Toon posts:

The Sims II

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.345 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 17:52:
[...]

edit:
Lul, druk dan ook op verstuur en laat je reply geen half uur staan.
1. Ik snap je niet
2. niemand heeft het recht mij een lul te noemen

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 20:50

Smoonshine

Feyenoord!!

TheVisionMaster schreef op 09 september 2004 @ 17:03:
[...]

Anders ik wel...hehe..me vriendin zeurt me al maanden de kop gek 'wanneer komt the sims 2 nou uit'.......

Hmm..komt hij overigens ook gelijk voor de consoles uit? ;)
Volgens mij krijgen consoles "The Urbz" de Sims, maar dan in de stad als ik me niet vergis.
Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 18:12:
[...]

....
Volgens mij bedoelde hij zichzelf, omdat hij niet op reply had gedrukt.

[ Voor 27% gewijzigd door Smoonshine op 09-09-2004 18:22 ]

uhm...

Verwijderd

Smoonshine schreef op 09 september 2004 @ 18:20:
[...]

Volgens mij bedoelde hij zichzelf, omdat hij niet op reply had gedrukt.
voor dat geval ben ik inderdaad een lul, voor het niet snappen :P

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:17

nFo

Caboman schreef op 09 september 2004 @ 16:49:
Er staan alleen wat previews op, intervieuws enzo...
dus je kan niet spelen!

ik dacht ik zeg 't alvast voordat sommige een hartaanval krijgen :)
Dat is wel jammer...... ;(
Waarom zeggen dat het een demo is dan ?
Maar ik kom morgen toch even langs intertoys.
Vind mijn zus ook wel leuk. :)

[ Voor 7% gewijzigd door nFo op 09-09-2004 18:35 ]

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-09 20:49
The Sims 2 : Prima Official Game Guide
"even snel geld verdienen ;)"
http://www.amazon.com/exe...?v=glance#product-details
Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/0761542922.01.LZZZZZZZ.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door Cabo op 09-09-2004 19:21 ]

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Caboman schreef op 09 september 2004 @ 19:21:
The Sims 2 : Prima Official Game Guide
"even snel geld verdienen ;)"
http://www.amazon.com/exe...?v=glance#product-details
[afbeelding]
It kinda beats "lets try out how this works.." I mean the book is out before the actual game...

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:21
sims2 is geleaked in frankrijk.. game is dus al in de illegale scene te krijgen.
Iemand had hem al in de winkels gezien daar zeggen ze.. weet neit of dat waar is maar het spel is er dus wel nu even w8 op officieele release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 18:12:
[...]

1. Ik snap je niet
Denk aan je hart. Volgens mij praat Jan hier tegen zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 21:12
Aan patsen met warez hebben we niet zoveel. Het zou fijn zijn als een topic van een 'groot' spel nu eens eindelijk zonder dat warez gedoe kan verlopen

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik had het stoerder gevonden als diegene gewoon in de winkel straks een doos had gekocht, maar ja, wie ben ik.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2004 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
PWM schreef op 10 september 2004 @ 15:04:
[...]

Ik had het stoerder gevonden als diegene gewoon in de winkel straks een doos had gekocht, maar ja, wie ben ik.
Wie weet koop ik em nog wel :)
Eerst maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:23

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Geleaked of gewoon photoshopje?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:04

m0nk

16-09-2003 15.15

Hij is geleaked schijnt. Maar daar gaan we het hier maar niet over hebben...
Leuk zo'n screenshotje, maar heeft niet echt meerwaarde aan dit topic niet?

Ik ga hem gewoon kopen, voor mijn vriendin that is .... :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
Owk sorry |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Shockers schreef op 10 september 2004 @ 14:15:
sims2 is geleaked in frankrijk.. game is dus al in de illegale scene te krijgen.
Iemand had hem al in de winkels gezien daar zeggen ze.. weet neit of dat waar is maar het spel is er dus wel nu even w8 op officieele release :)
bron?
ik vind 't wel lame, dat ze 'm all hebben gedownload voordat ie uit was.
wacht dan gewoon tot 't spel uit is, en download hem dan.. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Sigh... ik hoe dan ook zal hem in de winkel halen...hij is nog maar 6 a 7 dagen weg van de winkel uitgifte dus... ik heb daar wel het geduld voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ben benieuwd of deze wel langer interessant blijft als deel 1.
Ik gaf me zelf altijd maar veel geld om leuk huisje te maken, werken deed ik nooit want dan was er geen tijd meer over om leuke dingen te doen. En koffie drinken duurde te lang om extra energie te krijgen. Op zich wel jammer.

