieder geval bedankt! :*) :*) :*)

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 10:03
Iemand vroeg het op pagina 19:
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 10:31:
Weet iemand ook of The Sims 2 Special DVD Edition ook verkocht gaat worden? Of is die special dvd edition alleen met een extra dvd en spel nog steeds op cd's?
Daar werd ook geen antwoord op gegeven. Ik wil het wel weten, want als de DVD editie toch komt (deze week ofzo) dan breng ik de cdrom versie terug.

[ Voor 4% gewijzigd door whiteclear op 15-09-2004 14:34 ]

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Begin in dit topic had ik ´t geloof ik gepost, of ergens anders, dat weet ik niet meer. Maar The Sims komt niet uit op DVD in Europa, althans, dat beweert dimplus.nl

Verwijderd

whiteclear schreef op 15 september 2004 @ 14:34:
Iemand vroeg het op pagina 19:

[...]

Daar werd ook geen antwoord op gegeven. Ik wil het wel weten, want als de DVD editie toch komt (deze week ofzo) dan breng ik de cdrom versie terug.
Ja sorry ik ben een beetje uit mijn hum (prive dingetjes).

Kijk eens wat ik op blz 12 postte :) Verwijderd in "The Sims II"

wel beter zoeken :7

Verwijderd

whiteclear schreef op 15 september 2004 @ 14:17:
[...]

Ken je niet gewoon even zeggen. waarom moeilijk doen? Moet ik al die pages gaan lopen lezen? Ik heb al Search gebruikt. niet gevonden. wil je het A U B vertellen :/
thnx :)
/?limit=999
CTRL+F "DVD"

Sim-pel :)

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
NEOeo schreef op 15 september 2004 @ 14:07:
p4 3,2
asus p4c800-e deluxe
9800 pro met ati 4.9 drivers
directx 9.0c
windows xp pro sp2
dus zijn er mensen met xp sp2 en directx 9.0c die dit spel wel kunnen spelen?
Doet het hier prima op 9800 pro met 4.9 drivers en dx9c.

Open eens dxdiag.exe in program files\directx en check of het een en ander wel klopt.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 15:54
IK HEB EEN PROBLEEM:

Ik heb sims 2 net geinstaleerd gaat ie zeuren dat mijn Radeon 9800 pro (met laatste drivers) niet DirectX 9.0c compatible is (wat ik wel degelijk heb).

Dit is de hele foutmelding:

Geen met Directx9.0c compatibele grafische kaart gevonden op deze computer! Zorg ervoor dat je over een grafische kaart beschikt die comaptibel is met Directx9.0c en dat je de meest recente stuurprogramma's hebt geïnstalleerd. Het programma wordt nu afgesloten.

systeem spects:

p4 3,2
asus p4c800-e deluxe
9800 pro met ati 4.9 drivers
directx 9.0c
windows xp pro sp2

hopelijk weet iemand hier een oplossing voor, ik denk zelf dat het misschien aan sp2 ligt maar ik heb eigelijk geen zin om die te verwijderen.....

en weet iemand AUB een oplossing??

alvast bedankt!!!
Ik had dit probleem ook. Reforce wilde de monitor op 1024x768@120Hz maar bij sims zelf kan je niet hoger dan 100 in de opties kiezen, kreeg ik die error.. dus als je een refresh rate fix heb die ff uit en in t spel een hogere resolutie kiezen waar je wel maar maximum 100 kan (ik heb bijvoorbeeld 1152x856 genomen omdat die op max 100Hz kan en dan kan die reforce settings teminste aan blijven).

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 14:42

H3llSiNG

Meh.

H3llsing schreef op 15 september 2004 @ 13:04:
Ik installeer het spel net.. directx 9.0c is geinstalleerd en ik blijf deze melding krijgen..

"failed to initialize direct3d. please make sure directx 9.0c has been installed on this system. the application will now terminate."

geen idee wat ik hieraan moet doen..
Hmm, zit hier nu al de hele dag mee.. nieuwe videodrivers geinstalleerd.. directx opnieuw erop gezet enz.. niks helpt..

Erg minder dit en als ik het niet kan fixen wacht ik echt niet op een patch ofzo maar breng ik het mooi terug!

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Verwijderd

echt super om die verhalen te lezen idd, keep them coming :)
toch eigenlijk een verdomd goed vervolg... ze hebben iig hun best erop gedaan en niet even snel iets in elkaar gedraaid voor t geld... alhoewel dat natuurlijk wel zal komen... helemaal als je straks weer uitbreidingen krijgt voor huisdieren enzo...

Verwijderd

bleh, net geinstalled. Blijft die steeds bij het begin scherm steken. Na een tijdje sluit die gewoon af..

Iemand?

Verwijderd

en weet iemand AUB een oplossing??

alvast bedankt!!!
ik heb ook:
9800 pro
directx 9.0c
windows xp pro sp2

En bij mij loopt ie goed, erg goed zelf. Als ik thuis kom zal ik wel even kijken welke drivers ik heb. Het moet het wel doen op jouw computer.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 16:01:
bleh, net geinstalled. Blijft die steeds bij het begin scherm steken. Na een tijdje sluit die gewoon af..

Iemand?
Gekocht of gedownload? Als je hem hebt gekocht kun je contact opnemen met support. Als je hem niet hebt gekocht gaan we je niet verder helpen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 13:50:
Weet iemand of Sims 2 al te koop is bij de Media Markt in A'dam?
dit alleen even ter info:

Gisteren (dinsdag 14 september dus) lag ie al bij mm Den Haag in de schappen (53,00 euro)....mm Rijswijk weet ik niet...

