Toon posts:

The Sims II

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.345 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LifeTecH schreef op 14 september 2004 @ 17:11:
[...]

wie had het hier over kopen :Y)
dat hoef je mij niet te vertellen :Y)

Maar een vriendin van me heeft hem wel al gekocht...vaag :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
FirmPete schreef op 14 september 2004 @ 16:56:
Zwembadje maken in de vorm van een gracht. Met een duikplank aan de buitenkant en een trapje aan de binnenkant. Ben je er zo vanaf :)

Zo eindigden veel gezinnen bij mij in Sims 1. Weet niet of het ook in S2 werkt.
een echte "moord" zou toch ee leuke toevoeging zijn...
politie enzo, risico op een gevangenisstraf (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 01:21

BioHazard

*\o/*

Ja maar dan veranderd de rating weer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-08 09:04
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 13:22:
[...]

Heb je dit ook met andere spellen? of alleen met Sims2? Welke drivers heb je, de officele drivers van Ati? Misschien kun je met CATALYST™ Control Center (van Ati) wat instellingen wijzigen. Er zit ook een readme bij sims2, misschien staat daar een oplossing voor.
Ik heb een Nvidia FX5600, dus Ati drivers lijken me geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-09 00:14
Chester schreef op 14 september 2004 @ 17:04:
Je kan ze heeel makkelijk dood krijgen door alleen maar een zwembad te maken, sims laten zwemmen, en dan alle trappen enz. weghalen :p
Volgens mij kan dat ook niet meer want toen ik een inbreker in me huis had, wou ik alle deuren weghalen :P maar dat kon niet, en dat kon in the sims 1 nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
dimitio schreef op 14 september 2004 @ 17:33:
[...]

Volgens mij kan dat ook niet meer want toen ik een inbreker in me huis had, wou ik alle deuren weghalen :P maar dat kon niet, en dat kon in the sims 1 nog wel.
of als die vrouw kwam, als je je kind slecht verzorgde, was het altijd leuk omdaar muren omheen te zetten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:52
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 17:02:
ik vat niet waarom je het spel nu al kunt kopen terwijl hij nog niet uit is.
het zijn allemaal reviewers voor een blad die al een kopie van de makers hebben toegezonden gekregen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Silent Thunder schreef op 14 september 2004 @ 17:46:
[...]

het zijn allemaal reviewers voor een blad die al een kopie van de makers hebben toegezonden gekregen :o
Alleen dat bedoelt hij niet ;)

Hij bedoelt dat hij nu al in de winkel ligt, terwijl het nog niet de officiéle release datum is. Ja, ik begreep het eerst ook zo :9

[ Voor 5% gewijzigd door LifeTecH op 14-09-2004 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-09 09:30
Ik ben het spel nu ook aan het installeren, ik heb hem dus net origineel bij Gameshop Twente opgehaald. Hij is dus wel degelijk gewoon in de winkel te koop. De Dixons hier had hem vanmorgen nog niet btw

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dimitio schreef op 14 september 2004 @ 17:33:
[...]

Dat kon niet in The Sims 1 :P

Zowel de kopen als de bouwen modus zijn bij gebeurtenissen als inbreker, brand, dood, deurwaarder, kinderbescherming, etc. gedeactiveerd.
Bor_de_Wollef schreef op 13 september 2004 @ 20:55:
Lijkt me bullshit. Dixons kan echt niet voor de release verkopen. Dat hebben ze een probleem bij volgende releases namelijk.
Ze doen het ontiegelijk vaak, omdat EA ze toch niets kan maken: Zonder de support van zo'n grote winkelketen verkopen hun spellen veel minder. Een klein winkeltje met één of twee vestigingen moet daar veel meer voor oppassen.
Qorne schreef op 14 september 2004 @ 18:50:
wat betalen jullie voor de game?

bij de MM in groningen hadden ze hem geloof ik nog niet, zag niks liggen :P
4x 0,3MWu 8)7

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2004 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

wat betalen jullie voor de game?

bij de MM in groningen hadden ze hem geloof ik nog niet, zag niks liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pesticide
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-02 18:30

Pesticide

Competitief gamen is een sport

weet iemand hoe ik een neigbourhood kan resseten ? heb wat zitte prullen en zou graag terug de neigbourhood op default willen zetten

Manager International Partners @Electronic Sports League Europe @http://www.esl.eu/eu Linkedin Profile http://www.linkedin.com/in/pesticide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Mediamarkt den haag ligt ie nu ook, mn vrouw was net op tijd (2 voor 6) na het lezen van deze thread hehe :) 53 euro.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:10

PoweRoy

funky!

:X net lekker aan t spelen met de dreamers familie na een tijdje, lees 3 uur crashd sims2 :X

dus nu weer over nieuw :/

wel erg mooi maar ontzetten zwaar :(
specs:
2500+@2100mhz
nf7-s
2x512ddr dual channel
r9700 pro

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem eindelijk ook, bij FS gekocht. Was wel 59,00 euro, maar het is het zeker waard. "A game worth playing, is a game worth buying"... of zo iets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijgen mijn sims eigenlijk eten?? Zie nergens een optie voor ze om dat te doen.
En hoe krijg ik eigenlijk een koelkast?? Kan die ook nog niet kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Met de telefoon pizza bestellen :p

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Ik begon met 1 sim, ik kocht direct een nieuwe kavel op maximale grootte, had nog iets van 2000 voor de bouw en inrichting van het huis, kon dus niet eens een wc kopen zo ongeveer :P

Uiteindelijk werk, beetje geld verdienen. Vrouwtje proberen te zoeken, na een paar keer eindelijk iemand gevonden die kwam inwonen, ging allemaal goed, verloven, uiteindelijk zelfs zwanger...
jaja, en nu komt het, na 2 dagen ging ze spontaan dood. die vrouw ligt thuis op de bank, staat op, grijpt naar der buik en zakt dood op de grond... ik WTF?? Mja, dat gebeurd dus ook :P , komt die gast thuis, helemaal in paniek, haha. Maar heeft alweer met iemand anders hoor :P

[ Voor 5% gewijzigd door Paniohitus op 14-09-2004 19:41 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 10:49
Preddie schreef op 14 september 2004 @ 19:40:
... Mja, dat gebeurd dus ook :P , komt die gast thuis, helemaal in paniek, haha. Maar heeft alweer met iemand anders hoor :P
Eigenlijk is dat wel 't tofste van de Sims, een soort soap op steroïden :P.