Hoop dat er in deze versie wat meer energie is en wat leuke dingen kunnen gebeuren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:49
Ik ga, als ik hem heb (nou eigenlijk m'n zusje:D) eerst een mooi huis voor mij eigen bouwen, en daarna lekker expirimenteren met al die DNA stuff :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

oZner schreef op 10 september 2004 @ 16:59:
Ben benieuwd of deze wel langer interessant blijft als deel 1.
Ik gaf me zelf altijd maar veel geld om leuk huisje te maken, werken deed ik nooit want dan was er geen tijd meer over om leuke dingen te doen. En koffie drinken duurde te lang om extra energie te krijgen. Op zich wel jammer.

Hoop dat er in deze versie wat meer energie is en wat leuke dingen kunnen gebeuren! :)
Het schijnt dat ze deze klacht al aangehoord hebben en werk beter hebben uitgewerkt!

Maar dat zien we allemaal zodra we het spel ge-installeerd hebben staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Zo erg, ik had gelezen dat ea games NL 't spel mochten uitproboberen of bekijken.
en dan misschien een screenshot hebben gemaakt.

En voor de rest denk ik dat 't een goed spel word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caboman schreef op 10 september 2004 @ 16:25:
[...]

bron?
ik vind 't wel lame, dat ze 'm all hebben gedownload voordat ie uit was.
wacht dan gewoon tot 't spel uit is, en download hem dan.. lol
ja ik ben hem nu ook aan het halen uit een franse groep ...schijnt multilanguage te zijn en tja ik zou nu willen zeggen als hij uitkomt koop ik hem alsnog voor mijn vriendin ,maar tja ze hebben er een 60 euro prijs op gezegt dus laat maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Damn, ik moet dit spel hebben. Ik krijg al weer helemaal de kriebels.
Jezelf lekker opsluiten en mooie huizen bouwen, heerlijk :9~

Ik ga em zeker ook eerst ff testen voordat ik em koop.

Verwijderd

He?! The Sims is al downloadbaar heb ik gehoord? Dat kan toch helemaal niet....

Ik zit in ieder geval heel erg te twijfelen welke ik al kopen, rollercoaster tycoon 3 of the sims 2... Allebei topspellen als je het mij vraagt.

• Bor

Bor

Volgens mij zijn die verhalen over downloadbaar zijn echt compleet bull.

Verwijderd

de verhalen zijn niet bull....
cd4 word op dit moment geupload (in een franse newsgroep)

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 11 september 2004 @ 11:53:
dat mag je denken ,maar ik weet dat ik zojuist cd1 heb geinstalleerd en dat ik niet verder kon doordat ik cd 2 en 3 nog niet binnen heb.

dan is het wachten tot die fransman cd4 erop gooit en dan nog wachten tot straforce 2 gepasseerd is dus zal wel een dag of 2 duren nog .

btw voor diegene (features) die zat te twijfelen tussen rct3 en sims 2 ....maandag komt toch de demo van rtc3 uit en ten tweede bij play is rtc3 ook maar 30 euro ofzo in plaats van 60! :( euro voor sims 2

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 11 september 2004 @ 11:53:
Niet interessant, ik weet het, maar hij is écht uit. Punt. Nu weer ontopic. Dinsdag ligt ie iig in de winkels (in Frankrijk that is), had ik tenminste gehoord.

• Bor

Bor

Ik lees net in de nieuwsgroepen dat de illegale versie trojans mee installeerd. Succes! Ik koop wel lekker in de winkel :)

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
Bor_de_Wollef schreef op 11 september 2004 @ 12:43:
Ik lees net in de nieuwsgroepen dat de illegale versie trojans mee installeerd. Succes! Ik koop wel lekker in de winkel :)
Hij is ook nog niet gereleased door een van de grote groepen, maar door een individu.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 11 september 2004 @ 12:43:
Fijns. Gelukkig draait hier Norton + hardwarematige firewall 8)7
Ik wacht ook wel :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 12:23:
[...]

dat mag je denken ,maar ik weet dat ik zojuist cd1 heb geinstalleerd en dat ik niet verder kon doordat ik cd 2 en 3 nog niet binnen heb.

dan is het wachten tot die fransman cd4 erop gooit en dan nog wachten tot straforce 2 gepasseerd is dus zal wel een dag of 2 duren nog .

btw voor diegene (features) die zat te twijfelen tussen rct3 en sims 2 ....maandag komt toch de demo van rtc3 uit en ten tweede bij play is rtc3 ook maar 30 euro ofzo in plaats van 60! :( euro voor sims 2
Welja ga lekker RCT3 aanprijzen in een The sims 2 Topic :+ Nee voor mij is de keuze duidelijk.

Verwijderd

Modbreak:Lekker belangrijk of het spel al downloadbaar is of niet. Hou die wareztalk buiten dit topic. Zet een IRC kanaal op oid, maar niet hier.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2004 13:05 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 13:00:
[...]

Welja ga lekker RCT3 aanprijzen in een The sims 2 Topic :+ Nee voor mij is de keuze duidelijk.
Ik beinvloed jou keuze toch niet ?

Features vroeg het zich af maar dubbelquoten snap ik niet dus geef ik hem zo mijn mening .

Tja ik vind de sims ook wel leuk,maar mijn vriendin is er verslaafd aan en op rtc zit een leuker prijsje meer zei ik niet

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 13:08:
[...]

Ik beinvloed jou keuze toch niet ?

Features vroeg het zich af maar dubbelquoten snap ik niet dus geef ik hem zo mijn mening .

Tja ik vind de sims ook wel leuk,maar mijn vriendin is er verslaafd aan en op rtc zit een leuker prijsje meer zei ik niet
Nee ik bedoel juist dat ik het zo knap vind dat je me in een aantal zinnen kunt ompraten :) Ik zou eerst voor the sims gaan, maar ik wist niet dat RCT3 zoveel goedkoper was :)

Maar omdat het beetje flop is om in een The Sims topic te zeggen dat ik vanaf nu achter RCT3 aanging, vond ik een beetje nutteloos (/me zet helm op voor rotte eieren)

En nu weer ontopic anders worden de modjes ook nog boos :)

Verwijderd

MrData schreef op 11 september 2004 @ 12:55:
[...]

Hij is ook nog niet gereleased door een van de grote groepen, maar door een individu.
"Lekker belangrijk" (zie ^^) :/

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2004 16:56 ]

Verwijderd

ik dacht dat we de warez achterwege zouden laten. Lijkt mij dus aardig ook al het gerelateerde weg te laten.

Maar in ieder geval ik heb hem maar even gepreordered bij gcshop. Is de vriendin weer blij en heb ik een excuus om het ook te spelen (-;

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2004 16:56 ]

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

.. ach ja... de 17de komt ij uit en diegene die net als mijn hem als pre-oredered hebben kunnen vanaf dat moment genieten van een Sims II totaal legaal verkregen.

Het is nog maar 6 daagjes wachten :-) ik ga ervan uit dat iedereen hier dat wel aankan!

Ik vraag me zelf af of je huis bouwen in 3d modus wel zo lekker gaat... maar ik ga er van uit dat het beter uitgewerkt is dan in Singles!

[ Voor 22% gewijzigd door swampy op 11-09-2004 17:07 ]

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:12
swampy schreef op 11 september 2004 @ 17:02:
.. ach ja... de 17de komt ij uit en diegene die net als mijn hem als pre-oredered hebben kunnen vanaf dat moment genieten van een Sims II totaal legaal verkregen.

Het is nog maar 6 daagjes wachten :-) ik ga ervan uit dat iedereen hier dat wel aankan!
huh, gister in Maastricht in de Dixons lag egt al de sims2. De prijs stond niet op de dozen, maar ik neem aan dat het spel wel al te koop was.

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Pittie schreef op 11 september 2004 @ 17:10:
[...]

huh, gister in Maastricht in de Dixons lag egt al de sims2. De prijs stond niet op de dozen, maar ik neem aan dat het spel wel al te koop was.
Hier in Den Haag ook bij de V&D. Allemaal doosjes zonder prijs.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

• Yonix
Vaag, laten we maar hopen dat ie snel verkocht gaat worden :D In ieder geval zitten mijn zusje en ik met smacht op het verlossende telefoontje van Dynabite te wachten :*)

• Bor

Bor

Is ie nu al wel te koop dan? Of zijn het gewoon lege doosjes voor promotie? Mijn vriendin zit met smart te wachten namelijk. Ik heb hem niet gepreordered, schijnt ook totaal niet nodig te zijn hoorde ik hier bij de dynabyte. Ze komen gewoon met dozen vol binnen.