Verwijderd

Caboman schreef op 12 september 2004 @ 12:46:
Nog meer mensen die 't hebben gespeeld, en hun ervaring willen delen?
Nou moet zeggen dat het grafisch en (ook kwa GUI) sterk verbeterd is. Maar ik heb nog lang niet alles kunnen testen. Ben gister begonnen om een eigen huis te bouwen en in te richten wat ik zelf erg leuk vind. De vraag is alleen: kan ik zomaar wat characters maken en die vervolgens in dit huis smijten of moet je eerst voldoende geld hebben? (iig. wel als je bestaande families wil laten verhuizen)

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:52

Ad Hox

N/A

Ik heb hem...alleen 2x :S. Ik had hem bestelt bij Bart Smit maar ik dacht dat hij pas donderdag zou komen (op zijn vroegst), dus ik had gebeld en gevraagd of ik hem kon annuleren. Ze zeiden dat hij al opgestuurd was maar dat ik hem gewoon terug kon sturen en mijn geld terug kreeg. Nou ik gedaan, ik naar Zuidplein en The Sims 2 zelf gekocht. Ik kom thuis, ik denk kijk even in de bus, lag hij er al...Nu heb ik dus 2x het spel, maar ik ga hem alsnog terug sturen.

Ben nu aan het instaleren :D Heb net al bij een vriend gekeken...op zijn 9800PRO en 1024x800 (AMD 64 3200, 512MB) bleef hij haperen :? Maar je hoeft geen antwoord te geven, als het bij mij ook zo is, dan zal ik het wel zeggen (heb hetzelfde systeem).

Ga nu verder instaleren :)

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:32

m0nk

16-09-2003 15.15

ik draai hem op een 64 3000+ , 2 x512 DDR pc3200 en ook een 9800 Pro, en het loopt vloeiend op 1024...

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

heb hem bij de Dixons even gespeelt :D mooi spel man! heb hem hier nu liggen alleen nog ff een PC bouwen (heb normaal alleen Apple :P )

en even een no-cd patch want dat is altijd zow irri (btw is dat illigaal zo'n no-cd patch?! zoja dan heb ik niks gezegt :)

• Bor
  • Nu online

Bor

No cd patch is niet legaal nee.

• swampy
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Qorne schreef op 15 september 2004 @ 16:28:
heb hem bij de Dixons even gespeelt :D mooi spel man! heb hem hier nu liggen alleen nog ff een PC bouwen (heb normaal alleen Apple :P )

en even een no-cd patch want dat is altijd zow irri (btw is dat illigaal zo'n no-cd patch?! zoja dan heb ik niks gezegt :)
Een no-cd patch zelf is NIET illegaal..zolang je de media zelf hebt en de serial... en dus officieel de game gekocht..kun je best een no-cd patch gebruiken.

Er is wat geharewar dat de no-cd patch illegaal is omdat het rechten schend kwa "aanpassen van de game"... dus ... het is een grijs gebied!

Let up, support vindt no-cd patches daartegen niet positief en zal dus geen ondersteuning geven zolang je een no-cd patch draait!

[ Voor 23% gewijzigd door swampy op 15-09-2004 16:42 ]

There is no place like ::1

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 09:00
Spel is echt top :) ben nu al meer dan ander half uur bezig met huis bouwen en familie bouwen :D. Maar heb probleem, weet niet of het al eerder gepost is maar 25 paginas door lezen heb ik geen zin in :+ , ik kan geen muren deleten?
Heb mooi gespaard voor aanbouw en mooi dakterras maar kan muur niet verwijderen en hekje van dakteras. Nu zit ik met een aanbouw waar ik wel een deur in kan maken maar dat vind ik niet mooi, en een stuk dakteras waar je niet bij kan.

Ik kan ook geen "delete" tool vinden, met hand kan ik het niet selecteren |:( of zit ik ergens verkeerd te zoeken.

• Qorne

Qorne

Think Different

swampy schreef op 15 september 2004 @ 16:40:
[...]

Een no-cd patch zelf is NIET illegaal..zolang je de media zelf hebt en de serial... en dus officieel de game gekocht..kun je best een no-cd patch gebruiken.

Er is wat geharewar dat de no-cd patch illegaal is omdat het rechten schend kwa "aanpassen van de game"... dus ... het is een grijs gebied!

Let up, support vindt no-cd patches daartegen niet positief en zal dus geen ondersteuning geven zolang je een no-cd patch draait!
Oke dan doe ik het zonder :) heb hem zeker officieel gekocht :P zoals elk sims spel :D (deze was wel prijzig 59,99€)

• Mopster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

kheb het spel sinds deze middag, alles op hoogste gfx, geluid, ... 1240x1024 (dacht ik) op een 2400+, 1Gb PC2700, GF4 Ti4600

[ Voor 37% gewijzigd door Fuelke op 15-09-2004 17:08 ]

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 15:40
kRyPtO schreef op 15 september 2004 @ 16:44:
Ik kan ook geen "delete" tool vinden, met hand kan ik het niet selecteren |:( of zit ik ergens verkeerd te zoeken.
vreemd... volgens mij kan ik ze wel deleten op het moment dat ik een muurtje oppak met de hand... Dus eerst oppakken en dan op "delete" drukken. Maar ik kan het mis hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door party42 op 15-09-2004 16:52 ]

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Verwijderd

Heb hem nu gekocht, bij de musicstore lag hij voor 54 euro.

:D Even kijken of hij werkt op mijn computer.........

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 09:00
party42 schreef op 15 september 2004 @ 16:52:
[...]

vreemd... volgens mij kan ik ze wel deleten op het moment dat ik een muurtje oppak met de hand... Dus eerst oppakken en dan op "delete" drukken. Maar ik kan het mis hebben.
Ik kan het hele muurtje/hekje niet oppakken ofzo :( :'( anders was het wel gelukt denk idd.

[ Voor 3% gewijzigd door kRyPtO op 15-09-2004 17:01 ]

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Qorne schreef op 15 september 2004 @ 16:46:
[...]

Oke dan doe ik het zonder :) heb hem zeker officieel gekocht :P zoals elk sims spel :D (deze was wel prijzig 59,99€)
Ik vind 60 euro niet TE duur hoor voor The Sims 2.. het is een titel zeker met speelbaarheid en lange tijd waarde. Plus dat mensen die The Sims 2 kopen vaak niet echt FPS spelers zijn ... en tja..FPS gamers kopen vaker spellen.... Simulatie gamers kopen heus niet zo vaak games..maar gaan er langer mee door!

