Toon posts:

The Sims II

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.345 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraR-pc schreef op 12 september 2004 @ 17:16:
Is er ook een zoom-functie zoals in deel 1? Het lijkt me nogal irritant als je de hele tijd vanaf dezelfde afstand naar je sims kijkt (vooral bij het bouwen). Ik neem aan dat je toch ook wel van een grotere afstand kunt spelen?
Wat denk je :P

Ja dus :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Die vraag stelde ik aangezien alle sreenshots dezelfde soort plaatjes laten zien. Namelijk in het huis, erg dicht ingezoomd. Nergens een sreenshot te bekennen dat wat verder is uitgezoomd, behalve die van de buurten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraR-pc schreef op 12 september 2004 @ 19:05:
Die vraag stelde ik aangezien alle sreenshots dezelfde soort plaatjes laten zien. Namelijk in het huis, erg dicht ingezoomd. Nergens een sreenshot te bekennen dat wat verder is uitgezoomd, behalve die van de buurten.
Ik ben helaasch voor jou te lui om er eentje te maken :P Aangezien ik je wel eens tegen kom in het Rome topic, neem ik aan dat je die camera wel kent. Deze werkt op vrijwel dezelfde manier, en kantelt dus automagisch als je in/uitzoomed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
ok, thnx, dan weet ik genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Ben nu tijdje bezig geweest en moet zeggen dat het toch weer saai wordt hoor...
Of ligt dit nu aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel is ergens wel erg vermakelijk natuurlijk maar toch vind ik dat ze bepaalde dingen er wel in 1x bij konden doen zoals die uitbreidingspaketten voor bij de Sims 1... anders kunnen ze die nu weer lekker gaan uitbrengen... zullen ze ook wel doen, money money money ;)

oke, dat magie gebeuren enzo hoeft allemaal niet maar bijv. huisdieren hadden ze er van mij meteen wel bij mogen gooien en ook vind ik (misschien over t hoofd gezien) dat je erg beperkt bent in het maken van uitstapjes naar... (alleen een lullig park?)

verder ziet het er natuurlijk leuk uit + je kan naar harte lust in en uitzoomen en draaien...
wel leuk om over situaties van anderen te lezen trouwens... mijn sim heeft een relatie met de kranten bezorgster :P en ze is net ingetrokken maar er waren meteen al wat ruzietjes >:)

en nu krijg ik net als 'opdracht' een liefdes-relatie te krijgen met 3 sims tegelijk? lol? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:44
Xrenity schreef op 12 september 2004 @ 19:33:
Of ligt dit nu aan mij?
Mja ... ik zit nu beetje te kloten met oneindig geld .. en dat begint na een tijdje saai te worden .. ik denk dat als je gewoon carriere doet enzo het wel leuk blijft voor een tijdje

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Of ligt dit nu aan mij?
Ligt eraan. Vond je the sims 1 ook snel saai worden? Dan ligt het idd aan jou en houd je blijkbaar gewoon niet zo van dit soort spellen.

[ Voor 33% gewijzigd door UltraR-pc op 12-09-2004 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of ligt dit nu aan mij?
Tis ook een spel voor meisjes en gays, toch? :Y) Neem gewoon HL2 of CS dat wordt niet zo snel saai :9

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2004 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:48
Timocos schreef op 12 september 2004 @ 19:38:
[...]

Mja ... ik zit nu beetje te kloten met oneindig geld .. en dat begint na een tijdje saai te worden .. ik denk dat als je gewoon carriere doet enzo het wel leuk blijft voor een tijdje
ooit al eens een spel gehad dat niet saai werd met cheats? :{

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Timocos schreef op 12 september 2004 @ 19:38:
[...]

Ik heb een tijdje iets gedaan met een gozer, 1 vrouw en 2 kids, dat werd lomp omdat je op al die dingen moet letten enz.

Met 1 persoon was het begin leuk maar wordt het nu saai omdat ik zo weinig verdien, hij heeft sociale contacten nodig, enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Maverick schreef op 12 september 2004 @ 19:41:
[...]

ooit al eens een spel gehad dat niet saai werd met cheats? :{
... idd je hebt gelijk :) Morgen ga ik eens een echt huis bouwen en carriere beginnen ... kijken hoelang ik het volhou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 19:40:
[...]

Tis ook een spel voor meisjes en gays, toch? :Y) Neem gewoon HL2 of CS dat wordt niet zo snel saai :9
blijkbaar.
CS(S) speel ik ook al een tijdje en HL2 wacht ik op :P Maar had toch verwacht dat dit iets meer met zich mee bracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wat de The Sims 2 Body Shop and Body Shop Shop Starter kit is? Is geen onderdeel van het spel, maar kwam het tegen op internet.

Is dit een programma dat net als voor deel 1 geschrikt is om zelf je eigen sims te maken en eigen behang e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Laatst online: 08:59

Distortion

Bottle to Throttle

Xrenity schreef op 12 september 2004 @ 19:41:
[...]

Ik heb een tijdje iets gedaan met een gozer, 1 vrouw en 2 kids, dat werd lomp omdat je op al die dingen moet letten enz.

Met 1 persoon was het begin leuk maar wordt het nu saai omdat ik zo weinig verdien, hij heeft sociale contacten nodig, enz enz
De meesten van ons zullen spelen zoals ze zelfs zijn,.....weinig sociale contacten, en veel achter de pas gekochte pc zitten,...... :O

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Flyby_Wire schreef op 12 september 2004 @ 19:49:
[...]

De meesten van ons zullen spelen zoals ze zelfs zijn,.....weinig sociale contacten, en veel achter de pas gekochte pc zitten,...... :O
Probleem is dat je haast alleen kunt chatten en bellen voor die sociale contacten, of ze moeten langskomen. En dit terwijl m'n mannetje 's nachts werkt (ok, kun je voor kiezen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al problemen met the sims 2. Als ik hem opstart dan komt alleen het opstart plaatje en als je even wacht een fout melding. Der klopt geen ene mallemoer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Laatst online: 08:59

Distortion

Bottle to Throttle

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 19:51:
Ik heb nu al problemen met the sims 2. Als ik hem opstart dan komt alleen het opstart plaatje en als je even wacht een fout melding. Der klopt geen ene mallemoer van.
een "gekochte" versie?

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat denk je :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 19:51:
Moet je hem maar niet downloaden maar origineel kopen. 'Nu al problemen met de the sims 2' ????? Volgens mij heb je niet het recht om te zeuren als je er geen cent voor hebt betaald.
Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 19:40:
Ach waarom dat nou weer? Mij lijkt HL2 ook hartstikke vet. Ik ben ook fan van Painkiller. Niet echt spellen voor meisjes lijkt mij (gays heb ik geen verstand van :o ) Maar ik vind The sims ook gewoon leuk om te spelen. The sims 2 lijkt me ook echt tof. En ik ben toch echt geen homo. Genoeg mensen hier met een vriending die het spel zelf ook spelen, dus.....

[ Voor 5% gewijzigd door UltraR-pc op 12-09-2004 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-09 14:09

AMDFreak

Intel is zo..

* Support geven aan duidelijk illegale versies doen we niet *

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2004 21:11 ]

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09 21:28

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Wachten, en het spel in de winkel kopen... :P

(dit soort vragen horen in een warez-kanaal thuis, niet hier)

[ Voor 42% gewijzigd door tijn.online op 12-09-2004 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dezelfde error (bij een anders bestand) op mijn desktop, maar op mijn laptop ging het helemaal goed, met dezelfde CD's, dus ik betwijfel of het aan een illegale versie ligt.
Ofwel is de drive in mijn desktop gevoeliger voor fouten in gecopierde cd's, dat kan ook natuurlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2004 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-09 20:49
Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 19:49:
Iemand enig idee wat de The Sims 2 Body Shop and Body Shop Shop Starter kit is? Is geen onderdeel van het spel, maar kwam het tegen op internet.

Is dit een programma dat net als voor deel 1 geschrikt is om zelf je eigen sims te maken en eigen behang e.d.?
Is een tool dat al een paar maanden geleden gedownload kon worden, daarmee kun je alvast je eigen sim maken.

More screeenssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Wat voor systeemeisen raden jullie aan om the sims 2 goed te kunnen spelen?!
wat voor videokaart enzow?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op 12 september 2004 @ 21:09:
De minimale systeemeisen staan op de website B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op 12 september 2004 @ 21:09:
http://thesims2.ea.com/
f you have a T&L capable video card with at least 32 MB of video RAM then you need at least:

* 800 MHz processor or better
* 256 MB RAM if Windows XP, Windows ME, Windows 98 or Windows 2000
* At least 3.5 GB of hard drive space

If you have a non-T&L capable video card (an Intel Extreme Graphics or a Radeon 7000/VE Series) then you need at least:

* 2.0 GHz processor or better
* 256 MB RAM if Windows XP, Windows ME, Windows 98, or Windows 2000
* At least 3.5 GB of hard drive space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zal de DVD versie ook de 16e verkrijgbaar zijn?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 15:23

m0nk

16-09-2003 15.15

Waarom zou ik die nodig hebben? Is mijn mening gewoon.. En voor de rest is het voor de hand liggend dat ik er gewoon niks aan vind. simp ul

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb het net ff gespeeld.
paar dezelfde personages als uit deel1 en ze zijn ook ouder geworden
maarja nu heb je eigenlijk wel steeds opdrachten en zo om te doen
net zoals in de laatst uitgekomen versie voor de PS2 en Xbox
alleen dan iets realistischer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh ja weet iemand ook of het windowd valt te spelen?

het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif knopje is er niet voor niets ;)

[ Voor 61% gewijzigd door Crash op 12-09-2004 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 22:09:
oh ja weet iemand ook of het windowd valt te spelen?
Nee, volgens mij is het alleen fullscreen. Maar misschien kan een handle achter de snelkoppeling helpen

BTW:
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel
  • Laatst online: 27-09 20:24

Wimmel

Hello

Ik zie dat enkelen van jullie het spel al hebben. Kan iemand mij vertellen of je sims2 ook onder een non-admin account kan spelen nadat een admin het geinstalleerd heeft?

Ik heb de originele sims na wat reg-hacks wel aan de praat gekregen maar no-way dat mijn dochters admin rechten krijgen voor een spelletje. EA staat er helaas bekend om, dit slecht te ondersteunen.

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 27-09 22:25
m0nk schreef op 12 september 2004 @ 21:40:
[...]

Waarom zou ik die nodig hebben? Is mijn mening gewoon.. En voor de rest is het voor de hand liggend dat ik er gewoon niks aan vind. simp ul
Waarom :?
Omdat je reactie anders weinig nuttigs toedraagt aan dit topic. Als jij een duidelijke post plaatst met daarin jouw mening en onderbouwing van waarom een spel niet interessant is dan hebben anderen daar ook nog wat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Wimmel schreef op 12 september 2004 @ 22:24:
Ik zie dat enkelen van jullie het spel al hebben. Kan iemand mij vertellen of je sims2 ook onder een non-admin account kan spelen nadat een admin het geinstalleerd heeft?

Ik heb de originele sims na wat reg-hacks wel aan de praat gekregen maar no-way dat mijn dochters admin rechten krijgen voor een spelletje. EA staat er helaas bekend om, dit slecht te ondersteunen.
Kun je het niet "installeren voor alle gebruikers" :? Das meestal wel het geval bij spellen en programma's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Maverick schreef op 12 september 2004 @ 22:26:
[...]

Kun je het niet "installeren voor alle gebruikers" :? Das meestal wel het geval bij spellen en programma's
Nope had ik dus ookal met mijn zusje :P
ze had dus een normaal account en een sims account waar ze ALLEEN op mocht simsen anders verknoeide ze haar eigen pc en was het haar eigenschuld :P werkte wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
m0nk schreef op 12 september 2004 @ 21:40:
[...]

Hmmm, ik vind Doom3 niet leuk. Dat is echter in de optiek van heel veel gamers totaal niet voor de hand liggend. Ik heb echter al meerdere keren in verschillende topics een onderbouwing gegeven waarom ik het niet leuk vind (donker, vervelende zaklamp, verveeld snel, heel de tijd monsters afknallen.)
Als jij dus de sims 2 niet leuk vind, wat heel veel anderen wel leuk vinden. Is dit totaal niet voor de hand liggend en zul je dus uitleg moeten geven waarom je het niet leuk vind. snappie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hoewel ik niet in de doelgroep val vind ik het toch best vermakelijk.
Helemaal als je geen sociale contacten hebt in het spel en er plots een konijn uit de lucht komt vallen :P [Donny Darko anyone?]
Even over dat snelle carriere maken, het duurt 29 dagen van volwassen naar bejaard.
Reken dus maar uit :)
Of het nou in je genre valt of niet ik vind het een prima game.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Laatst online: 26-09 14:09

AMDFreak

Intel is zo..

he.. ik snap niet waar ik een wiegje of een commoda kan vinden.. :O

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
The Sims 1 heb ik nog een aardige tijd gespeeld, alleen een beetje fout dat het zo uitgemolken werd met allerlij stomme addons. Ook ben ik de laatste tijd teleurgesteld over de EA games, maar ben nu toch wel benieuwd. :9
LoneRanger schreef op 12 september 2004 @ 22:41:
Even over dat snelle carriere maken, het duurt 29 dagen van volwassen naar bejaard.
Reken dus maar uit :)
Dus na verloop vantijd kun je gewoon leuk opnieuw beginnen? Uuhuh :+

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
29 dagen van volwassene naar senior?!??!! Hmmmm, dat vind ik denk ik wel een beetje jammer. Zou je dat ouder worden ook uit kunnen zetten, dus dat het weer net als in de sims 1 word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

UltraR-pc schreef op 12 september 2004 @ 23:45:
29 dagen van volwassene naar senior?!??!! Hmmmm, dat vind ik denk ik wel een beetje jammer. Zou je dat ouder worden ook uit kunnen zetten, dus dat het weer net als in de sims 1 word?
Het leuke juist aan sims II wordt DNA ( dus een zoon/dochter is ECHT een combinatie van beide ouders ) en dus ook opgroeien..en doodgaan!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 16:24
Ik probeer gewoon nu een keer the sims te spelen zonder cheats te hoeven gebruiken, en ik moet zeggen dat is veel leuker. Mijn sim was namelijk verliefd, dus heb ik een aanzoek gedaan (Gelukkig zij ze ja :)), ze trok bij mij in, wij verhuist na een tijd en een leuk huisje gebouwd, met alles erop en eraan (Plasma TV, Bubbelbad....you know :D) En nu......nu staan we op het punt een kind te krijgen :*) Alleen nu nog een nieuwe baan.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-09 16:57
Sjonge jonge jonge, ik heb nog maar eventjes gespeelt en al de meest vreemde dingen mee gemaakt.
Ik heb een boompje in me tuin staan waar geld aan de takken groeid, konijnen die uit de lucht vallen, voedsel vergiftiging, kotsende sims.
Rond uit geweldig! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 26-09 22:08

miekol

erm

UltraR-pc schreef op 12 september 2004 @ 23:45:
Als je steeds iets doet wat je Sim figuurtje wil krijg je punten. Ik heb op die manier de 'elixer of life' bij elkaar gespeeld. Kan je paar keer uit drinken en dan duurt het weer een paar dagen extra voor je elder wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah, dat senior worden vind ik eigenlijk ook wel wat snel gaan
ennuh, zelf heb ik nog niks gehad met konijnen oid... enige wat is gebeurd is dat mijn spagetthi de fik in vloog :| maar dat is vrij normaal geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 15:54
erg jammer dat de userdata in my documents wordt gepleurd anders kon je nog samendoen met zusje of ouders misschien :D

Weet iemand of je dat aan kan passen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterke verbetering als het vergeleken wordt met het 1ste deel. Hehe het is wachten op de 1ste nude patch :+ :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 09:44:
ennuh, zelf heb ik nog niks gehad met konijnen oid... enige wat is gebeurd is dat mijn spagetthi de fik in vloog :| maar dat is vrij normaal geloof ik :P
Ik vermoed dat dit te maken heeft met de stad waarin je speelt :)
Ik speel in Pleasantview en daar heb je dit soort dingen ook niet, wel een leuk spel dit. Behoor niet echt tot de doelgroep maar vermaak me kostelijk met Don Lothario :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik behoor ook niet tot 'DE doelgroep' magoed, even t spel proberen kan geen kwaad zeg maar :) ik denk wel dat ik t waarschijnlijk niet zo lang uithoud met dit spel als de doelgroep zelf maar voorlopig is het nog wel even geinig om mee te klooien :)

heeft iemand al eens geprobeerd een sim city 4 stad te importeren? dat moet ook kunnen? een deel ervan dan neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 10:02:
Ik behoor ook niet tot 'DE doelgroep' magoed, even t spel proberen kan geen kwaad zeg maar :) ik denk wel dat ik t waarschijnlijk niet zo lang uithoud met dit spel als de doelgroep zelf maar voorlopig is het nog wel even geinig om mee te klooien :)

heeft iemand al eens geprobeerd een sim city 4 stad te importeren? dat moet ook kunnen? een deel ervan dan neem ik aan?
Nee maar Sims I characters konden wel in Sims 4000 ge-importeerd worden, verder een lame feature omdat je er niets speciaal mee krijgt alleen maar mensen die elke 5 minuten zeiken "mijn huis is afgebroken"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:34

UTM

Ik ben echt benieuwd naar hoe Sims 2 wordt. De vraag die me iig wel bezig houdt is:
Kun je, net zoals in Sims 1, weer in het begin een huis opbouwen?
Dat vond * UTM nl het leukst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 09:44:
Er zijn cheat zodat je niet meer ouder kan worden, misschien kun je zelfs de tijd dat je verouderd tweaken... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w03f schreef op 13 september 2004 @ 11:21:
Ik ben echt benieuwd naar hoe Sims 2 wordt. De vraag die me iig wel bezig houdt is:

[...]

Dat vond /me nl het leukst :)
Sims 2 is best leuk ;)

In het begin kan je een huis opbouwen ja, hmm die cheat ga ik ook maar es opzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
http://www.microsoft.com/.../gameadvisor/default.mspx
Met deze tool kun je kijken of the sims 2 op je systeem werkt.
Alleen bij mij gaf hij een error aan dat hij niet alle hardware kon vinden.. what ever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Caboman schreef op 13 september 2004 @ 11:45:
http://www.microsoft.com/.../gameadvisor/default.mspx
Met deze tool kun je kijken of the sims 2 op je systeem werkt.
Alleen bij mij gaf hij een error aan dat hij niet alle hardware kon vinden.. what ever
En natuurlijk werkt het alleen met IE 6.0. Niet echt wereldschokkend proggie.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-09 16:57

[...]

Dat vond * M@NIC nl het leukst :)
Herkenbaar, ik heb gisteren 4 uurtjes gespeelt ofzo en ben daarvan 3 uur bezig geweest met m'n eerste huis. :P
Je hebt nu zoveel meer opties, fundamenten, terrasjes, veel meer verdiepingen, ect.
Alleen het aantal behang enzo valt me wel enorm tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Zojuis heb ik de review van de PC Gameplay gelezen. Na het lezen ervan ben ik toch anders over The Sims 2 gaan denken. Goed, ik heb hem nog niet gespeeld , maar ik begin zowaar zin te krijgen om de game te spelen, wat ik niet verwacht had. De game lijkt beter te worden dan ik had gedacht. We gaan hem in ieder geval uitvoerig testen en ik zal mijn bevindingen hier sowieso nog posten.

[ Voor 11% gewijzigd door Fuelke op 13-09-2004 16:24 ]

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat vond /me nl het leukst :)
Nee, dat kan niet, althans niet in de buurt waar ik nu inzit. Alle kavels zijn al bebouwd. Misschien kan het wel in de andere buurten, dat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 13:49:
[...]

Nee, dat kan niet, althans niet in de buurt waar ik nu inzit. Alle kavels zijn al bebouwd. Misschien kan het wel in de andere buurten, dat weet ik niet.
Kun je kavels niet vernietigen ..mmm...en dan opnieuw bouwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand misschien nog wat meer eigen screens plaatsen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor die liefhebbers: er is een nude patch (geen censuur patch) uitgekomen waardoor je de sims gewoon naakt kan zien! Een hele verbetering dus, ik heb een gruwelijke hekel aan die blokjes die je nu ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe komen jullie in vredesnaam aan het Spel the Sims 2?

Ik kan het werkelijk nergens vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 14:18:
Voor die liefhebbers: er is een nude patch (geen censuur patch) uitgekomen waardoor je de sims gewoon naakt kan zien! Een hele verbetering dus, ik heb een gruwelijke hekel aan die blokjes die je nu ziet.
Waar is deze te vinden? Of mag ik dat niet vragen? if so, then ignore mijn post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-08 13:14

Flame17

Captur EDC 130

Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 14:33:

Gewoon te koop in de betere Speelgoedwinkel alhier!.........tenminste, volgens dochterlief ligt hij daar al te koop voor bijna 60 euro.

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Laatst online: 27-09 22:21
Zonet ff paar minuten gespeeld, let's say 20 minuten.. En toen vloog mijn magnetron in de fik, mijn ventje vet flippen, dus ik op blussen rammen , maar hij was zo in paniek dat ie alleen maar ging springen.... Alarmnummer bellen wilde ie ook niet.. Dusja, toen kwam de Grim Reaper, omdat ik opgefikt was.. Dood dus... :'(

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Philip Wagenaar schreef op 13 september 2004 @ 14:39:
[...]

Hij is nog niet uit, dus laten we maar zeggen dat iedereen die hem gespeelt heeft, familie heeft bij een uitgeverij ;-)
I know, ik bedoel ook idd de patch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wachten, komt donderdag in de winkel >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel komt 16 September al uit dus kun je beter wachten want om voor die tijd nog alles te leren en te vinden is gewoon te kort.

Zelf koop ik dit spel ook als die me goed bevalt, ik ben een groot fan van The sims en die wil ik gewoon origineel.

Vraag nooit op een forum hoe het werkt. << Goed idee

[ Voor 56% gewijzigd door Fuelke op 13-09-2004 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Vriendin komt zo langs om het spel bij mij te spelen :P Ik moest van haar ons 2 namaken en droomhuis maken. Aardig gelukt :P kijken of zij het wat vind :9

Echt een geweldig spel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM

UTM

Timocos schreef op 13 september 2004 @ 15:26:
Vriendin komt zo langs om het spel bij mij te spelen :P Ik moest van haar ons 2 namaken en droomhuis maken. Aardig gelukt :P kijken of zij het wat vind :9

Echt een geweldig spel :*)
Screenshots? Ik bedoel, kun je wat laten zien over hoe en wat in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:21
[quote]antraxbomb schreef op 13 september 2004 @ 15:25:
Grappig spel btw, maar wel aardig wat uitgebreider dan de Normale Sims :)
Met als die interesses, wensen e.d is het goed opletten :)

'k had laatst een gezinnetje, met alleen een moeder, die haar baby maar moest opvoeden, samen met haar zoon van rond de 13-14 jaar :)

Grappig gemaakt iig weer.

[ Voor 86% gewijzigd door Fuelke op 13-09-2004 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
RobertJ schreef op 13 september 2004 @ 14:41:
Zonet ff paar minuten gespeeld, let's say 20 minuten.. En toen vloog mijn magnetron in de fik, mijn ventje vet flippen, dus ik op blussen rammen , maar hij was zo in paniek dat ie alleen maar ging springen.... Alarmnummer bellen wilde ie ook niet.. Dusja, toen kwam de Grim Reaper, omdat ik opgefikt was.. Dood dus... :'(
Haha dikke lol, hoe krijg je het voor elkaar :D

[ Voor 7% gewijzigd door Fuelke op 13-09-2004 16:31 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Vanitas schreef op 13 september 2004 @ 15:44:
[...]

Haha dikke lol, hoe krijg je het voor elkaar :D
Wel vaker gehad.
Stomme poppen.

FF koken, direct dikke fik. TIP: *Je moet ze eerst leren koken via de boekkast*
Ik had nog geen telefoon aangesloten, dus kon nix beginnen, met brandweer oid.

Dus ik die poppen maar naar buiten laten rennen.
Daar aangekomen rennen ze weer naar binnen, staan ze daar te springen en te doen...

Ik kreeg ze maar niet weg van die fik, ze vonden het blijkbaar zo erg, maar ze konden nix doen... Paar minuten later > RIP |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Fuelke op 13-09-2004 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar kan je nu ook bij de daken kiezen welke vorm ze nemen of een schoorsteen plaatsen enzo???

( bij the sims 1 zag je in het intro filmpje een dak dat je in het hele spel niet kon maken )

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 16:00:
Maar kan je nu ook bij de daken kiezen welke vorm ze nemen of een schoorsteen plaatsen enzo???

( bij the sims 1 zag je in het intro filmpje een dak dat je in het hele spel niet kon maken )
Daken zijn er volgens mij wel in meerdere vormen en maten nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 13:14

Fuelke

Forza Ferrari

(jarig!)
Modbreak:Het interesseert niemand dat je het spel aan het downloaden bent en hoe snel dat dan mag gaan. Ook hints waar je het spel kan downloaden willen we niet zien, hoe subtiel ze ook mogen zijn.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 15:54
Is er iemand die weet hoe je een algemene map in kan stellen voor de userdata. Door meerdere profielen op de pc wordt alles bewaard in de my documents van de bepaalde pc alleen wil ik dus alle huizen in dezelfde buurt ipv ieder ze 'eigen' buurt door die eigen my documents.

En in welke data wordt je eigen huis eigenlijk bewaard, want dan zou ik bijvoorbeeld alle data van de andere pc hierheen kunnen halen behalve m'n huis hier en mijn huis hier naar de andere pc, zodat je toch elkaars huizen kan bezoeke enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09 21:28

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Zijn er eigenlijk ook al mensen die wat hebben lopen spelen met de "film-mode"? Hoe word het filmpje bijvoorbeeld weggeschreven (een echte AVI of MPEG, of weer een speciaal formaat?), en is het allemaal een beetje makkelijk in gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magere Hein heeft ook een upgrade gehad. Nu ook met mobiele telefoon, rechtstreeks en draadloos in verbinding met de Hel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, we zijn een forum. Ervaringen deel je met iedereen. Plus, ik zou toch maar uitkijken met waar je om vraagt

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Ik heb de sims geinstalleed op een 533MHZ en een geforce 2 mx 400
hij leek erg bespeelbaar. Ik ga nu spelen, en later upload ik wat plaatjes naar een server....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Caboman schreef op 13 september 2004 @ 17:17:
Ik heb de sims geinstalleed op een 533MHZ en een geforce 2 mx 400
hij leek erg bespeelbaar. Ik ga nu spelen, en later upload ik wat plaatjes naar een server....
Speelbaar? Je zit ver onder het minimum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Ik doe nu de tutorial, en ik ben verbaast hoe soepel de camera draaid, inzoomen lukt ook soepel. De sims laten lopen lukt soepel, hij kan ook ergens heen huppelen! Hij is denk ik een tiener, over 23 dagen word hij volwassen.

Verder kunnen ze uit de kraan water drinken... lol, en als je naar de koelkast gaat, kan je pap eten, en je kan jongleren met flessen. Toetje opdienen.
ff verder spelen

En oh jah, het laden duurd wel lang, ik schat 3 minuten? maar ik ben voor de rest tevreden met mijn 533 mhz, ik dacht dat hij erg zou schokken.

En in de televisie zie je bewegende beelden, erg mooi spel.

[ Voor 6% gewijzigd door Cabo op 13-09-2004 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn net ff wild aan het verbouwen gegaan in mijn huis maar dat is niet helemaal gelukt |:(

wilde een indoor-zwembad aan mijn huis bouwen :9 met die design tool kan je echt mooie kamers maken :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spikey
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-09 21:22

Spikey

Making the web accessible!

Net ff een uurtje gespeeld. Camera was wel ff wennen (later maar op "oldstyle" gezet)
Speelt loopt goed. Ziet er allemaal wel ok uit enzo.
Die nieuwe needfeature zijn ook wel ok, zo heb je meer om naartoe te werken.

Bouwen ging allemaal perfect, maar die daken dat was hier nogal een probleem. uiteindelijk wel gelukt, mar erg soepel ging het niet.
Tevens, als je een poppetje maakt en je gaat heel zijn of haar gezicht aanpassen dan stort hier dat halve gezicht in door al dat heen en weer gebounce :|

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AUB niet teveel opscheppen. Ik eet mijn arm op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 21:29
Zo heb het spel nu 2 dagen gespeelt en k moet zeggen WOW ik als hardcore gamer kan hier zeker heel wat pleizier aan beleven was die shooters tog al beu aant worden, erg leuk spel vooral die aspirations die ze hebben toegevoegd zijn erg leuk en geven zeker een meerwaarde aan het spel. (hoorde dat ze die er pas 6 maanden geleden bij hadden gezet, goed werk!) van deze aspiration points die ik verdiend had door de "wants" van mijn sim te vervullen kon ik een 'elixor of life' kopen waarmee ik zo wat zelf bepaal dat mijn sims langer leven, ik laat hun een slokje drinken als ze in 'gold' of 'platina' status zijn en we kunnen weer 3 dagen langer mee als een adult, er fijn :)
Ondertussen is mijn sim al een aantal x gepromoveerd en heeft hij een paar leuke bonussen gekregen, begint zijn fortune lekker op te bouwen :P de senario's die af en toe worden voor geschoteld waar je een keuze moet maken betreft je carieere zijn ook een leuke toevoeging. Eindelijk weer een leuke game van EA en maxis ga zo door!

9/10

hey ik zal zo een filmpje maken waarmee ik door mijn huis loop :)

hier alvast een sreen van mijn crib :D

Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadimages.net/798240sims2huisje.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Shit! Ik kom net van school, dus ik denk laat ik eens ff bij de Dixons kijken.
En ja hoor, ze hadden het daar al liggen.

Gelijk eentje aangeschaft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 01:21

BioHazard

*\o/*

Jaja, mijn gastje doet het met de lekkere maid 8)
LoL >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM

UTM

BlowFish schreef op 13 september 2004 @ 17:57:
Zo heb het spel nu 2 dagen gespeelt en k moet zeggen WOW ik als hardcore gamer kan hier zeker heel wat pleizier aan beleven was die shooters tog al beu aant worden, erg leuk spel vooral die aspirations die ze hebben toegevoegd zijn erg leuk en geven zeker een meerwaarde aan het spel. (hoorde dat ze die er pas 6 maanden geleden bij hadden gezet, goed werk!) van deze aspiration points die ik verdiend had door de "wants" van mijn sim te vervullen kon ik een 'elixor of life' kopen waarmee ik zo wat zelf bepaal dat mijn sims langer leven, ik laat hun een slokje drinken als ze in 'gold' of 'platina' status zijn en we kunnen weer 3 dagen langer mee als een adult, er fijn :)
Ondertussen is mijn sim al een aantal x gepromoveerd en heeft hij een paar leuke bonussen gekregen, begint zijn fortune lekker op te bouwen :P de senario's die af en toe worden voor geschoteld waar je een keuze moet maken betreft je carieere zijn ook een leuke toevoeging. Eindelijk weer een leuke game van EA en maxis ga zo door!

9/10

hey ik zal zo een filmpje maken waarmee ik door mijn huis loop :)

hier alvast een sreen van mijn crib :D

[afbeelding]
* UTM wacht met smart op filmpje of andere screens O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
is er al een cheat uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caboman schreef op 13 september 2004 @ 17:36:
Ik doe nu de tutorial, en ik ben verbaast hoe soepel de camera draaid, inzoomen lukt ook soepel. De sims laten lopen lukt soepel, hij kan ook ergens heen huppelen! Hij is denk ik een tiener, over 23 dagen word hij volwassen.

Verder kunnen ze uit de kraan water drinken... lol, en als je naar de koelkast gaat, kan je pap eten, en je kan jongleren met flessen. Toetje opdienen.
ff verder spelen

En oh jah, het laden duurd wel lang, ik schat 3 minuten? maar ik ben voor de rest tevreden met mijn 533 mhz, ik dacht dat hij erg zou schokken.

En in de televisie zie je bewegende beelden, erg mooi spel.
Wow dan is die ja nog soepeler dan Sims 1, Ik ben van Electronic arts anders behoorlijk traag lopende spellen gewend zelfs op moderne computers.
En dat nog wel met 3d

EA heeft eindelijk het cliche doorbroken, van slechte performance

Ik kan het haast niet geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vast al wel ergens te vinden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
M'n broer heeft een P3 1000mhz. staan met 384mb geheugen en 4mb vga onboard. Hij gaat nu een nieuwe videokaart aanschaffen om de sims te kunnen spelen. Hij twijfelt tussen de mx440 64mb, de radeon 9000pro 128mb of de radeon 9200 128mb. De voorkeur gaat uit naar de goedkoopste de mx440. Is deze kaart voldoende om de sims 2 te kunnen spelen? (het hoeft niet heel mooi, als het maar soepel loopt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk op de doos naar de systeemeisen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM

UTM

UltraR-pc schreef op 13 september 2004 @ 18:41:
M'n broer heeft een P3 1000mhz. staan met 384mb geheugen en 4mb vga onboard. Hij gaat nu een nieuwe videokaart aanschaffen om de sims te kunnen spelen. Hij twijfelt tussen de mx440 64mb, de radeon 9000pro 128mb of de radeon 9200 128mb. De voorkeur gaat uit naar de goedkoopste de mx440. Is deze kaart voldoende om de sims 2 te kunnen spelen? (het hoeft niet heel mooi, als het maar soepel loopt.)
* UTM kiest voor de Radeion 9000 pro
Toch een wat betere/snellere kaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
UltraR-pc schreef op 13 september 2004 @ 18:41:
Dat is toch niet meer van deze tijd :? je kan beter naar een GF FX 5200-5600 gaan kijken die kosten ook niet veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 23-09 13:39

Erikie

www.erikie.nl

23 dagen he.. hoe lang duurt dat? daadwerkelijk 23 dagen of?! t lijkt me echt zo freaking kort om binnen 23 dagen de allerbeste baan te zoeken + ook nog een wijfie en kids kweken e.d. .. maargoed, ik wacht nog geduldig af :)

traktor scratch!

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.