Mooi zijn ook de animaties, helemaal over de top, maar daardoor erg herkenbaar en grappig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-09 00:14
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 18:47:
[...]
Dat kon niet in The Sims 1 :P

Zowel de kopen als de bouwen modus zijn bij gebeurtenissen als inbreker, brand, dood, deurwaarder, kinderbescherming, etc. gedeactiveerd.
[...]
Wedden van wel :P Ik heb het vaak genoeg gedaan (in deel 1) zodat ik op me dooie gemakkie de politie kon bellen en zo de inbreker altijd gepakt werd.
In The Sims II is het idd wel zo dat ze die functies hebben gedeactiveerd. (wel jammer opzich >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzer7
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-01 12:48

ijzer7

FORE!!!

LiToKi schreef op 14 september 2004 @ 19:42:
[...]

Eigenlijk is dat wel 't tofste van de Sims, een soort soap op steroïden :P.

Mooi zijn ook de animaties, helemaal over de top, maar daardoor erg herkenbaar en grappig :).
Welke Nvidia drivers gebruiken jullie i.c.m. Sims 2?

Ik heb 61.77 en DX 9.0c en een geforce 6800 en hij zeurt dat mijn drivers niet DX 9.0c compatible zijn?Blijkbaar zijn er meer mensen met dit probleem (Nvidia en ATI) dusse...

Misschien dat jullie -werkende- driverversie meer duidelijkheid verschaft?

New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 20:28
PoweRoy schreef op 14 september 2004 @ 19:05:
wel erg mooi maar ontzetten zwaar :(
specs:
2500+@2100mhz
nf7-s
2x512ddr dual channel
r9700 pro
De mijne heeft 't er ook maar moeilijk mee... Volgens mij is dat niet zo'n slimme stap geweest van Maxis.

edit:
Ik gebruik 66.00 drivers icm mijn FX5900XT

[ Voor 11% gewijzigd door Brent op 14-09-2004 19:59 ]

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb een geforce 4 mx 400, 512 mb geheugen, athlon XP 1700+ en zat gig vrij.
4 cd geinstalleerd op D schijf, starten en het enige wat ik zie is even een logo van sims 2.
Daarna blijft gebeurt er niets meer. Alleen de cd-rom blijft draaien.
:r

Iemand enig idee wat er mis is?

Vulcane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraagje. Mijn vader vind 3 Gig toch te veel om op de pc te zetten. Als ik het spel nu op een DVD-tje overbrand, bestaat er dan een mogenlijkheid dat ik het vanaf de dvd kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 20:32:
even een vraagje. Mijn vader vind 3 Gig toch te veel om op de pc te zetten. Als ik het spel nu op een DVD-tje overbrand, bestaat er dan een mogenlijkheid dat ik het vanaf de dvd kan spelen?
3gig is niet zo veel hoor, wat kost een HDD tegenwoordig?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de leukste optie van The Sims niet het huizen bouwen en inrichten? Ik deed in ieder geval niks anders :P Ik had namelijk cheats, man wat was dat lame. Er mogen absoluut geen cheats voor komen anders ga ik die cker weer gebruiken B)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2004 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Laatst online: 28-03 13:37
Ik krijg steeds een deurwaarder langs omdat ik me rekeningen niet betaal :?
Hoe kan ik me rekeningen dan betalen? Ben die optie nergens tegengekomen...

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op 14 september 2004 @ 20:34:
[...]

3gig is niet zo veel hoor, wat kost een HDD tegenwoordig?!
dat was de vraag niet :X Sorry ben beetje pissed off, nee mijn vader is NIET van zijn standpunt af te brengen. Ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 20:37:
Is de leukste optie van The Sims niet het huizen bouwen en inrichten? Ik deed in ieder geval niks anders :P Ik had namelijk cheats, man wat was dat lame. Er mogen absoluut geen cheats voor komen B)
Ik vind het altijd veel leuker om gewoon te leven en dan je huis geleidelijk aan up-te-grande :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Laatst online: 26-02-2024
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 20:38:
[...]

dat was de vraag niet :X Sorry ben beetje pissed off, nee mijn vader is NIET van zijn standpunt af te brengen. Ideeen?
Laat je vader hier zijn standpunt eens uit komen leggen. Dan zal ik hem eens proberen te overtuigen van zijn ongelijk. :) . Hoeveel hdd ruimte hebben jullie dan nog over?
Dat van die DVD weet ik niet. Mij lijkt dat je een spel hoe dan ook moeten installeren op je pc om het te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraR-pc schreef op 14 september 2004 @ 20:42:
[...]

Laat je vader hier zijn standpunt eens uit komen leggen. Dan zal ik hem eens proberen te overtuigen van zijn ongelijk. :) . Hoeveel hdd ruimte hebben jullie dan nog over?
Dat van die DVD weet ik niet. Mij lijkt dat je een spel hoe dan ook moeten installeren op je pc om het te kunnen spelen.
we hebben momenteel nog rond iets van de 100 GIG over, in totaal een harde schijf van 200 GIG.

Mijn vader heeft alleen die 2e schijf (120 er zat al een 80 in) erbij gekocht om allerlei filmpjes op te slaan en ze later op een dvdtje te zetten.

Hij is alleen niet van zijn standpunt af te brengen dat hij die schijf alleen daar voor wil gebruiken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 20:44:
[...]

we hebben momenteel nog rond iets van de 100 GIG over, in totaal een harde schijf van 200 GIG.

Mijn vader heeft alleen die 2e schijf (120 er zat al een 80 in) erbij gekocht om allerlei filmpjes op te slaan en ze later op een dvdtje te zetten.

Hij is alleen niet van zijn standpunt af te brengen dat hij die schijf alleen daar voor wil gebruiken. :/
Hmmm, sorry maar dat vind ik echt hele grote onzin. Maar jij dus ook merk ik. Heb je al tegen hem gezegd dat er nu nog meer dan genoeg ruimte is. En dat tegen die tijd dat hij de laatste 3 Gig van die hdd ook echt nodig heeft dat je dan de sims er gewoon vanaf kunt gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:28
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 20:11:
Hoi,

Ik heb een geforce 4 mx 400, 512 mb geheugen, athlon XP 1700+ en zat gig vrij.
4 cd geinstalleerd op D schijf, starten en het enige wat ik zie is even een logo van sims 2.
Daarna blijft gebeurt er niets meer. Alleen de cd-rom blijft draaien.
:r

Iemand enig idee wat er mis is?

Vulcane
Ik heb ook dezelfde videokaart en 512 geheugen, maar 533 mhz.
directx 9.0c? :s
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 20:44:
[...]
hahaha, maar 3 gig kom op man. Mijn pc heeft amper 5 gig over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caboman schreef op 14 september 2004 @ 20:53:
[...]

hahaha, maar 3 gig kom op man. Mijn pc heeft amper 5 gig over...
Dat is nogsteeds niet het juiste antwoord op mijn vraag. Het is ondertussen redelijk uit de hand gelopen hier. Laat maar jullie kunnen me denk ik niet verderhelpen. Mijn vader heeft het idee dat ik hem belachelijk zit te maken.

Hij wil het alles leeghouden omdat hij een backup wil maken. Alleen hij snapt niet dat ik mijn savegames in een andere map kan zetten en the sims eraf kan gooien als hij een backup wil maken.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2004 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
M@NIC schreef op 14 september 2004 @ 15:40:
Mijn vrouwtje in The Sims 2 geeft een blauwe gloed af, heeft iemand een idee wat dat betekend of waardoor het komt ?
Kickje :)
Flyduck schreef op 14 september 2004 @ 20:37:
Check je brievenbus voor de deur. :o :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 20:32:
Tsja 3 gig is inderdaad niet zo veel tegenwoordig. Denk tevens niet dat je het van je dvd kan spelen, dat zou te langzaam gaan. Gewoon een nieuwe HD kopen, of gewoon doom3 van je computer verwijderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 21:23:
[...]
of gewoon doom3 van je computer verwijderen :P
Heb ik niet...wist jij ook wel. waarom zou de snelheid achteruitgaan op een dvd..?
Ik heb wel op wat illegale dingetjes patches gezien, maar verder ook niet naar gekeken ofzo :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 21:25:
[...]

Heb ik niet...wist jij ook wel. waarom zou de snelheid achteruitgaan op een dvd..?
Ik heb wel op wat illegale dingetjes patches gezien, maar verder ook niet naar gekeken ofzo :|
Omdat een HDD sneller laad dan een DVD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-09 22:28
Ik had net zoiets vreemds: mijn douche was kapot, dus ik liet de man het zaakje repareren. Dat ging niet goed, en vanaf dat moment was hij een soort fontein :P Ik heb er foto's van genomen, maar omdat even later mijn vrouw dood ging heb ik maar niet bewaard ;) Dus ik neem aan dat de foto's ook weg zijn.

Maar overal waar hij liep zag je dus water spatten. Alsof hij een sproeier ingeslikt had ;) Hoe sneller hij liep, des te meer water zag je eruit komen. Heel erg vreemd! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flyduck schreef op 14 september 2004 @ 20:37:
In deel 1 moest je op de post klikken en dan "Betaal rekeningen" kiezen.

*
Oh, het was al gezegd. Excuus.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2004 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:X Mij nog nooit gebeurd... En M@NIC, met die blauwe gloed kan ik je niet helpen. Misschien heb je teveel met een sheikundedoos gespeeld ofzo :?

Features:
Ik weet niet wat je nu wilt dat wij zeggen. Van een DVD spelen is niet mogelijk, maar als je nog 100GB vrij hebt, dan snap ik het probleem niet. Maar dat is hierboven al vaak genoeg gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 20:56:
[...]

Dat is nogsteeds niet het juiste antwoord op mijn vraag. Het is ondertussen redelijk uit de hand gelopen hier. Laat maar jullie kunnen me denk ik niet verderhelpen. Mijn vader heeft het idee dat ik hem belachelijk zit te maken.

Hij wil het alles leeghouden omdat hij een backup wil maken. Alleen hij snapt niet dat ik mijn savegames in een andere map kan zetten en the sims eraf kan gooien als hij een backup wil maken.
Damn, dat gaat lekker daar bij jullie 8)7
Misschien kan je the sims er stiekem opzetten? Zet het gewoon heel ver achter in een reeds bestaande map met films (dus dat je wel 10 mappen moeten openen voordat je er bent) en noem hem dan bijv. 'backup Windows Xp, changing this folder can effect the computers performance' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
eborn schreef op 14 september 2004 @ 21:47:
Ik had net zoiets vreemds: mijn douche was kapot, dus ik liet de man het zaakje repareren. Dat ging niet goed, en vanaf dat moment was hij een soort fontein :P Ik heb er foto's van genomen, maar omdat even later mijn vrouw dood ging heb ik maar niet bewaard ;) Dus ik neem aan dat de foto's ook weg zijn.

Maar overal waar hij liep zag je dus water spatten. Alsof hij een sproeier ingeslikt had ;) Hoe sneller hij liep, des te meer water zag je eruit komen. Heel erg vreemd! :P
lol, jammer dat je geen screenshot heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ai een hele smerige bug ontdekt. Als je een muur plaatst kan je deze niet meer verwijderen zodra je de bouwsessie verlaat :>

edit:

oja met control moest dat :+

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2004 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09 21:28

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Even een vraagje tussendoor over de filmpjes hier gepost, welke codecs heb ik daarvoor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 07:07
Hmm, heb net ff wat custom content gemaakt (nieuwe haarkleur), maar zie nergens een optie om bestaande families of sims te editen ... en dat terwijl ik ze nog helemaal niet heb 'ingehuisd', ze zitten nog in de 'bin'. Is editen helemaal niet meer mogelijk als je eenmaal op 'accept family' hebt geklikt? :/

Geen zin om de sim weer helemaal opnieuw te maken, als ik alleen de haarkleur wil veranderen ... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Laatst online: 27-09 14:55
Ik ben nu krampachtig bezig m'n sims levend te houden met die groene toverdrank :D Als je dat maar blijft gebruiken gaan ze niet dood...

Ook wel lachen dat je als oudje nog kan gaan werken als kantinebeheerder enzo :D

[ Voor 3% gewijzigd door FreakR op 14-09-2004 23:44 ]

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Frggl schreef op 14 september 2004 @ 23:36:
Hmm, heb net ff wat custom content gemaakt (nieuwe haarkleur), maar zie nergens een optie om bestaande families of sims te editen ... en dat terwijl ik ze nog helemaal niet heb 'ingehuisd', ze zitten nog in de 'bin'. Is editen helemaal niet meer mogelijk als je eenmaal op 'accept family' hebt geklikt? :/

Geen zin om de sim weer helemaal opnieuw te maken, als ik alleen de haarkleur wil veranderen ... :/
Als je een spiegel in je huis hangt kan je ze sowiezo veranderen... maar een beetje jammer is 't wel (of ik zie ook een knopje over 't hoofd :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 20:56:
[...]

Koop je eigen hardeschijf en pleur die er ook bij.
Je vader heeft het idee dat je hem belachelijk maakt, maar dat komt misschien ook omdat ie achterlijk doet.
Als hij een backup wilt maken moet ie dat zowiezo doen voordat ie allemaal zooi installeert. Dus direct na een format en een herinstallatie. En zodra hij die backup heeft kun je er alles oppleuren wat je wilt.
Weet je vader overigens ook dat het onzin is om je windows en programfiles mappen te backuppen (tenzij er savegames instaan) en je dus makkelijk The Sims II kunt installeren.
Het lijkt me beter dat ie een map aanmaakt en daar alle spullen inpleurt die hij wilt backuppen, niet alleen voorkom je dan dat je een heleboel troep mee backupped, je kunt op die manier ook nog eens overzicht krijg op wat je allemaal backupped.

Je vader heeft duidelijk niet veel verstand van computers, meer zo'n hobbyist die denkt veel te weten en het vaak bij het verkeerde eind heeft. Ik zou hem graag persoonlijk van z'n foute denkwijze af willen brengen :P

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Lol @ legion :p

Maar weer ff ontopic.
Echt een pracht spel dit :) Mn virtuele (lesbo)vriendin heeft dus kinderen, daar kwam ik achter toen ik voreg of ze bij mij wilde komen wonen.
Ik dacht, ik ben nog helemaal niet toe aan kinderen, dus overweegde haar te dumpen. Maar toen heb ik het toch maar anders gedaan :p
Ik heb haar toch nog gevraagd of ze bij mij wilde komen wonen met haar kinderen, dat vondt ze goed :)
Toen heb ik die oudste zoon het zwembad ingestuurd, toen alle trappen weggehaald, weg oudste zoon :p
Om de kleinste zoon muren gebouwd, weg kleine zoon :p
Nu hebben ze nog steeds iets met elkaar, zonder last te hebben van kinderen :)
En ze zijn nu verloofd ook nog :p (best wel lachen gedaan met de cutscenes als je iemand vraagt om je verloofde te worden)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 13:19

Japser

Jeej!

Chester schreef op 15 september 2004 @ 00:16:

Maar weer ff ontopic.
Echt een pracht spel dit :) Mn virtuele (lesbo)vriendin heeft dus kinderen, daar kwam ik achter toen ik voreg of ze bij mij wilde komen wonen.
Ik dacht, ik ben nog helemaal niet toe aan kinderen, dus overweegde haar te dumpen. Maar toen heb ik het toch maar anders gedaan :p
Ik heb haar toch nog gevraagd of ze bij mij wilde komen wonen met haar kinderen, dat vondt ze goed :)
Toen heb ik die oudste zoon het zwembad ingestuurd, toen alle trappen weggehaald, weg oudste zoon :p
Nu hebben ze nog steeds iets met elkaar, zonder last te hebben van kinderen :)
En ze zijn nu verloofd ook nog :p (best wel lachen gedaan met de cutscenes als je iemand vraagt om je verloofde te worden)
Ok volgens mij moeten ze jou preventief castreren...want als je virtueel al zo met je kids omgaat :P :)

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:52
Features: je kan bij mij een HDD van 3GB kopen.. is je probleem opgelost. :o

[ Voor 4% gewijzigd door Silent Thunder op 15-09-2004 00:31 ]

• eborn
Caboman schreef op 14 september 2004 @ 22:51:
lol, jammer dat je geen screenshot heb :D
Helaas niet, of worden die dingen altijd opgeslagen? Nee toch? Ze zitten toch in de savegames verpakt?

Verwijderd

Chester schreef op 15 september 2004 @ 00:16:

LOL :D

Verwijderd

Legion schreef op 14 september 2004 @ 23:49:
[...]

Koop je eigen hardeschijf en pleur die er ook bij.
Je vader heeft het idee dat je hem belachelijk maakt, maar dat komt misschien ook omdat ie achterlijk doet.
Als hij een backup wilt maken moet ie dat zowiezo doen voordat ie allemaal zooi installeert. Dus direct na een format en een herinstallatie. En zodra hij die backup heeft kun je er alles oppleuren wat je wilt.
Weet je vader overigens ook dat het onzin is om je windows en programfiles mappen te backuppen (tenzij er savegames instaan) en je dus makkelijk The Sims II kunt installeren.
Het lijkt me beter dat ie een map aanmaakt en daar alle spullen inpleurt die hij wilt backuppen, niet alleen voorkom je dan dat je een heleboel troep mee backupped, je kunt op die manier ook nog eens overzicht krijg op wat je allemaal backupped.

Je vader heeft duidelijk niet veel verstand van computers, meer zo'n hobbyist die denkt veel te weten en het vaak bij het verkeerde eind heeft. Ik zou hem graag persoonlijk van z'n foute denkwijze af willen brengen :P
Toch nog ff offtopic .... VRESELIJK zijn zulke mensen :) net zoals mijn schoonmoeder die alles uit de computer idee gelooft en nog nooit een totale format heeft gedaan omdat dat niet nodig is.

En dat ding is niet meer vooruit te branden ...Ik heb dus tegen haar gezegd zoek het maar uit met dat ding ik los niks meer op :)

wat een ramp :+

ach het zou een simsleven kunnen zijn

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 00:40:
[...]

Toch nog ff offtopic .... VRESELIJK zijn zulke mensen :) net zoals mijn schoonmoeder die alles uit de computer idee gelooft en nog nooit een totale format heeft gedaan omdat dat niet nodig is.

En dat ding is niet meer vooruit te branden ...Ik heb dus tegen haar gezegd zoek het maar uit met dat ding ik los niks meer op :)

wat een ramp :+

ach het zou een simsleven kunnen zijn
Ach, ik ga maar efkes off topic verder. Kijk mijn vader is over 50 .. iets van 55 jaar geloof ik .. en hij kan best wat met een pc. Zo nu en dan krijg ik nog wel een vraag of iets werkt niet ... maar gelukkig kan hij zelf windows bedienen, brieven tikken en email beantwoorden! Heb het zelfs zover dat hij Google Toolbar accepteerd!

Anyhow, on topic, ik wacht nogsteeds op het belletje van de pc zaak waar ik de game bestelt heb. Een stumper hier heeft wel de cd's en nu zelfs een serial..maar geen crack. Lach me nu al kappot, zoveel gigabytes leechen en dan moeten wachten tot je de goede crack gevonden hebt.

Nope Ik ben tevreden wachtend op het moment dat ik het spel heb, het is nog maar een paar daagjes, waar ik minder tevreden over ben is hoelang het duurt voordat de 4 DVD box van LoTR: Return of the King komt... gvd meer dan een halfjaar na de film..grumble!

There is no place like ::1

• Squirtle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-09 14:09
Het makkelijkste om aan geld te komen zonder te cheaten is gewoon een partner te zoeken die in een ander huis woont en ervoor te zorgen dat ze bij jou in huis komt wonen. Je krijg dan geld wat je partner bezit, waneer je genoeg van haar hebt laat je haar gewoon een ander huis zoeken en dan kan je weer op zoek naar een nieuwe partner.

Zo heb ik mijn hoogzwangere vriendin lekker op straat gezet }) })

• Spikey
  • Laatst online: 22-09 21:22

Spikey

Making the web accessible!

The life of a Sim..

Ik had de hele tijd al een of andere kerel die bij mij kwam schoonmaken elke dag.. Ontmoet ik een of andere chick tijdens een feestje dat ik geef.. beetje dansen, beetje babellen, beetje flirten. Bel d'r later nog ff op of ze langs komt.. mjah is goed zegt ze.. Wij gezellig eten samen, beetje babellen, flirten en zoenen. daarna nogmeer zoenen zoenen zoenen..
samen in hottub beetje knuffelen en na een tijdje lekker van je "Woo Hoo (tm)" in de hottub.
Dus ik denk bel d'r de volgende dag maar weer eens op na m'n werk. Ik stap uit m'n heli en loop naar de telefoon, vraagt ze of d'r vent mee kan komen :Z mjah is best zeg ik.
Komt ze aanlopen met dezelfde vent die dagelijks komt schoonmaken bij mij!!!
Ze vliegt me om m'n nek en begint me hevig te zoenen. Die vent hangt er maar een beetje zielig bij terwijl hij staat toe te kijken. Dus ik denk ff babellen met hem.. vond ie niet echt grappig dus ik vraag offie danmaar wil oprotten.. Hij weg. Ik vraag die chick of ze bij me intrekt en hopla ze neemt gelijk 16.000 piek mee :) ofcourse de hele avond liggen rollebellen en weer van je "Woo Hoo (tm)" in bed.
Komt die vent de volgende dag gewoon weer schoonmaken alsof er niks gebeurd is :? _/-\o_

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

Verwijderd

Silent Thunder schreef op 15 september 2004 @ 00:30:
Features: je kan bij mij een HDD van 3GB kopen.. is je probleem opgelost. :o
Ik heb zogezegt geen geld betaalt voor het spel (mag ik eigenlijk niet zegge hier), en dan moet ik alsnog geld betalen voor een HDD .. O-)

Ik heb hier wel een netwerkje, met boven een pc met nog genoeg vrij. Kan ik het daar installeren, en hier beneden spelen?

• Magic
  • Niet online
Ik heb een vaag probleem, zodra ik iemand een "engagement" vraag, begint het beeld te schokken en lijkt de sims te crashen, als ik alt-tab en weer terugga naar de sims, is het beeld +-2 minuten blauw en de cursor zo'n zandlopertje, daarna doet hij het verder weer goed. bij het vragen om een "wedding" gaat dit wel gewoon goed. echter bij het WooHoo-en (geniaal gevonden! :P) gaat dit ook weer mis.

word hier misschien een speciaal beeldfilter gebruikt ofzo?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• eborn
Magic schreef op 15 september 2004 @ 08:26:
Ik heb een vaag probleem, zodra ik iemand een "engagement" vraag, begint het beeld te schokken en lijkt de sims te crashen, als ik alt-tab en weer terugga naar de sims, is het beeld +-2 minuten blauw en de cursor zo'n zandlopertje, daarna doet hij het verder weer goed. bij het vragen om een "wedding" gaat dit wel gewoon goed. echter bij het WooHoo-en (geniaal gevonden! :P) gaat dit ook weer mis.

word hier misschien een speciaal beeldfilter gebruikt ofzo?
Bij verlovingen wordt er een kort filmpje getoond (als je dat aan hebt staan). Bij het trouwen niet. Misschien dat hij het filmpje dus niet goed kan afspelen?

• Ikkuh84
  • Laatst online: 23:37
Spikey schreef op 15 september 2004 @ 04:09:
The life of a Sim..