Verwijderd

Hmm loopt prima op mijn pc heb alleen een probleempje

als ik een tijdje(30 min ofzo) aan het spelen ben krijg ik opeens een blauw scherm

met dit erin
Stop 000000 IE ( en nog meer cijfers )
KMODE_EXEPTION_NOT_HANDLED
nv4_disp.dll

Beginning dump of physical memory
Dumping Physical memory to disk
Heb de laatste drivers van Nvidia gehaald maar het probleem blijft weer terug komen...

Draai win 2000
en heb een Geforce FX Go5200

hopelijk kan iemand mij helpen :)

Verwijderd

H3llsing schreef op 15 september 2004 @ 15:53:
[...]

Hmm, zit hier nu al de hele dag mee.. nieuwe videodrivers geinstalleerd.. directx opnieuw erop gezet enz.. niks helpt..

Erg minder dit en als ik het niet kan fixen wacht ik echt niet op een patch ofzo maar breng ik het mooi terug!
En de game opnieuw installeren, dat al geprobeerd :?
Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 17:04:
Hmm loopt prima op mijn pc heb alleen een probleempje

als ik een tijdje(30 min ofzo) aan het spelen ben krijg ik opeens een blauw scherm

met dit erin

[...]

Heb de laatste drivers van Nvidia gehaald maar het probleem blijft weer terug komen...

Draai win 2000
en heb een Geforce FX Go5200

hopelijk kan iemand mij helpen :)
Je hebt een Go-versie, dus een laptop, neem ik aan. Hoe warm wordt die? Bij een vriend van me werd zijn laptop zo warm dat het plastic er bijna van smolt :/

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2004 17:07 ]

• Spikey
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-09 21:22

Spikey

Making the web accessible!

party42 schreef op 15 september 2004 @ 16:52:
[...]

Als je Ctrl ingedrukt houdt kun je de muur deleten op dezelfde manier als dat je 'm gebouwd hebt (in dezelfde lijn erover heen trekken dus)

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 17:06:
[...]

En de game opnieuw installeren, dat al geprobeerd :?

[...]

Je hebt een Go-versie, dus een laptop, neem ik aan. Hoe warm wordt die? Bij een vriend van me werd zijn laptop zo warm dat het plastic er bijna van smolt :/
heb een laptop ja.. euhh... hij word niet echt super warm hoor.. gewoon normaal zoals altijd..

Verwijderd

Vragen mbt technische problemen aub posten in Spielerij - Problemen & Vragen, niet hier. Dit is een discussietopic. Heb je dit toevalligerwijs niet gelezen en post je toch een technische vraag, dan wordt 'ie getrashed.

Verwijderd

Gooi ik toch perongeluk het hele topic dicht. Nouja, niets aan de hand, ga gerust verder :P

Verwijderd

Whaaa ik schrik me rot, ik denk heeft iemand iets nou helemaal verkeerd gezegt ofzo...Vals alarm :P

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Pff, ik schrok me ook al :p
Weer even over het spel :

Ik vind dat ze de gezichtsuitdrukkingen wel vet hebben gedaan in deel 2 :)
Afbeeldingslocatie: http://www.il.fontys.nl/~mehorny/sims/gezicht.jpg

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Cabo
  • Laatst online: 22:28
Ik vind die nieuw dinge die je kan aanschaffen met punten wel leuk :) ( weet niet hoe 't heet)

Je kan dus zo'n machine aanschaffen met genoeg punten. Wanneer je 't gebruikt en je ervaringbalk is zeg maar hoog, dan laad je de machine op ga je erin, en word alles geladen. Je gaat helemaal gloeien, en je engie, blaas, honger, etc word helemaal groen gevuld.

Maar gebruik je de machine wanneer je ervaringsbalk laag is, zuigt die machine je zeg maar op. Honger, energie, etc etc word rood :s

En heeft iemand al een paashaas gezien? ik heb echt geen idee hoe die daar komt, maar ik zie soms een paashaas :s

iedereen in de fik LOL
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914811_20040913_screen001.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2004 21:33 ]

Verwijderd

Flammage & Weeshuis maken is nog het allerleukste in de Sims!
Nou maar hopen of ik me weer kan uitleven, het geluid op het hardst en alleen maar gehuild en geschreeuw.. GRUWELIJK! 8)7

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05 19:09

cappie

all lowercase

Woah.. d'r zit zelfs GOA TRANCE in The Sims 2!!!

kijk hier maar: http://www.blackspermboys.com/cappie/The_Sims_2-Goa_Trance-xvid.avi

[ Voor 8% gewijzigd door cappie op 15-09-2004 21:45 ]

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 20:47:
Flammage & Weeshuis maken is nog het allerleukste in de Sims!
Nou maar hopen of ik me weer kan uitleven, het geluid op het hardst en alleen maar gehuild en geschreeuw.. GRUWELIJK! 8)7
freak :r

Ik had net wel iets grappigs, mannetje en vrouwtje en een kindje, alles vrolijk en blij.
Totdat de schoonmaakster in dienst werd genomen 8) Man stond beetje te met de schoonmaakster aan te pappen. Maar op een gegeven moment ook zoenen, en op dat moment kwam de vrouw die kamer inlopen, helemaal in tranen enzo. Dus toen heb ik vrouw + kind maar het huis uit gezet :D

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05 19:09

cappie

all lowercase

Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 21:28:
[...]Dus toen heb ik vrouw + kind maar het huis uit gezet :D
hahaha... vrouw en kind dan ook... BARBAAR :)

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

• ymmud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-06-2022
Ik word gek! 8)7

Probeer het spel te installeren (ik voldoe ruim aan alle specs..) maar krijg al bij 1% t/m 8% op cd1 de melding "er is een probleem opgetreden tijdens het kopieren van het bestand enz enz enz" |:( . Alle andere spellen, software zonder problemen kunnen installeren op "vuile windows". Bij nieuwe windows installatie zelfde probleem. :(

Specs: Asus KV8 SE Deluxe, Athon64 3000, 512 Mb, Radeon 9600 (nieuwste drivers), Plextor DVD PX708A (firmware 1.07) + compleet schone install van windows (inclusief alle updates (geen sp2).

