- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Ach, de Radeon 9000pro trekt de fx5200 er op alle fronten uit. Dus wat is niet meer van deze tijd? De pc is bedoeld voor office en internet en de sims 2 zal het zwaarste spel zijn dat hij krijgt te verwerken. Dus dat is geen probleem.Lennieboy83 schreef op 13 september 2004 @ 18:44:
[...]
Dat is toch niet meer van deze tijdje kan beter naar een GF FX 5200-5600 gaan kijken die kosten ook niet veel
Zoiets als dit??MuSeLive schreef op 13 september 2004 @ 18:19:
is er al een cheat uit ?
Gewoon ff googlen.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Dixons in.... uitwellingergaasewierum ? Of ergens anders? Wellicht leuk te vermelden zodat addicts die zitten te wachten op de game kunnen gaan kopenPcManiaxx schreef op 13 september 2004 @ 18:14:
Shit! Ik kom net van school, dus ik denk laat ik eens ff bij de Dixons kijken.
En ja hoor, ze hadden het daar al liggen.
Gelijk eentje aangeschaft.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Verwijderd
Volgens mij kun je ze hier vinden?jagermeister1 schreef op 13 september 2004 @ 18:54:
M'n vriendin heeft gisteren en vanmiddag flink op mijn bak zitten spelen, maar nu wil ik dat ze lekker op haar eigen PC'tje gaat Simmen. Is er een manier om haar saved game over te hevelen via m'n LAN?
Kortom, welke files en/of folders moet ik over poeren?
Documents and Settings\[user]\Mijn documenten\EA GAMES\De Sims 2\Neighborhoods
Haha grappig
Bij ervaringen staat er dan: O Jaa gedaan met ....BioHazard schreef op 13 september 2004 @ 19:08:
Hahaha, heeft iemand de Cut-scene al gezien als ze "het gaan doen"![]()
![]()
![]()
Haha grappig
Btw gaan er mensen de aging cheat gebruiken? Ik ga 't denk wel gebruiken om tijdelijk ff te genieten voordat ze dood gaan....
[ Voor 23% gewijzigd door Cabo op 13-09-2004 19:25 ]
Ah.. thanksVerwijderd schreef op 13 september 2004 @ 19:07:
[...]
Volgens mij kun je ze hier vinden?
Documents and Settings\[user]\Mijn documenten\EA GAMES\De Sims 2\Neighborhoods
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
BF1: Don-Panio
In Hilversum (Noord-Holland)\EfBe schreef op 13 september 2004 @ 19:07:
[...]
Dixons in.... uitwellingergaasewierum ? Of ergens anders? Wellicht leuk te vermelden zodat addicts die zitten te wachten op de game kunnen gaan kopen
En heeft iemand btw al normale cheats gevonden? En niet die cheats waarbij je je age uit kan schakelen.
[ Voor 16% gewijzigd door PcManiaxx op 13-09-2004 19:35 ]
Verwijderd
3 verdiepingen + op het dak, als je plat dak hebtPreddie schreef op 13 september 2004 @ 19:30:
Hoeveel verdiepingen kan je huis in simpjes 2 worden?
Nu nog een mooiere tuinBlowFish schreef op 13 september 2004 @ 17:57:
Zo heb het spel nu 2 dagen gespeelt en k moet zeggen WOW ik als hardcore gamer kan hier zeker heel wat pleizier aan beleven was die shooters tog al beu aant worden, erg leuk spel vooral die aspirations die ze hebben toegevoegd zijn erg leuk en geven zeker een meerwaarde aan het spel. (hoorde dat ze die er pas 6 maanden geleden bij hadden gezet, goed werk!) van deze aspiration points die ik verdiend had door de "wants" van mijn sim te vervullen kon ik een 'elixor of life' kopen waarmee ik zo wat zelf bepaal dat mijn sims langer leven, ik laat hun een slokje drinken als ze in 'gold' of 'platina' status zijn en we kunnen weer 3 dagen langer mee als een adult, er fijn
Ondertussen is mijn sim al een aantal x gepromoveerd en heeft hij een paar leuke bonussen gekregen, begint zijn fortune lekker op te bouwende senario's die af en toe worden voor geschoteld waar je een keuze moet maken betreft je carieere zijn ook een leuke toevoeging. Eindelijk weer een leuke game van EA en maxis ga zo door!
9/10
hey ik zal zo een filmpje maken waarmee ik door mijn huis loop
hier alvast een sreen van mijn crib
[afbeelding]
Gazebo, vijvertje. Lekker de ruimte dus moet lukken
AI is ook zeer goed te noemen.
Krijgen de kinderen ook de ervenis? anders kan je nooit echt super rijk worden ja?
k heb die cheat volgens mij gedraaid, maar merkte weinig verschil.Caboman schreef op 13 september 2004 @ 19:23:
[...]
Bij ervaringen staat er dan: O Jaa gedaan met ....
Btw gaan er mensen de aging cheat gebruiken? Ik ga 't denk wel gebruiken om tijdelijk ff te genieten voordat ze dood gaan....
k wist ook niet precies wat ie nou deed, maar goed
't spel is zo al moeilijk genoeg, je moet overal op letten, zeker als je 1 vrouw met 3 koters hebt
Verwijderd
kijk hier een filmpje, http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/movie000.avi
't is erg klein
Jah dat werkt niet vanaf lycosCaboman schreef op 13 september 2004 @ 20:24:
stuur ze naar werk, lol
kijk hier een filmpje, http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/movie000.avi
't is erg klein
update:
volgens mij werkt het al
wat voor codec heb je nodig?!
[ Voor 12% gewijzigd door Qorne op 13-09-2004 20:36 . Reden: spellingos ]
Press CTRL+SHIFT+C to bring up the console and type the following
codes in to cheat. Remember casesensitive when you use the cheats.
Kaching = + 1000 in sim money.
exit = Exit.
expand = Expands the cheat window.
moveObjects on = Turns moving of objects on.
moveObjects off = Turns moving of objects off.
aging -on = Turns aging of sims on.
aging -off = Turns aging of sims off.
autoPatch -on = Turns game autoupdate on.
autoPatch -off = Tuens game autoupdate off.
slowMotion # = Make you set the game speed. (# = 0 to 8, 0 is normal)
TO USE THE REST OF THE CHEATS YOU MUST HAVE "PostProcessing" ENABLED!!
boolProp enablePostProcessing true = Turns Postprocessing on.
boolProp enablePostProcessing false = Tuens Postprocessing off.
bloom rgb # = Sitcom flashback blur effect (# = 0.0 to 1.0)
vignette # # # = Blurry bits at the edge of the screen. (# = 0.0 to 1.0)
filmGrain # = Makes the screen grainy. (# = 0.0 to 1.0)
letterBox # = Adds a letterbox effect to the view. (# = 0.0 to 0.4)
Verwijderd
Oh en weet je toevalig ook of in Nederlandse versie ook Engels kunt kiezen?
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 20:54 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Aantal dingen die me momenteel positief zijn opgevallen zijn:
- je hebt een volle week nu, dus zeven dagen inclusief vrije dagen (verschilt per baan)
- bij je baan krijg je af en toe vragen voorgeschoteld waar je verschillende oplossingen op kunt geven (tot nu toe altijd de leuke gedaan, nog niet echt heel positief uitgepakt (loonsverlaging, ontslag, degradatie, skills inleveren).
- ouder wordende sims zijn echt vet
- onzinnige opties
- uitgebreide chat opties, mensen beledigen etc
- graphics
- character bouw tool, lijkt de swg tool wel, enorm uitgebreid (vorm van wenkbrauwen etc)
- en nog meer :x
heb een P4 2,8ghz
1024mb
XFX 6800 GT
Verwijderd
Alles waar de woorden "Geforce" AND "4" AND "MX" inzitten, moet je ver vandaan blijven. Meer zeg ik nietUltraR-pc schreef op 13 september 2004 @ 18:41:
M'n broer heeft een P3 1000mhz. staan met 384mb geheugen en 4mb vga onboard. Hij gaat nu een nieuwe videokaart aanschaffen om de sims te kunnen spelen. Hij twijfelt tussen de mx440 64mb, de radeon 9000pro 128mb of de radeon 9200 128mb. De voorkeur gaat uit naar de goedkoopste de mx440. Is deze kaart voldoende om de sims 2 te kunnen spelen? (het hoeft niet heel mooi, als het maar soepel loopt.)
Ik zou toch eens verder kijken, een 9000 PRO is een matige kaart, en een 9200 is niet veel beter. Voor The Sims 2 is het genoeg, dat wel.
Mja, hier steekt mijn gezinnetje en huisje toch wel heel karig bij af
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 21:42 ]
Verwijderd
Mja, het minimum is dan ook het minimum, misschien staat er in je control pannel onzin aan als FSAA en Aniso. Anders zou het idd wel vreemd zijn, 512MB moet meer dan voldoende zijn, dat heb ik hier ook, en op 1280x1024 loopt het hier vloeiend, met een P4 1.8, 512MB en een Radeon 8500.Termi schreef op 13 september 2004 @ 21:56:
Hij loopt nou niet echt denderend op me Geforce 3 terwijl ik in feiten wel aan alle minium specificaties doe. Of het is het geheugen (512 MB) dat de das omdoet? Processor is AMD Athlon 1333 (166*8), maar in 800*600 met alles uit loopt ie nog niet lekker voornamelijk stotterig
.