Ik had de hele tijd al een of andere kerel die bij mij kwam schoonmaken elke dag.. Ontmoet ik een of andere chick tijdens een feestje dat ik geef.. beetje dansen, beetje babellen, beetje flirten. Bel d'r later nog ff op of ze langs komt.. mjah is goed zegt ze.. Wij gezellig eten samen, beetje babellen, flirten en zoenen. daarna nogmeer zoenen zoenen zoenen..
samen in hottub beetje knuffelen en na een tijdje lekker van je "Woo Hoo (tm)" in de hottub.
Dus ik denk bel d'r de volgende dag maar weer eens op na m'n werk. Ik stap uit m'n heli en loop naar de telefoon, vraagt ze of d'r vent mee kan komen :Z mjah is best zeg ik.
Komt ze aanlopen met dezelfde vent die dagelijks komt schoonmaken bij mij!!!
Ze vliegt me om m'n nek en begint me hevig te zoenen. Die vent hangt er maar een beetje zielig bij terwijl hij staat toe te kijken. Dus ik denk ff babellen met hem.. vond ie niet echt grappig dus ik vraag offie danmaar wil oprotten.. Hij weg. Ik vraag die chick of ze bij me intrekt en hopla ze neemt gelijk 16.000 piek mee :) ofcourse de hele avond liggen rollebellen en weer van je "Woo Hoo (tm)" in bed.
Komt die vent de volgende dag gewoon weer schoonmaken alsof er niks gebeurd is :? _/-\o_
Geweldig hahahahahahha :D :D

Mijn vriendin was eergister bij me en ik liet het spel zien :P meteen was ze niet meer van de pc af te slaan :P Heb ik maar Harry Potter zitten lezen hahahha

[ Voor 10% gewijzigd door Ikkuh84 op 15-09-2004 09:21 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 07:57:
[...]

Ik heb zogezegt geen geld betaalt voor het spel (mag ik eigenlijk niet zegge hier), en dan moet ik alsnog geld betalen voor een HDD .. O-)

Ik heb hier wel een netwerkje, met boven een pc met nog genoeg vrij. Kan ik het daar installeren, en hier beneden spelen?
offtopic:
Je hebt het niet eens orgineel?? En dan vraag je toch nog ons hulp?? Foei!! Denk niet dat je hier nog hulp krijgt :P

http://thesims2.ea.com/ is nu ook goed online. Daar kun je spul sharen en je foto's en filpjes kwijt. Zijn tevens ook al wat spul te downloaden voor in de Sims2.

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 15:40
sommige vrouwen lijken wel op mekaar. had een enigszins leuke relatie opgebouwd met iemand... komt de volgende dag de schoonmaakster... dus ik dacht dat dat dezelfde vrouw was. ook weer zoenen.

's Avonds feestje.. komen ze dus allebei. Wel leuk, ze belanden dus in een mega ruzie :)

Tijdens een feestje van ongeveer 8 mensen schokt het spel trouwens wel heel erg. Iets vloeiender zou wel fijn zijn. Misschien dat dat nog komt...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Verwijderd

Squirtle schreef op 15 september 2004 @ 02:49:
Het makkelijkste om aan geld te komen zonder te cheaten is gewoon een partner te zoeken die in een ander huis woont en ervoor te zorgen dat ze bij jou in huis komt wonen. Je krijg dan geld wat je partner bezit, waneer je genoeg van haar hebt laat je haar gewoon een ander huis zoeken en dan kan je weer op zoek naar een nieuwe partner.

Zo heb ik mijn hoogzwangere vriendin lekker op straat gezet }) })
lach me echt kapot om die verhalen hier Afbeeldingslocatie: http://forum.southernmayhem.nl/forum/html/emoticons/schater.gif

Maar wat ik me nou afvraag, wat nou als je een erg duur huis bouwt met alles erop en eraan en vervolgens een gezin in wilt laten trekken. Moet je dan eerst voldoende funds hebben om het gezinnetje naar het nieuwe huis te laten verhuizen? Of kan je gewoon nieuwe characters creeren? (heb me nog niet zoveel in deze game verdiept wegens tijdgebrek.. vanavond heb ik uren de tijd >:) )

• Magic
  • Niet online
eborn schreef op 15 september 2004 @ 08:37:
[...]
Bij verlovingen wordt er een kort filmpje getoond (als je dat aan hebt staan). Bij het trouwen niet. Misschien dat hij het filmpje dus niet goed kan afspelen?
ah, thanks, ik zal vanavond eens proberen of het zich ook voordoet als ik die cutscenes uit zet. anders maar ff een reinstall van de sims (of eventueel windows, hij is toch al redelijk vervuild en ik wil sp2 erop zetten)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• LiToKi
party42 schreef op 15 september 2004 @ 09:58:
Tijdens een feestje van ongeveer 8 mensen schokt het spel trouwens wel heel erg. Iets vloeiender zou wel fijn zijn. Misschien dat dat nog komt...
Mijn verlegen Sim is bang voor feestjes, komt de performance wel ten goede :D.

Verwijderd

Wat me opvalt is dat er geen dieren in de sims2 zitten! wat ik toch wel jammer vind!

zal wel weer in uitbreiding 25 komen voor de sims2!

en op mijn andere pc een amd64 3200 wil de game niet werken :S
hij geeft dan aan tijdens het opstarten een ongeldige bewerking! heb al van alles geprobeerd terwijl hij op mijn 2600xp het wel goed doet!

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2004 10:36 ]

Verwijderd

Woei, net de sims2 opgehaald bij mediamarkt leeuwarden, 42 euro! das nog eens een budgetprijs voor deze game

Nu maar hopen dat hij op de trage pc beetje goed loopt =/

anders maar wachten tot ik thuis ben :)

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
wow mooi prijsje, ik wil em toch nog steeds origineel halen. Als ik het zo hoor zou hij wel moeten draaien op mijn 1.7 Ghz laptop, ik hoop het iig wel

• Bansoon
  • Laatst online: 27-03-2021
Ik ben medisch technicus in het ziekenhuis en verdien 280 dollar per dag :r
Als ik uit m´n werk kom, moet ik meteen naar de wc, opruimen en ben ik zo moe dat ik moet gaan slapen, ik word dan om 24.00 uur uitgerust wakker, als ik dan vrienden (die ik niet echt heb) op bel, om te vragen of ze langs komen, vinden ze ´t te laat en komen ze niet. Als ik dan een feestje geef (zonder stereo installatie :( maar met pudding en tv aan! :D) komt er geen van de vrouwen die ik heb uitgenodigd. Enkel een negroide man... en die vreet m´n pudding op en zit op m´n bank naar mijn tv te kijken. Als ik dan naar bed ga, blijft ie vrolijk doorkijken.
Volgende dag word ik weer om 07.00 uur opgehaald door de ambulance om naar m´n werk te gaan, om een schamele 280 dollar te verdienen en doodmoe met volle blaas thuis te komen...

Ik moet echt iets anders gaan zoeken, vanavond maar weer achter de pc zoeken (eerst opruimen :O)

• m0nk
  • Laatst online: 20:32

m0nk

16-09-2003 15.15

wahaha fantastisch die verhalen :+

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

[quote]Caboman schreef op 14 september 2004 @ 20:53:
[...]

Ik heb ook dezelfde videokaart en 512 geheugen, maar 533 mhz.
directx 9.0c? :s

Mmm Heb de laatste divers gedownload.
Directx 9.0c? Weet in niet. Pas nog Joint Ops ge-installeerd en geen problemen gehad.
Zal eens kijken.

Thanks

Vulcane

Verwijderd

o0-Bianca-0o schreef op 15 september 2004 @ 11:26:
wow mooi prijsje, ik wil em toch nog steeds origineel halen. Als ik het zo hoor zou hij wel moeten draaien op mijn 1.7 Ghz laptop, ik hoop het iig wel
ik instaleer hem nu op 900 mhz, 700 nogwat mbram, en een of andere videokaart met 64 mb, en dan maak jij je beetje zorgen :)

Nu voor de 2de keer aan het instaleren, er waren helemaal geen executebles, behalfe unistall :) kan ik weer 10 minuten wachten

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:55
hmm kan ik dit draaien op een

Athlon XP 2000+
512 MB Ram
Radeon 9500 Pro @ 9700 Pro

of op een

Intel Centrino 1.6Ghz
1024 MB Ram
Radeon 9000

?

anders ga ik nl. geen 60 euro's uitgeven hieraan

[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 15-09-2004 11:32 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:53

UTM

Weet iemand een sneltoets om de muren weg te krijgen :? Ik vind het soms wel wat irri dat de muren er voor zitten, en om daarvoor de hele kijkmodus te veranderen :p

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:51

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Phusebox schreef op 15 september 2004 @ 11:32:
hmm kan ik dit draaien op een

Athlon XP 2000+
512 MB Ram
Radeon 9500 Pro @ 9700 Pro

of op een

Intel Centrino 1.6Ghz
1024 MB Ram
Radeon 9000

?

anders ga ik nl. geen 60 euro's uitgeven hieraan
Check de systeemeisen zou ik zeggen. Dit is al zo vaak voorbij gekomen..

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

w03f schreef op 15 september 2004 @ 11:40:
Weet iemand een sneltoets om de muren weg te krijgen :? Ik vind het soms wel wat irri dat de muren er voor zitten, en om daarvoor de hele kijkmodus te veranderen :p
PgUp en PgDn, staat volgens mij in de handleiding.

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 11:31:
[...]

ik instaleer hem nu op 900 mhz, 700 nogwat mbram, en een of andere videokaart met 64 mb, en dan maak jij je beetje zorgen :)

Nu voor de 2de keer aan het instaleren, er waren helemaal geen executebles, behalfe unistall :) kan ik weer 10 minuten wachten
Ja ik dacht dat het probleem zat in mijn 3d kaart omdat die geen t en l heeft ofzo, en die van jou dan misschien wel. Maar als die het bij jou doet moet hij bij mij ook wel werken :)

Verwijderd

Pellaagarion schreef op 15 september 2004 @ 11:44:
[...]

PgUp en PgDn, staat volgens mij in de handleiding.
Niet iedereen heeft een handleiding O-) })

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Zowaar heb ik er ook 5 uur ingestoken

Begonnen in een piep klein huisje met 1 zo'n standaard vrouwtje.
Ze zit in het leger, en maakt regelmatig promotie, maar het spel werk echt op vage manieren.
Moest ze bijvoorbeeld techniek omhoog leren voor d'r promotie, komt een van d'r vrienden langs, krijg ik d'r met geen mogelijkheid naar die persoon toe. I mean zo intresant kan zo'n boek toch niet zijn.

Heb inmiddels alles al gehad, Brand terwijl een vriendin karbonaatjes aan het klaarmaken was. "Sociaal" konijn schijnt te gebeuren als je 2 dagen geen aandacht besteed aan vrienden. Inbreker, ect.

[ Voor 5% gewijzigd door CRiMiNaL op 15-09-2004 12:07 ]

... MMORPG Addict.

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:53

UTM

CRiMiNaL schreef op 15 september 2004 @ 12:06:
Zowaar heb ik er ook 5 uur ingestoken

Begonnen in een piep klein huisje met 1 zo'n standaard vrouwtje.
Ze zit in het leger, en maakt regelmatig promotie, maar het spel werk echt op vage manieren.
Moest ze bijvoorbeeld techniek omhoog leren voor d'r promotie, komt een van d'r vrienden langs, krijg ik d'r met geen mogelijkheid naar die persoon toe. I mean zo intresant kan zo'n boek toch niet zijn.

Heb inmiddels alles al gehad, Brand terwijl een vriendin karbonaatjes aan het klaarmaken was. "Sociaal" konijn schijnt te gebeuren als je 2 dagen geen aandacht besteed aan vrienden. Inbreker, ect.
Inbreker heb ik ook gehad. Mijn held vluchtte helaas naar buiten en was dus te laat om de politite te bellen. Hep nl geen telefoon in de slaapkamer, en was dus mijn spiegel (ben politici = toespraak oefenen) weg :(.

Straks even bbq kopen, want als mijn sim in de zon ligt denkt hij daar aan. Kan ik ook gelijk feest geven :)

Verwijderd

najaa.. zit ik me helemaal te verlekkeren op die game...
na de 2de installatie (1ste ging al niet echt goed) doet ie het nog niet, ik ben een stuk verder, ik kan het spel opstarten, maar in een buurt komen? homaar.

och ik zie het al, videokaart niet T&L ondersteunt, oud brak ding :S, dan moet ik nog een paar uur wachten om het te spelen :(, want een 2ghz proc
zit er nu niet in :)

• Cabo
w03f schreef op 15 september 2004 @ 11:40:
Der zit een klein knopje in je menu, kijk ergens links. Als je dat ingedrukt houd kun je bepalen hoe jij 't huis ziet. dus met muren of zonder, doorichten etc..
of bedoel je een sneltoets :s

• LiToKi
Caboman schreef op 15 september 2004 @ 12:36:
[...]of bedoel je een sneltoets :s
Sneltoetsen zijn HOME en END :).