Weet iemand waar het aan kan liggen? :'(

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-09 19:17

Apache

amateur software devver

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/depot/screenshots/sims2-uncensored.jpg

k'vind het spel op zich wel niet erg bijzonder, maar t'is zo wel grappig :)

If it ain't broken it doesn't have enough features

Verwijderd

ymmud schreef op 15 september 2004 @ 21:39:
Ik word gek! 8)7

Probeer het spel te installeren (ik voldoe ruim aan alle specs..) maar krijg al bij 1% t/m 8% op cd1 de melding "er is een probleem opgetreden tijdens het kopieren van het bestand enz enz enz" |:( . Alle andere spellen, software zonder problemen kunnen installeren op "vuile windows". Bij nieuwe windows installatie zelfde probleem. :(

Specs: Asus KV8 SE Deluxe, Athon64 3000, 512 Mb, Radeon 9600 (nieuwste drivers), Plextor DVD PX708A (firmware 1.07) + compleet schone install van windows (inclusief alle updates (geen sp2).

Weet iemand waar het aan kan liggen? :'(
Dat ligt eerder aan je CD's dan aan je windows installatie. Vuil? Krassen? Heb je wel schrijfrechten bij de map waar je het spel installeert? Zie voor dat laatste punt de WOS FAQ. Ennuh...:
Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 17:41:
Vragen mbt technische problemen aub posten in Spielerij - Problemen & Vragen, niet hier. Dit is een discussietopic. Heb je dit toevalligerwijs niet gelezen en post je toch een technische vraag, dan wordt 'ie getrashed.
;)
Apache schreef op 15 september 2004 @ 21:39:
[afbeelding]

Ja man, geil :/

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2004 21:45 ]

• ymmud
Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 21:42:
[...]

Dat ligt eerder aan je CD's dan aan je windows installatie. Vuil? Krassen? Heb je wel schrijfrechten bij de map waar je het spel installeert? Zie voor dat laatste punt de WOS FAQ.
Cd's zijn schoon, krasvrij. Schrijfrechten heb ik als het goed is anders zouden andere spellen/software het toch ook niet doen? (trouwens XP pro waar het op draait)
Begin zelf ook al te twijfelen aan de cd's..

Oeps.. technische vraag.. sorry.. ga zelf wel weer stoeien.. :/

[ Voor 9% gewijzigd door ymmud op 15-09-2004 21:48 ]

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Apache schreef op 15 september 2004 @ 21:39:
[afbeelding]

hoe heb je die blokjes weggekregen?

laatmaar, ik heb em al gevonden :)

[ Voor 9% gewijzigd door Magic op 15-09-2004 22:15 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Verwijderd

Dit spel lijkt me weer zo leuk, ik heb zin in het moment dat ik m heb. Maar ik ga m nog niet kopen zolang deze game boven de 50euro kost! Ik ga de uitgevers/makers niet steunen met hun idee om goed lopende games duurder te maken (al helemaal niet EA)! Ik heb t er al vaker over gehad hier, en men zegt het werkt niet omdat toch niet iedereen meedoet.....geen excuus volgens mij. Ik blijf heir standvast mee.
swampy schreef op 15 september 2004 @ 16:58:
[...]

Ik vind 60 euro niet TE duur hoor voor The Sims 2.. het is een titel zeker met speelbaarheid en lange tijd waarde. Plus dat mensen die The Sims 2 kopen vaak niet echt FPS spelers zijn ... en tja..FPS gamers kopen vaker spellen.... Simulatie gamers kopen heus niet zo vaak games..maar gaan er langer mee door!
Zeker geen rekening gehouden met de 36985 uitbreidingen...

Toch verheug ik me op deze game! :) Kheb geduld!

Verwijderd

ymmud schreef op 15 september 2004 @ 21:47:
[...]

Cd's zijn schoon, krasvrij. Schrijfrechten heb ik als het goed is anders zouden andere spellen/software het toch ook niet doen? (trouwens XP pro waar het op draait)
Begin zelf ook al te twijfelen aan de cd's..

Oeps.. technische vraag.. sorry.. ga zelf wel weer stoeien.. :/
Ik wil je best helpen hoor, daar niet van.
Lees/schrijfrechten zouden goed moeten zijn, maar probeer het voor de lol eens in een andere dir. Ik wilde doom 3 installeren in m'n F:\ partitie, maar ik kreeg de foutmelding dat het kopieren van bestanden mislukten. Bij nadere inspectie bleek dat Windows een heel eigen ding had gedaan met m'n rechten ;) Probeer sowieso eens een andere map, en lees die WOS Faq door. Baat het niet, schaadt het niet.
Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 21:48:
Dit spel lijkt me weer zo leuk, ik heb zin in het moment dat ik m heb. Maar ik ga m nog niet kopen zolang deze game boven de 50euro kost! Ik ga de uitgevers/makers niet steunen met hun idee om goed lopende games duurder te maken (al helemaal niet EA)! Ik heb t er al vaker over gehad hier, en men zegt het werkt niet omdat toch niet iedereen meedoet.....geen excuus volgens mij. Ik blijf heir standvast mee.

[...]

Zeker geen rekening gehouden met de 36985 uitbreidingen...

Toch verheug ik me op deze game! :) Kheb geduld!
Tip, iemand hier had m bij de Mediamarkt voor 42 euro gehaald. Maarja, dan moet je wel een MM in de buurt hebben natuurlijk.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2004 21:52 ]

• ymmud
[quote]Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 21:51:
[...]
Ik wil je best helpen hoor, daar niet van.
Lees/schrijfrechten zouden goed moeten zijn, maar probeer het voor de lol eens in een andere dir. Ik wilde doom 3 installeren in m'n F:\ partitie, maar ik kreeg de foutmelding dat het kopieren van bestanden mislukten. Bij nadere inspectie bleek dat Windows een heel eigen ding had gedaan met m'n rechten ;) Probeer sowieso eens een andere map, en lees die WOS Faq door. Baat het niet, schaadt het niet.
[...]

Andere partitie geprobeerd, zelfde :( nu bij 5% hield hij er mee op.. die melding is ook zo irri "er is een probleem opgetreden tijdens het kopieren van het bestand blablblabla"

Toch bedankt voor de hulp trouwens :)

edit: nu weer op een andere partitie, en loopt nog vast op 14%, begrijp er geen drol meer van :( (schijfruimte genoeg trouwens)

[ Voor 17% gewijzigd door ymmud op 15-09-2004 22:03 ]

Verwijderd

Ik vind het zo irritant dat je zo weinig geld heb met 3 familieleden, je hud 500 over en heb dan een huis waar je niks mee kan :(

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
Welk bedrijf heeft de riolering ontworpen, 3x pissen en dat ding loopt groen over. Ook valt het me op dat mijn vrouw constant in de plee aan het kotsen is, en nee, ze is niet zwanger :P

Ik vind de dagen wat kort, of beter gezegd, m'n character heeft nogal veel behoeften. Eten, wc, douchen, slapen, eten, bezig houden, wc, slapen, douchen. Die balkjes lopen mij iets te snel leeg

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Magic schreef op 15 september 2004 @ 21:48:
[...]

hoe heb je die blokjes weggekregen?

laatmaar, ik heb em al gevonden :)
Misschien dat je het even wilt melden voor de rest ? :? :)

Verwijderd

Hoe maak je die groene drankjes om je sims jong te houden?

• Spikey
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-09 21:22

Spikey

Making the web accessible!

Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 22:43:
Hoe maak je die groene drankjes om je sims jong te houden?
Je moet een hele zooi (voor de eerste "elixer of life" 30.000) van die speciale punten halen die je verdient door dromen van je sims te verwezelijken..
met die punten kun je allerlei dingen aanschaffen (soort snelleer-helm, skills-steel-masjien, etc)

Is vraag me trouwens af wanneer de custom-content tools vrijkomen.. Zag op de officiele site al een alienware computer die je kom downloaden (dit nav een contest geloof ik).

[ Voor 19% gewijzigd door Spikey op 15-09-2004 22:51 ]

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

• Qorne

Qorne

Think Different

ik heb hem nu dus ook :)
echt leuk spel :P na wat gekloot heb ik dus ff een pc inelkaar geflanst en nu werkt het dan eindelijk (was eerst de koeling een beetje vergeten :+ toen crashde de sooi :+ )

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Wout schreef op 15 september 2004 @ 22:23:
Welk bedrijf heeft de riolering ontworpen, 3x pissen en dat ding loopt groen over. Ook valt het me op dat mijn vrouw constant in de plee aan het kotsen is, en nee, ze is niet zwanger :P

Ik vind de dagen wat kort, of beter gezegd, m'n character heeft nogal veel behoeften. Eten, wc, douchen, slapen, eten, bezig houden, wc, slapen, douchen. Die balkjes lopen mij iets te snel leeg
Ze is ziek, veel laten slapen.

specs desktop | specs laptop

Verwijderd

Heb ook al een paar uurtjes gespeelt. Ik maak echt de grappigste en bizarste zaken mee. Vind het echt genieten.

Ik begin dus met mezelf op klein stukje grond, ik leer wat mensen kennen en geraak getrouwd met een mooie vrouw. Ik kijk bij haar doelstellingen en wat zie ik? 3 sims zoenen, 3 liefjes tegelijk hebben en Oh Ja! in het openbaar doen!

WTF? :*) Anyway, ik denk dat wordt grappig wanneer ik die 3 liefjes eens ga proberen te forceren. Men vrouw wordt zwanger en zo'n zwangere vrouw onderhouden is a real pain in the ass. Constant eten geven en laten slapen. Ze krijgt dan nog een bijna dood ervaring, door te smeken bij die Hein of hoe ie ook heet blijft ze toch nog leven. Ze bevalt van men kind maar slaat meteen na de geboorte door. Ze legt die baby neer, ze gaat zitten en begint de vreemdste geluiden te maken.
Ik denk weer WTF en even later zie ik een psychiator haar proberen te genezen. De dag daarna ging alles redelijk maar mijn koppel had bijna geen contact meer met elkaar gehad de laatste dagen. Die vrouw vraagt dus aandacht, ik doe romantic kiss en mijn vrouw duwt me direct weg. o_O
2 seconden later staat ze een bezemsteel te zoenen en mag er weer een psychiater aan te pas komen.

Eahm... I think I'm going to kill her now.

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Ben nu ook weer leuk aan het simmen.

Al mn familie nagemaak en nu bezig met het huis na te bouwen.

Ik vind het echter wel jammer dat Maxis de dikke mensen er heel raar laat uitzien (eigenlijk alleen bierbuik). Mn vader is namelijk wat massiever maar die optie zit er nog niet in.

Ook jammer vind ik dat alle volwassenen dezelfde lengte hebben. Mn moeder is niet zo lang en om haar nu even groot als mn vader te zien is wel maf.

Jammer dat er nog niet zoveel keuze mogelijk is qua meubilair, ben zo gewend aan The Sims I met een zut aan uitbreidingen 8)7

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:54

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Caboman schreef op 15 september 2004 @ 20:34:
Ik vind die nieuw dinge die je kan aanschaffen met punten wel leuk :) ( weet niet hoe 't heet)

Je kan dus zo'n machine aanschaffen met genoeg punten. Wanneer je 't gebruikt en je ervaringbalk is zeg maar hoog, dan laad je de machine op ga je erin, en word alles geladen. Je gaat helemaal gloeien, en je engie, blaas, honger, etc word helemaal groen gevuld.

Maar gebruik je de machine wanneer je ervaringsbalk laag is, zuigt die machine je zeg maar op. Honger, energie, etc etc word rood :s

En heeft iemand al een paashaas gezien? ik heb echt geen idee hoe die daar komt, maar ik zie soms een paashaas :s

iedereen in de fik LOL
[afbeelding]
Paashaas is vet ja, komt als je social helemaal rood is, is ook alleen zichtbaar voor die persoon (imaginary friend dus :P)

Mijn gezin groeit ook lekker :) 2 main characters zijn bejaard nu (pensioentje trekken, volledige kookpunten dus maken ook eten voor de rest :P), ene dochter is volwassen en getrouwd (een of andere kerel getrouwd die het liefst de halve buurt 'woo-hoo't ;)), andere is nu een pubertje, nog even proberen in een private school te krijgen (lukt niet echt)

Geld is geen probleem meer, als je af en toe een goede carriere keus maakt krijg je zo 10000 of 20000 simolians...heb alleen in het begin kleinste lot gekozen, beetje grond tekort nu :P