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

liep hier in nijmegen langs de free record shop en daar zag ik volgens mij al rijen met sims2 dozen in de schappen liggen

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 07:34
Ik hem de Sims 2 nu ook, en het is echt heel erg wennen. Gelijk als je de game opstart, alles is dan in 3D, maar dan ook echt 3D :D Sims 1 vond ik dat niet echt :)

Auto's rijden rond, je kan kavels weer kopen e.d. Heb nog niet veel gespeeld, maar je kan volgens mij niet echt je eigen huizen meer bouwen zoals in deel 1 :? Althans, heb die functie nog niet gevonden!

Verder kan je je eigen wijk compleet bouwen naast de 3 standaard door Maxis bedachte verhalen(lijnen) en kavels!

Het ontwerpen van je eigen mannetje is echt te stoer. Compleet ALLES maar dan ook ALLES aanpassen, van make-up tot, ogen, mond, neus, de hele reut! Compleet met te bepalen posities van alle organen. Dus je kan een gedrocht maken als je wilt :) Tatoos zijn ook nieuw, en je kan het hele mannetje/vrouwtje compleet met tatoos versieren als je wilt. De kleren kan je zelf uitzoeken, aanpassen als je wilt. Echt te leuk!

Heb alles op virussen gechecked, en heb nergens last van!

Ik ga iig veel plezier hebben dit weekend, maar ben bang dat mijn vriendin mijn pc gaat innemen :)

Ook ga ik het spel orgineel kopen, want dit moet gesteund worden!! En als dit niet de game van het jaar wordt in dit genre, dan weet ik het ook niet meer :)

..::System Specs::..

Verwijderd

Mijn zusje is het afgelopen half uur al 3x binnen gekomen om te vragen hoe de install verloopt :X Dat wordt dus niet computeren dit weekend :z

• R-B
  • Laatst online: 23-09 08:27

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 17:53:
Mijn zusje is het afgelopen half uur al 3x binnen gekomen om te vragen hoe de install verloopt :X Dat wordt dus niet computeren dit weekend :z
Ik zal voor je duimen, gelukkig heb ik dat soort zusjes niet :D. Niemand komt op mijn pc :D

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Pittie schreef op 11 september 2004 @ 17:10:
[...]

Lege Doosjes zonder prijzen op zo'n reclame bord... al gezien de eerste van september bij dynabyte...

Reclame voor de game..maar het is dan ook een zeer gewilde game bij de mensen die vaak bij dynabyte shoppen!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Bor_de_Wollef schreef op 11 september 2004 @ 17:30:
Is ie nu al wel te koop dan? Of zijn het gewoon lege doosjes voor promotie? Mijn vriendin zit met smart te wachten namelijk. Ik heb hem niet gepreordered, schijnt ook totaal niet nodig te zijn hoorde ik hier bij de dynabyte. Ze komen gewoon met dozen vol binnen.
Pre Ordered 50 Euro, anders 60 Euro ( moet je dynabyte pasje voor hebben )

• Bor

Bor

De game is op meer plaatsen voor 50 euro te koop hoor. Die dure "preorder" prijzen van dynabyte trap ik nooit weer in. Dat had ik met Battlefield vietnam ook. Preorder bij dynabyte bijna 10 euro te duur!

• Yonix
Hoezo dure Pre-Order prijzen? Ik heb The Sims 2 dus ge-preorderd via de site van Dynabite (Ik heb een Dynabite Klantenkaart), en ik betaal nu dus gewoon €49,95 i.p.v. €59,95. Geen extra kosten, ik word gewoon gebeld op de release date, ga naar de filiaal waar ik hem heb besteld (In dit geval: Dynabite - Tilburg) en betaal €49,95 simpe as that! ;)

• UltraR-pc
  • Laatst online: 26-02-2024
In heel de wereld kost de game 49.99, alleen in de Benelux is de prijs bijna overal 59,99! :(
Waarom moeten wij nu weer genaaid worden. Ik wil het spel graag hebben, maar ik ga er geen 60 Euro voor neertellen. Zo word de verleiding om in de criminaliteit ;) te vervallen wel erg groot. Ze vragen er toch zeker om? :/

• Bor

Bor

Let maar op, je kunt de game straks op veel meer plaatsen voor 49.99 kopen. Zo gaat het vrijwel altijd met dynabyte pre-order. BF-vietnam was na de preorder intro ook gewoon voor de pre-order prijs te koop.

• Ibidem
ff een tip voor de mensjes, als je het spel gaat spelen! Check eerst ff dan de video instellingen. Als je de Sims 2 in het NL installeert dan moet je gladde randen op meer zetten, zorgt er uiteraard voor dat alles smooth verloopt. En dat komt de gameplay en de grafische kwaliteit alleen maar ten goede.

Geldt ook voor de resolutie waarop je het speelt. Hoe hoger des te mooier de game!

Petje af voor de heren en dames van Maxis!

• Bor

Bor

Geldt ook voor de resolutie waarop je het speelt. Hoe hoger des te mooier de game!
Da's natuurlijk wel een hele open duur. Dat geldt voor elke game namelijk..

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Arx schreef op 11 september 2004 @ 17:18:
[...]

Hier in Den Haag ook bij de V&D. Allemaal doosjes zonder prijs.
Komt ie na vijfen mee aan :)...
Naja, morgen op scheveningen maar ff naar de bartsmit, wellicht dat ze daar de game ook al in de verkoop hebben gegooid.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• Dannies
  • Laatst online: 11-06 18:29

Dannies

Urashima Keitaro

Hoe langzaam het ook gaat, downloadsnelheden zijn voor niemand interessant
Nu toch niet zo belangrijk. Heb toch wel het geduld. Hoop dat het echt zo een mooi spel is dat ze ook zeggen. Wat zou nou een goed videokaartje zijn voor dit spel? Ik ben bezig een pc'tje samen te stellen voor me zusje en het is erg belangrijk dat dit spel het gewoon doet, verder speelt ze alleen maar Vice City.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2004 22:04 ]

-- Microsoft Certified Professional --

• Cabo
Heel vervelend ja. Zie Verwijderd in "The Sims II"

Nu maar zien als ze nog steeds hun status van "best verkochte pc spel" kunnen behouden... vast wel

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2004 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige wat ik er nog over zeg is dat die franse versie geen fake was ;)

Wat me opvalt is dat het spel nogal makkelijk is alleen... Je humeurbalk zit helemaal vol (helemaal groen was dat bij The Sims) als je voldoende 'wenspunten' hebt, wat echt heel makkelijk te halen is. Van die wenspunten koop je dan weer een of andere vage hoed, die er voor zorgt dat je heel snel je vaardigheden verbetert. In combinatie met je perfecte humeur zorgt dit ervoor dat je elke dag promotie maakt. Dit is althans zo bij mij, na een sim-week heb ik 5x promotie gemaakt, ik had namelijk 2 vrije dagen.

Dit haalt toch de lol wel een beetje uit het spel. Ook vind ik dat de hoeveelheid voorwerpen aan de magere kant is, volgens mij wil EA er ook bij dit deel 6 expansionpacks uit persen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 00:01:
Het enige wat ik er nog over zeg is dat die franse versie geen fake was ;)

Wat me opvalt is dat het spel nogal makkelijk is alleen... Je humeurbalk zit helemaal vol (helemaal groen was dat bij The Sims) als je voldoende 'wenspunten' hebt, wat echt heel makkelijk te halen is. Van die wenspunten koop je dan weer een of andere vage hoed, die er voor zorgt dat je heel snel je vaardigheden verbetert. In combinatie met je perfecte humeur zorgt dit ervoor dat je elke dag promotie maakt. Dit is althans zo bij mij, na een sim-week heb ik 5x promotie gemaakt, ik had namelijk 2 vrije dagen.

Dit haalt toch de lol wel een beetje uit het spel. Ook vind ik dat de hoeveelheid voorwerpen aan de magere kant is, volgens mij wil EA er ook bij dit deel 6 expansionpacks uit persen.
Misschien gebruikt het spel die de zgn. 'fade' protectie en dat je daarom clones voor thuisgebruik van het origineel niet goed werken? En dus de ongein die jij meemaakt krijgt?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2004 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 00:15:
[...]

Misschien gebruikt het spel die de zgn. 'fade' protectie en dat je daarom clones voor thuisgebruik van het origineel niet goed werken? En dus de ongein die jij meemaakt krijgt?
Hehe, dat lijkt me zeer sterk, volgens mij is het gewoon simpel gemaakt door EA om een grotere afzetmarkt te creeeren. Maar het ís natuurlijk een mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een oficiele waarschuwing ! :

Ik ben heel de avond verstoten geweest van mijn pc ,omdat mijn vriendin the sims 2 wou spelen .

Zorg er dus voor dat je het nooit op jou pc zet maar gewoon gelijk bij haar thuis ;)

Ik moet wel zeggen dat het er leuk uitziet zeg ....vooral die gezichten maken .....de gelijkenissen die je kan maken zijn echt gaaf :)

Zal is een huis vol real life vrienden gaan maken en maybe wordt ik ook nog is verslaafd aan the sims :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, mijn zusje is ook al leuk beziggeweest, van 8 tot half elf. Toen moest ze naar bed. Toen heb ik nog lekker een uurtje ofzo gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:10

Maxow

Hidden Sound System

Zo, na enige tijd gespeeld te hebben even mijn ervaringen. Het aantal mogelijkheden bij het aanmaken van je familie is met een paar honderd procent vergroot. Tot in de kleinste details kun je de persoon aanpassen naar jouw perfectie, wat erg gaaf is. Het aantal artikelen dat je in het huis kan plaatsen is helaas niet heel veel meer geworden, maar als troost kun je nu wel bij het grootste gedeelte van de kasten/lampen etc. de kleur veranderen.
Verder ziet het er erg goed uit en zijn een groot aantal dingen tot in de kleinste details gebouwd. Ook de muziek vind ik zelf een stuk minder storend tijdens het bouwen/kopen en het aanmaken van de familie.

Helaas dat 2 van de 3 geheugenbanken van m'n mobo het afgelopen week hebben begeven, waardoor ik tijdelijk met 256 MB RAM moet spelen, wat vrij beroerd speelt. (voor de rest loopt het trouwens wel best lekker! :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij mag er hier niet gediscusseerd worden over hoe illegaal te downloaden. Mij lukt het niet :/

Dat betekent ook: er niet subtiel naar vragen of hinten.

Heel veel dank en modjes: ik heb toch geen illegale dingen in dit bericht verspreid :o

[ Voor 32% gewijzigd door Fuelke op 12-09-2004 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 10:49
Ik ben benieuwd naar de AI van dit spel, de videootjes die tot nu toe released waren, beloofden veel goeds :). (Sims die familierelaties 'snappen', Sims die reageren op hun omgeving a.d.h.v. die wensen en angsten e.d.).

Iemand al iets van gemerkt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel benieuwd naar wat screenies eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:29
Nou, wil ik hem net spelen.

- Installatie loopt soepel
- Ik start het spel op
- Logootje van EA hapert beetje maar dat was geloof ik ook bij Sims 1
- Ik selecteer buurt
- Hij gaat laden
- Blijkbaar moet je de buurt al zien want links onder zie je paneltje voor opties en huizen maken enzo.
- Ik zie totaal niks ... behalve dat ... en dan als ik iets open van een menu ( bijv beeldinstellingen ) dan kan ik hem wel openen maar het menu knipperd en als ik alles instel en op toepassen klik dan blijft het menu er gewoon ...
- Als ik boven een icoontje sta van opties dan zie je normaal wat het betekend dat icoontje ... bij mij ook maar ze blijven dan ook de hele tijd :?
- Ik zie niks van de omgeving .. als ik familie wil maken ( icoontje kwam ik toevallig tegen ) dan laad ie weer ( mooi laadscherm ) maar zie ik ook weer niks ... alleen onder komen soms lijnen kleur ...

:? |:( Aaaaargh ik wil spelen

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even wat van de filmpjes op de site bekeken, en het ziet er erg leuk uit moet ik zeggen. Er zitten ook een paar erg grappige tussen. Ik ben nu toch wel serieus aan het overwegen om het te kopen moet ik zeggen.:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 00:01:
Er zijn 7 (!) gepland. :)

* EfBe , die zo bij de V&D gaat kijken op *shiver* koopzondag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Flyduck schreef op 12 september 2004 @ 11:27:
[...]

Welcome to the world of warez ! >:)
... snap ook wel dat je niet mag vragen enzo .. maar mssn was ik niet de enigste met dit probleem .. en trouwens ik denk niet dat het aan de cd's ligt ... dus ga nu ff Windows XP opnieuw installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Flyduck schreef op 12 september 2004 @ 11:27:
[...]

Welcome to the world of warez ! >:)
Je bedoeld welcome to the world of PC's dat heb je op consoles nou nooit.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op 12 september 2004 @ 11:33:
[...]

Er zijn 7 (!) gepland. :)

* EfBe , die zo bij de V&D gaat kijken op *shiver* koopzondag
laat even weten hoe het afloopt, kan ik misschien mijn V&D bon nog een keer nuttig gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:16
Even een vraagje, is de Sims nou al officieel uit of niet? .. Want er zijn al mensen die m hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Psboy schreef op 12 september 2004 @ 12:32:
Even een vraagje, is de Sims nou al officieel uit of niet? .. Want er zijn al mensen die m hebben :)
Nopez nog niet uit ... 16de ligt ie in de winkel ... meeste hebben hem al van het internet geplukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
Psboy schreef op 12 september 2004 @ 12:32:
Lees het topic eens door, en dan met name de modbreaks ;) Dan weet je het vanzelf. Kijk es op een willekeurige site van een winkel, als V&D, Dixons, Dynabyte dan weet je ook wel genoeg. Denk daarbij aan 16 september a.s. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Als je nu gewoon leest, dan zie je dat veel mensen hem al hebben gedownload. Anderen proberen bij winkels het spel al voor de release los te krijgen.
Oftewel, nee hij is nog niet officieel uitgebracht.

Edit:
En daar was ik binnen een minuut spuit 3 :+

[ Voor 13% gewijzigd door UltraR-pc op 12-09-2004 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Nog meer mensen die 't hebben gespeeld, en hun ervaring willen delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 12:08:
[...]

laat even weten hoe het afloopt, kan ik misschien mijn V&D bon nog een keer nuttig gebruiken :)
Ok, hier het relaas :)

Die doosjes zijn fake, het zijn demo doosjes waarmee je het spel kun reserveren voor de 16e. Bij meerdere winkels liggen ze, je krijgt het spel echt niet mee. Bespaar je dus de moeite om op koopzondag (:X) de stad in te duiken om een versie te bemachtigen. Mn vrouw die zo thuiskomt uit de middle of nowhere had zich er al op verheugd, maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Caboman schreef op 12 september 2004 @ 12:46:
Nog meer mensen die 't hebben gespeeld, en hun ervaring willen delen?
-Mensen maken heeft enorm veel opties
-Way beter dan Sims 1

Maar heb nog niet zo veel kunnen spelen, dus ik kan je nog niet veel zeggen verders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:09
waar blijven de screens? :P

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Komt eraan, duurt even voordat het spel geinstalleerd is :+ (3.5gb)
De volgende keer probeer ik het "on demand" B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
We want screens!!
In deze nieuwe sims versie heb je ook een uitgebreid "video making" packet. ( weet ik veel hoe je 't noemt)

Maar je kan dus je eigen filmpje samenstellen en met andere sharen...
maak een filmpje!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:04

m0nk

16-09-2003 15.15

Net ff gespeeld, en vind het geen ene reet aan! Eigenlijk had ik dat al een beetje verwacht...

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
OMG net gespeeld .. wat een opties heb je om een familie te maken ... niet normaal :) Heb gewoon een uur gedaan over 2 personages ... kunt alles veranderen : grootte van de neus - kleur ogen - dik - dun - stand van de kaak enz enz. Geweldig _/-\o_ _/-\o_

Het spel ziet er ook echt super mooi uit ... heel gedetailleerd :Y)

Had net iets grappigs. Had de Familie Plezant ( ik heb die naam niet verzonnen maar het spel :P Ja hij is in het nederlands ) en die hebben 1 man en een vrouw en 2 kinderen :+ Maar ze hebben ook een schoonmaakster :P Dus wat deed ik met die man ... als zijn vrouw op haar werk was zat ik de hele tijd te flirten en te zoenen met de schoonmaakster :+ Maar ik zat even niet op te letten ... komt zijn vrouw thuis en 1 van de kinderen >:) Vrouw gaat flippen en de man wordt gek ( draait door, dan komt er een dokter echt melig ) en het kind ging kei hard huilen ... _/-\o_ _/-\o_ En toen had ik de vrouw ff geselecteerd en op verbreek de relatie geklikt :P En nu zit haar ex de hele tijd bij de schoonmaakster. Ze zoenen hele tijd voor zijn ex haar gezicht Details :*)

Super spel :) Morgen maar eens samen met mijn vriendin spelen .. die zal het helemaal geweldig vinden ...

[ Voor 9% gewijzigd door Ikkuh84 op 12-09-2004 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op 12 september 2004 @ 15:48:
Net ff gespeeld, en vind het geen ene reet aan! Eigenlijk had ik dat al een beetje verwacht...
goede argumentatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

1 screenie, meer volgt :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.wentink2/lief1.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel 3.5 GB ! Vind ik wel heeel erg veel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:52
is er ook een DVD versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Is er ook een zoom-functie zoals in deel 1? Het lijkt me nogal irritant als je de hele tijd vanaf dezelfde afstand naar je sims kijkt (vooral bij het bouwen). Ik neem aan dat je toch ook wel van een grotere afstand kunt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

UltraR-pc schreef op 12 september 2004 @ 17:16:
Is er ook een zoom-functie zoals in deel 1? Het lijkt me nogal irritant als je de hele tijd vanaf dezelfde afstand naar je sims kijkt (vooral bij het bouwen). Ik neem aan dat je toch ook wel van een grotere afstand kunt spelen?
Dit hoop ik ook, anders koop ik het spel niet eens :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt zeker weten uitzoomen, heb nog niet zoveel gespeeld vanochtend en moet nu ook weer werken maar de zoom functie had ik al gevonden :P

Ziet er in iedergeval zeer mooi uit, of het allemaal lekker speelt zal ik de komende dagen wel achter komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arghhhh ik heb hem wel geinstalleerd, maar krijg hem niet aan de praat :(

Ik wil hem zo graag spelen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 17:07:
wel 3.5 GB ! Vind ik wel heeel erg veel :/
De installatie is 2,8 GB, en iets van 300 op je windows partitie. Opzich wel groot, maar dat heb je bij bijna alle spellen van tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet behoorlijk wat in de gaten houden als ik het zo zie.. ahh. net zoals vroeger.. lekker jezelf mateloos iriteren aan wanneer het nou eens ophoud met al die behoeften :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
thnx voor de screen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me echt super vermaakt de eerste paar uur met Sims 2 :D
Vind het spel erg leuk, ook veel opties :o
En het ziet er allemaal heeeeerlijk uit :)
Maar ik ga verder met mijn pimp te simmen :D
S'avonds gaat ie koerieren (drugs en geld natuurlijk :D ).
Hij is wel een mietje toen er brand kwam, stond mijn " pimp " de hele tijd de schreeuwen als een dolle dwaas :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 17:44:
[...]

Je moet behoorlijk wat in de gaten houden als ik het zo zie.. ahh. net zoals vroeger.. lekker jezelf mateloos iriteren aan wanneer het nou eens ophoud met al die behoeften :P
Valt heel erg mee hoe erg je op ze moet letten ... ze doen heel veel dingen automatisch zoals opruimen en wc :)

Mijn zusje krijg ik nu bijna niet meer van mijn pc af :( ;) Ik wil zelf spelen >:)

Ze had een super klein huisje met 6 personen erin ... had bijna niks in het huisje ... moest ze 3 2 persoonsbedden neerzetten anders paste het niet .. had ze 1 pc ging iedereen meteen heen .. en stonden ze te vloeken dat er iemand aan zat _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ik heb hem ook sinds gisteren avond en moet zeggen dat 't een mooi en leuk spel is. Ik vermaak me met dit deel meer dan met deel 1. Ik heb m'n eigen al na gemaakt, mooi huisje gekocht, werk gezocht (helaas al 2e dag ontslagen :( ) en ben nu opzoek naar een rijke fe-sim ;) Maar ik kwam toennet op een idee, je hebt nu zoveel mogelijkheden, het zal nu ook wel mogelijk zijn om de Tokkies na te maken :D ff proberen strax :P

Ennuh, tuurlijk word de versie die ik nu bezit over een paar dagen vervangen door de ''echte''' ;)

Edit: Me @ Couch :D

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/Ikke.JPG

[ Voor 16% gewijzigd door Yonix op 12-09-2004 19:00 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.