Toon posts:

The Sims II

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.345 views sinds 30-01-2008

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-09 11:38
Bor_de_Wollef schreef op 16 september 2004 @ 08:59:
Geweldig spel inderdaad. Jammer dat het wel vrij schokt (vooral op bovenste verdiepingen) met een Radeon 9800 Pro op een P4 2.4 Ghz.
.
Ik heb hier nergens last van, draai het in 1024*768 alles high op een p4 2.4ghz, 512mb en een radeon 9600xt.

Alleen bij het kleding wisselen van de sims loopt het spel ff traag.

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Weet iemand hoe/of je een heel stad terug kan zetten naar default? En iemand dat storymode al gechecked?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:28
storymode? :s

• shorty
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

shorty

tralalalala!

M'n zusje heeft vandaat dit spel gekocht alleen is nu helemaal boos en alles omdat ze niet met hoog detail kan spelen :P

Ze heeft een geintegreerd Intel kaartje en GEEN AGP slot. Is het wat om dit erin te stoppen:

Merk AOpen
Type Aeolus FX5200-V128 PCI
Grafische engine NVIDIA GeForce FX 5200
Geheugen 128 MB
Type geheugen DDR
Engine kloksnelheid 250 MHz
Geheugen kloksnelheid 333 MHz
RAMDAC 350 MHz
Bus standaard PCI
VGA-output 15-pin D-sub
TV-output S-video en composiet
Uitvoering Retail

Is dus een GeForce kaart op de PCI bus. Kan ze hiermee wel in hoog detail spelen etc?

Verwijderd

Nou hieperdepiep!

Ik heb em ook. Ook geinstalleerd, me vader gaat uit z'n naat want dat mocht niet...naja, ik lul me er wel weer uit.

Ik gelijk beginnen met een huis (nee GEEN huisje :P) te bouwen. Na een urrtje klaar. Nu was ik begonnen met een persoon te maken, maar nu ik hem wil laten intrekken in m'n huis lukt dat niet omdat ie niet genoeg geld heeft?!

of kwam dat door die 40 flatscreen TV's :o)

Verwijderd

Chester schreef op 16 september 2004 @ 16:49:
Weet iemand hoe/of je een heel stad terug kan zetten naar default? En iemand dat storymode al gechecked?
Die stad terugzetten is me nog niet gelukt.

Storymode? :?

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:55
Ik krijg mijn muziek niet in het spel ... dus mp3's ... als ik snelkoppelingen maak naar de mp3's ( C:\Documents and Settings\Ikkuh\Mijn documenten\EA Games\De Sims 2\Music\pop ) doet ie niks ... dus ingame start ie nog steeds de standaard muziek op ... terwijl in de readme staat dat je ze daar kan plaatsen

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 19-09 23:13
Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 16:28:
[...]

Tsja, het is eigenlijk ook waanzin dat je niet met 1 aankoop op twee computers kan spelen.. maar goed, dan maar niet bouwen.
geen nood, hij doet het ook als je met cloneCD een image van CD1 maakt en die mount in daemon tools. Scheelt weer gehannes met CDtjes

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-09 16:53

Steffy

Ayreonaut

8)7 :? Haha, lol ik kan niet eens bouwen, snap er geen hol van, misschien snappen kleine kids het maar ik niet :D

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 15:40
en je gebruikt niet de NOCD crack? Want daarmee werkt (volgens anderen) het bouwen niet...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• Steffy
  • Laatst online: 27-09 16:53

Steffy

Ayreonaut

party42 schreef op 16 september 2004 @ 17:32:
en je gebruikt niet de NOCD crack? Want daarmee werkt (volgens anderen) het bouwen niet...
Geen idee, het staat op de pc, weet ik veel wat er mee gebeurt is 8)7 Het zal wel aan mij liggen denk ik

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-09 08:59

Distortion

Bottle to Throttle

Weet iemand trouwens hoe ik die muziek-tracks kan uitpakken? ze zitten in een .package bestand. Er ziten wel mooie nummers tussen,....

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Verwijderd

Hey best lachu spel

Ff vraagje waar kan je een bar vinden???? Die sims vraagt om een bar maar kan hem nergens vinden om te kopen |:( |:( |:( |:(

• Cabo
Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 18:20:
Hey best lachu spel

Ff vraagje waar kan je een bar vinden???? Die sims vraagt om een bar maar kan hem nergens vinden om te kopen |:( |:( |:( |:(
Als je spullen wilt aanschaffen, zie je zo'n logo met 3 ballen als in een driehoek. Als je daar op klikt zie je een logo met balonnen, en ik dacht dat je daar je bar kon kopen

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:44

WoutF

Hoofdredacteur
Een paar vraagjes. Mijn simvrouwtje staat soms te stampvoeten voor de bar met een bar icoontje in d'r ballon, moet ze eerst bar skills hebben ofzo :?

Hoe laat ik ze normaal seks hebben? :D
In het bubbelbad kan ik wel Woohoo/Try for baby doen. Maar kunnen ze t niet op de bank/in bed doen?

• Animal Mother
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:20

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Timocos schreef op 16 september 2004 @ 17:22:
Ik krijg mijn muziek niet in het spel ... dus mp3's ... als ik snelkoppelingen maak naar de mp3's ( C:\Documents and Settings\Ikkuh\Mijn documenten\EA Games\De Sims 2\Music\pop ) doet ie niks ... dus ingame start ie nog steeds de standaard muziek op ... terwijl in de readme staat dat je ze daar kan plaatsen
Je moet je mp3's in een van die mapjes stoppen zoals je gedaan hebt. Als je nu de radio aan zet en pop op zet hoor je gewoon die oude muziek, ook als je het volgende nummer kiest. Je moet de zender dus eerst bv naar Metal veranderen, en daarna weer naar pop! :)

Worked for me! :)

@ Wout:

Je moet je mannetje en vrouwtje eerst laten ontspannen (of hoe ze 't ook noemen :) ) op 't bed. Als je dan met het vrouwtje op 't mannetje (of andersom) klikt heb je een paar opties ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Animal Mother op 16-09-2004 19:06 ]

• Chester
  • Niet online
Sry, was geen storymode, ik las het verkeerd, het was Neighbourhood story :p
Die NOCD crack werkt niet, die is nuked, een goede moet nog komen.
Ik word met de dag verslaaf(v?)der :p
Van dat vrouw die was verdronken bij mij, kwam de geest een keer langs. Overals waar ze liep werdt het nat, hele huis leek net een vijver :D
Sta ik in de keuken rustig te koken, komt die geest weer uit het niet, BOE!! Mn character schrok zich rot :p
Het is ook grappig gedaan hoe kinderen geboren worden, ploep, valt ie zomaar uit dat groene geval boven je hoofd :D
Het is btw best wel moeilijk om en op een baby te passen en je "needs" groen te houden, ik loop nu al een paar dagen zonder fun rond :p

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Verwijderd

edit: Wel ja, laat je scherm met reply maar weer open staan terwijl je zit te eten... 8)7

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2004 19:40 ]

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-09 19:44

Smoonshine

Feyenoord!!

Pfff, mijn ventje wil alleen sex sinds hij een keer een afgewezen is. Zijn grootste angst is om zich te binden. En ik had er nog wel zo'n mooie dame voor hem bijgemaakt :'( . Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen haar te laten trouwen met een andere gast. Wat een dilemma's. Ik ben verslaafd :|

uhm...

• Chester
  • Niet online
We zijn allemaal verslaafd.....
Ik ging net even kijken hoe dat nou zat met dat story zooi, kwam ik 3 uur later terug in windows :p

Verwijderd

Ik vind het een leuk spel. Voor het gemak ben ik maar met 1 sim begonnen, maar volgens mij verlies je een hoop tijd (omdat deze gaat werken). Ik kom gewoon tijd te kort om alles op het gemak te doen. De tijd loopt voor mijn gevoel net iets te snel. Kun je dit nog ergens aanpassen?

Verder: een zeer leuk spelletje

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 17:20:
Nou hieperdepiep!

Ik heb em ook. Ook geinstalleerd, me vader gaat uit z'n naat want dat mocht niet...naja, ik lul me er wel weer uit.

Ik gelijk beginnen met een huis (nee GEEN huisje :P) te bouwen. Na een urrtje klaar. Nu was ik begonnen met een persoon te maken, maar nu ik hem wil laten intrekken in m'n huis lukt dat niet omdat ie niet genoeg geld heeft?!

of kwam dat door die 40 flatscreen TV's :o)
haha, toch maar gedaan? Lijkt me wel zo normaal.
Vaders die in de categorie 'pc-noob' thuis horen (en geloof me, dat zijn er een hoop) moeten zich niet met zulke zaken bemoeien.
Succes, voor als je vader het opmerkt. ;)

• Chester
  • Niet online
@Features
Ergens anders ff goedkoop huisje kopen, geld cheat, dan de andere kopen :p Zo heb ik et gedaan ;)

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Chester schreef op 16 september 2004 @ 20:06:
@Features
Ergens anders ff goedkoop huisje kopen, geld cheat, dan de andere kopen :p Zo heb ik et gedaan ;)
Geld cheat? Is die er dan al?
Zijn er ook al carriere overzichten beschikbaar? Want medisch levert geen kloot op.

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Shift + Ctrl + C en dan Kaching intypen. Krijg je 1000 erbij.

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 17:20:
Nou hieperdepiep!

Goedzo!!!
En als ie wat te zeiken heeft stuur je em maar naar mij toe! 8)

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

sommige cheats staan ook in het boekje hoor :P lees dat eens :) als je hem tenminste hebt >:) ;)

Verwijderd

'k zit hier met 'n irritant probleem :S
heb the sims2 vanmiddag gekocht, geïnstalleert maar hij blijft heel vaak hangen. Vooral tijdens het bouwen en voorwerpen komen, en na enkele acties gedaan te hebben. weet iemand hier een oplossing voor?

specs:
WindowsXP home edition
P4 2,6 Ghz
512 DDR ram
Gforce FX 5600
mobo: P4P800

Verwijderd

Whaaaattt!!!!!!!!!!!!!!!!!

M'n vader komt binnen..Ik zit the sims2 te spelen. Hij zegt, hebbie em geinstalleerd? Ik zeg ja, en ik ga em ook nog naar boven (de pentiumII) kopieren dan kan ik em daar spelen.

In tussentijd staat ie dus gewoon op de pc beneden, maar zolang ik hem dat met niet zoveel woorden vertel vind hij het allang best :P

cool man, zo'n snuggere vader ...
enneh...
Vaders die in de categorie 'pc-noob' thuis horen (en geloof me, dat zijn er een hoop) moeten zich niet met zulke zaken bemoeien.
Succes, voor als je vader het opmerkt.
Hij werkt bij misisterie van buitenlandse zaakjes, als netwerkbeheerder, zou toch redelijk veel verstand van pc's moeten hebben denk ik zo...? :X

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2004 20:33 ]

• JaP.NeT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-09 17:42
Flyby_Wire schreef op 16 september 2004 @ 18:03:
Weet iemand trouwens hoe ik die muziek-tracks kan uitpakken? ze zitten in een .package bestand. Er ziten wel mooie nummers tussen,....
iemand?
Ik vind t zulke prachtig muziek, word er helemaal vrolijk van. :+ _/-\o_

Verwijderd

:?

Heb dus een chickie langs zien lopen en heb praatje gemaakt, ze zijn nu dus dik
verliefd en ik denk binnekort verloofd, ( die gast zit bij het leger en verdient 300, dus heb op me rekening maar iets van 1000 ) Zeker veel trainen om meer te verdienen?

- Soms valt de sims terug naar me destkop en moet ik hem weer aanklikken om weer te spelen wat weer 30 seconde duurt ofzo )

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2004 20:54 ]

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-09 16:21
Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 20:53:
:?

Heb dus een chickie langs zien lopen en heb praatje gemaakt, ze zijn nu dus dik
verliefd en ik denk binnekort verloofd, ( die gast zit bij het leger en verdient 300, dus heb op me rekening maar iets van 1000 ) Zeker veel trainen om meer te verdienen?

- Soms valt de sims terug naar me destkop en moet ik hem weer aanklikken om weer te spelen wat weer 30 seconde duurt ofzo )
Dat heb ik ook gehad, als ik veel met de CTRL en muisknop bezig was..
Dan krijg je zon speciale move beweging, die in deel 1 niet mogelijk was. (oid)

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 20:31:

Hij werkt bij misisterie van buitenlandse zaakjes, als netwerkbeheerder, zou toch redelijk veel verstand van pc's moeten hebben denk ik zo...? :X
Ok, dan hoort hij gewoon thuis in de categorie 'vaders' en die zijn gewoon heel vervelend. :P

Verwijderd

----- Hier is een NIEUW interview met de Will Wright, de maker van Sims2, over Sims2 ---

http://www.zdnet.com.au/i...,39023769,39159572,00.htm

Verwijderd

Dat verhaaltje dat iemand een heel aantal posts terug gepost had, dat zijn/haar sim onder de douche ging staan en naderhand bellen uit haar aarsch komen... Dat heb ik nu ook.
Hoe kom ik er af? Ik wil geen bubbels uit mijn kont. :/

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 10:55

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

http://www.bizzarro.nl/sims2.avi

Ik lach me werkelijk rot om die dans scenes die ze opvoeren soms :D

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Net als bij Sims 1 zitten dingen soms vast,
nu heb ik een WC welke ik niet meer weg kan halen, en een bed, die ik ook niet kan verwijderen en deze maar voor 1 helft te beslapen is. Er was iets met Sims 1 waarmee je alles kon verwijderen, alleen weet ik de keycombo niet meer, en weet ik niet of deze in Sims 2 werkt. Kan iemand mij helpen?

Laat maar.

[ Voor 2% gewijzigd door Tranzity op 16-09-2004 22:55 . Reden: cheat gevonden. ]

Verwijderd

wat moet dit.....DING in mijn huis?!?!

Afbeeldingslocatie: http://www.wxs.nl/~kuijt153/paashaas.JPG

• glaerox
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:50
je sim voelt zich alleen :P

daarom heeft hij een denkbeeldige paashaas:P (remifriend)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Inderdaad, dat komt omdat je sociale balkje helemaal rood is. Ga eens naar buiten, vriendjes maken!

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

eeh ..que ?! :P ik behandelde hem precies zoals ik ben.....

OOOH....daarom wordt ik de kluizenaar genoemd hier :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 21:40:

[afbeelding]
Dat is de zogenaamde 'socialbunny' ofzoiets. Als je sociaal ding helemaal in het rood is komt die om je socialer te maken oid :)

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

[afbeelding]
Dat is het SOCIAAL KONIJN :+ als je 2 dagen je sociaal balkje laag hebt staan dan komt dat ding uit de lucht vallen :P je kan er alles mee doen je kan hem ook zoenen enz :+

[ Voor 0% gewijzigd door Qorne op 16-09-2004 21:49 . Reden: ik moet veeel sneller reageren, net was er nog geen 1 reactie :+ ]

Verwijderd

Ja ik ging em helemaal knuffelen enzo :) leuk beest man, ik post morgenochtend wel wat "Bunnyhug"-pics hahah :P

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Canaria schreef op 16 september 2004 @ 21:45:
Inderdaad, dat komt omdat je sociale balkje helemaal rood is. Ga eens naar buiten, vriendjes maken!
Jah maar das wel lastig he voor een tweaker :p

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 17:53

evaarties

Powerball @ 12.582

[afbeelding]
Donnie Darko :P

• Magic
  • Niet online
Flyduck schreef op 16 september 2004 @ 21:50:
[...]

Jah maar das wel lastig he voor een tweaker :p
Mijn sim is juist een complete tegenstelling van mij: sociaal, netjes, geordend, kan goed koken en schoonmaken, heeft een vriendin (vrouw inmiddels), veel te veel vrienden enzovoort :P

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Chester
  • Niet online
Whehehe, idd :p (een goede film om over te discussen in W&L)

Hugging teh bunny:
Afbeeldingslocatie: http://www.il.fontys.nl/~mehorny/sims/hug.jpg

Krantje dr bij:
Afbeeldingslocatie: http://www.il.fontys.nl/~mehorny/sims/krant.jpg

Meneer Hein kwam eens op bezoek:
Afbeeldingslocatie: http://www.il.fontys.nl/~mehorny/sims/reaper.jpg

• glaerox
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:50
Hein komt wel in een mooie auto aangereden :*)

[ Voor 6% gewijzigd door glaerox op 16-09-2004 22:45 ]

• Cabo
Waar kan je eigenlijk lezen hoeveel copies al verkocht zijn?
Als je zulk info vind, graag hier plaatsen..

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:54

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Mijn pc kreeg elke keer na 15 minuten spelen een spontane reboot. Nu heb ik alle drivers geupdate, en er is wel iets verandert. Het beeld bevriest gewoon na een kwartier helemaal en ik moet handmatig rebooten :P

Iemand anders hier last van?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Schaapje_BlaaT schreef op 16 september 2004 @ 17:27:
[...]

geen nood, hij doet het ook als je met cloneCD een image van CD1 maakt en die mount in daemon tools. Scheelt weer gehannes met CDtjes
Slim idee! Ik heb met CloneCD een image gemaakt (Game CD) en die *.ccd file op een fictieve schijf G in Deamon Tools gezet. Echter, bij het starten van The Sims II zegt hij: "CD-/DVD-emulatiesoftware gevonden. Schakel alle CD-/DVD-emulatiesoftware uit en herstart het spel." :?

Nog een kleine bug gevonden, ik heb langs mijn tijdpad een paar lampen gezet maar het licht stopt precies op de grens van mijn kavel.. beetje jammer :)

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Chester schreef op 16 september 2004 @ 16:49:
Nope maar het ziet er interresant uit, zeker die macho die de chick van de buren wil schaken :-p

There is no place like ::1

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

shorty schreef op 16 september 2004 @ 17:10:
M'n zusje heeft vandaat dit spel gekocht alleen is nu helemaal boos en alles omdat ze niet met hoog detail kan spelen :P

Ze heeft een geintegreerd Intel kaartje en GEEN AGP slot. Is het wat om dit erin te stoppen:

Merk AOpen
Type Aeolus FX5200-V128 PCI
Yup, ze heeft waarschijnlijk geen T & L dus moet de software de belichting bereken..

Een pci FX5200 zal zeker helpen...

(( mmm zeker niet opgelet..zat te lang in The Sims 2 en loop ik achter op postings... gaak! ))

[ Voor 11% gewijzigd door swampy op 17-09-2004 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:53
Hier weer een stukje verhaal.. helaas zijn de plaatjes van waardeloze kwaliteit en met veel compressie... (blame het fototoestel van de sims)

Ze begonnen als leuk samenwonend stel...
Afbeeldingslocatie: http://home.filternet.nl/~fn001958/sims/1.jpg

Maar nadat ze zijn huwelijksaanzoek had afgewezen :'( zette hij haar op straat en ging verder met de buurvrouw... >:) O-)
Afbeeldingslocatie: http://home.filternet.nl/~fn001958/sims/2.jpg

Ze trouwden en zij werd al snel zwanger... en tijdens die periode was zij niet te genieten.
Afbeeldingslocatie: http://home.filternet.nl/~fn001958/sims/3.jpg

Hij vond de nieuwe schoonmaakster ook wel aantrekkelijk, maar werd helaas betrapte zijn kersverse vrouw hem, die gaf hem er flink van langs en voelde een lange tijd niets voor hem...
Maar toen kwam Jake ter wereld :D
Afbeeldingslocatie: http://home.filternet.nl/~fn001958/sims/4.jpg

Tussen de ouders van Jake kwam het ook goed, en ze wilden beiden graag dat hij goed zou opgroeien...
Afbeeldingslocatie: http://home.filternet.nl/~fn001958/sims/5.jpg

Er ging ook wel eens wat kapot in huis....
Afbeeldingslocatie: http://home.filternet.nl/~fn001958/sims/6.jpg

Maar dat maakte ze niet uit... want ze leefden erg gelukkig met zn 3en :7
Afbeeldingslocatie: http://home.filternet.nl/~fn001958/sims/7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.filternet.nl/~fn001958/sims/8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.filternet.nl/~fn001958/sims/9.jpg

Tot zover mijn sprookje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
glaerox schreef op 16 september 2004 @ 22:45:
Hein komt wel in een mooie auto aangereden :*)
Dat is de auto van het schoonmaakmeisje :+
Magere hein kwam gestraald :p (hij heeft wel een leet-ass telefoon :p)

[ Voor 9% gewijzigd door Chester op 17-09-2004 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff nog een keer een vraag die ik al eerder stelde;

ik heb dus iemand bij me in huis genomen maar kan ik diegene ook zelf op straat trappen? die optie zie ik verder niet? en dan bedoel ik niet die ander zo kwaad mogelijk krijgen... maar gewoon in een keer hop t huis uit :P

ennuh, als je een kindje probeerd te maken... krijg je dan ook meteen een vermelding als t gelukt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 23-09 13:39

Erikie

www.erikie.nl

Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 02:15:

ik heb dus iemand bij me in huis genomen maar kan ik diegene ook zelf op straat trappen? die optie zie ik verder niet? en dan bedoel ik niet die ander zo kwaad mogelijk krijgen... maar gewoon in een keer hop t huis uit :P

ennuh, als je een kindje probeerd te maken... krijg je dan ook meteen een vermelding als t gelukt is?
kindjes maken lukte bij mij na 2 x, en toen uh, toen kwam er een animatie, en daarna werd m'n vriendin d'r buik dikker en dikker met allerlei nare gevolgen :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ben nu bezig om een van mijn tieners het aan te laten leggen met de postgirl...oh yeah! Het begint al aardig uit te werken... ze wacht al op hem... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeerde mijn sim eerst ook zwanger te krijgen, en daarna werd ze dikker. Dus ik dacht dat het gelukt was.

Bleek dat dat gewoon door al het magnetronvoer kwam :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Siluro schreef op 17 september 2004 @ 00:17:
Hier weer een stukje verhaal.. helaas zijn de plaatjes van waardeloze kwaliteit en met veel compressie... (blame het fototoestel van de sims)

Tot zover mijn sprookje :P
Je kan de kwaliteit wijzigen in The Sims2, het kan zelfs als bmp opgeslagen worden. Ook is het mogelijk om je "sprookje" online te zetten via de officiele site:
http://thesims2.ea.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 02:15:

Gewoon krant/computer... en dan eigen huis zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaah :P

Afbeeldingslocatie: http://www.wxs.nl/~kuijt153/paashaas2.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSvBladel
  • Laatst online: 03-08 19:29
Sorry als dit al beatnwoord is, maar ik krijg mijn sim niet in bed met zijn verloofde....

Wel in bed, maar niet op elkaar ;)

Ik weiger om mijn sim te laten trouwen met iemand die die hij nog niet intiem kent, ondanks dat we al verloofd zijn en zelfs al een wedding party gegeven hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

De eerste keer had ik er ook moeite mee. Maar tegenwoordig is mijn ventje een vrouwenverslinder met bindingsangst. Had ik eerst mijn huisgenote versierd om daar eventjes mee voor nageslacht te zorgen. Heb ik die relatie op de klippen laten lopen, omdat mijn sim anders depressief wordt, omdat hij te weinig seks met verschillende mensen heeft 8)7

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm ik zie hier dat ze allemaal geen blokjes voor het lichaam hebben als ze gaan douchen ed, waarom heb ik dat wel :?

Heb ik een nederlandse versie waar dat weer niet in mag ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 10:09:
ehm ik zie hier dat ze allemaal geen blokjes voor het lichaam hebben als ze gaan douchen ed, waarom heb ik dat wel :?

Heb ik een nederlandse versie waar dat weer niet in mag ofzow?
De gewone versie heeft blokjes... die van mij ook, als je dat niet wil moet je de nudepatch installeren die staat ergens een paar pagina's trug.
Persoonlijk vind ik t juist wel grappig die blokjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben een paar van jullie al geprobeerd een mutant familie te maken, net als in de review van ign.com ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Vet leuke pics! Vooral die socialbunny! :D

Maar is het ook mogelijk om kinderen te adopteren enzo? En twee mannen samen te krijgen (en in bed ;) ). Of kun je dan ook draagmoedertje nueken en die dumpen en dan happy verder leven?
Lijkt me wel gaaf zo'n gevarieerde buurt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
oZner schreef op 17 september 2004 @ 10:30:
Vet leuke pics! Vooral die socialbunny! :D

Maar is het ook mogelijk om kinderen te adopteren enzo? En twee mannen samen te krijgen (en in bed ;) ). Of kun je dan ook draagmoedertje nueken en die dumpen en dan happy verder leven?
Lijkt me wel gaaf zo'n gevarieerde buurt! :)
Een kind adopteren gaat sneller dan je wilt soms... :P
Ik belde een keer per ongeluk de adoptiedienst, kon ik niet meer cancelen.
Maar ff een kind genomen, en die even een tijdje laten zwemmen zonder trapje tot hein langskwam... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Het is mijn ventje zn doel om zo veel mogelijk te Woohoo!' en met zoveel mogelijk sims.

Zit nu al op drie. (Eentje kickt op Woohoo int openbaar :P).

De nadruk ligt wel erg veel op Wohoo! vindt ik, kinderen spelen dit spel :|

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSvBladel
L3TUC3 schreef op 17 september 2004 @ 10:55:
Het is mijn ventje zn doel om zo veel mogelijk te Woohoo!' en met zoveel mogelijk sims.

Als ik het dus goed begrijp zou Wohoo! dus een optie moeten zijn op het moment dat ik een andere Sim aanklik ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben een tijdje sim2 aan het spelen, maar als ik maceroni met kaas wil eten, dan weigerd hij te eten en legt hij het op de grond neer .

:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSvBladel
Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 11:01:
ik ben een tijdje sim2 aan het spelen, maar als ik maceroni met kaas wil eten, dan weigerd hij te eten en legt hij het op de grond neer .

Zit er eten in de koelkast ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zit een koelkast, magnetron en een oven, hij wil allleen maar kant en klare eten, of diepvries pizza. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 11:01:

Als ie het eten pakt en neerlegt heeft ie niet voldoende ruimte op het aanrecht om het klaar te maken.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Laatst online: 07:31

sjaakaq

It might get loud

Hmm een paar eerste indrukken van mij:
1-De navigatie is lastiger dan 1; zo zat ik bijv. 15 min. te k*tt*n voordat ik een Sim in een door mij hebouwd huis had enzo.
2-De tijd lijkt juist langzamer te gaan, en de balkjes gaan ook rustiger dan deel 1...
3-Iedereen zegt dat ie alleen een muur en een bed kan kopen ongevere. Ik heb een middelgroot kavel, vrij groot huis, TV, Douche, Bed, Bank, eigenlijk alles en nog 7.000 over :?
4-Hehe sociale shit is leuk; je buren zitten al gelijk op jouw bank TV te kijken en de vrouw van de buurman is ook zo verleid tot zoenen
>:)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSvBladel
Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 11:08:
er zit een koelkast, magnetron en een oven, hij wil allleen maar kant en klare eten, of diepvries pizza. :D
Ik vroeg of er eten in de koelkast zat....
Als de koelkast niet op tijd bijgevuld wordt, is het slecht eten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al een oplossing om wel te kunnen bouwen?? Ik las dat dat aan een crack lag maar is er een betere crack of een andere manier om het spel wel te spelen zonder met die cd's te moeten hannesen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-09 16:21
L3TUC3 schreef op 17 september 2004 @ 10:55:

Alsof kinderen dit spel helemaal begrijpen, wat ze moeten doen e.d.
Dat lijkt me sterk.
Over dit soort zaken mag hier niet gesproken worden.
Speel hem gewoon met de cd's, of maak een backup van je cd en mount die met Alcohol. Of zoek ergens anders naar je antwoord.

[ Voor 50% gewijzigd door Hoyden op 17-09-2004 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij plz uitleggen hoe je je eigen muziek in de sims kan knallen?
Kan t nergens vinden...

Kwil me eigen muziekjes in me stereo hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:00

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hoe krijg je ze aan het woo-hoo-en eigenlijk. Mijn sim wil met 3 verschillende sims maar komt nooit verder dan zoenen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 12:43:
Kan iemand mij plz uitleggen hoe je je eigen muziek in de sims kan knallen?
Kan t nergens vinden...

Kwil me eigen muziekjes in me stereo hebben :)
Dit hele topic doorlezen staat volgens mij al een aantal keer beschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Laatst online: 27-03-2021
Bor_de_Wollef schreef op 17 september 2004 @ 12:45:
Hoe krijg je ze aan het woo-hoo-en eigenlijk. Mijn sim wil met 3 verschillende sims maar komt nooit verder dan zoenen.
Ik kom niet eens tot zoenen... Ik sta uren te ouwehoeren met eentje, nodig haar 10x uit om langs te komen, maar we blijven constant goede vrienden :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He hoe loop de sims 2 bij jullie.

Bij mij staat alles op het hoogste alleen smoote staat op laagst.

Maar dan haapert hij af en toe nog.
Hebben hier meer mensen last van

Dit zijn mij spec

Aopen moederbord
Pentuim 4 2gh
512 mb gehuigen
En een Geforce 6800 non Ultra

Quote:Ik kom niet eens tot zoenen... Ik sta uren te ouwehoeren met eentje, nodig haar 10x uit om langs te komen, maar we blijven constant goede vrienden

hahaha het zijn net echten vrouwen :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2004 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook alweer een tijdje bezig met de sims en heb nu ook 5 liefdes in mijn leven. Merk wel dat het dan heel erg druk en moeilijk word om iedereen te bevredigen >:) Ben nog met geen 1 getrouwd en heb dus nog vollop keuze.

Maar ik had nog even wat vraagjes. Hopelijk dat iemand hier wat antwoorden op heeft.

Kan je ook met meerdere vrouwen tegelijk samenwonen? (wil wel een harem beginnen ofzo)

Hoe kan je eigenlijk je charisma omhoog krikken??

Hoe krijg je het voor elkaar om een geest te zien en het ontmoeten van aliens?

Wat is het hoogst wat je kan bereiken als je begint als proefkonijn? (ben nu uitvinder, maar kom maar niet hoger op)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2004 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 13:12:

Dan moet je een spiegeltje kopen en daar toespraken voor oefenen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo

Wat is het hoogst wat je kan bereiken als je begint als proefkonijn? (ben nu uitvinder, maar kom maar niet hoger op)
charisma: in de spiegel toespraak oefenen
geest: eerst moet iemand dood denk ik
aliens: koop een telescoop, denk ik

Heerlijke kreeft :D
Kreeft snijden
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/kreeft1.jpg
Beetje kruiden
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/kreeft2.jpg
In de oven
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/kreeft3.jpg
Even wachten
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/kreeft4.jpg
Even kijken
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/kreeft5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/kreeft6.jpg
Serveren
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/kreeft8.jpg
Smullen
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/kreeft9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/kreeft10.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Cabo op 17-09-2004 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Weet iemand hoe je een buurt kunt resetten ?

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

1. Spiegel kopen en er ook werkelijk iets mee doen :P

2. Alles fout doen in het spel.

3. Je moet je eigenschappen verbeteren zoals je die nodig hebt voor een promotie (staat dan een blauw circeltje omheen) dus kijvoorbeeld koken leren, techniek verbeteren, lichaam verbeteren .... ect ... staat bij je baan beschrijving.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Mopster schreef op 17 september 2004 @ 13:19:
Weet iemand hoe je een buurt kunt resetten ?
ik dacht met een cheat.
druk: shift+contr+c
dan typ je, help -all
dan was daar volgens mij een cheat om 't te resetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-09 12:56

Zeeuw

5.6

Caboman schreef op 17 september 2004 @ 13:28:
[...]

ik dacht met een cheat.
druk: shift+contr+c
dan typ je, help -all
dan was daar volgens mij een cheat om 't te resetten
Als ik shift+contr+c indruk, krijg ik een venster van ICQ met daarin een boodschap dat hij iets niet kan downloaden, een of andere toevoeging van ICQ. Wel jammer dat ik ICQ uit moet zetten dan.

Mijn verhaal:
Ik werk bij de politie, mijn vrouw is smokkelaar (volgens mij weten we het niet van elkaar, ondanks dat er elke dag een politiewagen bij mij voor de deur staat :P)
Heb ze zwanger gemaakt, ben nu verhuisd en de baby kan elk moment komen.
Heb ook nog met een oma gesjanst, hehe, was opa nie blij mee :(

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 08:55
Caboman schreef op 17 september 2004 @ 13:17:
[...]

charisma: in de spiegel toespraak oefenen
geest: eerst moet iemand dood denk ik
aliens: koop een telescoop, denk ik

Heerlijke kreeft :D
Kreeft snijden
[afbeelding]
Beetje kruiden
[afbeelding]
In de oven
[afbeelding]
Even wachten
[afbeelding]
Even kijken
[afbeelding]
[afbeelding]
Serveren
[afbeelding]
Smullen
[afbeelding]
[afbeelding]
Uuuuh kon je niet beter 1 grote tafel kopen ipv allemaal van die kleintjes naast elkaar ?? :P

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 11:08:
Meer kookskills leren met een boekenkast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Timocos schreef op 17 september 2004 @ 13:42:
[...]

Uuuuh kon je niet beter 1 grote tafel kopen ipv allemaal van die kleintjes naast elkaar ?? :P
hahaa, ik heb niet zoveel geld :D
ik had een keer meer plaats nodig, dus 2 tafeltjes erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Laatst online: 28-09 20:52

Ad Hox

N/A

Hoe word ik eigenlijk crimineel? Ik heb echt geen flauw idee...welke baan? Welke dingen moet ik leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Laatst online: 27-03-2021
Hoe kun je een beroep krijgen waarbij je meer geld verdiend?
M´n max. salaris is nu 336 dollar per dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Caboman schreef op 17 september 2004 @ 14:31:
[...]

hahaa, ik heb niet zoveel geld :D
ik had een keer meer plaats nodig, dus 2 tafeltjes erbij :D
Wat ook klote is is dat de tafels helemaal niet groot worden zoals in The Sims 1. Heb nu maar in m'n villa 3 tafels naast elkaar staan (12 plaatsen). Maar het ziet er niet echt classy uit :{. Ik wil gewoon zo'n uberlange en vrij brede tafel :Y

Overigens, laat je sim wat sporten Caboman :+
Niet echt in vorm :P

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
BaN5Hee schreef op 17 september 2004 @ 14:42:
Hoe kun je een beroep krijgen waarbij je meer geld verdiend?
M´n max. salaris is nu 336 dollar per dag...
Met mn eerste baan kreeg ik 280 dollar per dag.
Doe je niet goed dus. :P

Best wel verslavend spel eigenlijk.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shuogg schreef op 17 september 2004 @ 14:45:
[...]

Wat ook klote is is dat de tafels helemaal niet groot worden zoals in The Sims 1. Heb nu maar in m'n villa 3 tafels naast elkaar staan (12 plaatsen). Maar het ziet er niet echt classy uit :{. Ik wil gewoon zo'n uberlange en vrij brede tafel :Y

Overigens, laat je sim wat sporten Caboman :+
Niet echt in vorm :P
Kan je vast wel ergens downloaden bij de community downloads :)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.