• Blamm
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Razorfist schreef op 15 september 2004 @ 13:46:
Mijn sims willen allemaal whoohoo in public.. maar hoe doe ik dat? :P
Iemand die me dit kan uitleggen? ik krijg ze niet op de tafel O-)

Verwijderd

ik heb dus iemand bij me in huis genomen maar kan ik diegene ook zelf op straat trappen? die optie zie ik verder niet?
en dan bedoel ik niet die ander zo kwaad mogelijk krijgen... :)

ennuh, als je een kindje probeerd te maken... krijg je dan ook meteen een vermelding als t gelukt is?

het is trouwens niet whoohoo (of misschien in t engels? :P) maar O jaaaa! :P :D

Verwijderd

Misschien heeft iemand dit al gezegd:

Zodra er 'filmpjes' moeten komen (bijvoorbeeld bij een huwelijksaanzoek of bij 'woohoo' dan schokt alles bij mij, ik hoor het geluid wel en zodra het voorbij is gaat alles weer gewoon verder.... weet iemand waar dit aan kan liggen?

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Je kan veel zeggen maar ze kunnen tegenwoordig goed dansen hoor..jezus..zelfs beter dan de gemiddeld aardig wat nederlanders .. ( kijkt in spiegel :: zelfspot )
Btw, je bent vergeten om gordijnen op te hangen ( ja..gordijnen )

[ Voor 14% gewijzigd door swampy op 16-09-2004 03:01 ]

• whiteclear
  • Laatst online: 18-09 10:03
M@NIC schreef op 15 september 2004 @ 22:36:
[...]
Misschien dat je het even wilt melden voor de rest ? :? :)
"Nude Patch" http://www.snootysims.com/patch.php ;)

• Magic
  • Niet online
Razorfist schreef op 16 september 2004 @ 00:13:
[...]

Iemand die me dit kan uitleggen? ik krijg ze niet op de tafel O-)
misschien het bed buiten neerzetten? :P

Heb gisteravond ff met de nude patch gespeeld, eerlijk gezegt vind ik dat juist een beetje afbreuk doen aan de zoete karakter van het spel. en dat is juist wat het spel zo leuk maakt.

*snel backup van .exe teruggezet*

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Chester
  • Niet online
Die lesbo vriendin werd opeens zwanger bij mij :|
Ik d8 WTF??!! Ze is dus vreemd gegaan :? Naja, kheb de baby maar gehouden, en die vriendin afgemaakt omdat ze zonder mijn toestemming zwanger is geworden :p
Weet iemand waar die rare hoed voor is, die je kan kopen als je genoeg punten hebt?
(btw, dat mevrouwke van de sociale dienst kan door muren heen lopen :p)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Siluro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:53
Geweldig spel!
Heb m ook sinds gister... maar even op de nette manier verkregen.
Ik heb er zeker zoveel lol mee als met deel 1 destijds...
Je maakt echt maffe dingen mee, mn vrouwtje was zwanger... ging ze zich wassen bij de gootsteen in de keuken :P

Ik begon dus met een mannetje en een vrouwtje, eerst maar s ff een feestje georganiseerd... Dus btje vrienden maken met de buurvrouw, daarna weer verder met mn eigen vrouwtje. Die weigerde mn huwelijksaanzoek dus trapte ik haar eruit. Dus ik weer verder met de buurvrouw, die kwam samenwonen.
Die accepteerde wel t huwelijkaanzoek, en daarna ff een babytje gemaakt. Dus die vrouw werd zwanger... is ze echt niet meer te genieten, constant moe enz.
Dus ik ff flirten met de schoonmaakster, dat kon mn vrouwtje weer niet waarderen.
Hele relatie naar de *** :P
't Is inmiddels al weer goed, de baby is ook al een kind... erg lache om te zien opgroeien enz..

• Bor
  • Nu online

Bor

Geweldig spel inderdaad. Jammer dat het wel vrij schokt (vooral op bovenste verdiepingen) met een Radeon 9800 Pro op een P4 2.4 Ghz.

De link naar updates geeft ook een 404 error (staat in program files -> ea > sims2).

Hopelijk komt er nog een performance improving patch.

• Siluro
Bor_de_Wollef schreef op 16 september 2004 @ 08:59:
Geweldig spel inderdaad. Jammer dat het wel vrij schokt (vooral op bovenste verdiepingen) met een Radeon 9800 Pro op een P4 2.4 Ghz.
Ik heb nergens last van eigenlijk...
Athlon XP 2000+ 512mb GF4mx

Het detail en resolutie staan waarschijnlijk aardig laag... maar daar kijk ik nog even niet na... gwoon ff lekker spelen. :)

• Qorne

Qorne

Think Different

het speelt hier gewoon goed met 2000+ amd 512ram en een :+ geforce 2mx :+ 64mb :P

Verwijderd

Ik durf te wedden dat zeker 85% van alle jongens (mannen, wat je wil) al geprobeert heeft een lesbische dame te maken :D

Mijn meisje probeerde de pc te repareren, kreeg stroom, en viel dood neer :'(

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-09 19:44

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik heb het spel gister ook binnen gekregen. Een erg leuk spel en het draait ook prima in 1024x768 op het hoogste detail op mijn pc. Een 1700xp met 512Ram en Geforce 4 ti4200. Het valt me alleen op dat mijn huisje niet wordt weergegeven op het kavel en dat mijn poppetjes geen pasfoto hebben. Is dat normaal of niet?

uhm...

• Blamm
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 10:19:
Ik durf te wedden dat zeker 85% van alle jongens (mannen, wat je wil) al geprobeert heeft een lesbische dame te maken :D

Mijn meisje probeerde de pc te repareren, kreeg stroom, en viel dood neer :'(
Kun je ook hetero koppels maken dan? O-)

Ik heb al wel een mannetje gehad dat dook op alles wat hij tegenkwam zowat :P
Verschillende vrouwen, een man en een alien :P

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 13:00

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik snap gewoon niet hoe je bijvoorbeeld vloerbedekking moet neerleggen :?

Zit in F3 mode, bouwem, en dan? :? Handje? Ontwerp modus? :?

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:01

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Na alle berichtjes over schokkende performance ben ik blij dat het vrij vloeiend gaat (framerate van 10-12 ofzo vind ik wel acceptabel).

Wel jammer dat die balkjes zo snel gaan. Het is nog steeds net als met Sims 1. Verdiepingen zijn vervelend omdat je tijd zo snel vliegt. Beste is om alles dicht op elkaar te proppen. Lullen met andere sims doe je toch meestal gewoon bij de voordeur.

Je hebt gewoon nergens tijd voor. Daarom bouwde ik nooit grote huizen, want het kost een half uur om van de ene kant naar de andere te lopen.

Ook jammer dat het hoofdspel nog zo beperkt is in items. Huisdieren enzo...dat wordt pas allemaal in expansies uitgegeven. En maar geld melken op die manier :(

Dit dus.

Verwijderd

SideSwipe schreef op 16 september 2004 @ 11:25:

Zodra ik thuis zit zoek ik dit voor je uit, en post het hier.
Of iemand moet me voor zijn. :)

• Qorne

Qorne

Think Different

SideSwipe schreef op 16 september 2004 @ 11:25:

gewoon de vloerbedekking selecteren en neerleggen :P
als je in de bouwmode zit kan je dat selecteren het icoontje is een vlakje :) dan kan je uit tig soorten kiezen :)

• SideSwipe
  • Laatst online: 24-09 13:00

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Qorne schreef op 16 september 2004 @ 11:56:
[...]

gewoon de vloerbedekking selecteren en neerleggen :P
als je in de bouwmode zit kan je dat selecteren het icoontje is een vlakje :) dan kan je uit tig soorten kiezen :)
Okee, maar als ik dan een leuk motiefje heb gekozen (:+) Dan krijg ik het maar niet op de grond :) Banken en stoelen werkt wel, maar een muurtje bouwen of iets dergelijks wil niet :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

• Qorne

Qorne

Think Different

ik ga het zo even voor je proberen, vriendin zit nu de heletijd :+

Verwijderd

Qorne schreef op 15 september 2004 @ 16:28:

oh toch? duh
FunkyTrip schreef op 16 september 2004 @ 11:29:
Na alle berichtjes over schokkende performance ben ik blij dat het vrij vloeiend gaat (framerate van 10-12 ofzo vind ik wel acceptabel).

Wel jammer dat die balkjes zo snel gaan. Het is nog steeds net als met Sims 1. Verdiepingen zijn vervelend omdat je tijd zo snel vliegt. Beste is om alles dicht op elkaar te proppen. Lullen met andere sims doe je toch meestal gewoon bij de voordeur.

Je hebt gewoon nergens tijd voor. Daarom bouwde ik nooit grote huizen, want het kost een half uur om van de ene kant naar de andere te lopen.

Ook jammer dat het hoofdspel nog zo beperkt is in items. Huisdieren enzo...dat wordt pas allemaal in expansies uitgegeven. En maar geld melken op die manier :(
mmm ik ga hem toch nog even goed proberen via de minder legale wegen voordat ik hem koop hoor. Als die tijd weer zo beperkt is, ga ik er geen geld aan uitgeven, dat was zo frustrerend :(

ps. die items kun je in de toekomst vast ook veel meer downloaden

Trouwens nog iets. Mijn vriendin heeft een AMD Athlon 1Ghz pc, met 384MB RAM, maar een Geforce 256. Nou kan ze natuurlijk wel een goedkoop GPU-kaartje met T&L ondersteuning aanschaffen (welke? zo goedkoop mogelijk?), maar ik vraag me af of er hier meer mensen zijn die het spel met een systeem ook zo dicht tegen de minimale eisen aan hebben proberen te spelen? Draait dat een beetje als je alle instellingen omlaag gooit?

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2004 12:37 ]

• TuLPMaN
  • Laatst online: 23-08 19:30
Hoe reset je een neighborhood naar het origineel?

Bladiebla!

Verwijderd

TuLPMaN schreef op 16 september 2004 @ 12:43:
Hoe reset je een neighborhood naar het origineel?
Staat onder bij je menutje een knopje als je in de neighborhood bent.

Heb gister btw. een eigen huisje gebouwd. Valt erg tegen als je de grootste kavel uitkiest.. het huis is zo groot dat de sim minuten nodig heeft om naar de andere kant te lopen :o Hoe kan je trouwens aan iemand vragen om in te trekken? denk dat er een optie voor komt als iemand je beste vriend/vriendin is.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2004 12:49 ]

Verwijderd

wat zijn de minimale en aanbevolen systeemeisen dan??

• TuLPMaN
  • Laatst online: 23-08 19:30
Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 12:47:
[...]

Staat onder bij je menutje een knopje als je in de neighborhood bent.
Kan het niet vinden hoor, waar precies?

Bladiebla!

• sjaakaq
  • Laatst online: 07:31

sjaakaq

It might get loud

Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 13:01:
wat zijn de minimale en aanbevolen systeemeisen dan??
If you have a T&L capable video card with at least 32 MB of video RAM then you need at least:
800 MHz processor or better
256 MB RAM if Windows XP, Windows ME, Windows 98 or Windows 2000
At least 3.5 GB of hard drive space
If you have a non-T&L capable video card (an Intel Extreme Graphics or a Radeon 7000/VE Series) then you need at least:
2.0 GHz processor or better
256 MB RAM if Windows XP, Windows ME, Windows 98, or Windows 2000
At least 3.5 GB of hard drive space

Get the most current driver for your video card. The manufacturers usually have the video drivers on their sites for you to download. Visit the nVidia site, the ATI site or the support site for your computer's manufacturer for the latest drivers for those video cards.

Supported video cards (and the more video memory the better):
ATI RadeonTM series (7000 or better)
Radeon 7000/VE series (non-T&L; requires 2.0 GHz processor)
7200, 7500
8500, All-In-Wonder 8500
9000, 9200, 9500, 9600, 9700, 9800
X300, X600, X800

Nvidia® QuadroTM series
Quadro, Quadro2, Quadro4

Nvidia® Geforce series (GeForce2 and better)
GeForce2
GeForce3, 3 Ti
GeForce4, 4Ti, MX 420, 440
GeForce FX 5200, 5600, 5700, 5800, 5900, 5950
GeForce 6600, 6800

Intel® Extreme Graphics (non-T&L; requires 2.0 GHz processor)
82845, 82865, 82915

leoaq.fm // Jeune Loop

• Cabo
Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 12:47:
[...]

Hoe kan je trouwens aan iemand vragen om in te trekken? denk dat er een optie voor komt als iemand je beste vriend/vriendin is.
Jah, dan staat er voorstelllen, en dan kan je kiezen uit blijven slapen, samen wonen, verloven, trouwen. Hangt allemaal van de relatie af.

M'n kind id vandaag naar school gegaan, en bij z'n verlangen staat dan hij wil dat iemand 'm meehelpt bij z'n huiswerk.
Hoe maak je huiswerk? ik heb echt geen idee, heb een bureau gekocht, maar nee...

Ik zie é al, 't boek lag op de grond :@

[ Voor 6% gewijzigd door Cabo op 16-09-2004 14:05 ]

Verwijderd

Ik geloof adt het bij sims 1 was met een boekenkast, met dat kind kon je dan niet kookboeken maar huiswerk maken

• Bor
  • Nu online

Bor

framerate van 10-12 ofzo vind ik wel acceptabel
Dan is vrijwel ALLES wel acceptabel. 10-12 fps vind ik echt totaal onspeelbaar.

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:01

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Bor_de_Wollef schreef op 16 september 2004 @ 14:07:
[...]

Dan is vrijwel ALLES wel acceptabel. 10-12 fps vind ik echt totaal onspeelbaar.
Is alleen maar bij zoomen enzo. Gewoon roteren en de poppetjes zelf bewegen vloeiend (dus >20)

Maar goed, ik kom dan ook uit een tijdperk dat schokkend 3d gewoon de norm was dus stoor me er niet zo aan.

12 beeldwisselingen per seconde is behoorlijk vlot. Vanaf 20-25 fps kun je het schokken al vrijwel niet meer waarnemen.

Dit dus.

• UltraR-pc
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik vind 30fps het minimum bij 3d spellen. Het hoeft echter ook niet meer te zijn want dan zie ik er niet of nauwelijks verschil meer tussen. Ik wil dus gewoon 30fps, minder vind ik vervelend spelen.

Verwijderd

Err kun je dan de fps bekijken in Sims2? Ben wel benieuwd :P

• Siluro
UltraR-pc schreef op 16 september 2004 @ 14:43:
Ik vind 30fps het minimum bij 3d spellen. Het hoeft echter ook niet meer te zijn want dan zie ik er niet of nauwelijks verschil meer tussen. Ik wil dus gewoon 30fps, minder vind ik vervelend spelen.
Bij FPS is 30 inderdaad wel ongeveer t minimum, maar de sims is (ondanks dat het 3D is) toch nog wel heel wat anders als een FPS.

Verwijderd

Ik kan absoluut niks bouwen, alles onder het tabje van bouwen lijkt op een of andere manier geblokkeerd, ik krijg het niet in het "hoofscherm".. zeer vervelend. Dingen kopen gaat foutloos maar bouwen werkt niet.. iemand een idee :/

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-09 16:21
Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 14:51:
Err kun je dan de fps bekijken in Sims2? Ben wel benieuwd :P
Je kunt overal je FPS toch zien, als je Fraps gebruikt :?

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 19-09 23:13
Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 15:24:
Ik kan absoluut niks bouwen, alles onder het tabje van bouwen lijkt op een of andere manier geblokkeerd, ik krijg het niet in het "hoofscherm".. zeer vervelend. Dingen kopen gaat foutloos maar bouwen werkt niet.. iemand een idee :/
ja heb ik ook last van. Ik ben dan ook totaal onbekend met het spel
Zelfs in de bouw tutorial weigert ie

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Cabo
Even ee tip om toegelaten worden tot een particuliere school.
Maak een lekkere maaltijd, mijn vrouw kan nu een kalkoen maken.
Toen het schoolhoofd de kalkoen at, kreeg ik 45 punten erbij en stond ik op 91 punten :D

Verwijderd

Dat ik niks kon bouwen had ik ook door een no-cd crack. Toen ik de oude exe er weer op had gezet kon ik wel bouwen.
Verder heeft het wel wat leuke nieuwe dingen t.o.v. sims 1.

• Bor
  • Nu online

Bor

FunkyTrip schreef op 16 september 2004 @ 14:18:
[...]

12 beeldwisselingen per seconde is behoorlijk vlot. Vanaf 20-25 fps kun je het schokken al vrijwel niet meer waarnemen.
Sorry maar dat is echt onzin. Maar goed, terug ontopic :)

• Qorne

Qorne

Think Different

lol me vriendin heeft een nerd die haalt alleen maar 10en opschool :P

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-09 19:44

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik heb het nu mooi voor elkaar :'(

De grootste wens van het vrouwtje is verloven met het mannetje en de grootste angst van het mannetje is verloven met het vrouwtje. Ik heb nu net wel een leuk openbaar Discotheekje gebouwd voor mijn Sims. Alleen kan ik helaas nergens een bar en discolampen vinden voor de dansvloer. Nah ja, je kunt niet alles hebben :). Het enige dat ik een beetje lastig vind is het bouwen van daken op je gebouwen. Sommige stukken van je huis daar kun je niet eens een dak op bouwen :?

Heeft iemand dat trouwens nog meer dat de portretten van je Sims niet worden weergegeven?

uhm...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 15:47:
Dat ik niks kon bouwen had ik ook door een no-cd crack. Toen ik de oude exe er weer op had gezet kon ik wel bouwen.
Verder heeft het wel wat leuke nieuwe dingen t.o.v. sims 1.
Tsja, het is eigenlijk ook waanzin dat je niet met 1 aankoop op twee computers kan spelen.. maar goed, dan maar niet bouwen.

• dribbel
  • Laatst online: 07:19
Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 16:28:
[...]

Tsja, het is eigenlijk ook waanzin dat je niet met 1 aankoop op twee computers kan spelen.. maar goed, dan maar niet bouwen.
kopie van de cd maken kan altijd nog ;)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.