• Bor

Bor

Kun je de gui etc ook gewoon in het engels kiezen?

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 14:42

H3llSiNG

Meh.

Ik installeer het spel net.. directx 9.0c is geinstalleerd en ik blijf deze melding krijgen..

"failed to initialize direct3d. please make sure directx 9.0c has been installed on this system. the application will now terminate."

geen idee wat ik hieraan moet doen..

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Verwijderd

party42 schreef op 15 september 2004 @ 09:58:
sommige vrouwen lijken wel op mekaar. had een enigszins leuke relatie opgebouwd met iemand... komt de volgende dag de schoonmaakster... dus ik dacht dat dat dezelfde vrouw was. ook weer zoenen.

's Avonds feestje.. komen ze dus allebei. Wel leuk, ze belanden dus in een mega ruzie :)

ROFLMAO _/-\o_ Ik ga het ook maar eens kopen als ie d'r is.

• Bor

Bor

H3llsing schreef op 15 september 2004 @ 13:04:
Ik installeer het spel net.. directx 9.0c is geinstalleerd en ik blijf deze melding krijgen..

"failed to initialize direct3d. please make sure directx 9.0c has been installed on this system. the application will now terminate."

geen idee wat ik hieraan moet doen..
Aankloppen bij support?

• Blamm
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Mijn sims willen allemaal whoohoo in public.. maar hoe doe ik dat? :P

Verwijderd

Weet iemand of Sims 2 al te koop is bij de Media Markt in A'dam?

• whiteclear
  • Laatst online: 18-09 10:03
Kom er ook nog een DVD editie uit ofzo? En wanneer? Ik vind dat wel te ver gaan hoor 4 cd's in een doos :S. En die DVD edities hebben meestal nog Special Features.

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Mijn sim wilde ook graag woohoo doen, dus een vrouw uitgenodigd maar die wilde perse een vriend meenemen. Nou, oke dan maar. Gaat die vriend van haar in mijn bubbelbad zitten, maar dat was dus de tactiek om die vrouw een beetje op te sexen in het bubbelbad. Dus die griet gaat in het bubbelbad zitten, ik ernaast en haar maat voelde zich een beetje teveel ofzo dus die ging eruit. Gaat die lul staan koken en vliegt mijn keuken in de fik. Aaargh...

Ik denk boeien, verder met upsexen en dat lukte volgens mij aardig want hij had lange tijd niet door dat zijn keuken stond af te fikken. Maar helaas, op het laatste moment had hij het dus door en mijn sim en hete vrouw rennen naar de keuken, die was veranderd in een blazing inferno. Helaas waren dat twee krampachtige idioten dus die bleven maar in die fik staan met als gevolg dat ze dood gingen.

Moraal: zorgt dat vrouw nooit jaloerse friend meeneemt. :P

/edit

Moraal 2: zorg ervoor dat je telefoon _niet_ naast een keukenblok hangt.

[ Voor 5% gewijzigd door Kramers op 15-09-2004 13:58 ]

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Verwijderd

Kramers schreef op 15 september 2004 @ 13:57:
Moraal 2: zorg ervoor dat je telefoon _niet_ naast een keukenblok hangt.
Geweldig al die verhalen :D vooral moraal 2 :+ :D

• NEOeo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-09 11:46
IK HEB EEN PROBLEEM:

Ik heb sims 2 net geinstaleerd gaat ie zeuren dat mijn Radeon 9800 pro (met laatste drivers) niet DirectX 9.0c compatible is (wat ik wel degelijk heb).

Dit is de hele foutmelding:

Geen met Directx9.0c compatibele grafische kaart gevonden op deze computer! Zorg ervoor dat je over een grafische kaart beschikt die comaptibel is met Directx9.0c en dat je de meest recente stuurprogramma's hebt geïnstalleerd. Het programma wordt nu afgesloten.

systeem spects:

p4 3,2
asus p4c800-e deluxe
9800 pro met ati 4.9 drivers
directx 9.0c
windows xp pro sp2

hopelijk weet iemand hier een oplossing voor, ik denk zelf dat het misschien aan sp2 ligt maar ik heb eigelijk geen zin om die te verwijderen.....

dus zijn er mensen met xp sp2 en directx 9.0c die dit spel wel kunnen spelen?

en weet iemand AUB een oplossing??

alvast bedankt!!!

• whiteclear
Kan iemand aub vertellen of er een DVD editie uitkomt en wanneer?

Verwijderd

whiteclear schreef op 15 september 2004 @ 14:11:
Kan iemand aub vertellen of er een DVD editie uitkomt en wanneer?
whiteclear, zoek jij het topic eens door...staat al eerder aangegeven.

Heeft iemand al een antwoord op mijn vraag of ik the sims 2 ook kan spelen via een netwerk alstie op een andere PC staat?

• whiteclear
Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 14:15:
[...]

whiteclear, zoek jij het topic eens door...staat al eerder aangegeven.

Heeft iemand al een antwoord op mijn vraag of ik the sims 2 ook kan spelen via een netwerk alstie op een andere PC staat?
Ken je niet gewoon even zeggen. waarom moeilijk doen? Moet ik al die pages gaan lopen lezen? Ik heb al Search gebruikt. niet gevonden. wil je het A U B vertellen :/
thnx :)

[ Voor 5% gewijzigd door whiteclear op 15-09-2004 14:18 ]

• bigfoot1942
  • Niet online
NEOeo schreef op 15 september 2004 @ 14:07:
dus zijn er mensen met xp sp2 en directx 9.0c die dit spel wel kunnen spelen?

en weet iemand AUB een oplossing??
ja hoor, na wat problemen:
1. nieuwe videokaart driver installeren. (herinstallatie kan willicht helpen in jouw geval)
2. game starten als admin. Als user krijg ik errors enzo.

Verwijderd

whiteclear schreef op 15 september 2004 @ 14:17:
[...]

Ken je niet gewoon even zeggen. waarom moeilijk doen? Moet ik al die pages gaan lopen lezen? Ik heb al Search gebruikt. niet gevonden. wil je het A U B vertellen :/
thnx :)
antwoord staat een paar bladzijdes terug. Weet de url niet meer die ik toen heb genoemd. dus kan het antwoord niet nog es geven.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.