1. Ik snap je nietVerwijderd schreef op 09 september 2004 @ 17:52:
[...]
edit:
Lul, druk dan ook op verstuur en laat je reply geen half uur staan.
2. niemand heeft het recht mij een lul te noemen
Verwijderd
1. Ik snap je nietVerwijderd schreef op 09 september 2004 @ 17:52:
[...]
edit:
Lul, druk dan ook op verstuur en laat je reply geen half uur staan.
Volgens mij krijgen consoles "The Urbz" de Sims, maar dan in de stad als ik me niet vergis.TheVisionMaster schreef op 09 september 2004 @ 17:03:
[...]
Anders ik wel...hehe..me vriendin zeurt me al maanden de kop gek 'wanneer komt the sims 2 nou uit'.......
Hmm..komt hij overigens ook gelijk voor de consoles uit?
Volgens mij bedoelde hij zichzelf, omdat hij niet op reply had gedrukt.Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 18:12:
[...]
....
[ Voor 27% gewijzigd door Smoonshine op 09-09-2004 18:22 ]
uhm...
Verwijderd
voor dat geval ben ik inderdaad een lul, voor het niet snappenSmoonshine schreef op 09 september 2004 @ 18:20:
[...]
Volgens mij bedoelde hij zichzelf, omdat hij niet op reply had gedrukt.
Dat is wel jammer......Caboman schreef op 09 september 2004 @ 16:49:
Er staan alleen wat previews op, intervieuws enzo...
dus je kan niet spelen!
ik dacht ik zeg 't alvast voordat sommige een hartaanval krijgen
[ Voor 7% gewijzigd door nFo op 09-09-2004 18:35 ]
[ Voor 44% gewijzigd door Cabo op 09-09-2004 19:21 ]
It kinda beats "lets try out how this works.." I mean the book is out before the actual game...Caboman schreef op 09 september 2004 @ 19:21:
The Sims 2 : Prima Official Game Guide
"even snel geld verdienen ;)"
http://www.amazon.com/exe...?v=glance#product-details
[afbeelding]
There is no place like ::1
Denk aan je hart. Volgens mij praat Jan hier tegen zichzelf.Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 18:12:
[...]
1. Ik snap je niet
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 15:31 ]
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2004 13:04 ]
Wie weet koop ik em nog welPWM schreef op 10 september 2004 @ 15:04:
[...]
Ik had het stoerder gevonden als diegene gewoon in de winkel straks een doos had gekocht, maar ja, wie ben ik.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Hij is geleaked schijnt. Maar daar gaan we het hier maar niet over hebben...Bor_de_Wollef schreef op 10 september 2004 @ 15:23:
Geleaked of gewoon photoshopje?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
bron?Shockers schreef op 10 september 2004 @ 14:15:
sims2 is geleaked in frankrijk.. game is dus al in de illegale scene te krijgen.
Iemand had hem al in de winkels gezien daar zeggen ze.. weet neit of dat waar is maar het spel is er dus wel nu even w8 op officieele release
Sigh... ik hoe dan ook zal hem in de winkel halen...hij is nog maar 6 a 7 dagen weg van de winkel uitgifte dus... ik heb daar wel het geduld voor!
Het schijnt dat ze deze klacht al aangehoord hebben en werk beter hebben uitgewerkt!oZner schreef op 10 september 2004 @ 16:59:
Ben benieuwd of deze wel langer interessant blijft als deel 1.
Ik gaf me zelf altijd maar veel geld om leuk huisje te maken, werken deed ik nooit want dan was er geen tijd meer over om leuke dingen te doen. En koffie drinken duurde te lang om extra energie te krijgen. Op zich wel jammer.
Hoop dat er in deze versie wat meer energie is en wat leuke dingen kunnen gebeuren!
Zo erg, ik had gelezen dat ea games NL 't spel mochten uitproboberen of bekijken.
Verwijderd
ja ik ben hem nu ook aan het halen uit een franse groep ...schijnt multilanguage te zijn en tja ik zou nu willen zeggen als hij uitkomt koop ik hem alsnog voor mijn vriendin ,maar tja ze hebben er een 60 euro prijs op gezegt dus laat maarCaboman schreef op 10 september 2004 @ 16:25:
[...]
bron?
ik vind 't wel lame, dat ze 'm all hebben gedownload voordat ie uit was.
wacht dan gewoon tot 't spel uit is, en download hem dan.. lol
Verwijderd
Verwijderd
dat mag je denken ,maar ik weet dat ik zojuist cd1 heb geinstalleerd en dat ik niet verder kon doordat ik cd 2 en 3 nog niet binnen heb.Bor_de_Wollef schreef op 11 september 2004 @ 11:53:
Volgens mij zijn die verhalen over downloadbaar zijn echt compleet bull.
Verwijderd
Niet interessant, ik weet het, maar hij is écht uit. Punt. Nu weer ontopic. Dinsdag ligt ie iig in de winkels (in Frankrijk that is), had ik tenminste gehoord.Bor_de_Wollef schreef op 11 september 2004 @ 11:53:
Volgens mij zijn die verhalen over downloadbaar zijn echt compleet bull.
