Altijd lachen; ik laat een repareteur komen om mijn fornuis te fixen, die verneukt het en het hele fornuis vliegt in de fik.
En wat doet die eikel vervolgens?
Hij raakt in paniek, begint te schreeuwen en rent gewoon het huis uit en stapt in de auto...
Mijn mannetje was op zijn werk, dus die kon niks doen, dus m'n vrouwtje raakt ook compleet in paniek.
Op dat moment gaat de telefoon ook nog, maar die kan ik niet opnemen omdat het vrouwtje steeds in paniek terugrent naar de brand.
De brandweer bellen kon dus ook niet, want er werd al gebeld.
Naja, dan de boel maar proberen te blussen, want wegrennen lukte ook niet.
Groot succes, het vrouwtje begint te kuchen, komt te dichtbij de brand en vliegt zelf ook in de fik.
Naja, vrouw dood en het halve huis brandt af terwijl het mannetje op het werk zit.
Komt hij eindelijk uit zijn werk, belt direct de brandweer (met de telefoon buiten, want als hij binnen zou bellen was hij waarschijnlijk zelf ook in paniek geraakt) en met veel moeite en 2 brandweermannetjes erbij lukt het dan eindelijk om de brand meester te worden...
Op dat moment ziet het mannetje de
urn(!!!) van zijn vrouw tussen het as, krijgt een zenuwinzinking en wil helemaal niets meer doen, behalve slapen...
En nu zijn zijn hele stats zijn naar de kloten en dat terwijl hij net promotie gemaakt had...
Just fucking great

.