//edit
Ik bedoel, dat was toch het hele nieuwe aan die game?
[ Voor 39% gewijzigd door Booth op 13-09-2004 22:15 ]
Verwijderd
Ik heb The Sims 2 Body Shop inmiddels, maar daar heb ik niks aan. Ik wil gaan proberen mijn eigen huis na te maken (had ik in sims 1 ook en dat was echt lachen, vooral toen de keuken afbrande e.d.).
Ga hem morgen eindelijk spelen, heb lekker de hele middag vrij van het werk en mijn vriendin is morgenavond weg, maar het zal niet lang duren voordat zij de sims ook ontdekt op mijn pc en dan heb ik dus een probleem... dat wordt een boek lezen ofzo om mijzelf maar te vermaken ben ik bang
Ik heb de nude patch even online gezet op mijn website, neem aan dat ik de url hier kan plaatsen? Hier is de link: http://members.home.nl/rolandsnoek/bm.exe
Cheats in text bestandje hier: http://members.home.nl/rolandsnoek/cheat.txt
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 22:19 ]
Verwijderd
Jeetje zeg, anders kijk je even een pagina terug. We zijn hier geen helpdesk, weet je nog?Booth schreef op 13 september 2004 @ 22:14:
Omg, is er een cheat om die aging uit te zetten?
//edit
Ik bedoel, dat was toch het hele nieuwe aan die game?
Ik vroeg niet om de cheat, ik verbaasde me alleen over het feit dat mensen het ding, wat zo vernieuwend aan deze game is, uit gaan zettenVerwijderd schreef op 13 september 2004 @ 22:16:
[...]
Jeetje zeg, anders kijk je even een pagina terug. We zijn hier geen helpdesk, weet je nog?
Staat allemaal uit, ik zit me zelf er eigenlijk over te verbazen heb geen top-pc maar zo'n goed verkopend spel als de sims 2 zou hier toch wel op moeten lopenVerwijderd schreef op 13 september 2004 @ 22:01:
[...]
Mja, het minimum is dan ook het minimum, misschien staat er in je control pannel onzin aan als FSAA en Aniso. Anders zou het idd wel vreemd zijn, 512MB moet meer dan voldoende zijn, dat heb ik hier ook, en op 1280x1024 loopt het hier vloeiend, met een P4 1.8, 512MB en een Radeon 8500.

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs
Verwijderd
Volgens 1 persoon is ie te koop bij Dixons. Dus ik zou het niet gaan geloven. Lijkt me sterk dat Dixons het spel nu al durft te verkopen.Ad Hox schreef op 13 september 2004 @ 22:53:
Ik heb hem gepre-orderd bij de Bart Shit en nu zie ik dat hij bij de Dixons al te koop is volgens sommige![]()
Hopelijk kan ik hem nog cancellen als ze hem echt hebben
Ik heb tevens een 1,5ghz, 1024mb geheugen en een Radeon 9800 Pro. En spel loopt zeer soepel op mijn computer, met alles op high en op 1024. Misschien ligt het aan de grafishe kaart, maar op een 1,5ghz kan ie soepel lopen
Hier tevens een ss van sims2. Mijn vriendin en ik, in onze eerste huisje

ps, system : xp2100+1gieg ram+ 9800pro hier.. loopt vlekkeloos, alleen jammer dat m'n muis uit beeld loopt tijdens multimonitor, maar dat heb ik bijna bij alle games (behalve dan weer games zoals locomotion). Lijkt wel alsof dat aan directx9b/c ligt.
[ Voor 35% gewijzigd door Erikie op 13-09-2004 23:13 ]
traktor scratch!
Verwijderd
Goh, wat zitten jullie er gezellig bijVerwijderd schreef op 13 september 2004 @ 23:04:
[...]
Volgens 1 persoon is ie te koop bij Dixons. Dus ik zou het niet gaan geloven. Lijkt me sterk dat Dixons het spel nu al durft te verkopen.
Ik heb tevens een 1,5ghz, 1024mb geheugen en een Radeon 9800 Pro. En spel loopt zeer soepel op mijn computer, met alles op high en op 1024. Misschien ligt het aan de grafishe kaart, maar op een 1,5ghz kan ie soepel lopenGa spel tevens niet te veel spelen nu, wacht op de orginele versie. Want dit is zeker een spel om te kopen.
Hier tevens een ss van sims2. Mijn vriendin en ik, in onze eerste huisje
[afbeelding]
LOLKoetjeboe schreef op 13 september 2004 @ 20:57:
Aantal dingen die me momenteel positief zijn opgevallen zijn:
- bij je baan krijg je af en toe vragen voorgeschoteld waar je verschillende oplossingen op kunt geven (tot nu toe altijd de leuke gedaan, nog niet echt heel positief uitgepakt (loonsverlaging, ontslag, degradatie, skills inleveren).
Ik heb het 2x gehad, 1x pakte het idd niet goed uit, andere keer resulteerde het in een bonus van $5000
Bij mij een paar keer goed en een keer een boete van $10.000miekol schreef op 13 september 2004 @ 23:24:
[...]
LOL![]()
Ik heb het 2x gehad, 1x pakte het idd niet goed uit, andere keer resulteerde het in een bonus van $5000Woei!

Als je op zoenen klikt kan je op vrijen klikken maar dan gaan ze alleen heftig zoenen en duiken ze niet het bed in ofzo.
Ook heb ik al een paar keer gevraagd of ze wou blijven slapen en dat wou ze maar toen ging ze alleen maar tv kijken en op de wc zitten.
Hoe zorg ik nou dat ze echt gaan vrijen?
Binnenkort ook maar eens aan een 2e kind proberen te beginnen
[ Voor 10% gewijzigd door Koetjeboe op 13-09-2004 23:52 ]
Uit die 10 minuten die ik 't nu gespeeld heb; ik denk je Sim naar bed sturen en die andere 'uitnodigen'?
Ik krijg gewoon geen normale kleuren.
Eerst kreeg ik allemaal vage flikkerende steeds veranderende gekleurde schermen, en verder was er ook niets te zien, ik had wel gewoon geluid.
Dus wat heb ik gedaan:
- Heb ik wel de laatste DirectX drivers? Ja die had ik 9.0c.
- Nieuwste detenator drivers geinstalleerd, hielp ook niets behalve dat het scherm nu gewoon blauw blijft, en nog steeds wel muziek.
Misschien zie ik iets over het hoofd hoor...
Heb ook al 2x een extra stuk aan me huis gebouwd omdat ik alle zut niet meer kwijt kan
Verwijderd
Hij is beduidend beter dan deel 1
Deel 1 verveelde me al vrij snel, maar ik ontdek telkens nieuwe dingen !
Ok, De "basic needs" onderhouden blijft saai, maar naast dat ene min puntje vind ik hem echt geweldig
al vind ik het veel op deel 1 lijken met een nieuwe 3d engine.
Ik heb mijn vriendin gister namelijk blij gemaakt, en ze gaat straks naar de Dixons. Heb ik nu een probleem

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Ze zou kunnen bellen natuurlijkMasch schreef op 14 september 2004 @ 08:41:
Is dit spel nu wel oof niet verkrijgbaar bij de dixons?
Ik heb mijn vriendin gister namelijk blij gemaakt, en ze gaat straks naar de Dixons. Heb ik nu een probleem?
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Dat huis upgraden moet ik ook eens doen, mijn sim is al Burgemeester (helikopter, 1500 simdollar oid) geweest en is nu Crimineel meesterbrein (Limousine, 1900iets simdollar). Maar ik woon nog in dat mini mini mini hutje in die eerste buurt dat er standaard al staat. Dat ding met alleen een kachel, een keuken, een WC en dan nu een bedmiekol schreef op 14 september 2004 @ 01:20:
Wel lachen hoe beter je werk hoe beter je carpool. Vrouwlief heeft het tot generaal geschopt in het leger en wordt nu elke ochtend door een helikopter opgehaaldGeen slechte baan, ruim $1100 per dag voor 6 uur werken en maar 4 dagen in de week
Heb ook al 2x een extra stuk aan me huis gebouwd omdat ik alle zut niet meer kwijt kan
Rest staat allemaal buiten, klerenkast ed.
Ik had haar net al geprobeerd te bellen, maar ze is al weg (naar werk). Nou goed, we zien het vanavond wel.
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Verwijderd
zit ook ff met een vraagje:
als je in de "neighboorhood" een voorgefrabriceerd huis wilt plaatsen krijg ik hem niet gedraaid, en hij wil hem nooit op de plaats zetten waar ik hem graag wil hebben
Hoe doe je dit het beste?
Elect a clown, expect a circus.
Zeg je sim om op 't bed te ontspannen, en daarnaast laat je de vrouw/man ontspannen. Dan wanneer ze naast elkaar liggen, klik je je je sim, en geef je de opdracht, knuffelen, vrijen, O jaa!, kind proberen te maken, en zoenen dacht ik.dimitio schreef op 13 september 2004 @ 23:51:
Nu zegt het spel dat een van mijn grootste wensen is om met haar naar bed te gaan maar hoe doe je dat zegmaar?![]()
Als je op zoenen klikt kan je op vrijen klikken maar dan gaan ze alleen heftig zoenen en duiken ze niet het bed in ofzo.
Hoe zorg ik nou dat ze echt gaan vrijen?
en dan gaan ze O jaa!, gehehehe
Als ik een screenshot maak, is 't een heel klein plaatje. Hoe maak je een grote screenshot, ik snap 't niet zo. En ook als ik een filmpje maak, is 't heel erg klein.
Wat ik heb gedaan is de grootste kavel gemaakt, een mijn sim daar laten wonen. Ik had niet echt veel geld voor spullen, alleen een bed en een koelkast ofzo. Maar wat ik ook leuk vind is dan een vrouw sim te maken en in een andere huis te plaatsen. Een vrouw sim naar mijn smaak gemaakt. Je speelt dan met de man, en wacht tot de vrouw langs komt, en leer je haar kennen. Komt ze bij je wonen gelijk geld, want ik had weinig. Deze manier van spelen vind ik leuker. Ze is inmiddels zwanger, en ik heb gemerkt dat ze veel honger heeft tijdens de zwangerschap.
En ik heb de aging cheat gebruikt, zodat ik zo'n beetje bepaal wanneer ze groeien en dood gaan
Crimineel Meesterbrein
Overigens heeft m'n char nu iets van 6 van die potten met levenselixir leeggezopen, hij had dus allang dood moeten zijn
wow hoe krijg je dat voor elkaar veel laten leren ofzo ?shuogg schreef op 14 september 2004 @ 11:09:
Net 60.000 simdollars opgestreken van Simcity nadat ik ze bedreigt had met een doomsday device
Crimineel Meesterbrein
Overigens heeft m'n char nu iets van 6 van die potten met levenselixir leeggezopen, hij had dus allang dood moeten zijn. Maar hij leeft nu toch wel eeuwig, heb nog punten genoeg voor 7 van die elixerpotten en het komt er sneller bij dan het er af gaat
Verwijderd
Verwijderd
Je kan in de instellingen de kwaliteit en grote van je screenshots en filmpjes aanpassen.Caboman schreef op 14 september 2004 @ 11:02:
[...]
Als ik een screenshot maak, is 't een heel klein plaatje. Hoe maak je een grote screenshot, ik snap 't niet zo. En ook als ik een filmpje maak, is 't heel erg klein.
Ben nu op werk, dus kan het nu niet echt voor je uitzoeken. Maar volgens mij moet je links onder op die knopje drukken met die drie puntjes (...). Daar kun je alle instellingen van de sims veranderen. Suc6
Verwijderd
InderdaadVerwijderd schreef op 14 september 2004 @ 11:25:
als ik iedereen hier zo hoor praten heb ik er ook zin in om dit spel te spelen.. maar kheb em nog niet..
Maar donderdag komt hij
[ Voor 103% gewijzigd door Silent Thunder op 14-09-2004 12:50 ]
Heb nu alle metertjes van skills gemaxed behalve koken (nog 1 punt) en schoonmaken (nog 4 ofzo). En heb 12 vrienden (waaronder 4 vriendinnenStoney187 schreef op 14 september 2004 @ 11:15:
[...]
wow hoe krijg je dat voor elkaar veel laten leren ofzo ?
Die punten heb ik vooral vergaard door geld verdienen (Toen ik een ton had verdient bijv. 30.000 punten erbij) en elke keer als ik een schilderij (vrijwel al m'n schilderijen zijn meesterwerken) verkoop krijg ik er 6000 bij.
Weet iemand dit probleem al?Tije schreef op 14 september 2004 @ 00:34:
Misschien kent iemand dit probleem met sims II.
Ik krijg gewoon geen normale kleuren.
Eerst kreeg ik allemaal vage flikkerende steeds veranderende gekleurde schermen, en verder was er ook niets te zien, ik had wel gewoon geluid.
Dus wat heb ik gedaan:
- Heb ik wel de laatste DirectX drivers? Ja die had ik 9.0c.
- Nieuwste detenator drivers geinstalleerd, hielp ook niets behalve dat het scherm nu gewoon blauw blijft, en nog steeds wel muziek.
Misschien zie ik iets over het hoofd hoor...

ze is zwanger

Niet echt een mooi huis, hahaa
[ Voor 7% gewijzigd door Cabo op 14-09-2004 13:15 ]
In ieder geval zal ik The Sims online wat minder gaan spelen. Dat speel ik toch al sinds dec 2002 a 10 euro p/m. Johnny Lace, een van de most famous lot designers in TSO (zie ook www.johnnylace.tk ) zal dan toch echt het loodje leggen. Toch jammer. Popi zijn is best leuk
En nu maar hopen dat Dixons in mijn woonplaats hem heeft!
[ Voor 40% gewijzigd door Fuelke op 14-09-2004 14:18 ]
Dit dus.
Verwijderd
Heb je dit ook met andere spellen? of alleen met Sims2? Welke drivers heb je, de officele drivers van Ati? Misschien kun je met CATALYST™ Control Center (van Ati) wat instellingen wijzigen. Er zit ook een readme bij sims2, misschien staat daar een oplossing voor.
klopt van het mounten, bedankt voor de tip! (kan mijn vriendin zich gaan uitlevenTije schreef op 14 september 2004 @ 12:50:
[...]
Je hebt hem gedownload dat weet ik wel zeker, want ik had hetzelfde probleem.
Je kan alleen niet de images branden en dan via de cd werken, heel apart ik weet het. Maar als je de images laad via deamon tools werkt het wel, hier bij mij tenminste.
Niet helpen met warezVerwijderd schreef op 14 september 2004 @ 13:23:
Bestaat er een NO-CD file? Iedere keer als ik hem wil spelen moet de cd erin.....
[ Voor 27% gewijzigd door Fuelke op 14-09-2004 14:25 ]
Terug open, een paar reacties zijn getrashed, niet in paniek slaan als je je post niet terug vindt.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Is de sim nu weer enigzins lastig te besturen zoals in deel 1? Daar had ik nl nog wel eens last met de Sim omdat die af en toe zijn eigen wil had
Eigen wil kun je uitzetten, kon ookal in deel1.w03f schreef op 14 september 2004 @ 14:38:
Aan de mensen die het spel hebben:
Is de sim nu weer enigzins lastig te besturen zoals in deel 1? Daar had ik nl nog wel eens last met de Sim omdat die af en toe zijn eigen wil had
Ik heb net een paar screenshots gemaakt, maar ik heb alleen maar de kleine terug gevonden, maakt het spel geen grotere screenshots?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Zie daarvoor Verwijderd in "The Sims II"Chester schreef op 14 september 2004 @ 15:16:
Echt een vet spelVeel meer mogelijkheden als in deel 1
Bediening is ook veel beter als deel 1. Een grote nadeel is dat het spel zoveel hapert, zelfs doom3 @ 1280*1024 haperd niet zoveel
Ik heb net een paar screenshots gemaakt, maar ik heb alleen maar de kleine terug gevonden, maakt het spel geen grotere screenshots?
Kan iemand mij vertellen hoe ik een eigen personage maak? Ik zal er waarschijnlijk over heen kijken, maar ik kan het niet vinden
Links staat dan Een Familie toevoegen, familie icoontje met een plusje erbij.. succes!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
De sim loopt soepeler, de sims stapt makkelijk uit bed ( deel 1 duurde 't lang)w03f schreef op 14 september 2004 @ 14:38:
Aan de mensen die het spel hebben:
De sim doet nog steeds wat ie wilt, als jij niet op 'm let. Dus als hij naar de wc moet, gaat hij. Als hij moet slapen gaat ie slapen.
filmpjes: rechtermuis, doel opslaan als.
http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/movie005.avi
http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/movie006.avi
http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/movie007.avi
http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/movie008.avi
http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/movie009.avi
http://members.lycos.nl/smalltalks/thesims2/movie010.avi
[ Voor 24% gewijzigd door Cabo op 14-09-2004 16:09 ]
leoaq.fm // Jeune Loop
volgens mij kun je in de settings de eigen wil ook uitschakelen... kan iemand dit bevestigen?Caboman schreef op 14 september 2004 @ 15:30:
[...]
De sim loopt soepeler, de sims stapt makkelijk uit bed ( deel 1 duurde 't lang)
De sim doet nog steeds wat ie wilt, als jij niet op 'm let. Dus als hij naar de wc moet, gaat hij. Als hij moet slapen gaat ie slapen.
ik vind het echt een stoer spel, zodra hij uitkomt ga ik hem ook zeker halen, ben echt weer ouderwets verslaafd.
enige nadeel dat ik ken is dat hij net als sims 1 (toendertijd) op een mid-end systeem nog niet helemaal schok-vrij loopt. (2400+ en ti5900)
[ Voor 3% gewijzigd door Magic op 14-09-2004 16:04 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Heb een P4 3,2, 1 GB RAM, GF6800GT en 't loopt ook niet schokvrij. Alsof 't spel constant dingen aan 't inladen is. Misschien es wat graphics lager zettenMagic schreef op 14 september 2004 @ 16:04:
[...]
volgens mij kun je in de settings de eigen wil ook uitschakelen... kan iemand dit bevestigen?
ik vind het echt een stoer spel, zodra hij uitkomt ga ik hem ook zeker halen, ben echt weer ouderwets verslaafd.
enige nadeel dat ik ken is dat hij net als sims 1 (toendertijd) op een mid-end systeem nog niet helemaal schok-vrij loopt. (2400+ en ti5900)

Idd erg jammer dat het te schokkerig draait, vooral omdat ik te koppig ben om het detail wat lager te zetten
een paar screens :
Huisje:

Beetje SSx3 spelen

De woonkamer:

Op de bank:

En van het een komt het ander

[ Voor 12% gewijzigd door Chester op 14-09-2004 16:24 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Leuke screenies. Ga dit spel strax ook even spelen. Zie dat het al wel mogelijk is om 2 vrouwen te laten zoenen, dan moet dat ook mogelijk zijn met 2 mannenChester schreef op 14 september 2004 @ 16:17:
Ik heb het niet kunnen vinden om dat vrije wil uit te zetten, als iemand het wel weet lijkt mij dat ook wel handig om uit te zetten
Idd erg jammer dat het te schokkerig draait, vooral omdat ik te koppig ben om het detail wat lager te zetten
een paar screens :
Huisje:
[afbeelding]
Beetje SSx3 spelen:
[afbeelding]
De woonkamer:
[afbeelding]
Op de bank:
[afbeelding]
En van het een komt het ander:
[afbeelding]
Woej is mij nog niet gelukt dat 2 meisjes gaan zoenen met elkaar ...Chester schreef op 14 september 2004 @ 16:17:
Ik heb het niet kunnen vinden om dat vrije wil uit te zetten, als iemand het wel weet lijkt mij dat ook wel handig om uit te zetten
een paar screens :
Huisje:
[afbeelding]
Beetje SSx3 spelen:
[afbeelding]
De woonkamer:
[afbeelding]
Op de bank:
[afbeelding]
En van het een komt het ander:
[afbeelding]
Btw ik zag net Sims 2 al bij de Free Record Shop liggen voor 60 euro
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
net zo duur dus als doom 3Timocos schreef op 14 september 2004 @ 16:29:
[...]
Woej is mij nog niet gelukt dat 2 meisjes gaan zoenen met elkaar ...![]()

Verwijderd
Da's lekker. Had er al wat over gehoord ja, dat de game net zo duur zou worden als Doom 3. Dat is toch wel echt jammer hoor.Timocos schreef op 14 september 2004 @ 16:29:
[...]
Woej is mij nog niet gelukt dat 2 meisjes gaan zoenen met elkaar ...![]()
[edit] te traag

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2004 16:31 ]
Je kan vrije wil uitzetten
kijk bij opties, en klik op die tandwielen.
Dan daar ergens staat, vrije wil, selecteer je uit.

M'n main char werkt in een ziekenhuis en verdient 654 of zoiets, nog veel te weinig, m'n huis ziet er nog heel gewoontjes uit
Ik weiger cheats te gebruiken
Er is een keygen in omloop en die geeft geen keys.Bor_de_Wollef schreef op 11 september 2004 @ 12:43:
Ik lees net in de nieuwsgroepen dat de illegale versie trojans mee installeerd. Succes! Ik koop wel lekker in de winkel

Een scan van het "key gen" met norton (virusdef 12-9-04) leverde niets verdachts op
Gelukkig zag dat er iets gebeurde omdat spy resident op de achtergrond draaide en aangaf dat er een register wijziging was.
Er word een bestand Wksvs.exe bij het opstarten toegevoegd. Via google kon ik er niets over vinden
Direct daarna had ik een spontane upload & download van 10-20 kb/s. Gelukkig is het opgelost met een systeemherstel.
Mede tweakers gij zijt gewaarschuwd.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
@Infernis
Cheats zijn vet hoor
Als ze deze maar niet uber veel gaan uitmelken als deel 1

[ Voor 10% gewijzigd door Chester op 14-09-2004 16:52 ]
Volgens mij al sinds gister.
Assume there are no rules and it's one big free for all
zou echt stoer zijn als je ze ook nog de eeuwige jachtvelen op zou kunnen sturenInfernis schreef op 14 september 2004 @ 16:41:
Ik zit met 2 kinderen opgescheept van mijn vrouw haar vorig huwelijk, daar word je echt gek van. Die eene huilt zich te pletter terwijl de andere in de wc zit te ploeteren.![]()
M'n main char werkt in een ziekenhuis en verdient 654 of zoiets, nog veel te weinig, m'n huis ziet er nog heel gewoontjes uit![]()
Ik weiger cheats te gebruiken
Zo eindigden veel gezinnen bij mij in Sims 1. Weet niet of het ook in S2 werkt.
wie had het hier over kopenVerwijderd schreef op 14 september 2004 @ 17:02:
ik vat niet waarom je het spel nu al kunt kopen terwijl hij nog niet uit is.
Dit topic is gesloten.