Hij is ook nog niet gereleased door een van de grote groepen, maar door een individu.Bor_de_Wollef schreef op 11 september 2004 @ 12:43:
Ik lees net in de nieuwsgroepen dat de illegale versie trojans mee installeerd. Succes! Ik koop wel lekker in de winkel
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Verwijderd
Fijns. Gelukkig draait hier Norton + hardwarematige firewallBor_de_Wollef schreef op 11 september 2004 @ 12:43:
Ik lees net in de nieuwsgroepen dat de illegale versie trojans mee installeerd. Succes! Ik koop wel lekker in de winkel
Verwijderd
Welja ga lekker RCT3 aanprijzen in een The sims 2 TopicVerwijderd schreef op 11 september 2004 @ 12:23:
[...]
dat mag je denken ,maar ik weet dat ik zojuist cd1 heb geinstalleerd en dat ik niet verder kon doordat ik cd 2 en 3 nog niet binnen heb.
dan is het wachten tot die fransman cd4 erop gooit en dan nog wachten tot straforce 2 gepasseerd is dus zal wel een dag of 2 duren nog .
btw voor diegene (features) die zat te twijfelen tussen rct3 en sims 2 ....maandag komt toch de demo van rtc3 uit en ten tweede bij play is rtc3 ook maar 30 euro ofzo in plaats van 60!euro voor sims 2
Verwijderd
Ik beinvloed jou keuze toch niet ?Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 13:00:
[...]
Welja ga lekker RCT3 aanprijzen in een The sims 2 TopicNee voor mij is de keuze duidelijk.
Verwijderd
Nee ik bedoel juist dat ik het zo knap vind dat je me in een aantal zinnen kunt ompratenVerwijderd schreef op 11 september 2004 @ 13:08:
[...]
Ik beinvloed jou keuze toch niet ?
Features vroeg het zich af maar dubbelquoten snap ik niet dus geef ik hem zo mijn mening .
Tja ik vind de sims ook wel leuk,maar mijn vriendin is er verslaafd aan en op rtc zit een leuker prijsje meer zei ik niet
Verwijderd
"Lekker belangrijk" (zie ^^)MrData schreef op 11 september 2004 @ 12:55:
[...]
Hij is ook nog niet gereleased door een van de grote groepen, maar door een individu.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2004 16:56 ]
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2004 16:56 ]
[ Voor 22% gewijzigd door swampy op 11-09-2004 17:07 ]
huh, gister in Maastricht in de Dixons lag egt al de sims2. De prijs stond niet op de dozen, maar ik neem aan dat het spel wel al te koop was.swampy schreef op 11 september 2004 @ 17:02:
.. ach ja... de 17de komt ij uit en diegene die net als mijn hem als pre-oredered hebben kunnen vanaf dat moment genieten van een Sims II totaal legaal verkregen.
Het is nog maar 6 daagjes wachten :-) ik ga ervan uit dat iedereen hier dat wel aankan!
Hier in Den Haag ook bij de V&D. Allemaal doosjes zonder prijs.Pittie schreef op 11 september 2004 @ 17:10:
[...]
huh, gister in Maastricht in de Dixons lag egt al de sims2. De prijs stond niet op de dozen, maar ik neem aan dat het spel wel al te koop was.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
Ik zal voor je duimen, gelukkig heb ik dat soort zusjes nietVerwijderd schreef op 11 september 2004 @ 17:53:
Mijn zusje is het afgelopen half uur al 3x binnen gekomen om te vragen hoe de install verlooptDat wordt dus niet computeren dit weekend
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Lege Doosjes zonder prijzen op zo'n reclame bord... al gezien de eerste van september bij dynabyte...Pittie schreef op 11 september 2004 @ 17:10:
[...]
huh, gister in Maastricht in de Dixons lag egt al de sims2. De prijs stond niet op de dozen, maar ik neem aan dat het spel wel al te koop was.
Pre Ordered 50 Euro, anders 60 Euro ( moet je dynabyte pasje voor hebben )Bor_de_Wollef schreef op 11 september 2004 @ 17:30:
Is ie nu al wel te koop dan? Of zijn het gewoon lege doosjes voor promotie? Mijn vriendin zit met smart te wachten namelijk. Ik heb hem niet gepreordered, schijnt ook totaal niet nodig te zijn hoorde ik hier bij de dynabyte. Ze komen gewoon met dozen vol binnen.
Da's natuurlijk wel een hele open duur. Dat geldt voor elke game namelijk..Geldt ook voor de resolutie waarop je het speelt. Hoe hoger des te mooier de game!
Komt ie na vijfen mee aanArx schreef op 11 september 2004 @ 17:18:
[...]
Hier in Den Haag ook bij de V&D. Allemaal doosjes zonder prijs.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2004 22:04 ]
-- Microsoft Certified Professional --
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2004 22:03 ]
Verwijderd
Verwijderd
Misschien gebruikt het spel die de zgn. 'fade' protectie en dat je daarom clones voor thuisgebruik van het origineel niet goed werken? En dus de ongein die jij meemaakt krijgt?Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 00:01:
Het enige wat ik er nog over zeg is dat die franse versie geen fake was
Wat me opvalt is dat het spel nogal makkelijk is alleen... Je humeurbalk zit helemaal vol (helemaal groen was dat bij The Sims) als je voldoende 'wenspunten' hebt, wat echt heel makkelijk te halen is. Van die wenspunten koop je dan weer een of andere vage hoed, die er voor zorgt dat je heel snel je vaardigheden verbetert. In combinatie met je perfecte humeur zorgt dit ervoor dat je elke dag promotie maakt. Dit is althans zo bij mij, na een sim-week heb ik 5x promotie gemaakt, ik had namelijk 2 vrije dagen.
Dit haalt toch de lol wel een beetje uit het spel. Ook vind ik dat de hoeveelheid voorwerpen aan de magere kant is, volgens mij wil EA er ook bij dit deel 6 expansionpacks uit persen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2004 00:16 ]
Verwijderd
Hehe, dat lijkt me zeer sterk, volgens mij is het gewoon simpel gemaakt door EA om een grotere afzetmarkt te creeeren. Maar het ís natuurlijk een mogelijkheid.Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 00:15:
[...]
Misschien gebruikt het spel die de zgn. 'fade' protectie en dat je daarom clones voor thuisgebruik van het origineel niet goed werken? En dus de ongein die jij meemaakt krijgt?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Fuelke op 12-09-2004 10:24 ]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
Er zijn 7 (!) gepland.Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 00:01:
Dit haalt toch de lol wel een beetje uit het spel. Ook vind ik dat de hoeveelheid voorwerpen aan de magere kant is, volgens mij wil EA er ook bij dit deel 6 expansionpacks uit persen.
... snap ook wel dat je niet mag vragen enzo .. maar mssn was ik niet de enigste met dit probleem .. en trouwens ik denk niet dat het aan de cd's ligt ... dus ga nu ff Windows XP opnieuw installeren
Je bedoeld welcome to the world of PC's dat heb je op consoles nou nooit.
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
laat even weten hoe het afloopt, kan ik misschien mijn V&D bon nog een keer nuttig gebruikenEfBe schreef op 12 september 2004 @ 11:33:
[...]
Er zijn 7 (!) gepland.
* EfBe , die zo bij de V&D gaat kijken op *shiver* koopzondag
Nopez nog niet uit ... 16de ligt ie in de winkel ... meeste hebben hem al van het internet gepluktPsboy schreef op 12 september 2004 @ 12:32:
Even een vraagje, is de Sims nou al officieel uit of niet? .. Want er zijn al mensen die m hebben
Lees het topic eens door, en dan met name de modbreaksPsboy schreef op 12 september 2004 @ 12:32:
Even een vraagje, is de Sims nou al officieel uit of niet? .. Want er zijn al mensen die m hebben
[ Voor 13% gewijzigd door UltraR-pc op 12-09-2004 12:38 ]
Ok, hier het relaasVerwijderd schreef op 12 september 2004 @ 12:08:
[...]
laat even weten hoe het afloopt, kan ik misschien mijn V&D bon nog een keer nuttig gebruiken
-Mensen maken heeft enorm veel optiesCaboman schreef op 12 september 2004 @ 12:46:
Nog meer mensen die 't hebben gespeeld, en hun ervaring willen delen?
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Komt eraan, duurt even voordat het spel geinstalleerd is
We want screens!!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
[ Voor 9% gewijzigd door Ikkuh84 op 12-09-2004 16:05 ]
Verwijderd
goede argumentatiem0nk schreef op 12 september 2004 @ 15:48:
Net ff gespeeld, en vind het geen ene reet aan! Eigenlijk had ik dat al een beetje verwacht...
Verwijderd
ja.Silent Thunder schreef op 12 september 2004 @ 17:10:
is er ook een DVD versie?
Dit hoop ik ook, anders koop ik het spel niet eensUltraR-pc schreef op 12 september 2004 @ 17:16:
Is er ook een zoom-functie zoals in deel 1? Het lijkt me nogal irritant als je de hele tijd vanaf dezelfde afstand naar je sims kijkt (vooral bij het bouwen). Ik neem aan dat je toch ook wel van een grotere afstand kunt spelen?
Verwijderd
Verwijderd
De installatie is 2,8 GB, en iets van 300 op je windows partitie. Opzich wel groot, maar dat heb je bij bijna alle spellen van tegenwoordig.
Verwijderd
Je moet behoorlijk wat in de gaten houden als ik het zo zie.. ahh. net zoals vroeger.. lekker jezelf mateloos iriteren aan wanneer het nou eens ophoud met al die behoeften
Verwijderd
Valt heel erg mee hoe erg je op ze moet letten ... ze doen heel veel dingen automatisch zoals opruimen en wcVerwijderd schreef op 12 september 2004 @ 17:44:
[...]
Je moet behoorlijk wat in de gaten houden als ik het zo zie.. ahh. net zoals vroeger.. lekker jezelf mateloos iriteren aan wanneer het nou eens ophoud met al die behoeften
[ Voor 16% gewijzigd door Yonix op 12-09-2004 19:00 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq